Budućnost

Tomo, spasi Srbiju i idi u penziju

libkonz RSS / 14.05.2012. u 08:47

Od ovakve korumpirane vlasti si uspeo da izgubiš! Za to moraš imati poseban talenat!

Idi Tomo u penziju, budi ono što je Mićunović u DS, pusti mlađe da ruše vlast. Nek sa tobom odu svi koalicioni partneri koje ste doveli iz samo vama znanih razloga - svi Karići, julovac Vulin, Velja Potemkin. I najvažnije: ne zaboravi da SNS rešiš usluga onog menadžera Saše Mirkovića, koji vam je i zakuvao celu ovu priču oko nameštanja izbora. Da si ozbiljan čovek, ne bi takav mogao da ti dođe u vrh stranke. Ne bi me čudilo i da je on taj koji te je nagovorio da gostuješ kod Ivana Ivanovića. Dakle, počisti za sobom pre nego što odeš.

20 godina si u politici, dosadio si i Bogu i narodu. Penzioniši se, čoveče! Pomisli na svoju zemlju, svoje komšije. Igraj se sa unučićima, peci i pij rakiju, putuj po svetu, uživaj malo. Samo se penzioniši!

 



Komentari (230)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

dragan7557 dragan7557 22:26 14.05.2012

Re: poruka za libkonza, budućnost

Vojislav Stojković
libkonz
pa nek dođe ko dođe.





Iz daleke budućnosti:

"Once upan a time" in Serbia.


cerski
miloradkakmar miloradkakmar 22:45 14.05.2012

Re: ***

angie01
a je l ima kako toma prepricava lektiru gimnazijalcima-...tihi Don, npr!?

Bilo bi tiho, smerno, svetački... mislim, da bi oko 100 stranice opovrgao šta se događalo na prvoj...

P.S. Lib, ja sam uz tebe.
expolicajac expolicajac 09:38 14.05.2012

Cenim

Tvoju moć da ipak na kraju racionalizuješ emocije.
Od ovakve korumpirane vlasti si uspeo da izgubiš! Za to moraš imati poseban talenat!

Dragi moj Libi, hladna glava i toplo srce.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:01 14.05.2012

Re: Cenim

Tomo, spasi Srbiju i idi u penziju


Jes oce, svi oni, kako da nece samo sto nisu, tako odgovorni i iskusni; pa tek su uzjahali nema ni 12 godina i sad da se skinu iz sedla (fondova, budzeta...)?



Taj film nece gledate, mislim onaj sa hepiendom. Za utehu, bacili su barem kosku da se glodjete, cupate, vecno zabavljate: Boris - Toma - Boris - Ceda - Toma - Kosovo - EU - Rat i mir

milisav68 milisav68 09:49 14.05.2012

Zamajavanje

Minus u državnoj kasi u prvom tromesečju bezmalo je udvostručen u odnosu na plan, saznaje „Politika”. Iako su se državni zvaničnici prilikom zamrzavanja aranžmana sa Međunarodnim monetarnim fondom zaricali kako će se držati dogovora i da će pratiti kvartalne ciljeve kad je reč o budžetskom manjku, u praksi se to nije dogodilo. Umesto dogovorenih 26, razlika između prihoda i rashoda na kraju marta bila je 48,5 milijardi dinara.

Minus je još veći kad se na to dodaju svi izvori finansiranja, što je u skladu sa metodologijom MMF-a. Tada iznosi 52,7 milijardi dinara.

Ovakav rezultat Fiskalni savet je već predvideo kada su objavljeni podaci o februarskim prihodima i rashodima iz državne kase. Već u prva dva meseca deficit centralne kase dostigao je više od 37 milijardi, dok je konsolidovani (ukupni) bio oko šest milijardi dinara manji. Međutim, to su ujedno i poslednji podaci o budžetu koje je Ministarstvo finansija objavilo.


Umesto dogovorenih 26, razlika između prihoda i rashoda na kraju marta bila 48,5 milijardi dinara

ivana23 ivana23 10:16 14.05.2012

Re: Zamajavanje

milisav68


Nemoj da se sekiras...

Alessandro Politi pritom se zasigurno referira na brojne povijesne lekcije, kao što je industrijska revolucija i svrgavanje feudalizma, kada je upravo srednja klasa predvodila odlučujuće revolucije protiv sistema koji im je ugrožavao egzistenciju. U razgovoru za RT također se osvrće na još uvijek "stabilne" ekonomije i tvrdi kako su iste tek formalno stabilne, dok im u stvarnosti svima prijeti scenarij koji već neko vrijeme gledamo u Grčkoj.

Politički analitičar Alessandro Politi: "Europa je na rubu oružane revolucije" - ceo tekst
antioksidant antioksidant 10:19 14.05.2012

Re: Zamajavanje

ovaj politički analitičar kao da je bio na iybornoj listi nopo-a
ivana23 ivana23 10:25 14.05.2012

Re: Zamajavanje

antioksidant
ovaj politički analitičar kao da je bio na iybornoj listi nopo-a


milisav68 milisav68 10:49 14.05.2012

Re: Zamajavanje

antioksidant
ovaj politički analitičar kao da je bio na iybornoj listi nopo-a

Što ne znači da nema rupe u budžetu.

O netransparentnosti budžetskog procesa nekoliko puta je govorio i Rodoljub Šabić, poverenik za informacije od javnog značaja.

– Moj načelan stav o tom pitanju je poznat. Bilo kakvi problemi u pristupu informacijama o raspolaganju javnim, budžetskim novcem uvek su nepoželjna, zabrinjavajuća stvar – kaže Šabić. – Transparentnost je apsolutno legitiman zahtev u demokratskom društvu iz bar dva razloga. Prvi i suštinski je to da je puna preglednost raspolaganja javnim novcem nezamenljiv mehanizam kontrole vlasti, efikasno sredstvo u borbi protiv korupcije, zloupotreba, neracionalnosti. Drugi je, da je to i formalna zakonska obaveza i prema Zakonu o slobodnom pristupu informacijama i prema Uputstvu za izradu i objavljivanje Informatora o radu državnih organa, koje je poverenik za informacije doneo na osnovu zakona. Podaci o prihodima i rashodima su obavezni elementi Informatora o radu. Dakle morali bi biti objavljivani na internet prezentacijama organa i dostupni javnosti i bez posebnih zahteva novinara ili građana – podseća naš sagovornik.

Nekim posebnim zakonima te obaveze su čak i dodatno potencirane, nažalost, bez efekta, dodaje. Na primer, zakonima o određivanju maksimalnog broja zaposlenih u lokalnoj i republičkoj administraciji predviđeno je da su organi vlasti dužni da na svojim internet prezentacijama svakog meseca objavljuju podatke o broju zaposlenih i angažovanih lica i o iznosima isplaćenim za njihove plate, zarade i naknade.

– Uz to je predviđeno da registar o ovim podacima vodi Ministarstvo finansija i objavljuje na svojoj internet prezentaciji. Od stupanja na snagu tih zakona prošlo je skoro dve i po godine, a registar Ministarstva finansija nikad se nije pojavio na internetu. Suvišno je da naglašavam da takva praksa mora da prestane – zaključuje Šabić.
antioksidant antioksidant 10:52 14.05.2012

Re: Zamajavanje

Što ne znači da nema rupe u budžetu.

ne pričam o tvom linku milisave već o ovom italijanu koji "predviđa" rat u evropi na osnovu "povijesnih lekcija buržoaske revolucije"

đorđe je broj 2 na listi ali alesandro je zaslužio mesto u prvih 5
milisav68 milisav68 11:05 14.05.2012

Re: Zamajavanje

ivana23

Nemoj da se sekiras...

Ma ne sekiram se...


ivana23 ivana23 11:33 14.05.2012

Re: Zamajavanje

antioksidant
Što ne znači da nema rupe u budžetu.

ne pričam o tvom linku milisave već o ovom italijanu koji "predviđa" rat u evropi na osnovu "povijesnih lekcija buržoaske revolucije"

đorđe je broj 2 na listi ali alesandro je zaslužio mesto u prvih 5


Evo jos jednog slicnog misljenja (ne znam kako ce se kotirati kod tebe...)

"Usred krize jedan od oblika promene postojećeg stanja može biti revolucija (mirna ili nasilna) ili da jednostavno dođe do kolapsa kapitalističkog poretka koji neće više biti u stanju da funkcioniše kao koherentan sistem. Smatram da bi bilo dobro kada bi došlo do revolucije, a još bolje ako bi ona bila nenasilna".

Robinson: Kapitalizam je već mrtav
antioksidant antioksidant 11:39 14.05.2012

Re: Zamajavanje

Evo jos jednog slicnog misljenja

a po cemu je slicno?
na drugom linku nema prognoze rata u evropi na osnovu istorijske lekcije industrijske revolucije
u cemu je tacno slicnost?
Jukie Jukie 10:09 14.05.2012

Ajoj Tomo...

Nekako me onespokojava samo postojanje medijske persone Tome Nikolića i situacija u kojima se pojavljuje, stiropor, štrajk glađu, diploma, vreća listića

Prosto mi nije jasno da li više živimo u realnom svetu ili je ovo neki nadrealni crtani film (simpsoni, saut park itd.)
cult cult 10:55 14.05.2012

Re: Ajoj Tomo...

Jukie, strašno se slažem s tobom.
A i sa Libom.
Njima treba ceo novi ešalon ljudi u prvim redovima.
Kulturnih, pristojnih, odlučnih, dostojanstvenih.
I onda me više zaista neće biti briga.
Hansel Hansel 11:38 14.05.2012

Re: Ajoj Tomo...

A što njima treba? To sam hteo da pitam i Liba - znog čega ta predstava da je potrebno da se baš oni promene, da oni naprave prostor novim ljudima, a ne da se pojavi neka nova stranka, s novim ljudima? Zašto bi morali da budu pod kapom bilo koga, pa i SNS-a? Zbog onih koji su zagriženo za Nikolića? Pa, bili su i za Šešelja, pa nisu, bili su i za Miloševića/SPS, pa su prestali da budu, bili su i za Koštunicu...

Posebno je pitanje da li mi te ljuude imamo ili nemamo; ja verujem da ih imamo, ali da oni neće da igraju u takvom kolu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:42 14.05.2012

Re: Ajoj Tomo...

cult
Jukie, strašno se slažem s tobom.A i sa Libom.Njima treba ceo novi ešalon ljudi u prvim redovima. Kulturnih, pristojnih, odlučnih, dostojanstvenih.I onda me više zaista neće biti briga.



hm. postoji ta neka cudna emocija u toj desnoj srbiji koja kao da prirodno sprecava sve ove vrline koje si pobrojao. kulturni, pristojni, dostojanstveni, odlucni covek danas u srbiji ce neminovno biti centriran negde na levoj strani, velika frustracija je sto levu stranu danas vode fejkni ljudi. u stvari, veliki problem srbije je sto je znatan broj ljudi koji imaju potencijal da promene stvari fejkan. jos ozbiljniji problem je sto traje vec nekih 70-ak godina.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:47 14.05.2012

Re: Ajoj Tomo...

Hansel
Posebno je pitanje da li mi te ljuude imamo ili nemamo; ja verujem da ih imamo, ali da oni neće da igraju u takvom kolu.


ocigledno da ds nije izdrzala toj koruptivni dodir. ljudi definitivno postoje, ali pitanje je koliko njih pojedinacno zeli da dolazi u dodir sa koruptivnim tkivom srpske drzavnosti?

bene_geserit bene_geserit 07:22 15.05.2012

Re: Ajoj Tomo...

Srđan Fuchs
postoji ta neka cudna emocija u toj desnoj srbiji koja kao da prirodno sprecava sve ove vrline koje si pobrojao. kulturni, pristojni, dostojanstveni, odlucni covek danas u srbiji ce neminovno biti centriran negde na levoj strani, velika frustracija je sto levu stranu danas vode fejkni ljudi. u stvari, veliki problem srbije je sto je znatan broj ljudi koji imaju potencijal da promene stvari fejkan. jos ozbiljniji problem je sto traje vec nekih 70-ak godina.

To si bas lepo rekao. I pristojno. I kulturno. I dostojanstveno, a iznad svega odlucno. Da su oni sa kojima se ti politicki ne slazes nepristojna, nekulturna, kolebljiva, nedostojanstvena gomila.
I sta ti je to "fejkan", majke ti? Ako su u pitanju laznjaci, kako onda imaju potencijal? Pricaj na srpskom, molim te.
Ja samo da primetim da Srbiju od drugog svetskog rata pa na ovamo vode iskljucivo vlade leve orijentacije (sem prve Kostunicine) i da su danasnju (kulturnu, pristojnu) srpsku elitu izgradili (odlucni, dostojanstveni) komunisti.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:42 16.05.2012

Re: Ajoj Tomo...

bene_geserit

To si bas lepo rekao. I pristojno. I kulturno. I dostojanstveno, a iznad svega odlucno. Da su oni sa kojima se ti politicki ne slazes nepristojna, nekulturna, kolebljiva, nedostojanstvena gomila.
I sta ti je to "fejkan", majke ti? Ako su u pitanju laznjaci, kako onda imaju potencijal? Pricaj na srpskom, molim te.
Ja samo da primetim da Srbiju od drugog svetskog rata pa na ovamo vode iskljucivo vlade leve orijentacije (sem prve Kostunicine) i da su danasnju (kulturnu, pristojnu) srpsku elitu izgradili (odlucni, dostojanstveni) komunisti.


fake madona's underwear, neki bend iz mladosti, mislim da su bili sa voždovca.

lepo sam rekao da "ima nešto u emociji", koja je naoko fina, kulturna & ostalo, ali je iza te fine maske vrlo mračna i vrlo otrovna. ti komunisti koje pominješ su svi svi listom agresivni, ubice, asasini, i danas su odeveni u gospodstveno nacionalističko ruho. navodno im je interes dobrobit srbije, ali zapravo je interes samo uskolični, dakle egocentričan, samim tim i otrovan. govorio sam o emociji. ostalo si mi, vrlo cinično , upisao. možda i postoji neka normalna osoba na desnoj strani, ali je za sada nisam upoznao. tragedija je što su ljudi koji si imali ulogu da stanu tome na put postali i sami takvi. žrtva je postala dželat - stari, skoro arhetipski problem.

sa tobom sam već jednom pričao nešto, i završilo se tako što si me nipodaštavao i podsmevao se, tako da mislim da nema smisla da dolazimo ponovo u identičnu situaciju.


sevarlica sevarlica 10:55 14.05.2012

Toma...

... treba da ode u penziju, to je istina. Ako ne ode posle ovih izbora, napraviće istu grešku koju je napravio Vuk Drašković, ostaće i bez stranke i bez kadra i bez biračkog tela.

Ne smatram da treba da ode zato što je izgubio izbore(one bitnije), jer ovakve izbore je teško bilo dobiti.
1. Stoji da je bilo izbornih krađa i mimo ovih kontejner listića, znam pouzdano.
2. Stoji da su mediji u rukama Tadića i da je imao neuporedivo više prostora.
3. Stoji da su za kampanju DS,SPS i URS imali onoliko para koliko ima u buđžetu, a da je Nikolić morao da pravi pakt sa đavolom da bi finansirao kampanju(Karić).
4. Stoji da kampanja u kojoj se koriste selektivni isečci protivkandidata nije viđena ni kod S.M. i taj svinjac je napravilo rukovodstvo DS-a.
5. Stoji da se po Srbiji gradi sve u šesnaest poslednjih desetak meseci.
6. Stoji da je vladajuća koalicija zaposlila 118.000 novih državnih činovnika u poslednje 3 godine a od toga oko 50.000 u 2011-oj.
7. Stoji da je oko 30.000 privremeno zaposlenih i onih koji su radili preko omladinske u državnoj službi primljeno na neodređeno.
itd.itd.

Šta god bilo sa ovom krađom glasova, jeste ili nije, nije bitno. Narod je pokazao da želi ovakvu vlast, da ne želi promene i da bi pre da uzme; 5kg brašna, 2L ulja,5 pašteta svake 4 godine nego da zaradi za hranu svaki dan.
Po mom mišljenju sadašnja vlast treba da bude još gora, da ceo sistem podredi sebi i da tako vlada još onoliko godina koliko ih zadovoljava. Za mazohiste lek je batina.
cult cult 10:57 14.05.2012

Re: Toma...

. Narod je pokazao da želi ovakvu vlast, da ne želi promene i da bi pre da uzme; 5kg brašna, 2L ulja,5 pašteta svake 4 godine nego da zaradi za hranu svaki dan.


Totalno si u krivu.
Mada, razumem jed.
Stvar je što su, na žalost, ovi najbolji od najgorih.
malaramona malaramona 11:08 14.05.2012

Re: Toma...


4. Stoji da kampanja u kojoj se koriste selektivni isečci protivkandidata nije viđena ni kod S.M. i taj svinjac je napravilo rukovodstvo DS-a.



Ovo je tipično radikalsko proseravanje. Prvo naprave spot u kome ispadne da Tadić nije ponosan na to što je predsednik Srbije(iseku njegovu izjavu i promene kontekst), a onda kukaju kad to neko uradi njima.
sevarlica sevarlica 11:20 14.05.2012

Re: Toma...

cult
. Narod je pokazao da želi ovakvu vlast, da ne želi promene i da bi pre da uzme; 5kg brašna, 2L ulja,5 pašteta svake 4 godine nego da zaradi za hranu svaki dan.


Totalno si u krivu.
Mada, razumem jed.
Stvar je što su, na žalost, ovi najbolji od najgorih.


Možda sam u krivu, ali ozlojeđen nisam.
Dobili smo rezultate izbora, vlada je dobila legitimitet da radi to što radi, nema dalje priče.
Iskreno meni je lično dobro, ne zavisim ni od koga, imam za pristojan život ali vidim kako žive moji prijatelji, familija, poznanici... Ljudi sa fak. diplomama ili nemaju posao ili rade za 20-25.000, ljude na vlasti se bahate opljačkanim, i niko ne poštuje zakon osim nas malih miševa.
Muka mi je od iste one policije koja me je hapsila i prebijala.
Muka mi je od uspeha u otvaranju SOS marketa i javnih kuhinja.
Muka mi je od partijskih radnih mesta.
Muka mi je od partijskih presuda.
Muka mi je od lobističkih zakona.
Muka mi je od količine nameta.
Muka mi je od opšte nepravde.
Muka mi je od naroda koji očekuje da će EU da nam šalje pare a mi da se bahatimo.
Muka mi je od neradnika koji su politički podobni.

Tako da ovakvi kao ja imaju samo 2 opcije:

1. Ostajanje i borbu protiv svih koji nas prave budalama.
2. Odlazak u inostranstvo i gledanje u stranu dok drugi crkavaju.
sevarlica sevarlica 11:22 14.05.2012

Re: Toma...

malaramona

4. Stoji da kampanja u kojoj se koriste selektivni isečci protivkandidata nije viđena ni kod S.M. i taj svinjac je napravilo rukovodstvo DS-a.



Ovo je tipično radikalsko proseravanje. Prvo naprave spot u kome ispadne da Tadić nije ponosan na to što je predsednik Srbije(iseku njegovu izjavu i promene kontekst), a onda kukaju kad to neko uradi njima.


1. taj spot je napravljen kasnije.
2. Ništa nije izvađeno iz kontesta, Tadić je samo to rekao na pitanje:" da li je ponosan što je predsednik Srbije"
cult cult 11:29 14.05.2012

Re: Toma...

2. Odlazak u inostranstvo i gledanje u stranu dok drugi crkavaju.


Bolje pod 1.
Prosto zato što bi bio prvi Srbin koji je napustio zemlju jer na izborima nije pobedio Toma, Milanka, Selja i Vulin.
Hansel Hansel 11:45 14.05.2012

Re: Toma...

Muka mi je od iste one policije koja me je hapsila i prebijala.
Muka mi je od uspeha u otvaranju SOS marketa i javnih kuhinja.
Muka mi je od partijskih radnih mesta.
Muka mi je od partijskih presuda.
Muka mi je od lobističkih zakona.
Muka mi je od količine nameta.
Muka mi je od opšte nepravde.
Muka mi je od naroda koji očekuje da će EU da nam šalje pare a mi da se bahatimo.
Muka mi je od neradnika koji su politički podobni.

Muka je i meni od svega ovoga, ali SNS i Nikolić me ničim nisu ubedili da bi oni išta od ovoga promenili. Doduše, brat Jorgovanke Tabaković bi konačno našao posao , to verujem.
sevarlica sevarlica 12:52 14.05.2012

Re: Toma...


Muka je i meni od svega ovoga, ali SNS i Nikolić me ničim nisu ubedili da bi oni išta od ovoga promenili. Doduše, brat Jorgovanke Tabaković bi konačno našao posao , to verujem.


Ma nisu ubedili ni mene da će sve ovo prestati, ali me je Tadić ubedio da je zagovornik svega ovoga.
zipo_64 zipo_64 15:37 14.05.2012

Re: Toma...

cult
. Narod je pokazao da želi ovakvu vlast, da ne želi promene i da bi pre da uzme; 5kg brašna, 2L ulja,5 pašteta svake 4 godine nego da zaradi za hranu svaki dan.


Totalno si u krivu.
Mada, razumem jed.
Stvar je što su, na žalost, ovi najbolji od najgorih.

Mislio sam da je to vreme proslo. Nekada me je to tako nerviralo, ludeo sam 90-tih. Svi oni koji su glasali za Slobodana Milosevica su isli istom logikom. Danas mi je to ( guzicu izvukao) zanimljivo. Nema veze, za par godina lomicete i krsiti u Beogradu. I opet iz pocetka. Ostali svet ce dalje
Ma Srbija je cudo
cult cult 15:43 14.05.2012

Re: Toma...

( guzicu izvukao)


i ti spadaš u odliv mozgova? do jaja.
dodži malo, dodži, pa vidi da li bi iz ove perspektive voleo da ti balavi Vučić bude gradonačelnik, a ludi Toma predsednik. Milanka Karić ministar finansija. A Vulin... just Vulin.
freehand freehand 15:51 14.05.2012

Re: Toma...

Nema veze, za par godina lomicete i krsiti u Beogradu.

Kao u Londonu? Mančesteru? Eleju? Parizu? Atini? Barseloni? Marseju?
Gde si ti ono beše?
zipo_64 zipo_64 16:10 14.05.2012

Re: Toma...

cult
( guzicu izvukao)


i ti spadaš u odliv mozgova? do jaja.
dodži malo, dodži, pa vidi da li bi iz ove perspektive voleo da ti balavi Vučić bude gradonačelnik, a ludi Toma predsednik. Milanka Karić ministar finansija. A Vulin... just Vulin.

ma nema veze dali je onaj ili ovaj. Sa vama svaka susa pa makar bio i taj Vulin moze da manipulise do boli. Kad se ustolici, gledate ga ko u boga. Nisam ja pobegao od Slobe ja sam pobegao od takvih kao recimo TI.
Ako recimo Toma pobedi ima da drma Srbijom najmanje 10 godina.
Tu je problem na nekakvi Vulini i slicni
Kapiras
sevarlica sevarlica 20:34 14.05.2012

Re: Toma...

zipo_64
cult
. Narod je pokazao da želi ovakvu vlast, da ne želi promene i da bi pre da uzme; 5kg brašna, 2L ulja,5 pašteta svake 4 godine nego da zaradi za hranu svaki dan.


Totalno si u krivu.
Mada, razumem jed.
Stvar je što su, na žalost, ovi najbolji od najgorih.

Mislio sam da je to vreme proslo. Nekada me je to tako nerviralo, ludeo sam 90-tih. Svi oni koji su glasali za Slobodana Milosevica su isli istom logikom. Danas mi je to ( guzicu izvukao) zanimljivo. Nema veze, za par godina lomicete i krsiti u Beogradu. I opet iz pocetka. Ostali svet ce dalje
Ma Srbija je cudo


Pa tako nekako. Kad bi mogla da se kanališe ljudska glupost, Srbija bi odavno patentirala perpetum mobile.
NNN NNN 11:22 14.05.2012

'de si, Libe?

Toma uvek iznenadi nekom novom glupošću
(u to nikad nisam sumnjao),
razumem tvoje razočarenje,
al' realno izgubio je od DS-a u onome u čemu su najjači - u marketingu.
westvleteren westvleteren 11:29 14.05.2012

Re: 'de si, Libe?

Toma je u predizbornoj kampanji sve sto je mogao uradio pogresno (spomenucu samo kupljenu diplomu i postavljanje sina za gradski odbor u Kragujevcu), pa ipak je SNS osvojio malcice vise od DS-a na parlamentarnim izborima. To samo govori o tome koliko su ljudi ocajni i koliko zarko zele da DS-u vide ledja. Ovo bi morao biti alarm za DS da nesto pod hitno u ovom mandatu moraju da menjaju, ako su uopste sposobni za samokritiku.
maksa83 maksa83 11:44 14.05.2012

Re: 'de si, Libe?

Ovo bi morao biti alarm za DS da nesto pod hitno u ovom mandatu moraju da menjaju, ako su uopste sposobni za samokritiku.

Njihov introspektivno-samokritički kapaciteti se jasno očituju u njihovim izbornim listama za ovu sezonu. Kada bi se to merilo ciframa to bi bio vrlo mali i vrlo (u svakom smislu) okrugao broj.

Udobno je imati SNS kao jedinu kvantitativno ozbiljnu konkurenciju - možeš da staviš na izbornu listu lutke na naduvavanje i uvek ćeš napabirčiti dovoljno za koaliciju sa drugim lutkama na naduvavanje da za dlaku prepišaš SNS koji je, da se ne lažemo, kadrovski sastavljen od popriličnih bolida.

Najbolja tekovina SNS je što je iz igre izbacio stvarno teške (SRS) bolide, ali ih je zadržao dovoljno da DS uvek na tome na kraju kapitalizuje.
libkonz libkonz 11:45 14.05.2012

Re: 'de si, Libe?

U samoj kampanji SNS je dosta dobro radio, problemi su uglavnom pre kampanje. SNS je u malo nezavidnoj situaciji, jer vuku glasove iz dva smera, uzimaju od radikala i razočarane DS glasače, a to nije lako uraditi. Sada, ako im ostane Toma, to će po mojoj proceni značiti samo jedno: povratak DSS-a na velika vrata, oko 20% glasova. Mislim da ćemo uskoro imati četiri velike stranke (SPS, DS, DSS i Naprednjake) i da će bitan igrač biti još Čeda (ako se udruži sa Čankom, bez toga propada).
antioksidant antioksidant 11:46 14.05.2012

Re: 'de si, Libe?

Najbolja tekovina SNS je što je iz igre izbacio stvarno teške (SRS) bolide.

uz reaktivaciju vulina, tako da su anulirali i taj efekat
antioksidant antioksidant 11:47 14.05.2012

Re: 'de si, Libe?

Mislim da ćemo uskoro imati četiri velike stranke (SPS, DS, DSS i Naprednjake) i da će bitan igrač biti još Čeda (ako se udruži sa Čankom, bez toga propada).

to "uskoro" znači 4 godine (do sledećih izbora)
svašta je moguće
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:30 14.05.2012

Re: 'de si, Libe?

Toma uvek iznenadi nekom novom glupošću


SNS je politicka sprdacina. Jedina im je sansa da se Nikolic i Vucic penzionisu, i mozda na celo stranke stane Knezevic iz Zrenjanina. Taj jako dobro poznaje DS a ima i jak licni motiv da ih pobedi. Doduse, ne znam kako se zavrsila ona istraga o korupciji protiv njega.
gorran2 gorran2 12:33 14.05.2012

Re: 'de si, Libe?

Neues aus der Nachbarschaft
Toma uvek iznenadi nekom novom glupošću

SNS je politicka sprdacina. Jedina im je sansa da se Nikolic i Vucic penzionisu, i mozda na celo stranke stane Knezevic iz Zrenjanina. Taj jako dobro poznaje DS a ima i jak licni motiv da ih pobedi. Doduse, ne znam kako se zavrsila ona istraga o korupciji protiv njega.

Pa, uvek može da se reaktivira...
Istraga mislim.
Ako bude potrebe...
princi princi 11:31 14.05.2012

Čitav SNS je

tragikomičan, nije samo Toma u pitanju. Ništa nije bolji ni Vučić- čovek jedva razmenio 4. banku, a već je postao izbljuvak (doduše, i Čeda je, ali on sad nije tema).

Uzgred, nikako mi nije jasno zašto je, pa čak i na samo marketinškom planu, DS-u veći protivnik Toma nego mali Zloba.
gorran2 gorran2 11:36 14.05.2012

Re: Čitav SNS je

Valjda zbog veličine.
Toma (navodno) pretenduje na ulogu Broja 1, dok je Dačić (bio) samo kusur.
Međutim, s obzirom na to kako su dobro othranili Dačića u nedrima, on je viđen kao glavni kandidat za sledećeg Narodnog neprijatelja.
princi princi 12:00 14.05.2012

Re: Čitav SNS je

Ne, jasna je suština tj da je egzistencija Gljivice, Krkobabe, Mrke i Palme idealna za priču: "Nismo mi!", "Mi nismo na vlasti!", "Moglo je i gore!", "E, a jel imaš ti za to dokaze?" i da je ovakva muljačina idealna za pljačku koju DS, praktično bez prekida, sprovodi i nadzire već punih 12 godina (mada mislim da je nadzor i (zajednička) kontrola pljačka krenula i ranije, kad je Đinđić Miloševiću "pozajmio" Radulovića i Beka). Nego mi nije jasno kako glasačka makina DS-a puši tu priču? Inače, nemam iluzija da im na sledećim izborima glavni oponent neće biti neka budala još veća od Tome. Neki Šešelj, ovaj manijak iz Dveri, ili, možda, ovaj tvoj SUBNORovac Vulin.
antioksidant antioksidant 12:03 14.05.2012

Re: Čitav SNS je

Inače, nemam iluzija da im na sledećim izborima glavni oponent neće biti neka budala još veća od Tome. Neki Šešelj, ovaj manijak iz Dveri, ili, možda, ovaj tvoj SUBNORovac Vulin.


libkonz libkonz 12:04 14.05.2012

Re: Čitav SNS je

Nego mi nije jasno kako glasačka makina DS-a puši tu priču?

Manipulacija strahom, u Srbiji oproban recept.
princi princi 12:06 14.05.2012

Re: Čitav SNS je

Manipulacija strahom

Pre bih rekao gađenjem.
gorran2 gorran2 12:21 14.05.2012

Re: Čitav SNS je

princi
Nego mi nije jasno kako glasačka makina DS-a puši tu priču?

Mislim da je sve manje onih koji su tu iz nekih opštih ideoloških i političkih razloga.
Sve više se to pretvara u neku vrstu zavereništva. Kao što Dinkić nudi, glasajte za mene, pa ćemo da zavučemo ruku u zajednički džep i doneti pare vama u "region" (tačnije, "investitoru" koji će vas usrećiti).
Tako isto i DS, odnosno država, suzbija sve nezavisne oblike života, ostavljajući na poprištu samo zavisne od države i zavisne od tajkuna. U fazonu, mi smo "stabilnost", mi smo međunarodno prihvaćeni, mi možemo još neko vreme uzimati kredite i zaduživati se, i davati vam vaše penzije i službeničke platice. Ako dođe neko drugi, to će biti neminovan sudar sa realnošću, u kojem ćete izgubiti i tu siću, i to vrlo brzo.
Znači, tajni, ali svima poznati moto DS-a je otprilike:
Samo sa nama možete još neko vreme potkradati društvo i svoju budućnost, i dobijati svoj bedni deo plena - svi ostali mogu to mnogo kraće.
Inače, nemam iluzija da im na sledećim izborima glavni oponent neće biti neka budala još veća od Tome. Neki Šešelj, ovaj manijak iz Dveri, ili, možda, ovaj tvoj SUBNORovac Vulin.

Mislim da bi mogao pre toga uslediti reality check - a tada će se verovatno pojaviti nove super-mega-budale.
Ako ne, ako ovo tiho raspadanje potraje, onda će doći do degeneracije staljinističkog stila, u kojem će prethodni najbolji prijatelj i čovek broj dva postajati opaki zaverenik i zlikovac, i tako 16 puta.
malaramona malaramona 12:21 14.05.2012

Re: Čitav SNS je

gorran2

Međutim, s obzirom na to kako su dobro othranili Dačića u nedrima, on je viđen kao glavni kandidat za sledećeg Narodnog neprijatelja.


A Nikolić, ukoliko uspeju da ga svedu na 40-45 poslanika tad postaje prihvatljiv partner za trasiranje
evropskog puta Srbije.
Lepote politike.
(Mislim, male su verovatnoće za ovakav rasplet, al me ništa ne bi iznenadilo)
angie01 angie01 12:24 14.05.2012

Re: Čitav SNS je

svi ostali mogu to mnogo kraće.



...pazi, kada se sve slazem!
princi princi 12:41 14.05.2012

Re: Čitav SNS je

Ako ne, ako ovo tiho raspadanje potraje, onda će doći do degeneracije staljinističkog stila, u kojem će prethodni najbolji prijatelj i čovek broj dva postajati opaki zaverenik i zlikovac, i tako 16 puta.

Nisam siguran da je tiho, ali ovo drugo nije isključeno. Koliko juče, najljući protivnik je bio Čeda. Možda će sutra ili prekosutra iz nekog naftalina izvući onog niškog bilmeza koji sebe naziva "bivši", Koštunicu ili Velju? Ko god da im bude protivnik, DS ima kapacitet da bar sledećih 50 godina bude partner u "spasilačkim" (čitaj štetočinskim) koalicijama.
sevarlica sevarlica 13:01 14.05.2012

Re: Čitav SNS je

Nego mi nije jasno kako glasačka makina DS-a puši tu priču?


Šta te čudi?? DS-ov kadar je uvek bio takav kakav jeste. Neo-komunistički intelektualci, koji su deklarativno za sve tekovine moderne civilizacije, ali najviše vole samoupravljanje kojim ih je SPS lepo naučio.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:42 14.05.2012

Re: Čitav SNS je

принципекар
Nego mi nije jasno kako glasačka makina DS-a puši tu priču?

Зашто ово мислиш? Па она, гласачка машина, у причу жели да верује. То је амнестира од одговорности, и њих саме, не само политичаре: Били бисмо бољи да није било..., па сад овде ставиш шта ти је по вољи: Слобе, Косте Пећанца, Владимира Покорног, великих поплаве 1956, Чернобиља, двоглавог телета, Нобеловог проналаска динамита, Марије Чудине и Ашхен Атаљанц, рупа на голф терену, умора и кише...

Био је један глупи наслов у неким нашим новинама, као: "Гласачи се нису определили за промене." А ја помислим -- па ко је то те промене нудио? И који то гласачи те промене желе? Цела политичка папазјанија идеолошки се позиционирала на популистичком петопарцу. (Молим да се обрати пажња на алитерацију гласа П у претходној реченици.)

Не, ми немамо политички, ми имамо ментални проблем. Наш ментални образац, наша одржављена ментална конституција јесте рђава. Не видим међу овима оне вољне да је мењају. Јер тако нешто захтева пуно рада и ризика, мало поштења и нешто одрицања.
princi princi 14:11 14.05.2012

Re: Čitav SNS je

gazda Brajovic
принципекар
Nego mi nije jasno kako glasačka makina DS-a puši tu priču?

Зашто ово мислиш? Па она, гласачка машина, у причу жели да верује. То је амнестира од одговорности, и њих саме, не само политичаре: Били бисмо бољи да није било..., па сад овде ставиш шта ти је по вољи: Слобе, Косте Пећанца, Владимира Покорног, великих поплаве 1956, Чернобиља, двоглавог телета, Нобеловог проналаска динамита, Марије Чудине и Ашхен Атаљанц, рупа на голф терену, умора и кише...

Био је један глупи наслов у неким нашим новинама, као: "Гласачи се нису определили за промене." А ја помислим -- па ко је то те промене нудио? Цела политичка папазјанија идеолошки се позиционирала на популистичком петопарцу. (Молим да се обрати пажња на алитерацију гласа П у претходној реченици.)

Не, ми немамо политички, ми имамо ментално проблем. Наш ментални образац, наша одржављена ментална конституција је рђава. Не видим међу овима оне вољне да је мењају. Јер тако нешто захтева пуно рада, ризика, мало поштења и одрицања.

Meni se čini da je ovo što si napisao od reči do reči mentalni obrazac nekog Dulića, da ne pominjemo druga imena: "Menjao/la bih ja, al' narod, pučina grdna, neće. Stoka je to." i ono "I ovakvi kakvi smo, za vas smo dobri." Uopstalom, to je ono što i javno govore.
niccolo niccolo 14:14 14.05.2012

Re: Čitav SNS je

И који то гласачи те промене желе?

Vrhunsko pitanje.
antioksidant antioksidant 14:18 14.05.2012

Re: Čitav SNS je

niccolo
И који то гласачи те промене желе?

Vrhunsko pitanje.

manje obaveza
više privilegija
kao i svi glasači bilo gde u svetu
nezgodno je samo kada se populizam razmaše sa nerealnim obećanjima
jer politika je umetnost mogućeg a ne* proces ostvarivanja maštarija

edit: * dodata *
princi princi 14:22 14.05.2012

Re: Čitav SNS je

manje obaveza
više privilegija
kao i svi glasači bilo gde u svetu
nezgodno je samo kada se populizam razmaše sa nerealnim obećanjima
jer politika je umetnost mogućeg a proces ostvarivanja maštarija

Tačno. Ljudi stalno zaboravljaju da Obama nije pobedio Buša nego Mekejna i to jedva.
niccolo niccolo 14:22 14.05.2012

Re: Čitav SNS je

kao i svi glasači bilo gde u svetu
nezgodno je samo kada se populizam razmaše sa nerealnim obećanjima

Saglasan
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:23 14.05.2012

Re: Čitav SNS je

Meni se čini da je ovo što si napisao od reči do reči mentalni obrazac nekog Dulića, da ne pominjemo druga imena: "Menjao/la bih ja, al' narod, pučina grdna, neće. Stoka je to." i ono "I ovakvi kakvi smo, za vas smo dobri." Uopstalom, to je ono što i javno govore.

Кад искључиш онај мој последњи пасус, мени се чини да си дулићевски сад ти ушао у суштину. Очигледно да је тај ментално склоп лако преносив?! Можда и заразан???

Него, удри бригу на весеље, ево и музике за то. Ако ништа друго, прелепе су оне моје горње слике кад 1956. засипају Дунав бомбама, из ваздуха и минобацача. Надреално.
princi princi 14:48 14.05.2012

Re: Čitav SNS je

кад 1956. засипају Дунав бомбама, из ваздуха и минобацача. Надреално.

Eh, Ruja je to. Mora da su imali neki info o onome što će ih čekati u oktobru iste godine. Ili su svojom akcijom proizveli neželjene posledice, pa se čestiti Madžari ponadali ("ako su ovako nemoćni pred santama leda, kako će tek sa vrelom tatarskom krvi" ) .
alselone alselone 11:54 14.05.2012

Toma

Tadic uz pomoc ambasadora i verovatno Miska i Beka sebi napravio najbolju opoziciju koju jedan politicar na vlasti moze da ima. Toma je stvarno komendija. Taman kad izdrzi koji mesec bez gafa, pomislim "eto ga, sad ga je skin'o", on tako napravi glupost da sve sto jke gradio mesecima sjebe. Vise nemam sumnje da Tadic dobija u drugom krugu. Ja idem da trazim Draga po Dunavu.
bene_geserit bene_geserit 07:41 15.05.2012

Re: Toma

Toma je ili politicki retardiran, ili samo igra ulogu koja mu je namenjena. Ja tipujem na ovo drugo.
Svaki, ali bukvalno svaki njegov potez je u korist DSa. Previse da bi bilo slucajno.
Nisu DS/SPS/URS najveci problem u Srbiji danas. Problem je sto ne postoji opozicija. Da postoji kakva god DS/SPS ne bi mogli ni da sanjaju da doboju ove izbore.
Opozicija ima ulogu kontrolora pozicije. Finansijeri iz senke su nam sa Tomom i to oduzeli.
cult cult 07:53 15.05.2012

Re: Toma

Toma je ili politicki retardiran, ili samo igra ulogu koja mu je namenjena.

Finansijeri iz senke


Opet iluminati : )
Zašto ne dopustiti mogućnost da Toma bude samo glup.
Teorije zavere, čemu?
milisav68 milisav68 09:50 15.05.2012

Re: Toma

cult

Opet iluminati : )
Zašto ne dopustiti mogućnost da Toma bude samo glup.
Teorije zavere, čemu?

Možda je Toma za tebe glup, ali on za sebe nije.

Jel imaš uvid u njegovu imovinsku kartu?
I ne samo njegovu, već bilo kog političara (njihove rodbine, prijatelja, i "prijatelja" ).

edit
Kad budeš popunjavao uplatnicu za neku taksu ili porez, seti se da deo tih para ide direktno i legalno Tomi&co u džep - pa mu se i dalje podsmevaj.

antioksidant antioksidant 10:08 15.05.2012

Re: Toma

Zašto ne dopustiti mogućnost da Toma bude samo glup.
Teorije zavere, čemu?

pa tako teoretski postoji bar neko ko je pametan
a onda mozda jednog dana, taj pametan, resi da popravi ovo sranje
druga varijanta je da su oni na sceni nas presek
sta to onda govori o nama?
mlinarslavko mlinarslavko 12:52 14.05.2012

Lepa zarada

Ne znam, mozda gresim, ali sam i pre izbora mislio isto kao i sad. Bilo je kriticno za DS da izgubi vlast u parlamentu zbog katastrofalnog lopovluka i otimacine u poslednjih 12 godina. Toma je bez ikakvog truda dosao do trenutka kada postoji mogucnost da ni kriv ni duzan dobije dovoljnu vecinu u parlamentu da mora da uzme vlast, sto njemu nije odgovaralo. Zato se cela kampanja DS-a i SNS-a svela na Tadiceve muke da dobije dovoljan broj glasova i Tomine muke da ima sto vise poslanika u parlamentu( interesi i novac koji se time dobija) , ali da ne pretera. Tako se i ponasao u poslednjih godinu dana i pred izbore, mora zbog svojih glasaca da ucestvuje u kampanji, a u isto vreme da se folira da mu je stalo do pobede SNS-a. Covek sve ima, materijalno se dobro dobro obezbedio, ima sigurnu poziciju i bez obzira sto je u opoziciji ne bas tako malo uticaja u politici i privredi kako se nama cini.

sevarlica sevarlica 13:06 14.05.2012

Re: Lepa zarada

mlinarslavko
Ne znam, mozda gresim, ali sam i pre izbora mislio isto kao i sad. Bilo je kriticno za DS da izgubi vlast u parlamentu zbog katastrofalnog lopovluka i otimacine u poslednjih 12 godina. Toma je bez ikakvog truda dosao do trenutka kada postoji mogucnost da ni kriv ni duzan dobije dovoljnu vecinu u parlamentu da mora da uzme vlast, sto njemu nije odgovaralo. Zato se cela kampanja DS-a i SNS-a svela na Tadiceve muke da dobije dovoljan broj glasova i Tomine muke da ima sto vise poslanika u parlamentu( interesi i novac koji se time dobija) , ali da ne pretera. Tako se i ponasao u poslednjih godinu dana i pred izbore, mora zbog svojih glasaca da ucestvuje u kampanji, a u isto vreme da se folira da mu je stalo do pobede SNS-a. Covek sve ima, materijalno se dobro dobro obezbedio, ima sigurnu poziciju i bez obzira sto je u opoziciji ne bas tako malo uticaja u politici i privredi kako se nama cini.



Ovo je skroz tačno. Ankete kažu da je od "afere stiropor" SNS popularnost samo padala, jeste da DS-u nije rasla ali je rasla SPS-u. SNS je došao od nekih 40-42% prošlog januara-februara na ovih 20% i kusur. Da ne govorimo o tome da je najveći broj od ovih 11%, koji nisu prešli cenzus, bio njegovo biračko telo i da je DS uspeo da im uvali nekoliko kukavičjih jaja. Sve u svemu, DS je uspeo u svojoj nameri, ali je izgubio deo glasova, SPS je uspeo u svojoj nameri i prikupio deo glasova, i URS je uspeo da prođe.
bene_geserit bene_geserit 07:46 15.05.2012

Re: Lepa zarada

Nasa politicka scena je veliko lutkarsko pozoriste. SNS je lazna opozicija. Jedina nada pred ove izbore je bila da DS i SNS budu prinudjeni da zajedno naprave vladu (npr da su radikali, koji sigurno ni sa kim nece u koaliciju, dobili 10-tak %, i da je par stranaka jos ostalo ispod crte, to bi bio jedini scenario). Onda ne bi mogli jedni drugima da glume opoziciju.
Ovako slede jos 4 godine agonije, a posle toga ce narodno nezadovoljstvo da amortizuje opet dzoker Toma.
thewindfucker23 thewindfucker23 13:25 14.05.2012

Spasi Srbiju i ....

Taman pomislim da covek ne moze da padne nize,kad ovaj Toma pobije svaku moju sumnju! Taj covek ima ozbiljne probleme i to ce vam reci svaki psihijatar.
A poruka za sve ljude koji planiraju da glasaju za njega : treba da vas bude sramota ako svoj glas date njemu!
expolicajac expolicajac 13:49 14.05.2012

Re: Spasi Srbiju i ....

Taman pomislim da covek ne moze da padne nize,kad ovaj Toma pobije svaku moju sumnju! Taj covek ima ozbiljne probleme i to ce vam reci svaki psihijatar.
A poruka za sve ljude koji planiraju da glasaju za njega : treba da vas bude sramota ako svoj glas date njemu!

Ej bre, narod ne glasa za Tomu nego protiv Tadića. Problem je u tome što je glupi Toma promašio vreme i nije sačekao da bude još gore. Ima glupe savetnike i uhvatili ga bezbednjaci u mašinu "za mlevenje mozga".
arianna arianna 14:17 14.05.2012

Re: Spasi Srbiju i ....

expolicajac
Taman pomislim da covek ne moze da padne nize,kad ovaj Toma pobije svaku moju sumnju! Taj covek ima ozbiljne probleme i to ce vam reci svaki psihijatar.
A poruka za sve ljude koji planiraju da glasaju za njega : treba da vas bude sramota ako svoj glas date njemu!

Ej bre, narod ne glasa za Tomu nego protiv Tadića. Problem je u tome što je glupi Toma promašio vreme i nije sačekao da bude još gore. Ima glupe savetnike i uhvatili ga bezbednjaci u mašinu "za mlevenje mozga".



meni se sve čini da će u periodu pred nama, ipak morati da se pojavi neko potpuno nov... ili će sam da nikne ili će morati biti izmišljen od postojećih
Hansel Hansel 14:21 14.05.2012

Re: Spasi Srbiju i ....

Ej bre, narod ne glasa za Tomu nego protiv Tadića.

A onaj drugi narod ne glasa za Tadića, nego da ne bude Toma...
expolicajac expolicajac 14:33 14.05.2012

Re: Spasi Srbiju i ....

A onaj drugi narod ne glasa za Tadića, nego da ne bude Toma...

Ima i onih koji su za DS a glasaju za Tomu. To je tek najstrašnije.
ivana23 ivana23 14:41 14.05.2012

Re: Spasi Srbiju i ....

palilula92 palilula92 14:56 14.05.2012

Re: Spasi Srbiju i ....

glupi Toma

ja bi postavila jednu drugu dijagnozu

ne radi se o gluposti, vec ma ne znam kako bi to srocila, al ajde da pokusam-

primitivno, providno, teatralno, lazirano, bizarno, ne-principijalno, jadno, samozivo, ne moralno, pateticko, diletantsko, pokvareno, zlo, ne uverljivo, iztroseno, prosto, izfrustrirano, ne logicno, ludilo u nastavcima
expolicajac expolicajac 15:25 14.05.2012

Re: Spasi Srbiju i ....

primitivno, providno, teatralno, lazirano, bizarno, ne-principijalno, jadno, samozivo, ne moralno, pateticko, diletantsko, pokvareno, zlo, ne uverljivo, iztroseno, prosto, izfrustrirano, ne logicno, ludilo u nastavcima

Šta gospođa hoće na uvce da joj otpevam
AlexDunja AlexDunja 15:46 14.05.2012

Re: Spasi Srbiju i ....

primitivno, providno, teatralno, lazirano, bizarno, ne-principijalno, jadno, samozivo, ne moralno, pateticko, diletantsko, pokvareno, zlo, ne uverljivo, iztroseno, prosto, izfrustrirano, ne logicno, ludilo u nastavcima


sraća da je krkar zainteresovan samo za семантику
a ne i za pravopis...
palilula92 palilula92 15:47 14.05.2012

Re: Spasi Srbiju i ....

Šta gospođa hoće na uvce da joj otpevam

pa Miljatsku, normalno
krkar krkar 16:21 14.05.2012

Re: Spasi Srbiju i ....

sraća da je krkar zainteresovan samo za семантику


Ne bavim se beznadežnim slučajevima
AlexDunja AlexDunja 16:31 14.05.2012

Re: Spasi Srbiju i ....

Ne bavim se beznadežnim slučajevima

tačno.
a ja ne samo da ne čitam blogove i komentare,
nego i ne gledam šta pišem
silver bullet silver bullet 21:56 14.05.2012

Re: Spasi Srbiju i ....

primitivno, providno, teatralno, lazirano, bizarno, ne-principijalno, jadno, samozivo, ne moralno, pateticko, diletantsko, pokvareno, zlo, ne uverljivo, iztroseno, prosto, izfrustrirano, ne logicno, ludilo u nastavcima

Sve si u pravu, al da si bar pola pogodila pravopis...
palilula92 palilula92 05:23 15.05.2012

Re: Spasi Srbiju i ....

Sve si u pravu, al da si bar pola pogodila pravopis

a sto bi da gi pogadjam, pa sta ima veze da li je s ili z, n ili k, a o ne necem ni da pricam. Popuj po nekom gramaticnom (gramaticarskom) blogu, al ja sam (kao sto rece) i dalje u pravu.
tarantulla tarantulla 14:47 14.05.2012

Glupi su

Nedao ti Bog da Nikolić zasedne na vlast.
Takvi ne silaze sa vlasti bez demonstracija

I ajde već jednom da raščistimo. Tadić je sto put bolje rešenje za Srbiju,koje će nas naposletku odvesti u EU, a SNS je konglomerat glupana.
cult cult 15:12 14.05.2012

Re: Glupi su

konglomerat glupana.


do sada najbliži opis.
na žalost.

evo, sad je rekao da će da se bije u nedelju ako postoje osnovi sumnje da ga neko krade.
a izgleda da i tužilaštvo ekspresno deluje ovog puta.
Kakva sramota od ljudi u tom sns-u.
G r o f G r o f 16:19 14.05.2012

Re: Glupi su

tarantulla
Nedao ti Bog da Nikolić zasedne na vlast.
Takvi ne silaze sa vlasti bez demonstracija

I ajde već jednom da raščistimo. Tadić je sto put bolje rešenje za Srbiju,koje će nas naposletku odvesti u EU, a SNS je konglomerat glupana.



bene_geserit bene_geserit 07:57 15.05.2012

Re: Glupi su

U EU cemo svakako otici, cak ni brzina odlaska ne zavisi od nas, a nek moli da li hocemo ili necemo. To je, uz Kosovo, ono o cemu nase politicare niko ne pita.
Ono gde se pitaju je ekonomija i pravljenje normalne drzave. Koju nece niko (pa ni EU) da napravi za nas, niti je to moguce. Evo nisu je napravili bugarima, a koliko su u EU?
Kada nasi politicari pricaju o EU, imaju viziju pristupnih fondova iz kojih zahvataju sa obe ruke a pri tome svoju prciju ne menjaju. Samo sto ta vizija veze sa zivotom nema.
Uostalo, nije nam valjda cilj da udjemo u EU. Valjda je cilj da napravimo normalnu drzavu?

A sto se tice SNS, oni su ili konglomerat glupana, ili odradjuju svoju ulogu. Amortizovanje narodnog nezadovoljstva, pravljenje sprdacine od izborne kradje i sl. Meni je potpuno jasno da je u pitanju ovo drugo. Ono sto je tuzno je sto su uspesno potureni da glume (beznadezno nesposobnu) opoziciju.
sevarlica sevarlica 08:02 15.05.2012

Re: Glupi su

tarantulla
Nedao ti Bog da Nikolić zasedne na vlast.
Takvi ne silaze sa vlasti bez demonstracija

I ajde već jednom da raščistimo. Tadić je sto put bolje rešenje za Srbiju,koje će nas naposletku odvesti u EU, a SNS je konglomerat glupana.


Ajde da raščistimo da nije

konglomerat= Trivanka, DuPe, Borko, Đelić, dićTa, Dulić, Šapić, Pajtić, Šutanovac, Malovićka, Cvetković, Dragin, Marković, Milosavljević, Čiplić, Marija Rašeta Vukosavljević, ... spisak je beskonačan.
G r o f G r o f 16:34 14.05.2012

...

НЕОБОРИВИ ДОКАЗИ О ИЗБОРНИМ МАНИПУЛАЦИЈАМА ДОЛАЗЕ ПРАВО ИЗ РЕПУБЛИЧКЕ ИЗБОРНЕ КОМИСИЈЕ!

За оне који поред научно-фантастичних изборних спискова, нетранспарентног гласања на КиМ, свих доказа са јутјуба и из седишта РИК-а,… и даље не верују да су избори били тотално нерегуларни погледајте овај доказ:

ОВО СУ ЗВАНИЧНИ РЕЗУЛТАТИ ПАРЛАМЕНТАРНИХ ИЗБОРА по РИК-у.

http://www.rik.parlament.gov.rs/latinica/propisi_frames.htm

На укупно 2023 бирачких места, број примљених гласачких листића не одговара броју регистрованих бирача. (нпр. на редном броју бирачког места 16 – Панчево-град: 1193 уписаних бирача, 1937 примљених листића) На таквим местима избори нису ни смели бити одржани.

Да такви записници стигну све до РИК-а и да сам РИК каже да је то ОК и не затражи понављање – то је већ скандал!

На тих 2023 бирачких места има укупно 2.114.761 регистрованих бирача!!! (за колико оно Двери и СРС нису прешле цензус? За колико су УРС и ЛДП прешли?)

На укупно 889 бирачких места, број пребројаних гласачких листића у кутијама плус број преосталих (неискоришћених) листића не одговара броју примљених листића. (нпр. на редном броју бирачког места 7 – Панчево-град: разлика је 69 листића) На свим тим местима се избори морају поновити; ту не може бити говора о регуларности.

Међутим РИК не мисли тако?! Укупно, на тих 889 бирачких места има 1.083.064 регистрованих бирача!!!

Пазите… Ово су званични резултати које је објавио РИК ?!?!
sevarlica sevarlica 20:45 14.05.2012

Re: ...

Да такви записници стигну све до РИК-а и да сам РИК каже да је то ОК и не затражи понављање – то је већ скандал!


Grofe, prosta je stvar. Uzmu se kopije sa izbornih jedinica napravljene nakon zaključivanja izbornog mesta i to se uperidi sa onim što je RIK koristio za brojanje. U slučaju da ima razlika to mesto se automatski ponavlja.
G r o f G r o f 16:37 14.05.2012

...

Glas fejsa....


Postovani prijatelji,

Veoma je vazno da ne "nasednete" na pricu Demokratske stranke da imaju vecinu za formiranje nove vlade i da zbog toga ne izadjete na izbore, ili ne daj Boze glasate za Borisa Tadica! Zasto?

Pa, veoma jednostavno - ukoliko damo podrsku i u II krugu kandidatu Srpske napredne stranke, gospodinu Tomislavu Nikolicu i on, kao sto svi ocekujemo postane predsednik Srbije, tada cela ova prljavstina koju plasira DS pada u vodu!

Jedno od ovlascenja predsednika drzave jeste da raspusti parlament, tako da ukoliko se Demokratska stranka, kojim slucajem i dogovori sa bilo kim oko nove skupstinske vecine, predsednik ima potpuno ovlascenje da istu skupstinu raspusti i da raspise nove izbore! Toga se Demokratska stranka najvise i plasi i zato vode najprljaviju mogucu kampanju protiv Srpske napredne stranke!

Zato, u Nedelju obavezno izadjite na izbore i glasajte za promene, a promene nudi jedino onaj ko nije vrsio vlast, dakle SNS! Do pobede!!! Toma Nikolic za predsednika!!!
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 16:45 14.05.2012

Re: ...

Grofe, jel to neka pučka zajebancija?
palilula92 palilula92 16:50 14.05.2012

Re: ...

Zato, u Nedelju obavezno izadjite na izbore i glasajte za promene, a promene nudi jedino onaj ko nije vrsio vlast, dakle SNS! Do pobede!!! Toma Nikolic za predsednika!!!

i nikad vam nece biti dosadno, nacionalno/internacijonalni cirkusi ce se odrzavati svakodnevno na najvisem drzavnom nivou.
freehand freehand 16:53 14.05.2012

Re: ...

Vojislav Stojković
Grofe, jel to neka pučka zajebancija?

Ma jok, bre. On je mrtav ozbiljan.
G r o f G r o f 19:45 14.05.2012

Re: ...

Vojislav Stojković
Grofe, jel to neka pučka zajebancija?


Svašta! Pa zar nije očigledno?

AlexDunja AlexDunja 18:01 14.05.2012

lib, grešiš u samoj postavci

toma, i ceo sns rade sve što je u njihovoj moći
da izgube izbore, oni su instalirani i predviđeni za to.

kadrovske promene u snsu ne bi promenile ništa,
osim na gore, nemoj da misliš da je nemoguće.
ali bi opet bilo svejedno.

svi oni zajedno se nama rugaju.

zipo_64 zipo_64 18:22 14.05.2012

Re: lib, grešiš u samoj postavci

AlexDunja
toma, i ceo sns rade sve što je u njihovoj moći
da izgube izbore, oni su instalirani i predviđeni za to.

kadrovske promene u snsu ne bi promenile ništa,
osim na gore, nemoj da misliš da je nemoguće.
ali bi opet bilo svejedno.

svi oni zajedno se nama rugaju.


Srbija trazi vodu. Voleli smo Tita pa Slobu. Danas Tadic sutra moze bilo koga.
Onda kad prode neko vreme pocnemo da menjamo nazive ulica i trgova.Usput polupamo spostvenu imovinu
I proces pocinje ispocetka. Ovu retoriku DS na ovim izborima sam slusao od Mire Markovic od serdine 90-tih. Uspevalo im je ne vidim zasto ne bi i Tadicu danas. Sve je normalno. Zamislite kad se jedan Cedomir Jovanovic utopio u sistem. da mi je to neko rekao 96-97 ruku bi dao da je to nemoguce
Da ne bude zabune, da sam u Srbiji glasao bi za Tadica. I z prakticnih razloga, da nestane za 4 godine. A posle sigurno protiv Vucica jer on je buducnost
libkonz libkonz 18:24 14.05.2012

Re: lib, grešiš u samoj postavci

AlexDunja

Ovo baš dobro reprezentuje ono što je Blic danas.
ivana23 ivana23 18:46 14.05.2012

Re: lib, grešiš u samoj postavci

libkonz
AlexDunja

Ovo baš dobro reprezentuje ono što je Blic danas.


Mislis da je to zaista naslovna Blica od juce...

Ima i zatipnik
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:36 14.05.2012

Re: lib, grešiš u samoj postavci

ivana23
Mislis da je to zaista naslovna Blica od juce...


Шалиш се, Ивана?!
AlexDunja AlexDunja 21:39 14.05.2012

Re: lib, grešiš u samoj postavci

Шалиш се, Ивана?!

шали се, гарант.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana