Politika

Zašto?

Jelena Milić RSS / 28.04.2012. u 09:52

Puriša Đorđević, Predrag Koraksić, Bora Todorović, Vlada Divljan, Boško Jakšić, Dragan Velikić, Ljubomir Živkov, Milojko Pantić, Svetislav Basara,  Boban Skerlić, Goran Marković,  Jovan Ćirilov, Vidosav Stevanović,  Mirko Čikiriz, Žika Gojković, Nemanja Starović, Aleksandar Čotrić, Borka Pavićević, Rajko Danilović, Svetislava Bulajić, Mirko Đorđević, Biljana Cincarević, Latinka Perović, Sonja Biserko, Ivan Kuzminović, Predrag Sarapa, Dušan Bogdanović, Drago Kovačević, Boban Petrović, Veljko Đurović, Maja Mićić, Milan Antonijević, Mirko Gaspari, Izabela Kisić, Goran Miletić, Milosav Marinović, Dragan Popović, Neven Marinović, Vojislav Arsić, Zulkefil Sadović, Aleksandar Odžić, Mithat Nokić, Vesna Nikolić, Đorđe Pavlov, Dragoljub Todorović, Branislav Grubački, Janja Beč i Dragoljub Notev, Jelena Milić.... (@jelenamilicceas)

 

 

 



Komentari (200)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vladimir petrovic vladimir petrovic 17:22 28.04.2012

Free, ne komplikuj stvari

Ček, Pižone...
Jel ovo pišeš ti ili onaj pop?


Flober: Gospođa Bovari, to sam ja!

P. S. Onaj pop je bio samo jedan lik. (Doduše, fini lik!)
Ja, valjda, idem dalje.
scabies scabies 17:26 28.04.2012

Re: EPP

Jel ti to nesto spocitavas dijaspori?

Da.
To nije bas u redu.
Pogotovu ako se od dijaspore ocekuje (a mnogi ocekuju) da se vrne doma, kad-tad, sa milionima evra i ulaze u posustalu srpsku privredu, he, he, he...

Ovde ne zastupam nikoga, a lično od dijaspore ne očekujem da se "vrnu doma", još manje sa milionima eura. Dakle, šta nije u redu u mom komentaru/stavu?
blogovatelj blogovatelj 17:48 28.04.2012

Re: EPP

Ja samo iz gledališta, doduše


I ja, ali mislim da se Dragec sprema za drugi krug. Pa kad ospe po precedniku, ne bih mu u kozi bio.
niccolo niccolo 17:54 28.04.2012

Re: EPP

ko god da dođe odmah zabavno

Pa ne baš ko god, već samo oni kod kojih možeš da očekuješ dobar fajt...mada, evo Milićke nema, tako da i nije nešto ova rasprava kad pogledaš, a?
Jukie Jukie 17:56 28.04.2012

Re: EPP

JJ Beba
.znate one predizborne autobuse, nove, na sprat, fino išarane što preokret njime ide po zemlji srbiji?e tim autobusom ne ide i čeda. on ide svojim automobilom, svojim konvojem ljudi od obezbeđenja i ostalih pratilaca i u stalnoj su vezi sa autobusom kojim idu volonteri i buranija. e kad stignu na neku tačku dovoljno blizu mesta na kome se održava konvencija, ilištaliveć, autobus stane i sačeka čedu da presedne iz svog lepog automobila u manje ugodan ali sa preokretom punim autobusom da zajedno svi srećni i razdragani stignu pred birače i medije. kapiram da tako rade i sve ostale stranke

Pa to je pametno, manja je šansa da će neko da ih pokoka u nekoj bestragiji
JJ Beba JJ Beba 18:43 28.04.2012

Re: EPP

Jukie
JJ Beba
.znate one predizborne autobuse, nove, na sprat, fino išarane što preokret njime ide po zemlji srbiji?e tim autobusom ne ide i čeda. on ide svojim automobilom, svojim konvojem ljudi od obezbeđenja i ostalih pratilaca i u stalnoj su vezi sa autobusom kojim idu volonteri i buranija. e kad stignu na neku tačku dovoljno blizu mesta na kome se održava konvencija, ilištaliveć, autobus stane i sačeka čedu da presedne iz svog lepog automobila u manje ugodan ali sa preokretom punim autobusom da zajedno svi srećni i razdragani stignu pred birače i medije. kapiram da tako rade i sve ostale stranke

Pa to je pametno, manja je šansa da će neko da ih pokoka u nekoj bestragiji

u jeee kakao se toga nisam setila!!

ne kapiram, ako je tako opasno, što mora da se uštimava sa busom? što mora uopšte da ulazi u bus i da pred građane i medije izlazi iz busa i glumi kako da je upravo stigao busom i sićom koaličanima? lepo njegov konvoj dođe normalno, stane pored busa, izađe pred građane...
Vera Johnson Vera Johnson 01:18 29.04.2012

Re: EPP

scabies
I što shvata realnost življenja u Srbiji. Kada si u Srbiji, postoji jedan mnogo značajniji kvalitet od shvatanja života u Srbiji, a to je - osećanje života u Srbiji na sopstvenoj koži. Zato smatram da bi bilo pristojno da se dijaspora uzdrži od deljenja lekcija. Malo je degutantno, ako mene pitaš (a znam da ne). Ali slobodno nastavi(te).Pozdrav!


vasa visosti, hvala na dozvoli. sad nam je lakse. uz vasu milost, ako slucajno predjemo srpsku granicu, dace nam kolaca umesto da nam vratove gurnu pod giljotinu. ne?
scabies scabies 23:40 30.04.2012

Re: EPP

Vera Johnson
scabies
I što shvata realnost življenja u Srbiji. Kada si u Srbiji, postoji jedan mnogo značajniji kvalitet od shvatanja života u Srbiji, a to je - osećanje života u Srbiji na sopstvenoj koži. Zato smatram da bi bilo pristojno da se dijaspora uzdrži od deljenja lekcija. Malo je degutantno, ako mene pitaš (a znam da ne). Ali slobodno nastavi(te).Pozdrav!


vasa visosti, hvala na dozvoli. sad nam je lakse. uz vasu milost, ako slucajno predjemo srpsku granicu, dace nam kolaca umesto da nam vratove gurnu pod giljotinu. ne?
Čemu ovo izvrtanje onoga što sam napisala? I čemu cinizam? Ni kolače ni giljotinu ja nisam pominjala, a ni mislila na njih. Komentar je bio upućen VP i bio je odgovor na njegov konkretan komentar, što nikako ne znači da nije i u drugim slučajevima (za mene) neprimereno da neko iz Francuske/Amerike/Turkmenistana.. priča ljudima u Srbiji o realnosti u Srbiji.
Eto objašnjenje ako je ostalo nejasno. A ako je u pitanju lični animozitet, onda je zaista bezveze.
escherichije_colic escherichije_colic 13:36 28.04.2012

molim pojašnjenje

Milojko Pantić


Jel postoji još neki Milojko ili je to ovaj:



escherichije_colic escherichije_colic 13:38 28.04.2012

Re: molim pojašnjenje

Jeste on je ladno

Svašta u zemlji Srbiji.
escherichije_colic escherichije_colic 13:42 28.04.2012

oglas

Ko mi na vrata donese najlepši promotivni materijal, dobija moj glas na izborima.

Zasad vodi Dinkić sa jednim lepim upaljačem na električno paljenje, hemijskom olovkom i praktičnim blokčetom.
sentinel26 sentinel26 14:27 28.04.2012

Daće Bog i

"bijeli" listići da Le-Dee-Peeeee ne osvoji ni 4%, pa da jednom za sva vremena završimo sa rezervnim igračima sa tuđe rezervne klupe.

Srpski pokret obmane se nekoliko puta preokrenuo na štetu građana a posebno Beograđani pamte 1998.godinu i krađu 700 stanova.

A Le-Dee-Peeeee će uskoro sići sa Bekove sise i adio mare, a onda u zaborav.

Ako ste mislili da ćete se sa Mirkom Đorđevićem i Sonjom Biserko i još nekima predstaviti kao zastupnici građanske Srbije i da sa Basarom i Čotrićem pravite sarmu zeznuli ste se.

Milan Karagaća Milan Karagaća 14:43 28.04.2012

Re: Daće Bog i

Srpski pokret obmane se nekoliko puta preokrenuo na štetu građana a posebno Beograđani pamte 1998.godinu i krađu 700 stanova.

Ako neko preokret shavata kao SPO u smislu rehabilitacije Draže onda vala neka se preokreću s kim hoće.
Eno Vuk i danas održa odličan govor o EU, evrointegracijama, napretku Srbije, odnosima sa susedima, rešavanju pitanja Kosova, a onda sve to uprska sa grobarenjem.
Prvo pomenu onaj na Dedinju pa onaj u Požarevcu a onda i nekih 38.000 koje su otkopali i time dokazali da je Draža sa svojim trupama oslobađao Berlin.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:54 28.04.2012

Re: Daće Bog i

"bijeli" listići da Le-Dee-Peeeee ne osvoji ni 4%, pa da jednom za sva vremena završimo sa rezervnim igračima sa tuđe rezervne klupe.


Bio bih najsrećniji na svetu da se to desi!!!
Hansel Hansel 16:18 28.04.2012

Re: Daće Bog i

Bio bih najsrećniji na svetu da se to desi!!!

Ništa gore od izneverenih fanova!
sentinel26 sentinel26 22:51 28.04.2012

Re: Daće Bog i

... neka se preokreću s kim hoće.




Av ! Av !

Gazda Mišo PREOKRENI tu pljeskavicu malo brže ?!
sentinel26 sentinel26 22:56 28.04.2012

Re: Daće Bog i

... neka se preokreću s kim hoće.




Hajde Čedo, hajde rise
U četnike upiši se
Da se stranka tvoja diči
Al' ti brada još ne liči
Da bi bila prava slika
Ti pripaši redenika
Da bi bio četnik pravi
Ti u zube kamu stavi
Pa na Ravnu Goru kreni
Sa Vukom se preokreni
Da te čuva gorska straža
Vaskrsnuće čiča Draža

S.26
Dne 28-og Aprila Ljeta Gospodnjeg 2012-og, na Preokrenutom bulevaru bb
alselone alselone 23:01 28.04.2012

Re: Daće Bog i

ah, evo i momce s26 pjesmu zapevalo. Blog je kao nekad, pisam firnez od srece.
freehand freehand 23:01 28.04.2012

Re: Daće Bog i

S.26
Dne 28-og Aprila Ljeta Gospodnjeg 2012-og, na Preokrenutom bulevaru bb

Čekaj čoče, a đe nam je treći član crne trojke, đe nam je Jovo Kapa Arkanov ođe?!
JJ Beba JJ Beba 23:17 28.04.2012

Re: Daće Bog i

Hajde Čedo, hajde rise
U četnike upiši se
Da se stranka tvoja diči
Al' ti brada još ne liči
Da bi bila prava slika
Ti pripaši redenika
Da bi bio četnik pravi
Ti u zube kamu stavi
Pa na Ravnu Goru kreni
Sa Vukom se preokreni
Da te čuva gorska straža
Vaskrsnuće čiča Draža

Са вером у Бога, за Краља и Отаџбину!
Слава Богу на висини, на земљи мир, међу људима добра воља!
mariopan mariopan 23:26 28.04.2012

Re: Daće Bog i

S.26
Dne 28-og Aprila Ljeta Gospodnjeg 2012-og, na Preokrenutom bulevaru bb

U sred srede ih potrefio
Vera Johnson Vera Johnson 00:59 30.04.2012

Re: Daće Bog i

Milan Karagaća
Srpski pokret obmane se nekoliko puta preokrenuo na štetu građana a posebno Beograđani pamte 1998.godinu i krađu 700 stanova.Ako neko preokret shavata kao SPO u smislu rehabilitacije Draže onda vala neka se preokreću s kim hoće.Eno Vuk i danas održa odličan govor o EU, evrointegracijama, napretku Srbije, odnosima sa susedima, rešavanju pitanja Kosova, a onda sve to uprska sa grobarenjem.Prvo pomenu onaj na Dedinju pa onaj u Požarevcu a onda i nekih 38.000 koje su otkopali i time dokazali da je Draža sa svojim trupama oslobađao Berlin.


dobro primeceno gospodine karagaca. sve mi je jasno, osim da latinki perovic i njenim obozavaocima nije jasno. quo vadis svete
palilula92 palilula92 14:57 28.04.2012

naslov

prvo pomisli da se radi o bombardovanju RTS-a

Naslov treba promeniti u Cemu?

ova dva bloga "Preokret" i "Zasto", sudeci po komentarima (a i po sadrzaju) mu dodjse kao anti-propaganda LDP-u.
background noise background noise 15:28 28.04.2012

Zašto ne

Milojko Pantić



Btw imam dve stvari: prva - lepo je sto te ponovo vidimo, druga - ne znam zašto ali i ne moram da znam, kad pogledam ostale znam zašto ne oni, i onda opet glasam za, pa neka je i Milojko Pantić, koji je, samim tim što je sportski novinar i komentator, neopevana budala.
benevolent benevolent 16:01 28.04.2012

коментатор=опевана будала

Сваки коментатор је будала, и то самоопевана. Почевши од Ђорђа Вукадиновића који пледира да је политички, па све до поменутог Пантојка Милића, који је цео свој циркузантски век покушавао да буде спортски, а на крају, ево оде у политкоменте.
NO COMMENT!
То је требало да буде и са овим постом, али шта ћеш кад смо се напалили, баш смо се напалили...




freehand freehand 16:04 28.04.2012

Re: коментатор=опевана будала

Сваки коментатор је будала



docsumann docsumann 16:29 28.04.2012

Re: коментатор=опевана будала

Сваки коментатор је будала, и то самоопевана


neobična rečenica za početak jednog blog komentara
freehand freehand 16:31 28.04.2012

Re: коментатор=опевана будала

docsumann
Сваки коментатор је будала, и то самоопевана


neobična rečenica za početak jednog blog komentara



JJ Beba JJ Beba 16:33 28.04.2012

Re: Zašto ne

Zašto ne
Milojko Pantić

A tek Đorđe Pavlov aka Đoka Kortina, maneken i ugostitelj ovdašnji


ozbiljna podrška
benevolent benevolent 16:57 28.04.2012

Re: коментатор=опевана будала

NO COMMENTS-NO FOOLS!
mrale54 mrale54 16:11 28.04.2012

Zasto?

Ma jok, bre!

Treba da pise - KAKO?
palilula92 palilula92 16:44 28.04.2012

Re: Zasto?

mrale54
Ma jok, bre!

Treba da pise - KAKO?

a mozda i "Sta Im Je To Trebalo" (u zivotu), cista blamaza
mrale54 mrale54 06:33 29.04.2012

Re: Zasto?

Paaa...tu smo negde...

Mada sam ja mislio na "KAKO vas nije sramota, bre!!", al' dobro...
freehand freehand 16:49 28.04.2012

A kako

... ovde nema gospodje Kandić?
Čeda stiso ključ od blagajne?
jinks jinks 17:00 28.04.2012

Sto bi rekao

drug Tito u filmu "Tito i ja" ... "a gde je tu glavni, kako glavnog da zaboravimo".

Covek finansira sve vase politicke hirove, preskupe mitinge i plakate na svakoj banderi, jos od 2007. godine ... a vi ga ne pominjete.

Red bi bio da pokazite malo zahvalnosti i prema gospodinu Milanu Beku koji je izneo teret finansiranja, osmisljavanja osnovnih ideoloskih smernica, osnivanja i vodjenja vase stranke.

Na kraju krajeva ukoliko LDP dodje na vlast, nece vladati Purise, Svetislavi i Jelene, nece vladati ni Cedomir Jovanovic, vec ce vladati g. Beko i ljudi koje predstavlja.

Zato bi red bio i njega da pomenete, ako ni zbog ceg drugog.

tyson tyson 06:34 29.04.2012

Re: Sto bi rekao

jinks
drug Tito u filmu "Tito i ja" ... "a gde je tu glavni, kako glavnog da zaboravimo".

Covek finansira sve vase politicke hirove, preskupe mitinge i plakate na svakoj banderi, jos od 2007. godine ... a vi ga ne pominjete.

Red bi bio da pokazite malo zahvalnosti i prema gospodinu Milanu Beku koji je izneo teret finansiranja, osmisljavanja osnovnih ideoloskih smernica, osnivanja i vodjenja vase stranke.

Na kraju krajeva ukoliko LDP dodje na vlast, nece vladati Purise, Svetislavi i Jelene, nece vladati ni Cedomir Jovanovic, vec ce vladati g. Beko i ljudi koje predstavlja.

Ne zaboravi još jednu perjanicu post-petooktobarskog bankarstva, privatizacije i finansija, i te kako uvezanog sa prepoštenim Čedomirom i postavom koja je godinama posle 5. oktobra 2000. godine obrtala stotine miliona dolara iz veoma privilegovane i zaštićene pozicije (šifra "Kljajević" ):





Ulio je ovaj razbojnik para i para kako u LDP tako i u Čedomirov džep (što je u jednom trenutku postao isto).




Boris Drenca Boris Drenca 17:03 28.04.2012

Pluta i igla

Ovo si okačila i pre par nedelja na Blic blogu...razumem strast...

Ono što mi nij jasno kako neko misli da je to što u predizbornoj kampanji kaže smernica za delovanje posle izbora? LDP smo videli.

Neverovatna opravdanja za razne čudne poteze....Jedna čekar da čujem opravdane kadaih , recimo, sns, pozove u koaliciju. Ili kada npr. u koaliciji sa DS zaključe da je reforma pravosuđa savršeno urađena onog trenutka kada Nataša Mićić postane ,recimo ambasador u NATO
palilula92 palilula92 17:48 28.04.2012

Re: Pluta i igla

Jedna čekar da čujem opravdane kadaih , recimo, sns, pozove u koaliciju.


ih, podrzali vladu sa SPSom, gore i ne principialnije od ovoga nema

Da ovaj blog nije neka reklama za neku drugu stranku, mislim, kud ces gore od ovih komentara.
Черевићан Черевићан 19:48 28.04.2012

клупко Аријадне

до из боо ра гле пу тии ћа
кроз лавиринт воде нас
нит се негде прекинула
без ње тешко биће спас
exotique exotique 20:09 28.04.2012

azdaja

bila jednom jedna azdaja
zivela je iza sedam mora, sedam gora
i sedam planina
a onda se jednog dana probudila i rekla:
"u, jebote, gde ja zivim!"
mi, izgleda, jos ne docekasmo to jutro
G r o f G r o f 20:47 28.04.2012

zašto ne...

... zato jer je glas za LDP, glas za produžetak postojećeg stanja do totalne propasti.
... zato što je LDP, Čedomir Jovanović.
... zato što LDP bez infrastrukture i bez moći da sprovede ono za šta se deklerativno zalaže, a i samo to deklerativno zalaganje je uopšteno do razvodnjavanja.
... zato što furaju fazon elitističke stranke ali bez pokrića.
... zato što Čedo ne zna da priča staloženo i razložno već se peni kao u prethistoriji višestranačja.
...
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 21:03 28.04.2012

DP & JM

Ovo nešto kao Blog Dušice Popadić.
Samo što je ovo veselije.
A tekst u POLITICI?! Ono se retko viđa.
ecce-florian ecce-florian 21:31 28.04.2012

Re: DP & JM

Ovo nešto kao Blog Dušice Popadić.


Ma jok , meni više liči na Kosmogininog Dragoljuba.


arianna arianna 22:00 28.04.2012

Re: DP & JM

juuu..koji morbidan spot?!

k'o smrt ili kradljivac dece, bože me oprosti

kom li padaju na pamet ovakve "umetničke" slobode?
JJ Beba JJ Beba 22:07 28.04.2012

Re: DP & JM

kom li padaju na pamet ovakve "umetničke" slobode?

a gle ove
dragi moji starograđani i dorČolci

ladom u EU
arianna arianna 22:34 28.04.2012

Re: DP & JM

JJ Beba
kom li padaju na pamet ovakve "umetničke" slobode?

a gle ove
dragi moji starograđani i dorČolci

ladom u EU


kataStrašno!!

ček, ček... ako ne pobedi odgovarajući kandidat, čovek neće da pravi novu štalu i da kupuje krave?
a tek ladom u jEvropu ?
"idemo sigurnim putem, samo se vi opustite"
AlexDunja AlexDunja 22:43 28.04.2012

Re: DP & JM

ladom u EU

a haron, lično, sa repom i ispitujućim pogledom
prevozi mrtve duše... da ne poveruješ:)
JJ Beba JJ Beba 22:48 28.04.2012

Re: DP & JM

AlexDunja
ladom u EU

a haron, lično, sa repom i ispitujućim pogledom
prevozi mrtve duše... da ne poveruješ:)


sve je tu i krstača i brojanice
AlexDunja AlexDunja 22:58 28.04.2012

Re: DP & JM

sve je tu i krstača i brojanice


komplet:)
ecce-florian ecce-florian 23:21 28.04.2012

Re: DP & JM

maksa83 maksa83 21:05 28.04.2012

and where ... is the Batman?

Tj. zašto na spisku nema Biljane S.?

i hu d fak je:

Goran Miletić



P.S. Zašto?

Evo zašto:

freehand freehand 21:12 28.04.2012

Re: and where ... is the Batman?

maksa83
Tj. zašto na spisku nema Biljane S.?

i hu d fak je:

Goran Miletić



P.S. Zašto?

Evo zašto:


Ama obrati ti pažnju malo na razornu kritiku iz pera Mr. Milenkovića, pa Mr. Drenče, pa drugih renegata...
Jel ovo neka taktička varka il se TitOnik nasukao?!
Kad vidimo Drageca pored Milana Božića a u istom dresu - biti će 101%!
maksa83 maksa83 21:30 28.04.2012

Re: and where ... is the Batman?

Kad vidimo Drageca pored Milana Božića a u istom dresu - biti će 101%!

Call me sick, ali mene pali ideja da npr. Biljana Cincarević napravi izložbu kojoj bi nekim andrgraund performansom multimedijalni tač dala Jelena Karleuša. A Božić i Dragec se srdačno smeše dok sede jedan do drugog i tapšu iz prvog reda. Jovo Kapidžić - koji naravno prezire te buržoaske fore - sedi dva reda dalje i subverzivno ih gađa kokicama.
freehand freehand 21:39 28.04.2012

Re: and where ... is the Batman?

maksa83
Kad vidimo Drageca pored Milana Božića a u istom dresu - biti će 101%!

Call me sick, ali mene pali ideja da npr. Biljana Cincarević napravi izložbu kojoj bi nekim andrgraund performansom multimedijalni tač dala Jelena Karleuša. A Božić i Dragec se srdačno smeše dok sede jedan do drugog i tapšu iz prvog reda. Jovo Kapidžić - koji naravno prezire te buržoaske fore - sedi dva reda dalje i subverzivno ih gađa kokicama.

A u pozadini Šijenti izvodi splet narodnih pesama i igara sa Krivolaka i Karaormana dok se čuje huk mase koja viče "Hoćemo zurle! Hoćemo zurle!"

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 21:51 28.04.2012

Re: and where ... is the Batman?

Call me sick, ali mene pali ideja da npr. Biljana Cincarević napravi izložbu kojoj bi nekim andrgraund performansom multimedijalni tač dala Jelena Karleuša. A Božić i Dragec se srdačno smeše dok sede jedan do drugog i tapšu iz prvog reda. Jovo Kapidžić - koji naravno prezire te buržoaske fore - sedi dva reda dalje i subverzivno ih gađa kokicama.


A u pozadini Šijenti izvodi splet narodnih pesama i igara sa Krivolaka i Karaormana dok se čuje huk mase koja viče "Hoćemo zurle! Hoćemo zurle!"

Mora da je to ta Prasa...
JJ Beba JJ Beba 21:58 28.04.2012

Re: and where ... is the Batman?

svi su tu



jbga jedan je čeda
maksa83 maksa83 22:05 28.04.2012

Re: and where ... is the Batman?

jbga jedan je čeda


Marširala Marširala Kralja Čede Garda

ne mogu da dočekam sledeći Ravnogorski Sabor.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 22:09 28.04.2012

Re: and where ... is the Batman?

svi su tu

Eeeee, pa nije tačno! Prošli put ga je podržala Snežana Babić, a sad je nema!
Eto, ukapirala i Super Sneki...
JJ Beba JJ Beba 22:11 28.04.2012

Re: and where ... is the Batman?


ne mogu da dočekam sledeći Ravnogorski Sabor.


svi puštaju brade, spremaju se
i latinka?
freehand freehand 22:13 28.04.2012

Re: and where ... is the Batman?

maksa83
jbga jedan je čeda


Marširala Marširala Kralja Čede Garda

ne mogu da dočekam sledeći Ravnogorski Sabor.

Jbt, zamisli Čeda, Vuka i Jova u kozaračkom kolu na Ravnoj gori, a u majicama sa natpisom: "Celo selo voli belo", dok sa razglasa odjekuje Jeca sa "Rodiću ti sina" by Mobi Dik!
Brrrr...


Direktid baj Dejvid Linč

angie01 angie01 22:18 28.04.2012

Re: and where ... is the Batman?

Call me sick, ali mene pali ideja da npr. Biljana Cincarević napravi


za to joj prvo trebaju slajdovi, pa u dijaprojektor, pa snimak na platno, pa po snimku cetka,...pa tako par puta, ispocetka!

..inace nista od izlozbe!
ecce-florian ecce-florian 23:17 28.04.2012

Re: and where ... is the Batman?

svi su tu

Netačno. Nisam vido Gasparija, Kovačevića i Janju Beč.

svi puštaju brade, spremaju se



i latinka?

JJ Beba JJ Beba 23:37 28.04.2012

Re: and where ... is the Batman?

Netačno. Nisam vido Gasparija, Kovačevića i Janju Beč.

premišljaju se, možda im ta brada malo radiklna. da počnu s kokardama?
Vera Johnson Vera Johnson 01:34 29.04.2012

Re: and where ... is the Batman?

JJ Beba
ne mogu da dočekam sledeći Ravnogorski Sabor.svi puštaju brade, spremaju sei latinka?


da mi je neko rekao da cu preporuciti vas komentar.... ne bih mu poverovala, ali... istina je istina umeU da rastu brade, sam'tako.
tyson tyson 06:26 29.04.2012

Re: and where ... is the Batman?

svi su tu

Bruka i sramota; hajde, razumem ove politički aktivne, odavno svrstane koji su svesno prodali dušu đavolu i sada nema nazad, u koje spada i nestala autorka bloga. Ali ovi matori ljudi, koji pod stare dane sebi dozvoljavaju da ih kao mečke vuku okolo za brnjicu, naivne budale (da, baš tako - budale).

Ima li neko od ovih budala mozga ili muda da tog istog Čedu koga dižu u nebesa priupita odakle mu pare, ili bar odakle mu obraz da se tako bahato razbacuje parama nepoznatog porekla.


JJ Beba JJ Beba 15:54 29.04.2012

Re: and where ... is the Batman?

da mi je neko rekao da cu preporuciti vas komentar.... ne bih mu poverovala, ali... istina je istina umeU da rastu brade, sam'tako.

alselone alselone 21:11 28.04.2012

Dragec

Konacno se uvalio, a?
Fala Gospodu vise, kuknjavio je ovde i nudio se po blogu godinama. Pokazali ste zavidan nivo plemenitosti i empatije tako sto se se sazalili nad tim dobrim ali d.o. covekom i metili ga na listu.
princi princi 21:50 28.04.2012

Re: Dragec

Ne, al' ja sam se stvarno presekao kad sam video blog. Prvo sam pomislio da je neko, bože me sakloni, umro. Mislim, ovo uredništvo bloga skroz neozbiljno.
angie01 angie01 22:21 28.04.2012

Re: Dragec

princi
Ne, al' ja sam se stvarno presekao kad sam video blog. Prvo sam pomislio da je neko, bože me sakloni, umro. Mislim, ovo uredništvo bloga skroz neozbiljno.


ma nee, doktore, sta ce i urednistvo od ovako neozbiljnih, jadnih i nikakvih kampanja!

nikad nije bilo gore-ceo svet se sprda,...jedino sto ce oni da se posledni smeju-to nas keca!
mariopan mariopan 22:24 28.04.2012

Re: Dragec

alselone
Konacno se uvalio, a?
Fala Gospodu vise, kuknjavio je ovde i nudio se po blogu godinama. Pokazali ste zavidan nivo plemenitosti i empatije tako sto se se sazalili nad tim dobrim ali d.o. covekom i metili ga na listu.

E, lepo mi žao što će cela lista da pukne a on se taman obradovao?
alselone alselone 09:18 01.05.2012

Re: Dragec

E, lepo mi žao što će cela lista da pukne a on se taman obradovao?


I meni. Ali gledaj to sa vedrije strane - eto njega onda nazad na blog.
freehand freehand 23:09 28.04.2012

E pa drugarice i drugovi

mislim da je čas da citiram jednog velikana liberalne političke misli. Dakle:

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 09:16 29.04.2012

Bojkot

Ko piše komentare na ovom blogu pravi je majmun.
Bojkot!
freehand freehand 09:53 29.04.2012

Re: Bojkot

KRALJMAJMUNA
Ko piše komentare na ovom blogu pravi je majmun.
Bojkot!

Ili beli komentari? Šta li nam je sad činiti?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 10:03 29.04.2012

Re: Bojkot













.
mariopan mariopan 11:16 29.04.2012

Re: Bojkot

KRALJMAJMUNA
Ko piše komentare na ovom blogu pravi je majmun.
Bojkot!


E, a ja ko majmunče, jedva dočekala da puknu pa da i to napišem negde, makar na zidu.

Kralju, klanjam se duboko, za ideju.

Trebalo bi da sve blogove na kojima se domaćini ne pojavljuju, gde ne poštuju svoje goste ni koliko da im se obrate, a pozvali su ih, jednostavno ignorišemo jer je i domaćin ( domaćica) ignorisao nas.

Neću više.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 14:07 29.04.2012

Re: Bojkot

freehand
KRALJMAJMUNA
Ko piše komentare na ovom blogu pravi je majmun.
Bojkot!

Ili beli komentari? Šta li nam je sad činiti?


Crtanje q!
To je resenje
(Za razliku od sviranja q)
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 10:08 29.04.2012

Baš neka su brisali

Neki praktični političar Dragan Popović počeo da briše komentare kod naše nestale domaćice Jelene Milić.
LeDePe tehnologija, ako se nešto ne vidi onda i ne postoji.
tyson tyson 10:40 29.04.2012

Re: Baš neka su brisali

KRALJMAJMUNA
Neki praktični političar Dragan Popović počeo da briše komentare kod naše nestale domaćice Jelene Milić.

LeDePe tehnologija, ako se nešto ne vidi onda i ne postoji.

Pa imaju dobrog savetnika za oblast nestajanja kao da nikad nije postojalo.








man ray loves me man ray loves me 13:54 29.04.2012

kako je doslo do ovog bloga?

klasican slucaj zamene mailova. jelena krenula da napise blog, a istovremeno i da posalje platni spisak donatoru... tako smo mi dobili imena a dobrocinitelj srceparateljni blog o cedinim vrlinama!

(ps: koraks, ljuba z, goran m - just kiddin!)
sevarlica sevarlica 21:17 29.04.2012

Izuzev

... Bore Todorovića, Skerlića, Puriše i Ćirilova svi ostali su

AlexDunja AlexDunja 22:01 29.04.2012

Re: Izuzev

... Bore Todorovića, Skerlića, Puriše i Ćirilova svi ostali su


ti hoćeš da kažeš da vidosav stevanović. dragan velikić,
i basara ne pišu dobro,

da corax ne ume da uhvati trenutak na karikaturi,
da je goran marković loš pisac i reditelj,
borka pavićević loš organizator,

uostalom, bar tu četvoricu treba da poštuješ,
i da odeš u toalet kad ti se sloši, a ne da
zeleniš u njihovom prisustvu.
JJ Beba JJ Beba 23:46 29.04.2012

Re: Izuzev

borka pavićević loš organizator,

dramaturg
sevarlica sevarlica 07:44 30.04.2012

Re: Izuzev

AlexDunja
... Bore Todorovića, Skerlića, Puriše i Ćirilova svi ostali su


ti hoćeš da kažeš da vidosav stevanović. dragan velikić,
i basara ne pišu dobro,

da corax ne ume da uhvati trenutak na karikaturi,
da je goran marković loš pisac i reditelj,
borka pavićević loš organizator,

uostalom, bar tu četvoricu treba da poštuješ,
i da odeš u toalet kad ti se sloši, a ne da
zeleniš u njihovom prisustvu.


Ne, to ti hoćeš da kažeš.
Uopšte ne govorim o njihovim profesionalnim uspesima, već o nečem drugom.
Koga bre da poštujem, zbog čega?? Jel se možda bave svojim poslovima zbog mene ili zbog sebe?
O kakvom poštovanju pričaš?
AlexDunja AlexDunja 08:29 30.04.2012

Re: Izuzev

Koga bre da poštujem, zbog čega??



pravi mali toma:)
odlično si odabrao stranku.
sevarlica sevarlica 12:14 30.04.2012

Re: Izuzev

AlexDunja
Koga bre da poštujem, zbog čega??



pravi mali toma:)
odlično si odabrao stranku.


Ok, mani se demagogije, evo ti prost primer.

Po mom mišljenju:
Sergej Trifunović, kao glumac xtra, možda i najbolji glumac "mlađe generacije", fantastičan u svakoj ulozi.
Sergej Trifunović, kao javna ličnost, u najmanju ruku bahat i nabeđen, stavovi krajnje plitki pomalo i kretenski.

Ni jedno ni drugo mu nije kvalifikacija da bi bio na listi neke političke stranke za mesto u narodnoj skupštini ili skupštini grada(ne znam da li je na nekoj, uzimam ga onako za primer).

P.S. U tu stranku su me oterali ljudi iz DS-a, LDP-a, G17,a o SPS-u da ne govorim.
AlexDunja AlexDunja 12:24 30.04.2012

Re: Izuzev

Ni jedno ni drugo mu nije kvalifikacija da bi bio na listi neke političke stranke za mesto u narodnoj skupštini ili skupštini grada(ne znam da li je na nekoj, uzimam ga onako za primer).


koliko ja znam ovo gore nije izborna lista,

ovo je spisak ljudi koji nisu u strankama
a podržali su preokret, ništa posebno,

i nemoj da misliš da će neko od njih nekako profitirati,
ja sam ubeđena da neće, iako sam sigurna da su neupitno kompetentniji za svoje oblasti, političari im neće ni ponuditi neku odgovornu funkciju.
čak i ako preokret nekim čudom dođe na vlast.

i p.s.
P.S. U tu stranku su me oterali ljudi iz DS-a, LDP-a, G17,a o SPS-u da ne govorim.


nemoj to da pričaš okolo,
kako posle šef i precednik da te nagradi
nekom unosnom sinekurom za to što si tako predan vojnik partije,
i to na zloglasnom blogu b92, ako javno pričaš
da si zbog drugih došao tu:))
JJ Beba JJ Beba 15:47 30.04.2012

Re: Izuzev

i nemoj da misliš da će neko od njih nekako profitirati,
ja sam ubeđena da neće,

ja se ne bih baš zaklela..
mariopan mariopan 16:08 30.04.2012

Re: Izuzev

nemoj to da pričaš okolo,
kako posle šef i precednik da te nagradi
nekom unosnom sinekurom za to što si tako predan vojnik partije,
i to na zloglasnom blogu b92, ako javno pričaš
da si zbog drugih došao tu:))

Ma nema veze, sinekure se baš na blogu i zarađuju, utvrđuju, a kasnije samo naplate. I to je medij, i te kakav. Em džabe. :)))))


Slažem se sa Bebom, nemoj biti tako sigurna.

Beba je bar priznala da im je verovala ali se razočarala, što ćeš teško da čuješ od drugih blogera koji su nekada zastupali baš LDP, a sada peru ruke od te podrške, koju su nekada davali na ovom blogu. Niko nije kriv što je u nešto verovao, to smo svi radili?

Ja sam glasala za Tadića ( puj, puj, ruka mi se osušila) i prizanjem da sam bila prevarena. Od mene, nikada više.

Ali, nikada nećeš čuti od blogera koji pišu blogove o politici, afirmativne ili kritičke blogove, o ekonomiji, raznim našim nevoljama, koji su svi od reda najstručniji i najkvalitetniji, da oni imaju lični interes za loženje naroda za nekoga ili protiv nekoga.
To se krije kao zmija noge.
Mi ostali smo ovce za šišanje, i zadovoljna sam što smo to najzad svi shvatili.
Prestali smo da se koljemo međusobno, za šta nikada nije bilo razloga, sada "koljemo" na izborima one koji su nas okretali jedne protiv drugih, i to složno, svi mi. Jer sve su opcije potrošene. Može neko da laže neko vreme ali ne može sve vreme.
Utoliko su ovi izbori ozbiljniji i važniji i otuda ovolika frka i panika za gubitnike - laži više ne prolaze. Šteta samo što zaista nemamo koga kvalitetnog da biramo, sve su to skakavci kojima je u izgledu dobra letina.

Ali, kada sve oko ovih izbora prođe, samo gledaj gde će koja ptica (blogeri) poleteti, jer sve će prema svom jatu.... e, tek onda ćemo znati za čije babe zdravlje su neki blogovi pisani i kome je to donelo sinekuru od koje glava boli.
Bili Piton Bili Piton 16:30 30.04.2012

Re: Izuzev

sevarlica

Sergej Trifunović, kao glumac xtra, možda i najbolji glumac "mlađe generacije", fantastičan u svakoj ulozi.


Bio je katastrofa u "ubistvu s predumišljajem". doduše to je i sveukupno loš film, ne toliko zbog gorčina nego zato što je - ovo mi je teško priznati ali je tačno - boba napisao loš scenario po sopstvenoj sjajnoj knjizi.

Za bahatost i nabedjenost je teško ne složiti se.
blogovatelj blogovatelj 17:39 30.04.2012

Re: Izuzev

i nemoj da misliš da će neko od njih nekako profitirati,
ja sam ubeđena da neće,


ja se ne bih baš zaklela..


O da, hoce profitirati, samo ti to AD neces videti.
TINSTAAFL.
mariopan mariopan 17:41 30.04.2012

Re: Izuzev

Bio je katastrofa u "ubistvu s predumišljajem". doduše to je i sveukupno loš film, ne toliko zbog gorčina nego zato što je - ovo mi je teško priznati ali je tačno - boba napisao loš scenario po sopstvenoj sjajnoj knjizi.

Neuporedivo sa knjigom, videla sam samo delove filma i nisam mogla da odgledam. A knjigu sam sa strašću čitala, neke delove jedva pročitala, pripadala mi je muka ali sam ipak čitala, ima delova koje nisam ni mogla da pročitam nego sam je bacala i ostavljala, pa opet čitala...i danas imam traume od nekih scena.
AlexDunja AlexDunja 17:45 30.04.2012

Re: Izuzev

ja se ne bih baš zaklela..


pa dobro, ne bih se ni ja baš zaklela,
ali, verujem da čeda ima neke važnije
da zbrine, a neće imati baš mnogo mesta:))
JJ Beba JJ Beba 20:18 30.04.2012

Re: Izuzev

ali, verujem da čeda ima neke važnije
da zbrine, a neće imati baš mnogo mesta:))

pa dobro, neće baš svi da se ovajde explicitno, ali posredno će imati neku korist sigurno
neki će u upravne odbore, neki za direktore, neki za savetnike, nekima je dosta i da ih ne diraju tu gde imaju koznakako dobijene lokale, neki su tu iz strateških razloga -jedan iz porodice za jednu stranku, drugi za drugu, neki će da se učipe po poslu, neki na lokalu, po opšitinama...beskrajne su mogućnosti, skrojili su sistem za sebe,
sećam se kakav je grabež nastao prošle godine posle izbora, kad su prošli na lokalu...to je i jedan od razloga što ne galsam više za njih. mislim isti su ko svi. sva ta retorika, sve te velike reči sve je to bulšit
kao rešiće pozadinu ubistva ZĐ, kao rešiće točider...što do sada nisu ništa uradili po tom pitanju? nisu smeli ni da pisnu... kao krenuli na ds kad je bila aktuelan luka bveograd, trt, vrlo brzo su ućutali..ućutkali ih. mislim moraju da budu prihvatljivi DSu za moguću koaliciju
sve ovo što sada pričaju je samo dok se ne dokopjau (ako se dokopju) vlade, sva ta šatro hrabrost vezana za izjave o kosovu, o RS, sve je to žvaka za ludaka, sve je upućena nama, bivšim galsačima...jer zna se da najviše belih glasova ide iz tabora bivših galasača ldpa i dsa.
neko je na nekom blogu od ovih milion o izborima, linkovao reči vesne pešić o ldpu i ja ih samo ponavljam
Toj družini je sticanje novca i privilegija glavna aktivnost, a politika sporedna, usputna delatnost. I meni je trebalo dosta vremena da ukapiram tu stvar. Od onda se ta družina još više osilila, jer je vredno uništila sve institucije koje bi je mogle nadgledati. Sada može da radi šta hoće – a niko joj ništa ne može. Uostalom, zar nisu zajedno izglasali i reformu sudstva i Zakon o informisanju. Politizovano sudstvo i tužilaštvo zbog pritisaka s najvišeg mesta, od partijsko-tajkunske klike (o čemu ćemo pisati drugom prilikom), kao i dirigovani mediji, stubovi su tog lopovskog poretka.

Svako ko namerava da glasa za te ljude treba da zna da će biti zaboravljen onog trenutka kada budu objavljeni rezultati izbora. Glasove koje su prikupili će strpati u zajedničku koalicionu vreću i nastaviti da devastiraju zemlju i glume politiku. Pa ko voli pozorišne predstave uživo, po ovako providnom scenariju i sa ovako lošim glumcima, neka se namami na izborne kutije.
AlexDunja AlexDunja 20:42 30.04.2012

Re: Izuzev

Toj družini je sticanje novca i privilegija glavna aktivnost, a politika sporedna, usputna delatnost. I meni je trebalo dosta vremena da ukapiram tu stvar. Od onda se ta družina još više osilila, jer je vredno uništila sve institucije koje bi je mogle nadgledati. Sada može da radi šta hoće – a niko joj ništa ne može. Uostalom, zar nisu zajedno izglasali i reformu sudstva i Zakon o informisanju. Politizovano sudstvo i tužilaštvo zbog pritisaka s najvišeg mesta, od partijsko-tajkunske klike (o čemu ćemo pisati drugom prilikom), kao i dirigovani mediji, stubovi su tog lopovskog poretka.

Svako ko namerava da glasa za te ljude treba da zna da će biti zaboravljen onog trenutka kada budu objavljeni rezultati izbora. Glasove koje su prikupili će strpati u zajedničku koalicionu vreću i nastaviti da devastiraju zemlju i glume politiku. Pa ko voli pozorišne predstave uživo, po ovako providnom scenariju i sa ovako lošim glumcima, neka se namami na izborne kutije.


da da,
to sam baš i imala na umu,
ja mislim da će najbolji sa ovog spiska biti zaboravljeni:)

razumemo se.
sevarlica sevarlica 22:58 01.05.2012

Re: Izuzev


ovo je spisak ljudi koji nisu u strankama
a podržali su preokret, ništa posebno,


Sve se plašim da nisu u "sistemu raspodele".
sevarlica sevarlica 23:07 01.05.2012

Re: Izuzev

nemoj to da pričaš okolo,
kako posle šef i precednik da te nagradi
nekom unosnom sinekurom za to što si tako predan vojnik partije,
i to na zloglasnom blogu b92, ako javno pričaš
da si zbog drugih došao tu:))


Druže, nisam aktivan član stranke, ali sam na ovim izborima siguran glasač.
Mogao sam od bivše stranke, gde sam bio funkcioner, da dobijem svašta, ali sam na takve ponude izašao iz iste.
Ako ti imaš takav odnos sa svojom strankom nije lepo da inpliciraš da su svi kao ti.
sevarlica sevarlica 23:09 01.05.2012

Re: Izuzev

Ja sam glasala za Tadića ( puj, puj, ruka mi se osušila) i prizanjem da sam bila prevarena. Od mene, nikada više.


Isto
Kraja Kraja 16:26 30.04.2012

...nesto...

...tu ne valja...
...nit' banuje, nit' brise, nit' progovara...
...mozda radi iza ledja...
...idem u kupatilo da proverim rolnu...
blogovatelj blogovatelj 04:33 03.05.2012

200

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana