Astrologija

prognopetanje

antioksidant RSS / 08.04.2012. u 21:28

najbolje resenje bi bilo:

tadic premijer a nikolic predsednik. nije lose samo sto bi onda premijer bio tadic a predsednik nikolic

 



Komentari (67)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 21:29 08.04.2012

negativni taster

loader loader 23:31 08.04.2012

Re: negativni taster




( . . . . . . . )

Kako ljudi budu glasali, tako će biti.
Sve ostalo je na relaciji "baba i snovi"

milisav68 milisav68 07:17 09.04.2012

Re: negativni taster

antioksidant antioksidant 08:05 09.04.2012

Re: negativni taster

Sve ostalo je na relaciji "baba i snovi"

ma naravno, sto ne sprečava noćne more
loader loader 22:38 09.04.2012

Re: negativni taster

Kako ko vidi,
tako i sanja
Dr M Dr M 23:40 08.04.2012

K(h)ladionica


Premijer će da bude Dačić a Predsednik onaj koga on odredi.
expolicajac expolicajac 23:44 08.04.2012

Re: K(h)ladionica

Premijer će da bude Dačić a Predsednik onaj koga on odredi.


Obavestili me da je broj emocija ograničen na 10. Šteta
Mislim da je dovoljno
Dr M Dr M 23:50 08.04.2012

Re: K(h)ladionica

expolicajac
Premijer će da bude Dačić a Predsednik onaj koga on odredi.


Obavestili me da je broj emocija ograničen na 10. Šteta
Mislim da je dovoljno


Prebroj, jedan fali!

Evo ga
loader loader 23:58 08.04.2012

Re: K(h)ladionica

.. kažu da su te parterske vežbe ( ) najbolja priprema pred dan za glasanje
Dr M Dr M 00:08 09.04.2012

Re: K(h)ladionica

Bojim se da dan posle glasanja ne utvrdimo da se ovaj ne prevrće od smeha nego od bolova..
expolicajac expolicajac 00:09 09.04.2012

Re: K(h)ladionica

Bojim se da dan posle glasanja ne utvrdimo da se ovaj ne prevrće od smeha nego od bolova..

Pa ja se smejem od muke.
loader loader 00:23 09.04.2012

Re: K(h)ladionica


Popularno je žalopojati
Srećom, to je više sociološki fenomen, nego totalna predaja
expolicajac expolicajac 00:28 09.04.2012

Re: K(h)ladionica

Popularno je žalopojati
Srećom, to je više sociološki fenomen, nego totalna predaja

JBT predsenički kandidat Boris Tadić
loader loader 00:33 09.04.2012

Re: K(h)ladionica

Da, bilo večeras u utisku sedmice.
Nego, izađoše bar malkice iz kruga dvojke.

libkonz libkonz 08:37 09.04.2012

Re: K(h)ladionica

Bojim se da dan posle glasanja ne utvrdimo da se ovaj ne prevrće od smeha nego od bolova..

zavisi za koga navija.
Zamisli da Mlađa i dva Vojislava ne pređu cenzus
mirelarado mirelarado 00:07 09.04.2012

Како год окренеш...

...не ваља.

loader loader 00:25 09.04.2012

Re: Како год окренеш...

Oduvek su
ljudi
uz kaficu
govorili
"nikad gore nije bilo"
-
"da, bre, ovo ništa ne valja"
...



expolicajac expolicajac 07:09 09.04.2012

Re: Како год окренеш...

Oduvek su
ljudi
uz kaficu
govorili
"nikad gore nije bilo"
-
"da, bre, ovo ništa ne valja"

Bolje da se mi spremimo na vreme
antioksidant antioksidant 08:07 09.04.2012

Re: Како год окренеш...



jeste bilo bolje
i biće bolje
a i sad je dobro
loader loader 22:43 09.04.2012

Re: Како год окренеш...

Kome je dobro,
nek mu je dobro.
To je jedan ekstrem.
A drugi ekstrem je ono besomučno populističko kukumavčenje,
kao ništa ne valja, nikad gore nije bilo...

Naravno,
obično se iza jednog od ta dva krije
dnevnopolitična simpatija (ili antipatija).


stefan.hauzer stefan.hauzer 01:02 09.04.2012

.

tek sad skapiraš koliko si nisko pao - kad ti se ovo nudi kao najbolje rešenje.

o kako bih voleo da si tu...
janeznam janeznam 07:42 09.04.2012

.

pa logicna podela uloga. mada...uz malo vise truda dacic bi mogao prekoracenjem brzine da obidje tadica i nikolica.mada... ne verujem u bilo kakav uspeh nikolica.uspeh u smislu predsednik,premijer ...
antioksidant antioksidant 08:29 09.04.2012

Re: .

uz malo vise truda dacic bi mogao prekoracenjem brzine da obidje tadica i nikolica.

uz malo vise baksuza...
janeznam janeznam 08:42 09.04.2012

Re: .

ja ne navijam, ja samo iznosim svoj misljenje
antioksidant antioksidant 08:45 09.04.2012

Re: .

ja ne navijam, ja samo iznosim svoj misljenje

ma znam nego ja bajam (poslednja linija odbrane razuma :))
janeznam janeznam 09:24 09.04.2012

Re: .

aaaa...jasno. samo napred jer nama samo cudo pardon bajanje moze pomoci : )
angie01 angie01 09:34 09.04.2012

okolosalata

..je l neko uocio za bilo kog kandidata sta konkretno nudi nama, paln, program, taktika, argumanti, kako, sta,...ciljevi, prva, faza, druga faza, plan a, b, c,...,

sve drugo moz' da vidis u socu od kafe u solji...sve si vec iskusio i nema nepoznanica, kako god da se rasporede-nama se isto'fata,...cinjenica je da neki imaju lepse dizajniranu demagogiju i bodilengvidz, a drugi su u gruboj obradi, a nama sipak-upakovan ili ne, sa masnicom i sljokicama ili u novinskij hartiji sa pozutelim stranama!

....priznajem samo da bi bio blam da jedna estetika od ponudjenih deklarise izbor ove zemlje u svetu, al sve ostalo ne menja na sustini,...e sad odelo u ovom slucaju, za nas ne cini coveka,...da dodje maxa sa vakcinom i to je to!
antioksidant antioksidant 09:37 09.04.2012

Re: okolosalata

.je l neko uocio za bilo kog kandidata sta konkretno nudi nama

pa ovlašćenja predsednika se kreću u trouglu amnestija-imenovanje ambasadora, generala-lepo izgledanje uz ruskog/američkog predsednika/potpredsednika. u tom kontekstu meni niko ništa konkretno nije obećao
angie01 angie01 10:04 09.04.2012

Re: okolosalata


pa ovlašćenja predsednika se kreću u trouglu amnestija-imenovanje ambasadora, generala-lepo izgledanje uz ruskog/američkog predsednika/potpredsednika. u tom kontekstu meni niko ništa konkretno nije obećao


mislila sam, stranke...jer to je jedino merilo-barem bi bilo logicno, po kome ti nekoga biras,...narocito predsednika, koga direktno izglasavaju glasaci!
ecce-florian ecce-florian 13:00 09.04.2012

Re: okolosalata

nama sipak-upakovan ili ne, sa masnicom i sljokicama i


Jel ti pod ovo "shipak sa masnicom" - misish Taditj precednik Dachitj premijer?
angie01 angie01 16:36 09.04.2012

Re: okolosalata

ecce-florian
nama sipak-upakovan ili ne, sa masnicom i sljokicama iJel ti pod ovo "shipak sa masnicom" - misish Taditj precednik Dachitj premijer?


zar to vec nije slucaj?
ecce-florian ecce-florian 22:03 09.04.2012

Re: okolosalata

angie01
ecce-florian
nama sipak-upakovan ili ne, sa masnicom i sljokicama iJel ti pod ovo "shipak sa masnicom" - misish Taditj precednik Dachitj premijer?


zar to vec nije slucaj?

podsetjanja o pomireniju


nsarski nsarski 10:38 09.04.2012

Politicka naiva

Ima jedno pitanje koje me opseda ovih par godina kako sam u prilici da posmatram politicka desavanja u Srbiji iz prvog reda, da tako kazem, a ne iz inostranstva. A pitanje je sledece:
Zamisljam da sam, na primer, teniser. Ne neki vrhunski, ali da sam solidan u mom selu. Kao takav teniser, ja bih, a mislim da bi svako od nas, kad gledam Djokovica kako igra, ili nekog drugog vrhunskog tenisera po vasoj zelji, rekao: "Ovo je majstor! Svaka mu cast. Ja ne mogu ni da sanjam da tako igram." Isto bih rekao i za Mesija, ili Ronalda, etc., da sam fudbaler sa poljanceta, itd.
E, sad.
Kad neki od nasih politicara vide da su Kinezi od svoje nazadne zemlje za 25 godina napravili svetskog giganta, kad vide da su Argentinci, Brazilci, itd., za samo deset godina postali bitni ekonomski akteri svetskih razmera, i kad vide njihove politicare, da li makar i jednom pomisle: "Svaka im cast! To su majstori! Ja ne mogu ni da sanjam da takav budem." Da li to nasi politicari ikad pomisle?
To je pitanje koje me opseda. Naivu sam priznao u naslovu ovog komentara.
jesen92 jesen92 11:08 09.04.2012

Re: Politicka naiva

..kad bi nasi politicari tako razmisljali odavno bi prestali da se bave politikom..ali oni ne misle da su fudbaleri na poljancetu vec misle da bez njih fudbal ne moze da se igra..ocigledno da se radi o nekoj deformaciji u mozgu..
expolicajac expolicajac 11:19 09.04.2012

Re: Politicka naiva

Kad neki od nasih politicara vide da su Kinezi od svoje nazadne zemlje za 25 godina napravili svetskog giganta, kad vide da su Argentinci, Brazilci, itd., za samo deset godina postali bitni ekonomski akteri svetskih razmera, i kad vide njihove politicare, da li makar i jednom pomisle: "Svaka im cast! To su majstori! Ja ne mogu ni da sanjam da takav budem." Da li to nasi politicari ikad pomisle?
To je pitanje koje me opseda. Naivu sam priznao u naslovu ovog komentara.

Pa da vratimo Miru Marković ona se razume sa Kinezima
antioksidant antioksidant 12:17 09.04.2012

Re: Politicka naiva

Kad neki od nasih politicara vide da su Kinezi od svoje nazadne zemlje za 25 godina napravili svetskog giganta, kad vide da su Argentinci, Brazilci, itd., za samo deset godina postali bitni ekonomski akteri svetskih razmera, i kad vide njihove politicare, da li makar i jednom pomisle: "Svaka im cast! To su majstori! Ja ne mogu ni da sanjam da takav budem."

ovo pitanje je interesantno i sa aspekta sta se dozivljava kao kriterijum uspeha politicara? rast brutodrustvenog proizvoda? prosecne zarade? povrsina teritorije koja pise u ustavu? povrsina teritorije sa koje se naplacuje porez? broj ljudi sa prihodima iznad "granice siromastva"? broj (ne)prodatih stanova u belvilu? broj ljudi koji na dan izbora ne odu na pecanje? broj sportskih medalja? godine opstanka na vlasti? broj privilegija? broj ruckova koje je neko drugi platio?... a posebno pitanje je sta su ti kriterijumi za politicare same a sta za "korisnike njihovih usluga"?
nsarski nsarski 13:28 09.04.2012

Re: Politicka naiva

ovo pitanje je interesantno i sa aspekta sta se dozivljava kao kriterijum uspeha politicara? rast brutodrustvenog proizvoda? prosecne zarade? povrsina teritorije koja pise u ustavu? povrsina teritorije sa koje se naplacuje porez? broj ljudi sa prihodima iznad "granice siromastva"? broj (ne)prodatih stanova u belvilu? broj ljudi koji na dan izbora ne odu na pecanje? broj sportskih medalja? godine opstanka na vlasti? broj privilegija? broj ruckova koje je neko drugi platio?... a posebno pitanje je sta su ti kriterijumi za politicare same a sta za "korisnike njihovih usluga"?

Sada cu brutalno da ti citiram Filipa Mladenovica: "Nemoj da zamagljujes temu!". Valjda je osnovna zelja gradjana da bolje i lakse zive - to je primarni nacionalni interes svake zemlje - Srbije, Brazila, Kine, Islanda, Bestragije - you name it. Ja tako mislim.
Sad, ja sam politicki naivan, kao sto rekoh.
antioksidant antioksidant 13:41 09.04.2012

Re: Politicka naiva

Valjda je osnovna zelja gradjana da bolje i lakse zive -

bolje - s manje stresa?
lakse - s manje posla?
nsarski nsarski 13:57 09.04.2012

Re: <span>Re: Pol<span id="dtx-highlighting-item" dtx-highlight-backgroundcolor="blue">i</span>t<span id="dtx-highlighting-item"

bolje - s manje stresa?
lase - s manje posla?

Zamagljujes, AO, zamagljujes!

Bolje - imas bolju zdravstvenu zastitu, kvalitetnije se hranis, imas bolje skolovanje za decu, osecas da ce sutra biti bolje nego danas. Sve te svakodnevne stvari ti ne predstavljaju nadljudski napor i nisu luksuz.

Lakse - lakse zavrsavas administrativne poslove, lakse regulises sve vrste obaveza prema drzavi, lakse nalazis posao, lakse menjas posao, lakse napredujes (zahvaljujuci svojim licnim uspesima i poboljsanjima), lakse dises.

Evo ti pesma za zamagljivanje:

Mada osecam intonaciju - tu svoju subordinaciju
(Prosto ne vidim limitaciju za tvoju animaciju),
I dajem konfirmaciju za tvoju kooperaciju,
I primam tvoju graciju kao argumentaciju,
Dok nudiš bonifikaciju za svaku uživanciju,
I vidim tvoju inspiraciju za maznu rekreaciju,
I tvoju orijentaciju za slatku integraciju,
Za blisku konfrontaciju i prisnu stimulaciju,
I tvoju devijaciju što traži privatizaciju,
Što nece stabilizaciju, ne ceni meditaciju,
Odbija konverzaciju, zahteva realizaciju,
Premaša komparaciju, ne zna za artikulaciju -
Oprosti za implikaciju što nemam inklinaciju
Da pružim kompenzaciju za tvoju egzaltaciju:
Makni se od kamina, Džozefina. Bice termina.


P.S. Evo, na primer: kada bi nekako ukrotili javascript na ovom blogu, lakse bi se pisalo (pogledaj na sta lici naslov ovog komentara), lakse bi se citalo, i blog bi bio bolji.
antioksidant antioksidant 14:02 09.04.2012

Re: <span>Re: Pol<span id="dtx-highlighting-item" dtx-highlight-backgroundcolor="blue">i</span>t<span id="dtx-highlighting-item"

Zamagljujes, AO, zamagljujes!

:)
zbog ovog "lakse". zivot je obicno lak kad se nista ne radi (bar neko vreme je lak), pa sam "gurao vodu na tu vodenicu". nezaposlenost je dobra jer nema zamaranja

sve se ja slazem sa tobom nsarski, s tim sto postoje dva objektivna problema: kriterijumi merenaj gore pobrojanog i koliko je to bobrojano bitno s aspekta politicara.
da se vratim na pocetak - cak i ako se lokalni politicari po nekad zapitaju gde stoje u odnosu na djokovica, nikada nece odustati da se dalje bave svojim poslom (ma koliko to lose bilo). put svet losih tenisera, puna srbija losih fudbalera i to tako ide...
JJ Beba JJ Beba 14:03 09.04.2012

Re: Politicka naiva

Da li to nasi politicari ikad pomisle?

ne.
oni ne spadaju u red ljudi koji se porede sa boljima od sebe.
oni takođe nisu od fele koja gaji samokritičnost, koja ima stid od onih koji su iz izabrali da rade za njihovo dobro a (ti koji su ih birali) žive na ivici bede dok oni ne zanju šta će sa sobom od besa. ne, ne, dragi moj šarski, veliku stvar očekuješ od naših političara. nisu oni tolko obrazovani, ni načitani ni senzibilni za takvu vrstu plemenitosti.
to je bre bagra, fukara,ološ. plemenitost, skromnost, emapija nisu njihova svojstva.
kao ni istinoljubivost, pravda......
jesen92 jesen92 15:47 09.04.2012

Re: Politicka naiva

...kakvi su nasi politacari pokazuje i broj kandidata za predsednika drzave..znaju dobro da nemaju sanse al se ipak kandiduju kako bi reklamirali stranku i dobili kintu a na kraju ih nece biti sramota kad budu dobili 1% glasova na primer...uzas..
nsarski nsarski 16:19 09.04.2012

Re: Politicka naiva

znaju dobro da nemaju sanse al se ipak kandiduju kako bi reklamirali stranku i dobili kintu a na kraju ih nece biti sramota kad budu dobili 1% glasova na primer...uzas..


Pa, mozda i u tom ustrojstvu sveta moze covek da se okoristi. Na primer, istaknemo nekog vidjenijeg blogera za prezidente kandidata (evo Filip bi bio dobar, snalazi se sa transparentima), uzmemo kintu i kupimo nov server za B92, na boljitak svih nas. I damo otkaz onom javaskriptu, pa neka se bavi metraznom robom, na primer, ili slicnim funkcijama za koje niko ne mari...
ecce-florian ecce-florian 19:37 09.04.2012

Re: Politicka naiva

veliku stvar očekuješ od naših političara. nisu oni tolko obrazovani, ni načitani ni senzibilni za takvu vrstu plemenitosti.


Ljuba Tadić - profesor prava, doktor nauka, član Sanu......
Veljko Mićunović - profesor filozofije, asistent na FF Beograd.....
Mihajlo Marković - redovni profesor na FF Beograd,član SANU....
Žarko ( Veljka )Korać - profesor psihologije na FF Beograd......
Boris ( Ljube ) Tadić - profesor psihologije gimnazija Beograd....
Borka (Vuke ) Pavićević - dramaturg
Čedomir Jovanović - dramaturg
Biljana Srbljanović - dramaturg , predavač FDU Beograd
Dobrica Ćosić - viša politička škola "Djuro Djaković", član SANU, precednik SRJ
Vuk Drašković - diplomirani pravnik, ministar spoljnih poslova....
Vojislav Šešelj - diplomirani pravnik, najmlađi doktor nauka u SFRJ, asistent na fakultetu političkih nauka u Sarajevu,....
Tomislav Nikolić - master ekonomista, potpredsednik vlade SRJ,potpredsednik vlade Srbije, predsednik skupštine Srbije ( 5 dana)....


to je bre bagra, fukara,ološ.


Paz, ako ovo nije argumentovan komentar koji zahteva da se samodemantuješ, izsamokritkuješ te po mogućstvu samoizbičuješ, onda stvarno ne znam šta da kažem

I uopšte me čudi moderacija koja dozvoljava ovakvo paušalno netačno i nadasve uvredljivo komentarisanje.

Bebo


razočarala si me
antioksidant antioksidant 20:58 09.04.2012

Re: Politicka naiva

Dobrica Ćosić - viša politička škola "Djuro Djaković", član SANU, precednik SRJ
na posao stigao taksijem
jesen92 jesen92 22:31 09.04.2012

Re: Politicka naiva

Pa, mozda i u tom ustrojstvu sveta moze covek da se okoristi. Na primer, istaknemo nekog vidjenijeg blogera za prezidente kandidata (evo Filip bi bio dobar, snalazi se sa transparentima),

..kakav filip..DrM je odavno nas prezident..
loader loader 23:09 09.04.2012

Re: Politicka naiva

Kad neki od nasih politicara vide da su Kinezi od svoje nazadne zemlje za 25 godina napravili svetskog giganta, kad vide da su Argentinci, Brazilci, itd., za samo deset godina postali bitni ekonomski akteri svetskih razmera, i kad vide njihove politicare, da li makar i jednom pomisle: "Svaka im cast! To su majstori! Ja ne mogu ni da sanjam da takav budem." Da li to nasi politicari ikad pomisle?

Verujem u pozitivnu nameru komentara, samo... Kinezi...
Uz koju cenu ljudskog mesa, ljudskog rada, ljudskih prava..?
Pitam se nešto drugo. Ako pođemo od makar i blagog neslaganja sa surovim liberal-kapitalizmom (a isti je, svesnim dopuštanjem kineskim, zadro u tkivo kineske ekonomije i podigao je uz maltene robovski rad miliona kineskih pojedinaca), onda bi možda valjalo ne upuštati se u ove vrste poređenja (kao u citatu).
Kad se kaže "naši političari", onda se svi političari izjednačavaju. Ima i ono, svi su lopovi, niko ne valja... To je najbolja moguća situacija za opstanak onih najgorih, jer se u toj "opštoj uprljanosti svih" više niko i ništa ne raspoznaje. Tako su Korać i Mrka isti. Tako su ...... i .... isti. Tako bilo koje pregnuće da se išta pokrene biva obesmišljeno. Pošto evidentno nisu svi isti, mislim da nije baš zahvalno izricati to "naši političari".

Naše društvo je od jedne na žalost totalno kriminalizovane zajednice (kakva je bila 90-tih) u poslednjih desetak godina ipak krenulo put pravne države. Da, daleko putešestvije u zatečenim uslovima. Gde smo sada na tom putu? Na možda 30, ili 40% pređene razdaljine (ako se to tako može nazivati, ili računati). Ne zaboravimo, pomaci se dešavaju - iako sve vreme, na svim dosadašnjim izborima (lako je prebrojati poslanike u parlamentu), većina građana glasa za stranke sm-režima i njegove satelite. Kad se i sa te strane gleda, uočava se da je sve to jedan složen, mučan proces i sporohodan proces (iz upravo navedenog razloga - većinske podrške onim retrogradnim "idejama" naše politike).
loader loader 23:22 09.04.2012

Re: politička naiva

politicari po nekad zapitaju gde stoje u odnosu na djokovica, ...

Samo žestoke naivčine, ili svesni korisnici demagogije veruju da bi Đoković zaista bio izabran.
Ne bi.
Tvrdim da ne bi.
Kao što se ovde koristi samo kao oruđe protiv nemiljenika,
tako ga ni široka masa ne bi izabrala za prvog čoveka države. Ovako ga svojataju, jer je virtuelan, ali u realnom izboru on ne bi prošao.

JJ Beba JJ Beba 23:46 09.04.2012

Re: Politicka naiva


razočarala si me

e moj cvetiću, ja milila ti zanš da ima obrazovanja i obrazovanja

ima genijalnih marginalaca bez odgovarajućih škola, alternativnog obrazovanja, autodidakta, kojima ovi tvoji akademici, profesori i ostali dramaturzi ne mogu ni vodu da nose

BS? koja si ti zlica
duboko si me razočarao
zilikaka zilikaka 10:38 10.04.2012

Re: Politicka naiva

Valjda je osnovna zelja gradjana da bolje i lakse zive - t

Osnovna postavka ti ne valja.

Oni ne misle da su tu zbog građana, već samo i isključivo zbog sebe.
Zato što su bogomdani za taj posao, pa to treba i da naplate.

Kad tako postaviš, dalje je sve jasno
nsarski nsarski 12:58 10.04.2012

Re: <span><span>Re: Poli<span id="dtx-highlighting-item" dtx-highlight-backgroundcolor="cyan">ti</span>ck</span><span id="dtx-hi

Oni ne misle da su tu zbog građana, već samo i isključivo zbog sebe.

Epa, jasno mi je da sam tu napravio pogresan zaokret - jos kod Albukerkija sam trebao da skrenem levo...

P.S. A oni koji tehnicki odrzavaju ovaj Blog i proizvode ovakve naslove kakav se pojavio na vrhu ovog komentara - jel su oni tu zbog korisnika ili zbog sebe?
antioksidant antioksidant 13:10 10.04.2012

Re: <span><s

P.S. A oni koji tehnicki odrzavaju ovaj Blog i proizvode ovakve naslove kakav se pojavio na vrhu ovog komentara - jel su oni tu zbog korisnika ili zbog sebe?

P.S. A oni koji tehnicki odrzavaju ovaj Blog i proizvode ovakve naslove kakav se pojavio na vrhu ovog komentara - jel su oni tu zbog korisnika ili zbog sebe?

они служе неког другог господара
име му се не изговара
jasnaz jasnaz 11:49 09.04.2012

naVr'

stari92 stari92 12:58 09.04.2012

'начи,О5 се кампањише,типа сентиш,а ..



)
ecce-florian ecce-florian 13:04 09.04.2012

Ne znam

zasto DS nije kandidovo Krleta za precednika sa Tadicem kao savetnikom.

Izborni slogan u tom slucaju bi mokao da glasi ZA PROMENE
javascript:;


javascript za premijera
milisav68 milisav68 13:14 09.04.2012

Re: Ne znam

ecce-florian

javascript za premijera


maksa83 maksa83 17:11 09.04.2012

buNbari


antioksidant antioksidant 20:58 09.04.2012

Re: buNbari

puna mu stranka bumbara a on ih trazi po plastenicima
mirelarado mirelarado 22:03 09.04.2012

Re: buNbari

puna mu stranka bumbara a on ih trazi po plastenicima


Можда је слушао ово, па га понело...
loader loader 23:12 09.04.2012

Re: buNbari

Ako ne valjaju bumbari,
tu su u rezervi osice.
Ubadaju, provereno.
Da, provereno.
loader loader 21:33 12.04.2012

Re: buNbari

Naravno,
blog mnogima služi za autodemagogiju ("mi pošteni, a oni onamo nepošteni"
i jadanje..
Al', dobro, i to se mora razumeti..



horheakimov horheakimov 21:47 09.04.2012

titties

- press.to.lonas.led.nik@pre.C.d.nik.op.remi.jer -
Tomislav Tadic TT, kao Audi
na posao dolazi u kabrioletu
no alarms and no surprises u toaletu (:
antioksidant antioksidant 07:42 10.04.2012

:*-)

kad vidim neke "argumente" za neglasanje (narocito argumentatore) pozelim da glasam dva puta :)

jesen92 jesen92 10:11 10.04.2012

Re: :*-)

kad vidim neke "argumente" za neglasanje (narocito argumentatore) pozelim da glasam dva puta :)

...moz da se zezas ali svaki normalan covek je bacen u trilemu kada su ovi izbori u pitanju...meni se svideo teofil na "utisku" iako se njegovi argumenti za izlazak svode na Tomu tj vece zlo sto i nije neki argument...s druge strane, kad pomislim na tomu kao predsednika pripadne mi momentalno muka pa pomislim da to i jeste argument...a onda pomislim na dacica i slavicu pa mi opet muka..onda pomislim na srbijanku koja je govorila o nekim principima sa kojima se potpuno slazem ali nije dala ni jedan konstruktivni i smisleni predlog za resenje situacije..iskreno, ne znam sta mi je ciniti...ima dana do 6 maja valjda ce se nesto iskristalisati..
antioksidant antioksidant 13:11 10.04.2012

Re: :*-)

ima dana do 6 maja valjda ce se nesto iskristalisati..

ma topolako uz slavski ručak ako ideš negde...
pa šta kažu drugi gosti...
iskristalisaće se odluka nekako
jesen92 jesen92 22:39 10.04.2012

Re: :*-)

ma topolako uz slavski ručak ako ideš negde...
pa šta kažu drugi gosti...
iskristalisaće se odluka nekako
..idem na slavski rucak ali odluka ce biti doneta pre rucka
antioksidant antioksidant 07:39 11.04.2012

Re: :*-)

..idem na slavski rucak ali odluka ce biti doneta pre rucka

ja cu ipak sacekati desert

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana