Ekologija| IT| Muzika| Planeta| Sex

Od njega zavisi - ali ne od njega njega

krkar RSS / 02.04.2012. u 03:09

 

cowpie-and-flower-468.jpg 

Obećah nekoliko izglasanih blogova. Drugi je bio planirani blog Pendrek na vagi

Kako je Ivica Dačić postao srbijanski Hans-Dietrich Genscher i zašto od njega zavisi;

ko kome glavu skida u DS-u sve se spremajući da je skine kilavom Tadiću;

kako se ambasadori polomiše ubeđujući Tadića i Tomu da naprave 'veliku koaliciju' (koja bi imala dovoljno glasova da prizna Kosovo;

...i ostale gnusne radnje.

scaled.php?server=32&filename=95724.jpg&res=medium 

Megjutoa, u međuvremenu sam ovih dana proveo dosta vremena sa nekoliko zanimljivih ljudi iz središta događaja, nafilovanih najsvežijim podacima iz različitih izvora. Koliko su izvori bili dobri a razgovori poučni i korisni, govori činjenica da sam prvo izjahivanje motora planirano za subotu, inače lep i topao dan, žrtvovao politikantsko-izbornim kalkulacijama i najnovijim tračevima. Ali vredelo je!

Izvore neću imenovati ali su svi relevantni, iz politike, istraživanja javnog mnjenja i statistike. Poslednji, sa kojim sam sedeo do malopre, po drugi put u 3 dana, i proveravao podatke iz raznih izvora i razne moguće kombinacije, sigurno je jedan od dvojice najiskusnijih i najkompetentnijih stručnjaka naše izborologije, izborne matematike, interpretacije trendova i slično. (Onaj drugi me zavlači, đubre deesesovsko, rekao je da čeka da prvo vidi šta sam napisao na blogu pa će da odluči hoće li svoje insajderske informacije da podeli sa mnom).

Razgovarao sam sa ljudima iz ili blizu vrha DS, URS, SPS, LDP, SPO, SDP i DSS. Sa naprednjacima nisam (kriju se i izbegavaju) a sa radikalima ne razgovaram, nema svrhe a i poznato je da ko sa đecom liježe upišan se budi.

(Kraj uvoda)

Već mesecima nije tajna da DS poprilično zaostaje za SNS a da je SPS ojačao. Ako mesta u izbornim projekcijama nisu tajna - tačni procenti jesu. Svaka stranka (ili bar svaka relevantnija stranka) naručuje analize i projekcije za objavljivanje ali i one za internu upotrebu. Većina agencija dozvoljava manipulisanje rezultatima, u smislu da se ne buni javno kad klijent iz njih izvadi (samo) ono što mu odgovara ili se upusti u vrlo... kreativne interpretacije rezultata. Dobro, agencije žive od klijenata i nije im za zameriti. Srećom, agencije vode i u njima rade živi ljudi pa se i od njih u diskreciji može čuti mnogo toga što nije namenjeno javnosti.

DS i SNS imaju različite strategije glede predizbornih projekcija ali su u jednome slične: ni jedni ni drugi ne publikuju precizne podatke. DS gotovo sigurno zato da ne objavi ili potvrdi koliko zaostaje za SNS a ovi potonji da ne obeshrabre prebege koji do sada za njih nisu glasali, tj. da ne dozvole klimu jaki su i bez mene, ne treba im moj glas. Svi ostali (uz možda izuzetak SPS) kalkulišu plitko a lažu masno - a u suštini im ni projekcije nisu dobre (većinom štede na samima sebi kad naručuju analize i ankete što je, naravno, glupo ali da su pametniji većinom ne bi bili tu gde jesu, na jednocifrenim procentima i na cenzusnoj klackalici).

Doskora je informisana čaršija verovala (a u dobroj meri je bila navođena da veruje) da DS zaostaje za SNS 3-6%. Tadićevska matematika sa ovolikim zaostatkom/gubitkom niej imala problema jer su računali na sigurni SPS i manjine, verujući da sa njima uprkos svemu mogu dobaciti do 126. U najgorem slučaju kupili bi i dvoglavo čudovište četničkoliberalne orijentacije nastalo iz protivprirodnog bluda LDP i SPO - i eto ti većine.

Sa druge strane, ni Taze Diplomac i ekipa nisu se predavali, računajući da bi oni na neku foru mogli da obrlate Dačića i manjine i skupe famoznih 126 (ako bi im predsednik, kogodtobio, dao mandat - iako se oni ovim krucijalnim pitanjem po mom mišljenju nedovoljno bave i ništa nisu naučili od ljubljanskog rezervnog vodnika koji onako ispali Smederevca).

Mesecima već čaršija (a i espeesovci) Prvopendreka Srbijanskog doživljavaju kao Hansa-Dietricha Datschitscha od koga sve zavisi a koji i može i hteo bi sa svakim - samo da bude na vlasti. Tko da više.

Da podsetim, nemačka Liberalno-demokratska partija (FDP) od prvih izbora u Zapadnoj Nemačkoj, 1949, do danas samo 17 godina nije bila na vlasti (1956-61, 66-69 i 98-2009). Genšer (onaj pravi, nemački) počeo je ministrovanje kao koalicijski partner socijalista da bi, bez prekida u ministrovanju i vicekancelarovanju, preumio na konzervativce i ostao na vlasti sve do pemzije. E, taj čika je Slobinom malom a Cecinom zemljaku očigledno politički uzor. (A i fizički liče, štojesjes)

genscher_9_HA_Baye_1101636b.jpg

Iako je izgledalo da je jedino sigurno da će posle izbora na vlasti biti Dačićeva tevabija (sa sve peMzionerskom dinastijom Krkobabića i žirafoljupcem koji voli Betovena), najnoviji rezultati pokazuju da na ovim izborima Dačić neće biti čovek od koga (sve) zavisi.

Na žalost od ovoga će sve zavisiti:

P23213dbc_kostunica.jpg 

Kako?

Matematika kaže ovako.

Trenutno zaostajanje DS za SNS je između 12 i 15%, zavisno od izvora. Insajderi DS tvrde da 'oni mogu da podnesu da izgube do 10% i da imaju plan (i za tu varijantu)'. Ovo je, naravno, najnovija žvaka kojij nema ni 15 dana, otkako su pre 3 nedelje podaci iz vrlo velikog i obimnog istraživanja koje je naručila DS (nije ga objavila) pokazali da je razlika oko 10,6%. Gotovo istovremeno drugo istrživanje (naručila jedna manja stranka) pokazivalo je razliku od 12,5%. Po trećem istraživanju, od prošle nedelje, opet jedne manje stranke, koje ja nisam imao u rukama ali jesu neki od mojih sagovornika, razlika je čak 16,5%.

Sve ovo ukazuje da je žutima panika (s pravom, dodajem ja) i da nemaju pojma šta će, da se u stranci naveliko krve i već se sada optužuju, merkaju i gledaju ko će s kim i protiv koga, biće tu još svakakvih neprincipijelnih koalicija, puštanja niz vodu, zabijanja noževa u leđa, iznošenja prljavog veša... no ta saga još nije na redu, to ćemo da seirimo posle izbora. Ali indikativno je da Žuti Partner Rasim Hagu nudi garanciju koju Šešelj nije tražio a Boris Savetovani još nije prelomio da li da ide na predsedničke za Đurđevdan ili da se razvlači do decembra (o ovome na kraju).

U svakom slučaju, dva dana sam se sa ozbiljnim profesionalcima igrao izbornom matematikom. Činjenice su sledeće:

1. SNS je debelo vodeći. Nema pouzdanih pokazatelja da može dalje bitno rasti

2. DS je u žestokom raspadu koji se ne usporava i ne zaustavlja

3. SPS je siguran treći i blago raste ali verovatno je već sada oko maksimuma

4. LDP (liberalni četnici) su sigurno iznad cenzusa sa potencijalom da još sasvim malo rastu

5. SRS je siguran i stabilan iznad cenzusa

6. URS ili kako se već danas zove Dinkićeva banda je oko 3,2-4,0% i gotovo sigurno neće proći cenzus

7. DSS je na klackalici, 4,0-5,5% (kad se uzmu statističke greške još je teže proceniti hoće li ući ili ne)

E, sad dolazi ono što kljuca naše koke a nije petao.Skupština ima 250 mesta, od toga je manjinama zagarantovan određeni broj koji nije fiksan (prirodni cenzus) ali je sigurno da tih mesta može biti samo 7 ili 8. Realno je da na ovim izborima, uzimajući u obzir izlaznost i fragmentiranost, manjine dobiju 7 mesta. Dakle 'ne-etničke' političke stranke dele 243 mandata.

Samo tehnička napomena da sve liste koje dobiju ispod 5% glasova otpadaju u celosti a 'fragmentirani' mandati računaju se prema d'Hondtovoj formuli koja favotizuje veće stranke u odnosu na manje.

PROJEKCIJA PRVA - DSS NE PRELAZI CENZUS

bezdss.png 

SNS 102

DS 71

SPS 37

LDP 17

SRS 16

manjine 7

U ovoj varijanti stvari deluju prilično jednostavno: 

SNS+SPS=139

Vrlo komotna većina (uz uslov da Herr Datchitch preumi i preveri što nikoga ne bi iznenadilo)

DS u ovoj varijanti može da namakne 126 samo i jedino ako okupi SPS, LDP i bar deo manjina:

DS+SPS+LDP+(deo) manjine=126...133 

Na šta bi ličilo to dogovaranje i kakav bi feudalizam tek u toj vladi bio ne treba ni pričati. Ali matematički je moguće nategnuti je, pa koliko košta da košta.

E a sad Nightmare Scenario:

PROJEKCIJA DRUGA - DSS PRELAZI CENZUS:

sadss.png

SNS  99

DS 68

SPS 34

LDP 15

SRS 14

DSS 13

manjine 7

E, ovde se stvari već vrlo komplikuju za DS (a pojednostavljuju za SNS - ako Iwitza hoće)

SNS+SPS=133

Opet vrlo solidno i bezbedno.

Ali za DS je situacija beznadežna:

DS+SPS+LDP+manjine=124

U ovoj varijanti jedini način da Žuti ostanu na vlasti, makar i okrnjeni, izujedani, izgrebani i popišani - je da pripuste u vlast anticivilizacijsku kliku pod imenom DSS. Što bi značilo mesto ministra spoljnih poslova i potpredsednika vlade Voji Koštunici.

DS+SPS+LDP+DSS+(deo) manjina=130...137

A kako bi izgledala vlada u kojoj su ministri Najalaviji iz DS, Dačić, Mrkonjić, Čeda, Vuk, Palma, Krkobabić, Koštunica...to prosto numem ni da zamislim.

Upravo zbog ovakvih računica ubiše se već mesecima jači (i bezobrazniji) ambasadori u Beogradu da ubede i Tadića i Tomu da formiraju veliku koaliciju, da vladu čine DS+SNS (i možda još i manjine, per la bella figura). Po procenama veleposlanika i njihovih domaćih sluga jedan ceo četvorogodišnji ciklus van vlasti bitno bi oslabio male stranke koje previše zajebavaju a premalo znaju i hoće (LDP, DSS, URS - a nadaju se i SRS mada su ti malo tvrđi) i neke od njih zauvek eutanazirao ispod cenzusa (dobro, protiv ovoga niko normalan ne bi trebao da ima ništa protiv) a SPS, takođe četvorogodišnjim držanjem van vlasti (i mogućnosti da se krade sve u 16) sveo na "prihvatljivih" 7-10%.

Ta je računica dobra - samo što je glupa i nepotpuna. Ambasadori računaj, verovatno ispravno, da je 2012. kako god okreneš godina istorijskog maksimuma Nove stranke Novodiplomiranog Novopresvučenog četnika. Ostanak van vlasti osuće joj podršku jer su nestrpljivi birači dosta čekali i ako ne dođu na vlast - tražiće novog gospodara. A dolazak na vlast takođe će da ih oslabi jer će imati konkretna zaduženja za koja nisu sposobni...

Ali do kraja 2012. ima još dosta. DS kalkuliše kako da uopšte preživi kao stranka, i to na više nivoa. Ovo Tadićevo prenemaganje oće-neće predsedničke izbore (a svi se kunu da ni on sam još ne zna oće kaki - neće kaki a ne konsultuje se ni sa kim van uobičajenog Dvojca Svemudrih) pokazuje dokle je DS upala u senkrup:

a) ako Tadić izađe na predsedničke izbore sa skupštinskim može da računa na sinergiju i na efekat 'glasao sam za Tadića (jer neću za Tomu) - ajde da glasam i za DS iako nisam mislio'. Taj efekat zaista postoji ali niko ne zna koliki je. Naši glasači glasaju emotivno, inadžijski i sa prilično primitivnom računicom tako da je ta sofisticiranost koja se kojekakvim savetnicima sa Andrićevog venca tako dopada - većini naroda nejasna i nedostižna.

b) ako ipak produži mandat do kraja a DS na izborima pukne - kao što je sigurno da hoće samo je pitanje koliko i kako će se posle toga stvari razvijati - Tadić ipak zadržava bar jednu polugu vlasti: on je taj koji određuje mandatara. A to sa ovakvim izbornim rezultatima i nedefinisanim ustavom i zakonom omogućuje muljanje i petljanje. I baš tu Tadić računa da bi mogao da izvuče ćar. Da ON bude taj koji daje mandat, da razvlači ceo proces do jeseni i isprovocira nove izbore u nadi da će za činjenicu da je država gotovo celu godinu bez vlade - optuži Tomu i naprednjake. Što je vrlo, vrlo, rizična strategija. Jer ako DS žestoko pukne na parlamentarnim - zašto bi građanin glasao za simbol i vođu gubitničke političke grupacije i ideje? Samo da ne dođe Toma? Ma hajte molimvas!

Šta prolazi kroz glavu Lepotana sa Premudrim Savetnicima - ne znam. Ima još 3 dana da se smisli oće kaki - neće kaki. Verujem da će i ta odluka zavisiti od najnovijih projekcija ali ipak malkice više verujem u varijantu da neće zakazati predsedničke za Đurđevdan. Nego da će se kockati do kraja pa kud puklo.

Sve u svemu, izem ti državu koja opet zavisi od Koštunice!!!

 

Budimčevska margina:

Osim u slučaju da padne meteorit, dođu dobre vile, FIAT svima podeli po 5000€ u akcijama, Hashim Thaci se na Jarinju preda Dačiću i jagodinskim vodovodom poteče Eurodizel (Euro 5) - ne vidim nikakve šanse da ovaj i ovakav DS preživi još 2-3 godine.

Ako ne budu u vlasti - pacovi će ekspresno da napuste stranku, prestaće ovoliki priliv para a oni su toliko ogrezli u lopovluku i bahatom trošenju da to ne mogu da prežive (da ne govorim da se Jorgovanka zaklinje u decu da će prvih 6 meseci na vlasti samo da hapsi pre nego što se poduhvati bilo čega drugog). Ako ne budu na vlasti Tadić će da nestane na bunjištu istorije sa celom ekipom koju je doveo i koja ga održava u oblacima. A ako budu na vlasti u bilo kojoj triper-kombinaciji - svakako će biti odgovorni za račune koji dolaze na naplatu već na jesen (koja će biti strašna da strašnija ne može da se zamisli) - a imaće još manje vlasti jer će morati da je dele sa još više gulanfera, i to najpohlepnijih što postoje.

Tako da je ovo kako god okreneš kraj ove i ovakve Demokratske stranke. Što je naravno dobra stvar ali ipak nji'ova unutrašnja.

Pa kad udare dupetom o ledinu onda će između sebe da se pohvataju zubima za vratove i ima iznutra da pršti od optužbi, nameštaljki, podmetanja, iznošenja... Kad se razni alavi a glupi potpredsednici i kalifi-umesto-kalifa međusobno pokolju, potroše i stranku potpuno marginalizuju - tek onda će da nastupi Đilas, sa sigurne pozicije gradonačelnika (koju, uzgred budi rečeno odlično obavlja) i da razjuri gologuziju i napravi novu Demokratsku stranku (ako uopšte bude hteo da se bakće sa tim kompromitovanim imenom, izgledniji mi se čini italijanski scenario sa potpuno novom organizacijom izraslom iz trule lešine koja će ostati iza Borisa & Co).

Tako da bar znam da ću 2016. opet posle dugog vremena možda glasati za DS, kako god da se zvala.



Komentari (405)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

zadnjapetoletka zadnjapetoletka 04:00 02.04.2012

Pitanje

Upravo zbog ovakvih računica ubiše se već mesecima jači (i bezobrazniji) ambasadori u Beogradu da ubede i Tadića i Tomu da formiraju veliku koaliciju, da vladu čine DS+SNS (i možda još i manjine, per la bella figura)

A sta ako su ih davno vec ubedili, mozda cak i sami napravili pa nema sta da ih ubedjuju nego dovoljno i -"Aport!"- samo nama jos niko nije javio?
loader loader 00:25 03.04.2012

Re: Pitanje


Vidim, nigde u Blogu se ne pominje Mirko Cvetković

stefan.hauzer stefan.hauzer 00:34 03.04.2012

Re: Pitanje

on je ionako neprimetan ...
loader loader 00:50 03.04.2012

Re: Pitanje


.. Stefane, ništa se od vas ne može sakriti

AlexDunja AlexDunja 01:00 03.04.2012

Re: Pitanje

on je ionako neprimetan ...

hauzere, evo ga džilas, pazi, slušaj text:))

stefan.hauzer stefan.hauzer 02:25 03.04.2012

Re: Pitanje

priznajem .
prvi put čujem i interesantna stvarka ...
posebno mi je zanimljiv sukob - najbolji vs dobar;
i čitanje između redova o jednostavnosti ciljeva,
dobro je : )
expolicajac expolicajac 04:21 02.04.2012

Da nije Krkiše

Ne bi znao zašto sam danas tužan
buba_truba buba_truba 08:51 02.04.2012

Re: Da nije Krkiše

expolicajac
Ne bi znao zašto sam danas tužan

Ne bi znao? Blago tebi.

Btw: Haos od bloga!
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:28 02.04.2012

no comment

albicilla albicilla 06:48 02.04.2012

Re: no comment

dobra ti slika, ni smederevac i corax je jos ni nacrtase.... a tako se nekako osecam, kao da sam u smrdljivoj utrobi odavno mrtvog konja ciju lesinu razvlace neki kurvini sinovi - kojima smo mi dali to uze, da nas njime obese
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 16:29 02.04.2012

Re: no comment

"Je l u Palmotićevoj?"

"Je-e-e-ss-s-s-te, pre-e-e-vvvuka-a-a-ao sa-a-am g-g-g-a ta-a-a-m-mo!"

Filip2412 Filip2412 04:57 02.04.2012

...

irelevantno
nsarski nsarski 05:29 02.04.2012

dodatak recniku

izborologija=psefologija

Psephology - nauka o izborima, izbornim trendovima i rezultatima.

(Od grckog, psefos=kamen; u Anticko doba se glasanje obavljalo bacanjem kamencica; mozda ovog puta da upotrebljavamo malo vece kamenje?)
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 07:36 02.04.2012

Re: dodatak recniku

u Anticko doba se glasanje obavljalo bacanjem kamencica


tj kockom:)
antioksidant antioksidant 09:27 02.04.2012

Re: dodatak recniku

u Anticko doba se glasanje obavljalo bacanjem kamencica; mozda ovog puta da upotrebljavamo malo vece kamenje?)



nema sreće u tome
gorstak92 gorstak92 09:44 02.04.2012

Re: dodatak recniku

nsarski
izborologija=psefologija

Jok bwe rofl

To je srbijansko srbovanje.

Čitam ovu matematiku i skroz sam zbunjet.
Tek sad nemam pojma šta da radim i za koga da glasam.
Onaj don Filip kaže da bojkotujemo, ovaj Krkar je za... pojma nemam, čini mi se SNS, Drago Pesnik Kovačević je LDP, Savetnik piše dirljive blogove o VIS-u pa kako ne glasati za njegovog šefa, AO mi ne da da glasam za G17+, VKĆ nas ubeđuje da ne budemo ludi pa za Tomu, ...

Da li je kažnjivo da prodam svoj glas?

Ako nije, rado bi se udružio sa par blogera (u cilju povećanja cene) i dao moj/naš glas onome ko najviše ponudi. Naravno, i oni što žele da bojkotuju izbore mogu da mi se jave na pp.

Nadam se da će Krkar proslediti moju ponudu nadležnim stručnjacima pa da se i oni mogu pohvaliti kako su namakli najmanje jedan siguran glas.
Kombinacija win-win.

Naravno, ako i samo ako nije kažnjivo.
angie01 angie01 10:03 02.04.2012

Re: dodatak recniku

albicilla albicilla 10:22 02.04.2012

Re: dodatak recniku

nsarski
izborologija=psefologija

Psephology - nauka o izborima, izbornim trendovima i rezultatima.

(Od grckog, psefos=kamen; u Anticko doba se glasanje obavljalo bacanjem kamencica; mozda ovog puta da upotrebljavamo malo vece kamenje?)


zasto kamen? a ne, recimo, bojevi metak? pa koji kandidat pretekne, neka sastavlja vladu, tada ce da ima moju podrsku za to
krkar krkar 12:34 02.04.2012

Re: dodatak recniku

zasto kamen? a ne, recimo, bojevi metak?


Zato što je ovo država operetska pa se i revolucije i pučevi prave da niko ne pogine jer se ne zna kad će svrgavanti i svrgnuvši jedni drugome trebati za neku većinu i koaliciju.

A ako baš pogine neki žandar čuvajući predajnik - da mu se da orden.

Jedan beše JBT.
hajkula1 hajkula1 06:37 03.04.2012

Re: dodatak recniku


za Pokret radnika i seljaka.

Pobedicemo jer nas ima najvise

http://www.prs.org.rs/vest_srpske-maline.html
krkar krkar 07:51 03.04.2012

Re: dodatak recniku

za Pokret radnika i seljaka.

Pobedicemo jer nas ima najvise


Nisam siguran da ovi iz Ukrajine, Brazila i Vijetnama imaju pravo glasa.

Nego, otkucaste li spisak?
freehand freehand 07:56 03.04.2012

Re: dodatak recniku

krkar
za Pokret radnika i seljaka.

Pobedicemo jer nas ima najvise


Nisam siguran da ovi iz Ukrajine, Brazila i Vijetnama imaju pravo glasa.

Nego, otkucaste li spisak?

Meni izgleda kao da se čekaju Drecun i Piroćanac.
cult cult 07:58 03.04.2012

Re: dodatak recniku

Meni izgleda kao da se čekaju Drecun i Piroćanac.


skyglider skyglider 05:42 02.04.2012

...

tek onda će da nastupi Đilas


Ne znam, ali ja eventualni dolazak SS Djilasa uopste ne vidim kao pozitivnu stvar...
jedna_jelena jedna_jelena 06:47 02.04.2012

Re: ...

Hm, ako ce da bude po ovome na kraju, onda glasanje za SNS ove godine znaci pogled u svetliju buducnost (2016.), samo sto ruku nikako ne bih mogla da nateram na to. Evo, malaksava i pri samoj pomisli.
krkar krkar 12:39 02.04.2012

Re: ...

jedna_jelena
Hm, ako ce da bude po ovome na kraju, onda glasanje za SNS ove godine znaci pogled u svetliju buducnost (2016.), samo sto ruku nikako ne bih mogla da nateram na to. Evo, malaksava i pri samoj pomisli.


Veruj da nije problem. Ja sam nekad i na samu pomisao mislio da bih pre stavio desnicu u tečni azot. Sve dok nisam zaokružio Tomu na predsedničkim. Tako da mi sad neće biti nikakav problem.
jedna_jelena jedna_jelena 17:49 02.04.2012

Re: ...

krkar
jedna_jelena
Hm, ako ce da bude po ovome na kraju, onda glasanje za SNS ove godine znaci pogled u svetliju buducnost (2016.), samo sto ruku nikako ne bih mogla da nateram na to. Evo, malaksava i pri samoj pomisli.


Veruj da nije problem. Ja sam nekad i na samu pomisao mislio da bih pre stavio desnicu u tečni azot. Sve dok nisam zaokružio Tomu na predsedničkim. Tako da mi sad neće biti nikakav problem.


Kod mene ni levica nece ni da cuje...
sevarlica sevarlica 08:25 03.04.2012

Re: ...

jedna_jelena
Hm, ako ce da bude po ovome na kraju, onda glasanje za SNS ove godine znaci pogled u svetliju buducnost (2016.), samo sto ruku nikako ne bih mogla da nateram na to. Evo, malaksava i pri samoj pomisli.


Ako ne malaksa od griže savesti(ako glasaš za SNS), onda će malaksavati od gladi pod DS-om. Tako da malaksalost kao fizičko stanje, a i psihičko, ti ne ginje

P.S. Jednom su me prevarili da glasam za Tadića, t.j. protiv Tome, i ne mogu mirno da spavam dok to ne ispravim.
maksa83 maksa83 06:29 02.04.2012

konačno

si i ti prestao da se poigravaš sa izbornom voljom blogogradžana i blogoseljana.

Sjajan blog!
beobb beobb 06:48 02.04.2012

Re: konačno

Gledao sinoć Utisak nedelje, mislim da je dr Pavlović u pravu, vladu će najverovatnije sastaviti SNS (32%), SPS (12%), URS (7-8%) plus manjine. Ajd pozabavite se malo ovom računicom.
alselone alselone 06:56 02.04.2012

Re: konačno

Sjajan blog!


Stvarno sjajan blog.
cult cult 07:10 02.04.2012

Re: konačno

Sjajan blog!


mmda.
Bez obzira na moje strahove glede posledica uzjahavanja vojvoda, vulina i karića, vreme je da ovakav impotentni, mlohavi, jajarski tadićevski ds nestane kao takav i nikad se više ne vrati. Nadam se povratku pametnih i praktičnih likova u vrh te stranke, cenim da će posle izborne propasti na republičkom nivou, a ubedljive pobede u Beogradu, čišćenje i vodjstvo ds-a preuzeti Djilas. Naredne četiri godine (ukoliko ta vlada potraje ceo mandat) su po Srbiju piši-propalo ma ko da preuzme vlast.
U svakom slučaju, za vučića, tomu, selju i vulina nikad ali nikad neću glasati, niti uraditi bilo šta što bi pomoglo njihovom dolasku na vlast i biće me sramota ako ti ljudi budu predstavljali ovu zemlju bilo gde i bilo kad.
Ali hapšenja podržavam...

krkar krkar 07:24 02.04.2012

Re: konačno

vladu će najverovatnije sastaviti SNS (32%), SPS (12%), URS (7-8%) plus manjine.


Ne znam otkud URS na 7-8%. Kad sam pre 2 dana razgovarao sa jednim od njihovih gurua i rekao mu da po poslednjem istraživanju koje sam video ne dobacuju 4% (mislim da je bilo 3,8% po tome) - on je rekao "3,8%! Pa to je super, tih 1,2 ćemo da namaknemo. Poslednji podatak koji ja imam je jedva preko 3% a to je već malo zabrinjavajuće".

Mada, Mlađa je to. Ja ne vidim kako bi došao do 5,01% ali ne bi mu bilo prvi put
beobb beobb 07:47 02.04.2012

Re: konačno

Rad na terenu i u lokalu po unutrašnjosti. Lošije će proći u BGD. Lako skupljali potpise u mom malom mestu (za raliku od DS koji unapred imao formulare i dovodio radnike iz JP-ova). Relaksirano potpise skupio još samo SNS. Ostali se natezali
tyson tyson 07:56 02.04.2012

Re: konačno

Rad na terenu i u lokalu po unutrašnjosti. Lošije će proći u BGD. Lako skupljali potpise u mom malom mestu

Da. Igraju ozbiljno na kartu lokalnih lidera i popularnih političara, te lokal-patriotizma i debeogradizacije (kako u ostatku Srbije vide i razumeju decentralizaciju). Mlađa je to - nije tek tako on napravio taj URS. Taj sve radi s razlogom i posle dobre analize, samo ako ima vremena da se dobra analiza napravi (kad nema, obično se zajebe, kao npr. ulazak u Prvu Koštunicinu Vladu).

Međutim, iole dobar zborni rezultat teško se može ostvariti bez Beograda, gde je G17 tradicionalno slab. Međutim, opet na osnovu analize, možemo videti ovih dana ko je nosilac liste u Beogradu. Taj, bar po istraživanjima, u Beogradu nosi sa sobom skoro dvocifren broj glasova, samo ako mu se dobro odradi kampanja. Videćemo šta će na kraju biti.




krkar krkar 07:59 02.04.2012

Re: konačno

beobb
Rad na terenu i u lokalu po unutrašnjosti. Lošije će proći u BGD. Lako skupljali potpise u mom malom mestu (za raliku od DS koji unapred imao formulare i dovodio radnike iz JP-ova). Relaksirano potpise skupio još samo SNS. Ostali se natezali


Prošlu subotu ispred opštine Vračar na nekoliko metara jedni od drugih postavili DS i SNS izborne štandove i doveli skojevce (izgleda da im ista agencija za debile navatava podmladak, neophodni uslov je totalna tupost i izgled iznenada i na prepad umivenog polusveta).

I ondak krenu da prepadaju narod sa cegerima. 90% sveta samo što im nije bakaluk na glavu nabilo!


antioksidant antioksidant 08:03 02.04.2012

Re: konačno

što se tiče g17+/- prvo oko želja pa oko mogućnosti pa o posledicama:

*želje* u principu samo jedna - da nestanu sa scene ako se to desi - izbornim rezultatima sam zadovoljan pa i po cenu da se tadić i nikolić venčaju a koštunica postane pretendent na presto umesto ace neprogovorljivog. svako društvo ima svoje mitove ali ni jedno društvo ne može preživeti uz tu količinu ekonomskog diletantizma koji je suština privrednog života na koji svojim delovanjem (na žalost već deceniju) utiče dinkić.

**mogućnosti** dinkićev projekat nije homogen što se tiče podrške. sve mu zavisi od "regionalnih" pratioca. dinkić sam po sebi vuče maksimalno par desetina hiljada glasova onih koji su direktno zavisni od njegovog bivstvovanja i jos par desetina glasova onih koji mogu da mu poveruju. ostatak juri od verka i sličnih lokalnih... postoji šansa da se nekako pregura preko 5% (i zato treba dizati cenzus po svaku cenu) ali niko ne može proceniti koliko je to istina (jer nehomogenost njegove podrške zahteva poseban uzorak koji sumnjam da i jedna agencija radi)

***posledice*** i ako g+/- i prijatelji pređu cenzus uvek postoji mogućnost razbijanja tih glasova i kome je potrebno može direktno pregovarati sa verkom za njegova 2 poslanika i da ignoriše mlađana lakoobećavajućegnikadneispunjavajućeg
krkar krkar 08:52 02.04.2012

Re: konačno

samo ako mu se dobro odradi kampanja.


E na tom polju je potpuni raspad sistema. Mlađa bio angažovao stručnjaka iz inostranstva i kad je taj, posle snimanja situacije, otvoreno rekao 'jedina ti je šansa da otpustiš Avžnera i Papka i zabraniš im da se približe stranci i kampanji' - Mlađa počeo da se dvoumi i još nije odlučio, još bi i jare i pare. A ona dvojica em bunare em prave gluposti.

Strani stručnjaci Mlađi savetovali da sve operativne poslove prebaci na Kalanovićku i od nje napravi frontmena za praktične stvari a da on nastupa kao politički lider. I on rekao da mu se ideja super sviđa... i sve po starom.
angie01 angie01 09:47 02.04.2012

Re: konačno


ondak krenu da prepadaju narod sa cegerima. 90% sveta samo što im nije bakaluk na glavu nabilo!


pazi kad, jehovini svedoci to rade suftilnije!
tsunade tsunade 10:39 02.04.2012

Re: konačno

Nadam se povratku pametnih i praktičnih likova u vrh te stranke, cenim da će posle izborne propasti na republičkom nivou, a ubedljive pobede u Beogradu, čišćenje i vodjstvo ds-a preuzeti Djilas.


to bi bilo dobro za njih. ne zelim da ds zauvek i trajno zvizne
jesen92 jesen92 20:12 02.04.2012

Re: konačno

Ali hapšenja podržavam...
...koje hapsenje? Jorgovanka da nekog hapsi? ja bih to tesko progutala bez obzira na lopove posto doticnu i njenog sefa niko nije hapsio a imao je zasta..na kraju krajeva samo da gledamo poslednji lopovluk Jorgovankinog sefa a to je "kradja" diplome zbog cega bi on trebalo da bude u zatvoru a ne u kampanji a taj fakultet koji mu je omogucio "kradju" zabarikadiran zauvek a njegovi profesori pod istragom...
freehand freehand 20:16 02.04.2012

Re: konačno

jesen92
Ali hapšenja podržavam...
...koje hapsenje? Jorgovanka da nekog hapsi? ja bih to tesko progutala bez obzira na lopove posto doticnu i njenog sefa niko nije hapsio a imao je zasta..na kraju krajeva samo da gledamo poslednji lopovluk Jorgovankinog sefa a to je "kradja" diplome zbog cega bi on trebalo da bude u zatvoru a ne u kampanji a taj fakultet koji mu je omogucio "kradju" zabarikadiran zauvek a njegovi profesori pod istragom...

Pa nek stave magistra Ilića na mesto ministra unutrašnjih dela. On bi to ni po babu ni po stričevima.
draft.dodger draft.dodger 20:24 02.04.2012

Re: konačno

jesen92
Jorgovanka da nekog hapsi?

INTEGRITET

jesen92 jesen92 00:41 03.04.2012

Re: konačno

Pa nek stave magistra Ilića na mesto ministra unutrašnjih dela. On bi to ni po babu ni po stričevima.
..aha..
sevarlica sevarlica 09:04 03.04.2012

Re: konačno

krkar
vladu će najverovatnije sastaviti SNS (32%), SPS (12%), URS (7-8%) plus manjine.


Ne znam otkud URS na 7-8%. Kad sam pre 2 dana razgovarao sa jednim od njihovih gurua i rekao mu da po poslednjem istraživanju koje sam video ne dobacuju 4% (mislim da je bilo 3,8% po tome) - on je rekao "3,8%! Pa to je super, tih 1,2 ćemo da namaknemo. Poslednji podatak koji ja imam je jedva preko 3% a to je već malo zabrinjavajuće".

Mada, Mlađa je to. Ja ne vidim kako bi došao do 5,01% ali ne bi mu bilo prvi put


Krkare, Mlađa najpametnije puca u glasače, pred svake izbore ne broji sigurne glasove, već pita ljude šta im najviše smeta, pa pokupi 5 "najjačih utisaka" i onda sa navali na njih kao smrt na babu.

1. Regionalizacija(kantonizacija) Srbije je neophodna, ali je niko u bliskoj budućnosti NEĆE sprovesti. Mlađa je veliki krivac za stopiranje tog procesa.

2. Depolitizacija radnih mesta je temelj rušenja korupcije u državnoj službi. G17 je stranka koja je zaposlila najveći broj kadrova, takođe svi njeni kandidati na izbornoj listi su toliki "eksperti" da svi rade za državnu platu.(Moja doktorka je u ordinaciji skupljala potpise za URS).


Sve u svemu, Mlađa ima priču koju potpuno podržavam, ali je do sada 1000x dokazao da je njegova priča balon od sapunice.

bene_geserit bene_geserit 06:53 02.04.2012

Znaci Djilas je nova "nada", vrlo duhovito

Prvo: DS+SPS+LDP+DSS+manjine svakako nece sastaviti vladu. Upariti DSS i LDP u istoj vladi je nemoguce.
Takodje, koliko god je biti dugo van vlasti ekonomski problematicno, ovaj put za stranku kao DSS ce da bude prilicno pametno da bude van. Naredne 4 godine ce da budu punoooooo zajebane. A oni su nesposobni da rese probleme i svakako nece zeleti da dele odgovornost. Takodje vec su svedeni na hardcore bazu tako da mogu koliko hoces da budu van vlasti, nista im ne smeta. Smetalo bi im samo druga stranka koja bi gadjala njihovo biracko telo, ali toga nema ni na vidiku.

Dinkiceva "banda" (OK, ovo je jedna od retkih interesantnih stvari u tekstu) ce konacno da propadne, Jupiiiiii.

Vlada SNS+DS bi bila idealna - ko god bude vladao naredne 4 godine ce dugoooo posle toga da ispasta. Ne bi valjalo da vladaju jedni a drugi da glume neku opoziciju od ove dve gomile nesposobnih idiota, ukljucujuci Djilasa (nesposobnih da obavljaju vlast kako treba a ne da namire sopstveno dupe, tu su izuzetno sposobni i inventivni).
Znaci idealno bi bilo: SRS nekako preotme SPS-u taman toliko da SNS+SPS nemaju dovoljno za vladu (cak ni sa par glasova manjina, mada ne znam ko bi sa njima pravio vladu, ali vlast je cudo). Onda dolazi do situacije da je jedina moguca vlada SNS+DS sto bi bilo apsolutno idealno.
Male "stranke" bi bi ostale bez ekonosmke inekcije (cuj samo Dinkic da nestane i SPS da se prepolovi i ja srecan). Za sve sto se desi u naredne 4 godine (a svasta ce i to pre svega lose, realno bice dobro ako Srbija ne bankrotira), lepo krivimo i jedne i druge i super.
Mislim, ko god da bude na vlasti nece da uradi nista korisno svakako, tako da je to jedino cemu covek moze da se nada.

Usput, ne mogu da verujem da raste % SPSa! Mislim osim penzosa (a valjda im se broj smanjuje a ne povecava, ako ne racunamo novonastale penzionere), ko jos glasa za ove? I zasto? Mislim, jel' neko veruje da ce Mrka stvarno nesto da izgradi, da je Dacic sposoban "policajac", mislim kakvu percepciju imaju njihovi glasaci, bas me zanima.
karabasbarabas karabasbarabas 09:54 02.04.2012

Re: Znaci Djilas je nova "nada", vrlo duhovito

Da, ni meni nije jasno kako to da SPS raste, zamerili su se i nacionalistima i socijalistima i penzionerima i gejevima i policajcima. Usli u koaliciju sa strankom koja im je kako sami kazu ubila predsednika. Ako uhvate jos pola posto na ovu galamu oko hapsenja terorista (verujem zabasalih pijanih pandura) u kopnenoj zoni bezbednosti, to ce im biti puna kapa.
Dakle, es pe es iznad pet posto, ako je moguce znaci da je neverovatno.
vlad_aleksh vlad_aleksh 12:36 02.04.2012

Re: Znaci Djilas je nova "nada", vrlo duhovito

karabasbarabas
Da, ni meni nije jasno kako to da SPS raste, zamerili su se i nacionalistima i socijalistima i penzionerima i gejevima i policajcima. Usli u koaliciju sa strankom koja im je kako sami kazu ubila predsednika. Ako uhvate jos pola posto na ovu galamu oko hapsenja terorista (verujem zabasalih pijanih pandura) u kopnenoj zoni bezbednosti, to ce im biti puna kapa.
Dakle, es pe es iznad pet posto, ako je moguce znaci da je neverovatno.


Ko je rekao da SPS raste? Treba gledati izlaznost. Dakle, može da im raste procenat dobijenih glasova ako opada procenat birača koji će na izbore izaći.
krkar krkar 12:46 02.04.2012

Re: Znaci Djilas je nova "nada", vrlo duhovito


Vi kao da ste dosad pratili izbore u Danskoj, Kanadi i Australiji!

Naravno da se faćka na galamu, mahanje rukama, kokodakanje, slikanje u svim situLacijama, pretnje, urlikanje i tako to. Evo Slobin mali sve uredno preti tamo nekakim Ememefovima da neće oni nama krojiti kapu.

Melem za uši onih što su glasali onomad da se saginjati neće. Sve je isto samo Njega nema.
samo_vas_gledam samo_vas_gledam 16:37 02.04.2012

Re: Znaci Djilas je nova "nada", vrlo duhovito

Ђилас је сасвим солидно обављао функцију градоначелника, чак и врло добро. Мој проблем да му дам глас је начин на који је његова фирма постала "успешна". За мој укус то је превише. Тешко ми је да то сварим. А опет, у ДС-у тренутно је најспособнији политичар. Бар од ових из првог плана, што доста говори о тој странци. Делим мишљење да је кадровска структура демократа никад гора. Не зна се ко је љигавији и неспособноји од њих, у ствари, пардон, зна се: Тадић.
Davie Davie 19:50 02.04.2012

Re: Znaci Djilas je nova "nada", vrlo duhovito

Ђилас је сасвим солидно обављао функцију градоначелника, чак и врло добро

Mi kao da zivimo u razlicitim gradovima... Djilas izrazito lose vodi grad, sistem javnih preduzeca (i sam radim tu) je u poprilicnom raspadu, stepen realizacije je mnogo manji nego pre 2, 4 ili 6 godina, usluge ka krajnjim korisnicima (gradjanima) su u opadanju. Budzet grada je optereceniji, zaduzenost veca, zaposlenost manja, prosecne plate manje nego pre 4 godine, nista od krupnih i bitnih infrastrukturnih poslova (sem Gazele, most preko Ade je za sad samo spomenik gluposti i megalomaniji) nije zavrseno.

Gradonacelnik ima samo dobar marketing (imao ga je boljim i pokojni Nesa Bogdanovic) odnosno Studio B i Blic mu duvaju u jedra, ali to im je i duznost kao partijskim glasilima... naravno da gradonacelnik dobije centralno mesto u medijima kada "skrese" medjunarodnim cimbenicima ( malog kalibra doduse) da ne mogu oni da mu se mesaju u raseljavanje Cigana po Beogradu, kada se pred kamerama izdere na nekog inzenjera iz Beogradskih elektrana da ne moze vise tako a ovaj ni ne dobije priliku da mu odgovori da samo sere za kamere Studija B.

U sustini, Srbi ne glasaju glavom, glasaju iskljucivoscu, glasaju zaslepljeni polusaznanjem i poluinformacijama. Zato je i Dragan Dzilas za neke dobar gradonacelnik, jebote...
krkar krkar 19:54 02.04.2012

Re: Znaci Djilas je nova "nada", vrlo duhovito

U sustini, Srbi ne glasaju glavom, glasaju iskljucivoscu, glasaju zaslepljeni polusaznanjem i poluinformacijama. Zato je i Dragan Dzilas za neke dobar gradonacelnik, jebote...


Dočim u ostatku sveta birači glasaju informisano, odgovorno i svesno. Od Madžara, preko Rusa, Grka, Italijana, Amerikanaca - a o Bosancima svih fela da i ne govorimo!
Davie Davie 20:28 02.04.2012

Re: Znaci Djilas je nova "nada", vrlo duhovito

Dočim u ostatku sveta birači glasaju informisano, odgovorno i svesno. Od Madžara, preko Rusa, Grka, Italijana, Amerikanaca - a o Bosancima svih fela da i ne govorimo!


Jeste, svi redom pobrojani imaju mnogo gore zivotne uslove, manje mesecne nadnice, manju stopu nezaposlenosti, losije ekonomije, nerazvijeniju privredu, divljacnije tajkune, vecu stopu korumpiranosti politicara i svih drugih u sistemu... a pride je Beograd lider jugoistocne Evrope a Srbija Unije Planeta Zemlje i Marsa.

Do pre 5 godina imali smo vecu prosecnu mesecnu nadnicu bar od tih Bosanaca svih fela, sad nas i oni shiju... to nam je dala principijalna politika DS-ove vlade.
krkar krkar 20:37 02.04.2012

Re: Znaci Djilas je nova "nada", vrlo duhovito

Do pre 5 godina imali smo vecu prosecnu mesecnu nadnicu bar od tih Bosanaca svih fela, sad nas i oni shiju... to nam je dala principijalna politika DS-ove vlade.


Baš to i ja pričam.

Al' mnogi ovde su se poalavili na ova silna porodična preduzeća, autoputeve i fabrike što će do Đurđevdana da premreže Srbiju. Zahvaljujući Savetovanom Šlemonoscu, naravno.

Dobro, i Mlađa je ponešto izgradio u svom neutaživom altruizmu. Još da mu partije nisu kvarile posao i zapošljavale preko veze, one gondole se ne bi zaustavljale na Staroj planini nego bi išle direktno do Meseca.
Davie Davie 20:44 02.04.2012

Re: Znaci Djilas je nova "nada", vrlo duhovito

Dragan Dzilas je kao gradonacelnik Beograda, jelte, bio zaduzen za funkcionisanje gradskih struktura i javnih preduzeca u mandatu mu koji jos traje... a sta je rezultat? Recimo, da je u proseku broj zaposlenih u javnim preduzecima u nadleznosti grada i sekreterijatima koji su nadleznosti grada porastao u odnosu na broj zaposlenih koje su imali Bogdanovic i Alimpic.

Vrlo bitna stavka kod JP je stepen realizacije u odnosu na prethodni period, u vecini beogradskih JP je on svake godine manji, manji je sa istim ili vecim brojem zaposlenih - sto govori o uspesnosti rada gradske uprave ciji je shef Dragan Dzilas. Mogu misliti da nam on tako sposoban dodje na celo drzave, ugasili bi ga...
cult cult 20:53 02.04.2012

Re: Znaci Djilas je nova "nada", vrlo duhovito



U sustini, Srbi ne glasaju glavom, glasaju iskljucivoscu, glasaju zaslepljeni polusaznanjem i poluinformacijama.


Mmmda...sećam se tog Hanselovog bloga. Ti def glasaš glavom jer si tamo isprosipao strašan jed i još od tada "jedva čekaš izbore" jer je Džilas toj vašoj bulumenti iz gradske administracije ukinuo cash dotacije za dolazak na posao, i podelio vam busplus kartice...a vama je vožnja gsb-om ispod svake časti jel.
Baš zbog takvih, do penzije uvaljenih, nakačenih životno na državnu sisu, a neopisivo nadrkanih na stranke za koje radite i na život kao takav, želim još veći pad zarada i jednu dobru, duboku, detaljnu validaciju radnih mesta. Ne možete bre da stanete u dve soliterčine u 27 marata koliko vas je.
I još ste besni.
Davie Davie 20:57 02.04.2012

Re: Znaci Djilas je nova "nada", vrlo duhovito

Al' mnogi ovde su se poalavili na ova silna porodična preduzeća, autoputeve i fabrike što će do Đurđevdana da premreže Srbiju.

Niko ne spori da treba jednom da zavrse taj autoput od madjarske i hrvatske granice, preko Beograda i Nisa do makedonske i bugarske granice (trebao je jos da ga zavsi Bravar), zapravo to je mozda i prekretnica, ako Srbija jednom dobije taj drum mozda i postane normalna drzava ali osnovni pokretac svega je uterivanje novca u dzepove tajkunima iz Inter-coopa, MBA, Puteva UE i masnih provizija onima koji o svemu odlucuju. A ista situacija je i u izradi vrtica na Bezanijskoj kosi, ulice na novosadskom Telepu ili drvoreda u centru Nisa... toga je bilo i pre sadasnje ekipe na vlasti, bice i posle ali danasnji su totalno ogrezli, do za meni do sad nevidjenog stepena ( a 17 godina sam u pozciji da gledam sta se desava u Beogradu).
Davie Davie 21:05 02.04.2012

Re: Znaci Djilas je nova "nada", vrlo duhovito

jer je Džilas toj vašoj bulumenti iz gradske administracije ukinuo cash dotacije za dolazak na posao, i podelio vam busplus kartice...a vama je vožnja gsb-om ispod svake časti jel.


Da si pazljiv a ne polucitac ukapirao bih da radim u JP, ne bavim se administracijom, vec tehnikom... i veci broj ljudi radi u gradskim preduzecima bas to, omogucava gradu da funkcionise, tehnickim ili administrativnim doprinosom, bilo Dzilasa ili ne.

A sto se bus-plusa tice, ako smatras da treba da oduzima od zaposlenih i gura u Vlahovicev dzep onda si isti kao oni.
JJ Beba JJ Beba 21:06 02.04.2012

Re: Znaci Djilas je nova "nada", vrlo duhovito


Dobro, i Mlađa je ponešto izgradio u svom neutaživom altruizmu

jedan je mlađa
krkar krkar 21:12 02.04.2012

Re: Znaci Djilas je nova "nada", vrlo duhovito

a 17 godina sam u pozciji da gledam sta se desava u Beogradu


I ćutiš k'o pizda 184 meseca uzimajući od mog poreza platicu.

Da si dao otkaz, pljunuo Đilasa/Bogdanovića/Čovića/Unkovića... kogasisvevećućutanjupromenio, da si se samospalio, opasao dinamitom, otišao da se svakog meseca radom i znanjem boriš za platu bilo u privatnoj ili sopstvenoj firmi - imao bi moje poštovanje.

Ovako - mogu i da te bičuju što se mene tiče. Samo na osnovu mog iskustva sa državnom i paradržavnom birokratijom tvrdim da vas je 80% nepotrebnih i da bi privatna firma to sve obavljala za 30% sredstava koja vi prožderete.

Ćatinske službe bi bile umrežene i izmeštene u Brzu Palanku, Baljevac, Knić i Provo a samo od iznajmljivanja zgrada u kojima se baškarite mogla bi da se plate obdaništa za 1000 najsiromašnije dece u gradu.

Naravno, neće to da se desi za Tomina vakta ali hoće jednom. E, zato čekam Đilasa. Pa sve i ako bude potrebno da se aktiviram na tom zadatku. Volonterski. Honorar da poklonim Tiršovoj.
cult cult 21:14 02.04.2012

Re: Znaci Djilas je nova "nada", vrlo duhovito

Da si pazljiv a ne polucitac ukapirao bih


Hm. Možda sam polučitač, ali sudeći po energiji u komentarima, ti deluješ ideološki. Ne prosipaš po Djilasu zato što je to tako in i cool. Verovatno si neki različak koji je osetio da se bliži trenutak osvete "žutima".
Vučićev nisi jer oni tek treba da se uhlebe u administracije i javna preduzeća.
Davie Davie 21:25 02.04.2012

Re: Znaci Djilas je nova "nada", vrlo duhovito

Da si dao otkaz, pljunuo Đilasa/Bogdanovića/Čovića/Unkovića... kogasisvevećućutanjupromenio, da si se samospalio, opasao dinamitom, otišao da se svakog meseca radom i znanjem boriš za platu bilo u privatnoj ili sopstvenoj firmi - imao bi moje poštovanje.


Jbga, kad nisam zavrsio aerokosmonautiku kao gradonacelnik nam, pa otvorio marketinsku agenciju... za moju struku nema posla u privatnom biznisu, mogao sam da radim kao gradonacelnik nam nesto u tom fahu ili casove crtanja, da drzim neku tezgu na kraju Kneza ili slicno. Ali izabrao sam ovo a po prilivu novih ljudi (dojucerasnjih privatnika) u gradske sluzbe i JP-ove vidim da sam bio dalekovid
ivana23 ivana23 21:34 02.04.2012

Re: Znaci Djilas je nova "nada", vrlo duhovito

Davie

A sto se bus-plusa tice, ako smatras da treba da oduzima od zaposlenih i gura u Vlahovicev dzep onda si isti kao oni.


Kada napises: Vlahovicev dzep, svi ce da pomisle na biv. ministra Aleksandra Vlahovica, a Bus plusom upravlja unuk narodnog heroja Veljka Vlahovica. Vec smo to rascivijali, ovde na blogu.
Davie Davie 21:38 02.04.2012

Re: Znaci Djilas je nova "nada", vrlo duhovito

Kada napises: Vlahovicev dzep, svi ce da pomisle na biv. ministra Aleksandra Vlahovica, a Bus plusom upravlja unuk narodnog heroja Veljka Vlahovica. Vec smo to rascivijali, ovde na blogu.


Jesmo, ali smo i konstatovali da je to privatna firma, znaci ide u neciji privatni dzep. A sve to od krkishinog poreza, sto je najgore...
freehand freehand 22:09 02.04.2012

Re: Znaci Djilas je nova "nada", vrlo duhovito

Jbga, kad nisam zavrsio aerokosmonautiku kao gradonacelnik nam, pa otvorio marketinsku agenciju... za moju struku nema posla u privatnom biznisu,

Za svaku struku ima mesta u privatnom biznisu. Samo se iz državne službe lakše i glasnije reži dok ti je bulja na sigurnom.

Ali izabrao sam ovo a po prilivu novih ljudi (dojucerasnjih privatnika) u gradske sluzbe i JP-ove vidim da sam bio dalekovid

Oni su bar probali. Pa se onda učlanili.
Davie Davie 22:29 02.04.2012

Re: Znaci Djilas je nova "nada", vrlo duhovito

Za svaku struku ima mesta u privatnom biznisu. Samo se iz državne službe lakše i glasnije reži dok ti je bulja na sigurnom.

Glavna odlika u Srba, svi sve znaju... tokom karijere sam se naslusao toliko prica od ranoraznih prolaznika o tome kako treba da se radi moj posao da vremenom posumnjah zasto se uopste skoluju ljudi za ovo zvanje. Hajde, mali kviz, nekada davno na Bulevaru revolucije u Beogradu je postojao smer koji je ukinut iz relativno pogresnih razloga. A u IKS ima samo 70-tak ljudi sa tom licencom ( vecinu ih znam) i svi rade u drzavnoj sluzbi, ako se bave tim poslom...

Uostalom, zar je posao u drzavnoj sluzbi sraman posao? Zar je sramno biti univerzitetski profesor, lekar, medicinska sestra, ucitelj, gradjevinski inspektor, sluzbenik na salteru, elektricar, cistac, policajac?
Blog inace vrvi od uspesnih preduzetnika, slobodnih umetnika, sjajnih studenata, koji svaka 3-4 dana otvaraju blog u 4.00h ujutro i bloguju ceo sledeci dan, u radno vreme, popodne i vece...
krkar krkar 22:34 02.04.2012

Re: Znaci Djilas je nova "nada", vrlo duhovito

Jesmo, ali smo i konstatovali da je to privatna firma, znaci ide u neciji privatni dzep. A sve to od krkishinog poreza, sto je najgore...


Osim u Pjongjangu - u ostatku sveta to tako ide.

I dobro je što je tako. Još nisam video ni jednu organizaciju koja bolje posluje u državnim nego u privatnim rukama.

Ja sam svestan da će od mog poreza uvek da se dotiraju GSB i razne druge službe koje su u celom svetu s pravom dotirane. To je cena života u gradu na koju svesno pristajem.

Al' da me dripci nekontrolisano kradu i povećavaju porez kad misle da su premalo ukrali - e to netje da može.
Davie Davie 22:37 02.04.2012

Re: Znaci Djilas je nova "nada", vrlo duhovito

Al' da me dripci nekontrolisano kradu i povećavaju porez kad misle da su premalo ukrali - e to netje da može.


I kako da im se suprostavis? Da opet zaokruzis Nikolica?
krkar krkar 22:47 02.04.2012

Re: Znaci Djilas je nova "nada", vrlo duhovito

Blog inace vrvi od uspesnih preduzetnika, slobodnih umetnika, sjajnih studenata, koji svaka 3-4 dana otvaraju blog u 4.00h ujutro i bloguju ceo sledeci dan, u radno vreme, popodne i vece...


Ja sam prvih 18 ili 19 meseci u radnoj knjižici upisao u državnoj firmi. I otad sam radio isključivo u ozbiljnim stranim firmama kotiranim na berzi i u svojoj firmi tako da vreme za blog kradem isključivo od sna i slobodnog vremena. Poslodavac Krkar mi je isuviše pametan i zahtevan da bi trpeo da blogujem u vreme kad treba da mu zarađujem pare i nauštrb posla.

To me košta 3 sata sna sinoć i današnjeg propuštenog ručka uz rad od 8 do evo 23.40 sa malim pauzama.

Da ne posmisliš da se žalim. Ja sam ovo sam izabrao i ne postoji državna služba ni u jednoj meni poznatoj državi koju bih danas prihvatio. Radije 3 godine zatvora nego 3 godine državne službe. Državna služba neminovno otupljuje i zatupljuje. Policajca, električara, lekara i građevinskog inspektora, svejedno.

freehand freehand 22:48 02.04.2012

Re: Znaci Djilas je nova "nada", vrlo duhovito

Glavna odlika u Srba, svi sve znaju...

Ako je gradonačelnik sa aerokosmonautikom ušao u privatni biznis u sferi marketinga i u tome je vrlo uspešan - što ti, ako mu već zavidiš, ne bi sa svojim sjajnim zanatom krenuo u uzgoj karanfila?
To sam hteo da te pitam. Hic Rhodus, Davie.
Ti si začas promenio tezu i aerokosmonautički se lansirao međ profesore i lekare, lažne uspešne preduzetnike-blogere i lažne studente-blogere.
Sve znaš - i ko laže, i ko krade, i ko jadi državu, i da je Đilas teška lopovčina a neuspešni gradonačelnik, i strašno si ogorčen, al to samo na blogu priopćavaš. E jbg, Davie.
Davie Davie 22:59 02.04.2012

Re: Znaci Djilas je nova "nada", vrlo duhovito

Ako je gradonačelnik sa aerokosmonautikom ušao u privatni biznis u sferi marketinga i u otme je vrlo uspešan - što ti, ako mu već zavidiš, ne bi sa svojim sjajnim zanatom krenuo u uzgor karanfila?

Zato sto i biznis sa marketingom ima politicku pozadinu, kao i sve u ovoj zemlji ako je vece od onoga za puko prezivljavanje porodice. Mene politicki angazman jednostavno nikada nije privlacio, da nije bloga ne bih se ove nedelje uopste time bavio. Bavio bih se svojim jadnim, ponizavajucim poslom na drzavnim jaslama...

Ops, skoro je ponoc, mora se na spavanje...
Atomski mrav Atomski mrav 23:38 02.04.2012

Re: Znaci Djilas je nova "nada", vrlo duhovito

Ђилас је сасвим солидно обављао функцију градоначелника, чак и врло добро.


Možda i jeste, kao i Palma... da njega izaberemo za predsednika ili premijera?
sevarlica sevarlica 11:54 03.04.2012

Re: Znaci Djilas je nova "nada", vrlo duhovito

Smetalo bi im samo druga stranka koja bi gadjala njihovo biracko telo, ali toga nema ni na vidiku.


Šta je po tebi SPS onda?
sevarlica sevarlica 11:58 03.04.2012

Re: Znaci Djilas je nova "nada", vrlo duhovito

Davie
Ђилас је сасвим солидно обављао функцију градоначелника, чак и врло добро

Mi kao da zivimo u razlicitim gradovima... Djilas izrazito lose vodi grad, sistem javnih preduzeca (i sam radim tu) je u poprilicnom raspadu, stepen realizacije je mnogo manji nego pre 2, 4 ili 6 godina, usluge ka krajnjim korisnicima (gradjanima) su u opadanju. Budzet grada je optereceniji, zaduzenost veca, zaposlenost manja, prosecne plate manje nego pre 4 godine, nista od krupnih i bitnih infrastrukturnih poslova (sem Gazele, most preko Ade je za sad samo spomenik gluposti i megalomaniji) nije zavrseno.

Gradonacelnik ima samo dobar marketing (imao ga je boljim i pokojni Nesa Bogdanovic) odnosno Studio B i Blic mu duvaju u jedra, ali to im je i duznost kao partijskim glasilima... naravno da gradonacelnik dobije centralno mesto u medijima kada "skrese" medjunarodnim cimbenicima ( malog kalibra doduse) da ne mogu oni da mu se mesaju u raseljavanje Cigana po Beogradu, kada se pred kamerama izdere na nekog inzenjera iz Beogradskih elektrana da ne moze vise tako a ovaj ni ne dobije priliku da mu odgovori da samo sere za kamere Studija B.

U sustini, Srbi ne glasaju glavom, glasaju iskljucivoscu, glasaju zaslepljeni polusaznanjem i poluinformacijama. Zato je i Dragan Dzilas za neke dobar gradonacelnik, jebote...



ALi za ceo komentar, od prvog do zadnjeg slova.
sevarlica sevarlica 12:26 03.04.2012

Re: Znaci Djilas je nova "nada", vrlo duhovito

ukinuo cash dotacije za dolazak na posao, i podelio vam busplus kartice...a vama je vožnja gsb-om ispod svake časti jel.


Culte, ta fora sa BusPlusom je najbazobraznija prevara od svih. Najgori vid zloupotrebe monopolske pozicije. Šta tebe briga kako će ko na posao. Ako moju "firmu" isto košta, šta nju briga kako ću ja da dolazim na posao.
krkar krkar 12:49 03.04.2012

Re: Znaci Djilas je nova "nada", vrlo duhovito

Šta tebe briga kako će ko na posao. Ako moju "firmu" isto košta, šta nju briga kako ću ja da dolazim na posao.


Itekako ima da je bude briga!

Parking u gradu je resurs i košta. Ako sam ja privatna firma i hoću da preuzmem cenu tog skupog resursa za komoditet svojih zaposlenih, bilo da im izgradim ili zakupim parking, garažu, štagod, bilo da plaćam parkiranje po komercijalnoj ceni - to je stvar moje privatne firme, poslovne politike i profita.

Ali ako je neko zaposlenik grada, organizacije čija je funkcija da olakšava život u gradu i kojoj je jedna od osnovnih mera smanjenje broja vozila u centru - e onda grad itekako ne samo da ima pravo nego mora da dovede u red svoje službenike.

Hoćeš državnu službu sa svim privilegijama i sigurnošću - e pa ima i određenih ograničenja. Od kojih je jedno da dobiješ karticu za autobus (i to bi morala da bude takva da ne možeš nikako da je preprodaš). Pa izvoli vozi se prevozom koji je u vlasništvu, organizaciji i menadžmentu tvog preduzeća (Grad Beograd) ili plaćaj iz svog džepa svoj luksuz.

krkar krkar 13:03 03.04.2012

Re: Znaci Djilas je nova "nada", vrlo duhovito

Blog inace vrvi od uspesnih preduzetnika, slobodnih umetnika, sjajnih studenata, koji svaka 3-4 dana otvaraju blog u 4.00h ujutro i bloguju ceo sledeci dan, u radno vreme, popodne i vece...


Ne znam kako mi nestade post od jutros u 8.45 u kojem sam napisao da sam počeo da radim u 7.45, do 8.40 održao jutarnje sastanke i koordinaciju... a baš me interesovalo jesu li državni službenici u to doba već započeli sa ispijanjem kafa i čitanjem novina ili, pošto je radno vreme od 9, na posao svrate oko pola 10 pa tek onda krenu sa tim ritualima.

sevarlica sevarlica 16:25 03.04.2012

Re: Znaci Djilas je nova "nada", vrlo duhovito

Pa izvoli vozi se prevozom koji je u vlasništvu, organizaciji i menadžmentu tvog preduzeća (Grad Beograd) ili plaćaj iz svog džepa svoj luksuz.


Pa i pričam ti o plaćanju iz svog džepa, ali da me grad ne obavezuje da punim džep nekom partijskom kretenu. Moj matori radi JKP pijace i kad bi išao GSP-om trebalo bi mu 2-3h u jednom pravcu do posla svaki dan, i zato ide kolima, a BusPlus baca jer niko sem njega ne može da ga koristi(personalizovana)
krkar krkar 18:52 03.04.2012

Re: Znaci Djilas je nova "nada", vrlo duhovito

Moj matori radi JKP pijace i kad bi išao GSP-om trebalo bi mu 2-3h u jednom pravcu do posla svaki dan, i zato ide kolima, a BusPlus baca jer niko sem njega ne može da ga koristi(personalizovana)


Pa baš tako i treba!

Javno preduzeće mora da podržava i sprovodi službenu politiku države i lokalne samouprave. A službena politika Grada Beograda je da se smanjuje i dekuražira vožnja u centru grada. I ovaj način sa Busplusom je odličan: ako hoće državni službenik da se vozi državnim prevozom - ima ga xhabe.

A ako neće nek plati iz svog džepa. I da mu se onemogući da preprodaje mesečnu kartu.

Razlog više da glasam za Đilasa.
sevarlica sevarlica 07:39 04.04.2012

Re: Znaci Djilas je nova "nada", vrlo duhovito


A ako neće nek plati iz svog džepa. I da mu se onemogući da preprodaje mesečnu kartu.


Da da, ako se od karte ne obogati neće ni od čega
Ko hoće neka plaća sam iz svog džepa, ali da mu se ne kupuje BusPlus, jer je to bacanje para.

Razlog više da glasam za Đilasa.


Ma sigurno, al' za radničko-sportske igre, vešaj gradonačelnika.
antioksidant antioksidant 07:45 04.04.2012

Re: Znaci Djilas je nova "nada", vrlo duhovito

ako hoće državni službenik da se vozi državnim prevozom - ima ga xhabe.

pa nije džabe
a nije ni dobra volja gradonačelnika
zakonska obaveza
svaki zaposleni ima pravo na nadoknadu a prevoz
a za grad je finansisjki potpuno isto da li 2 000 dinara (ili koliko već košta mesečna karta) daje zaposlenom da kupi kartu na trafici (ili da je propije pa da pešice dolazi na posao) ili da taj novac uplaćuje bus-plusu. jedini kome je razlika primetna je vlahović i jedan deo zapolsenih koji voli da pije i pešači
krkar krkar 10:24 04.04.2012

Re: Znaci Djilas je nova "nada", vrlo duhovito

antioksidant
ako hoće državni službenik da se vozi državnim prevozom - ima ga xhabe.

pa nije džabe
a nije ni dobra volja gradonačelnika
zakonska obaveza
svaki zaposleni ima pravo na nadoknadu a prevoz
a za grad je finansisjki potpuno isto da li 2 000 dinara (ili koliko već košta mesečna karta) daje zaposlenom da kupi kartu na trafici (ili da je propije pa da pešice dolazi na posao) ili da taj novac uplaćuje bus-plusu. jedini kome je razlika primetna je vlahović i jedan deo zapolsenih koji voli da pije i pešači


Prvo, nije "Vlahović" nego GSB i Vlahović.

Kako stvar postavljate vas dvojica ispada da pare utima SAMO Vlahović a ne GSB. Vlahović je servisna firma koja za procenat obavlja posao u ime GSB. Koliko posto uzima - ne znam. Nit' poznajem Vlahovića nit' ikoga tamo, nit' sam video ugovor. Ali princip je odličan. Uostalom, na tom principu pola sveta posluje.

GSB je tipična državna zaboleme firma: neefikasna, spora, nefleksibilna, nezainteresovana. Posao se otaljava, inicijativa ne donosi ništa... Da je GSB sam uvodio novi sistem naplate trajalo bi 100 godina i na kraju bi, tvrdim, bilo skuplje jer bi em lošije ugovarali em bi se toliko naugrađivali, u najboljem principu državne službe. I takođe vrlo važna stvar: nek svaki validator košta 50€ x 4 po vozilu prosečno x 1000 vozila = 2 miliona €, plus troškovi softvera, implementacije, organizacije... Te pare GSB nema, ili bi morao da ih traži od grada ili da ih uzima na kredit. A zna se rejting GSB i siguran sam da bilo koja komercijalna firma može da dobije bolje uslove.

Najnormalnija je stvar dati koncesiju privatnoj firmi da obavlja taj posao. Naravno, onaj ko ugovara mora pametno da prfavi ugovor sa privatnom firmom, da se u konačnom računu isplati tj. da grad košta manje. Kako je birana baš ova firma, koliki je udeo njihove inicijative i koliki je udeo njihovih para u ulaganju - ne znam, nisam se bavio detaljima. Ali ponavljam, princip je odličan.

I sa strane poslodavca isto je logično. Najnormalnija je stvar da veliki poslodavci od Vlahovića dobiju popust. Ja da imam 200 ili 1000 zaposlenih tražio bih popust na količinu što je najnormalnija stvar u poslovanju. Pa bi matematika bila 1000 x 20€ = 20000€ (mesečno). E sad mi na tu količinu dajte popust od 25% jer tako samo iz moje firme dobijate zagarantovanih 15K€ mesečno a ako ja dam pare na ruke zaposlenima (i mene košta 5000€ mesečno više tj. 20K€) vi sigurno od tih para nećete videti više od polovine. Oni koji zaista putuju busom uzeće markice, ostali će da stave pare u xhep. Čist win-win.

Najlakše je odmah opljunuti, jebeno je kad se razmisli i uzme digitron u ruke.
antioksidant antioksidant 11:01 04.04.2012

Re: Znaci Djilas je nova "nada", vrlo duhovito

Prvo, nije "Vlahović" nego GSB i Vlahović.

ok,
u pravu si. moj propust
što opet nema nikakve veze sa činjenicom da niko nema pravo da ti određuje način na koji ćeš dobijati zakonom propisanu naknadu. to bi bilo kao da ti se zarada isplaćuje u krompirima jer se gazdi tako hoće. (ako ti pristaneš na krompire - nemam ništa protiv ali ne može jedna strana nametati uslove)

(ostatak tvog komentara je samo raspisivanje prve rečenice, tako da ne komentarišem - kažem - slažem se, ali nema veze sa mojom primedbom (mada čak i potvrđuješ moju tezu - win-win je za vlahovića (i gsp) i "poslodavca" - malo nije u duhu zakona ali koga briga...)

edit: i naravno, ni poslodavcu nije dobro ako nema tog popusta (za koji se slažem da bi trebalo da postoji ali nisam čuo da se pominje)
stopalo stopalo 11:12 04.04.2012

Re: Znaci Djilas je nova "nada", vrlo duhovito

krkar

GSB je tipična državna zaboleme firma: neefikasna, spora, nefleksibilna, nezainteresovana. Posao se otaljava, inicijativa ne donosi ništa... Da je GSB sam uvodio novi sistem naplate trajalo bi 100 godina i na kraju bi, tvrdim, bilo skuplje jer bi em lošije ugovarali em bi se toliko naugrađivali, u najboljem principu državne službe. I takođe vrlo važna stvar: nek svaki validator košta 50€ x 4 po vozilu prosečno x 1000 vozila = 2 miliona €, plus troškovi softvera, implementacije, organizacije... Te pare GSB nema, ili bi morao da ih traži od grada ili da ih uzima na kredit. A zna se rejting GSB i siguran sam da bilo koja komercijalna firma može da dobije bolje uslove.

Najnormalnija je stvar dati koncesiju privatnoj firmi da obavlja taj posao. Naravno, onaj ko ugovara mora pametno da prfavi ugovor sa privatnom firmom, da se u konačnom računu isplati tj. da grad košta manje. Kako je birana baš ova firma, koliki je udeo njihove inicijative i koliki je udeo njihovih para u ulaganju - ne znam, nisam se bavio detaljima. Ali ponavljam, princip je odličan.


e jbga sad

nema se sta prigovoriti ovome sto je citirano, ali (koke a nije pevac...)

kako se to generalno uklapa u tvoju pricu o djilasu kao meritokrati (ako se dobro secam)???

zasto nije mogao da sredi "bandu"? nego je posao dodelio drugoj firmi?

i na kraju zasto se onda svecano zaklinje da vodovod, grejanje, PKB.... nikada nece dati u ruke privatnika???

sva su javna preduzeca jednaka ali su neka jednakija od drugih

jbga, mnogo znakova pitanja
freehand freehand 11:21 04.04.2012

Re: Znaci Djilas je nova "nada", vrlo duhovito

Najlakše je odmah opljunuti, jebeno je kad se razmisli i uzme digitron u ruke.

E to je manir, ukupno gledajući.
Pri tom ne mislim na AO-a direktno, već na klimu gde svi sve znaju o svima, a operiše se gomilom besmislica i rekla-kazala mantri.
antioksidant antioksidant 11:22 04.04.2012

Re: Znaci Djilas je nova "nada", vrlo duhovito

Pri tom ne mislim na AO-a direktno,

ma zaigrao ti je brk, priznaj
lillyann lillyann 11:34 04.04.2012

Re: Znaci Djilas je nova "nada", vrlo duhovito

Oni koji zaista putuju busom uzeće markice,


vi, očigledno, ne!
jer je zagrebački velesajam ( čitaj : pakao ) majka mila za bgd buseve i tramvaje.
u kojima su u svakom trenutku neopisive gužve, u kojima deca romi pevaju i žickaju, vukući za ruku, neku kintu, u kojima se penzioneri, A TO JE BITNO, vozikaju po celi vasceli dan besplatno ( ili : 400 dinara godišnje! ), a to im je upravo humani djilas omogućio. sam se hvalio time, duša od čoveka, koji vozi dal kola dal džip ( beše mi negde već postavljeno na ovom blogu to pitanje oko džipa ) i nema pojma, zabole ga, vata ono najniže populistički, pa t a k o imamo situaciju da su vozila zloglasnog gsb večitio puna matoraca - gore, dole - dok ljudi koji idu na posao, dok deca s teškim rancima stoje posle pet, šest, sedam časova škole, dok se zaposleni bez plate, mrtvi umorni, vraćaju.
nije čudo šta se sve dešava u busevima, tramvajima, tamo su živci najtanji.
djilas je na svoj način tome kumovao podelivši besplatan prevoz dokonom penzionerima.
a njima vajda! do grada i natrag, pa tako dva puta dnevno, i eto dnevnika rts.
freehand freehand 11:53 04.04.2012

Re: Znaci Djilas je nova "nada", vrlo duhovito

u kojima su u svakom trenutku neopisive gužve,

Često koristim javni prevoz, i odavno nisam video "neopisivu gužvu".

u kojima deca romi pevaju i žickaju, vukući za ruku, neku kintu, u kojima se penzioneri,

Pazi - pored Džilasa the Rasiste, jbt!?
Pa šta ti predlažeš u smislu iskorenjivanja te nepodnošljive pojave?

u kojima se penzioneri, A TO JE BITNO, vozikaju po celi vasceli dan besplatno ( ili : 400 dinara godišnje! ), a to im je upravo humani djilas omogućio.

I da se isti sistem iskorenjivanja pojave primeni i na penzionere.
Recimo da se odokativnom metodom na ulazu u gradski prevoz odredi ko je deca rom a namerava da svira i peva u smislu žickanja i vučenja za rukav, i ko je penzioner i hoće mufte da poštenoms svetu zauzima životni prostor i ugrožava komoditet, te da se nosioci ovih tendencija spreče u nameri!
jedna opeomena, potom - eliminacija!

B'ate, šta sve ispliva oko izbora...
sevarlica sevarlica 11:58 04.04.2012

Re: Znaci Djilas je nova "nada", vrlo duhovito

Ma sve se slažem, osim o OBAVEZNOJ kupovini BusPlus-a, iako ga ne koristim.

To je po meni jedini problem. Na posao idem kolima i ne želim da se vozim prljavim i izdrkanim autobusima, naravno, zato i plaćam 12.000 mesečno umesto 3.000din. Tako da hoću da mi firma da tih 3.000 na ruke, a GSP neka finansira onaj koji se i vozi njime. što se mene tiče GSP treba ugasiti i linije dati privatnicima. Pola gradskih preduzeća finansira rad GSP-a.

I sa strane poslodavca isto je logično. Najnormalnija je stvar da veliki poslodavci od Vlahovića dobiju popust. Ja da imam 200 ili 1000 zaposlenih tražio bih popust na količinu što je najnormalnija stvar u poslovanju. Pa bi matematika bila 1000 x 20€ = 20000€ (mesečno). E sad mi na tu količinu dajte popust od 25% jer tako samo iz moje firme dobijate zagarantovanih 15K€ mesečno a ako ja dam pare na ruke zaposlenima (i mene košta 5000€ mesečno više tj. 20K€)


Krkare, od ovoga nema ništa. Firma kojoj idu pare od Busplusa, ne utvrđuje cene i nema prava da daje popuste, ona se namiruje iz cene karte koju je propisao grad, tako da bi svaki popust koštao samu firmu.
sevarlica sevarlica 12:11 04.04.2012

Re: Znaci Djilas je nova "nada", vrlo duhovito

Često koristim javni prevoz, i odavno nisam video "neopisivu gužvu".


Uđi u bilo koji od sledećih linija u vremenskom periodu od 7-9h i 15-17h :
26,48,19,79,5,27,...
a bez vremenskog ograničenja u 302,303,305,304,31,50,...
freehand freehand 12:16 04.04.2012

Re: Znaci Djilas je nova "nada", vrlo duhovito

sevarlica
Često koristim javni prevoz, i odavno nisam video "neopisivu gužvu".


Uđi u bilo koji od sledećih linija u vremenskom periodu od 7-9h i 15-17h :
26,48,19,79,5,27,...
a bez vremenskog ograničenja u 302,303,305,304,31,50,...

Reče li ti da koristiš auto?

Pa ne znam, rano ujutro ne, ali popodnevni špic zna da me uhvati u neokomod buseva na linijama 16, 23 ili 95. i to je, po mom sudu, eonima daleko od onoga što se nekad zvalo nesnosnom gužvom.
sevarlica sevarlica 12:36 04.04.2012

Re: Znaci Djilas je nova "nada", vrlo duhovito

freehand
sevarlica
Često koristim javni prevoz, i odavno nisam video "neopisivu gužvu".


Uđi u bilo koji od sledećih linija u vremenskom periodu od 7-9h i 15-17h :
26,48,19,79,5,27,...
a bez vremenskog ograničenja u 302,303,305,304,31,50,...

Reče li ti da koristiš auto?

Pa ne znam, rano ujutro ne, ali popodnevni špic zna da me uhvati u neokomod buseva na linijama 16, 23 ili 95. i to je, po mom sudu, eonima daleko od onoga što se nekad zvalo nesnosnom gužvom.


Ma koristim al ga nekad ostavim kod majstora
A za pomenute linije posebno za 302 ti treba dobro poznavanje rvanja grčko-rimskim stilom. Posebno što je već 20 godina ukinut 301, pa tako centralno mesto opštine Grocka, mesto Grocka, nema svoj autobus
E sad zamisli kako izgleda stanica za 302-303 koji idu na 20 min, a koji skupljaju stanovnike 4 i više mesta, negde oko 30.000 stanovnika.
lillyann lillyann 12:45 04.04.2012

Re: Znaci Djilas je nova "nada", vrlo duhovito

B'ate, šta sve ispliva oko izbora...


koji si ti folirant i blefer, nije normalno!
freehand freehand 12:57 04.04.2012

Re: Znaci Djilas je nova "nada", vrlo duhovito

lillyann
B'ate, šta sve ispliva oko izbora...


koji si ti folirant i blefer, nije normalno!

Znam. I rasista, i mrzim starce.
nego, šta bi ti uradila sa ciganima što pevaju po autobusima i penzosima koji se voze samo da bi tebi smetali, a sve po Đilasovom nagovoru i uz njegovu pomoć?
lillyann lillyann 13:03 04.04.2012

Re: Znaci Djilas je nova "nada", vrlo duhovito

Znam. I rasista, i mrzim starce.


ti mrziš sebe, na prvom mestu.
i ne podmeći!!!!

freehand freehand 13:09 04.04.2012

Re: Znaci Djilas je nova "nada", vrlo duhovito

ti mrziš sebe, na prvom mestu.

Ali ću tebi rado dati bonu.

i ne podmeći!!!!


Joj, izvini molim te!
Može citat?
lillyann
u kojima deca romi pevaju i žickaju, vukući za ruku, neku kintu, u kojima se penzioneri, A TO JE BITNO, vozikaju po celi vasceli dan besplatno

lillyann lillyann 13:26 04.04.2012

Re: Znaci Djilas je nova "nada", vrlo duhovito

Može citat?



pa to !!!!! a šta ćemo s kontekstom?
evo, ja ću tebi čokoladicu

freehand freehand 13:31 04.04.2012

Re: Znaci Djilas je nova "nada", vrlo duhovito

pa to !!!!! a šta ćemo s kontekstom?

A šta je kontekst?
Eno gore komentar, kolko ja mogu da skapiram kontekst je pun autobus i Đilas koji je ove remetilačke faktore pustio da sviraju i pevaju u busu i mufte se vozikaju tamo-vamo samo da bi tebe nervirali?
lillyann lillyann 13:53 04.04.2012

Re: Znaci Djilas je nova "nada", vrlo duhovito

samo da bi tebe nervirali?


znači, prvi si u izvrtanju

nigde, ali nigde ne piše da je djilas te "remetilačke faktore" pustio da pevaju i sviraju. taj deo si sanjao, možda iz puste želje da dragan to uradi.

da, mufte se penzosi vozAju po celi dan i to jeste djilas omogućio, iz čistog populizma, pošto ni on a ni ti, verovatno, ne koristite gradski prevoz.

nego da te i ovde pozdravim, pljus ti uzvratim jednom bonom, da osetiš čari busa
krkar krkar 15:01 04.04.2012

Re: Znaci Djilas je nova "nada", vrlo duhovito

što opet nema nikakve veze sa činjenicom da niko nema pravo da ti određuje način na koji ćeš dobijati zakonom propisanu naknadu. to bi bilo kao da ti se zarada isplaćuje u krompirima jer se gazdi tako hoće. (ako ti pristaneš na krompire - nemam ništa protiv ali ne može jedna strana nametati uslove)


Naravno da nisi u pravu. Ali je i indikativno - razmišljaš kao pravi Srbin!

Naknada za prevoz služi da se nadoknade troškovi dolaska na posao. Ako organizuješ prevoz svojim radnicima - ne daješ im ništa na ruke, čak i ako oni žele da se voze kolima a ne firminim kombijem. Takav je zakon. A to znam jer sam tako radio.

Dakle - sasvim je legitimno zaposlenima izdati karticu za prevoz i ne plaćati ih ni na ruke ni u krompirima.

Ja bih to uveo kao obavezu za sve državne institucije i državna i javna preduzeća, bez mogućnosti da izmišljaju toplu vodu.

Druga je stvar što je mentalitet 'da zajebemo, smurdarimo i ućarimo' zavladao u toj meri da mnogi od nas to više i ne primećuju.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana