Sport

plava šljaka

AlexDunja RSS / 09.05.2012. u 22:45

15917523424fa9894949c87708157495_size3.JPG 

otvara sva prethodna pitanja,
rekla bih.

fed će lakše od ostalih,
rafa je emotivan,
novaku ne odgovara.

plava zemlja ne postoji,
i ne bi trebalo da postoji.



Komentari (253)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

AlexDunja AlexDunja 22:49 09.05.2012

plavo nebo, though:)

loader loader 00:51 10.05.2012

Re: plavo nebo, though:)

plava zemlja ne postoji,
i ne bi trebalo da postoji.

Nešto mi tu vuče na Miroslava Antića...

Nego, kako je ona šljaka plava šljaka? Uobičajena šljaka farbana u plavo, ili neko plavičasto stenje koje je samleveno.., ili šta već? Vidim da je nekim igračima nepoznanica kako loptica odskače na plavoj šljaci. To mi govori da po sastavu ili granulaciji nije ista kao crvenkasta šljaka.
AlexDunja AlexDunja 08:24 10.05.2012

Re: plavo nebo, though:)

To mi govori da po sastavu ili granulaciji nije ista kao crvenkasta šljaka.


sve te šljake su različite po sastavu,
ja se u to ne razumem, ali izgleda da je ova manje homogena,
više se lepi za patike, i klizavija je od ostalih...

i izgleda bizarno
loader loader 08:33 10.05.2012

Re: plavo nebo, though:)


Kao plavi šlag u prahu



blau.punkt blau.punkt 22:52 09.05.2012

otis blue :))




edit: ne brini dunjo, i to ce kao i svaka besmislena trendi pojava uskoro pasti u zaborav.. mali test za izdrzljivost
ali i mali ispit za coveka (pognuti glavu i trpeti besmislicu, ili je UKINUTI?)

a sve blue sto valja, to ce ostati..
eto, to nebo..
i blue otis
a neke blue-s-ove da ne spominjem
AlexDunja AlexDunja 23:10 09.05.2012

:)

AlexDunja AlexDunja 23:15 09.05.2012

Re: otis blue :))

a sve blue sto valja, to ce ostati..

u to ni najmanje sumnje nema
blau.punkt blau.punkt 23:22 09.05.2012

pfff

da. ovo je bas opomena.

dobija ih covek onoliko.




videcemo.

AlexDunja AlexDunja 23:24 09.05.2012

Re: pfff

dobija ih covek onoliko.

ljudi uvek dobiju:)
ovako ili unaokolo:)
blau.punkt blau.punkt 23:29 09.05.2012

Re: otis blue :))

b.b.kralj

neopisiva je moja sreca bila pre par godina
na koncertu - tek par redova daleko od njega
dovoljno blizu da mu vidim svaki izraz lica
dok vladarski samouvereno potpisuje blues.
koji car je to..

zivece zauvek.
cult cult 08:59 10.05.2012

Re: otis blue :))

koji car je to..

car nad carevima.
dragoljub92 dragoljub92 23:09 09.05.2012

зајебалисе

сувише јака
bubamarac bubamarac 23:17 09.05.2012

Re: зајебалисе

fed će lakše od ostalih,


Bas je lagano dobio Raonica.
AlexDunja AlexDunja 23:17 09.05.2012

Re: зајебалисе

сувише јака

odbiva
AlexDunja AlexDunja 23:19 09.05.2012

Re: зајебалисе

Bas je lagano dobio Raonica.

el nije?

ili ti misliš da je moglo drugačije?
bez proveravanja.
bubamarac bubamarac 23:25 09.05.2012

Re: зајебалисе

AlexDunja
Bas je lagano dobio Raonica.

el nije?

ili ti misliš da je moglo drugačije?
bez proveravanja.


Zera!
4:6 7:5 7:6
AlexDunja AlexDunja 23:27 09.05.2012

Re: зајебалисе

Zera!
4:6 7:5 7:6

ti si u toku meča mislio da će raonić
da pobedi?
bubamarac bubamarac 23:29 09.05.2012

Re: зајебалисе

Ma vidio rezultat, pa zakljucih da je bila laganica. Oprosti.
AlexDunja AlexDunja 23:34 09.05.2012

Re: зајебалисе

Oprosti.

:)) ništa
fed je u prvom setu imao jedan servis gejm
sa probama:))

raonić je igrao kako najbolje može.
iz sve snage, sa svim servisima.
kuku tenisu, ako me razumeš:)
bubamarac bubamarac 23:41 09.05.2012

Re: зајебалисе

Ko nekad Rosko Tanner. Rupe ostajale poslije njegovih servisa. Igrao jednom finale Wimbledona, al ga Borg dobio 3:2. To je, mozda, prvi teniski mec koji sam gledao.
AlexDunja AlexDunja 23:44 09.05.2012

Re: зајебалисе

Ko nekad Rosko Tanner. Rupe ostajale poslije njegovih servisa. Igrao jednom finale Wimbledona, al ga Borg dobio 3:2.

pa da, davno je to počelo:)
blogov_kolac blogov_kolac 23:43 09.05.2012

odjeci i reagovanja

Ne postoji opravdanje niti podloga na kojoj Novak Djokovic sme da izgubi set od igraca koji nije u prvih sto, ukljucujuci tu i led, pesak, vulkansku lavu, zivo blato...

Medjutim, u jucerasnjoj Novakovoj jadikovki ima jedan detalj na koji najozbiljnije treba obratiti paznju, a to je da ona njegova cuvena proklizavanja bas na ovoj podlozi nose mnogo vecu dozu rizika nego na ostalim. Ako to nije preuvelicavanje, mislim da bi Novak trebao bukvalno ovog momenta da spakuje kofere i napusti ovaj turnir! U sledecih 100-njak dana ceka ga Rolan Garos, Vimbldon, olimpijski Vimbldon i US Open, i zasto ista da rizikuje? Kome je do eksperimentisanja neka eksperimentise, a ionaka niko na svetu trenutno ne proklizava kao Nole.

Ono sto je mene zbunilo na ovom turniru je sto su promenili boju podloge da bi tv gledaoci mogli lakse da prate lopticu, a ja danas hteo da bacim pogled na danasnji derbi mec zenskog dela zreba Ivanovic-Azarenka, kad ono nigde linka za stream na internetu (pouzdan dokaz da nema nigde TV prenosa iako se igra na glavnom terenu). Pa koji je onda smisao bolje preglednosti poena, ako ne pokrivaju tv prenosima cak ni ovakav jedan mec??
AlexDunja AlexDunja 23:51 09.05.2012

Re: odjeci i reagovanja


Medjutim, u jucerasnjoj Novakovoj jadikovki ima jedan detalj na koji najozbiljnije treba obratiti paznju, a to je da ona njegova cuvena proklizavanja bas na ovoj podlozi nose mnogo vecu dozu rizika nego na ostalim.

pa čekaj,
i ne samo za njega.
ko god prokliza rizikuje.


ovo za anu, nemam pojma, nisam bila tu da tražim, al
mi neverovatno da nije bilo prenosa
niccolo niccolo 07:27 10.05.2012

Re: odjeci i reagovanja

Ono sto je mene zbunilo na ovom turniru je sto su promenili boju podloge da bi tv gledaoci mogli lakse da prate lopticu

Iskreno nisam primetio ovaj efekat
AlexDunja AlexDunja 08:26 10.05.2012

Re: odjeci i reagovanja

Iskreno nisam primetio ovaj efekat


toliko je neobično, da se ne primećuje,
iako, verovatno postoji.


Milutin Milošević Milutin Milošević 10:45 10.05.2012

Re: odjeci i reagovanja

Ono sto je mene zbunilo na ovom turniru je sto su promenili boju podloge da bi tv gledaoci mogli lakse da prate lopticu

Jednostavnije bio bilo da šljaka ostane crvena a da lopticu ofarbaju u zeleno
Dr M Dr M 23:45 09.05.2012

Next?


Da li je sledeći korak plava trava na Vimbldonu?

Ili

Atomski mrav Atomski mrav 23:49 09.05.2012

Blu je plavo,

blu je okruglo...
bubamarac bubamarac 00:02 10.05.2012

Re: Blu je plavo,

Atomski mrav
blu je okruglo...


A i Pesma je plava



ivana23 ivana23 00:00 10.05.2012

***

WHY IS THE BLUE CLAY GIVING PLAYERS SO MUCH TROUBLE?



My thoughts and views from Madrid...

Having been in Madrid the past couple of days and been on the courts, one thing struck me as the possible problem.
It’s that the amount of clay covering the surface is lesser than normal. If you dig your foot into the surface and remove some of the clay, you will notice that the underlying surface is a hard rubber like mat. When water is sprayed on the surface, it become slippery. This, in my opinion, is what’s causing the main problems.
Let me say this, the problem is not the fact that the color is blue, even though the change from the traditional brown is quite a shock. Lets not forget the Australian Open changing court color from the green to that bright blue! The players had a lot to say about that too.

If a court is only thinly covered with clay on the entire court or in certain areas, sliding will be difficult, making balance and stability an issue. On the other hand, courts with plenty of clay and a soft feel to the ground will allow players to slide easily and at significant distances across the court with enough momentum generated before the slide.
However, if you watched world number 1 Novak Djokovic today, you would've seen a player that looked like he'd never set foot on clay before. And we all know he's a great mover on any surface.

Another issue thats causing problems, is that clay is being swept onto areas (mostly center area of baseline) and then being watered, causing thicker parts. Therefore we have areas of less and more clay, which causes unpredictability for the players movement.

Lets not forget that there is the green clay as well, mostly in the USA, and this has also a different slide effect.

So in essence, I feel it’s the amount of clay (or limited amount) and the underlying surface that is causing the main issue here, not the color – that’s a mindset thing!

>>>>>

Allistair McCaw is the Performance Specialist to Grand Slam Champions & some of the world's best athletes. He is a specialist in movement training for world class squash and tennis players.

Visit www.themccawmethod.com
AlexDunja AlexDunja 00:05 10.05.2012

Re: ***

So in essence, I feel it’s the amount of clay (or limited amount) and the underlying surface that is causing the main issue here, not the color – that’s a mindset thing!


to kažem.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 00:37 10.05.2012

Re: ***

to kažem


Pa to je rekao i Nadal, da je pitanje podloge i količine šljake, ali niko ovde to ne sluša, nego svi udarili u SveCku zaveru da se Novak shebe.

http://www.b92.net/sport/tenis/masters/vesti.php?yyyy=2012&mm=5&dd=5&nav_id=606684&start=-10

"Takođe, teren je klizaviji nego inače, ne znam da li ima premalo šljake, a ispod je beton ili šljaka postaje klizava kada se ofarba u plavo“.

„Nisam stručnjak, ali primetio sam to. Dalje, u nekim trenucima teren je mek, ali to nije toliko zabrinjavajuće“, dodao je Nadal.

Na kraju, Španac je rekao da su problemi isti za svakog igrača"


Dakle svi su isti, samo je Novak klizaviji ;>>

                
ivana23 ivana23 00:47 10.05.2012

Re: ***

...ali niko ovde to ne sluša, nego svi udarili u SveCku zaveru da se Novak shebe.


Koji svi? Linkuj takav komentar.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 01:41 10.05.2012

Re: ***

Koji svi? Linkuj takav komentar.

A koji će ti? Ako te baš zanima ima ih unazad dvadesetak dana, ali što bi neko sada išao i kopao po starim komentarima samo da bi čitao gluposti? No, ajde, eve ti jedan link sa par specimenova ;>

http://www.b92.net/sport/tenis/masters/komentari.php?nav_id=602527

Zaverenik br.1

"Nedo im Bog turnir za vise poena u Beogradu. Ima da im nametnemo u opancima da igraju, pa da se onda nas Nole oseca kao kod kuce. Sta ce jos izmisliti da udovolje Nadalu. Pazi, Nadal drugi na svetu, a u svom kosturu u Monte Karlu igra bez vodecih, a Noletu uvalili Mareja u njegovu polovinu.
(Omoguceno by Nike, 21. april 2012 18:28) "

Zaverenik br.2

"Čisto sumnjam da Nadal nije, barem, trenirao na toj šljaci!!!

Na RolanGarosu, nakon Noletove dotadašnje dominacije, ''panično'' su promenili loptice i mada ta promena nikome nije odgovarala, najmanje je odgovarala Novaku jer je pre toga već uhvatio ritam i kontinuitet pobeda.

Svi se sećamo šta je Nole radio sa Nadalom, na prethodnoj vrsti šljake, u Madridu i koliko je ona odgovarala njegovoj igri.

Ova promena ponovo neće odgovarati mnogima, ali će najmanje odgovarati Novaku, iz prostog razloga što brani titulu i gubi veliki broj poena ukoliko je ponovo ne osvoji, pa čak i ako dođe do finala - prošle godine je Rafa igrao skoro sva finala, a opet je izgubio prvo mesto na ATP rang listi.

Pitam se, samo, zašto u doba Rafine dominacije na šljaci nisu vršene takve ''revolucionarne'' promene?!

Kao što je najveća pobeda ''đavola'' kada ubedi čoveka da ne postoji, tako je najveća pobeda vladara bilo kog poretka, makar to bio i teniski, kada ubede ''obične'' ljude da je zavera samo teorija!
(Vinko, 21. april 2012 15:44) "

ivana23 ivana23 09:02 10.05.2012

Re: ***

Dont Fear The Reaper


Znala sam. Napisao si:

...ali niko ovde to ne sluša, nego svi udarili u SveCku zaveru da se Novak shebe.


Kada napises ovde, podrazumeva se da pises o komentarima na ovom blogu. Zasto bi nas zanimalo sta neko pise tamo.
AlexDunja AlexDunja 09:05 10.05.2012

Re: ***

Kada napises ovde, podrazumeva se da pises o komentarima na ovom blogu. Zasto bi nas zanimalo sta neko pise tamo.


da, mi ( blogeri koji prate tenis)
odavno ne čitamo komentare na vesti:))
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:17 10.05.2012

Re: ***

Kada napises ovde, podrazumeva se da pises o komentarima na ovom blogu. Zasto bi nas zanimalo sta neko pise tamo.


Hebiga, ja ne živim na blogu (ima, zamislite drugovi života i van bloga ) pa kada kažem _ovde_ mislim na sredinu u kojoj živim ☻

Za one koji žive na blogu možda se _ovde_ "podrazumeva" da obuhvata njihov virtuelni odklon, ali čak i tada možeš da kažeš samo "Podrazumevala sam", barem dok ne odeš da ispitaš i dobiješ potvrdu od (makar ;> ) 75% populacije Bloga )


NB - kada tražiš "Link na komentar" a Blog ima jednu stranu i pedesetak komenatara od kojih je većina muzička pratnja sama tada u stvari impliciraš da tražiš eksterni link. To se meni Podrazumeva ☻

Zasto bi nas zanimalo sta neko pise tamo.


Pa ja te i pitao čemu će ti, a ti navalila - daj, daj daj!
Ali rekoh ajde; i mene počesto zanima da znam šta o nekoj stvari kažu i opskurni izvori, ili šta o tome kažu Narodne Mase, a sve uprkos tome što znam da je lepo biti blažen ☻


                  

docsumann docsumann 01:52 10.05.2012

zašto da ne i plave loptice ...

... i ljudi

AlexDunja AlexDunja 08:36 10.05.2012

Re: zašto da ne i plave loptice ...

i ljudi


e! plavi ljudi su ok

Filip2412 Filip2412 02:06 10.05.2012

...

boja je ok, sto da ne, ali ocigledno su sasvim promenili kvalitet podloge a to je kvarno,

ako se neko povredi bice odgovornost dijabole koji je napravio tu klizavu podlogu
blogovatelj blogovatelj 02:57 10.05.2012

Evo i ova plava sljaka

Naporno sljaka.

babmilos babmilos 06:59 10.05.2012

plava je super

mnogo bre vežbaju, pa se više ne zna ko je prirodni talenat a ko nabildovani automatičar. nego baš ovako treba, svakih tri, četiri godine da promene šljaku, može ljubičasta, pa zelena, pa tirkizna, pa u krug :)
AlexDunja AlexDunja 08:34 10.05.2012

Re: plava je super

mnogo bre vežbaju, pa se više ne zna ko je prirodni talenat a ko nabildovani automatičar. nego baš ovako treba, svakih tri, četiri godine da promene šljaku, može ljubičasta, pa zelena, pa tirkizna, pa u krug :)


meni trava super:))
babmilos babmilos 09:01 10.05.2012

Re: plava je super

hehe, zelena šljaka doma mog... dođu nole, rafa & janko i padnu u nesves'... a fedu milo... :)
Biljana 77 Biljana 77 07:51 10.05.2012

utisci

vizuelno - deluje kao da igraju na dnu bazena (obratiti pažnju na svetloplave "zidove", možda bi se Ana dobro snašla
Ovako.. nemam pojma .. samo se nadam da neće dovesti do toga da se neko povredi.

+ realno je ružno.. zemlja je bre crvena, bar
Rejlem Rejlem 08:16 10.05.2012

Re: utisci

plava zemlja ne postoji,
i ne bi trebalo da postoji.


vizuelno - deluje kao da igraju na dnu bazena (obratiti pažnju na svetloplave "zidove", možda bi se Ana dobro snašla


Milsim da je nedostatak pravih zidova sa keramickim policicama bio presudan za gubitak od Azarenke
NNN NNN 08:21 10.05.2012

Re: utisci

zemlja je bre crvena

Sledeći BG open igraće se na domaćoj crnoj zemlji
AlexDunja AlexDunja 08:31 10.05.2012

Re: utisci

Sledeći BG open igraće se na domaćoj crnoj zemlji

valjda postoji neki turnir u americi koji se igra na
crnoj šljaci:)
Milutin Milošević Milutin Milošević 10:51 10.05.2012

Re: utisci

Jedan turnir (da ne tražim koji) igra se na zelenoj šljaci. Bio pre koju nedelju (Čarlston valjda)
NNN NNN 08:17 10.05.2012

K'o u bazenu

Samo da se niko ne povredi!

Šljaka izgleda sexy, ali ne kao skupljačice
(na koje ove godine još nisam obratio pažnju).

Malo mi krivo zbog Raonića
(koji je osvojio više poena i imao mnogo više brejk šansi),
ali nema veze - biće br.1 za 4-5 godina.





Edit:
Pfff, dao sam isti komentar k'o moja žena
(bar sam ubacio neke muzičke klipove)
AlexDunja AlexDunja 08:30 10.05.2012

Re: K'o u bazenu

Malo mi krivo zbog Raonića
(koji je osvojio više poena i imao mnogo više brejk šansi),
ali nema veze - biće br.1 za 4-5 godina.


meni nije,
već godinama kukam što tenis ide u tom pravcu,
ali, neizostavno ide


raonić možda i stigne do broja jedan, ali pojaviće se neko veći, jači...
ozbiljni su rizici po zdravlje u takvom tenisu.

i nije baš lepo za gledanje.
teniseri oko 1.80 neće imati šansi...
babmilos babmilos 09:04 10.05.2012

Re: K'o u bazenu

ma uvek je bilo takvih "pretnji"... dal' se iko seća onog kanađanina drvoseče... Greg Rusedski beše li... dobri ljudi su zato izmislili tie break :)
AlexDunja AlexDunja 12:05 10.05.2012

Re: K'o u bazenu

dobri ljudi su zato izmislili tie break :)


ćuti, trajali bi mečevi danima,
ko izner i mau na vimbldonu...

nego vidi statistiku od sinoć:))
Raonic had
more aces (21 to 7).
less double faults (1 to 2).
Better first serve points won percentage (86% to 79%).
Better second serve points won (59 to 53).
Better first point returns (21% to 14%).
Better second serve return (48 to 41).
More winners and less unforced errors.
More points won (103 to 99).
How the hell did he lose :)))))?

babmilos babmilos 12:22 10.05.2012

Re: K'o u bazenu

AlexDunja
How the hell did he lose :)))))?

gledao na preskok (jbg, fudbal je fudbal), ali dovoljno da vidim. standardno, izgubio je bitne poene. staje mu prvi servis na brejk loptu i to je to. ali dobro, to što postoje tri tenisera koji grizu kao ludi kad mora je možda i gornja granica, ne znam da li ih je ikada i bilo više u jednom trenutku. mara prosto neće, ili ne može.
babmilos babmilos 12:26 10.05.2012

Re: K'o u bazenu

bila bi fora da naprave mrtvo ozbiljno prepodnevni turnir: nagrada milion dolara, igra se ko prvi uzme tri poena. na ispadanje, tapa-tapa i gotovo. nema nagrade za drugo mesto. i tu bi prvo poispadale tobdžije.
AlexDunja AlexDunja 12:45 10.05.2012

Re: K'o u bazenu

bila bi fora da naprave mrtvo ozbiljno prepodnevni turnir: nagrada milion dolara, igra se ko prvi uzme tri poena. na ispadanje, tapa-tapa i gotovo.


ivana23 ivana23 10:07 10.05.2012

***

Izgleda da se 'popravlja' podloga...

- The early bad vibes seemed to have been forgotten by this morning, cleared away by the blue sky, and Djokovic’s anger and denial had turned to acceptance in the words of David Ferrer. “A little slippery,” is how Ferrer, the hardest working man in tennis, described the courts. "But they’re working hard to improve it. It’s not a question of criticizing, just going out on court and doing the best you can.” Novak's diatribe appears to have helped. Tournament director Manolo Santana said today that the grounds crew worked on the courts until 4 A.M. this morning.

- Next for Madrid? Fluorescent balls, says Tiriac
Ticker - Wednesday, May 9, 2012

Madrid tournament owner Ion Tiriac tells DPA that despite the controversy over his selection of blue clay for the event, he is already working on another innovation: Phosphorescent green or orange balls. "We will improve the ball well," he said. "We think it fluorescent green or fluorescent orange, which grabs more light and works best in contrast with the blue clay."

Tiriac added that he has yet to consult the ATP about the new balls. He did admit that the new surface is too slippery and needs to be fixed, but added that, "two weeks ago in Monte Carlo [on red clay] three players broke their legs. Today, after five days of the tournament, I am more convinced than ever that the blue clay is a great step forward."

The Romanian does not believe there is danger that ATP will force the tournament to return to red clay next year.


- Rafa request to wear grass-court shoes denied
Ticker - Wednesday, May 9, 2012

Rafael Nadal tells reporters in Madrid that he asked the ATP to allow him to play with grass-court shoes on the blue clay, but he wasn’t allowed to because rules prevent it. Players have complained that the surface is too slippery. Veteran coach and TV analyst Darren Cahill said on Twitter that the grass-court shoes were banned at Roland Garros beginning in 2003.


Uopste nisam znala ovo za patike. Zasto zabranjuju patike kakve god neko zeli da nosi, ako im to pomaze u igri. Pa nisu rakete u patikama za travu. Ako moze svako da koristi reket kakav zeli ne bi li poboljsao performanse, zasto ne moze patike.
AlexDunja AlexDunja 10:53 10.05.2012

Re: ***

Uopste nisam znala ovo za patike.

nisam ni ja.
e, svašta.
babmilos babmilos 11:33 10.05.2012

Re: ***

sudija im proverava patike pre izlaska na teren, kao fudbalerima. brojanje krampona, ceo rad.
g.radicevic g.radicevic 10:18 10.05.2012

sve je plavo...

samo je nešto plavlje....




pa postane ....
crno



AD
AlexDunja AlexDunja 11:14 10.05.2012

Re: sve je plavo...

tebe baš nema
g.radicevic g.radicevic 12:30 10.05.2012

Re: sve je plavo...

AlexDunja
tebe baš nema


nema

upao u jednu mnogo opasniju vrstu zavisnosti, Hi-Fi
ono ploče, gramofoni, pojačala, dekovi
i tako



vidi lepotana
AlexDunja AlexDunja 12:43 10.05.2012

Re: sve je plavo...

upao u jednu mnogo opasniju vrstu zavisnosti, Hi-Fi
ono ploče, gramofoni, pojačala, dekovi
i tako


auuuu, pa to je mnogo opasno:)

stvarno je lep:)

i mnogo se lepo čuje, sve ti bude toplo oko srca.
Atomski mrav Atomski mrav 10:46 10.05.2012

Twitter - @sloba_milosevic:

Plava šljaka, kljukana dinastija, svastikin but.

AlexDunja AlexDunja 11:15 10.05.2012

Re: Twitter - @sloba_milosevic:

Atomski mrav
Plava šljaka, kljukana dinastija, svastikin but.



sloba je najbolji!
Milutin Milošević Milutin Milošević 10:55 10.05.2012

Plavo


(i sećanje na jednu predstavu, jednu generaciju, jednu TV...)
foghorn foghorn 11:12 10.05.2012

Kako bi rekao Marko Brecelj


Milutin Milošević Milutin Milošević 11:55 10.05.2012

A kod žeMskih

Nadrljali smo ako u finalu FED kupa bude plava šljaka. Ova druga češka igračica Hradecka izbacila i Kvitovu a danas i Makarovu dok naše prdnuše u čabar

Sad će jedan dobar meč u najavi: Vozniacka protiv Vilijams (već u osmini finala!)
AlexDunja AlexDunja 12:03 10.05.2012

Re: A kod žeMskih

Nadrljali smo ako u finalu FED kupa bude plava šljaka.


u svakom slučaju će biti teško.
AlexDunja AlexDunja 14:43 10.05.2012

jeeeij:)

alexu izgleda odgovara plavo:)

baš volim kad um caruje a snaga klade valja...
docsumann docsumann 16:29 10.05.2012

Re: jeeeij:)

baš volim kad um caruje a snaga klade valja...


ja ih volim fuzionisane
AlexDunja AlexDunja 16:37 10.05.2012

Re: jeeeij:)

ja ih volim fuzionisane

:)) ma snaga se podrazumeva,

ali volim da gledam tenis u kome je presudna veština,
promena ritma, pametno rešenje...

alex dolgopolov baš tako igra, zanimljivo.
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:51 10.05.2012

.

i mene skoro kao novaka nervira ta plava šljaka.

deluje opako klizavo

nebo nebo plavo je :)
AlexDunja AlexDunja 16:20 10.05.2012

Re: .

deluje opako klizavo

evo i rafa se muči.
Milutin Milošević Milutin Milošević 17:48 10.05.2012

Re: .

Ne da se muči nego je puk'o. Ode na treće mesto
niccolo niccolo 17:49 10.05.2012

Re: .

Ne da se muči nego je puk'o.

Dešava se
Milutin Milošević Milutin Milošević 17:51 10.05.2012

Re: .

Dešava se

Retko, pogotovo na šljaKi. Ali se ipak dešava
gorstak92 gorstak92 17:00 10.05.2012

Kad se gleda kroz šiške

Šljaka nije plava.
Provuče se Rođa juče kroz iglene uši.
Zašto ti se ne dopada kako igra Miša?

Ako je zbog snažnog šamaranja loptice šta reći za najjači forhend svih vremena?
AlexDunja AlexDunja 17:33 10.05.2012

Re: Kad se gleda kroz šiške

Zašto ti se ne dopada kako igra Miša?

pa sto puta sam ti rekla, ne volim takav tenis,
ne sviđa mi se rodik, izner, čilić,
soderling, conga...

ni nadalov tenis ti baš ne marim mnogo:))
muči se brate...
ivana23 ivana23 17:49 10.05.2012

Re: Kad se gleda kroz šiške

Ovo je sigurno jedna od vecih senzacija na sljaci u poslednjih ko zna koliko godina.
Rafa izgubio na sljaci od Verdaska(!) posle 5-2 u trecem setu.

gorstak92 gorstak92 17:51 10.05.2012

Re: Kad se gleda kroz šiške

AlexDunja
Zašto ti se ne dopada kako igra Miša?

pa sto puta sam ti rekla, ne volim takav tenis,
ne sviđa mi se rodik, izner, čilić,
soderling, conga...

ni nadalov tenis ti baš ne marim mnogo:))
muči se brate...

prso Rafa!

Pitao sam te za Mišu zato što je njegova igra za par klasa bolja od Iznera koji zna samo servis pa volej, a i taj volej izgleda smešno.
Miša je mnogo raznovrsniji i zanimljiviji teniser. Juče se uplašio pobede, a igrao je mnogo bolje.
niccolo niccolo 17:54 10.05.2012

Re: Kad se gleda kroz šiške

od Verdaska(!)

Pa dobro, red je da i on jednom dobije...
Milutin Milošević Milutin Milošević 17:56 10.05.2012

Re: Kad se gleda kroz šiške

red je da i on jednom dobije...

Da znaš. Zato se onako i radovao. Zaslužio je, konačno
ivana23 ivana23 18:06 10.05.2012

Re: Kad se gleda kroz šiške

Rafa se prvi, jos pre pocetka turnira, pobunio protiv podloge (imao je priliku da je isproba), pa mi je neka pretpostavka u glavi - tihi bojkot ovog turnira.

Videcemo sta ce reci na presu.
AlexDunja AlexDunja 22:01 10.05.2012

Re: Kad se gleda kroz šiške

tihi bojkot ovog turnira.

nije bojkot, kaže da nije mogao da se kreće,
da je dao sve od sebe,

ali da neće više igrati taj turnir, ako ovako ostane.


meni je žao što ga nisu poslušali još ranije,
već dugo priča o tome,
glupo je da se mišljenje takvog šampiona ne ferma.
AlexDunja AlexDunja 22:11 10.05.2012

Re: Kad se gleda kroz šiške

. Juče se uplašio pobede, a igrao je mnogo bolje.

ne bolje,
snažnije. fed je igrao bolje i zasluženo pobedio
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:17 10.05.2012

Re: Kad se gleda kroz šiške

ali da neće više igrati taj turnir, ako ovako ostane.


ovo boli.

organizatori su toliko usrali sa ovom šljakom,
gledao novaka -
pa on se boji da pruži svoj maksimum.

nema klizanja i onih suludih bekenda. nič.

glupo je da se mišljenje takvog šampiona ne ferma.


!
AlexDunja AlexDunja 22:40 10.05.2012

Re: Kad se gleda kroz šiške

nema klizanja i onih suludih bekenda. nič.

pa rekao je da kad prokliza
ne može da se zaustavi,

na crvenoj šljaci može da koči
u pravom trenutku i da se namesti za udarac.

ovo je težak promašaj.
gorstak92 gorstak92 12:36 11.05.2012

Re: Kad se gleda kroz šiške

AlexDunja
. Juče se uplašio pobede, a igrao je mnogo bolje.

ne bolje,
snažnije. fed je igrao bolje i zasluženo pobedio

Opet ti o snazi.

Kako ti se to ne sviđa jaka igra Miloša Raonića, a kažeš za Rođu da je super?

Dosadan sam sa potenciranjem šiški, ali nikako da nađem racionalan razlog da ti se toliko dopada Rodžer Federer. Mislim, teniski racionalan razlog.
Kažeš oni gore navedeni igraju jako što ti se ne dopada, a Rođa je jedan od najjačih tenisera svih vremena.
Njegov forhend je grom koji ostavlja rupe u terenu.
Možda to izvodi elegantnije od konkurencije, ali je i dalje ekstremno jako. Toliko je iskvario savremeni tenis da je pomalo dosadno gledati njegove mečeve i teranje protivnika da mu, u očaju od strašnoga forhenda, šalju loptice na behend.

Miloš ga je razbio i imao nebrojeno brejk prilika, ali se uplašio da pobedi legendu. U odlučujućem tie break-u ga je isto imao i onda u poslednja dva poena se stegao. Nebitno. Pišu se pobede i nije bitno kako se došlo do njih.

Vezano za plavu šljaku baš sam se iznenadio da je Rafa poražen tako brzo.
Sećam se onih priča kako ga je strikan terao da igra po najgrđim terenima kako ne bi tražio izgovore u uslovima za igru. Očekivao sam da će Rafa najbrže da se prilagodi promenama uslova.
Izgleda da je to povezano sa inteligencijom (videti pod def. inteligencije).
Očekujem da će Nole da podigne nivo igre i opravdati titulu najinteligentnijeg tenisera.

Deluje mi glupo da organizatori nisu konsultovali Rafu po pitanju promene šljake. Ne znam. Moguće je i da je Rafa namerno izgubio meč od zemljaka kako ne bi učestvovao u ,,varanju". Da je osvojio turnir mnogo njih bi rekli da je to ,,zavera" i pokvareni način da pobedi No1eta.
AlexDunja AlexDunja 12:57 11.05.2012

Re: Kad se gleda kroz šiške

Njegov forhend je grom koji ostavlja rupe u terenu.
Možda to izvodi elegantnije od konkurencije, ali je i dalje ekstremno jako.

ne postoji teniser koji nije snažan.

fedov forhend je najbolji, a ne najsnažniji.
dakle posledica skila a ne snage:)

nikako da nađem racionalan razlog da ti se toliko dopada Rodžer Federer. Mislim, teniski racionalan razlog.


, idi, bre

vidi sa milionima fanova, mene trenutno mrzi:)

nego, šta misliš, hoće li fed da zameni mesta sa rafom
sledećeg ponedeljka?
gorstak92 gorstak92 13:05 11.05.2012

Re: Kad se gleda kroz šiške

nego, šta misliš, hoće li fed da zameni mesta sa rafom
sledećeg ponedeljka?

Verujem da ni Feda to ne interesuje.
On je, na skorašnjoj, konferenciji za novinare rekao da ga interesuje da osvoji još neki grand slam i, normalno, povratak na prvo mesto ATP liste.

I tata bi sine.
Rafa igra na vrhuncu snage, a ako se Rođa sad mučio sa Raonićem šta misliš šta će Nole da mu radi u polufinalu. Verujem da će Nole imati najteži meč na ovom turniru protiv Janka. Ako njega prođe osvaja i turnir lagano.

vidi sa milionima fanova, mene trenutno mrzi:)

Ma oni imaju svoje racionalne razloge: šiške, blizanci, porodičan čovek, živa legenda...
Ti kažeš da ne voliš teniserske snagatore, a Rođa maksimus među teniskim gladijatorima pa me ta, da prostiš, kontradikcija zbunjuje.
AlexDunja AlexDunja 13:08 11.05.2012

Re: Kad se gleda kroz šiške

Rafa igra na vrhuncu snage, a ako se Rođa sad mučio sa Raonićem

pa i nole se mučio u prvom meču, sa ne znam kim ono beše:)))

a ako janko nije povređen, biće to stvarno zanimljiv meč:)
gorstak92 gorstak92 13:14 11.05.2012

Re: Kad se gleda kroz šiške

pa i nole se mučio u prvom meču, sa ne znam kim ono beše:)))

Da, ali Rodžer ne sparinguje sa tim teniserom koji je namučio Noleta kao što Nole redovno trenira sa Mišom.
Mislim da su, tvoji omiljeni, teniseri Karlović i Raonić značajno pomogli Noletu da postane br. 1.
Raonić je mlad i talentovan tako da je tim sparingovanjem dobio na raznovrsnosti igre. Baš se primećuje njegov veliki napredak. Samo još u glavi da prelomi da može da pobedi koga hoće i sjajna budućnost je pred njime.
AlexDunja AlexDunja 13:21 11.05.2012

Re: Kad se gleda kroz šiške


Mislim da su, tvoji omiljeni, teniseri Karlović i Raonić značajno pomogli Noletu da postane br. 1.
Raonić je mlad i talentovan tako da je tim sparingovanjem dobio na raznovrsnosti igre. Baš se primećuje njegov veliki napredak. Samo još u glavi da prelomi da može da pobedi koga hoće i sjajna budućnost je pred njime.


fala im:)

jeste mlad i talentovan,
ali taj način igre je rizičan,
a on je već prošle godine krenuo sa povredama...
babmilos babmilos 14:29 11.05.2012

Re: Kad se gleda kroz šiške

čini mi se da na šljatonu novak nema baš neke silne šanse protiv feda, jer ne vidim kako će po onom čudu da novak razvije svoje rastrčavanje, dok fed nema taj problem, jel. mislim da sve od novaka zavisi. ako se desi nešto pa on savlada kretanje - u šta ne verujem jer je to kretanje automatizovano 20 godina, onda će se desiti ono što se događa kad igraju broj 1 i 3 na podlozi koja više odgovara broju 1.
gorstak92 gorstak92 14:38 11.05.2012

Re: Kad se gleda kroz šiške

babmilos
čini mi se da na šljatonu novak nema baš neke silne šanse protiv feda, jer ne vidim kako će po onom čudu da novak razvije svoje rastrčavanje, dok fed nema taj problem, jel. mislim da sve od novaka zavisi. ako se desi nešto pa on savlada kretanje - u šta ne verujem jer je to kretanje automatizovano 20 godina, onda će se desiti ono što se događa kad igraju broj 1 i 3 na podlozi koja više odgovara broju 1.

Samo da razjasnimo neke nedoumice.
Novak je br.1?
AlexDunja AlexDunja 15:04 11.05.2012

Re: Kad se gleda kroz šiške

čini mi se da na šljatonu novak nema baš neke silne šanse protiv feda, jer ne vidim kako će po onom čudu da novak razvije svoje rastrčavanje, dok fed nema taj problem, jel.


i meni izgleda da je fed imao najmanje problema sa
podlogom.

a što alex odigra danas:))
27 posto ubačenog prvog servisa, mašala:)

hoće li se ikada uozbiljiti to dete.
antioksidant antioksidant 15:12 11.05.2012

Re: Kad se gleda kroz šiške


Samo da razjasnimo neke nedoumice.
Novak je br.1?

pa da, i ako uspe da savlada kretanje razbice br3 (tako sam skapirao komentar)
mada mene cudi da novak ima problema sa klizavom podlogom, ipak je njemu skijanje sport br2 :)
babmilos babmilos 18:04 11.05.2012

Re: Kad se gleda kroz šiške

gorstak92
Samo da razjasnimo neke nedoumice.
Novak je br.1?

Da, Novak Đoković je svetski broj 1 u tenisu. Dodao bih da je to i minus deset hiljada nacionalnih poena za tebe, ali pošto je šljaka plava ondaK ništa.
gorstak92 gorstak92 18:16 11.05.2012

Re: Kad se gleda kroz šiške

babmilos
gorstak92
Samo da razjasnimo neke nedoumice.
Novak je br.1?

Da, Novak Đoković je svetski broj 1 u tenisu. Dodao bih da je to i minus deset hiljada nacionalnih poena za tebe, ali pošto je šljaka plava ondaK ništa.

Samo opušteno.
Treba izdržati još pet šest godina pa će i Nole pasti na treće mesto.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana