Život

Neoprošteno

Rejlem RSS / 03.05.2012. u 08:22

Borisu Tadiću i njegovoj Demokratskoj stranci mnoge stvari neću zaboraviti.

Krčmljenje i rasprodaju svega što je vredelo u zemlji, i trošenje dobijenih sredstava za krpljenje budžeta.

Uništavanje institucija koje bi po ustavnim i zakonskim odredbama trebalo da budu nezavisne, uz istovremeno nekontrolisano formiranje novih kozmetičkih institucija i agencija za sve i svja.

Restituciju koja traje od 2006, kad je započeto evidentiranje oduzete imovine, da bi krajem 2011. celokupna dokumentacija podneta 2006. bila vraćena podnosiocima, uz uputstvo da imaju podneti istu novoformiranoj Agenciji za restituciju.

Legalizaciju po sličnom principu - zahtevi podneti 2010, a posle toga mir i tišina, do sledeće vlade i sledećeg nekompetentnog ministra. Bitno je da je u toku mandata dotičnog ministra dva puta donošen Zakon o planiranju i izgradnji, 2009. i 2011. Kao da se kvalitet nečijeg rada meri količinom revidiranih zakonskih rešenja.

Dovođenje medija u zemlji u najgore stanje od Miloševića na ovamo, gde je maltene celokupna medijska scena pretvorena u ispiračnicu mozga kojom se upravlja sa jednog mesta.

Zamlaćivanje naroda praznom floskulom "I Kosovo i EU" i dan danas, 13 godina otkako Kosovo više nije deo Srbije. 

Kukavičko kohabitiranje sa DSSom i povlačenje pred istim u periodu 2004-2008. 

Bekstvo u službenu posetu Rumuniji u martu 2008, u trenutku kad je tadašnji predsednik Vlade organizovao skup za koji se znalo da će imati teške posledice. Polupan centar grada, popaljene ambasade, i predsednik koji se oglašava iz komšiluka nakon što je sve završeno.

Kukavičko povlačenje pred bagrom i otkazivanje parade 2009. Trebalo je da Bris Taton bude ubijen pa da nešto uopšte počne da se radi na razbijanju ekstremnih grupa i organizacija, a ni dan danas taj posao nije završen.

Vaskrsavanje SPSa iz mrtvih.

Vredjanje inteligencije naroda u predizbornoj kampanji. Hajde da završimo započeto. Drugi i treći kilometar autoputa. Ma nemoj.

ALI JEDNO NE MOGU DA OPROSTIM.

IZGUBLJENE GODINE. 

5. oktobra 2000. sam imao 30 godina i bio sam pun vere da će ova zemlja krenuti napred.

Dvanaest godina je otišlo u vetar.

 

 

 



Komentari (44)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

jesen92 jesen92 09:00 03.05.2012

izgubljene godine

ALI JEDNO NE MOGU DA OPROSTIM.

IZGUBLJENE GODINE.

5. oktobra 2000. sam imao 30 godina i bio sam pun vere da će ova zemlja krenuti napred.

Dvanaest godina je otišlo u vetar.
..nismo izgubili 12 nego 22 godine...sad ce toma sve to da popravi..ima da krenemo uzlaznom putanjom..
Atomski mrav Atomski mrav 12:30 03.05.2012

Re: izgubljene godine

sad ce toma sve to da popravi..ima da krenemo uzlaznom putanjom..


Jeste, evo i demonstracije te uzlazne putanje:

Rejlem Rejlem 14:08 03.05.2012

Re: izgubljene godine

Atomski mrav
sad ce toma sve to da popravi..ima da krenemo uzlaznom putanjom..


Jeste, evo i demonstracije te uzlazne putanje:


Ovde bi dobro dosao eksperiment kao skoro kod Spire (klip sa konjem koji bezi i zvuk iz drugog klipa). Slika iz ovog klipa, a kao zvucna podloga pesma iz kampanje SNS
draft.dodger draft.dodger 14:54 03.05.2012

Re: izgubljene godine

Rejlem
Atomski mrav
sad ce toma sve to da popravi..ima da krenemo uzlaznom putanjom..


Jeste, evo i demonstracije te uzlazne putanje:
javascript:;

Ovde bi dobro dosao eksperiment kao skoro kod Spire (klip sa konjem koji bezi i zvuk iz drugog klipa). Slika iz ovog klipa, a kao zvucna podloga pesma iz kampanje SNS

Predlažem, Full Metal Jacket - Marching Songs


jesen92 jesen92 16:10 03.05.2012

Re: izgubljene godine

Jeste, evo i demonstracije te uzlazne putanje:

Rejlem Rejlem 17:02 03.05.2012

Re: izgubljene godine

draft.dodger

Predlažem, Full Metal Jacket - Marching Songs




albicilla albicilla 17:25 03.05.2012

Re: izgubljene godine



"God created man, but Sam Colt made them equal."
Rejlem Rejlem 17:29 03.05.2012

Re: izgubljene godine

albicilla


"God created man, but Sam Colt made them equal."

Genijalan film.
mariopan mariopan 18:59 03.05.2012

Re: izgubljene godine

ima da krenemo uzlaznom putanjom..

.....ja čitam pustinjom...eh što je podsvest.

Najbolji blog, sve je tu....
vranac147 vranac147 14:34 06.05.2012

Re: izgubljene godine

Atomski mrav
sad ce toma sve to da popravi..ima da krenemo uzlaznom putanjom..


Jeste, evo i demonstracije te uzlazne putanje:



to se lako iscenira i nalepi nekom...
al ovo ne moze, ovo je 100% autentichno:
http://www.youtube.com/watch?v=iIhdecs4QME
Atomski mrav Atomski mrav 17:49 06.05.2012

Re: izgubljene godine

Taj video klip je snimljen pre mitinga SNS u Beogradu, ljudi nose zastavu SNS-a a okolni prolaznici im dobacuju "Srpska napredna stranka - napredna, a ne nazadna!"... Jbg, jedni imaju pristalice koji ne umeju da koriste pokretne stepenice a drugi one koji ne mogu da zapamte jednu rečenicu. I takve pristalice im savršeno odgovaraju.
bulatovic92 bulatovic92 10:06 03.05.2012

Neoprošteno


On, između ostalog, kaže i "ajde da promenimo ono što ne valja". Toliko samokritike od njega nisam očekivao.
gorstak92 gorstak92 12:48 03.05.2012

Unforgiven

Jel ćeš da ideš na Metallicu?

Rejlem Rejlem 14:11 03.05.2012

Re: Unforgiven

gorstak92
Jel ćeš da ideš na Metallicu?


Ja ne, ali moj sin ide



Ovo često svira po kući
JJ Beba JJ Beba 13:05 03.05.2012

'''

Atomski mrav Atomski mrav 13:11 03.05.2012

Re: '''

Rejlem Rejlem 14:14 03.05.2012

Re: '''

JJ Beba

Kanda uhvatismo bika za...
Prikladan vic
Rejlem Rejlem 14:22 03.05.2012

Re: '''

Atomski mrav




bocvena bocvena 14:30 03.05.2012

Re: '''

Odličan ovaj vic:)))

Sigurno je i ovo kačeno, ali pošto ne ulazim na političke blogove, nisam sigurna...
Rejlem Rejlem 14:37 03.05.2012

Re: '''

bocvena
Odličan ovaj vic:)))

Sigurno je i ovo kačeno, ali pošto ne ulazim na političke blogove, nisam sigurna...

Videh to jutros na mejlu.
Nego, kad smo kod dervisa, jesi li gledala predstavu u NP? Bili Draga i ja u ponedeljak, ODLICAAAN!!! Ristanovski, Bandovic i Marko Nikolic blistaju, ali su i ostali odlicni.
JJ Beba JJ Beba 15:27 03.05.2012

Re: '''


Kanda uhvatismo bika za...

il cojones il puca, nema treće



organizovana pljačka izbora
Rejlem Rejlem 17:11 03.05.2012

Re: '''

JJ Beba

Kanda uhvatismo bika za...

il cojones il puca, nema treće



organizovana pljačka izbora

Ovo je ziva istina. Cim je krenula prica o prebrojavanju glasova sa Kosova u Raskoj, pao mi je mrak na oci.
Moram da citiram ovo sa tvog linka.
Vesna Pesic
Uzbudljivo je istraživanje Vesne Rakić-Vodinelić (VRV), kojim je pokazala da je izborna lista koju je podnela stranka NOPO protivzakonito prihvaćena od strane Republičke izborne komisije (RIK), i pored odluke Ustavnog suda da ta lista mora biti odbijena jer ne ispunjava uslove za izlazak na izbore – nema 10.000 validnih potpisa. Kriminalni roman koji je VRV opisala, navodi na zaključak da beli listići, odnosno protestno glasanje, tek sada dobijaju pravi smisao i razloge.

Do sada su beli glasovi objašnjavani lošom ponudom te nepoverenjem prema bilo kojoj stranci, jer su sve zaboravile na javni interes, bacile se u korupciju, udružile sa tajkunima, uništile institucije, pa zašto bi se za takve stranke glasalo i tako im se davao legitimitet. Da je to opšte poznata činjenica, a ne samo nekakvo zanovetanje ljudi okupljenih oko Peščanika, potvrđuju podaci istraživanja koje je objavljeno u Danasu 2. maja, u kome se navodi da su osam najrelevantnijih stranaka građani ocenili prosečnom ocenom 2,2, a ocene su bile od 1 do 5. DS i SNS, kao najveće stranke, dobile su ocenu 2,4. Dakle, argumente za beli glas je prepoznala većina građana, s time što se podržavaoci belog glasa razlikuju samo po tome što to loše stanje žele javno da obelodane i iskažu protest protiv takvog stanja ubacivanjem nevažećih listića sa porukom neprihvatanja.

Međutim, posle istraživanja VRV o NOPO i drugih činjenica do kojih smo došli, pokazalo se da je stvar mnogo ozbiljnija od toga što se građanima ne dopada ponuda stranaka na izborima i što u njih nemaju poverenja. Slična situacija karakteriše izbore i u mnogim drugim zemljama i zato brojni građani ostaju kod kuće, jer neće ni za koga da glasaju. Izgleda da je naša situacija mnogo teža, jer postoje indicije da se ovde radi o neregularnim izborima, što daleko nadilazi pitanje loše izborne ponude te da li će zbog nje neko ostati kod kuće ili protestovati belim glasom.

Nakupilo se dovoljno indicija da se ozbiljno ispita da li je reč organizovanoj pljački izbora. Ako bi se tako nešto moglo dokazati, tek onda bi protestno glasanje dobilo pravi smisao. Ono ne bi bilo izraz pukog nezadovoljstva strankama i izbornom ponudom, nego početak borbe protiv novog autoritarnog režima u kome su demokratski izbori fingirani. Da li je taj režim nov ili nastavak prošlosti, da li se može menjati bez odbacivanja prošlosti, i da li će uopšte do takvog nečeg ikada doći, ostaje važna tema za buduće rasprave.

Izneću indicije koje sugerišu nepoštene izbore:

Prvo. Opravdana sumnja u ispravnost biračkog spiska. Kako je moguće da se taj spisak skoro potpuno izjednačio sa brojem stanovnika u Srbiji? Kako je moguće da je broj birača manji od broja stanovnika za svega nekih sto-dvesta hiljada ljudi, zavisno od toga kako se tumači popis stanovništva, koji i sam izgleda nejasno i misteriozno. Kako je moguće da, i pored toga što su mediji mesecima trubili da je Srbija izgubila oko 300.000 stanovnika za deset godina, na ovim izborima ipak imamo više birača nego pre četiri godine – za preko 300.000. I pored pokušaja da se to pitanje raščisti i kod eminentnih statističkih stručnjaka, validno objašnjenje nije dobijeno. Ministarstvo u čijoj je nadležnosti birački spisak nije dalo nikakvo objašnjenje otkud toliki birači, mada jeste bilo pomenuto da se spisak proširio za preko 300.000 birača. Zašto i kako – ne zna se.

Drugo. Izbori za parlament i predsednika koji će se održati na Kosovu neće biti ispravni. U medijima se moglo pročitati da će Srbi sa Kosova imati pravo da glasaju (ima ih 110.000), ali komisije na izbornim mestima neće imati pravo da prebroje glasove, iako je to zakonom predviđeno. Umesto da se odmah po zatvaranju biračkih mesta glasovi prebroje i članovi komisije potpišu zapisnik, listići će biti pakovani i strogo zapečaćeni poslati u Rašku, gde će glasovi biti brojani, ne zna se tačno pred kojom komisijom. Kaže se da će u Raškoj RIK direktno preuzimati i brojati glasove. Izražena je sumnja da ovakav postupak može dovesti do podvala. Ne stoji argument da nije bezbedno brojati glasove na biračkim mestima, što traje svega 15 minuta, a pri tome jeste bezbedno ceo dan držati normalno otvorena biračka mesta. (videti: Postoji sumnja u regularnost)

Treće. Predviđanja o broju mandata za stranke koje su sada na vlasti pokazuju da ih nema dovoljno za formiranje vlade. Prognoza za izbornu listu DS kaže da će ona dobiti oko 71 mandat, SPS oko 35, LDP oko 15 (ako pređe cenzus), Mađari imaju tri mandata, a to sve zajedno nije dovoljno. Ako Dinkić pređe cenzus, biće dočekan ovacijama, ali to je neizvesno. DS mora da iščupa mandate, pa ako treba i podvalama. Tako se dogodila krimi priča sa NOPO. Uz pomoć Kabineta, savetnika i DB, napravljen je plan kako da se preko NOPO (Nijedan od ponuđenih odgovora), ubiju dve muve jednim udarcem. Da se na nelegalan način, preko lažne vlaške stranke, čiju izbornu listu je RIK nelegalno prihvatio (što je pokazala VRV, i pri tome podsetila da je predsednik RIK-a iz DS-a i da je njen donator), dobiju bar dva mandata, a svaki je od životne važnosti. I druga muva nije manje važna: potkopati bele glasove konfuzijom oko naziva NOPO koji liči na beli glas, te da se ne mali broj naivčina nasanka, a kritičarima vlasti, naročito onima oko Peščanika, pošalje Đoka. Kakva je to vlast koja se bavi ovakvim sitničavim, bednim i infantilnim podvalama, i kog kalibra ljudi stoje iza toga? Više je nego jasno da takvima ni u ludilu ne treba davati glasove.

Četvrto. Prema mojim saznanjima, posmatrači na izborima su tokom instruktaže dobili razna sumnjiva naređenja o svom ponašanju na izbornim mestima. Posmatračima je, između brojnih opasnih stvari, rečeno da će se postupak zgužvanog ili precrtanog listića kažnjavati sa 5 godina zatvora (auh), a da se svaki listić na kome su zaokružena dva imena za predsednika, a među njima je i ime kandidata Tadića, tretira kao validan. Možemo da zamislimo kako će pored ovakvih uputstava izgledati brojanje glasova.

Može se i dalje dokazivati da u Srbiji više nema fer i poštenih izbora, mada se meni čini da se to vidi i golim okom. Podsećamo da je kampanja tekla potpuno nefer, zbog totalne kontrole i navijaštva svih medija. A suprotno je osnovni uslov normalnih izbora. Sve kontrolne institucije su se priklonile vladajućima (Tadiću i DS i njihovim partnerima), a tako su se ponašali RIK, RRA, Agencija za borbu protiv korupcije, ali i sud koji je očigledno sedeo na dve stolice. Poništio je odluku RIK-a da se NOPO nađe na izbornom listiću, ali nije dao uputstvo kako da se RIK ponaša i koje radnje da preduzme.

A kako smo stigli dotle da se jedina tekovina 5. oktobra – pošteni i slobodni izbori – ovako izliže, ishlapi i nestane? Demokratija kao izborni proces i način odlučivanja ne može se održati ako se određenim tempom ne stvaraju institucije koje će konsolidovati i učvrstiti univerzalna pravila i vladavinu prava. Podsećam na Đinđićeve reči da demokratija nije nikakva tehnika, niti dobra volja vlasti da ne podvaljuje. Demokratija je slika sveta u kojoj je sve neizvesno, pa je i samo postojanje tog sveta samo jedna hipoteza.
bocvena bocvena 09:02 04.05.2012

Re: '''

jesi li gledala predstavu u NP

Nisam, nešto me svakodnevica napravila na Rapunzel. Sedim u visokoj kuli i puštam kosu:)

Gledam filmove na tjubu:) Preporuka - Kako su me ukrali Nemci.
Rejlem Rejlem 17:26 03.05.2012

Koraks

albicilla albicilla 18:00 03.05.2012

Dvanaest godina je otišlo u vetar?

greska. nisu godine otisle u vetar - mi smo.

posebno mi koji smo bili toliko glupi da se u "svoju" (citati: njihovu) zemlju vratimo cak sa druge strane neba.
docsumann docsumann 19:30 03.05.2012

a little bit of hc



Want to control it
One more try is all it takes
Similar ending?
Another friendly face
Now that i've found you
...i lost it all again
Sizing up my desperation
To call someone a friend
In the wound of compromise
What is a word worth
When trust is lost
No one's business but my own
Solitude at any cost
I crossed the line again
But now i'm older
Instead of faithful dreaming
I grew colder!
...and justice shall be served...
What's in the future?
What lies behind?
The imperfect solution...
THIS SEPERATION MINE
In the wound of compromise
...in the wound of...........
freehand freehand 19:37 03.05.2012

Samo da podsetim

Poslednji put kažnjaanje je za posledicu imalo: 4 godine Koštunice Dr Vojislava, Ilić Mr Velimira i škvadre, rehabilitaciju nevinih zahvaćenih Sabljom, dve godine kohabitacije, posredno rehabilitaciju SPS, i 23 od 24 privatizacije koje se tako često pominju poslednjih nedelja. To samo najkraće i najgrublje pobrojano.
Valjalo bi misliti i o tome.
JJ Beba JJ Beba 19:51 03.05.2012

Re: Samo da podsetim

Poslednji put kažnjaanje

pa da ne kažnjavamo onda ove koji su nas izdali,izneverili, prodali?

da ih ostavimo da utvrde gradivo?
mariopan mariopan 20:06 03.05.2012

Re: Samo da podsetim

da ih ostavimo da utvrde gradivo?

Vežbaju već sada za sledeću sezonu :



milisav68 milisav68 20:39 03.05.2012

Re: Samo da podsetim

freehand
Poslednji put kažnjaanje je za posledicu imalo

Poslednji put je kažnjen - ko?
freehand freehand 20:40 03.05.2012

Re: Samo da podsetim

JJ Beba
Poslednji put kažnjaanje

pa da ne kažnjavamo onda ove koji su nas izdali,izneverili, prodali?

da ih ostavimo da utvrde gradivo?

Š'a ja znam... Svako sebi bira društvo.
Veliko je njesra, kao i onomad vo vremja onog Nepomenika što ne može svako da živi sa vlašću kakvu je sebi izabrao, pa bi sve bilo kao kućica u cveću.
Ko voli čedu eto mu Čeda, ko voli Tomu nek ide kod Tome, ko voli cara Borisa - lepo, nek ide kod cara Borisa. Ko ne voli nikog - super, komuna i anarhija.
Ovako, svi zavisimo jedni od drugih i od napabirčene većine.
Ali - to je demokratija, jebo je ko je izmislio.


Poslednji put je kažnjen - ko?

Đinđić gangster, kradljivci poslaničkih mesta (oni što su isterali desesovske babe, muške i ženske, iz skupštine u kojoj su spavali, i Dinkića iz Narodne banke), bodrumaši i kršitelji ljudskih prava one fine gospode što ih je ničim izazvana Sablja kao snoplje pokosila.
Konsultuj Peščanik, uostalom.
Vriska pre a kuknjava posle. To tako ide.
Atomski mrav Atomski mrav 21:36 03.05.2012

Re: Samo da podsetim

JJ Beba

pa da ne kažnjavamo onda ove koji su nas izdali,izneverili, prodali?

da ih ostavimo da utvrde gradivo?


Nemam nameru da glasam za SNS, pa da na taj način kažnjavam DS i sve nas zajedno. Ni u ludilu. Ali ne mogu ni da glasam za DS samo zato što znam ko su i šta su Nikolić i Vučić, jer bih time nagradio ove lopove na vlasti za sve krađe, lopovluke i štetu koju su napravili za svoga zemana. LDP-u sam poverio svoj glas na prošlim izborima, danas se pitam šta mi bi. SPS, SRS, DSS, URS - daleko im lepa kuća. Za ostale se jednostavno ni ne isplati izlaziti na biračko mesto, neće preći cenzus (sem stranaka manjina ali i one će biti u nekom talu sa prethodno pobrojanim strankama posle izbora). Jednostavno, ne mogu da zaokružim nijednu opciju na tom listiću mirne savesti...
Hansel Hansel 22:03 03.05.2012

Re: Samo da podsetim

Jednostavno, ne mogu da zaokružim nijednu opciju na tom listiću mirne savesti...

Tužno tačna konstatacija...
milisav68 milisav68 22:04 03.05.2012

Re: Samo da podsetim

freehand

Đinđić gangster, kradljivci poslaničkih mesta (oni što su isterali desesovske babe, muške i ženske, iz skupštine u kojoj su spavali, i Dinkića iz Narodne banke), bodrumaši i kršitelji ljudskih prava one fine gospode što ih je ničim izazvana Sablja kao snoplje pokosila.
Konsultuj Peščanik, uostalom.
Vriska pre a kuknjava posle. To tako ide.

A jel ti to informacije iz žute štampe i tabloida, kao što su i priče za Djunića, Vlahovića, Miška, Beka, Koleta.....ili "drumska mafija", "prosvetna mafija", "kolubarska mafija", "farmaceutsko-zdravstvena mafija", "navijačka mafija".....itd

Nema tu više ni vriske ni kuknjave, možemo samo - da cvilimo.

Jedan poslat na službeni put, a drugi - direktno u večna lovišta, ostali se zezaju u srpskom davosu, a mi jedemo koske i kačamak....i treba da biramo svetliju nijansu crne.
freehand freehand 22:30 03.05.2012

Re: Samo da podsetim

milisav68
freehand

Đinđić gangster, kradljivci poslaničkih mesta (oni što su isterali desesovske babe, muške i ženske, iz skupštine u kojoj su spavali, i Dinkića iz Narodne banke), bodrumaši i kršitelji ljudskih prava one fine gospode što ih je ničim izazvana Sablja kao snoplje pokosila.
Konsultuj Peščanik, uostalom.
Vriska pre a kuknjava posle. To tako ide.

A jel ti to informacije iz žute štampe i tabloida, kao što su i priče za Djunića, Vlahovića, Miška, Beka, Koleta.....ili "drumska mafija", "prosvetna mafija", "kolubarska mafija", "farmaceutsko-zdravstvena mafija", "navijačka mafija".....itd

Nema tu više ni vriske ni kuknjave, možemo samo - da cvilimo.

Jedan poslat na službeni put, a drugi - direktno u večna lovišta, ostali se zezaju u srpskom davosu, a mi jedemo koske i kačamak....i treba da biramo svetliju nijansu crne.

Pazi ga - Milisav pesnik-aforističar?!

E, bekrijo, ne sumnjam ja da ćeš ti po svojoj pameti i savesti, pa kakogod.
JJ Beba JJ Beba 22:43 03.05.2012

Re: Samo da podsetim

Atomski mrav
JJ Beba

pa da ne kažnjavamo onda ove koji su nas izdali,izneverili, prodali?

da ih ostavimo da utvrde gradivo?


Nemam nameru da glasam za SNS, pa da na taj način kažnjavam DS i sve nas zajedno. Ni u ludilu. Ali ne mogu ni da glasam za DS samo zato što znam ko su i šta su Nikolić i Vučić, jer bih time nagradio ove lopove na vlasti za sve krađe, lopovluke i štetu koju su napravili za svoga zemana. LDP-u sam poverio svoj glas na prošlim izborima, danas se pitam šta mi bi. SPS, SRS, DSS, URS - daleko im lepa kuća. Za ostale se jednostavno ni ne isplati izlaziti na biračko mesto, neće preći cenzus (sem stranaka manjina ali i one će biti u nekom talu sa prethodno pobrojanim strankama posle izbora). Jednostavno, ne mogu da zaokružim nijednu opciju na tom listiću mirne savesti...


Za vreme vaše vladavine Srbija je upropašćena na svim nivoima: rehabilituju se fašisti, progone se Romi tj. humano se preseljavaju u konc kampove, društvo se raslojilo do granice da vam velika većina stanovništva gladuje, krše se ljudska prava na sve strane (u šta uključujem i svoja lična), otpuštaju se ljudi na političko/policijskoj osnovi, mlati se gej populacija, a fašističke, ultra-desničarske huliganske grupe dobile su legitimitet političkih partija. Ovo zadnje vam se možda može i oprostiti: sigurno ste pomislili da je to “trendi”, jer desničarske stranke nekako baš cvetaju po Evropi. Ipak, vredi vas podsetiti da je tamo u Evropi takođe “trendi” da se huligani ipak smeštaju u zatvore, jer još uvek se ne sme palicom udarati svet po ulici samo zato što vam se ne dopada. Ah da, čujem i da će građani Srbije uskoro plaćati socijalne i penzione doprinose sveštenstvu SPC. Nadam se da će siromašni dobiti opciju da, ako već nemaju pare, mogu da daju krv. Pod uslovom da je čista srpska, naravno.

milisav68 milisav68 23:09 03.05.2012

Re: Samo da podsetim

freehand

Pazi ga - Milisav pesnik-aforističar?!

E, bekrijo, ne sumnjam ja da ćeš ti po sovjoj pameti i savesti, pa kakogod.

Rejlem Rejlem 07:55 04.05.2012

Re: Samo da podsetim

Atomski mrav
JJ Beba

pa da ne kažnjavamo onda ove koji su nas izdali,izneverili, prodali?

da ih ostavimo da utvrde gradivo?


Nemam nameru da glasam za SNS, pa da na taj način kažnjavam DS i sve nas zajedno. Ni u ludilu. Ali ne mogu ni da glasam za DS samo zato što znam ko su i šta su Nikolić i Vučić, jer bih time nagradio ove lopove na vlasti za sve krađe, lopovluke i štetu koju su napravili za svoga zemana. LDP-u sam poverio svoj glas na prošlim izborima, danas se pitam šta mi bi. SPS, SRS, DSS, URS - daleko im lepa kuća. Za ostale se jednostavno ni ne isplati izlaziti na biračko mesto, neće preći cenzus (sem stranaka manjina ali i one će biti u nekom talu sa prethodno pobrojanim strankama posle izbora). Jednostavno, ne mogu da zaokružim nijednu opciju na tom listiću mirne savesti...

Sve potpisujem, ista prica i sa mnom
Hansel Hansel 20:54 03.05.2012

Eh, Rejleme...

Zar baš moraš da nas ovako surovo potpuno vraćaš u realnost? Ako ti je status isti, ti si se bar malo izmestio odavde (ma koliko da je to teško), a šta nama ovde ostaje? Samo da se isključujemo kad god možemo... Nemilosrdni čoveče!
Rejlem Rejlem 08:08 04.05.2012

Re: Eh, Rejleme...

Hansel
Zar baš moraš da nas ovako surovo potpuno vraćaš u realnost? Ako ti je status isti, ti si se bar malo izmestio odavde (ma koliko da je to teško), a šta nama ovde ostaje? Samo da se isključujemo kad god možemo... Nemilosrdni čoveče!

Nisam se izmestio, pretezno sam ovde, ali me posao ponekad odvede na duze daleko od kuce.
Inace ne volim da pisem o politici, ali sad sam morao, bilo je jace od mene.
Pozdrav, Hansele!
Hansel Hansel 08:48 04.05.2012

Re: Eh, Rejleme...

Pozdrav i od mene, uz napomenu da nisam bio toliko ozbiljan, hteo sam samo malo da naglasim očaj!
hajkula1 hajkula1 11:28 08.05.2012

Re: Eh, Rejleme...

Hansel
Pozdrav i od mene, uz napomenu da nisam bio toliko ozbiljan, hteo sam samo malo da naglasim očaj!



Definitivno potpisujem očaj.
nikolic777 nikolic777 11:56 08.05.2012

...


Rejlem,
sve preporuke
Rejlem Rejlem 15:18 08.05.2012

Re: ...

nikolic777

Rejlem,
sve preporuke

Hvala, Milane!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana