Društvo| Ljudska prava| IT| Sex

Videli Resničani da Đilas Rome uklanja, pa i oni digli nogu

Predrag Azdejković RSS / 11.04.2012. u 09:03

 

djilas.14896.jpg

 

Mnogi mediji za proteste u Resniku vezuju reč rasizam, za nalepnicu "raseljavam Rom" takođe su vezali reč rasizam. A ja se  samo pitam koja je razlika između Resnika, nalepnice i onoga što radi Dragan Đilas i zašto niko uz ime gradonačelnika Beograda ne veže tu strašnu reč RASISTA!!!

Predrag Azdejković

www.azdejkovic.com

Atačmenti



Komentari (214)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gorstak92 gorstak92 12:50 12.04.2012

Re: vojvoda

alselone
Biće belaja!


I ja kazem. Ti ces verovatno kao blogozvezda imati mesto u vozu za Ganu sa kosmoginom, ali sta cemo mi ostali?!


Vozom do Resnika.
Normalno.
angie01 angie01 12:53 12.04.2012

Re: vojvoda

vide homofobiju i "četiri zida".

cisto oko ova 4 zida - njih je prvo pomenuo djilas pa bi bilo vrlo neobicno ne povezati ih sa njim


homofobni alfa hetero....

na one koje izgradjene vrtiće, škole vide samo na "djilasoviziji" tj studiju b.


nesto su dostupne ovakve info, samo kad se djiki slika u lokalu!

ono drugo neam smisla posle maxe,...


al samo da ti kazem, nisam primetila da ovede bilo ko navija za vrelu usnu, kako ti impliciras- nedajbozenikad,....nego daj si bre neki tatko od grad koji ce da gu voli i pazi!

...protok novca od ds prvotimaca i tajkuna i nazad u prvobitnoj akukumulaciji para, kako se to nezno zove je zatvorio mogucnosti bilo kakvog poverenja, o kome ti ne znam iz kog razloga pricas!


cult, rado te se secam razumnog!
alselone alselone 12:53 12.04.2012

Re: vojvoda

o, i ne samo to:)

kaže i da svako ko postavi pitanje o radu
tog sposobnog i efikasnog čoveka

hoće za gradonačelnika osvedočenog rasistu i fašistu
koji je izučio raseljavanje po hrtkovcima:)


Ja ga nisam bas tako shvatio.
AlexDunja AlexDunja 12:59 12.04.2012

Re: vojvoda


Ja ga nisam bas tako shvatio.


mrzi me da prevrćem, ali evo ti jedan,
nije baš doslovno, alli nazire se ideja:))

pogledaj sam i ostale komentare, možda ti se sklopi slika:)
sevarlica sevarlica 13:00 12.04.2012

Re: vojvoda

cult
to je sve Vučić

vama van Beograda iskreno želim novu vladu sa Vučićem na čelu. Ili kakvu već kombinaciju želite...
Lokalpatriota u meni hoće da Djilas ovde nastavi odličan posao bar još 4 godine.


Vidiš, lokalpatriota u meni želi da Đilasa udari grom i da ostane živ ali bez mogućnosti govora i rasuđivanja.
Čovek je uspeo da prezaduži Beograd koji je u periodu od 2004-2010 uspeo da "zaradi" 5.000.000.000(pet milijardi) evra samo od naknade za gradsko građevinsko zemljište i legalizacije. Uspeo da za 1 most i jedan bulevar zaduži Beograd za 500.000.000 evra kod KOMERCIJALNIH banaka.
Uspeo je kao niko do sad da napravi i uveća razliku između gradskih i prigradskih opština.

Za svo vreme njegove vladavine jedino što je uspeo da uveća je kapital svojih firmi koje imaju ekskluzivne ugovore sa gradom.
alselone alselone 13:04 12.04.2012

Re: vojvoda

mrzi me da prevrćem, ali evo ti jedan,
nije baš doslovno, alli nazire se ideja:))

pogledaj sam i ostale komentare, možda ti se sklopi slika:)



A pogledaj komentar na koji je odgovorio. Pausalniji i 'bezargumentovaniji' dugo nisam video. Pazi bogati, "raseljavanje", kao da je Gebels u pitanju a ne preseljenje iz nelegalnog i nehigijenskog naslja u mnogo civilizovanije i trajnije naselje. U svakom slucaju, neka je to zamerka za Kulta, ali ono ostalo sto je napisao, po meni, stoji.

Pogledaj i ti ostale komentare i nemoj izvlaciti iz konteksta, mozda ti se takodje sklopi slika pa vidis vecu sliku od 'posekao drva', 'raselio rome' i 'zabranio gej paradu'.

Ovde cu se povuci iz diskusije jer mi je zapala uloga da branim Djilasa sto mi svakako nije namera. Namera mi je da konstatujemo cinjenicno stanje.
alselone alselone 13:06 12.04.2012

Re: vojvoda

Vozom do Resnika.


Pazi samo sta radis kad se ugasi svetlo. Da ne bude posle, once you go black you don't go back.
sevarlica sevarlica 13:11 12.04.2012

Re: vojvoda

samo kratko, taj most koji se tebi ne sviđa meni se dopada, mesto gde je napravljen meni je baš leglo


Pa ono jes, ima dugačak i obiman pilon i onako mislim duži je nego što treba.
O njegovoj funkcionalnosti dovoljno govori činjenica da dnevno nema više od 5.000 automobila na istom.

P.S. Most nije tu da se nekom sviđa već da ima funkciju. To ti je kao kad bi imao pokvareni Mercedes-Majbah u garaži a nemaš pare za opravku. Lep je , skup je , al ne služi .....
niccolo niccolo 13:39 12.04.2012

Re: vojvoda

Ti ces verovatno kao blogozvezda imati mesto u vozu za Ganu sa kosmoginom,

Sada je ključno pitanje da li će i Džozef da ide sa njima ili ne...
sevarlica sevarlica 13:41 12.04.2012

Re: vojvoda

Ajd' nekoliko, ja sam baš radoznao? Pet, recimo?
Stvarno ne znam šta se od afera vezuje za Đilasa a da je ikad na bilo koji način obrazloženo nekakvim dokazima?


1. Most na Adi (prevelik, preskup, nefunkcionalan)
2. Stanovi direkcije za GGZ(na dobrim lokacijama otkupljivani po DS liniji)
3. Socijalni stanovi Stepa S. i dr. Ivana Ribara(malverzacije sa izvođačima: Montera, Gemax, Deneza, itd.)
4. Bulevar kralja Aleksandra(lep i funkcionalan ali preskup i pun malverzacija oko dobijanja poslova i platana)
5. Ubacivanje dela zvezdarske šume u građevinsku zonu nakon prethodne "kupovine" zelenih parcela.
6. Smederevski put(poklonjen posao MBA Miljković, do sada završetak radova kasni 6 meseci a nije urađeno više od 30% posla.)
7. Legalizacija bespravne gradnje koja ne ispunjava uslove po prigradskim opštinama(izlazak sa objektima na put, visina objekta, zauzeće parcele, itd.)
8. BusPlus (firma koja ne plaća PDV,nasilna prodaja karata zaposlenima u javnim službama)
9. Tramvaji "Španci"(nisu skroz kalibrirani za naše šine koje su skoro menjane)
10. Parking servis(uzurpirao javne površine zidane iz samodoprinosa, ocrtava parking mesta na trotoaru iako je to zakonom zabranjeno, itd.)
11. razno

Eto, postoje ljudi koji tvrde da je ta korupcija u Beogradu upravo pod Đilasom prepolovljena?! Možeš ovo da nečim potkrepiš?


Npr. Građevinske dozvole. Kod Neše Bogdanovića se znalo 10%. Sad, se uzima mnogo više. Poslujem sa tim službama pa znam.

Ovo je notorna neistina. Bar za one koji imaju oči i veruju im više nego tebi.


Grad je prljav kao što je i uvek bio prljav, ali ranije nilo bilo budžetskih pijavica koje se zovu komunalni policajac. Pored njihove centrale u Makenzijevoj je park u Njegoševoj koje non-stop "zasran" a nikada nisam video ni jednog pandura da piše kaznu. Jedino što žderu u lokalnoj mesari.
AlexDunja AlexDunja 13:50 12.04.2012

Re: vojvoda

Ovde cu se povuci iz diskusije jer mi je zapala uloga da branim Djilasa sto mi svakako nije namera. Namera mi je da konstatujemo cinjenicno stanje.


ja sam shvatilada ti braniš kulta, a ne đilasa

vidi, o đilasu se ovuda mnogo pisalo,
i mene mrzi više i da razmišljam o njemu,
a nekmoli da o njemu pričam.

moje viđenje njegovog upravljanja gradom je najsličnije maksinom,

a uključila sam se ovde zbog kultovog agresivnog
aktivizma, koji mi je pomalo smešan.

i nije on jedini koji tako nastupa:))
čim se podsmehneš tadiću kad lupi neku glupost,
neko skoči na tebe da hoćeš da toma dođe na vlast.

ds aktivistima je odavno to jedini argument.

antioksidant antioksidant 13:51 12.04.2012

Re: vojvoda

ds aktivistima je odavno to jedini argument.

pa kad više ne mogu da te plaše time da će sps da dođe na vlast
alselone alselone 14:04 12.04.2012

Re: vojvoda

ja sam shvatilada ti braniš kulta, a ne đilasa


E, onda dobro, to mi i jeste bila namera.


i mene mrzi više i da razmišljam o njemu,
a nekmoli da o njemu pričam.


Ovo je i moj moto samo sam ga prosiro na sve njih. Kao sto postovah kod Jeremije - moj jedini odgovor na izbore, politicare, kampanju:
mrale54 mrale54 15:34 12.04.2012

Re: vojvoda

cult
"tužna istina" se odnosi na trafike, izgleda.
Tepate im "lokali", čime ste me doveli u zabludu.
Ono o čišćecnju lokala oko tržnih centara zbog monopolista je, izvinite, glupost.


Pa nece biti, bas, da je tako.
Da ne pominjem Cvetkovu pijacu i ponavljam vec naapisano, sta cemo sa Slavijom?
Sta su bile one silne picerije i cevabdzinice?
Trafike?
Lokali?
To, sto posle 22 h. od Pejtona o Terazija nema shanse da kupis cigare, nema veze!

E, sad mi bas krivo sto ovde nemam skener, jer imam papir, kad sam ulozio zahtev za tezgu na Bajlonijevoj pijaci, gde pishe u odgovoru da je ista pijaca PRIVREMENI objekat!!!
Ako nadjem skener poslacu ti na pp!

Dodushe, nije Djilas kriv za gore pomenuto, vec onaj genije sto je hteo da rushi Pejton i pravi podzemnu garazu...



cult cult 16:35 12.04.2012

Re: vojvoda

Veliki je problem sto je Djilas 'udario' na dve stvari koje su kod kosmopolitskog liberalnog blogosveta mnogo vazne, posekao drvece i usprotivio se gej paradi. Sve ostalo nije bitno. To je ona 'zao mi konja' varijanta.


ma, jasno.

Ali cilj je bio da u diskusiji barem mrvica, tračak, zračak mišljenja van liberal-nvo-krugdvojke roja izadje na blogopovršinu. Medjutim, dogma je dogma, aksiomi su aksiomi. Djilas je u tim krugovima fašista, rasista, homofob, lopov i tačka. Ko drukčije kaže kleveće i laže i/ili je ds aktivista. Savršeno poklapanje mišljenja i interesa prepoštenog vojvode Vučića i liberal-moralnih jurišnika mi je, ekšli, čak vrlo simpatična. Ovaj blog ili radio Fokus - priča od Djilasu je ista.
lillyann lillyann 17:13 12.04.2012

Re: vojvoda

ma, jasno.


..Da je Djilas najgori onima koji su juče došli u Beograd. Ostavili svoj lepi, sredjeni zavičaj i potegli dovde, u prestonicu. Ali im nije po volji ni on, niti grad.
Medju njima ima i mnogo Roma, svuda ih je, koliko hoćete ili nećete i u famoznom krugu dvojke, jedino što se daleki, radnički, siromašni Resnik usprotivio, a pridošlice i slobodni dusi to sad smatraju čistim fašizmom.
Nije nego!
E mrzim licemerje, ništa strašnije, al' ništa.

AlexDunja AlexDunja 17:19 12.04.2012

Re: vojvoda

Ali cilj je bio da u diskusiji barem mrvica, tračak, zračak mišljenja van liberal-nvo-krugdvojke roja izadje na blogopovršinu. Medjutim, dogma je dogma, aksiomi su aksiomi.


vidiš li kako etiketiraš?

recimo za sebe, a boga mi i za maksu i ao,
dugo se čitamo na blogu, odgovorno tvrdim da nikakve veze sa
liberal nvo, blatruć nikakve veze nemamo.

rekla sam da me mrzi,
pa da se zadržim na za tebe i alselonea nebitnoj
činjenici: posekao je drveće.

vidiš, meni je to bitno, i zbog drveća,
a još više zbog toga što je slagao građane da je
drveće bolesno, još je naručio neku smehotresnu studiju
da fol ubedi čedu da je to stvarno tako.

ja takvom čoveku ne verujem ništa, nijednu reč,
osim da će učiniti sve, baš sve da on i njegova
ekipa maznu što više naših para.
( čedi, takođe, da ne bude zabune)

i da te podsetim da se o 4 zida počelo govoriti
posle đilasove skandalozne izjave iz 2010 godine
čiji su snimci volšebno nestali iz medijskih arhiva.

prošle godine je revidiro, pa su postojeće izjave
baš onakve kako ih tvoje kratko pamćenje prezentuje.
angie01 angie01 17:31 12.04.2012

Re: vojvoda

liberal-nvo-krugdvojke


izvini, a ko bi tu mogao da se prepozna?

sto volim tu prozivku iz altine!

nisam primetila ni jednog ljubitelja vrele usne a jos manje kapiram u kakvoj je vezi to sto neko jasno kaze sta sve lose radi djiki, sa podrzavanjem prvopomenutog!?

ovo izvrnuto ucitavanje je ko vasin rukopis!
maksa83 maksa83 17:32 12.04.2012

Re: vojvoda

..Da je Djilas najgori onima koji su juče došli u Beograd. Ostavili svoj lepi, sredjeni zavičaj i potegli dovde, u prestonicu. Ali im nije po volji ni on, niti grad.


O pedigrirana gradžanko, ne zaboravi da pritisneš gumbić posle...

cult cult 17:50 12.04.2012

Re: vojvoda

vidiš li kako etiketiraš?


a šta drugo očekivati od ds aktiviste, ne?

Drveće u mom kraju grada, a ima ga mnogo, travu, cveće i ostalo, prvi put posle decenije je neko počeo da uredjuje, sredjuje, brine se...Sinulo sve.

Bulevar mi je mnogo lepši i funkcionalniji nego što je bio pre dve godine.

Ada, takodje.

Seoce u Lipovačkoj šumi blizu kojeg je naša vikendica je posle 300 godina dobilo asfalt. Mislim na sporedne puteve, za vreme Tita je asfaltirana glavna ulica, od prošlog leta sve, a ima ih dvadesetak.

Dve ulice ispod moje nikao je nov novcat vrtić. Fenomenalno izgleda. Treći u kraju.

Da bi došao do Novog Beograda više ne moram prvo kraj Ade i Sajma, pa u centar, na Brankov most. Konačno se neko setio i uradio. Skratio nam put za pola sata. A u ovom kraju grada žive stotine hiljada ljudi. Drugi pravac prema centru grada u naredne dve godine (ukoliko ne pobedi onaj pravi fašista i poremeti planove) trebalo bi da postane bulevar sa četiri trake i tramvajskim šinama u sredini.

Posle decenije i nešto, bukvalno od studija, ponovo koristim javni prevoz jer je sada predvidiv, čest i redovan (ne moram da se smaram jurenjem parkinga više). Aplikacija na telefonu mi kaže koliko stanica je bus daleko od moje. Sručiš poslednji gutljaj kafe, ugasiš cigaretu i kreneš na stanicu. Nikad, ali nikad nije bilo više od 10 minuta do sledećeg ako ga propustim.

Slažem se sa gradonačelnikom (i autorom bloga) da prajdu nije bilo vreme. Niti će biti skoro. Nemam ništa, ama baš ništa, protiv pedera. Ili lezbejki. Ili trandža. Ili koga god.

Na putu do pomenute vikendice u Lipovačkoj šumi prolazi se pored romskog naselja koji je grad podigao ranije. Žive tamo neki ljudi. Seljaci im donose svašta. Deluju mi ok. Tu su od pre godinu dve dana. Ali nije bilo nikakve pompe oko toga. Valjda niko od liberal-moral-policije nije saznao da se ti ljudi iz kartonskih kutija vade i naseljavaju tamo, pa nije bilo buke i talambasanja kao sada.

Meni Djilas nije fašista, ne liči na fašistu, ni na rasistu.
Ono što radi vidim, osećam, dopada mi se.
Ima moj glas.

Ako je poenta izbora da se kazne lopovi i korumpirani idioti, te da odu na zasluženi odmor i preispitivanje, onda se to definitivno odnosi na DS na svim nivoima. Osim za Grad Beograd.


Ako sam zbog ovog što sam rekao fašista, rasista, plaćeni djilasovac ili aktivista ds-a (nema moj mozak dovoljno spremnih etiketa), ok, ja s tim nemam apsolutno nikakav problem.
alselone alselone 17:57 12.04.2012

Re: vojvoda

pa da se zadržim na za tebe i alselonea nebitnoj
činjenici: posekao je drveće.


Ponovo me nisi dobro razumela. Akcenat (boldovan) u mom komentaru je bio da je to nebitno u poredjenju sa vladom, ministrima, predsednikom i svim ostalim ds banditima.

Hteo sam da kazem, kao sto se priprosto govorilo za Tita - on je krao al' je i nama dao, ovi sada kradu al' nama ne dadu' u tom pravcu sam hteo da kazem i za ovoga - mozda krade al' ima i rezultate. Ovi ostali su pokrali milijarde za 4 godine i nisu skoro nista napravili, naprotiv.

A i moram priznati da me tvoj sentiment da insistiras na drvecu u raspadajucoj drzavi posebno dirnuo i shvatio sam da si plemenita, iskrena i divna dusa.
lillyann lillyann 17:59 12.04.2012

Re: vojvoda

O pedigrirana gradžanko, ne zaboravi da pritisneš gumbić posle...



Negde si se prepoznao or what?!
Bilo bi lepo da ponovo pročitaš moj komentar a ne da mi šalješ ovako tople, duhovite, ljubavne poruke. Pamet se tvoja podrazumeva.
Aj sad u šetnju, do bulevara bez starih platana groznog, pa nam posle piši utiske. Unapred hoću da verujem da će biti smisleni.
AlexDunja AlexDunja 17:59 12.04.2012

Re: vojvoda

a šta drugo očekivati od ds aktiviste, ne?

ništa.
samo to sam htela da ti kažem:)

ne misliš valjda da ja imam nešto
protiv tvog prava da glasaš za koga hoćeš.

nisam rekla ni da si fašista ni rasista ni ništa slično,
naglasila sam smajlijem da se zezam kad sam pitala koliko te plaća,
jer tvoj entuzijazam na ovom blogu
prevazilazi mnoge ( pa i vasine:)) domete.

moj problem sa tobom je što one koji za razliku
od tebe vide đilasove mane nazivaš vučićevim navijačima,
samo to. zato sam se i uključila u razgovor.
to nije u redu.
AlexDunja AlexDunja 18:02 12.04.2012

Re: vojvoda

mozda krade al' ima i rezultate.

izvini, meni to nije dovoljno.

on je možda vispreniji i bezobzirniji,
pa izgleda da ima rezultate,

meni izgleda da će biti
veliko zlo ako on dobije veću vlast nego što sada ima.
cult cult 18:07 12.04.2012

Re: vojvoda

moj problem sa tobom je što one koji za razliku
od tebe vide đilasove mane nazivaš vučićevim navijačima,


Pa, izbor je očigledan.
Ne kažem da ste navijači, samo da zvučite kao da sam upalio Radio Fokus.
Ironija, obzirom na kratku povest ovog mesta.
alselone alselone 18:11 12.04.2012

Re: vojvoda

AlexDunja

izvini, meni to nije dovoljno.

on je možda vispreniji i bezobzirniji,
pa izgleda da ima rezultate,

meni izgleda da će biti
veliko zlo ako on dobije veću vlast nego što sada ima.


OK, saglasili smo se da se ne slazemo.
maksa83 maksa83 18:15 12.04.2012

Re: vojvoda

Negde si se prepoznao or what?!

Prepoznao sam paušalno zapišavanje neistomišljenika.
Slobodno se prepoznaj u tome.

Aj sad u šetnju, do bulevara bez starih platana groznog, pa nam posle piši utiske.

Ne moram ja tamo da idem "u šetnju", već 5 godina živim 2 ulice ispod tog bulevara i idem tuda peške na posao i s posla svaki dan, i idem po kiši i nedostaju mi krošnje koje štite od pljuska, i isto tako šetam tuda često sa dva mala dečaka, i leti mi zbog toga vrlo nedostaju iste te krošnje koje štite od sunca kad upeče odozgo i odozdo iz onog kamena.

A ja TEBI savetujem da prošetaš do nekog velikog grada koji pazi na sebe (npr. Budimpešta, Beč) i obratiš pažnju kakav je tamo odnos prema drveću starom 100 godina.

Unapred hoću da verujem da će biti smisleni.


Posle onog "juče došli u grad" sviranja k. apsolutno sam neopterećen time kako ćeš da percepiraš išta što kažem. Moraćeš da se potrudiš da se to promeni.
AlexDunja AlexDunja 18:16 12.04.2012

Re: vojvoda

Pa, izbor je očigledan.
Ne kažem da ste navijači, samo da zvučite kao da sam upalio Radio Fokus.
Ironija, obzirom na kratku povest ovog mesta.

ponovo bezobrazluk,
ja sam pokušala lepo,

a ti slobodno živi u svom svetu
u kome je jedini izbor da li će vučić
ili đilas mažnjavati tvoju lovu.
sevarlica sevarlica 18:36 12.04.2012

Re: vojvoda

.Da je Djilas najgori onima koji su juče došli u Beograd.


Pa ako za "juče" smatraš ljude čije su porodice 200 godina u Beogradu i okolini.

Ako ćemo o "starosedeocima" i "došljacima", stare Beograđane još možete da nađete samo po predgrađu. U Resniku, Umci, Grockoj, Vinči, Velikom Selu, Slancima, itd.
milisav68 milisav68 18:41 12.04.2012

Re: vojvoda

AlexDunja

a ti slobodno živi u svom svetu
u kome je jedini izbor da li će vučić
ili đilas mažnjavati tvoju lovu.


U Beogradu se drži socijalni mir, a Djilas je tu da "maže oči".

U Srbiji ima 10.000 državnih organa

Bilo bi interesantno da se vidi ceo taj spisak, gde su i šta rade ( i kolike im plate).

lillyann lillyann 18:44 12.04.2012

Re: vojvoda

Moraćeš da se potrudiš da se to promeni.


hau jes nou!



nego sad sam čula i teško mi da poverujem : profesor Vojin Dimitrijević smatra grotesknim kandidovanje pripadnika Jedne Manjine za predsednika svih. wow!!
radi se, dabome, o Zukorliću.
e, ti pusti, zloglasni aršini.
maksa83 maksa83 18:48 12.04.2012

Re: vojvoda

nego sad sam čula i teško mi da poverujem : profesor Vojin Dimitrijević smatra grotesknim kandidovanje pripadnika Jedne Manjine za predsednika svih. wow!!

Meni je grotesko kandidovanje bilo kog verskog poglavara (a pogotovo money- grabbing kretena koji potpaljuje druge kretene) za takvu funkciju. Kačavenda, Zukorlić, isti k.

cult cult 18:50 12.04.2012

Re: vojvoda

ponovo bezobrazluk,
ja sam pokušala lepo,


indid.

nego, aj sad stvarno, koliko ti plaća?
ne mogu da zamislim da se neko za sitnu kintu ovako trudi:)


a uključila sam se ovde zbog kultovog agresivnog
aktivizma, koji mi je pomalo smešan.


Zaista se trudim da ne budem ličan.
Ako se osećaš delom nečeg opšteg, šireg, što sam kritikovao, kapiram da si se osetila pogodjenom. Ali činjenice su činjenice rekao ih ja ili prećutao.

sevarlica sevarlica 18:53 12.04.2012

Re: vojvoda

Prepoznao sam paušalno zapišavanje neistomišljenika.
Slobodno se prepoznaj u tome.




Vrh!!!
AlexDunja AlexDunja 18:56 12.04.2012

Re: vojvoda

. Ali činjenice su činjenice rekao ih ja ili prećutao.

ili interpretirao:))))
znam te fore, nije problem:)

edit:

nego, el đilas slagao građane onom
naučnom studijom o drveću, ili nije?

pa da počnemo ispočetka
lillyann lillyann 19:03 12.04.2012

Re: vojvoda

a pogotovo money- grabbing kretena



što ga, dabome, bitno razlikuje od ostalih pretendenata.
mnogo si ti brz !
profesor je rekao Jedne Manjine, to me iznenadilo jer mu je u opisu radnog mesta i ugleda odbrana manjina, odbrana ljudskih prava i takoto.ponelo ga nešto, ja mislim puka iskrenost.

krećem sad na odvratni bulevar. ti?
maksa83 maksa83 19:06 12.04.2012

Re: vojvoda

što ga, dabome, bitno razlikuje od ostalih pretendenata.

Pa i ne baš, po tim parametrima.
To što je verski poglavar (neumerene struje) mu daje dodatni šmek kosmičkog pajaca.

krećem sad na odvratni bulevar. ti?

Prehodao ga danas 2x, od Lipovog Lada do Taša i nazad. Dosta je bilo.

Ponesi amrel ako šljune neka kiša pošto nema drveća.
lillyann lillyann 19:08 12.04.2012

Re: vojvoda

Ponesi amrel ako šljune neka kiša pošto nema drveća.


oću


vishnja92 vishnja92 19:40 12.04.2012

Re: zamena teza

neko je pre par meseci duhovito ustvrdio da vise voli Djilasa koji spava do podneva nego onog koji se budi u 6:00 (mislim da je Bili, lici mi na njega)

par (vise od 5) temica:
vise nije bitno koliko kosta Femin most jer to znam(o), ali otkud kretenu u glavi ideja da nije duzan da o tim novcima polaze racune onima koji ga zaposljavaju, konkretno - nama, e?



dalje, pretvaranje gradskog bulevara u seljobersku dzadu i gradskog parka u celavi mauzolej - tu takodje vise nema pitanja (ko je pratio, zna sve) osim ovog: kome je g-din tzv gradonacelnik the crvotocina odgovoran za te akcije ako nama nije, i da li su (tamo gde jeste odgovoran) racuni zaista polozeni, pregledani i odobreni? racuni o svemu. i da, o drvecu, posebito.

onda, ova antiustavna potpuna prohibicija koja nije prosla u NS ali kod nas glatko jeste, kako bese ono - red, rad, gnoj, krv i suze? ili znoj? bilo je na nekom blogu.

(insert: jebovas admin!!!!!!!!!!!!!!)

ovaj grad umire od gusenja, u-mi-re. ako Djilas odmah ne ode, Beograd je mrtav. (mene npr tesi sto za sada niko jos ne dira Generalstab, nadam se da ih je neko lepo preplasio do daljnjeg, pa da ima nade za tu pricu - za buducnost)
Terazijska terasa - crkla
Bulevar - crkao
Tas - isto
parkici (decija igralista) - crkli (zamenjeni plasticnim spodobama)
gsp - crko, kao i javne povrsine, sada u vlasnistvu Parking servisa.
(opsta mesta, o pojedinacnim je pisao sevrla..sevrli (nesto) ca)

da skratim, jer ne-mo-gu-ce je otkucati komentar, pa jos i sa slickom ili linkom nedajboze,
ona beda bedina od tzv gradonacelnika bi trebalo (ako vec mrzi grad, a voli novce) da shvati bar to da je najmanji od malih, cinovnicic sviju nas, i da i te kako ima da nas pita - leeeepo, po zakonu - svaki put kad ima vlazne snove.
detalj koji je on propustio :)

jbte, spremna sam da glasam za ds ako ga se otarasi (dulic ce da otpadne sam, glupo-tupo ne opstaje vecno, bar sam tu optimista)

to jedno.
drugo:
ako bi taj dosao do drzavnog polozaja, samo bi ga nemogucnost vodjenja novih ratova drzala na letvici (tek malo) nize od SM, mada se bojim da bi i tu prepreku sasvim kreativno premostio.

da, fasista.
bez amfilohija, hitlera i seksa. fasista kao takav.

Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 21:43 12.04.2012

Re: vojvoda

angie01
liberal-nvo-krugdvojke


izvini, a ko bi tu mogao da se prepozna?



Pa kako ko? Ovi Vucicevi aktivisti
angie01 angie01 21:48 12.04.2012

Re: vojvoda

krećem sad na odvratni bulevar. ti?

Ponesi amrel ako šljune neka kiša pošto nema drveća.


...tako su se dvoje smuvali!
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 21:55 12.04.2012

Re: zamena teza

vishnja92

par (vise od 5) temica:
vise nije bitno koliko kosta Femin most jer to znam(o), ali otkud kretenu u glavi ideja da nije duzan da o tim novcima polaze racune onima koji ga zaposljavaju, konkretno - nama, e?


dalje, pretvaranje gradskog bulevara u seljobersku dzadu i gradskog parka u celavi mauzolej - tu takodje vise nema pitanja (ko je pratio, zna sve) osim ovog: kome je g-din tzv gradonacelnik the crvotocina odgovoran za te akcije ako nama nije, i da li su (tamo gde jeste odgovoran) racuni zaista polozeni, pregledani i odobreni? racuni o svemu. i da, o drvecu, posebito.


Upravo tako. Ne radi se uopste o tome da li je Bulevar lep ili nije lep. Nije to pitanje ukusa, na sta bi Djilas nesumnjivo hteo da svede problem Bulevara.

Odakle ti bre covece (Djilase) pravo da menjas licni opis grada na svoju ruku, bez ikakve javne debate? Ej bre ne govorimo mi ovde o Resniku - namerno se pozivam na njega posto primecujem da u slucaju Roma odlicno razlikuju centralne od prigradskih opstina, da ne kazem elitnije i manje elitne delove grada?
A da ne govorimo o onom medijskom mraku dok je seca trajala i ni jedan medij nije smeo rec kritike da prozbori, samo sto nisu citali pisma podrske. A sta tek reci o policiji koja je stajala da obezbedi secu od sacice demonstranata? Pa sta bi on radio da je u pitanju neki ozbiljniji protest?

mariopan mariopan 23:01 12.04.2012

Re: zamena teza

Pa sta bi on radio da je u pitanju neki ozbiljniji protest?

Kako šta bi radio?
Pa već je uradio.
Vidi kako je rešio problem u Resniku?

Slučajno naišli "navijači" baš kroz Resnik, slučajno izazvali nerede usred mirnog protesta da bi policija mogla da pendreči protestante, pa slučajno potkačila i ostale Resničane, po svojim dvorištima i baštama........mediji ( sa kojima on nema ništa, to lažu dušmani da ih on kontroliše) ne pominju privatnu imovinu, ni njive koje su u postupku restitucije i imaju vlasnike, koje on ništa nije pitao, (što bi? ), a koju je on uzurpirao da naseli ove ljude.... isti mediji koji su nezavisni, jelte, najčeće koriste reč "rasizam u Resniku" koju je Đilas lansirao odmah na početku protesta, takoreći unapred je znao da su rasistički a ne zbog imovine ili nečeg drugog....šta kažeš, kako se snašao u rešavanju teških problema?
freehand freehand 23:19 12.04.2012

Re: zamena teza

mariopan
Pa sta bi on radio da je u pitanju neki ozbiljniji protest?

Kako šta bi radio?
Pa već je uradio.
Vidi kako je rešio problem u Resniku?

Slučajno naišli "navijači" baš kroz Resnik, slučajno izazvali nerede usred mirnog protesta da bi policija mogla da pendreči protestante, pa slučajno potkačila i ostale Resničane, po svojim dvorištima i baštama........mediji ( sa kojima on nema ništa, to lažu dušmani da ih on kontroliše) ne pominju privatnu imovinu, ni njive koje su u postupku restitucije i imaju vlasnike, koje on ništa nije pitao, (što bi? ), a koju je on uzurpirao da naseli ove ljude.... isti mediji koji su nezavisni, jelte, najčeće koriste reč "rasizam u Resniku" koju je Đilas lansirao odmah na početku protesta, takoreći unapred je znao da su rasistički a ne zbog imovine ili nečeg drugog....šta kažeš, kako se snašao u rešavanju teških problema?

Ako sam ja dobro razumeo šta ti ovde hoćeš da kažeš - Đilas je organizovao navijače da prođu kroz Resnik i izazovu tuču sa policijom kako bi policija imala razlog da prepegla mirne demonstrante? Jel to teza?
A da je glavni razlog protesta u stvari imovinski spor sa državom, star skoro sedam decenija?
Ok.
A šta ćemo sa vlasnicima zemljišta, kuća i parcela na kojima su Cigani naseljeni već decenijama? I ako se takvi obrate Đilasu sa zahtevom za odbranu privatne imovine - jel onda može makljaža i ekspresno noga u dupe?
Samo - kuda?
Za koji deo grada Beograda ti smatraš da je najprijateljskije nastrojen prema Ciganima? Gde bi ih u špaliru sa spletom narodnih pesama i igara dočeklai nudeći im so i hleb?
Gde bi to bilo prikladno postaviti kontejnere?
Ili i ti misliš da bi trebalo zidati čvrste objekte, po zapadnoevropskim standardima, minimum 15 kvadrata po članu domaćinstva?
Naravno, za pretpostaviti je da bi ti takvu odluku branila svojom građanskom čašću i samo preko tebe mrtve bi u takvoj situaciji neko Đilasa mogao nazvati lopovčinom koja od naših para časti Cigane luksuznim vilama, i ajd sad svima, zašto samo njima, a šta nama fali, zašto nas diskriminiše, i tako dalje i tako dalje.
A, Mariopan?
freehand freehand 00:10 13.04.2012

Re: vojvoda

expolicajac
Ali ako me se drug Djilas seti posle izbora - seti se, ako ne - nikom ništa. To je bila moja dužnost da radim. Najveće zadovljstvo biće mi misao da sam barem jednog čoveka izveo na pravi put.

Nemoj da zaboravimo Freehand. On ti je desna ruka koja briše znoj sa tvoga čela kad se umoriš od naporne odbrane

Dragi milicajac, vidim da si neumoran u naporima da se i tvoje dupe nađe na haubi ajkule...


mariopan mariopan 00:36 13.04.2012

Re: zamena teza

freehand

Moja teza je da se sve to dogodilo baš zgodno da mu pruži alibi za makljažu naroda, nazivanje Resničana resistima i skretanje pažnje sa osnovnog problema o kome Resničani najviše govore.

U slučajno izazvane nerede koje se na velikim skupovima događaju ne verujem, pogotovo u one koje izazivaju "navijači", to mi je iskustvo iz mlađih dana, sa raznih protesta - već viđeno i taj oprobani recept radi i dan danas.
Zato svi veliki protesti imaju svoje redare, ne radi policije, nego radi umetnutih "huligana" kojima je zdatak da izazovu nerede ne bi li se protest kompromitovao.
A da je glavni razlog protesta u stvari imovinski spor sa državom, star skoro sedam decenija?
Ok.

Da, to je najveći razlog mada ih ima još.
A šta ćemo sa vlasnicima zemljišta, kuća i parcela na kojima su Cigani naseljeni već decenijama?

Isto ono što će država da uradi i sa drugom tuđom imovinom koja mora da se vrati restitucijom. Ili će je vratiti u naturi ili će platiti vlasnicima procenjenu vrednost, jer ne žive samo Romi decenijama na nečijem ili u nečijem, živi i jako veliki broj Beograđana u stanovima koji su oduzimani posle rata.
Jedna moja dalja rođaka je morala u dubokoj starosti da se iseli iz jednog takvog stana u kome je živela 60 godina, vraćen je vlasniku i nikom ništa - iselila se. Kod dece je. Šta se tu može? Nije mogla da ga otkupi, nije dozvolio vlasnik. Niti je Đilas na silu naseljavao na tuđe da ne bi bila na ulici.
Za koji deo grada Beograda ti smatraš da je najprijateljskije nastrojen prema Ciganima?

Uopšte ne bih vodila računa o tome gde bi njih neko želeo ili ne bi, niko nema pravo da spreči ljude da žive tamo gde za njih ima uslova i gde je moguće obezbediti smeštaj, posao, školu, lekare i sve što im svima treba.
Ne znam koji deo Beogrda ima prostora koji je gradsko zemljište, ovaj deo gde sada hoće da ih smeste nije zemljište grada, pod sporom je za restituciju. Privatna svojina, kraj priče za mene. Kao što ne mogu da ih nasele u moje dvorište niti u jednu sobu u tvom stanu tako nije u redu ni da ih naseljavaju na tuđu njivu.
Naravno, za pretpostaviti je da bi ti takvu odluku branila svojom građanskom čašću i samo preko tebe mrtve bi u takvoj situaciji neko Đilasa mogao nazvati lopovčinom koja od naših para časti Cigane luksuznim vilama, i ajd sad svima, zašto samo njima, a šta nama fali, zašto nas diskriminiše, i tako dalje i tako dalje.

Ovaj deo ti ne priliči.
To su najskromnije i jajeftinije kućice, za njih je verovatno stigao i novac od readmisije tih ljudi iz Evrope, i ne znam koliko je tih para bilo, ako ih je bilo, (a verujem da jeste jer se to tako radi), i da li je sav taj novac zaista otišao na njih? To bih proverila prvo, ovako pišem napamet, ali čak i da je grad dao ta sredstva to su najskromnija sredstva za nekakvo stanovanje, Ali za njih je to kao vila jer se zna kako su živeli. Ne znam šta imaš tome da zameriš? Ni ja to nigde nisam napisala pa ne znam šta si time hteo?
freehand freehand 00:55 13.04.2012

Re: zamena teza

pa ne znam šta si time hteo?

Time sam hteo da kažem da se čitava ta epizoda sa raseljavanjem Cigana iz kartonsko-limene favele van svih kriterijuma i normi sklepane na najskupljem zemljištu u Srbiji pretvorila u jednu tragikomičnu papazjaniju zgodnu da se opljuje po Đilasu.
I to sa svih strana. Zato što je rasista jer jadne Cigane mrda sa njihovih vekovnih ognjišta; jer im superhikovski oduzima hleb odmičući ih od novobeogradskih kontejnera za đubre; jer im oduzima elemente tradicionalnih navika i običaja terajući ih da žive u kontejnerima za stanovanje; jer vređa jadne Resničane koji su svoju neviđenu starostavnu imovinsku muku krenuli da iskazuju baš kad su pokušali da im uvale nove komšije; jer okolo vodi hordu navijača koja policiju gađa kamenicama sve psujući žutu majku; jer Ciganima-neradnicima daje bajne kontejnere i posao preko reda od naših krvavo zarađenih pa od strane države otetih para dok pošten srpski svet ne može nikako da dođe do stana i posla.

I tako dalje, i tako u krug.


mariopan mariopan 01:07 13.04.2012

Re: zamena teza

freehand
pa ne znam šta si time hteo?

Time sam hteo da kažem da se čitava ta epizoda sa raseljavanjem Cigana iz kartonsko-limene favele van svih kriterijuma i normi sklepane na najskupljem zemljištu u Srbiji pretvorila u jednu tragikomičnu papazjaniju zgodnu da se opljuje po Đilasu.
I to sa svih strana. Zato što je rasista jer jadne Cigane mrda sa njihovih vekovnih ognjišta; jer im superhikovski oduzima hleb odmičući ih od novobeogradskih kontejnera za đubre; jer im oduzima elemente tradicionalnih navika i običaja terajući ih da žive u kontejnerima za stanovanje; jer vređa jadne Resničane koji su svoju neviđenu starostavnu imovinsku muku krenuli da iskazuju baš kad su pokušali da im uvale nove komšije; jer okolo vodi hordu navijača koja policiju gađa kamenicama sve psujući žutu majku; jer Ciganima-neradnicima daje bajne kontejnere i posao preko reda od naših krvavo zarađenih pa od strane države otetih para dok pošten srpski svet ne može nikako da dođe do stana i posla.

I tako dalje, i tako u krug.



I sve to ja napisala?


GDE?

E, Freee, ajde ako ti je dosta ove rasprave da završimo, jer mi pripisuješ sveukupne negativne komentare na ovom blogu, znam šta sam pisala, a ti ako te ne mrzi ajd unazad pa čitaj? Ne odgovaram za sve komentare i blogere ovde i neću da se svađam sa tobom? Ok?
Pozzz
angie01 angie01 09:02 13.04.2012

Re: zamena teza

Odakle ti bre covece (Djilase) pravo da menjas licni opis grada na svoju ruku,


istom bahatom arogancijom su partizanski gradonacelnici po Vojvodini rusili centralne delove grada, unistavajuci gradjevine koje su bile pod zastitom kao znacjni primerci arihtektonskog stila, kao i autenticnost projektovane estetike i funkcionalnosti gradskog jezgra i tu gradili ruzne socijalisticke hotele, robne kuce i bezlicna stambena naselja, parkinge!

Pa onaj tiranin causesku nije rusio gradjevine ovencane stilom iz proslih vremena, niti dirao parkove, nego je one svoje sramotne krletke u obliku bunkera gradio gde je bilo mesta.

taj manir, da nista nije bilo pre nas i da sa nasledjem mozemo bez pitanja da radimo kako nam se prohte je nedopustiv, jer po tom principu moze sve da se unisti!
milisav68 milisav68 10:18 13.04.2012

Re: zamena teza

freehand
pretvorila u jednu tragikomičnu papazjaniju zgodnu da se opljuje po Đilasu.

Pa on je odgovoran za to, ne možeš zbog tog dogadjaja da opljuneš Mrkonjića, ili Šutanovca...
jer vređa jadne Resničane koji su svoju neviđenu starostavnu imovinsku muku krenuli da iskazuju baš kad su pokušali da im uvale nove komšije;

Pa naravno, jer su oni tu zemlju obradjivali i živeli od nje, a sude se sa državom godinama (oko te zemlje).
I nije samo ta zemlja pod sporom, već i ona gde su smestili azil za pse, a inače te kontejnere hoće da postave uz taj azil.
Čudi me da nisi "saslušao" drugu stranu, jer u TV prilozima, ti ljudi objašnjavaju o čemu se radi, čak se pojavljuje jedna romkinja (na protestu) koja pokazuje slike u kakvim uslovima žive Romi u Resniku.
A ako treba da "stavim na tas" ko tu laže, sklon sam da pre verujem narodu, nego vlasti, pa koja god to vlast bila.
jer okolo vodi hordu navijača koja policiju gađa kamenicama sve psujući žutu majku;

Vidi, protest (blokada puta) je počeo sedmog aprila ujutru, i policija je bila u standardnoj opremi (znači ne za razbijanje demonstracija), što možeš da vidiš i na snimcima, kada se raspravljaju sa meštanima, koje pokušavaju da sklone sa puta (relativno mirno).
To traje do osmog aprila posle podne, kada u 16h nailazi (slučajno?) grupa "navijača" Zvezde i Rada, i oni kamenicama počinju da gadjaju policiju, i tu nastaju povrede onih 12 policajaca, a sa intervencijom kreću i "specijalci", i nastaje opšti haos, i tada se to pojavljuje na vestima - kao "rasistički protesti" gradjana Resnika.

[url=http://www.youtube.com/watch?v=ctnL0wyhxEo&feature=player_embedded]Zabeležena medijska pažnja raznih TV emitera Srbije o protestima građana Resnika 07/08.4.2012
[/url]

jer Ciganima-neradnicima daje bajne kontejnere

Ti kontejneri koštaju 3-4 hiljade evra, a za te pare mogu da se kupe kuće (sa okućnicama) po selima u Srbiji, pa ako su već hteli da ih smeste u humanije uslove (i za to dobili neku lovu od EU), onda su mogli to sistematski da urade, a ne da sad pred izbore to lome preko kolena.
Na taj način, em ne bi bili smešteni u geto (i lakše bi se uklopili u sredinu), em bi mogli da žive (prežive) obradom zemlje i gajenjem živine/ovaca/svinja.

Ovako, računica je prosta.
Novi Beograd preko 200.000 stanovnika/glasača, naspram 20.000 stanovnika/glasača Resnika, plus zadovoljan Miško (Belvil), zadovoljan proizvodjač/uvoznik kontejnera.
mariopan mariopan 11:13 13.04.2012

Re: zamena teza

Ti kontejneri koštaju 3-4 hiljade evra, a za te pare mogu da se kupe kuće (sa okućnicama) po selima u Srbiji, pa ako su već hteli da ih smeste u humanije uslove (i za to dobili neku lovu od EU), onda su mogli to sistematski da urade, a ne da sad pred izbore to lome preko kolena.
Na taj način, em ne bi bili smešteni u geto (i lakše bi se uklopili u sredinu), em bi mogli da žive (prežive) obradom zemlje i gajenjem živine/ovaca/svinja.

Freehand je izgleda propustio da sasluša drugu stranu, Resničane, ali nije pročitao ni moj komentar koji ovo isto govori, ali mi je ladno prilepio sve ono gore?


Milisave za komentar
grebostrek.lurker grebostrek.lurker 17:07 13.04.2012

Re: zamena teza


Pa onaj tiranin causesku nije rusio gradjevine ovencane stilom iz proslih vremena, niti dirao parkove, nego je one svoje sramotne krletke u obliku bunkera gradio gde je bilo mesta.


ima ovo u Bukurestu


Kazu da je ko monolit iz 2001, cujes Ligetija kad se priblizis

"Built on the site of a hill variously known as Spirii Hill, Uranus Hill, or Arsenal Hill, which was largely razed for this megaproject, the building anchors the west end of Bulevardul Unirii and Centrul Civic. Constructing the Palace and Centrul Civic required demolishing much of Bucharest's historic district, including 19 Orthodox Christian churches, six Jewish synagogues, three Protestant churches (plus eight relocated churches), and 30,000 residences."
freehand freehand 17:12 13.04.2012

Re: zamena teza

mariopan
Ti kontejneri koštaju 3-4 hiljade evra, a za te pare mogu da se kupe kuće (sa okućnicama) po selima u Srbiji, pa ako su već hteli da ih smeste u humanije uslove (i za to dobili neku lovu od EU), onda su mogli to sistematski da urade, a ne da sad pred izbore to lome preko kolena.
Na taj način, em ne bi bili smešteni u geto (i lakše bi se uklopili u sredinu), em bi mogli da žive (prežive) obradom zemlje i gajenjem živine/ovaca/svinja.

Freehand je izgleda propustio da sasluša drugu stranu, Resničane, ali nije pročitao ni moj komentar koji ovo isto govori, ali mi je ladno prilepio sve ono gore?


Milisave za komentar

Heh...
Lapo-lapo, jbg.
Lapo cigojneri, lapo restitucija?

Izvor: B92, Tanjug

Beograd -- Gradonačelnik Beograda Dragan Đilas postigao je dogovor sa meštanima Resnika da se u to naselje preseli 10 umesto 20 romskih porodica iz okoline Belvila.



milisav68 milisav68 18:46 13.04.2012

Re: zamena teza

freehand

Heh...
Lapo-lapo, jbg.
Lapo cigojneri, lapo restitucija?

"Imali smo teške i duge razgovore sa gradonačelnikom, neke probleme će on pokušati da nam umanji, a sve ostalo očekujemo tokom dana... Očekujemo pismenu potvrdu pa ćemo večeras na skupu građana u Resniku izneti detalje sa razgovora", rekao je Tanjugu predstavnik te grupe građana Milutin Jovanović.

Još malo glasača nije na odmet.
mariopan mariopan 19:26 13.04.2012

Re: zamena teza

Heh...
Lapo-lapo, jbg.
Lapo cigojneri, lapo restitucija?

Morao se nekako dogovoriti sa njima? Neko je popustio, neko nije, pa su zato polovinčni rezultati pregovora?
Dobro je što je nešto postignuto, možda je neko dao svoj pristanak ( i svoju njivu) za te kontejnere a neko nije, pa otuda pola pola? Ali da ne nagađam, ako su se dogovorili sve je ok, trebalo je od početka tako.

Pozzz
freehand freehand 19:42 13.04.2012

Re: zamena teza

možda je neko dao svoj pristanak ( i svoju njivu) za te kontejnere a neko nije, pa otuda pola pola?

Kako da ti kažem... Čisto sumnjam.

ako su se dogovorili sve je ok, trebalo je od početka tako.


A ovde se potpuno slažemo.

@ Milisav
Tebi se uglavnom nisam obraćao. Jer ti, uz Maxu i neke druge blogere imaš stav sa kojim se nekad ne slažem ali ga poštujem. Mene izbezumljuju oni što kobajagi brane Cigane koje ni u snu ne bi, bez plastične rukavice, dodirnuli rukom a nedajbože da bi ih u kuću pustili; i oni što iz poze vrište na Đilasa Lopov! Rasista! jer je to dnevno popularna parola. Uz gomilu poluinformacija iz rekla-kazala izvora.

I da vam šapnem nešto: ni meni taj Džilas nije baš srcu prirastao.
Od momenta kad je Dulića lica boje kupine, a posle pitanja o čuvenom baneru od pola miliona, sklonio uz rečenicu (parafraziram) "Ma pusti ih, bre, šta te briga!"
I koliko god tražio - te scene na YouTube nema.

Ali u konkretnoj situaciji - on rešava stvari, bez obzira na trenutno raspoloženje javnog mnjenja i uticaj na popularnost.
E to je za respekt.
mariopan mariopan 20:47 13.04.2012

Re: zamena teza

Heh...
Lapo-lapo, jbg.
Lapo cigojneri, lapo restitucija?


Ja malo cunjala po raznim vestima da vidim kakav je taj dogovor.

Kako piše blic, pola (10 kontejnera) će da stave tu gde su hteli, (ako su ljudi pristali onda je ok), a pola (10 kontejnera) će da postave u već postojeće romsko naselje u Resniku, koje se grad obavezao da uredi a to je za mene jako bitno jer je i tu strašno živeti.
Znači nije pola pola, svi će biti tamo ali ne na tom mestu gde je bilo predviđeno.

A još 20 kontejnera koje je Đilas doneo u Resnik ali ih nigde ne pominje - će morati da ukloni jer ako ih ne ukloni opet kreću protesti. Piše u blicu.
Dakle doneo je 40 kontejnera?
Zašto mi sve vreme mislimo da ih je bilo 20?
Zato što nam je to Đilas rekao?
Eto zašto treba saslušati i drugu stranu.
I da vam šapnem nešto: ni meni taj Džilas nije baš srcu prirastao.

Ma znamo mi to.

milisav68 milisav68 21:34 13.04.2012

Re: zamena teza

freehand

Tebi se uglavnom nisam obraćao. Jer ti, uz Maxu i neke druge blogere imaš stav sa kojim se nekad ne slažem ali ga poštujem. Mene izbezumljuju oni što kobajagi brane Cigane koje ni u snu ne bi, bez plastične rukavice, dodirnuli rukom a nedajbože da bi ih u kuću pustili; i oni što iz poze vrište na Đilasa Lopov! Rasista! jer je to dnevno popularna parola. Uz gomilu poluinformacija iz rekla-kazala izvora.

Sa ovim se potpuno slažem, i meni smetaju te olako izrečene etikete rasista, fašista....., medjutim, ovo oko lopova je već problematično, jer se pominje u izveštaju Verice Barać (koga usput, ne možeš da nadješ više na netu), a to je moraš priznati - zvanični dokument.

Inače, moj utisak o Djilasu je kontraverzan, jer ne govori budalaštine, i "preduzima/radi nešto" (o čemu ipak mogu bolje da komentarišu sami beogradjani), ali me plaši njegovo ponašanje (govor tela) - apsolutista u najavi (što vrlo retko ispadne dobro).
Ali u konkretnoj situaciji - on rešava stvari, bez obzira na trenutno raspoloženje javnog mnjenja i uticaj na popularnost.
E to je za respekt.

Pa nije to rešavanje problema, već guranje pod tepih, a i njegova prvobitna izjava je bila, da su gradjani Resnika rasisti, pa se posle "buke" ispravio:

Predstavnik grupe građana je rekao da im je gradonačelnik objasnio da u saopštenju izdatom nakon incidentata - kada je rekao da su neredi rasno motivisani - nije mislio na grupu koja je mirno protestovala, već one koji su izazvali incidente i napali policajace.

Znači da ipak tu nije bilo baš sve kako treba, i da su gradjani sa pravom protestovali.
freehand freehand 22:41 13.04.2012

Re: zamena teza

medjutim, ovo oko lopova je već problematično, jer se pominje u izveštaju Verice Barać (koga usput, ne možeš da nadješ više na netu), a to je moraš priznati - zvanični dokument.

Po takvom pitanju (lopovluka) zvaničan dokument je samo sudska presuda. Ovo je više nekakva indikacija. Ali to manje-više.
BTW - znaš šta još mislim?
Recimo, ja mislim da je čuveni baner za Đoković femili i turnir on organizovao, a Dulićevo ministarstvo imalo slobodne kinte, i sam smešni ministar svega i svačega a u stvari ničega, bio najpogodniji kao (čombe) gromobran i sitna riba pljuckavica. I da je veći deo tih para išao za pokrivanje ko zna kakvih troškova, drugi deo da se malo namire gladne kere, a i da se nešto zaradi.
Eto.


Pa nije to rešavanje problema, već guranje pod tepih, a i njegova prvobitna izjava je bila, da su gradjani Resnika rasisti, pa se posle "buke" ispravio:

Rešavanje problema je jedino potpuna socijalizacija i osposobljavanje naših sugrađana Cigana da najnormalnije žive od svog rada, da se njihova deca najnormalnije obrazuju i zapošljavaju i svojoj deci obezbeđuju uslove za zdrav i uspešan život.
Dok to ne bude ostvareno - put i način je da se uz pozitivnu diskriminaciju "nateraju" na socijalizaciju onako kako to država može da im obezbedi. I zbog cene i zbog uslova i zbog raznih drugih faktora jedino je moguće to postepeno ostvarivati u manjim sredinama kao što je, na primer, Resnik.
A to da su Resničani (kao i novobeogradski Blokovci, onomad, da se ne foliramo) skočili zbog restitucije i drždaganabijem...
Lepše zvuči, ali time nije bliže istini.
milisav68 milisav68 23:19 13.04.2012

Re: zamena teza

freehand

Po takvom pitanju (lopovluka) zvaničan dokument je samo sudska presuda. Ovo je više nekakva indikacija.

Ma to da, nego sam mislio, zvanični dokument (u smislu) - nije rekla-kazala, znači trebalo/moralo je da se pokrene neki postupak.....
BTW - znaš šta još mislim?


I meni Dulić deluje kao igrač druge/treće lige.
jedino je moguće to postepeno ostvarivati u manjim sredinama kao što je, na primer, Resnik.

Al što Resnik, kad je tamo već prenapregnuto stanje.

U vojvođanskim selima, a najviše u Banatu, ima više hiljada napuštenih kuća koje su za prodaju i čija se cena kreće od 1.500 do 15.000 evra, ali ih skoro niko ne kupuje.

Kontejner košta 3-4 hiljade evra.

Država baca pare na stanove, a Srbija je puna praznih kuća

Pazi, članak iz 2008. godine.

edit:
Članak od danas (uredništvo vesti B92 čita blog).

U selima niko neće kuće ni za džabe

Hansel Hansel 09:42 11.04.2012

Prejaka reč

Ne bih mogao o ovome da pišem bez šire elaboracije (a to niko ne želi ), pa samo da kažem da je reč uklanja neadekvatna, najblaže rečeno.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 09:48 11.04.2012

Re: Prejaka reč

Ja volim prejake reči, jer Đilas uklanja Rome da ne smrde poštenim novobeograđanima, najvećoj opštini i najvećem broju glasača...
Hansel Hansel 09:53 11.04.2012

Re: Prejaka reč

Mogao si onda odmah da ga optužiš za genocid, kad već govoriš o uklanjanju. Mislim, ta reč (implicitno) znači to i ništa drugo. Ukloniti nekoga znači učiniti da on ne postoji.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 09:55 11.04.2012

Re: Prejaka reč

da, Romi neće postojati na Novom Beogradu
freehand freehand 09:58 11.04.2012

Re: Prejaka reč

Predrag Azdejković
da, Romi neće postojati na Novom Beogradu

Ćutali smo kad je došao po Cigane.
Ćutali smo kad je došao po Pedere...
Hansel Hansel 10:19 11.04.2012

Re: Prejaka reč

Predrag Azdejković
da, Romi neće postojati na Novom Beogradu

Ukloniti znači učiniti da neko ne postoji NIGDE (da dopunim svoju rečenicu).

I dalje ne diskutujem te poteze jer ne znam ništa više od onoga što povremeno čujem u medijima. I ne znam kako sami Romi, ranije raseljeni, vide sadašnji svoj status u odnosu na prethodni. Da li ih je neko, bez predrasuda, pitao? To bih voleo da znam.
sima2000 sima2000 09:45 11.04.2012

štap i šargarepa

Romima koji žive kod Belvila, glavno zanimanje je skupljanje starog papira. Lokacija na kojoj žive je sa te tačke gledišta idealna. Okruženi su sa hiljadama kontejnera i sekundarnih sirovina ima na tone.
Sa druge strane, u Resniku nema ni jednog stotog dela tog bogastva u đubretu kao na Novom Beogradu. Zato je Romima ponuđeno sledeće: evo vam struja, tekuća voda, kanalizacija i kakav takav smeštaj, a za uzvrat promenite zanimanje. Školujte decu i zapošljavajte se u gradskoj čistoći, zelenilu i sličnim ustanovama.
Po meni, to je fer ponuda. Većina Roma je ovo dobrovoljno prihvatila.
Stanovnici Resnika su donekle opravdano ogorčeni jer se plaše da će Romi u njihovom susedstvu nastaviti da se bave preradom đubreta.. nije problem boja kože nego izbor zanimanja. Niko normalan ne bi poželeo deponiju u komšiluku.
Sve u svemu.. ovo je daleko komplikovaniji problem nego što se na prvi pogled čini.. i obe strane u sukobu se vrlo ostrašćeno i neozbiljno ponašaju.
Đilas treba da objasni stanovnicima Resnika da je suština dogovora da će Romi da promene izvor prihoda i zanimanje.. a ne da ih naziva rasistima.
Resničani treba jasno da kažu šta im smeta (skupljanje sekundarnih sirovina), a ne da uzvikuju "vodite ih na Dedinje" i slične parole koje mirišu na rasizam.
buba_truba buba_truba 09:48 11.04.2012

Podsvest?

Videli resničani da Đilas Rome uklanja, pa i oni digli nogu

Jesu li Resničani manje ljudi od Roma, pa ne zaslužuju od tebe veliko slovo u imenu? Nisu? Podsvest, a?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 09:52 11.04.2012

Re: Podsvest?

Jesu li Resničani manje ljudi od Roma, pa ne zaslužuju od tebe veliko slovo u imenu? Nisu? Podsvest, a?


nepoznavanje pravopisa
buba_truba buba_truba 10:23 11.04.2012

Re: Podsvest?

Predrag Azdejković
nepoznavanje pravopisa

Nisi mi na to ličio, pa mi se učinilo...
darns12 darns12 10:05 11.04.2012

U predgradje naravno

Samo je indikativno da ih je posalo tamo gde ih niko neće videti.
Da ih je naselio negde na novom bg onda bi smetali većem broju gradjana .
Naravno smetaju i stanovnicima Resnika.
Tipična reakcija našeg naroda ma sve je to lepo ali samo da ih ne vidimo.
Ako nekog ne vide problema nema mogu da padnu u zaborav.
Problem Roma je težak kombinacija predrasuda i moram reći rasizma i njihovih loših običaja se pokazala kao teška barijera da im se poboljša položaj i uklope se u sredinu.
Srbija ima stotine hiljada stanovnika koji su vredan rezvora koje ne zna da iskoristi valjano na štetu sebe i tih stanovnika.
Problem je univerzalan u Evropi tako da mi nismo izuzetak.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 10:23 11.04.2012

Re: U predgradje naravno

Problem je univerzalan u Evropi tako da mi nismo izuzetak.


s tom razlikom a se oni trude da nađu rešenje za problem, a mi se trudimo da ga sakrijemo
Hansel Hansel 10:26 11.04.2012

Re: U predgradje naravno

s tom razlikom a se oni trude da nađu rešenje za problem, a mi se trudimo da ga sakrijemo

Repatrijacija/readmisija je rešenje?
looping looping 10:17 11.04.2012

Sta ako?

Hajde da pretpostavimo da to nisu Romi. Da je Djilas Resnicanima doselio puno siromasnih arijevskih beskucnika pored njihovih basti gde sade povrce.
Onda bi verovatno imali "klasni" sovinizam bezobraznih navijaca.

PS.
Svidja mi se poruka Resnicana: "vodite ih na Dedinje".
To bi trebalo da znaci da su oni sa Dedinja najveci rasisti koji sada prodaju m za b.
Neka svako pokaze svojim primerom koliki je ili koliki nije rasista pre nego sto okarakterise drugog.
sima2000 sima2000 10:31 11.04.2012

Re: Sta ako?

Svidja mi se poruka Resnicana: "vodite ih na Dedinje".


Država rešava problem socijalnih kategorija stanovništva na najjeftiniji mogući način. Romima se daje džabe zemljište i zato je izabran Resnik, jer je tamo plac mnogo jeftiniji nego na Dedinju ili Novom Beogradu. Romima se daju džabe kontejneri jer su oni mnogo jeftiniji od zidanih objekata.
Raseljavanje roma nema nikakve veze ni sa rasizmom, ni sa guranjem problema pod tepih - u pitanju je zdrav razum.
looping looping 10:42 11.04.2012

Re: Sta ako?

Raseljavanje roma nema nikakve veze ni sa rasizmom, ni sa guranjem problema pod tepih - u pitanju je zdrav razum.

U redu ali zdravorazumski treba razmisljati i o efektima raseljavanja pre samog raseljavanja.
Kao sto rekoh:
Neka svako pokaze svojim primerom koliki je ili koliki nije rasista pre nego sto okarakterise drugog.

Tolerancija je uvek prisutna kad su drugi u pitanju.
Znaci sve one koji nisu rasisti hocu da vidim kako su tolerantni, bili sa Dedinja ili sa Menhetna.
milisav68 milisav68 11:04 11.04.2012

Re: Sta ako?

sima2000

Romima se daje džabe zemljište

Da, tudje.

To zemljište je pod sporom, jer je oteto posle rata.

Žele da nasele Rome na njivu koja je u sporu već više godina. Zemlja je oduzeta posle Drugog svetskog rata i data zadruzi, pa sad kad je restitucija, mi se sudimo da nam našu imovinu vrate - priča Ljiljana Savić iz Resnika. - Bez dogovora sa seljacima i vlasnicima počeli su da postavljaju kontejnere, dovode vodu i struju. Imamo mi ovde naše Rome koji su tu već 150 godina, to su dobri ljudi i nikakvih problema sa njima nemamo.

Grupa huligana demonstracije u Resniku pretvorila u opšti haos.
lillyann lillyann 10:23 11.04.2012

došlo..

..ti ovo s resnikom ko kec na jedanaest!
čudi me da si se i ovoliko uzdržavao kad svi znamo da djilasa ne podnosiš jer je protiv homoseksualaca, i to javno!
moraš mu, ipak, priznati da licemeran nije.
nisi ni ti! tu ste, vala, isti

meni su gadni, ono najviše, upravo licemeri. ima roma i ovde na blogu, medju vipovcima čak, pa sad ćute li ćute!


Predrag Azdejković Predrag Azdejković 10:25 11.04.2012

Re: došlo..

čudi me da si se i ovoliko uzdržavao kad svi znamo da djilasa ne podnosiš jer je protiv homoseksualaca, i to javno!


đilas nije protiv homoseksualaca, već protiv gej parade (i to nam je zajedničko)... mene đilas nervira zbog drugih stvari koje radi, a ovo je jedna od tih!
lillyann lillyann 10:31 11.04.2012

Re: došlo..


Predrag Azdejković
11:25 11.04.2012 / *novo
Re: došlo..
čudi me da si se i ovoliko uzdržavao kad svi znamo da djilasa ne podnosiš jer je protiv homoseksualaca, i to javno!


đilas nije protiv homoseksualaca, već protiv gej parade (i to nam je zajedničko)... mene đilas nervira zbog drugih stvari koje radi, a ovo je jedna od tih!


molim da ovo udje u zapisnik!
darns12 darns12 10:34 11.04.2012

Re: došlo..

Neka udje i u zapisnik da je Djilas kao član demokratske stranke povezan sa ant-Eu strankom dveri stranka koja je na granici klerofažizma
ivana23 ivana23 10:38 11.04.2012

Re: došlo..

darns12
Neka udje i u zapisnik da je Djilas kao član demokratske stranke povezan sa ant-Eu strankom dveri stranka koja je na granici klerofažizma


Potkrepi necim taj navod.
apach92 apach92 11:07 11.04.2012

Re: Samo deo kampanje?

sve je deo kampanje ovih dana. Ne verujem vise ni kasirki u supermarketu kad mi uz osmeh popakuje bakaluk u kesu dok se ja borim sa novcanikom.
freehand freehand 11:09 11.04.2012

Re: Samo deo kampanje?

apach92
sve je deo kampanje ovih dana. Ne verujem vise ni kasirki u supermarketu kad mi uz osmeh popakuje bakaluk u kesu dok se ja borim sa novcanikom.

Ni ja ne verujem novčaniku, dok se borim sa kasirkom!
kaolavanda kaolavanda 12:07 11.04.2012

Re: Samo deo kampanje?

Ni ja ne verujem novčaniku, dok se borim sa kasirkom!

A zamisli tek da ne veruješ sebi dok se boriš sa kasirkom!
medjutim92 medjutim92 14:23 11.04.2012

Re: Samo deo kampanje?

Jelica Greganović
http://www.blic.rs/Vesti/Tema-Dana/316481/Rasisticki-oglas-u-Beogradu-deo-provokativne-kampanje


Ovi oglasi postoje već par godina. To što su nekom sad zapali za oko je druga stvar..
Bili Piton Bili Piton 06:03 12.04.2012

Re: došlo..

ivana23
darns12
Neka udje i u zapisnik da je Djilas kao član demokratske stranke povezan sa ant-Eu strankom dveri stranka koja je na granici klerofažizma


Potkrepi necim taj navod.


facts speak for themselves.
ivana23 ivana23 11:10 12.04.2012

Re: došlo..

Bili Piton
ivana23
darns12
Neka udje i u zapisnik da je Djilas kao član demokratske stranke povezan sa ant-Eu strankom dveri stranka koja je na granici klerofažizma


Potkrepi necim taj navod.


facts speak for themselves.


Koje cinjenice?
Bili Piton Bili Piton 22:03 12.04.2012

Re: došlo..

ivana23
Bili Piton
ivana23
darns12
Neka udje i u zapisnik da je Djilas kao član demokratske stranke povezan sa ant-Eu strankom dveri stranka koja je na granici klerofažizma


Potkrepi necim taj navod.


facts speak for themselves.


Koje cinjenice?


nadao sam se da kao oštroumnoj osobi neću morati ništa dodatno da ti objašnjavam, ali, pošto insistiraš: kao da ti je promaklo da se djilasov stav u vezi sa gej paradom u potpunosti poklapa sa stavom dveri. Ili je, u najmanju ruku, neuporedivo bliži dverima nego onome što bi trebalo da bude zvanično stanovište DSa kao stranke koja se izdaje za proevropsku.

zamisli, ivana, sebe kao pedera. ili lezbejku. i neko te tera u tor, to jest u 4 zida, ne da ti da prošetaš ulicom jednom godišnje, na šta imaš zakonsko pravo. pride, osećaš da te taj mrzi zbog onoga što jesi. budi iskrena pa odgovori sama sebi da li bi ga isto toliko mrzela zauzvrat.
mariopan mariopan 11:31 11.04.2012

...

"Rešavanje problema Roma" ovako preko kolena kako to radi Đilas samo pokazuje da se tim problemom niko nije bavio godinama. A odgovoran je upravo Đilas. Jer gradonačelinik je plaćen da brine o svom gradu i svim svojim građanima.
A koliko dugo je on gradonačelnik Beograda pa to nije radio dok je to naselje raslo?
Da li se računa samo njegova briga o Beograđanima kada ga hvalite ( ko ga hvali) , ili briga o svima pa i Resničanima, Romima...i ostalima?

To je posao koji mora stalno da se radi, imamo službe koje to moraju da rade jer su za to plaćene i šta se dešava? Zapusti se problem dok ne bude veliki kao planina i onda se rešava preko kolena?

Ljudi nisu krompiri, ne može se sa njima postupati kao sa stokom.
NI sa Romima ni sa Resničanima.

Koliko godina je Đilas gradonačelnik Beograda a pravio se da je to naselje nevidljvo? I Resnik mu je bio nevidljiv jer kako ljudi kažu tamo nemaju ni osnovne životne potrebe a on se toga nije setio? Šta je on izgradio u Resniku? Možda školu, dom zdravlja, vrtić...? Sada ih se setio ali samo utoliko da "reši" sopstveni problem, da mu postanu nevidljivi po sistemu "brigo moja pređi na Resničane"?

Za takozvane "azilante" koji nisu naši građani država nalazi neki smeštaj, ostaju ovde godinama a za naše građane, cele porodice sa decom nemamo mesta u nekim pristojnom smeštaju gde imaju uslova za život?



ivana23 ivana23 12:17 11.04.2012

Re: ...

I Resnik mu je bio nevidljiv jer kako ljudi kažu tamo nemaju ni osnovne životne potrebe a on se toga nije setio? Šta je on izgradio u Resniku? Možda školu, dom zdravlja, vrtić...? Sada ih se setio ali samo utoliko da "reši" sopstveni problem, da mu postanu nevidljivi po sistemu "brigo moja pređi na Resničane"?


Mariopan, nemoj napamet...

Kuma mi zivi u Resniku, blizu jezera, znam kako je bilo i kako je sada.
mariopan mariopan 12:40 11.04.2012

Re: ...

ivana23
I Resnik mu je bio nevidljiv jer kako ljudi kažu tamo nemaju ni osnovne životne potrebe a on se toga nije setio? Šta je on izgradio u Resniku? Možda školu, dom zdravlja, vrtić...? Sada ih se setio ali samo utoliko da "reši" sopstveni problem, da mu postanu nevidljivi po sistemu "brigo moja pređi na Resničane"?


Mariopan, nemoj napamet...

Kuma mi zivi u Resniku, blizu jezera, znam kako je bilo i kako je sada.

Verujem ti, ( pročitala link) samo koliko su ljudi za to vreme doselili i da li su pratili potrebe tolikog broja doseljenih?
Sve vreme su tamo doseljavali i neki narod.
Resničani kažu da nemaju mesta u školi, vrtiću, domu zdravlja...već sada??
I tvrde da je zemlja na koju postavljaju kontejnere u postupku restitucije - nije gradska?
Kome verovati?
Sklona sam da ne verujem Đilasu (možda grešim) ali volim da saslušam i te ljude.

Edit
Đilas je posebno bahato stvorenje ( moje mišljenje), optuživan od strane Agencije za borbu protiv korupcije da kontroliše medije, pa zato ne verujem sve što neke novine pišu. Pogotovo što mora da objasni ove postupke u ovom "osetljivom" političkom trenutku, i da se odbrani od napada.

Da se razumemo, i ovaj neprimereni "oglas" jeste politički motivisan i napad je na njega lično. Koliko je zaslužio ne znam.

Verujem tebi ako znaš iz prve ruke, više nego onome što sam pročitala u linku. I to je razlog da više verujem Resničanima da je zemlja pod postupkom za restituciju i da ima vlasnike, a to nije grad Beograd. I da Đilas i ovaj problem rešava na svoj bahati način kako jedino i ume.
ivana23 ivana23 12:55 11.04.2012

Re: ...

Mariopan, razumem ja i Resnicane, svakako. Oni ne zele u svojoj blizini ovo:



Ako neko zivi ovako, a ne odgovara mu stambeni kontejner sa (besplatnom) tekucom vodom i strujom, osnovnim namestajem i grejnim telima... onda


LINK
antioksidant antioksidant 13:00 11.04.2012

Re: ...

Ako neko zivi ovako, a ne odgovara mu stambeni kontejner sa (besplatnom) tekucom vodom i strujom, osnovnim namestajem i grejnim telima... onda <_<

onda šta?

a "nekretnina*" se traži samo po 3 kriterijuma: lokacija, lokacija i lokacija

*ovo "nekretnina" je malo uslovno imajuci u vidu i kontejnere i karton
libkonz libkonz 13:01 11.04.2012

Re: ...

Ako neko zivi ovako, a ne odgovara mu stambeni kontejner sa (besplatnom) tekucom vodom i strujom, osnovnim namestajem i grejnim telima... onda

Šta onda?
Od čega ti ljudi da žive u Resniku? Da pasu travu?
angie01 angie01 15:20 11.04.2012

Re: ...

a "nekretnina*" se traži samo po 3 kriterijuma: lokacija, lokacija i lokacija



apsolutno!
milisav68 milisav68 16:00 11.04.2012

Re: ...

ivana23

Mariopan, nemoj napamet...

Zemljište u Resniku na koje treba da bude preseljeno dvadeset porodica iz nehigijenskog naselja pored „Belvila” u javnoj je svojini i oduvek je imalo takav status.
Na oglas za davanje ovog poljoprivrednog zemljišta u zakup, raspisan avgusta prošle godine, niko se nije javio.
U Agenciji za restituciju ne postoji zahtev za njegov povraćaj.


A rok za predaju dokumenata je 2 godine (od februara ove).

Podnošenje zahteva za povraćaj imovine

17. jan 2012
Novoosnovana Agencija za restituciju od prvog februara uputiće javni poziv za podnošenje zahteva za povraćaj imovine. Međutim iz udruženja starih vlasnika pozivaju sve zainteresovane da pre podnošenja zahteva agenciji provere i dopune podatke koje su već predali.

U Mreži za restituciju i dalje su nezadovoljni i kažu da je neophodno da se baza podataka o oduzetoj imovini, koja je pravljena 2006. godini u Direkciji za imovinu, što pre upotpuni, jer od toga zavisi koliko će zaista Zakon o restituciji moći da bude primenjen.

Mile Antić iz Mreže za restituciju kaže da postoji bojazan da, zbog nepotpune baze podataka, imovina bude upisana kao javna svojina, a kasnije i otuđena ili prodata nekim stranim investitorima, čime će se, kako navodi, dodatno iskomplikovati i sam proces restitucije.




draft.dodger draft.dodger 11:51 11.04.2012

...

Ko o čemu, ti o dizanju nogu...
JJ Beba JJ Beba 12:42 11.04.2012

kazna

Dve uslovno za paljenje kontenera
Izvor: Tanjug

Beograd -- Apelacioni sud u Beogradu pravosnažno je osudio Nemanju Vraneševića na uslovnu kaznu od dve godine zbog paljenja kontejnera za smeštaj Roma u Boljevcu.

U tom kontejneru smešteni su bili Romi iz naselja u Bloku 67 na Novom Beogradu.

Tom presudom, objavljanom na sajtu, sud je potvrdio odluku Višeg suda u Beogradu kojom je Vranešević 8. Novembra 2011. osuđen uslovno na dve godine zatvora s rokom provere od pet godina zbog krivičnog dela izazivanje i raspirivanje rasne mržnje.

Vranešević je osuđen jer je 5. aprila 2009. godine, u Boljevcu, zajedno sa nepoznatim licem podmetanuo požar u kontejnere koji su radi smeštaja raseljenih Roma postavljeni na ulazu u selo Boljevac odlukom Skupštine grada Beograda.

Požar je izazvao bacanjem "Molotovljevog koktela", koji je prethodno donelo nepoznato lice, kroz otvor na prethodno razvaljenom prozoru jednog od kontejnera.

Neki od meštana bili su maskirani sa navučenim kapama sa prorezima za oči, i pod dejstvom alkohola, uzeo pripremljenu flašu sa zapaljivom tečnošću u čijem otvoru na vrhu flaše se nalazila krpa koja je počela da gori.javascript:;

Vranešević je prišao sa zadnje strane velikog kontejnera i unutra ubacio flašu. Zapaljena tečnost se izlila i izazvala požar u kontejneru, a potom su nepoznata lica ubacila automobilske gume da bi podstakla širenja vatre, ugrožavajući tako sigurnost i izazivajući nespokojstvo oštećenih Roma, navodi se u presudi Apelacionog suda.
izvor

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana