Društvo| Politika

Otklonite sumnju, prebrojte glasove

Saša Radulović RSS / 12.05.2012. u 12:44

Sprečite nastupajuću agoniju. Donesite mir građanima. Mir da žive u demokratiji ne diktaturi.  Objavite rezultate sa svih 8.587 biračkih mesta. Svi džakovi su u RIK-u. Svi zapisnici su u RIK-u. Da li fali neki džak? Da li zapisnici odgovaraju džakovima? Prebrojte glasove.

 
Ne može ignorisanjem. Ne može spinom. Ne može bez transparentne i javne provere i brojanja glasova.
 
Moramo saznati da li opozicija laže i podmeće i tako pokušava da prekroji volju građana koji ih neće ili vlast pokušava da pokrade izbore jer im se ne sviđa što ih građani neće. Nema između. 
 
 
Glasački listići su štampani u Službenom glasniku. Zna ste tačan broj. Postoji zapisnik. Listići su zatim uz pratnju policije odneseni u opštine, gde ih je koordinator RIK-a predao opštinskim izbornim komisijama. Sačinjen je zapisnik. Opštinske izborne komisije su listiće dalje prenele i predale glasačkim odborima. Sačinjeni su zapisnici.
 
Nakog zatvaranja glasačkih mesta, glasačke kutije su otvorene. Glasovi su prebrojani, zapisnici su sastavljeni i potpisani. Listići su stavljeni u džakove i zapečaćeni. Dažkovi su preneti i predati opštinskim izbornim komisijama. Sastavljeni su zapisnici o tome. Opštinske izborne komisije su džakove zapisnički predale koordinatorima RIK-a. Koordinatori RIK-a su zapisnike doneli u depo RIK-a.

Nemojte praviti komisiju sastavljenu od stalnih članova RIK-a i stručnih tela RIK-a. Uključite u komisiju i još po jednog predstavnika svake izborne liste i kandidata. I uključite kamere. Da sve bude javno i transparentno. Društvo se od optužbi brani javnošću i transparentnošću. Nemojte da se sakrivate kao 90-tih. Ne dozvolite da se sumnja presipa na ulice. Pretvorite ovo u praznik demokratije. Za celu Srbiju.

 

Prvo objavite zvanične i konačne rezultate za svako od 8.587 biračkih mesta. Na primer za parlametnarne izbore, to je jedna tabela sa 8.587 redova i 21 kolone: naziv biračkog mesta, jedna kolona sa brojem glasova svake izborne liste, ukupno 18, jedna kolona za nevažeće listiće i jedna kolona za neiskorišćene listiće. Ovo je već trebalo da je urađeno.

Onda  proverite sve zapisnike. Da li se slažu sa zapisnicima koje imaju izborne liste.

Pa onda proverite da li imate sve džakove za svako izborno mesto.

Pa onda krenite da proveravate da li sadržaj džakova i koverata odgovara zapisnicima. Metodom slučajnog izbora, jedno po jedno biračko mesto.

Proveriti biračke spiskove sa biračkih mesta. Da li su glasali mrtvi ljudi i oni koji su u inostranstvu. 

I proverite da li su svi listići originali. Nije teško. Svi džakovi su u RIK-u. Svi zapisnici su u RIK-u.

 

I onda ćemo znati da li ovi ljudi lažu:

 

 

Ili ovi ljudi lažu: 

 

ili je vlast pokrala izbore.

 

Mediji treba da se stide kako izveštavaju o ovoj nastupajućoj agoniji. Kao da su zaboravili kako su izgledale novine i televizija 90-tih. Life is fiction, TV reality. Ne možete ignorisati život. Zašto bi ga ignorisali? Opozicija za koju je glasalo oko 1.6 miliona građana tvrdi da je došlo do KRAĐE IZBORA: Šta ima važnije od toga?

 

Policija i tužilaštvo da provere otkud džak u kontejneru, da li su deljene pare za glasove i da li je sa 5 miliona evra kupljeno 200.000 glasova, šta rade džakovi i glasački listići na podu u Zaječaru, ko su ljudi koji prebiraju po njima i ko im je dao zadatak da to rade.

 

Ne može ignorisanje i ne može spin. Poziv vlasti i LDP-a da se priznaju izbori je bedni spin. Tvrdnje opozicije su neproverene. Ne verujem nikome. Otklonite sumnju. Prebrojte glasove.

 

http://www.facebook.com/SasaRadulovich 

https://twitter.com/#!/SasaRadulovich 

 

 

EDIT:

RIK je objavio detaljne rezultate parlamentarnih i predsedničkih izbora sa svim biračkim mestima. Stanje stoji ovako. 

Na nivou cele republike:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

U Beogradu 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 U južnoj i centralnoj Srbiji 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

U Vojvodini

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na Kosovu i Methoiji

 

 

 

 

 

....

 

 

 

 

 

 

Tabele pokazuju liste koje su imale predsedničke kandidate. Ostali i manjine su u  zbirnom redu zajedno sa Zukorlićem. Stranke su uslovno podeljene na leve i desne. Kolona razlika pokazuje razliku između predsedničkih i parlamentarnih glasova.

Par zapažanja:

1. LDP ima značajno više glasova od svog lidera. Preko 58.000 glasača.

2. URS ima značano manje glasova od njihovog predsedničkog kandidata. Preko 40.000 glasača. Osim na KiM.

3. Dveri imaju značano više glasova od svog lidera. Preko 60.000 njih se predomislilo i nije glasalo za lidera.

4. SRS ima značano više glasova od svog lidera. Preko 30.000 hiljada.

 

Izgleda da je preko 38.000 desnih glasača  glasalo za nekog levo.

Izgleda da je preko 15.000 desnih glasača u Beogradu glasalo levo. Izgleda da su i glasači Dveri i glasači SRS-a i glasači LDP-a glasali za predsedničkog kandidata DS-a.

Izgleda da ljudi na Kosovu nisu bili zainteresovani za ove izbore. Izgleda da je URS jak na Kosovu. Posebno u Gnjilanima gde je osvojio  preko 12% glasova za paralament.

 

Atačmenti



Komentari (274)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

darvel darvel 23:41 12.05.2012

Re: rešeno, iliti evo rešeeeenja

ecce-florian
Ko li je to naložio Pastoru da pomogne Tadiću i sačuva stabilnost?Pastor je u intervjuu za današnji Mađar so rekao da je predstavniku SVM u Republičkoj izbornoj komisiji naložio da glasa za proglašenje konačnih rezultata na predsedničkim i parlamentarnim izborima, kako bi u zemlji bila očuvana stabilnost i bezbednost ljudi.Odgovorni Pastor objasnio razloge i težinu situacije"Ova instrukcija razlikovala se od mojih ranijih. Ima trenutaka kada stvari postanu kritične, kada bezbednost ljudi i stabilnost zemlje nađačavaju sve. Da SVM u četvrtak nije podržao konačne rezultate republičkih i predsedničkih izbora, onda ne bi mogao da se proglasi izborni rezultat", rekao je Pastor.On je dodao je da bi rezultat toga bila obaveza predsednice Skupštine Srbije Slavica Đukić Dejanović da juče raspiše naredne izbore.Dakle da predstavnik SVM u RIK po nalogu Pastora nije glasao protivno činjenicama o propustima koje je SVM utvrdio u pregledu materijala sa izbora u toku proteklih dana bili bi raspisani novi izbori.Tadić se prilikom večerašnje posete Subotici zahvalio predstavnicima SVM na ovom gestuKandidat za predsednika Srbije i lider Demokratske stranke (DS) Boris Tadić i šef Saveza vojvođanskih Mađara (SVM) Ištvan Pastor dogovorili su večeras u Subotici nastavak strateške saradnje dve stranke i najavili da će o podršci SVM Tadićevoj kandidaturi narednih dana odlučiti stranački organi."Dogovorili smo da nastavimo političku saradnju i naše strateški uvezane odnose", kazao je Tadić u izjavi novinarima.iliti
EgesegedreTadić i Pajtić danas popodne u Kanjižii normalno ......Idemo daljei hvala gospodinu Pastoru

I tako je svaki privid demokratije u Srbiji ugašen.
Ono za šta smo se borili 10 godina je uništeno od strane onih koji su nas u toj borbi predvodili.
OTPOR!!!
vlad_aleksh vlad_aleksh 09:34 14.05.2012

Re: rešeno, iliti evo rešeeeenja

Kako se u RIK-u glasa? Ko kontroliše njihovo glasanje? Cesid? Ili možda RIKIK? Ako je glasanje tajno, da li su možda imali višak listića?

Totalna blokada medija. Niko iz opozicije ne priznaje izbore. Poslovično suzdržani i povučeni DSS ima brojne primedbe na izborni proces, upozoravaju na opstrukciju od strane RIK-a.
Mi smo jako bolesna država.
G r o f G r o f 08:41 13.05.2012

Re: ...

Sad ću da probam postaviti neki klip sa Tadićem u glavnoj ulozi.






Vidi ovo! Radi!
Baš čudno.
cult cult 09:35 13.05.2012

Re: ...

Vidi ovo! Radi!
Baš čudno.


Dok sam imao stav da neću izaći na izbore
nisam uspeo da napravim dobar espreso. Ali nijednom.
Čim sam odlučio da idem na izbore i glasam protiv tome
tj za Tadića i žute, aparat je proradio.
Pazi, ima tu nešto.
G r o f G r o f 10:14 13.05.2012

Re: ...

cult
Vidi ovo! Radi!
Baš čudno.


Dok sam imao stav da neću izaći na izbore
nisam uspeo da napravim dobar espreso. Ali nijednom.
Čim sam odlučio da idem na izbore i glasam protiv tome
tj za Tadića i žute, aparat je proradio.
Pazi, ima tu nešto.


Pa o tome ti pričam.
Ja odlučio da glasam za Tomu i leva patika mi odmah pukla, a i već četvrti klip sa tubeta u vezi manipulacija izbora ne mogu postaviti.
Hansel Hansel 10:26 13.05.2012

Re: ...

cult, G r o f


G r o f
Sad ću da probam postaviti neki klip sa Tadićem u glavnoj ulozi.
Vidi ovo! Radi!Baš čudno.
...
već četvrti klip sa tubeta u vezi manipulacija izbora ne mogu postaviti.

Problem je u linku. YT je promenio u međuvremenu formate linkova koje dobijaš iz nekih njihovih izvora, a za ugrađivanje može da funkcioniše samo stari (bar na Blogu).

Dakle, tvoj link http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=OxfBm9K78Ms#! mora da bude bez podvučenog dela i da izgleda ovako:
http://www.youtube.com/watch?v=OxfBm9K78Ms#! - mada je i ovo #! na kraju višak, ali radi i s tim...
Milan Karagaća Milan Karagaća 10:38 13.05.2012

Re: ...

Sad ću da probam postaviti neki klip sa Tadićem u glavnoj ulozi.

I nije neki vic, aviše mi liči na onu našu izreku "Znamo mi nas j..o ti nas"
G r o f G r o f 10:46 13.05.2012

Re: ...

Hansel
cult, G r o f


G r o f
Sad ću da probam postaviti neki klip sa Tadićem u glavnoj ulozi.
Vidi ovo! Radi!Baš čudno.
...
već četvrti klip sa tubeta u vezi manipulacija izbora ne mogu postaviti.

Grofe, problem je u linku. YT je promenio u međuvremenu format linka koje dobijaš iz nekih izvora, a za ugrađivanje može da funkcioniše samo stari (bar na Blogu).

Dakle, tvoj link http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=OxfBm9K78Ms#! mora da bude bez podvučenih delova i da izgleda ovako
http://www.youtube.com/watch?v=OxfBm9K78Ms#! - mada je i ovo #! na kraju višak, ali radi i s tim...


... eto vidiš kako se neke stvari mogu lako rasvetliti.
... hvala na informaciji hansel.
Hansel Hansel 10:56 13.05.2012

Re: ...

Nema na čemu. Sad ću ja didaktično da zaključim da "samo treba malo više da verujemo jedni drugima", ali i "da budemo korektni kako ne bismo zloupotrebili poverenje drugih"!
Milan Karagaća Milan Karagaća 16:47 13.05.2012

Re: ...

G r o f
zeza li me youtube namerno ili slučajno...

Jadna je nacija koju ovi brane.
zadnjapetoletka zadnjapetoletka 00:12 13.05.2012

The end

Saša, sada kad je Nikolić oglasio da je sledeći korak to da će odustati od učešća u izborima, možda je i vreme da se spusti lopta. Nema potrebe da se više trudiš. Vidi se kraj filma. Kao što je gospodin Drago Kovačević još pre četiri godine lepo objasnio da Toma po scenariju nije previdjen za ulogu predsednika Srbije, eto, sada znamo čemu je služila ujudurma sa belim glasovima. A oni što su glasali kao za Tomu očekujući neki ćar moraće da se pomire da su popušili. A nešto mi ih nije ni žao.
cult cult 09:32 13.05.2012

Re: The end

Saša, sada kad je Nikolić oglasio da je sledeći korak to da će odustati od učešća u izborima, možda je i vreme da se spusti lopta. Nema potrebe da se više trudiš.


Izgleda da je u toku noći opet promenio mišljenje. Ide u drugi krug i on i stranka. Ipak.


"Nikolić je rekao novinarima tokom posete Kikindi da će uputiti poziv i kandidatima svoje koalicije za drugi krug pokrajinskih izbora da takodje učestvuju na izborima.

"Oni bi svakako proglasili pobedu, učestvovali mi ili ne. Ostalo bi samo destabilizovalo Srbiju u vreme kad je najteže", rekao je Nikolić i dodao da borba naprednjaka za utvrdjivanje "pravih rezultata" izbora neće prestati i da će oni u tome koristiti sve zakonske mogućnosti."

Njemu je zaista potrebna pomoć, veoma stručna, na duže staze.
Zamajavati celu zemlju ovako samo zbog suočenja sa činjenicom da te narod neće čak i kad je do ovog stepena nezadovoljan, može samo vrlo hm labilan čovek.
niccolo niccolo 09:46 13.05.2012

Re: The end

i da će oni u tome koristiti sve zakonske mogućnosti.

Ovo je ok, postoje zakonske mogućnosti, neka koriste zakonske mogućnosti ako sumnjaju da su pokradeni i lepo. Ono što ne bi bilo dobro je da se ne koriste zakonske mogućnosti nego da se umesto toga stalno ponavalja o ponovnom prebrojavanju (izvan redovne procedure) zato što neko sumnja u nešto. Ako sumnjaš da nešto nije u redu, iskoristiš zakonske mogućnosti i proveriš...
cult cult 09:52 13.05.2012

Re: The end

potpuno se slažem.
ali i ovo bih dozvolio
(izvan redovne procedure)

samo da se dokaže koliki su lažovi i na kakvu su destabilizaciju zemlje spremni jer su izgubili izbore.

niccolo niccolo 10:00 13.05.2012

Re: The end

samo da se dokaže koliki su lažovi i na kakvu su destabilizaciju zemlje spremni jer su izgubili izbore.

Postoji taj argument, ali se meni čini da nije sveukupno gledano dobar. Ova zemlja ima tradiciju nepoštovanja pravila i procedura i prebrojavanje izvan redovne procedure bi bio samo još jedan doprinos nastavku takve tradicije*


* Naravno, siguran sam da će sada da se pojavi neko pametan pa će da krene s argumentom tipa "kako to da smo baš sada odlučili da poštujemo proceduru", pa da unapred kažem da ja uvek insistiram na poštovanju procedure i da nepoštovanje procedure u nekim drugim slučajevima ne znači da proceduru ne treba poštovati ni u ovom. Upravo suprotno, proceduru treba poštovati u ovom, a tamo gde procedura nije poštovana preispitati/ponoviti (ako u konkretnom slučaju postoje zakonske mogućnosti da se preispita/ponovi).
G r o f G r o f 10:30 13.05.2012

Re: The end

Njemu je zaista potrebna pomoć, veoma stručna, na duže staze.
Zamajavati celu zemlju ovako samo zbog suočenja sa činjenicom da te narod neće čak i kad je do ovog stepena nezadovoljan, može samo vrlo hm labilan čovek.


Nikolić je samo prelazna etapa do koraka napred.
Laka smenjivost je ono što daje nadu, a nameštanje izbora podriva smenjivost..
Ne razumem tako grčevitu odbranu loših.
Dr M Dr M 10:57 13.05.2012

Re: The end

Njemu je zaista potrebna pomoć, veoma stručna, na duže staze


Možda u njegovom ludilu ima sistema..

Možda ovim ujedinjuje sve one koi misle da je moguće da je bilo kradje, da iz inata glasaju protiv BT.

Razlika u prvom krugu je bila minimalna.
cult cult 11:19 13.05.2012

Re: The end

Laka smenjivost je ono što daje nadu,


Lako je smeniti vlast. Užasno je teško smeniti opoziciju.
Ovo je korak do smenjivanja opozicije. Preko je potrebno da na desnici dodju novi ljudi, nove ideje, novi moral, jer ja hoću da ostanem kući i kaznim olivera dulića bez straha od ludaka.
st.jepan st.jepan 12:55 13.05.2012

Re: The end

Lako je smeniti vlast. Užasno je teško smeniti opoziciju.
Ovo je korak do smenjivanja opozicije. Preko je potrebno da na desnici dodju novi ljudi, nove ideje, novi moral, jer ja hoću da ostanem kući i kaznim olivera dulića bez straha od ludaka.

To!

Mada ne samo strah, ima i nešto jače, bar za mene najjače.
Najdublje iracionalno - upravo stoga i najjače.
Estetski refleks, naprimer.
Gadljivost.
Audio-vizuelni nepodnos.

Evo, priznajem, glasao sam udrobljeno. Što kažu Rusi, "i tak i svjak". Nešto precrtao, nešto uredno zaokružio.

Ne'š vjerovat', glasao sam genija koji je uspeo da dvestotinjak metara vode premosti kilometrom mosta.
Zašto sam ga ipak zaokružio?
Pa eto, nezamislivo mi je da živim u gradu čiji je principal onaj sa šupkolikim ustašcima, plačljivim okicama i večitim gardom starmale uvredjenosti.
Sasvim je sigurno da ne bih ostao u gradu kojim predsedava otelotvorenje posvemašnjeg kiča.
Neka je taj i najpametniji, najdobronamerniji, najpošteniji, prosto NE MOGU!

PUNKTUM!

milisav68 milisav68 13:02 13.05.2012

Re: The end

cult

Njemu je zaista potrebna pomoć, veoma stručna, na duže staze.
Zamajavati celu zemlju ovako samo zbog suočenja sa činjenicom da te narod neće čak i kad je do ovog stepena nezadovoljan, može samo vrlo hm labilan čovek.

In business negotiation

In chapter 18 of his book of business advice, television producer Bernie Brillstein suggested that one should never forget that "Good Cop/ Bad Cop Means There's Two Bad Cops.


Good cop/bad cop


Saša Radulović Saša Radulović 13:02 13.05.2012

Re: The end

Ne'š vjerovat', glasao sam genija koji je uspeo da dvestotinjak metara vode premosti kilometrom mosta.


Zašto ne bi verovali? Tvoj izbor. Kakav god da je, tvoj je. Isto toliko vredan kao i svaki drugi izbor svakog drugog glasača.

Saša Radulović Saša Radulović 13:13 13.05.2012

Re: The end

Naravno, siguran sam da će sada da se pojavi neko pametan pa će da krene s argumentom tipa "kako to da smo baš sada odlučili da poštujemo proceduru"


Nepotrebno je krenuti tim argumentom. Umesto pametovanja, pročitajte zakon. Tamo piše da je prvi zadatak RIK-a da se stara o zakonitom sprovođenju izbora. To se zove po službenoj dužnosti. Nikakvi prigovori im nisu potrebni. Ako još postoje pisani prigovori, sa ili bez dokaza, sve da su glupi k'o točak, ne mogu da kažu da ih niko nije obavestio. To može samo neobavešteni koji nit' čita novine nit' gleda televiziju, nit' gleda oko sebe na ulici.

Tako je rezonovano 90-tih. Pa su ljudi izašli na ulice. To je kao da javni tužilac ide ulicom, vidi kako grupa tuče čoveka, ali ne može ništa, jer niko još nije podneo krivičnu prijavu po kojoj bi postupao.

majka-priroda majka-priroda 13:39 13.05.2012

Re: The end

Velika razlika izmedju kradja 90-tih i ove iz 2012. je u blagoslovu "gazda". Nakon preokreta Nikolića oko drugog kruga sve više sam ubeđen da je on deo cele lakrdije koja je počela sa rasturanjem SRS što je tada delovalo super, nastavljena sa sedenjem na stiroporu kada je sebi žestoko oborio procenat glasača i dobar broj bistrijeg sveta, koji poceo da razmišlja o alternativi vlasti, prizvao pameti, a uspešno završio na ovim izborima sa izmišljanjem 500.000 ukradenih glasova. A posve je sigurno bilo kraduckanja taman koliko je trebalo i ceo razvoj događaja upućuje na to.
Bude li ovaj scenario do kraja izvršen, a konačna faza je nestanak opozicije, pravićemo mi od blata diktature od samo 10 godina. Poslednja brana na tom putu je ovo što g. Radulović predlaže, jer će na videlo izaći da i jedni i drugi i lažu i kradu, pa bi bar svi bili goli.
Mada kada se vidi ova besramna zaslepljenost dobrog dela komentatora koji bi prihvatili svaku krađu izbora, samo da im grobar ne bude predsednik bojim se da je ta bitka možda i završena. Zato nije ni čudo što njihov miljenik izađe u javnost sa komentarom: Ne pada mi napamet da dva puta kradem....
st.jepan st.jepan 13:48 13.05.2012

Re: The end

Saša Radulović

Ne'š vjerovat', glasao sam genija koji je uspeo da dvestotinjak metara vode premosti kilometrom mosta
.
Zašto ne bi verovali? Tvoj izbor. Kakav god da je, tvoj je. Isto toliko vredan kao i svaki drugi izbor svakog drugog glasača.

Pa, kako da ti kažem, i nije jednako vredan.
Ruku na srce, moj izbor (koji uopšte i nije nikakav izbor, već eskivaža od kojeg mi je još muka) nesrazmerno je manje vredan od izbora onih glasača koji su (koga bilo) zaokruživali srcetom i dušom.

niccolo niccolo 13:49 13.05.2012

Re: The end

Tamo piše da je prvi zadatak RIK-a da se stara o zakonitom sprovođenju izbora. To se zove po službenoj dužnosti.

RIK se starao o zakonitom sprovoeđenju i zaključio da su izbori zakonito sprovedeni.

Ako još postoje pisani prigovori, sa ili bez dokaza,

Sve prigovore su razmotrili i našli da nisu osnovani ili blagovremeni.


I šta sad ti još hoćeš? Da neko dokazuje negativnu činjenicu, da nisu izbori pokradeni? Valjda oni koji tvrde da jesu pokradeni treba to da dokazuju, a ne da se dokazuje da se nešto nije dogodilo.

Za kraj, ovo treba sebi da uputiš, a ne drugima
Umesto pametovanja, pročitajte zakon.
Saša Radulović Saša Radulović 14:37 13.05.2012

Re: The end

RIK se starao o zakonitom sprovoeđenju i zaključio da su izbori zakonito sprovedeni.


Nije se starao, jer nije proverio. Osim što je sabrao zapisnike, ništa nije proverio. Ni jedan džak nije otvorio. Niti je proveravao da li su zapisnici menjani.

Odlučio je da se ne meša u svoj posao.

Vaša teza je bila da nije jasno ko treba da izvrši novo brojanje glasova i proveru i na osvnou kojih ovlašćenja. Zbog toga:

Umesto pametovanja, pročitajte zakon.


NNN NNN 15:42 13.05.2012

Re: The end

I šta sad ti još hoćeš? Da neko dokazuje negativnu činjenicu, da nisu izbori pokradeni? Valjda oni koji tvrde da jesu pokradeni treba to da dokazuju, a ne da se dokazuje da se nešto nije dogodilo.

Samo sam čekao da neko ovo konačno napiše
(ja nemam živaca za ove "ozbiljne"
tj. oni koji sebe doživljavaju preozbiljno)!
A posebno mi je drago što je to učinio neko ko ima kredibilitet!

Dakle, ovo pišem (i ja još) jednom - pažljivo pročitaj, Raduloviću (a odnosi se i na ostale pozere):

Onaj ko iznosi neku tezu ("izbori su pokradeni'') - mora i da je dokaže!
Logički je potpuno imbecilno da neko drugi mora da dokazuje protivtezu ("izbori nisu pokradeni'').

A ako ti je lakše
(pošto već par dana zasipaš blog nekim floskulama,
valjda iz dosade, ili da sebi daš na značaju)
evo ti i još jedan primer:

Kada npr. Kurir tvrdi "Saša Radulović je stečajni lopov"
- onda oni to moraju i da dokažu (u suprotnom je obično blaćenje),
potpuno je idiJotski da Saša Radulović mora da dokazuje da nije.

Npr. ja mogu (dajući sebi na "značaju'') da tvrdim da Rimanova hipoteza nije tačna (bez dokaza, naravno) - a ti sad dokaži da JA nisam u pravu.


Je l' hvataš polako logiku?
A već vidim da je palo i brisanje nekih komentara

Ps. dok se ovde bavim logikom (treći srednje - za to ne treba čak ni diploma) - Mančester Siti dade gol
palilula92 palilula92 15:56 13.05.2012

Re: The end

Onaj ko iznosi neku tezu ("izbori su pokradeni'') - mora i da je dokaže!

da to ima smisla.

mahanjem dzakom dokazuje jednu stvar- dzak je ukraden. Slusali smo kako imaju dokaze, pa sto ih ne iznesu? Ukraden dzak, u koji je moglo da se stavi svasta, nije dokaz izborne kradje vec kradje dzaka ili podmetanje laznog dzaka. U svakom slucaju, i jedno i drugo su krivicna dela. Ti Tomini cirkusi su prevazisli svaku meru i ja se nadam da ce se zakon sa tim pozabaviti. Pokazuje ukraden dzak i vice "drste lopova".

cult cult 16:02 13.05.2012

Re: The end

A već vidim da je palo i brisanje nekih komentara


a brisanje komentara i banovanje komentatora ()su ta dva vezana poteza
koja prave razliku izmedju borbe za princip i agitovanja za stranačku stvar.
cult cult 16:04 13.05.2012

Re: The end

Pokazuje ukraden dzak i vice "drste lopova".

i ne viče samo to.
nego i "glasajte za mene da budem predsednik, pa ću vam ja dokazati da nisam ukrao džak".
BigBadWolf BigBadWolf 16:12 13.05.2012

Re: The end

Saša Radulović
RIK se starao o zakonitom sprovoeđenju i zaključio da su izbori zakonito sprovedeni.


Nije se starao, jer nije proverio. Osim što je sabrao zapisnike, ništa nije proverio. Ni jedan džak nije otvorio. Niti je proveravao da li su zapisnici menjani.

Odlučio je da se ne meša u svoj posao.

Vaša teza je bila da nije jasno ko treba da izvrši novo brojanje glasova i proveru i na osvnou kojih ovlašćenja. Zbog toga:

Umesto pametovanja, pročitajte zakon.




Ama sta da provere? Ti zapisnici su popunjeni od strane birackih odbora (tj. stranackih kontrolora), pa su zatim predati OIK/GIK, u kojima takodje sede clanovi koje su delegirale stranke, i na kraju su kopije dostavljene centralama stranaka. I niko nije primetio nista sumnjivo ili neregularno. Neka uporede svoje kopije zapisnika sa rezultatima koje je objavio RIK i neka kazu gde ima neslaganja.

Zasto niko ne trazi da se ispita ko je kupovao glasove po Srbiji ili kako su stranke na vlasti imale formulare za skupljanje potpisa za kandidaturu PRE nego su isti objavljeni od strane RIK-a? Sta se sve radilo sa namenskim racunima za troskove kampanje i ko je finasirao kampanje?
Saša Radulović Saša Radulović 16:37 13.05.2012

Re: The end

Onaj ko iznosi neku tezu ("izbori su pokradeni'') - mora i da je dokaže!


Ovo naravno nije tačno. Kad se podnosi npr. krivična prijava, ne mora da se dokaže. Iznosi se osnovana sumnja. Osnovanu sumnju zatim proverava državni organ po službenoj dužnosti. U slučaju krivične prijave, to je tužilaštvo. Još korak dalje, ako tužilac u novinama pročita nešto što je naveo npr. neki tabloid, i učini mu se da postoji osnovana sumnja, tužilac je dužan da pokrene postupak provere. Tužioce plaćamo da vrše te procene.

To je kao da javni tužilac ide ulicom, vidi kako grupa tuče čoveka, ali ne može ništa, jer niko još nije podneo krivičnu prijavu po kojoj bi postupao.


I ovde se radi o istoj stvari. RIK je dužan da se stara o zakonitosti. RIK ne može da se sakriva iza nedostatka dokaza. Kada mu se kaže da su zapisnici falsifikovani, da zapisnici ne odgovaraju sadržaju džaka, da džakovi nedostaju, RIK bi to morao da proveri Osim ako se ne meša u svoj posao.


To je o nadležnosti. A onda o potrebi društva da utvrdi ko laže da i ne govorim. I o potrebi društva da umiri građane jer ljudi koji su dobili 1.6 miliona glasova na izborima tvrde da su izbori pokradeni.

I onda vas citiram:

Je l' hvataš polako logiku?



Da li imate principe u životu određujete svojom spremnošću da ih branite i u "korist" onih sa kojima se ne slažete. Inače nemate principe.

U ovom slučaju čak i nije u njihovu korist. Ignorišete princip u korist sopstvene štete. Interes celog društva je da utvrdi ko laže.


Saša Radulović Saša Radulović 16:43 13.05.2012

Re: The end

a brisanje komentara i banovanje komentatora ()su ta dva vezana poteza
koja prave razliku izmedju borbe za princip i agitovanja za stranačku stvar.


Kada tebe neko nazove lažovom, ti slobodno nastavi "razgovor". Ja neću. Vež sam ga ranije slao na jednodnevno hlađenje, kao i sada. Nakon ovog posta, dobio je trajno banovanje. Sa takvim ljudima ne želim komunikaciju.

Brisanje je uvek vezano za potpuno lično i sa "argumentima" nema nikakve veze. Brišem i banujem samo LIČNE STVARI. Recimo kada je počelo bezočn pljuvanje nakon pisanja jednog tabloida. To važi za sve koji su pokušali sa uvredama. Da li su te uvrede zaboravili ili ne, zaista nije moj problem.

gorran2 gorran2 16:49 13.05.2012

Re: The end

BigBadWolf
Ama sta da provere? Ti zapisnici su popunjeni od strane birackih odbora (tj. stranackih kontrolora), pa su zatim predati OIK/GIK, u kojima takodje sede clanovi koje su delegirale stranke, i na kraju su kopije dostavljene centralama stranaka. I niko nije primetio nista sumnjivo ili neregularno. Neka uporede svoje kopije zapisnika sa rezultatima koje je objavio RIK i neka kazu gde ima neslaganja.

Zasto niko ne trazi da se ispita ko je kupovao glasove po Srbiji ili kako su stranke na vlasti imale formulare za skupljanje potpisa za kandidaturu PRE nego su isti objavljeni od strane RIK-a? Sta se sve radilo sa namenskim racunima za troskove kampanje i ko je finasirao kampanje?
Jedan vrlo inovativan način da se prikrije prava krađa bio bi da se inscenira lažna krađa.

U tom slučaju svakako bi trebalo revidirati ocene o "nesposobnosti".
Milan Karagaća Milan Karagaća 16:52 13.05.2012

Re: The end

palilula92
Onaj ko iznosi neku tezu ("izbori su pokradeni'') - mora i da je dokaže!

da to ima smisla.

mahanjem dzakom dokazuje jednu stvar- dzak je ukraden. Slusali smo kako imaju dokaze, pa sto ih ne iznesu? Ukraden dzak, u koji je moglo da se stavi svasta, nije dokaz izborne kradje vec kradje dzaka ili podmetanje laznog dzaka. U svakom slucaju, i jedno i drugo su krivicna dela. Ti Tomini cirkusi su prevazisli svaku meru i ja se nadam da ce se zakon sa tim pozabaviti. Pokazuje ukraden dzak i vice "drste lopova".


Da, i sa ukradenim džakom od navodno 3000 glasova proglašavaju kompletne izbore neregularnim i traže da se ponište.Pa još tvrde da je to masovna pojava,preteći neredima, pa da neće u drugi krug pa sada hoće u drugi krug.
Vrlo, vrlo ozbiljno nema šta.
cult cult 17:03 13.05.2012

Re: The end

Ja neću


Velika je razlika izmedju ignora i bana.
I obe stvari govore o subjektu.
No, da ne budem ličan...




Saša Radulović Saša Radulović 17:08 13.05.2012

Re: The end

Prošli put kad sam mu pobrisao komentar zbog uvreda, vraćao se nazad i nastavljao sve dok nije dobio jednodnevni ban za hlađenje.

I obe stvari govore o subjektu.


Naravno. Kao što rekoh, kada tebe neko nazove lažovom, ti slobodno nastavi "razgovor". Ja neću. Sa takvi ljudima ne želim da razgovaram.
BigBadWolf BigBadWolf 17:21 13.05.2012

Re: The end

Saša Radulović
Onaj ko iznosi neku tezu ("izbori su pokradeni'') - mora i da je dokaže!


Ovo naravno nije tačno. Kad se podnosi npr. krivična prijava, ne mora da se dokaže. Iznosi se osnovana sumnja.




Tacno, osnovana sumnja.
majka-priroda majka-priroda 17:29 13.05.2012

Re: The end

Ne vredi da im objašnjavate... To su dase koje kad im uzmete igračku - komentarisanje, odmah trče kod mame da plaču, u ovom slučaju napišu blog ostalim istomišljenicima. Da nije smešno, bilo bi tužno i obrnuto.
A vlast obično igra na takve. Oni nekada su igrali na kartu prostih seljaka, ovi danas igraju na kartu prevaranat u odelima koji su spremni sve da priznaju samo da ostanu u "šemi".
Saša Radulović Saša Radulović 17:48 13.05.2012

Re: The end

Tacno, osnovana sumnja.


I sumnja je više nego osnovana. A tek potreba društva da se sumnja otkloni, što je takođe veoma važan kriterij.
majka-priroda majka-priroda 17:49 13.05.2012

Re: The end

Milan Karagaća

Da, i sa ukradenim džakom od navodno 3000 glasova proglašavaju kompletne izbore neregularnim i traže da se ponište.Pa još tvrde da je to masovna pojava,preteći neredima, pa da neće u drugi krug pa sada hoće u drugi krug.
Vrlo, vrlo ozbiljno nema šta.


Neredi su super kad ih "vaša" strana radi, a kad ih "njihova" radi onda nisu... Imajte malo trunke principijelnosti, ne priliči vašim godinama i iskustvu.
Ako čak ni pristojnim simpatizerima vlasti nije jasno kako je vlast opstala, ne znam samo koliko čovek mora da bude slep, čitaj kakav debeo interes može da ima da toliko uporno ne želi da podrži najčistiju i najjasniju stvar koju Radulović predlaže.
Ako vama u ovim godinama nije jasno da je krađa na izborima tako višeslojna, bolje rečeno bezobrazno kompromitujuća po večinu aktera, a najviše po vlast, ne znam šta onda da očekujete od klinaca koji plaču kad im neko lupi ban na blogu.
Osnovna poenta ponovnog brojanja je da se klupko lopovluka počne odmotavati, pa bi smo možda dogurali da vidimo ko je zapošljavao uz obavezu uplaćivanja određenog procenta od plate, pa onda dobijete "moćne lokalne lidere". Možda bi smo i saznali ko je sedeo po stiroporu, gladovao, mahao džakovima u zamenu za imovinu i ko zna šta još...
No, vama je očigledno lepo u ovom beznađu od države, tako da vas donekle i razumem...
cult cult 18:12 13.05.2012

Re: The end

Osnovna poenta ponovnog brojanja je da se klupko lopovluka počne odmotavati,


Zaboravio si, majko prirodo, kako su izgledale prave kradje izbora tamo 96.
Iste noći se znalo da su pokradeni, rečeno je kako, gde i objavljeni dokazi. Sledećeg popodneva se stotine hiljada ljudi slilo na ulice.
I tu nema "naše" i "vaše" strane kad je tako nešto u pitanju.

Medjutim, ova ujdurma, ovo dizanje prašine, magle, ovo je sve samo ne dokaz o kradji. Ovo je najobičnije lovljenje glasova u mutnom i opravdavanje sopstvene arhinesposobnosti.

Postoji jedan dobar deo Srbije koji je jako, jako osetljiv na izborne kradje. I koji će reagovati na svaki pravi dokaz o kradji, bez obzira ko krade, a ko je pokraden.

I taj deo Srbije sigurno nije deo "vaše strane". "Vaša strana" je tada prebijala ljude, trpala u zatvor, slala batinaše na fakultete, a "našu stranu" nazivala šiptarskim slugama.
majka-priroda majka-priroda 20:20 13.05.2012

Re: The end

Hehehe... "naša", "vaša" strana. Moram priznati da se odavno nisam ovako slatko nasmejao. Računaću da ti si pre nego što si ovo napisao bio na ringišpilu pa kad si sišao nisi imao pojma gde je koja strana, a možda je pala i koja čašica "radže".

Pošto si valjda sad došao sebi od ringišpila ili "radže" da ti pojasnim čija je koja strana. Ja nemam "moju" stranu da bi te ta "moja" strana tukla... Pre će biti da je "vaša" strana tukla, slala u zatvore, krala izbore... Ali da te ohrabrim... Ne brini, ako je "vaša" strana imalo principijelna, a pošto kaže da joj ne pada napamet da dva puta krade izbore, po nekoj analogiji ne bi trebalo ni da "vas/nas" dva puta tuče, šalje u zatvore.

Inače zamolio bih te da se ne dohvataš teme batina, zatvora, verovatno si bio tada u pelenama, pošto mnogo mojih prijatelja koji su stvarno dobijali batine, ne virtuelno kao ti, danas žali što ih nije dobilo malo više. Što bi rekao moj brate od tetke, da su me dovoljno tukli, naučio bih da se leđa ne podmeću samo kada se mesi torta, nego se podmeću i kada se jede... Toliko o "vašoj" strani...

I uzgred, drago mi je da smo koliko toliko rasčistili stvari oko principa, mada si od starta providan. Mislim i da u daljoj diskusiji možemo da pređemo na "naši", "vaši" kako bi makar znali da "vaši" mogu i da kradu i tuku, jer su "vaši", a "naši" neka se sami nađu među onim drugim komentatorima ovog bloga.
cult cult 20:49 13.05.2012

Re: The end

"naši" i "vaši" su iz tvog komentara.

Posle pola sata gledanja Jorgovanke u Utisku
odustajem od stava da treba prebrojati sve glasove da bi se bilo šta bilo kome dokazivalo.
Lopine iz sns-a koji na ovakav način destabilizuju zemlju i sve nas prave idiotima - u zatvor.
lidiaz lidiaz 20:49 13.05.2012

Re: The end

Postoji jedan dobar deo Srbije koji je jako, jako osetljiv na izborne kradje. I koji će reagovati na svaki pravi dokaz o kradji, bez obzira ko krade, a ko je pokraden.

Izgleda da ne postoji, posto su se svi uhvatili za Tomin dzak.
Moje misljenje je da je Toma napravio cirkus namerno, i da je u celoj toj prici samo saucesnik. Kao i skoro sve ostale stranke. A Tomin cirkus je poceo onda kad je pocela sumnja u regulanost izbora.
Noc izmedju nedelje i ponedeljka, Dveri iznose sumnju u regularnost izbora. Ukazuju na neslaganje izmedju svojih podataka i onih koje drugi objavljuju. I traze da pregledaju materijal.
Ponedeljak pojavljuju se snimci iz Zajecara i glasine o neregularnosti u Nisu. U Nisu su zbog neregularnosti ponisteni lokalni izbori na velikom broju mesta.
Utorak oglasava se Pastor koji ukazuje na neregularnosti i nelogicnosti u Vojvodini.
Dveri iznose prve rezultate pregledanja lista. Ima neregularnosti. Ima i stavri za koje ne mozes da dokazes da je neregularnost, vec samo da sumnjas ili ne (visestruko zaokruzivanje).
Na rezultate izbora, uglavnom na lokalu, zale se i URS (Novi Sad), LDP (Beograd i Nis),
Medju neregularnostima pominju listice koji su medjusobno razliciti. Razlicite listice pominje i Pastor.
Ove neregularnosti nisu velike, par procenata namaknuto jednima, par procenata skinuto drugima. Samo 1% glasova menja sliku skupstine.

I onda ulece Toma sa dzakom i cela prica dobija oblike farse. On prica o 500 hiljada glasova, znaci od 1-2% on ide na 10-15%. Pa prica kako nece u drugi krug, pa onda ipak hoce.
Po mom misljenju, to je sve farsa da bi se cela prica o neregularnostima pretvorila u farsu.

U medjuvremenu, onaj kome se veruje, Pastor izjavljuje da radi mira u kuci odustaje od neregularnosti na republickom nivou, ali ne i na lokalu.
Onaj Zajecarac Mirkovic drzi konferenciju za stampu na kojoj u svakoj recenici ponavlja da su izbori neregularni samo na lokalnim izborima.

Na sve ovo, RIK ne kaze proverili smo ili provericemo, vec da nema osnove da se sumnja, a zalbe su odbijene jer nisu blagovremeno upucene.
Da su gradjani slusali vlasti, medije i RIK '96 nikad ne bi izasli na proteste.

I sve se opet svelo na navijanje za ovog ili onog. I na jos jedan Tomin autogol i farsu.
A u svemu su pravi gubitnici gradjani Srbije. Ciji su glasovi mozda pokradeni, a mozda i nisu. Ali koji nemaju ni jednog svog predstavnika u politickim partijama.

Inace, ponuka me NNN sa onom svojom teoremom i proveravanjem/neproveravanjem.
Tako je i OPERA izmerila da neutrina putuju brze od svetlosti. Pa su proverili i ispalo je da ne putuju, vec da kabl nije bio dobro ukljucen.

majka-priroda majka-priroda 20:55 13.05.2012

Re: The end

U mojim komentarima nemaju ni "naši" ni "vaši", u tvojim imaju samo "vaši". A "vaša" je i Jorgovanka, pojasnio sam to već... A sad se vrati izradi sajta od 25.000 evra... Prošla je prva opasnost...
majka-priroda majka-priroda 20:58 13.05.2012

Re: The end

Kad su u pitanju "naši" nema potrebe da proveravamo , pa jesu li "naši" ili nisu...
darvel darvel 21:13 13.05.2012

Re: The end

Zašto se trudite da jurišnicima iz koristoljublja objašnjavate tako očigledne stvari.
Pa njima uopšte nije važno šta je urađeno već ko je to uradio.
Mudro su zaobišli da prokomentarišu Pastorovu izjavu da je on lično izdao instrukciju da se se izglasa da su izbori regularni a zbog mira u Srbiji.
Posle ove izjave, ja sam potpuno siguran da su izbori neregularni.
majka-priroda majka-priroda 21:29 13.05.2012

Re: The end

darvel
Zašto se trudite da jurišnicima iz koristoljublja objašnjavate tako očigledne stvari.

Pazi, sve tačno. Znam da je tupavo objašnjavati im, budeš veća budala nego oni, ali nekako na "naši", "vaši" sam mnogo osetljiv, pogotovu kad o tome počne da priča neko ko se samo slaže sa onima koji misle isto kao i on... Tu znam da "naši", "vaši" traje do prve banke... tamo može i "vaši"...
Meni je sve počelo da smrdi kad je ovaj "opozicionara" seo na stiropor i počeo da gladuje u "borbi za Srbiju". Odmah sam rekao, pa ovaj sam sebi obara izborne procente, jer ko bi iole normalan posle cele farse, a besan je na vlast glasao za najjaču opozicionu stranku. A kada je na prvo šuškanje o muljanju na izborima (na poslu su svi pričali o tome kako se kralo taman koliko im je trebalo da naprave željenu koaliciju, čak i oni koji su glasali za vlast), ovi su uleteli sa nebulozom o 500.000 mrtvih glasača. Jeste da treba samo malo uključiti mozak da sve bude jasno, ali biti toliko plitkouman da prihvatiš samo zato što si u dilu sa lokalnim apartčicima... zaista je žalosno.
A pro po kada klinac počne da deli termine "lažov" samo zato što neko nije legao na rudu interesa vlasti... Jadno i bedno...

I upravo zbog takvih je i bitno da se pokuša isterati stvar na čistac i zato podržavam celu priču koju je autor pokrenuo, jer je maksimalno čista i bez ikakvog ličnog interesa. A nama je najpotrebnije da makar jednu stvar uradimo na ovaj način.
BigBadWolf BigBadWolf 21:39 13.05.2012

Re: The end

darvel
Zašto se trudite da jurišnicima iz koristoljublja objašnjavate tako očigledne stvari.
Pa njima uopšte nije važno šta je urađeno već ko je to uradio.
Mudro su zaobišli da prokomentarišu Pastorovu izjavu da je on lično izdao instrukciju da se se izglasa da su izbori regularni a zbog mira u Srbiji.
Posle ove izjave, ja sam potpuno siguran da su izbori neregularni.


OK, postujem. Ajde nama glupima objasni kako su ukradeni izbori.
darvel darvel 22:03 13.05.2012

Re: The end

Zapravo sam komentarisao post od Lidiaz, ali vidim da je komentar praktično univerzalno primenljiv na mnogo postova.
Meni su se crvene lampice upalile još u nedelju uveče jer sam zakačio negde na netu da se dveri bune.
Obzirom da sam pratio posebno rezultate URS-a, nadajući se da će konačno biti počišćeni sa političke scene u jednom momentu sam primetio da kako veče odmiče tako oni lagano idu preko cenzusa, kao da neko dodaje glasove. Zadnja nada su mi bili glasovi sa Kosova (u tom momentu URS je negde ma 5,1 ili nešto malo jače glasova) i već sam bio spreman da proslavljam (znam, nije lepo, ali URS mi se jednostavno gadi) kada sam, čini mi se, negde na netu pročitao da je URS na oko 20% glasova na Kosovu. Samo što nisam pao sa stolice od iznenađenja. Od tada sam počeo polako da sumnjam.
Sutradan na poslu, slušam razgovor koleginica, kontrolora na izborima, jedna iz DS-a, druga iz URS-a ali iz čistog koristoljublja. DS-ovka komentariše da joj uopšte nije jasno odakle Tadiću toliko glasova kada je kod nje na biračkom mestu odnos Tadić - Nikolić bio bar 1:5, a nešto slično potvrđuje i URS-ovka. Ispred mene slobodno pričaju pošto znaju da sam jedan od prvih članova partije koja služi kao rezerva DS-u kada god im nešto u skupštini zatreba da proguraju. Ono što ne znaju je da sam se potpuno distancirao i od svoje stranke i od ovih na vlasti od momenta postizanja istorijskog dogovora tužioca sa srpskom majkom, a napredni programski jezik CMS (za svakog informatičara ovakva konstrukcija je uvreda za zdrav razum) mi je samo učvrstio stav da ću glasati i za crnog đavola ne bi li ovoj beskrupuloznoj bandi hohštaplera konačno video leđa.
Tog dana počinju da se bune i Mađari, LDP, pomalo i ogavni Dinkić, u Nišu se već javno priča o velikom broju viška listića, stiže video snimak iz Zaječara...
ecce-florian ecce-florian 22:06 13.05.2012

Re: The end

Ponedeljak pojavljuju se snimci iz Zajecara i glasine o neregularnosti u Nisu. U Nisu su zbog neregularnosti ponisteni lokalni izbori na velikom broju mesta.
Utorak oglasava se Pastor koji ukazuje na neregularnosti i nelogicnosti u Vojvodini.
Dveri iznose prve rezultate pregledanja lista. Ima neregularnosti. Ima i stavri za koje ne mozes da dokazes da je neregularnost, vec samo da sumnjas ili ne (visestruko zaokruzivanje).
Na rezultate izbora, uglavnom na lokalu, zale se i URS (Novi Sad), LDP (Beograd i Nis),
Medju neregularnostima pominju listice koji su medjusobno razliciti. Razlicite listice pominje i Pastor.
Ove neregularnosti nisu velike, par procenata namaknuto jednima, par procenata skinuto drugima. Samo 1% glasova menja sliku skupstine.

I onda ulece Toma sa dzakom i cela prica dobija oblike farse. On prica o 500 hiljada glasova, znaci od 1-2% on ide na 10-15%. Pa prica kako nece u drugi krug, pa onda ipak hoce.
Po mom misljenju, to je sve farsa da bi se cela prica o neregularnostima pretvorila u farsu.

U medjuvremenu, onaj kome se veruje, Pastor izjavljuje da radi mira u kuci odustaje od neregularnosti na republickom nivou, ali ne i na lokalu.
Onaj Zajecarac Mirkovic drzi konferenciju za stampu na kojoj u svakoj recenici ponavlja da su izbori neregularni samo na lokalnim izborima.


Na sve ovo, RIK ne kaze proverili smo ili provericemo, vec da nema osnove da se sumnja, a zalbe su odbijene jer nisu blagovremeno upucene.
Da su gradjani slusali vlasti, medije i RIK '96 nikad ne bi izasli na proteste.



Ocene komentara

za težinu
ten point

za umetnički dojam
does point

Da probamo ovo da ponovimo jedno barem dva miliona puta , možda bi se nešto i dogodilo

Ajmo kladionica

Poništeni izbori u lokalu u Subotici

dajem 4:1
majka-priroda majka-priroda 22:29 13.05.2012

Re: The end

BigBadWolf
OK, postujem. Ajde nama glupima objasni kako su ukradeni izbori.

Ne znam zašto je bitno dal je neko pametan ili glup?

Ajd sad ti nama objasni zašto nešto vrlo lako dokazivo (ponovo prebrojiš listiće, što neko reče zašta primaju tolike plate) se objašnjava na svaki drugi način sem na jedini čist i jasan, ponov prebrojiš listiće. Pa kom opanci kom obojci, kako to i predlaže Radulović. Šta je to toliko opasno, strašno u tome? Kad ti majstor ne popravi dobro automobil, osnovano sumnjaš da on ne radi kako treba, jel prihvataš njegovo "Ma to tako treba da radi" ili ga pritisneš da to popravi kako treba? Da li ti je u interesu da ga on popravi ili ti je u interesu da to radi kako to majstor kaže? Cenim da znaš kakvi su naši majstori.

Na ovim izborima sam učestvovao kao birač, više puta sam bio u biračkom odboru kao partijski nezainteresovan član, pa na osnovu tog iskustva i znam da ovako nikada nije bilo.
Za početak, birački spiskovi koji inače nikada nisu bili baš najbolji, uvek je bilo desetak slučajeva da ljudi nisu bili upisani, su bili najgori dosada i osnovano sumnjam da je tako obarana izlaznost koja odgovara malim partijama (znalo se koje će se boriti za cenzus), a i na manjem broju glasova se lakše može izmanipulisati. Na više mesta u mom gradu glasanje je počelo barem sat vremena kasnije. Još manje glasača... Lično sam prisustvovao, dok sam čekao glasanje, scenama, tri, kada su birači urlali na komisiju zašto nisu upisani u sva tri spiska (nije ih bilo na lokalu, pretpostavljam da su bile raseljena lica) i koji su uz gušanje izašli sa izbornog mesta sa glasačkim listićima, što je dozvoljeno, ali se nikada pre toga (kada sam ja bio u komisijama) nije desilo, pa sumnjam da je to bilo organizovano (možda grešim, ali sumnjam). Iskreno mi ni cela ekipa u biračkom odboru nije ulivala poverenje, jer u tim nemilim scenama ne da nisu umeli da se snađu nego su dodatno podizali tenziju kontradiktornim izjavama oko šta može birač sa listovima. Toliko relevantno, lično, ja znam o izborima kao birač, partijski nezainteresovan.
Aljkavost? Oprostite, osnovano sumnjam da je bila namerna... i zahtevam da se za moje pare od poreza na jednostavan način dokaže.
Nakon toga slede najdirektnije zainteresovane strane - stranke koje takođe iznose sumnje u regularnost, za početak one najmanje sa kojima se najverovatnije i manipulisalo. Ovi veliki uleću tek onda kada počne da se ljulja kula farse...

Ako iz sveg navedenog ti ne vidiš ni jedan razlog zašto se tvrdnje o krađi ne trebaju proveriti na jednostavan i lak način.... ne znam stvarno šta da ti kažem... nisi glup, ali si vrlo zainteresovan da se stvari ne rasčiste...
BigBadWolf BigBadWolf 22:33 13.05.2012

Re: The end

darvel
Zapravo sam komentarisao post od Lidiaz, ali vidim da je komentar praktično univerzalno primenljiv na mnogo postova.
Meni su se crvene lampice upalile još u nedelju uveče jer sam zakačio negde na netu da se dveri bune.
Obzirom da sam pratio posebno rezultate URS-a, nadajući se da će konačno biti počišćeni sa političke scene u jednom momentu sam primetio da kako veče odmiče tako oni lagano idu preko cenzusa, kao da neko dodaje glasove. Zadnja nada su mi bili glasovi sa Kosova (u tom momentu URS je negde ma 5,1 ili nešto malo jače glasova) i već sam bio spreman da proslavljam (znam, nije lepo, ali URS mi se jednostavno gadi) kada sam, čini mi se, negde na netu pročitao da je URS na oko 20% glasova na Kosovu. Samo što nisam pao sa stolice od iznenađenja. Od tada sam počeo polako da sumnjam.
Sutradan na poslu, slušam razgovor koleginica, kontrolora na izborima, jedna iz DS-a, druga iz URS-a ali iz čistog koristoljublja. DS-ovka komentariše da joj uopšte nije jasno odakle Tadiću toliko glasova kada je kod nje na biračkom mestu odnos Tadić - Nikolić bio bar 1:5, a nešto slično potvrđuje i URS-ovka. Ispred mene slobodno pričaju pošto znaju da sam jedan od prvih članova partije koja služi kao rezerva DS-u kada god im nešto u skupštini zatreba da proguraju. Ono što ne znaju je da sam se potpuno distancirao i od svoje stranke i od ovih na vlasti od momenta postizanja istorijskog dogovora tužioca sa srpskom majkom, a napredni programski jezik CMS (za svakog informatičara ovakva konstrukcija je uvreda za zdrav razum) mi je samo učvrstio stav da ću glasati i za crnog đavola ne bi li ovoj beskrupuloznoj bandi hohštaplera konačno video leđa.
Tog dana počinju da se bune i Mađari, LDP, pomalo i ogavni Dinkić, u Nišu se već javno priča o velikom broju viška listića, stiže video snimak iz Zaječara...


Ja sam bio ubedjen da ce Dinkic i Druzina sa vesala da omase cenzus i to mi je jedina sumnjiva stvar u celoj prici. Zasto vise niko ne pominje kupovinu glasova? OK, Kosovo, to je uvek bila crna rupa, ali su tamo dobili jedva 2000 glasova, isuvise malo da utice na stvar. U Nisu su ponisteni izbori na 17 mesta, ali, koliko sam shvatio, samo za gradsku skupstinu. Ne mogu da skapiram za sta se Madjari bune. Zajecar je lakrdija.

Ali opet, niko da kaze KAKO su tacno ukradeni izbori.
darvel darvel 22:36 13.05.2012

Re: The end

BigBadWolf

darvelZašto se trudite da jurišnicima iz koristoljublja objašnjavate tako očigledne stvari.Pa njima uopšte nije važno šta je urađeno već ko je to uradio.Mudro su zaobišli da prokomentarišu Pastorovu izjavu da je on lično izdao instrukciju da se se izglasa da su izbori regularni a zbog mira u Srbiji.Posle ove izjave, ja sam potpuno siguran da su izbori neregularni.OK, postujem. Ajde nama glupima objasni kako su ukradeni izbori.

Evo upravo primera spinovanja i izokretanja. Gde sam rekao da su oni koji osporavaju krađu glupi.
Softver za biračke spiskove je radila softverska kuća čiji je vlasnik na prst u donji deo leđa sa vrhom DS-a. Kako izgleda taj spisak i koliko zapravo birača Srbija ima, o tome je već naširoko raspravljano sa prilično konsekventim zaključkom da ima više birača u spisku nego što ih stvarno ima.
Pošto i SVM i dveri i ovaj nesrećnik od Nikolića tvrde da postoje falsifikovani listići, ti isti listići su podeljeni odgovarajućim partijksim jurišnicima, kakve svaka stranka ima. U Srbiji ima oko 8000 biračkih mesta. Neka su na svakom mestu po 3 vojnika dobila po 3 listića da ubace u kutiju dolazimo do broja od 70.000 lažnih listića. Kontrolor ispred stranke dobija zadatak i imena mrtvih ljudi ubačenih na spisak i čeka pravi trenutak kada ostalima popusti pažnja i zaokruži 9 imena pokojnih birača. U tu svrhu pravljenje gužve na biračkim mestima uveče je idealan paravan (mene su iz moje stranke zvali u 6 uveče da idem da glasam), kao i poprilično nesređeni birački spiskovi (porodice na različitim stranama biračkog spiska). U pogodnom momentu se pravi listići sklanjaju na stranu.
Naravno ovo se ne radi na svih 8000 mesta.
Ali opšte je poznato kako i dan danas izgleda glasanje u ruralnim krajevima Srbije (o pijančenju na glasačkim mestima i da ne pričam) u kojima je moguće ubaciti i po 50-60 listića.
Imamo nesređene biračke spiskove.
Imamo pojavu više listića nego što treba da ih ima (npr. Niš).
Prijavljeni su listići koji su slični ali ne i isti originalnim listićima.
Uveče su pravljene gužve na velikom broju biračkih mesta.
Nsjveći deo kontrolora je tu samo da bi uzeo pare za taj jedan dan i poprilično ih ne interesuje šta se oko njih dešava.
Teorija zavere?
Pravilnim rasporedom dodavanja glasova i pravilnim rasporedom belih glasova slika u skupštini se značajno može promeniti.
Još ako se uspe nešto birača kupiti za 20 evra eto načina da se napabirči idealan broj glasova da stanje ostane isto, te da možemo sa krađom i ponižavanjem neometano da nastavimo.

Da dodam:
na većini mesta (ili bar dobrom delu) gde su izbori poništavani, poništeni su zbog većeg broja listića u odnosu na izašle birače.
BigBadWolf BigBadWolf 22:43 13.05.2012

Re: The end

majka-priroda
BigBadWolf
OK, postujem. Ajde nama glupima objasni kako su ukradeni izbori.

Ne znam zašto je bitno dal je neko pametan ili glup?

Ajd sad ti nama objasni zašto nešto vrlo lako dokazivo (ponovo prebrojiš listiće, što neko reče zašta primaju tolike plate) se objašnjava na svaki drugi način sem na jedini čist i jasan, ponov prebrojiš listiće. Pa kom opanci kom obojci, kako to i predlaže Radulović. Šta je to toliko opasno, strašno u tome? Kad ti majstor ne popravi dobro automobil, osnovano sumnjaš da on ne radi kako treba, jel prihvataš njegovo "Ma to tako treba da radi" ili ga pritisneš da to popravi kako treba? Da li ti je u interesu da ga on popravi ili ti je u interesu da to radi kako to majstor kaže? Cenim da znaš kakvi su naši majstori.

Na ovim izborima sam učestvovao kao birač, više puta sam bio u biračkom odboru kao partijski nezainteresovan član, pa na osnovu tog iskustva i znam da ovako nikada nije bilo.
Za početak, birački spiskovi koji inače nikada nisu bili baš najbolji, uvek je bilo desetak slučajeva da ljudi nisu bili upisani, su bili najgori dosada i osnovano sumnjam da je tako obarana izlaznost koja odgovara malim partijama (znalo se koje će se boriti za cenzus), a i na manjem broju glasova se lakše može izmanipulisati. Na više mesta u mom gradu glasanje je počelo barem sat vremena kasnije. Još manje glasača... Lično sam prisustvovao, dok sam čekao glasanje, scenama, tri, kada su birači urlali na komisiju zašto nisu upisani u sva tri spiska (nije ih bilo na lokalu, pretpostavljam da su bile raseljena lica) i koji su uz gušanje izašli sa izbornog mesta sa glasačkim listićima, što je dozvoljeno, ali se nikada pre toga (kada sam ja bio u komisijama) nije desilo, pa sumnjam da je to bilo organizovano (možda grešim, ali sumnjam). Iskreno mi ni cela ekipa u biračkom odboru nije ulivala poverenje, jer u tim nemilim scenama ne da nisu umeli da se snađu nego su dodatno podizali tenziju kontradiktornim izjavama oko šta može birač sa listovima. Toliko relevantno, lično, ja znam o izborima kao birač, partijski nezainteresovan.
Aljkavost? Oprostite, osnovano sumnjam da je bila namerna... i zahtevam da se za moje pare od poreza na jednostavan način dokaže.
Nakon toga slede najdirektnije zainteresovane strane - stranke koje takođe iznose sumnje u regularnost, za početak one najmanje sa kojima se najverovatnije i manipulisalo. Ovi veliki uleću tek onda kada počne da se ljulja kula farse...

Ako iz sveg navedenog ti ne vidiš ni jedan razlog zašto se tvrdnje o krađi ne trebaju proveriti na jednostavan i lak način.... ne znam stvarno šta da ti kažem... nisi glup, ali si vrlo zainteresovan da se stvari ne rasčiste...


Ma bre...Neka broje jos tri puta, nemam nista protiv. Za pristojnu dnevnicu, i ja cu da im pomognem :)

Ja samo kazem da ne mozes da dizes uzbunu i vices "Kradja!" bez da objasnis kako su te pokrali. Jel Toma nikolic ima kopije zapisnika sa svih mesta? Ima. Jel RIK objavio rezultate sa svih mesta? Jeste. Uporedi tvoje kopije za RIK-ovim rezultatima i kazi gde se ne slaze. Prosto. Zasto se to ne uradi, pa tek onda da se provere ona mesta gde se ne slaze? Jedino sto su oni zahtevali je da se poniste izbori. Nista prebrajanje, nista provera izbornog materijala, samo ponistavanje izbora jer je Toma, zaboga, nasao dzak.
BigBadWolf BigBadWolf 22:55 13.05.2012

Re: The end

darvel
BigBadWolf

darvelZašto se trudite da jurišnicima iz koristoljublja objašnjavate tako očigledne stvari.Pa njima uopšte nije važno šta je urađeno već ko je to uradio.Mudro su zaobišli da prokomentarišu Pastorovu izjavu da je on lično izdao instrukciju da se se izglasa da su izbori regularni a zbog mira u Srbiji.Posle ove izjave, ja sam potpuno siguran da su izbori neregularni.OK, postujem. Ajde nama glupima objasni kako su ukradeni izbori.

Evo upravo primera spinovanja i izokretanja. Gde sam rekao da su oni koji osporavaju krađu glupi.
Softver za biračke spiskove je radila softverska kuća čiji je vlasnik na prst u donji deo leđa sa vrhom DS-a. Kako izgleda taj spisak i koliko zapravo birača Srbija ima, o tome je već naširoko raspravljano sa prilično konsekventim zaključkom da ima više birača u spisku nego što ih stvarno ima.
Pošto i SVM i dveri i ovaj nesrećnik od Nikolića tvrde da postoje falsifikovani listići, ti isti listići su podeljeni odgovarajućim partijksim jurišnicima, kakve svaka stranka ima. U Srbiji ima oko 8000 biračkih mesta. Neka su na svakom mestu po 3 vojnika dobila po 3 listića da ubace u kutiju dolazimo do broja od 70.000 lažnih listića. Kontrolor ispred stranke dobija zadatak i imena mrtvih ljudi ubačenih na spisak i čeka pravi trenutak kada ostalima popusti pažnja i zaokruži 9 imena pokojnih birača. U tu svrhu pravljenje gužve na biračkim mestima uveče je idealan paravan (mene su iz moje stranke zvali u 6 uveče da idem da glasam), kao i poprilično nesređeni birački spiskovi (porodice na različitim stranama biračkog spiska). U pogodnom momentu se pravi listići sklanjaju na stranu.
Naravno ovo se ne radi na svih 8000 mesta.
Ali opšte je poznato kako i dan danas izgleda glasanje u ruralnim krajevima Srbije (o pijančenju na glasačkim mestima i da ne pričam) u kojima je moguće ubaciti i po 50-60 listića.
Imamo nesređene biračke spiskove.
Imamo pojavu više listića nego što treba da ih ima (npr. Niš).
Prijavljeni su listići koji su slični ali ne i isti originalnim listićima.
Uveče su pravljene gužve na velikom broju biračkih mesta.
Nsjveći deo kontrolora je tu samo da bi uzeo pare za taj jedan dan i poprilično ih ne interesuje šta se oko njih dešava.
Teorija zavere?
Pravilnim rasporedom dodavanja glasova i pravilnim rasporedom belih glasova slika u skupštini se značajno može promeniti.
Još ako se uspe nešto birača kupiti za 20 evra eto načina da se napabirči idealan broj glasova da stanje ostane isto, te da možemo sa krađom i ponižavanjem neometano da nastavimo.


Nije spinovanje, nego se stvarno osecam glup kad svi osim mene vicu da su izbori pokradeni, a ja ne mogu da skapiram kako.

Sto se tice tvog scenarija, necu da kazem da je nemoguc, jer je u Srbiji sve moguce. Ali to je toliko tesko izvesti, da je prakticno nemoguc. Pricas o prevari u kojoj ucestvuje par hiljada ljudi, o stepenu organizacije i koordinacije koji je tako visok da ja ne vidim stranku koja to moze da izvede na nivou Srbije. Pojedinacna mesta, da. Ali da neko namakne 70 000 glasova tako, nema sanse. Pa makar jednog bi ulovili kako potpisuje mrtvake u birackom spisku, to jest najmanje dva biracka spiska.

Drugo, ako je tako izvedeno, ostao je trag, mrtvi ljudi koji su se potpisali. To se da proveriti.
lidiaz lidiaz 23:10 13.05.2012

Re: The end

Drugo, ako je tako izvedeno, ostao je trag, mrtvi ljudi koji su se potpisali. To se da proveriti.

Pa, pored ostalog, to i jeste poenta ovog bloga. Da se proveri, ali to ne zeli skoro niko od ucesnika u politickom zivotu
sanda.arizan sanda.arizan 23:14 13.05.2012

Re: The end

darvel
BigBadWolf

darvelZašto se trudite da jurišnicima iz koristoljublja objašnjavate tako očigledne stvari.Pa njima uopšte nije važno šta je urađeno već ko je to uradio.Mudro su zaobišli da prokomentarišu Pastorovu izjavu da je on lično izdao instrukciju da se se izglasa da su izbori regularni a zbog mira u Srbiji.Posle ove izjave, ja sam potpuno siguran da su izbori neregularni.OK, postujem. Ajde nama glupima objasni kako su ukradeni izbori.

Evo upravo primera spinovanja i izokretanja. Gde sam rekao da su oni koji osporavaju krađu glupi.
Softver za biračke spiskove je radila softverska kuća čiji je vlasnik na prst u donji deo leđa sa vrhom DS-a. Kako izgleda taj spisak i koliko zapravo birača Srbija ima, o tome je već naširoko raspravljano sa prilično konsekventim zaključkom da ima više birača u spisku nego što ih stvarno ima.
Pošto i SVM i dveri i ovaj nesrećnik od Nikolića tvrde da postoje falsifikovani listići, ti isti listići su podeljeni odgovarajućim partijksim jurišnicima, kakve svaka stranka ima. U Srbiji ima oko 8000 biračkih mesta. Neka su na svakom mestu po 3 vojnika dobila po 3 listića da ubace u kutiju dolazimo do broja od 70.000 lažnih listića. Kontrolor ispred stranke dobija zadatak i imena mrtvih ljudi ubačenih na spisak i čeka pravi trenutak kada ostalima popusti pažnja i zaokruži 9 imena pokojnih birača. U tu svrhu pravljenje gužve na biračkim mestima uveče je idealan paravan (mene su iz moje stranke zvali u 6 uveče da idem da glasam), kao i poprilično nesređeni birački spiskovi (porodice na različitim stranama biračkog spiska). U pogodnom momentu se pravi listići sklanjaju na stranu.
Naravno ovo se ne radi na svih 8000 mesta.
Ali opšte je poznato kako i dan danas izgleda glasanje u ruralnim krajevima Srbije (o pijančenju na glasačkim mestima i da ne pričam) u kojima je moguće ubaciti i po 50-60 listića.
Imamo nesređene biračke spiskove.
Imamo pojavu više listića nego što treba da ih ima (npr. Niš).
Prijavljeni su listići koji su slični ali ne i isti originalnim listićima.
Uveče su pravljene gužve na velikom broju biračkih mesta.
Nsjveći deo kontrolora je tu samo da bi uzeo pare za taj jedan dan i poprilično ih ne interesuje šta se oko njih dešava.
Teorija zavere?
Pravilnim rasporedom dodavanja glasova i pravilnim rasporedom belih glasova slika u skupštini se značajno može promeniti.
Još ako se uspe nešto birača kupiti za 20 evra eto načina da se napabirči idealan broj glasova da stanje ostane isto, te da možemo sa krađom i ponižavanjem neometano da nastavimo.


Mislim da je u boldiranom poenta.

Dverima je trebalo oko 0,6% za cenzus. To je oko 24000 glasova. Na 8000 birackih mesta, to je oko 3 glasa po mestu. Za onog ko zeli da ''skine'' nekome glasove-to je zicer.

A takve minorne stranke su najpogodnije. Niti su uticajni, niti imaju medije, a imaju i los imidz. Hoce li neko da se buni zbog njih? Niko.

Posle se krene sa svakojakim odvlacenjem paznje naroda sa sustinskih stvari i sve se zaboravi.

Oni ne prelaze cenzus, a svi njihovi glasovi idu velikima.

I eto URS-a u parlamentu.




darvel darvel 23:15 13.05.2012

Re: The end

Upravo se o tome i radi, prevara što je jednostavnija teže ju je otkriti.
Drugo u ovakvu prevaru se uključuju ljudi koji imaju interes ili su ucenjeni. Po selima i manjim mestima je vrlo lako zaplašiti ljude pa i ono što vide oni okreću glavu.
Lažni listići se štampaju da bi se ubacili, drugu svrhu nemaju. Simptomatično je da RIK maltene ne dozvoljava proveru izbornog materijala a da mediji o tome ćute. Zašto?
Ovo je prvi put da se sa više mesta u Srbiji priča o višku listića na izbornim mestima ili o falsifikovanim listićima. Zašto?
O nepravilnostima i prevelikom broju ljudi u biračkom spisku govore i ljudi koji su provereno demokratski orijentisani. Zašto i zašto baš sada?
Zašto su sve stranke kojima je odgovaralo da se napravi gužva svoje članove pozivale posle 18 h?
Zašto Pastor izlazi sa izjavom koja je po meni, na nivou državnog udara i to otprilike u vreme susreta sa Tadićem?
Šta on to zna i čime je plaćen da to što zna ne iznese do kraja?
Zašto se sve ovo pretvara u lakrdiju zahvaljujući Nikoliću, kada je i bez njegovog lupetanja bilo više nego sumnjivo da su izbori neregularni.
Kako su Dveri i SRS baš za malo ostale ispod cenzusa a URS koji je do pred kraj brojanja bio ispod ili oko cenzusa odjednom otišao na 6%.
I na kraju, kako ispade da su svi u zbiru iz vlasti dobili taman koliko treba?
Mislim, hteo sam da kaznim DS tako što sam glasao za SPS, sa kojim je DS inače u koaliciji?
majka-priroda majka-priroda 23:32 13.05.2012

Re: The end

BigBadWolf

Nista prebrajanje, nista provera izbornog materijala, samo ponistavanje izbora jer je Toma, zaboga, nasao dzak.

Huuuuu, ajd opet... Pusti Tomu... Toma je ovde zec, ucenjeni konj koji treba da završi posao, zec koji treba da jednim potezom (što je danas i uradio) završi celu priču za ovu vlast. Ovo što je on uradio u zadnjih par desetina sati može da uradi samo očajnik kome se ozbiljno trese budućnost porodice. Znači ne interesuje me uopšte šta ovaj priča. Možda sam do njegove priče od 500.000 ukradenih glasova i imao nameru da glasam za protiv BT, sada bi me i puškom teško neko naterao.
Kolporter me je dva puta zaj.b.o, tačnije jednom žena, drugi put me pogurala ona frka panika od grobara plus prijatelj radikal koji me na brzaka ubedio "Ma jebeš nas, daj da nam makar deca imaju budućnost", pa zaokružismo bejbisitera. E treći put me neće zajeb..., al malo morgen... Opet me je zajeb... Danas je završio sebi posao, a ovako bednu, besramnu, provokatorsku kampanju nije imao ni onaj što mi je uzeo najbolji deo mladosti. 2 miliona evra sprcati na kampanju protiv nekog ko je 90-tih bio potrčko tvog koalicionog partnera koji je sjeb... zemlju i pri tom strogo paziti da ga ne pomeneš. Neka vam ga je svima na čast, a bogami i stomaku, koji ćete da dozvolite da se ovakva prevara provuče.

Kao što sam već gore izneo, sumnjam, a to i ove male partije sumnjaju, da je krađe bilo u tom delu (50-100 hiljada glasova) koji su promešani da se napravi kombinacija za opstanak vlasti... Jedine u Evropi koja preživljava ekonomsku krizu. Pa šta su ovi.... Najpametniji Evropljani da prežive... Al im ga vera kad su uspeli da celu naciju ovako namagarče, još ćemo da pevamo što imamo EU standard od 200 evra...
Da li znaš koliko ćeš sličnih priča kao moja da čuješ? Vrlo mnogo od onih čije noge ne vire iz stranačkog dupeta. Kada sve to saberem sa onim što sam gledao na mom biračkom mestu, nema šanse da je sve bilo čisto. Zato i želim da se to razjasni na najjednostavniji način, ponovnim brojanjem, proverom listića (da li su legalno odštampani). Ako je sve legalno u čemu je problem? Možda ne ispadne dobitna kombinacija?
srllemo srllemo 23:51 13.05.2012

Re: The end


Nemojte praviti komisiju sastavljenu od stalnih članova RIK-a i stručnih tela RIK-a. Uključite u komisiju i još po jednog predstavnika svake izborne liste i kandidata. I uključite kamere. Da sve bude javno i transparentno. Društvo se od optužbi brani javnošću i transparentnošću. Nemojte da se sakrivate kao 90-tih. Ne dozvolite da se sumnja presipa na ulice. Pretvorite ovo u praznik demokratije. Za celu Srbiju.


Na koji konkretno drzavni organ mislite da moze da sastavi komisiju koja bi bila pandan RIK-u i koja bi imala zakonska ovlascenja da izvrsi ponovno brojanje glasova ?


farenhajt farenhajt 13:15 14.05.2012

Re: The end

Interesantni su i brojevi glasača iz inostranstva upisanih u birački spisak:
2008. 37.172
2012. 6.014
Pored toga, stižu informacije da im je tamo otežavano i onemogućavano glasanje...
MarkoPustolov MarkoPustolov 10:14 13.05.2012

dodacu jos par cinejnica

ovo su NAJGORE organizovani izbori od 2000te
ovo su NAJSUMLJIVIJI izbori od 2000te
i stranka bliska vlasti SVM tvrdi da je bilo kradje
Tomislav Nikolic je vrlo lako i dzentlmenski priznao poraz 2007 u drugom krugu od BT iako je ona bila miminalna i mzda mogla biti dovedena u pitanje
BigBadWolf BigBadWolf 10:21 13.05.2012

Re: dodacu jos par cinejnica

MarkoPustolov
ovo su NAJGORE organizovani izbori od 2000te
ovo su NAJSUMLJIVIJI izbori od 2000te



Sreca da si izneo cinjenice...
MarkoPustolov MarkoPustolov 10:32 13.05.2012

Re: dodacu jos par cinejnica

sto zar nisu?
zer je ovakve bruke bilo na proslim izborima
procitaj malo vesti iz lokalnih novina iz recimo Nisa, Subotice pa ces protitati to isto
ili uzmi primere Nisa gde su izbori ponisteni za skoro 15% biraca.
cult cult 11:16 13.05.2012

Re: dodacu jos par cinejnica

SUMLJIV


izvini, nikad ne reagujem na nečiju gramatiku, ali ovo LJ u toj reči me baca u depresiju.
Nemaš pojma s kakvim sam ribama raskidao kad sam bio klinac zbog tog LJ.
MarkoPustolov MarkoPustolov 11:47 13.05.2012

Re: dodacu jos par cinejnica

u pravu si
obicno ne gresim al eto de
MarkoPustolov MarkoPustolov 12:50 14.05.2012

:)

http://www.tarzanija.com/izborno-ludilo-insajder/

Nedeljа, dаn izborа. Studentskа zаdrugа mi je još jednom uvаlilа tuki, i
poslаlа me nа izborno mesto broj 48, kаko bih zа hiljаdu i šessto dinаrа osаm sаti posmаtrаo u kutiju. Kаdа ustаjete u šest ujutru, dаn nikаko ne može dа vаm bude dobаr, pа sаm pokušаo dа se u аutobusu još koji minut ukrstim sа snom. Iz mаgnovenjа me prenulа mošа, od koje mi je ispаlа desnа slušаlicа, novine i mobilni iz džepа. Pogled gore, poznаto lice.
- De si Šiki jebote sto godinа!
– Pа evo brаte, ti kuntаš tu u bаsu, bole te zа nаs umetnike. Š’а se rаdi?
– Krenuo nа posаo, u mesnu zаjednicu me šаlju. Izbori ovo ono.
– Uuu, ti mi ondа i trebаš, vаs celo jutro jurim po bаsevimа. Pogle ovo, oćeš dа kupiš?
– Štа ti je to, pаpiri neki?
– Bliže, bliže, ne smem dа vаdim iz fаjerke.
– U jebote, izborni listići! Odаkle ti to?
– Štа dа ti kаžem, znаm ljude koji znаju ljude. Sto dinаrа po komаdu, jebi gа, možeš dа nаvlаčiš dа rаdikаli pređu cenzus.
– Neću brаte, hvаlа ti, nego kаd si ti izаšаo iz tvorzа?
– Pre polа čuke. Aj pozdrаvljаm te, idem dаlje, kаžu dа ovi Dinkićevi kupuju ko ludi.


Pročitaj još na http://www.tarzanija.com/izborno-ludilo-insajder/
vranac147 vranac147 12:53 14.05.2012

Rezultai izbora garantuju nelegitimnu...

... vlast, ali, na zalost, legalnu :(

u celoj srbiji se glasalo na sledeci nachin

1) aktivista 1 od vladajucih stranaka udje na birachko mesto rano izjutra, i pokupi listice. ne glasa, vec iznosi listice napolje
- ovo je apsolutno legalno
2) napolju, stranka popunjava listice i cheka osobu koja je "prodala svoj glas"
3) osoba dolazi, uzima listice i ide da glasa
4) na birachnkom mestu osoba uzima prazna papirice, u kutiju ubacuje popunjene, a prazne vraca
5) stranka placa 2 crvene

(+ je bilo cipela za dz u mom mestu, paketa sa hranom i sl, zaokruzivanjem sa trouglicima uz objashnjenje da ce da znaju ako nijo on je svuda ima kamera... (ovo je za one manje obrazovane i neinteligentne...))
i tako vladajuce stranke skupishe dar 1/3 svojih glasova

e sad, sem shto nisu platili PDV, ovo je legalno :( na zalost. uz to, i nedokazivo.

a najcrnje shto problem uopshte nije u onim koji placaju po 20 evra, vec u tome shto osoba koja proda glas za 20 evra smatra da je apsolutno nebitno ko ce da vlada, da su svi isti, i da su te 2 crvene verovatno jedina vajda u naredne 4 godine koju ce da vide od tih izbora.

ovo bi moglo da se desi kad bi se promenio zakon, pa kad bi iznoshenje listica bilo zabranjeno, pa josh kad bi se poshto vao zakon...
i kad bi se naslo para da se u predizbornoj kampanji lansiralo par spota da
kad se glasa, niko ne vidi za koga si glasao, i ako ti neko da neki mito, iza paravana mozesh sa listicem da radish shta ocesh...
mozda bi i imali legitimnu vlast.

ovako, gledam sinoc na utisku nedelje 2 hoshtaplera, ne znam ko je veci :( i ne znam ko vishe laze i vredja inteligenciju...
vlad_aleksh vlad_aleksh 13:10 14.05.2012

Pitanje

Pitanje svih pitanja - zašto je prihvaćena treća Tadićeva kandidatura za predsednika?
Po našem ustavu niko ne može biti predsednik više od dva puta. Tačka.
farenhajt farenhajt 01:21 15.05.2012

Re: Pitanje

vlad_aleksh
Pitanje svih pitanja - zašto je prihvaćena treća Tadićeva kandidatura za predsednika?
Po našem ustavu niko ne može biti predsednik više od dva puta. Tačka.

Zato što su žuti lopovi naučivši od Miloševićevih lopova kako, promenili Ustav zakonom, iako se, naravno, Ustav ne može menjati zakonom...
majka-priroda majka-priroda 23:56 14.05.2012

Koja cifra je

dovoljna da ovi zaslepljeni, makar malo mrdnu trepavice na svojim pametnim okicama, ne bi li malo progledali...
http://pescanik.net/2012/05/sta-su-pokazali-izbori
http://www.standard.rs/vesna-pesic-sta-su-pokazali-izbori-ili-strateski-dozirana-prevara.html

Da li je moguće da su svi očekivali da će vlast da dobije po nosu, a onda kada se to nije desilo da im je to normalno? Neko je gore pominjao da je možda glup, pa ne razume u čemu je krađa. Lično me nikada nije interesovalo dal je neko glup, to se vrlo lako konstatuje posle par minuta komunikacije. Interesantniji su međutim oni koji se prave glupi, jer im tako odgovara.
Obzirom da radim u jednoj državnoj edukativnoj instituciji čija svrsishodnost je vrlo diskutabilna, vrlo sam zainteresovan da ova vlast nastavi da uzima kredite kako bih nastavio da se baškarim i džabalebarima, iako ne džabalebarim, ali kad se uporedim sa onima koji rintaju 29/30 dana u mesecu za dva, tri puta manju platu, onda sam teški džabalebaroš....
Međutim, ne mogu da budem toliko glup i pokvaren, da prihvatim na zdrav i logičan način, da su svi oko mene, koji su ostali bez posla, odjednom shvatili kako je njih ova vlast ustvari nagradila da ništa ne rade. A još manje mogu da prihvatim da moja deca trebaju da odrastaju u budućnosti koju nam kroje ovi školovani eksperti demokratsko evropske orijentacije koja će nam omogućiti da stignemo tamo gde se ništa ne radi, a pare kapaju na sve strane...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana