Politika

Zašto-Glasam jer imam za koga*

Jelena Milić RSS / 29.04.2012. u 07:04

*Autor teksta je Dragan Popović, direktor Centra za praktičnu politiku iz Beograda 

 

"Ja se celog života opredeljujem. Život je, naročito u politici, stalni proces donošenja odluka i preuzimanja odgovornosti. 'Međutim, ljudi to ne žele. Većina ljudi donese mali broj odluka a ostalo ostavi u nedefinisanom stanju. To ne trpim. Tražim da ljudi budu „za“ ili „protiv“. Oni to doživljavaju kao pritisak. Budim ih iz sna, a oni ne vole da ih neko budi iz tog sna."  Zoran Đinđić

 

Glasanje nije građanska dužnost, već pravo. Pravo koje možemo iskoristiti ili ne. Još jedna od odluka za koje preuzimamo odgovornost. Kakva god da je odluka – odgovornost postoji. Neki ljudi neće izaći, neki će svoj listić učiniti nevažećim, treći će odabrati opciju koja im najviše odgovara (ili najmanje smeta). I svaka od ovih odluka je legitimna. Nije svaka podjednako pametna, niti su im posledice iste.

 

Ja uvek izlazim na izbore. I na izborima zaokružim opciju koja mi je najbliža. Ne mogu da zamislim situaciju u kojoj nemam za koga da glasam na parlamentarnim izborima gde učestvuje desetine stranaka. Kada ne bih uspeo da u tako bogatoj ponudi pronađem opciju za koju vredi glasati, ozbiljno bih preispitao svoja uverenja. Čak i da se desi slučaj da moja politička i/ili ideološka uverenja ne zastupa nijedna stranka, gledao bih da glasam za najmanje lošu opciju, na primer onu koja vodi umereniju i racionalniju spoljnu i regionalnu politiku. Ako zaključim da je apsolutno svejedno i da nema ni najmanje razlike u ovim pitanjima (što zvuči naučno-fantastično), opet bih racionalno razmislio o drugim razlozima za glasanje. Na primer, verujem da je važno da stranke nacionalnih manjina budu zastupljene u parlamentu zbog problema koje neke od njih imaju sa integracijom u srbijansko društvo. Pa bih glasao za albanske stranke iz Preševa i Bujanovca. Neko drugi možda ima druge razloge ili druge društvene grupe koje bi želeo da podrži. Ali da nema nijedan... To mi je već nezamislivo.

 

Postoji opcija i da se izađe na izbore, ali da se listić svesno učini nevažećim. Pokret belih listića, kako se ova opcija popularno naziva, nudi nam širok spektar razloga za takav postupak. Neki to rade da bi probali da delegitimišu postojeći sistem „partokratije“, drugi se bore da se zakonski uvede „opcija nula“ čijom pobedom bi došlo do poništavanja izbora i zabrane kandidovanja svima koji su učestvovali na izborima, treći jednostavno pokazuju razočaranje u sve postojeće opcije. Ima čak i onih koji ovime pokušavaju da izmene zakon o političkim strankama, što je svakako najoriginalniji način javnog zagovaranja promene zakonodavstva za koji sam čuo. Ovo su, naravno, javna obrazloženja. Motivi mogu biti i drugačiji, ali dok nisu javni o njim ne možemo raspravljati. U mojim očima sve njih povezuje jedna stvar – izostanak odgovora šta posle (ne računam ideju da se izbori ponište i lustriraju svi koji su na njima učestvovali – valjda nema razloga da se obrazlaže neozbiljnost takve inicijative). Da ostavimo po strani činjenicu da ne postoji ni teoretska šansa da beli listići budu većina na izborima (od navodnih sedam miliona birača, po procenama CESID-a i drugih eksperata, bar milion i po nije u zemlji i ne može da glasa, a bar tri miliona ima za koga da glasa i nema dilemu da će izaći na izbore) i da zamislimo da ova akcija uspe – šta nakon toga? Hoće li se beli listići organizovati i ponuditi novi sistem (bar oni od njih koji su protiv ovakvog sistema)? Nema ni naznaka za tako nešto. Šta su konkretne mere protiv partokratije koje predlažu, imaju li nekih pravnih ili političkih rešenja, predloga zakona, deklaracija, proglasa, programa, bilo čega? Ovi koji izražavaju svoj protest protiv lošeg zakona o političkim strankama, da li su probali da predlože drugi, da pokrenu građansku inicijativu, da prikupe potpise, vode kampanju, bilo šta od klasičnih mera javnog zagovaranja pre nego što se odluče za ovako radikalan korak? Jasno je da pristalice belih listića znaju protiv čega su – protiv svih političkih stranaka u državi. Ali za šta su, to je već teže utvrditi.

 

Ja sam uvek glasao, jer sam imao za koga. I za DOS 2000. godine (moji prvi izbori), i za GSS na listi DS-a 2004. godine, i za LDP 2007. i 2008. godine. Nikada nisam glasao za manje zlo (bar ne na parlamentarnim izborima). I na ovim izborima imam za koga. Glasaću za Preokret. Četiri su osnovna razloga. Prvo, najbliži su mi po političkim idejama, uključujući odnos prema Kosovu, prema pravima marginalizovanih grupa, regionalnoj politici, suočavanju s prošlošću... Pod dva, bliske su mi ekonomske osnove na kojima počivaju programi LDP-a i SPO-a (tzv. klasični liberalizam). Pod tri, u dosadašnjem skupštinskom radu LDP je uvek bio raspoložen da pomogne i podrži inicijative civilnog sektora do kojih je meni stalo (Zakon protiv diskriminacije, izbor Poverenika za zaštitu ravnopravnosti, Deklaracija o Srebrenici itd). Pod četiri, na listi Preokreta su ljudi koje bih voleo da vidim (i čujem) u budućem parlamentu, na primer Miljenko Dereta ili Svetislava Bulajić (da pomenem samo vanstranačke kandidate). Da li imam primedbi na delovanje LDP-a? Da, naravno. I veoma sam racionalno vagao, stavljajući sve primedbe na jedan tas, a ova četiri razloga na drugi. I zaključio sam da ću glasati za Preokret. Na sledećim izborima, možda to bude neka druga opcija, ako Preokret ne ispuni očekivanja ili se pojavi neko još bolji. To u ovom trenutku ne znam. Ali znam sigurno da ću imati za koga da glasam. I da ću glasati.

 



Komentari (119)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

stopalo stopalo 07:12 29.04.2012

ako je i ovaj blog..

bez domacice ili autora onda je to malo trulo
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 07:30 29.04.2012

Re: ako je i ovaj blog..

Gospođa Milić ništa nije naučila od svog prezimenjaka koji je svakodnevno smarao ljude blogovima o paradi koji su bili tako divno kontraproduktivni, kao i sve ostalo što je prošle godine radio kao organizator parade!

Učite na tuđim greškama, budite suptilni u svojoj političkoj propagandi
stopalo stopalo 07:37 29.04.2012

Re: ako je i ovaj blog..

upravo

prvi blog
citanost 2630 komentari 123 preporuke 8

drugi blog
citanost 1619 komentari 161 preporuke 3

*lakse mi bilo da prekucam nego da kacim slike
alexlambros alexlambros 08:41 29.04.2012

Re: ako je i ovaj blog..

koji su bili tako divno kontraproduktivni


ti kad kazes, zvuci ubedljivo
jesen92 jesen92 09:32 29.04.2012

Re: ako je i ovaj blog..

Gospođa Milić ništa nije naučila od svog prezimenjaka

..taj se prezivao Miletic ... bas ste vi mladi izlapeli...
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 09:42 29.04.2012

Re: ako je i ovaj blog..

..taj se prezivao Miletic ... bas ste vi mladi izlapeli...


vidi stvarno

moraću da prestanem da duvam lepak
arianna arianna 07:56 29.04.2012

...

gedza.73 gedza.73 08:36 29.04.2012

Lalala, laaala,laaalalala


U uvodnom izlaganju na skupu ( radi se o Kongresu Kulturne akcije u SR Srbiji, odrzanom 1972. prim.prir. ), koji je između ostalog rezultirao paljenjem stripova na lomači, Latinka izražava zabrinutost što “socijalistički sadržaj nije uvek i u svemu potvrđen. Ponegde je u ponečemu doveden u pitanje”.
Ona lamentira i nad tim što je “od svega najteže oslobađanje, od, svuda još toliko prisutnog, građanskog pogleda na svet” i piše da “lažne vrednosti ne rađa samo kulturna industrija na Zapadu”.

Drašković kaže da se bije bitka za državnu granicu i da "Srbija ne može i neće prihvatiti da se njene državne granice protivno njenoj volji pomere s Prokletija na Pančićev vrh na Kopaoniku i da nam državna granica bude na kapijama Vranja"... Ne verujem da postoji ijedan političar u Srbiji koji bi mogao da potpiše komadanje državne teritorije svoje zemlje.

Vredi se boriti za to da se ta kraljevstva himna "Bože pravde" i svira i peva u kraljevini Srbije. Najrazvijenije zemlje EU danas su kraljevine, pa i sama prestonica EU nalazi se u jednoj kraljevini.
Hoćete li preduzeti neku inicijativu u tom pravcu?
- Naravno da hoćemo! Čim uđemo u Skupštinu, razmahnućemo i tom bakljom.

Biserko je radila u SSIP na odgovornim poslovima (kabinet Budimira Loncara). Takvo mesto su podrazumevala clanstvo u SKJ i pripadnost „kadrovskoj listi”.
U to vreme, SKJ je sprovodio lov na vestice na nezavisne intelektualce.


Текст декларације гласи:

„Имајући у виду достојанствену и демократску будућност нашег Европског дома, и чињенице да:
друштва која занемарују прошлост немају будућност,
Европа неће бити уједињена, осим ако не буде способна да уједини историју, и препозна нацизам и комунизам као заједничко наслеђе и покрене поштену и темељну расправу о свим злочинима тоталитарних идеологија прошлог века,
комунистичка идеологија је директно одговорна за злочине против човечности,
лоша савест проистекла из комунистичке прошлости је тешко оптерећење за будућност Европе и за нашу децу,
различите оцене комунистичке прошлости могу и даље делити Европу на „запад“ и „исток“,
европске интеграције су биле директан одговор на насиље и ратове које су изазвали тоталитарни системи на континенту,
свест о злочинима против човечности које су починили комунистички режими широм континента мора постати позната свим европским умовима; комунисти су чинили злочине као и нацистички режим,
постоје значајне сличности између нацизма и комунизма у смислу њиховог страшног и запањујућег карактера и њихових злочина против човечности,
злочине комунизма још треба оцењивати и судити о њима са правне, моралне, политичке и историјске тачке гледишта,

2. Totalitarni komunistički režimi koji su bili na vlasti u Centralnoj i Istočnoj Evropi u prošlom veku i koji su još na vlasti u nekoliko država u svetu, bez izuzetka su karakteristični po masovnom kršenju ljudskih prava. Kršenja su se razlikovala zavisno od kulture, zemlje ili istorijskog perioda i obuhvatala su pojedinačna i kolektivna ubistva i egzekucije, umiranje u koncentracionim logorima, izgladnjivanje, deportacije, torturu, prisilni rad i ostale oblike masovnog fizičkog terora, proganjanje na etničkoj ili religioznoj osnovi, nasilje nad slobodom savesti, misli i izražavanja, slobode štampe, a takođe i nedostatak političkog pluralizma.



Ja sam uvek glasao, jer sam imao za koga.. I na ovim izborima imam za koga. Glasaću za Preokret.
najbliži su mi po političkim idejama, uključujući odnos prema Kosovu, prema pravima marginalizovanih grupa, regionalnoj politici, suočavanju s prošlošću...

Pod dva, bliske su mi ekonomske osnove na kojima počivaju programi LDP-a i SPO-a (tzv. klasični liberalizam)



Lider LDP Čedomir Jovanović, koji je SPC nazvao „mutantom pogrešne politike, koja je uništila sve dobro u Srbiji“, žestoko je razljutio mitropolita crnogorsko-primorskog Amfilohija Radovića, koji ga je i uputio u svetu tajnu.







Da li imam primedbi na delovanje LDP-a? Da, naravno. I veoma sam racionalno vagao, stavljajući sve primedbe na jedan tas, a ova četiri razloga na drugi. I zaključio sam da ću glasati za Preokret.
Autor teksta je Dragan Popović, direktor Centra za praktičnu politiku

Praktičnu?
Racionalno?
kako bi mi nešto ladno na gušu zaleglo
pa otvorim jedno pivo a ono užeglo...

Vruće pivo ladna supa
kuj da živi od mangupa
leti toplo zimi ladno
kako god okreneš gadno
joj živote jooooooj
koji ti je moj
darkool darkool 14:18 29.04.2012

Re: Lalala, laaala,laaalalala

ekonomske osnove na kojima počivaju programi LDP-a i SPO-a (tzv. klasični liberalizam)


ili g. popovic nije procitao program ldp-a i spo-a ili nije procitao nijedno delo klasicnog ekonomskog liberalizma (od smita do bastiata) i nastavljace njihove tradicije u austrijskoj skoli (naziv za ekonomsku teoriju ne skolu) od mengera, böhm-baverka, hajeka i naravono misa (posle koga su svi manje ili vise plagijatori), i na kraju rotbarda i ostalih americkih libertarijanaca.
laziiprevare laziiprevare 21:33 29.04.2012

Re: Lalala, laaala,laaalalala



"A, šta bi sa pitanjem: Zašto se nikome u Beogradu (recimo, Čedi Jovanoviću, i još po nekome) ne zamera što su poznavali ljude iz Zemunskog klana i JSO, od Spasojevića i Legije pa nadalje, koji nisu bili uhapšeni sve dok nisu ubili Premijera, iako nisu bili bliski Zemunskom klanu, nego su bili Zemunski klan!?Ili mi se zamera što nisam hteo da lažem da ne znam ko je Nenad Opačić i da nipodaštavam ono što je učinio za bezbednost opozicionih protesta tog vremena, za razliku od onih koji su na brzinu oprali ruke od svega, srušili zgradu u Šilerovoj i nastavili političke karijere čistunaca kojima niko ništa ne sme da zameri."(Pismo Luciliju)
rage rage 08:39 29.04.2012

Zašto-Glasam jer imam za koga

stopalo
Zašto-Glasam jer imam za koga


Uspostavimo ravnotežu među glasačima, koju pokušavaju da naruše oni koji politiku doživljavaju kao isključiv, legitiman i autentičan oblik društvenog angažovanja.

Zato-Ne glasam jer nemam za koga!

Svako neka postupa po svojoj savesti, ali nemoj da soli!

Sve opcije i neopcije su u Igri, a igrači su nervozni.
alexlambros alexlambros 08:42 29.04.2012

imam za koga

nice try

ali, nemam
tippi.tipoos tippi.tipoos 08:43 29.04.2012

vagica!

Lepo ste, gospodine Popoviću, obrazložili vaše razloge zbog kojih ćete glasati za LDP, ali ste nekako preleteli preko ovih primedbi na njihovo delovanje. Možda bi bilo dobro da kažete i neku reč o tome, pa da onda odvagamo ponovo.
gedza.73 gedza.73 08:49 29.04.2012

Re: vagica!

Lepo ste, gospodine Popoviću, obrazložili vaše razloge zbog kojih ćete glasati za LDP



freehand freehand 08:47 29.04.2012

Dosta

tizinga.
Kad će Dragec?
koksy koksy 10:42 29.04.2012

Re: Dosta

freehand
tizinga.
Kad će Dragec?


to će se desiti iznenadno, nešto poput meteora.
da osetiš strahopoštovanje i divljenje zbog neuhvatljivosti pojave kao takve.
princi princi 11:10 29.04.2012

Re: Dosta

nešto poput meteora

bolida.
buba_truba buba_truba 08:53 29.04.2012

Trka

je na vrhuncu, i svi su (očekivano!) u foto finišu. Upreglo se to... sve se napelo!

Živo me interesuje kako će se pojedinci koji su pristali da budu upregnuti osećati posle, kad trka bude završena, kad se okrenu i vide teren na kojem je trka vođena, kad (se) izduvaju, uzmu vazduha, sudija objavi rezultate...

@ Peđa: 'si mislio na prezimenjaka gospođe Milić, gospodina Miletića?
princi princi 08:56 29.04.2012

Tele

antioksidant antioksidant 10:12 29.04.2012

Re: Tele

nemoj tako napadno da se udvaraš
Milan Karagaća Milan Karagaća 09:45 29.04.2012

nekompatibilno

Prvo, najbliži su mi po političkim idejama, uključujući odnos prema Kosovu, prema pravima marginalizovanih grupa, regionalnoj politici, suočavanju s prošlošću..

Nešto nisam siguran da će odnos prema prošlosti kako ga Vuk shvata doprineti boljim odnosima u regionu.
freehand freehand 09:50 29.04.2012

Re: nekompatibilno

Milan Karagaća
Prvo, najbliži su mi po političkim idejama, uključujući odnos prema Kosovu, prema pravima marginalizovanih grupa, regionalnoj politici, suočavanju s prošlošću..

Nešto nisam siguran da će odnos prema prošlosti kako ga Vuk shvata doprineti boljim odnosima u regionu.

Na čemu zasnivaš svoje mišljenje da Vuk išta shvata?
Čovek je inače, po stabilnosti svojih uverenja, sinonim za preokret. U smislu ringišpila.

apacherosepeacock apacherosepeacock 10:02 29.04.2012

Re: nekompatibilno

Znaci jos 6 komada blogova lobotomije ldp do izbora.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 10:04 29.04.2012

pocelo brisanje

obrisa mi komentar, a?
klasika!
gedza.73 gedza.73 10:10 29.04.2012

Re: pocelo brisanje

KRALJMAJMUNA
pocelo brisanje
obrisa mi komentar, a?
klasika!

Nije to klasika. To je 'liberalizam'.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 10:11 29.04.2012

Re: pocelo brisanje

gedza.73
KRALJMAJMUNA
pocelo brisanje
obrisa mi komentar, a?
klasika!

Nije to klasika. To je 'liberalizam'.

kukisiganama!
gedza.73 gedza.73 10:21 29.04.2012

Re: pocelo brisanje

aaa, nije
kukisiganama!

kuku si ga tebi

A po starom, dobrom srpskom običaju prvom 'streljanom'




I istok i zapad
moderator05 moderator05 10:34 29.04.2012

Obaveštenje

KRALJMAJMUNA
obrisa mi komentar, a?
klasika!

Da ne bi bilo nagađanja, komentar Vam je obrisala moderacija.

Molim vas (odnosi se na sve) da se uzdržavate od uvredljivih kvalifikacija. U suprotnom, biće brisanja. Od vas zavisi.

Hvala lepo.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 10:53 29.04.2012

Re: Obaveštenje 2

Ko hoce moze da dobije moj obrisani "uvredljivi" komentar na PP.
Živeo LeDePe!
alselone alselone 10:55 29.04.2012

Re: Obaveštenje 2

salji...

Ziveo!
tyson tyson 10:59 29.04.2012

Re: Obaveštenje

Od vas zavisi.

Dobro je znati da su se i lokalni bogovi svrstali.






sevarlica sevarlica 12:32 29.04.2012

Re: Obaveštenje

moderator05
KRALJMAJMUNA
obrisa mi komentar, a?
klasika!

Da ne bi bilo nagađanja, komentar Vam je obrisala moderacija.

Molim vas (odnosi se na sve) da se uzdržavate od uvredljivih kvalifikacija. U suprotnom, biće brisanja. Od vas zavisi.

Hvala lepo.


Hm, pa i mi bi da se neki uzdrže od lopovluka i bahatosti, ali ne mogu ljudi protiv sebe.
Da li je uvedljivo lopova nazvati lopovom? NIJE!!!

Politička korektnost je najperfidniji vid cenzure.
mariopan mariopan 15:01 29.04.2012

Re: Obaveštenje 2

KRALJMAJMUNA
Ko hoce moze da dobije moj obrisani "uvredljivi" komentar na PP.
Živeo LeDePe!

Može i meni, da se malo i ja zabavim, što samo vi
blogovatelj blogovatelj 15:17 29.04.2012

Re: Obaveštenje 2

Može i meni, da se malo i ja zabavim, što samo vi


Posalji i meni. Uvek sam voleo da proucavam psiholoske profile moderatora.
Mis'im, zamisli posao ti da brises sta ljudi napisu. I primas platu za to
Filip2412 Filip2412 15:41 29.04.2012

Re: Obaveštenje 2

zamisli posao ti da brises sta ljudi napisu.
2 dana bez moderacije i svaki internet portal bi se pretvorio u egzibicije psovki i primitivizma, mene mnogo vise impresioniraju ljudi toliko ozbiljno shvataju b92 blog da ih brisanje komentara uznemirava



blogovatelj blogovatelj 15:49 29.04.2012

Re: Obaveštenje 2

2 dana bez moderacije i svaki internet portal bi se pretvorio u egzibicije psovki i primitivizma,


OK onda.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 16:04 29.04.2012

Re: Obaveštenje 2

Filip2412
zamisli posao ti da brises sta ljudi napisu.
2 dana bez moderacije i svaki internet portal bi se pretvorio u egzibicije psovki i primitivizma, mene mnogo vise impresioniraju ljudi toliko ozbiljno shvataju b92 blog da ih brisanje komentara uznemirava



Da, ja sam takav, priznajem.

Ovde na Blogu B92 su u velikoj meri ozbiljni ljudi.
Čak ima ljudi koji odlučuju o našim životima.
I mi ćemo za nekoliko dana glasati i odlučivati o našoj sudbini.
I kad na takvom ozbiljnom, javnom mestu kao što je ovaj Blog
i na takvom mestu kao što je ovaj tekst o ljudima koji će možda odlučivati o našim životima,
dakle na takvom mestu, neki običan građanin (nickname je samo igra, naravno) napiše svoj stav vrlo benignim, pesničkim, medicinskim rečnikom i kad to obriše neko ko je ničim izazvan dobio to pravo ja se uznemirim.
Tome ko službeno briše (dužnost mu je da prati komentatore) mogu da oprostim grešku.
Ali se uznemirim.

Da iskoristim priliku: kad me na ovom javnom mestu doživotno banuje neko, tj. doživotno mi zabrani da pišem o njegovim tekstovima neko, neko ko se krije iza dobijene mogućnosti zabrane, ko je kukavica i moralna nula - e tu se ne uznemirim, tu po...dim.
A na blogu se inače psuje na veliko, dele se epiteti, uvrede - posebno kod onih koji doživotno banuju i kojima se iz nepoznatog razloga sve toleriše - pravila ne važe i treba ih očigledno promeniti.
I onda neko uzme pa se ne drži propisa kao pijan plota.
Nego onako, odokativno.
Eto.
Živeo LeDePe!
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:34 29.04.2012

Re: Obaveštenje 2

Filip2412
, mene mnogo vise impresioniraju ljudi toliko ozbiljno shvataju b92 blog da ih brisanje komentara uznemirava







I mene.

Sine, vidi šta im radi Milićka, već treći blog zaredom, ko u osinjak da je džarnula!

Eno ga sad i Jeremija, čovek ozbiljno uvredjen ignorisanjem od strane Milićke, a i komentar mu je (možda) obrisalo, i odma - pinjata VIP blog, ko Vasa Gebels, kad ga se banuje.

tyson tyson 16:56 29.04.2012

Re: Obaveštenje 2

Sine, vidi šta im radi Milićka, već treći blog zaredom, ko u osinjak da je džarnula!

Apsolutno si u pravu.

Ova sranja* od blogova treba potpuno ignorisati.



srdjan.pajic srdjan.pajic 17:04 29.04.2012

Re: Obaveštenje 2

tyson
Sine, vidi šta im radi Milićka, već treći blog zaredom, ko u osinjak da je džarnula!

Apsolutno si u pravu.

Ova sranja* od blogova treba potpuno ignorisati.





A el si primetio kako Savetnik mudro ćuti* ovih dana na blogu .


*Kad razmislim, to je najjače oružje naših predsedničkih kandidata - mudro ćutanje, šteta što ga ne koriste češće.

blogovatelj blogovatelj 17:04 29.04.2012

Re: Obaveštenje 2

I mene.


Tamo gde zivis ne postoji nesto sto se zove sloboda govora? Mislim ono, pricas sta mislis i ako nekome ne psujes majku ovakvu ili onakvu, puste te da pricas?

Sine, vidi šta im radi Milićka, već treći blog zaredom, ko u osinjak da je džarnula!


Covece, nemoj da si ko Stosic. Pa bar ti imas mozga da ukapiras da je generalizacija objasnjenje odredjenih pojava onako kako glupaci to vide.
Taj osinjak se sastoji od onih koji su dosli da se zezaju i onih koji bi plakali od muke, pa im je lakse i lepse da se smeju. I od Karagace, koji elaborira predizborna zbivanja u Srbiji.

Eno ga sad i Jeremija, čovek ozbiljno uvredjen ignorisanjem od strane Milićke, a i komentar mu je (možda) obrisalo, i odma - pinjata VIP blog, ko Vasa Gebels, kad ga se banuje.


Da, odoh tamo da se zezam, bice slicno drustvo, a blog mu ne zaudara na licemerje.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:26 29.04.2012

Re: Obaveštenje 2

Taj osinjak se sastoji od onih koji su dosli da se zezaju i onih koji bi plakali od muke, pa im je lakse i lepse da se smeju. I od Karagace, koji elaborira predizborna zbivanja u Srbiji.


Pa svaki osinjak se sastoji od više modela osa, ali im je jedno zajedničko: bodu uljeza.

Tamo gde zivis ne postoji nesto sto se zove sloboda govora? Mislim ono, pricas sta mislis i ako nekome ne psujes majku ovakvu ili onakvu, puste te da pricas?


Nisam razumeo zašto me ovo pitaš, jel neko nije pušten da priča? Vidim neke baš otrovne komentare koji nisu obrisani, pretpostavljam da su otišli ti sa jebanjem keve i sličnim direktnim sadržajima, koji inače uvek odu kad ih moderatorka snimi.

Svejedno, u smislu ovog mog komentara, kao što vidiš, ima blogera koji potežu slobodu govora u USA, kad se obriše komentar na blogu B92. Mislim, to je već patologija, a ja se izvinjavam što ne mogu toliko ozbiljnosti da iscedim iz sebe i pridružim se kaznenoj ekspediciji osinjaka.

Da, odoh tamo da se zezam, bice slicno drustvo, a blog mu ne zaudara na licemerje.


Ajde, ajde, poteci tamo kod Jeremije, nemoj da ti pčelice uknjiže izostanak.
Baš me interesuje ko će da se naguzi kao meda (ja neću, odo da kosim travu u dvorištu).
gedza.73 gedza.73 18:25 29.04.2012

Re: Obaveštenje 2

blogovatelj
Taj osinjak se sastoji od onih koji su dosli da se zezaju i onih koji bi plakali od muke, pa im je lakse i lepse da se smeju

Ionako nam posle izbora ne gine četvorogodišnje karanje. Zapamtiće oni nama ovu zajebanciju.
laziiprevare laziiprevare 21:02 29.04.2012

Re: Obaveštenje



„Nikada Srbija i Jugoslavija nisu bile jedinstvenije. Nikad naš narod nije bio tako složan i nije tako zdušno ostvario ono što je bio vekovni san srpkog naroda – da se svi Srbi slože oko jedne politike.“ (Ivica Dačić,15. 6. 2000. godine)

JJ Beba JJ Beba 21:37 29.04.2012

Re: Obaveštenje

(Ivica Dačić,1

a reko je i Izbori 6. maja prilika da se ispravi 5. oktobar
jebote

e zato neću da glasam nikada više za DS. zato što su nam ovog gmnaza vratili u vidogkrug, zato što nam razara aure, zato što nam peva, zato što su se izmoirili sa njim i oprostili mu!!!!! zbog toga i svih ostalih sranja kojima su nas zasuli u godinima posle ubistva zorana đinđića,

ldp na lokalu u beogradu takođe sa njima vrši vlast i ako su pre prošlih izbora izjavljivali da nema šanse da sa njima sede u vlasti. e ni za njih neću da glasam. neka im dačić ispravlja 5, oktobar
ecce-florian ecce-florian 22:05 29.04.2012

Re: Obaveštenje

(Ivica Dačić,1

a reko je i Izbori 6. maja prilika da se ispravi 5. oktobar
jebote

e zato neću da glasam nikada više za DS.

Pravilno.
Glasaš odmah za SPS.
Jer, moraš priznati, koliko god da je strašno, ipak je tačno.

"- Džaba je da glasate za Tadića i Nikolića, jer nakon izbora obojica moraju da dođu kod mene - rekao je on(Dačić prim. komentatora)."

Da stvar bude gora, ako glasaš direkt za SPS Dačić će ponovo, kao Sloba, sačuvati ovakav pomireni, Mićunov DS, ili umivene radikale.

Adresa za pitanje odgovornosti za ovako dosegnuto stanje je ipak DOS a ne samo DS.

Srećno glasanje

man ray loves me man ray loves me 10:23 29.04.2012

nadam se

da je ldp konzervirao u lepom secanju moj glas sa proslih izbora, jer je to poslednji koji ce od mene dobiti.
mali tip: nadjite lidera koji je u stanju da sastavi prosto-prosirenu recenicu a da ne izgleda kao da krije u podrumu mracnije tajne nego jozef fricl.
zamena biljane-nosa-beleše draskovicem mi izgleda dosta inspirisano. vidim neku literarnu nit... kako se kalio cenzus.
Colin_bgd Colin_bgd 10:27 29.04.2012

1000 zasto, 1000 zato...

Za Preokret ne treba glasati jer je jedna ad-hoc papazjanija, koja je uvreda za zdrav razum.

Za DS ne treba glasati jer u sustini vode Kostunicinu politiku, Kostunicinim metodama.

Za SNS ne treba glasati jer ne samo da se prave glupavi, nego im fakat i jeste nivo objektivne inteligencije (i tu je Vucic gori od Nikolica) ispod svakog praga pristojnosti.

Za SRS ne treba glasati, jer je to samo gluplja frakcija SNS-a.

Za SPS ne treba glasati, jer tako treba.

Za DSS ne treba glasati, jer ipak treba uzeti ozbiljno u obzir samo klinicki zdrave kandidate.

Za Ujedinjene Regione ne treba glasati, jer se ruka susi cak i ako samo levitira preko dela papira na kome su slova koja zajedno cine ime Mladjan Dinkic.

Za Dveri ne treba glasati jer ipak nisu u modi zute trake na rukavu.

Ostaju samo manjine, dok jos uvek to i jesu...
alselone alselone 14:08 29.04.2012

Re: 1000 zasto, 1000 zato...

Ostaju samo manjine, dok jos uvek to i jesu...


A manjine se samim tim sto su manjine kvalifikuju znanjem, postenjem, organizovanoscu, zeljom... i ne dovode se u pitanje?
Colin_bgd Colin_bgd 15:51 29.04.2012

Re: 1000 zasto, 1000 zato...

A manjine se samim tim sto su manjine kvalifikuju znanjem, postenjem, organizovanoscu, zeljom... i ne dovode se u pitanje?

To je definicija manjine... manjine ne moraju da se kvalifikuju nizasta, one su... u manjini...
koksy koksy 16:17 29.04.2012

Re: 1000 zasto, 1000 zato...

alselone
Ostaju samo manjine, dok jos uvek to i jesu...


A manjine se samim tim sto su manjine kvalifikuju znanjem, postenjem, organizovanoscu, zeljom... i ne dovode se u pitanje?


to se zove pozitivna diskriminacija.
nešto kao politička korektnost al malo umiljatije.
dr.wagner dr.wagner 19:21 29.04.2012

Re: 1000 zasto, 1000 zato...

... večer

-Gospođa JM vas je baš "napalila" ... mislim , tekstovima

koksy

to se zove pozitivna diskriminacija.
nešto kao politička korektnost al malo umiljatije.


-Pametni su uvijek u manjini ... možda se na to mislilo ?
-Iako , kada bi onaj Wagner živio kod vas ... taj bi isto bio manjina ...
... ali samo sa nacionalnog aspekta


Wagner
alselone alselone 22:35 29.04.2012

Re: 1000 zasto, 1000 zato...

Ja nisam pricao o tome da manjine treba da imaju zagarantovana mesta u parlamentu, saglasan sam sa tim, nego sam hteo da kazem da mi smeta atmosfera u kojoj se svacija strucnost, postenje, demokraticnost... dovodi u pitanje osim kod manjina, kod njih se apriori smatra da su demokraticni, posteni, puni znanja... sve naj, dok je u velikom broju slucajeva potpuno suprotno.
alselone alselone 22:36 29.04.2012

Re: 1000 zasto, 1000 zato...

@angie
Bingo!
hajkula1 hajkula1 08:51 30.04.2012

Re: 1000 zasto, 1000 zato...

Colin_bgd

Ostaju samo manjine, dok jos uvek to i jesu...


PRS - Pokret radnika i seljaka. Jer se zalažu za promenu sistema i hapšenje kriminalaca - od vrha. Kao primer koga treba uhapsiti, imenovali su na TV-u Miškovića i Beka, između ostalih.
Potpredsednik PRS je javno i u lice (neka funkcija) Dveri rekao da ih finansira DS. Kada je (neka funkcija) Dveri otvorio usta da nešto kaže, Potpredsednik PRS je rekao - postoji sud u Srbiji, tuži me ako lažem. (...) Dveri nije zucnuo.

PRS jer su protivnici liberalnog kapitalizma, zalažu se za ,,narodni kapitalizam,, za razvoj malih i srednjih preduzeća, zadruga...






freehand freehand 12:04 30.04.2012

Re: 1000 zasto, 1000 zato...

zalažu se za ,,narodni kapitalizam

Izvini, šta je to narodni kapitalizam?

homeles homeles 10:38 29.04.2012

povratiću

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 10:54 29.04.2012

Re: povratiću

homeles
povraticu

Ej, i ja sam nesto slično napisao i bio obrisan
moderator05 moderator05 11:27 29.04.2012

Re: povratiću

KRALJMAJMUNA
homeles
povraticu

Ej, i ja sam nesto slično napisao i bio obrisan

Vi ste i povratili. Razlika je drastična.

Jukie Jukie 11:45 29.04.2012

Re: povratiću

moderator05

povraticu

Ej, i ja sam nesto slično napisao i bio obrisan

Vi ste i povratili. Razlika je drastična.

Daaa... mi svi sedimo za stolom a on tu bljuje
umesto da kaže Moram u toalet
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 12:06 29.04.2012

Re: povratiću

Jukie
moderator05

povraticu

Ej, i ja sam nesto slično napisao i bio obrisan

Vi ste i povratili. Razlika je drastična.

Daaa... mi svi sedimo za stolom a on tu bljuje
umesto da kaže Moram u toalet


KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 14:16 29.04.2012

Re: povratiću

moderator05
KRALJMAJMUNA
homeles
povraticu

Ej, i ja sam nesto slično napisao i bio obrisan

Vi ste i povratili. Razlika je drastična.


ma kakvi, misam mame mi, oni su povratili i vi mene bez toaletnog papira TRAS BRIS,
bolelo je kao da si prviiiii
maksa83 maksa83 10:41 29.04.2012

još od

Hu-d-fak-iz-Miletićevih countdowns to nothing nisam video ovako tup, neartikulisan i kontraproduktivan propagandni šprint. Doduše cena je nepreyebiva, ali P/E Ratio ipak nije 1 nego 0/0, dotle da pomišljam da je ovo zapravo neka umetnička instalacija, Kosta Bunuševac fazon alternativni performans. Što bi rekli – we are amused, ali jebeš nas, mi nismo bitni, tako da – hoće li nam biti javljen utisak mecene Milana Beka o svemu ovome? Će da padne bar neki blagonakloni mlaki aplauščić ili makar osmeh u uglu jedne usne? Pitanja, pitanja...
Colin_bgd Colin_bgd 11:37 29.04.2012

Re: još od

nisam video ovako tup, neartikulisan i kontraproduktivan propagandni šprint.

Eh, khm, khm,... pazi da se ipak ne okliznes na strateski postavljenu koru od banane, pa stoga nemoj biti iznenadjen ako sledeceg vikenda u drustvu samo sopstvene privatnosti ipak ne zaokruzis nesto sto na blogu nikad ne bi priznao da jesi...
angie01 angie01 11:59 29.04.2012

ne znam,

agresivni marketing 10 dana pre izbora na ovako neorganizovan i fakat ignoranski nacin, je samo kontraproduktivan, ili autorka konta da je dovoljno da odradi domaci!

pri tome, stvari su jasne-prvo, glasaci su nezreli, vecinski, jer ipak masu stranackim zastavicama privuceni nekim nebitnim stvarima o kojima bi mogli da se spore tek kada sve ostalo bude u redu i njihova egzistencija kao i prava i funkcionisanje drzave!

ovi sa najvise pristalica, i jedni i drugi to nece resiti, ovi prvi, na vlasti, vec su pokazali kako to izgleda u njihovoj reziji, ovi drugi, presvuceni su isto tako pokazali dok su se drugacije zvali, a pri tome su retrogradni, ma koliko im evropa bila na vrh jezika i bez obzira na diplome, obrazovanje im bas nije jaca strana, te su im niske strasti najace pokazano oruzje do sada!

ceda nece proci, jer ovo drustvo nije spremno na japija koji govori neke civilizovane stvari- nije im blisko, glasaci se identifikuju sa prepoznatljivim stvarima,dok s druge strane, stranka funkcionise jednako kao i sve druge-piramidalno:) i takodje nema spremna resenja za neverovatne probleme koje je svaka nova vlast samo uvecavala!

problem je sto stranke drzavu vide kao profitabilno preduzece za njih same i do sada nisu pokazali volju i spremnost da rade na resavanju problematike i odgovornost za gradjane koje fakat zastupaju na, od njih izglasanim funkcijama-najvise je sto su pored neverovatne pljacke ucinili, je da su doneli rogobatne zakone, koji u glavnom njih i stite!



maksa83 maksa83 12:25 29.04.2012

Re: ne znam,

ceda nece proci, jer ovo drustvo nije spremno na japija koji govori neke civilizovane stvari

Au contraire chere Angelique - ja upravo takvog čekam.

Samo trenutno nisam spreman na polu-artikulisnu robotizovanu zamlatu koja živi ekstravagantan život i krije izvore prihoda.

Sve i da zanemarimo obezbedženje i džipove, dodatna uboga svita jalovih morona koja za njim cupka je još jedan problem.

Def.: Yuppie - je izraz nastao sredinom osamdesetih, i nastao je od skraćenice YUP - Young Urban Professional i označava neki viši srednji sloj do 30-te godine života koji radi neki dobro plaćen posao. Čeda nit je Young, nit je Professional, i onda ti ostaje jedno Urban pod znakom pitanja, ali da ne preskočimo ni taj momenat - ako ne radiš ništa pošteno a imaš obezbedženje i džip, qrac si ti malo urban. Mislim, jesi - urban k'o turban.
maksa83 maksa83 12:33 29.04.2012

Re: još od

Eh, khm, khm,... pazi da se ipak ne okliznes na strateski postavljenu koru od banane, pa stoga nemoj biti iznenadjen ako sledeceg vikenda u drustvu samo sopstvene privatnosti ipak ne zaokruzis nesto sto na blogu nikad ne bi priznao da jesi...

Pazim, tenks.

"Malo je falilo!" (© Nikola Šećeroski, posle objavljivanja rezultata predsedničkih izbora 90-te)
man ray loves me man ray loves me 12:41 29.04.2012

Re: ne znam,

dodatna uboga svita jalovih morona koja za njim cupka

nemoj tako makso ima tu i umetnika - evo npr nabeyonce.
JJ Beba JJ Beba 13:07 29.04.2012

Re: ne znam,

jer ovo drustvo nije spremno na japija koji govori neke civilizovane stvari

čeda japi?
qq ng odakle ti to?
on je sve samo ne japi
poslednjih godina nam je pokazao i da to što govori je šuplja. pokazao nam je i da ume da sarađuje, da je poslušan, da laže isvetako
zabole njega za nas, za narod, za zemlju.
on bi da vlada, da zgrabi još koju apoteku, još koji džak sa kintom, a mi ostali- ko nas jebe. mi smo glasačko telo


mislim zabole i sve druge koji su tamo na tim listama za nas.

čeda mi je samo najodvratniji jer sam na prošlim izbirima glasala za ldp i odmah posle izbora shvatila da sam se zajebala

javascript:;
u tom smislu i autorovo
Kada ne bih uspeo da u tako bogatoj ponudi pronađem opciju za koju vredi glasati, ozbiljno bih preispitao svoja uverenja.

je uvreda. kaoštorekoh, preispitala sam svoja uverenja odmah posle prošlih izbora. on naravno ima za koga da glasa kad će mu taj za koga glasa doneti direktnu korist po džepu. i njemu i svima ovima koji znaju odgovor na pitanje zašto glasaju za te koje glasaju.
nama ostalima koji bi da ne budemo po partijama, koji bi da se nikome ne ulizijemo, nikoga da veličamo ostaje samo da crtamo po listićima i da se nadamao da će ova situacija iznedriti neke nove ljude, istinske japije, koji bi da žive normalno od svog rada za koji su se školovali.
angie01 angie01 13:11 29.04.2012

Re: ne znam,


Au contraire chere Angelique - ja upravo takvog čekam.



alo bre, je l citas ti dalje?!!!

citiranim sam objasnila zasto ce on konkretno dobiti manje glasova od ostalih-jer svi nude isto-nista!

s tim, sto ostale bolje razumeju!

kako mislis nije japi- dovoljno je mlad-u odnosu na ostele , vise puta, urban je- u odnosu na ostale, do ne razumevanja,i ocigledno je dobar profesionalac-dobro zaradjuje od onoga sto radi!
JJ Beba JJ Beba 14:29 29.04.2012

Re: ne znam,

, urban je-

auuu

čeda je pink samo tako

da ne kažem nešto drugo
angie01 angie01 14:38 29.04.2012

Re: ne znam,

JJ Beba
, urban je-auuučeda je pink samo tako


pa sad, ja nisam glasala za cedu-ni onda kada ste ovde prilicno napadno agitovali,...al ako cemo realno, meni je blize to sto govori on nego svi ostali i kako izgleda i kako komunicira sa drugima,....sto ne bih bas mogla da kazem za tomu, selju, vuka,....molim prepisite listu,...koju pak vecinski, kako koga razumeju glasaci!


s tim sto lepo rekoh- ni on ne nudi nista,pa se nama isto' vata!


JJ Beba JJ Beba 15:45 29.04.2012

Re: ne znam,


pa sad, ja nisam glasala za cedu-ni onda kada ste ovde prilicno napadno agitovali,..

ja nisam "agitovala" za čedu, (pogotovo nikada nisam mislila da je urban lik. nikada mi se takođe nisu dopadala ni ona njegova tri prsta i ono sverom u boga itajarda dok je bio vođa studenskih protesta) dapače. ja sam kakotikažeš agitovala za ldp, ne za čedu. meni se tada učinilo da je zemlji potrebna nova retorika vezana za kosovo, nova retorika vezana za suočavanje sa zločinima i našom skorijom prošlošću. tamo je bilo ljudi s konca i konopca, ali je bilo i onih koji su mi se dopadali kao npr vesna pešić, ( i još neki). Za vesnu sam glasala dok je bila na čelu građanskog saveza. pošto nikada nisam bila član nijedne partije, niti ću biti, činilo mi se da ta politička opcija donosi najviše mogućnosti za mlade ljude, za moju ćerku, ne za mene lično. još tokom prošle ldp kampanje, koja je btw bila grozna, glupa i gubitnička, a pogorovo posle izbora, skapirala sam da čedu zabole za njegove glasače, da ga zabole za sve što je u predizbornoj kampanji govorio. odmah je zarad vlasti i apoteka, na gradskom nivou stupio u koaliciju sa spsom, za odbornike je u skupšzini izabarao svoje ljude koje nisu prošli na lokalnim izbornim jedinicama, dakle umesto onih koje su izabrali građani postavio je svoje poslušnike kao npr onu advokaricu iz zrenjanina koju je čak postavio za potpredsednicu skupštine, koja na lokalau, u zrenjaninu nije prošla na izborima
što se tiče ekonomskog prpograma ldpa, nikada mi se nije dopadao. ljudi koji me poznaju znaju da je samnom nespojiv njihov desničaraski, konzervativni tip ekonomije za koju se zalažu.
dakle odmah posle prošlih izbora znala sam da je čeda fejk, i ne samo on nego cela ta skupina ljudi oko njega. činjnica da su ga napustili mnogi ljudi pa i vesna pešić dali su mi potvrdu da je moja procena posle prošlih izbora bila dobra.
taman i da pređem preko apoteka, mandata, podrške dsu oko kriminalnih zakona, taman da pređem da nije ništa uradio da spreči krađe, loše privatizacije i loše reforme u suddtvu; taman da pređem i preko činjenice da je na lokalu u vlasti sa spsom i da je mali od dsa, kad je potrebno, nikada ne mogu da pređem preko koalicije sa vukom draškovićem, ne samo zbog njegove četničko/monarhističke ideologije po kojoj je poznat, već zbog pljačke koj je spo demonistirao dok su onomad bili na vlasti u beogradu, kao što ne mogu da im zaboravim način na koji su smenili, bolje reći najurili zorana đinđića kad je bio gradonačelnik.
angie01 angie01 16:15 29.04.2012

Re: ne znam,

kao što ne mogu


pa dobro, mogu sad ja jedan dugacak post sa opservacijom:),...al ono sto sam htela reci, pa ste se zakacili za cedu i japi i sl,je-da sam njim vecina ne moze da se identifikuje i zato ima tako malu prolaznost-bez obzira sto i drugi, kao i on, ne nude nista-lakse shvataju karica muzikanta i zlobinog bizmismena kada mase salatom, nego njega kada kaze nesto suvislo-samo je to bio d pojnt!

za tri prsta i krscenje, mnogo vise bodu oci ovi ostali, patriJote i nacionalni cuvari!To im je teatralna poruka da slede bozije zakone, sta li, ono, muka da te uhvati od manipulacije,...jos kada dovode popove u situacijama gde se resava drzavna problematika, opet kao potporu da su ispravni, prevrce mi se stomak od svoh u kompletu!

bivse komunjare, koje sada uredno poste!:)))


Za Vesnu Pesic rekoh i prosli put, da je ona bila nosilac liste- bolje bi prosli!

njen odlazak je tezak udarac ne samo za ldp- najvise za nas, kao potvrda besmislene borbe sa mufljuzima, koji ce svoju destrukciju da sire, bez obzira na katastrofalne posledice po sve!
docsumann docsumann 16:40 29.04.2012

Re: ne znam,

JJ Beba

čeda je pink samo tako

da ne kažem nešto drugo


roze ?
JJ Beba JJ Beba 16:51 29.04.2012

Re: ne znam,

docsumann
JJ Beba

čeda je pink samo tako

da ne kažem nešto drugo


roze ?

ahahhaha ne!
vladimir petrovic vladimir petrovic 17:17 29.04.2012

Re: ne znam,

Au contraire chere Angelique - ja upravo takvog čekam.


Makso poligloto,
Slobodan sam, iz dokonosti, da ti ukažem da u ovom tvom tepanju blogokoleginici Angie01 nedostaju dva akcenta, a akcenti u pisanom francuskom jeziku jesu veoma važni.

Dakle, umesto chere Angelique treba da bude Chère Angélique.
A ono "Au contraire" je tačno ko sunce u podne.

Ako joj se sledeći put obratiš na pisanom turskom jeziku, neću reagovati.
O japanskom (a znam da znaš i japanski) da i ne govorim.
maksa83 maksa83 20:24 29.04.2012

Re: ne znam,

Ako joj se sledeći put obratiš na pisanom turskom jeziku, neću reagovati.

Pižone, mi - zahvaljujući neukom i bezobzirnom Čili Vili Rataru - sve vreme ovde pišemo na nekom transkribovanom turskom.
angie01 angie01 21:48 29.04.2012

Re: ne znam,

Slobodan sam, iz dokonosti, da ti ukažem da u ovom tvom tepanju blogokoleginici Angie01 nedostaju dva akcenta, a akcenti u pisanom francuskom jeziku jesu veoma važni.


akcenti, cemu?


....emocije se broje petrovicu,...
ecce-florian ecce-florian 22:08 29.04.2012

Re: ne znam,

JJ Beba
docsumann
JJ Beba

čeda je pink samo tako

da ne kažem nešto drugo


roze ?

ahahhaha ne!


pink šlajm?
JJ Beba JJ Beba 22:37 29.04.2012

Re: ne znam,

pink šlajm?

metaforično da. apropo spolja gladac a iznutra jadac, govorila je moja baba amalija.
ali generalno nisam mislila na taj pink, više onaj turbo/grand style. onaj gde vidiš sve ima al ništa ne stoji, ne liči
hajkula1 hajkula1 09:02 30.04.2012

Re: još od

maksa83
... utisak mecene ...


Utisci o mecenama - otvorili su se.


zipo_64 zipo_64 11:00 29.04.2012

1000 zasto, 1000 zato...

Nisam nikada a i necu verovatno to ni doziveti da razumem prosecnog Srpskog glasaca. Zivim verovatno vec dugo u takozvanim starim demokradijama. Da bi neko drustvo doslo do relativno kvalitetne vlasti jedino resenje je kaznjavati one koji rade lose.
Nema nikakve dileme zasto je Slobodan Milosevic tolike godine uspevao tu zemlju sistemacki da unistava. Danasnji prosecan gradanin Srbije je otprilike na nivou glasaca iz 90-tih. Ne vidim apsolutno nikakvu razliku. I sto je najgore ne verujem ni bliskoj buducnosti da ce je biti nesto drugacije
Ako se Toma docepa stolice predvidam najmanje 10 godina prevodenja "zednih preko vode"
Ako se neko pita za koga bi glasao pisac ovih redova na ovim izborima ne stidim se da kazem SNS sa cvrstim ubecenjem da na sledecim izborima DS.
I tako u krug dok se ne prociste
Pokretac ovog bloga je verovatno ubecen da je Cedomir Jovanovic resenje za Srbiju. Slazem se ali za nekih 10-15 godina, ne danas. Srbija nije spremna za takvog politicara tog kapaciteta i tog razmisljanja. Od sebe (bez uvrede) danas samo pravi budalu. Okruzenje je takvo.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:07 29.04.2012

Re: 1000 zasto, 1000 zato...

Pokretac ovog bloga je verovatno ubecen da je Cedomir Jovanovic resenje za Srbiju. Slazem se ali za nekih 10-15 godina, ne danas. Srbija nije spremna za takvog politicara tog kapaciteta i tog razmisljanja. Od sebe (bez uvrede) danas samo pravi budalu. Okruzenje je takvo.



Cekaj, ko je budala? Ceda, glasaci ili i oboje?
zipo_64 zipo_64 11:23 29.04.2012

Re: 1000 zasto, 1000 zato...

Ajde na nacrtam. Ovakvog kakvog je Ceda tesko da bi razumeli glasaci Danskoj, Svedskoj, u Srbiji nema sanse. Covek malo trci ispred vremena i prostora. Zato tako i prolazi na izborima. I sto je najgore daje podrsku posle izborima 100 puta gorima od sebe.
Kako ce da uleti u zagrljaj Tadicu tek ce da se vidi.
Na ovaj ili onaj nacin. Izgovora ce biti mnogo.
OBOJE je odgovor
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:26 29.04.2012

Re: 1000 zasto, 1000 zato...

Covek malo trci ispred vremena i prostora.


Dobro sve mi ostalo jasno, al ovo kvotirano nije jos uvek.
mariopan mariopan 12:29 29.04.2012

Re: 1000 zasto, 1000 zato...

Ovakvog kakvog je Ceda tesko da bi razumeli glasaci Danskoj, Svedskoj, u Srbiji nema sanse

E, sad mi je lakše.

Covek malo trci ispred vremena i prostora.

Znam, on bi sredio i Dansku i Švedsku samo da mu daju u ruke, ali bi i oni to teško razumeli i podneli, baš kao i mi.
Probaj malo tamo da ga pohvališ, možda i ode odavde, da proširi svoje genijalne ideje, šteta da se bace?

Gde si bio pre destak godina da nam ovo javiš pa da ga pošaljemo odmah u svet, odoše toliki mladi ljudi, školovani, a njega genijalca ostavili ovde da tavori sa nama nedostojnima?

Znam da se žrtvovao za naše dobro ali sada je dosta, nisamo ga dostojni, pomozi čoveku sada kada pada, pruži mu ruku i odvedi ga odavde, ako imaš malo mesta tamo kod tebe?

Srdačan pozdrav
JJ Beba JJ Beba 13:11 29.04.2012

Re: 1000 zasto, 1000 zato...

Srbija nije spremna za takvog politicara tog kapaciteta

kog kapaciteta je čeda?
nema tu niakavog kapaciteta za druge sem za sebe samog
tyson tyson 11:03 29.04.2012

Laksativ


Hvala na blogu.

Od sinoć me je mučio blagi zatvor, ali posle čitanja problem je kao rukom odnešen.

Kad je teško, LDP kampanja na blogu b92.



KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 14:12 29.04.2012

Re: Laksativ

tyson

Hvala na blogu.

Od sinoć me je mučio blagi zatvor, ali posle čitanja problem je kao rukom odnešen.

Kad je teško, LDP kampanja na blogu b92.



časna pionirska, bio sam blaži nego maksa i tyson zajedno i opet popih brisanje, i to bez mekog papira.
lidiaz lidiaz 16:09 29.04.2012

Re: Laksativ

KRALJMAJMUNA
tyson

Hvala na blogu.

Od sinoć me je mučio blagi zatvor, ali posle čitanja problem je kao rukom odnešen.

Kad je teško, LDP kampanja na blogu b92.



časna pionirska, bio sam blaži nego maksa i tyson zajedno i opet popih brisanje, i to bez mekog papira.

Ti si im na zvonu za uzbunu
hajkula1 hajkula1 09:06 30.04.2012

Re: Laksativ

KRALJMAJMUNA
tyson

Hvala na blogu.

Od sinoć me je mučio blagi zatvor, ali posle čitanja problem je kao rukom odnešen.

Kad je teško, LDP kampanja na blogu b92.



časna pionirska, bio sam blaži nego maksa i tyson zajedno i opet popih brisanje, i to bez mekog papira.



Ne mogu izbristi koliko se ima napisati
alselone alselone 11:11 29.04.2012

Mozete li biti iritantniji?

niccolo niccolo 11:12 29.04.2012

Re: Mozete li biti iritantniji?

Gledaj na to s pozitivne strane, meni potpuno zabavno...i njihovo delovanje i vaše nerviranje oko toga
alselone alselone 11:15 29.04.2012

Re: Mozete li biti iritantniji?

Meni bilo zanimljivo dva bloga.
Sad mi je bRezobrazno i jadno.
blogovatelj blogovatelj 14:54 29.04.2012

Re: Mozete li biti iritantniji?

Gledaj na to s pozitivne strane, meni potpuno zabavno


Ja bas tako i gledam na sve ovo.
Najlepse od svega je sto znam da ce i sutra osvanuti nesto podjednako besmisleno, mozda i besmislenije od dosadasnjeg.
Mis Milic izgleda nije pratila sta se desavalo sa Dusicom Popadic, pa reklamira svoj trauma centar.
Mislim da je pravo vreme da pocnemo da delimo recepte za ajvar.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 14:57 29.04.2012

Re: Mozete li biti iritantniji?

da pocnemo da delimo recepte za ajvar


eno i nikolić sa tri sedmice tretira blog kao bloglasnu tablu a blogere kao ... (dopisati).
nema, majci, šta da komentarišeš.
angie01 angie01 14:58 29.04.2012

Re: Mozete li biti iritantniji?

alselone
Meni bilo zanimljivo dva bloga. Sad mi je bRezobrazno i jadno.


pa kad ti dolazis ovde iz zahebancije, a ona sutra na brifingu kaze, evo ja postavila tri teksta za tri dana na b92 i striklira tri poHena!
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 15:00 29.04.2012

Re: Mozete li biti iritantniji?

angie01
alselone
Meni bilo zanimljivo dva bloga. Sad mi je bRezobrazno i jadno.


pa kad ti dolazis ovde iz zahebancije, a ona sutra na brifingu kaze, evo ja postavila tri teksta za tri dana na b92 i striklira tri poHena!


OPA!! Jedan od najboljih i najkraćih komentara.
homeles homeles 11:22 29.04.2012

Što više pišete protiv belog glasa

on dobija sve više pristalica i ljudi se upravo zbog ovakvih poludebilnih, plaćenih tekstova za to opredeljuju. Jer nisu idioti, na šta Vi računate. Samo tako nastavite! Do nedelje dajte još nekoliko ovih budalaština, molim Vas!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana