Politika

Zašto-Jer su Topčider, Leskovac i RTS još nerešeni

Jelena Milić RSS / 30.04.2012. u 06:31

Zašto sam potpisala “Apel-Preokret-Srbiju u Evropu-Evropu u Srbiju”? Zato što je jedan od krajnjih dometa sadašnje politike, statički i dinamički nemoguće na duge staze, i polovična reforma sektora bezbednosti. A bez sveobuhvatne reforme sektora bezbednosti, insitucionalne i personalne, nema ni istinske evropeizacije Srbije, regionalne saradnje, suočavanja sa prošlošću i sveobuhvatne tranzicione pravde. Ona podrazumeva, između ostalog, i demokratsku insitucionalnu kontrolu nad sektorom, a ne kabinetsko –partijsko- individualno odmervanje snaga. Centri opstrukcije preokretu u ovoj oblasti ili imaju prećutnu saglasnost, ili su dovoljno jaki da mogu da odbijaju naređenja sadašnjih formalnih nosilaca vlasti. To rezultira nestabilnim i kontradiktornim politikama u skoro svom drugim oblastima. Otuda je i domet svih reformi koje se sporadično sprovode u sektoru bezbednosti vrlo ograničen i nesiguran.

 

Ljudi i stranke okupljeni oko “Preokreta” pokazali su da imaju ne samo hrabrosti da se retorički suprotstave zlu koje je kreirao monstruozni sektor bezbednosti Miloševićevog režima, već i operativne snage i državničkog ponašanja da, dok su pripremali petooktobarski preokret i dok su učestovali u vlasti, bitne poluge tog sitema i demontiraju na miran način. Bez obzor da li je to donoslio ili odnosilo glasove. Imali su snage da nastave da se bore za daljnju evropeizaciju Srbije i onda kada im je taj monstrum ubijao najbliže, i kada je ubio premijera Đinđića, i kad su ih provlačili po blatu i sudovima, i kad su ih medijski satanizovali. To nisu radili samo ostatci Miloševićevog režima u strukturama sistema bezbednosti već i kvazievropejci koji su s njima dragovoljno sarađivali. Pokretači “Preokreta” su i pored toga uspeli da se nametnu kao legitimni politički akteri. Uspeli su da nateraju vast da neke od politika i vrednosti koje zagovaraju, traljavo i sporo doduše, počnu da sprovode i usvajaju i sami, pre svega dublje suočavanje sa ratnozločinačkim nasleđem, nastavak saradnje sa Hagom, borbu protiv diskriminacije i regionalu saradju. Upravo su ovo oblasti koje su nas suštinski vodile do sadašnje situacije, pozitivnog mišljenja Evropske komisije o kandidaturi za članstvo u EU, koje nikako ne smemo prokockati.

 

Istovremeno, ljudi i stranke oko “Preokreta” pokazali su kvalitet da razdvoje moguće od želejnog, da operišu u realnom vremenu i okolnostima, izvlačeči maksimum iz raspoloživih resursa, balansirajući svim aspektima političkog života, neretko po cenu velikih kompromisa. To predstavlja suštinsku razliku imeđu političkih stranka i pokreta sa jedne i organizacija civilnog društva sa druge strane. Bili su pioniri podrške nezavisnim regulatornim telima, ukidanju blanko ostavki, depolitizacije upravljačkih funkcija i solidan partner u podršci usvajaju evropskog zakonodavstva. Bez nepotrebnih istorijskih pomirenja, sa preko potrebnom, ma kako bolnom, prihvatanjem realnosti koji demokratski proces dolaska na vlast podrazumeva.

 

Potpisala sam apel za “Preokret” zato što verujem da će sa njegovim akterima u vlasti država Srbija konačno dati odgovore na neka ključna pitanja koja zanimaju mene i organizaciju na čijem sam čelu, a koja smatramo bitnim i za u nastavak sveobuhvatne reforme sektora bezbednosti. Od toga ko je odgovoran a ko kriv za ubistva vojnika na odsluženju mirnodopskog redovnog vojog roka po kasarnama u Srbiji, preko toga ko je sve kriv za stradanje civila u NATO bombardovanju zgrade RTS, do toga kako je moguće da su haški begunci toliko dugo uspevali da se skrivaju po Srbiji. Potpisala sam “Preokret” zato što se nadam da će sa nejgovim čelnicima u vlasti Srbija brže uskladiti svoju spoljnu i bezbednosnu politiku sa EU.

 

 

 

 



Komentari (129)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

filantrop filantrop 06:46 30.04.2012

dobrodosla nazad

kako je moguće da su haški begunci toliko dugo uspevali da se skrivaju po Srbiji.

http://premier.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2011&mm=05&dd=28&nav_category=64&nav_id=515075
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 11:09 30.04.2012

Re: dobrodosla nazad

Какав црни преокрет са људима који су на политичкој сцени између 16 и 25 година. Цензус ће се прећи и биће сви задовољни. Неколико места у парламенту, после уласка у владу са ДС и СПС можда и које министарско место. Добро и за ЛДП и за дотрајали СПО. Ту се борба завршава....
laziiprevare laziiprevare 15:27 01.05.2012

Re: dobrodosla nazad

Zašto-Jer su Topčider, Leskovac i RTS još nerešeni

Zaboravili ste Šilerovu.


kako je moguće da su haški begunci...

Kako je moguće da atentatori ostanu neprimećeni ?

"Zato što je ceo grad već uveliko pričao da ta grupa sprema da ubije Zorana Đinđića."(Vladimir Popović)



"Mi smo napravili plan da ih “dignemo” posle suđenja za otmicu Miškovića, kojima pozivima su oni svi se odazivali i tad smo planirali dva dana posle ubistva Đinđića ovaj da ih… da ih uhapsimo i da idemo sa njima u priču...Međutim, ovaj, očigledno da se njima itekako to žurilo posle Limesa, odnosno pokušaja, nesretnog puštanja Bagzija iz pritvora. "(Boro Banjac)

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 07:05 30.04.2012

Sve najgore

Vaše tragikomično predizborno ponašanje ovih dana na Blogu (videti pod Dušica Popadić) će sigurno odneti još glasova PREOKRETU.
Duboko verujem da su vam poslednji tekstovi na blogu vrlo loši, nategnuti, tendenciozni, prevarni, jednooki, ...
Sve najgore.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 10:14 30.04.2012

Re: Sve najgore

Ja svakog dana ulazim na ovaj blog, ne čitam ga, ali čitam HATE komentare i uživam
mariopan mariopan 10:30 30.04.2012

Re: Sve najgore

Predrag Azdejković
Ja svakog dana ulazim na ovaj blog, ne čitam ga, ali čitam HATE komentare i uživam

Svi to radimo.. bar dobro zezanje ako ništa drugo.
elis elis 10:58 30.04.2012

Re: Sve najgore

Predrag Azdejković
Ja svakog dana ulazim na ovaj blog, ne čitam ga, ali čitam HATE komentare i uživam



Bili Piton Bili Piton 16:49 30.04.2012

Re: Sve najgore

Predrag Azdejković
Ja svakog dana ulazim na ovaj blog, ne čitam ga, ali čitam HATE komentare i uživam



hell hath no fury like a fag scorned
Goran Vučković Goran Vučković 07:14 30.04.2012

Naslov...

...je trebalo da bude "Dana Drašković"
alselone alselone 07:20 30.04.2012

Pozdrav

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 07:22 30.04.2012

DD

Gorane,
žao mi je što se neke tragedije zloupotrebljavaju u predizborne svrhe.
I žao mi je kad vidim ko ih zloupotrebljava.
I žao mi je što naslov bloga nije Dana Drašković.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 07:48 30.04.2012

Zato

Jer vas boli ona stvar za Topcider, Leskovac i RTS i nije vas sramota da ih potezete 5 dana pred izbore.

FUJ!
tippi.tipoos tippi.tipoos 07:59 30.04.2012

Re: Zato

Anonimni Pojedinac
Jer vas boli oni stvar za Topcider, Leskovac i RTS i nije vas sramota da ih potezete 5 dana pred izbore.

FUJ!



Sve, sve, al organiZacija na čijem je čelu Jelena Milić jedina, uporno, već niz godina insistira na rasvetljavanju dogadjaja u Topčideru i Leskovcu. Zato FUJ treba da bude upućeno državnim organima koji neće ili nisu sposobni da nam kažu istinu o tome.
Hansel Hansel 08:10 30.04.2012

Re: Zato

Ali, da li je organizacija za koju dotična sada potpisuje, učestvujući u vlasti, nešto učinila na rasvetljavanju tih tragedija (bilo bi lepo kad bi to bili samo događaji)? Smatram sebe bar prosečno informisanim, i ne naleteh na situaciju ili informaciju da ta organizacija (kao što je umela drugim prilikama, mnogo manje značajnim) izađe iz Parlamenta i kaže - nema nas, dok se to ne reši?

I, takođe, znam kako se pomenuta organizacija konkretno ponaša u sektorima za koje je zadužena na gradskom nivou, pa se pitam kakav bi to bio preokret, i za koga... Ne kažem da su gori od nekih, ali ne vidim ni da su bolji (kakvim se predstavljaju).
tippi.tipoos tippi.tipoos 08:25 30.04.2012

Re: Zato

Hansel
Ali, da li je organizacija za koju dotična sada potpisuje, učestvujući u vlasti, nešto učinila na rasvetljavanju tih tragedija (bilo bi lepo kad bi to bili samo događaji)? Smatram sebe bar prosečno informisanim, i ne naleteh na situaciju ili informaciju da je ta organizacija, kao što je umela drugim prilikama, mnogo beznačajnijim, da izađe iz Parlamenta i kaže - nema nas, dok se to ne reši?

I, takođe, znam kako se pomenuta organizacija konkretno ponaša u sektorima za koje je zadužena na gradskom nivou, pa se pitam kakav bi to bio preokret, i za koga... Ne kažem da su gori od nekih po tim stvarima, ali ne vidim ni da su bolji (kakvim se predstavljaju).


Ja sam naravno govorio o ovoj organizaciji, i za mene jesu bolji oni koji o tome govore od onih koji se prave da vojnici nisu ni postojali.
A ako je ova vaša intervencija (dogadjaj-tragedija) trebalo da znači da vi, više od mene, žalite za ubijenim vojnicima i ,više od mene, saučestvujete u bolu njihovih porodica, to neka vam služi na čast.
Hansel Hansel 09:45 30.04.2012

Re: Zato

tippi.tipoos
A ako je ova vaša intervencija (dogadjaj-tragedija) trebalo da znači da vi, više od mene, žalite za ubijenim vojnicima i ,više od mene, saučestvujete u bolu njihovih porodica, to neka vam služi na čast.

A gde Vi to čitate? Ili, ako ne čitate (kao što i nije moguće) - zašto učitavate?

Ja sam naravno govorio o ovoj organizaciji, i za mene jesu bolji oni koji o tome govore od onih koji se prave da vojnici nisu ni postojali.

Ja sam jasno napisao koje potpisivanje za koju organizaciju, i koju organizaciju komentarišem - šta ona radi (ili ne radi), a mogla bi, u vezi sa onim što neko drugi priča (jer možda i ne može više od toga, ili može - nije to sada tema). I, tu je tačka, što se mene tiče.

EDIT: Intervencija događaj-tragedija je principijelna, možda bi se i meni nekad provukao pogrešan termin, ništa nije bilo lično.
vojnicic vojnicic 10:34 30.04.2012

Re: Zato

...Leskovac ...

A sta se to desilo u kasarni u Leskovcu?!!!
mariopan mariopan 10:41 30.04.2012

Re: Zato

Anonimni Pojedinac
Jer vas boli ona stvar za Topcider, Leskovac i RTS i nije vas sramota da ih potezete 5 dana pred izbore.

FUJ!

Na tu foru se sankaju goooodinama i uvek im je upalilo, pa sad daj šta daš.
Kad nema ničeg drugog vade i mrtve iz grobova.

ZAŠTO sve to nije rešeno, to mogu i ja njih da pitam?


Ali znam bar deo odgovora ZAŠTO će da odu sa političlke scene.
ZATO što to sve još nije rešeno.
ZATO što ih nije sramota što nije rešeno.
ZATO što nemaju druge rezultate čime bi opravdali "prazan hod" svog učešća u vlasti koja je to trebala da reši.
ZATO što pišu ovako idiotska "oprvadnja" sebi, što to još nije urađeno.
mariopan mariopan 10:56 30.04.2012

Re: Zato


Sve, sve, al organiZacija na čijem je čelu Jelena Milić jedina, uporno, već niz godina insistira na rasvetljavanju dogadjaja u Topčideru i Leskovcu. Zato FUJ treba da bude upućeno državnim organima koji neće ili nisu sposobni da nam kažu istinu o tome.

Jedina organizacija koju u ovom blogu zastupa Jelena Milić je LDP i Vuk Drašković i njihova smejurija od "preokreta" koja ima za cilj samo da se domogne vlasti.

Kada se domogne vlasti radiće isto ono što su i do sada radili - ništa.
LDP je participirao toj vlasti, koja ovo nije rešavala, ili se ja varam?

Opšti utisak, i to gorak, je da su svi koji su ove pokojnike potezali od prilike do prilike ( od izbora do izbora) to radili samo da se dočepaju neke korsti za sebe - vlasti.
U međuvremenu, i kada se nađu na poziciji da utiču da se to pitanje rešava, oni gledaju sopstvenu korist i mudro ćute. Jer rešenje svih ovih nabrojanih zločina je u rukama najviše vlasti ove zemlje i njima nije bilo u inyeresu da se istina sazna. U toj vlasti je participirao i LDP dok im je to donosilo korist, sada peru ruke?

SRAMOTA je da ih potežete nedelju dana pred izbore, toliko je očigledno zašto to radite da će baš ovo da sahrani i onu malu šansu da se ta opcija "prevrtača" provuče na ovim izborima.

Ovo je čisto LEŠINARENJE.
tippi.tipoos tippi.tipoos 13:43 30.04.2012

Re: Zato

Hansel
tippi.tipoos
A ako je ova vaša intervencija (dogadjaj-tragedija) trebalo da znači da vi, više od mene, žalite za ubijenim vojnicima i ,više od mene, saučestvujete u bolu njihovih porodica, to neka vam služi na čast.

A gde Vi to čitate? Ili, ako ne čitate (kao što i nije moguće) - zašto učitavate?

Ja sam naravno govorio o ovoj organizaciji, i za mene jesu bolji oni koji o tome govore od onih koji se prave da vojnici nisu ni postojali.

Ja sam jasno napisao koje potpisivanje za koju organizaciju, i koju organizaciju komentarišem - šta ona radi (ili ne radi), a mogla bi, u vezi sa onim što neko drugi priča (jer možda i ne može više od toga, ili može - nije to sada tema). I, tu je tačka, što se mene tiče.

EDIT: Intervencija događaj-tragedija je principijelna, možda bi se i meni nekad provukao pogrešan termin, ništa nije bilo lično.


Pa, u redu, ja sam samo imao potrebu da pojasnim na koju se organizaciju se odnosio moj komentar na koji ste se nadovezali.
A što se tiče terminološke principijelnosti, interesantno je da propuštate da uvidite da dogadjaj jeste sve ono što se dogodilo. Tako se može dogoditi i tragedija. Da sada ne ulazim u objašnjavanje da tragedija u izvornom, antičkom smislu i nije pravi izraz za ono što se dogodilo vojnicima u Topčideru.
Najtačniji izraz je ubistvo, a najčešće i najupornije ga koristi upravo Jelena Milić. Zato ne FUJ Jelena(što je bio razlog za moju reakciju) , nego FUJ odgovorni za to što afera Topčider do sada nije rasvetljena. I to FUJ da se pravedno raspodeli prema stepenu ovlašćenja i odgovornosti koje su pojedini političari imali tokom ovih, skoro 8 godina od ubistva vojnika.


tippi.tipoos tippi.tipoos 14:12 30.04.2012

Re: Zato

mariopan

Sve, sve, al organiZacija na čijem je čelu Jelena Milić jedina, uporno, već niz godina insistira na rasvetljavanju dogadjaja u Topčideru i Leskovcu. Zato FUJ treba da bude upućeno državnim organima koji neće ili nisu sposobni da nam kažu istinu o tome.

Jedina organizacija koju u ovom blogu zastupa Jelena Milić je LDP i Vuk Drašković i njihova smejurija od "preokreta" koja ima za cilj samo da se domogne vlasti.

Kada se domogne vlasti radiće isto ono što su i do sada radili - ništa.
LDP je participirao toj vlasti, koja ovo nije rešavala, ili se ja varam?

Opšti utisak, i to gorak, je da su svi koji su ove pokojnike potezali od prilike do prilike ( od izbora do izbora) to radili samo da se dočepaju neke korsti za sebe - vlasti.

Ovo je čisto LEŠINARENJE.


Citirali ste me, ali pišete konfuzno, pa nisam siguran da li je vaš komentar upućen meni, Jeleni Milić ili LDP-u u celosti.
Što se mene tiče, jedini razlog za moju reakciju je prostačko optuživanje Jelene Milić za manipulaciju ubijenim vojnicima, kome se, vidim, pridružujete.
Da su te prozivke prostačke i lažne znaju svi oni koji su pratili šta je ona radila ovih godina, a najbolje to znaju porodice ubijenih vojnika.

Što se LDP-a tiče, o njemu ne bih sa vama. Niti sam član, niti ću za njih glasati. Najverovatnije iz dijametralno suprotnih razloga od onih zbog kojih vi to nećete učiniti. Ali se neću uključiti ni u histerično pljuvanje svega što ima veze sa LDP-om, što je izgleda omiljena disciplina na ovom Blogu.




Goran Vučković Goran Vučković 14:15 30.04.2012

Re: Zato

histerično pljuvanje svega što ima veze sa LDP-om, što je izgleda omiljena disciplina na ovom Blogu.

Traume iz detinjstva (bloga)
palilula92 palilula92 14:15 30.04.2012

Re: Zato

histerično pljuvanje svega što ima veze sa LDP-om

pre 4 godine je bila histericna podrska, na ovom istom blogu, od strane manje vise istih ljudi
mariopan mariopan 15:08 30.04.2012

Re: Zato

Citirali ste me, ali pišete konfuzno, pa nisam siguran da li je vaš komentar upućen meni, Jeleni Milić ili LDP-u u celosti.

Ne verujem da je konfuzno, trudila sam se da budem koncizna.
Vi zastupate interese Čede i LDP-a?
Ovo nije blog o tim žrtvama sistema, ovo je blog podrške za Čedu i Vuka i pokušaj da se za sve promašaje optuži neko drugi.

Ja vičem "Car je go" i to Vam smeta?
Da su te prozivke prostačke i lažne znaju svi oni koji su pratili šta je ona radila ovih godina, a

Nemam pojma šta je radila svih ovih godina, i ne vidim da je neko Jelenu lično napadao i vređao? Zašto onda to povezujete sa njenom ličnošću ako mi to ne radimo?
Što se LDP-a tiče, o njemu ne bih sa vama. Niti sam član, niti ću za njih glasati. Najverovatnije iz dijametralno suprotnih razloga od onih zbog kojih vi to nećete učiniti. Ali se neću uključiti ni u histerično pljuvanje svega što ima veze sa LDP-om, što je izgleda omiljena disciplina na ovom Blogu.

Niste član, nećete za njih glasati ali ih ovim blogom podržavate i hvalite nama? Očekujete da ćemo mi za njih glasati pa zato učestvujete u ovoj EPP emisjiji ? Slučajno baš pre izbore? Baš sada, nikad pre nisam videla Vaš nick?

U tome nema ništa histerično, ako niste razumeli, ja sam već odavno oguglala na sve laži i prevare svih političara, pa tako i LDPa, Vuka i njihovog preokretanja, pelcovana tako reći ...ništa više ne pomaže, car je go..

Upinjanje da mi prodate rog za sveću, ili zamenom teza dobijete nešto drugo o čemu ja ne pišem, je pucanj u svoju nogu..
mariopan mariopan 15:13 30.04.2012

Re: Zato

palilula92
histerično pljuvanje svega što ima veze sa LDP-om

pre 4 godine je bila histericna podrska, na ovom istom blogu, od strane manje vise istih ljudi

Tačno, o tome je malo više napisao Jeremija na svom blogu..
Ako se sećaš, progovoriti se nije moglo a da se ne protrči kroz toplog zeca.
Sada su i ti ljudi progledali?
mariopan mariopan 15:35 30.04.2012

Re: Zato

Goran Vučković
histerično pljuvanje svega što ima veze sa LDP-om, što je izgleda omiljena disciplina na ovom Blogu.

Traume iz detinjstva (bloga)

Vala baš jesu, moje blogodetinjstvo je bilo veoma traumatično.
Hansel Hansel 15:38 30.04.2012

Re: Zato

tippi.tipoos
Pa, u redu, ja sam samo imao potrebu da pojasnim na koju se organizaciju se odnosio moj komentar na koji ste se nadovezali. A što se tiče terminološke principijelnosti, interesantno je da propuštate da uvidite da dogadjaj jeste sve ono što se dogodilo. Tako se može dogoditi i tragedija. Da sada ne ulazim u objašnjavanje da tragedija u izvornom, antičkom smislu i nije pravi izraz za ono što se dogodilo vojnicima u Topčideru. Najtačniji izraz je ubistvo, a najčešće i najupornije ga koristi upravo Jelena Milić.

I ja bih rekao da je ubistvo, ali ne raspolažem dokazima, pa ne mogu da to i napišem; "tragedija" je reč koja je od antičke Grče malo promenila/proširila značenje, kao što valjda ni atom danas više nije baš onaj Demokritov... Ali, ostavimo se toga, da sam sebi nađem zamerku zbog nepreciznog izražavanja - napisao sam:
ta organizacija (kao što je umela drugim prilikama, mnogo beznačajnijim)

a to bi moglo da implicira da i ovu temu smatram beznačajnom, što naravno nije tačno. Tako da ću to da izmenim...
sevarlica sevarlica 22:52 01.05.2012

Re: Zato

Da su te prozivke prostačke i lažne znaju svi oni koji su pratili šta je ona radila ovih godina, a najbolje to znaju porodice ubijenih vojnika.


A inače od toga njihove porodice imaju isto onoliko koristi, koliko ima Ćuruvijina porodica od onih koji traže istinu o njegovom ubistvu.

Ali se neću uključiti ni u histerično pljuvanje svega što ima veze sa LDP-om, što je izgleda omiljena disciplina na ovom Blogu.


Pa ono jes' ljudi ne pljuju na pločnik, al na nužnik svi od reda.
LDP prvi treba da kaže kolika je njihova umešanost u Đinđićevo ubistvo, i ne samo LDP nego i doskorašnji predsednik, t.j. tadašnji pretendent na presto u DS-u.
Zašto je srušena Šilerova?
Zašto su potencijalni krivci pobijeni a ne privedeni?
Zašto niko nije reagovao posle prvog i drugog napada na Z.Đ.?
Zašto je Čeda primao poklone od tih istih ljudi, i sedeo u Šilerovoj?

I mnoga druga pitanja...
Hansel Hansel 08:00 30.04.2012

A ZAŠTO...

... mislite da nas zanima zašto ste Vi (i drugi) potpisali? (Znam da ne čitate, ali nema veze, ni ja nisam pročitao ništa dalje od prve rečenice. )

Vaš(i) potpis(i), Vaša/vaša stvar...
buba_truba buba_truba 08:41 30.04.2012

Re: A ZAŠTO...

Hansel
... mislite da nas zanima zašto ste Vi (i drugi) potpisali? (Znam da ne čitate, ali nema veze, ni ja nisam pročitao ništa dalje od prve rečenice. )

Vaš potpis, Vaša/vaša stvar...

Čekajte bre ljudi, o čemu se ovde radi?!
Otkud takav odijum prema Jeleni? Javila se da bi malko poduprla one za koje ona misli da su rešenje, pa šta? Je li ona jedina koja to ovde radi?

U prvom blogu je baš to i nagovestila - kad niste hteli da me brišete sa spiska blogera, evo vam ga! (parafraza)

Volim što je Jelena opet ovde, istina, draže bi mi bilo da hoće da komentariše i polemiše... Neće? OK. Na volju joj.

Drugi razlog zbog kojeg sam zahvalna Jeleni na povratku i ovim blogovima je sledeći: spadam među one koji o Preokretu nemaju ništa bolje mišljenje nego o, recimo, Mlađinim regionima i ostalima koje ne bih volela da vidim u sledećem Parlamentu. Verujem da su na granici cenzusa i da će nijanse odlučivati. Ovaj Jelenin angažman vidim kao kontraproduktivan, te da i ako ima još neodlučnih, pomaže im da konačno odluče (čak sam spremna da pomislim kako su je angažovali iz "neprijateljskog" tabora ). Tako da, Jelena, samo ti navali!
mlekac mlekac 09:12 30.04.2012

Re: A ZAŠTO...

buba_truba
Ovaj Jelenin angažman vidim kao kontraproduktivan, te da i ako ima još neodlučnih, pomaže im da konačno odluče (čak sam spremna da pomislim kako su je angažovali iz "neprijateljskog" tabora ). Tako da, Jelena, samo ti navali!


Buba, po obicaju, "u sridu"!
Hansel Hansel 09:47 30.04.2012

Re: A ZAŠTO...

Bubice , pa ja komentarišem sve agitacije, samo ako (ne) stignem... Za svaki slučaj da napomenem.
zilikaka zilikaka 10:08 30.04.2012

Re: A ZAŠTO...

A ZAŠTO...
... mislite da nas zanima zašto ste Vi (i drugi) potpisali? (Znam da ne čitate, ali nema veze, ni ja nisam pročitao ništa dalje od prve rečenice. )

Vaš(i) potpis(i), Vaša/vaša stvar...


Samo da dodam da ni ja nisam pročitala ništa više od tebe, a komentare čitam uporno očekujući da će početi neka žurka
mariopan mariopan 11:01 30.04.2012

Re: A ZAŠTO...

Otkud takav odijum prema Jeleni?

NIje prema njoj lično, gadljiva sam na golubove prevrtače, obavezno sve zaseru.

Sad znam da će me brišu što psujem, ko KRALJAMAJMUNA kad je bacio peglu, ali bolju reč ne mogu da nađem. Izvinjavajte.

Za Jelenu
stopalo stopalo 08:08 30.04.2012

evo predloga

preokret kao moderni i urbani pokret treba da uzme neki mlad rok bend da na elektricnim gitarama odsvira

stani ibar vodo



videti 0.55 - i ja imam jade svoje....

nema na cemu - sponzorisemo siromasne duhom

EDIT: sad su mi dobronamerni sugersiali da post moze pogresno da se razume

hteo sam da kazem, bolje je da snimate spotove sa tamburicom umesto da iskoristvate ove tragedije.
izvinjavam se svima koji su mogli da protumace da vredjam zrtve.
highshalfbooze highshalfbooze 08:14 30.04.2012

Dobrodošli


tyson tyson 09:13 30.04.2012

Šuplje & Prazno


Hoće, evo polomiše noge da reformišu sektor bezbednosti i Nenad Milić, i Goran Petrović, a i puppet masters VB Popović, Janjušević i ostali dokazani reformatori.

Ne daj bože da tim njuškama ponovo išta blizu ministarstava sile padne pod ruku.

No, valja priznati, ima LDP odličnog savetnika po pitanju UDB, službi bezbednosti, i nacht und nebel vragolija:










expolicajac expolicajac 09:23 30.04.2012

Re: Šuplje & Prazno

Hoće, evo polomiše noge da reformišu sektor bezbednosti i Nenad Milić, i Goran Petrović

A ti se razumeš u bezbednost ko Marica u krivqrac
Hansel Hansel 09:52 30.04.2012

Re: Šuplje & Prazno

Ex, opet gubiš živce, mnogo si oscilatoran!
expolicajac expolicajac 09:56 30.04.2012

Re: Šuplje & Prazno

Ex, opet gubiš živce, mnogo si oscilatoran!

Nabijaju mi pojedini amplitudu
tyson tyson 09:57 30.04.2012

Re: Šuplje & Prazno

expolicajac
Hoće, evo polomiše noge da reformišu sektor bezbednosti i Nenad Milić, i Goran Petrović

A ti se razumeš u bezbednost ko Marica u krivqrac

A ti se tradicionalno ražestiš samo kad ti neko dirne pajtose na blogu.


validni validni 10:12 30.04.2012

Re: Šuplje & Prazno

expolicajac

A ti se razumeš u bezbednost ko Marica u krivqrac


Nemojte tako o Marici.
expolicajac expolicajac 10:27 30.04.2012

Re: Šuplje & Prazno

A ti se tradicionalno ražestiš samo kad ti neko dirne pajtose na blogu.

Da se razumeš u bezbednost, pa da opravdam tvoje pljuvanje po bezbednjacima, ali pojma nemaš a onako ofrlje daješ sudove.
freehand freehand 10:34 30.04.2012

Re: Šuplje & Prazno

expolicajac
A ti se tradicionalno ražestiš samo kad ti neko dirne pajtose na blogu.

Da se razumeš u bezbednost, pa da opravdam tvoje pljuvanje po bezbednjacima, ali pojma nemaš a onako ofrlje daješ sudove.

Pa i vi da se razumete u bezbednost ne bi vam streljali premijera.
I tek se ne biste qrčili posle toga.
angie01 angie01 10:43 30.04.2012

Re: Šuplje & Prazno

free & ex....e, batice, mojne samo da na nekom susretu blogosveta padnete jedan drugom u zagrljaj i samo sa gajbicom piva, a bez ostalih, krenete onu zivotnu pantlicaru sa brate moj, ne, brate moj!
freehand freehand 10:47 30.04.2012

Re: Šuplje & Prazno

angie01
free & ex....e, batice, mojne samo da na nekom susretu blogosveta padnete jedan drugom u zagrljaj i samo sa gajbicom piva, a bez ostalih, krenete onu zivotnu pantlicaru sa brate moj, ne, brate moj!

A o čemu ti to?
Mene si čitala/čula sa e brate moj?
Ili ne bi gajbicu da propustiš?
angie01 angie01 10:50 30.04.2012

Re: Šuplje & Prazno


A o čemu ti to?
Mene si čitala/čula sa e brate moj?
Ili ne bi gajbicu da propustiš?




al si bukvalan-to je samo kao naznaka prisnog prijateljstva!


...a za gajbice, sestro slatka,...ako se vec jednom pokazalo kao profitabilno, ne bi trebalo ignorisati!
sevarlica sevarlica 11:33 30.04.2012

Re: Šuplje & Prazno

expolicajac
A ti se tradicionalno ražestiš samo kad ti neko dirne pajtose na blogu.

Da se razumeš u bezbednost, pa da opravdam tvoje pljuvanje po bezbednjacima, ali pojma nemaš a onako ofrlje daješ sudove.


Ex ne zajebavaj, kao Jova Kapa se razume u bezbednost, ili B.Popović???

Prva se cela policija ne razume u bezbednost jer oni ne oče kako da čuvaju bezbednim građane koji ih plaćaju, već ih uče(i to se ni dan danas nije promenilo) da je narod stoka.
expolicajac expolicajac 11:42 30.04.2012

Re: Šuplje & Prazno

Ex ne zajebavaj, kao Jova Kapa se razume u bezbednost, ili B.Popović???

Prva se cela policija ne razume u bezbednost jer oni ne oče kako da čuvaju bezbednim građane koji ih plaćaju, već ih uče(i to se ni dan danas nije promenilo) da je narod stoka.

Po stohiljaditi put na ovom blogu ponavlja, ali izgleda ću morati da napišem i tekst o tome.
POLICIJA JE DEO IZVRŠNE VLASTI. ONAJ KO OSVOJI VLAST, TAJ ODREĐUJE TAKT POLICIJSKIH AKTIVNOSTI. IZOBLIČENJE POLICIJSKIH STRUKTURA ISKLJUČIVO NASTAJE ZBOG POLITIČKOG FAKTORA.
Čim neki pojedinac u rukovodećoj strukturi policije počne da "se pravi pametan" biva eliminisan, tj. pošaljemu se "svilen gajtan".
I zato mi udari žila glupača kad polupismeni "intelektualci" počnu da prosipaju pamet napadajući strukture koje ne poznaju niti znaju kako funkcionišu.
A free mi se zamerio zbog napada na Angie. Ono što je napisao vezano za premijera je tačno.
sevarlica sevarlica 14:58 30.04.2012

Re: Šuplje & Prazno

POLICIJA JE DEO IZVRŠNE VLASTI. ONAJ KO OSVOJI VLAST, TAJ ODREĐUJE TAKT POLICIJSKIH AKTIVNOSTI. IZOBLIČENJE POLICIJSKIH STRUKTURA ISKLJUČIVO NASTAJE ZBOG POLITIČKOG FAKTORA.


Ne viči, znamo to svi. Nešto si mnogo neurozan poslednjih dana

Čim neki pojedinac u rukovodećoj strukturi policije počne da "se pravi pametan" biva eliminisan, tj. pošaljemu se "svilen gajtan".


Slažem se, i ne samo u rukovodećoj. Moj komša popio otkaz jer je prijavio kolegu za neku malverzaciju, a ovaj bio samo vrh ledenog brega.

I zato mi udari žila glupača kad polupismeni "intelektualci" počnu da prosipaju pamet napadajući strukture koje ne poznaju niti znaju kako funkcionišu.


Gde ti vidiš intelektualce?
freehand freehand 16:45 30.04.2012

Re: Šuplje & Prazno

A free mi se zamerio zbog napada na Angie. Ono što je napisao vezano za premijera je tačno.

Kolko da znaš da ti Freehand nije zaboravio poruku, pored intervencije moderacija.
Nemoj ni ti njegovu.
tyson tyson 17:36 30.04.2012

Re: Šuplje & Prazno

Da se razumeš u bezbednost, pa da opravdam tvoje pljuvanje po bezbednjacima, ali pojma nemaš a onako ofrlje daješ sudove.

U duhu ovog i prethodnih blogova autorke, stvar je vrlo jednostavna.

Milićeva nam nudi LDP za reformu sistema bezbednosti.

U i oko LDP su pomenute osobe koje su imale priliku da sistem bezbednosti reformišu; umesto toga dobili smo ono što su oni mislili da je korišćenje delova sistema bezbednosti pod sopstvenom kontrolom za međupartijski sukob oko vlasti, a u stvari je zli deo sistema bezbednosti koristio i jednu i drugu sukobljenu stranu kao ovce.

Šta nam to nudi LDP kao rešenje? Koga nam nudi? Koji je rezultat rada tih ljudi? Kako su se pokazali u vreme kada su formalno i neformalno bili u poziciji da reformišu sistem bezbednosti?

Žao mi je što su u pitanju tvoji ortaci, ali što se sistema bezbednosti tiče ne treba da budem nikakav diplomirani stručnjak da bih video rezultate njihovog rada.

Ne daj bože da im se ponovo da isti posao u ruke.



looping looping 19:34 30.04.2012

Re: Šuplje & Prazno

Ne daj bože da im se ponovo da isti posao u ruke.



Ili da malo vezbaju pre nego sto opet "cuvaju" Premijera.
zilikaka zilikaka 19:39 30.04.2012

Re: Šuplje & Prazno

Ja na celu tu priču volim da dodam i da je čovek koji je pucao, za to bio uredno plaćen od države.
Uključujući i penziono i socijalno.
expolicajac expolicajac 21:16 30.04.2012

Re: Šuplje & Prazno

Kolko da znaš da ti Freehand nije zaboravio poruku, pored intervencije moderacija.
Nemoj ni ti njegovu.

Podsećaš me na Božu Đelića

gorstak92 gorstak92 21:18 30.04.2012

Re: Šuplje & Prazno

Podsećaš me na Božu Đelića

Samo da ti kažem da je ovaj video klip prvi na blogu okačio tvoj omiljeni alselone.
Ponekad se malo zabrinem za sebe.
expolicajac expolicajac 21:28 30.04.2012

Re: Šuplje & Prazno

Samo da ti kažem da je ovaj video klip prvi na blogu okačio tvoj omiljeni alselone.
Ponekad se malo zabrinem za sebe.

Ej, posle ozbiljlne pretnje koja mi je smrzla krv u žilama, a upućena od freehanda, angažovao sam četri telohranitelja da me redovno prate.
Jedino ako free nema toliko novca da može da plati moju likvidaciju nekim snajperom ili bombom ispod automobila. Sve u svemu, moj prijatelj free je po zna koji put dokazao da ima "plitku matericu" i da ne zna šta je zajebancija.
U poverenju, iz dobro obaveštenih krugova sam doznao da i liči na Božu Đelića.
Free tebe EX neizmerno voli. Moj napaćeni život bi bio totalni promašaj da nisam upoznao tebe. Jedva čekam da te vidim i da me isprebijaš
freehand freehand 21:33 30.04.2012

Re: Šuplje & Prazno

expolicajac
Kolko da znaš da ti Freehand nije zaboravio poruku, pored intervencije moderacija.
Nemoj ni ti njegovu.

Podsećaš me na Božu Đelića


Kad naučiš da biti smešan i biti duhovit nije isto, blog će biti manje zabavan ali ćeš ti biti manje umazan.
A kad (ako) ukapiraš da psovati nekom majku na blogu ne znači da si hrabar nego da si kreten - možda smanjiš neke životne rizike.

PS - rekoh ti već u obrisanom komentaru: da si zaista ozbiljan čovek i da išta znaš o stvarima za koje pretenduješ da si ekspert - povukao bi ručnu. Pa ti kako hoćeš.





gorstak92 gorstak92 21:45 30.04.2012

Re: Šuplje & Prazno

EX
Ej, posle ozbiljlne pretnje koja mi je smrzla krv u žilama, a upućena od freehanda, angažovao sam četri telohranitelja da me redovno prate.


Free
A kad (ako) ukapiraš da psovati nekom majku na blogu ne znači da si hrabar nego da si kreten - možda smanjiš neke životne rizike.


Kanda sam ja malo zalutao.
Izvinjavamo se, mnogo se izvinjavamo.

Nisam pročitao vaše izlive ljubavi pre korekcije moderacije pa bi ja sad kao neprimetno da se udaljim.
expolicajac expolicajac 21:46 30.04.2012

Re: Šuplje & Prazno

A kad (ako) ukapiraš da psovati nekom majku na blogu ne znači da si hrabar nego da si kreten - možda smanjiš neke životne rizike.

Free napao si Angie kao najveći primitivac, koji je zaslužio odgovor na nivou napada koji si izvršio. Samo dokazuješ da svako ima svoju slabu tačku. To što tebi veliki broj konformista ne sme da kaže da si vrlo često primitivan ne znači da ti to nisi. Ja ti rekoh, u skladu sa mojim principima, pa oni bili i okarkaterisani kao kretenizam.
Ti si na jedan divan ljudski gest da ispegla situaciju u kojoj si ti, ma koliko rekao istinu o radu službi na zaštiti premijera, sa puno omalovažavanja taj divann ljduski gest izvrgao ruglu. Kada si od mene dobio, samo ono šta si zaslužio, tu mi prosipaš neke selske fore koje ne prolaze više ni u crtanim filmovima.
Jel si sebe zapitao stvarno kolika ti je objektivna moć da izvršiš to i da me neko slomi i prebije. Tobom vladaju niske strasti koje kompenzuješ verbalnom onanijom.
Ovo ti pišem krajnje dobronamerno. Meni je ispred kuće stajao policijaca jel su pretnje za moju likvidaciju bile stvarne. Decu su mi u školu pratili policajci u civilu, a ja sam išao i na pišanje u pratnji obezbeđenja. I zato nemoj olako da upotrebljavaš tako krupne reči, čije značenje nikada nisi stvarno doživeo.
A ako te je ovo toliko povredilo, evo svečano obećavam pred svim blogerima da možeš da mi udariš šamar kad se vidimo, ako će to tvoju sujetu da zadovolji.
Jel si se sada smirio, pa da nastavimo normalno da se zajbavamo.
alselone alselone 09:15 01.05.2012

Re: Šuplje & Prazno

gorstak92

tvoj omiljeni alselone.


Ah, ti laskavče!

Ex i ja smo sad pajtosi, ono - pivce ispred dragstora, od kako sam prestao Bivseg da spominjem.
expolicajac expolicajac 09:55 01.05.2012

Re: Šuplje & Prazno

Ah, ti laskavče!

Ex i ja smo sad pajtosi, ono - pivce ispred dragstora, od kako sam prestao Bivseg da spominjem.

Samo free ne može da shvati kako ja dobru dušu imam.
mariopan mariopan 11:03 01.05.2012

Re: Šuplje & Prazno

alselone
gorstak92

tvoj omiljeni alselone.


Ah, ti laskavče!

Ex i ja smo sad pajtosi, ono - pivce ispred dragstora, od kako sam prestao Bivseg da spominjem.

A Ex i ja se okumili otkad ne pominjem Bivšeg, ćutanje je zlato.
alselone alselone 11:30 01.05.2012

Re: Šuplje & Prazno

mariopan

A Ex i ja se okumili otkad ne pominjem Bivšeg, ćutanje je zlato.


Ex je zapravo jednostavan tip za odrzavanje. Ne diraj mu u njegovog Ra i sve ostalo moze.
expolicajac expolicajac 12:27 01.05.2012

Re: Šuplje & Prazno

Ex je zapravo jednostavan tip za odrzavanje. Ne diraj mu u njegovog Ra i sve ostalo moze.

Ali je zato težak za eksplataciju
blogovatelj blogovatelj 18:53 01.05.2012

Re: Šuplje & Prazno

eksplataciju


Prepravljaj ovo, evo stize Budimac
gorstak92 gorstak92 09:14 30.04.2012

Ajd u 100 marke

da će sledeći blog da počne sa Zašto-...

Bio sam opravdano odsutan sa bloga pa sam, nažalost, propustio seriju vrhunskih blogova.
Obožavam, šta obožavam, živim za ovakve blogove koje nema smisla čitati.

Baš je šteta što nema više ovakvih autora Dušica Popadić se odavno ne oglašava, Brojač Miletić takođe..., a tako smo se lepo zabavljali na njihovim blogovima.
Goran Vučković Goran Vučković 09:19 30.04.2012

Re: Ajd u 100 marke

Kad pomenu imenjaka Miletića - mogli bismo sad da brojimo kao on: 3 dana do početka oporavka mentalnog zdravlja
gorstak92 gorstak92 09:27 30.04.2012

Re: Ajd u 100 marke

Goran Vučković
Kad pomenu imenjaka Miletića - mogli bismo sad da brojimo kao on: 3 dana do početka oporavka mentalnog zdravlja


Peđa, ovaj te zavitlava!

Naravno da nisam pročitao Postove koji počinju sa Zašto, ali sam izbistrio komentare.
Skoro svaki je malo remek delo čime se dokazuje da ovakvi blogovi najbolje inspirišu komentatore.

Bilo bi lepo kad bi autori preplavili blog sa besmislenim tekstovima tipa:
Još x dana
?
!
Hoću
Neću
Pazi
Ajde
Šta sad
Kako
Gde
...
i da se uopšte ne javljaju da komentarišu na svojim blogovima, ali zato da budu veoma aktivni kod kolega.
Verujem da bi žurka bila ludilo.
angie01 angie01 10:01 30.04.2012

Drago,

Vrati se!
gorstak92 gorstak92 10:08 30.04.2012

Re: Drago,

angie01
Vrati se!

Miletiću vrati se!

angie01 angie01 10:21 30.04.2012

Re: Drago,

gorstak92

angie01Vrati se!Miletiću vrati se!


izvini, Drago je nas!

Miletic, ne znam ciji je!
gorstak92 gorstak92 10:36 30.04.2012

Re: Drago,

angie01
izvini, Drago je nas!

Miletic, ne znam ciji je!


Miletić je naš!
I samo da znaš da naš Miletić može da podigne više iz benča nego taj vaš Drago.
angie01 angie01 10:53 30.04.2012

Re: Drago,

gorstak92

angie01izvini, Drago je nas!Miletic, ne znam ciji je!Miletić je naš!I samo da znaš da naš Miletić može da podigne više iz benča nego taj vaš Drago.


al n'ume da recituje kao Drago-narocito Ruse,...pri tome, Drago je autor & izumitelj blogoslave!
JJ Beba JJ Beba 15:42 30.04.2012

Re: Drago,

I samo da znaš da naš Miletić može da podigne više iz benča nego taj vaš Drago.

zato drago može više iz trzaja
freehand freehand 10:03 30.04.2012

Kampanjci

Meni su izbori na Blogu pravo otkrovenje.
Prosto je neprocenjivo pratiti kampanje protiv kolega Mladenovića&Radulovića, od kojih je jedan protiv uopšte a drugi samo protiv DS; i od kojih jedan pretenduje na Javni servis a drugi ne se znae;
takođe - način na koji nekadašnji aktivisti i agitatori zaskaču ove preostale i novopečene biće obavezno štivo za sve koji stiču znanja iz oblasti političke psihologije.
Mis'im, nema veze što su u prethodnoj kampanji oči vadili svima koju bi se usudili da izraze makar i sumnju. Sad sa istim žarom krljaju dojučerašnje kolege i istomišljenike.
Hoće to sa renegatima i revidircima, da.
Beli listići ko Crvene obrve, crtači Čiče i q-sprave, pokret onih koji misle da je Toma fašističko pokvareno đubre ali za njega treba glasati je izuzetno snažan.
Samo smo mi (ne smem ni da kažem koji smo!) ućutali ko Bogumili, i čekamo sudbinu...
Kontrola medija, medijski mrak, valjda, šta li je?

angie01 angie01 10:13 30.04.2012

Re: Kampanjci

takođe - način na koji nekadašnji aktivisti i agitatori zaskaču ove preostale i novopečene biće obavezno štivo za sve koji stiču znanja iz oblasti političke psihologije.
Mis'im, nema veze što su u prethodnoj kampanji oči vadili svima koju bi se usudili da izraze makar i sumnju. Sad sa istim žarom krljaju dojučerašnje kolege i istomišljenike


he, he,...evo ja dobila upravo takvu lekciju, sa gomilom preporuka od dojucerasnjih protivnika:)))...i to na temu, o kojoj ja sve vreme govorim isto-da sve stranke ne mare za nas!
gorstak92 gorstak92 10:23 30.04.2012

Re: Kampanjci

Samo smo mi (ne smem ni da kažem koji smo!) ućutali ko Bogumili, i čekamo sudbinu...
Kontrola medija, medijski mrak, valjda, šta li je?


Izgleda da nisi obavešten gde se okupljamo.
U subotu nas je bilo 20.000 u areni.
3h i kusur je trajao koncert. Ludo.

Nema povlačenja, nema predaje!


A sad isto to samo sa boljim zvukom i tekstom:


Dopuna: u ovoj pesmi kad kažu posle svega, jedino što svima treba jeste BS, BS! misli se na Beogradski Sindikat, a ne na popularnu blogerku koja je ocinkarila svoga dilera.
mariopan mariopan 11:14 30.04.2012

Re: Kampanjci

freehand
Meni su izbori na Blogu pravo otkrovenje.
Prosto je neprocenjivo pratiti kampanje protiv kolega Mladenovića&Radulovića, od kojih je jedan protiv uopšte a drugi samo protiv DS; i od kojih jedan pretenduje na Javni servis a drugi ne se znae;
takođe - način na koji nekadašnji aktivisti i agitatori zaskaču ove preostale i novopečene biće obavezno štivo za sve koji stiču znanja iz oblasti političke psihologije.
Mis'im, nema veze što su u prethodnoj kampanji oči vadili svima koju bi se usudili da izraze makar i sumnju. Sad sa istim žarom krljaju dojučerašnje kolege i istomišljenike.
Hoće to sa renegatima i revidircima, da.
Beli listići ko Crvene obrve, crtači Čiče i q-sprave, pokret onih koji misle da je Toma fašističko pokvareno đubre ali za njega treba glasati je izuzetno snažan.
Samo smo mi (ne smem ni da kažem koji smo!) ućutali ko Bogumili, i čekamo sudbinu...
Kontrola medija, medijski mrak, valjda, šta li je?


O, najzad da neko otvoreno kaže, jer smo neki banovani kada smo to isto hteli da ih priupitamo na njihvom blogovima.



A gde će da se uhlebe kolege blogeri posle izbora, i za čije babe zdravlje su pisani onoliki blogovi, gde su nas od sveg srca uveravali u svoje " stručne i naeupitno poštene namere", gde su sve to radili za naše dobro a mi amebe pa to ne kapiramo - videćemo posle izbora kada svaka ptica poleti svom jatu.

E, što će onda da se raspišu po blogovima, to će biti smejurija.
fijumau fijumau 18:00 30.04.2012

Re: Kampanjci

Samo smo mi (ne smem ni da kažem koji smo!) ućutali ko Bogumili, i čekamo sudbinu...

Kakav li si kad krenes da pricas...
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 10:16 30.04.2012

Plaćenica?

Ja mislim da Jelenu Milić neko plaća da ovako sabotira LDP?
freehand freehand 10:17 30.04.2012

Re: Plaćenica?

Predrag Azdejković
Ja mislim da Jelenu Milić neko plaća da ovako sabotira LDP?

Pa ok, ne možete svi da budete volonteri.
zilikaka zilikaka 10:29 30.04.2012

Re: Plaćenica?

Izvinjavam se što ometam, al jel može jedna informacija za nas sa četvrte galerije?
Kako se ovakvi "radovi" najčešće pogađaju?
Mislim, jel ide unapred ili davidimoštasmoimali?
elis elis 11:00 30.04.2012

Re: Plaćenica?

Predrag Azdejković
Ja mislim da Jelenu Milić neko plaća da ovako sabotira LDP?


freehand
Pa ok, ne možete svi da budete volonteri.


Ma ne plaća je niko, samo, tako to bude kad se loše pazi na seminarima NDI-a i kad se preskače redovito odlaženje na časove o političkom marketingu. Ubiše nas kampanjci
gorstak92 gorstak92 11:20 30.04.2012

Jeste li čuli najnovijeg Ramba?

Ovo je pesma za evroviziju


Tekst mi se posebno sviđa.

...Always stay cool
Like a swimming pool...
looping looping 11:26 30.04.2012

Blog

Koristan je ovaj blog. Da se vidi koliko su normalni ljudi nemocni pred izborima. Koliko ustvari nema izbora. Koliko nema nacina da se promeni nacin razmisljanja svih kandidata na izborima. Samo jedno je bitno:" Uzeti vlast (ili njen deo) i maksimalno je iskoristiti za svoje potrebe".
A najveca beda i tuga je sto ti isti politicari pored unistavanja naroda nesvesno unistavaju i sebe. A glupost im je tolika da i ne vide da rade sebi na stetu.
cult cult 11:30 30.04.2012

Re: Blog

Koristan je ovaj blog. Da se vidi koliko su normalni ljudi nemocni pred izborima. Koliko ustvari nema izbora. Koliko nema nacina da se promeni nacin razmisljanja

koksy koksy 12:02 30.04.2012

ubiše.kralja

sad sam bio u poseti kod KRALJA MAJMUNA (pomorandže i taj rad).
Dg. teška bulimija.
samo da ga vidite: stra' me da će ga ova Milićka sa'raniti.
angie01 angie01 12:09 30.04.2012

Re: Blog

cult
Koristan je ovaj blog. Da se vidi koliko su normalni ljudi nemocni pred izborima. Koliko ustvari nema izbora. Koliko nema nacina da se promeni nacin razmisljanja


a zasto se cakaju izbori, kada se zatvori krug,...zasto ljudi do tada traze svoja mala vrata da nadju svoje mesto u ovakvom sistemu, da na isti nacin ucestvuju ako mogu, zasto podmicuju lekara ili nastavnika, a uredno cute na roditeljskom, ne pobune se protiv direktora koji radi stvari koje nisu dobre, traze vezu da dobiju posao i ne obaraju konkurse, zasto traze zaobilaznicu kako bi nelegalno gradili, otvorili firmu,.....zasto cekaju da neka neverovatna sila niotkuda dodje i resi problem,pa majkumu, oni daju te pozicije da ih neko u ime drzave odradjuje za njih!
cult cult 15:49 30.04.2012

Re: Blog

zasto

to je s jedne strane sistem.
s druge strane društveni moral.
Jedno bez drugog ne mogu.
Hansel Hansel 15:59 30.04.2012

Re: Blog

Koristan je ovaj blog. Da se vidi koliko su normalni ljudi nemocni pred izborima. Koliko ustvari nema izbora. Koliko nema nacina da se promeni nacin razmisljanja

Korisni su i izbori. Trebalo bi da budu na dve godine najviše. Češće bi se sređivale ulice, popravljale i menjale nadstrešnice na autobuskim stajalištima, pravili parkinzi na ledinama...
ivana23 ivana23 16:24 30.04.2012

Re: Blog

Hansel
Korisni su i izbori. Trebalo bi da budu na dve godine najviše. Češće bi se sređivale ulice, popravljale i menjale nadstrešnice na autobuskim stajalištima, pravili parkinzi na ledinama...


Slazem se.
zilikaka zilikaka 18:17 30.04.2012

Re: Blog

Korisni su i izbori. Trebalo bi da budu na dve godine najviše. Češće bi se sređivale ulice, popravljale i menjale nadstrešnice na autobuskim stajalištima, pravili parkinzi na ledinama...

Isto to juče reko moj kum. Pokosili mu igralište isred kuće, prvi put posle nekoliko godina.
Kaže, da ih je pozvao u dvorište, i to bi sredili
angie01 angie01 22:07 30.04.2012

Re: Blog



angie01 angie01 22:07 30.04.2012

Re: Blog

duplikat

Jukie Jukie 03:54 01.05.2012

Re: Blog

zilikaka
Korisni su i izbori. Trebalo bi da budu na dve godine najviše. Češće bi se sređivale ulice, popravljale i menjale nadstrešnice na autobuskim stajalištima, pravili parkinzi na ledinama...Isto to juče reko moj kum. Pokosili mu igralište isred kuće, prvi put posle nekoliko godina. Kaže, da ih je pozvao u dvorište, i to bi sredili

Ja ću isto u nedelju ujtru da obiđem jednu zelenu površinu gde mi se smučio javašluk ovih koji su trebali sve da srede. Ako nije sređeno nema glasa.
draft.dodger draft.dodger 13:22 30.04.2012

Apeluje...

looping looping 17:09 30.04.2012

Re: Apeluje...

EN
blau.punkt blau.punkt 14:21 30.04.2012

Jelena, jel idete u pozoriste ?


palilula92 palilula92 14:40 30.04.2012

Re: Jelena, jel idete u pozoriste ?

pazi, mi mozemo da pricamo o raznim stvarima, ali u koliko si pratio blogove i izjave Ms. Milic, ona o gore navedenim temama pise godinama i zalaze se vrlo aktivno za razresenje tih "misterija". Pozoriste je njena licna stvar. Mozemo da kritikujemo njenu podrsku LDP-u, ali moramo pritom zadrzati granicu pristojnosti. Mislim da ovaj naslov nije na mestu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana