Mediji

Zidanje tiraža na Bojani

Bojana Maljević RSS / 14.04.2012. u 00:24

Kada u jeku izborne kampanje dobijete naslovnu stranu - mora da ste predsednički kandidat. Ili kandidat za gradonačelnika. Ili bar za narodnog poslanika. Ako niste ništa od navedenog, onda vam je Kurir poklonio 2,5 miliona eura.

Poslala sam juče demanti Kuriru. Nisu ga objavili u celosti, niti kako ih zakon obavezuje, nego samo deo - potpuno ga izmeštajući iz konteksta. Advokat mog oca takođe je poslao demanti. Nije objavljen. 

Narodna pesma kaže da se mora neki živ čovek zazidati u temelj, da bi temelj opstao. Inače dođe vila u pesmi i sve ti sruši. 

Jedino što su ovo temelji laži, pokvarenosti i tabloidne izopačenosti.


Tabloid KURIR

Vlajkovićeva 8

Glavni i odgovorni urednik: Saša Milovanović

Poštovani glavni i odgovorni uredniče,

Danas, 12.04.2012. je Vaš tabloid “Kurir” na naslovnoj strani objavio niz neistina o meni i mojoj porodici, povezujući nas u aferu koju ste nazvali “Kopaonik”. Informacije koje ste naveli, pogotovo ona u naslovu teksta “OCU BOJANE MALJEVIĆ POKLONILI 2.500.000 EUR”, notorna je laž.

A stavljajući moje ime i sliku uz reči koje govore o nekakvoj podlosti, krađi, koristi, nelegalnim radnjama i slično – naneli ste mi ogromnu štetu koja se ne meri samo materijalnim sredstvima. Na taj način doveli ste u pitanje moj kredibilitet, jer ja nemam nikakve veze sa neistinitim navodima tog teksta.

Time ste ugrozili i bezbednost moje porodice.

S tim u vezi molim Vas da u skladu sa zakonom, na naslovnoj strani tabloida “Kurir”, kako u štampanom tako i u elektronskom izdanju, objavite u celosti moj demanti i svoje lično izvinjenje zbog očigledne zle namere Vašeg novinara.

U suprotnom ću pokrenuti tužbu protiv Vašeg lista.

S poštovanjem,

Bojana Maljevic

--------

KURIR-INFO d.o.o.

Redakcija lista KURIR 

Direktor: Nebojša Rosić

Glavni i odgovorni urednik: Saša Milovanović 

Vlajkovićeva 8

11000 Beograd

Poštovani, 

U Vašem štampanom i internet izdanju, listu “Kurir” od 12.04.2012. objavljena je na naslovnoj strani vest pod naslovom “Ocu Bojane Maljević poklonili 2.500.000 EUR.” sa nadnaslovom: “Afera Kopaonik”.

Kako su u istom objavljene svesno zlonamerno plasirane neistinite informacije o mom klijentu, gospodinu Bojanu Maljeviću, skrećem Vam pažnju na sledeće:

I pored uvida u pravo stanje stvari i prezentiranje informacija od strane odgovornog lica privrednog društva KBM PLUS, Vi ste objavili vesti koje sadrže očigledno neistinite podatke, pre svega vezano sa iznose novčanih sredstava koje pominjete. 

Najpre, navodna vrednost ustupljenog zemljišta koju navodite u naslovu je enormno uvećana, što se lako može proveriti i dokazati, a očigledna je zla namera da se pažnja čitalaca pre svega usmeri na taj iznos. Ova vrednost zemljišta se može primeniti eventulano na Dedinje, a nikako za mesto na kome moj klijent potpuno legalno gradi objekte o kojima je reč.

Drugo, iako Vam je na to skrenuta pažnja niste pomenuli činjenicu da je ustupljena gola ledina, na delu Kopaonika bez ikakve infrastrukture, čije je opremanje zahtevalo velika ulaganja, koje je izvršio moj klijent odnosno privredno društvo KBM PLUS čiji je on osnivač, što je sve prezentirano Vašem novinaru.

Treće, KBM PLUS izgradnju ovih objekata obavlja na osnovu validnih akata nadležih republičkih ministarstava, a ne opštinskih organa, a podrazumeva se da su ta ministarstva pre izdavanja odgovarajućih dozvola detaljno proveravala svu imovinsko-pravnu dokumentaciju, uključujući i pravni osnov sticanja zamljišta. Nikakvih primedaba nije bilo ni na pravnu, ni na urbanističku niti arihitektonsku dokumentaciju. Pre odobravanja izgradnje, projekat je prošao sve revizione državne komisije, da bi konačno bila odobrena izgradnja objekata na osnovu izdate građevinske dozvole.

Shodno izloženom, zahtevam u ime svog klijenta da hitno obustavite objavljivanje daljeg teksta sa gornjim naslovom, čiji ste nastavak najavili, te da u prvom narednom broju Vašeg lista objavite jasnu ispravku i izvinjenje na istom mestu i istim slovima kao i prvobitni tekst.

U suprotnom ću protiv Vas i Vaše kompanije pokrenuti sudske postupke za utvrđivanje materijalne i krivične odgovornosti i naknadu štete.

Sa poštovanjem,

Advokat Dušan Jakovljević

Atačmenti



Komentari (49)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

fantomatsicna fantomatsicna 03:17 14.04.2012

Da nekim slucajem

Ovo biva u nekoj Zapadnoj zemlji ili preko okeana...moglo bi se doci i do te sume.Ovako..verovatno smao..pojeo vuk magarca.Jadno..jadno
Bojana Maljević Bojana Maljević 03:40 14.04.2012

Re: Da nekim slucajem

fantomatsicna
Ovo biva u nekoj Zapadnoj zemlji ili preko okeana...moglo bi se doci i do te sume.Ovako..verovatno smao..pojeo vuk magarca.Jadno..jadno

Tačno tako. Ipak, najjadnije od svega mi je što nisu objavili demantije, a iz mog su izvukli neki nepostojeći kontekst, ispalo kao da se odričem sopstvenog oca a ne njihovih izmišljotina. Mislim, baš je bljak.
prapra prapra 04:04 14.04.2012

Re: Da nekim slucajem

Pasce nasladjivanje.
Pobudjuju najnize strasti.
Nista novo sto se tice tih glasila koje se zovu novine.
Nije za utehu, ali eto.
Bojana Maljević Bojana Maljević 04:19 14.04.2012

Re: Da nekim slucajem

prapra
Pasce nasladjivanje.
Pobudjuju najnize strasti.
Nista novo sto se tice tih glasila koje se zovu novine.
Nije za utehu, ali eto.

Pa ko ima te strasti "najniže" - lako ih je izazvati.
Ništa novo, znam, znam.
prapra prapra 04:21 14.04.2012

Re: Da nekim slucajem

Volim ovu grupu.
Bojana Maljević Bojana Maljević 04:49 14.04.2012

Re: Da nekim slucajem

prapra
Volim ovu grupu.

I ja, oduvek

E sad, umesto muzike: upravo su gotova moja jaja. Ali moja, od mojih kokošaka. Farbana rukama mog mlađeg sina, uz moju malu pomoć. Osušila su se i stavljena su u korpicu. S tim u vezi, želim vam svima Srećan Vaskrs i sve najbolje. Vidimo se za dva dana kada se vratim sa puta.

prapra prapra 05:00 14.04.2012

Re: Da nekim slucajem

Davno oslikana danasnjost.
Srecan put.
Bojana Maljević Bojana Maljević 05:37 14.04.2012

Re: Da nekim slucajem

Davno oslikana danasnjost.
Srecan put.

Hvala, ali daj nešto veselo, nežno. Znamo bre svi kakva nam je sadašnjost. Ne znam da li da se umijem ili ubijem, preskoči to Sklonište koje obožavam. Evo jedne tople pesme, danas sam je čula, taman za pred put:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=C6X9uq05H74#![/youtube]

(ne znam što ne izlazi ceo klip, no nema veze, vrlo je veselo :)
Hansel Hansel 13:51 16.04.2012

Re: Da nekim slucajem

Iz ovakvih linkova treba izbaciti delove koje ću podvući:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=C6X9uq05H74#!, tako da ostane ovo:

http://www.youtube.com/watch?v=C6X9uq05H74

Da probamo...



Radi!
bezimena_vestica bezimena_vestica 21:40 18.04.2012

Re: Da nekim slucajem

Bojana Maljević

Tačno tako. Ipak, najjadnije od svega mi je što nisu objavili demantije, a iz mog su izvukli neki nepostojeći kontekst, ispalo kao da se odričem sopstvenog oca a ne njihovih izmišljotina. Mislim, baš je bljak.

Koliko sam ja iz svog skromnog iskustva shvatila, ovih dana novinari svih profila bas obozavaju da pljuju po tvom liku i delu?! Pre neki dan sam na nekom portalu videla naslov koji je glasio otprilike ovako " Bojana Maljevic promovise samoubistva". Procitala sam o cemu se radi; slika harakirija je u Srbiji postala promovisanje samoubistva. A onda se setim: hej, pa hja sam bila satanista jer sam slusala metal, goth, i bila sva u crnom. Tako da... Sto manje zamaranja tracevima, to je bolje. Truth alway come out.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:28 14.04.2012

kurir

napisao sam nesto za kurir ali sam brisnuo, posto i oni mogu da tuze, ali u svakom slucaju, jeziva novina, cuvajte se, sto manje kontakta sa njima, to bolje!
Bojana Maljević Bojana Maljević 07:00 14.04.2012

Re: kurir

Srđan Fuchs
napisao sam nesto za kurir ali sam brisnuo, posto i oni mogu da tuze, ali u svakom slucaju, jeziva novina, cuvajte se, sto manje kontakta sa njima, to bolje!

Hvala Srđane, u pravu si. Ja sam sve kontakte svojim demantijem završila.
Vidim u jutrošnjem izdanju opet gomila budalaština, poluinformacija, sporadičnih tumačenja... ali već sami skaču sebi u usta: jutros su napisali da je ipak po zakonu tadašnjem mogao da se sklopi takav ugovor bez licitacije. A na tome su u prvom članku insistirali. Što to odmah nisu proverili?
...Ali da ono šta opština dobija ne bude ispod vrednosti zemlje. Pa to je valjda normalno!
I ne da nije dobila ispod vrednosti zemlje, nego ju je i premašila. Pa ne grade se samo apartmani, već čitavo naselje, opštinska kuća, crkva, trgovi, hotel, upošljavaju se ljudi u jednoj od najsiromašnijih opština u Srbiji. I što je najvažnije uradila se celokupna infrastruktura, koju će koristiti drugi a opština naplaćivati naknadu na ime toga.

Jedino je Kurir samoinicijativno proglasio da 2.5 ha zemlje koja je gola ledina bez ičega, bez infrastrukture, na strani Kopaonika na kojoj nikad nije investirano ništa - košta 2,5 miliona eur? 10.000 eur po aru? Kao u Užičkoj na Dedinju? Lakim ulaskom u oglase vidi se cena zemlje. Lakim istraživačkim novinarstvom dolazi se do toga kolika je cena bila 2005.

Sve je to lako dokazivo. Nego se ja pitam: ko će da plati poslovnu i emotivnu štetu?
Sram ih bilo.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:10 14.04.2012

Re: kurir

Bojana Maljević


Nego se ja pitam: ko će da plati poslovnu i emotivnu štetu?
Sram ih bilo.


niko, mozete pokusati tuzbom, ali to je, eh, najruznije lice srbije iza tih novina.
Bojana Maljević Bojana Maljević 07:14 14.04.2012

Re: kurir

Srđan Fuchs
Bojana Maljević


Nego se ja pitam: ko će da plati poslovnu i emotivnu štetu?
Sram ih bilo.


niko, mozete pokusati tuzbom, ali to je, eh, najruznije lice srbije iza tih novina.

Znam. Sve znam.

Moraću sad da krenem na put. Isključiću opciju za komentare dok mi internet ne bude ponovo dostupan. Hvala svima koji ste pročitali tekst i još jednom, ugodan i nasmejan praznik vam želim.

Pozz
Bojana Maljević Bojana Maljević 16:18 15.04.2012

Hristos voskrese

Vratila sam se sa sela.
Srećan vam praznik svima.
Hvala gorstaku, Milanu, Milutinu... i drugima, na pozivu za jučerašnje druženje, nadam se da ste se lepo proveli i da ćemo se uskoro sresti. Možda već na Vesninom žuru.
freehand freehand 17:08 15.04.2012

Re: Hristos voskrese

Bojana Maljević
Vratila sam se sa sela.
Srećan vam praznik svima.
Hvala gorstaku, Milanu, Milutinu... i drugima, na pozivu za jučerašnje druženje, nadam se da ste se lepo proveli i da ćemo se uskoro sresti. Možda već na Vesninom žuru.

Koja žurka?

Nego - pitanje je: da li uopšte razmišljaš da skotove ne tužiš?
Ako da - zašto?, pobogu?!
Ako ne -
Oderi barabe!
Bojana Maljević Bojana Maljević 18:53 15.04.2012

Re: Hristos voskrese

Koja žurka?

Pa ova Vesnina. Videh najavu, a još ne stigoh da pročitam. Blog ponovo nije u redu. Kucala sam maločas komentar i objavila, kaže: blog trenutno nije dostupan. I tako 5X.
Nego - pitanje je: da li uopšte razmišljaš da skotove ne tužiš?
Ako da - zašto?, pobogu?!

Ne postoji razlog da ne tužim Kurir. Postoji razmišljanje da li to ima smisla - jer kad ti neko ne objavi ni demanti, znači da ga zakon ne zanima. Kad nekog ič zakon ne zanima, onda ga neko štiti. Ili grešim?

Jednom sam samo, pre 15 godina tužila jedan tabloid. Njihov advokat, gospodin Rajko Danilović, branio ih je činjenicom da su tabloid, te da narod i ne očekuje da pročita istinu. Ja sam se branila sama i dobila sam presudu u svoju korist. I čekala skoro 10 godina da naplatim, jer imaju lažne firme, lažne račune....... ne znam kako sad stoje stvari. Proveriću.
nikola_kovac nikola_kovac 19:04 15.04.2012

Re: Hristos voskrese

Njihov advokat, gospodin Rajko Danilović, branio ih je činjenicom da su tabloid, te da narod i ne očekuje da pročita istinu.

Bojana Maljević Bojana Maljević 19:13 15.04.2012

Re: Hristos voskrese

nikola_kovac
Njihov advokat, gospodin Rajko Danilović, branio ih je činjenicom da su tabloid, te da narod i ne očekuje da pročita istinu.


Ja se na sudu nisam smejala. Bila sam istinski zapanjena. Ali bila sam i znatno mlađa. Mislim, u redu je za advokata, on čovek radi svoj posao, mora da nađe neki osnov da brani klijenta.
niccolo niccolo 19:14 15.04.2012

Re: Hristos voskrese

Postoji razmišljanje da li to ima smisla

Naravno da ima smisla. Možda ih presuda ne natera da prestanu sa takvim stvarima ali je još manje verovatno da će prestati ako ih niko ni ne juri za gluposti koje štampaju...
Bojana Maljević Bojana Maljević 19:21 15.04.2012

Re: Hristos voskrese

niccolo
Postoji razmišljanje da li to ima smisla

Naravno da ima smisla. Možda ih presuda ne natera da prestanu sa takvim stvarima ali je još manje verovatno da će prestati ako ih niko ni ne juri za gluposti koje štampaju...

Slažem se. To sam rekla zato što mislim da oni dobijaju često tužbe... ne znam kakve su presude i da li ih ima.
st.jepan st.jepan 19:26 15.04.2012

Re: Hristos voskrese

narod i ne očekuje da pročita istinu.

Video sam tu naslovnicu u kafiću prelko puta.
Pomislio sam, kako nam lepo ovde izgleda drugar'ca Bojana.
Tek onda sam registrovao i naslov.
Osmehnuo sam se: kakva bedastoća - ne mogu Bojanu da povežem ni s čim nečasnim.
niccolo niccolo 19:28 15.04.2012

Re: Hristos voskrese

ne znam kakve su presude i da li ih ima.

Nisam siguran. Naravno, kad rekoh da ima smisla, mislio sam da bi trebalo videti da li uopšte postoji mogućnost da ih se tuži (tj. da se dobije spor), pa na osnovu toga odlučiti da li ulaziti u to ili ne.
Bojana Maljević Bojana Maljević 19:35 15.04.2012

Re: Hristos voskrese

Video sam tu naslovnicu u kafiću prelko puta.
Pomislio sam, kako nam lepo ovde izgleda drugar'ca Bojana.
Tek onda sam registrovao i naslov.

A jeste, to im se ne može zameriti, nisu stavili loše slike. Znaš ono kad Brega kaže: nek pišu šta oće, samo sliku neka stave.

Duhovito je, ali nije tako.
st.jepan st.jepan 19:45 15.04.2012

Re: Hristos voskrese

samo sliku neka stave.

Duhovito je, ali nije tako.

Ma šta nije, tako je!
Samo ne bilo kakvu sliku!
A taj govnjivi kontekst, pa skroz je OK, to narod ceni, još će te više voleti - nitkovluk je ovde odavno cool.
Bojana Maljević Bojana Maljević 19:50 15.04.2012

Re: Hristos voskrese

niccolo
ne znam kakve su presude i da li ih ima.

Nisam siguran. Naravno, kad rekoh da ima smisla, mislio sam da bi trebalo videti da li uopšte postoji mogućnost da ih se tuži (tj. da se dobije spor), pa na osnovu toga odlučiti da li ulaziti u to ili ne.

Naravno, u pravu si.
Nije teško dokazati njihove lažne navode, to je lako. U nastavku su delom sami sebe demantovali, jer su "saznali" da je po zakonu bilo mogućno sklopiti ugovor o zakupu bez licitacije. Nije teško ni dokazati da je uloženo onoliko koliko zemlja vredi i više. A tek nije teško dokazati da 2,5 miliona evra ta zemlja nije vredela ni 2005. a ni danas. Dokazivo je i da sada, nakon što je neko uložio u tu zemlju i celu infrastrukturu, to vredi više nego pre mnogo godina. Sve je to dakle lako.

Ono što jeste teško dokazati je: nastala, proizvedena šteta. To neka advokati razmisle, pa neka donesu odluku.
Bojana Maljević Bojana Maljević 19:52 15.04.2012

Re: Hristos voskrese

A taj govnjivi kontekst, pa skroz je OK, to narod ceni, još će te više voleti - nitkovluk je ovde odavno cool.

Jeste, hodam ulicama tog dana, vidim svi me nekako više cene sa 2.5 miliona u dzepu. Nije loš osećaj. Jedino što ih ja nemam. Volela bih da mi neko pokloni. Ali bih više volela da naplatim honorare koje mi kolege duguju za moj rad.
freehand freehand 19:54 15.04.2012

Re: Hristos voskrese

Bojana Maljević
niccolo
Postoji razmišljanje da li to ima smisla

Naravno da ima smisla. Možda ih presuda ne natera da prestanu sa takvim stvarima ali je još manje verovatno da će prestati ako ih niko ni ne juri za gluposti koje štampaju...

Slažem se. To sam rekla zato što mislim da oni dobijaju često tužbe... ne znam kakve su presude i da li ih ima.

U svoje vreme Bild cajtung je na takvim stvarima pravio poslovnu strategiju, Ginter Varlaf je to odlično opisao.
Ono što ja mislim jeste da ih po svaku cenu treba terati na svaki mogući način, i preko suda, i skinuti im gaće sa dupeta i kožu sa leđa, i preko novinarskih udruženja, i na svaki drugi način. Mislim da bih ja tako postupao sa tim lešinarima.
Pri tome, u konkretnom slučaju mislim na Kurir, ali generalno na svu tu žgadiju koja živi od prosipanja govana po ljuidma.
niccolo niccolo 19:55 15.04.2012

Re: Hristos voskrese

Ono što jeste teško dokazati je: nastala, proizvedena šteta.

Što ih ne tužiš ti, za nematerijalnu štetu - stavili su tvoju sliku pored teksta koji nema veze sa tobom, a u kome se još plus iznose i razne neistine...
Bojana Maljević Bojana Maljević 19:58 15.04.2012

Re: Hristos voskrese

niccolo
Ono što jeste teško dokazati je: nastala, proizvedena šteta.

Što ih ne tužiš ti, za nematerijalnu štetu - stavili su tvoju sliku pored teksta koji nema veze sa tobom, a u kome se još plus iznose i razne neistine...

Ma ja ću da ih tužim svakako.
Govorim o ovoj drugoj tužbi, koja nosi i materijalnu štetu.
mariopan mariopan 20:14 15.04.2012

Re: Hristos voskrese

niccolo
Ono što jeste teško dokazati je: nastala, proizvedena šteta.

Što ih ne tužiš ti, za nematerijalnu štetu - stavili su tvoju sliku pored teksta koji nema veze sa tobom, a u kome se još plus iznose i razne neistine...

Tačno.
Kakve veze imaš ti sa tim?
Ja bih ih odrala sa zadovoljstvom

Oderi ih..
st.jepan st.jepan 20:24 15.04.2012

Re: Hristos voskrese

Kakve veze imaš ti sa tim?

Sad sam pogledao taj tekst na Netu.
Verovatno je nebitno, ali fakat, piše da je suvlasnik firme Bojana Maljević.

Ono, medjutim, što je tu najodvratnije, jeste skarabudjavanje Bojaninog demantija.
Obeshrabruje, ostavlja ukus bespomoćnosti.
Bojana Maljević Bojana Maljević 20:39 15.04.2012

Re: Hristos voskrese

Verovatno je nebitno, ali fakat, piše da je suvlasnik firme Bojana Maljević.

Nisam ja suvlasnik firme, ne znam gde to piše? Nisam videla da su to napisali. Suvlasnik je moj otac.
Ono, medjutim, što je tu najodvratnije, jeste skarabudjavanje Bojaninog demantija.

A, jesi video? Mogu da napišu apsolutno šta god žele.
st.jepan st.jepan 20:51 15.04.2012

Re: Hristos voskrese

Nisam ja suvlasnik firme, ne znam gde to piše?

Izvinjavam se, moja greška, jbg, dijagonalno čitanje...
Piše da je suvlasnik Bojan (bez A na kraju) Maljević.

Edit: Bojana, molim te, reci da se na mene, brljivog, ne ljutiš.
Takvim bedastočama ne poklanjam ni 5% koncentracije.
Bojana Maljević Bojana Maljević 21:00 15.04.2012

Re: Hristos voskrese

st.jepan
Nisam ja suvlasnik firme, ne znam gde to piše?

Izvinjavam se, moja greška, jbg, dijagonalno čitanje...
Piše da je suvlasnik Bojan (bez A na kraju) Maljević.

Edit: Bojana, molim te, reci da se na mene, brljivog, ne ljutiš.
Takvim bedastočama ne poklanjam ni 5% koncentracije.

Taman posla da se ljutim. Pa zar to takođe nije jedan od dokaza štete? Ako si ti, koji si prijateljski nastrojen, pročitao da sam ja suvlasnik, šta li je pročitao neko u svim onim neistinama, neko ko misli da je Kurir novina?
st.jepan st.jepan 21:08 15.04.2012

Re: Hristos voskrese

Pa zar to takođe nije jedan od dokaza štete?

Apsolutno!
A isključivi krivac je tvoj kum, dakle onaj što te darovo tim lepim, ali zbunjujućim imenom. Mogao je malo više da se napregne, a ne samo da očevom imenu doda to jedno slovo.
mlekac mlekac 05:53 16.04.2012

Re: Hristos voskrese

Bojana Maljević
st.jepan
Nisam ja suvlasnik firme, ne znam gde to piše?

Izvinjavam se, moja greška, jbg, dijagonalno čitanje...
Piše da je suvlasnik Bojan (bez A na kraju) Maljević.

Edit: Bojana, molim te, reci da se na mene, brljivog, ne ljutiš.
Takvim bedastočama ne poklanjam ni 5% koncentracije.

Taman posla da se ljutim. Pa zar to takođe nije jedan od dokaza štete? Ako si ti, koji si prijateljski nastrojen, pročitao da sam ja suvlasnik, šta li je pročitao neko u svim onim neistinama, neko ko misli da je Kurir novina?


E, to je isto i moj Zmu rekao! "Zasto Bojanina slika kad ne pisu o njoj?"
Da ne ponavljam ono sto su drugi vec rekli - drzimo ti fige.


EDIT:
Sad sam pogledala na NET-u. Slika koju su ti stavili na naslovnu bolja je od one koju su stavili iznad skracenog demantija.
mariopan mariopan 13:23 17.04.2012

Re: Hristos voskrese

Piše da je suvlasnik Bojan (bez A na kraju) Maljević.


Tako sam i ja pročitala pa zato i kažem, nema nikakve veze sa njom.

E, Bojana, ako ti nešto pomaže informacija, da se zemljište po 1 dinar kvadrat, na 99 godina, sa uređenom infrastrukturom, dodeljuje investitorima i u drugim opštinama, recimo i kod nas u Zrenjaninu. Industrijska zona je sva tako "poklonjena" da bi došli investitori i da nešto radimo ovde. Nešto što će donositi prihod opštini i narodu.
To je kod nas za zemljište gde će biti neka proizvodnja, nečega, ali je pod istim uslovima + sva infrastruktura na poklon njima, ne oni nama, mi smo to sve što imaju od infrastrukture - "samo" uradili i platili.

Znači nema ništa čudno, bar za mene, to se radi i drugde.
Bojana Maljević Bojana Maljević 19:25 17.04.2012

Re: Hristos voskrese

mariopan
Piše da je suvlasnik Bojan (bez A na kraju) Maljević.


Tako sam i ja pročitala pa zato i kažem, nema nikakve veze sa njom.

E, Bojana, ako ti nešto pomaže informacija, da se zemljište po 1 dinar kvadrat, na 99 godina, sa uređenom infrastrukturom, dodeljuje investitorima i u drugim opštinama, recimo i kod nas u Zrenjaninu. Industrijska zona je sva tako "poklonjena" da bi došli investitori i da nešto radimo ovde. Nešto što će donositi prihod opštini i narodu.
To je kod nas za zemljište gde će biti neka proizvodnja, nečega, ali je pod istim uslovima + sva infrastruktura na poklon njima, ne oni nama, mi smo to sve što imaju od infrastrukture - "samo" uradili i platili.

Znači nema ništa čudno, bar za mene, to se radi i drugde.

Ma znam, mariopan, hvala puno.

Osnovna prevara Kurira je da prvo lažu za vrednost zemlje: 10.000 eur za 1 ar gole ledine, bez igde ičega? Gde to ima? Gde se to prodaje? Ko to kupuje? To je tih 2,5 miliona za 2.5 hektara zemlje! Poklonjenih, godine 2005.!? Ej! Kakva drskost, kakva neverovatna laž!

Druga neverovatna drskost je da imaju sve podatke, ljubazno im je dato jer nema šta da se krije, šta je sve uloženo. I u novcu i u metrima kablova, cevi, strujnih, kanalizacionih, vodovodnih... Cela infrastruktura, ali cela je urađena. Od toga će imati koristi pre svega opština a i drugi koji budu želeli da investiraju dalje. Sada ta zemlja okolo vredi više. Ni sada, sa sve infrastrukturom ne vredi toliko koliko su napisali. I još opština dobija svoju etno kuću, 600 m2, za šta će je sve koristiti njihova stvar. I još meštani (i gosti) dobijaju crkvu, uređeno naselje, trgove, hotel.... mnogo ljudi treba da dobije posao ili su već dobili... Ma idi bre... sramota je to što rade.

Sramota je i za državu koja ne reaguje. Kapiram da su izbori pa se niko time i ne bavi. A kao, važni su investitori!? Projekat legalno sagrađen uz građevinsku dozvolu koja se dobija od države, ne od opštine. I završena je, po planu, prva faza sa jedne strane puta. Sad neko treba da investira u ovo dalje, a Kurir da lupa gluposti? Je l'?

Mene zabezekne ta drskost, to svesno izvrtanje činjenica. Ta loša, podla namera.
Ja više ne razumem ni državu, ni tabloide, nikoga.
mariopan mariopan 13:11 18.04.2012

Re: Hristos voskrese

Osnovna prevara Kurira je da prvo lažu za vrednost zemlje: 10.000 eur za 1 ar gole ledine, bez igde ičega? Gde to ima? Gde se to prodaje? Ko to kupuje? To je tih 2,5 miliona za 2.5 hektara zemlje! Poklonjenih, godine 2005.!? Ej! Kakva drskost, kakva neverovatna laž!

Ukapirala sam čitajući "vest".

To je neka naduvana vrednost zemljišta, što bi bilo istinito kada bi se ta ledina nekim čarobnim štapićem pretvorila u Monte Karlo, a ko će da tu ledinu pretvori u nešto primamljivo i podigne mu vrednost? Onaj ko je pretvori u nešto vrednije od ledine, ko izgradi sve.
To je kurirova računica "šta bi bilo kad bi bilo".
Kod nas se već uređeno zemljište daje u zakup po taj jedan dinar za kvadrat zato da bi privukli investitore i niko ne piše da je to skandalozna odluka opštinskih vlasti?
Bojana Maljević Bojana Maljević 16:13 18.04.2012

Re: Hristos voskrese

To je neka naduvana vrednost zemljišta, što bi bilo istinito kada bi se ta ledina nekim čarobnim štapićem pretvorila u Monte Karlo, a ko će da tu ledinu pretvori u nešto primamljivo i podigne mu vrednost? Onaj ko je pretvori u nešto vrednije od ledine, ko izgradi sve.

Kako beše ona divna misao, zaboravila sam i čija, u kojoj neko vidi u gomili kamenja samo gomilu kamenja, a neko katedralu. Ili beše da gomila kamenja prestaje da bude gomila kamenja onog trenutka kad jedan čovek u njoj vidi sliku hrama ili već tako nekako.

Nešto slično se i ovde dogodilo. Niko u toj gomili kamenja nije video ništa, možda nije ni verovao da će da nikne neka "katedrala".
Kod nas se već uređeno zemljište daje u zakup po taj jedan dinar za kvadrat zato da bi privukli investitore i niko ne piše da je to skandalozna odluka opštinskih vlasti

Pazi, već uređeno zemljište!
hvala, mariopan.
mariopan mariopan 19:00 18.04.2012

Re: Hristos voskrese

Pazi, već uređeno zemljište!
hvala, mariopan.

Nema na čemu, to je nama koji ovde živimo poznato, samo pišem za one koji ne znaju, to sve već odavno postoji. Te fabrike već rade i konkurs za to zemljište je bio u našim novinama, javan, svako je mogao da ga pročita i konkuriše.
Ako vam to na neki način pomogne - super.
Tebi

I oderi ih što tvoje ime zloupotrebljavaju za povećanje tiraža i debelo zarađuju na tome
nestor92 nestor92 20:40 15.04.2012

Ko o čemu ...

... advokati o tužbama.

Ne znam ko Vas zastupa ali kolega Jakovljević je gospodin čovek. Sročiće on to kako treba.

Kurir ima puno tužbi, a presude su i ovakve i onakve. Vi imate osnov za tužbu u povredi prava ličnosti ukoliko nemate vlasnički udeo u firmi, a ako imate onda po čl.79 i 80 Zakona o javnom informisanju.

Ne bih puštao da prođe "bez ništa". Oni to namerno rade i mora se.
Bojana Maljević Bojana Maljević 20:52 15.04.2012

Re: Ko o čemu ...

Ne znam ko Vas zastupa ali kolega Jakovljević je gospodin čovek. Sročiće on to kako treba.

Mene još uvek ne zastupa niko. Jeste, Jakovljević je izuzetno pristojan čovek.
nestor92 nestor92 21:13 15.04.2012

Re: Ko o čemu ...

Uvek sam cenio pristojne kolege. Zgrozim se kad vidim kakve sve likove ljudi angažuju i ko se sve slika okolo i predstavlja moju profesiju.
Bojana Maljević Bojana Maljević 21:24 15.04.2012

Re: Ko o čemu ...

nestor92
Uvek sam cenio pristojne kolege. Zgrozim se kad vidim kakve sve likove ljudi angažuju i ko se sve slika okolo i predstavlja moju profesiju.

Takođe, mada to važi za svaku profesiju. Ali slažem se, meni je važno kakav je čovek moj advokat, jer zastupa mene. Nesporno je važno i kakav je advokat.
nestor92 nestor92 21:27 15.04.2012

Re: Ko o čemu ...

Ali slažem se, meni je važno kakav je čovek moj advokat, jer zastupa mene.


Upravo to. Vaš izbor Vas odaje.
Bojana Maljević Bojana Maljević 22:49 15.04.2012

Re: Ko o čemu ...

nestor92
Ali slažem se, meni je važno kakav je čovek moj advokat, jer zastupa mene.


Upravo to. Vaš izbor Vas odaje.

Hvala nestore92.
Odaju sve nas i druge stvari. I reči i dela i ideje. Ma koliko neko pokušavao da ih uništi.

Nikada se na blogu nisam bavila reklamiranjem ovog projekta, pa ni na drugim drušvenim mrežama. Ni na jedan način. Smatrala bih nepristojnim da koristim neku svoju "poznatost", da bi moj otac prodao apartmane. Iako bi to verovatno bilo sasvim normalno i ni po čemu ružno. Nisam, međutim, tako vaspitavana. I baš zato se loše osećam što je neko drugi zloupotrebom mog imena pokušao da omalovaži, uniži i neistinama sruši ono što on godinama radi. A to nije samo gradnja apartmana koje prodaje. To je čitavo naselje, koje pokreće i već je pokrenulo rad i život u jednoj mrtvoj opštini u Srbiji. Od tog projekta čitav taj kraj imaće višestruku korist. Opština Brus pogotovo. Naravno da on to radi da bi i sam zaradio. Ali ako država dozvoljava da se Tabloidi ovako svete investitorima, nije ni čudo što ih nema više.
Nisam dakle nikada ni reč o ovom projektu, koji je veoma lep i sasvim drugačiji od čiste komercijalne gradnje. Ali evo, koga zanima može da pročita ovde.

To je neki intervju koji je moj otac dao pre godinu ili dve, ne sećam se. Mislim da se na osnovu toga može steći utisak šta je Sveti Simeon, koji je delom sagrađen i nastavlja da se gradi, uz sve legalne državne dozvole. Uzgred, Srbija je među najsporijim zemljama na svetu u izdavanju građevinskih dozvola. Da nije tako već bi celo naselje bilo izgrađeno. Ili da je hteo da odustane od crkve, trga i svih tih "nekomercijalnih" elemenata, možda bi dobio razne kredite. Banke su ga na to terale. Govorili su: imate isuviše kvadrata koji nisu na prodaju. Nije hteo da odustane od te ideje koju je opisao u intervjuu.
guardianoftheblind guardianoftheblind 15:53 16.04.2012

Ma,

kurir je jedino dobar za krecenje, ne sekiraj se Bojana... :)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana