Glasaj za svoju ljubav

Queeria RSS / 24.01.2008. u 04:39

cupid.1980.JPGPredizbornu kampanju januarskih izbora za predsednika Republike Srbije obeležille su mržnja i fizički napadi na aktiviste i aktivistkinje političkih partija, čak i pokušaji ubistva.

Nedostatak elementarne kulture i tolerancije, čak i one, najmanje „da se pokažemo fini“ u Srbiji, očigledno ne može da zaživi.

Pored toga, većina kandidata, pa i Tadić i Nikolić koji su ušli u drugi krug, o rešavanju problema nasilja i diskriminacije govore u frazama. Ovakva retorika i prazna obećanja, ne samo da ne stvaraju prostor za „nadu u bolje sutra“, već direktno omalovažavaju rad i angažman aktivista/kinja za mir i ljudska prava. Osobe koje su tokom ratova rasplamsavale različte vrste mržnje ili bile deo sličnih sistema, danas nas pozivaju na mir i nenasilje. Kako da im verujemo?

Ovakvim licemernim nastupima ne samo da je izneverana slika demokratije, već su poniženi svi ljudi koji su se tokom poslednjih dvedeset godina i više neprestano zalagali da ova zemlja postane dobro mesto za sve.

Queeria – Centar za promociju kulture nenasilja i ravnopravnosti kaže NE i poziva vas da 3. februara izađete i glasate za svoju ljubav.

Na listić dopišite broj 3 i ime osobe koju volite!

Bliži se Dan zaljubljenih i tim gestom ćete sigurno obradovati voljeno biće.

Nema veće političke odluke, niti romantičnije izjave od: „Ljubavi, glasao/glasala sam za tebe".

 

Glasanjem za svoju ljubav:

 

Jednu osobu činite sigurno srećnom!

Jednoj osobi dajete dostojanstvo koje zaslužuje!

Izvršavate svojugrađansku dužnost – GLASATE!

 

Glasanjem za nekog od dva predsednička kandidata:

 

Potencijalno ostavljate voljenu osobu bez posla.

Potencijalno ostavljate voljenu osobu bez zdravstevnog osiguranja.

Potencijalno ostavljate voljenu osobu bez mogućnosti da se školuje.

Potencijalno ostavljate voljenu osobu bez socijalne pomoći.

Potencijalno voljenoj osobi uskraćujete mogućnost da putuje.

Potencijalno uskaćujete pravo da dobije vizu.

Potencijalno uskaćujete pravo da živite u zemlji bez rata, nasilja i straha.

 

Ako kojim slučajem niste zaljubljeni možete glasati za:

 

Novaka Đokovića jer je mlad, zgodan i neophodan i vešto barata svojim velikim reketom.

Seku Aleksić jer pored svih obaveza uspe sama da umesi česnicu i spremi slavu.

Gorana Stojičevića – Karamelu jer je uzorni muž i otac, idol svih heteroseksualnih muškaraca.

Jelenu Karleušu jer je talentovana i prirodna mlada devojka, ponos i dika Srbije.

 

Predizborni video spot:

 

www.queeria.com

www.queeriacentar.org

Atačmenti

Tagovi



Komentari (96)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Spadalo Spadalo 05:00 24.01.2008

Osoba koju volim

Na listić dopišite broj 3 i ime osobe koju volite!

Kako da glasam za sebe? Nije pošteno, 'ebi ga!
nikola svilar nikola svilar 07:48 24.01.2008

Re: Osoba koju volim

Kako da glasam za sebe? Nije pošteno, 'ebi ga!


:))) very funny in deed, spadalo :))

za postovaoce lika i dela jednog queeria membera evo link:
biće par dana pa posle brišem:

Posebna satirična pripovest koja ne zaslužuje da se objavi kao post Nikole Svilara:


samo pomislite gde bi nam kraj bio da svi pišu ovako :)))
p.s.

oprosti mi veliki kafka na zloupotrebi rečenice.
Vlada T Vlada T 09:48 24.01.2008

Re: Osoba koju volim

Nikola, ti si jedno homofobicno (i poprilicno nezanimljivo) piskaralo. Kako ono kazu, don't give up the day job!
nikola svilar nikola svilar 10:39 24.01.2008

kakva crna homofobija :)

Vlado T. - mislim da možeš biti u pravu za piskarala i nezanimljivost (stvar ukusa) to nije sporno

ali

Nikola, ti si jedno homofobicno


ovde grrdddnnoooo grešiš pal.
Ja sam za toleranciju, mate :)
(Ali kapiram da ne pratiš karte, pa ti ne zamerim.)

Ovaj kvirijin post mi se jako dopao i ja sam za ljubav i njeno promovisanje, veruj mi.

Nedostatak elementarne kulture i tolerancije, čak i one, najmanje „da se pokažemo fini“ u Srbiji, očigledno ne može da zaživi.


zbog ovoga mi je zaista žao, ali čovek koji na svom blogu napiše da je
republika srpska genocidna tvorevina nije ništa bolji. sorry mate,
u pravu sam. zbog toga pripovest (nije mi na čast ali neka se vidi)
David Icke David Icke 11:50 24.01.2008

Re: kakva crna homofobija :)

nikola svilar


...čovek koji na svom blogu napiše da je
republika srpska genocidna tvorevina nije ništa bolji. sorry mate,
u pravu sam. zbog toga pripovest (nije mi na čast ali neka se vidi)


procitao vasu pripovest i u pravu ste - nije vam na cast. nimalo.

jos manje vam sluzi na cast ta ogromna opsesija pavicem koju vec godinu dana, u raznim oblicjima, misionarski sirite po blogu. savetujem da umesto vasim cuvenim pripovestima, nesto vremena posvetite proucavanju cinjenice da je pavic perfidni falsifikator. za pocetak, predlazem analizu epistolarnog romana jana potockog - rukopis nadjen u saragosi (napisan 1814.). ako ga niste citali, delovace vam kao da jeste. iskljucivi razlog za to lezi u vasem ljubljenom miloradu.

nadam se da ste nesto bolji arhitekta nego sto ste pisac.

pozdrav.
nikola svilar nikola svilar 12:12 24.01.2008

david icke o akademiku pavicu :)))

polako davide, take it easy por favor :)). pavić nema sa ovim nikakve veze, niti sam ja opsednut njime, "obožavam" ga ili nešto slično. on je jedan od brojih umetnika čija najbolja dostignuća cenim.
s tim u vezi o njima i pišem, dopadalo se to nekome ili ne. dakle, nisam proračunat. ne očekujem uspeh, radim ono u šta verujem. /pročitajte anegdotu sa sajma - i ja smatram da mu se "hemijska istrošila" ali je ostavio velika dela iz sebe, samo zlonamerna budala može to dovoditi u pitanje - a uverio sam se ovde ih ima mnogo medju komentatorima/

dakle pročitati ponovo (ali pritom uključiti mozak a ne da leti po sobi :)) i razmisliti o poenti napisanog - da li pisanje o šundu, kiču, turbo zvezdicama, politikanterosima i sličnim. u bilo kom smislu /afirmativnom ili kritizerskom/ - smanjuje ili povećava taj isti šund. ja smatram da povećava, to ilustrujem svojom šund pripovetkom. dakle = zlo - samo pokreće još veće zlo.

o stvarnim problemima gay populacije treba pisati i to upravo oni koji to jesu.
da sam gay - razumem pomalo te ljude - ja bih pisao o tome.

i kako da g. ajzdeković propagira toleranciju a on nije tolerantan.

p.s.
ovo za plagijat nešto i čuo, pošaljite mi pp o tome ako želite - možda bude korisno
a arhitekt sam bolji nego pisac - videce se i to :)))
Queeria Queeria 12:57 24.01.2008

Re: david icke o akademiku pavicu :)))

i kako da g. ajzdeković propagira toleranciju a on nije tolerantan.


Zato što g. Ajzdeković (zar je toliko komplikovano moje prezime) ne propagira toleranciju, jer je tolerancija samo dobra fraza kojom se maskira mržnja - ali o tome u nekom drugom blogu. Ova priča će ovde prestati, jer to nije tema ovog bloga :)

Dalje trolovanje neću tolerisati :)
KafaJeGotova KafaJeGotova 16:06 24.01.2008

Re: david icke o akademiku pavicu :)))

nikola, osim sto te drma ego tripcina, ti se vjerojatno truipujes i da si, kao zavukao prstenac pedji (ovo bi trebalo da bude nesto negativno, ali ipak je pedja u pitanju... :)) ali sve sto ti je ostalo je govnjiv prst.
Queeria Queeria 16:33 24.01.2008

Re: david icke o akademiku pavicu :)))

IJU kafice, nemoj više da me braniš, molim te :))
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 16:41 24.01.2008

Super ideja!

Queeria – Centar za promociju kulture nenasilja i ravnopravnosti kaže NE i poziva vas da 3. februara izađete i glasate za svoju ljubav.

Na listić dopišite broj 3 i ime osobe koju volite!

Sjajno + preporuka!
nikola svilar nikola svilar 17:05 24.01.2008

Re: david icke o akademiku pavicu :)))

nikola, osim sto te drma ego tripcina, ti se vjerojatno truipujes i da si, kao zavukao prstenac pedji (ovo bi trebalo da bude nesto negativno, ali ipak je pedja u pitanju... :)) ali sve sto ti je ostalo je govnjiv prst.


mantiću sinko, da mi je samo videti ko je tebi dao tu diplomu arhitekte. uporno svojim zlonamernim komentarima ovde na blogu (citao sam te i zaprepastio se, iskreno) sramotis fakultet.
zao mi je sto smo kolege, zaista.

nikome nisam zavukao prst, zaista cenim kviriju i to sto radi kroz projekte i kalendare a
li ovde se radi o nečemu drugom.

pedja, sorry na trolu - ono gore sa prezimenom beše greška u brzini, ne zamerite.
JJ Beba JJ Beba 18:57 24.01.2008

Re: david icke o akademiku pavicu :)))

mantiću sinko, da mi je samo videti ko je tebi dao tu diplomu arhitekte. uporno svojim zlonamernim komentarima ovde na blogu (citao sam te i zaprepastio se, iskreno) sramotis fakultet. zao mi je sto smo kolege, zaista.

hahahahhahahhahahahha
ej, nikola, a koja je to genijalna tvorevina, taj fakultet, pa da može uopšte da se sramoti?
nisam siurna da je KJG svojim tekstovima o arhitekturi ičim uvredio struku. dapače
man se pridika, drž ' gaće
nikola svilar nikola svilar 20:49 24.01.2008

jj bebice

draga jj bebice, kafica je akademski građanin ove zemlje. on treba ovu zemlju da gradi.
/takav covek treba u skladu sa svojim obrazovanjem da se i ponasa/ videli smo kako razgovara sa covekom koji je preveo ivu andrica na portugalski, pise za politikin zabavnik itd. sta drugo da kazem nego - sramota.
za roditelje, profesore koji su ga poducavali itd. itd. izgubljeno vreme. šta očekivati onda od drugih?
u tom smislu beše moj komentar.

p.s.

sestro slatka, meni je postalo jasno od one nesrećne pp koju si mi poslala
/u kojoj kazes kako PREZIRES nekoga/ da ti zapravo i nemas pojma o čemu pričaš :))


JJ Beba JJ Beba 21:09 24.01.2008

Re: jj bebice

draga jj bebice

obrati pažnju kako me oslovljavš.
kafica je akademski građanin ove zemlje. on treba ovu zemlju da gradi.
/takav covek treba u skladu sa svojim obrazovanjem da se i ponasa/ videli smo kako razgovara sa covekom koji je preveo ivu andrica na portugalski, pise za politikin zabavnik itd. sta drugo da kazem nego - sramota.

ko si ti da sudiš?
p.s.

sestro slatka, meni je postalo jasno od one nesrećne pp koju si mi poslala
/u kojoj kazes kako PREZIRES nekoga/ da ti zapravo i nemas pojma o čemu pričaš :))

ti si taj koji smara ljude sa pp. zbog toga sam morala da zatvorim tu opciju za tebe. jel hoćeš da objavim šta si mi pisao?
JJ Beba JJ Beba 21:16 24.01.2008

Re: jj bebice

ps

/u kojoj kazes kako PREZIRES nekoga/ da ti zapravo i nemas pojma o čemu pričaš :))

za Kusturicu sam rekla da ga prezirem i vidim da ti bolje od mene znaš šta o njemu mislim
Samo za nikoline uši: prezirem kusturicu i sve čega je on paradigma.
nikola svilar nikola svilar 21:23 24.01.2008

jj bebice


sama si rekla da si anarhista - preko 100 obrisanih komentara imas, draga jj bebice...
/uopste me ne cudi, ali kakav je to gubitak vremena/ nemoj nikoga da prezires - nije ljudski.

kakve ti veze imaš sa arhitekturom, voleo bih da znam

over and out forever za jj bebicu :)
nikola
Dejan Stanković Dejan Stanković 21:25 24.01.2008

to whom it may concern

nema potrebe mene da se brani.
ja gotivim dzukce.
i odlicno ih hendlujem.
JJ Beba JJ Beba 21:26 24.01.2008

Re: jj bebice

sama si rekla da si anarhista - preko 1000 obrisanih komentara imas, draga jj bebice...

zajebi sa tim jj bebica
JJ Beba JJ Beba 21:28 24.01.2008

Re: jj bebice

/uopste me ne cudi, ali kakav je to gubitak vremena/ nemoj nikoga da prezires - nije ljudski.

nije ljudski al je čovečanski
nikola svilar nikola svilar 21:42 24.01.2008

Re: to whom it may concern

nema potrebe mene da se brani.
ja gotivim dzukce.
i odlicno ih hendlujem.


sorry d, ali ono kad sam video ostao sam bez teksta.
kafa je gotova - meni ubedljivo najjači nick ovde - još rekoh arhitekta :) cool
kad ono laje na sav glas - ali šta da radimo kad je bezobrazan, njegov problem.
(neki prstenac, tripove - neke vulgarne gluposti pominje -
prosto morao sam da mu odgovorim,
ali ne pada mi na pamet da ga vaspitavam )
AlexDunja AlexDunja 21:51 24.01.2008

Re: to whom it may concern

ali ne pada mi na pamet da ga vaspitavam )

joj:(
JJ Beba JJ Beba 21:55 24.01.2008

Re: to whom it may concern

ali ne pada mi na pamet da ga vaspitavam )



blog policeman
vishnja vishnja 22:03 24.01.2008

Re: to whom it may concern

ne mogu da odolim:

Dalje trolovanje neću tolerisati :)


:) !!!
i tako je sve pocelo...
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:04 24.01.2008

Re: to whom it may concern

Dejan Stanković
nema potrebe mene da se brani.
ja gotivim dzukce.
i odlicno ih hendlujem.

al si ovo reko.
svaka čast.
samo nisam ukapirala ko je džukac.
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:07 24.01.2008

Re: to whom it may concern

kafa je gotova - meni ubedljivo najjači nick ovde

pa nisi ni ti loš.
al voliš da se dopisuje preko pp.
znam te.

p.s. ozbiljno sad. ukusi su različiti.
meni je, na primer, kafica jedan od best.
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:08 24.01.2008

Re: to whom it may concern

ali ne pada mi na pamet da ga vaspitavam

a sebe?
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:12 24.01.2008

Re: jj bebice

za Kusturicu sam rekla da ga prezirem i vidim da ti bolje od mene znaš šta o njemu mislim
Samo za nikoline uši: prezirem kusturicu i sve čega je on paradigma.

pročitati obavezno u današnjem "vremenu"

Lisica i ždral: Džems Bond protiv Terminatora
Sanjala sam slogan za našu kampanju: HOLLYWOOD FOR HOLYLAND! Plači Bokan Dragoslave, tukla te prekomorska amaterka!
Ljubomir Živkov


tolko o kusturici
Dejan Stanković Dejan Stanković 22:15 24.01.2008

Re: to whom it may concern

dzukci? ima i razni.
moja andjelina nije. ona je cistokrvna. ono fon ovo-ono, pedigre i taj rad.

nego da promenimo temu, s kinoloske na dusevnu

gospodzo, da li sam vam vec reako da Vam se divim i formalno vas obozavam zog vase doslednosti koju tako nesebicno delite sa nama i raznih drugih inerentnih osobina vasih kojima nas takodjer jednako velikodusno svakodnevno izlazete. stoga vas predlazem za spomenicu.

nego, jel ste vi onomad bili clan SKJ? aj podelite i to s nama.

nevezano za Vas odgovor, zeleo bih da Vam se stavim na raspolaganje, ako budete u komsiluku, a Vi ne oklevajte i ne caseci ni casa se javite, rado cu vam se naci na usluzi.

kezit csókolom!

ps. i meni je taj whatshisname jedan od najmilijih (uz troclanu bandu). (3+1=4) volim ih i kao covek i kao vlasnik sredstava za prozivodnju koji na tom osnovu prisvaja tudj visak rada i tako stice licno bogatstvo. samo sam mislio da je zensko, ali evo doznah da nije. veceras cu u krevet leci manje glup.
man ray loves me man ray loves me 22:31 24.01.2008

Re: david icke o akademiku pavicu :)))

Zato što g. Ajzdeković (zar je toliko komplikovano moje prezime)


Ajz Ajz baby :)

(da razjasnim ipak da ne bude neke zabune - ne zelim da kazem da Pedja lici na Vanilla Ice-a, samo mi je smesna greska u imenu. A i skit je dobar.)
nikola svilar nikola svilar 22:39 24.01.2008

ok, no hard feelings :)

već par puta sam napisao i ponavljam
čim otvorim blog - ustupam ga ovim klincima (exitus, jj bebica, tuzlanac i klika)
da zaista nešto kulturno, lepo i konstruktivno ponude ovoj blog zajednici - naravno, ukoliko mogu.
ukoliko ne, žalim slučaj.
/razumem ih, nije baš lako knjige čitati - treba vremena i koncentacije /

:)))
Dejan Stanković Dejan Stanković 22:43 24.01.2008

Re: urnebesni komentari jj bebice i društva :)

nikola, izvini na grubosti, al aj me malo pustis na miru. ja ne nastupam u paru.
lepo razgovaram s gospodzom a ti se mesas. nije lepo.
ono kao - live and let live.
no hard feelings, but I do not tango.

molim te ko brata da ne repiciras na ovu poruku. plz.
Anuska Anuska 22:59 24.01.2008

Re: to whom it may concern

Dejan Stanković
dzukci? ima i razni.
moja andjelina nije. ona je cistokrvna. ono fon ovo-ono, pedigre i taj rad.

nego da promenimo temu, s kinoloske na dusevnu

gospodzo, da li sam vam vec reako da Vam se divim i formalno vas obozavam zog vase doslednosti koju tako nesebicno delite sa nama i raznih drugih inerentnih osobina vasih kojima nas takodjer jednako velikodusno svakodnevno izlazete. stoga vas predlazem za spomenicu.

nego, jel ste vi onomad bili clan SKJ? aj podelite i to s nama.

nevezano za Vas odgovor, zeleo bih da Vam se stavim na raspolaganje, ako budete u komsiluku, a Vi ne oklevajte i ne caseci ni casa se javite, rado cu vam se naci na usluzi.

kezit csókolom!

ps. i meni je taj whatshisname jedan od najmilijih (uz troclanu bandu). (3+1=4) volim ih i kao covek i kao vlasnik sredstava za prozivodnju koji na tom osnovu prisvaja tudj visak rada i tako stice licno bogatstvo. samo sam mislio da je zensko, ali evo doznah da nije. veceras cu u krevet leci manje glup.


Ah Dejane, kao da si zaboravio kad je tatica Tadica postao akademik. No, vidim, ne smeta ti da navijasj za Tadica. Valjda zato sto Tadic posecuje crkvu. Jak dokaz da nije crveni. Kao sto ni Kostunica nije crveni. I kako ono bi , Nikolic za Rusiju , Kostunica za Nikolica, Tadic za Kostunicu , Tadicevi glasaci za Tadica , prodadose NIS.

JJ Beba JJ Beba 23:02 24.01.2008

Re: ok, no hard feelings :)

čim otvorim blog - ustupam ga ovim klincima (exitus, jj bebica, tuzlanac i klika)

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
e ovaj svilar je upiš živi
siroma
nije baš lako knjige čitati - treba vremena i koncentacije /

razumemo te potpuno. treba vremena i koncentracije. fakat
Dejan Stanković Dejan Stanković 23:02 24.01.2008

Re: to whom it may concern

Ah Dejane, kao da si zaboravio kad je tatica Tadica postao akademik. No, vidim, ne smeta ti da navijasj za Tadica. Valjda zato sto Tadic posecuje crkvu. Jak dokaz da nije crveni. Kao sto ni Kostunica nije crveni. I kako ono bi , Nikolic za Rusiju , Kostunica za Nikolica, Tadic za Kostunicu , Tadicevi glasaci za Tadica , prodadose NIS.


odgovorio sam, ali sam posle shvatio da ne vredi. pa obrisao. mrzi me da se preganjam.
nikola svilar nikola svilar 23:56 24.01.2008

Re: ok, no hard feelings :)

otvorim blog - ustupam ga ovim klincima (exitus, jj bebica, tuzlanac i klika)
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
e ovaj svilar je upiš živi
siroma
nije baš lako knjige čitati - treba vremena i koncentacije /
razumemo te potpuno. treba vremena i koncentracije. fakat


svi koji čitaju ove komentare, neka mi ne zamere.
nikoga apsolutno ovde ne poznajem lično - zaključujem samo na osnovu onoga što pročitam.
na osnovu dosadašnjeg pisanja gorepomenutih /posebno jj bebica/
- za ovu ekipicu mogu da procenim samo da su neka neozbiljna dečica u pitanju

ne zamerite
laku noc i prijatno
nikola svilar nikola svilar 00:10 25.01.2008

Re: to whom it may concern

pa nisi ni ti loš.
al voliš da se dopisuje preko pp.
znam te.

p.s. ozbiljno sad. ukusi su različiti.
meni je, na primer, kafica jedan od best.


vrlo dobro znaš da sam ti samo ponudio pomoć
da pišeš nešto konstruktivno (žrtve u tuzli i sl.)
umesto što provociraš nepristojnim komentarima
i što te stalno banuju.


rekoh zemljakinja pa da pomognem
/ali sve nešto kapiram da ti uopšte nisi iz bosne, jel da?
a ja se tamo s tobom raspisao, aman-zaman :)
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:35 25.01.2008

Re: to whom it may concern

dzukci? ima i razni.
moja andjelina nije. ona je cistokrvna. ono fon ovo-ono, pedigre i taj rad.

nego da promenimo temu, s kinoloske na dusevnu

Exitus Letalis Exitus Letalis 00:36 25.01.2008

Re: to whom it may concern

vrlo dobro znaš da sam ti samo ponudio pomoć
da pišeš nešto konstruktivno (žrtve u tuzli i sl.)
umesto što provociraš nepristojnim komentarima
i što te stalno banuju.


de da pišem kad ne čitam.
pa da ispadne ko da si mi ti piso.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:39 25.01.2008

Re: ok, no hard feelings :)

čim otvorim blog - ustupam ga ovim klincima (exitus, jj bebica, tuzlanac i klika)

ti si izgleda mazohista neki.

da zaista nešto kulturno, lepo i konstruktivno ponude ovoj blog zajednici

ti si tu nenadmašan

razumem ih, nije baš lako knjige čitati - treba vremena i koncentacije

jes vala. nije lako.
razumem i ja tebe.
tolko čitanje a nikavi rezultati.
JJ Beba JJ Beba 00:44 25.01.2008

Re: to whom it may concern

rekoh zemljakinja pa da pomognem

:))))))))))))
pa ovaj svilar je neviđen
JJ Beba JJ Beba 00:47 25.01.2008

Re: ok, no hard feelings :)

nije baš lako knjige čitati - treba vremena i koncentacije

kad bih ja volela da čitam čitala bih ceo dan
ahahahhahahahaha
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:50 25.01.2008

Re: to whom it may concern

moja andjelina nije. ona je cistokrvna. ono fon ovo-ono, pedigre i taj rad.


nije loše. a dobro je imati i lični pedigre.

stoga vas predlazem za spomenicu.

fala. dovoljna su dva svedoka.

nego, jel ste vi onomad bili clan SKJ? aj podelite i to s nama.

pa viš da nisam postigla. kaže lepo svilar da smo klinci.
svilar poznavalc i psiholog. taj svilar.
nikola svilar nikola svilar 08:16 25.01.2008

Exitus - "Literarno nagrajisala"

pa viš da nisam postigla. kaže lepo svilar da smo klinci.
svilar poznavalc i psiholog. taj svilar.


Dobro jutro i Vama.

U toku noći mi se javila jedna dobronamerna blogerka preko pp koja je pročitavši ove komentare
upoznala me sa Vašim identitetom i kojoj političkoj partiji pripadate [u](što mene apsolutno ne zanima)[/u]Dakle, Vi ste, kako me je obavestila, stari - oko cca 55 godina, sedite u Beogradu i
usudili ste se sa mnom da pričate o mojoj domovini Bosni i Hercegovini
i građanskom ratu koji se tamo desio.


Želim samo da znate jedno

1. Niti jednoj političkoj partiji ne pripadam
2. Niti jednom udruženju - ne vladinoj organizaciji - udruženju građana i slično
/čak ni umetničkoj grupi i sl./

i mogu samo da Vam obećam da ste u literarnom smislu "nadrljali" zbog svega ovoga.
Čestitam, ušli ste u moj roman -
ali po Zlu i količini negativne energije kojom "filujete" ovo mesto.

Sramite se svojih godina.
Ponašate se kao pubertetlijka koja se dokopala računara.

p.s.
Cenim rad g. Tamare Skrozza ali časopis za koji pišete je preskup
da bih ga samo zbog njene kolumne kupovao.
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:44 25.01.2008

Re: Exitus - "Literarno nagrajisala"

ej, kako bi bilo da mi se skineš s vrata.
smaraš me.
dosadan si.
smiri se. popi nešto.
uživaj u prepiskama s dobronamernim blogerkama.
poznate su mi neke od njih.
p.s. i prestani da pretiš.
nije ti prvi put.
nikola svilar nikola svilar 12:41 25.01.2008

Re: Exitus - "Literarno nagrajisala"

ej, kako bi bilo da mi se skineš s vrata.



???

U više navrata ste upravo Vi mene zaskočili -
potpuno nekulturno nepozvani da polemišete sa mnom.
Više ne odgovaram na komentare Vas i ekipe.
Sve što imam da Vam kažem reći ću to u romanu
i verujte na reč - generacije će se smijati
Vašoj neprimerenoj nekulturi.


Poštovanje
Nikola A. Svilar
Dawngreeter Dawngreeter 12:58 25.01.2008

Re: Exitus - "Literarno nagrajisala"

Megalomanija je zabavna.
Exitus Letalis Exitus Letalis 13:03 25.01.2008

Re: Exitus - "Literarno nagrajisala"

nikola svilar
ej, kako bi bilo da mi se skineš s vrata.



???

U više navrata ste upravo Vi mene zaskočili -
potpuno nekulturno nepozvani da polemišete sa mnom.
Više ne odgovaram na komentare Vas i ekipe.
Sve što imam da Vam kažem reći ću to u romanu
i verujte na reč - generacije će se smijati
Vašoj neprimerenoj nekulturi.

Poštovanje
Nikola A. Svilar


ne nije tačno. opet izvrćeš i učitavaš.
komentarisala sam tvoj poziv na linč jednog blogera.
kometarisala sam i tvoje neutemeljene tvrdnje da jedan drugi bloger treba da poradi na pismenosti.
odakle ti hrabrost da uopšte nekog prozivaš oko pismenosti.
ne verujem da ću čitati tvoj roman. ne mogu da postignem ni bolje stvari da pročitam.
mnogo se duvaš, to nije zdravo.
p.s. misliš da će generacije čitati tvoje nebuloze?
u kakvim iluzijama ti živiš.
JJ Beba JJ Beba 13:15 25.01.2008

Re: Exitus - "Literarno nagrajisala"

U toku noći mi se javila jedna dobronamerna blogerka preko pp koja je pročitavši ove komentare
upoznala me sa Vašim identitetom i kojoj političkoj partiji pripadate (što mene apsolutno ne zanima)Dakle, Vi ste, kako me je obavestila, stari - oko cca 55 godina, sedite u Beogradu i
usudili ste se sa mnom da pričate o mojoj domovini Bosni i Hercegovini
i građanskom ratu koji se tamo desio.

ael ta dobronamerna blogerka policajka ko ti ? Znate se sa kursa za nošenje pendreka?
sem toga kako znaš da je dobronamerna? nije pogodila godine :)

ako mislš da imaš tapiju na rat u Bsni zašto onda o tome i ne pišeš nego se trpaš tamo gde ne pripadaš

a ne znam ni kojioj bi umetničkoj grupi mogao da pripadaš kad to što ti radiš nema ime. to spoplitanje, uvaljivanje u tuđe glave, taj bezobrazluk.
I baš si našao ovaj blog da kreiraš svoju umetnost
JJ Beba JJ Beba 13:20 25.01.2008

Re: Exitus - "Literarno nagrajisala"

Sramite se svojih godina.
Ponašate se kao pubertetlijka koja se dokopala računara.

p.s.

Jeremija Jeremija 09:22 24.01.2008

Izborna krađa

Predlog je OK i sigurno je da će kandidat/kinja na listiću pod r.br. 3 pobediti, ali ovi iz RIK bi pokrali galsove zaljubljenih i lažirali rezultate predsedničkih izbora, što i ne bi bilo prvi put. Zato predlažem da se predlog dopuni sledećim:
1. RIK i izborna tela na svim izbornim mestima popuniti predstavnicima zaljubljenih, najkasnike do 02.februatat.g. u ponoć( meilom, pismom, telefonski, lično i na druge načine)
2. CESID-u dostaviti imena kandidata zaljubljenih u istom roku i na isti način.
Queeria Queeria 12:59 24.01.2008

Re: Izborna krađa

Plašim se da ne prođemo kao ambasade Britanije i SAD...
Dawngreeter Dawngreeter 10:24 24.01.2008

Zanimljiva kampanja

Podrzavam :)

Do duse, ja bih pre da to ne bude pod brojem 3 nego recimo da se koristi broj π (pi, jelte). Kad vec ni prve dve opcije nisu racionalne.
Queeria Queeria 13:00 24.01.2008

Re: Zanimljiva kampanja

Dobar predlog :) Usvaja se...

Glasajte za PI i pošaljite Tomu i Borisa u PIzdu materinu...
Boris Drenca Boris Drenca 11:29 24.01.2008

a ostali

Diskriminaciji se nisam nadao ovde. Zašto samo osobu broj 3.- Kamo 4, 5, 6, 7, ....?
Queeria Queeria 13:03 24.01.2008

Re: a ostali

Takve seksualne slobode mi ne podržavamo

MONOGAMIJA i crkveni brak RULES!!!
Boris Drenca Boris Drenca 15:41 24.01.2008

Re: a ostali

MONOGAMIJA i crkveni brak RULES!!!


To je OK ali zar demokratija ne podrazumeva pravo na izbor. Mislim ponuda se da prosiriti
Queeria Queeria 15:56 24.01.2008

Re: a ostali

Ne. "Demokratija" te primorava da uvek biraš između dva zla.
Boris Drenca Boris Drenca 16:01 24.01.2008

Re: a ostali

"Svako bira svoje zadovoljstvo" reče Đavo u sede u trnje. Zvuči demokratski
vcvetic vcvetic 11:55 24.01.2008

majku ti :)

ukrao si mi ideju!
ja ovakav dogovor sa devojcicom imam jos od pre prvog kruga :)
Queeria Queeria 13:03 24.01.2008

Re: majku ti :)

mljac, mljac, kako je to romantisch...
gde ima da se kupi frajer kao što si ti
angie angie 15:45 24.01.2008

pedjice,

pa naravno, to je i najzdravije i ima vishe satisfakcije kako god da okranesh:)))

jedino ne znam kako da ogradim teritoriju.
Queeria Queeria 15:57 24.01.2008

Re: pedjice,

Ja sam se nešto ponadao da ćeš glasati za mene :)
angie angie 15:59 24.01.2008

Re: pedjice,

peDza- pa ovo je izjava za javnost, a posle iza pregradice-po dogovorenom rasporedu).

(ti uvek imash moj glas)
Queeria Queeria 16:05 24.01.2008

Re: pedjice,

Ispod Angie, sto đavola vire :))
garcon garcon 16:45 24.01.2008

:O)

Cekao sam tvoju reakciju i doceka!

Joj...uf... dobro je isto mislimo... morao sam da potvrdim svoj stav kod autoriteta... hehhee

Glasam za svoju ljubav...

Jeeeeeeee......
Queeria Queeria 16:51 24.01.2008

Re: :O)

Ah, i ti ćeš da glasaš za mene :))
Divno, divno
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:37 24.01.2008

Peđice, ja

ću da glasam protiv Tome. To je najviše u ovom trenutku što mogu da učinim. To je glas i za tebe i sve ostale koje volim.
ljub
Taska Dana Taska Dana 17:53 24.01.2008

Re: Peđice, ja

I ja glasam protiv Tome!

Glasam tako jer volim Srbiju.
Queeria Queeria 18:15 24.01.2008

Re: Peđice, ja

Lako je tebi Jelice, ti si već osvojila Evropu :))
Exitus Letalis Exitus Letalis 18:46 24.01.2008

Re: :O)

Queeria
Ah, i ti ćeš da glasaš za mene :))
Divno, divno


znaš šta, moj glas se ne uzima ozbiljski. napisao nune da glasamo za tadića. ja napisala "kako ti kažeš" a on me obrisao i banovao.
pa šta sad da radim?
: ))) očajna glasačica :)))
Queeria Queeria 19:22 24.01.2008

Re: :O)

Mislim da treba organizovati demonstracije na blogu.
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:41 24.01.2008

Re: :O)

Queeria
Mislim da treba organizovati demonstracije na blogu.

fala peđice na razumevanju.
ja tela za tebe a ne dade nune.
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:07 24.01.2008

Re: Peđice,

'ajd kao da jesam...ali radno mesto mi je još u Srbiji...što je manje važno od svih vas, koje volim i koji ste u Srbiji. Zato mi nije svejedno.
Exitus Letalis Exitus Letalis 18:42 24.01.2008

glasam za amandman da se dopuni novi srpsk


amandman da se dopuni novi srpski pasoš

ovako izgleda bugarski. bugarska takođe ima kao zvanično pismo ćirilicu.


a ovako predlog našeg novog pasoša.



zašto ne može da se stavi i latinica koja je ravnopravno pismo u srbiji.

sve države, pa i one koje imaju specifična pisam poput kine imaju i svoje pismo i latinicu



zato glasam da i naš pasoš ima oba naša pisma jer je pasoš moja velika ljubav :)))

LjokaKraka LjokaKraka 20:52 24.01.2008

Re: glasam za amandman da se dopuni novi srpsk

Ma nema veze koje pismo, Ionako strani carinici gledaju samo vizu, posto nikada nisu videli pasos sa slikom prikacenom zumbetom.
Anuska Anuska 21:27 24.01.2008

Re: glasam za amandman da se dopuni novi srpsk

Exitus Letalis

amandman da se dopuni novi srpski pasoš

ovako izgleda bugarski. bugarska takođe ima kao zvanično pismo ćirilicu.


a ovako predlog našeg novog pasoša.



zašto ne može da se stavi i latinica koja je ravnopravno pismo u srbiji.

sve države, pa i one koje imaju specifična pisam poput kine imaju i svoje pismo i latinicu



zato glasam da i naš pasoš ima oba naša pisma jer je pasoš moja velika ljubav :)))



pa i onako smo uvek crne ovce
NeuroRadoznalost NeuroRadoznalost 02:12 25.01.2008

Re: glasam za amandman da se dopuni novi s

U principu trebao bi da bude na oba pisma jer ja iz principa nikada nisam koristio niti cu koristiti cirilicu i smatrama koriscenje samo nje na pasosu uvredom.
Mada mi smo toliko pasosa izmenjali da ce uskoro da nam traze da zaheftamo pasose iz zadnjih deset godina i da ih zajedno donosimo na granicu. A verovatno ce da traze i zvanicnu potvrdu iz njihove ambasade o trenutnom imenu nase drzave.
man ray loves me man ray loves me 19:38 24.01.2008

kraj zvanicno

Kraj sveta. Svi moji idoli glasaju blanko.
Zekaan aan Oceaan Zekaan aan Oceaan 01:15 25.01.2008

Re: kraj zvanicno

Evo i ja, jos jedan od idola mog omiljenog bloggera `man ray...'-a, dobijam mucninu pri pomisli da treba da zaokruzavam Tadica. Malo me je smeksao Boris onom kontrom, ali morace da se jos potrudi za moj glas, kao i da pokaze da mu ovo nije samo trik, a da posle izbora opet ide u dilove sa KoshTunjavim.

Zna li neko da li zakon trazi da pobednik ima vise od 50% glasova ili je dovoljno da bude bolji od onog drugog. Jer ako im je potrebno striktno preko 50%, ovo upisivanje bi u situaciji da npr. Toma ima 49%, Boris 46%, a mi zaljubljeni 6%, dovelo do toga da ponavljaju izbore. Tako bi nam i savest bila cista, a kese za povracanje bismo mogli da ostavimo kod kuce, mada bi se agonija Srbije samo produzila.
man ray loves me man ray loves me 09:53 25.01.2008

Re: kraj zvanicno

Zar i ti? Eh,...
Mislim da je pobednik onaj ko osvoji 50% izaslih, te nema ponavljanja.
Ne znam, reci cu samo ovo: mrzim Tomu vise nego sto mrzim Tadica, a ako ne glasam Toma pobedjuje. Tadic je bar homo sapiens, a Toma, to je nesto extra...
Zekaan aan Oceaan Zekaan aan Oceaan 09:58 25.01.2008

Re: kraj zvanicno

Jos uvek se lomim izmedju queeria-inog predloga i Tadica.

A ako je potrebno 50% izaslih onda ova queeria-na ideja radi onako kako sam i opisao: sa dovoljno ljubavnih (tj nevazecih) listica, moguce je da ni Toma ni Boris nece skupiti tih 50%. Zar se ne bi onda izbori ponavljali?
man ray loves me man ray loves me 10:17 25.01.2008

Re: kraj zvanicno

Član 8.
Na ponovljenom glasanju učestvuje najmanje dva kandidata koji su dobili najveći broj glasova, ili više kandidata koji su dobili jednak i istovremeno najveći broj glasova u prvom krugu glasanja.

Član 9.
Na ponovljenom glasanju za predsednika Republike izabran je kandidat koji je dobio većinu glasova birača koji su glasali, ako je na izbore izašla najmanje polovina od ukupnog broja birača u Republici.

Ako u drugom krugu glasanja nijedan kandidat ne dobije potreban broj glasova, ceo izborni postupak se ponavlja.


(sajt CESIDa). Dakle, u pravu si. (i'm not fully awake)
man ray loves me man ray loves me 10:23 25.01.2008

Re: kraj zvanicno

treba ipak proveriti da li je ovaj zakon jos uvek relevantan. cinilo mi se da vise ne mora da izadje vise od 50%.
u cemu je benefit od ponavljanja?
Zekaan aan Oceaan Zekaan aan Oceaan 11:02 25.01.2008

Re: kraj zvanicno

Benefit je da ne moram da se gadim pri glasanju.

Znaci nasli smo loophole kako da sabotiramo Tominu pobedu, a da Tadic ne dobije nas glas. "Spread the word to all the towns!" sto rece Mr. Garrison (a mislim da je tako nesto bilo i u "Independence Day"
man ray loves me man ray loves me 13:02 25.01.2008

Re: kraj zvanicno

Ja to vidim ovako: ako necu da glasam ili glasam ljubavni listic, izmicem stolicu obojici kandidata. Time kazem da su isti i da me nije briga ko od njih pobedi.
Ako ipak imam malu sumnju da nisu bas sasvim isti, onda se nadam da ce Tadica ipak izabrati neki drugi ljudi.
Dakle, ja se ne prljam, sto je udobno, ali na kraju balade licemerno.
Queeria Queeria 15:38 25.01.2008

Re: kraj zvanicno

Kako god okreneš vladaće Koštunica :)
Anuska Anuska 15:47 25.01.2008

Re: kraj zvanicno

Queeria
Kako god okreneš vladaće Koštunica :)

vladace rusi uz pomoc kostunice tadica i nikolica.
eno, u novom sadu , predlog da se putin proglasi za pocasnog gradjanina novog sada
Queeria Queeria 16:18 25.01.2008

Re: kraj zvanicno

Vala i treba... Zaslužio je
Zekaan aan Oceaan Zekaan aan Oceaan 23:58 25.01.2008

Re: kraj zvanicno

man ray loves me
Ja to vidim ovako: ako necu da glasam ili glasam ljubavni listic, izmicem stolicu obojici kandidata. Time kazem da su isti i da me nije briga ko od njih pobedi.
Ako ipak imam malu sumnju da nisu bas sasvim isti, onda se nadam da ce Tadica ipak izabrati neki drugi ljudi.
Dakle, ja se ne prljam, sto je udobno, ali na kraju balade licemerno.


A ja vidim ovako: time sto izlazim na izbore smanjujem Tomin broj procenata jer sigurno necu
da glasam za njega. Ako uspem(o) da mu smanjim(o) glasove na ispod 50%, super! Takodje sam
time dao za pravo svima koji su pricali kako je Toma los i kako ce biti haos ako on pobedi. Ali ne
zelim da sprecavanjem Tome da pobedi dam Tadicu bezrezervni glas. Ukoliko bi oba kandidata
dobila po manje od 50%, ja se bar nadam, Tadic bi mogao da razmisli kako da privuce ove zaljubljene
sledeci put.

Po meni je ovo najiskrenije glasanje: zbog Tome cu se pojaviti na glasackom mestu i trudicu se
da ga sprecim da ne postane predsednik. Sada je na Tadicu je da ubedi mene, a i druge da on
zasluzuje nas glas, tj. da je dovoljno dobar. Biti bolji od Tome nije dovoljna kvalifikacija,
uostalom to nije tesko postici.
man ray loves me man ray loves me 00:12 26.01.2008

Re: kraj zvanicno

Sada je na Tadicu je da ubedi mene, a i druge da on zasluzuje nas glas, tj. da je dovoljno dobar.

Ne vidim sta moze da uradi za nedelju dana (ili mesec dana) osim da prospe par praznih obecanja. Ili da na brzaka isporuci Mladica... Zamisli to !
Btw, lupila sam gore, nije isto ne izaci i ubaciti nevazeci listic. Ipak: na kraju, jedan od te dvojice ce biti predsednik, jer je nezamislivo da se izbori ponavljaju u nedogled. Mislim da je nerealno ocekvati da ce Tadic da shvati svoju zabludu, i da se okrene LDPu, jer je interesna grupa iza Tadica ocigledno ona ista koja je iza Kostunice (kao sto je i Pedja rekao). Ustvari, ja se slazem da nam je udba 5. oktobra podmetnula Kostunicu, i dodajem da i njemu istice rok i da je Tadic njihov novi pulen. Iz dobre porodice, fini decko, ocigledno mu biraci veruju...
ALL THAT SAID, ipak ne treba dati Tomi nista. Problem sa Tomom nije sam Toma, vec, kao sto je Nune Popovic primetio, taj sto ce radikali da dobiju krila na lokalnom nivou, sto ce dva miliona stetocina da pomisli kako je opet doslo njihovo.
man ray loves me man ray loves me 15:07 26.01.2008

Re: kraj zvanicno

Kako god okreneš vladaće Koštunica :)

Even more so than I thought. Misa Brkic je sve ispricao u Pescaniku.
Montero Montero 14:48 25.01.2008

...

Glasaj za svoju ljubav

hm.. Ovo je subliminalna radikalska propaganda.

Ako neko glasa za svoju ljubav, to znači da ne razmišlja glavom nego srcem. Iz toga slijedi da nas Kvirija poziva da glasamo srcem. Svim srcem?!


Da li ovaj apel za glasanje srcem predstavlja podsvjesnu podršku Mariji Šerifović koja je jedno vrijeme bila ponos Kvirijinih simpatizera, a iskra ljubavi još tinja?
Dawngreeter Dawngreeter 15:19 25.01.2008

Re: ...

Nikolic ne poziva glasace da glasaju svim srcem nego saopstava da on svim srcem oce da bude predsednik.
Queeria Queeria 15:39 25.01.2008

Re: ...

Mi smo radikalski ubačeni elementi :)
baracigor baracigor 23:02 25.01.2008

Re: ...

Osobe koje su tokom ratova rasplamsavale različte vrste mržnje ili bile deo sličnih sistema, danas nas pozivaju na mir i nenasilje. Kako da im verujemo?


Da, Boris Tadic je bas poznat kao neko ko je rasplamsavao razlicite vrste mrznje i bio deo slicnih sistema kao i Nikolic, jel, da.
Ljubav ne opravdava besvest. Mislim da je potrebno otici malo unapred i zamisliti Srbiju sa Tadicem i Nikolicem. Izmedju granica slobode ljubavi u te dve Srbije postoji ogromna razlika.
Glasam za voljeno lice tako sto glasam da ga/je sutra ne strpaju u gasnu komoru. Tadic nije nacionalista nego vaterpolista, a Nikolic je Rus. Rus, bre.
Nisam mnogo za vaterpoliste ali Rusima nedam na se.

Puerta Puerta 13:47 27.01.2008

moze

Jako inspirativan tekst!
Svaka cast!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana