Društvo

DS i kazna

Saša Radulović RSS / 27.03.2012. u 00:16

Ja sam bivši glasač DS. Na svim izborima do sada. Na svim nivoima. Glasao sam za DS zato što su u trenutku izbora bili najbolja stranka po mom sudu za mene, moju porodicu, moj grad i moju državu. A onda su se desile poslednje četiri godine.

Te četiri godine su do srži ogolile potpunu posvećenost ove interesne grupe izgradnji savršene partokratije, urušavanju svih oblika kontrole i nezavisnih institucija sistema, održanja na vlasti uz benefit nekontrolisane korupcije. To naravno ne znači da pojedinci u toj stranci nisu pristojni ljudi.

Ne zaboravljam njihove satelite juniore naravno i saborce u poslednje četiri godine. Ali za njih nisam glasao, niti ću. Tako da mi oni nisu glavni krivci.


Ja greške opraštam, ali nameru nikako. Ne opraštam nedostatak volje i truda. Ne opraštam nedostatak sluha. Da navedem samo neke stvari, počevši od najgore:


1. Reforma pravosuđa - najgora stvar koja se desila u Srbiji od ubistva premijera
2. Sistematsko urušavanje svih nezavisnih institucija sistema.
3. Objedinjavanje zakonodavne, izvršne, sudske i medijske vlasti u jednu, partijsku
4. Verica Barać - sram vas bilo u svakom pogledu
5. Korupcija kao sistem
6. Odsustvo bilo kakvih suštinskih reformi: poreske, penzione, zdravstva, obrazovanja, državne uprave, pravosuđa
7. Zacrnjen ugovor sa Fijatom kao simbol netransparentnosti, neodgovornosti i bahatosti
8. Suluda perpetuum mobile ekonomska politika koja nas je koštala 250.000 radnih mesta. Dok smo skupo kupovali radna mesta na tuce, gubili smo ih besplatno na hiljadu.

9. Nazovi decentralizacija koja uništava mogućnost istinske decentralizacije
10. Borba za netransparentnost do poslednjeg daha
11. Nestručni i neiskusni ljudi na svim nivoima, ministri i državni sekretari u mladosti, bez ikakvog kredibilteta, sa majstorima lutakrima u senci
12. Premijer bez energije, bez ideje, bez kompasa

I možda su se deca jednog potpredsednika DS-a probudila u gradu u zemlji koja je postala kandidat za člana, moja su se deca probudila u istom gradu u zemlji koja je korumpirana do guše, sa urušenim institucijama sistema, bez nade i prilika za mlade ljude. Zaslugom stranke čiji je potpredsednik.


Očekivao sam promene u stranci. Očekivao sam da će shvatiti koliko su uprskali i koliko su njihovi glasači ljuti i da će reći:
"Jeste, kriv sam, jeo sam g...a, (baš tim rečima, bez moljenja), jeo sam g...a, radio sam to i to, jer sam bio slep pored očiju"

Nisu se desile. Umesto ovoga, pokušavaju da me ubede da smo svi mi slepi pored očiju. Kriva je kriza. Kriv je MMF. Kriv je guverner. Kriva je opozicija. Krivi smo mi kao narod.


Oni sada imaju plan. I DS i junior. Onom drugom junioru i ne treba. On je lep takav kakav je. Plan kako da nam bude bolje. Da zapošljavanje krene. Da porodična preduzeća krenu. Da poljoprivreda krene. Da ukinu partijska zapošljavanja. Pretpostavljam da su četiri godine razmišljali, dumali, pa razmišljali, i prikazao im se plan. Sada će Fijat da donese 1.5 milijardi evra izvoza i da eliminiše spoljnotrgovinski deficit. Sa svih 1000 zaposlenih će toliku novu vrednost da stvore? Motor way do Arilja. Subvencija od 10.000 evra za radno mesto se vraća za 3 meseca?  Da li ste vi j...e normalni?


Ja imam samo jednu ideju za ove izbore: kazniti DS. Kao i svaka druga kazna u društvu, recimo kazna za prevaru, njena svrha je dvojaka: da pruži satisfakciju oštećenom, ali mnogo važnije, da pošalje poruku svima drugima da prevara neće proći nekažnjeno. Bez kazne, i svi drugi će misliti da mogu i oni ovako.


Verica Barać je volela da kaže: možeš kako hoćeš, ali ne možeš dokle hoćeš.


Došlo do kraja. Moja kazna je možda blaga. Ali i jedina koju imam. Moj glas. Postoje tri opcije kažnjavanja:
1. glasati za nekoga drugog
2. izaći na izbore i na listiću napisati Verica Barać
3. ne izaći na izbore


Za kaznu 1. nemam za koga iako ona najdirektnije kažnjava i DS i juniore. Stomak mi je još uvek rovit. Kada bi ovi drugi rekli: "Jeste, kriv sam ..." možda bi stomak i svario. Međutim, bez obzira na to, pokušaj DS-a da me uplaši crnim Tomom i još crnjim Vučićem, više ne pije vodu. Izaziva upravo kontra efekat. A i njima dvojici je neko izgleda objasnio da ne treba da se upuštaju u sramotnu kampanju DS-a i da ostanu u tzv. message box-u: It's the economy stupid. Za njih mi je dovoljno da vide da postoji kazna i da ih bude strah od kazne.

Asocijacija malih i srednjih preduzeća sa kojom radim je odabrala SNS. Sa njima potpisala sporazum. Prihvatili su važne delove poreske reforme: veliko smanjenje nameta na rad. Ona je preduslov opstanka malih i srednjih preduzeća. Ja još uvek ne mogu. Ali ih ne krivim. Četiri godine su pokušavali. Četiri godine su ih vozali. Od večitog Rasime spasi me do ostalih ministara.

Isto važi i za druge moje prijatelje koji su odabrali LDP. LDP je učestvovao u reformi pravosuđa. A nisu rekli: "Jeste, kriv sam...". A imaju i problem sa tim što im se priključila jedna stranka Bugara. U mojoj porodici kažu: "Sine, kada vidiš na koju će stranu Bugari, ti na suprotnu stranu, Nećeš pogrešiti".
VAŽNO - Šalim se naravno. Nemam ništa protiv Bugara. Imam u porodici Bugara i imam prijatelje Bugare. A i oni se zezaju sa nama, pa k'o rekoh da im ovom prilikom vratim. Prepoznaće se.

Što se mene tiče, sve, samo ne DS. Dobro, nije baš sve. Recimo neobavešteni ili pobednik. Ali skoro sve.


Kazna 2. kažnjava DS, izgubili su glas, ali kažnjava i juniore jer im podiže nivo cenzusa. A bilo bi izuzetno dobro da barem jedan junior bude strašno kažnjen i ne pređe cenzus. Ovaj izbor kazne  vodi računa o mom stomaku.

Kazna 3. kažnjava DS, ali ne i juniore, tako da nije dovoljna.


Ja ovako. Ja sam odlučio da ove izbore posvetim kazni ove katastrofalne vlasti. Ne ponovila nam se. A vi naravno po vašoj savesti.

 

http://www.facebook.com/SasaRadulovich

 



Komentari (236)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Atomski mrav Atomski mrav 08:48 27.03.2012

Re: DS i moj glas


Ja mogu radi kažnjavanja, ali samo pod uslovom da ta kazna za mene ne predstavlja još veću kaznu. Ni ja nisam bio vernik, ali DS zaslužuje kaznu. Nažalost, u situaciji smo da i dalje nemamo manje štetnog na izbornom meniju.


Najbolji predizborni slogan za DS bi bio: "Mi smo najbolji od najgorih!"... jer im se u suštini na to svodi svaka predizborna kampanja otkako su na vlasti.
Atomski mrav Atomski mrav 08:50 27.03.2012

Re: DS i moj glas

A ds ipak ima Djilasa. Svetla tačka u toj otužnoj bari.

Ovim je sve rečeno. Kakvi su ostali ako je Đilas svetla tačka?
arcins arcins 08:54 27.03.2012

Re: DS i moj glas

dr.wagner
... jutro

freehand


-Eto glas razuma !

-Ljudi kao da žive na Jupiteru , a ne u ovom "našem" loncu ... i sada nakon
što su pljeskali svima njima (kako kome , kako u kom periodu) sada su razočarani

-Iskreno ... nisam ni ja zadovoljan sa gospođom W , ali neću sada IZ INATA
naći neku deblju i sa tamnijom kosom

-Ona mi je trenutno ( od svega "dohvatljivog" ) najbolja opcija



Wagner

P.S.
-Ne znam je li ovaj moj komentar , mješanje u unutrašnje poslove ... ???


Predpostavljam da potencirate vizuelni utisak gospodje W.,a ne moralni, duhovni, umni, niti emocionalni.
expolicajac expolicajac 08:57 27.03.2012

Re: DS i moj glas

A ds ipak ima Djilasa. Svetla tačka u toj otužnoj bari.
Tako da sam rešio.

Dragi prijatelju, verovatno ne znaš koja je razlika između Tita i Borisa Tadića. Evo ja da ti kažem. Tito se na vreme rešio Đilasa
Hansel Hansel 09:12 27.03.2012

Re: DS i moj glas

Ali, kad je umro Kardelj, vajkao se što je izgubio i druge saradnike svojom voljom, "Možda nije morao". Bilo sinoć, u Zafranovićevom dokumentarcu.
dr.wagner dr.wagner 09:13 27.03.2012

Re: DS i moj glas

Pozdrav A

arcins
Predpostavljam da potencirate vizuelni utisak gospodje W.,a ne moralni, duhovni, umni, niti emocionalni.


-Ne ,... nego nedostatak "demokratskih standarda"

... možda sam subjektivan , ali izgled i obrazovanje , su joj najbolji
argumenti ... tu sigurno nije problem


W
stopalo stopalo 09:15 27.03.2012

Re: DS i moj glas

dr.wagner


-Ne ,... nego nedostatak "demokratskih standarda"

W


nema razumevanja za druge izborne liste?
libkonz libkonz 09:23 27.03.2012

Re: DS i moj glas

A ds ipak ima Djilasa. Svetla tačka u toj otužnoj bari.

jasminas jasminas 09:26 27.03.2012

Re: DS i moj glas

Atomski mrav
Najbolji predizborni slogan za DS bi bio: "Mi smo najbolji od najgorih!"... jer im se u suštini na to svodi svaka predizborna kampanja otkako su na vlasti.


Bravo, upravo tako!
Saša Radulović Saša Radulović 10:01 27.03.2012

Re: DS i moj glas

Takodje. Ima moj otac jednu izreku: "naljutio se na celo selo, pa odseko sebi q."


Neće biti.

Ja imam samo jednu ideju za ove izbore: kazniti DS. Kao i svaka druga kazna u društvu, recimo kazna za prevaru, njena svrha je dvojaka: da pruži satisfakciju oštećenom, ali mnogo važnije, da pošalje poruku svima drugima da prevara neće proći nekažnjeno. Bez kazne, i svi drugi će misliti da mogu i oni ovako.


Mislim da je ova kazna društveni interes.

Takodje mislim da od ove i ovakve vlasti SNS nece uraditi gore.

Ovo je u domenu mišljenja, tako da ste možda i vi u pravu:

Mislim da smo zaboravili kako duboko je nacional-socijalističko dno. Prošlo je više od decenije.


Zato i imamo izbore da vidimo koliko nas kako misli.
Saša Radulović Saša Radulović 10:05 27.03.2012

Re: DS i moj glas

I mislim da je u ponudi na političkoj sceni Srbije DS još uvek najbolji izbor, uprkos svim manama i brljotinama.


Sasvim u redu. Kao što rekoh u tekstu, ja ne mislim tako. Oni su nam dokazali da se sami promeniti neće. Mora nešto da ih natera. Po meni, jedino kazna.
Saša Radulović Saša Radulović 10:13 27.03.2012

Re: DS i moj glas

Najbolji predizborni slogan za DS bi bio: "Mi smo najbolji od najgorih!"


Ovo je moglo na prošlim izborima. Ovo na žalost više nije tačno.
Atomski mrav Atomski mrav 10:47 27.03.2012

Re: DS i moj glas


Ovo je moglo na prošlim izborima. Ovo na žalost više nije tačno.

Nije tačno, slažem se... ali to nije bitno, ionako ovo što pričaju tokom predizborne kampanje ne bi ni pas s maslom pojeo.
jasminas jasminas 11:11 27.03.2012

Re: DS i moj glas

Saša Radulović
Takodje mislim da od ove i ovakve vlasti SNS nece uraditi gore.Ovo je u domenu mišljenja, tako da ste možda i vi u pravu.


Saša, upravo je ovo moja najveća dilema - da li može i gore? Sudeći po protekle 4 godine naizgled ne može, ali ja ne sumnjam u kapacitet Tome Nikolića da nas iznenadi (setimo se samo onog nebuloznog štrajka glađu iz prošle godine). Šta ako mu, nakon što eventualno dođe na vlast i postavi nekog svog čoveka za guvernera NBS, ne padne na pamet da uzme devizne rezerve i sve ih, iz najbolje namere, ne podeli ovom osiromašenom i napaćenom narodu, tek onako? Mislim, sada malo karikiram, ali najiskrenije imam utisak da su se oni promenili samo na površini, a da su iznutra ostali isti kreteni koji su bili i ranije. A da je gadno sve što su pričali o Đinđiću - jeste, ali to su reči, mene mnogo više brinu njihova dela.

Sa druge strane, vidi se i po komentarima ovde na tvom blogu, da DS opstaje najviše zahvaljujući našem strahu od onih koji bi došli umesto njih. Možda je sada došlo vreme da se svi suočimo sa tim strahom, pa kud puklo...
cult cult 11:58 27.03.2012

Re: DS i moj glas

Možda je sada došlo vreme da se svi suočimo sa tim strahom, pa kud puklo...


Uopšte nije u pitanju da li je moguće gore. Da, jeste, moguće je. Kakav sns ima kadar za bilo šta? Kakav je stručnjak i šta konkretno zna da radi taj Vučić. Znam da je bio navijač, tribine, taj rad, znam da je nosao gajbice po Engleskoj i da mu je prvo i poslednje normalno zaposlenje vezano za stranku koja ima zaista odvratnu istoriju. Bio je ministar informisanja, znamo šta se tada dešavalo...

Imamo vojvodu Tomu, čoveka koji je diplomirao u šezdesetoj godini (naravno, svaka čast), ali ne fakultet koji je studirao (pravni) i koji je "sve što je naučio u politici - naučio iz knjiga vojvode Šešelja, prvenstveno iz "Ideologije srpskog nacionalizma". Šta on to može da promeni na bolje?

Oko njih ima buljuk raznih opskurnih likova, arkanovih kapetana ("više je nosio čarapu na glavi nego na nogama" kako reče vojvoda Toma), željnih da konačno, posle mnogo sušnih godina, dodju do stabilnih izvora novca.

I Vulin.

Ljudi, alo!
skyglider skyglider 12:00 27.03.2012

Re: DS i moj glas

freehand

E kako je taj promašio Preokret - ne mogu da shvatim!


Ne vidim sta je tu neshvatljivo. Preokret su izdajnici, a on covek hoce da dokrajci NATO zlikovce.
Krugolina Borup Krugolina Borup 13:08 27.03.2012

Re: DS i moj glas

A ds ipak ima Djilasa. Svetla tačka u toj otužnoj bari.


Mene taj Djilas plaši više od Nikolića.
Da je sposoban - sposoban je.
Ali, nije dovoljno biti sposoban.
Treba biti i ispravan.
Sudeći po nekim njegovim izjavama i gafovima (već nabrojali drugi blogeri, da se ne ponavljam), iskreno sumnjam da je i sposoban i ispravan.
A sposoban i neispravan je, po meni, gori izbor od nesposobnog.

A i za zeru je koleričniji od onog što mi prija. Još kampanja nije ljudski ni počela, a već su me dva puta anketirali hoću li da glasam za njega za gradonačelnika. Prvo su me anketirali telefonom, a potom su mi čak na vrata anketari došli. Mislim, agresivno, baš agresivno. Da je i ispravno, ne bih imala ništa protiv. Nego, ne verujem da jeste...
filantrop filantrop 13:33 27.03.2012

Re: DS i moj glas

cult
Ne mogu da razumem glasanje za Tomilsava Nikolića ili Aleksandra Vučića.


Takodje. Ima moj otac jednu izreku: "naljutio se na celo selo, pa odseko sebi q."
Otprilike to bi bilo to.
Mislim da smo zaboravili kako duboko je nacional-socijalističko dno. Prošlo je više od decenije. A zaista, Toma, Vučić, Velja magistar, Vulin Jebote ali Jebote, i Karići... pa to je najtmer koji treba sprečiti.
Sorry guys, ne mogu da crtam kite po listićima niti da uradim bilo šta što bi moglo ove tulipančine da dovede u poziciju da odlučuju o životu mojih klinaca.
A ds ipak ima Djilasa. Svetla tačka u toj otužnoj bari.
Tako da sam rešio.


neka, nek sacekaju da im dodje onaj sivonja iz gradskog groblja iz kragujevca da im da leba za 3 dinara.
skyglider skyglider 14:11 27.03.2012

Re: DS i moj glas

cult
A ds ipak ima Djilasa. Svetla tačka u toj otužnoj bari.


Kad bi SS Djilas uzjahao, tek bi tad postalo veselo.
freehand freehand 14:17 27.03.2012

Re: DS i moj glas

Saša Radulović
I mislim da je u ponudi na političkoj sceni Srbije DS još uvek najbolji izbor, uprkos svim manama i brljotinama.


Sasvim u redu. Kao što rekoh u tekstu, ja ne mislim tako. Oni su nam dokazali da se sami promeniti neće. Mora nešto da ih natera. Po meni, jedino kazna.

Kazna. Kazna. Kazna.
O čemu pričaš? Ko tu koga kažnjava?
Otkad postoji taj princip kazne i nagrade u političkom životu?
I to piše ekonomista, koji pretenduje da bude ozbiljno shvaćen u onome što piše?
Kaznićeš stranku iz koje si istupio, kao razočarana mlada?
Što ne pristupiš onda nekoj drugoj stranci, recimo upravo naprednjacima pa svoje znanje i veštine upotrebiš na povećanju volumena dobrobiti koju će ta stranka doneti i time još više i žešće kazniš svoje bivše političke saborce?
Ja sam tu lekciju naučio '96 - '97, posle "osvajanja gradova". Kad je izgmizalo kuso i repato da ostvari svoja prava na osnovu 3, 5 ili 8 godina "borbe protiv režima". Kad se licitiralo za kafanskim stolovima ko će koje javno preduzeće, čija će svastika za koji šalter, a ko će u koji upravni odbor. I odmah se setim Vukovog Beograda, Boška Krunića, Milana Božića i da ne pominjem pokojne ljude.
Zbude li se da ti se ostvari namera spreman sam na opkladu da ćemo u Srbiji imati devetu ofanzivu, na sinekure.
A ja to ni sebi ni svojoj deci ne želim.





Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 14:35 27.03.2012

Re: DS i moj glas

Krugolina Borup
A ds ipak ima Djilasa. Svetla tačka u toj otužnoj bari.


Mene taj Djilas plaši više od Nikolića.
Da je sposoban - sposoban je.
Ali, nije dovoljno biti sposoban.
Treba biti i ispravan.

Sudeći po nekim njegovim izjavama i gafovima (već nabrojali drugi blogeri, da se ne ponavljam), iskreno sumnjam da je i sposoban i ispravan.
A sposoban i neispravan je, po meni, gori izbor od nesposobnog.



+1
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 14:48 27.03.2012

Re: DS i moj glas

freehand
Saša Radulović
I mislim da je u ponudi na političkoj sceni Srbije DS još uvek najbolji izbor, uprkos svim manama i brljotinama.


Sasvim u redu. Kao što rekoh u tekstu, ja ne mislim tako. Oni su nam dokazali da se sami promeniti neće. Mora nešto da ih natera. Po meni, jedino kazna.

Kazna. Kazna. Kazna.
O čemu pričaš? Ko tu koga kažnjava?
Otkad postoji taj princip kazne i nagrade u političkom životu?
I to piše ekonomista, koji pretenduje da bude ozbiljno shvaćen u onome što piše?



Ajde vi iz DS-a prestanite vise da prodajete ljudima muda za bubrege, nisu bas svi sisali vesla.

Electoral punishment as signaling in subnational elections

Jos
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 15:03 27.03.2012

Re: DS i moj glas

Ajde vi iz DS-a prestanite vise da prodajete ljudima muda za bubrege, nisu bas svi sisali vesla.


Ma nije on iz DS (bar mi tako ne izgleda) samo je očajan, kao i večina ljudi u ovoj zemlji. A samo očaj i strah od još goreg mogu danas da nateraju nekog da glasa za žute (ako izuzmemo direktno materijalno zainteresovane).
Sa druge strane, isti takav očaj tera ljude da glasaju za SNS. Za to stvarno treba imati stomak. Ja ga nemam.
Doduše, ja ga nemam već odavno, pa mi neće biti prvi put da ne izađem na izbore. Mada, navijam za \"veliku koaliciju\", da bi im se za 3-4 godine godine gladni, goli i bosi naebali mile majke onako đuture. Biti u opoziciji posle ovih izbora, uzimajuči u obzir šta nas čeka, biće i velika privilegija i veoma dobar alibi. Ja im to ne bih pružio, ni jednima ni drugima (ni trečima, četvrtima...).

EDIT:
E da Free, nije Boško već Spasoje Krunić. Sećaš se onog mitinga u jesen `99, kada se Kvu definitivno posvađao sa DOS-om, kad je bilo ono montirano skandiranje "Zovi ga Spasoje!" ?
freehand freehand 15:22 27.03.2012

Re: DS i moj glas

Ajde vi iz DS-a prestanite vise da prodajete ljudima muda za bubrege, nisu bas svi sisali vesla.

Vidi, pojedinac: ja nisam iz DS, to sam nekoliko puta napisao, i više neću. Ako se ne stidim u ovolikom huku protiv Tadića i njegove stranke kažem da ću za njih glasati - ne bih se stideo ni svoga člasntva.
E sad - čega si ti član?
Znaš, nekako pred one prethodne izbore o \\\"lopovima\\\" i \\\"žutom preduzeću\\\" najviše su drekali Velja Ilić i njegovi kompadrosi. Da te podsetim - to je bratija koja se deli na one u zatvoru i one koji to još nisu.
A tvoje mi je sisanje, šta god da u tu svrhu koristiš, potpuno van interesovanja.

EDIT:
E da Free, nije Boško već Spasoje Krunić. Sećaš se onog mitinga u jesen `99, kada se Kvu definitivno posvađao sa DOS-om, kad je bilo ono montirano skandiranje \"Zovi ga Spasoje!\" ?

Imaš pravo, mea culpa. A i godine, brate, sećam se i autonomaša, jebote!

I nisam ja očajan. Samo se trudim da situaciju sagledam hladne glave, ne očekujući od ljudi da budu savršeni, kao ni od sistema. Gledam tezge, gledam trgovce, gledam gajbe i gledam robu. Znam da je u svakom džaku paprike ona lepa spolja a trula iznutra, i gledam da proberem gde te trule najmanje ima. Sa tim treba prezimiti, jbg.
cult cult 16:04 27.03.2012

Re: DS i moj glas

skyglider
cult
A ds ipak ima Djilasa. Svetla tačka u toj otužnoj bari.


Kad bi SS Djilas uzjahao, tek bi tad postalo veselo.


Mislim da je posle ovog impotentnog Tadića
Djilas jedini izlaz za ovaj i ovakav DS.
Djilas rešava stvari.
Ne kenja previše po štalama sa šlemom na glavi kao Tadić.
Nadam se njegovoj pobedi u Beogradu i pored vas ngo-liberal-levičara i vaših sns-vulin-karić saveznika.
I jebe mi se kolko košta most.
Colin_bgd Colin_bgd 16:05 27.03.2012

Re: DS i moj glas

znam da je nosao gajbice po Engleskoj

Nije radio cak ni to. Znamo mi ovdasnji lokalci iz pouzdanih izvora...
Saša Radulović Saša Radulović 18:29 27.03.2012

Re: DS i moj glas

Otkad postoji taj princip kazne i nagrade u političkom životu?


Oduvek. U svim uređenim demokratijama. Kazna ima direktan društveni cilj. Amerika je odličan primer. Kada stranka poludi, sledi kazna birača.

Očigledno ne čitate pažljivo. Svrha nije osveta DS-u već vaspitna kazna:

Ja imam samo jednu ideju za ove izbore: kazniti DS. Kao i svaka druga kazna u društvu, recimo kazna za prevaru, njena svrha je dvojaka: da pruži satisfakciju oštećenom, ali mnogo važnije, da pošalje poruku svima drugima da prevara neće proći nekažnjeno. Bez kazne, i svi drugi će misliti da mogu i oni ovako.


Ja razumem da vi ne mislite tako. I da se bojite SNS-a i devete ofanzive. Upravo na to i računa DS. Mislim da niste u pravu. Što ne znači i da zaista niste u pravu. Zbog toga i imamo izbore.

Srbiji je potrebno da ima mogućnost normalnog izbora. I da normalno menja vlast. Uveren sam da ovo moramo i mi da naučimo.
cult cult 18:52 27.03.2012

Re: DS i moj glas

Oduvek. U svim uređenim demokratijama. Kazna ima direktan društveni cilj. Amerika je odličan primer. Kada stranka poludi, sledi kazna birača.


Da. Oni imaju kakav takav izbor.
Ovde ga nema.

Ono čemu se nadam je da će vojvode Toma i Vučić i ovoga puta ostati kratkih rukava glede vlasti, te da će usled besmisla njihove dalje političke egzistencije morati da odu u političku istoriju, a da će se u narednih par godina na desnici formirati neka zdravija snaga od čije me potisnute agresije i potpune intelektualne tuposti neće biti strah. U svakom slučaju bar im ruke neće biti prljave od tudje krvi.

Da Tadićev DS nije posle ove sramote od vladavine zaslužio niti jedan jedini minut vlasti je čista, nepatvorena istina.

Ali četiri godine sa Vučićem, Vulinom i Milankom Karić mislim da zaista ipak nismo zaslužili.
Nemam problem da priznam sam glup, slab i nemoralan, ali ja u dovodjenju ovog društvenog taloga na vlast neću da učestvujem.
Uostalom, ima više nego dovoljno vas pametnih, hrabrih, pravednih i moralnih...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 19:58 27.03.2012

Re: DS i moj glas

Saša Radulović


Srbiji je potrebno da ima mogućnost normalnog izbora. I da normalno menja vlast.


Šansa za uspostavljanje takvog sistema je propuštena u prethodnih 12 godina. Biće ovde svega i svačega u narednim godinama. Živi bili pa videli.

Nije da priželjkujem, naprotiv, to me plaši. Samo kažem.
freehand freehand 20:43 27.03.2012

Re: DS i moj glas

Oduvek. U svim uređenim demokratijama. Kazna ima direktan društveni cilj. Amerika je odličan primer. Kada stranka poludi, sledi kazna birača.

Očigledno ne čitate pažljivo. Svrha nije osveta DS-u već vaspitna kazna:

Mnogo volim to dociranje.
Toma Lurč&Juraja Hip i ostatak njihove porodice Adams nisu na vlasti.
A ne vidim da im nešto fali?
Kao ni drugu Čedomiru.
Ne vidim ni da prepodobni Voja oskudeva.
Ni prepošteni Magistar (ako nije u međuvremenu doktorirao u nekom ugostiteljskom objektu) ne baulja okolo upalih obraza.
O kakvoj kazni govoriš, tačno?
Kazna koja je ovde potrebna, a sledi neminovno, jeste sanaderizacija.
E to je ono što ja čekam da vidim, i čemu se radujem.
Što se svega ostalog tiče - molim i tebe i Krkara da mi makar nagovetite ako imate i maglovite ideje o ministarskim pozicijama u toj vašoj naprednjačkoj kaznenoj ekspediciji u funkciji Vlade?
Znaš, dosta mi je situacija u kojima sam ljute espeesovce gledao kao gospodu i nobelovce u odnosu na julovsku bagru i radikalske džukele kao kolege u Vladama.
E vi upravo tu bagru i džukele hoćete da ponovo dovedete?
E pa od tako ljute trave mož da se krepa. Za to su nam rane, ipak, samo ogrebotine.
Saša Radulović Saša Radulović 21:12 27.03.2012

Re: DS i moj glas

O kakvoj kazni govorim piše u tekstu.

Za krkara ne znam, ne poznajem čoveka, ali ja ću vas sigurno obaveštavati o svim svojim namerana i naumima, da budete obavešteni i da mi date svoje mišljenje. Pitaću vas i u vezi sa svojim shvatanjem građanske dužnosti i društvenog interesa, da li su u redu.

Takođe, kada budem hteo u budućnosti nešto da kažem, pitaću vas da li je u redu da mislim to što mislim, kao ekonomista ili kao građanin, i pitaću vas da li da se mešam u to za koga ću ili neću da glasam, ili da to prepustim vama ili nekom stručnijem.

Nadam se da će vam to biti dovoljno informacija da možete dalje da otkrijete moje zadnje i podle namere i da ih predupredite. Još samo da se predstavite da znam sa kim razgovaram.

Mislim da je od vas bilo dosta. I previše.
freehand freehand 21:19 27.03.2012

Re: DS i moj glas

Saša Radulović
O kakvoj kazni govorim piše u tekstu.

Za krkara ne znam, ne poznajem čoveka, ali ja ću vas sigurno obaveštavati o svim svojim namerana i naumima, da budete obavešteni i da mi date svoje mišljenje. Pitaću vas i u vezi sa svojim shvatanjem građanske dužnosti i društvenog interesa.

Takođe, kada budem hteo u budućnosti nešto da kažem, pitaću vas da li je u redu da mislim to što mislim, kao ekonomista ili kao građanin, i pitaću vas da li da se mešam u to za koga ću ili neću da glasam, ili da to prepustim vama ili nekom stručnijem.

Nadam se da će vam to biti dovoljno informacija da možete dalje da otkrijete moje zadnje i podle namere i da ih preupredite. Još samo da se predstavite da znam sa kim razgovaram.

Mislim da je od vas bilo dosta. I previše.

?
Čemu ovaj lični ton?
Da bi se ovakva situacija predupredila bilo je moguće naglasiti da je blog zatvoren za neistomišljenike.
No u redu je, neću se više javljati, ni na jednom tvom blogu, a predstaviću se na pp.


Saša Radulović Saša Radulović 21:28 27.03.2012

Re: DS i moj glas

Pročitajte još jedonm šta ste napisali. Zamislite da ja vama kažem da u stvari vaše mišljenje nije vaše već ste tu po zadatku i za oko vam je zapelo mesto u opštinskoj skupštini. Stvarno dno.

Da se slažete li ne, ili iznosite svoje mišljenje, to možete uvek. Da se bavite sa mnom, mojim namerama i da mi podmećete svašta, nikako. Ako niste u stanju toga da se držite, bolje da ne dolazite.
freehand freehand 21:40 27.03.2012

Re: DS i moj glas

Zamislite da ja vama kažem da u stvari vaše mišljenje nije vaše već ste tu po zadatku i za oko vam je zapelo mesto u opštinskoj skupštini. Stvarno dno.

Šta je dno - diskutabilna je stvar.
Ali se javljam samo zbog pitanja - gde piše to što navodiš? Kakva opštinska skupština? Gde piše da ste ti ili Krkar tu po zadatku? Gde se ja bavim tobom, tvojim namerama i podmećem? Čoveče...


...bolje da ne dolazite.

Smatraj tu stvar rešenom.
Saša Radulović Saša Radulović 22:27 27.03.2012

Re: DS i moj glas

Dobro. Da ne citiram.
hajkula1 hajkula1 09:26 28.03.2012

Re: DS i moj glas

cult
Ne mogu da razumem glasanje za Tomilsava Nikolića ili Aleksandra Vučića.



A ds ipak ima Djilasa. Svetla tačka u toj otužnoj bari.
Tako da sam rešio.


Uzmi nož, uzmi nož
cult cult 12:11 28.03.2012

Re: DS i moj glas

Uzmi nož, uzmi nož


Za Dragana Djilasa ću da glasam isto kao što sam glasao za Djindjića - potpuno siguran u praktičnost tog čoveka i njegove sposobnosti, bez obzira na spinove, hajke, medijska i ostala kenjanja sa raznih strana uključujući i ds insajdere.
Beograd je bolji danas nego pre četiri godine.
Za razliku od ostatka Srbije.
JJ Beba JJ Beba 22:25 28.03.2012

Re: DS i moj glas

albicilla albicilla 08:26 27.03.2012

tadic me danas podseca na milosevica

...iz vremena kad nam je objasnjavao kako smo u stvari pobedili nato. gledam sinoc neki snimak, njegovo obracanje neko, izbor reci (ja, ja, ja, ja...) i pokrete ociju (neobicno krajnje levo, pa kranje desno, i tako vise puta) i mislim da je vreme da nam nezavisna komisija psihijatara obelodani zdravstveno stanje predsednika, trebalo bi da kao gradjani na to imamo pravo
Atomski mrav Atomski mrav 08:46 27.03.2012

Re: tadic me danas podseca na milosevica

Kaže jedna Tadićeva koleginica (po struci): "Ne mogu da shvatim da jedan psiholog toliko koristi reč 'ja'..."
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 14:26 27.03.2012

Re: tadic me danas podseca na milosevica

tadic me danas podseca na milosevica


Mene vise na Miru Markovic. Onaj osecaj da zivi u nekom svom svetu...
gedza.73 gedza.73 14:55 27.03.2012

Re: tadic me danas podseca na milosevica

tadic me danas podseca na milosevica
...iz vremena kad nam je objasnjavao kako smo u stvari pobedili nato. gledam sinoc neki snimak,

A ja čitam novine iz 2002. Predizborna kampanja.
i nije loše da vam kažem. Ne bacam pare na sadašnja izdanja a opet sam u centru dešavanja.
Dr Mebius Dr Mebius 09:11 27.03.2012

90-te

Postoje 3 coveka koja nikad nece dobiti moj glas, a zbog svega sto su radili i govorili tokom 90-tih:
- T. Nikolic tadasnji zamenik predsednika SRS i verovatno politicki saucesnik u ubistvu Z. Djindjica;
- A. Vucic, treca perjanica SRS-a, ministar za informisanje u vladi Marjanovica. Njegov obracun sa medijima, Univerzitetom i studentima bi i danas bio dovoljan za pokretanje krivicnog postupka. Takodje politicki saucesnik ubistva Z.Dj.;
- I. Dacic portparol SPS-a, dovoljan razlog da mu se uvede dozivotna zabrana bavljenja politikom.

A vi glasajte pa povracajte posle, al' po sebi.

Sto se tice DS-a i onoga sto stoji u uvodnom tekstu blogera, apsolutno potpisujem.
Atomski mrav Atomski mrav 09:15 27.03.2012

Re: 90-te

Glas za DS je glas i za SPS. Tužno, ali istinito.
Hansel Hansel 11:07 27.03.2012

Re: 90-te

Atomski mrav
Glas za DS je glas i za SPS. Tužno, ali istinito.

Još tužnije je da je glas za bilo koga, glas i za SPS. (P)ostali su "nezaobilazan faktor" s "velikim koalicionim kapacitetom".
Atomski mrav Atomski mrav 11:12 27.03.2012

Re: 90-te

Još tužnije je da je glas za bilo koga, glas i za SPS. (P)ostali su "nezaobilazan faktor" s "velikim koalicionim kapacitetom".

Jeste, DS im je pomogao da to postanu. No, ipak je najtužnije što se DS srozala na nivo saradnika i koalicionog partnera SPS-a.
Dr Mebius Dr Mebius 11:13 27.03.2012

Re: 90-te

Zato moj glas ne ide nikome. I to je izbor, kao i svaki drugi.
jasminas jasminas 09:24 27.03.2012

Za koga glasati?

Saša, i ja sam bivši glasač DS-a kao i ti (na svim nivoima i svim izborima), jedino što ja za njih nisam glasala jer sam smatrala da su najbolji izbor već sam glasala po principu najmanje lošeg izbora, tj. daj da izaberemo najmanje zlo. Slažem se apsolutno da ih treba kazniti, ali šta uraditi u tom slučaju? Pošto sam veliki protivnik neizlaženja na izbore (da ne ulazim u dateljno obrazloženje tog mog stava, ali ukratko: smatram da SVAKO MORA da izađe na izbore, ako ne izađete to znači da niste učinili čak ni taj najminimalniji potez da vam eventualno bude čak i za mrvicu bolje) ostaje mi ili da glasam za nekoga drugoga ili da predam nevažeći listić.

Kao što si i sam pomenuo, u ovom trenutku ne vidim opciju koja je manje zlo od DS-a, a predajom nevažećeg listića se malo toga postiže (manjim strankama ćemo podići cenzus). Ono što sam definitivno za sada odlučila je da ne glasam ni za koga koje je ikada (i pre i posle 2000) bio na vlasti, a od ovih koji ostaju - ne mogu čiste savesti i ako hoću mirno da spavam ubuduće ni za koga od njih da glasam.

Ne znam, nisam pametna...
Saša Radulović Saša Radulović 09:52 27.03.2012

Re: Za koga glasati?

Ja mislim da je kazna za DS i satelita jedina poruka koju vredi poslati na ovim izborima.

Njihova bahatost se bazira na našem strahu i gađenju. Treba im objasniti da su se zaračunali.

Jedino kazna će ih naterati da se promene.
Dr Mebius Dr Mebius 11:10 27.03.2012

Re: Za koga glasati?

Jedino kazna će ih naterati da se promene.


Molim te objasni u kom smislu i kako bi to konkretno izgledalo.

Ja mislim da je to nemoguce. Sta kao Tadic ce se vratiti politici ZDj? Ili ce Djilas prestati da bude tajkun, kao i Dulic? Sta ce biti sa finansijerima stranke? Sta sa svima onima koji su se uclanili zbog radnog mesta? Oni svi da se promene i npr. krenu u borbu protiv korupcije ili reformu pravosudja?

DS bi trebao da promeni 90% svog rukovodeceg kadra, da kompletno revidira svoju politiku i vrati se izvornim principima stranke, sve to u debeloj opoziciji, pa bi tada bilo neke sanse. Ko veruje da je ovo moguce, svaka cast.

Ostale stranke ne komentarisem jer su sve zajedno jedan mega bull-shit.
jinks jinks 09:24 27.03.2012

A da li ste vi

i koliko ste, u vašoj privatnoj firmi, učinili sve što možete da situacija bude bolja.

Kako ste stekli prvi milion, koliko ste novih radnih mesta otvorili, kolike su plate vašim zaposlenima. Koliko vaš posao zasnivate na novim idejama i boljoj organizaciji, a koliko na pokušajima da steknete poznanstva tamo gde mislite da se nalaze važna mesta.

A možda upravo tu delom i nastaje korupcija, tamo gde počinju neinventivni privatnici, koji jedino korupcijom ili pokušajem da obezbede upliv u politiku (veza Beko-SNS-LDP, na primer, ili slični sporazumi koje sa raznoraznim privatnicima sada pravi SNS) planiraju da steknu ključnu prednost u odnosu na ostale na tržištu.

Ukoliko jeste učinili sve u duhu pozitivnog preduzetništva, pa niste uspeli, onda možda i imate pravo da kritikujete. Ali ukoliko niste, onda se po svoj prilici rešenje vaših problema, ako ih imate, nalazi na nekom drugom mestu.
libkonz libkonz 09:37 27.03.2012

Potrošeni političari

Mislim da je krajnje vreme da na vlast u Srbiji dođu neki novi ljudi, ovi sadašnji su odavno neupotrebljivi. E sad, ko bi to mogao biti, nemam jasnu ideju.
Strah me je da na čelo DS-a, posle eventualnog poraza, dođe Đilas, tek onda bismo osetili šta je to težak život.
Raduloviću, kritike su ti po običaju sasvim na mestu, Tadićev režim uništava sve čega se dohvati i stvarno ne kapiram od koga su oni to manje zlo (ne računajući Đilasa)?
alselone alselone 09:54 27.03.2012

Re: Potrošeni političari

Tadićev režim uništava sve čega se dohvati


Neverovatno sta su sve uspeli da uniste za samo cetiri godine. Zaduzili su nas vise nego svi zajedno za 20 godina pre toga. Degradirali sudstvo do kraja. Da ne nabrajam dalje, mrzi me...
skyglider skyglider 14:07 27.03.2012

Re: Potrošeni političari

libkonz
Mislim da je krajnje vreme da na vlast u Srbiji dođu neki novi ljudi, ovi sadašnji su odavno neupotrebljivi.


Da bi se to ostvarilo neophodno je da se u strankama uvedu slobodni izbori sa vise kandidata, kao i obavezna smena rukovodstava nakon sto odredjena stranka dozivi poraz na izborima i sidje sa vlasti. Dokle god sve parlamentarne stranke u Srbiji budu funkcionisale poput totalitarnih rezima, dotle ce Srbija da bude krajnje los pokusaj demokratije i liberalizma, kao i drzave uopste.
nestor92 nestor92 09:45 27.03.2012

Postoji ...

... samo jedan pravi način, a to je: opredeliti se za nekog. Dakle, broj 1. Sve ostalo ne šteti onima koje hoćete da kaznite.

A znam mnogo ljudi koji imaju ovu dilemu.
Saša Radulović Saša Radulović 09:54 27.03.2012

Re: Postoji ...

Dileme postoje. Izbor je na svakom od nas. Po sopstvenoj savesti.

Ja samo jednu dilemu nemam: Kazna za DS.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 10:01 27.03.2012

Je l' možeš da mi objasniš

kako predajom nevažećeg listića (ili glasanjem za stranku koja ne može da pređe cenzus) kažnjavam DS ako ti glasovi po važećem izbornom sistemu odlaze najvećim strankama? Ok, biće im jasno (ako već nije) da su izgubili podršku, ali zar stvarno misliš da će to da ih nasekira ako dobiju veliko parče kolača na kraju?
Saša Radulović Saša Radulović 10:10 27.03.2012

Re: Je l\' možeš da mi objasniš

Izgubili su moj glas. Koliko će parče na kraju dobiti, zavisi od toga kolko njihovih glasača će ih takođe kazniti.

Kao što rekoh, za SNS nemam stomak. Još uvek. Samo zbog onoga što je izrečeno o Đinđiću, da ne idem dalje. Mada, kako DS vodi kampanju, SNS ispada kulturan i racionalan.

Mislim da se ova kalkulacija DS-a sa mojim stomakom i stomakom drugih glasača DS-a ovoga puta neće pretvoriti u glas za DS. Što se mog glasa tiče, sigurno ne.


arcins arcins 10:18 27.03.2012

Re: Je l' možeš da mi objasniš

Saša Radulović
Izgubili su moj glas. Koliko će parče na kraju dobiti, zavisi od toga kolko njihovih glasača će ih takođe kazniti.


Kada bi se na ovu temu odradila anketa, DS bi se sprdala sa svojim konkurentima.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 10:26 27.03.2012

Re: Je l' možeš da mi objasniš

Izgubili su moj glas. Koliko će parče na kraju dobiti, zavisi od toga kolko njihovih glasača će ih takođe kazniti.
Kao što rekoh, za SNS nemam stomak

Ali ti ćeš da predaš nevažeći listić i on će u raspodeli da se prelije SNSu ili DSu.
Mora da ja tu nešto ne razumem...
Saša Radulović Saša Radulović 10:45 27.03.2012

Re: Je l' možeš da mi objasniš

Ne prelije se nikome. SNS i DS že imati koliko će imati. DS će dobiti jedan manje. A cenzus za juniore će porasti. gaga42 je gore objasnio kako se posle računa.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 11:13 27.03.2012

Re: Je l' možeš da mi objasniš

Ako je ovome verovati
Potpredsednik LDP-a Ivan Andrić kaže da je predlog o nevažećim izbornim listićima jako loš.
- Prazan ili beo listić nije neglasanje. To nije bačen glas, to je vrlo aktivno učestvovanje na izborima. Prema našem izbornom sistemu, po Dontovom modelu, nevažeći listić vodi se isto kao i glasovi onih stranaka koje nisu prešle cenzus, odnosno prelivaju se najvećim strankama. Do sada su kod nas su po Dontu ti glasovi išli stranci koja je pobedila na izborima i drugoplasiranoj partiji - navodi Andrić.


link
Saša Radulović Saša Radulović 12:23 27.03.2012

Re: Je l' možeš da mi objasniš

A šta drugo da kaže LDP? :)

Napisah gore. Nije bačen glas. Kažnjen je DS. DS se može kazniti i drugačije. Ja ovako, a vi po vašoj savesti.


gaga42 gaga42 12:54 27.03.2012

Re: Je l' možeš da mi objasniš

dobrosavljevic_m

Ali ti ćeš da predaš nevažeći listić i on će u raspodeli da se prelije SNSu ili DSu.

Nevažeći listići jednostavno nemaju nikakav uticaj na raspodelu mandata. Mandati se dele samo na osnovu broja glasova koje je svaka pojedinačna izborna lista osvojila (D'Ontov sistem)
Ukupan broj izašlih birača se koristi kada se određuje cenzus.
JJ Beba JJ Beba 13:02 27.03.2012

Re: Je l' možeš da mi objasniš

dobrosavljevic_m
Ako je ovome verovati
Potpredsednik LDP-a Ivan Andrić kaže da je predlog o nevažećim izbornim listićima jako loš.
- Prazan ili beo listić nije neglasanje. To nije bačen glas, to je vrlo aktivno učestvovanje na izborima. Prema našem izbornom sistemu, po Dontovom modelu, nevažeći listić vodi se isto kao i glasovi onih stranaka koje nisu prešle cenzus, odnosno prelivaju se najvećim strankama. Do sada su kod nas su po Dontu ti glasovi išli stranci koja je pobedila na izborima i drugoplasiranoj partiji - navodi Andrić.


link

pa naravno da kažu kad su se usrali, jer beli listići ulaze u izlaznost. ldpeu i ostalim "malim" strankama odgovara apstinencija, jer apstinencija smalnjuje izlaznost a manja izlaznost manji cenzus.
ldpe ima mngo razočaranih glasača, što još od prošlog glasanja, što od kolaboracije sa spsom na lokalnom nivou, što zbog podrške zakonu o informisanju a o viku draškoviću da i ne govorim
da se nisu usrali ne bi ni pominjali bele glasove.
što nešto ne kažu o bojkotu?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 13:14 27.03.2012

Re: Je l\' možeš da mi objasniš

Nevažeći listići idu na konto najjačih

Pojedini nevladine organizacije pokrenule su kampanju da nezadovoljni građani u izborne kutije ubacuju nevažeće glasačke listiće. U agencijama navode da ta akcija nema nikakvog smisla jer će o rezultatima odlučivati građani koji su zaokružili neku od stranaka. Broj nevažećih listića do sada se, inače, na izborima kretao od 1 do 2 odsto. Naši sagovornici navode da se nevažeći glasovi raspodeljuju strankama po ostvarenom rezultatu, što znači da će najveći deo kolača dobiti SNS i DS.


link

Pokušavam da nađem nešto konkretno, ali ne uspevam. Ovde ne piše ko su ti istraživači javnog mnjenja. Pogledala sam i zakon, ali je nejasno (barem meni).
gedza.73 gedza.73 15:02 27.03.2012

Re: Je l\' možeš da mi objasniš

dobrosavljevic_m
Ali ti ćeš da predaš nevažeći listić i on će u raspodeli da se prelije SNSu ili DSu.
Mora da ja tu nešto ne razumem...

Ne razumeš da je i to izbor.
Pogrešan?
Vrlo moguće.
Kao što je bio moj glas DS-u na prošlim izborima.
Kad već grešim da budem i ostanem dosledan.

edit
nevazeci listic

Jer, mislio sam, posle kise sunce dolazi
al\' meni pod kisobranom vreme prolazi
ali nek prolazi, i nek idu do djavola svi
samo da smo zivi, zdravi, kume, ti i ja

princi princi 10:17 27.03.2012

Ovako

na ovim izborima treba glasati isključivo ili za DS ili za SNS, nikako za male stranke. Na ovim izborima nema dobrih opcija i potpuno je jasno da je sledećih 4 godine izgubljeno u tom nekom smislu. Šta se korisno može uraditi za sledeće 4 godine? Pošto manjine moraju da dobiju svoje, dobro bi bilo "primorati" DS i SNS da naprave neku vladu "nacionalnog jedinstva". To će onda omogućiti formiranje normalne prave i normalne opozicije ovom ludilu koje sebe naziva politički sistem Srbije. Dakle, pošto se prvo, finansijski, unište ove raznorazne Čede, Vukovi, Krkobabe, Velje, Voje, Dinkići, radikali i dr, onda se može pristupiti uništavanju i velike aždaje (DS+SNS).

Nestore, ne znam jesam li rekao već, super avatar!
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 10:43 27.03.2012

Re: Ovako

princi
na ovim izborima treba glasati isključivo ili za DS ili za SNS, nikako za male stranke. Na ovim izborima nema dobrih opcija i potpuno je jasno da je sledećih 4 godine izgubljeno u tom nekom smislu. Šta se korisno može uraditi za sledeće 4 godine? Pošto manjine moraju da dobiju svoje, dobro bi bilo "primorati" DS i SNS da naprave neku vladu "nacionalnog jedinstva". To će onda omogućiti formiranje normalne prave i normalne opozicije ovom ludilu koje sebe naziva politički sistem Srbije. Dakle, pošto se prvo, finansijski, unište ove raznorazne Čede, Vukovi, Krkobabe, Velje, Voje, Dinkići, radikali i dr, onda se može pristupiti uništavanju i velike aždaje (DS+SNS).

Nestore, ne znam jesam li rekao već, super avatar!


Bravo.
I ja navijam za tzv. "veliku koaliciju" posle izbora iz istih razloga koje si ti naveo. Treba ceo sistem dovesti do apsurda. Tačnije, on je već doveden dotle ali bi bilo dobro da se konačno to ogoljeno manifestuje.

Jedino sam skeptičan po pitanju formiranja neke normalne alternative. U takvoj situaciji stvara se plodan teren za ekstremne varijante, bilo crne, bilo crvene. A nije da se baš nešto teško laćamo noža kao narod.
Lično, u poslednje vreme ozbiljno razmišljam o emigraciji. Više zbog deteta nego zbog žene ili sebe. Mi smo već svašta prevalili preko glave, pa ćemo i to. Šta god bilo "to". A i da me neko izvede pred zid, jebiga, takav horoskop.
nestor92 nestor92 12:42 27.03.2012

Re: Ovako

Nestore, ne znam jesam li rekao već, super avatar!


Hvala.

JJ Beba JJ Beba 13:05 27.03.2012

Re: Ovako


Nestore, ne znam jesam li rekao već, super avatar!

što je avatar, a tek mjuza

a i ovde stalno pričamo o logici pereca
nestor92 nestor92 15:07 27.03.2012

Re: Ovako

Pa da. Ne bih da skrećem raspravu.

Ipak, Steely Dan su jedina muzička konstanta mog života i inače ispunjenog muzikom u kome žanrovi nisu bitni i svako ali ama baš svako pravilo ima barem jedan izuzetak.

Ali i dalje ne znam kako da ovima gore doakam a da isto to ne uradim sebi.
hajkula1 hajkula1 11:10 29.03.2012

Re: Ovako

princi
na ovim izborima treba glasati isključivo ili za DS ili za SNS, nikako za male stranke.



To oni i žele. Takav im i marketing. Oni su partneri već prilično dugo i? Štetu trpimo mi.
aramon aramon 10:52 27.03.2012

Takodje bivsi glasac DS-a

Toma i Vucic vise nisu crni, sad su iste boje kao i Tadic.

A reklamni spotovi DS-a su im poslednji ekser u sanduku.
Jako degutantno.
Saša Radulović Saša Radulović 10:58 27.03.2012

Re: Takodje bivsi glasac DS-a

A reklamni spotovi DS-a su im poslednji ekser u sanduku.


Ni ja zaista ne razumem kome su ti spotovi pali na pamet. Uvreda za zdrav razum. Svako novo gledanje bilo kog od njihovih spotova me vodi korak bliže SNS-us. Toliko iritiraju.

Izgubili smo preko 280.000 radnih mesta od 2008.godine. Od toga 180.000 preduzetnika.
Dr M Dr M 11:28 27.03.2012

Re: Takodje bivsi glasac DS-a

Toma i Vucic vise nisu crni, sad su iste boje kao i Tadic.


Kad se pomešaju crno i žuto dobije se

braon. (ovde ide smajli koji je zapušio nos)
JJ Beba JJ Beba 13:16 27.03.2012

Re: Takodje bivsi glasac DS-a

Toma i Vucic vise nisu crni, sad su iste boje kao i Tadic.

ja kapiram da je jedini način da tadić ostane u sedlu je da raspiše ustavotvornu skupštinu, referendum, da vrati monarhiju i da na monarhističkom talasu, kao čovek koji je vratio monarhiju, sebi obezbedi neki novi mandat. jer, ovakvim rezultatima dvanaestogodišnje vladavine je sebi i svojoj partiji zapečatio sudbinu. (posle đinđićevog ubistva)
a i ovako je sve učinio da se monarhija vrati - napravio je monarhističku zastavu i himnu, izbrisao je i predratne socijaliste sa naziva ulica a svakoj dvorskoj dami dao da ima svoju ulicu, izbrisao je sve tragove republike, izdenačio četnike i partizane, stavio se na ćelo obora koji će da vrati tela pokojnih karađorđevića u zemlju, još da rehabilituje dražu...spc je tu, po manastirima i tako visi, još samo da dovede kralja i voila ući će u istoriju...šta ima oni da mi mašu tao nekim đinđićem, gle ja šta sam uradio za otadžbinu

Kazezoze Kazezoze 15:08 27.03.2012

Re: Takodje bivsi glasac DS-a

Dr M
Toma i Vucic vise nisu crni, sad su iste boje kao i Tadic.


Kad se pomešaju crno i žuto dobije se

braon. (ovde ide smajli koji je zapušio nos)

za braon je pored crne i žute potrebna i crvena.
nači, kompletna politička scena srbije daje taj smrdljivi braon.
ivana23 ivana23 15:19 27.03.2012

Re: Takodje bivsi glasac DS-a

JJ Beba


Bebo, nemoj, molim te
JJ Beba JJ Beba 17:18 27.03.2012

Re: Takodje bivsi glasac DS-a

ivana23
JJ Beba


Bebo, nemoj, molim te


ja samao anticipiram, vidim u kom pravcu se kreću stvari i metodologiju koja se primenjuje POSTUPNOST PROMENA
Da bi javnost pristala na neku neprihvatljivu meru, uvoditi je postepeno, “na kašičicu”, mesecima i godinama. Promene, koje bi mogle da izazovu otpor, ako bi bile izvedene naglo i u kratkom vremenskom roku, biće sprovedene politikom malih koraka.



odavno već izdržavamo kompleks dvora na dedinju, dajemo "prestolonasleniku" apanažu, plaćamao poslugu, sobare, kancelarijsko osobolje, vrtlara

vidim ukinuto je i republikansko ordenje a najveća državna priznanja su Karađorđeva zvezda, Medalja Miloša Obilića.....oni kadeti ispred skupštine uveliko mašu onim sabljama, a NJKV je već ustaljen deo zvaničnog državnog protokola, mediji ga nazivaju prestolonaslenikom...šta je to nego uvod u?
nebesky nebesky 11:34 27.03.2012

PP

PP: Piratska partija.
POP: Partija običnih pijanaca
SNS: Samo Ne Sadašnjima!
skyglider skyglider 11:41 27.03.2012

...

DS ovakav kakav je sada nece da ima ni moj glas. Ali, da glasam za Tomu i Acu, kako bih kaznio DS, ne mogu, zbog svega sto su ta dva covaka bila u proslosti, kao ni za onu njihovu horor listu. Mislim da DS moze valjano da se kazni i time ako se ne glasa za njega.

Dobar tekst, inace.
Krugolina Borup Krugolina Borup 12:59 27.03.2012

I meni se želudac okreće od izbora

2. izaći na izbore i na listiću napisati Verica Barać


Sviđa mi se ideja o dopisivanju, i sama sam o tome razmišljala.

Verica Barać je radila ono što u ovoj državi treba da bude prioritet nad svim prioritetima: BORBA PROTIV KORUPCIJE.

Na listićima nema onih kojima je to prioritet. Stoga nema drugog do - dopisati onog za koga smatramo da je radio i da bi radio ono što treba da se uradi.

Ako možemo da nabrojimo tri i po takva u Srbiji?
hajkula1 hajkula1 09:35 28.03.2012

Re: I meni se želudac okreće od izbora

To što piše na listiću, vidi tih da kažem, 10-tak koji na biračkom mestu broji listiće. Zapakuju ih, zalepe kutije, pečatiraju. Meni to izgleda na neki način kao skrnavljenje lika.

Nisam pojma imala da je bila bolesna, bez adekvatnih mogućnosti za lečenje zbog finansijske stiuacije. Očajna sam i besna što to nisam znala. Besna na koga?



Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 13:24 27.03.2012

Kazna

i zlocin :)

Imam utisak da ljudi ovu rec kazna dozivljavaju pogresno.
Kad se kaze kazniti DS, to je naprosto zargonski termin da ih se natera na politicku odgovornost za svoju losu vlast. Nije to nikakav psiholoska reakcija za instant satisfakciju, kao sto izreka "naljutio se na selo, pa iseko sebi qrac" implicira.
To bi se pre moglo reci za bele listice, posto sigurno nece imati zeljeni efekat.
Naprosto, kazniti stranku u ovom kontekstu znaci ne dati mu drugu (trecu, petu) sansu.

Naravno da je pitanje da li je ta kazna kazna i za nas, to je vec stvar procene.
Tek onda ako bi bila losa i po nas, onda moze da se govori o nekoj nezreloj psiholoskoj reakciji glasackog tela.
ALI, kod nas jos uvek ne postoji institucija demokratske smene vlasti, DS je od smene Milosevicevog rezima bio na vlasti u ovom ili onom obliku, i nije imao prilike da nauci lekciju, da ponovo ode na trziste i da se bori ravnopravno sa svima. Mi smo im zapravo do sada uvek odobravali vladavinu, pa zasto bi se i menjali?
Saša Radulović Saša Radulović 18:15 27.03.2012

Re: Kazna

Kad se kaze kazniti DS, to je naprosto zargonski termin da ih se natera na politicku odgovornost za svoju losu vlast


Upravo tako.
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:35 27.03.2012

BOJKOT i samo BOJKOT!

Čim je DS ušao u nemoralnu koaliciju sa SPS-om nakon izbora 2008. znalo se šta sledi.

Bojkot izbora je jedini častan izlaz za svakog uspravnog i moralnog u Srbiji.
Jedini način da se ujutro, pri pogledu u ogledalo ne pomisli nešto loše o vlastitom integritetu i ljudskom dostojanstvu.

Sa ovakvim izbornim sistemom nema demokratije u Srbiji, već samo partitokratije, što je drugo ime za kleptokratiju!

Smrt Verice Barać nas sve obavezuje, da više nikada, i kao generacija i kao stanovnici Srbije ne pravimo bilo kakav pakt, čak i izlaskom na tzv. izbore, sa kreaturama koje su nam uništile živote i opljačkali budućnost naše dece.

BOJKOT, BRE!
alselone alselone 13:45 27.03.2012

Re: BOJKOT i samo BOJKOT!

Smrt Verice Barać nas sve obavezuje, da više nikada, i kao generacija i kao stanovnici Srbije ne pravimo bilo kakav pakt, čak i izlaskom na tzv. izbore, sa kreaturama koje su nam uništile živote i opljačkali budućnost naše dece.


expolicajac expolicajac 13:47 27.03.2012

Re: BOJKOT i samo BOJKOT!

Smrt Verice Barać nas sve obavezuje, da više nikada, i kao generacija i kao stanovnici Srbije ne pravimo bilo kakav pakt, čak i izlaskom na tzv. izbore, sa kreaturama koje su nam uništile živote i opljačkali budućnost naše dece.

Operativnim radom i korišćenjem došničko saradničke mreže saznao sam da Krle sprema kontra blog. Ebo si ježa u bocku
jokoonoko jokoonoko 14:03 27.03.2012

GDE SU PARE?

hvala bogu da nikada nisam glasao za DS. (nisam glasao uopste). dobro, doduse jesam jednom ono kad je bio duel BoTa - Nikolic. glasah za BoTu onomad, ali, sta cu, tada nisam znao da je bivsa zena svojevremeno pobegla od BoTe da bi se na kraju zena zamonasila! Ej?!

DS mi je zgadio i zutu i plavu boju. samo jos farmerke mogu da svarim plave boje.

elem, kad god pitam nekog: \'gde su pare (tj radna mesta)? gde su shushke, lova, zelembaci, kesh, money? zasto ti (neko) glasas za \'tog i tog\'? krenu da mi pricaju o svemu i svacemu (kosovo, eu ili ru, pederi, navijaci, i ostalim cime mediji spinuju umove..) sem o parama?! Zar ima nesto vaznije od para? Dobro ...ima. Sloboda je vaznija od para. Moras da imas slobodu da potrosis pare. :)
i da meditiras ako zelis. sednes u auto i krstaris gde hoces. zoves sebe hriscaninom, muslimanom, ateistom...

glasacu za Dveri srpske. svidza mi se program Branka Dragasa. ceka nas argentinski scenario. sto pre udjemo u tu pricu - manje cemo gangrene da secemo. kapiram da je bolje da ti odseku ruku u saci nego u ramenu...
JJ Beba JJ Beba 16:21 27.03.2012

Re: GDE SU PARE?

glasacu za Dveri srpske. svidza mi se program Branka Dragasa. ceka nas argentinski scenario. sto pre udjemo u tu pricu - manje cemo gangrene da secemo. kapiram da je bolje da ti odseku ruku u saci nego u ramenu..

dveri broj 8
libkonz libkonz 16:51 27.03.2012

Re: GDE SU PARE?

dveri

glavni ideolog - Kosta Čavoški!!! Ne, hvala.
hajkula1 hajkula1 13:45 28.03.2012

Re: GDE SU PARE?

JJ Beba
glasacu za Dveri srpske. svidza mi se program Branka Dragasa. ceka nas argentinski scenario. sto pre udjemo u tu pricu - manje cemo gangrene da secemo. kapiram da je bolje da ti odseku ruku u saci nego u ramenu..

dveri broj 8


loodachooo

Program je sličan, pogotovo ekonomski, da ne kažem isti kao i u Pokretu radnika i seljaka. Bar ja ne vidim razlike. (Branka Dragaša pominjem, više puta sam ga pomenula i ovde na blogu. U pozitivnom smislu. Kako sam informisana, Dveri su mu tražili program, on je dao. Njegov program ne podleže zakonu o autorizaciji . Godinama je izložen javnosti na uvid, na sajtu je...)

Zašto sam se opredelila za Pokret radnika i seljaka? Jer je to autentičan pokret, jer su za hapšenje svih lopova ,,koji su se obradovali što nema revanšizma" i do današnjih dana, onih koji su ponizili, pokrali, ojadili narod, upropastili Srbiju.

Pokret radnika i seljaka na čelu sa Prof. Dr. Zoranom Dragišićem ističe važnost poštovanja zakona, Ustava. Bez toga nema prosperiteta. Bez toga su i najbolji ekonomski programi samo mrtvo slovo na papiru.
I ovde na blogu sam se nervirala i kako me neki blogeri ne tako davno kritikovaše - mračila jer sve kritikujem, vidim crno. Znala sam da ima poštenih, vrednih, sposobnih ljudi koji nisu aktivni u politici. Neke sam imala priliku da upoznam a dvojica su Zoran Dragišić i Branko Dragaš.
Zoran Dragišić ss tokom borbi za promene i odmah prvih dana zalagao za sudjenje lopovima. Ostao je u manjini, povukao se. Kritikovao je legalizam, naopaki princip šta je bilo, bilo je, čije posledice trpimo.

Uroš-voždovac je kritikovao prvobitnu verziju sajta Pokreta radnika i seljaka. Složila sam se, meni je isto bolo oči. Amaterski Ne znaju svi sve da rade niti angažuju PR i marketingške agencije. Sada imamo ljude koji i to znaju.

Što se tiče Dveri, oni su dizajnirani, ful i imam neodoljivu asocijaciju na film Šišanje.
draft.dodger draft.dodger 14:06 27.03.2012

HIPNOZA!

JJ Beba JJ Beba 14:59 27.03.2012

Re: HIPNOZA!

HIPNOZA!

jbte prepadoh se


hajkula1 hajkula1 13:51 28.03.2012

Re: HIPNOZA!

JJ Beba
HIPNOZA!

jbte prepadoh se





nNe preteruj, ovde su ga doterali, inače ... On vrcka jezikom, mazi se, prenemaže se dok priča, moja baka bi rekla, modi se, a ja to kad čujem-vidim
011-495 011-495 14:07 27.03.2012

Vec negde..

..sam napisao da ovi izbori nisu da izaberu nekog da vlada nego da pokazu svima da ce biti skidani u nedogled ako se ne prizovu pameti.
Sam se gadim onog huligana sa severa i njegovog strajkaca gladju (jedini koji se ugojio tokom strajka gladju) ali cu dati njima glas tek toliko da ovi koji nas j..u u zdrav mozak 12 godina shvate da ne mogu vise ovako na suvo, moraju bar da nas pomiluju i poljube.
Saša Radulović Saša Radulović 18:14 27.03.2012

Re: Vec negde..

da ovi izbori nisu da izaberu nekog da vlada nego da pokazu svima da ce biti skidani u nedogled ako se ne prizovu pameti.


Upravo tako.
mlatisa mlatisa 20:41 27.03.2012

Da budemo do kraja precizni

Nije 12 već 11

Prva vlada DOSa posle Miloševića je konstituisana početkom 2001. godine, tako da ovi nisu na vlasti 12 godina nego 11 (jedino bi tu mogli da izuzmemo Dinkića koji je u svakoj čorbi bio mirođija).

- Od toga prve 2 godine su prošle u frakcijskim borbama Đinđić Koštunica.

- Nakon toga je ubijen Đinđić pa do sledećih izbora je i bilo komplikovano bilo šta raditi.

- Nakon toga dolazi na vlast Koštunica. i to traje 4 godine.

- Tek nakon toga DS dalazi na vlast 2008. godine.

Tako da se može reći da je nije ni 11 godina nego 4. I to u vreme vrlo žestoke krize (pogledajte Grčku) i pored gomile nasleđenih problema.

To ih ne amnestira za preveliko uvećanje javne potrošnje i korupciju. Istorijski gledano, održana su dva ciklusa demokratskih izbora sa smenama vlasti, što će verovatno i sada da se desi. I to je jako dobro. Verovatno bi bilo dobro da se izbori održavaju na 3 godine da se proces čišćenja političke scene ubrza.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 09:20 28.03.2012

Re: Da budemo do kraja precizni

mlatisa


Da budemo zaista precizni.
Oni su u vladi od 2007.
Tadić je predsednik od 2004.
Od 2001. faktički u koaliciji sa ovim ili onim drže vlast i u Beogradu i Vojvodini, a to su prilično dobre krave muzare.

Stoji da im je poslednjih godina objektivno otežan posao zbog krize u svetu, ali oni su nam na početku iste govorili da ona na nas neće uticati, pa je čak bilo i priča da će nam koristiti ako se dobro sećam. Dakle i za to bi trebalo da polože račune. Ili su nas svesno lagali, ili su bili u potpunosti nesposobni da anticipiraju situaciju.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana