Astrologija| Politika

Otkud Tadiću pravo na treći mandat?

libkonz RSS / 03.04.2012. u 10:00

Ustav republike Srbije iz 2006. godine, član 116, stav 3:

Niko ne može više od dva puta da bude biran za predsednika Republike

Ustav republike Srbije iz 1990. godine, član 86, stav 3:

Isto lice može biti izabrano za predsednika Republike najviše dva puta

Znamo da su Srbija i Crna Gora razdvojile 2006. godine, ali valjda postoji kontinuitet??? Osim toga, Tadić je pola prvog mandata bio predsednik Srbije koja je bila u sastavu države Srbija i Crna Gora, a pola kao predsednik nezavisne Srbije.  I stvarno mi nije jasno kako se ovo može tumačiti drugačije, tako da se Tadić kandiduje i treći put? To ni Milošević nije radio! Šta je nejasno u ovom stavu?

Niko ne može više od dva puta da bude biran za predsednika Republike

Da ovo nije jedino kršenje ustava od strane našeg dragog predsednika podsetiću i na član 115. ustava Republike Srbije, koji je kratak i jasan:

Predsednik Republike ne može obavljati drugu javnu funkciju ili profesionalnu delatnost

Možda je funkcija Predsednika Demokratske stranke imaginarna?

 

 



Komentari (117)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

stopalo stopalo 10:06 03.04.2012

stara tema :-)

davno, davno je jos ratko markovic objasnjavao da 2 moze da bude i 3, samo ako se tako dogovorimo

ne sumnjam da i tadic ima svog ratka
libkonz libkonz 10:17 03.04.2012

Re: stara tema :-)

ne sumnjam da i tadic ima svog ratka

jednog?
stopalo stopalo 10:21 03.04.2012

Re: stara tema :-)

libkonz
ne sumnjam da i tadic ima svog ratka

jednog?

samo ti cackaj i z'ebavaj

pojavice se sigurno neko ko ce da ti objasni da je ratko samo jedan
expolicajac expolicajac 10:07 03.04.2012

Sta tebe briga

Sta tebe briga koliko nas predsenik puta moze. Potentan covek, moze tri puta san svakog Srbina
libkonz libkonz 10:19 03.04.2012

Re: Sta tebe briga

NNN NNN 10:10 03.04.2012

Pih

sitnice,
formalnosti,
i kojekakvi ustavčići...



Ps. da sam ja neka vlas'
- ja bih zabranio bilo kome da se uopšte kandiduje više od dva puta
(bez obzira da li je bio izabran/a),
a one stranke/kandidate koji sakupe manje od 1%
(ili još bolje manje od procenta nevažećih glasova!)
bih zabranio odmah
(ustvari hapšenje zvuči još bolje,
ako npr. za tri mesece ne vrate sve pare koje su dobili iz budžeta za kampanju)

libkonz libkonz 10:23 03.04.2012

Re: Pih

stvarno, taj ustav... pa ovo je 21. vek, ko još gleda šta piše u nekoj tamo knjiGi.
BigBadWolf BigBadWolf 16:15 03.04.2012

Re: Pih

Necemo valjda da se drzimo zakona kao pijan plota....


:)
angie01 angie01 10:22 03.04.2012

ne bi ni to bilo bitno,

da je on kao pretsednik bio dobar za nas-moz' i dozivotno!

ono sto je jos gore, sto svi ostali kandidati ne slute (takodje) na dobro!

tu je d pojnt!
renefonck renefonck 10:23 03.04.2012

Bahatost za primer

To ni Milošević nije radio!


Kljucno za celu pricu - to ni jednom Milosevicu nije palo na pamet da uradi.
predatortz predatortz 10:29 03.04.2012

Re: Bahatost za primer

renefonck
To ni Milošević nije radio!


Kljucno za celu pricu - to ni jednom Milosevicu nije palo na pamet da uradi.


Eeee, al' Milošević nije bio ovako lep
Ni pametan.
A ni kombajn nije znao da vozi!
libkonz libkonz 10:30 03.04.2012

Re: Bahatost za primer

renefonck

da, sve je u toj neviđenoj bahatosti.
lillyann lillyann 11:26 03.04.2012

Re: Bahatost za primer

da, sve je u toj neviđenoj bahatosti.



da, i brus vilis dobio još jednu ćerku
Atomski mrav Atomski mrav 12:20 03.04.2012

Re: Bahatost za primer

Kljucno za celu pricu - to ni jednom Milosevicu nije palo na pamet da uradi.


Kako nije? Pa i on je menjao Ustav (SRJ) da bi mogao da bude izabran za predsednika... Doduše, tu se zeznuo, a da li će se i Tadić zeznuti, ostaje da vidimo. S obzirom da je i Dačić u igri, lako je moguće da on daleko više naudi Tadiću nego Nikoliću. Ipak, predsednički izbori bi najverovatnije išli u drugi krug, a to će onda direktno uticati na pregovore o formiranju buduće Vlade...

Za DS bi bilo najpametnije i najbolje da sada siđu s vlasti, pošto su usrali motku do kraja. Da dopuste da Vladu formiraju recimo SNS i SPS, malo se "odmore" u opoziciji, konsoliduju unutrašnje odnose u stranci i posle nekog vremena kažu - vidite da mi nismo bili tako loši. Još par godina ekonomske krize i ko zna kakvih novih sranja i birači će im oprostiti a možda i zaboraviti sve brljarije... Jednom je taj scenario već uspeo.
antioksidant antioksidant 12:24 03.04.2012

Re: Bahatost za primer

Kako nije?

pa ljubitelji ne insistiraju toliko na preciznosti koliko na utisku
90 su bile vrh!!!!
buba_truba buba_truba 12:46 03.04.2012

Re: Bahatost za primer

Atomski mrav
Za DS bi bilo najpametnije i najbolje da sada siđu s vlasti, pošto su usrali motku do kraja. Da dopuste da Vladu formiraju recimo SNS i SPS, malo se "odmore" u opoziciji, konsoliduju unutrašnje odnose u stranci i posle nekog vremena kažu - vidite da mi nismo bili tako loši. Još par godina ekonomske krize i ko zna kakvih novih sranja i birači će im oprostiti a možda i zaboraviti sve brljarije...

Interasantne su mi ovakve analize - šta bi bilo najbolje za DS (tj. za stranke, bilo koju), a da pritom nema kontraanalize, pretpostavke, da bi to što bi možda i bilo najbolje za DS, bilo loše za državu. Mislim, ako bi ovi iz DS uvideli i prihvatili ovakvu sugestiju, hoće li im porasti poštovanje? Eto kao, poručuju nam da nam se ne piše dobro ako dođu Toma i drugovi, a onda se ipak opredele da porade na tome da malo apstiniraju... jer je to dugoročno dobro za stranku.

Atomski, bi li im porastao ugled u tvojim očima ako bi uradili ovako kako ti kažeš da bi za stranku bilo najpametnije i najbolje?

A država?
Atomski mrav Atomski mrav 13:20 03.04.2012

Re: Bahatost za primer

Atomski, bi li im porastao ugled u tvojim očima ako bi uradili ovako kako ti kažeš da bi za stranku bilo najpametnije i najbolje?


Bubo, ne znam šta bi mogli da urade pa da im ugled poraste u mojim očima. Toliko su zglajzali. Ne razmišljaju oni o tome kako da državi bude bolje već kako njima da bude bolje, o tome se radi i zato sam to napisao.

Šta bi bilo najbolje za državu i za sve nas? Teško je reći, s obzirom na našu političku scenu. Od govana ne možeš napraviti pitu. Ranije je bilo dosta komentara tipa - kad bi mogli Vladu da formiraju DS, LDP (+LSV) i manjine, pa da LDP tu kao kontroliše u uslovljava DS... videli smo kako ih kontrolišu tamo gde imaju mogućnosti za to a videli smo i koga je DS odabrala za koalicionog partnera... Sve u svemu, mislim da smo u jednoj LOOSE-LOOSE situaciji, u tamnom vilajetu i da ćemo se kajati kako god da glasamo.
antioksidant antioksidant 10:36 03.04.2012

.

novi pravni sistem srbije je uspostavljen novim ustavom
po tom ustavu predsednik se bira 2 puta

to naravno treba proveriti sa mladjanom dinkićem koji je insistirao na tome da jelašić (nije stranački kadar) ostane na funkciji guvernera... (ali su ga formalno na kraju ipak... birali)

inače, opusti se - veće šanse da pobedi ima dačić nego tadić (tadić je svoju rukavicu bacio a dačić kofer nije)
libkonz libkonz 10:45 03.04.2012

Re: .

novi pravni sistem srbije je uspostavljen novim ustavom
po tom ustavu predsednik se bira 2 puta

verujem da je to njihovo objašnjenje. Ali, po meni, ustav je jasan. Kakav je tvoj stav, kršenje ustava ili ne?
buba_truba buba_truba 10:45 03.04.2012

Re: .

antioksidant
novi pravni sistem srbije je uspostavljen novim ustavom
po tom ustavu predsednik se bira 2 puta

Tako su i meni objasnili neki koji su učili pravo. Onaj prvi mandat se ne računa.
A i taj kontinuitet! Što bi, libe, kontinuitet SRJ nužno bio pripisan Srbiji? Eno ga Crnoj Gori, šta fali?!
Nego, otkud znaš da će se ovaj uopšte kandidovati...
antioksidant antioksidant 10:47 03.04.2012

Re: .

Kakav je tvoj stav, kršenje ustava ili ne?

nije krsenje ustava
tadic je bio predsednik u republici koja ej bila deo savezne drzave
srbija je nastala kad se crna gora osamostalila
pre toga srbija, kao samostalna drzava nije ni postojala
tadic trenutno sluzi (veoma lose) prvi mandat
ima pravo na jos jedan
libkonz libkonz 10:48 03.04.2012

Re: .

Nego, otkud znaš da će se ovaj uopšte kandidovati...

pa šta mu je važnije od toga da vlada?
antioksidant antioksidant 10:48 03.04.2012

Re: .

od toga da vlada?

tadić ne vlada sa pozicije predsednika srbije već sa pozicije predsednika demokratske stranke
libkonz libkonz 10:50 03.04.2012

Re: .

nije krsenje ustava

a funkcija Predsednika DS i Predsednika Republike u isto vreme?
antioksidant antioksidant 10:51 03.04.2012

Re: .

a funkcija Predsednika DS i Predsednika Republike u isto vreme?

koliko znam, ustavni sud je rekao da nije ni to
(zadržavam pravo da se ne slažem - po meni je obavljanje funkcije predsednika stranke veoma javna funkcija (mada je moć po malo tajnovita))
libkonz libkonz 10:52 03.04.2012

Re: .

tadic je bio predsednik u republici koja ej bila deo savezne drzave
srbija je nastala kad se crna gora osamostalila
pre toga srbija, kao samostalna drzava nije ni postojala
tadic trenutno sluzi (veoma lose) prvi mandat
ima pravo na jos jedan

nadam se da će se javiti i pravnici sa bloga, da vidimo šta oni kažu.
buba_truba buba_truba 10:52 03.04.2012

Re: .

antioksidant
od toga da vlada?

tadić ne vlada sa pozicije predsednika srbije već sa pozicije predsednika demokratske stranke

Baš tako. Ako DS ne formira vladu, može Tadić da bude 100x predsednik, neće vladati. Meni je čudno da ljudi poput liba to ne kapiraju.
libkonz libkonz 10:54 03.04.2012

Re: .

koliko znam, ustavni sud je rekao da nije ni to

to je naše reformisano sudstvo!
libkonz libkonz 10:56 03.04.2012

Re: .

Baš tako. Ako DS ne formira vladu, može Tadić da bude 100x predsednik, neće vladati. Meni je čudno da ljudi poput liba to ne kapiraju.

otkud ti to da ne kapiram?
ovo je tekst o bahatosti Tadića i ekipe, koji slobodno gaze i ustav.
Prvo, znam da Tadić vlada kao predsednik DS-a i drugo, znam da će ga Toma dobiti na izborima za Predsednika Srbije.
antioksidant antioksidant 10:59 03.04.2012

Re: .

znam da će ga Toma dobiti na izborima za Predsednika Srbije.


pazi, tadića (sada) može pobediti bilo ko - sem nikolića
one je jednostavno rođen da bude gubitnik
da bude drugi
buba_truba buba_truba 11:03 03.04.2012

Re: .

libkonz
otkud ti to da ne kapiram?

Aj' dobro, izvini... učinilo mi se.
libkonz libkonz 11:04 03.04.2012

Re: .

važno je učestvovati
Mislim da bi Tadića Dačić dobio bar omerom 2:1.
Ali verujem da će Toma konačno postati predsednik, osim ako Tadić neposredno pred izbore ne uhapsi sam sebe.
libkonz libkonz 11:05 03.04.2012

Re: .

Aj' dobro, izvini... učinilo mi se.

vladika006 vladika006 11:09 03.04.2012

Re: .

Ipak, mislim da će tipična žena u Srbiji, Jelena Trivan, biti kandidat za predsednika.
mariopan mariopan 11:22 03.04.2012

Re: .

vladika006
Ipak, mislim da će tipična žena u Srbiji, Jelena Trivan, biti kandidat za predsednika.

Tipična žena u Srbiji?
Ma kaki! Tipična žena u Srbiji kada ovo vidi na TV, prekrsti se i hitno prebaci kanal na tursku seriju.
Hansel Hansel 11:48 03.04.2012

Re: .

a funkcija Predsednika DS i Predsednika Republike u isto vreme?

Ljuba Živkov
Predsednik Demokratske stranke i cele Srbije...

apacherosepeacock apacherosepeacock 11:55 03.04.2012

Re: .

vladika006
Ipak, mislim da će tipična žena u Srbiji, Jelena Trivan, biti kandidat za predsednika.


(italik moj)

Ajd pomeri se s mesta, za ovo drugo.
A za prvo, e pa ako cemo ovde da se vredjamo...
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 12:13 03.04.2012

Re: .

novi pravni sistem srbije je uspostavljen novim ustavom
po tom ustavu predsednik se bira 2 puta

A u p..materinu! Ma kandidovaće se on opet i ako sad dobije, biće neki izgovor tipa: "Ne važi se, držao sam ključku kad sam polagao zakletvu prva dva puta".
antioksidant antioksidant 12:15 03.04.2012

Re: .

Ma kandidovaće se on opet i ako sad dobije

biće neki izgovor tipa
nisam bio vakcinisan
renefonck renefonck 13:02 03.04.2012

Re: .

Dobro koliko puta jos ima pravo da se kandiduje - 5?

A ako se opet promeni ustav, jos jedno 7 puta?
sevarlica sevarlica 16:30 03.04.2012

Re: .

tadic je bio predsednik u republici koja ej bila deo savezne drzave


Nešto nisam siguran da to ima veze. Srbija i Crna gora su bile u federaciji sa 2 potpuno odvojene vlade i dva odvojena predsednika. One su bile države u državi a ne delovi države(kao AP Vojvodina ili Ap Kosovo i Metohija)
sevarlica sevarlica 16:54 03.04.2012

Re: .

vladika006
Ipak, mislim da će tipična žena u Srbiji, Jelena Trivan, biti kandidat za predsednika.


Ufff, mislim da u tom slučaju i Šećerovski ima šanse da pobedi na izborima

[url=http://www.youtube.com/watch?v=4TK4SyBnXpU][/url]


A onda legendarna izjava ...


[url=http://www.youtube.com/watch?v=o694fP3KB68][/url]
antioksidant antioksidant 17:21 03.04.2012

Re: .

Nešto nisam siguran da to ima veze.

vidim da nisi siguran
ali probaj da zamislis razliku izmedju samostalnih drzava i "drzava u drzavi"
(moj teca za moju tetku tvrdi da je drzava u drzavi, a ima i budzet i vojsku a naplacujei porez... cini mi se da je u pravu)
samo_vas_gledam samo_vas_gledam 20:04 03.04.2012

Re: .

Управо тако, када се донесе нови Устав, онда се, канда, све рачуна од тада. Буквално се брише онај први мандат. Све више Тадић личи на Слобу. Само што је онај био образованији и интелигентнији што је било лоше за нас, и безобзирнији. Плус боље је манипулисао...али, овај је кренуо фино да учи па ко зна можда опет промени устав па још једаред. Шта кошта нек'кошта..
skyglider skyglider 20:55 03.04.2012

Re: .

antioksidant
od toga da vlada?

tadić ne vlada sa pozicije predsednika srbije već sa pozicije predsednika demokratske stranke


Tacno. To je i sustina svega. Tadic da se nalazi na mestu ministra shumarstva opet bi bio glavni u drzavi, jer je glavni u DS-u, najjacoj vladajucoj stranci. Tako je to u partijskim drzavama poput Srbije.
highshalfbooze highshalfbooze 22:48 03.04.2012

Re: .

Tako je to u partijskim drzavama poput Srbije.


To nije u skladu sa američkim sistemom vrednosti i zbog toga treba da nas bombarduju ponovo.
sevarlica sevarlica 07:34 04.04.2012

Re: .

antioksidant
Nešto nisam siguran da to ima veze.

vidim da nisi siguran
ali probaj da zamislis razliku izmedju samostalnih drzava i "drzava u drzavi"
(moj teca za moju tetku tvrdi da je drzava u drzavi, a ima i budzet i vojsku a naplacujei porez... cini mi se da je u pravu)


Ma slažem se potpuno. Iskreno, ne znam kako su tumačili ustav i da li je Srbija pravni naslednik SR Jugoslavije i državne zajednice Srbije i Crne Gore.
libkonz libkonz 11:26 03.04.2012

Izlaznost

Sećam se koliko se Miloševićev režim mučio da skupi 50% izašlih birača na predsedničkim izborima. Ovi lopovi su odmah po dolasku na vlast i to promenili i tako nam oduzeli još jedno legitimno oružje u borbi protiv korumpirane vlasti.
antioksidant antioksidant 11:29 03.04.2012

Re: Izlaznost

Sećam se koliko se Miloševićev režim mučio da skupi 50% izašlih birača na predsedničkim izborima.

a koštunice se ne sećaš?
pa sad razmisli ko je to i zašto menjao
libkonz libkonz 11:33 03.04.2012

Re: Izlaznost

pa sad razmisli ko je to i zašto menjao

Koštunica i Dinkić (posebno ovaj drugi) su autori većine idiotluka u Srbiji, Tadićev režim ih je samo usavršio, a ni jedan poništio.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 12:28 03.04.2012

Re: Izlaznost

Na prvim izborima posle izmene te odredbe je Tadić postao predsednik. DSS je imala kao kandidata Maršičanina za koga je bilo jasno da nema šanse. U principu postojao je konsenzus među političkim akterima da se to promeni.
Takav zakon je napravljen za Miloševića dok je bio "jak ko zemlja". Kasnije je Đinđić to samo vešto koristio za neutralisanje Koštunjavog, Ne gajim ikakvu sumnju da bi i on promenio tu odredbu kasnije ako bi mu to odgovaralo.

Nego, eno i Hrvati izglasaše pristupanje EU na referendumu na koji je izašlo manje od 50% građana sa pravom glasa. Ne vidim da se nešto posebno vrišti o nelegitimnosti rezultata.
jedna_jelena jedna_jelena 16:03 03.04.2012

Re: Izlaznost

vrabac_u_steni


Nego, eno i Hrvati izglasaše pristupanje EU na referendumu na koji je izašlo manje od 50% građana sa pravom glasa. Ne vidim da se nešto posebno vrišti o nelegitimnosti rezultata.


Da nema toga izbori bi se ponavljali u nedogled. 50%+1 moze da se odrzi, rekla bih, samo u zrelim drustvima, a ni nase ni njihovo..., da ne odvalim nesto nepristojno. A ni drugi nisu odmakli mnogo, bese da je u USA glasacki listic istovremeno i loz za lutriju?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 16:26 03.04.2012

Re: Izlaznost

Da nema toga izbori bi se ponavljali u nedogled.


mislim da se upravo u tome krije tako mala izlaznost a ne u nezrelosti drustva. ponavljalo bi se i da su npr. vecinski glasali protiv.
cemu glasanje kada se zna kako mora da bude?
to ubija volju, cak i onima koji bi glasali za.
Bonner Bonner 20:36 03.04.2012

Re: Izlaznost

vrabac_u_steni

...
Nego, eno i Hrvati izglasaše pristupanje EU na referendumu na koji je izašlo manje od 50% građana sa pravom glasa. Ne vidim da se nešto posebno vrišti o nelegitimnosti rezultata.


Hrvati to kao i obicno, sibicerski primitivno, sad su kao za EU i sve je o.k.. Za slucaj da evropska kola krenu nizbrdo ili im otkazu kocnice pa zviznu o zid Hrvati imaju dobar izgovor, oni kad se ozbiljno analiziraju rezultati referenduma i nisu bili za ulazak u EU i opet "svoj na svome, hrvatska lisnica se izvuce iz hrvatskog ormana, hrvatska strojnica o hrvatsko rame i svi na oltar domovine". Zivi bili pa videli!

mariopan mariopan 11:32 03.04.2012

za domaćina

Kako ti svašta pitaš "otkud mu.." ...pa "namestilo se" pa je uzeo? Ko Dačiću koferče, naprimer?

Može neko da radi šta hoće ali ne može dokle hoće, tako da bih ga ja pustila neka proba, pa neka pukne ko tikva, da odjekne. I to mu se namestilo, sudbinski, pa neka uzme šta mu sleduje?
libkonz libkonz 11:35 03.04.2012

Re: za domaćina

nemam sumnju da će da pukne, ali mi ipak ovaj treći mandat bode oči. Ovo pojašnjenje sa promenom ustava mi nije preterano ubedljivo.
mariopan mariopan 11:47 03.04.2012

Re: za domaćina

libkonz
nemam sumnju da će da pukne, ali mi ipak ovaj treći mandat bode oči. Ovo pojašnjenje sa promenom ustava mi nije preterano ubedljivo.

Pa bode oči, jašta, samo sve mi bode oči kod njega, i to što je "sam svoj majstor" i "reformisano sudstvo" toliko da sebi može namestiti šta god mu treba...sve. Dupla funkcija je od početka govorila kakav je to čovek.
mariopan mariopan 12:02 03.04.2012

Re: Sloba v2.0 priprema teren

vladaxy
Usvojena deklaracija o potrebi formiranja Savezne Republike Srbije



Taman sam htela da pitam s kim bi mi to ... onda pročitala linak.

Taj teren se priprema odavno i nije radi Tadića pripreman.
To je nastavak razbijanja Srbije.

"Di su naši novci" je to pripremao odavno da ga narod ne priupita od čijih novaca on & komp. tako lepo žive poslednjih 20 godina a ne rade ništa osim što zamajavaju narod i pajaju sve što im pod ruku dospe....a dok se Vlasi dosete prođe voz.

U Vojvodini najvše ima Srba, pa kako njih dobiti da glasju za svoju štetu? Obećanjem nekih novaca kao Dinkić, na to se narod pali kada jadno živi, i to se koristi kao oprobani metod. Planski urađeno i nije čudo da se ovo u život sprovodi baš sada kada je narod siroma' nenormalno. Drugačije ne bi uspelo.
Nadam se samo da Srbi ( jer bez njih ovo ne biva) neće progutati tu njihovu žvaku jer ne laje kera sela radi nego sebe radi.
bluestar bluestar 13:04 03.04.2012

Re: Sloba v2.0 priprema teren

vladaxy
Usvojena deklaracija o potrebi formiranja Savezne Republike Srbije




Kakav poklon opoziciji u Vojvodini. Veselinov dr. Dragan i deda Zika su im ovom deklaracijom doneli najmanje 15% vise glasova na predstojecim izborima. Canak se juce u Dnevniku koprca, odbija federalizaciju, zna covek iz iskustva da gde se ugledni profesor Veselinov dr. Dragan umesa, tu trava vise ne raste.
sevarlica sevarlica 07:49 04.04.2012

Re: Sloba v2.0 priprema teren

U Vojvodini najvše ima Srba, pa kako njih dobiti da glasju za svoju štetu?


Jes, al' najviše ima Srba kao što je "Di su naši novci", t.j. repovi raznih šestih ličkih koje kad ne dižu bunu nisu svoji.
Ne brigaj neće lale nigde, a da hoće svoje pare, jbg to je normalno.
mariopan mariopan 12:30 04.04.2012

Re: Sloba v2.0 priprema teren

sevarlica
U Vojvodini najvše ima Srba, pa kako njih dobiti da glasju za svoju štetu?


Jes, al' najviše ima Srba kao što je "Di su naši novci", t.j. repovi raznih šestih ličkih koje kad ne dižu bunu nisu svoji.
Ne brigaj neće lale nigde, a da hoće svoje pare, jbg to je normalno.

Ma ja se bojim da hoće, i to radi para koje videti neće. Ovo se i radi po Dinkićevim fazonima, što da ne, pa za njega je to "radilo", popali i "kupi" narod za lažna obećanja.

Ovde zaista ima napaljenih koji veruju da će nam sutra sve procvetati samo da šutnemo Srbiju. A nema šanse, i ovde je opljačkano ili rasprodato sve što je valjalo, pa nema odakle da bude bolje bar 20 sledećih godina. A kada jednom krenu kola nizbrdo to se neće zaustaviti i neće proći bez havarija. Toga se bojim. Ajd, pu, pu, pu da ne bude ali jako je blizu
sevarlica sevarlica 14:37 04.04.2012

Re: Sloba v2.0 priprema teren

mariopan
sevarlica
U Vojvodini najvše ima Srba, pa kako njih dobiti da glasju za svoju štetu?


Jes, al' najviše ima Srba kao što je "Di su naši novci", t.j. repovi raznih šestih ličkih koje kad ne dižu bunu nisu svoji.
Ne brigaj neće lale nigde, a da hoće svoje pare, jbg to je normalno.

Ma ja se bojim da hoće, i to radi para koje videti neće. Ovo se i radi po Dinkićevim fazonima, što da ne, pa za njega je to "radilo", popali i "kupi" narod za lažna obećanja.

Ovde zaista ima napaljenih koji veruju da će nam sutra sve procvetati samo da šutnemo Srbiju. A nema šanse, i ovde je opljačkano ili rasprodato sve što je valjalo, pa nema odakle da bude bolje bar 20 sledećih godina. A kada jednom krenu kola nizbrdo to se neće zaustaviti i neće proći bez havarija. Toga se bojim. Ajd, pu, pu, pu da ne bude ali jako je blizu


Ma oni kojima su zaista maznuti novci u Vojvodini, neće da beže od ostatka Srbije, ali njih je malo. Velika je većina onih istih probisveta koji sede u Beogradu, Novom Sadu i sve zajedno nas zajebavaju do besvesti.
Ako je neko pokraden u poslednjih 70 godina to je centralna Srbija.
mariopan mariopan 15:33 04.04.2012

Re: Sloba v2.0 priprema teren

Ma oni kojima su zaista maznuti novci u Vojvodini, neće da beže od ostatka Srbije, ali njih je malo. Velika je većina onih istih probisveta koji sede u Beogradu, Novom Sadu i sve zajedno nas zajebavaju do besvesti.
Ako je neko pokraden u poslednjih 70 godina to je centralna Srbija.

Znam, ali predlog o konfederaciji (dve države) sa Srbijom je ipak došao iz Vojvodine, od strane onih koji sede u Novom Sadu i odlučuju i u naše ime, i koji su u tom upropašćavanju učestvovali na ovaj ili onaj način, sve vreme. To već govori da su stvari ozbiljnije nego što mislimo. Ajd, daj Bože da nisam u pravu ali mi se ne dopada kuda to sve ide. Tu sam vest ovih dana pročitala i to je vrhunac te kampanje, jer kada samo pričaju nije strašno, opasno je kada o tome odlučuju zvanični predstavnici svih nas? A eto njih sa tim "predlogom" ?


sevarlica sevarlica 18:35 04.04.2012

Re: Sloba v2.0 priprema teren

Znam, sve znam. Ma ako je Vojvođanima bolje samima, nema šta stvar je jasna, ali mislim da nije problem u centru vlasti već u onima koji sede u tim centrima.

A sad sled događaja...

Ako se tako nešto i započne, pa tek onda će da krene podela u Vojvodini. Južni Banat je vezan za Beograd i Smederevo, oni će da ostaju sa njima. Severni Banat je toliko jadan uništen da ljudi ne znaju koga više da mrze, dal Beograd dal Novi Sad, Bačka mora sama jer oni jelte imaju glavni grad i brdo usled livade a sa njima će i deo Srema, a drugi deo Srema će sa Mačvom da pravi konfederaciju.
Za to vreme ja ograđujem moju vikendicu bodljikavom žicom i proglašavam republiku "Crveni Breg & Obala Panonskog Mora". Imam izlaz na Dunav, arheološko nalazište, plodnu zemlju, šume, struju, vodu i kanalizaciju a internet ima da kradem od komšije. Još samo zastavu da smislim.

mariopan mariopan 20:24 04.04.2012

Re: Sloba v2.0 priprema teren

Severni Banat je toliko jadan uništen da ljudi ne znaju koga više da mrze, dal Beograd dal Novi Sad,

E tu sam, i baš je tako kako kažeš.
Za to vreme ja ograđujem moju vikendicu bodljikavom žicom i proglašavam republiku "Crveni Breg & Obala Panonskog Mora". Imam izlaz na Dunav, arheološko nalazište, plodnu zemlju, šume, struju, vodu i kanalizaciju a internet ima da kradem od komšije. Još samo zastavu da smislim.

I ja sam to već razmatrala kao mogućnost

Inače, ceo komentar je
sevarlica sevarlica 15:10 05.04.2012

Re: Sloba v2.0 priprema teren

I ja sam to već razmatrala kao mogućnost

Inače, ceo komentar je


Milan Karagaća Milan Karagaća 14:27 03.04.2012

Kao predsednik samostalne i nezavisne

Ovo mu je faktički drugi put da izlazi kao kandidat za predsednika Republike Srbije kao samostalne države.
Prvi put je izabran kao predsednik članice DZSiCG, tako da mu je ovaj tekući mandat zapravo prvi mandat izabranog predsednika samostalne,nezavisne države Srbije.
vladaxy vladaxy 15:03 03.04.2012

Re: Kao predsednik samostalne i nezavisne

Milan Karagaća
Ovo mu je faktički drugi put da izlazi kao kandidat za predsednika Republike Srbije kao samostalne države.
Prvi put je izabran kao predsednik članice DZSiCG, tako da mu je ovaj tekući mandat zapravo prvi mandat izabranog predsednika samostalne,nezavisne države Srbije.


Kad je Kosovo u pitanju onda postoji kontinuitet, a kad je fotelja u pitanju onda se sve resetuje.

Ako postoji kontinuitet onda važi u svim slučajevima, a on treba da odstupi.
skyglider skyglider 20:48 03.04.2012

Re: Kao predsednik samostalne i nezavisne

Milan Karagaća
Ovo mu je faktički drugi put da izlazi kao kandidat za predsednika Republike Srbije kao samostalne države.
Prvi put je izabran kao predsednik članice DZSiCG, tako da mu je ovaj tekući mandat zapravo prvi mandat izabranog predsednika samostalne,nezavisne države Srbije.


Pa nije stvar u tome sto mu je prvi mandat bio u vreme SCG, vec je bio po starom ustavu. Kad je na snagu stupio novi ustav, dobio je pravo na jos dva mandata. Jeste da zvuci besmisleno, ali tako je.
sentinel26 sentinel26 21:38 03.04.2012

Re: Kao predsednik samostalne i nezavisne

Milan Karagaća
Ovo mu je faktički drugi put da izlazi kao kandidat za predsednika Republike Srbije kao samostalne države.
Prvi put je izabran kao predsednik članice DZSiCG, tako da mu je ovaj tekući mandat zapravo prvi mandat izabranog predsednika samostalne,nezavisne države Srbije.

Prijatelju,
Srbija je samostalna (i nezavisna) i po ustavu iz 1990. godine koji je bio u ozbiljnoj suprotnosti sa Ustavom Federacije, samo nije bila međunarodno priznata.
Ograničenja ovlasti i uticaja u DZSiCG nijesu išla od DZ prema državama članicama nego obratno.

Tadić, Koštunica i Nikolić su zajedno pisali ovaj noćni Ustav i njihovi ljudi će dati i tumačenje istoga, iako svi znaju da svi ovi koji su do sada dali tumačenje toga Ustava nemaju pravo na to.
Oni imaju pravo samo da daju mišljenje, a ko želi da zna ko ima pravo da daje tumačenje Ustava neka pročita taj sam Ustav i ustavno pravo.

Ustav je ograničenje broja mandata vezao za ličnost a ne za promjenu teksta Ustava, kojim uzgred nije izvršena promjena društvenog (državnog) uređenja.

U ozbiljnim državama se prethodni mandat briše (ne računa) ako je promjenom ustava došlo do promjene društvenog (državnog) uređenja i ako su tim novim ustavom bitno promijenjene nadlježnosti predsjednika na štetu funkcije, tj. ako je došlo do ozbiljnog smanjenja njegove ovlasti, što u Srbiji nije slučaj.

Analogijom sadašnjeg "tumačenja" ustava DS-ovaca može se doći u situaciju, kada Srbija izbriše Kosovo iz Preambule ili prizna njegovu nezavisnost, Tadić će moći još dva puta da se kandiduje za predsjednika Srbije,
pa poslije proglašenja Vojvodine za republiku još dva mandata,
poslije proglašenja Sandžaka za pokrajinu još dva mandata itd....itd....itd ...

Od rasprave na pitanje ima li (po Ustavu) pravo na treći mandat, bolje i korisnije je pitanje imali uopšte obraza da se kandiduje po treći put kod ovakvih rezultata njegove vladavine.

Njegova vlada je ostvarila:
- rekordnu zaduženost države,
- rekordnu nezapošljenost,
- rekordan pad nacionalne valute poslije 1994. godine,
- .... ima još puno rekorda

Obećali su smanjenje administracije, a oni su je povećali.
Njegova dojučerašnja desna ruka (aps.M.mr.Dinkić) je u državnoj infrastrukturi i javnim preduzećima zaposlio komplet članstvo sekte G-17% sa sve rodbinom do sedmog koljena, sada prosipa priče narodu o departizaciji a on i DS ćute o tome.

freehand freehand 21:49 03.04.2012

Re: Kao predsednik samostalne i nezavisne

Analogijom sadašnjeg "tumačenja" ustava DS-ovaca može se doći u situaciju, kada Srbija izbriše Kosovo iz Preambule ili prizna njegovu nezavisnost, Tadić će moći još dva puta da se kandiduje za predsjednika Srbije,
pa poslije proglašenja Vojvodine za republiku još dva mandata,
poslije proglašenja Sandžaka za pokrajinu još dva mandata itd....itd....itd ...

Samo da te podsetim - i kad se Crna Gora bude vraćala matici.
Ako si zaboravio, mis'im
sevarlica sevarlica 08:06 04.04.2012

Re: Kao predsednik samostalne i nezavisne

Samo da te podsetim - i kad se Crna Gora bude vraćala matici.
Ako si zaboravio, mis'im


Neeeeeeeeeeeeeeeee !!!! Samo to ne opet, evo daćemo i Rašku i Vojvodinu i preševsku dolinu samo ne u državnu zajednicu opet.
freehand freehand 14:42 03.04.2012

Baš je super

kad u isto vreme insistiraš na poštovanju Ustava i pljuješ Ustavni sud, a Tadića zoveš bezmudim ćvrstorukašem.
Do jj!
libkonz libkonz 15:40 03.04.2012

Re: Baš je super

kad u isto vreme insistiraš na poštovanju Ustava i pljuješ Ustavni sud, a Tadića zoveš bezmudim ćvrstorukašem.
Do jj!

Zar se nije pokazao kao takav? Zar on sebe ne vidi kao najsposobnijeg i najpametnijeg? Još u paketu sa savetnicima, sigurno misli da su zajedno najmudriji na svetu!
Parlament je obesmišljen, vlada takođe. Sve odluke donosi sam Tadić, a leđa mu čuvaju poltroni i lopovi. Čovek je imao 40% glasača, a nije imao m. da menja stvari koje ne funkcionišu. Svakodnevno je vodio brigu o rejtingu ne misleći na budućnost. Puštao je da se nenormalno krade jer nije hteo da udari na svoje ljude. Nije znao da prelomi kada je trebalo. Ništa ovo ne čudi, jer mu je otac namestio sve na tacni. Jednostavno je na čelo države došao pogrešan čovek. S obzirom da smo u poslednjih 8 godina bili osuđeni na vladavinu Tadića, Dinkića i Koštunice, dobro da još nismo bankrotirali.
Čuvanje ustava je ujedno i čuvanje države. Mi nemamo nezavisnu ni zakonodavnu, ni izvršnu ni sudsku vlast, a ni trunku nagoveštaja da bi se to ikada promenilo ako DS ostane na vlasti. Umešao je dragi Predsednik prste i u izbor sudija, siguran sam i to iz najboljih namera. Samo, njegove dobre namere nas vode u ponor.
freehand freehand 15:56 03.04.2012

Re: Baš je super

Čuvanje ustava je ujedno i čuvanje države. Mi nemamo nezavisnu ni zakonodavnu, ni izvršnu ni sudsku vlast, a ni trunku nagoveštaja da bi se to ikada promenilo ako DS ostane na vlasti. Umešao je dragi Predsednik prste i u izbor sudija, siguran sam i to iz najboljih namera. Samo, njegove dobre namere nas vode u ponor.

Najveća je sreća da će sve to biti osujećeno i da ćemo kao ruska gubernija i članica saveza Rusije i Belorusije ušetati u EU, sa sve sigurnom kućom za Ratka Mladića.
Samo da prvo pohapsimo i skinemo košulju sa leđa novinarima-izdajnicima, pošto smo već ispratili i onog drugog što ga je pred smrt bolela noga,
A hoće to kad se mnogo krade i kad je taj isti bio najveći gangster u državi. Reko nam Laufer.
Evo i ja se radujem opštem procvatu i obilju koje je na pragu.

libkonz libkonz 16:10 03.04.2012

Re: Baš je super

pošto smo već ispratili i onog drugog što ga je pred smrt bolela noga,

prilično sam siguran da je to bila nesrećna koincidencija i da Toma Nikolić nije znao da se sprema Đinđićevo ubistvo. Ni ja nemam poverenja u njega, ali šta nam je alternativa? Ostanak DS-a na vlasti i dalja pljačka i degradiranje svih institucija u Srbiji? Nego, da srušimo Tadićev režim i dalje gledamo šta ćemo i kako.
freehand freehand 16:23 03.04.2012

Re: Baš je super

prilično sam siguran da je to bila nesrećna koincidencija i da Toma Nikolić nije znao da se sprema Đinđićevo ubistvo.

Ali si 100% siguran da je Tadiću otac, inače velikosrpski udbaš, inače Crnogorac separatista i memorandumski akademik - servirao predsedničko mesto na tacni?

libkonz libkonz 16:39 03.04.2012

Re: Baš je super

servirao predsedničko mesto na tacni?

na svoju sposobnost nije došao do njega, u to sam siguran
ecce-florian ecce-florian 18:11 03.04.2012

Re: Baš je super

freehand
prilično sam siguran da je to bila nesrećna koincidencija i da Toma Nikolić nije znao da se sprema Đinđićevo ubistvo.

Ali si 100% siguran da je Tadiću otac, inače velikosrpski udbaš, inače Crnogorac separatista i memorandumski akademik - servirao predsedničko mesto na tacni?



Dobro de, ovo "separatiasta" stvarno nije na mestu. I zaboravio si da nije sam servirao, već s Mićunom.

A i nema dokaza ( barem do sada) da je Toma baš od Tadića sr. saznao da se sprema Đinđićevo ubistvo
freehand freehand 22:26 03.04.2012

Re: Baš je super

libkonz
servirao predsedničko mesto na tacni?

na svoju sposobnost nije došao do njega, u to sam siguran

Pa ja sam siguran da je došao na osnovu glasova birača.
Sad, tvom gorbaru dva puta nije uspelo.
Možda vam se sad posreći, da prave vrednosti izađu na videlo i budu konačno prepoznate?
papillon92 papillon92 00:51 04.04.2012

Re: Baš je super

Devedestih je Tadic u stranci nazivan "Ljubin mali".
renefonck renefonck 14:46 03.04.2012

2 x nista je nista, matematika je jasna

petronijevic001 petronijevic001 16:55 03.04.2012

Re:

Nije toliki problem što će Tadić biti (možda) treći put predsednik Srbije.Problem je što se vrlo lako može doneti novi ustav koji će "resetovati" Tadićeve mandate , pa Tadić može biti predsednik još 15 ili 20 godina.
mariopan mariopan 17:12 03.04.2012

Re: Re:

petronijevic001
Nije toliki problem što će Tadić biti (možda) treći put predsednik Srbije.Problem je što se vrlo lako može doneti novi ustav koji će "resetovati" Tadićeve mandate , pa Tadić može biti predsednik još 15 ili 20 godina.

Pu, pu, pu, pomeri se s'mesta
samo_vas_gledam samo_vas_gledam 20:15 03.04.2012

Re: Re:

Ш'ооо? Шта би ту било чудно? Ионако сад сви имају замерке на њега, осим Коштуњавог. Он га љуби као чедо своје
Bonner Bonner 20:51 03.04.2012

Tadic za Premijera!

Ne razumem sta mu to treba?!

Umesto da sedne u premijersku fotelju jer neformalno poslednje 4 godine on donosi sve vazne odluke koje se ticu Vlade Srbije i prakticno je Premijer iza protokolarnog Premijera.

Za Srbiju bi najbolje bilo da se u Stari Dvor useli Prestolonaslednik Aleksandar II Karadjordjevic i kao Kralj obavlja protokolarne duznosti u parlamentarnoj monarhiji Kraljevini Srbiji. On taj posao obavlja poslednjih 10 godina i to radi jako dobro, humanitarni rad na prvom mestu, obelezavanje istorijski vaznih datuma, savrseno predstavlja drzavu u inostranstvu na brojnim internacionalnim skupovim posebno gde su monarhije odvojene od ostalih drzava-republika, kao kraljevska vencanja i slicno, putuje intenzivno po Srbiji, mnogo vise od mnogih Ministara i vladinih cinovnika, mozda cak vise i od Tadica.

Tadic kao buduci Premijer moze da racuna na moj glas, inace NE!

antioksidant antioksidant 20:58 03.04.2012

Re: Tadic za Premijera!

Za Srbiju bi najbolje bilo da se u Stari Dvor useli Prestolonaslednik Aleksandar II Karadjordjevic i kao Kralj obavlja protokolarne duznosti u parlamentarnoj monarhiji Kraljevini Srbiji.


pa vi ljudi niste normalni?
(a upornost vam je na nivou pretendenta - dijareicna)
a zasto da ne "zasedne" katarina oksenberg i bude kraljica majka?
stopalo stopalo 21:00 03.04.2012

Re: Tadic za Premijera!

od svih razloga da se ne glasa za tadica, ovo je za sada najgluplji

doduse night is young, ko zna sta ce jos da se pojavi kao razlog na ovom blogu
stopalo stopalo 21:05 03.04.2012

Re: Tadic za Premijera!

antioksidant

brrrrrrrteeeee, pa ovo ti je drugi put da me zajebes na brzini kucanja

draft.dodger draft.dodger 21:05 03.04.2012

Re: Tadic za Premijera!

Bonner
Za Srbiju bi najbolje bilo da se u Stari Dvor useli Prestolonaslednik Aleksandar II Karadjordjevic i kao Kralj obavlja protokolarne duznosti u parlamentarnoj monarhiji Kraljevini Srbiji.

Tamo su kuće od čokolade, prozori su od marmelade...
Bonner Bonner 21:10 03.04.2012

Re: Tadic za Premijera!

antioksidant

...
pa vi ljudi niste normalni?
(a upornost vam je na nivou pretendenta - dijareicna)
a zasto da ne "zasedne" katarina oksenberg i bude kraljica majka?


A zasto Prestolonaslednik ne bi i pravno postao Kralj Srbije? U celom svetu to nije sporno, on je Prestolonaslednik Aleksandar II od Srbije, zasto da se ta realnost ne prihvati???

A covek savrseno obavlja tu duznost vec sada. Srbiji nije potreban partijski Predsednik nego nepartijska licnost sa kontinuitetom po kojoj ce drzava u svetu biti prepoznata i koja bi imala iskljucivo protokolarnu ulogu kao i monarsi u ostalim evropskim parlamentarnim monarhijama. To je za Srbiju oduvek bilo i jeste idealno resenje!

Bonner Bonner 21:13 03.04.2012

Re: Tadic za Premijera!

draft.dodger

...
Tamo su kuće od čokolade, prozori su od marmelade...


Ne nikako, tamo se radi i zaradjuje za zivot a Kralj obavlja svoje protokolarne poslove i obaveze za koje je placen. I tacka.

A vi se preganjajte Tadicima, Dacicima, Cedama i Nikolicima...

samo_vas_gledam samo_vas_gledam 21:15 03.04.2012

Re: Tadic za Premijera!

Нешто не знам где постоји тенденција, у новијим временима, да се одустаје од Републике и враћа Монархија? Нереално је. Додуше ја нисам присталица монархије. Потпуно је глупо да неко самим рођењем добија такав положај а зашто је глупо, показало се пуно пута у историји када су на престо долазили умоболни, малоумни, зли или смешни људи.
ivana23 ivana23 21:19 03.04.2012

Re: Tadic za Premijera!

samo_vas_gledam
Нешто не знам где постоји тенденција, у новијим временима, да се одустаје од Републике и враћа Монархија? Нереално је. Додуше ја нисам присталица монархије. Потпуно је глупо да неко самим рођењем добија такав положај а зашто је глупо, показало се пуно пута у историји када су на престо долазили умоболни, малоумни, зли или смешни људи.


Ili unuka francuske kuvarice
Bonner Bonner 21:23 03.04.2012

Re: Tadic za Premijera!

samo_vas_gledam
Нешто не знам где постоји тенденција, у новијим временима, да се одустаје од Републике и враћа Монархија? Нереално је. Додуше ја нисам присталица монархије. Потпуно је глупо да неко самим рођењем добија такав положај а зашто је глупо, показало се пуно пута у историји када су на престо долазили умоболни, малоумни, зли или смешни људи.


A zasto mora negde da postoji tendencija i da se nesto kopira? Zasto Srbija ne bi bila ta koja bi povukla tu tendenciju i bila prva???

Naravno, ti uopste ne razmisljas o tome da je to posao kao i svaki drugi, naporan i prepun obaveza. Biti Kralj ne znaci sesti u fotelju i biti usluzen od jutra do mraka. To je uzasno naporan posao, gomila obaveza, termina, zivot po dosta strogom protokolu a Prestolonaslednik je pokazao i dokazao da je sposoban da taj posao obavlja kvalitetno. Zar ti mislis da bi on negde bio pozvan da nije dostojan tog poziva i drustva u koje je pozvan, kao npr. vencanje Princa Vilijama u Britaniji prosle godine???

Deco, pokusajte malo da zaboravite na komunisticku propagandu i predstavu o Kralju koji od jutra do mraka lezi na kanabetu i u krilu drzi zlatne poluge.


Bonner Bonner 21:37 03.04.2012

Re: Tadic za Premijera!

Evo jednog primera kako Prestolonaslednik predstavlja zemlju u inostranstvu.

javascript:;
draft.dodger draft.dodger 21:50 03.04.2012

Re: Tadic za Premijera!

Bonner
Deco, pokusajte malo da zaboravite na komunisticku propagandu i predstavu o Kralju koji od jutra do mraka lezi na kanabetu i u krilu drzi zlatne poluge.


Čiko, Aca Sprdnja ne bi mogao da bude kralj ni u Patkovgradu, u kome žive Raja, Gaja i Vlaja...


Bonner Bonner 21:58 03.04.2012

Re: Tadic za Premijera!

draft.dodger

Čiko, Aca Sprdnja ne bi mogao da bude kralj ni u Patkovgradu, u kome žive Raja, Gaja i Vlaja...




A to ti se javlja ili su ti dosapnuli Raja, Gaja i Vlaja? A zaboravio si da pomenes da ne ume srpski, ili se u tvom Patkovgradu ne govori srpski?!

stopalo stopalo 21:58 03.04.2012

Re: Tadic za Premijera!

a ovde kako predstavlja sebe u srbiji



i ovde imamo slika moja deda

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana