Budućnost

Tomo, spasi Srbiju i idi u penziju

libkonz RSS / 14.05.2012. u 08:47

Od ovakve korumpirane vlasti si uspeo da izgubiš! Za to moraš imati poseban talenat!

Idi Tomo u penziju, budi ono što je Mićunović u DS, pusti mlađe da ruše vlast. Nek sa tobom odu svi koalicioni partneri koje ste doveli iz samo vama znanih razloga - svi Karići, julovac Vulin, Velja Potemkin. I najvažnije: ne zaboravi da SNS rešiš usluga onog menadžera Saše Mirkovića, koji vam je i zakuvao celu ovu priču oko nameštanja izbora. Da si ozbiljan čovek, ne bi takav mogao da ti dođe u vrh stranke. Ne bi me čudilo i da je on taj koji te je nagovorio da gostuješ kod Ivana Ivanovića. Dakle, počisti za sobom pre nego što odeš.

20 godina si u politici, dosadio si i Bogu i narodu. Penzioniši se, čoveče! Pomisli na svoju zemlju, svoje komšije. Igraj se sa unučićima, peci i pij rakiju, putuj po svetu, uživaj malo. Samo se penzioniši!

 



Komentari (230)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 08:53 14.05.2012

:)

budi ono što je Mićunović u DS

da si baš siguran da želiš baš ovo?
baš, baš?
libkonz libkonz 08:58 14.05.2012

Re: :)

Dobro, malo sam se zaleteo.
Više sam mislio da se pojavljuje na predizbornim skupovima. Ništa više od toga!
karabasbarabas karabasbarabas 12:35 14.05.2012

Re: :)

Covek koji za jedan veliki odmor uspe da preprica ceo Tihi Don je jedini koji moze da pobedi ovu silu i ordiju od De Es korenja koje se pruzilo i zakovalo za vlast. Kao sto je Cak Noris jedni uspeo da broji do plus beskonacno i to dvaput.
loader loader 19:21 14.05.2012

Re: :)

Savetuju ova dva domaćina da se glasa za T. Nikolića. Kao, jeste Nikolić veće zlo, ali treba za njega glasati da bi se, navodno, uklonilo ovo manje zlo
Logika .. Haos ..
...

Dobro - onda, po toj logici, dajte Šešelja iz haške učionice da njega imenujemo za prezidenta kako bismo se konačno otresli Nikolića, kao manjeg zla od Šešelja

I tako dalje
I tako dalje
I tako dalje
I tako dalje
....

Stvarno kreativno
loader loader 09:08 14.05.2012

Odvajanje budućnosti od prošlosti

Samo oni koji nedovoljno uviđaju kolika je vrednosna razlika između Tadića i Nikolića mogli su da naginju na stranu ovog advokata loše prošlosti.
antioksidant antioksidant 09:14 14.05.2012

Re: Odvajanje budućnosti od prošlosti

loader
Samo oni koji nedovoljno uviđaju kolika je vrednosna razlika između Tadića i Nikolića mogli su da naginju na stranu ovog advokata loše prošlosti.

što će nas plaćeni i neplaćeni aktivisti podsetiti u svakoj prilici :)
još 6 dana pa se možete odmoriti
pretpostavljam da vam je naporno da s ubeđenjem izgovarate kako polovinu srbije čine idioti? ne delujete mi kao neko ko bi uživao u takvim nepristojnostima...
predatortz predatortz 09:16 14.05.2012

Re: Odvajanje budućnosti od prošlosti

Samo oni koji nedovoljno uviđaju kolika je vrednosna razlika između Tadića i Nikolića mogli su da naginju na stranu ovog advokata loše prošlosti.


Advokat loše prošlosti, ili ovaj kreator loše budućnosti, svejedno...
Mi nahebasmo!
libkonz libkonz 09:18 14.05.2012

Re: Odvajanje budućnosti od prošlosti

svejedno...

Nije svejedno!!!
Smenljivost vlasti je osnova demokratije! Bojim se naredne 4 godine ove banditske koalicije.
loader loader 09:21 14.05.2012

Re: Odvajanje budućnosti od prošlosti

Advokat loše prošlosti, ili ovaj kreator loše budućnosti, svejedno...
Mi nahebasmo!

Onda ništa - kolektivni suicid, da bude lakše ?
predatortz predatortz 09:21 14.05.2012

Re: Odvajanje budućnosti od prošlosti

libkonz
svejedno...

Nije svejedno!!!
Smenljivost vlasti je osnova demokratije! Bojim se naredne 4 godine ove banditske koalicije.


Da se ne ponavljam, već sam rekao kod nekog na blogu, da bi bilo razumno glasati za Nikolića. Ne očekujem od njega ništa pametno, ne verujem mu, ne smatram ga sposobnim...
Pa, zbog čega onda?
Prosto, ne volim da sva vlast bude u rukama jedne osobe.
libkonz libkonz 09:28 14.05.2012

Re: Odvajanje budućnosti od prošlosti

Onda ništa - kolektivni suicid, da bude lakše ?

u toj si fazi - "posle Borisa - potop"?
loader loader 09:45 14.05.2012

Re: Odvajanje budućnosti od prošlosti

antioksidant
loader
Samo oni koji nedovoljno uviđaju kolika je vrednosna razlika između Tadića i Nikolića mogli su da naginju na stranu ovog advokata loše prošlosti.

što će nas plaćeni i neplaćeni aktivisti podsetiti u svakoj prilici :)
još 6 dana pa se možete odmoriti
pretpostavljam da vam je naporno da s ubeđenjem izgovarate kako polovinu srbije čine idioti? ne delujete mi kao neko ko bi uživao u takvim nepristojnostima...

Te aluzije u stilu "aktivisti" skoro da liče na ono domaći izdajnici, u vreme kad se skoro sve što je opoziciono etiketiralo na taj način. Na žalost, kaoo predstavnik većine na blogu, vi imate upravo taj manir, iako možda sebi dajete epitete kakve sebi inače daju nvovci, progresivni intelektualci itd. To, pred samim sobom, lepo zvuči, ali, eto vidite kako prava priroda ume da izda i javno otkrije format. Probajte malo bez tih prizemnih dobacivanja :)

Ako vas zanima ta "polovina Srbije", a to je u stvari početak zalaska u pravu temu, mada ih ja ne bih nazivao idiotima, onda stvari treba vratiti u ravan vrednosnih kategorija društva i načina funkcionisanja slojeva društva. Dokle god se cela tema svodi na stranke, ostaće ova konfuzija, kakvu smo mogli da vidimo ne samo u tekućoj kampanji, nego i svih ovih godina. Šta je za većinu ljudi neka politička organizacija? Predmet interesa, najličnijih interesa, a ne uverenje, odnosno htenje da politička organizacija bude prilika da se učini nešto dobro za opšti interes, da se iskoristi kao mehanizam za ostvarenje pozitivnih vrednosti u zajednici (društvu). Naravno, to je usko vezano za veliki socijalni pritisak, i za partijaško nasleđe, za etiku... - ali to je suviše obimna tema za blog, a posebno za jedan komentar. Dok se taj odnos prema političkim organizacijama osetnije ne izmeni, neće se osetnije izmeniti ni struktura funkcionisanja politike (koja je više rezultat nego uzrok).

Da je 2000. lustrirana politička scena, do danas bi se uveliko profilisale političke snage čije postojanje bi pomoglo da se, kako ovde mnogi kažu, ne bira između dva zla, nego da se, naprosto, bira. Pošto se to nije desilo 2000. mi živimo jedan puzeći proces, veoma težak i za većinu potpuno konfuzan.

antioksidant antioksidant 09:51 14.05.2012

Re: Odvajanje budućnosti od prošlosti

Probajte malo bez tih prizemnih dobacivanja :)

oh loader
Davite se u grupnom stavu koji vlada ovde, na blogu. Razmišljajte, nemojte samo da ponavljate nametnute fraze, da su svi isti, pa i kandidati na izborima, da su tu zbog nekakve trgovine itd. Vaša čistunačka "neopredeljenost" je spektakularna. Osim cinizma i udbaških floskula, imate li uopšte neki predlog, koga izabrati od dva kandidata koje su građani Srbije izabrali da se nađu u drugom krugu? Ili ostajete kabinetski, lako zgadljiv blogointelektualac, za koga naprosto ne postoji dovoljno dobar izbor? :)

stvarno ste ložač

inače, "aktivizam" se odnosi na vaš pristup agitaciji - bez argumenata, floskularno i uvredljivo prema svakome ko se ne složi sa vašom svetom istinom.

a jeste aktivista
loader loader 10:02 14.05.2012

Re: Odvajanje budućnosti od prošlosti

antioksidant


Beležite moje stavove? Biće nešto od vas


Dobro, verujte u šta god hoćete. Nego, šta za vas uopšte znači agitator? Nešto mi tu kod vas čudno. Stalno sa teme skrećete na to, pa ...

silver bullet silver bullet 10:04 14.05.2012

Re: Odvajanje budućnosti od prošlosti

pretpostavljam da vam je naporno da s ubeđenjem izgovarate kako polovinu srbije čine idioti?


A za vas je ona druga polovina Srbije koja je svoje glasove, zbirno, dala strankama koje su do sada cinile vlast - takodje idioti?

Mislim, zasto niko ne prica o njima? Ili su svi zaposleni u drzavnim preduzecima pa stite svoje guzice?



antioksidant antioksidant 10:07 14.05.2012

Re: Odvajanje budućnosti od prošlosti

Šta za vas uopšte znači agitator?

simpa ste

evo linka za pojam agitacija (jeste na stranom jeziku ali razumećete)
agitacija po sebi nije ružna
način na koji vi to radite je ružan. uvredljiv je (i ako vas ne ko ne potapše po ramenima pa svrhu tražite u pohvalama sebi) savim besmislen.
ali ako se vi zabavljate...
i ne skrećem ja sa teme
tema je da je boris tadić ovoj zemlji proćardio 4 godine (taman koliko je (protiv ustava) i prigrabio odgovornost)
antioksidant antioksidant 10:08 14.05.2012

Re: Odvajanje budućnosti od prošlosti

A za vas je ona druga polovina Srbije koja je svoje glasove, zbirno, dala strankama koje su do sada cinile vlast - takodje idioti?

ne, ko je to rekao?
zašto primenjujete loaderovu taktiku zamene teza?
mlinarslavko mlinarslavko 10:12 14.05.2012

Re: Odvajanje budućnosti od prošlosti

Pa nema Toma trosoban stan vec cetvorosoban, a vi zapeli za neke milijarde. Posle jadan Toma mora da ode kod komsije Dinkica na kafu, posto su u istoj zgradi. Muke njihove.
milisav68 milisav68 10:14 14.05.2012

Re: Odvajanje budućnosti od prošlosti

mlinarslavko
Muke njihove.


A tek što ne mogu da se dogovore, ko će da plati klopu u kafani.
libkonz libkonz 10:21 14.05.2012

Re: Odvajanje budućnosti od prošlosti

a jeste aktivista

da, ja sam baš razočaran.
krkar krkar 12:56 14.05.2012

Re: Odvajanje budućnosti od prošlosti

Advokat loše prošlosti, ili ovaj kreator loše budućnosti, svejedno...
Mi nahebasmo!


Boli tebe qrc, imaš Dodika

EDIT: Ali sa tvojim sledećim komentarom, o smenjivosti i koncentraciji vlasti potpuno se slažem.
predatortz predatortz 13:05 14.05.2012

Re: Odvajanje budućnosti od prošlosti

Boli tebe qrc, imaš Dodika


Eto ga tebi! Gratis
krkar krkar 13:12 14.05.2012

Re: Odvajanje budućnosti od prošlosti

Eto ga tebi! Gratis


Tačno, eto ga svako malo u Beogradu. On i Isprazni Tadiq na prst u dupe.

Al' nije gratis. Kod tog megalopova i vazduh se naplaćuje.
predatortz predatortz 13:19 14.05.2012

Re: Odvajanje budućnosti od prošlosti

krkar
Eto ga tebi! Gratis


Tačno, eto ga svako malo u Beogradu. On i Isprazni Tadiq na prst u dupe.

Al' nije gratis. Kod tog megalopova i vazduh se naplaćuje.


Ja tebe u potpunosti shvatam. Samo, na njih gledam kao na prolaznu nepogodu. Vlastodršci su, po difoltu, lopovi. Mene brine širi kontekst. Lakše ću da podnesem 'svog' lopova nego onog koji je ,pride, zadojen džihadom.
krkar krkar 13:32 14.05.2012

Re: Odvajanje budućnosti od prošlosti

Lakše ću da podnesem 'svog' lopova nego onog koji je ,pride, zadojen džihadom.


Sutra bi on stavio ne ahmediju nego turban da može na to da dobije glasove i neku lovu.

Ti si zaboravio u kojoj je partiji i ideologiji tvoj Srbin i pravoslavac započeo?

Od takve pileće pameti oni žive.
predatortz predatortz 13:34 14.05.2012

Re: Odvajanje budućnosti od prošlosti


Ti si zaboravio u kojoj je partiji i ideologiji tvoj Srbin i pravoslavac započeo?


Ti moraš da shatiš da on nije moj. Ja svojih grla za klađenje nemam. Prerastao sam fazu zaljubljivosti.
krkar krkar 13:38 14.05.2012

Re: Odvajanje budućnosti od prošlosti

Ti moraš da shatiš da on nije moj. Ja svojih grla za klađenje nemam. Prerastao sam fazu zaljubljivosti.


I sad je tvoj Tadić, za koga glasaš iako nisi zaljubljen.

Mora da je racionalno onda?

EDIT:

Od takve pileće pameti oni žive.
predatortz predatortz 13:41 14.05.2012

Re: Odvajanje budućnosti od prošlosti

krkar
Ti moraš da shatiš da on nije moj. Ja svojih grla za klađenje nemam. Prerastao sam fazu zaljubljivosti.


I sad je tvoj Tadić, za koga glasaš iako nisi zaljubljen.

Mora da je racionalno onda?


Ne glasam, davno mi taj sport ogadio...
freehand freehand 14:44 14.05.2012

Re: Odvajanje budućnosti od prošlosti

krkar
Lakše ću da podnesem 'svog' lopova nego onog koji je ,pride, zadojen džihadom.


Sutra bi on stavio ne ahmediju nego turban da može na to da dobije glasove i neku lovu.

Ti si zaboravio u kojoj je partiji i ideologiji tvoj Srbin i pravoslavac započeo?

Od takve pileće pameti oni žive.

U bre. Zajebana je stvar vraćati se počecima...
Sećaš li se svojih, kad već pitaš? I međustanica?
loader loader 19:11 14.05.2012

Re: Odvajanje budućnosti od prošlosti

Antioksidant

I, dakle, glasate za T. Nikolića, kako ste sami rekli? Ako... Probajte .. Možda vam iz treće uspe

Važno je da se trudite

antioksidant antioksidant 20:12 14.05.2012

Re: Odvajanje budućnosti od prošlosti

Važno je da se trudite

патетично
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 04:33 15.05.2012

Re: Odvajanje budućnosti od prošlosti

antioksidant
Važno je da se trudite

патетично


stvarno, i ja sam se iznenadio sad da je loader partijac, a dojmio se kao fin momak. eh, sta ces, bio je cool tip.
loader loader 14:08 15.05.2012

Re: Odvajanje budućnosti od prošlosti

Uuhh.. Srđane, i vi se navlačite na dobacivanja iza plota

Nego, nije valjda da biste vi, kao vrstan intelektualac, pod pretpostavkom da je neko član neke stranke (bez pravih podataka, samo pod pretpostavkom), iskazali diskriminatorske sklonosti? Kao ono, ljudi van partija više su ljudi od onih u partijama? Hm, hm...


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:28 16.05.2012

Re: Odvajanje budućnosti od prošlosti

loader
Uuhh.. Srđane, i vi se navlačite na dobacivanja iza plota

Nego, nije valjda da biste vi, kao vrstan intelektualac, pod pretpostavkom da je neko član neke stranke (bez pravih podataka, samo pod pretpostavkom), iskazali diskriminatorske sklonosti? Kao ono, ljudi van partija više su ljudi od onih u partijama? Hm, hm...




mislim da bih iskazao diskriminatoriku samo u slučaju da mi je neko drag a da je zastranio u partijizam, a ovako bi me bolele brige, možda bih bio na tren tužan jer bih pomislio da ga je neko izmanipulisao, i ražalostio bih se što još jedan čovek gibne, nakratko, a potom bih odmahnuo glavom i nastavio da uživam na sunčanom danu.

Truba

Šta vredi plavetno nebo,
i zumbul, i devojče, i laste let?
Negde zapeva truba.

To iza gora i voda
lelek je rušne seljanke.

Rod smo.
Kad umre čovek,
i moje srce rušno je.

Otkini zumbul s grudi,
pogni glavu;
vojnika hoće da zakopaju,
a njemu tako se živelo.

Šta vredi pop što moli,
pa krstača, pa ime,
neće se vojnik vratiti u selo,
neće poljubiti koju voli.

Otkini zumbul s grudi,
pogni glavu.
Negde zapeva truba.
loader loader 01:20 16.05.2012

Re: Odvajanje budućnosti od prošlosti

Nije vam čudno što se ovoliki ljudi ovde bave politikom, i to strasno, a nipošto (kako sami vele) ne bi da se uključe, da se stvarno uhvate u koštac i, recimo, kao bolji zamene ove koje stalno pljuju, donoseći tako svima dobro, nego sve onako, iz udobne daljine "deluju", da se ne zaznoje u borbi, da ne rizikuju, da se toliko čisti ne zaprljaju... I u tom masovnom odnosu ka politici vidi se puno toga. Ali, napisati treba lepo jedan blog o tome.

Pesma je divotna. Kao umetnost.
A kao naracija... Za one koji u život ne veruju nema utehe ni u životu, ni nakon njega. Vojnik se hipotetički mogao vratiti u selo. Bez vere, vodio bi dug i isprazan život. Uz veru, i ono kratko što je poživeo bilo bi mu dovoljno da se bratimi sa večnošću.

Pozdrav za vas svakako.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:23 16.05.2012

Re: Odvajanje budućnosti od prošlosti

loader
Nije vam čudno što se ovoliki ljudi ovde bave politikom, i to strasno, a nipošto (kako sami vele) ne bi da se uključe, da se stvarno uhvate u koštac i, recimo, kao bolji zamene ove koje stalno pljuju, donoseći tako svima dobro, nego sve onako, iz udobne daljine "deluju", da se ne zaznoje u borbi, da ne rizikuju, da se toliko čisti ne zaprljaju... I u tom masovnom odnosu ka politici vidi se puno toga. Ali, napisati treba lepo jedan blog o tome.

Pesma je divotna. Kao umetnost.
A kao naracija... Za one koji u život ne veruju nema utehe ni u životu, ni nakon njega. Vojnik se hipotetički mogao vratiti u selo. Bez vere, vodio bi dug i isprazan život. Uz veru, i ono kratko što je poživeo bilo bi mu dovoljno da se bratimi sa večnošću.

Pozdrav za vas svakako.


dragi (vojniče) loader, vojnik se jeste vratio u selo. ali, nije u partijama, već u sećanju slobodnog čoveka. napišite blog, videćemo šta će vam reći slobodna srpska inteligencija.
loader loader 17:50 16.05.2012

Re: Odvajanje budućnosti od prošlosti

Bojim se da ovo o vojniku niste baš najbolje razumeli. No, nema veze, to je ovde sporedna tema. Nego, opet ništa ne rekoste o onome o čemu ste počeli, a ja vas na osnovu vašeg sopstvenog komentara pitao. Dakle, prema vašem mišljenju, ljudi u partijama i ljudi van partija su ljudi različitih vrednosti?

Možete da okolišate, pravite digresije, da copy-pastirate poeziju, ali pokušajte da kažete šta mislite o ovome, pošto ste se već bili nadovezali na jedan niz komentara.
Naravno, ne morate da kažete ništa.

jinks jinks 09:22 14.05.2012

...

Hoćete da kažete da je Aleksandar Vučić budućnost, bilo čega i bilo čija.

Čovek koji za milione zauzvrat finansijerima pruža nešto što može da se pokupi na Internetu za sat vremena guglovanja, i to guglovanja bez nekog preteranog razumevanja.

Jer, i posle sve ove silne halabuke meni još uvek nije jasno koji je program SNS-a, koji su realni planovi SNS-a, i ko su ljudi koji bi to sprovodili, ukoliko plan i program uopšte i postoje.

Što znači da ili A. Vučić nije dovoljno dobro guglovao (odnosno, da je guglovao bez razumevanja), ili da ono što je izguglovao nije dovoljno dobro uspeo da pretoči u poruke upućene svim biračima. Mada, kada neko nešto uči bez razumevanja, teško da to posle može razumljivo da prenese drugima.
libkonz libkonz 09:39 14.05.2012

Re: ...

Hoćete da kažete da je Aleksandar Vučić budućnost, bilo čega i bilo čija.

Ne. Hoću da kažem da ćemo SNS posle lakše rušiti. DS nas vodi u provaliju, imaš li ti drugo rešenje?
antioksidant antioksidant 09:41 14.05.2012

Re: ...

imaš li ti drugo rešenje?

aha
bilo sta bez dinkica i sps-a
Biljana 77 Biljana 77 09:48 14.05.2012

Re: ...

bilo sta

Pa baš to bismo i dobili. Nikogoviće koji su kad su osetli malo vlasti tamo onih devedestih bili gori dželati i od julovaca. Ima ovde ljudi koji nemaju amneziju, pa se sećaju i zakona o informisanju i kako su proganjali novinare i radikalskih dekana na ETF, Pravnom i Filološkom. Samo je falilo da spaljuju knjige pa da budu komplet nalik svojim političkim uzorima.
jinks jinks 09:48 14.05.2012

Re: ...

libkonz
Hoću da kažem da ćemo SNS posle lakše rušiti. DS nas vodi u provaliju, imaš li ti drugo rešenje?

Mislim da je osnovni red da iznesu planove i programe, i da pokažu ljude za koje misle da će ih sprovesti.

Odnosno, da se uopšte i ne radi o rušenjima, već o izboru između više političkih grupacija, svake sa svojim programima i svojim ljudima.

p.s.

Gde neke izgleda da uopšte i nemaju programe i ljude, već to kompenzuju nasumičnim guglovanjem ... doduše, dosta skupo plaćenim, po svoj prilici.
antioksidant antioksidant 09:54 14.05.2012

Re: ...

Biljana 77
bilo sta

Pa baš to bismo i dobili. Nikogoviće koji su kad su osetli malo vlasti tamo onih devedestih bili gori dželati i od julovaca. Ima ovde ljudi koji nemaju amneziju, pa se sećaju i zakona o informisanju i kako su proganjali novinare i radikalskih dekana na ETF, Pravnom i Filološkom. Samo je falilo da spaljuju knjige pa da budu komplet nalik svojim političkim uzorima.

biljana, treba odvojiti II krug predsedničkih izbora i postizbornopregovaranej za parlamentarnu većinu

bar s aspekta birača te dve stvari nisu povezane

srbija je (najverovatnije) izabrala status quo. možda je u pitanju čak i jedinstven slučaj u poslednjih par godina. izbori u svetu redom menjaju politiku. srbija (uz rusiju) jedina ne menja ništa (videćemo jesen, možda nam se pridruže i amerikanci :) bilo bito zanimljivo društvo)

jesen92 jesen92 11:20 14.05.2012

Re: ...

Mislim da je osnovni red da iznesu planove i programe, i da pokažu ljude za koje misle da će ih sprovesti.
..sinoc su pokazali Jorgovanku, buduceg premijera...
jinks jinks 12:52 14.05.2012

Re: ...

Dobro, ako zena vredi za 100 ljudi, svaka joj cast.

Posto tih 100, po svoj prilici u SNS-u uopste i nema. U svakom slucaju ih ne pokazuju.
lidiaz lidiaz 13:23 14.05.2012

Re: ...

jesen92
Mislim da je osnovni red da iznesu planove i programe, i da pokažu ljude za koje misle da će ih sprovesti.
..sinoc su pokazali Jorgovanku, buduceg premijera...

Protiv Sutanovca, buduceg premijera
predatortz predatortz 13:26 14.05.2012

Re: ...

..sinoc su pokazali Jorgovanku, buduceg premijera...


Protiv Sutanovca, buduceg premijera




'bem te Srbijo, ako je to izbor!
libkonz libkonz 13:26 14.05.2012

Re: ...

Protiv Sutanovca, buduceg premijera

Moguće. On ili Dušan Petrović, definitivno je dogovoreno. Mada mislim da je Petrović i dalje favorit.
freehand freehand 13:28 14.05.2012

Re: ...

Biljana 77
bilo sta

Pa baš to bismo i dobili. Nikogoviće koji su kad su osetli malo vlasti tamo onih devedestih bili gori dželati i od julovaca. Ima ovde ljudi koji nemaju amneziju, pa se sećaju i zakona o informisanju i kako su proganjali novinare i radikalskih dekana na ETF, Pravnom i Filološkom. Samo je falilo da spaljuju knjige pa da budu komplet nalik svojim političkim uzorima.

A ne bi bilo loše pogledati ni ogledna dobra marke "Zemun" i "Voždovac".
Svašta bi se imalo naučiti.

palilula92 palilula92 14:32 14.05.2012

Re: ...

sinoc su pokazali Jorgovanku

slusala je ja juce po prvi put, pa ta zena nije bas sama sa sobom ili sto bi moja dobra drugarica rekla "ima podstanara". Absolutno strasno.
G r o f G r o f 15:56 14.05.2012

Re: ...

palilula92
sinoc su pokazali Jorgovanku

slusala je ja juce po prvi put, pa ta zena nije bas sama sa sobom ili sto bi moja dobra drugarica rekla "ima podstanara". Absolutno strasno.

Nisam slušao.
Šta je strašno rekla?
palilula92 palilula92 16:01 14.05.2012

Re: ...

Šta je strašno rekla?

strasno je bilo to kako njen mozak radi i na koji nacin procesuje informacije, kako nadovezuje teme, to jest protok misli
G r o f G r o f 16:18 14.05.2012

Re: ...

palilula92
Šta je strašno rekla?

strasno je bilo to kako njen mozak radi i na koji nacin procesuje informacije, kako nadovezuje teme, to jest protok misli


auuuu...to jest strašno.
angie01 angie01 21:06 14.05.2012

Re: ...

G r o f

palilula92
Šta je strašno rekla?strasno je bilo to kako njen mozak radi i na koji nacin procesuje informacije, kako nadovezuje teme, to jest protok misliauuuu...to jest strašno.



e deco, dzorgovanaka ko da prica sa vikicom, valjda je to navika iz zajednickih radikalskih klupa- al bilo smesno nevidjeno,...u stvari tuzna tuga, zamisli da ti je ona premijer, a pazi i to sto je uopste neko uzima za ozbiljno, sve sa tomom, prepricavacem lektira za veliki odmor u srednje uzaludnoj i sa vrelom usnom, koji je vec toliko patetican da mi dodje zao- sto je jos do juce bilo nemoguce, mislim , to moje, uopste osecanje!
st.jepan st.jepan 16:26 15.05.2012

Borosanka za Jorgovanku

sinoc su pokazali Jorgovanku

Ja je prvi put čuo.
Bilo potresno!

medjutim92 medjutim92 20:11 16.05.2012

Re: ...

Biljana 77
Ima ovde ljudi koji nemaju amneziju, pa se sećaju i zakona o informisanju i kako su proganjali novinare i radikalskih dekana na ETF, Pravnom i Filološkom.


Čisto da napomenem, Vlada Teodosić i Miloš M. Laban su bili socijalisti, a tek kasnije su potpisivali štošta za radikale. A čini mi se da je Oliver Antić došao do mesta dekana pravnog kao julovac. Sve je to ona ekipa koja je došla međ radikale tek par godina posle petog oktobra kad su videli da će radikali da se dignu brže nego SPS. Radikali u vreme dok su bili na vlasti prosto nisu imali koga da predlože za takva mesta, sem Šešelja..

Ko nije gledao duel Labana i Đinđića, ne zna šta je propustio..
Biljana 77 Biljana 77 09:23 14.05.2012

Džak generacije

a danas jedino SNS ima potencijal da nas reši ove bahatosti
Uz rizik da ispadnem dosadna podsetiću zašto još jednom.

+ posle ove farse sa "krađom izbora" oni nemaju više nikakav potencijal osim sa da se oslone na večne poklonike teorija zavere ( a odatle do Jovana Deretića i Srba- indijskih ameba je pola koraka). Biće pošteniji, manje bahati? Daj bre, lib, ne zajebavaj.
libkonz libkonz 10:19 14.05.2012

Re: Džak generacije

Biće pošteniji, manje bahati? Daj bre, lib, ne zajebavaj.

Samo im ne dati priliku da se razmašu. Rušiti na vreme.
Kada je bila priča da bi se Zoran Živković vratio u politiku sa nekom novom strankom, bio sam spreman da se ozbiljno angažujem u toj priči. Sa svim svojim manama (članstvo u masonima, npr) on bi bio najbolje rešenje i u tu priču bih se uključio punog srca i bez dileme. Ali on ne želi da se više bavi politikom i razumem ga. LDP se pokazao kao rezervna DS i iako tamo ima dosta ljudi koje cenim, jasno mi je da su sami sebe pretvorili u stranku koja služi da spašava DS kada zagusti. DSS, SRS, G17, SPS? Šta drugo nego podržati SNS?
antioksidant antioksidant 10:21 14.05.2012

Re: Džak generacije

Šta drugo nego podržati SNS?

pups (ako se osamostale - mladi su jos, ima nade za njih )
libkonz libkonz 10:22 14.05.2012

Re: Džak generacije

pups (ako se osamostale - mladi su jos, ima nade za njih )

Ko zna koliko je tih Krkobabića. Oni kao Topalovići.
antioksidant antioksidant 10:24 14.05.2012

Re: Džak generacije

libkonz
pups (ako se osamostale - mladi su jos, ima nade za njih )

Ko zna koliko je tih Krkobabića. Oni kao Topalovići.

čekamo mirka da poludi :)
libkonz libkonz 10:32 14.05.2012

Re: Džak generacije

pups

moj otac je jedan od osnivača PUPS-a. Zovu njega pred izbore 2008. da bude kao član PUPS-a na izbornom mestu. Nije ni znao da je član, samo se setio da je ne tako davno potpisao nešto "za učlanjenje u penzionersko udruženje".
alselone alselone 11:51 14.05.2012

Re: Džak generacije

članstvo u masonima, npr


Zoran Zivkovic mason?
Brate, al' su i ti masoni spali na niske grane.
dragan7557 dragan7557 13:46 14.05.2012

Re: Nazarbayev, Astana, Kazahstan

Sa svim svojim manama (članstvo u masonima, npr)

A kave veze ima ako je Mason?

Ti bi Lib, mogao za promenu da odeš u Astanu, glavni grad Kazahstana, pa da se upoznaš sa gradom budućnosti koja dolazi. Inače za Astanu tvrde da je prvi masonski grad na ovoj planeti.

Beograd a i ostale evropske Prestol-nice liče na zapuštena srednjevekovna konjušarska svratišta, u odnosu na ovaj grad svetla, monumentalnosti, umetnosti i civilizovanosti.

Naravno daleko je Zoran, od neverovatnog potencijala i sposobnosti Nursultan Nazarbayev-a šefa Kazahstana, za koga "teoretičari" tvrde isto što i ti za Z. Živkovića, čak i ako je Mason.

U Astani ponosno stoje Džamija, Hrišćanski Hram, Sinagoga, kao i Piramida, monumentalnosti nigde kraja, a građani niti se oko vere glože niti im smetaju druge vere a ni masonska piramida.

Uzgred Nazarbayev je decenijama vlasti, i biće to koliko se za sada pitaju građani, do 2020 na zadovoljstvo istih građana, kojima kojima Nazarbayev i saradnici sagradiše najprosperitetniju državu Srednje Azije.

Naravno u Astani vas kao stranca niko neće prebiti, ubiti ili vam učiniti bilo kakvo zlo, država radi svoj posao i postoji zbog toga da građanima, ali i gostima bude dobro, da budu sigurni i da žive pristojno.

I da zaključim, koliko hotela u Beogradu, gostima omogućava besplatan Internet? U Astani svi.

cerski
G.Cross G.Cross 14:20 14.05.2012

Re: Nazarbayev, Astana, Kazahstan

Uzgred Nazabayev je decenijama vlasti, i biće to koliko se za sada pitaju građani, do 2020 na zadovoljstvo istih građana, kojima kojima Nazabayev i saradnici sagradiše najprosperitetniju državu Srednje Azije.


Pa taj 'Nazabayev' je Nezajebiv.
freehand freehand 15:09 14.05.2012

Re: Džak generacije

libkonz
Biće pošteniji, manje bahati? Daj bre, lib, ne zajebavaj.

Samo im ne dati priliku da se razmašu. Rušiti na vreme.
Kada je bila priča da bi se Zoran Živković vratio u politiku sa nekom novom strankom, bio sam spreman da se ozbiljno angažujem u toj priči. Sa svim svojim manama (članstvo u masonima, npr) on bi bio najbolje rešenje i u tu priču bih se uključio punog srca i bez dileme. Ali on ne želi da se više bavi politikom i razumem ga. LDP se pokazao kao rezervna DS i iako tamo ima dosta ljudi koje cenim, jasno mi je da su sami sebe pretvorili u stranku koja služi da spašava DS kada zagusti. DSS, SRS, G17, SPS? Šta drugo nego podržati SNS?

Libe, čoveče...
Ti si baš zbunjen, a voliš politiku.
Mislim, to lutanje od LDP, preko Živkovića do SNS je baš prilična vratolomija.
Elem, ako Toma ode u pemziju, šta ostaje od SNS?
Vučić i Jorgovanka? Šta je SNS, uopšte? Koji program, koja ideologija?
Oko čega su se skupili svi ti ljudi (mislim na članove, za glasače mi je jasno)?
I odakle tebi pravo, ako nisi član, da pozivaš stranačkog funkcionera da sa svojim partijskim položajem učini bilo šta?



dragan7557 dragan7557 15:23 14.05.2012

Re: Nazarbayev, Astana, Kazahstan

G.Cross
Uzgred Nazabayev je decenijama vlasti, i biće to koliko se za sada pitaju građani, do 2020 na zadovoljstvo istih građana, kojima kojima Nazabayev i saradnici sagradiše najprosperitetniju državu Srednje Azije.


Pa taj 'Nazabayev' je Nezajebiv.


Ne, samo sposoban i pravi a ne nabeđeni Lider.

1962 član Komunističke Partije.
1989 - 1991 Prvi Sekretar Kazh. Komunističke Partije.
1990 - 1991 Član KP Politbiro-a.
1990 Elektirani Predsednik Kazahstanske Sovjetske Republike
1990 Elektirani Predsenik nezavisnog Kazahstana
1995 Nazabajevu produženo predsedništvo do 2020 referendumom.

1997(decembar) Astana postaje glavni grad i postaje ogromno gradilište što je i danas.
1999 ponovnim biran u prevremenim izborima.
2005 ponovo biran od strane građana zavisno od izvora sa 91,5 i glasova.

2007 Konstitucionalnim amandmanom Nazabaryev isključen iz ograničenja dužine predsednikovanja.

2010 (sredina) Parlament usvojio titulu Nazabaryev-u "Leader of the Nation." titula koja mu daje neograničena prava u nacionalnoj i spoljnoj politici i posle penzionisanja kao i doživotni imunitet.
2011 april, reizbor Nazabaryev-a za sledeći predsednički mandat većinom od 95,5 % građana.

The per capita gross domestic product of the Kazachstan has risen 12 fold (12 puta) u odnosu na 1993. Koliko je pao GDP u Srbiji u istom vremenskom periodu?

Na spoljnopolitičkom planu Kazahstan je član Shanghai Cooperation Organisation ali je takođe sarađivao sa US snagama u Iraku.

Naravno Kazahstan sa dva puta više stanovnika od Srbije (preko 14 mio.) i teritorijom od oko 2,5 miliona kvadratnih kilometara ima 39 članova Parlamenta od koji 7 predlaže Predsenik, pravi Lider, kome nije problem da ga izabere preko 95% građana.

Poređenja radi razmislite šta su Slobe slobodice(1990-2012) i njegovi naslednici ("regionalni lideri" ) uradili sa Srbijom?

cerski
libkonz libkonz 17:15 14.05.2012

Re: Džak generacije

Mislim, to lutanje od LDP, preko Živkovića do SNS je baš prilična vratolomija.

Stvarno mi je odavno dosadilo to tvoje spinovanje. Kada sam ja, i jednom rečenicom, rekao da su mi ideje SNS-a bliske? A koliko sam puta ponovio na blogu da bih voleo da se Živković ponovo aktivira u politici? I šta je sporno u rečenici "postoji dosta ljudi u LDP-u koje cenim"?
edit: I nada me nije skroz napustila, možda se Živković ipak predomisli jednog dana.
freehand freehand 17:41 14.05.2012

Re: Džak generacije

Stvarno mi je odavno dosadilo to tvoje spinovanje.

Da, spinovanje...
Dobro, nek je tako. Ajde, majke ti, kaži mi ovo: kakve veze imaju Zoran Živković i Naprednjaci? Ideološki, praktično, kakogod? I šta misliš da bi Mr. Bivši sad rekao na tvoj izbor (kad već nema njega - ok je Toma)?

I još nešto:
Možda zato što živim u manjem gradu i dobro poznajem sve lokalne DS lopove, pa mi je bliskija želja za rušenjem bande, pa nek dođe ko dođe.

Da baš ništa o Tomi i ekipi iz Centrale ne znam - samo pogled na ove lokalne mesarske pomoćnike, kradljivce šahtova i kadar koji se natrčao na realciji SPO-JUL-Karići-G17-Naprednjaci bio bi mi dosta da glasam za Jogi letače, na primer.

hoochie coochie man hoochie coochie man 18:12 14.05.2012

Re: Nazarbayev, Astana, Kazahstan

pravi Lider, kome nije problem da ga izabere preko 95% građana.

Poređenja radi razmislite šta su Slobe slobodice(1990-2012) i njegovi naslednici ("regionalni lideri" uradili sa Srbijom?


Ma kakvih 95%, sitnica. Sloba (slobodica) je prebacivao i preko 100.

2007 Konstitucionalnim amandmanom Nazabaryev isključen iz ograničenja dužine predsednikovanja.


A Tito tamo negde sedamdesetih.

Znas, bas se nesto i ne uzrujavam oko Kasahstana, ali kad neko pomene dozivotnog predsednika i 99% glasova ja se odmah hvatam za pistolj.
libkonz libkonz 18:20 14.05.2012

Re: Džak generacije

Ajde, majke ti, kaži mi ovo: kakve veze imaju Zoran Živković i Naprednjaci?

rušenje DS-a?
U situaciji kada DS + SNS zajedno imaju većinu u parlamentu, to automatski znači da bez bar jednih od njih ne može da se sastavi vlada. Dakle, ako ne želimo da se bavimo maštanjem "šta je babi milo to joj se i snilo" (u mom slučaju Živkovićev povratak) onda bi trebali da se odlučimo šta je manje zlo.
Moj stav je da bi to bila pobeda naprednjaka, iz prostog razloga što se bojim da će DS i SPS sada cementirati svoju vlast i ništa i niko ih neće moći srušiti.
libkonz libkonz 18:21 14.05.2012

Re: Nazarbayev, Astana, Kazahstan

Ti bi Lib, mogao za promenu da odeš u Astanu, glavni grad Kazahstana

Ne bih imao ništa protiv
Hansel Hansel 18:34 14.05.2012

Re: Džak generacije

bio bi mi dosta da glasam za Jogi letače, na primer.

Dotični su malo aterirali i sada se bave proizvodnjom organske hrane. Da se zna šta smo propustili.
Biljana 77 Biljana 77 09:27 14.05.2012

+ "muzika"

Ja ne volim rap, ti si nekad voleo, pa poslušaj.

(sve i da je plaćeno, naručeno, šta god - SVE JE ISTINA)
malaramona malaramona 10:16 14.05.2012

Re: + "muzika"

Biljana 77
Ja ne volim rap, ti si nekad voleo, pa poslušaj.

(sve i da je plaćeno, naručeno, šta god - SVE JE ISTINA)


Uf, pa ne može pola istine biti ISTINA. Kad ovi mladi i (ne)naručeni reperi odrepuju šta znaju od ranije o, recimo, Dačiću, biće mnogo bliže istini.
Al mislim da ćemo na to malo sačekati.
Do tada ostaju ono što jesu, naručeni, licemerni, predizborni projekat.
libkonz libkonz 10:20 14.05.2012

Re: + "muzika"

naručeni, licemerni, predizborni projekat.

Biljana 77 Biljana 77 10:24 14.05.2012

Re: + "muzika"

Uf, pa ne može pola istine biti ISTINA
Tekst bloga je o Tomi, ne o Dačiću.
Istina je istina. Ne može biti pola. Ovo je cela istina o radikalima. A isto tako i o SPS-u.
(može biti da je promaklo -

Знамо вас од раније,
кад главе су падале,
док код Слобе били сте
шрафови компаније
!
Знамо вас од раније,
из доба инфлације,
дилера, Дафине,
Аркана и Легије! )

I uzgred, ja nisam od onih koji veruju u istorijsko pomirenje. Ko je Dačić, najbolje se videlo sad u ovh par dana. Nije on mali Sloba, zajebaniji je on od toga. (Lepo kažu - Daj čoveku malo vlasti, pa ćeš videti ko je u stvari.) A SPS se povlači po vlasti zato što ima suviše onih koje boli dupe da ga podignu i da odu do biračkog mesta. Jer da se ne lažemo, zna se ko ima disciplinovano biračko telo, a čije birače malo mrzi, malo im je smor, malo su indisponirani, da bi otišli i glasali. Jbg...
antioksidant antioksidant 10:34 14.05.2012

Re: + "muzika"

док код Слобе били сте
шрафови компаније!

tesko cemo mi proci bez tih srafova
gadno je sto nam se uvalio ceo motor izgleda
sevarlica sevarlica 10:38 14.05.2012

Re: + "muzika"

Biljana 77
Ja ne volim rap, ti si nekad voleo, pa poslušaj.

(sve i da je plaćeno, naručeno, šta god - SVE JE ISTINA)


Biljana ove znamo SAD a ne od ranije.
Sinoć je Šutanovac izjavio kod Olje Bećković, mrtav ladan, da je 8milijarde duga više od npr.27milijardi duga, jer kao bitno je koliko dug zauzima udeo u BDP-u.
To je definicija vladanja DS-a, SPS-a i G17 poslednje 4 godine.
Manje je više, više je manje, sve to pričaju pred kamerama, lepo našminkani, u skupim odelima i poludeli od količine novca koju su pokrali.
antioksidant antioksidant 10:41 14.05.2012

Re: + "muzika"

jer kao bitno je koliko dug zauzima udeo u BDP-u.

nisam slušao šutanovca ali ovo jeste tačno (ako misliš dug da vraćaš)
malaramona malaramona 10:58 14.05.2012

Re: + "muzika"

Biljana 77
Uf, pa ne može pola istine biti ISTINA
Tekst bloga je o Tomi, ne o Dačiću.
Istina je istina. Ne može biti pola. Ovo je cela istina o radikalima. A isto tako i o SPS-u.



Ako ti misliš da je cilj bio da se kaže istina i o radikalima i o SPS-u, ok.

Ali nešto drugo mi je važnije od ovog bezveznog repovanja DS podmlatka.

Ja, za razliku od domaćina bloga, mislim da je, za Srbiju, bolje da predsednik ostane Tadić, a da parlamentarnu većinu nastavi da vodi DS. Ali ne zato što je Toma bio vojvoda i jeo masnu gibanicu, ili zato što je igrao kako mu je Milošević svirao. To mi je negde poslednje na listi razloga zašto mislim da je loše rešenje za Srbiju.
I licemerno je od Tome praviti crnog djavola, a sedeti na slavi kod Palme. Pri tom razumem zašto je Tadić prinuđen na to , ali ne razumem zašto je taj licemerni spin ovde, na Blogu, tako široko prihvaćen.
sevarlica sevarlica 11:02 14.05.2012

Re: + "muzika"

antioksidant
jer kao bitno je koliko dug zauzima udeo u BDP-u.

nisam slušao šutanovca ali ovo jeste tačno (ako misliš dug da vraćaš)


BDP se menja razvojem privrede i još nekim aspektima. On je napravio zamenu teza.Čim se otvorilo tržište i skinute su sankcije, nama je dug sa 250% BDP-a otišao na 12%.
Govorio je kako je tipa 99-e dug imao veći procenat u BDP-u nego danas i to jeste tačno, ali nema veze sa činjenicom da mi moramo da vratimo novac u količini a ne u procentu udela u BDP-u. Takođe je činjenica da je udeo veći nego što ga prikazuju, jer mi već 4 godine živimo od kredita i donacija.
antioksidant antioksidant 11:09 14.05.2012

Re: + "muzika"

On je napravio zamenu teza

nije :)
samo se poigrao cinjenicama kako mu odgovara jer
Govorio je kako je tipa 99-e dug imao veći procenat u BDP-u nego danas i to jeste tačno,

tada je bdp bio mizeran a posle je doslo i do otpisa jednog dela duga (uz restrukuiranje ostatka)
ono sto sutanovac precutkuje (ili i ne zna - nije ni bitno - bitno je to sto to ne zna jorgovanka koja je "ekonomista" u sns-u) jeste da veci deo bdp-a srbije jeste iz nerazmenjivog dela (tj iz neizvoznog) - rast tog dela bdp-a ne doprinosi "vracanju dugova". dakle sutanovac jeste u pravu (uz kvaku )

a ovo
mi moramo da vratimo novac u količini a ne u procentu udela u BDP-u.
novac dakako vracamo "u kolicini" ali ako imamo veci bdp u stanju smo "vecu kolicinu" da vratimo
Biljana 77 Biljana 77 11:21 14.05.2012

Re: + "muzika"

Ako ti misliš da je cilj bio da se kaže istina i o radikalima i o SPS-u, ok.

Ne mislim. Piše gore lepo: sve i da je plaćeno, naručeno, šta god. Samo je sve po spisku, pa je dobra ilustracija, a igrom slučaja znam da je domaćim bloga bio ljubitelj rap-a, pa kao zajebancija...

I licemerno je od Tome praviti crnog djavola, a sedeti na slavi kod Palme. Pri tom razumem zašto je Tadić prinuđen na to , ali ne razumem zašto je taj licemerni spin ovde, na Blogu, tako široko prihvaćen.

Pa sad... Toma nije crni đavo, ali mu je mlađi brat. Ne vidim ni zašto je to licemerno reći, ni zašto je to spin. Domaćin bloga ima svoje razloge da misli da je bolji Toma od Tadića, ti svoje zašto je Tadić bolji od tome, ja svoje zašto je Toma gori od Tadića. Ne vidim gde je tu spin.

To mi je negde poslednje na listi razloga zašto mislim da je loše rešenje za Srbiju.

Meni nije zato što mislim da nije promenio ni manire, ni mišljenja, ni načine rešavanja problema, dakle da je isti kao što je bio. I po vrh toga sada maskiran, pretvoran, licemeran. I zato jeste loše rešenje za Srbiju.
sevarlica sevarlica 12:47 14.05.2012

Re: + "muzika"

novac dakako vracamo "u kolicini" ali ako imamo veci bdp u stanju smo "vecu kolicinu" da vratimo

potpuno se slažem, samo mi nije jasno odakle kad smo sve gori gori.
Bez da se zadužimo i 1 evro u naredne 4 godine nama će po tom Šutančevom ključu rasti dug, jer će nam sa ovima na vlasti BDP padati neminovno.
ivana23 ivana23 09:31 14.05.2012

***

Ko sinoc nije gledao...




Reč na reč: Tomislav Nikolić - cela emisija
antioksidant antioksidant 09:40 14.05.2012

Re: ***

ivana23
Ko sinoc nije gledao...




Reč na reč: Tomislav Nikolić - cela emisija

ako ima negde snimak mancestera
unapred zahvalan
ivana23 ivana23 09:53 14.05.2012

Re: ***

antioksidant
ivana23
Ko sinoc nije gledao...
Reč na reč: Tomislav Nikolić - cela emisija

ako ima negde snimak mancestera
unapred zahvalan


Nemam Mancester, mogu da ti ponudim Slavoja Zizeka (HRT, Nedeljom u dva)
antioksidant antioksidant 09:55 14.05.2012

Re: ***

ivana23
antioksidant
ivana23
Ko sinoc nije gledao...
Reč na reč: Tomislav Nikolić - cela emisija

ako ima negde snimak mancestera
unapred zahvalan


Nemam Mancester, mogu da ti ponudim Slavoja Zizeka (HRT, Nedeljom u dva)

moze, cuo sam da je opleo po "kapitalizmu"
neočekivano s njegove strane
ivana23 ivana23 10:02 14.05.2012

Re: ***

AO, evo ti onda jedna slicica...

antioksidant antioksidant 10:09 14.05.2012

Re: ***

ivana23
AO, evo ti onda jedna slicica...


evropska zajednica je gradjena oko odnosa francuske i nemacke
nadam se da ce naci zajednicki interes
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:10 14.05.2012

Re: ***

ivana23
AO, evo ti onda jedna slicica...



Bice uskoro au revoir
angie01 angie01 11:12 14.05.2012

Re: ***

a je l ima kako toma prepricava lektiru gimnazijalcima-...tihi Don, npr!?
antioksidant antioksidant 11:15 14.05.2012

Re: ***

angie01
a je l ima kako toma prepricava lektiru gimnazijalcima-...tihi Don, npr!?

meni je vic II kruga da su se neki studenti tog tominog menadžmenta setili svog kolege tome i da su potvrdili da je bio džak generacije
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 11:22 14.05.2012

Re: poruka za libkonza

ivana23
Ko sinoc nije gledao..

Reč na reč: Tomislav Nikolić - cela emisija


Nisam do sada nikada odgledao ni jedan intervju sa TN, nije me ineresovalo šta taj čovek govori. Sada sam to, uz veliki napor, učinio zahvaljujući ivani, a najviše zbog libkonza, jer cenim njegove mišljenje po mnogim pitanjima koja iznosi na ovom blogu.

libkonz, džaba bacaš svoje glasove na izborima i džaba ti trud pišući o TN, taj čovek ne može da pobedi, jednostavno on nema potreban kapacitet.
angie01 angie01 12:03 14.05.2012

Re: ***

antioksidant

angie01a je l ima kako toma prepricava lektiru gimnazijalcima-...tihi Don, npr!?meni je vic II kruga da su se neki studenti tog tominog menadžmenta setili svog kolege tome i da su potvrdili da je bio džak generacije


nego sta- pisao on svima diplomske radove, drugovima za po 20 minuta, a sebi za 5-da sve stane u jedan ucenicki cas,...a naravno za 10-ku!
uros_vozdovac uros_vozdovac 12:24 14.05.2012

Re: ***

antioksidant
angie01
a je l ima kako toma prepricava lektiru gimnazijalcima-...tihi Don, npr!?

meni je vic II kruga da su se neki studenti tog tominog menadžmenta setili svog kolege tome i da su potvrdili da je bio džak generacije



libkonz libkonz 17:20 14.05.2012

Re: poruka za libkonza

Jeremija, hvala na lepim rečima. Možda zato što živim u manjem gradu i dobro poznajem sve lokalne DS lopove, pa mi je bliskija želja za rušenjem bande, pa nek dođe ko dođe.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:11 14.05.2012

Re: poruka za libkonza

libkonz
pa nek dođe ko dođe.



dragan7557 dragan7557 22:02 14.05.2012

Re: ZUM WHOLE DES VOLKES

Vojislav Stojković: libkonz, džaba bacaš svoje glasove na izborima i džaba ti trud pišući o TN, taj čovek ne može da pobedi, jednostavno on nema potreban kapacitet.

Vala nema ga ni Tadić ni bilo koji drugi političar u Srbiji.

Iskustvo takođe uči da su Čeda Dačić odsvirali svoje teo-ideo- uloške, psalme o "Boljem životu" u Srba/ijanaca. Najboljeg Ministra Ekonomije neću ni da spominjem a njegov pandan je na poltit polju je već u Hagu

Iako me sa razlogom mrzi da žvaćem Političku Istoriju Srbije, ipak mogu da konstatujem sledeće. Srbija danas nema više ni politikanata, ni kvazi političara pa čak ni "vojvode," sve bre nastradalo na Kosovu Polju.

Na ulazima u visokoškolske ustanove Švajcarske stoji ili na latinskom ili na jeziku federalne jedinice, 4 jezika se govore u Švajcarskoj:

"ZUM WHOLE DES VOLKES" Prevod: "ZA DOBRO NARODA"

U Srbiji stoji:

ZAVRŠI STUDIJE I BEŽI

Sa jednom iznimkom: "ZAVRŠI I PALI."

Što čak i manje razumnom čoveku šalje jasnu poruku o stanju nacije i države.

Bez obzira glasate li za Tomu Tadića ili Borisa Nikolića

"ZUM WOHLE DES VOLKES"

se neće desiti, znači

"ZUM WOHLE DES VOLKES"
Ili
"ZA DOBRO NARODA"

neće se desiti, jer vi sami to ne želite.

Uzgred modernim državama upravlja moderna birokratija a ne partiaške mućkare uz završen daktilografki ili neki od ovoga niži kurs.

Pa srećno glasanje, jerbo je i ćoravom jasno da Izbore nemate. Toma Tadić ili Boris Nikolić nije izbor već glasanje za tanjir sa istim licem i naličjem.

A bo'me i jevtinije za Srbiju.

I još jedno:

Svuda po Srbiji treba okačiti panele sa natpisom:

ZA DOBRO PARTIJE : ........................

cerski

p.s. i da prošlo glasanje, koliko se sećam beše za: MANJE ZLO!!! Za one koji su zaboravili, što znači SVE!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana