Društvo| Politika

Kako su prošli beli listići

Saša Radulović RSS / 07.05.2012. u 23:30
Interesantno je koliko i "analitičari" i partijski lideri i njihovi zamenici ne podnose bele listiće.  Ne razumem zašto? :)
 
Niko izgleda ne voli građanske proteste. Izgleda posebno oni koje su građanski protesti i iznedrili. Recimo gradonačelnik uopšte ne razume bele listiće. Reče čovek. Ajde? Sa sve mašinskim fakultetom i kartom zamenika predsednika velike stranke ne razume bele listiće? Kaže: bolje da ostaneš kod kuće i to razumem. Ajde? Ja se izvinjavam što ga nisam pitao šta je bolje. Zna čovek.
 
Ne znam za vas, ali ja volim brojeve. Pa bih da počenem od njih. Ovako zaokruženo izgledaju rezultati ovih izbora u poređenju sa prošlim:
 
 


 

  
 
 
 
U odnosu na 2008.godinu, u biračkim spiskovima je bilo oko 20.000 novih glasača.
Na izbore je izašlo oko 120.000 birača manje. 
 
DS i G17/URS su na izborima izgubili gotovo pola miliona glasova. To je bila kazna birača.
Koliko je tačno kažnjen URS, nećemo znati, jer ne znamo koliko je njihovih glasača glasalo za ZES na izborima 2008.godine. Znamo samo da su izgubili 8 manadata.
 
Po meni kazna ne odgovara zločinu. Međutim ja sam samo jedan glas. Mislim da se primerenija kazna desila u Beogradu, gde URS nije prešao cenzus.
 
Ko je dobio ovih pola miliona glasova? Nezadovoljstvo glasača je bilo očigledno. Pitanje je ko je uspeo da kanališe to nezadovoljstvo i pretvori ga u svoje glasove.
 
Opozicija nije jer je broj glasača opozicije porastao samo za 10.000.
 
Unutar opozicije se uglavnom desila preraspodela. SRS se raspao i izgubio preko milion birača. Ove birače su uglavnom pokupili SNS i Dveri. SNS je preuzeo i oko 200 hiljada glasača iz koalicije DSS-a, što se može pripisati uticaju Nove Srbije. 
 
Najbolje pozicionirani za ovo su bili SNS i LDP. Ni jedna ni druga stranka nisu uspele da izvedu ovaj posao. LDP mnogo gore nego SNS. Mislim da ovakvu šansu neće ponovo imatu. Ono što su ponudili razočaranim glasačima vladajuće stranke je bilo toliko loše, da se gotovo nisu ni ogrebali.
 
Najviše od ovih pola miliona glasača koje je izgubio ZES, dobio je SPS, preko 260.000 glasova. Ostalih 230.000 glasova je otišlo na:
- 120.000 ljudi koji nisu izašli na izbore
- 90.000 belih listića
- 10.000 opoziciji
- 10.000 manjinama
 
Beli listići su pomogli SRS-u da ne pređe cenzus, mada nije bilo presudno.
Beli listići su LDP izbacili iz skupštine grada Beograda. Računice pokazuju da je broj belih listića u Beogradu preko 6%. Tačan broj ćemo znati tek kada dobijemo konačne rezultate.  Da su beli listići ostali kod kuće kao što je predlagao gradonačelnik, to bi uz ponovljeno glasanje na nekim biračkim mestima pomoglo LDP-u da pređe cenzus u Beogradu.
 
URS nije imao šanse da pređe cenzus u Beogradu, sa ili bez belih listića.
 
"Analitičari" potpuno ignorišu ovaj građanski protest. "Analitičari" nam govore kako su beli listići i njihovi promoteri (šta god to značilo) postigli neželjeni cilj: izbacili su LDP iz parlamenta. Kao da je LDP prijatelj belih listića a ne samo jedna nula od nula.
 

Ovo je zaista smešno. Beli listići nemaju cilj osim da budu prebrojani da se zna da o svima njima, uključujući i SNS i LDP, misle da su nule. Da to onda za sobom posledično povlači: Nula za nule. 
 
Nisu samo analitičari u problemu. Lider LDP-a pokušava da potpuno ignoriše ovaj građanski protest. Gradonačelnik ga ne razume.  
 
Beli listići nisu politička stranka niti prave političku stranku. Beli listići nemaju organizaciju. Beli listići su rezultat razgovora ljudi o političkoj ponudi i zajedničkom zaključku da se radi o nulama i da zaslužuju nulu. Bele listiće je omogućio internet. Ljudi razmenjuju mišljenja i vide da ima mnogo ljudi kao što su oni.
 
Voleo bih da su beli listići prešli cenzus. Ali  nisu. Mislim da bi poruka bila mnogo jača. Mada je i sada dosta jaka. O belim listićima se mnogo govori. Beli listići su poslali poruku da ima preko 4% glasača koji aktivno traže politički proizvod uređene države koji im niko ne nudi. Možda baš ovde i na ovom tržište proradi u Srbiji.
 
Rezultati izbora pokazuju da je preko 400.000 glasova protiv vlasti, čak 11%, ostalo uz stranke koje su ispod cenzusa. Tri najvažnije stranke koje su dobile ove glasove su: SRS, Dveri i Pokret radnika i seljaka.
 
Usled toga vladajuće stranke, DS, SPS i URS, imaju većinu u parlamentu, a samo 42% glasova. Ukratko, nemaju legitimitet.  Mislim da ga silno žele. Tu im ni LDP ne može pomoći da dobace do 50% od izašlih birača.
 
Što se svih stranaka tiče, želim im, i nama svima, promenu lidera.
 
Lider LDP-a bi morao da podnese ostavku nakon ovih izbora. Pasti ispod cenzusa u Beogradu je težak poraz politike njihovog lidera. Imaju manje glasova od DSS-a. LDP-u je potreban novi lider.
 
Predsednik DS-a treba da podnese ostavku na tu funkciju. I omogući izbor nekog novog. To što im rezultati nisu još katastrofalniji može da zahvali samo odvratnoj kampanji koju su vodili i obilatoj podršci medija. Blic treba da se stidi najviše od svih.
 
Prva dva čoveka SNS-a takođe treba da podnesu ostavku. Trebaju im novi ljudi.
 
Ne mislim da će se išta od ovoga desiti. Mada bi trebalo. Srbiji su potrebni novi ljudi. Ovi su ovde već 12 godina, neki i duže,  i potpuno su potrošeni. Nevolja je da samo poneki od njih ima više od 50 godina. Ostali su mlađi.  I zbog toga i dalje: nula za nule.

 
http://www.facebook.com/SasaRadulovich 
 
https://twitter.com/#!/SasaRadulovich
 
 
EDIT: Primeri glasanja sa tri biračka mesta na osnovu direktnog uvida u zapisnik sa biračkog mesta:
 
Vračar, biračko mesto br. 51:                7,1% nevažećih

Vračar, biračko mesto br. 61:                7,7% nevažećih

Vračar, biračko mesto br. 17:                8,8% nevažećih


Atačmenti



Komentari (170)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

anjastosic anjastosic 11:04 08.05.2012

Re: nedovoljno, ali i dovoljno

Slazem se da sistem pravi dobre i odgovorne ili lose i neodgovorne ljude, gradjane, politicare, ali isto tako postoje ljudi koji su dobri nezavisno od sistema.

Ne ocekujem na sledecem izborima poplavu prepostenih idealista, ali se nadam novim licima.

I u ovoj bagri od 1990.g. do danas nisu svi bili bagra. Bilo je tu ljudi koji su korektno obaljali drzavnicki posao, ali su preovladali drugi.

Beli listici i pokazuju da postoje oni koji bi menjali sistem i osigurali da se postuju pravila igre i osnovi morala.
P.S. Ako me posaljete u crkvu zbog pozivanja na moral,(kome je do morala neka ide u crkvu) necu da idem.
Cocoa Cocoa 07:42 08.05.2012

Beli serdar, beli vojvoda.

Gluposti. Vi beli ste još jedan primer u Srbijij popularne "ja tebi serdare, ti meni vojvodo" filozofije. Realno, niste uradili ništa. Jeste, izbacili ste LDP iz beogradske skupštine ali i to je posledica njihove glupe organizacije, jer je većina njihovih glasača mislila da se glasa za gradonačelnika pa nisu zaokružili Ranđića nego Đilasa. Primer: biračka mesta gde je Preokret na parlamentarnoj listi imao oko 10%, Čeda oko 9%, a na gradskoj listi oko 4.5%.

Sa druge strane, i LDP je prešao gradskim opštinama u kojima ih ranije nije bilo. U gradovima u kojima ih ranije nije bilo. Izduvali su u Novom Sadu što je bilo jasno da će da se desi odavno. Smanjili ste im procenat u centralnim opštinama i Novom Beogradu (mada je sad i NBg centralna opština) i to je sve. Ali rezultat toga nije otišao u vetar, nego žutima, tako da je praktična korist od toga nikakva.

Vaše nacrtane čiča gliše i penise su videli samo oni koji su brojali glasove. Znaš ko su ti? Ljudi koji i ne pripadaju strankama nego su to radili zbog 2000 dinara dnevnica. Na mom biračkom mestu su bila tri drugara Roma, čuli da se to plaća pa se javili. Jedan kontrolisao za LDP, drugi za SRS, treći za manjine. I oni su ti koji su brojali vaše nacrtane penise. One u strankama boli uvo za njih. Uzgred, na tom istom biračkom mestu, jedan paja patak, dva penisa i par listića na kojima je pisalo "Bog će vam suditi". Ostali nevažeći listići su uglavnom bili nepismeni. Toliko o masovnosti.

Dakle, tapšite se međusobno po ramenu koliko hoćete, činjenica je da vam je akcija bila jedna velika truba. Politička impotencija u najboljem svetlu.

Jeste, potrebni su novi ljudi. I žutima (mada je tamo novi odavno stari, samo je pitanje kad će da preuzme), i naprednjacima i eldepeu. I vama belima su potrebni novi ljudi, neki koji su u stanju da smisle i organizuju efikasniju i manje impotentnu akciju od ove. Paradoks naravno: da takvih ima, ne bi smišljali ovakve gluposti nego bi izašli sa nekom smislenijom političkom ponudom.

(pišem na Sašinom blogu jer je jedan od retkih preostalih ovde čije mišljenje cenim. Kad su ekonomske teme u pitanju, ova nažalost to nije.)

Saša Radulović Saša Radulović 07:58 08.05.2012

Re: Beli serdar, beli vojvoda.

Ja naravno mislim da niste u pravu. U tekstu sam objasnio zašto.

Mislim da ljudi u Srbiji generalno imaju problem sa bilo kakvim dugoročnim delovanjem. Svi žele instant efekte. I silno su razočarani kada ne mogu da ih dobiju.
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:06 08.05.2012

Re: Beli serdar, beli vojvoda.

Mislim da ljudi u Srbiji generalno imaju problem sa bilo kakvim dugoročnim delovanjem. Svi žele instant efekte. I silno su razočarani kada ne mogu da ih dobiju.

I onda neki pozovu da se to radi ćutanjem, belim glasovima. Odlično. Da se ne radi, umesto da se radi. Fenomenalno.
hajkula1 hajkula1 10:14 08.05.2012

Re: Beli serdar, beli vojvoda.

Cocoa
Vi beli ... Realno, niste uradili ništa. [i]Jeste, izbacili ste LDP iz beogradske skupštine ...

Sa druge strane, i LDP je prešao gradskim opštinama u kojima ih ranije nije bilo. U gradovima u kojima ih ranije nije bilo. Izduvali su u Novom Sadu što je bilo jasno da će da se desi odavno. Smanjili ste im procenat u centralnim opštinama i Novom Beogradu (mada je sad i NBg centralna opština) i to je sve. Ali rezultat toga nije otišao u vetar, nego žutima, tako da je praktična korist od toga nikakva.

Vaše nacrtane čiča gliše i penise su videli samo oni koji su brojali glasove. Znaš ko su ti koji su brojali vaše nacrtane penise. One u strankama boli uvo za njih. ... jedan paja patak, dva penisa i par listića na kojima je pisalo "Bog će vam suditi". Ostali nevažeći listići su uglavnom bili nepismeni. Toliko o masovnosti.


Nisu beli presudili LDP-u i URS-u (Mis'imo Čedi i Dinkiću). (Već tradicionalno su imali malu podršku. I tradicionalno im pružaju ruku )

Nisu presudili ni radikalima. Oni su se pocepali, velika većina otišla uz Tomu.

Od bitnijeg uticaja je "smena generacije" + pojava Dveri (koje finansira DS).
Zašto Dveri nisu dobili više? Smem da tvrdim - zbog filma Šišanje. I to je sve što ću napisati.

Još nešto. Poznajem lično, glasače koji su hteli (neki su tako uradili) - glas SNS na republičkom, Đilasu za gradonačelnika, Dačiću za predsednika. Ne samo zbog Đulijanija.

URS je prošao bolje van BG
a puk'o u centralnim BG izbornim jedinicama sa sve NBG,
jer su njegovu kampanju doživljavali (svi zajedno - regioni i BG) kao anti-BG.
Da ne pominjem, možda i mi dobijemo neku fabriku
Čini mi se da su izvukli yoker tamo gde su dobro prošli. Još analiziram, nemam dovoljno informacija.





Saša Radulović Saša Radulović 10:24 08.05.2012

Re: Beli serdar, beli vojvoda.

I onda neki pozovu da se to radi ćutanjem, belim glasovima. Odlično. Da se ne radi, umesto da se radi. Fenomenalno.


Pa kaži mi kako sam trebao da glasam da bi mi dala prolaznu ocenu kao neko ko je glasao da se radi, umesto da se ne radi.
pnbb pnbb 15:26 10.05.2012

Re: Beli serdar, beli vojvoda.

onda neki pozovu da se to radi ćutanjem, belim glasovima. Odlično. Da se ne radi, umesto da se radi. Fenomenalno.

kakvo je ovo pojednostavljenje . .nema smisla..
evo jos jednostavnije, jel moze ovako:
-dodjes da glasas kod nekih bogatuna, a na listicu kilo zlata, saka dragulja i dzak para. sta zaokruzis, to dobijes. naravno, kazu oni, ako sve precrtas, nista ni ne dobijes.. ti onda proracunas, hm, daj to zlato, nisam lud da ponistavam..
- onda dodjes kod nekih psihopata, a na nijihovom listicu pod a secem levu nogu, b secem desnu ruku, c- secem tuki... e sad mogu li, pitas ti , khm, da , ovaj, ponistim listic? kazu oni, khm, pa ovaj, mozes, onda nista ne secemo. i ti uradis sta?
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 07:58 08.05.2012

BELI LISTIĆI

BOBRO JE: u skupštunu grada Beograda Dinkićev URS nije prošao cenzus. ŠTETA: Dinkićev URS je, po svemu sudeći, prešao cenzus za republički parlament. JOŠ BOLJE BI BILO: da nijedna stranka nije prešla cenzus...
Obren Markov Obren Markov 08:15 08.05.2012

Od brojki, naravno

Slažem se da treba početi od brojki.

Broj nevažećih listića se u odnosu na prošle izbore (koji su inače bili sasvim prosečni po broju neispravnih listića) povećao, prema tabeli iz teksta, za 92.000, odnosno za 2,3%. I to je ono što se, maksimalno, može smatrati dometom akcije belih listića. Kažem maksimalno, jer je na društvenim mrežama bilo sasvim vidljivo da su pojedine minorne stranke kroz ovaj oblik protesta pokušavale da proguraju sopstvenu propagandu, što je suprotno osnovnoj ideji belih listića. No, uzmimo da svega toga nije bilo, i da zaista svi "novi" neisptravni listići mogu da se računaju kao "beli".

Da je bilo koja stranka koja bi ponudila tako jednostavno sprovediv program, tako relaksirajuće i opušteno ponašanje, takav protest u vreme kad su protesti i odbacivanje odgovornosti svuda po svetu toliko moderni - poput projekta belih listića - ovakav bi rezultat morala da smatra potpunom katastrofom i neuspehom. Kao što LDP recimo treba da smatra svoj neuspeh na lokalu u BG i NS katastrofom, a SRS bi tako morala da doživi svoj kompletan učinak.

Ja ne vidim razlog da se isti kriterijum ne primeni i na pokret "belih listića". Ponudili ste opciju, postigli ste da za tu akciju svi saznaju i da saslušaju/pročitaju vaše argumente. I da odluče. Svega 2,3% je odlučilo da vas podrži, ostali su smatrali da je to besmislica. Da ste kojim slučajem registrovana stranka ovako ne biste dosegli ni do polovine cenzusa. Dakle, niste uspeli. Pa, onda, podnesite ostavke, šta drugo U slučaju belih listića, to bi valjda značilo da neko od vas koji ste zastupali tu ideju izađe i kaže ili napiše: "Ok, zeznuli smo stvar. Nećemo više". Ne, ne mislim da će to bilo ko uraditi. Samo predlažem, da bi možda nekom palo na pamet da objašnjava da je 2,3% veliki uspeh. I da se smejem gledajući kako se taj neko koprca u situaciji tako standardnoj za političara, a protiv čega se navodno bori: da objašnjava neobjašnjivo.

Ono što su beli listići zaista postigli je tačno ono zbog čega im je tokom kampanje najviše i prigovarano, a to je da na izborima obrnu redosled DS-SNS. Ja sam i dalje uveren da je tih 92K glasova gotovo 100% izvučeno iz rezervoara glasača DS, eventualno LDP. Ne pogađa me to samo po sebi, jer nisam njihov glasač; ali me je strah kada vidim bucmastog ministra policije kome rastu krila posle njegovog dobrog, a DS-ovog lošeg rezultata. Jedino što bi se promenilo da "belih listića" nije bilo, je da bi sad Dačiću bilo mnogo teže da javno ucenjuje za premijersku poziciju.

Vala ste i opravdali postojanje.
Saša Radulović Saša Radulović 08:22 08.05.2012

Re: Od brojki, naravno

Vi izgleda uopšte ne razumete razliku između građanskog prava sa jedne strane i političke partije sa druge. Zaista ne razumem vašu potrebu da moje lično građansko pravo i protest koji iskazujem, umanjite, omalovažite, da opravdam njegovo postojanje i da tražite da podnesem ostavku na moje građansko pravo.

Hajte onda vi lepo svima nama da objasnite kako ste vi iskoristili vaše građansko pravo, koji je vaš rezon bio i da nam objasnite šta očekujete da ste postigli.
alarih alarih 08:26 08.05.2012

Re: Od brojki, naravno

Obren Markov
Ono što su beli listići zaista postigli je tačno ono zbog čega im je tokom kampanje najviše i prigovarano, a to je da na izborima obrnu redosled DS-SNS. Ja sam i dalje uveren da je tih 92K glasova gotovo 100% izvučeno iz rezervoara glasača DS, eventualno LDP. Ne pogađa me to samo po sebi, jer nisam njihov glasač; ali me je strah kada vidim bucmastog ministra policije kome rastu krila posle njegovog dobrog, a DS-ovog lošeg rezultata. Jedino što bi se promenilo da "belih listića" nije bilo, je da bi sad Dačiću bilo mnogo teže da javno ucenjuje za premijersku poziciju.

Vala ste i opravdali postojanje.

Ima tu jedan mali gvint: mene vala zabole ceo obim kukova da li će Dačić teže ili lakše da ucenjuje javno ili tajno. Da mi je to bitno, glasala bih za DS ili SPS, direkt, ne bih se majala belim glasom. Zabole me i za redosled DS-SNS, da nije tako, glasala bih za DS ili SNS. Zabole me vala isto onoliko koliko i njih zabole za svaki naš glas, ispravan ili neispravan.
Atomski mrav Atomski mrav 08:40 08.05.2012

Re: Od brojki, naravno

Vala ste i opravdali postojanje.


Čemu ovoliko jeda? Kao da su pobornici "belih listića" članovi neke partije koja se ponadala da će preći cenzus pa nije uspela. Ljudi su jednostavno poželeli da svojim glasom kažu svim političarima i partijama u Srbiji "Jedite govna" i na taj način su, možda i prvi put, sa biračkog mesta izašli mirne savesti. U pitanju je lični čin, izraz nezadovoljstva i protesta, ne verujem da je previše ljudi verovalo da će šaranjem po izbornim listićima doprineti da neke partije ne pređu cenzus.
alarih alarih 08:55 08.05.2012

Re: Od brojki, naravno

Atomski mrav
Vala ste i opravdali postojanje.


Čemu ovoliko jeda? Kao da su pobornici "belih listića" članovi neke partije koja se ponadala da će preći cenzus pa nije uspela. Ljudi su jednostavno poželeli da svojim glasom kažu svim političarima i partijama u Srbiji "Jedite govna" i na taj način su, možda i prvi put, sa biračkog mesta izašli mirne savesti. U pitanju je lični čin, izraz nezadovoljstva i protesta, ne verujem da je previše ljudi verovalo da će šaranjem po izbornim listićima doprineti da neke partije ne pređu cenzus.

Upravo tako.
Bar meni je eventualno padanje nekoga ispod cenzusa bila prosto - kolateralna korist.
Obren Markov Obren Markov 08:55 08.05.2012

Re: Od brojki, naravno

Hajte onda vi lepo svima nama da objasnite kako ste vi iskoristili vaše građansko pravo

Ne pada mi na pamet takvo šta da radim, a vaš poziv nije samo protivzakonit nego i elementarno nepristojan. Vaše građansko pravo nije da mene prozivate da li sam i za koga sam glasao; za razliku od vas, ja ne mašem svojim izbornim postupcima i odlukama kao zastavom, što vi činite.

Ponovo: razumem itekako da je ovde u pitanju protest, a ne standardni politički postupak. Jednostavno vam govorim da je taj protest doživeo neuspeh, u smislu broja onih koji su vas podržali i u smislu postignutog efekta, da ste džabe krečili i da će vaš postupak od strane politički nepoštenijih ali mudrijih (ili, podlijih, to je verovatno bolja reč) biti zloupotrebljen. A nije da niste bili upozoreni na vreme.

Ima tu jedan mali gvint: mene vala zabole ceo obim kukova da li će Dačić teže ili lakše da ucenjuje

Pošteno. Mene zanima, zato sam ovo gore i napisao.
alarih alarih 09:03 08.05.2012

Re: Od brojki, naravno

Obren Markov
Ima tu jedan mali gvint: mene vala zabole ceo obim kukova da li će Dačić teže ili lakše da ucenjuje

Pošteno. Mene zanima, zato sam ovo gore i napisao.

Ali vas ne zanima dovoljno da biste glasali za DS, da im ojačate poziciju, da ih Dačić teže ucenjuje, pa da vas manje bude strah kad ga vidite?
(sami ste napisali da niste njihov glasač, da ne bude da sam ja tu nešto elementarno nepristojna)
Vidite, svako ima svoju granicu.
hajkula1 hajkula1 09:05 08.05.2012

Re: Od brojki, naravno

alarih
... mene vala zabole ceo obim kukova da li će Dačić teže ili lakše da ucenjuje javno ili tajno. Da mi je to bitno, glasala bih za DS ili SPS, direkt, ne bih se majala belim glasom. Zabole me i za redosled DS-SNS, da nije tako, glasala bih za DS ili SNS. Zabole me vala isto onoliko koliko i njih zabole za svaki naš glas, ispravan ili neispravan.



Savršeno jasno. Pozdravljam.

Sašini viši ciljevi, objašnjenja etc, su d'izvinete
Saša Radulović Saša Radulović 09:07 08.05.2012

Re: Od brojki, naravno

Ne pada mi na pamet takvo šta da radim


Ali vam pada na pamet da meni dajete preporuke šta bi ja trebao da radim. To je elementarno pristojno.

Pa je još elementarno pristojno da meni kažete da je način na koji sam je iskoristio moje građansko pravo DOŽIVEO NEUSPEH.

Neverovatno je da i ne vidite da je moje pitanje bilo retoričko :) Pa ste sami sebi i dali odgovor na vaš originalni post.

Saša Radulović Saša Radulović 09:11 08.05.2012

Re: Od brojki, naravno

Sašini viši ciljevi, objašnjenja etc, su d'izvinete


Nerma viših ciljeva. Ja verujem u proces. I verujem u izražavanje građanskog protesta. I verujem da uvek dugoročno ima smisla.
alarih alarih 09:27 08.05.2012

Re: Od brojki, naravno

hajkula1
Savršeno jasno. Pozdravljam.

Sašini viši ciljevi, objašnjenja etc, su d'izvinete

Kao što rekoh, sve je to samo kolateralna korist.
Kao drago mi je što ima još puno ljudi kojima je na sličan način dozlogrdilo da glasa za manje zlo, čoveku je uvek lakše u čoporu...
Pa kao seirim što smo pomogli pokopavanje radikala, jedni manje pod imunitetom.
Pa mi kao toplo oko srca što smo skrljali Mlađu i Čedu u BG za onoliko koliko im je falilo da budu ispod crte...
Al' sve u svemu, džaba smo krečili, što rekao neko gore, svi redom.
Saša Radulović Saša Radulović 09:34 08.05.2012

Re: Od brojki, naravno

Al' sve u svemu, džaba smo krečili, što rekao neko gore, svi redom.


Mislim da nije džaba. Ne bi bez razloga ovoliko govorili o belim listićima. Niko ne govori o onima koji nisu izašli na izbore. Niko ne govori o "bačenim" glasovima Pokreta radnika i seljaka.

Promena nije čin. Promena je proces.
alarih alarih 09:49 08.05.2012

Re: Od brojki, naravno

Saša Radulović
Mislim da nije džaba. Ne bi bez razloga ovoliko govorili o belim listićima. Niko ne govori o onima koji nisu izašli na izbore. Niko ne govori o "bačenim" glasovima Pokreta radnika i seljaka.

Promena nije čin. Promena je proces.

Optimistično, utešno.

Ne znam je li to do mog ranog ustajanja jutros, ali mi se nekako čini da se "ovoliko" govori o belim listićima jer im se čini da ćemo se povešati međ šunke ako nas na svu muku još i niko ne spomene. A onoliki trud, razmišljanje, kreativnost...

Nismo im mrvu odbili, Saša, realno. "Pružiće ruku" jedni drugima i vozi dalje. Da ima 50% nevažećih, a ne 5%, pa i da se zabrinu da li će da popiju batine, a ovako ništa. Neku ličnu satisfakciju, od koje smo i pošli, imamo i to je to.

I, for the record, pun mi je kufer procesa u Srbiji, ama baš mi je pun kufer.
Saša Radulović Saša Radulović 10:06 08.05.2012

Re: Od brojki, naravno

Nismo im mrvu odbili, Saša, realno. "Pružiće ruku" jedni drugima i vozi dalje


Ipak zavisi od nas :) Protest je proces. Nije čin. Promena je proces. Ako je neko mislio da će sve to samo da se uredi, bez nas, treba da se umije.
hajkula1 hajkula1 10:25 08.05.2012

Re: Od brojki, naravno

Saša Radulović
Sašini viši ciljevi, objašnjenja etc, su d'izvinete


Nerma viših ciljeva. Ja verujem u proces. I verujem u izražavanje građanskog protesta. I verujem da uvek dugoročno ima smisla.



Dobio si +.
Za cilj. Ne za način. Pravo na izbor, lična uverenja.

Da bi dugoročno imalo smisla, mora i kratkoročno da se misli i dela. Dugoročno se i žabe skuvaju. Htedoh da kažem, dugoročno većina postaju robovi (putem kojim smo krenuli).




Saša Radulović Saša Radulović 10:27 08.05.2012

Re: Od brojki, naravno

Da bi dugoročno imalo smisla, mora i kratkoročno da se misli i dela.


Ja baš tako, i kratkoročno i dugoročno. A ti? :)
buba_truba buba_truba 10:28 08.05.2012

Re: Od brojki, naravno

alarih
Atomski mrav
Vala ste i opravdali postojanje.


Čemu ovoliko jeda? Kao da su pobornici "belih listića" članovi neke partije koja se ponadala da će preći cenzus pa nije uspela. Ljudi su jednostavno poželeli da svojim glasom kažu svim političarima i partijama u Srbiji "Jedite govna" i na taj način su, možda i prvi put, sa biračkog mesta izašli mirne savesti. U pitanju je lični čin, izraz nezadovoljstva i protesta, ne verujem da je previše ljudi verovalo da će šaranjem po izbornim listićima doprineti da neke partije ne pređu cenzus.

Upravo tako.
Bar meni je eventualno padanje nekoga ispod cenzusa bila prosto - kolateralna korist.

Isto. Mislila sam da uopšte ne izlazim na glasanje... toliko mi je svejedno da li će LDP ostati, da li će Mlađa opstati... bilo gde i ko god. Zabole me. A onda sam shvatila da mogu da poguram da neki prosto nestanu. To mi je bio jedini motiv.
Obren Markov Obren Markov 14:27 08.05.2012

Re: Od brojki, naravno

Ali vam pada na pamet da meni dajete preporuke šta bi ja trebao da radim. To je elementarno pristojno.

A ne, ne, ne hvatam se na tu foru. Nisam ja taj koji je okačio svoj izbor na blog sve pokušavajući da objasni kako je eto sve super i kako je baš postigao cilj. VI ste ovde slučaj, sami ste se tu postavili, a ja komentarišem sa punim pravom; o tome se ovde radi.

Dakle, ja nisam u pravu, a vi jeste ? Uspeh je postignut ? Šta se to desilo: u centralni komitet belih listića su došli Tadić, Čeda, Đilas i Teofil lično, priznali da su pogrešili, ukinuli sebi još jednom mandata kol'ko košta vaših 2,3% i obećali da više nikad neće da vide ni K od korupcije u DS i potomcima od iste, čak ni u DSS ako treba ? Ili se pak desilo isto što i uvek i na istu glupu foru, krezubi i poslušni odrasli u porodičnim zadrugama su glasali kao po komandi, a intelektualci kruga dvojke su samozadovoljni jer su opet pomogli jednom šefu od onih krezubih da ugleda vrh ? Ali ideja je bila baš super i moralno tako uzvišena, jel' ?
hajkula1 hajkula1 14:27 08.05.2012

Re: Od brojki, naravno

Saša Radulović
Da bi dugoročno imalo smisla, mora i kratkoročno da se misli i dela.


Ja baš tako, i kratkoročno i dugoročno. A ti? :)



Na koga ti ličim?<_<
Saša Radulović Saša Radulović 17:45 08.05.2012

Re: Od brojki, naravno

slučaj


Neverovatno šta pišete. Ako vama ovo ima smisla, super. Pozdrav.
pnbb pnbb 14:35 10.05.2012

Re: Od brojki, naravno

i na istu glupu foru, krezubi i poslušni odrasli u porodičnim zadrugama su glasali kao po komandi,

a da izadjes i glasas za one protiv krezubih i poslusnih samo da krezubi i poslusni ne dodju na vlast je nova , superinteligentna i nikad vidjena fora?
Saša Radulović Saša Radulović 08:19 08.05.2012

Kaže gradonačelnik

Zamenik predsednika DS Dragan Đilas izjavio je sinoć da je ta stranka spremna da pravi vladu sa strankama "evropske orijentacije", među koje je svrstao koaliciju oko socijalista, LDP i URS.

On je istakao da je i pored uspeha koji je njegova stranka postigla na izborima, razočaran koliki je procenat birača bio takozvani "beli glas".


- Ne razumem zašto su uopšte i izlazili na izbore i dali beli glas. Nismo očekivali da će ih biti toliko. Uvek je bilo jedan do dva odsto belih listića, ali ovaj put skoro pet odsto - naglasio je Đilas dodajući da nije dobro što u Beogradu izlaznost nije bila kao u Centralnoj Srbiji.
Atomski mrav Atomski mrav 08:40 08.05.2012

Re: Kaže gradonačelnik

Svako se češe tamo gde ga svrbi.
hajkula1 hajkula1 10:48 08.05.2012

Re: Kaže gradonačelnik

Saša Radulović

On je istakao da je i pored uspeha koji je njegova stranka postigla na izborima, razočaran koliki je procenat birača bio takozvani "beli glas".

- Nismo očekivali da će ih biti toliko.


Đilas je pragmatičan, malkice populista pa posmatrati iz tog ugla.
S obzirom da ide drugi krug predsedničkih izbora, znajući da je među kandidatima mala razlika, pokazuje da shvata da su kažnjeni. Evo, samo što nije rekao,
mi smo grešili, shvatili smo, ... , ali ... nećemo-više-časnu-reč ...

Sledi drugi krug, kampanja, čućemo.
alarih alarih 11:04 08.05.2012

Re: Kaže gradonačelnik

hajkula1
Đilas je pragmatičan, malkice populista pa posmatrati iz tog ugla.
S obzirom da ide drugi krug predsedničkih izbora, znajući da je među kandidatima mala razlika, pokazuje da shvata da su kažnjeni. Evo, samo što nije rekao,
mi smo grešili, shvatili smo, ... , ali ... nećemo-više-časnu-reč ...

Sledi drugi krug, kampanja, čućemo.

Rekao je već, skoro istim rečima...birači nas podržavaju, ali nas i opominju da dosta treba popraviti, da dosta toga ne valja...trt-mrt.
ozbiljno ozbiljno 08:39 08.05.2012

Da rekapituliramo - izborni rezultati

SNS- Nesto losije od ocekivanog
DS - ocekivano losije nego prosli put
SPS - apsolutni hit izbora
DSS - ocekivano, potvrdili da imaju stabilno biracko telo
LDP - ocekivano mada se u svetlu prevelikih nerealnih ocekivanja njihovih pristalica ovaj rezultat cini kao veoma los...doduse treba da naglasiti da bi bez Vuka i Zaharije verovatno ostali ispod cenzusa. Debakl u Vojvodini i Beogradu. Mislim da je krajnje vreme za promene u vrhu stranke
URS - odlican, pomalo neocekivan rezultat
SRS - ocekivan debakl. Ako zele da prezive morali bi da se ograde od Seselja
DVERI - jako dobar rezultata za novi pokret mada su njihove pristalice imale prevelika ocekivanja. Mislim da ce se u buducnosti dosta cuti o njima.
NOPO - fantastican uspeh. Mudro spajanje sa manjinskom strankom
Beli Listici - uspeh
Jukie Jukie 12:11 08.05.2012

Re: Da rekapituliramo - izborni rezultati

ozbiljno

DVERI - jako dobar rezultata za novi pokret mada su njihove pristalice imale prevelika ocekivanja. Mislim da ce se u buducnosti dosta cuti o njima.

Da, baš su poštovanja vredan protivnik
ivana23 ivana23 12:17 08.05.2012

Re: Da rekapituliramo - izborni rezultati

NOPO - fantastican uspeh. Mudro spajanje sa manjinskom strankom


Nije tu bilo nikakve manjinske stranke. Obicna prevara!
predatortz predatortz 08:41 08.05.2012

Čemu frka

Građanin je vlasnik svog glasa. Samim tim i listića koji mu je ponuđen da na njemu izrazi svoje političko opredelenje.
Da li će ga iskazati zaokruživanjem neke od ponuđenih opcija, ili će ga poništiti, stvar je ličnog izbora.

Po meni je jako neukusno dovoditi u pitanje nečije pravo da se odredi na taj način.
Kao što mi je malo džiberski fotografisanje poništenog listića i kačenje fotke na društvene mreže.

No, još smo mi 'mlada demokratija'. Za stotinak izbornih ciklusa skontaćemo da ne treba da režimo na pravo drugog
Saša Radulović Saša Radulović 08:48 08.05.2012

Re: Čemu frka

Kao što mi je malo džiberski fotografisanje poništenog listića i kačenje fotke na društvene mreže.


Podučite me molim vas zašto bi bilo kome bilo džiberski? Voleo bih da znam jer ne volim da se ponašam džiberski.


predatortz predatortz 08:56 08.05.2012

Re: Čemu frka

Saša Radulović
Kao što mi je malo džiberski fotografisanje poništenog listića i kačenje fotke na društvene mreže.


Podučite me molim vas zašto bi bilo kome bilo džiberski? Voleo bih da znam jer ne volim da se ponašam džiberski.




Govorim iz svoje vizure, ne tvrdim da je to obrazac ponašanja koji svi moraju da slede.
Zašto?
Pa, možda sam konzervativan. Ali, kad glasam ne davim ljude svojim izborom. Nekako, o tome, visini primanja i sličnim stvarima ne volim da javno polemišem sa ljudima.
Ovo sa kačenjem listića na FB mi liči na ono:

Vidi kakav sam ja baja!

Saša Radulović Saša Radulović 09:10 08.05.2012

Re: Čemu frka

kad glasam ne davim ljude svojim izborom


Znači došao ja kod vas kući, nametnuo se na vaš kompjuter, i sve vam u lice nabijam kako sam glasao, da vam pokažem koji sam ja baja. To je stvarno džiberski od mene.

Najbolje bi bilo da niko nikada ne iznosi nikakvo mišljenje ili stav, jer postoji opasnost od džiberskog davljenja ljudi.
predatortz predatortz 09:17 08.05.2012

Re: Čemu frka

Saša Radulović
kad glasam ne davim ljude svojim izborom


Znači došao ja kod vas kući, nametnuo se na vaš kompjuter, i sve vam u lice nabijam kako sam glasao, da vam pokažem koji sam ja baja. To je stvarno džiberski od mene.

Najbolje bi bilo da niko nikada ne iznosi nikakvo mišljenje ili stav, jer postoji opasnost od džiberskog davljenja ljudi.


Mislim da smo se pogrešno skapirali
Ovo je blog. Tvoj blog. Gost sam ovde ja
Nije problem polemisati o opcijama, akcijama, izborima...
Nervira me to što su ljude koji su poništili listić digli na nivo nacionalnih izdajnika koji su krivi za sve.
Ponavljam, ljudi su iskoristili svoje pravo na način koji smatraju primerenim u ovom trenutku. Respect!
Ali, sada se po medijima od toga pravi front. Skeniraju se listići, ljudi se hvale svojim podvizima...
E, to mi je malo bezveze.
Saša Radulović Saša Radulović 09:25 08.05.2012

Re: Čemu frka

Skeniraju se listići, ljudi se hvale svojim podvizima...
E, to mi je malo bezveze.


A ja pokušavam da vam kažem da vam je to bezveze. Na društvenim mrežama, kao i na ovom blogu, razgovaram sa ljudima. Iznosim svoje mišljenje. Pa i fotografije. Virtuelna stvarnost.

Nemam potrebu da se razmećem. Imam potrebu da razgovaram. I da čujem i druge šta misle. Želim i da vidim koliko drugih ljudi misle kao ja. Imam i potrebu da iznosim kritičke stavove, ubeđujem, ukazujem ... Mislim da nas to čini ljudima.

I da je to ono čega se svaka vlast plaši. I treba da se plaši.
predatortz predatortz 09:28 08.05.2012

Re: Čemu frka

kao i na ovom blogu, razgovaram sa ljudima. Iznosim svoje mišljenje. Pa i fotografije. Virtuelna stvarnost.


Nisam ni mislio na dokument sa ovog bloga. I ja volim cifre, često njima umem mnogo više da kažem nego li rečima

Mislio sam na one koji svoj poništeni listić dižu na nivo podviga.
Saša Radulović Saša Radulović 09:35 08.05.2012

Re: Čemu frka

Nisam ni mislio da mislite na dokument sa ovog bloga :)
hajkula1 hajkula1 10:52 08.05.2012

Re: Čemu frka

Jedna slika govori više od hiljadu reči. Tako da ja razumem kačenje belih listića, mada ... (moj stav o belim listićima).




escherichije_colic escherichije_colic 09:35 08.05.2012

kad pročitam ovu matematiku

Sad mi krivo što nisam otišao da ubacim beli listić, iako sam podržavao i na momente agitovao za tu ideju. Lep dan i dobro društvo ipak su bili primamljiviji od trčanja na izborno mesto u minut do 8.

Kad se saberu svi ti glasovi koje su stranke dobile, pa kad se izračuna koliko ima članova, koliko od njih zaposlenih u državnoj službi, pa još koliko članova porodice i saradnika uključuje ta mafijaška organizacija, jasno je da se građani Srbije ništa ovde ne pitaju i da nam kapu kroje paraziti i oportunisti.

Saša Radulović Saša Radulović 09:37 08.05.2012

Re: kad pročitam ovu matematiku

Sad mi krivo što nisam otišao da ubacim beli listić


I meni :) Da smo prešli cenzus, pa još pobedili LDP i URS, tek bi onda bila igranka. I ovako im nije lako, ali tek onda bi se znojili.

escherichije_colic escherichije_colic 10:15 08.05.2012

Re: kad pročitam ovu matematiku

Hm ... Hipotetički scenario:

Imam ja n miliona evra koje mi ne trebaju i odlučim da finansiram kapmanju "nula za nule", snimim spot kako se čovek nećka pred listićem i na kraju crta čiča glišu, zakupim bilborde po gradu i svuda izlepim "nula za nule" ...

Da li ja imam pravo po zakonu da javno pozivam na poništavanje izbornih listića ili bih bio uhapšen zbog podrivanja ustavnog poretka?
Kraja Kraja 09:38 08.05.2012

...oni se ....

...kolektivno prave blesavi....
...sigurno ih je dotakao broj belih listica, sto se i ovde vidi po komentarima...
...beli listic je za pismene potpuno jasna poruka...NA VASOJ TEZGI JE SVE TRULO...
...dosta mi je vise uzimanja manje pokvarenog mesa...
...a da su pokvareni jesu, pljuju po biracima dok se nisu jos svi listici prebrojali...
...na listicima bi trebalo uvesti i opciju DA i NE, da im NACRTAMO koga ne zelimo...
...biraci u sloveniji su vrlo jasno objasnili politicarima da ne ZELE vise jansu, ali su im ga politicari, valda iz inata, opet vratili...to je vrhunac bezobrazluka...
...djilas ce da ponudi ruku nekom ko nije prosao cenzus...zasto...????
...u ldp-u sede neki nezamenljivi strucnjaci, mozda veci lopovi nego sto su oni, bolji ostap benderi...???
...u ovoj zemlji, po djilasu, nema nestranackih strucnjaka...??
...tako nam je ds doveo socijaliste, sve uz trube i suze pomirenja...
...oni su svi govna, razlikuju se samo po konzistenciji...
...dosao je trenutak da i jos uvek neiskvareni pojedinci, zbog kojih su mnogi ljudi glasali za neke stranke napuste iste, jer njihovi fireri vode interesnu koalicionu politiku...svakako, ne u interesu naroda i drzave...
...besan sam...


...ps...mozes li malo da "izostris" tabelu......??????
...i preporuka...
Saša Radulović Saša Radulović 09:43 08.05.2012

Re: ...oni se ....

...beli listic je za pismene potpuno jasna poruka...NA VASOJ TEZGI JE SVE TRULO...


Kliknite na sliku da dobijete veću, oštru sliku.
Hansel Hansel 09:45 08.05.2012

Re: ...oni se ....

-
Saša Radulović Saša Radulović 09:47 08.05.2012

Re: ...oni se ....

Morate da kliknete. Ovako se dobija odsečena slika. A najvažnija je poslednja kolona.
Hansel Hansel 09:49 08.05.2012

Re: ...oni se ....

-
jasminas jasminas 11:42 08.05.2012

nevazeci listici

Moje mišljenje je da je 4,37% nevažećih listića ogroman uspeh. Budući da to nije stranka već neka vrsta građanske inicijative, sprovedena gotovo isključivo putem Interneta (FB i blogovi) i to u vrlo kratkom vremenskom periodu, mislim da je ovo jako dobar rezultat. Da je bilo skupe medijske kampanje koju su imale stranke, ko zna gde bi nam kraj bio - da smo stranka, možda bismo mogli i premijersko mesto da dobijemo

Šalu na stranu, drago mi je što sam predala nevažeći listić.
ozbiljno ozbiljno 11:49 08.05.2012

o preokretacima

Piše: Igor Vlahović

PREOKRETOVCI uz pomoć, svakom režimu, prepodobnih mediokriteta, najčešće glumaca, dramaturga, pisaca, pozorišnih moljaca, zaluta tu i po neka sub kulturna jahačica, pozivaju srpski narod da im se prikloni, kako bi, jel`te zajedničkim snagama menjali Srbiju. Jedina razlika,u odnosu na ostale izdajničke cenzusovce, leži u tome što ne idu po seoskim gazdinstvima, štalama, plastenicima, košarkaškim igralištima, i ono što bih posebno izdvojio – ne hvale se dosadašnjim postignućima. Sad dal` zbog toga što je i ovo malo što su uradili više za sramotu nego za hvalu ili, kao proameričke tupadžije, smatraju kako je sasvim dovoljno obećati bez pokrića, zaista ne bih znao.

Inače, često ih nazovem CRNA TROJKA, budući da, načinom svoga delovanja pod okriljem neofašističkog političkog establišmenta, u zemlji Srbiji, prilično ozbiljno upozoravaju na opasnost od ekspanzije onih bezumnih oblika života nalik čoveku, kakva će, sa ciljem jednog kontinuiranog napretka u procesu zadovoljavanja, jedinih znanih im, najpukijih materijalističkih potreba, ako treba bez bilo kakvih skrupula da sklope pakt i sa najcrnjim postojećim demonima,…

Meni barem, sasvim logično, no hajde malo, čisto onako za svaki slučaj, da se pozabavimo njenim konkretnim likovima…

Čedomir Jovanović, vodja LDP-a – sećate se, kako je 90-ih, onako snažno i bahato, ukao i bukao na demonstracijama protiv Miloševićevog režima, da bi 5.oktobra 2000. zaista, i to u vrlo značajnoj meri, doprineo ustoličenju čitave jedne nove galerije likova na tlu vladajuće političke scene u Srbiji, inače poznate pod nazivom DOS.( čast retkim izuzecima, ubrzo su otišli iz DOS-a i stavili veto na bilo kakvu dalju saradnju sa LDP-om i sličnima). I šta je posle toga uradio, sem što je zajedno sa grupom svojih aktivista, tamo nekih poluljudi, što se celi svoj život motaju po javnoj sceni Srbije, a da se pri tom stiče utisak, kako izuzev ostvarivanja onih sitnih ličnih koristi, ne znaju ni zašto su uopšte na njoj prisutni, poput Sonje Liht, Sonje Biserko,Vesne Pešić, Borke Pavićević i predugačak je spisak, srajući i kenjajući po televiziji na temu ugroženih prava nacionalnih manjina LGBT populacije utabao značajan put razvoju kulture pranja novca od strane raznih Nevladinih organizacija,…a što paralelno, uzevši u obzir to kako su upravo najbrojnije nacionalne manjine u Srbiji, po velikim lobijima na svetskoj vladajućoj političkoj sceni, poznati Jevreji i Albanci, kao i sve snažniji uticaj lobija LGBT populacije, potpuno prirodno otvara gotovo stoprocentnu mogućnost nastanku i daljoj ekspanziji klime lobističkog društvenog delovanja na tlu Republike Srbije i zemalja u regionu.
Eto to je čitava filozofija sramnog Čedomoronovog politikanstva, uz doduše poneki medijski skandal ostalih aktivista, kao što su slikanje menadžerke GO LDP-a u Novom Sadu u lascivnom položaju za muški časopis Playboy, raznorazne antisrpske odvale uglavnom gore spomenutih persona u emisijama starog B92, (ako vas interesuju koje su, samo otidite na Ju Tjub i pogledajte emisije njihove mecene Olje Bećković), dok je uz svesrdnu podršku simpatizera iz kulturnog sektora Jovana Ćirilova i Svetislava Basare, baš ta Borka išla čak dotle da podržava stavove, pored Cece Ražnatović, definitivno jedne od najvećih uništiteljskih figura srpske pop kulture, Jelene Karleuše, i najzad, neprestano vezivanje ličnosti jednog dela ove vesele družine za konzumiranje opojnih sredstava, što je eskaliralo nedavnim krivičnim gonjenjem dramaturga Biljane Srbljanović, zbog dva puta kupljene odredjene doze kokaina od lokalnog narko dilera, pa još da zlo bude veće, odmah nešto malo nakon ovog nemilog dogadjaja dotična, umesto proslavljene multimedijalne umetnice Isidore Bjelice, iznenada dobija radno angažovanje nastavnika sa zvanjem docenta na FDU- u Beogradu.

Ko su im koalicioni partneri?

Znam da je druga crna jedinica gospodin Žarko Korać, ali pošto se ime njegove partijice vezuje samo za organizaciju Gay parade iz davne 2001. godine, i ništa drugo, barem ne značajno, preći ću direktno na treću crnu jedinicu ovog konglomrata, za koju mi osećaj govori da je ubedljivo najcrnja, te kao takva po prirodi, neovisno od toga što je u predizbornoj kampanji nigde nema, ključna. Ne, zaista ništa proročki, kako vi gospodo iz paz` slučajnosti PREOKRETA pokušavate da prevodite moj lik i delo,...jednostavno reč je od davnina poznatom Vuku Draškoviću,…pored Nikole Šećeroskog, najautentičnije figure na jugoslovenskoj i srpskoj političkoj sceni ikad, u pravom smislu te reči- čoveka čudotvorca, čija ličnost na nevidjeni način sjedinjuje sve osobine ličnosti dvojice najvećih političkih antagonista iz perioda druge Jugoslavije,…Naravno, bilo ih je više, ali kada se govori o Vuku, misli se ni manje ni više nego na ličnosti Josipa Broza Tita i četničkog vodje, Draže Mihajlovića.
Posle rada u post-Titovoj vladi, na mestu šefa kabineta Mike Špiljka, najedanput postaje velika Srbenda koja 91. kada je u istinu svako, nije moralo na RTS-u, ali postojalo je još mnogo, naravno svaka u službi druge političke ideologije, i što je najvažnije izuzetno gledanih TV kuća, mogao da kaže ama baš sve što mu je bilo na umu, zbog navodne cenzure nacionalne televizijske kuće RTS, pokreće velike demonstracije u kojima su stradala dva mlada života. Da bi nakon nekoliko dana provedenih u zatvoru, iz koga je, kako brojni politički tekstovi navode, pušten po nalogu Masonske lože, na savršen način uspeo da se, kao narodni poslanik, ukalupi baš u tu, zbog koje se odlučio na jedan ovakav potez, Miloševićevu diktatorsku vladavinu. No, kako mu se ubrzo obećano inostrano blago učinilo daleko sjajnijim, a na drugoj strani radne navike predstavljaju slabiju stranu, krajem 96. na početak 97. ponovo, protiv Miloševićeve diktatorske vladavine, pokreće čuvene šerpe i lonci demonstracije, na kraju čije DOS-ovske balade, činilo se kako je uspeo da u očima naroda, sebe utvrdi samo jednom materijalnim nezasitom budalom. Ali, nije za džaba stara izreka- Svako čudo za 3 dana, koja bi u slučaju ove, kako ustanovismo moralne nakaze prikazala sopstveni joj prevrtački povratak na političku scenu Srbije, ovoga puta u Koštunicinoj, snažno srpski orijentisanoj vladi, u kojoj je u periodu od 2004.-2007.god. obavljao funkciju ministra spoljnih poslova, a nakon čijeg isteka, nastavlja svoje političko delovanje, pa kako će nego opet posredstvom narednog, i to dijametralno suprotnog ideološki-političkog prevrtluka u vidu sklapanja koalicije sa evropski orijentisanim partijama DS ( Boris Tadić), G17+ (Mladjan Dinkić), i LSV (Nenad Čanak), , sa doduše mizerna, ali ipak 4 poslanička mandata. Složićete se, sasvim dovoljno da ga neki isti takav, samo još gladniji i borbeniji prevrtač poput ekstremno liberalnog Čede privije uz svoje skute. Vidim, nešto ga baš i ne favorizuje, od nove godine, odnosno kada je, valjda iz razloga što su im inostrane mecene naprasno uskratile novčanu pomoć, istim takvim naprasnim intenzitetom napravio još jedan prevrtački korak, na maestralan način odglumivši ulogu velikog Srbina, koji mudro prozbori - Srbiji nije potrebna Evropska Unija.

Sasvim logično što ga, od nove godine, gotovo uopšte i ne favorizuje, pa potrebno je,… ma šta je kod takvih političkih prevrtača uopšte i potrebno?,… Šta??? ,… ( kada ) Duša se ne može ni kupiti ni prodati. Vrlo jednostavno – ili je imate, ili preokretavši se po tom jedinom znanom sataninom trojstvu – NOVCA, SLAVE I MOĆI gotovo da vam ništa više nije potrebno,… jednostavno kao da je nemate,… a možda je i stvarno nemate?! Ostaje vam samo da se onako instinktivno u prenesenom značenju te reči, s obzirom da njeno veličanstvo označava produkt vama apsolutno stranih umnih procesa - PITATE : kako ćete što jednostavnije Uspešno da se Preokrenete! Hoću reći – EVO KAKO TO PREOKRETOVCI JOŠ USPEŠNIJE MOGU:

- Kao i svaka liberalno-prevrtački, američki nastrojena skupina, PREOKRETOVCI sada za početak, odmeravaju i planiraju, (pljuju sve od srpski nastrojenih do evropejaca, plaćeni su sa strane, i šta su onda?!), pa ukoliko prema nezvaničnim, ali iole umnom čoveku imajući samo na umu njihove sve učestalije pregovore sa političkim marionetama iz Obećane Zemlje, nekada do Šešeljevog odlaska u Haški tribunal SRS-a, veliki srpski nacionalisti, a danas direktni američki plaćenici, pa još podržani i od strane najjačih pripadnika srpske sive ekonomije, Naprednjaci predvodjeni Tomom Nikolićem i Aleksandrom Vučićem, kao prošle godine pokrenu kakvu bunu, npr. protiv kradje glasova (DS vodi i opovrgava svaku mogućnost pravljenja koalicije sa njima) oni će im se svakako prišljamčiti. A sa Amerikom, to svi znamo, zajebancije i protivljenja nema!!!

Još uvek vas čudi to što ih dovodim u vezu sa Naprednjacima?!,… u čiju bi problematiku svesti, bilo krajnje izlišno, sad nešto kao dublje zalaziti, zato što se nadam kako bi svaki iole pametan čovek trebao da zna da je ona, kratko i jasno – Preokretljiva! Prodana! Sužena! Dovoljno je samo osvrnuti se na poteze kao što su : izdaja gospodina Šešelja, svog kuma, čiju su ličnost, gotovo do samog trenutka napuštanja SRS-a, reči gospode Nikolića i Vučića opisivale baš ovim najmilostivijim rečima kojima danas, čini se, još milostivije opisuju život svojih potencijalno potlačenih; nakon ukazane podrške ruskog ambasadora, najedanput se okreću dijametralno-suprotnoj američkoj ideologiji, i na tle Srbije dovode čoveka koji je bukvalno zagovarao zločinačke NATO napade; oprečnim izjavama po pitanju ulaska Srbije u EU i stanja Kosova, u budućnosti,……………….. <!<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<?!

A zašto vas čudi, kada su i jedni i drugi naklonjeni američkim idealima?! Možda zbog toga što PREOKRETOVCI pljuju po svim partijama, posebno po blago evropejski orijentisanoj vlasti, ali znamo valjda to da se EU samo ponaša kao gospodarica, a u stvari je Američka sluškinja. Pa identično tako pljuju i Naprednjaci, zar ne?! Doduše još snažnije, ali logično budući da imaju veće glasačko telo. Možda zbog toga što je Toma u poslednjem trenutku preinačio vlastitu retoriku, izrekavši – Ne dolazi u obzir koalicija sa LDP-om. Pa nije valjda Toma lud da posle povratka nekoliko hiljada Lesija u redove Radikala izgubi još odredjeni broj naivnih srpski orijentisanih glasača. Zašto bi to radio, kada će i jedni i drugi, prema statistikama, ući ako ne u vladu, onda makar u skupštinu. Možda čak i bolje, da dobiju više na vremenu, kako bi potom još snažnije svojim opozicionarskim marifetlucima koji su im do sada, malo je reći, izvanredno išli od ruke, izazvali nerede, prevremene izbore, te onda na velika vrata sklope koaliciju, kojoj će potom još ogorčeniji i bezumniji Srbi hrliti i hrliti onako poput davljenika koji se hvata za slamku spasa. Ma sve, da je i tada ne sklope, odakle prost srpski narod, koji danonoćno dirinči kako bi stvorio koji dinar više da plati preskupe komunalije, može uopšte i da pretpostavi šta oni kuvaju iza sopstvena 4 zida. A kada skuvaju onda po pravilu bude prekasno. Možda, nakon što se u izdvojenom obliku, izbore za svoje mesto pod Suncem, po onom starom dobrom scenariju u pomoć pozovu svoje na daleko čuvene američke misionare da daju završnu reč.

Zato, ponovo se pitam, odakle mi, prosti Srbi, koji danonoćno dirinčimo kako bi stvorili koji dinar više da platimo preskupu hranu, preskupe komunalije, kupimo koju krpicu i eventualno kao poslednji bednici odemo na neko egzotično letovanje ili zimovanje, pa se zbog previsokih cena brže vratimo no što smo otišli, možemo da znamo šta oni sve to kuvaju iza naših ledja. A kada saznamo uvek bude prekasno. Tako najzad, jedino što ćemo moći ogleda se u tome da im se zahvalimo što su nas naučili toj najvećoj istini vladajuće svetske političke scene – EVROPSKA UNIJA I AMERIKA SU JEDNO HOMOGENO ZLO SVETSKE POLITIKE, KAKVO PRETI DA OVLADA ČITAVIM SVETOM!!!,…odnosno da im se, dok poput poslednje marve danonoćno budemo dirinčili po velikim fabrikama, tržnicama, i ostalim institucijama u rukama svetskih moćnika, zahvalimo na tome što su nas naučili da cenimo sve one prave vrednosti kakve smo nekada imali – PRAVO NA IMANJE SLOBODE EMOCIJA, MISLI, NORMALNOG RADNOG MESTA NA KOME SMO KAO DOBRI RADNICI CENJENI, I KVALITETNO OSMIŠLJENOG SLOBODNOG VREMENA U KOME UŽIVAMO, I IDEMO DALJIM PUTEM NAPRETKA PO SVIM DELOVIMA SOPSTVENE LIČNOSTI.
Uostalom, sami procenite da li ćete dozvoliti da se na tlu vaše, do pre par godina snažno utemeljene države Srbije i svih prirodnih, tradicionalnih i kulturnih bogatstava koja joj niko oduzeti ne može, napravi još jedan bezumni, teroristički i monopolistički Divlji zapad. Još jedna lažna demokratska državna tvorevina u kojoj će obične, ionako već neumitnom borbom za golu egzistenciju, mentalno problematične Srbe, nakon što ih svojim ispraznim forama baš ono dibidus zaglupe i zatupe, počnu da tretiraju kao običnu marvu koja će od jutra do sutra dirinčiti za velike fabrike, tržnice, i druge ustanove u rukama stranih kapitalista, dok će ONI, i ovo malo nove intelektualne i kulturne elite angažovati kako bi pravila raznorazne američke šarade sa ciljem skretanja pažnje naroda od onoga što čini ključne probleme nove Srbije,… a problem je samo kao što vidite, evo ne smeta mi, ni po ko zna koji put, da kažem – ZAPADNIM KAPITALISTIČKIM MOĆNICIMA SA GLOBALISTIČKIM ASPIRACIJAMA PRODANA ZEMLJA- SRBIJA KOJE VIŠE NEMA!!!
silver bullet silver bullet 12:40 08.05.2012

Re: o preokretacima

ozbiljno
Piše: Igor Vlahović

PREOKRETOVCI uz pomoć, svakom režimu, prepodobnih mediokriteta, najčešće glumaca, dramaturga, pisaca, pozorišnih moljaca, zaluta tu i po neka sub kulturna jahačica, pozivaju srpski narod da im se prikloni, kako bi, jel`te zajedničkim snagama menjali Srbiju. Jedina razlika,u odnosu na ostale izdajničke cenzusovce, leži u tome što ne idu po seoskim gazdinstvima, štalama, plastenicima, košarkaškim igralištima, i ono što bih posebno izdvojio – ne hvale se dosadašnjim postignućima. Sad dal` zbog toga što je i ovo malo što su uradili više za sramotu nego za hvalu ili, kao proameričke tupadžije, smatraju kako je sasvim dovoljno obećati bez pokrića, zaista ne bih znao.

Inače, često ih nazovem CRNA TROJKA, budući da, načinom svoga delovanja pod okriljem neofašističkog političkog establišmenta, u zemlji Srbiji, prilično ozbiljno upozoravaju na opasnost od ekspanzije onih bezumnih oblika života nalik čoveku, kakva će, sa ciljem jednog kontinuiranog napretka u procesu zadovoljavanja, jedinih znanih im, najpukijih materijalističkih potreba, ako treba bez bilo kakvih skrupula da sklope pakt i sa najcrnjim postojećim demonima,…

Meni barem, sasvim logično, no hajde malo, čisto onako za svaki slučaj, da se pozabavimo njenim konkretnim likovima…

Čedomir Jovanović, vodja LDP-a – sećate se, kako je 90-ih, onako snažno i bahato, ukao i bukao na demonstracijama protiv Miloševićevog režima, da bi 5.oktobra 2000. zaista, i to u vrlo značajnoj meri, doprineo ustoličenju čitave jedne nove galerije likova na tlu vladajuće političke scene u Srbiji, inače poznate pod nazivom DOS.( čast retkim izuzecima, ubrzo su otišli iz DOS-a i stavili veto na bilo kakvu dalju saradnju sa LDP-om i sličnima). I šta je posle toga uradio, sem što je zajedno sa grupom svojih aktivista, tamo nekih poluljudi, što se celi svoj život motaju po javnoj sceni Srbije, a da se pri tom stiče utisak, kako izuzev ostvarivanja onih sitnih ličnih koristi, ne znaju ni zašto su uopšte na njoj prisutni, poput Sonje Liht, Sonje Biserko,Vesne Pešić, Borke Pavićević i predugačak je spisak, srajući i kenjajući po televiziji na temu ugroženih prava nacionalnih manjina LGBT populacije utabao značajan put razvoju kulture pranja novca od strane raznih Nevladinih organizacija,…a što paralelno, uzevši u obzir to kako su upravo najbrojnije nacionalne manjine u Srbiji, po velikim lobijima na svetskoj vladajućoj političkoj sceni, poznati Jevreji i Albanci, kao i sve snažniji uticaj lobija LGBT populacije, potpuno prirodno otvara gotovo stoprocentnu mogućnost nastanku i daljoj ekspanziji klime lobističkog društvenog delovanja na tlu Republike Srbije i zemalja u regionu.
Eto to je čitava filozofija sramnog Čedomoronovog politikanstva, uz doduše poneki medijski skandal ostalih aktivista, kao što su slikanje menadžerke GO LDP-a u Novom Sadu u lascivnom položaju za muški časopis Playboy, raznorazne antisrpske odvale uglavnom gore spomenutih persona u emisijama starog B92, (ako vas interesuju koje su, samo otidite na Ju Tjub i pogledajte emisije njihove mecene Olje Bećković), dok je uz svesrdnu podršku simpatizera iz kulturnog sektora Jovana Ćirilova i Svetislava Basare, baš ta Borka išla čak dotle da podržava stavove, pored Cece Ražnatović, definitivno jedne od najvećih uništiteljskih figura srpske pop kulture, Jelene Karleuše, i najzad, neprestano vezivanje ličnosti jednog dela ove vesele družine za konzumiranje opojnih sredstava, što je eskaliralo nedavnim krivičnim gonjenjem dramaturga Biljane Srbljanović, zbog dva puta kupljene odredjene doze kokaina od lokalnog narko dilera, pa još da zlo bude veće, odmah nešto malo nakon ovog nemilog dogadjaja dotična, umesto proslavljene multimedijalne umetnice Isidore Bjelice, iznenada dobija radno angažovanje nastavnika sa zvanjem docenta na FDU- u Beogradu.

Ko su im koalicioni partneri?

Znam da je druga crna jedinica gospodin Žarko Korać, ali pošto se ime njegove partijice vezuje samo za organizaciju Gay parade iz davne 2001. godine, i ništa drugo, barem ne značajno, preći ću direktno na treću crnu jedinicu ovog konglomrata, za koju mi osećaj govori da je ubedljivo najcrnja, te kao takva po prirodi, neovisno od toga što je u predizbornoj kampanji nigde nema, ključna. Ne, zaista ništa proročki, kako vi gospodo iz paz` slučajnosti PREOKRETA pokušavate da prevodite moj lik i delo,...jednostavno reč je od davnina poznatom Vuku Draškoviću,…pored Nikole Šećeroskog, najautentičnije figure na jugoslovenskoj i srpskoj političkoj sceni ikad, u pravom smislu te reči- čoveka čudotvorca, čija ličnost na nevidjeni način sjedinjuje sve osobine ličnosti dvojice najvećih političkih antagonista iz perioda druge Jugoslavije,…Naravno, bilo ih je više, ali kada se govori o Vuku, misli se ni manje ni više nego na ličnosti Josipa Broza Tita i četničkog vodje, Draže Mihajlovića.
Posle rada u post-Titovoj vladi, na mestu šefa kabineta Mike Špiljka, najedanput postaje velika Srbenda koja 91. kada je u istinu svako, nije moralo na RTS-u, ali postojalo je još mnogo, naravno svaka u službi druge političke ideologije, i što je najvažnije izuzetno gledanih TV kuća, mogao da kaže ama baš sve što mu je bilo na umu, zbog navodne cenzure nacionalne televizijske kuće RTS, pokreće velike demonstracije u kojima su stradala dva mlada života. Da bi nakon nekoliko dana provedenih u zatvoru, iz koga je, kako brojni politički tekstovi navode, pušten po nalogu Masonske lože, na savršen način uspeo da se, kao narodni poslanik, ukalupi baš u tu, zbog koje se odlučio na jedan ovakav potez, Miloševićevu diktatorsku vladavinu. No, kako mu se ubrzo obećano inostrano blago učinilo daleko sjajnijim, a na drugoj strani radne navike predstavljaju slabiju stranu, krajem 96. na početak 97. ponovo, protiv Miloševićeve diktatorske vladavine, pokreće čuvene šerpe i lonci demonstracije, na kraju čije DOS-ovske balade, činilo se kako je uspeo da u očima naroda, sebe utvrdi samo jednom materijalnim nezasitom budalom. Ali, nije za džaba stara izreka- Svako čudo za 3 dana, koja bi u slučaju ove, kako ustanovismo moralne nakaze prikazala sopstveni joj prevrtački povratak na političku scenu Srbije, ovoga puta u Koštunicinoj, snažno srpski orijentisanoj vladi, u kojoj je u periodu od 2004.-2007.god. obavljao funkciju ministra spoljnih poslova, a nakon čijeg isteka, nastavlja svoje političko delovanje, pa kako će nego opet posredstvom narednog, i to dijametralno suprotnog ideološki-političkog prevrtluka u vidu sklapanja koalicije sa evropski orijentisanim partijama DS ( Boris Tadić), G17+ (Mladjan Dinkić), i LSV (Nenad Čanak), , sa doduše mizerna, ali ipak 4 poslanička mandata. Složićete se, sasvim dovoljno da ga neki isti takav, samo još gladniji i borbeniji prevrtač poput ekstremno liberalnog Čede privije uz svoje skute. Vidim, nešto ga baš i ne favorizuje, od nove godine, odnosno kada je, valjda iz razloga što su im inostrane mecene naprasno uskratile novčanu pomoć, istim takvim naprasnim intenzitetom napravio još jedan prevrtački korak, na maestralan način odglumivši ulogu velikog Srbina, koji mudro prozbori - Srbiji nije potrebna Evropska Unija.

Sasvim logično što ga, od nove godine, gotovo uopšte i ne favorizuje, pa potrebno je,… ma šta je kod takvih političkih prevrtača uopšte i potrebno?,… Šta??? ,… ( kada ) Duša se ne može ni kupiti ni prodati. Vrlo jednostavno – ili je imate, ili preokretavši se po tom jedinom znanom sataninom trojstvu – NOVCA, SLAVE I MOĆI gotovo da vam ništa više nije potrebno,… jednostavno kao da je nemate,… a možda je i stvarno nemate?! Ostaje vam samo da se onako instinktivno u prenesenom značenju te reči, s obzirom da njeno veličanstvo označava produkt vama apsolutno stranih umnih procesa - PITATE : kako ćete što jednostavnije Uspešno da se Preokrenete! Hoću reći – EVO KAKO TO PREOKRETOVCI JOŠ USPEŠNIJE MOGU:

- Kao i svaka liberalno-prevrtački, američki nastrojena skupina, PREOKRETOVCI sada za početak, odmeravaju i planiraju, (pljuju sve od srpski nastrojenih do evropejaca, plaćeni su sa strane, i šta su onda?!), pa ukoliko prema nezvaničnim, ali iole umnom čoveku imajući samo na umu njihove sve učestalije pregovore sa političkim marionetama iz Obećane Zemlje, nekada do Šešeljevog odlaska u Haški tribunal SRS-a, veliki srpski nacionalisti, a danas direktni američki plaćenici, pa još podržani i od strane najjačih pripadnika srpske sive ekonomije, Naprednjaci predvodjeni Tomom Nikolićem i Aleksandrom Vučićem, kao prošle godine pokrenu kakvu bunu, npr. protiv kradje glasova (DS vodi i opovrgava svaku mogućnost pravljenja koalicije sa njima) oni će im se svakako prišljamčiti. A sa Amerikom, to svi znamo, zajebancije i protivljenja nema!!!

Još uvek vas čudi to što ih dovodim u vezu sa Naprednjacima?!,… u čiju bi problematiku svesti, bilo krajnje izlišno, sad nešto kao dublje zalaziti, zato što se nadam kako bi svaki iole pametan čovek trebao da zna da je ona, kratko i jasno – Preokretljiva! Prodana! Sužena! Dovoljno je samo osvrnuti se na poteze kao što su : izdaja gospodina Šešelja, svog kuma, čiju su ličnost, gotovo do samog trenutka napuštanja SRS-a, reči gospode Nikolića i Vučića opisivale baš ovim najmilostivijim rečima kojima danas, čini se, još milostivije opisuju život svojih potencijalno potlačenih; nakon ukazane podrške ruskog ambasadora, najedanput se okreću dijametralno-suprotnoj američkoj ideologiji, i na tle Srbije dovode čoveka koji je bukvalno zagovarao zločinačke NATO napade; oprečnim izjavama po pitanju ulaska Srbije u EU i stanja Kosova, u budućnosti,………………..

A zašto vas čudi, kada su i jedni i drugi naklonjeni američkim idealima?! Možda zbog toga što PREOKRETOVCI pljuju po svim partijama, posebno po blago evropejski orijentisanoj vlasti, ali znamo valjda to da se EU samo ponaša kao gospodarica, a u stvari je Američka sluškinja. Pa identično tako pljuju i Naprednjaci, zar ne?! Doduše još snažnije, ali logično budući da imaju veće glasačko telo. Možda zbog toga što je Toma u poslednjem trenutku preinačio vlastitu retoriku, izrekavši – Ne dolazi u obzir koalicija sa LDP-om. Pa nije valjda Toma lud da posle povratka nekoliko hiljada Lesija u redove Radikala izgubi još odredjeni broj naivnih srpski orijentisanih glasača. Zašto bi to radio, kada će i jedni i drugi, prema statistikama, ući ako ne u vladu, onda makar u skupštinu. Možda čak i bolje, da dobiju više na vremenu, kako bi potom još snažnije svojim opozicionarskim marifetlucima koji su im do sada, malo je reći, izvanredno išli od ruke, izazvali nerede, prevremene izbore, te onda na velika vrata sklope koaliciju, kojoj će potom još ogorčeniji i bezumniji Srbi hrliti i hrliti onako poput davljenika koji se hvata za slamku spasa. Ma sve, da je i tada ne sklope, odakle prost srpski narod, koji danonoćno dirinči kako bi stvorio koji dinar više da plati preskupe komunalije, može uopšte i da pretpostavi šta oni kuvaju iza sopstvena 4 zida. A kada skuvaju onda po pravilu bude prekasno. Možda, nakon što se u izdvojenom obliku, izbore za svoje mesto pod Suncem, po onom starom dobrom scenariju u pomoć pozovu svoje na daleko čuvene američke misionare da daju završnu reč.

Zato, ponovo se pitam, odakle mi, prosti Srbi, koji danonoćno dirinčimo kako bi stvorili koji dinar više da platimo preskupu hranu, preskupe komunalije, kupimo koju krpicu i eventualno kao poslednji bednici odemo na neko egzotično letovanje ili zimovanje, pa se zbog previsokih cena brže vratimo no što smo otišli, možemo da znamo šta oni sve to kuvaju iza naših ledja. A kada saznamo uvek bude prekasno. Tako najzad, jedino što ćemo moći ogleda se u tome da im se zahvalimo što su nas naučili toj najvećoj istini vladajuće svetske političke scene – EVROPSKA UNIJA I AMERIKA SU JEDNO HOMOGENO ZLO SVETSKE POLITIKE, KAKVO PRETI DA OVLADA ČITAVIM SVETOM!!!,…odnosno da im se, dok poput poslednje marve danonoćno budemo dirinčili po velikim fabrikama, tržnicama, i ostalim institucijama u rukama svetskih moćnika, zahvalimo na tome što su nas naučili da cenimo sve one prave vrednosti kakve smo nekada imali – PRAVO NA IMANJE SLOBODE EMOCIJA, MISLI, NORMALNOG RADNOG MESTA NA KOME SMO KAO DOBRI RADNICI CENJENI, I KVALITETNO OSMIŠLJENOG SLOBODNOG VREMENA U KOME UŽIVAMO, I IDEMO DALJIM PUTEM NAPRETKA PO SVIM DELOVIMA SOPSTVENE LIČNOSTI.
Uostalom, sami procenite da li ćete dozvoliti da se na tlu vaše, do pre par godina snažno utemeljene države Srbije i svih prirodnih, tradicionalnih i kulturnih bogatstava koja joj niko oduzeti ne može, napravi još jedan bezumni, teroristički i monopolistički Divlji zapad. Još jedna lažna demokratska državna tvorevina u kojoj će obične, ionako već neumitnom borbom za golu egzistenciju, mentalno problematične Srbe, nakon što ih svojim ispraznim forama baš ono dibidus zaglupe i zatupe, počnu da tretiraju kao običnu marvu koja će od jutra do sutra dirinčiti za velike fabrike, tržnice, i druge ustanove u rukama stranih kapitalista, dok će ONI, i ovo malo nove intelektualne i kulturne elite angažovati kako bi pravila raznorazne američke šarade sa ciljem skretanja pažnje naroda od onoga što čini ključne probleme nove Srbije,… a problem je samo kao što vidite, evo ne smeta mi, ni po ko zna koji put, da kažem – ZAPADNIM KAPITALISTIČKIM MOĆNICIMA SA GLOBALISTIČKIM ASPIRACIJAMA PRODANA ZEMLJA- SRBIJA KOJE VIŠE NEMA!!!


E, bas zbog ovakvih tekstova je hrabro glasati za LDP, a kukavicki zastupati sve gore navedene stavove - jer za njih necete dobiti ciglu u glavu vec tapsanje po ramenu. Super je u zemlji Srbiji biti "patriota" i heteroseksualac i vernik pravoslavac i rosfil i evromrzitelj i mracnjak. I bezbedno je. I bedno. I jadno. I huskacki. Mentalitet svetine i rulje je uvek sigurnije zastupati.
ozbiljno ozbiljno 13:01 08.05.2012

Re: o preokretacima

E, bas zbog ovakvih tekstova je hrabro glasati za LDP, a kukavicki zastupati sve gore navedene stavove - jer za njih necete dobiti ciglu u glavu vec tapsanje po ramenu. Super je u zemlji Srbiji biti "patriota" i heteroseksualac i vernik pravoslavac i rosfil i evromrzitelj i mracnjak. I bezbedno je. I bedno. I jadno. I huskacki. Mentalitet svetine i rulje je uvek sigurnije zastupati.


Ja sam bivsi glasac LDP-a i veoma mi je tesko sto je ovaj teks 100% istinit.
Ceda je pokazao da nema nikakve principe i da je sposobaan da podrzi svakoga ko ponudi dobar dil...nema ovo veze sa nekim desnicarima, nacionalistima, rusofiilima, pravoslavcima...ovo je , na zalost, istinita slika necega u sta sam nekada iskreno verovao i smatrao da zaista donosi nesto novo....kukavicluk je glasati za LDP pored evidentne zelje te stranke da zarad licnih interesa lidera bude u bilo kojoj vlasti po svaku cenu
sevarlica sevarlica 14:48 08.05.2012

Re: o preokretacima

Super je u zemlji Srbiji biti "patriota" i heteroseksualac i vernik pravoslavac


Hm, ja se nalazim u ovome ali se nikako ne nalazim u tekstu tog Vlahovića.
Taj tekst kao da je pisao Sloba iz groba. Kakva mržnja prema svemu.
MarkoPustolov MarkoPustolov 12:04 08.05.2012

Belo ako mene sve je beloooo

DS bole beli listici jer znaju da su to UGLAVNOM (70%) njihovi potencijalni ili bivsi glasaci i plase se da sa tim procentom na drugom krugu njihov kandiat Forst Gump nece proci.

LDP bole beli listici jer su se nadlai da ce barem delom biti njihovi (20%)

SNS bole beli listici jer su se nadali da ce sa njima Grobar ipak biti bolji nego Forest (mada ih vise bole dveri)

TOLKO! Basta! A sad odo da kupim nove flomastere deci da vezabaju za drugi izborni krug!


palilula92 palilula92 13:44 08.05.2012

Re: Belo ako mene sve je beloooo

TOLKO! Basta! A sad odo da kupim nove flomastere deci da vezabaju za drugi izborni krug!

a ds marketing u punom sastavu kod Sase na blogu, rafal, paljba, potpuno ocigledno
Ja nisam glasala jer mii je izborno mesto 5 sati voznje od kuce, te nisam mnogo razbijala glavu dal treba ovako ili onako glasati.

Gledano sa strane, ovo je sad borba za bele listice ili kako da ih bude manje za dve nedelje. Sasa, ti mozes da objasnjavas koliko god hoces, oni razumeju sta ti pricas ali imaju drugi zadatak i cilj.
Saša Radulović Saša Radulović 17:44 08.05.2012

Re: Belo ako mene sve je beloooo

Gledano sa strane, ovo je sad borba za bele listice ili kako da ih bude manje za dve nedelje. Sasa, ti mozes da objasnjavas koliko god hoces, oni razumeju sta ti pricas ali imaju drugi zadatak i cilj.


Samo opušteno :) Ovo je sve sporta radi.
gradska_shmizla gradska_shmizla 14:42 08.05.2012

besmisleno

Beli listicu su jednostavno - besmisleni. U idealnom slucaju, nekoliko preduzimljivih i pametnih pojedinaca bi napravilo kvalitetan plan i program i ponudilo ga na izborima. Barem se nije bilo tesko kandidovati. Al ne, idemo da zvrljamo gluposti.
Svima onima koji su se dovitljivo nasalili u nedelju, isto tako ce se i Vlada saliti sa radnim mestima, porezima i inflacijom.
To ponasanje se valjda preraste do visih razreda osnovne. Ako ti se ne svidja sta imas za rucak, ti napravi sam/a sebi sta ces jesti. A ako ne znas, onda gladuj. Nema u zivotu dobe nane da donese pljesku ili burek pobunjenom unuku.
palilula92 palilula92 14:46 08.05.2012

Re: besmisleno

U idealnom slucaju, nekoliko preduzimljivih i pametnih pojedinaca bi napravilo kvalitetan plan i program i ponudilo ga na izborima.

prosto ko pasulj, stvarno me cude ovi blogeri sto to ne uradise, mozda sledeci put, 2-3 bloga i eto nama plana i programa
Atomski mrav Atomski mrav 14:46 08.05.2012

Re: besmisleno

Ništa nisu besmisleniji od glasanja za bilo koju opciju sa glasačkih listića na ovim izborima.
MarkoPustolov MarkoPustolov 15:29 08.05.2012

Re: besmisleno

gradska_shmizla
Beli listicu su jednostavno - besmisleni. U idealnom slucaju, nekoliko preduzimljivih i pametnih pojedinaca bi napravilo kvalitetan plan i program i ponudilo ga na izborima. Barem se nije bilo tesko kandidovati.

jaaaooo da kako se nismo setili da pitamo malu maricu da nam objasni politiku i politicki sistem
Saša Radulović Saša Radulović 19:33 08.05.2012

Re: besmisleno

U idealnom slucaju, nekoliko preduzimljivih i pametnih pojedinaca bi napravilo kvalitetan plan i program i ponudilo ga na izborima.


A u ovom neidealnom, realnom, svakodnevnom? Možda neko uputstvo.
Dete drago, ispečeš pa rečeš.
little_radojica little_radojica 15:50 08.05.2012

Лични осврт на тему белих листића...

Хтео бих да похвалим чланак и конструктивну дискусију.

И поред тога што је јако добро за Србију да се појавио већи број грађана који мисле својом главом и који немају стомак да сваре овако јефтине кампање и обећања, ипак мислим да сви ми који смо прецртали листић нисмо успели. Мало нас је. Јесте, неки ефекат је постигнут, јесте да је тешко у медијима па и на интернету доћи до свих цифри гласања и да се у сумирању резултата податак о броју белих листића игнорише, што јасно ставља до знања да им не прија. Али ја сам се некако потајно надао да ће народ Србије на себи својствен, оригиналан, импровизујући и спонтани начин показати врата и овој гарнитури политичара. Средство је небитно, да ли тоталним бојкотом избора или победом белих листића, легитимитет изборима би био ускраћен и чак ни ови наши без-образни политичари се не би усудили да тако формирају власт, сигуран сам. Јер знају шта је кука и мотика и како су уопште и дошли у фотеље. И то би био цивилизацијски помак, пуч без пуча, тајм аут свима да се добро замисле да ли смо ми баш толике овце и да ли баш све ово можемо да поднесемо. Сигуран сам да би нас такав колективни чин учинио ближима Европи и демократији него што смо икада били.

Видим да се и тон председника мало променио после избора, прича да је схватио поруку гласача, али да ли је? И да ли је сад за то касно? Ђиласу, с друге стране, није јасно. Одкуд сад ми? Како ми то тако?

Морам и да нагласим да је у другом кругу ипак ствар јаснија. Други је улог на столу. Бирамо председника, неког чија су уставна овлашћења мала, а утицај по нашу слику у свету велики. Мислим да је од понуђених кандидата ипак бољи, а не мање зло, Борис Тадић. Да причамо о првом кругу можда и не бих овако мислио, али што се другог круга тиче немам дилему. Проблем са Тадићем је што са позиције председника наступа као премијер и да није опасно то би већ личило на циркус. Видео сам света и нисмо ми толика банана република, нити су они такви магови да би ми ово требали да трпимо.

И мали осврт на математику. Жао ми је што пуно људи мисли да би прецртавањем листића или неизласком на изборе ми сами себи одсекли грану на којој седимо. А поготово ми је жао због оних што мисле да је ових 4% нешто значило Николићу или Дачићу. Пат позиција нам је била загарантована без обзира на број белих листића, а влада ће се у сваком случају правити бар 6 месеци уз јагњетину на ибарској магистрали. Пропустили смо прилику да им више забиберимо и да их политички васпитамо. Да се створи својеврсни преседан који би нам дао крила да изађемо из статуса кво и да можда коначно дођемо до консензуса о најбитнијим националним питањима и станемо на пут партијаштву.

Ово нам показује и где је наша улога у свему овоме што нам се дешава. Превише нас је конформиста и превише смо летаргични. Ово је Балкан, нема опуштања, морамо имати и више енергије за политику. Мало по мало, али сви. Не смемо им допустити да нам долазе у штале и сликају се с нашом стоком само кад су избори. Не смемо себи дозволити да нас маме и тате запошљавају преко неког чике у јавно предузеће. Не смемо им дозволити да нас користе за лепљење плаката, ношење њихових парола и слика и за клицање њихог имена.

Мени је рођени ујак потурао папир да потпишем да сам сигуран глас за неку странку, не знам ни коју, јер се његовог пријатеља син запослио у јавном предузећу, па сад мора да скупи 8 таквих потписа застранку. Еј, бре. Само сам га погледао и он је склонио папир. Жао му је, каже, добар човек. Ја бих пре јео корење него то себи допустио. А чуо сам за гомилу таквих примера. И то је постало нормално нико нема етички проблем са тим. А ту нам нису криви ови понуђени на листама. Свако има свој минимум и сам га одређује.

И зато, кад ми опет сервирају тањир са сплачинама, а ја сам поштено платио сарму, ја ћу им га демонстративно одгурнути и никад им више нећу доћи. Боље него да им га ломим о главу или да се правим да је баш укусно, кад већ ето, нема боље...
mlekac mlekac 10:32 09.05.2012

Re: Лични осврт на тему белих листића...

little_radojica
Хтео бих да похвалим чланак и конструктивну дискусију.

И поред тога што је јако добро за Србију да се појавио већи број грађана који мисле својом главом и који немају стомак да сваре овако јефтине кампање и обећања, ипак мислим да сви ми који смо прецртали листић нисмо успели. Мало нас је. Јесте, неки ефекат је постигнут, јесте да је тешко у медијима па и на интернету доћи до свих цифри гласања и да се у сумирању резултата податак о броју белих листића игнорише, што јасно ставља до знања да им не прија.


Evo, imas na Blic-u Belim Listicima falilo do cenzusa taman koliko i SRS. Samo sto mi nije jasno sta bi bilo da su Beli listici presli cenzus?
little_radojica little_radojica 06:50 10.05.2012

Re: Лични осврт на тему белих листића...

mlekac
little_radojica
Хтео бих да похвалим чланак и конструктивну дискусију.

И поред тога што је јако добро за Србију да се појавио већи број грађана који мисле својом главом и који немају стомак да сваре овако јефтине кампање и обећања, ипак мислим да сви ми који смо прецртали листић нисмо успели. Мало нас је. Јесте, неки ефекат је постигнут, јесте да је тешко у медијима па и на интернету доћи до свих цифри гласања и да се у сумирању резултата податак о броју белих листића игнорише, што јасно ставља до знања да им не прија.


Evo, imas na Blic-u Belim Listicima falilo do cenzusa taman koliko i SRS. Samo sto mi nije jasno sta bi bilo da su Beli listici presli cenzus?


Да, али то је само за парламентарне изборе, не пише рецимо појединачно за сваки град. Мене лично баш интересује који је број белих листића због којег се чак и Ђилас узбудио... Не кажем да је немогуће наћи, али да се гура у страну, ако ништа друго занимљиво је као куриозитет.

Такође, ништа битно се не би променило ни да су простестни бели гласови прешли цензус, не видим зашто би. Већ сам рекао да мислим да би само неки научно-фантастични енормни број, рецимо 20-30% могао да подрије легитимитет изабраних и да им евентуално утера страх у кости и да их натера да се мало уозбиље, да мало анализирају ситуацију па да се реше неких штетних кадрова и за њихове партије ии за наше животе. Превише су се опустили и сад мисле да ми баш свакакву причу можемо да прогутамо и да баш сваки неуспех може да се прикаже као велики успех.

И опет најпоштеније је да СНС, ДС и СПС добију гласове од својих стварних бирача, а да они којима је стварно мука од свега тога на неки начин то и кажу. И да су сви они који су гласали за ДС само да не би СНС победио гласали бело, опет се ништа значајније не би променило у расподели гласова међу ове три странке и ДС би остао на власти, али би знали да им је то крај ако не донесу и резултате у том мандату... По(р)ука белих листића би онда била много дубља и значајнија мада, као што рекох, не би ништа директно променила
hajkula1 hajkula1 14:50 09.05.2012

nesto

Kao da su neki komentari nestali? Beli plašt ?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana