Hronika| Politika

TOMISLAVE, SMRDI TI IZ USTA!

Srecko Sekeljic RSS / 23.01.2008. u 21:50

Danas sam nespokojno gledao televiziju kao prosečni nenormalni građanin ove zemlje, kad me je odjednom zapahnuo nepodnošljivi smrad... Ne možete da zamislite kakav otrovan oblak je zračio iz TV aparata! Nema te smrdibube ni telesne izlučevine koja bi se gnusnije osećala od tog talasa koji je danas kružio etrom Srbije, zemlje među šljivama i njivama na brdovitom Balkanu.  

Pretendent na funkciju prvog predstavnika svih građana Srbije, ispred palate pravde u Beogradu je izjavio da će malo da preispita suđenje za ubistvo premijera Đinđića. On bi kao nosilac izvršne vlasti hteo da, onako autoritativno, presliša sudije i da sa crvenom olovkom samouvereno pročešlja optužnicu i presudu. „Samo moram da pregledam spise i proverim da li je tačno da se sudi i da su osuđeni ljudi koji su to učinili“, kaže favorit za predsednika Srbije!! 

To više nisu nepodnošljive reči – to je nepodnošljiv zadah! Osetio sam kako su sve šljive i njive zemlje Srbije postale za nijansu jalovije od ove strašne nepogode.

Ljudi, prijatelji, neznanci, građani, zemljaci, ne budite malodušni – oterajte nepogodu...

 



Komentari (66)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

eli eli 22:01 23.01.2008

E ovo je

zaista prevrsilo svaku meru.Sta ce biti sledece?
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 22:08 23.01.2008

Re: E ovo je

Šta će biti sledeće? - Pa postaće naš predsednik! (Ako mu to dozvolimo...)
JJ Beba JJ Beba 22:10 23.01.2008

Re: E ovo je

Šta će biti sledeće? - Pa postaće naš predsednik! (Ako mu to dozvolimo...)

neće,
to je rekao da ne bi postao predsednik.
koreografija
Unfuckable Unfuckable 22:14 23.01.2008

Re: E ovo je

slažem se JJ....odmah sam pomislio : "pazi ovog kad je jednom rečenicom dao BT-u jedno 2-3%..."
a inače - TN je naš znameniti pravnik...taj kada uzme плајваз....
navodno navodno 22:16 23.01.2008

Re: E ovo je

JJ Beba
neće,to je rekao da ne bi postao predsednik.koreografija


"vidi kako sam lud, aj probaj da ne izadjes na izbore" dvorska luda osetila da ga je kohabitacija ojacala pa sad ne zna sta da radi ako pobedi
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 22:24 23.01.2008

Re: E ovo je ... PRAVI TOMA..!!





Torpedo Torpedo 22:25 23.01.2008

Re: E ovo je

neće,
to je rekao da ne bi postao predsednik.
koreografija


A mozda je to rekao da bi privukao i onaj deo glasaca koji Bul.Z.Djindjica vide kao Bul.Avnoja (oni kojima je stalo do Bul.R.Mladica su ionako njihovi)...
navodno navodno 22:27 23.01.2008

Re: E ovo je

Torpedo
mozda je to rekao da bi privukao i onaj deo glasaca koji Bul.Z.Djindjica vide kao Bul.Avnoja (oni kojima je stalo do Bul.R.Mladica su ionako njihovi)...


Nema sanse da Biljana Kovacevic Vuco glasa za njega:)))
Torpedo Torpedo 22:39 23.01.2008

Re: E ovo je

Nema sanse da Biljana Kovacevic Vuco glasa za njega:)))


Mozda ona nece ali ima dosta mrkonjinih sledbenika... a i onih zaostalih od VI licke i IV hercegovacke (valjda su isle sa tom numeracijom). Ne treba zaboraviti da je Tomislavov shef svojevremeno na njihovog dozvotnoga shefa ( njihovih zivota) potezao glogov kolac... a to se ne zaboravlja. Stoga, treba pruziti nadu i njima, Avnoj, kakav bre tamo Djindjic.
navodno navodno 22:49 23.01.2008

Re: E ovo je

Torpedo
Mozda ona nece ali ima dosta mrkonjinih sledbenika... a i onih zaostalih od VI licke i IV hercegovacke (valjda su isle sa tom numeracijom). Ne treba zaboraviti da je Tomislavov shef svojevremeno na njihovog dozvotnoga shefa ( njihovih zivota) potezao glogov kolac... a to se ne zaboravlja. Stoga, treba pruziti nadu i njima, Avnoj, kakav bre tamo Djindjic.

Mozda gresim ali mislim da je bilo VI licka i IV crnogorska. Ali zar nije i Taicev tat dosao sa ovom drugom u Srbiju? I verovatno jos pola "akademije nauka".
A one fotke sa radikalskih mitinga gde je u jednoj ruci Sloba u drugoj Seselj, na reveru boracka spomenica a na kapi kokarda dovoljno dokazuju da taj deo birackog tela nije mnogo gadljiv ni na sta, sve dok je protiv prljavog zapada i dok se, jel, postuju tekovine revoPolucije.
navodno navodno 22:50 23.01.2008

Re: E ovo je

navodno

Taicev tat

Tadicev tata
eli eli 22:57 23.01.2008

Re: E ovo je

Pa postaće naš predsednik! (Ako mu to dozvolimo...)

Ko ako mu dozvoli?Pa,vecina je glasala za njega.Vi mozete eto,da se utrkujete ko ce pre i vise da ga ispljuje.
Torpedo Torpedo 22:58 23.01.2008

Re: E ovo je

da taj deo birackog tela nije mnogo gadljiv ni na sta, sve dok je protiv prljavog zapada i dok se, jel, postuju tekovine revoPolucije.

Ali nisu svi tu, neki ne mogu da oproste Vojvodi ni cetnicku shubaru sa kokardom ni onaj glogov kolac koji spomenuh... mrkonjinih je vise nego cedinih glasaca pa ti vidi. Sto ne uzeti i njih u vecem procentu?
Kako su ljudi u zabludi, nit je Tomislav gadljiv nit je plasljiv u vezi predsednikovanja. Iovako bi bio samo shefov zamenik na toj poziciji...
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 23:00 23.01.2008

Re: E ovo je ... pravi Toma..! Pošteno..!!

Danas, 23. januara 2008, Nikolić ubistvo Đinđića kvalifikuje kao grozno. I veli da ne bi amnestirao ubice. Baš zato što je ubistvo toliko grozno. Naravno da je to jedan vid njegovog otklona u odnosu na sopstvenu, čuvenu izjavu iz februara 2003. kad je rekao ono zlokobno: "Ako neko od vas u idućih mesec ili dva vidi Zorana Đinđića, recite mu da je i Tito pred smrt imao problema s nogom..!!" Ova današnja, dušebrižnička i kvazihumana izjava data je u okviru kampanje, sa ciljem da ga prikaže plemenitijim nego što ga "zli protivnici prikazuju". I da ga prikaže plemenitijim nego što ga takođe instruiran i krajnje zlonameran snimak na YouTube prikazuje.

Međutim, ta Nikolićeva izjava (kako neće oprostiti ubicama) ima nastavak. Veli da neće oprostiti ubicama, ali da postoji jedan preduslov - da su oni zaista ubice! Stoga će on, najpre, ispitati da li je suđenje teklo kako treba, da li su optužene prave ubice... Pregledaće onih xxx hiljada strana koje čine predmet i reći pravu, jedino pouzdanu istinu!

Ne radi se o jednostavnoj demagogiji. Ta izjava ima jednu sasvim perfidnu namenu. Ona opet otvara mogućnost da "tu nešto nije u redu", i da je prava istina sakrivena. Kao da je slušao neke ldp-ovce. Iza takve izjave Nikolića, sudeći prema ranijim njegovim stavovima, stoji neizrečena optužba da je Đinđić stradao zbog toga što su njegovi najbliži saradnici, a to po Nikolićevom svakako znači i sam pokojni premijer, bili duboko upleteni u velike kriminalne radnje, te je na kraju došlo do raskusurivanja i epiloga koji svi znamo. Ostavlja se takođe prostor i za pomisao da se nije ispravno sudilo zato što su i Đinđićevi naslednici lošeg morala, pa su, skrivajući možda i neke svoje tragove, vršili pritisak na sud. Takođe, u toj izjavi ima prostora i za zaključak da ni same sudije nisu čiste. Shvatamo: jedina poštenjačina u svemu tome je Nikolić Tomislav, koji jedini ima hrabrosti da se suprotstavi svakom nečoveštvu.
Ajmo još jednom :




Dragan Vujanović Dragan Vujanović 16:22 24.01.2008

Re: E ovo je ...

.
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 16:33 24.01.2008

Re: E ovo je ...

.
Dražen Dražen 19:04 24.01.2008

Re: E ovo je ... PRAVI TOMA..!!

Jezivo :(
irvas irvas 05:03 25.01.2008

Re: E ovo je ... pravi Toma..! Pošteno..!!

Ne radi se o jednostavnoj demagogiji. Ta izjava ima jednu sasvim perfidnu namenu. Ona opet otvara mogućnost da "tu nešto nije u redu", i da je prava istina sakrivena. Kao da je slušao neke ldp-ovce. Iza takve izjave Nikolića, sudeći prema ranijim njegovim stavovima, stoji neizrečena optužba da je Đinđić stradao zbog toga što su njegovi najbliži saradnici, a to po Nikolićevom svakako znači i sam pokojni premijer, bili duboko upleteni u velike kriminalne radnje, te je na kraju došlo do raskusurivanja i epiloga koji svi znamo.

koje LDP-ovce dragane?
man ray loves me man ray loves me 22:15 23.01.2008

corax

Coco Rosie Coco Rosie 22:25 23.01.2008

...

To više nisu nepodnošljive reči – to je nepodnošljiv zadah!

takav zadah, dragi Srecko , se zove srednji vek. sa sve kugom i sifilisom.

danas mi je vise puta stigao ovaj link sa youtuba Seti se devedesetih, nije mi dobro ceo dan.

Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 22:40 23.01.2008

Re: ...

E i ja sam tek danas video ovaj filmić, odmah me je neka mučnina uhvatila. A onda me je snašao dnevnik na B92 i zanemeo sam. Došlo mi je da psujem, ali ni to nisam mogao. Zato sam podelio svoj nespokoj sa vama.

Ne želim da sedim u fotelji i da gunđam u bradu, ili da glasno uznemiravam komšije iza tankih zidova. Mislim da treba da preuzmemo svaki vid akcije protiv ovog čoveka: razgovorom, peticijom, apelima, mailovima, blogovima, komentarima, rubrikom "pisma čitalaca" u dnevnoj štampi, svakom vrstom protesta....

Makar i bilo istina da on sam sebe ofira jer se plaši predsedničke odgovornosti - i ja se plašim njegove predsedničke odgovornosti!
Torpedo Torpedo 22:45 23.01.2008

Re: ...

Makar i bilo istina da on sam sebe ofira jer se plaši predsedničke odgovornosti - i ja se plašim njegove predsedničke odgovornosti!


Hajde sto se on i vi plasite njegove odgovornosti... ja se plasim posledica, ne po njega, nego po mene/moje/nas...
Coco Rosie Coco Rosie 22:56 23.01.2008

Re: ...

slazem se, da.
ja bih u ove akcije koje si naveo dodala , recimo, i borbu humorom ... ne mogu da mracim vise, htela bih da se nasmejem. jeste, sve sto mi pada na pamet su crnjaci, ali, daj sta das...ne biram vise, samo malo da se oraspolozim.

zamisli , npr, toma grobar predsednik , ode recimo, u drzavnu posetu u Englesku...prijem kod kraljice, on joj se obrati na srpskom, naravno, posto drugi jezik ni ne zna , a ona padne u nesvest koliko mu smrdi iz usta...:)))))
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 23:43 23.01.2008

Re: ...

ne mogu da mracim vise, htela bih da se nasmejem

E da Rosie, borba humorom bi verovatno bila najefikasnija! Svakako i najzabavnija :)

I meni treba isto - vedrina.

Uostalom, humor je ono što taj Tomislav nikad neće imati: osmeh, šalu, vedrinu.
denistz denistz 03:20 25.01.2008

Re: ...

Postovani svaka cast na tekstu-Preporuka ko kuca.
I jedna molba da mi posaljete ovaj filmic, doslo mi je veoma lose kad sam ga odgledao, ali za nauk neka stoji u arhivi...
Pozdrav
angie angie 22:27 23.01.2008

prijatelju,

evo za komplet!


- mislim da je strashno ubistvo- al samo da proverim spise-
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 23:15 23.01.2008

Re: prijatelju,

evo za komplet!
Angie, "nateraste" me da se suočim sa ... Ko bi rekao da je ta osetljiva žena kreirala tolike naše lomove 90-tih..! Ta njena slika u novinama, taj tekst... ne bi imali gotovo nikakvog značaja da smo ovih godina sasvim raskinuli sa ljudima i praksom 90-tih. Možda jednom i hoćemo. Eto, na primer - ja vam to iskreno želim... Pozdrav :))
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 23:33 23.01.2008

Re: prijatelju,

evo za komplet!

Ta njena slika u novinama, taj tekst...


Novinarka koja je sastavljala intervju je propustila da doda jedno uputstvo za čitaoce: tekst čitati uz onu setnu muziku ala "Grlom u jagode"...
Unfuckable Unfuckable 22:55 23.01.2008

Jedno uzgredno pitanje...

..šta bi se dogodilo - na blogu i oko njega - ako bi neko postavio temu koja bi kao naslov imala :
"___________________ (upisati ime predsedničkog kandidata, po želji), smrdi ti iz usta ! " ...????
Strongman Strongman 01:32 24.01.2008

Re: Jedno uzgredno pitanje...

Mogao bih da ti odgovorim na dve stranice.
milosib milosib 19:04 24.01.2008

Re: Jedno uzgredno pitanje...

Tek danas kasno popodne sam obratio pažnju na ovaj post i zanemeo sam. Izgleda da se primakao kraj fakulteta pa se klinac preporučuje za posao. Ako ne uspe u DS-u, tu je LDP, a uvek će ga prigrliti VIPovac Miletić.
Moderator se pravi nevešt i pušta ga da zagađuje blog.
Strongman Strongman 01:17 25.01.2008

Re: Jedno uzgredno pitanje...

Tek danas kasno popodne sam obratio pažnju na ovaj post i zanemeo sam. Izgleda da se primakao kraj fakulteta pa se klinac preporučuje za posao. Ako ne uspe u DS-u, tu je LDP, a uvek će ga prigrliti VIPovac Miletić.
Moderator se pravi nevešt i pušta ga da zagađuje blog.


Ajde za nas koji zivimo u dijaspori objasnjsnje prethodnih reci.
milosib milosib 01:49 25.01.2008

Re: Jedno uzgredno pitanje...

Ajde za nas koji zivimo u dijaspori objasnjsnje prethodnih reci.

Jaki u nekoliko reči. Kada hoćeš da pokažeš da si pravoveran onda ne prezaš ni od čega. Ako nisi pravoveran onda za pripravnika nema unosnog posla.
man ray loves me man ray loves me 22:58 23.01.2008

zgadic

Ima naznaka da je sve izrezirano, jer Toma ne zeli ni u ludilu da bude taj koji ce da 'preda Kosovo'. Ali nisam bas sigurna da brain dead bunch kontrolise stvar do kraja. Sta ako su se malo zeznuli? Sta ako je Toma ubo rezonancu sa birackim telom koje govori samo jedno: nedamo Kosovo, nedamo Kosovo... Sem toga ima ljudi koji se 'kace na voz koji pobedjuje', ako vide da je Toma suvise porastao, glasace za njega iz konformizma, jer svi njihovi prijatelji to rade. Ostaje nada da je Tadic ipak na vlasti i da ce na kraju uspeti da pokrade izbore (vidi referendum), ali ni to ne moze previse.

Drugim recima - ok, verovatno blefiraju, ali ulozi su skocili u nebo.

Predlazem svima koji ce da glasaju za Tadica sa zapusenim nosem da posalju mail DSu u kome ce da pise da je ovo zadnji put i da sledeci put ne racunaju na taj glas. Tako ce oni dobiti nekoliko hiljada mailova i to ce simbolicno nesto da znaci.

I opet, mnogi kazu da glasanje za Tadica ojacava radikale na duge staze. Ok, ali ne vidim kako ih Tomina pobeda slabi. Kao, narod ce opet da se pokrene, bice opet peti oktobar... To nije sigurno. Peti oktobar je imao ozbiljnu podrsku Evrope. Sta ako ovog puta kazu - pa dobro, dokle vise, sto ih ne ostavimo da trunu?
KafaJeGotova KafaJeGotova 23:47 23.01.2008

Re: zgadic

Sta ako ovog puta kazu - pa dobro, dokle vise, sto ih ne ostavimo da trunu?

pa istrulicemo... sta smo, kao, do sada cvetali i pupeli? mirisali na borovu sumu u jesen?
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 23:57 23.01.2008

Re: zgadic

Predlazem svima koji ce da glasaju za Tadica sa zapusenim nosem da posalju mail DSu u kome ce da pise da je ovo zadnji put i da sledeci put ne racunaju na taj glas. Tako ce oni dobiti nekoliko hiljada mailova i to ce simbolicno nesto da znaci.

Ovo mi zvuči razumnije nego pet godina imati zapušen nos zbog trijumfa onog protivkandidata.
I opet, mnogi kazu da glasanje za Tadica ojacava radikale na duge staze. Ok, ali ne vidim kako ih Tomina pobeda slabi.

Da su radikalima dali da formiraju vladu sa DSS-om, to bi možda vodilo rasktinkavanju njihove sveznalačke pozicije, jer bi se možda DSS utopio u radikalskom biračkom telu, a ovi bi pokazali da nemaju kapacitete da upravljaju državom. Međutim, dati im mesto predsedika, koji nije nizašta odgovoran a pozvan je da o svemu pametuje sa pozicije legitimnog autoriteta, to smatram za neracionalan čin.
man ray loves me man ray loves me 23:57 23.01.2008

Re: zgadic

pa istrulicemo...

Da, ali da li ste Vi licno spremni da istrulite? Vasa deca, brat u vojsci etc.? Tucha za leba, zajam za Srbiju and the whole shabang? "Lako je tudjim k** gloginje mlatiti."
AlexDunja AlexDunja 00:06 24.01.2008

Re: zgadic

mirisali na borovu sumu u jesen?

he, he patchuli :)))
miris indijske zemlje posle kishe:))
tako nesto:))
angie angie 00:10 24.01.2008

Re: zgadic

inache link sa intervjuom plav'shice je originalno postvila Alex-Dunja, da se zna!!!!

ja ga donela jer potpuno odgovara ostalom ilustrativnom materijalu.
KafaJeGotova KafaJeGotova 00:15 24.01.2008

Re: zgadic

Da, ali da li ste Vi licno spremni da istrulite? Vasa deca, brat u vojsci etc.? Tucha za leba, zajam za Srbiju and the whole shabang? "Lako je tudjim k** gloginje mlatiti."

ja licno i trulim. cimam se koliko mogu, ali trulim. ja jesam to dete i taj brat u vojsci sa sve tom patetikom koju nosi ovaj nacin govora.
a sva ta opet pitanja mozes i tadicu da postavis... on tudjim kurcem mlati gloginje, tj. mojim
KafaJeGotova KafaJeGotova 00:18 24.01.2008

Re: zgadic

AlexDunja
he, he patchuli :)))miris indijske zemlje posle kishe:))tako nesto:))

cekaj, ad, sad furam malo patetiku :))
pre ce biti ono drvce za retrovizor od koga meni uvek bude muka :))
man ray loves me man ray loves me 00:23 24.01.2008

Re: zgadic

ja licno i trulim. cimam se koliko mogu, ali trulim. ja jesam to dete i taj brat u vojsci sa sve tom patetikom koju nosi ovaj nacin govora.

Pa gde je resenje? Kako da izadjemo iz ove situacije?
Kaznimo Tadica, Toma pobedi i sta onda?
Ili: Tadic se izvini LDPu, dobije sve njihove glasove, odalji narodnjake, Toma pobedi i sta onda?
KafaJeGotova KafaJeGotova 00:43 24.01.2008

Re: zgadic

Pa gde je resenje? Kako da izadjemo iz ove situacije?
Kaznimo Tadica, Toma pobedi i sta onda?
Ili: Tadic se izvini LDPu, dobije sve njihove glasove, odalji narodnjake, Toma pobedi i sta onda?

vidis koliko pitanja ima. a tadic je skoro 4 godine predsednik i do ovde smo dosli. a pride sam ja vec jednom dao tadicu glas za predsednika, a argumentacija je bila ista: pazi radikali, a rezultat je da ja posle 4 godine jos vise treba da pazim na radikale. po prostoj logici, sledeci put direk pobedjuju radikali sa tadicevim predsednikovanjem... tu se opet vracamo na argument sto si navela "i opet, mnogi kazu da glasanje za Tadica ojacava radikale na duge staze."
tadic uopste nema sta da se izvinjava ldp-u. treba da se se opravda za vec date glasove na prethodnim izborima i to gradjanima i gradjnakama. i ajd sad posto se na delima nije opravdao, sta sad? za mene su ovi izbori lose - lose situacija. nije isto toma ili tadic, ali ovaj put ne. sorry, but jebiga...
man ray loves me man ray loves me 00:53 24.01.2008

Re: zgadic

Ne, ja pitam tebe, sta ces ti licno da uradis da se situacija poboljsa? Ako ne glasas, kako ce to da poboljsa situaciju? (btw, to je tvoje pravo, samo me interesuje argumentacija.)

ipak: priblizavamo se EU vise nego sto bismo se priblizili da je prethodne cetiri godine vladao Toma. Am I wrong?
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 00:55 24.01.2008

Re: zgadic.. Tema za razbibrigu..!!

Angie: " inache link sa intervjuom plav'shice je originalno postvila Alex-Dunja, da se zna!!!!

ja ga donela jer potpuno odgovara ostalom ilustrativnom materijalu."


OK. Onda pozdrav i vama, i Dunji, ako je tu negde. Ako trenutno nije, pozdravite je kad je vidite.

A da bar na 2-3 minuta promenimo temu?
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 01:11 24.01.2008

Re: zgadic.. Tema za razbibrigu..!!

A da bar na 2-3 minuta promenimo temu?

Odličan trol :)
KafaJeGotova KafaJeGotova 01:22 24.01.2008

Re: zgadic

Ne, ja pitam tebe, sta ces ti licno da uradis da se situacija poboljsa? Ako ne glasas, kako ce to da poboljsa situaciju? (btw, to je tvoje pravo, samo me interesuje argumentacija.)

ovo prvo pitanje ti je idealno za tadica!
zar nisi procitala da je za mene situacija lose - lose? ja ne vidim mogucnost da ja poboljsam situaciju mojim glasanjem. meni ovo tadicevovanje nije dovoljno.
priblizavamo se EU vise nego sto bismo se priblizili da je prethodne cetiri godine vladao Toma. Am I wrong?

nije vise dovoljno kao argument. meni nije. a videcemo kod ratifikacije u skupstini to priblizavanje... da li si sigurna da ce se to ratifikovati? da li mozes sa sigurnoscu da kazes da ce sa tadicam, kao predsednikom, to proci?
jos me i podseti koliko smo se mi to priblizili eu? i koliko je to zasluga tadica? a sta je sa stvarima koje nisu eu?
man ray loves me man ray loves me 02:02 24.01.2008

Re: zgadic

ovo prvo pitanje ti je idealno za tadica!

Ok, a evo pitam i tebe. Sta je tvoje resenje - da izmaknes dupe od odgovornosti? Ti imas odgovornost kao birac. Kao i svi mi.
Sada cu da lupim, ali mislim da je Kant govorio da je merilo da li je nesto moralno pitanje - kakav bi bio svet kad bi svi ljudi radili to isto? Kakav bi bio svet kad bi svi prosto rekli - sorry, folks, you're on your own now?

nije vise dovoljno kao argument. meni nije. a videcemo kod ratifikacije u skupstini to priblizavanje... da li si sigurna da ce se to ratifikovati? da li mozes sa sigurnoscu da kazes da ce sa tadicam, kao predsednikom, to proci?

Dobro, tu je Kostunica, ali ima vise verovatnoce da prodje nego s Tomom. S njim je sto posto da nece.

jos me i podseti koliko smo se mi to priblizili eu? i koliko je to zasluga tadica? a sta je sa stvarima koje nisu eu?

Napravili smo nove pasose.
Otvaranje ka EU je jedina sansa da se resi bilo koje od nasih pitanja - protok ljudi, ideja, difuzija sa civilizacijom.
I na kraju, vidim na tvom profilu da si 82 godiste. To znaci da si 93 imao 11 godina. Mozda se ne secas kako su stvari tada izgledale, Arkana, Seselja, svega sto su tada radili i govorili.
KafaJeGotova KafaJeGotova 02:44 24.01.2008

Re: zgadic

Sta je tvoje resenje - da izmaknes dupe od odgovornosti? Ti imas odgovornost kao birac. Kao i svi mi.

ne, ne izmicem dupe od odgovornosti. ja odgovorno krizim listic.
Dobro, tu je Kostunica, ali ima vise verovatnoce da prodje nego s Tomom.

los je predsednik tadic. sranje je! kako to ne raumes? meni sa tadicem nije dobro. toma je zlo koje je tu i zbog tadiceve politike. koji ti deo nije jasan?
Napravili smo nove pasose.

"beste noge posracu vas" i sta sa tim pasosem? evropo, svete, evo me...
To znaci da si 93 imao 11 godina. Mozda se ne secas kako su stvari tada izgledale, Arkana, Seselja, svega sto su tada radili i govorili.

mozda se konkretno ne secam ali itekako osecam. da li treba tadicu da zahvalim za to sto mi i danas lepimo te fotke? sto evociramo dela zlocinaca? zasto srs i dalje egzistira kao legitimna politicka partija? nista lustracija? je l' to zasluga ds-a i borisa tadica? je l' tadiceva pojacana nacionalisticka retorika nesto za sta ja treba da glasam? ona tri prsta, boze pravde, lizanje one zastave, spc u sprezi sa drzavom? predaja ratnih zlocinaca? dopustanje da se pokloni rusima nis zbog kosova? citamo pismo jadne male devojcice sa kosova? sve to u wc solju i da glasam za tadica i stvori novi monopol? ne znam sta ti meni pricas... jedini argument su radikali. a i taj argument su oni sebi sami stvorili.
man ray loves me man ray loves me 11:20 24.01.2008

Re: zgadic

Sta bi ti hteo, da sve to odjednom nestane samo od sebe? Ko ce to da pocisti? Djindjic je probao, eto kako je prosao. Nesto ne vidim da se neko posle njega prijavio da nastavi posao.
Da, to je zlocin prema svima nama sto se desavalo devedesetih godina. I sta sad, da ostanemo da kukamo ili u rezignaciji da upropastimo sve do kraja?
Svaki napredak se racuna, nema napretka koji je suvise mali u odnosu na dno devedesetih. Ako ti je Tadic isti kao Toma, ja mogu da pomislim samo jedno - ti ne znas u potpunosti sta je Toma.
Ja se slazem da su oni stvorili radikale, ah, Sablja, lepa vremena, ali to cudoviste je sposobno da se otrgne od dr Frankenstajna i da nastavi samo, wait and see. Taj film smo vec gledali.
KafaJeGotova KafaJeGotova 15:33 24.01.2008

Re: zgadic

Ako ti je Tadic isti kao Toma, ja mogu da pomislim samo jedno - ti ne znas u potpunosti sta je Toma.

mislim da dopustas sebi da podcenjujes moje misljenje i stav na osnovu mojih godina... da li sam rekao da je tadic isto sto i toma?
i jedno pitanje: da li zivis u srbiji?
man ray loves me man ray loves me 17:40 24.01.2008

Re: zgadic

Ni najmanje. Ja postujem tvoje misljenje jer pricam s tobom, u protivnom se ne bih zamajavala. Samo ti skrecem paznju da (srecom) tvoja generacija nije prosla isto sto i moja ('77) i da nemas licno iskustvo kako su devedesete bile mracne. Stvari koje su se desavale dok je SRS bio na vlasti ne mogu da se porede sa ovim sto se desava danas. Naravno, od marta 2003 to pocinje da se vraca, i vide se znaci koji su se vidjali na pocetku, i za par godina stvari ce da eskaliraju ako se nastavi ovim putem. U izboru koji imamo danas, Tadic ce sporije ici tim putem nego Toma, koji je vec tamo. To je sve.
Ne zivim u Srbiji od 2005, ali provedem svake godine po par meseci.
igipop igipop 01:29 24.01.2008

Drugar

Stvarno je mnogo.
Taska Dana Taska Dana 01:35 24.01.2008

Pogano!

Kabadahija i zlotvor!

Mi nismo normalan narod kad smo dozvolili da ovaj uopste bude na listi za predsednika.


KafaJeGotova KafaJeGotova 01:52 24.01.2008

Re: Pogano!

Mi nismo normalan narod kad smo dozvolili da ovaj uopste bude na listi za predsednika.

touché
Dzumandzi Dzumandzi 02:18 24.01.2008

DA KAZEM NESTO I JA

KAO PRVO NEMA ON STA DA PREGLEDAVA SPISE TO NIJE NJEGOV POSAO POSTO NIKAD NECE POSTATI PREDSEDNIK JER SU TO RADIKALI POKAZALI DA NEMAJU KOHONES (VALJDA SE TAKO KAZE) DA UZMU VLAST I KAD SU MOGLI ONI SU POKLANJALI, VEROVATNO IM JE LAKSE DA SEDE U SKUPSTINI I IZMISLJAJU PRICE ZA KURIR I OSTALE TABLOIDE A ZA TO JOS DOBIJU NASE PARE MISLIM DOBIJAJU PLATU, TAKO LJUDI NEMOJ TE SE BOJATI RADIKALA POSTO JE TO SKUPINA NE LJUDI NEGO ...SAMO MI NIJE JASNO ZASTO IH NEKO ODRZAVA U ZIVOTU KAO STRANKU, KOME JE TO U INTERESU I NE ZELIM DA VERUJEM DA SU TO GLASACI SRBIJE VEC TRAZIM PRAVOG KRIVCA (RTS) KOJI KROJI MISLJENJE NASEM NEUKOM NARODU KOGA JE DOSTA A TO SE VIDI I PO GLASANJU I STA JA VISE SE..M TROSIM SVOJE VREME NA TOMU ODO MALO U GRAD DA SE ZEZAM JE..S IZBORE I ONAKO NAM NIKAD NISU POMOGLI NA BOLJE SALA GLASAJTE OBAVEZNO ISKORISTITE BAREM NESTO STO VAM DRZAVA PRUZA A I ONAKO MI PLACAMO IZBORE PA STO DA NE DODJEMO NA SVOJU ZURKU
Kolja Kolja 02:43 24.01.2008

muka

Malo mi je muka od ovog klipa, i cini mi se da mi je muka vise od svega, pa moram da reagujem i pitam za savet...
- besan sam na Tadica, jer je poceo da lici na Kostunicu
- besan sam na LDP jer nije bezuslovno podrzao Tadica
- zasto da glasam za Tadica?? Ima li neceg drugog osim onog, da se ne vrate 90-e?
- da li je normalno da Tomislav Nikolic bude predsednik Srbije ili bilo koje zemlje u 21. veku?
- zasto Tadicu ne pada na pamet da se obrati malo nama, glasacima LDP-a?
- zasto LDPovci ne kontaju situaciju bas najbolje i manje-vise lupaju gluposti?

Da li je normalno sto se ja uopste premisljam da li da glasam za Tadica ili ne? Zar nismo malo preterali? I neka mi neko kaze, molim vas, sta da cini mlad, ambiciozan covek - ja (:)), u drzavi u kojoj je toma predsednik, a pritom je na licnoj, i to jako mladoj kozi osetio radikalska zlodela pocetkom 90ih?!
Markonio Markonio 04:16 24.01.2008

TOMISLAVE, SMRDI TI IZ USTA!

U gradu trenutno gostuje cirkus "Moskva"! Jedna od glavnih atrakcija je i predstava "Kako covek koji nema zavrsen fakultet tumaci pravne spise". Cirkus poseduje ZOO vrt, a obezbedjeno je i grejanje. Na gas. Ruski.
milosib milosib 16:28 24.01.2008

Nepodnosljiva lakoca vredjanja

E stvarno izem ti ovu zemlju i ovaj blog. Kako je moguce da jedan nadobudni mladunac, koji ni nos ne zna da obrise, dobije mogucnost da vredja predsednickog kandidata koji je pobedio u prvom krugu izbora sa 40% glasova?
Mozes da se slazes ili ne sa nekim, ali ne smes da vredjas posebno ne tako primitivno. Vrati se kuci kod mame i pitaj gde je to pogresila i obnovi lekcije iz kucnog vaspitanja.

Molim moderatora da postupi u skladu sa pravilima bloga i da obrise ovaj post zbog nedopustivog vredjanja.
Markonio Markonio 17:01 24.01.2008

Re: Nepodnosljiva lakoca vredjanja


milosib
E stvarno izem ti ovu zemlju i ovaj blog. Kako je moguce da jedan nadobudni mladunac, koji ni nos ne zna da obrise, dobije mogucnost da vredja predsednickog kandidata koji je pobedio u prvom krugu izbora sa 40% glasova?
Mozes da se slazes ili ne sa nekim, ali ne smes da vredjas posebno ne tako primitivno. Vrati se kuci kod mame i pitaj gde je to pogresila i obnovi lekcije iz kucnog vaspitanja.

Molim moderatora da postupi u skladu sa pravilima bloga i da obrise ovaj post zbog nedopustivog vredjanja.


Mislis da mu stvarno ne smrdi iz usta?
die hard die hard 21:00 24.01.2008

Re: Nepodnosljiva lakoca vredjanja


Uh,uh,uh ...Sto se nasekirah zbog predsednickog kandidata.Reci mu smrde, zaudaraju.A oni Amerikaci mu sigurno
objasnili ono oko cetkice,paste...
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 23:20 24.01.2008

Re: Nepodnosljiva lakoca vredjanja

Mozes da se slazes ili ne sa nekim, ali ne smes da vredjas posebno ne tako primitivno. Vrati se kuci kod mame i pitaj gde je to pogresila i obnovi lekcije iz kucnog vaspitanja.

Slažem se da je moj jezik u ovom postu bio znatno grublji nego inače, ali svakako je verno oslikavao ono što sam osećao - dakle, nisam previše promišljao svoje emocije. Mogao bih eventualno da promenim naslov u "Tomislave, zaudara ti iz usta!", ali time se ništa ne bi promenilo jer glagol smrdi nije "ružna reč" (da se izrazim poput nečije mame). Ipak, ostajem pri oceni da to što izlazi iz usta pomenutog predsedničkog kandidata zaista zaudara. U pitanju je zadah njegovih reči. Verujem da nema ničeg nepristojnog u ovoj oceni, iako jeste prilično oštra.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 01:12 25.01.2008

Re: Nepodnosljiva lakoca vredjanja

Сад ми је лакше. Барем је неко реаговао. Надам се не из политичких разлога, већ због основних правила пристојности. А требало је модератор.
Осећаћу се нелагодно док будем гласао једнако као Срећко.
Неко је на блогу недавно цитирао Ненада Чанка: "Прво се спустимо на њихов ниво, а онда нас победе на искуство." Занимљива опаска.
Да, знам да је температура мало повишена, али овако ће све прећи у бунило. Политика јесте пречесто погана ствар, али...
milosib milosib 01:47 25.01.2008

Re: Nepodnosljiva lakoca vredjanja

Srecko Sekeljic
Mozes da se slazes ili ne sa nekim, ali ne smes da vredjas posebno ne tako primitivno. Vrati se kuci kod mame i pitaj gde je to pogresila i obnovi lekcije iz kucnog vaspitanja.Slažem se da je moj jezik u ovom postu bio znatno grublji nego inače, ali svakako je verno oslikavao ono što sam osećao - dakle, nisam previše promišljao svoje emocije. Mogao bih eventualno da promenim naslov u "Tomislave, zaudara ti iz usta!", ali time se ništa ne bi promenilo jer glagol smrdi nije "ružna reč" (da se izrazim poput nečije mame). Ipak, ostajem pri oceni da to što izlazi iz usta pomenutog predsedničkog kandidata zaista zaudara. U pitanju je zadah njegovih reči. Verujem da nema ničeg nepristojnog u ovoj oceni, iako jeste prilično oštra.

Neverovatno. Ni posle dugog premišljanja se ne primećuje da je ovo najniža uvreda. Nemam reči.
Zurg Zurg 22:14 01.02.2008

Re: Nepodnosljiva lakoca vredjanja

jedan nadobudni mladunac, koji ni nos ne zna da obrise


Sunce mu lebovo kakva borba za kulturu govora. Sve ću vas oteram u tri lepe šargarepe!!!
Kraja Kraja 00:08 02.02.2008

Za Dejana Restaka................

......B92 se izvinjava sto je tekst, objavljen 23.01.2008., sasvim slucajno linkovan u vreme predizborne tisine, deset dana kasnije.

Takodje, sasvim slucajno, u ovom textu smrdi iz usta samo jednom predsednickom kandidatu. Onaj drugi je obavesten, pa je na vreme oprao zube.......i usta................

Nema potrebe da ovo objasnjavate, svakom pismenom coveku je jasno...........

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana