Ekonomija| Ljudska prava| Politika| Sex

Džon Dir huligani

freehand RSS / 26.04.2012. u 11:40

Na istom ovom mestu bili smo s jeseni 2000. godine. Sa debelim razlogom. Zbog pokradeinh izbora. Zbog uništenih života. Zbog budućnosti.

images?q=tbn:ANd9GcQ7PeyvVe7iaE0TA5F8v1VLEPcM0QKbPdI7WjjbcO76YBeXN7Wi&t=1

I ove besprizorne siledžije su tu sa nekim razlogom. Ne znam koji je to razlog, ali sam siguran da nije onaj koji deklarišu. I da ih treba ukloniti, pod hitno i bez pardona.

Ne znam da li subvencije treba davati ovako ili onako. Ne znam da li je prethodni sistem bio bolji od sadašnjeg.

Ali znam da su i prošle godine isti ovi bili na istom mestu. I pretprošle. Sa traktorima, maltretirajući normalan svet. Hiljade ljudi pešači kilometrima u jednom i drugom pravcu. Hiljade ljudi trpi velike štete. Zbog čega? Da bi nadrndani đilkoši isterali pizmu? Jer im, po svakoj logici i zdravom razumu, političkom i svakom drugom, nijedna odlazeća Vlada nigde na svetu ne bi izašla u susret nekoliko dana pred izbore. Čak i da su potpuno u pravu.

Zašto onda?

Zato što su siledžije. Zato što imaju velike mašine.

Zato što računaju da ih se država boji.

Zato što su spremni da maltretiraju druge ljude, bez skrupula i bez stida.

A sve pričajući o pravdi.

I znam da nije bilo mnogo situacija u kojima bih pravdao komandu "Milicijo, postupi po naređenju!"

Sad bih. 

 



Komentari (216)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 21:59 26.04.2012

Re: Siledzije

ivana23

laziiprevarePamet u glavu, Laki je malo nervozan !Gde nervozan...


:))))))), e, videla sinoc, popadali smo od smeha,..sto se nalozio-e to plodno Zitoradje, sve umJetnici sluhisti!
srdjan.pajic srdjan.pajic 06:09 27.04.2012

Re: Siledzije

laziiprevare
Samo pendrek preko bubrega.




Pamet u glavu, Laki je malo nervozan !


Puca pištolj, al' puca i kravata od podvaljka. Vidi se da ministar deli sudbinu napaćenog i izgladnelog naroda.

sevarlica sevarlica 09:32 27.04.2012

Re: Siledzije

laziiprevare
Samo pendrek preko bubrega.




Pamet u glavu, Laki je malo nervozan !


Sector clear
blogovatelj blogovatelj 16:00 27.04.2012

Re: Siledzije

Puca pištolj, al' puca i kravata od podvaljka. Vidi se da ministar deli sudbinu napaćenog i izgladnelog naroda.


Sabane, da nisi ti mozda pisao svojevremeno scenarija za Alan Forda
Poraso mu gronik, sto jes jes.
Setih se vica kako su Dolancu vezivali kravatu
angie01 angie01 13:26 26.04.2012

sve razumem i njih i vas,

i ja bih posizela da me sprecavaju da se krecem gde zelim,...svojevremeno sam se jurila sa taxsitima i bila spremna da zakucam jednog, jer nisam zbog njih mogla da stignem po dete u vrtic,....al, samo da mi neko kaze, kako drugacije, sem da nesto bitno opstruiraju nateraju odgovorne da rese problem, evo sada pitam za bilo koji?!

...to gladju, zedju, brate, koga bre zabole?!
laziiprevare laziiprevare 16:18 26.04.2012

Re: sve razumem i njih i vas,

svojevremeno sam se jurila sa taxsitima i bila spremna da zakucam jednog


"Policija u Šapcu tukla je maloletnog aktivistu Otpora S. M. jer se nasmejao prilikom privođenja i terala ga da pojede plakat Otpora."(20.07 2000.)
vladaxy vladaxy 13:31 26.04.2012

Priča iz komšiluka

o zemlji na suprotnom kraju planete

Dok našu poljoprivredu i proračun iz godine u godinu sve više uništavaju poticaji koji pogrešno navode seljake što i u kojoj količini napraviti ili uzgojiti, Novi Zeland (nešto više od 4 milijuna stanovnika) okrenuo je priču naopako (ipak su oni tamo Down Under), tako što je u potpunosti ukinuo sve subvencije poljoprivredi. Čak ni jeftini plavi dizel nemaju. I propala poljoprivreda, a ljudi ostali gladni jer je sve uvozno skupo.

Ne baš. Novi Zeland nakon ukidanja subvencija postao je svjetski poznat kao zemlja visoko kvalitetnih, učinkovitih i inovativnih agrarnih sustava, koji su profitabilni bez državne pomoći. Imaju podjednak broj ljudi koji se bave poljoprivredom kao i prije 30-ak godina.

Kako je sve počelo:

Ulazak Britanije u EU za Novi Zeland značio je veliku promjenu u trgovinskim odnosima zemalja Commonwealth-a. Rastuće cijene nafte u svijetu također su bile problem. Zbog svega toga, Vlada Novog Zelanda odlučila je subvencionirati poljoprivredu nadajući se boljim prinosima i većem izvozu. Nudili su kompletan paket koji jedan poljoprivrednik može poželjeti: subvencije za gnojiva, porezne olakšice za veće količine stoke, kredite s nižim kamatnim stopama, potpore u slučaju elementarnih nepogoda, novčane dodatke za istrebljenje korova, besplatne poljoprivredne edukacije. Lista farmera koji su zahtjevali subvencije postajala je sve veća, a proračun sve opterećeniji.

Zanimljivo, ali sami poljoprivrednici shvatili su apsurdnost situacije, te su od vlasti tražili promjene u načinu funkcioniranja subvencija. 1982. godine najveća udruga poljoprivrednika poslala je dopis Vladi Novog Zelanda u kojem objašnjavaju kako je kontrola inflacije i državne potrošnje veći prioritet od subvencija poljoprivredi kako bi se poljoprivrednike spasilo od inflacije. Naveli su kako je jedan od razloga deficita rastući udio subvencija u državnoj potrošnji. Iako je tadašnji Premijer Rob Muldoon odbio preporuke, ekonomisti su počeli sve više proučavati utjecaje državnih intervencija na tržište. 1984. na izborima pobjeđuje Laburistička stranka koja počinje sa deregulacijom tržišta smanjujući subvencije i carine. Period tranzicije trajao je 6 godina, prilikom kojih je propalo 1% poljoprivrednika. Poljoprivrednicima zaduženim početkom reforme, reprogramirani su postojeći krediti, pošto su bili na udaru zbog ukidanja povoljnijih kredita i povećanja kamata. Industrija vezana uz preradu hrane također je bila na udaru, a oni koji su i uz reprogramiranje propali, smatrani su kao neučinkoviti čak i prije reforme.

Ukidanje subvencija poljoprivredi natjeralo je poljoprivrednike i prateću industriju da budu učinkovitiji, samostalniji, diverzificiraju i prate kretanja tržišta, a proračunski novac iz spašavanja poljoprivrede djelomično se transferiralo u istraživanje novih i efikasnijih poljoprivrednih metoda.

Life after subsidies:
Around 90% of New Zealand’s total farm output is exported. These exports account for over 55% of total merchandise exports. Most food consumed in the country is domestically produced.

Today New Zealand has around 80,000 farm holdings on 15.5 million hectares (38.3 million acres). The number of farms has held steady since subsidies were removed; land area has fallen slightly as marginal land has been turned over to forestry or allowed to revert to native bush.

Since subsidy removal the agricultural sector has grown faster than the rest of the economy. Agriculture’s contribution to the New Zealand gross domestic product (GDP) has risen from 14.2% in 1986-87 to 16.6% in 1999-2000. Agriculture accounts for 11.4% of the total workforce.

Agricultural productivity has gone up 5.9% a year on average since 1986. Prior to 1986 agricultural productivity gains were about 1% a year.

The total number of stock units on New Zealand farms has fallen by 9% since 1987. Sheep numbers are down by 29%, but cattle numbers are up by 35%. Sheep farming was the most heavily subsidized sector within agriculture.


Dakle, Novi Zeland je ukidanjem subvencija postigao upravo ono što mi želimo postići sve većim subvencijama: konkurentnu poljoprivredu, rast proizvodnje, izvoz, manji deficit, konzumiranje pretežito domaće hrane. Svijet je zaista lopta šarena.
Saša Radulović Saša Radulović 16:42 26.04.2012

Re: Priča iz komšiluka

Novi Zeland nakon ukidanja subvencija postao je svjetski poznat kao zemlja visoko kvalitetnih, učinkovitih i inovativnih agrarnih sustava, koji su profitabilni bez državne pomoći. Imaju podjednak broj ljudi koji se bave poljoprivredom kao i prije 30-ak godina.


Toliko o subvencijama. One toliko iskrive ekonomsku sliku da se više ne vidi razlika između sposobnog i nesposobnog i time uništava pozitivnu selekciju. A novac uvek završi u nekim trećim džepovima.
Domazet Domazet 02:00 27.04.2012

Dobro sve to...

Saša Radulović
Novi Zeland nakon ukidanja subvencija postao je svjetski poznat kao zemlja visoko kvalitetnih, učinkovitih i inovativnih agrarnih sustava, koji su profitabilni bez državne pomoći. Imaju podjednak broj ljudi koji se bave poljoprivredom kao i prije 30-ak godina.


Toliko o subvencijama. One toliko iskrive ekonomsku sliku da se više ne vidi razlika između sposobnog i nesposobnog i time uništava pozitivnu selekciju. A novac uvek završi u nekim trećim džepovima.

...nego da li neko zna koliko EU izdvaja za subvencionisanje svoje poljoprivrede. Da se na vreme preshaltujemo sa Evropske Zajednice na Ekonomski Zeland...
expolicajac expolicajac 13:50 26.04.2012

Bio i ostao

Free je budući ministar informisanja u valdi kralja "BoTa". Gori si od Vučića iz najgorih dana
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:19 26.04.2012

Re: Bio i ostao

A ja mislio kritikuje vlast sto sprecava da traktori prodju do Beograda.

Pozdrav za autora iz Pariza:



freehand freehand 17:20 26.04.2012

Re: Bio i ostao

expolicajac
Free je budući ministar informisanja u valdi kralja "BoTa". Gori si od Vučića iz najgorih dana

Vidi, milicajac: počinjao sam odgovor na razne načine, brisao, ponovo počinjao, brisao, i onda odlučio da ti kažem samo jedno drugarsko: Zdravo!

P.S. ako bi se nekim slučajem zbilo da zaista dođem na neku bitnu poziciju - prvo što ću učiniti je da ti obezbedim mesto aforističara u "Milicijskom glasniku".
Samo nastavi.
expolicajac expolicajac 18:19 26.04.2012

Re: Bio i ostao

Vidi, milicajac: počinjao sam odgovor na razne načine, brisao, ponovo počinjao, brisao, i onda odlučio da ti kažem samo jedno drugarsko: Zdravo!

Znaš Free, na izrečenu istinu je uvek najteže naći odgovor.
freehand freehand 18:30 26.04.2012

Re: Bio i ostao

expolicajac
Vidi, milicajac: počinjao sam odgovor na razne načine, brisao, ponovo počinjao, brisao, i onda odlučio da ti kažem samo jedno drugarsko: Zdravo!

Znaš Free, na izrečenu istinu je uvek najteže naći odgovor.

Ma u pravu si.
Meni je tvoje blamiranje skroz ok.

expolicajac expolicajac 18:32 26.04.2012

Re: Bio i ostao

Meni je tvoje blamiranje skroz ok.

U početku su me karakterisali kao blaziranog, ovo je napredak. Hvala
freehand freehand 18:37 26.04.2012

Re: Bio i ostao

expolicajac
Meni je tvoje blamiranje skroz ok.

U početku su me karakterisali kao blaziranog, ovo je napredak. Hvala

Bleziranog?
Paskal ti je omiljeno štivo?

Ma nije to, sigurno.
expolicajac expolicajac 18:56 26.04.2012

Re: Bio i ostao

Bleziranog?
Paskal ti je omiljeno štivo?

Ma nije to sigurno.

Jukie Jukie 14:24 26.04.2012

i tako

Sećam se studentskog protesta kad neko krene da pita A kako naši roditelji da se vrate sa posla kada smo zakrčili sve ulice, a odgovor je bio Pa neka se prošetaju i neka nam se pridruže
a prošle godine su ovde na blogu gostovali malinari koji nisu bili baš ovako popljuvani, i izjave tipa Što bi neko davao podsticaje za maline ko da je to ne znam kako životno važna kultura su dobile odgovor Jao pusti malinare imaju ljudi pravo
angie01 angie01 14:39 26.04.2012

Re: i tako

Jukie
Sećam se studentskog protesta kad neko krene da pita A kako naši roditelji da se vrate sa posla kada smo zakrčili sve ulice, a odgovor je bio Pa neka se prošetaju i neka nam se pridružea prošle godine su ovde na blogu gostovali malinari koji nisu bili baš ovako popljuvani, i izjave tipa Što bi neko davao podsticaje za maline ko da je to ne znam kako životno važna kultura su dobile odgovor Jao pusti malinare imaju ljudi pravo


pa i sada su seljaci u pravu!

edit:...tu ima i velikih i malih, malima su te subvencije znacajne, velikima ne menjaju previse, politicki nekima odgovara ova frka, ovi pak gore, ne bi da se zameraju glasacima, a niko nema da im pare odobri, jer ih nema, bar ne u kasici dok je oni drze:),...s druge strane, kada dodje stani pani, ovo ja onako iz prizemlja, svaki seljak ima gudu, koku, krompir, pa lepo u spajz, izvadi sir iz kace, nasecka slaninicu, nalozi drva i upali svecu , ako treba, bunar je u dvoristu, za razliku od nas iz solitera i sa maxijem,...al hebiga, treba stvari da se rese kvalitetno, da ljudi imaju mogucnost da normalno rade, kako oni, tako i sve druge struke,...pri tome, blokada nije tako tvrda, koliko cujem, uredno pustaju!
Atomski mrav Atomski mrav 15:05 26.04.2012

Re: i tako

Drug Tito je rekao da su studenti u pravu!

Mogli bi oni i drugačije da protestuju, samo neće. Nije istina da ne mogu otići u Beograd da protestuju - mogu automobilima, autobusima, ne moraju traktorima.
freehand freehand 15:11 26.04.2012

Re: i tako

pri tome, blokada nije tako tvrda, koliko cujem, uredno pustaju!

Eto samo tebi, na brzinu - dođi da zajedno obiđemo, nije problem.
angie01 angie01 15:17 26.04.2012

Re: i tako

dođi da zajedno obiđemo, nije problem.


di smem, je l si pre par blogova rek'o, da nije za zajebanciju!


....a rek'o mi moj brat, koji uredno obilazi, jer procenjuje stetu na usevima!
laziiprevare laziiprevare 17:08 26.04.2012

Re: i tako

Mogli bi oni i drugačije da protestuju




"Ovaj narod je neprijatelj ove države !"
freehand freehand 17:23 26.04.2012

Re: i tako

laziiprevare
Mogli bi oni i drugačije da protestuju




"Ovaj narod je neprijatelj ove države !"

A ti si se baš napalio?

freehand freehand 18:02 26.04.2012

Re: i tako

angie01
pri tome, blokada nije tako tvrda, koliko cujem, uredno pustaju!

Puštaju. Pešake. Dakle, kad iz Bg dolaziš u Pančevo - siđeš sa taksija ili busa kod vodovoda, onda 2.5-3 kilometra pijehe do preko mosta i između Orka pa u grad. Ti ako dolaziš gledaj štiklice da obuješ. Tako će ti ugođaj "urednog propuštanja" biti potpuniji.
angie01
di smem, je l si pre par blogova rek'o, da nije za zajebanciju!

Ovo je drugo. Ovo je društveno opravdano.
Reći ću da si dopisnica iz unutrašnjosti.
laziiprevare laziiprevare 20:25 26.04.2012

Re: i tako

A ti si se baš napalio?




Onako.Sedeli smo na balkonu i duvali...
angie01 angie01 21:05 26.04.2012

Re: i tako

freehand
angie01pri tome, blokada nije tako tvrda, koliko cujem, uredno pustaju!Puštaju. Pešake. Dakle, kad iz Bg dolaziš u Pančevo - siđeš sa taksija ili busa kod vodovoda, onda 2.5-3 kilometra pijehe do preko mosta i između Orka pa u grad. Ti ako dolaziš gledaj štiklice da obuješ. Tako će ti ugođaj "urednog propuštanja" biti potpuniji.

rekoh ti, moj bata, dva sa dva, u kolima bez stiklica, pros'o, a kaze, da su sve pustili, samo ih pitas-mislim lepo, bez dreke i uvredljivih doskocica,...stikle retko nosim, u glavnom, kad sedim, ...al nije valjda sve u tih 10-15 cm?!

angie01di smem, je l si pre par blogova rek'o, da nije za zajebanciju!Ovo je drugo. Ovo je društveno opravdano. Reći ću da si dopisnica iz unutrašnjosti.


pa dopisujemo se, nije da bi bila potpuna laz! no nisam sigurna da bi prosla-pre one traktoriste, koliko mi se javlja,....evo, mogu sa ex-om!
hajkula1 hajkula1 12:49 27.04.2012

Re: i tako

... tu ima i velikih i malih, malima su te subvencije znacajne, velikima ne menjaju previse...


Grm.
Ovi naši latifundisti su koliko znam - tajkuni (Miško, Kole ...) kojima ne da ne bih dala...

Sistem je sada takav da većina propada a mali bezobrazni postaju sve bezobrazniji. A ja ne mogu, zaista ne mogu da razumem da ma koji normalac (većina stanovnika ove države) može da pomisli da da glas ma kome iz ekipe.


PS
Sutra BS ima koncert na koji ne mogu da idem


Edit
Razlikujem velike posednike, latifundiste i male. Među velikima ima tajkuna i njih svakako izuzimam.
Što se malih tiče, mislim da ih je sve manje. Skoro sam gledala neke emisije o selima i nisam mogla da verujem kakva je pustoš u nekim selima oko S. Mitrovice, Vršca... Ako se ne pomogne ljudima koji su ostali, ode sve u p.m. bespovratno.
laziiprevare laziiprevare 13:21 28.04.2012

Re: i tako

Proleće u Beogradu



zilikaka zilikaka 15:51 26.04.2012

preporuka

Ne znam za koga i koliko je lošiji ovaj od prethodnog načina subvencioniranja, ne znam ni kada je ovaj stupio na snagu ali to da sad stvarno nemaju sa kim da pregovaraju je valjda jasno.
Što se načina protesta tiče, stoji i to. Kad tako krenemo, onda lako stižemo i do onog čuvenog opravdanja za Crvene beretke.
Sreća što nemamo nuklearke, jer mogu samo da zamislim kako bi protestovali i čime uslovljavali tamozaposleni.
Nego, kao neko ko je juče krenuo od kuće na posao posle 6, završio sa poslom u 16 i trebao još da pređe još oko 80 km do kuće, da kažem koju.

Dakle, pošli smo svesni da je blokirano u nadi da ćemo pronaći neki "alternativni pravac". Umesto 80 prešli smo jedno 140 km, i stigli kući nakon pet sati.

Na glavnijim putnim pravcima je bar sve ličilo na nešto organizovano, ali trebalo je videti one đilkoše koji su isterali traktore iz svog sela do prve raskrsnice, koliko da ne dozvole nikom da prođe.

Većina više nije znala gde se nalazi. Pijani ko Rusi. Seire se gledajući kolonu i ljude koji bukvalno ne znaju šta dalje.
Jedna porodica sa dvoje dece je krenula peške prema selu. Nekih 4-5 km. Sa dvoje male dece. Jedno su nosili na ramenima a drugo vodili za ruku. Pri tome su nosili i torbe, i tortu sa sve zvonom...

Što je najgore, na "barikadi" nisi imao sa kim ni da razgovaraš, jer su paori polegali okolo sa pivom u rukama, a pored se nešto peklo.
Divota
Pandure usput nisi imao šta da pitaš.
Oni pojma nisu imali gde su blokade, a i videlo se da ih savršeno zabole...

Na malo ozbiljnijem putnom pravcu mnogo duža kolona ali bar privid organizacije. Povremeno su propuštali nekog ko je rekao da ima bolesnika u kolima, ili slično, ali su se posle nekog vremena kamiondžije u koloni pobunile, krenule na blokadu i time zakrčile obe trake. Posle toga više niko nigde nije mogao.

I tamo se peklo i veselilo, ali je bar bila jedna ekipa treznih sa kojima se moglo razgovarati, i koji su se izgleda za nešto pitali.

Desetine ljudi je prelazilo pešice, noseći u rukama sve i svašta. Mogu samo da zamislim koliko su morali da pešače do mesta gde je mogao da priđe neko ko je došao da ih sačeka i preveze dalje.
Pri svemu tome, ponašanje pandura je bilo groteskno. Zaista se nisu mešali u svoj posao.
Kad su otvorili, i krenule kolone u 78 traka, oni su se povlačili da ih ne pogaze.

Da rezimiram:
Prolazeći između traktora počela sam ozbiljno da razmišljam na koji način mogu, pomoću raspoloživih mi sredstava da recimo uništim koju zadnju gumu. Onako, neprimetno, u prolazu.
Koliko da drugi put razmisle kako izgleda kad te neko s kim veze nemaš maltretira i pravi štetu.

A što se politike tiče, nemoj da bi neko pokušao da ovo tumači kao stranački stav.






Jukie Jukie 18:21 26.04.2012

Re: preporuka

Pa "zadnje je vreme došlo". Narod će da se okrene jedni protiv drugih
zilikaka zilikaka 18:43 26.04.2012

Re: preporuka

Nije to zadnje vreme nego ordinarni bezobrazluk.
Kad me neko onemogući da dođem sa puta kući. Kad maltretira još hiljade ljudi koji baš nikakve veze nemaju sa odlukom kakve će subvencije biti, onda smo mi prirodno suprostavljene strane.

...i baš nešto mislim kako se neko od Pančevaca nije setio da istoći malo nečeg što jede gumu, i ponese sa sobom kad krene peške između traktora.
Da vidiš sutra reda...
angie01 angie01 18:50 26.04.2012

Re: preporuka

...i baš nešto mislim kako se neko od Pančevaca nije setio da istoći malo nečeg što jede gumu, i ponese sa sobom kad krene peške između traktora.
Da vidiš sutra reda...





ti mora da nisi iz ovih krajeva!
zilikaka zilikaka 19:03 26.04.2012

Re: preporuka

angie01
...i baš nešto mislim kako se neko od Pančevaca nije setio da istoći malo nečeg što jede gumu, i ponese sa sobom kad krene peške između traktora.Da vidiš sutra reda...ti mora da nisi iz ovih krajeva!

Ne znam koji su to ovi krajevi, ali ako to smatraš bitnim, jedna baba mi je Bačkulja a ostali su iz Banata od kad se zna.
angie01 angie01 19:10 26.04.2012

Re: preporuka

zilikaka

angie01...i baš nešto mislim kako se neko od Pančevaca nije setio da istoći malo nečeg što jede gumu, i ponese sa sobom kad krene peške između traktora.Da vidiš sutra reda...ti mora da nisi iz ovih krajeva!Ne znam koji su to ovi krajevi, ali ako to smatraš bitnim, jedna baba mi je Bačkulja a ostali su iz Banata od kad se zna.


...onda mnogogadno rezonujes!
zilikaka zilikaka 19:28 26.04.2012

Re: preporuka

angie01

zilikakaangie01...i baš nešto mislim kako se neko od Pančevaca nije setio da istoći malo nečeg što jede gumu, i ponese sa sobom kad krene peške između traktora.Da vidiš sutra reda...ti mora da nisi iz ovih krajeva!Ne znam koji su to ovi krajevi, ali ako to smatraš bitnim, jedna baba mi je Bačkulja a ostali su iz Banata od kad se zna....onda mnogogadno rezonujes!


Znaš kako. Ovo ovde je salonska rasprava gde većina učesnika ne poznaje situaciju.
Ja sam eto silom prilika od onih koji je poznaju i trpe.

Pošto očigledno država nema nameru da se meša u svoj posao, pojedincu ostaje da ćuti i trpi,ili da pokuša da učini nešto u svoju odbranu.

Svako ima svoj temperament i životnu filozofiju prema kojoj se vlada.
Ja po prirodi nisam od onih koji umeju da trpe.
Ne kažem da je to dobro, nego samo da je tako.
Otuda i takvo razmišljanje.

Prihvatam i da je tebi sve to gadno.

U svakom slučaju jalova diskusija.

Jedino sam sigurna da bi merodavnije diskutovali kada bi se svi i lično upoznali sa temom



laziiprevare laziiprevare 20:19 26.04.2012

Re: preporuka

Prolazeći između traktora počela sam ozbiljno da razmišljam na koji način mogu, pomoću raspoloživih mi sredstava...




"Sam biraš svoj put. Il' imaš mud*, il' ideš u školu."
zilikaka zilikaka 21:37 26.04.2012

Re: preporuka

Sam biraš svoj put. Il' imaš mud*, il' ideš u školu."

Al ako već da ideš u školu, pratiš na času
kako se neko od Pančevaca nije setio da istoći malo nečeg što jede gumu,


Nikad ne znaš kad može da ti zatreba ono što tamo naučiš
mariopan mariopan 22:19 26.04.2012

Re: preporuka

A što se politike tiče, nemoj da bi neko pokušao da ovo tumači kao stranački stav.


Nego šta je nego stranački, kanda vuče malo na tvoju stranu?

Koje maltretiranje !
srdjan.pajic srdjan.pajic 06:35 27.04.2012

Re: preporuka

zilikaka
...i baš nešto mislim kako se neko od Pančevaca nije setio da istoći malo nečeg što jede gumu, i ponese sa sobom kad krene peške između traktora.
Da vidiš sutra reda...


Praktično!

Ja sam uvek za kontrabandu! Mislim da može H2SO4 da obavi posao, nisam siguran koja koncentracija je dovoljna. Ili, evo, moja gospoja dobacuje: piranha solution!

A posle frikidiki i to pripiše bombardovanju zločinačkih NATO svinja (zadigne košulju i pokazuje imaginarne opekotine po blogu) i sve u redu.

Samo, šta posle sa tim traktorima sa rastvorenim gumama da se radi? Možda da neko ugovori drugu fazu akcije sa skupljačima sekundarnih sirovina?
freehand freehand 07:44 27.04.2012

Re: preporuka

A posle frikidiki i to pripiše bombardovanju zločinačkih NATO svinja (zadigne košulju i pokazuje imaginarne opekotine po blogu) i sve u redu.

Slušaj Šabane, kad god dođe do situacije da pomislim da ću se iznervirati zbog neke od tvojih verbalnih akrobacija - ja te zamislim kako skidaš poklopac sa lobanje i onu tanku žičicu što se ukaže unutra.
Momentalno mi opet postaneš onako blago simpatičan.
Milan Novković Milan Novković 08:05 27.04.2012

Re: preporuka

evo, moja gospoja dobacuje

Auuuu, i tvoja ima asortiman crnih pojaseva za svaki respekt !!!

Nedao Bog da se tvoja gospoja i moja gospoja ikad sretnu i razmene savete
hajkula1 hajkula1 13:05 27.04.2012

Re: preporuka

zilikaka

Jedino sam sigurna da bi merodavnije diskutovali kada bi se svi i lično upoznali sa temom


Evo, pitam koleginicu koja je rođena Pančevka, (roditelji doseljenici, radili u Rafineriji i sl. znači nisu poljoprivrednici) kako dolazi na posao, osmatram reakciju i takoto.
- Prepešačim deo, malo veći deo.
Vidim da joj to ne prija ali ne čuh niti se može naslutiti da osuđuje blokadu.

Firma (tu obe radimo)izvodi radove u Pančevu, svakodnevno nam ljudi tamo putuju i vraćaju se, što organizovano busom, što službenim i privatnim automobilima i vozom - ne čujem osude niti nešto protiv barikada.



zilikaka zilikaka 13:40 27.04.2012

Re: preporuka

Evo, pitam koleginicu koja je rođena Pančevka, (roditelji doseljenici, radili u Rafineriji i sl. znači nisu poljoprivrednici) kako dolazi na posao, osmatram reakciju i takoto.
- Prepešačim deo, malo veći deo.
Vidim da joj to ne prija ali ne čuh niti se može naslutiti da osuđuje blokadu.

Firma (tu obe radimo)izvodi radove u Pančevu, svakodnevno nam ljudi tamo putuju i vraćaju se, što organizovano busom, što službenim i privatnim automobilima i vozom - ne čujem osude niti nešto protiv barikada.


Ma verujem da su čak oduševljeni

Super je to provod kad negde kreneš, pa nemaš pojma kad i kako ćeš stići. Još kad treba i da nešto poneseš, ili imaš sitnu decu...

Gore sam opisala prizor prebacivanja sa dvoje male dece i stvarima, koji sam svojim očima videla.
Da li stvarno misliš da se može imati razumevanja za grupu pijanih majmuna koja je doterala traktore i naterala ih na tako nešto?

Nego, baš me zanima kako su tvoji iz firme prenosili opremu?
Kad su kretali i kad stizali na posao (tamo gde izvode radove)?
Kako im je onaj za koga izvode radove to računao?
Bilo da je pogođeno po satu ili "od posla" svakako ste na gubitku ovih dana.
Kako ćete i odakle taj gubitak nadoknaditi?

Pusti me sa partijskom propagandom...




srdjan.pajic srdjan.pajic 15:06 27.04.2012

Re: preporuka

freehand
A posle frikidiki i to pripiše bombardovanju zločinačkih NATO svinja (zadigne košulju i pokazuje imaginarne opekotine po blogu) i sve u redu.

Slušaj Šabane, kad god dođe do situacije da pomislim da ću se iznervirati zbog neke od tvojih verbalnih akrobacija - ja te zamislim kako skidaš poklopac sa lobanje i onu tanku žičicu što se ukaže unutra.
Momentalno mi opet postaneš onako blago simpatičan.


Bogami, Friki, kod tebe se izgleda već prešlo na wireless.


srdjan.pajic srdjan.pajic 15:08 27.04.2012

Re: preporuka

Milan Novković
evo, moja gospoja dobacuje

Auuuu, i tvoja ima asortiman crnih pojaseva za svaki respekt !!!

Nedao Bog da se tvoja gospoja i moja gospoja ikad sretnu i razmene savete


A moguće je i da je takvo udruživanje zabranjeno nekom od ženevskih konvencija.
zilikaka zilikaka 15:19 27.04.2012

Re: preporuka

Nedao Bog da se tvoja gospoja i moja gospoja ikad sretnu i razmene savete

Ako ovi nastave sa blokadama, lično ću se obratiti obema za savet i pomoć
elis elis 16:27 26.04.2012

Traktor troll

zipo_64 zipo_64 16:40 26.04.2012

Huligan


Nemam obicaj ovde da mlatim praznu slamu ali ovaj lik je originalan
Mozete da ga ismejete ali tesko da budete pametniji od njega
freehand freehand 17:10 26.04.2012

Re: Huligan

zipo_64

Nemam obicaj ovde da mlatim praznu slamu ali ovaj lik je originalan
Mozete da ga ismejete ali tesko da budete pametniji od njega

Ovaj genijalac nije iz ovog protesta.
A ratuju i gladni vojnici, poruči mu. Još i žešće od sitih.
zipo_64 zipo_64 17:23 26.04.2012

Re: Huligan

Ovo je genijalac za sve proteste. A posebno kada su seljaci u pitanju. Vreme i mesto nema veze. Ako mislis da se nesto promenilo i da ce se uskoro promeniti mnogo si na internetu i gledas TV.
Realan zivot je nesto drugo.
Ali koga to ovde zanima
Podrska svima koji se bore za sebe i u istom trenutku za celo drustvo
freehand freehand 17:28 26.04.2012

Re: Huligan

Ovo je genijalac za sve proteste. A posebno kada su seljaci u pitanju. Vreme i mesto nema veze. Ako mislis da se nesto promenilo i da ce se uskoro promeniti mnogo si na internetu i gledas TV.
Realan zivot je nesto drugo.
Ali koga to ovde zanima

Dobro, ok. Evo baš me zanima da mi ti kažeš suštinu priče u kojoj su Orci i seldžuci poštenom svetu ograničili pravo na kretanje.
Meni su danas napravili štetu u visini koja me baš boli. I moju porodicu.
Ali me više boli to što su razdrljeni mamlazi sebi dali za pravo da maltretiraju sve ostale.
Objasni mi ti kakva je razlika između državne subvencije (a obrati pažnju na blogere koji su ozbiljno pisali o tome da subvencije i ne treba da postoje) površini obradivog zemljišta, i po proizvedenom prinosu.
Pa da razmislim o tome šta je realan život.
zipo_64 zipo_64 17:48 26.04.2012

Re: Huligan

Ajde pokusacu
Ista ovkakva (ili slicna) atmosvera je bila kada su "huligani" 5 oktobra kretali na Beograd. Rulja je trazila da se policija obracuna, jer zasto se neko buni kada je sve bajno i sjajno. Onda je bilo OK paliti Skupstinu i televiziju. Blokirati Beograd, ne dozvoliti da se neko ne prebaci od A do B u najkracem roku.
Dali je i tih dana neko ko ti gubio novac, napravljena steta, kako kazes. Nikad se ne razmislja da se ti seljaci mozda bore i za tebe. Da se pokaze da se politicari ne mogu ponasati bahato.
Tacno se vidi kako masinerija drobi ove proteste seljaka. Ne ulazim koliko su opravdani jer ne znam, slusam samo jednu stranu.
Kao u ono staro "dobro verme" kada je vladao Sloba-Sloboda.
Ako si me shvatio dobro je ako nisi jos bolje
Svako dobro
freehand freehand 18:01 26.04.2012

Re: Huligan

Ako si me shvatio dobro je ako nisi jos bolje

Nisam baš najbolje. Ako nisi primetio - tekst sam počeo sa septembrom/oktobrom 2000-te.
Naveo razloge, koji su bili baš, baš debeli. Veći u državi ne postoje od krađe izbora, političkih ubistava i razaranja države.
I kako spajaš ovo
Ne ulazim koliko su opravdani jer ne znam, slusam samo jednu stranu.

i ovo?
Nikad se ne razmislja da se ti seljaci mozda bore i za tebe.

A svako dobro i tebi, podrazumevajuće.
angie01 angie01 18:07 26.04.2012

Re: Huligan

Ziko-majstore!
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:37 26.04.2012

Re: Huligan

Ista ovkakva (ili slicna) atmosvera je bila kada su "huligani" 5 oktobra kretali na Beograd


Ni slicna a kamo li ista.
Huligani 5 oktobra su trazili da se postuje njihova volja na izborima a ovi mamlazi (ako do sad nisi shvatio ja sam seljak, zivim iskljucivo od poljiprivrede, dakle znam sta pricam kad ih zovem mamlazima) traze nezaradjene pare.
Traze pare iz budzeta, dakle one koje je neko drugi zaradio i to hoce da oderde nacin na koji ce se te pare deliti da bi oni dobili koliko su planirali.
Nikad se ne razmislja da se ti seljaci mozda bore i za tebe.

Kako, tako sto hoce da uzmu pare koje je drzava uzela od njega (mene, tebe)?

Znas li ti uopste zahteve ovih drumskih razbojnika kad stajes na njihovu stranu?
Posebno me zanima da li ih Angie zna?
Domazet Domazet 01:50 27.04.2012

Ma pusti ti to

FreeProtestForAll
Ali me više boli to što su razdrljeni mamlazi sebi dali za pravo da maltretiraju sve ostale.

...nego reci ti nama da nisu oni mozhda bezubi. ja sumnjam da jesu...
freehand freehand 07:45 27.04.2012

Re: Ma pusti ti to

Domazet
FreeProtestForAll
Ali me više boli to što su razdrljeni mamlazi sebi dali za pravo da maltretiraju sve ostale.

...nego reci ti nama da nisu oni mozhda bezubi. ja sumnjam da jesu...

Neki jesu.
U svakom slučaju - izgleda da su malo prezubili.
Jukie Jukie 18:44 26.04.2012

Paori

Sad se stalno u vestima pominje reč paori. Zar to nije pogrdna reč tipa pederi?
angie01 angie01 18:46 26.04.2012

Re: Paori

Jukie
Sad se stalno u vestima pominje reč paori. Zar to nije pogrdna reč tipa pederi?


nije! paori su vojvodjanski seljaci!
Domazet Domazet 19:24 26.04.2012

Ja predlazhem da se...

...formira Blogovski Komitet za Izdavanje Dozvola za Opravdano Nerviranje Gradjana Putem Blokiranja Saobracaja. Koji ce izaci sa precizno definisanim kriterijumima shta mozhe a shta ni po koju cenu ne sme da nervira greadjane. I predlazhem Freeja i Vojislava za kopredsednike Komiteta. Ruku dajem da oni imaju vec u potpunosti izdefinisane pomenute kriterijume.
freehand freehand 20:39 26.04.2012

Re: Ja predlazhem da se...

Domazet
...formira Blogovski Komitet za Izdavanje Dozvola za Opravdano Nerviranje Gradjana Putem Blokiranja Saobracaja. Koji ce izaci sa precizno definisanim kriterijumima shta mozhe a shta ni po koju cenu ne sme da nervira greadjane. I predlazhem Freeja i Vojislava za kopredsednike Komiteta. Ruku dajem da oni imaju vec u potpunosti izdefinisane pomenute kriterijume.

Možda bi od pomoći bilo da nam tamo odakle pišeš nekako nađeš regulativu i pravila ponašanja u ovakvim situacijama. Ko, kad i pod kojim uslovima može da blokira region i nekoliko stotina hiljada duša, i kakva su pravila ponašanja državnih službi u tom slučaju.

A duhovitost ti je niže no obično. Ko da prepisuješ od milicajca. Otprilike.
angie01 angie01 21:19 26.04.2012

Re: Ja predlazhem da se...

Ko, kad i pod kojim uslovima može da blokira region


..jaki regioni, jakaSrbija,...cuje se pesma sve do Jadrana, jaki regioni, jakaSrbija-cu poludim, ako cujem jos jednom,...i onog blentavog nit glumca nit pevaca, stobietonekukarijeru, sprco godine u setanju polovnjaca,-bolje da se ud'o, heboga predizborni glupi song!
freehand freehand 21:24 26.04.2012

Re: Ja predlazhem da se...

angie01
Ko, kad i pod kojim uslovima može da blokira region


..jaki regioni, jakaSrbija,...cuje se pesma sve do Jadrana, jaki regioni, jakaSrbija-cu poludim, ako cujem jos jednom,...i onog blentavog nit glumca nit pevaca, stobietonekukarijeru, sprco godine u setanju polovnjaca,-bolje da se ud'o, heboga predizborni glupi song!

O da! B'ate, kao mix Juljekul&Hejhajbrigade, al' još malo gluplje, jbt!
To mora da je Mladža skladao i libreto uradio!
Domazet Domazet 01:35 27.04.2012

Ih ti kao ne znash...

freehand
Domazet
...formira Blogovski Komitet za Izdavanje Dozvola za Opravdano Nerviranje Gradjana Putem Blokiranja Saobracaja. Koji ce izaci sa precizno definisanim kriterijumima shta mozhe a shta ni po koju cenu ne sme da nervira greadjane. I predlazhem Freeja i Vojislava za kopredsednike Komiteta. Ruku dajem da oni imaju vec u potpunosti izdefinisane pomenute kriterijume.

Možda bi od pomoći bilo da nam tamo odakle pišeš nekako nađeš regulativu i pravila ponašanja u ovakvim situacijama. Ko, kad i pod kojim uslovima može da blokira region i nekoliko stotina hiljada duša, i kakva su pravila ponašanja državnih službi u tom slučaju.

A duhovitost ti je niže no obično. Ko da prepisuješ od milicajca. Otprilike.

...da se ovi moji upravo spreemaju da obelezhe 20 godina od osnivanja jednog slichnog komiteta. Pa si kao sluchajno bash ovih dana reshio da se javish prigodnim blogom? Nisam hteo da te otvoreno hvatam u prepisivanju ali kad bash insistirash...
srdjan.pajic srdjan.pajic 06:45 27.04.2012

Re: Ja predlazhem da se...

Domazet
...formira Blogovski Komitet za Izdavanje Dozvola za Opravdano Nerviranje Gradjana Putem Blokiranja Saobracaja. Koji ce izaci sa precizno definisanim kriterijumima shta mozhe a shta ni po koju cenu ne sme da nervira greadjane. I predlazhem Freeja i Vojislava za kopredsednike Komiteta. Ruku dajem da oni imaju vec u potpunosti izdefinisane pomenute kriterijume.


Ja ne znam o kakvim se subvencijama radi, a i ne zanima me previše, ali apriori podržavam svakog ko nervira friketa, alseloneta i jeremiju!
alselone alselone 06:58 27.04.2012

Re: Ja predlazhem da se...

Ja ne znam o kakvim se subvencijama radi, a i ne zanima me previše, ali apriori podržavam svakog ko nervira friketa, alseloneta i jeremiju!


freehand freehand 07:53 27.04.2012

Re: Ih ti kao ne znash...

Domazet
freehand
Domazet
...formira Blogovski Komitet za Izdavanje Dozvola za Opravdano Nerviranje Gradjana Putem Blokiranja Saobracaja. Koji ce izaci sa precizno definisanim kriterijumima shta mozhe a shta ni po koju cenu ne sme da nervira greadjane. I predlazhem Freeja i Vojislava za kopredsednike Komiteta. Ruku dajem da oni imaju vec u potpunosti izdefinisane pomenute kriterijume.

Možda bi od pomoći bilo da nam tamo odakle pišeš nekako nađeš regulativu i pravila ponašanja u ovakvim situacijama. Ko, kad i pod kojim uslovima može da blokira region i nekoliko stotina hiljada duša, i kakva su pravila ponašanja državnih službi u tom slučaju.

A duhovitost ti je niže no obično. Ko da prepisuješ od milicajca. Otprilike.

...da se ovi moji upravo spreemaju da obelezhe 20 godina od osnivanja jednog slichnog komiteta. Pa si kao sluchajno bash ovih dana reshio da se javish prigodnim blogom? Nisam hteo da te otvoreno hvatam u prepisivanju ali kad bash insistirash...

Ma imaju godišnjice, i dvogodišnjice. Ne znam kako si to propustio?
Zamisli da su ovi "Okupirajmo Wall St." divljaci došli na traktorima?!
Radio bi USAF? Napalm? Atomi?

mrale54 mrale54 16:37 27.04.2012

Re: Ja predlazhem da se...

srdjan.pajic
Ja ne znam o kakvim se subvencijama radi, a i ne zanima me previše, ali apriori podržavam svakog ko nervira friketa, alseloneta i jeremiju!


Hebala te Amerika!
Nista ne kapiras!

Pa, tri posta nize, isti free lepo pise o tome da su ga pubovi uzeli na zub sa sve biciklo, pa sad proklinje pesacku sudbu na ovom postu.

I...? Primis se k'o saucesce!
Stvarno si saban!
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:48 27.04.2012

Re: Ja predlazhem da se...

mrale54
srdjan.pajic
Ja ne znam o kakvim se subvencijama radi, a i ne zanima me previše, ali apriori podržavam svakog ko nervira friketa, alseloneta i jeremiju!


Hebala te Amerika!
Nista ne kapiras!

Pa, tri posta nize, isti free lepo pise o tome da su ga pubovi uzeli na zub sa sve biciklo, pa sad proklinje pesacku sudbu na ovom postu.

I...? Primis se k'o saucesce!
Stvarno si saban!


Izvini, šabane, čitaš izmedju redova, čak i kad tamo ne piše ništa.

Nego, vidim gore da se Friki vlaži na USAF, bombe i napalme protiv demonstranata, šteta što to mož' samo u Americi, inače bi ga ovi naši traktoristi zapamtili.






newyorkcity.boy newyorkcity.boy 20:59 26.04.2012

Vec sam pisao o ovome..

Vec sam pisao o ovome a i opet cu.Stvarno neznam kako se lepo mi Beogradjani ne organizujemo pa ih ne izgazimo kao ljudi.Pa zasto bi bilo ko trepeo njihovo izivljavanje.Ni ja kada sam nezadovoljan bilo cime ne blokiram njihove puteve i njive.
Stvarno je sramota to sto trpimo.Zato sledeci put se treba organizovati i izlomiti i njih i traktore.Malo napaljenih navijaca i GOTOVO.
freehand freehand 21:26 26.04.2012

Re: Vec sam pisao o ovome..

Stvarno je sramota to sto trpimo.Zato sledeci put se treba organizovati i izlomiti i njih i traktore.Malo napaljenih navijaca i GOTOVO.

Jest' da je ljuta rana, al' daj me zaobiđi sa navijačima... Njih volim još malo manje od ovih stvorova na traktorima.
predatortz predatortz 21:30 26.04.2012

Re: Vec sam pisao o ovome..

freehand
Stvarno je sramota to sto trpimo.Zato sledeci put se treba organizovati i izlomiti i njih i traktore.Malo napaljenih navijaca i GOTOVO.

Jest' da je ljuta rana, al' daj me zaobiđi sa navijačima... Njih volim još malo manje od ovih stvorova na traktorima.


E, vidiš, ja bih baš voleo da navijači krenu na traktoriste. Da im se paori nahebu keve! Kad ih već panduracija neguje kao biljčice, red je da im neko pokaže da batina ima dva kraja.
angie01 angie01 21:38 26.04.2012

Re: Vec sam pisao o ovome..

predatortz

freehand
Stvarno je sramota to sto trpimo.Zato sledeci put se treba organizovati i izlomiti i njih i traktore.Malo napaljenih navijaca i GOTOVO.Jest' da je ljuta rana, al' daj me zaobiđi sa navijačima... Njih volim još malo manje od ovih stvorova na traktorima.E, vidiš, ja bih baš voleo da navijači krenu na traktoriste. Da im se paori nahebu keve! Kad ih već panduracija neguje kao biljčice, red je da im neko pokaže da batina ima dva kraja.


...il da su dosli s traktorima danas na miting sns-a,..bolje da su onoj rulji i u kamere rekli sta 'oce, nego sto su selja,diplomac,julovac i co prskali po mikrofonu i mahali rucicama-e , brate, k'o u najbolja slobina vremena sto su gorica gajevic i ivek,...samo ih je kostunije zahebo onom extazom sa padanjem u trans za moleban sa sopingom!
Jukie Jukie 21:58 26.04.2012

Re: Vec sam pisao o ovome..

freehand
Stvarno je sramota to sto trpimo.Zato sledeci put se treba organizovati i izlomiti i njih i traktore.Malo napaljenih navijaca i GOTOVO.

Jest' da je ljuta rana, al' daj me zaobiđi sa navijačima... Njih volim još malo manje od ovih stvorova na traktorima.


Pitaju leoparda: Da li više obožavaš lavove ili hijene?

angie01 angie01 22:02 26.04.2012

Re: Vec sam pisao o ovome..

Pitaju leoparda: Da li više obožavaš lavove ili hijene?


Autorska za Jukie-a!
gedza.73 gedza.73 05:53 27.04.2012

Re: Vec sam pisao o ovome..

.Stvarno neznam kako se lepo mi Beogradjani ne organizujemo pa ih ne izgazimo kao ljudi.Pa zasto bi bilo ko trepeo njihovo izivljavanje.

I, bre, prijatelju. Kak' bi to bilo lepo.
Mogli ste tako da izgazite i crvene beretke. Vi Beogradžani. Ili Slobu. Ili da se zimus organizjete pa očistite sneg. Ili odete na stadion pa sprečite navijače da lome i divljaju. Ili da ruše Bg. Organizujte se i okrečite Beograd. Očistite od đubreta da ne liči na poslednju selendru. Budete pristojni za volanom. Ne paničite kad se nađete pred raskrsnicom bilo gde van Bg-a.
Vi Beogradžani.

A 'blokirači' puteva? Pola od njih pijani. Klinac kontroliše i daje odobrenje ko može a ko ne da prođe. 'oće pare? 'oću i ja, al' nemaaa.

Ko je kriv? Država. Što? Štrajkuje prosveta, oni daju pare. Štrajkuje zdravstvo (njih sve posebno nataknem na tuki, mame im li neradničke, nadmene i bezobrazne) oni daju pare. Štrajkuju taksisti, advokati država i njima aminuje zahteve. Radnicima državnih firmi povezuje penzioni i socijalni staž. U gradu se prodaju 'subvencionisani' stanovi.
To se sad naviklo da čim oće leba preko pogače sedne sa 'ladan beton' i traži 'prava'.

I sad bi i ja da mi neko uplati penziono i socijalno, da materijal za kuću na selu, uradi daljinsko grejanju, gas...

Umesto da država uvede jasna i glasna pravila, pravilno preraspodeli davanja u pojoporivredu ili pusti da tržište radi svoje i da nema socijalnog hleba, mleka, mesa, da niti dajei novac, ali niti da ograničava cene. Od subvencija korist imaju veliki, malima se zamažu oči. Nisu ratari jedina poljoprivredna kategorija koja postoji na selu. Poljoprivredna nafta jeste jedan od načina pomoći, ali subvecionisanje na ovaj način je pljuckanje u šumski požar.

Da prisili doktore da rade. Da prisili opštinare da rade. Da prisili prosvetu da radi.
Da smanji broj zaposlenih i poveća radni učinak. Ovako od parazita u svim strukturama se 'ne mere' živeti. Da se mane budžestskih davanja.

Ko ne bude poštovao pravila, od sudija, anesteziologa preko ekonomista, političara do seljaka i studenata da postoji samo jedan odgovor. Otkaz.

Ovako s'brda, s'dola a sad 'odo' na radne zadatke'.

srdjan.pajic srdjan.pajic 06:52 27.04.2012

Re: Vec sam pisao o ovome..

gedza.73
.Stvarno neznam kako se lepo mi Beogradjani ne organizujemo pa ih ne izgazimo kao ljudi.Pa zasto bi bilo ko trepeo njihovo izivljavanje.

I, bre, prijatelju. Kak' bi to bilo lepo.
Mogli ste tako da izgazite i crvene beretke. Vi Beogradžani. Ili Slobu. Ili da se zimus organizjete pa očistite sneg. Ili odete na stadion pa sprečite navijače da lome i divljaju. Ili da ruše Bg. Organizujte se i okrečite Beograd. Očistite od đubreta da ne liči na poslednju selendru. Budete pristojni za volanom. Ne paničite kad se nađete pred raskrsnicom bilo gde van Bg-a.
Vi Beogradžani.




Eto, sad ispadosmo još i pičkice! Ko je onomad vijao i mlatio vas kontramitingaše, dole oko štajge, a?

Osim toga, (rodjeni) Beogradjani su pristojni za volanom, ti o kojima pričas su Pančevci, šabani, ko im daje dozvole nije mi jasno?!
gedza.73 gedza.73 07:09 27.04.2012

Re: Vec sam pisao o ovome..

Ko je onomad vijao i mlatio vas kontramitingaše, dole oko štajge, a?

Nas?
Mua kontramitingaš!!! A sad si me grdno razočarao.

Samo mi, Srki, reci gde je nastao 'dizelaš'?



Ja pravim razliku između Beograđana i beogradžana.
srdjan.pajic srdjan.pajic 07:52 27.04.2012

Re: Vec sam pisao o ovome..

gedza.73

Samo mi, Srki, reci gde je nastao 'dizelaš'?


Kako gde, pa u Zemunu!

A, šta, ti si kao dolazio u Beograd za vreme kontramitinga da se pridružiš nama, demonstrantima ?

E, zezam se, ja sam slučajno bio na zelenjaku kad su dovezli Slobine kontramitingaše, mi došli sa Novog Beograda, s posla. I bilo mi bre žao ljudi, pogubljeni, sa transparentima, ne znaju ni gde su, ni gde da idu. A onda došli navijači, gore iz Prizrenske, i krenuli da ih leše, onako krvnički. Ja sam se tog dana ozbiljno uplašio da može da krene neko veliko sranje, da ne kažem gra(dž)anski rat. Evo, koristim priliku da se izvinim tim ljudima, stvarno mi je žao što je do toga došlo.

freehand freehand 07:58 27.04.2012

Re: Vec sam pisao o ovome..

gedza.73
.Stvarno neznam kako se lepo mi Beogradjani ne organizujemo pa ih ne izgazimo kao ljudi.Pa zasto bi bilo ko trepeo njihovo izivljavanje.

I, bre, prijatelju. Kak' bi to bilo lepo.
Mogli ste tako da izgazite i crvene beretke. Vi Beogradžani. Ili Slobu. Ili da se zimus organizjete pa očistite sneg. Ili odete na stadion pa sprečite navijače da lome i divljaju. Ili da ruše Bg. Organizujte se i okrečite Beograd. Očistite od đubreta da ne liči na poslednju selendru. Budete pristojni za volanom. Ne paničite kad se nađete pred raskrsnicom bilo gde van Bg-a.
Vi Beogradžani.

A 'blokirači' puteva? Pola od njih pijani. Klinac kontroliše i daje odobrenje ko može a ko ne da prođe. 'oće pare? 'oću i ja, al' nemaaa.

Ko je kriv? Država. Što? Štrajkuje prosveta, oni daju pare. Štrajkuje zdravstvo (njih sve posebno nataknem na tuki, mame im li neradničke, nadmene i bezobrazne) oni daju pare. Štrajkuju taksisti, advokati država i njima aminuje zahteve. Radnicima državnih firmi povezuje penzioni i socijalni staž. U gradu se prodaju 'subvencionisani' stanovi.
To se sad naviklo da čim oće leba preko pogače sedne sa 'ladan beton' i traži 'prava'.

I sad bi i ja da mi neko uplati penziono i socijalno, da materijal za kuću na selu, uradi daljinsko grejanju, gas...

Umesto da država uvede jasna i glasna pravila, pravilno preraspodeli davanja u pojoporivredu ili pusti da tržište radi svoje i da nema socijalnog hleba, mleka, mesa, da niti dajei novac, ali niti da ograničava cene. Od subvencija korist imaju veliki, malima se zamažu oči. Nisu ratari jedina poljoprivredna kategorija koja postoji na selu. Poljoprivredna nafta jeste jedan od načina pomoći, ali subvecionisanje na ovaj način je pljuckanje u šumski požar.

Da prisili doktore da rade. Da prisili opštinare da rade. Da prisili prosvetu da radi.
Da smanji broj zaposlenih i poveća radni učinak. Ovako od parazita u svim strukturama se 'ne mere' živeti. Da se mane budžestskih davanja.

Ko ne bude poštovao pravila, od sudija, anesteziologa preko ekonomista, političara do seljaka i studenata da postoji samo jedan odgovor. Otkaz.

Ovako s'brda, s'dola a sad 'odo' na radne zadatke'.


Amin.
Samo si malo preeradikalan za sprovesti. Ali ovako programski, kao proglas - sve oket!
predatortz predatortz 08:11 27.04.2012

Re: Vec sam pisao o ovome..

gedza.73


Svaka ti je ka Njegoševa!


sevarlica sevarlica 09:44 27.04.2012

Re: Vec sam pisao o ovome..

predatortz
freehand
Stvarno je sramota to sto trpimo.Zato sledeci put se treba organizovati i izlomiti i njih i traktore.Malo napaljenih navijaca i GOTOVO.

Jest' da je ljuta rana, al' daj me zaobiđi sa navijačima... Njih volim još malo manje od ovih stvorova na traktorima.


E, vidiš, ja bih baš voleo da navijači krenu na traktoriste. Da im se paori nahebu keve! Kad ih već panduracija neguje kao biljčice, red je da im neko pokaže da batina ima dva kraja.


Kad bi ih dohvatili paori naoružani šumadijskim kobrama(deo tarabe sa 2 zarđala eksera), prestali bi da navijaju i ispred TV-a a kamoli na ulici
predatortz predatortz 09:47 27.04.2012

Re: Vec sam pisao o ovome..


Kad bi ih dohvatili paori naoružani šumadijskim kobrama(deo tarabe sa 2 zarđala eksera), prestali bi da navijaju i ispred TV-a a kamoli na ulici




Svak bi da oštri onu stvar na seljaka!
Međutim, dečko je mlad, bolje da ga na vreme upozorim da je to zajebana rabota.
sevarlica sevarlica 09:48 27.04.2012

Re: Vec sam pisao o ovome..

Vi Beogradžani.




Ceo komentar
sevarlica sevarlica 09:56 27.04.2012

Re: Vec sam pisao o ovome..

A, šta, ti si kao dolazio u Beograd za vreme kontramitinga da se pridružiš nama, demonstrantima ?


Pajiću, evo da čuješ istinu o Beogradžanima.
9.mart 91-e.
Ljudi od 8-og pristižu u Beograd koji je blokiran pandurskim punktovima. Samo od Grocke do vukovog M.M.L.-a 3 punkta. Sve zaustavljau, pitaju gde ćeš, koji je razlog, i štatijaznam. Kaže mi ćale, došli do starog grada, ljudi nas gledaju kao ludake.Oni šetaju kerove i pitaju se šta mi to radimo i zašto idemo protiv Slobe kad se toliko zauzima "za našu stvar". Ti isti ljudi su se gazili i lomili međusobno kao stoka, 2 godine kasnije kad se delio hleb i mleko u organizaciji SPO-a.

Toliko o Beogradžanima.
mariopan mariopan 10:06 27.04.2012

Re: Vec sam pisao o ovome..

i šumadijskim kobrama(deo tarabe sa 2 zarđala eksera),

hajkula1 hajkula1 14:36 27.04.2012

Re: Vec sam pisao o ovome..

Samo od Grocke do vukovog M.M.L.-a 3 punkta.


Šta si smuljao ovde? Razjasni.

Kaže mi ćale, došli do starog grada, ljudi nas gledaju kao ludake.Oni šetaju kerove i pitaju se šta mi to radimo i zašto idemo protiv Slobe


IDI Pozdravi ćaleta za šetanje kerova.

Ček da te pitam kad se podmećeš, oni li su znači počistili zlatare, sportske radnje, butike, ekskluzivne radnje tipa Centrotekstil, Jugoexport, prodavnice malih kućnih aparata, tv i drugih uređaja...


Mi dobijali telegrame iz provincije - nemoj da dođemo u BG da branimo Slobu


'ebote,
muka mi

o sukobima selo-grad / grad-selo


sevarlica sevarlica 16:49 27.04.2012

Re: Vec sam pisao o ovome..


Šta si smuljao ovde? Razjasni.

greska, prvo sam mislio do Vukovog spomenika ali su tamo vec bili kordoni pa se ne racuna


IDI Pozdravi ćaleta za šetanje kerova.


Pokrete radnika i seljaka, da vam kazem nesto, to sto ste vi procitali sta ste hteli to je vasa stvar.


Ček da te pitam kad se podmećeš, oni li su znači počistili zlatare, sportske radnje, butike, ekskluzivne radnje tipa Centrotekstil, Jugoexport, prodavnice malih kućnih aparata, tv i drugih uređaja...


Za vreme vašeg Slobe: zlato, Tv-i i ostalo navedeno je samo išlo IZ moje kuće nije ulazilo, jer su mi oba roditelja otpuštena od strane SPS vlasti krajem 1991-e.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:58 27.04.2012

Re: Vec sam pisao o ovome..

sevarlica
A, šta, ti si kao dolazio u Beograd za vreme kontramitinga da se pridružiš nama, demonstrantima ?


Pajiću, evo da čuješ istinu o Beogradžanima.
9.mart 91-e.
Ljudi od 8-og pristižu u Beograd koji je blokiran pandurskim punktovima. Samo od Grocke do vukovog M.M.L.-a 3 punkta. Sve zaustavljau, pitaju gde ćeš, koji je razlog, i štatijaznam. Kaže mi ćale, došli do starog grada, ljudi nas gledaju kao ludake.Oni šetaju kerove i pitaju se šta mi to radimo i zašto idemo protiv Slobe kad se toliko zauzima "za našu stvar". Ti isti ljudi su se gazili i lomili međusobno kao stoka, 2 godine kasnije kad se delio hleb i mleko u organizaciji SPO-a.

Toliko o Beogradžanima.


E, ma dobro, viš bre da se zafrkavam za Gedžom, ne moramo sad ovde da potežemo medalje i drljimo košulje da pokažemo rane, uboje i otiske pendreka. To je ipak Friketov stil, to jest nedostatak stila. Nego, priznajem da nisam ukapirao da ste 91 dolazili ovamo (sa Vukom, jel tako?) da nas spašavate od pošasti koja dolazi sa Slobom. Stvarno ne znam gde su nam oči tad bile, zahvaljujem se iskreno na dalekovidosti.




sevarlica sevarlica 09:53 28.04.2012

Re: Vec sam pisao o ovome..

srdjan.pajic
sevarlica
A, šta, ti si kao dolazio u Beograd za vreme kontramitinga da se pridružiš nama, demonstrantima ?


Pajiću, evo da čuješ istinu o Beogradžanima.
9.mart 91-e.
Ljudi od 8-og pristižu u Beograd koji je blokiran pandurskim punktovima. Samo od Grocke do vukovog M.M.L.-a 3 punkta. Sve zaustavljau, pitaju gde ćeš, koji je razlog, i štatijaznam. Kaže mi ćale, došli do starog grada, ljudi nas gledaju kao ludake.Oni šetaju kerove i pitaju se šta mi to radimo i zašto idemo protiv Slobe kad se toliko zauzima "za našu stvar". Ti isti ljudi su se gazili i lomili međusobno kao stoka, 2 godine kasnije kad se delio hleb i mleko u organizaciji SPO-a.

Toliko o Beogradžanima.


E, ma dobro, viš bre da se zafrkavam za Gedžom, ne moramo sad ovde da potežemo medalje i drljimo košulje da pokažemo rane, uboje i otiske pendreka. To je ipak Friketov stil, to jest nedostatak stila. Nego, priznajem da nisam ukapirao da ste 91 dolazili ovamo (sa Vukom, jel tako?) da nas spašavate od pošasti koja dolazi sa Slobom. Stvarno ne znam gde su nam oči tad bile, zahvaljujem se iskreno na dalekovidosti.







Ma znam bre da se zezaš. Ne potežemo ništa, samo ti objašnjavam situaciju, a ja nisam ni bio na protestima, bio sam mnogo mali, ostavili me kod bakute da gledam opstanak :)
Sećam se da sam se smorio ceo dan u stanu, gledam kališ preko puta stana a ne smem da izađem :(
zilikaka zilikaka 11:27 28.04.2012

Re: Vec sam pisao o ovome..

Gedzo, nikako da ti kazem.
Kad god dođem do tvog komentara, kliknem preporuku. Znam da ne prolazi, al ko ga zna. Javasoft je čudo.
Posle tebe stvarno može da se zaključa blog. Nije šteta.
Rekao si sve što treba i nema dalje.
sevarlica sevarlica 08:02 27.04.2012

a što naopako???

Nekad se poljoprivrednici bune samo da bi se bunili, ali im vlast nekako uvek da razlog da izađu na ulice.

Nije u redu da ministarstvo menja visinu subvencija ili način subvencionisanja pred poljoprivrednu sezonu.Po mom mišljenju je blago retardirano davati subvencije po hektaru a ne po prinosu
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:06 27.04.2012

Re: a što naopako???

Autor:
Jer im, po svakoj logici i zdravom razumu, političkom i svakom drugom, nijedna odlazeća Vlada nigde na svetu ne bi izašla u susret nekoliko dana pred izbore. Čak i da su potpuno u pravu.


Jutrosnja vest:
Ministarstvo poljoprivrede prihvatilo je sve zahteve nezadovoljnih poljoprivrednika, a blokade puteva će biti prekinute kad se to ozvaniči i u pismenoj formi, rekao je on.

"Dogovor je postignut uz određene kompromise, ali slobodno mogu da kažem da je prihvaćeno ono što smo mi tražili i da to samo treba zvanično potvrditi u pismenoj formi posle čega se ne bi smelo nastaviti sa blokadama", rekao je Ivković.

Dogovor je postignut rano jutros, posle sedmočasovnog sastanka, koji je počeo u 19 časova u Vladi Srbije, dodao je Ivković.

freehand freehand 08:30 27.04.2012

Re: a što naopako???

Neues aus der Nachbarschaft
Autor:
Jer im, po svakoj logici i zdravom razumu, političkom i svakom drugom, nijedna odlazeća Vlada nigde na svetu ne bi izašla u susret nekoliko dana pred izbore. Čak i da su potpuno u pravu.


Jutrosnja vest:
Ministarstvo poljoprivrede prihvatilo je sve zahteve nezadovoljnih poljoprivrednika, a blokade puteva će biti prekinute kad se to ozvaniči i u pismenoj formi, rekao je on.

"Dogovor je postignut uz određene kompromise, ali slobodno mogu da kažem da je prihvaćeno ono što smo mi tražili i da to samo treba zvanično potvrditi u pismenoj formi posle čega se ne bi smelo nastaviti sa blokadama", rekao je Ivković.

Dogovor je postignut rano jutros, posle sedmočasovnog sastanka, koji je počeo u 19 časova u Vladi Srbije, dodao je Ivković.


Prvo, da sačekamo ipak još malo, pa da vidimo. To je samo jedna izjava jedne strane.
Drugo, nisam ja rekao da ovi u Vladi nisu čkepi. Realno, i nemaju nikakvu moć. Silu da primene ne mogu, a Orcima se drugačije ne mogu suprotstaviti. Mogu da ih puste da dalje maltretiraju građane, što nijednima ne odgovara, jer mislim da su i ovi svesni da je narod popizdeo na njihov bezobrazluk.
Treće - ovo će da traje do posle izbora, kakvu god brlju od kompromisa da su napravili. Nema šanse da takva brzinska frljoka opstane.
Ali, u svakom slučaju - poruka da ko god ima sirovu silu i dovoljno bezobrazluka da je besprizorno upotrebi - može da ostvari šta god hoće - deluje zastrašujuće. Jebo takvu državu.
predatortz predatortz 08:42 27.04.2012

Re: a što naopako???

Treće - ovo će da traje do posle izbora, kakvu god brlju od kompromisa da su napravili. Nema šanse da takva brzinska frljoka opstane.


Ili ti što reče Patak Dača:

Znam da sam đubre, al' sam bar izvukao živu glavu
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:14 27.04.2012

Re: a što naopako???

Ali, u svakom slučaju - poruka da ko god ima sirovu silu i dovoljno bezobrazluka da je besprizorno upotrebi - može da ostvari šta god hoće - deluje zastrašujuće. Jebo takvu državu.


Slazem se, jebo takvu drzavu - pre svega jer u Srbiji mozes izvrsiti pritisak na politicare na vlasti samo u vreme predizborne kampanje. Tad im je svaki glas bitan pa lakse pristaju na zahteve strajkaca. Posle izbora sledece cetiri godine mozes da gladujes, zabijas si ekser u ruku i nema nikakve reakcije.
mariopan mariopan 10:12 27.04.2012

Re: a što naopako???

"Dogovor je postignut uz određene kompromise,

JEEEEEE, SUPER !


E, sutra organizujem moje penzionere da posedamo na asvalt, ima da napunimo džadu sve do Beograda, male su nam penzije, oćemo i mi malo kolača, ako ne sad (pred izbore), onda KAD ?



E, da vas vidim sada da mi gazite demonstrante?
expolicajac expolicajac 10:36 27.04.2012

Re: a što naopako???

E, da vas vidim sada da mi gazite demonstrante?

Gaženje penzosa prepušteno prenzionisanim milicajcima. Kumo ti si moja
mariopan mariopan 10:58 27.04.2012

Re: a što naopako???

expolicajac
E, da vas vidim sada da mi gazite demonstrante?

Gaženje penzosa prepušteno prenzionisanim milicajcima. Kumo ti si moja

Koliko plaća socijalno po komadu, qume, da pređemo na biznis?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana