Ekologija| IT| Muzika| Planeta| Sex

Od njega zavisi - ali ne od njega njega

krkar RSS / 02.04.2012. u 03:09

 

cowpie-and-flower-468.jpg 

Obećah nekoliko izglasanih blogova. Drugi je bio planirani blog Pendrek na vagi

Kako je Ivica Dačić postao srbijanski Hans-Dietrich Genscher i zašto od njega zavisi;

ko kome glavu skida u DS-u sve se spremajući da je skine kilavom Tadiću;

kako se ambasadori polomiše ubeđujući Tadića i Tomu da naprave 'veliku koaliciju' (koja bi imala dovoljno glasova da prizna Kosovo;

...i ostale gnusne radnje.

scaled.php?server=32&filename=95724.jpg&res=medium 

Megjutoa, u međuvremenu sam ovih dana proveo dosta vremena sa nekoliko zanimljivih ljudi iz središta događaja, nafilovanih najsvežijim podacima iz različitih izvora. Koliko su izvori bili dobri a razgovori poučni i korisni, govori činjenica da sam prvo izjahivanje motora planirano za subotu, inače lep i topao dan, žrtvovao politikantsko-izbornim kalkulacijama i najnovijim tračevima. Ali vredelo je!

Izvore neću imenovati ali su svi relevantni, iz politike, istraživanja javnog mnjenja i statistike. Poslednji, sa kojim sam sedeo do malopre, po drugi put u 3 dana, i proveravao podatke iz raznih izvora i razne moguće kombinacije, sigurno je jedan od dvojice najiskusnijih i najkompetentnijih stručnjaka naše izborologije, izborne matematike, interpretacije trendova i slično. (Onaj drugi me zavlači, đubre deesesovsko, rekao je da čeka da prvo vidi šta sam napisao na blogu pa će da odluči hoće li svoje insajderske informacije da podeli sa mnom).

Razgovarao sam sa ljudima iz ili blizu vrha DS, URS, SPS, LDP, SPO, SDP i DSS. Sa naprednjacima nisam (kriju se i izbegavaju) a sa radikalima ne razgovaram, nema svrhe a i poznato je da ko sa đecom liježe upišan se budi.

(Kraj uvoda)

Već mesecima nije tajna da DS poprilično zaostaje za SNS a da je SPS ojačao. Ako mesta u izbornim projekcijama nisu tajna - tačni procenti jesu. Svaka stranka (ili bar svaka relevantnija stranka) naručuje analize i projekcije za objavljivanje ali i one za internu upotrebu. Većina agencija dozvoljava manipulisanje rezultatima, u smislu da se ne buni javno kad klijent iz njih izvadi (samo) ono što mu odgovara ili se upusti u vrlo... kreativne interpretacije rezultata. Dobro, agencije žive od klijenata i nije im za zameriti. Srećom, agencije vode i u njima rade živi ljudi pa se i od njih u diskreciji može čuti mnogo toga što nije namenjeno javnosti.

DS i SNS imaju različite strategije glede predizbornih projekcija ali su u jednome slične: ni jedni ni drugi ne publikuju precizne podatke. DS gotovo sigurno zato da ne objavi ili potvrdi koliko zaostaje za SNS a ovi potonji da ne obeshrabre prebege koji do sada za njih nisu glasali, tj. da ne dozvole klimu jaki su i bez mene, ne treba im moj glas. Svi ostali (uz možda izuzetak SPS) kalkulišu plitko a lažu masno - a u suštini im ni projekcije nisu dobre (većinom štede na samima sebi kad naručuju analize i ankete što je, naravno, glupo ali da su pametniji većinom ne bi bili tu gde jesu, na jednocifrenim procentima i na cenzusnoj klackalici).

Doskora je informisana čaršija verovala (a u dobroj meri je bila navođena da veruje) da DS zaostaje za SNS 3-6%. Tadićevska matematika sa ovolikim zaostatkom/gubitkom niej imala problema jer su računali na sigurni SPS i manjine, verujući da sa njima uprkos svemu mogu dobaciti do 126. U najgorem slučaju kupili bi i dvoglavo čudovište četničkoliberalne orijentacije nastalo iz protivprirodnog bluda LDP i SPO - i eto ti većine.

Sa druge strane, ni Taze Diplomac i ekipa nisu se predavali, računajući da bi oni na neku foru mogli da obrlate Dačića i manjine i skupe famoznih 126 (ako bi im predsednik, kogodtobio, dao mandat - iako se oni ovim krucijalnim pitanjem po mom mišljenju nedovoljno bave i ništa nisu naučili od ljubljanskog rezervnog vodnika koji onako ispali Smederevca).

Mesecima već čaršija (a i espeesovci) Prvopendreka Srbijanskog doživljavaju kao Hansa-Dietricha Datschitscha od koga sve zavisi a koji i može i hteo bi sa svakim - samo da bude na vlasti. Tko da više.

Da podsetim, nemačka Liberalno-demokratska partija (FDP) od prvih izbora u Zapadnoj Nemačkoj, 1949, do danas samo 17 godina nije bila na vlasti (1956-61, 66-69 i 98-2009). Genšer (onaj pravi, nemački) počeo je ministrovanje kao koalicijski partner socijalista da bi, bez prekida u ministrovanju i vicekancelarovanju, preumio na konzervativce i ostao na vlasti sve do pemzije. E, taj čika je Slobinom malom a Cecinom zemljaku očigledno politički uzor. (A i fizički liče, štojesjes)

genscher_9_HA_Baye_1101636b.jpg

Iako je izgledalo da je jedino sigurno da će posle izbora na vlasti biti Dačićeva tevabija (sa sve peMzionerskom dinastijom Krkobabića i žirafoljupcem koji voli Betovena), najnoviji rezultati pokazuju da na ovim izborima Dačić neće biti čovek od koga (sve) zavisi.

Na žalost od ovoga će sve zavisiti:

P23213dbc_kostunica.jpg 

Kako?

Matematika kaže ovako.

Trenutno zaostajanje DS za SNS je između 12 i 15%, zavisno od izvora. Insajderi DS tvrde da 'oni mogu da podnesu da izgube do 10% i da imaju plan (i za tu varijantu)'. Ovo je, naravno, najnovija žvaka kojij nema ni 15 dana, otkako su pre 3 nedelje podaci iz vrlo velikog i obimnog istraživanja koje je naručila DS (nije ga objavila) pokazali da je razlika oko 10,6%. Gotovo istovremeno drugo istrživanje (naručila jedna manja stranka) pokazivalo je razliku od 12,5%. Po trećem istraživanju, od prošle nedelje, opet jedne manje stranke, koje ja nisam imao u rukama ali jesu neki od mojih sagovornika, razlika je čak 16,5%.

Sve ovo ukazuje da je žutima panika (s pravom, dodajem ja) i da nemaju pojma šta će, da se u stranci naveliko krve i već se sada optužuju, merkaju i gledaju ko će s kim i protiv koga, biće tu još svakakvih neprincipijelnih koalicija, puštanja niz vodu, zabijanja noževa u leđa, iznošenja prljavog veša... no ta saga još nije na redu, to ćemo da seirimo posle izbora. Ali indikativno je da Žuti Partner Rasim Hagu nudi garanciju koju Šešelj nije tražio a Boris Savetovani još nije prelomio da li da ide na predsedničke za Đurđevdan ili da se razvlači do decembra (o ovome na kraju).

U svakom slučaju, dva dana sam se sa ozbiljnim profesionalcima igrao izbornom matematikom. Činjenice su sledeće:

1. SNS je debelo vodeći. Nema pouzdanih pokazatelja da može dalje bitno rasti

2. DS je u žestokom raspadu koji se ne usporava i ne zaustavlja

3. SPS je siguran treći i blago raste ali verovatno je već sada oko maksimuma

4. LDP (liberalni četnici) su sigurno iznad cenzusa sa potencijalom da još sasvim malo rastu

5. SRS je siguran i stabilan iznad cenzusa

6. URS ili kako se već danas zove Dinkićeva banda je oko 3,2-4,0% i gotovo sigurno neće proći cenzus

7. DSS je na klackalici, 4,0-5,5% (kad se uzmu statističke greške još je teže proceniti hoće li ući ili ne)

E, sad dolazi ono što kljuca naše koke a nije petao.Skupština ima 250 mesta, od toga je manjinama zagarantovan određeni broj koji nije fiksan (prirodni cenzus) ali je sigurno da tih mesta može biti samo 7 ili 8. Realno je da na ovim izborima, uzimajući u obzir izlaznost i fragmentiranost, manjine dobiju 7 mesta. Dakle 'ne-etničke' političke stranke dele 243 mandata.

Samo tehnička napomena da sve liste koje dobiju ispod 5% glasova otpadaju u celosti a 'fragmentirani' mandati računaju se prema d'Hondtovoj formuli koja favotizuje veće stranke u odnosu na manje.

PROJEKCIJA PRVA - DSS NE PRELAZI CENZUS

bezdss.png 

SNS 102

DS 71

SPS 37

LDP 17

SRS 16

manjine 7

U ovoj varijanti stvari deluju prilično jednostavno: 

SNS+SPS=139

Vrlo komotna većina (uz uslov da Herr Datchitch preumi i preveri što nikoga ne bi iznenadilo)

DS u ovoj varijanti može da namakne 126 samo i jedino ako okupi SPS, LDP i bar deo manjina:

DS+SPS+LDP+(deo) manjine=126...133 

Na šta bi ličilo to dogovaranje i kakav bi feudalizam tek u toj vladi bio ne treba ni pričati. Ali matematički je moguće nategnuti je, pa koliko košta da košta.

E a sad Nightmare Scenario:

PROJEKCIJA DRUGA - DSS PRELAZI CENZUS:

sadss.png

SNS  99

DS 68

SPS 34

LDP 15

SRS 14

DSS 13

manjine 7

E, ovde se stvari već vrlo komplikuju za DS (a pojednostavljuju za SNS - ako Iwitza hoće)

SNS+SPS=133

Opet vrlo solidno i bezbedno.

Ali za DS je situacija beznadežna:

DS+SPS+LDP+manjine=124

U ovoj varijanti jedini način da Žuti ostanu na vlasti, makar i okrnjeni, izujedani, izgrebani i popišani - je da pripuste u vlast anticivilizacijsku kliku pod imenom DSS. Što bi značilo mesto ministra spoljnih poslova i potpredsednika vlade Voji Koštunici.

DS+SPS+LDP+DSS+(deo) manjina=130...137

A kako bi izgledala vlada u kojoj su ministri Najalaviji iz DS, Dačić, Mrkonjić, Čeda, Vuk, Palma, Krkobabić, Koštunica...to prosto numem ni da zamislim.

Upravo zbog ovakvih računica ubiše se već mesecima jači (i bezobrazniji) ambasadori u Beogradu da ubede i Tadića i Tomu da formiraju veliku koaliciju, da vladu čine DS+SNS (i možda još i manjine, per la bella figura). Po procenama veleposlanika i njihovih domaćih sluga jedan ceo četvorogodišnji ciklus van vlasti bitno bi oslabio male stranke koje previše zajebavaju a premalo znaju i hoće (LDP, DSS, URS - a nadaju se i SRS mada su ti malo tvrđi) i neke od njih zauvek eutanazirao ispod cenzusa (dobro, protiv ovoga niko normalan ne bi trebao da ima ništa protiv) a SPS, takođe četvorogodišnjim držanjem van vlasti (i mogućnosti da se krade sve u 16) sveo na "prihvatljivih" 7-10%.

Ta je računica dobra - samo što je glupa i nepotpuna. Ambasadori računaj, verovatno ispravno, da je 2012. kako god okreneš godina istorijskog maksimuma Nove stranke Novodiplomiranog Novopresvučenog četnika. Ostanak van vlasti osuće joj podršku jer su nestrpljivi birači dosta čekali i ako ne dođu na vlast - tražiće novog gospodara. A dolazak na vlast takođe će da ih oslabi jer će imati konkretna zaduženja za koja nisu sposobni...

Ali do kraja 2012. ima još dosta. DS kalkuliše kako da uopšte preživi kao stranka, i to na više nivoa. Ovo Tadićevo prenemaganje oće-neće predsedničke izbore (a svi se kunu da ni on sam još ne zna oće kaki - neće kaki a ne konsultuje se ni sa kim van uobičajenog Dvojca Svemudrih) pokazuje dokle je DS upala u senkrup:

a) ako Tadić izađe na predsedničke izbore sa skupštinskim može da računa na sinergiju i na efekat 'glasao sam za Tadića (jer neću za Tomu) - ajde da glasam i za DS iako nisam mislio'. Taj efekat zaista postoji ali niko ne zna koliki je. Naši glasači glasaju emotivno, inadžijski i sa prilično primitivnom računicom tako da je ta sofisticiranost koja se kojekakvim savetnicima sa Andrićevog venca tako dopada - većini naroda nejasna i nedostižna.

b) ako ipak produži mandat do kraja a DS na izborima pukne - kao što je sigurno da hoće samo je pitanje koliko i kako će se posle toga stvari razvijati - Tadić ipak zadržava bar jednu polugu vlasti: on je taj koji određuje mandatara. A to sa ovakvim izbornim rezultatima i nedefinisanim ustavom i zakonom omogućuje muljanje i petljanje. I baš tu Tadić računa da bi mogao da izvuče ćar. Da ON bude taj koji daje mandat, da razvlači ceo proces do jeseni i isprovocira nove izbore u nadi da će za činjenicu da je država gotovo celu godinu bez vlade - optuži Tomu i naprednjake. Što je vrlo, vrlo, rizična strategija. Jer ako DS žestoko pukne na parlamentarnim - zašto bi građanin glasao za simbol i vođu gubitničke političke grupacije i ideje? Samo da ne dođe Toma? Ma hajte molimvas!

Šta prolazi kroz glavu Lepotana sa Premudrim Savetnicima - ne znam. Ima još 3 dana da se smisli oće kaki - neće kaki. Verujem da će i ta odluka zavisiti od najnovijih projekcija ali ipak malkice više verujem u varijantu da neće zakazati predsedničke za Đurđevdan. Nego da će se kockati do kraja pa kud puklo.

Sve u svemu, izem ti državu koja opet zavisi od Koštunice!!!

 

Budimčevska margina:

Osim u slučaju da padne meteorit, dođu dobre vile, FIAT svima podeli po 5000€ u akcijama, Hashim Thaci se na Jarinju preda Dačiću i jagodinskim vodovodom poteče Eurodizel (Euro 5) - ne vidim nikakve šanse da ovaj i ovakav DS preživi još 2-3 godine.

Ako ne budu u vlasti - pacovi će ekspresno da napuste stranku, prestaće ovoliki priliv para a oni su toliko ogrezli u lopovluku i bahatom trošenju da to ne mogu da prežive (da ne govorim da se Jorgovanka zaklinje u decu da će prvih 6 meseci na vlasti samo da hapsi pre nego što se poduhvati bilo čega drugog). Ako ne budu na vlasti Tadić će da nestane na bunjištu istorije sa celom ekipom koju je doveo i koja ga održava u oblacima. A ako budu na vlasti u bilo kojoj triper-kombinaciji - svakako će biti odgovorni za račune koji dolaze na naplatu već na jesen (koja će biti strašna da strašnija ne može da se zamisli) - a imaće još manje vlasti jer će morati da je dele sa još više gulanfera, i to najpohlepnijih što postoje.

Tako da je ovo kako god okreneš kraj ove i ovakve Demokratske stranke. Što je naravno dobra stvar ali ipak nji'ova unutrašnja.

Pa kad udare dupetom o ledinu onda će između sebe da se pohvataju zubima za vratove i ima iznutra da pršti od optužbi, nameštaljki, podmetanja, iznošenja... Kad se razni alavi a glupi potpredsednici i kalifi-umesto-kalifa međusobno pokolju, potroše i stranku potpuno marginalizuju - tek onda će da nastupi Đilas, sa sigurne pozicije gradonačelnika (koju, uzgred budi rečeno odlično obavlja) i da razjuri gologuziju i napravi novu Demokratsku stranku (ako uopšte bude hteo da se bakće sa tim kompromitovanim imenom, izgledniji mi se čini italijanski scenario sa potpuno novom organizacijom izraslom iz trule lešine koja će ostati iza Borisa & Co).

Tako da bar znam da ću 2016. opet posle dugog vremena možda glasati za DS, kako god da se zvala.



Komentari (405)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 12:39 02.04.2012

Re: Nego, Krkare

milane,
jedno je "štampati" zarad potrošnje a drugo je upumpavati u sistem proizvodnje robe i razmenjivih usluga razlika je na oko neprimetna ali suštinska

meni je ovo oko čačkanja rezervi mnooooogo opasnije (jer zagovornika toga ima na svim stranama)
tsunade tsunade 12:44 02.04.2012

Re: Nego, Krkare

"štampaću pare, a to neće podstaći inflaciju...podeliću devizne rezerve privredi, pa šta" i tako.


bajatović je u sadašnjim strukturama vlasti tako da zastrašivanje bajatovićem izaziva kontraefekat straha od ds-a. kad ne budu mogli više da se zadužuju i jedni i drugi će posegnuti za štamparijom. najpre oprezno i kontrolisano a onda će se proces oteti kontroli. zašto ti misliš da je tadić garant da se to neće dogoditi?

Šormaz.
V u l i n .


ovo je u rangu trivanke i dulića

Karići i Selja borci protiv korupcije - koza i kupus


a ovo je pandan pupsu koji nudi sigurnost penzionerima.
ili palmi koji je privatizovao jedan grad.
freehand freehand 12:45 02.04.2012

Re: Nego, Krkare

cult
a nije ni jedini


nije.
jedva čekam tu promenjenu, novu Srbiju.
Strašno me zanima vrednost dinara 2.4.2013.
Novi poreski sistem...naročito pdv, porez na nekretnine i porez na plate...
Stanje državnog duga na taj dan.
Prosek plate u privredi i kod budžetlija.
Voleo bih da vidim te javne radove na Moravi (kopanje kanala ka egejskom moru) i bar prvu od stotine milijardi koju će to doneti (kapiram da treba ceo naprednjački mandat za svih sto).
Jedva čekam organizovanje gej prajda 2013 i odbrojavanja na ovom blogu.
Posetu Vukovaru predsednika Tome (povratak na mesto zločina) i odnose sa bivšim zemljacima u regionu.
Biće zanimljivo.

I ko je sve u zatvoru, koliko je korupcionaških afera raspetljano, kosovsku priču... Svašta intersantno će biti za gledanje, ako bude.

A Bajatović je sve samo ne budala. samo što SPS-ovci inače nastupaju sa nabilodvanom dozom populizma, jakom pričom i podgrevanjem patriotizma.
I koliko vidim - dobro im ide.
a došlo je dotle da kažem - bolje oni nego DSS.
Milan Novković Milan Novković 12:46 02.04.2012

Re: Nego, Krkare

antioksidant
milane,
jedno je "štampati" zarad potrošnje a drugo je upumpavati u sistem proizvodnje robe i razmenjivih usluga razlika je na oko neprimetna ali suštinska

meni je ovo oko čačkanja rezervi mnooooogo opasnije (jer zagovornika toga ima na svim stranama)

Naravno, ali on priča o ulaganju u proizvodnju.

Ok, o rezervama ne znam ništa, ali je i tu opasnost da će ih na kraju potrošiti na administraciju (vladu) ne neki od načina.

Tamo sad neke proizvodnje ni nema, i sad se troše pozajmice i rezerve (rezerve, naravno, dolaze u raznim istorijskim oblicima).

Hoću reći, gore od ovog sad teško da može, svako bacanje svetla na proizvodnju kojoj treba pomoći i uvoz po kriminalnim profitnim marginama koji treba saseći je dobrodošlo.
cult cult 12:46 02.04.2012

Re: Nego, Krkare

Dinar je, verovatno, poprilično precenjen. Onomad se pričalo (tj ja sam na blogu od drugih naučio pa ispravljajte ako treba) da je politika prejakog dinara politika koja podržava biznise onih koji pozajmljuju devize a zarađuju u din


Ok. Nek izračunaju (ne znam samo dal je Džorgovanka sposobna za to, no Velja je sad magistar, a i Toma je diplomirao, pa nek pomognu) koji je "realan" kurs dinara, pa nek ga na tom nivou fiksiraju za evro. I nek stoji tu vo vjeki vjekov. Privredi iznad svega, svega, svega treba stabilnost. 10% kad ode kurs dole, svi gube. I izvoznici gube, verujte ljudi. Propašćemo ovako skroz naskroz.

Proizvodnja koja može da se proda, ili uslige, su sve. To je prvi preduslov izlaska iz krize. To treba finansirati i podržavati na sve načine.


Arčenje deviznih rezervi sigurno nisu način da se finansira bilo šta. Kako ćemo da plaćamo bilo šta prema inostranstvu ako se potroše? A Karići su, recimo, vrlo talentovani da potroše tudje pare. Pa cap u moskvu. Siguran sam da je i Vučić. Ok, Vulin sigurno nije, on je antiglobalista, prezire čovek novac, sprema se za ideološki rad u novoj vladi.

Dobro je što ne znaš ko je taj lik. Čuven je po rečenici da je izdajnik platio glavom (z. djindjić). Kad je "istorijsko pomirenje" tadića i dačića odradjeno, njemu je jadnom zapalo da vodi Srbija gas.
antioksidant antioksidant 12:50 02.04.2012

Re: Nego, Krkare

Naravno, ali on priča o ulaganju u proizvodnju.

ne (opet suptilna razlika) - on priča o pomoći privredi
to je davanje para "privrednicima" (a većina u srbiji se bavi trgovinom ili je direktno vezana sa državu tj partije - u srbiji koalicioni sporazumi (neobjavljeni) podrazumevaju podelu javnih preduzeća - bajatović se dočepao srbija gasa)
svako bacanje svetla na proizvodnju kojoj treba pomoći i uvoz po kriminalnim profitnim marginama koji treba saseći je dobrodošlo.

u potpunosti se slažem, samo naglašavam da bajatović ne priča o tome (mada zvuči skoro isto)
antioksidant antioksidant 12:52 02.04.2012

Re: Nego, Krkare

koji je "realan" kurs dinara, pa nek ga na tom nivou fiksiraju za evro

čim je fiksiran nije "realan" - to je prvo
drugo - realan je svaki kurs koji se dobije na otvorenom tržištu (kog sad nema jer naše devizno tržište je zatvoreno i time špekulativno) na osnovu ponude i tražnje
antioksidant antioksidant 12:53 02.04.2012

Re: Nego, Krkare

Čuven je po rečenici da je izdajnik platio glavom (z. djindjić)
citat je "jedan je platio glavom"
cult cult 12:54 02.04.2012

Re: Nego, Krkare

EDIT: Važno je istaći da sa štampanjem mora da se liberalizuje i trgovina, pa kurs dinara donekle, pa da se podriju te straubalne uvozne marže što oni sa kintom i dilovima dodaju. Bez liberale će se i novi novac na razne načine preliti u džepove onih koji imaju privilegije.


Naravno. Koštunica i ajatolasi su omogućili, pa zacementirali monopole. I konkurencije gotovo da nema. Kilavi Tadić i ne razume sve to. Čovek je nastavnik i razredni starešina. A doveo je još takvih kilavih i mnoštvo lopina. I danas tu smo gde smo. Zbog budala.
A želimo promene koje će sprovesti arhibudale.
Ček samo da se dokopaju tih deviznih rezervi.
Već su ih se jednom dokopali...
I penzionog fonda sfrj su se dokopali.
I eto im još jedne životne šanse.

Al ko zna.
Možda su se promenili.
Milan Novković Milan Novković 12:55 02.04.2012

Re: Nego, Krkare

ne (opet suptilna razlika) - on priča o pomoći privredi
to je davanje para "privrednicima" (a većina u srbiji se bavi trgovinom ili je direktno vezana sa državu tj partije - u srbiji koalicioni sporazumi (neobjavljeni) podrazumevaju podelu javnih preduzeća - bajatović se dočepao srbija gasa)

A, ok, sorry

U stvari, tekst uopšte nije loš, samo, očigledno, ja ne umem da ga čitam
cult cult 12:59 02.04.2012

Re: Nego, Krkare

čim je fiksiran nije "realan" - to je prvo


pa, evo, nije fiksiran već godinama i opet nije realan.
i?
U ovakvim jadnim državama treba fiksirati to na nekoj vrednosti i "braniti".
Ako je ta vrednost trenutno 150 ili 200, ok. Ali nek bude 200 narednih dvadeset godina. Kao što je u Hr, BiH, Bjrm, Bugraskoj itd.
Ovo imitiranje tržišta novca je jadno i tužno, ali se mnogo para može uzeti ako si u tom poslu.
Ostali nek pocrkaju.
antioksidant antioksidant 13:02 02.04.2012

Re: Nego, Krkare

U ovakvim jadnim državama treba fiksirati to na nekoj vrednosti i "braniti".

o ovome možemo do prekosutra i oba pristupa imaju svoje argumente. ne kažem ti da nisi u pravu za to
samo "fiksiran relan" ne postoji (što ne znači da svaki "nefiksiran" jeste realan - da ti odgovorim i na gornju primedbu - )
Ovo imitiranje tržišta novca je jadno i tužno, ali se mnogo para može uzeti ako si u tom poslu.
Ostali nek pocrkaju.

i to je veoma precizna slika stanja
ali to je jelašić lepo upakovao a glasači bili srećni - zašto se sad buniti?
antioksidant antioksidant 13:05 02.04.2012

Re: Nego, Krkare

U stvari, tekst uopšte nije loš, samo, očigledno, ja ne umem da ga čitam


nisam to mislio da di kažem
samo - ti si optimista pa veruješ
ja sam bajatovića video šta i kako radi pa mi malo teže da samo iščitam tekst a da ga ne stavim u kontekst
ti jesi u pravu - do same srži - pokrenuti proizvodnju na bilo koji način... što pre... samo to neće biti posledica ovih izbora (predizborno vreme je doba za lepe floskule - ozbiljan rad je nešto drugo)
tsunade tsunade 13:06 02.04.2012

Re: Nego, Krkare

cult


šteta koju ds nanosi je tolika da u stvari nema nikakvog rizika ako ajatolasi i arhibudale dodju na vlast.

loša, upravo očajna vlast mora biti kažnjena i smenjena. u suprotnom, izbori nemaju nikakav smisao ni vaspitno-popravni niti regenerativni.
krkar krkar 13:09 02.04.2012

Re: Nego, Krkare

A pitanje je jednostavno:
ova naprednjačka džorda 'vako ili 'nako uzme vlast i treba da formira Vladu. Oket.
Daj, ljubim te, nekakvu projekciju personalnog sastava?
Ajd Toma, ajd Vučić, ajd Džorgovanka;
I?
Ko još?


Pojma nemam.

Ali goreg premijera od Cvetkovića ili recimo prethodnikamu Koštunice ne mogu nikako da izaberu. Pogubnijeg ministra poljoprivrede od Dragina ne bi umeo da postavi ni Pol Pot. Većeg lopova od Dulića ne poznaje ni Al Capone. Itakodalje.


cult cult 13:11 02.04.2012

Re: Nego, Krkare

loša, upravo očajna vlast mora biti kažnjena i smenjena. u suprotnom, izbori nemaju nikakav smisao ni vaspitno-popravni niti regenerativni.


s ovim se slažem.

s prethodnim ne.
ali ako ništa - bar će biti zanimljivo.

krkar krkar 13:36 02.04.2012

Re: Nego, Krkarejavascript:;

Strašno me zanima vrednost dinara 2.4.2013.


Vrednost numem da procenim ali trend će sigurno ostati ovakav do daljeg:


reanimator reanimator 14:46 02.04.2012

Re: Nego, Krkare

Ok, Vulin sigurno nije, on je antiglobalista, prezire čovek novac, sprema se za ideološki rad u novoj vladi.

cult cult 07:46 03.04.2012

Re: Nego, Krkare

i moram priznati da se toma u njoj drži ko gospodin čovek u odnosu na tadića



Dićta je, izgleda, prelomio
oće kaki

krkar krkar 08:44 03.04.2012

Re: Nego, Krkare

cult
i moram priznati da se toma u njoj drži ko gospodin čovek u odnosu na tadića



Dićta je, izgleda, prelomio
oće kaki




blind.willie blind.willie 09:44 02.04.2012

+ za tekst

- za ovo:

Koliko su izvori bili dobri a razgovori poučni i korisni, govori činjenica da sam prvo izjahivanje motora planirano za subotu, inače lep i topao dan, žrtvovao politikantsko-izbornim kalkulacijama i najnovijim tračevima. Ali vredelo je!


Staviti politiku ispred motora jednostavno je neoprostivo. Mogli ste motorom na sve te silne sastanke
krkar krkar 09:47 02.04.2012

Re: + za tekst

Staviti politiku ispred motora jednostavno je neoprostivo. Mogli ste motorom na sve te silne sastanke


Mogao sam - da sam stigao da ga dekonzerviram
gorstak92 gorstak92 09:55 02.04.2012

Re: + za tekst

Mogli ste motorom na sve te silne sastanke

Mogao je i sastanak na motoru.
krkar krkar 04:32 05.04.2012

Re: + za tekst

Staviti politiku ispred motora jednostavno je neoprostivo. Mogli ste motorom na sve te silne sastanke


Motor danas pripremljen za vožnju
quickspacemantra quickspacemantra 09:54 02.04.2012

Motivi

Ja bih u prvi plan stavio motiv ostanka/dolaska na vlast.

Kako god vrteli ove očekivane procentne margine, najsigurnija kombinacija i za ostanak i za dolazak na vlast jeste koalicija DS-SNS. Potvrda da je i Tadić Savetovani u tom state of mind biće i eventualno raspisivanje predsedničkih izbora.

Para nema, a kriza stisla. Mislim da je svako ko nosi Krkobabića u miraz preskupa mlada. Nema to ko da plati. Moraće sirotinja da trpi, od stranaca da se izmoli, a da bi se to preguralo treba mnogo više od 130ak poslanika u drmusavoj koaliciji.

AlexDunja AlexDunja 09:54 02.04.2012

tekst je zbilja odličan,

krkarovski,

i sve ti verujem, analize što se tiče,
mene samo zanima šta je to u djilasovom hohštapleraju što ga kvalifikuje
da za 4 godine ima siguran glas tako racionalnog čoveka?

i koja bi, po tvom mišljenju,
mogla da bude ta njegova potencijalno ok ekipa,
ma kako da se zove?
stefan.hauzer stefan.hauzer 09:57 02.04.2012

mamljenje osmeha

antioksidant antioksidant 09:58 02.04.2012

Re: mamljenje osmeha

tsunade tsunade 10:04 02.04.2012

sve u svemu

tadić uleće golim dupetom medj pijane cigane.

može da mu se dogodi isto što i slobi. da ga nadrogiraju ovi u okruženju ekstra ego tripom, da izadje na predsedničke izbore i zajebe se. proda gotovinu na veresiju.

sve se, uglavnom, slažem i verujem da su ove prognoze sa visokom verovatnoćom tačne.

ne slažem se sa procenom čede i njegovog ldp-a. naime on je sve konfuzniji kako kampanja odmiče i ne bi me čudilo da ostane ispod cenzusa.

cult cult 10:09 02.04.2012

Re: sve u svemu

naime on je sve konfuzniji


dva liberal-ravnogorska tv priloga od po 20ak sekundi sam zakačio ovih dana.
Čeda stoji na travi, kraj jendeka, okružen nekim, valjda, seljacima vojvodjanskim.
Sav napor intelektualni sam uložio da ga razumem, mislim, whatthefuck on priča.
I ništa.
Možda ga truju? Bunika, ovo ono...
tsunade tsunade 10:15 02.04.2012

Re: sve u svemu

Bunika,


bunika mi pala na pamet kad sam videla onaj spot gde on prica da treba da stignemo na stenu pa da zabodemo zastavu istine koja će predstavljati malo ogledalo u kojem ćemo videti naše pravo lice.

no, no... ipak je ludje od bunike. nije ni droga. dezoksiribonukleinska je kiselina.
cult cult 10:21 02.04.2012

Re: sve u svemu

da treba da stignemo na stenu pa da zabodemo zastavu istine koja će predstavljati malo ogledalo u kojem ćemo videti naše pravo lice.



pa, ovo je fenomenalno !!!!
maksa83 maksa83 10:58 02.04.2012

Re: sve u svemu

bunika mi pala na pamet kad sam videla onaj spot gde on prica da treba da stignemo na stenu pa da zabodemo zastavu istine koja će predstavljati malo ogledalo u kojem ćemo videti naše pravo lice.

Epic.

To mora da mu je Vuk pisao, on voli te Epske Besede o Nečemu.

Osećam da je bilo:

V.: "Ovako ćeš da kažeš..."
Č.: "Ne-ne-ne-ne ne'a šanse, to je blam..."
V.: "Ne-ne, 'vako ćeš da kažeš!"
Č.: "Bežite veliki beli oblaci..."
V.: "Može i tako, ali bolje 'vako..."
Ć.: "Ok, kompromis..."

i tako nastalo ovo.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 11:11 02.04.2012

Re: sve u svemu

Ima li negde na mrezi da se vidi? Slabo gledam TV.
tsunade tsunade 11:58 02.04.2012

Re: sve u svemu

Milan Novković Milan Novković 12:08 02.04.2012

Re: sve u svemu

tsunade

Malo se ukočio ovde, udidio takoreći, ko da su mu obećali da će posle pesmice izgubiti nevinost

Kome on, u stvari, priča?

Pa ekonomija i egzistencija su tema broj 1 i u mnogo bolja vremena, koga interesuju u Srbiji hiperbole, parabole, elipse, alpinizam i ostali logaritmi?

Ono što mene kao duduka sa strane interesuje je kako je svaka partija uređena tako da je, izgleda, nemoguće skinuti vođu bez raznih pucanja i odcepljivanja?!

U čemu je tajna te potrebe za silnim mudima da bi se zbacio ukakani vođa?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 12:26 02.04.2012

Re: sve u svemu

Brate, kako je njemu dobro!

Nego, trebalo je za ovu priliku da napravi i neki adekvatan spot, npr ovako

ide Čeda:


pa za njim Vuk:


pa onda malo krupni plan:


A Latinka ih gleda odozgo:



jbg. ne mogu da nađem neki impresivan momenat momenat zabadanja zastave
maksa83 maksa83 13:01 02.04.2012

Re: sve u svemu

jbg. ne mogu da nađem neki impresivan momenat momenat zabadanja zastave

gorstak92 gorstak92 13:18 02.04.2012

Re: sve u svemujavascript:;

jbg. ne mogu da nađem neki impresivan momenat momenat zabadanja zastave

marco_de.manccini marco_de.manccini 13:20 02.04.2012

Re: sve u svemujavascript:;

i ovaj čeda neobavešten, zastavu pa zastavu, sad se izbori dobijaju na fijat.
krkar krkar 13:41 02.04.2012

Re: sve u svemu

ne slažem se sa procenom čede i njegovog ldp-a. naime on je sve konfuzniji kako kampanja odmiče i ne bi me čudilo da ostane ispod cenzusa.


Čedisti i Vukisti su najsličniji Šešeljistima. Vernici. Uporni bez obzira na sve racionalne pokazatelje.

Vukisti su se kroz 20 godina osuli na nekih 1% ili tako nešto. Ali nijedan od tih jošuvekobožavajućih neće Vuku zameriti što ide sa Čedom. Oni bi za njega glasali i da je išao sa Kurtijem. Potpuno isti mehanizam je i kod Čedista. I Preostalih Šešeljista.


krkar krkar 13:42 02.04.2012

Re: sve u svemu

dva liberal-ravnogorska tv priloga od po 20ak sekundi sam zakačio ovih dana.
Čeda stoji na travi, kraj jendeka, okružen nekim, valjda, seljacima vojvodjanskim.
Sav napor intelektualni sam uložio da ga razumem, mislim, whatthefuck on priča.
I ništa.
Možda ga truju? Bunika, ovo ono...


Eee, a ne sećate se Vuka, njegove hercegovačke babe i kajmaka sa prvih izbora???

Dokaz da se ništa pomerilo nije od onomad.

Sve je isto samo Njega nema
krkar krkar 13:45 02.04.2012

Re: sve u svemujavascript:;

i ovaj čeda neobavešten, zastavu pa zastavu, sad se izbori dobijaju na fijat.


Na FIAT bi mogli da se dobiju samo da ih dele xhabe.

A pošto se radi o 1000 radnih mesta u fabrici koja je nekad imala 30000 zaposlenih i gde sada imaš pravo na 2 pušpauze u smeni - FIAT je irelevantan.

Sreća da ovaj superdeluksfića neće da stigne u prodaju do izbora da narod ne vidi pošto je "narodni auto".

Doduše, niko pametan ne bi kupio kola proizvedena u fabrici po kojoj se Tadić toliko muvao.
antioksidant antioksidant 13:46 02.04.2012

Re: sve u svemujavascript:;

Sreća da ovaj superdeluksfića neće da stigne u prodaju do izbora da narod ne vidi pošto je "narodni auto".

pa nije ni plan da se taj auto prodaje ovde (kad god da stigne)
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:17 02.04.2012

Re: sve u svemujavascript:;

Na FIAT bi mogli da se dobiju samo da ih dele xhabe.

Ti ozbiljan tu? Nemam ja pojma na šta se dobijaju izbori, ja se samo izmotavam i smešan mi je Čeda, zastava, pa zastava, pa stena, ogledalce, istina, truć-buć, opet zastava, a ukočen kao jelen ispred farova. Zar je moguće da niko nije smeo da mu kaže na kraju snimanja da je ceo spot katastrofa? Mislim oni što snimaju, njih boli dupe, oni stave pare u džep i samo ga potapšu po ramenu i pohvale da je rođeni glumac ("eh, Čedo, samo si za malo promašio smer na fakultetu, strava glumiš, majke mi mile" ), ali šta rade ti klimoglavci koje ima okolo? Baš ništa ne smeju da zucnu?
JJ Beba JJ Beba 16:23 02.04.2012

Re: sve u svemujavascript:;

smešan mi je Čeda, zastava, pa zastava, pa stena, ogledalce, istina, truć-buć, opet zastava, a ukočen kao jelen ispred farova.

hhahahaha
jest smešan sa tim zastava i sav se držvanički udidio
hahahahahhahaha
ko da se kandidovao za preSednika
al ja kapiram da ta državotvornost, te zstave, grbovi i ocila mora da budu tu zbog te užasne koalicije sa vukom. i vuk sit i čeda na broju

nego nikako da mi krksi objani šta znači čedi onaj vapaj- tomo pomozi, borise povedi!!!
jel to naznaka da svak' sa svakim može, samo da se vlada.
Milan Novković Milan Novković 17:05 02.04.2012

Re: sve u svemujavascript:;

Zar je moguće da niko nije smeo da mu kaže na kraju snimanja da je ceo spot katastrofa?

Fantastično, baš :)

Priča mi ćerka kako im je na faksu ("domaćim" studentima i predavačima) bilo simpatično i fascinantno kako nikako nisu uspevali da nateraju kineske studente da iznesu svoje mišljenje koje bi se po nekoj dimenziji suprostavilo predavačevom

A predavači ih ohrabruju da opaljuju svoje ideje i brane ih.

Još bih razumeo moju generaciju i starije da radimo kako nam se kaže i ćutimo, ali ovi mlađi što su se rodili i "formirali" u demokratiji.

U ovom svetlu je moje pitanje kako to da većunu partija uglavnom vode isti likovi vrlo naivno. Ti njihovi statuti mora da lične na perfektno napisane "ugovore" gde su besprekori pravnici zatvorili sve što bi moglo podriti vlast broja 1.

Gde im je zdrav razum. Moja mlađa ćerka kad nešto napiše donese nama troma pa pročita da čuje mišljenje, smeška joj se brk ako je hvalimo, malo je kisela ako nanjuši kritiku, ali ode pa ponovo razmisli.
krkar krkar 17:26 02.04.2012

Re: sve u svemujavascript:;

Zar je moguće da niko nije smeo da mu kaže na kraju snimanja da je ceo spot katastrofa? Mislim oni što snimaju, njih boli dupe, oni stave pare u džep i samo ga potapšu po ramenu i pohvale da je rođeni glumac ("eh, Čedo, samo si za malo promašio smer na fakultetu, strava glumiš, majke mi mile" ), ali šta rade ti klimoglavci koje ima okolo? Baš ništa ne smeju da zucnu?


Moguće je. I stvarno je.

On ih je takvima napravio. Negativnom selekcijom.

Baš kao što su i svi ostali napravili sebi robote po sopstvenim željama. Jedne jedine stranke nema u kojoj postoji normalan proces formiranja većinskog mišljenja ili bilo kakvo preispitivanje Mudračevih Velikih Misli.

Ti odavno nisi ovde kad ne shvataš da je ova država po dubini i širini negativne selekcije prevazišla i Nigeriju.

Ovde bi svi da budu Dobrica Ćosić. Al' da pritom ni knjige ne moraju da pišu.
samo_vas_gledam samo_vas_gledam 17:56 02.04.2012

Re: sve u svemu

tsunade
Bunika,


bunika mi pala na pamet kad sam videla onaj spot gde on prica da treba da stignemo na stenu pa da zabodemo zastavu istine koja će predstavljati malo ogledalo u kojem ćemo videti naše pravo lice.

no, no... ipak je ludje od bunike. nije ni droga. dezoksiribonukleinska je kiselina.




Нису психостимуланси дефинитивно. Халуциногени можда
tyson tyson 19:25 02.04.2012

Re: sve u svemu


Isse, pa da li su ovi normalni...

Ovaj spot da se prikazuje u školama marketinga kao nešto najgore, najpromašenije po svakoj mogućoj tački - vizuelnoj, verbalnoj, dramaturškoj, literarnoj, političkog marketinga, marketinga generalno, dikcije, ma SVEGA - napravljeno i prikazano u Srbiji još od Vukove bizarne mesijanske kampanje iz 1997. ("zaista vam kažem..." spotovi; čisto nepatvoreno ludilo), i tragikomičnih slogana SPO "po predlozima sa veb sajta" iz 2000. godine ("jedino vuk", "zna put", "obrni, okreni - vuk", "bože pravde vuk" ).

Koja je ciljna grupa ovog spota, LSD ovisnici?!?



draft.dodger draft.dodger 19:39 02.04.2012

Re: sve u svemu

VUK I ČEDA

krkar krkar 19:47 02.04.2012

Re: sve u svemu

Koja je ciljna grupa ovog spota, LSD ovisnici?!?


Kad vidim ovu belu pozadinu i mene asocira na neke ovisnike
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 19:55 02.04.2012

Re: sve u svemu

maksa83




Genijalno. I tako prikladno.

G r o f G r o f 20:20 02.04.2012

Re: sve u svemu

tyson

Isse, pa da li su ovi normalni...

Ovaj spot da se prikazuje u školama marketinga kao nešto najgore, najpromašenije po svakoj mogućoj tački - vizuelnoj, verbalnoj, dramaturškoj, literarnoj, političkog marketinga, marketinga generalno, dikcije, ma SVEGA - napravljeno i prikazano u Srbiji još od Vukove bizarne mesijanske kampanje iz 1997. ("zaista vam kažem..." spotovi; čisto nepatvoreno ludilo), i tragikomičnih slogana SPO "po predlozima sa veb sajta" iz 2000. godine ("jedino vuk", "zna put", "obrni, okreni - vuk", "bože pravde vuk" ).

Koja je ciljna grupa ovog spota, LSD ovisnici?!?





Potpuno se slažežem sa tobom.
Odavno nisam video nešto lošije uradjeno.
Deluje kao da je ukrao odelo...
sevarlica sevarlica 12:42 04.04.2012

Re: sve u svemu

krkar
ne slažem se sa procenom čede i njegovog ldp-a. naime on je sve konfuzniji kako kampanja odmiče i ne bi me čudilo da ostane ispod cenzusa.


Čedisti i Vukisti su najsličniji Šešeljistima. Vernici. Uporni bez obzira na sve racionalne pokazatelje.

Vukisti su se kroz 20 godina osuli na nekih 1% ili tako nešto. Ali nijedan od tih jošuvekobožavajućih neće Vuku zameriti što ide sa Čedom. Oni bi za njega glasali i da je išao sa Kurtijem. Potpuno isti mehanizam je i kod Čedista. I Preostalih Šešeljista.




Ovo potpisujem kao bivši član SPO-a.
Ono što je ostalo je gomila nepismenih pijanica po selima i dobro uglavljenih Daninih rođaka u Bg-u.
sevarlica sevarlica 12:48 04.04.2012

Re: sve u svemu

Deluje kao da je ukrao odelo...


Ma jok, pozajmio mu Vuk, naterala ga Dana da se obuče po preporuci Verice Rakočević, pa kad je Vuk klisnuo od kuće on ga uvalio Čedi
krkar krkar 22:09 04.04.2012

Re: sve u svemu

Ovo potpisujem kao bivši član SPO-a.


Odavno si ti meni sumnjiv!

Donekle, ali samo donekle, te vadi da si bivši.
sevarlica sevarlica 14:30 06.04.2012

Re: sve u svemu

krkar
Ovo potpisujem kao bivši član SPO-a.


Odavno si ti meni sumnjiv!

Donekle, ali samo donekle, te vadi da si bivši.


jBG, matori jedan od osnivaca SPO, a ja monarhista pa gde bih inace
gorstak92 gorstak92 10:13 02.04.2012

Jesu li žene krave?

Vidi šta u Blicu piše ko će biti ministar:

Ako DS formira vladu, odvojiću nauku od prosvete i napraviti malo ministarstvo koje će se baviti naukom i naučnicima, kaže genetičar Miodrag Stojković, peti na poslaničkoj listi DS i potencijalni kandidat za ministra nauke.

Dopuna: U Intervjuu Blicu dr. Stojković dalje kaže: ,,Najlakše je kritikovati i kao ona dva starca sedeti na balkonu i gunđati."
Očekujem da se javi freehand i najodlučnije demantuje dr-a.
freehand freehand 10:31 02.04.2012

Re: Jesu li žene krave?

angie01
ako ds formira vladu,...nemojte sa mnom tako da razgovarate:)

Meni Tadić ovde odličan?!
angie01 angie01 10:38 02.04.2012

Re: Jesu li žene krave?

freehand

angie01ako ds formira vladu,...nemojte sa mnom tako da razgovarate:)Meni Tadić ovde odličan?!



ne znam ko je veci smarac!
freehand freehand 10:41 02.04.2012

Re: Jesu li žene krave?

angie01
freehand

angie01ako ds formira vladu,...nemojte sa mnom tako da razgovarate:)Meni Tadić ovde odličan?!



ne znam ko je veci smarac!

U kojoj konkurenciji?
tsunade tsunade 10:51 02.04.2012

Re: Jesu li žene krave?

angie01


ostadoh paf
bez teksta
angie01 angie01 11:15 02.04.2012

Re: Jesu li žene krave?

U kojoj konkurenciji?


Bota vs radnici!
gorstak92 gorstak92 11:22 02.04.2012

Re: Jesu li žene krave?

angie01
U kojoj konkurenciji?


Bota vs radnici!

Ja volim mečeve kad su protivnici u istoj kategoriji kao npr. ovaj:
freehand freehand 11:27 02.04.2012

Re: Jesu li žene krave?

angie01
U kojoj konkurenciji?


Bota vs radnici!

Pa ok, Endži, i to je jedan ogroman paradoks: to lopovi, lopovi, i svi znaju da ih ima, i svi znaju ko su, i kako se zovu, samo niko neće da kaže.
Ovi nesrećni radnici koji znaju da su ojađeni i koji u svom čemeru škripe zubima na sve što se zove vlast (a to tek čeka i dolazeće, ko god da bude!), ali i Tadić koji ne klizi u populizam, mada bi mu najlakše bilo da kaže "pohapsićemo!" Zato i kažem da je odličan.
U svoj svojoj panici od onoga što bi Adams femili donela svojim osvajanjem vlasti, baš bih voleo da vidim koga bi Jorgovanka pohapsila!
Koliko se sećam - ni prva, DOS-ova, ni Koštuničina (sem generala Obradovića), ni ona koncentraciona nisu se istakle u bilo kakvom ljutom trkeljisanju kriminalaca i lopuža. Ja bih rekao da je Dačić (uz "Sablju", čije je žrtve Koštunica masovno rehabilitovao) tu najveći posao odradio, mada i on uglavnom u sferi klasičnog kriminala.


@gorstak92

Pokušavao sam da nađem Dinkićeve zvezdane trenutke u kojima prevazilazi Šešelja: onaj duel sa pokojnom Vericom Barać, gde je onako najbrutalnije i najbezobraznije lažljivo optužuje da je uzela nekakav stan...
Nema na Youtube-u, bar ja nisam našao.

Edit:
Dopuna: U Intervjuu Blicu dr. Stojković dalje kaže: ,,Najlakše je kritikovati i kao ona dva starca sedeti na balkonu i gunđati."
Očekujem da se javi freehand i najodlučnije demantuje dr-a.

Š'o?!
Čovek je potpuno u pravu!
angie01 angie01 11:43 02.04.2012

Re: Jesu li žene krave?

i to je jedan ogroman paradoks:


kad im je vec dolazio preTsednik, sto se nisu pripremili i efektnije izneli sta su hteli, a ne kao ekipa ispred bakalnice, sa pivom , koje otvaraju zubima,..ono znaju da je sve sranje, al ne umeju da formulisu i pristupe konstruktivno problemu, samo vicu uz vetar!

a, Bota-ko preTsednik kucnog saveta,....nemojtimenitutakosamnom,..meeeslemm!

mislim sta ima on da kaze pohapsicemo- on treba da ima viziju funkcionisanja, da prati i povalci konce kako i gde treba, a ne da je zacudan-ono, nisam ja, ja sa tim nemam nista, a vi ne znate ko ima, samo serete!
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:26 02.04.2012

Koktel dedinjskih salona

Tzv. izbori, uz ovakav nakaradni izborni sistem, samo su farsa sa demagoškim potencijalom.

Buduća srpska vlada je osovina SNS-DS, sa podrškom Madjara i Bošnjaka.

Dakle, koktel smućen u dedinjskim, tajkunskim vilama i rezidencijama.
angie01 angie01 11:18 02.04.2012

Re: Koktel dedinjskih salona

Dakle


hajkula1 hajkula1 10:29 02.04.2012

Nije uzeto u obzir a bitno je

Pokret radnika i seljaka zavrsava spiskove. Onda će procene i procenti, biti drugaciji.

krkar krkar 13:47 02.04.2012

Re: Nije uzeto u obzir a bitno je

Pokret radnika i seljaka zavrsava spiskove. Onda će procene i procenti, biti drugaciji.


Želim vam da stignete otkucate svih 250 imena do izbora, nije to mali posao.
hajkula1 hajkula1 07:00 03.04.2012

Re: Nije uzeto u obzir a bitno je

Iznenadjenje

Obecavam
kalifumestokalifa kalifumestokalifa 10:30 02.04.2012

Izlaznost

<q> DSS je na klackalici, 4,0-5,5% </q>

Zato je nevažeći listić bolji od bojkota. Ubijaš dve muve istim udarcom.
Ili, ako si u stanju to g. da progutaš, glasaš za SNS.
princi princi 11:10 02.04.2012

Ovaj tekst,

je l' Đilas naručio ili si odlučio da mu se sam ponudiš?
koksy koksy 11:19 02.04.2012

rešenje

kada bih ja bio izborni savetnik DS-a, i kada bi DS-u bilo stalo do DS-a, predložio bih rešenje za izvlačenje točkova iz trenutnog gliba i egal-završnicu sa narodnjacima:
-Tadić (danas-sutra) raspisuje predsedničke izbore a kandidat DS-a je - Đilas!
al' qrac: em DS nema kapacitet da tako razmišlja, em cult i ja nismo savetnici. tako da - žuti će najebati k'o žuti.

edit: sad će princi i mene optužiti da drukam za Đilasa. što je u stvari i tačno jer tenderišem za prilazne puteve.
tsunade tsunade 11:22 02.04.2012

Re: rešenje

em cult i ja nismo savetnici.


a krkiša? a ja? mojne da privatizuješ politiku jedinog mogućeg izlaza
beobb beobb 11:25 02.04.2012

Re: rešenje

Koksy rekao rešenje. To bi bio način da ostanu u sedlu. Osim toga, da se promeni cela ekipa koja se pojavljuje (Trivan etc.)
koksy koksy 11:27 02.04.2012

Re: rešenje

tsunade
em cult i ja nismo savetnici.


a krkiša? a ja? mojne da privatizuješ politiku jedinog mogućeg izlaza



pa dobro, ne prenebregavam ja vaš doprinos ali, kad staviš ruku na srce, moraš da priznaš da kad se koksy oglasi to ipak ima izvesnu težinu.
buba_truba buba_truba 11:29 02.04.2012

Re: rešenje

tsunade
em cult i ja nismo savetnici.


a krkiša? a ja?

A ja? I ja se važim.
princi princi 11:39 02.04.2012

Re: rešenje

-Tadić (danas-sutra) raspisuje predsedničke izbore a kandidat DS-a je - Đilas!

Nije li to i bila ideja DS-a? Da se koristi Tadiće mass appeal- u farmerkama, na njivi, u fabrici- a da Đilas, kao tehnokrata, bude No. 1. No Krkar (odlučio sam da ga ne zajebavam više zbog njegove uloge u bombardovanju) možda jeste u pravu kad Đilasu sugeriše da je bolje* pustiti da se cela razbije i onda preuzme kompletna kontrola nego da se gomba s Petrovićima, Šutanovcima, Đelićima i ostalim pajacima. Sledeće 4 godine je stvar otišla niz vodu i tako i tako a ko sad uzme vlast taj ga je ugasio na duže staze.

*Bolje za Đilasa, naravno. Za birače sam već manje siguran jer je Đilas mega cinik, miloševićevske provenijencije. Opasna stvar je što Srbi mnogo vole da se lepe na takve manijake (iako posle umeju i da kukaju zbog olako obećanih brzina).
gorstak92 gorstak92 11:48 02.04.2012

Re: rešenje

Sledeće 4 godine je stvar otišla niz vodu i tako i tako a ko sad uzme vlast taj ga je ugasio na duže staze.


E pa ako je stvar došla dotle onda ću ja da se prihvatim posla vlastodršca!
Imam neke rupe u budžetu pa bi jedan mandatić od 4 godinice seo ko budali šamar.
antioksidant antioksidant 11:52 02.04.2012

Re: rešenje

iako posle umeju i da kukaju zbog olako obećanih brzina

pa to kukanje se slabo čuje (ako ga i ima)
bilo je upozorenja buce pavlovića ali se slabo kuka sad nešto zbog brzine (više zbog nedosezanja potrebne/obećane visine)
koksy koksy 12:22 02.04.2012

Re: rešenje

princi
-Tadić (danas-sutra) raspisuje predsedničke izbore a kandidat DS-a je - Đilas!

Nije li to i bila ideja DS-a? Da se koristi Tadiće mass appeal- u farmerkama, na njivi, u fabrici- a da Đilas, kao tehnokrata, bude No. 1. No Krkar (odlučio sam da ga ne zajebavam više zbog njegove uloge u bombardovanju) možda jeste u pravu kad Đilasu sugeriše da je bolje* pustiti da se cela razbije i onda preuzme kompletna kontrola nego da se gomba s Petrovićima, Šutanovcima, Đelićima i ostalim pajacima. Sledeće 4 godine je stvar otišla niz vodu i tako i tako a ko sad uzme vlast taj ga je ugasio na duže staze.

*Bolje za Đilasa, naravno. Za birače sam već manje siguran jer je Đilas mega cinik, miloševićevske provenijencije. Opasna stvar je što Srbi mnogo vole da se lepe na takve manijake (iako posle umeju i da kukaju zbog olako obećanih brzina).


ne bih sad da ulazim u dublju analizu tvojih kvalifikacija spram Đilasa (tvrdim da su preoštre, ali - pustimo to).
ja sam - sećajući se kako je DS skočio na onim izborima kad se Mićun udostojio da Đinđića stavi na plakate - stvari postavio u vizuru potencijalnog DS glasača kojem je svo ovo nemušto nit-smrdim-nit-mirišem otaljavanje prilično dosadilo. dakle, ako u DS-u postoji i trunka želje da vladaju još 4 godine, i ako je Đilas lojalan sopstvenoj stranci (znači, ako je spreman da proguta izjavu da u ovom trenutku njegove ambicije ne idu dalje od gradonačelnikovanja), onda je poslednji razuman potez koji mogu učiniti upravo ovo o čemu sam (a i priličan broj drugih - doduše, manje važnih blogera ) govorio.
p.s. draganče, zaista sam jako zainteresovan za ove prilazne puteve. za udarne rupe ćemo se već dogovorimo.
princi princi 13:07 02.04.2012

Re: rešenje

(znači, ako je spreman da proguta izjavu da u ovom trenutku njegove ambicije ne idu dalje od gradonačelnikovanja)

To ne verujem da će da se desi, jer on na gradu ima 700 miliona do milijardu evra koje potpuno može da kontroliše. Može da se zadužuje, pregovara, uzima kredite od banaka, niko ga ni za šta ne pita. A na republičkom ima fiktivno tih 6-7 milijardi, ali od toga moraju i da se dele penzije, otplaćuju dugovi, čuda. Efektivno, mnogo manje love i mnogo manje prostora za upravljanje (dok podmiri koga sve treba da podmiri). Gradonačelnik Beograda je, trenutno, super pozicija za drpanje i trpanje.
krkar krkar 13:49 02.04.2012

Re: Ovaj tekst,

je l' Đilas naručio ili si odlučio da mu se sam ponudiš?


Platio 25000€, unapred.

Tarifa je u stvari za nekoliko ambasadorskih večera, blog je više onako usput, bonus sa moje strane.
krkar krkar 13:53 02.04.2012

Re: rešenje

Đilasu sugeriše da je bolje* pustiti da se cela razbije i onda preuzme kompletna kontrola nego da se gomba s Petrovićima, Šutanovcima, Đelićima i ostalim pajacima. Sledeće 4 godine je stvar otišla niz vodu i tako i tako a ko sad uzme vlast taj ga je ugasio na duže staze.


Upravo se o tome i radi. Što bi sad Đilas vadio DS iz govana kandidovanjemse kad bi BT ostao predsednik stranke i onda Đilas em da bude za sve odgovoran, em da se zajebava i gubi vreme i živce skidajući glave što Tadiću što alavim čaušima, DuPetu, Šuletu i ostalima.

Kad prdnu u čabar i pokolju se preživeli će ga svakako na kolenima moliti da ostatke ostataka stranke vadi iz govana.
princi princi 17:20 02.04.2012

Re: Ovaj tekst,

krkar
je l' Đilas naručio ili si odlučio da mu se sam ponudiš?


Platio 25000€, unapred.

Tarifa je u stvari za nekoliko ambasadorskih večera, blog je više onako usput, bonus sa moje strane.

Supiš. Poslednji koji je pisao ovakve panegirike po blogu, doduše Milu Đukanoviću, je završio kao glodur Pobjede i usput postao veliki poštovalac lika i dela Veselina Đuranovića (ima i citat, ako treba). Nadam se da bar ti nećeš morati sličnim putem.
tsunade tsunade 18:19 02.04.2012

Re: rešenje

Što bi sad Đilas vadio DS iz govana kandidovanjemse kad bi BT ostao predsednik stranke i onda Đilas em da bude za sve odgovoran, em da se zajebava i gubi vreme i živce skidajući glave što Tadiću što alavim čaušima, DuPetu, Šuletu i ostalima.


ima jedan jedini metak u šaržeru. i sad će da puca u vazduh. ma da... jedino ako je lud.

prvo mora da uzme partiju i to po imperativu iz baze. pa onda vlast.
JJ Beba JJ Beba 12:41 02.04.2012

šta reći

krk, ti si pametan ajd mi objasni š'a znači ono čedino od juče (barem ja čula juče)- nikoliću pomozi, tadiću povedi

ja i dalje na listić

edit
Đilas mega cinik, miloševićevske provenijencije. Opasna stvar je što Srbi mnogo vole da se lepe na takve manijake (iako posle umeju i da kukaju zbog olako obećanih brzina).

istina
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:48 02.04.2012

Re: šta reći

nikoliću pomozi, tadiću povedi


moravac?
mirelarado mirelarado 12:57 02.04.2012

Re: šta reći

ja i dalje


Ни ја се нисам предомислила:



Ако ће то подићи летвицу и умањити шансе Млађану-ВојиK-ВојиШ-Чеди..., тим боље.
Milan Novković Milan Novković 13:10 02.04.2012

Re: šta reći

Ако ће то подићи летвицу и умањити шансе Млађану-Воји-Чеди..., тим боље.

Koncept nevažećeg glasa razumem - povećava se prag koji treba da pređu male partije i u tom poslu će neke da otpadnu.

Ipak, ne razumem sledeće:
- Na kraju će neko ipak formirati vladu i taj posao se vrti oko DS-a i SNS-a.
- Ako se smatra da su oni jako loši onda se meni čini da je sledeća strategija možda ubojitija:

1. Izabrati jednu partiju, ali samo jednu, makar i malecku koja ima bar neki kvalitet, nek bude i polu-moralni.

2. I glasati samo za njih, tj da oni budu to "sidro" onima koji ne gotive ni ove velike ni većinu malih.

Jesu smešna i neozbiljna ona NOPO i Gusarska imena, ali ako su već toliko zavoleli taj svoj koncept neka im, izaberete jedne od njih, ali samo jedne i, prosto, svi "nevažeći" glasaju samo za ovu jednu partijicu.

Možda ubacite bar nekoliko pametnih pojedinaca u parlament. Ne treba podcenjivati dugoročniji potencijal iole pametnih i moralnih u parlamentu.
maksa83 maksa83 13:22 02.04.2012

Re: šta reći

Možda ubacite bar nekoliko pametnih pojedinaca u parlament. Ne treba podcenjivati dugoročniji potencijal iole pametnih i moralnih u parlamentu.

Prescott's Pickle Principle - "cucumbers get more pickled than brine gets cucumbered".

Odn. ako ubaciš svež krastavac u turšiju, ostali se neće raskiseliti, nego će se i ovaj ukiseliti.

Pošten pojedinac sa ličnim integritetom u toj gomili će ili biti transformisan (kupljen), ili marginalizovan.

Znam savršeno ok ljude koji su se ulaskom u politiku (do dubine gde se pojavljuju pare) moralno (a bogami i fizički) deformisali.

Pa pogledaj sve one ex. Otporaše, gde su i ko su sada? Dulić kosmički lopov parekselans koji državi u kojoj je ministar prodaje računare - nekad perjanica Otpora je vrhunski primer, pa Slobodan Homen (beskičmeni državni sekretar Ministarstva Pravde koje je izvelo sramotnu šatro-reformu pravosuđa), pa Srđa Popović (Orion telekom koji ima ekskluzivno pravo uvođenja ADSL-a u državne institucije i studentske domove) - sve bivši Otporaši.

Filip Mladenović Filip Mladenović 13:23 02.04.2012

Re: šta reći

Sledeće 4 godine su već protraćene. Buduća vlada, SNS-DS biće poput grčke - dakle tehnička vlada koja će pokušati da ovu opljačkanu zemlju spasi od bankrota i socijalnih nemira, pod budnim okom MMF-a i EU.

Srbiji nema spasa ako:

1. Ne promeni naopaki izborni sistem, koji favorizuje partokratiju umesto demokratije!

2. Ne stvori, ne izmisli jak i uticajan GRAĐANSKI pokret, tj. ne razvije civilno društvo kao korektivni faktor.
princi princi 13:28 02.04.2012

Re: šta reći

Pa pogledaj sve one ex. Otporaše, gde su i ko su sada? Dulić kosmički lopov parekselans koji državi u kojoj je ministar prodaje računare - nekad perjanica Otpora je vrhunski primer, pa Slobodan Homen(državni sekretar Ministarstva Pravde koje je izvelo sramotnu šatro-reformu pravosuđa), pa Srđa Popović (Orion telekom koji ima ekskluzivno pravo uvođenja ADSL-a u državne institucije i studentske domove) - sve bivši Otporaši.

Priznajem da je mene najviše razočarao Ivan Marović. I to ne zbog moralnog i fizičkog posrnuća, nego zbog totalnog odsustva smisla za humor: onaj spot kako bogato prodati s/ćebe je bio tako lame i kompleksaški.
JJ Beba JJ Beba 13:32 02.04.2012

Re: šta reći

1. Izabrati jednu partiju, ali samo jednu, makar i malecku koja ima bar neki kvalitet, nek bude i polu-moralni.

takvi ne postoje

zatim, beli listić otkriva problem legitimiteta i činjenicu da oni koji krenu da vladaju svoju vladavinu moraju i da opravdaju nekim legimititetom. mi koji glasamo za bele lističe ne glasamo nizakoga, nikoga ne preporučujemo, a ovi koji vladaju morju vladavinu da opravdaju i nekim legimitetom. kada dođe do krize legimititeta nastaje pravi problem za vladare ( to smo imali prilike da vidimo)
sem toga, beli listić mi pomaže da ne apstiniram, da svoje demokratko pravo ne zadovoljim pukim neizlaskom na izbore.ja ne kažem dosta mi je svega, svi su oni govna, neću da iađem, ne isntersuje me. naprotiv, mene interesuje. karaketer tog mog izlaska na glasanje je savim drugačiji, ja kapiram beli listić kao neki vid protesta, kao onomad izlazak na ulicu, kao neki vid građanske neposlušnosti, i nekkao, mislim, da bi se iz tog korpusa mogla kristalizovati neka nova ideja, neki nov talas ljudi kojih se stvarno tiče
JJ Beba JJ Beba 13:34 02.04.2012

Re: šta reći


Priznajem da je mene najviše razočarao Ivan Marović

a ja sam ti lepo govorila...

krkar krkar 13:56 02.04.2012

Re: šta reći

Ne promeni naopaki izborni sistem, koji favorizuje partokratiju umesto demokratije!


Eh, kad bi hteli da skupe celu državu pod jednu šljivu (dobro, nema tolike šljive ali uvek preostaje Ušće) pa da se aklamacijom izabere tih 250.

Mada, kad je već tako možda ne mora ni 250, nego jedan ali vredan?

A građanima lanč paket, Nectar sok i zadovoljstvo što su učestvovali u direktnoj demokratiji.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana