Politika

Zašto?

Jelena Milić RSS / 28.04.2012. u 09:52

Puriša Đorđević, Predrag Koraksić, Bora Todorović, Vlada Divljan, Boško Jakšić, Dragan Velikić, Ljubomir Živkov, Milojko Pantić, Svetislav Basara,  Boban Skerlić, Goran Marković,  Jovan Ćirilov, Vidosav Stevanović,  Mirko Čikiriz, Žika Gojković, Nemanja Starović, Aleksandar Čotrić, Borka Pavićević, Rajko Danilović, Svetislava Bulajić, Mirko Đorđević, Biljana Cincarević, Latinka Perović, Sonja Biserko, Ivan Kuzminović, Predrag Sarapa, Dušan Bogdanović, Drago Kovačević, Boban Petrović, Veljko Đurović, Maja Mićić, Milan Antonijević, Mirko Gaspari, Izabela Kisić, Goran Miletić, Milosav Marinović, Dragan Popović, Neven Marinović, Vojislav Arsić, Zulkefil Sadović, Aleksandar Odžić, Mithat Nokić, Vesna Nikolić, Đorđe Pavlov, Dragoljub Todorović, Branislav Grubački, Janja Beč i Dragoljub Notev, Jelena Milić.... (@jelenamilicceas)

 

 

 



Komentari (200)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Hansel Hansel 10:01 28.04.2012

... Jovo Kapičić...

Stvarno, zašto?
stari92 stari92 10:18 28.04.2012

BogaMi,dobro biti neće

Hansel
Stvarno, zašto?

Zato! (by gordanac)
Šta smo videli na našim цветним monitorima u prethodnoj mini anketi (blog pre))?
Od stotinu (100)),jedan glas sigurica,jedan latentni i ne,baš,siguran glas autorIce,nakon viđenog.
Ovo pisanije mu dođe kao ohrabrivanje .. pred .. prijem :

deja vuuu
)
loader loader 11:10 28.04.2012

Re: BogaMi,dobro biti neće

Lep spisak. Ali samo lep (uz izvesne izuzetke, no, to su lični utisci).

Sa njima... Biće to dakle država ideala
i knjiga.
Trajala bi svega nekoliko dana, jer bi ubrzo pred vladu nahrupile gomile onih čiji predstavnici nisu pobrojani u postu, sa zahtevima da se ukine književni dinar na ionako skup hleb :)
blogovatelj blogovatelj 16:38 28.04.2012

Re: ... Jovo Kapičić...

.. Jovo Kapičić...
Stvarno, zašto?


Jelena Karleusa?
Zasto?
Pa da bi hejteri zavideli.
laziiprevare laziiprevare 16:49 28.04.2012

Re: ... Jovo Kapičić...



Sta ce biti sa vašom kućom...Zapaliću je !
Gde vam je šef ?
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 00:33 29.04.2012

Re: ... Jovo Kapičić...

Милојко Пантић, Бора Тодоровић и Гиле ваде просек. Ово остало сама боранија која је већ била на неколико листа, плејбоја , партија, нво’а и осталих организација.
Dr M Dr M 10:02 28.04.2012

Prvi


U loži je gužva, za mene ostala samo karta za stajanje..

Edit
Sad vidim da mi naslov ne ogovara istini.

Pardon!
arianna arianna 10:02 28.04.2012

zašto?...i ja se čudim

mora da nemaju pametnija posla po ovako lepom danu
kafka_88 kafka_88 10:04 28.04.2012

I?

I šta sad?? Treba da "padnemo" na ova imena... Dajte neke argumente. Ako mislite da su ova imena sama po sebi argumenti, grdno se varate.
Kao novinar, znam o kome je reč, ali hajte da pitamo nekog ko je Vojislav Arsić, pa da vidimo...


Pišite malo smislenije... Kao pre par dana u "Politici". Sa uživanjem sam čitao Vaše reagovanje...

Pozdrav!
homeles homeles 10:06 28.04.2012

nepotpun spisak

Zašto na spisku nema Jove Kapičića, Draže Mihajlovića, ili bar Dunje Ilić, ona Vam je mlada nada.

tyson tyson 10:17 28.04.2012

Ložana


Daj bre Jelena, šta si se primila u zrelim godinama kao šiparica?

I šta treba da znači ovaj spisak, da stado krene za preuzvišenim pastirima?





Jednog dokazanog pastira preosveštenog i prepodobnog, primus inter pares, si kanda zaboravila da navedeš:



Verujem, slučajno.


myredneckself myredneckself 10:27 28.04.2012

Re: Ložana

A Karleuša?
koksy koksy 10:51 28.04.2012

Re: Ložana

Zašto na spisku nema Jove Kapičića

A Karleuša?


sjebala ih druga veličina:
Drago Kovačević,
blau.punkt blau.punkt 10:28 28.04.2012

6. maj - gloomy sunday


With shadows I spend it all


?? ima li neko da ZASVIRA drugacije... 3:00

javascript:;
buba_truba buba_truba 10:44 28.04.2012

Rok trajanja

Sve ima ograničen rok trajanja. Od pojedinih sam očekivala da im "rok trajanja" još dugo neće isteći. Nažalost, što se mene tiče, ističe...
Puriša Đorđević, Predrag Koraksić, Ljubomir Živkov, Svetislav Basara, Goran Marković, Jovan Ćirilov, Mirko Đorđević, Jelena Milić
AlexDunja AlexDunja 10:57 28.04.2012

Re: Rok trajanja

Od pojedinih sam očekivala da im "rok trajanja" još dugo neće isteći. Nažalost, što se mene tiče, ističe..


ja ovo zaista ne razumem, u kom smislu rok trajanja?

koraksove karikature više neće biti dobre?
markovićevi filmovi će izgubiti na prepoznatljivoj toplini i
bittersweet atmosferi, ćirilov će manje znati o jeziku?
ljubini tekstovi će izgubiti na duhovitosti?

pa šta ako su odlučili da podrže neku politiku,
oni su procenili da tako treba, ja nisam, i to je to.
mariopan mariopan 11:37 28.04.2012

Re: Rok trajanja

ja ovo zaista ne razumem, u kom smislu rok trajanja?

Političkom uticaju koji je potrošen.
Tako sam ja razumela ovaj komentar bube trube.

Ne odnosi se na profesionalnu karijeru ljudi sa ovog spiska (verujem).

Cilj nekih ljudi sa ovog spiska za javno angažovanje je bio samo izgradnja sopstvenih političkih karijera i to je potrošeno. Naglašavam "nekih ljudi".
Nevolja sa ovim spiskom je to što su na njemu i ljudi koji su ostvarili zavidnu ličnu i profesionalnu karijeru, pa su poslužili kao kišobran za ove druge.

Da ne pominjem imena..

buba_truba buba_truba 11:44 28.04.2012

Re: Rok trajanja

AlexDunja
ja ovo zaista ne razumem, u kom smislu rok trajanja?

Rok trajanja u odolevanju da podrže "neku politiku", da se svrstaju. Ne radi se ovde o onoj ideji (skloniti Miloševića, pa ćemo videti kako ćemo dalje). Veruješ li ti stvarno kako u tome (da stvar preokrenu tako da nam SVIMA bude bolje) mogu da se sinhronizuju Čeda, Vuk, Jovo, Milojko? Ogradila sam se, rekla sam "što se mene tiče". Javlja mi se nova (već viđeno) interesna grupa u kojoj ne vidim i svoj interes (državljanina Srbije). A pobrojani ga vide.

Elem, "koraksove karikature... markovićevi filmovi... ljubini tekstovi..." mi nisu bili ni u primisli.

Edit: mariopan
AlexDunja AlexDunja 11:48 28.04.2012

Re: Rok trajanja

Nevolja sa ovim spiskom je to što su na njemu i ljudi koji su ostvarili zavidnu ličnu i profesionalnu karijeru, pa su poslužili kao kišobran za ove druge.


pa buba je apostrofirala baš te ljude,

ja mislim da niko nema prava da se meša u njihove procene.

naprimer, vida ognjenović je u ds,
za koji ja odavno ne glasam, podsmevam se borisu,
i mislim da treba da ode sa vlasti,

ali mi je drago što vida negde predstavlja moju zemlju,
i ne mislim da je ona kišobran duliću, đilasu i ostalima...

niti mislim da je ona izgubila svoj integritet time što je u toj stranci,

i sigurna sam da u ds ima još dosta kvalitetnih ljudi.

meni je malo bljak što se svi žale kako su političari
nesposobni i ovakvi i onakvi, a kada se ljudi sa nesumnjivim
biografijama makar usude da podrže neku politiku,
odmah bivaju otpisani, nije ni čudo da ih u politici nema.
buba_truba buba_truba 11:55 28.04.2012

Re: Rok trajanja

AlexDunja
pa buba je apostrofirala baš te ljude,

ja mislim da niko nema prava da se meša u njihove procene.

Baš te i baš zato što su pristali da, kako mariopan reče, budu "kišobran".
A ovo "niko nema prava da se meša..." - ne pričaj! Pa ako je mešanje komentarisanje na blogu (o koječemu) onda je ovaj b92 blog leglo besprizornika koji rade ono što "niko nema prava"... Pobogu!
mariopan mariopan 12:14 28.04.2012

Re: Rok trajanja

ja mislim da niko nema prava da se meša u njihove procene.

Buba kaže da se nadala da nihov plitički uticaj neće tako brzo biti potrošen.
A jeste, i što se mene tiče potrošen je, zato sam se složila sa njom..
Možda nisu oni sami krivi za to, ali tako je.
A da li imamo prava da se mi mešamo ako su te procene uticajnih ljudi bile pogrešne i dovele do pogoršanja stanja u Srbiji?
imamo.
Zato što direktno utiču na naše živote.

i sigurna sam da u ds ima još dosta kvalitetnih ljudi.

Naravno da ima, samo su ovi koje si nabrojala zaista urušili ugled i ovih drugih. Zašto su to dozvolili? To je njihova odgovornost.
Jako bih volela da možemo da glasamo za ličnosti a ne za stranke ili partije i tada bi se razdvojilo žito od kukolja, ali kukolj to ne dozvoljava jer bi bio raskrinkan, i previše je moćan da bi nam to dozvolio.
a kada se ljudi sa nesumnjivim
biografijama makar usude da podrže neku politiku,
odmah bivaju otpisani, nije ni čudo da ih u politici nema.

NIje potrošen zato što su podržali neku političku opciju, nego zato što su je, i kada su videli gde to vodi, podržavali i dalje.

Odgovornost za taj izbor je njihova, u ovom slučaju je to upravo gubljenje političkog uticaja, to je posledica odabranih opcija.
Sami pali sami se ubili.
Nismo ih mi ubili, nego politika koju su vodili oni pojedinci koje su podržavali.
AlexDunja AlexDunja 12:50 28.04.2012

Re: Rok trajanja

Buba kaže da se nadala da nihov plitički uticaj neće tako brzo biti potrošen.
A jeste, i što se mene tiče potrošen je, zato sam se složila sa njom..
Možda nisu oni sami krivi za to, ali tako je.
A da li imamo prava da se mi mešamo ako su te procene uticajnih ljudi bile pogrešne i dovele do pogoršanja stanja u Srbiji?
imamo.
Zato što direktno utiču na naše živote.


njihov politički uticaj je bio, i sigurna sam ostaće,
minimalan. ja bih volela da bude veći, naročito u okviru ovoga
što se naziva preokret,

a ja lično bih volela da krupni kapital i službe počnu
nekako da gube politički uticaj u ovom društvu.
AlexDunja AlexDunja 12:53 28.04.2012

Re: Rok trajanja

A ovo "niko nema prava da se meša..." - ne pričaj! Pa ako je mešanje komentarisanje na blogu (o koječemu) onda je ovaj b92 blog leglo besprizornika koji rade ono što "niko nema prava"... Pobogu!


izvini, pogrešno sam se izrazila u brzini,
i naravno da ne mislim da nemaš prava da komentarišeš na blogu,
naprotiv, mislim samo da nemaš dovoljno informacija
da nekog proglašavaš isteklim,

ali nemam ništa protiv da tako misliš:)
mariopan mariopan 12:53 28.04.2012

Re: Rok trajanja


a ja lično bih volela da krupni kapital i službe počnu
nekako da gube politički uticaj u ovom društvu.

Eee, kako bi mi svi to voleli.
ivana23 ivana23 13:02 28.04.2012

Re: Rok trajanja

AlexDunja
a ja lično bih volela da krupni kapital i službe počnu
nekako da gube politički uticaj u ovom društvu.


AD, uticaj krupnog kapitala je vidljiv u svim drustvima na ovoj nasoj planeti. Taj uticaj je doveo (skoro) do opsteg kolapsa. Nije to od juce...

I boli njih (ko god bili!) za 'obican' svet.
AlexDunja AlexDunja 13:17 28.04.2012

Re: Rok trajanja

AD, uticaj krupnog kapitala je vidljiv u svim drustvima na ovoj nasoj planeti.

ajde?

edit:

naravno ivana,
ali postoje društva gde je uticaj dokazanih
intelektualaca sa uspešnim karijerama i integritetom daleko veći nego kod nas.

mi smo skloni da ih proglašavamo za istekle,
potrošene i tome slično, samo ako nam se ne dopada
njihov izbor.

pa šta ako naprave i pogrešan izbor,
ovde je svaki izbor pogrešan, to sam mislila.
freehand freehand 13:44 28.04.2012

Re: Rok trajanja

AD, uticaj krupnog kapitala je vidljiv u svim drustvima na ovoj nasoj planeti. Taj uticaj je doveo (skoro) do opsteg kolapsa. Nije to od juce...

Nije. Ako ne prikažu finansijske izveštaje i poreklo kinte.
Eto, recimo, kod ledepea toga nema.
fijumau fijumau 13:54 28.04.2012

Re: Rok trajanja

Nije. Ako ne prikažu finansijske izveštaje i poreklo kinte.
Eto, recimo, kod ledepea toga nema.


Za razliku od recimoooooo... (dopisati partiju nasumično, počevši od DS).
ivana23 ivana23 13:59 28.04.2012

Re: Rok trajanja

AlexDunja


Intelektualce nisam spominjala, samo sam se osvrnula na cinjenicu da kapital upravlja svetom.
AlexDunja AlexDunja 14:03 28.04.2012

Re: Rok trajanja



Intelektualce nisam spominjala, samo sam se osvrnula na cinjenicu da kapital upravlja svetom.


uvek bilo i biće.
ja bih samo preferirala ona društva gde se novcem
ne može baš sve.
freehand freehand 14:24 28.04.2012

Re: Rok trajanja

fijumau
Nije. Ako ne prikažu finansijske izveštaje i poreklo kinte.
Eto, recimo, kod ledepea toga nema.


Za razliku od recimoooooo... (dopisati partiju nasumično, počevši od DS).

Misliš da ni kod DS-a toga nema? Uticaja krupnog kapitala?
fijumau fijumau 15:23 28.04.2012

Re: Rok trajanja

Misliš da ni kod DS-a toga nema? Uticaja krupnog kapitala?

Nema tu šta da se misli, oni su još odavno javno izašli sa spiskom finansijera.
freehand freehand 15:32 28.04.2012

Re: Rok trajanja

fijumau
Misliš da ni kod DS-a toga nema? Uticaja krupnog kapitala?

Nema tu šta da se misli, oni su još odavno javno izašli sa spiskom finansijera.

Ok.
A šta je prikazala Partija nebeskog poštenja, takozvani ledepe?
Ili sepeo? Ona stranka što je gazdovala Beogradom onako časno i pošteno, sa sve Spasojem Krunićem i pokojnim Veselinom Boškovićem?
Što je upravljala Aerodromom preko Aleksandra Milutinovića, pa kad se ispostavilo da je rezultat katastorfa i kad je predloženo da tu dođe nepartijski kadar - setili se da imaju još poštenijeg i kvlaitetnijeg?



fijumau fijumau 15:40 28.04.2012

Re: Rok trajanja

Ok.
A šta je prikazala Partija nebeskog poštenja, takozvani ledepe?
Ili sepeo? Ona stranka što je gazdovala Beogradom onako časno i pošteno, sa sve Spasojem Krunićem i pokojnim Veselinom Boškovićem?
Što je upravljala Aerodromom preko Aleksandra Milutinovića, pa kad se ispostavilo da je rezultat katastorfa i kad je predloženo da tu dođe nepartijski kadar - setili se da imaju još poštenijeg i kvlaitetnijeg?


Ok, u pravu si.
Jedino je DS prikazala pravo stanje stvari oko finansiranja, ostali su sve sakrili.

Izgleda da ću ipak za njih da glasam...
freehand freehand 15:57 28.04.2012

Re: Rok trajanja

fijumau
Ok.
A šta je prikazala Partija nebeskog poštenja, takozvani ledepe?
Ili sepeo? Ona stranka što je gazdovala Beogradom onako časno i pošteno, sa sve Spasojem Krunićem i pokojnim Veselinom Boškovićem?
Što je upravljala Aerodromom preko Aleksandra Milutinovića, pa kad se ispostavilo da je rezultat katastorfa i kad je predloženo da tu dođe nepartijski kadar - setili se da imaju još poštenijeg i kvlaitetnijeg?


Ok, u pravu si.
Jedino je DS prikazala pravo stanje stvari oko finansiranja, ostali su sve sakrili.

Izgleda da ću ipak za njih da glasam...

Ne. Dosta će vode Dunavom proteći dok saznamo prave finansije bilo koje stranke.
Ali ledepe nije pokazao ništa.
A glasaj za koga hoćeš, pobogu.
Ako ništa - bar je to tekovina petog oktobra. Slobodni i pošteni izbori.
fijumau fijumau 17:17 28.04.2012

Re: Rok trajanja

Ne. Dosta će vode Dunavom proteći dok saznamo prave finansije bilo koje stranke.


To si u pravu.
Mada mislim da i u puno razvijenijim demokratijama ljudi ne znaju baš sve finansijere.
ivana23 ivana23 17:23 28.04.2012

Re: Rok trajanja

fijumau
Ne. Dosta će vode Dunavom proteći dok saznamo prave finansije bilo koje stranke.


To si u pravu.
Mada mislim da i u puno razvijenijim demokratijama ljudi ne znaju baš sve finansijere.


Pariz -- Policija je izvršila pretres u kući najbogatije Francuskinje i naslednice kompanije "L'Oreal" u okviru obimne istrage o ilegalnom finansiranju stranaka. - 13.03.2012


before-after
fijumau fijumau 17:32 28.04.2012

Re: Rok trajanja

Pariz -- Policija je izvršila pretres u kući najbogatije Francuskinje i naslednice kompanije "L'Oreal" u okviru obimne istrage o ilegalnom finansiranju stranaka. - 13.03.2012

A evo i dokaza. Hvala, hvala... (spustio bih ovde jednog smajlija, ali su mi ih neki odavde poprilično ogadili...)
Vera Johnson Vera Johnson 00:56 29.04.2012

Re: Rok trajanja

AlexDunja
Od pojedinih sam očekivala da im "rok trajanja" još dugo neće isteći. Nažalost, što se mene tiče, ističe..ja ovo zaista ne razumem, u kom smislu rok trajanja?koraksove karikature više neće biti dobre?markovićevi filmovi će izgubiti na prepoznatljivoj toplini i bittersweet atmosferi, ćirilov će manje znati o jeziku?ljubini tekstovi će izgubiti na duhovitosti?pa šta ako su odlučili da podrže neku politiku,oni su procenili da tako treba, ja nisam, i to je to.


bez veze i kanapa, s obzirom da ne glasam u srbiji ni po srpskim ambasadama u inostranstvu: dunja: da li se boldovano odnosi i na emira kusturicu (nemanju) ili je on izuzetak koji potvrdjuje pravilo?
AlexDunja AlexDunja 07:19 29.04.2012

Re: Rok trajanja

da li se boldovano odnosi i na emira kusturicu (nemanju) ili je on izuzetak koji potvrdjuje pravilo?


njega su izuzetkom učinili oni koji su mu poklonili pola planine.
i dozvolili mu da dovede naoružane rendžere:)

ali, kad bude opet snimio dobar film, to će
bez sumnje biti dobar film, šta god ja mislila o
njegovim gradovima, ako me to pitaš?
laziiprevare laziiprevare 14:43 29.04.2012

Re: Rok trajanja

poreklo kinte...Eto, recimo, kod ledepea toga nema.

"Toj družini je sticanje novca i privilegija glavna aktivnost, a politika sporedna, usputna delatnost. I meni je trebalo dosta vremena da ukapiram tu stvar. Od onda se ta družina još više osilila, jer je vredno uništila sve institucije koje bi je mogle nadgledati. Sada može da radi šta hoće – a niko joj ništa ne može. Uostalom, zar nisu zajedno izglasali i reformu sudstva i Zakon o informisanju. Politizovano sudstvo i tužilaštvo zbog pritisaka s najvišeg mesta, od partijsko-tajkunske klike (o čemu ćemo pisati drugom prilikom), kao i dirigovani mediji, stubovi su tog lopovskog poretka."

laziiprevare laziiprevare 20:47 29.04.2012

Re: Rok trajanja

uticaj krupnog kapitala je vidljiv u svim drustvima na ovoj nasoj planeti

Samo Supermen Zemlju spasava:
"Ivica Dačić pozvao je građane na "mirnu revoluciju protiv ugnjetavanja radničke klase i seljaka"

Supermen spreman da pomogne i na lokalu (Supermena prate Spajdermen i Bananamen):
"Posle 5. oktobra ustanovljena je nova politika koja je donela uništavanje fabrika i isterivanje radnika sa posla i zato pozivam građane da promene takvu politiku 6. maja kako se ne bi dogodilo da žrtve ponovo glasaju za svoje dželate"

Supermen je podsetio i na mesiju:
"Slobodan Milošević je u Kosovu Polju svojevremeno rekao - niko ne sme da vas bije, a ja posle 25 godina kažem - niko ne sme da vas laže."
Vera Johnson Vera Johnson 00:41 30.04.2012

Re: Rok trajanja

AlexDunja
da li se boldovano odnosi i na emira kusturicu (nemanju) ili je on izuzetak koji potvrdjuje pravilo?njega su izuzetkom učinili oni koji su mu poklonili pola planine.i dozvolili mu da dovede naoružane rendžere:)ali, kad bude opet snimio dobar film, to ćebez sumnje biti dobar film, šta god ja mislila onjegovim gradovima, ako me to pitaš?


ne, nisam te pitala to. nemam visoko misljenje o emiru kusturici i njegovim filmovima. shvatam da su neki od njih cenjeni u svetu i to prihvatam. nisam strucna za filmsku umetnosti. filmove retko gledam.

mislila sam na nesto drugo. mislim da je tajson postavio jednu fotografiju vuka draskovica koja je pocetak price. razumem biranje politickih opcija ako one nisu poradi koristi. na jeleninoj listi ima jedan broj apratchika slobodana milosevica, ukljucujuci i vuka draskovica. bombardovanje srbije, odmah posle pocetka, zateklo me u becu na sluzbenom putu. gledala bbc vesti i vuka s cuvenim frogs and grandmothers nemas pojma kako me je tada bilo sramota sto sam rodjena u srbiji. nego, kako ce se korax sloziti sa novim partijskim drugom i kakvu politiku (osim one: leva ruka desni dzep) ce ta partija smisliti, osmisliti i pomoci narodu?

ili to znaci da ako promenimo politicku opciju (mozda i nacionalnu pripadnost), dobijemo selo, pravo na rendzere i jost kojesta, sta kome treba?

vidim da ldp vojvodine zagovara 'samoopredeljenje do odcepljenja'. meni je to sasvim u redu, ali ne shvatam sta ldp cede jovanovica dobija time.
AlexDunja AlexDunja 08:37 30.04.2012

Re: Rok trajanja

. razumem biranje politickih opcija ako one nisu poradi koristi.

na osnovu čega procenjiješ da je koraks podržao preokret radi koristi?
koje koristi?

da se razumemo, ja ne podržavam ni jednu stranku,
i mislim da je preokret sa vukom draškovićem smehotresna glupost,

ali na osnovu čega bagatelišete ljude sa osvedočenim biografijama,
zar koraks nije mogao da se proda do sada, čekao preokret?
ili velikić, marković, ....

njihova greška nije ništa veća od one koju ćemo napraviti ti ili ja na izborima,
samo je javna, i ti imaš mogućnost da raspravljaš o njoj.

ovo društvo je dovedeno dotle da je svaki izbor pogrešan,
ma šta da uradiš, neki mamlazi će to zloupotrebiti, jedni drugi ili treći.
ja sam to htela da kažem.
mariopan mariopan 09:47 30.04.2012

Re: Rok trajanja

vidim da ldp vojvodine zagovara 'samoopredeljenje do odcepljenja'. meni je to sasvim u redu, ali ne shvatam sta ldp cede jovanovica dobija time.

Meni to nije u redu jer živim ovde.

Šta god da pričaju i kakve god "ideje" da imaju krajnji cilj je samo lična korist. I to se ne odnosi samo na Čedu, i samo na ovu "ideju" , svi oni to rade, viču "drž'te lopova", jer samo to znaju, za sve drugo su potpuno nesposobni.

Cilj je da ostanu na vlasti, da ih bira neki narod koji je nezadovoljan ( a svi su nezdovoljni) pa to nezadovoljstvo jeste način da se dođe i ostane na vlasti - samo ga treba negovati i gurati u pravom smeru. Ta karta "samopredeljenje" je uvek na stolu kada se ofiraju sve druge.

Isto bi se ponašali i da im daš u ruke neko veliko preduzeće umesto zemlje Srbije.. Ne bi znali šta sa tim, osim da ga rasparčaju, rasprodaju i uzmu šta mogu dok traje njihovo vreme, jer to preduzeće će u sledećem mandatu možda dobiti u ruke neko drugi, pa ne treba ništa da mu ostave.
Nemaju ideju kako da ga vode, razviju i zarade na pošten način. Nesposobni su za to.

E, to preduzeće je sada i Vojvodina, kao deo velikog preduzeća "Srbija", i svi oni sebe sada vide kao "stečajne upravnike" propalog preduzeća. Oči su im uprte samo u pravcu očekivane dobiti od ostataka.
Vera Johnson Vera Johnson 18:41 30.04.2012

Re: Rok trajanja

AlexDunja
. razumem biranje politickih opcija ako one nisu poradi koristi. na osnovu čega procenjiješ da je koraks podržao preokret radi koristi?koje koristi?da se razumemo, ja ne podržavam ni jednu stranku,i mislim da je preokret sa vukom draškovićem smehotresna glupost,ali na osnovu čega bagatelišete ljude sa osvedočenim biografijama,zar koraks nije mogao da se proda do sada, čekao preokret?ili velikić, marković, ....njihova greška nije ništa veća od one koju ćemo napraviti ti ili ja na izborima,samo je javna, i ti imaš mogućnost da raspravljaš o njoj.ovo društvo je dovedeno dotle da je svaki izbor pogrešan,ma šta da uradiš, neki mamlazi će to zloupotrebiti, jedni drugi ili treći.ja sam to htela da kažem.


koraks svakako ima osvedocenu biografiju. secam se njegovih karikaturan vuka draskovica, slobodana milosevica, mnogih drugih. koraks je mogao da se proda do sada vise puta. mozda je ostario, onemocao i nema vise vremena da ceka... godoa.

ja necu napraviti (mogucu) gresku na izborima, za razliku od tebe. cak i kad bih htela, scabbies mi to ne bi dozvolila. imam dozvolu njene visosti da serendam po blogu (hvala joj i na tome) ali ne i da glasam.
AlexDunja AlexDunja 19:07 30.04.2012

Re: Rok trajanja

ja necu napraviti (mogucu) gresku na izborima, za razliku od tebe. cak i kad bih htela, scabbies mi to ne bi dozvolila. imam dozvolu njene visosti da serendam po blogu (hvala joj i na tome) ali ne i da glasam.



:))) meni niko nije zabranio, dozvolio, štagod,

ja ne glasam odavno, po sopstvenom izboru.

samo mi je ovde zasmetalo da se ljudi pproglašavaju za istrošene
jer su pogrešili u izboru za podršku,

zar nismo svi to nekoliko puta?

naročito kad smo pristali na koštunicu 2000.
cikabosko cikabosko 10:44 28.04.2012

ldp sarapa

Svi, svi, ali Sarapa
reanimator reanimator 11:17 28.04.2012

...

Aleksandar Čotrić


Ovog na blog, pa da organizujemo ilegalne borbe aforističara :)
(20 eur na filipike)
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:30 28.04.2012

Re: ...

hajde hajde re, baci jedan dribling duha
reanimator reanimator 11:58 28.04.2012

Re: ...

hajde hajde re, baci jedan dribling duha

Misliš, dribling duha na malom prostoru

nikola_kovac nikola_kovac 11:31 28.04.2012

Смрт људима

тј. концепту гласања за људе, а не за поступке и процедуре.
freehand freehand 11:55 28.04.2012

Bogami

... na ovom ih je spisku bar deset sa kojima ni u tramvaj ne bih ušao.
mariopan mariopan 12:31 28.04.2012

Re: Bogami

freehand
... na ovom ih je spisku bar deset sa kojima ni u tramvaj ne bih ušao.

benevolent benevolent 14:23 28.04.2012

Re: Bogami

freehand
... na ovom ih je spisku bar deset sa kojima ni u tramvaj ne bih ušao.


Па, такви се и не возе трамвајом, макар га дизајнирао Ђорђо Ђуђаро, као "Шпанца" где се не могу мимоићи два просечна становника Србије. Зато они ни не валидирају бус+, али су га зато изгласали.
vladimir petrovic vladimir petrovic 17:37 28.04.2012

Re: Bogami

Freehand
... na ovom ih je spisku bar deset sa kojima ni u tramvaj ne bih ušao.

Da si ovo kazao u Utisku nedelje, voditeljka Olja bi navalno insistirala:
- Ko? Kaži na koga misliš?

Valjda zato što smatra da javnost (a sve se radi u interesu javnosti, zar ne?) ne voli uvijanja i migoljenja.
Get to the point! If you dare!
freehand freehand 17:47 28.04.2012

Re: Bogami

Da si ovo kazao u Utisku nedelje, voditeljka Olja bi navalno insistirala:
- Ko? Kaži na koga misliš?

A zar nije interesantnije koga sve nema na ovom spisku? I zašto?
ProkićAndrićMilićKorać? GDe je, ljudi, Dana, zna li neko?
Nego to što bih ja sačekao sledeći prevoz da bi BiserkoKovačevićBasaraSarapaPantićČotrićMiletićBečfalidrugoprezime - imali više komocije?
Goran Vučković Goran Vučković 11:57 28.04.2012

Mlada partizanka...

...bombe bacala.

Chutzpah



Ako ništa drugo, zabavno te je videti ovde ponovo, sa tim plakatima, kofom i četkom - dobrodošla nazad
escherichije_colic escherichije_colic 13:40 28.04.2012

Re: Mlada partizanka...

Kakvo bacanje bombi, ovo je ravno onom Nikolaidisovom pozivanju na terorizam. <_<
myredneckself myredneckself 16:59 28.04.2012

Muzički trolčić


Goran Vučković
Chutzpah


Aiiiii....da vidiš ti šta su m..a u Goranskih snjegova! (ma ko to bio )

srdjan.pajic srdjan.pajic 18:37 28.04.2012

Re: Mlada partizanka...

escherichije_colic
Kakvo bacanje bombi, ovo je ravno onom Nikolaidisovom pozivanju na terorizam. <_<


Imaginarni terorizam

Jesu onog matorog na kraju oslobodili optužbi, ispalo da je čovek samo šteknuo malo dugih cevi i plastike, da preproda. Jebi ga od nečeg mora se živi, otkad odoše oslobodjeni televizori i bela tehnika.

expolicajac expolicajac 12:06 28.04.2012

Upućujem ozbiljnu pretnju

Jeleni Milić. Jelena ako u narednih 12 sati ne počneš da kometnarišeš postove na svojim blogovima, ja ex primniću najstrašniju osvetu koju može da smisli moj pokvareni pandurski um. Izaći ću na izbore i prvo zaokružiti Čedu za predsednika a onda nacrtati "nešto".
JJ Beba JJ Beba 13:47 28.04.2012

Re: Upućujem ozbiljnu pretnju

expolicajac
Jeleni Milić. Jelena ako u narednih 12 sati ne počneš da kometnarišeš postove na svojim blogovima, ja ex primniću najstrašniju osvetu koju može da smisli moj pokvareni pandurski um. Izaći ću na izbore i prvo zaokružiti Čedu za predsednika a onda nacrtati "nešto".

možda je to ldp/ preokret direktiva? plan? fora?
i goran miletić ne komnetariše svoje blogove a i on je na spisku


zezaaaaanjeeeee
AlexDunja AlexDunja 14:05 28.04.2012

Re: Upućujem ozbiljnu pretnju

možda je to ldp/ preokret direktiva? plan? fora?
i goran miletić ne komnetariše svoje blogove a i on je na spisku


zezaaaaanjeeeee


još jedan pucanj u sopstvenu nogu.

ja se stalno čudim što se oni uopšte kandiduju,
pa posle urade sve da prođu katastrofalno na izborima

edit:
mallo lažem, ne čudim se
mariopan mariopan 14:36 28.04.2012

Re: Upućujem ozbiljnu pretnju

mallo lažem, ne čudim se



Samo ti čitaj političke blogove, ima sama sebi da ne veruješ do kraja balade.

( i ja isto)

E, skoro na nekom kanalu na kablovskoj, čovek koji vodi eksperiment pokazuje kakav je uticaj perifernog vida na neke naše odluke. Ili uticaj podsvesti, jer neke stvari su ljudi uradili a da ne znaju da im je to sugerisano, podmetnuto takorekuć.

(mali trol jer nema domaćice da nas metlom utera u red, ali ima veze sa temom)

E, čovek koji vodi eksperiment kaže nekome da zamisli jednu reč, bilo koju.
Zatim, da zatvori jedno oko.

Onda, da taj što je zatvorio oko ne vidi, on hitro na sekundu stavi papir sa svojom reči, napisano kupno, flomasterom, njemu pored oka, na onu stranu gde je oko zatvoreno, samo na trenutak ali dovoljno da periferni vid drugog oka to registruje. Čovek taj pokret ne može da vidi, to mu je "mrtav ugao" i nije toga svestan uopšte.

I onda kaže čoveku koji je zatvarao oko da napiše svoju reč, koju je on zamislio.
I gle čuda, čovek piše onu reč koju mu je podmetnuo taj što vodi eksperiment.
Ispiranje mozga?
Ne, periferni vid i podsvest koja je registrovala tu reč a da čovek toga uošte nije svestan.

Tako isto je uradio i sa kartama za kartanje, svaku koju je on sugerisao ljudi su "izabrali" verujući da to sami odlučuju , nijednom nije omanuo. NIje magija, mi to radimo stalno samo toga nismo svesni, bar tako oni tvrde. I dokazali što se mene tiče, oduševljena sam dokazima, ljudi su radili neverovatne stvari nesvesni da im je to neko sugerisao.

Mislim da bilbordi, blogovi, TV, cela kampanja - imaju istu ulogu?
Zato su im bilbordi tako veliki? I ako nećeš da ih gledaš nema šanse da ih izbegneš?
Više nema veze šta neko do njih nudi, nas zatrpavaju EPP-om sa nadom da će jedan deo ljudi da zaokruži nekoga koga je često video na reklamama, bilbordima, ili mu je to ime odnekud poznato? I nesvesno zaokružuje onoga ko je imao najviše reklama (i para da ih plati) a što recimo nikada ne bi ako bi razmislio svesno?
A?
Šta misliš da li je to moguće?
AlexDunja AlexDunja 14:53 28.04.2012

Re: Upućujem ozbiljnu pretnju

A?
Šta misliš da li je to moguće?


možda:)

zato ja ne gledam tv, osim tenisa,
kretanje po gradu sam svela na minimum

uključila edblok+ da mi ne iskaču reklame po internetu,

i o izborima se obaveštavam samo na blogu.
tu znam da niko ne može da utiče na moj periferni vid
mariopan mariopan 15:30 28.04.2012

Re: Upućujem ozbiljnu pretnju

zato ja ne gledam tv, osim tenisa,

E, ja gledam i 24 časa kuvanje.
Probam pre neki dan da napravim "rešto", kada sam ga hitnula u vazduh iz tiganja da ga okrenem sav mi se razleteo po kujni.
i o izborima se obaveštavam samo na blogu.
tu znam da niko ne može da utiče na moj periferni vid

Hahhaah, ajd ako tako kažeš, nisam mislila na nas nego na "mase" naroda.

Videla sam juče neke naše lokalce na TV, uguravanje u SNS je bilo kao stampedo, znam ih samo nekoliko komada i sve po muljanju, ali samo oni se vrte po teveima. Ako ja ne znam nikoga od tih likova kako tek zna narod koji gleda smo to po bilbordima, tevejima, novinama, ne skidaju se bre.... To će sve da glasa.
ranoranilica ranoranilica 16:57 28.04.2012

Re: Upućujem ozbiljnu pretnju

expolicajac
Jeleni Milić. Jelena ako u narednih 12 sati ne počneš da kometnarišeš postove na svojim blogovima, ja ex primniću najstrašniju osvetu koju može da smisli moj pokvareni pandurski um. Izaći ću na izbore i prvo zaokružiti Čedu za predsednika a onda nacrtati "nešto".


Kako, bre, žena da stigne da svrati na svoj blog?! Odjutros je morala da površi svu silu poslova; zbrine neku tetku kod kuće, raščešlja dlake svojim macama, deložira kucova kod ex-muža, ode na miting Preokreta, da izjavu za Al Jazzeeru o ženama u politici, twittuje svako malo.
AlexDunja AlexDunja 18:06 28.04.2012

Re: Upućujem ozbiljnu pretnju

E, ja gledam i 24 časa kuvanje.

gledam i ja ponekad rudolfa van vina,
čarobnjak:)

kad smo kod toga, juče sam pravila praline,
sa belom čokoladom, pečenim lešnicima i
šlagom unutra, vid:))

niccolo niccolo 18:09 28.04.2012

Re: Upućujem ozbiljnu pretnju

kad smo kod toga, juče sam pravila praline,
sa belom čokoladom, pečenim lešnicima i
šlagom unutra, vid:))

A nas ne zoveš...ccc
AlexDunja AlexDunja 18:18 28.04.2012

Re: Upućujem ozbiljnu pretnju

A nas ne zoveš...ccc

zvaću:)
ovo je bilo prvi put,

pola nije dobro ispalo, jer sam ih stavila u posude za led od čvrstog silikona,
pa nisu mogle lepo da se izvade...ali ove iz pravih kalupa su baš ok:)

a imam posudu za led u obliku pingvinčića,
pa sam baš htela ovom mom linuxašu da učinim, al nije uspelo.
bamer.

sad mora da jede slomljene pingvine,
jednako su ukusni, though:)
expolicajac expolicajac 19:03 28.04.2012

Re: Upućujem ozbiljnu pretnju

Jelena, ako se ne javiš na blogu, zovem Čedu i Nenada Milića. Reći ću im kako se brineš za svoje biračko telo. Samo da znaš da su moje pretnje uvek ozbiljne. Imaš još 4 sata do ispunjenja obaveze, pa se ti razmisli. Ovaj život je čudo, može da ti ta arogancija zasmeta nekad.
Pozdrav Ex
mariopan mariopan 19:07 28.04.2012

Re: Upućujem ozbiljnu pretnju


kad smo kod toga, juče sam pravila praline,
sa belom čokoladom, pečenim lešnicima i
šlagom unutra, vid:))

Aaaaa kakve suuu

draft.dodger draft.dodger 12:08 28.04.2012

DŽABA...

Ne može nikakav spisak da ublaži ukus prokisle LDP čorbe.

Isto važi i za DS.
Ostale ne spominjem, jer su odavno nejestivi.
Colin_bgd Colin_bgd 12:09 28.04.2012

Uvek tako...

Kod nas je uvek tako bilo (a i bice) da smo perverzno talentovani da zgovnamo i ogadimo sami sebi ono sto bi trebalo da nam je nominalno ponekad cak i blisko...

(Ovo vazi za sve politicke orijentacije, ne samo za ovu...)
princi princi 12:46 28.04.2012

Ajde razumem raznorazne

Staroviće, Čotriće, Miletiće, Kovačeviće, profi džantare, političku pornjavu, samohrane umetnice, zaboravljene glumce i sportske novinare, plitkoumne rokere, penzionisane režisere, ali šta je jednom Ćirilovu, Markoviću ili Koraksiću? Da li je moguće da su oni stvarno tolike ovce da ne kapiraju šta je taj ledepe? Zašto ulažu neki svoj javni ugled da bi Čedi pomogli da dođe do upravnog odbora ili ministarskog mesta? Ili je, ipak, u pitanju želja za ličnom osvetom i povratkom davno izgubljene moći? Možda su dnevnice u pitanju?
fijumau fijumau 17:23 28.04.2012

Re: Ajde razumem raznorazne

Valjda su se konačno opametili i shvatili da se od javnog ugleda mnogo lošije živi nego od podrške ovakvima.
Vera Johnson Vera Johnson 01:05 29.04.2012

Re: Ajde razumem raznorazne

princi
Staroviće, Čotriće, Miletiće, Kovačeviće, profi džantare, političku pornjavu, samohrane umetnice, zaboravljene glumce i sportske novinare, plitkoumne rokere, penzionisane režisere, ali šta je jednom Ćirilovu, Markoviću ili Koraksiću? Da li je moguće da su oni stvarno tolike ovce da ne kapiraju šta je taj ledepe? Zašto ulažu neki svoj javni ugled da bi Čedi pomogli da dođe do upravnog odbora ili ministarskog mesta? Ili je, ipak, u pitanju želja za ličnom osvetom i povratkom davno izgubljene moći? Možda su dnevnice u pitanju?


sonja biserko je u jednoj (nemojte me pitati kojoj, al' moze se naci) da bi ceda bio naj, naj, najbolji ministar spoljih poslova srbije. mislim da podrzavaoci to i ocekuju, da je u postu gospodje milic lista buducih ambasadora
dr.wagner dr.wagner 12:48 28.04.2012

A gdje je ... ?

...dan

-Ne bih komentirao ovo , ali ako bi mi mogli kazati ... gdje je Živković ???
... ne vidim ga ni u kojoj opciji ovdje , a ni na drugim mjestima koje posjećujem
-On mi je djelovao kao fin čovjek (a i podsjećao me na nekoga )
... a sada ga nema ... mislim , ipak je bio premijer ...

-Što je s njim , nije se dovoljno "gurao" ili su ga uhvatili sa "rukama u vreći" ?

Wagner
mariopan mariopan 13:15 28.04.2012

Re: A gdje je ... ?

-Ne bih komentirao ovo , ali ako bi mi mogli kazati ... gdje je Živković ???

Kod Strongmana, na jednom starijem blogu, potraži u podrumu (arhivi) ako te interesuje.

-On mi je djelovao kao fin čovjek (a i podsjećao me na nekoga )
... a sada ga nema ... mislim , ipak je bio premijer ...


Psssst, ima te banuje Strongi ako to pročita.

-Što je s njim , nije se dovoljno "gurao"

Ma gurao se kako nije, i gurali ga, gurali...ali nas na vreme banovao Gazda bloga da mu ne urušavamo ugled i šanse za političko vaskrsenje......

ili su ga uhvatili sa "rukama u vreći" ?

Još nisu.

A šta misliš zašto ovolika otimačina za vlast ovde u Srbji?
Pa zbog vreće i onog "još nisu" .
Kod vas je malo drugačije bar od skoro?
freehand freehand 13:41 28.04.2012

Re: A gdje je ... ?

-Ne bih komentirao ovo , ali ako bi mi mogli kazati ... gdje je Živković ???
... ne vidim ga ni u kojoj opciji ovdje , a ni na drugim mjestima koje posjećujem

Prati milicajca, odakle viri.
E Bivšem je faca sa kontra strane, pa gore.
mariopan mariopan 13:45 28.04.2012

Re: A gdje je ... ?

freehand
-Ne bih komentirao ovo , ali ako bi mi mogli kazati ... gdje je Živković ???
... ne vidim ga ni u kojoj opciji ovdje , a ni na drugim mjestima koje posjećujem

Prati milicajca, odakle viri.
E Bivšem je faca sa kontra strane, pa gore.

expolicajac expolicajac 13:47 28.04.2012

Re: A gdje je ... ?

Prati milicajca, odakle viri.
E Bivšem je faca sa kontra strane, pa gore.

Izmisli nešto novo, ja sam se prvi setio da ti voliš rektalnu toplotu. Budi malo originalan. Sam znaš da je svako kopija gora od originala.
dr.wagner dr.wagner 15:34 28.04.2012

Re: A gdje je ... ?

Pozdrav gospođo M

mariopan


-Hvala Vam , našao sam ... to je S napisao u vezi teksta o Libiji ...
... po onim komentarima se može vidjeti tko će za koga sada glasati

-Imao sam jednu koja se prezivala Ž ... čak sam je upoznao i sa
gospođom mamom ...


W
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 12:57 28.04.2012

EPP

A gde je beše ono dugme "predloži blog za brisanje" kad ti je potrebno?
vladimir petrovic vladimir petrovic 14:17 28.04.2012

Re: EPP

A gde je beše ono dugme "predloži blog za brisanje" kad ti je potrebno?

Umesno pitanje.

Ms Milic se zeza. Jeftino.

Najpre, juče se javi, nakon dugog odsustva, sa bezveznim postom pod naslovom "Preokret". Malo je bilo onih čestitih duša koje su se radovale "njenom povratku".
Kakvom crnom povratku? Ona je htela da posadi kukavičje jaje svuda gde može - pa se setila bloga B92. Uradila bi ona to i na vrhu bandere, na staroj kuci, bilo gde.

(Možda su obećali da će je ponuditi kao kandidatkinju za gradonačelnicu - ako su mogli Srbljanovićkoj, zašto ne i njoj?)

Ms Milić.
Da imate obraza, vi biste se na blog B92 javili sa tekstom u kome, recimo, elaborirate dobre strane mogućnosti da Aleksandar Vučić postane gradonačelnik Beograda. Pro et contra.

Onda bismo rekli: gle, dama ume da razmišlja.
Nije važno što ne veruje mnogo da će baš Aleksandar Vučić postati gradonačelnik, a još manje i da će biti izvrstan gradonačelnik, već zato što veruje u fikciju, u maštu, u nadrealnost... I što shvata realnost življenja u Srbiji.

A ona se javlja, moliću lepo, da propagira Ledepe.
Uzaludan posao.
Ne valja. Daj Bože da preskoče cenzus - bila bi to puna kapa, ali ne verujem u to.

A što se tiče javljanja u drugom turnusu, ni to ne vredi.
Sve ubudjala imena. (Čak nema ni Vesne Pešić!)

MsMilic, izaberite neki srećniji trenutak za povratak na Blog B92.
Ovo je ćorak.
scabies scabies 14:37 28.04.2012

Re: EPP

I što shvata realnost življenja u Srbiji.

Kada si u Srbiji, postoji jedan mnogo značajniji kvalitet od shvatanja života u Srbiji, a to je - osećanje života u Srbiji na sopstvenoj koži. Zato smatram da bi bilo pristojno da se dijaspora uzdrži od deljenja lekcija. Malo je degutantno, ako mene pitaš (a znam da ne). Ali slobodno nastavi(te).
Pozdrav!
palilula92 palilula92 14:40 28.04.2012

Re: EPP

Uzaludan posao.

ljudi ne vole Cedu, nije im simpatican i sta god uradio, to je to.
freehand freehand 14:44 28.04.2012

Re: EPP

Ms Milić.
Da imate obraza, vi biste se na blog B92 javili sa tekstom u kome, recimo, elaborirate dobre strane mogućnosti da Aleksandar Vučić postane gradonačelnik Beograda. Pro et contra.

Ček, Pižone...
Jel ovo pišeš ti ili onaj pop?
Mislim, da ne bude zabune.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:53 28.04.2012

Re: EPP

Ja mislim da se LDP jedva bori da pređe cenzus, čim Ms Milić mora da ga reklamira na blogu i to svaki dan
JJ Beba JJ Beba 15:05 28.04.2012

Re: EPP

Predrag Azdejković
Ja mislim da se LDP jedva bori da pređe cenzus, čim Ms Milić mora da ga reklamira na blogu i to svaki dan

skoro pa sam pomislila isto

svaki prostor za agitaciju je važan

beli listić, patotije.

ps
ako se jelena ozbiljno vratila ovde, onda je to gud. ako se pak vratila samo da reklamiše ldp i preokret, bolje da nije. jer, po meni, nema tu šta da se reklamiše. pozitivno dakako. negativno, to da
.
niccolo niccolo 15:08 28.04.2012

Re: EPP

Malo je bilo onih čestitih duša koje su se radovale "njenom povratku".

Dabome da smo se radovali, vidiš kako je odmah postalo zanimljivije, ljudi krenuli da komentarišu, ovo ono...
palilula92 palilula92 15:15 28.04.2012

Re: EPP


svaki prostor za agitaciju je važan


jeste, ali mora nesto pametno da se kaze, prostor treba iskoristiti, marketing nije sala, ne vesto odradjen, moze da proizvede kontra efekat.

Ja losiju ili prazniju predizbornu kampanju (odnosi se na sve stranke) nikad do sada ne vidoh.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 15:42 28.04.2012

Re: EPP

Dabome da smo se radovali, vidiš kako je odmah postalo zanimljivije, ljudi krenuli da komentarišu, ovo ono...


Pa naravno kad je ovaj blog polu-mrtav mesecima... ko god da dođe odmah zabavno
JJ Beba JJ Beba 16:01 28.04.2012

Re: EPP


jeste, ali mora nesto pametno da se kaze,

ne da mora, nego je poželjno

kapiram da mora da je to neka moda ili neki cilj, meni glupoj nedokučiv- postaviš blog, šatro pametan, zagonetan, i onda ne komentarišeš.
postaviš, odeš, ne komnetarišeš.

Ja losiju ili prazniju predizbornu kampanju (odnosi se na sve stranke) nikad do sada ne vidoh.

džaba bacanje para. kao saće neko da se odluči na osnovu ovih predizbornih baljezgairija za koga će da glasa. kao da nam 10 godina nije bilo dovoljno.
i svi bi da ukuni partokratsku državu

jbte, stvarno nam vređaju moždani potencijal. ma kakav moždani, vređaju nam ljudski potencijal

edit

kad sam već glupa da shvatim šta je ponukalo gorana, i ostale ljude sa ovog spiska pod tajanstvenim naslovom zašto? da podrže ovu koaliciju setih se priče koji sam čula.

znate one predizborne autobuse, nove, na sprat, fino išarane što preokret njime ide po zemlji srbiji?
e tim autobusom ne ide i čeda. on ide svojim automobilom, svojim konvojem ljudi od obezbeđenja i ostalih pratilaca i u stalnoj su vezi sa autobusom kojim idu volonteri i buranija. e kad stignu na neku tačku dovoljno blizu mesta na kome se održava konvencija, ilištaliveć, autobus stane i sačeka čedu da presedne iz svog lepog automobila u manje ugodan ali sa preokretom punim autobusom da zajedno svi srećni i razdragani stignu pred birače i medije.

kapiram da tako rade i sve ostale stranke
draft.dodger draft.dodger 16:24 28.04.2012

Re: EPP

JJ Beba
svaki prostor za agitaciju je važan

Opušten mišić,
sondira Ms Milić...
blogovatelj blogovatelj 17:02 28.04.2012

Re: EPP

Ja mislim da se LDP jedva bori da pređe cenzus, čim Ms Milić mora da ga reklamira na blogu i to svaki dan


Upravo je i meni isto to palo na pamet.
Najverovatnije da je pala direktiva sa najviseg nivoa da svaki clan istrci na ulicu i pocne da cima svakog zivog, a ne bi li se namaklo za cenzusa.
blogovatelj blogovatelj 17:05 28.04.2012

Re: EPP

Pa naravno kad je ovaj blog polu-mrtav mesecima... ko god da dođe odmah zabavno


Nemoj tako.
Nisu Stoske, Senti i Ms. Milic ko god.
Ipak su to blogeri koji izazivaju salve smeha i veselja.
freehand freehand 17:08 28.04.2012

Re: EPP

Najverovatnije da je pala direktiva sa najviseg nivoa da svaki clan istrci na ulicu i pocne da cima svakog zivog, a ne bi li se namaklo za cenzusa.

Da se oštrimo za Dragecov nastup večeras?
Ja samo iz gledališta, doduše.
vladimir petrovic vladimir petrovic 17:16 28.04.2012

Re: EPP

Zato smatram da bi bilo pristojno da se dijaspora uzdrži od deljenja lekcija.

Jel ti to nesto spocitavas dijaspori?

To nije bas u redu.
Pogotovu ako se od dijaspore ocekuje (a mnogi ocekuju) da se vrne doma, kad-tad, sa milionima evra i ulaze u posustalu srpsku privredu, he, he, he...

Dijaspora voli Srbiju, pa ocekujemo da i Srbija voli dijasporu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana