PAMTIMO!?!

Nebojša Milenković RSS / 27.01.2008. u 23:48

Epizodna uloga koju je u upravo završenom Utisku nedelje odigrao portparol DSS-a Andreja Mladenović jedan je od vrhunskih primera nemoralnosti i političkog konvertitstva uopšte zabeleženih na srpskoj političkoj sceni. Nisam odmah zapisivao – tako da parafraziram, ali suština je svakako tu:


- Hoćete li poodržati Borisa Tadića ?

- Pa ne znam, pa videćemo, nismo još zauzeli stav, ne mogu još ništa da vam kažem...


- U delu javnosti postoji mišljenje da prećutno podržavate Nikolića...


- Ako je u jednom delu javnosti stvoren takav utisak, šta mi tu možemo...


- Hoćete li podržati Nikolića ?


- Ne mogu sada to da vam kažem... Mi ćemo sledeće nedelje doneti stranački stav...


- Zašto ucenjujete Tadića ?


- Ma ne, ne ucenjujemo mi njega nego samo hoćemo da preciziramo ono što smo već dogovorili...

Naravoučenije:
- Evropska unija moraće da bira... i tako to...


E sad – ukoliko pamtimo ovo:


Ukoliko još uvek nismo zaboravili ovo:

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2007&mm=05&dd=07&nav_category=418&nav_id=245261

Ako pamtimo da je Čovek u trendu


pre samo sedam dana, neposredno posle glasanja, izjavio ovo:


Očekujem da će Tadić da izgubi izbore, zato što se ponašao nekorektno i sa tim njegovim trkačima vodio je jednu borbu, koja je bila odvratna. Sam je odabrao termin, sam je tražio izbore i sam se ponašao kako se ponašao. To je bruka i sramota za državu Srbiju... Ja sam učestvovao u izborima. Ovo su najodvratniji izbori koji su postojali. Tadić je sam odabrao termin, sam je tražio izbore i sam se ponašao kako se ponašao. To je bruka i sramota za državu Srbiju. Kampanja DS-a bila je 'prljava', da mi je bilo muka da učestvujem.Oni su se ponašali 'siledžijski' u izbornoj kampanji. (Slobodan) Milošević je bio 'mala beba' u odnosu na ponašanje DS-a.


Zašto nam se onda osporava pravo da pitamo:


Kako je moguće da su njemu

012307-p7.jpg 

ova dvojica :

kostunica.jpg

i posle svega još uvek kud-i-kamo bliži nego, recimo, ovo dvoje:

490479_10-05_LDP.jpg

Odakle bilo kome u ovoj zemlji (moralno) pravo da nam danas  nameće bilo kakvu krivicu samo zato što se - iskreno i dobronamerno - usuđujemo da pitamo sledeće:

Ukoliko u politici nema morala, etike, pa čak ni minimalne principijelnosti, čega onda ima

─ to jest: šta preostaje ?!



Komentari (236)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

G r o f i c a G r o f i c a 01:01 28.01.2008

Re: MORAL STA JE TO

Kohabitacija preostaje, veceras negde cuh pre Utiska nedelje BT kaze, vlada je stabilna. Cestitam ja njemu na stabilnost i nemoralu. Ali mi i dalje nije jasna masa ljudi koja je spremna da proguta svaku glupost samo da ne mora da prizna sebi veliku istinu, da BT masno laze, i da vec 4.02. ima nameru u svemu da podrzava i slusa Kostunicu ali pre toga treba da pobedi TN jer bi ga on jos bolje slusao. Tesko je dokazati ljubav Kostunici, tezak je to posao.A vlada je ipak stabilna.

I meni smeta kohabitacija. I to ne malo. Ali zar pod apsolutnom vlascu VK nismo dovedeni u situaciju ili-ili? Biti ili ne biti.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 01:12 28.01.2008

Koštunica ili zdravlje...

zar pod apsolutnom vlascu VK nismo dovedeni u situaciju ili-ili? Biti ili ne biti

Pa o tome upravo i jeste reč!
Sladjana NS Sladjana NS 01:12 28.01.2008

Re: MORAL STA JE TO

I meni smeta kohabitacija. I to ne malo. Ali zar pod apsolutnom vlascu VK nismo dovedeni u situaciju ili-ili? Biti ili ne biti.


Apsolutna vlast VK jedino moze da se srusi prestankom kohabitacije DS i BT sa istim, nikako drugacije. I jedino takav poziv BT za podrskom meni ima smisla, ja bih se rado odazvala takvom pozivu. Svi ovi njegovi pozivi su da se stvari ne menjaju da stvari ostanu iste.Negde covek mora povuci granicu i reci dosta, to je licna odluka,ko
misli drugacije i moze jos da podnese uredu ja to postujem.
Sladjana NS Sladjana NS 01:18 28.01.2008

Re: Koštunica ili zdravlje...

Nebojša Milenković
zar pod apsolutnom vlascu VK nismo dovedeni u situaciju ili-ili? Biti ili ne bitiPa o tome upravo i jeste reč!


Zdravlje, zdravlje, ali ovo drustvo je tako bolesno. Dug je period naseg ozdravljenja, ali nije nemoguce ozdraviti.
G r o f i c a G r o f i c a 01:21 28.01.2008

Re: MORAL STA JE TO

Negde covek mora povuci granicu i reci dosta, to je licna odluka,ko
misli drugacije i moze jos da podnese uredu ja to postujem.

Sta je alternativa po Vama?
G r o f i c a G r o f i c a 01:24 28.01.2008

Re: Koštunica ili zdravlje...

Pa o tome upravo i jeste reč!

Slazem se. Ali BT mozemo barem kritikovati. Ako pobedi radikal Nikolic necemo smeti da pisnemo.
Sladjana NS Sladjana NS 01:36 28.01.2008

Re: MORAL STA JE TO

Sta je alternativa po Vama?


Alternativa je da BT i DS jasno kazu ko su stasu i gde idu, i da stvarno vidimo te rezultate.Nema lazi nema prevare, to je biti ili ne biti. Pa ako je za evropske integracije onda nemoj da se krije iza Kosova i da prica bajke o Rusma.A sta je on uradio usred kampanje podanicki otpuzao u Moskvu, nastavio nebuloznu pricu o Kosovu,
zajebao potpisivanje sporazuma o integraciji i jos uzdrzan DS u mom Novom Sadu kad su radikali i ovi Kostunicini izglasali Putina za pocasnog gradjanina NS i napravili kaljugu od mog grada.Malo li je, tesko da mogu to da progutam.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 01:39 28.01.2008

Re: MORAL STA JE TO

tesko da mogu to da progutam

Ma nije mi teško da gutam - ako znam zašto
ali, jednostavno, više neću ništa da gutam bez valjanog razloga!
G r o f i c a G r o f i c a 01:45 28.01.2008

Re: MORAL STA JE TO

Alternativa je da BT i DS jasno kazu ko su stasu i gde idu, i da stvarno vidimo te rezultate.Nema lazi nema prevare, to je biti ili ne biti. Pa ako je za evropske integracije onda nemoj da se krije iza Kosova i da prica bajke o Rusma.A sta je on uradio usred kampanje podanicki otpuzao u Moskvu, nastavio nebuloznu pricu o Kosovu,
zajebao potpisivanje sporazuma o integraciji i jos uzdrzan DS u mom Novom Sadu kad su radikali i ovi Kostunicini izglasali Putina za pocasnog gradjanina NS i napravili kaljugu od mog grada.Malo li je, tesko da mogu to da progutam.

A zar BT nije jasno i glasno kazao gde ide? On je ZA evropski put. Tu je barem jasan. Sto se ostalog tice ipak je to neka vrsta da je nazovem mudrosti koju mi mozda ne razumemo bas sasvim. Malo sa Rusima (cega se ja licno jezim ali sto je izgleda ocito neizbezno), malo sa Amerima pa gde upali. Ili sam ja apoliticna? A Kosovo je stvaaaaaaarno dojadilo i Bogu i narodu. To je sve maslo VK kao alternativa da ON opstane na vlasti ustolicen dozivotno dok laje na veropsku birokratiju.
Sladjana NS Sladjana NS 01:47 28.01.2008

Re: MORAL STA JE TO

Ma nije mi teško da gutam - ako znam zašto
ali, jednostavno, više neću ništa da gutam bez valjanog razloga!


Ma necu vise nista da gutam, prodje mi zivot u trpezu i gutanju gluposti primitivaca i polupismenog neizivljenog
sveta.Dosta bre vise sa kuknjavom, djonom na njih, a BT ako ne zna stace sibe, nek se skloni ili prikloni.I ova paranoja i strah na postovima me sokira imamo li kicmu za ime boga.
Sladjana NS Sladjana NS 01:56 28.01.2008

Re: MORAL STA JE TO

A zar BT nije jasno i glasno kazao gde ide? On je ZA evropski put. Tu je barem jasan. Sto se ostalog tice ipak je to neka vrsta da je nazovem mudrosti koju mi mozda ne razumemo bas sasvim. Malo sa Rusima (cega se ja licno jezim ali sto je izgleda ocito neizbezno), malo sa Amerima pa gde upali. Ili sam ja apoliticna? A Kosovo je stvaaaaaaarno dojadilo i Bogu i narodu. To je sve maslo VK kao alternativa da ON opstane na vlasti ustolicen dozivotno dok laje na veropsku birokratiju


Ma dosta mi je prazne price imao je on vremena za sve samo da je sposoban,gde je Sengen,gde potpisan sporazum o integracijama to je minimum ,nema ga sacekao ga Kostunica na krivini ,sto je mudar do...
BT ne sme da dozvoli da on ostane na vlasti a on to upravo radi. Jesi li cula sta je Kostunica pricao na RTS
sinoc.Pokazao je ko ima moc.Patosirao je BT i DS kao dzukce.
G r o f i c a G r o f i c a 02:07 28.01.2008

Re: MORAL STA JE TO

Ma dosta mi je prazne price imao je on vremena za sve samo da je sposoban,gde je Sengen,gde potpisan sporazum o integracijama to je minimum ,nema ga sacekao ga Kostunica na krivini ,sto je mudar do...
BT ne sme da dozvoli da on ostane na vlasti a on to upravo radi. Jesi li cula sta je Kostunica pricao na RTS
sinoc.Pokazao je ko ima moc
.Patosirao je BT i DS kao dzukce.

Ipak mislim da je BT naucio lekciju i da ce barem razmisliti. A da Kostunica ima apsolutnu vlast u Srbiji pa to je jasno i vrapcima na grani. To sto BT nista nije uradio je iskljucivo krivica Vojislava Kostunice.
Sladjana NS Sladjana NS 02:20 28.01.2008

Re: MORAL STA JE TO

[quoteIpak mislim da je BT naucio lekciju i da ce barem razmisliti. A da Kostunica ima apsolutnu vlast u Srbiji pa to je jasno i vrapcima na grani. To sto BT nista nije uradio je iskljucivo krivica Vojislava Kostunice]

Uvek je neko drugi kriv nikad BT, ne drzi to vodu, veliki je on decko. Sve jedno pobedice i ja nemam nista protiv
ali ne sa mojim glasom, moze da pozove ko hoce, o svom glasu ja odlucujem, punoletna sam pristojan broj godina.
JJ Beba JJ Beba 02:21 28.01.2008

Re: MORAL STA JE TO

Ali zar pod apsolutnom vlascu VK nismo dovedeni u situaciju ili-ili? Biti ili ne biti.

a što je tadić dozvolio tu apsolutnu vlas? DSS ima jedva 10 000 glasova, ne može sam da pređe cenzus a diktira uslove i ucenjuje tadića koga podržava milion i nekoliko stotina hiljda birača. zar ti to nije bljak?
JJ Beba JJ Beba 02:27 28.01.2008

Re: Koštunica ili zdravlje...

Slazem se. Ali BT mozemo barem kritikovati. Ako pobedi radikal Nikolic necemo smeti da pisnemo.

e pa nije tačno. tako su več jednom mislili pa smo pisnuli. I opet ćemo ako treba
Sladjana NS Sladjana NS 02:29 28.01.2008

Re: MORAL STA JE TO

[quotea što je tadić dozvolio tu apsolutnu vlas? DSS ima jedva 10 000 glasova, ne može sam da pređe cenzus a diktira uslove i ucenjuje tadića koga podržava milion i nekoliko stotina hiljda birača. zar ti to nije bljak? ]

To je prosto naucna fantastika, svima to normalno, funkcionise .To nije ucena to je koalicioni sporazum.Vlada je stabilna.
nikson nikson 02:35 28.01.2008

Re: MORAL STA JE TO


a što je tadić dozvolio tu apsolutnu vlas? DSS ima jedva 10 000 glasova, ne može sam da pređe cenzus a diktira uslove i ucenjuje tadića koga podržava milion i nekoliko stotina hiljda birača. zar ti to nije bljak


i njemu je bljak

Tadić odbio uslovljavanja podrške i ugoržavanje evropskog puta Srbije.
Tadić ponovo odbacio predlog

http://www.b92.net/info/predsednicki-izbori-2008/teme.php?nav_id=282265
JJ Beba JJ Beba 02:36 28.01.2008

Re: MORAL STA JE TO

To je prosto naucna fantastika, svima to normalno, funkcionise .To nije ucena to je koalicioni sporazum.Vlada je stabilna.

pa jeste stabilna je zato što tadić nema čuku da ga odjebe. Ko bi onda spasavo Kosovo umsto da spasava nas? valda je stabilna za njihove potrebe. to je fakat
nikson nikson 02:38 28.01.2008

Re: MORAL STA JE TO

JJ Beba
To je prosto naucna fantastika, svima to normalno, funkcionise .To nije ucena to je koalicioni sporazum.Vlada je stabilna.

pa jeste stabilna je zato što tadić nema čuku da ga odjebe. Ko bi onda spasavo Kosovo umsto da spasava nas? valda je stabilna za njihove potrebe. to je fakat


danas pitam jednu sta misli o tadicu. kaze ona: ``kada bi morala da mislim o njemu ne bih treceg glasala za njega``

;o)
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 02:39 28.01.2008

A kako im onda ovo nije bljak...

Dragan Šutanovac:

Demokratska stranka očekuje da će lider Nove Srbije pozvati sve svoje birače da u drugom krugu glasaju za predsedničkog kandidata DS-a Borisa Tadića.
Sladjana NS Sladjana NS 02:45 28.01.2008

Re: A kako im onda ovo nije bljak...

Nebojša Milenković
Dragan Šutanovacemokratska stranka očekuje da će lider Nove Srbije pozvati sve svoje birače da u drugom krugu glasaju za predsedničkog kandidata DS-a Borisa Tadića.


Svako svog zove, dobro se oni slazu, ima jos sta da se proda i pokloni.
nikson nikson 02:45 28.01.2008

Re: A kako im onda ovo nije bljak...

Nebojša Milenković
Dragan Šutanovac:

Demokratska stranka očekuje da će lider Nove Srbije pozvati sve svoje birače da u drugom krugu glasaju za predsedničkog kandidata DS-a Borisa Tadića.


ja mislim da sutanovac ni sam ne veruje da ce vratiti velju ilica na proevropski put.
G r o f i c a G r o f i c a 10:08 28.01.2008

Re: MORAL STA JE TO

Uvek je neko drugi kriv nikad BT, ne drzi to vodu, veliki je on decko. Sve jedno pobedice i ja nemam nista protiv
ali ne sa mojim glasom, moze da pozove ko hoce, o svom glasu ja odlucujem, punoletna sam pristojan broj godina.

Slazem se. Ali kad je neko ''veliki decko'' to ne znaci i da je iskusan, neranjiv....
Ipak je steta sto neces izaci da glasas. Time tek dajes sansu radikalima.
G r o f i c a G r o f i c a 10:15 28.01.2008

Re: MORAL STA JE TO

a što je tadić dozvolio tu apsolutnu vlas? DSS ima jedva 10 000 glasova, ne može sam da pređe cenzus a diktira uslove i ucenjuje tadića koga podržava milion i nekoliko stotina hiljada biraca.. zar ti to nije bljak?

Ead da je bas BT dozvolio apsolutnu vlast VK to cisto sumnjam. Mnogo je klipova u tockovima a malo predsednickih ovlascenja. Naravno da je bljak kad VK sa 10.000 glasova ucenjuje nekoga koga podrzava milion i nekoliko stotina hiljada biraca. To je dokaz da u koaliciji sa crveno-crnim klipovima/klipanima VK drzi apsolutnu vlast. Odlike diktature i jesu da vlada manjina dok je demokratija smenjivost vlasti. U Srbiji vlast tesko smenjuju i bombe sto je po meni strasno.
G r o f i c a G r o f i c a 10:26 28.01.2008

Re: Koštunica ili zdravlje...

e pa nije tačno. tako su več jednom mislili pa smo pisnuli. I opet ćemo ako treba

Ali mnogi su se umorili od ''piskanja''. Bojim se da ce Aca Vucic ponovo zavrnuti brnjicu medijima. A o tome da cu morati da gledam te iste naduvane facce narednih godina dize mi se kosa na glavi. Brrrrr.....
zoricag zoricag 10:43 28.01.2008

Re: MORAL STA JE TO

On je ZA evropski put. Tu je barem jasan


E pa nije. I o tome se radi. On je ZA evropski put na Kostunicin nacin i to nam svakog dana pokazuje sledeci u potpunosti, ne retorikom, nego delima Kostunicu u suludom odvajanju od Evropske Unije.

U velikom smo mi problemu i umesto da se mobilisemo i trazimo da sad i odmah, zaustavi Kostunicu mi trazimo od onih koji ocajnicki ukazuju na pogibeljnost puta kojim smo krenuli, da ucute, da ga slucajno ne uznemiravaju trazenjem da kaze da ce zaustaviti taj sunovrat.

Nije tu stvar da nesto treba da obeca nekoj stranci, to je najmanje vazno. On mora kazati i pokazati kako ce nas zadrzati (ma sta zadrzati, vratiti) na evropski put.

Ako sumnja da ce za to dobiti podrsku gradjana, ako veruje da se podrska gradjana moze dobiti danas, ovde jedino za viziju Kostunice o trecem putu, ako veruje da je to put kojim Srbija treba da ide, onda smo u strasnom problemu, u strasnom problemu.
G r o f i c a G r o f i c a 11:27 28.01.2008

Re: MORAL STA JE TO

E pa nije. I o tome se radi. On je ZA evropski put na Kostunicin nacin i to nam svakog dana pokazuje sledeci u potpunosti, ne retorikom, nego delima Kostunicu u suludom odvajanju od Evropske Unije.

U velikom smo mi problemu i umesto da se mobilisemo i trazimo da sad i odmah, zaustavi Kostunicu mi trazimo od onih koji ocajnicki ukazuju na pogibeljnost puta kojim smo krenuli, da ucute, da ga slucajno ne uznemiravaju trazenjem da kaze da ce zaustaviti taj sunovrat.

Nije tu stvar da nesto treba da obeca nekoj stranci, to je najmanje vazno. On mora kazati i pokazati kako ce nas zadrzati (ma sta zadrzati, vratiti) na evropski put.

Ako sumnja da ce za to dobiti podrsku gradjana, ako veruje da se podrska gradjana moze dobiti danas, ovde jedino za viziju Kostunice o trecem putu, ako veruje da je to put kojim Srbija treba da ide, onda smo u strasnom problemu, u strasnom problemu.


Sve se slazem jer vrlo dobro znam da svi oni rade na SEBI, rade na LICNOJ KARIJERI i tu nema opsteg interesa. Nazalost u Srbiji je jos uvek tako da birokratski polozaj donosi najvecu sigurnost pa makar na 5 godina a kad to istekne osmisli se novi razlog, nove ucene i tako se vrtimo u krug.

Mi i jesmo u strasnom problemu. Vozimo se preko gazele koja samo sto se nije srusila, vozimo se izmedju deponija, izmedju pasa lutalica, besnih profitera i lovaca u mutnom. I sto je najgore, vozimo se u krug. Nikako da izadjemo iz tog zacaranog kruga kao jedini nesposobni da odaberemo pravi put.

Strasno zamara to sto sve znamo a nista ne cinimo. Pre ce biti da nista ne znamo i da smo glupi, najgluplji od svih koji su nekada ziveli sa nama mozda i samo zbog toga sto smo glupi ili mozda treba da kazem naivni. Kod nas zene aplaudiraju radikalu koji im prica bajke kako on zna kako je biti majka, kako je radjati... One ne citaju poruke dodvoravanja i da ce pod radikalima postati masine za radjanje jer treba da se rodi sto vise ''velikih Srba''.

Kako ko hoce ali ja cu uciniti ono sto mogu da radikali ne dodju ponovo na vlast a jedino sto ja mogu je da glasam za BT. Nisam ja kriva sto sam nemocna i sto sam kap u moru nase zaostalosti.:(((
stojcic.miroslav stojcic.miroslav 12:50 28.01.2008

Re: MORAL STA JE TO

One ne citaju poruke dodvoravanja i da ce pod radikalima postati masine za radjanje jer treba da se rodi sto vise ''velikih Srba''.

Kako ko hoce ali ja cu uciniti ono sto mogu da radikali ne dodju ponovo na vlast a jedino sto ja mogu je da glasam za BT. Nisam ja kriva sto sam nemocna i sto sam kap u moru nase zaostalosti.:(((




Nesto mi je to poznato kao "radjanje cistih arijevaca" i sl.
Nego niste sami, mnogo nas slicno misli i tako ce se ponasati, znaci sada nema druge nego BT, a posle odmah pritisak na VK, pa na opet BT, pa redom k`o Italijani dok se ne smirimo i stabilizujemo u toj nasoj demokratiji i EU!!!
Treger Treger 13:07 28.01.2008

Re: MORAL STA JE TO

G r o f i c a
Uvek je neko drugi kriv nikad BT, ne drzi to vodu, veliki je on decko. Sve jedno pobedice i ja nemam nista protivali ne sa mojim glasom, moze da pozove ko hoce, o svom glasu ja odlucujem, punoletna sam pristojan broj godina. Slazem se. Ali kad je neko ''veliki decko'' to ne znaci i da je iskusan, neranjiv....Ipak je steta sto neces izaci da glasas. Time tek dajes sansu radikalima.

Ti si izgleda Tadićeva sekretarica pa znaš da je on naivan a ne mi koji smo prošli put glasali za njega i isto tako da ne pobebedi Nikolić i posle toliko vremena opet isto a rezultata nigde. Ako je naivan u šta sumljam i nemoćan u šta ne sumnjam onda nije zaslužio da bude predsednik je nema moć fda nas povede napred.A ti i tvoj develiki dečko voliti se i dalje mi ostali ne ćemo da vam smetamo.
NeuroRadoznalost NeuroRadoznalost 13:29 28.01.2008

Re: Koštunica ili zdravlje...


Ali mnogi su se umorili od ''piskanja''. Bojim se da ce Aca Vucic ponovo zavrnuti brnjicu medijima. A o tome da cu morati da gledam te iste naduvane facce narednih godina dize mi se kosa na glavi. Brrrrr.....


Najgore je sto cemo ponovo da udjemo u medijski mrak.
Da li mozete da zamislite zivot bez interneta, tj. broadband?
Da li mozete da zamislite zivot sa reziranim vestima?
Da li mozete da zamislite zivot sa samo jednim misljenjem na TV debati?

Najgore je sto ce taj isti aca vulvousti da se prvo okomi na B92 kao na neprijateljsku televiziju.
Sladjana NS Sladjana NS 14:46 28.01.2008

Re: MORAL STA JE TO

G r o f i c a
Uvek je neko drugi kriv nikad BT, ne drzi to vodu, veliki je on decko. Sve jedno pobedice i ja nemam nista protivali ne sa mojim glasom, moze da pozove ko hoce, o svom glasu ja odlucujem, punoletna sam pristojan broj godina. Slazem se. Ali kad je neko ''veliki decko'' to ne znaci i da je iskusan, neranjiv....Ipak je steta sto neces izaci da glasas. Time tek dajes sansu radikalima.


Radikalima nikad nisam dala sansu, to je podmetacina cesta ovde na blogu za ljude koji drugacije vide stvari.
Gradjani ove zemlje trpe posledice njegovog neiskustva i ranjivosti, politika je surova stvar ne prasta greske.
Meni recimo nije zao sto ces ti izaci i glasati za BT to je sasvim u redu postujem tvoj izbor.
nikson nikson 14:58 28.01.2008

Re: MORAL STA JE TO

Radikalima nikad nisam dala sansu, to je podmetacina cesta ovde na blogu za ljude koji drugacije vide stvari.


kako vi ti vidite stvari?
Sladjana NS Sladjana NS 15:15 28.01.2008

Re: MORAL STA JE TO

kako vi ti vidite stvari?


Drugacije, dobijes sansu, podrsku i razumevanje, jednom. BT je sve to dobio, pljunuo na to, lagao, pricao gluposti i jos prica, nema ni jedne stvari za koju mogu da se uhvatim da je on uradio, a da je meni vazna.
I tu je zavrsio. On je politicar, ne moj prijatelj, pa cu ja da mu prastam do besvesti.
G r o f i c a G r o f i c a 16:03 28.01.2008

Re: MORAL STA JE TO

izgleda Tadićeva sekretarica pa znaš da je on naivan a ne mi koji smo prošli put glasali za njega i isto tako da ne pobebedi Nikolić i posle toliko vremena opet isto a rezultata nigde. Ako je naivan u šta sumljam i nemoćan u šta ne sumnjam onda nije zaslužio da bude predsednik je nema moć fda nas povede napred.A ti i tvoj develiki dečko voliti se i dalje mi ostali ne ćemo da vam smetamo.

Ne znam ko tebe nosi kad toliko ''znas''. Da si citao moje ostale postove na drugim blogovima bilo bi ti jasno zasto se ja zalazem. Ti buncas i to posle podne u 13 h.
G r o f i c a G r o f i c a 16:10 28.01.2008

Re: MORAL STA JE TO

Radikalima nikad nisam dala sansu, to je podmetacina cesta ovde na blogu za ljude koji drugacije vide stvari.
Gradjani ove zemlje trpe posledice njegovog neiskustva i ranjivosti, politika je surova stvar ne prasta greske.
Meni recimo nije zao sto ces ti izaci i glasati za BT to je sasvim u redu postujem tvoj izbor.

Nije problem u nekome ko glasa za ideju vec u onome ko glasa za licnost. Tek sam se ukljucila a vec vidim da ovde ima mnogo onih koji su iskljucivi i razmisljaju samo u stilu licnosti odnosno vide samo BT ili TN. O idejama niko skoro i da ne diskutuje. Ja hocu u Evropu, hocu da zivim kao i sav normalan svet kojem ocito nije lose inace se ne bi udruzivao. Znam da sa radikalima tamo necu stici i oni me ne zanimaju. Ako se ja zalazem za evropski put ovde me odmah krste u ''sekretaricu'' BT. Vise gluposti na jednom mestu i za tako kratko vreme nisam procitala.
p.s. Ovo se ne odnosi na tebe.
G r o f i c a G r o f i c a 16:26 28.01.2008

Re: Koštunica ili zdravlje...

Najgore je sto cemo ponovo da udjemo u medijski mrak.
Da li mozete da zamislite zivot bez interneta, tj. broadband?
Da li mozete da zamislite zivot sa reziranim vestima?
Da li mozete da zamislite zivot sa samo jednim misljenjem na TV debati?

Najgore je sto ce taj isti aca vulvousti da se prvo okomi na B92 kao na neprijateljsku televiziju.

Ja sve ovo mogu da zamislim ali ne mogu i NECU da prihvatim.
Aca je se vec okomio na na B92 TV jos samo da je ukine cim pobede radikali a nisu daleko.
nikson nikson 16:41 28.01.2008

Re: MORAL STA JE TO

Sladjana NS
kako vi ti vidite stvari?


Drugacije, dobijes sansu, podrsku i razumevanje, jednom. BT je sve to dobio, pljunuo na to, lagao, pricao gluposti i jos prica, nema ni jedne stvari za koju mogu da se uhvatim da je on uradio, a da je meni vazna.
I tu je zavrsio. On je politicar, ne moj prijatelj, pa cu ja da mu prastam do besvesti.


evo za mene je vazno da se zalaze za mir. onda gledam sta je tu radio u okviru svojih ovlascenja. postavio je ponosa na celo generalstaba. stvarno nisam strucnjak za vojne stvari, ali mi se cini da ponos ipak nije isto sto i delic kojeg predlaze srs. dalje, on predstavlja zemlju ili drugim recima daje izjave. vise je puta izjavio da se zalaze za mir.

general ponosh plus zalaganje za mir = meni je nedovoljno, ali vise i nisam ocekivao. naravno vise cu da trazim, kako god mogu kao gradjanin. necu da trazim manje. kostunica se na primer ne slaze sa time da ponos bude na celu generalstaba, ali izvinite ja se ne slazem sa kostunicom.
Treger Treger 16:49 28.01.2008

Re: MORAL STA JE TO

nikson

Sladjana NS
kako vi ti vidite stvari?Drugacije, dobijes sansu, podrsku i razumevanje, jednom. BT je sve to dobio, pljunuo na to, lagao, pricao gluposti i jos prica, nema ni jedne stvari za koju mogu da se uhvatim da je on uradio, a da je meni vazna.I tu je zavrsio. On je politicar, ne moj prijatelj, pa cu ja da mu prastam do besvesti.evo za mene je vazno da se zalaze za mir. onda gledam sta je tu radio u okviru svojih ovlascenja. postavio je ponosa na celo generalstaba. stvarno nisam strucnjak za vojne stvari, ali mi se cini da ponos ipak nije isto sto i delic kojeg predlaze srs. dalje, on predstavlja zemlju ili drugim recima daje izjave. vise je puta izjavio da se zalaze za mir. general ponosh plus zalaganje za mir = meni je nedovoljno, ali vise i nisam ocekivao. naravno vise cu da trazim, kako god mogu kao gradjanin. necu da trazim manje. kostunica se na primer ne slaze sa time da ponos bude na celu generalstaba, ali izvinite ja se ne slazem sa kostunicom.

A đta je Ponoš uradio gde su ratni zločinci koje ščuva vojska. Šta je sa otkrivanjem istine o ugbistvima naših vojnika po kasarnama. Ništa nije uradio kao i njegov predsednik.
nikson nikson 17:16 28.01.2008

Re: MORAL STA JE TO

A đta je Ponoš uradio gde su ratni zločinci koje ščuva vojska. Šta je sa otkrivanjem istine o ugbistvima naših vojnika po kasarnama. Ništa nije uradio kao i njegov predsednik.


cekajte, ajde da se ne gadjamo po blog-u pamfletima.

za mene je mogucnost da ga cuva ponos manja nego da ga cuva neko drugi. ja znam da je dusan mihajlovic pricao kako se ranije znalo gde je mladic, ali je rekao da bi nastao pokolj da su krenuli da ga hapse. i to je mozda i jedino tacno sto je rekao mihajlovic. meni je bitno da ponos nije zlocinac i da se zalaze za mir. za pocetak, ajmo sada da trazimo vise, ali od onih koji treba da hapse. a to mozemo da trazimo od ministra policije. a ministar policije je iz dss-a. a od dss-a ne mozemo da trazimo. ajmo onda od njegovog koalicionog partnera ds-a da trazimo da izvrsi pritisak. ali ako na celo drzave dodje toma onda cemo se vratiti dva korka u nazad i traziti ne da hapsi mladica, nego da ne hapsi nas.

sto se tice vojnika, za to je ipak, slozicete se, prava adresa ministarstvo pravde i policije. ajde da se okupimo ispred ministarstva sa tim zahtevom. jer koliko smo mi odgovorni kao gradjani, toliko ce da bude i odgovorna nasa vlast. nije uteha reci porodicama ubijenih gardista, da je ponos general koji nece dozvoliti vise ubijanja i slicnih stvari, njima to nece vratiti decu. ali mozda neka druga deca nece preziveti, ako delic dodje na celo generalstaba. onda cemo imati jednu surovu istinu da dvojica gardista nece vise imati ime i prezime, vec ce biti deo statistike.

za tadica, zbog generala ponosa. protiv tome nikolica zbog generala delica. verovatno ima boljih i politicara i generala, ali ne zavisi sve samo od mene niti samo od tebe. ali ajde bar onda kada i malo zavisi da ucinimo bar malo, makar najmanje sto mozemo. a nastavicemo da trazimo vise
Treger Treger 17:43 28.01.2008

Re: MORAL STA JE TO

nikson
A đta je Ponoš uradio gde su ratni zločinci koje ščuva vojska. Šta je sa otkrivanjem istine o ugbistvima naših vojnika po kasarnama. Ništa nije uradio kao i njegov predsednik.cekajte, ajde da se ne gadjamo po blog-u pamfletima. za mene je mogucnost da ga cuva ponos manja nego da ga cuva neko drugi. ja znam da je dusan mihajlovic pricao kako se ranije znalo gde je mladic, ali je rekao da bi nastao pokolj da su krenuli da ga hapse. i to je mozda i jedino tacno sto je rekao mihajlovic. meni je bitno da ponos nije zlocinac i da se zalaze za mir. za pocetak, ajmo sada da trazimo vise, ali od onih koji treba da hapse. a to mozemo da trazimo od ministra policije. a ministar policije je iz dss-a. a od dss-a ne mozemo da trazimo. ajmo onda od njegovog koalicionog partnera ds-a da trazimo da izvrsi pritisak. ali ako na celo drzave dodje toma onda cemo se vratiti dva korka u nazad i traziti ne da hapsi mladica, nego da ne hapsi nas.sto se tice vojnika, za to je ipak, slozicete se, prava adresa ministarstvo pravde i policije. ajde da se okupimo ispred ministarstva sa tim zahtevom. jer koliko smo mi odgovorni kao gradjani, toliko ce da bude i odgovorna nasa vlast. nije uteha reci porodicama ubijenih gardista, da je ponos general koji nece dozvoliti vise ubijanja i slicnih stvari, njima to nece vratiti decu. ali mozda neka druga deca nece preziveti, ako delic dodje na celo generalstaba. onda cemo imati jednu surovu istinu da dvojica gardista nece vise imati ime i prezime, vec ce biti deo statistike.za tadica, zbog generala ponosa. protiv tome nikolica zbog generala delica. verovatno ima boljih i politicara i generala, ali ne zavisi sve samo od mene niti samo od tebe. ali ajde bar onda kada i malo zavisi da ucinimo bar malo, makar najmanje sto mozemo. a nastavicemo da trazimo vise

Tadić je ustoličio tog kriminalca ponovo za ministra ,a za vojnu bezbednost je kriv Ponoš koji čuva ubice vojnike u Topčideru. Takođe i vojna policija može da hapsi vojna lica a Mladić je vojno lice i vojska ga ili čuva ili zna sigurno gde je. Ako to ne znaju onda se pitam kao čuvaju ovu zemlju kad takve krupne stvari ne znaju. Imaš li objašnjenje. Evo i Šutanovac se oduševljava Jočićem. Ajde ubedi me da se DS osim u broju slova razlikuje od DSS. Kako je Dulić reagovao smušeno na radikalske provokacije u skupštini koji sa bedževima ratnog zločinca , sa najavomsigurne kuće za ratka Mladića, sa prodajom sramotne knjige o Nataši Kandić. Ajde reci mi da li treba da glasam za to da to i dalje ostane isto. Novinarima se podmeću bombe ubistva po ulicama.
nikson nikson 18:05 28.01.2008

Re: MORAL STA JE TO

Tadić je ustoličio tog kriminalca ponovo za ministra ,a za vojnu bezbednost je kriv Ponoš koji čuva ubice vojnike u Topčideru


nije ga ustolicio tadic, nego ga je izabrala skupstina. a ne verujem da ponos cuva ubice u to me nemojte ubedjivati, malo je ipak.... onako.

Ako to ne znaju onda se pitam kao čuvaju ovu zemlju kad takve krupne stvari ne znaju.


to se i ja pitam. doduse 2001 je vojska dobro reagovala na jugoistoku srbije, iako tada nisu znali gde je mladic, posto im je zbrisao

Evo i Šutanovac se oduševljava Jočićem.


ovo sto ga je docekao posle udesa? nemojte....

Ajde ubedi me da se DS osim u broju slova razlikuje od DSS.


ne zanm za nazive ali vidim da im se predsednici nisu usaglasili oko poslednjeg predloga. hocu da kazem, da bi bilo drugacije da jesu.

Kako je Dulić reagovao smušeno na radikalske provokacije u skupštini koji sa bedževima ratnog zločinca , sa najavomsigurne kuće za ratka Mladića, sa prodajom sramotne knjige o Nataši Kandić. Ajde reci mi da li treba da glasam za to da to i dalje ostane isto.


ja ne zelim da i predsednik pocne da nosi bedz, osumnjicenog za ratne zlocine.

Novinarima se podmeću bombe ubistva po ulicama.


nekada su i ubijali novinare. medjutim mene zanima kako to da nijedna vlada nije uspela da spreci ta ubistva i bombe. a ako cemo iskreno za bombu je verovatno odgovorna stranka onog koji moze da bude predsednik
zoricag zoricag 18:20 28.01.2008

Re: MORAL STA JE TO

A da Kostunica ima apsolutnu vlast u Srbiji pa to je jasno i vrapcima na grani.

I ko mu je dao tu vlast? Znamo da je na izborima nije osvojio.

Da li ce na ovim izborima ucvrstiti vlast?

Tadic nece ni da nagovesti da bi mogla ta vlast, ta moc, ta manipulatorska masinerija VK da se zaustavi. Suprotno, on daje izjave da je vlada cvrsta, da cvrsca ne moze biti.

Ja cu mozda glasati za Tadica (sto sam i mislila da ce biti sigurno za drugi krug) ali su me Tadiceve pritalice dobrano odbile od toga zamenjujuci teze, imputirajuci sve i svasta do podrske Tomi svakome ko za tadica ne glasa.

Mozda cu glasati, ali potpuno svesna da smo sisli sa evropskog puta i sa Tadicem i sa Tomom, da je razlika samo u tome sto bi sa Tomom bilo jos mucnije (sa njim ni oruzane bitke nisu iskljucene).

I mozda cu glasati samo zbog toga sto vidim i znam da mi ne umemo da se mobilisemo cak ni kad ispravno mislimo, sto ne umemo svi koji smo za evropu nevazecim listicima da pokazemo i jednom i drugom i glavnom baji da smo ih procitali.

Po anketama, ima nas preko 60%, a mi se preganjamo sa tim ako das glas ovom, uzeo si od onog, ako ne das ovom dao si onom. Ne dajem ja nista niti uzimam. Nisam ja akademija za nagrade. Ja hocu u evropu. Necu da silazim sa tog puta. Naprotiv hocu da potprasim dupe i da trcim po tom putu. Nemam ja vremena i ne trpim manipulatore ni u stanu, ni na poslu ni u drzavi.

Toma je inkarnacija Hitlera, iako je licio na Hitlerovog nosaca kofera do skoro. Pocistio bi on i Tadica i Kostunicu koji su ga kreirali kad se dokopa vlasti, a oni samoublacki srljaju. Misli li Kostunica da ce ostati postedjen kad ovaj zbrise Tadica sa puta? Pa nece. Ko zna koliko je bas on nagovarao Seselja da premesti svoju "borbu za Srbiju" u Hag i time sebi napravio prostor.

Ali to sve ne moze proci bez velike nase patnje i trpnje. Zato cu ipak glasati za Tadica jer time se mozda odlaze finalni trijumf Tomin, a do tog finalnog trijumfa mozda vise necu biti ni ziva pa necu morati bas to da gledam.

Sladjana NS Sladjana NS 18:25 28.01.2008

Re: MORAL STA JE TO

evo za mene je vazno da se zalaze za mir. onda gledam sta je tu radio u okviru svojih ovlascenja. postavio je ponosa na celo generalstaba. stvarno nisam strucnjak za vojne stvari, ali mi se cini da ponos ipak nije isto sto i delic kojeg predlaze srs. dalje, on predstavlja zemlju ili drugim recima daje izjave. vise je puta izjavio da se zalaze za mir.

general ponosh plus zalaganje za mir = meni je nedovoljno, ali vise i nisam ocekivao. naravno vise cu da trazim, kako god mogu kao gradjanin. necu da trazim manje. kostunica se na primer ne slaze sa time da ponos bude na celu generalstaba, ali izvinite ja se ne slazem sa kostunicom.


Dobro je da imamo generale koji zele mir. Vojnici prvi odlaze u rat i poslednji se vracaju, i obicno su krivi za budalastine politicara. Ne znam nista o Ponosu, a bas me zabole uvo sta Kostunica misli i o tome i o bilo cemu. Samo ne znam odakle Ponosa sad ubacujes u raspravu o izborima?
nikson nikson 18:27 28.01.2008

Re: MORAL STA JE TO

a kako je tek tadicevim glasacima kada moraju da sluzaju lazi da je tadic skrenuo sa evropskog puta. razmislite te o tome
Sladjana NS Sladjana NS 18:57 28.01.2008

Re: MORAL STA JE TO

Nije problem u nekome ko glasa za ideju vec u onome ko glasa za licnost. Tek sam se ukljucila a vec vidim da ovde ima mnogo onih koji su iskljucivi i razmisljaju samo u stilu licnosti odnosno vide samo BT ili TN. O idejama niko skoro i da ne diskutuje. Ja hocu u Evropu, hocu da zivim kao i sav normalan svet kojem ocito nije lose inace se ne bi udruzivao. Znam da sa radikalima tamo necu stici i oni me ne zanimaju. Ako se ja zalazem za evropski put ovde me odmah krste u ''sekretaricu'' BT. Vise gluposti na jednom mestu i za tako kratko vreme nisam procitala.
p.s. Ovo se ne odnosi na tebe.


Grofice,svidja mi se kako zoves sebe, sve mi je jasno ne moras da se pravdas za svoje postupke i svoje izbore,
malo smo svi nervozni ovih dana pa izgleda da smo iskljucivi i ostrasceni. Brinemo i mi koji ne glasamo a i vi koji glasate. Ja glasam za rezultate, za opipljive stvari ne za maglu i lepe zelje, izgleda kao inat ali nije,stroga sam prema sebi ali i prema drugima to daje rezultate.
nikson nikson 19:04 28.01.2008

Re: MORAL STA JE TO

Ja glasam za rezultate,


za koje ste rezultate glasali u prvom krugu? ne morate da odgovorite na pitanje
Sladjana NS Sladjana NS 19:46 28.01.2008

Re: MORAL STA JE TO

nikson
Ja glasam za rezultate,za koje ste rezultate glasali u prvom krugu? ne morate da odgovorite na pitanje


Zato ne bih odgovorila. Za politiku meni blisku, rezultati su poznati 230 000 glasova ljudi koji misle slicno.
To je bio cilj naseg prvog kruga, koliko nas ima. Sta je sporno.


Sladjana NS Sladjana NS 19:49 28.01.2008

Re: MORAL STA JE TO

nikson
Ja glasam za rezultate,za koje ste rezultate glasali u prvom krugu? ne morate da odgovorite na pitanje


Zato ne bih odgovorila. Za politiku meni blisku, rezultati su poznati 230 000 glasova ljudi koji misle slicno.
To je bio cilj naseg prvog kruga, koliko nas ima. Sta je sporno.


nikson nikson 20:02 28.01.2008

Re: MORAL STA JE TO

Sladjana NS
nikson
Ja glasam za rezultate,za koje ste rezultate glasali u prvom krugu? ne morate da odgovorite na pitanje


Zato ne bih odgovorila. Za politiku meni blisku, rezultati su poznati 230 000 glasova ljudi koji misle slicno.
To je bio cilj naseg prvog kruga, koliko nas ima. Sta je sporno.



mislio sam na rezultate dok su neki iz tih stranaka bili na vlasti, ali ne zelim i stvarno necu da se sada raspravljamo da li je na primer bio bolji mistar pravde vladan batic ili je dusan petrovic ili da li je bolji potpredsednik vlade djelic ili je to bio ceda. ili na primer da uzmemo nekog iz LDP-a ko je trenutno u vladi. to sada ipak nije tema, nego predsednicki izbori.

sladjana jel vas umaraju nekada ovakve rasprave?
Treger Treger 20:04 28.01.2008

Re: MORAL STA JE TO

G r o f i c a
a što je tadić dozvolio tu apsolutnu vlas? DSS ima jedva 10 000 glasova, ne može sam da pređe cenzus a diktira uslove i ucenjuje tadića koga podržava milion i nekoliko stotina hiljada biraca.. zar ti to nije bljak? Ead da je bas BT dozvolio apsolutnu vlast VK to cisto sumnjam. Mnogo je klipova u tockovima a malo predsednickih ovlascenja. Naravno da je bljak kad VK sa 10.000 glasova ucenjuje nekoga koga podrzava milion i nekoliko stotina hiljada biraca. To je dokaz da u koaliciji sa crveno-crnim klipovima/klipanima VK drzi apsolutnu vlast. Odlike diktature i jesu da vlada manjina dok je demokratija smenjivost vlasti. U Srbiji vlast tesko smenjuju i bombe sto je po meni strasno.

Da li grofice znate kakav je satav vlade. Dve trećine ministara su upravo iz DS a tako da ako neko meće klipove to je dvotrećinska većina u vladi, ali pošto nismo videli ni jednu ni naznaku da u vladi ima neslaganja već obrnuto DS tvrdi da je vlada stabilna šta vam to govori. Meni govori ta vlada vodi politiku sa kojom se DS i njen predsednik u potpunosti slaže. Pa nisam ja otvarao Delta siti i uvlačio se Mišku u dupe. Za DS ne predstavlja problem što radnici recimo u Mksiju i ostalim Miškovim firmama za robovski rad imaju plate ispod dostojanstva. To su klipovi koji su u vašim rukama društo iz DS.
Sladjana NS Sladjana NS 20:15 28.01.2008

Re: MORAL STA JE TO

sladjana jel vas umaraju nekada ovakve rasprave?


Uzasno me umaraju, ali nije lose procitati sta drugi ljudi misle, i razmeniti koju rec sa ljudima koji drugacije misle.
G r o f i c a G r o f i c a 01:05 29.01.2008

Re: MORAL STA JE TO

Toma je inkarnacija Hitlera, iako je licio na Hitlerovog nosaca kofera do skoro. Pocistio bi on i Tadica i Kostunicu koji su ga kreirali kad se dokopa vlasti, a oni samoublacki srljaju. Misli li Kostunica da ce ostati postedjen kad ovaj zbrise Tadica sa puta? Pa nece. Ko zna koliko je bas on nagovarao Seselja da premesti svoju "borbu za Srbiju" u Hag i time sebi napravio prostor.

Odvojila sam ovaj Vas deo posto ste bili opsirni i kristalno jasni. U mnogome se slazem sa Vama ali ovaj deo Vaseg komentara i jeste razlog sto ja i dalje glasam za Tadica jer je on jedina moguca protivteza opasnosti koja nam ponovo preti. Ne razumem sujetu i iskljucivost kada nam se radi svima o glavi. nesmem ni da mislim na sramotu da nam jedan radikal i to Nikolic bude Predsednik. Strasno!
G r o f i c a G r o f i c a 10:54 29.01.2008

Re: MORAL STA JE TO

Da li grofice znate kakav je satav vlade. Dve trećine ministara su upravo iz DS a tako da ako neko meće klipove to je dvotrećinska većina u vladi, ali pošto nismo videli ni jednu ni naznaku da u vladi ima neslaganja već obrnuto DS tvrdi da je vlada stabilna šta vam to govori. Meni govori ta vlada vodi politiku sa kojom se DS i njen predsednik u potpunosti slaže. Pa nisam ja otvarao Delta siti i uvlačio se Mišku u dupe. Za DS ne predstavlja problem što radnici recimo u Mksiju i ostalim Miškovim firmama za robovski rad imaju plate ispod dostojanstva. To su klipovi koji su u vašim rukama društo iz DS.

Vrlo dobro znam kakav je sastav vlade. I vrlo dobro znam kakav je sastav drustva u celini sto se za Vas ne bi moglo reci jer ste iskljucivi i to me bas razocaralo od LDP-ovaca sam ocekivala vise tolerantnosti ako oni uopste znaju sta je liberte. Vi kao da ne poznajete mentalitet u Srbiji, onaj uvlakacki a dvolicni, kad vam se neko lazno prestavlja, smesi vam se a u medjuvrmenu vam podmece nogu.
Zar nije Petrovic (a on je ministar pravde iz DS-a) pokusao da uredi sudstvo tako sto je hteo da razresi neke sudije (slucaj Pahomije)? Onda je hteo da pocisti sopstveno ministarstvo a onda su neki pokusali da skacu kroz prozor. Ucena, decko, ucena. Kod nas je sve ucena. U Vrhovnom sudu Srbije jos uvek sede isti ljudi/zene, sudije su 99% Miloseviceve, jos uvek ih niko nije ni taknuo. A sta mislite zasto? Ja mislima zato sto Srbijom vlada mafija u svim segmentima koja ucenjuje. A vi ste predsednik sa slabim ili skoro nikakvim ingerencijama, imate maloletnu decu kod kuce, ko da ih podize ako vam vec crtaju vase telo kredom na ulici.
Nije samo Delta i Miskovic taj koji diktira ekonomiju. Tu su i namnozeni anonimni milioneri koji su nevidljivi za oko a tek oni su opasni. Da je tu njih 10-20-50 pa i 100 u pitanju i nekako. Nego ih je M-N-O-G-O. To je ono sto zahteva da se Srbija otvori ka Zapadu, da u Srbiju dodju ozbiljni Zapadni investitori a ne ruska mafija u sprezi sa srpskom da kolonijalizuje Srbiju koja je njoj samo prolazna destinacija i nista joj ne znaci.
Ali da ne ispadne da ja smaram, tesko je tako ozbiljnu problematiku pojasniti u par redova. Ako vam je dobro onda nista, vi dajte ponovo prostora radikalima pa cete videti svog Boga. Ja cu se spakovati glavom bez obzira a sledice me i ono malo normalnih sto je ostalo u to sam sigurna.
Treger Treger 01:52 30.01.2008

Re: Koštunica ili zdravlje...

G r o f i c a
Pa o tome upravo i jeste reč!Slazem se. Ali BT mozemo barem kritikovati. Ako pobedi radikal Nikolic necemo smeti da pisnemo.

Sada me ute[i, eto rayloga da glsam ya tadi'a. Ja 'u da ga kritikujem a on 'e sa vojom uy vino da pla;e [to je opet yajebo glasa;e.
NeuroRadoznalost NeuroRadoznalost 01:00 28.01.2008

Secanja

E kad se samo setim OTPOR-a i demonstracija pre 5. oktobra.
Pa se onda setim Kostunice.
A svi u njega gledali kao u boga.
Dali bi desnu ruku samo da je rekao.
Ohrabrio onolike mase ljudi da obore vladu.
Pricao nam da ce biti bolje, da ce on sve promeniti.
Mi mu verovali na svaku rec.
On je bio za nas nesto najlepse sto se dogodilo.
A onda.....
MRAK
Kostunica je postao nesto najodvratnije.
Nesto najmizernije.
U nedostatku pravih reci moram jedino da ga nazovem propagatorom politike devedesetih.

Podseca me na Emperor Palpatine iz Star Wars ali sad smo dosli do epizode 3 kad se on preobrazuje u ono sto stvarno jeste.

Inace mogli bi malo da se podsetimo tih 90-tih.
Evo nekih klipova tih "predivnih" vremena pod vlascu SPS i SRS.



Nebojša Milenković Nebojša Milenković 01:16 28.01.2008

Sličnosti i "razlike"...

Kostunica je postao nesto najodvratnije.
Nesto najmizernije.U nedostatku pravih reci moram jedino da ga nazovem propagatorom politike devedesetih.
Zaboravili ste ovo:

NeuroRadoznalost NeuroRadoznalost 01:24 28.01.2008

Re: Sličnosti i "razlike"...

@Nebojša Milenković
E ovaj clip jos nisam video.
Ali moram da kazem bravo....
stojcic.miroslav stojcic.miroslav 13:16 28.01.2008

Re: Secanja

Pa, stvarno neznam ljudi sta vise treba da ovaj narod shvati da ne sme ovo da zaboravi, zbog dece i generacija koje dolaze! Sve je receno u slici bez reci, tu reci ne trebaju, tu ni stranke ne trebaju, tu ZIVOT GOVORI i to glasno da sve VRISTI, pa me cudi da to ne cuju oni koji nisu ZA, koji NECE da glasaju, kao oni su "NA NIVOU" koji mi OBICNI izgleda ne shvatamo, itd! Ljudi samo ovo pogledajte i glasajte po savesti, ne dozvolimo da nam radikali ponovo ugase svetlo, a posle IDEJE na sto, pa neka vlada bolji i narodu po volji !!!
Treger Treger 17:18 28.01.2008

Re: Secanja

stojcic.miroslav
Pa, stvarno neznam ljudi sta vise treba da ovaj narod shvati da ne sme ovo da zaboravi, zbog dece i generacija koje dolaze! Sve je receno u slici bez reci, tu reci ne trebaju, tu ni stranke ne trebaju, tu ZIVOT GOVORI i to glasno da sve VRISTI, pa me cudi da to ne cuju oni koji nisu ZA, koji NECE da glasaju, kao oni su "NA NIVOU" koji mi OBICNI izgleda ne shvatamo, itd! Ljudi samo ovo pogledajte i glasajte po savesti, ne dozvolimo da nam radikali ponovo ugase svetlo, a posle IDEJE na sto, pa neka vlada bolji i narodu po volji !!!

To sam uradio prošli put i inteligencija mi neda da ponovo skinem gaće. Ljudi glistu uspeju da nauče da neide dvaput u istu grešku a nije mi jasno kako neko može imati obraza da na prazno zove ljude da mu ukažu poverenje. Za ove nazadne snage koje ponovo dižu glavu kriv je Tadić koji je sa njima kohabitirao i davao podršku zajedno sa SPS i SRS. E pa žao mi je ja se zakopčavam napred.
blackbox blackbox 01:08 28.01.2008

vredi još razmisliti

Jasno je kao dan za koga navijaju NSPM analiticari, a večeras je Mladenović, po ko zna koji put, pokazao da DSS odavno koristi Kosovo po receptu Miloševića da bi bila na vlasti.
Nije vredelo ni razložno objašnjenje Vejvode, ovaj mali misli da je veći format.Njemu kao ni njegovom šefu činjenice ne znače ništa ako ne potvrđuju njihove fikcije.
Možda je zato bolje što se BT ne obazire na njihovu podršku već se obraća građanima.
Dosadašnje ponašanje DSS i njenih čelnika, sada ni javni poziv Koštunice da podrže Tadića ne bi bio ubedljiv.
Toma Nikolić je u pravu kad kaže da je DSS mnogo bliže ideološki njemu nego Tadiću.
Čak i korišćenje nebuloza podseća na neke radikalske mustre iz ranijeg perioda.
Na izborima se opredeljujemo između dve opcije i treba imati na umu sledeće
- ako pobedi TN on će biti dosledan svom programu i, uz pomoć DSS ili bez nje, evropska perspektiva biće nam udaljena do futura II.
- ako pobedi BT,opet sa ili bez VK( verovatnije bez jer će , posle svega, morati pući) evropska perspektiva je sigurna
Prema tome, što kaže Slaviša Orlović, izađite i birajte jer ako ne izađete oni biraju umesto vas.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 01:23 28.01.2008

Od Koštunice ne zavisi!

Usuđujem se da tvrdim da će izbore zapravo izgubiti upravo onaj kog Košptunica podrži!
Utoliko iracionalnije deluje ovo tragi-komično otimanje o njegovu podršku!

sentinel26 sentinel26 16:56 28.01.2008

Re: Od Koštunice ne zavisi!

Nebojša Milenković
Usuđujem se da tvrdim da će izbore zapravo izgubiti upravo onaj kog Košptunica podrži!
Utoliko iracionalnije deluje ovo tragi-komično otimanje o njegovu podršku!

Ja mislim da je većina glasača DSS-a (tzv. "tvrdo jezgro" već glasala za T.Nikolića.

Pozvati ih da promijene stav je skoro nemoguće jedino možda na apstinenciju.

Većina Veljinih glasača su tzv. "razočarani" (bivši) socijalisti koji su tamo zbog "uhljebljenja" ili zadržavanja stečenih privilegija. Jedan manji broj (njegovih glasača), iz bivšeg SPO-a će radije apstinirati nego za nekoga glasati. Najmanje ih je iz DSS-a.

Izjavom o D.Milanoviću, T.Nikolić ustvari poziva "tvrdo" jezgro SPS-a da glasaju za njega i da će im on biti zaštita od "političkog", a ustvari od progona za kriminal.

Njegova izjava o sudskim presudama je takodje poruka "zemunskom odeljenju" i podzemlju, što možda i nije za potcenjivanje.
Da su ovi što su izvodili performans pred Palatom pravde, imali pameti koliko i emocija, trebalo je da mu odmah uruče po primjerak svih presuda, a onda bi svaka njegova naredna izjava (bez obzira na smjer) bila "pucanj" u sopstvenu nogu.

------------------------
Mislim da je ove kampanjce u DS-u uhvatila panika i strah od Koštunice i Velje i da zbog toga B.T. ne smije da pozove Pastora i Čedu na razgovor.

Ako ste pratili vijesti, danas su Holandija, Belgija i Njemačka stavile veto na potpisivanje SAA sa Srbijom bez izručenja optuženih Hagu.
Holandija je još podigla ulog, pa je stavila veto i na olakšice za vizni režim.



G r o f i c a G r o f i c a 11:07 29.01.2008

Re: Od Koštunice ne zavisi!

------------------------
Mislim da je ove kampanjce u DS-u uhvatila panika i strah od Koštunice i Velje i da zbog toga B.T. ne smije da pozove Pastora i Čedu na razgovor.

Ako ste pratili vijesti, danas su Holandija, Belgija i Njemačka stavile veto na potpisivanje SAA sa Srbijom bez izručenja optuženih Hagu.
Holandija je još podigla ulog, pa je stavila veto i na olakšice za vizni režim. Zar nije strašno?



Ministar spoljnih poslova Holandije Verhagen izjavio je da je stav Holandije takav kakav je (cvrst i nepovoljan po Srbiju) nastao iz konatakata sa mladima u Srbiji koji su nezadovoljni (pretpostavka LDP omladina). Ako vec imaju konatkte napolju steta je sto ih ne iskoriscavaju pametnije, sto ne kazu da se takvim stavovima ide na ruku samo radikalima.
Strasno jeste. Ali zar nije strasno da Holandija koja trosi mnogo vise gasa nego sto ce Srbiji ikada trebati ima samo 20% ruskog gasa a da sve ostalo dolazi sa drugih destinacija a ne iz Rusije. Srbija je sebe postavila u 100% zavisnu poziciju od Rusije.
Od WOII pa do sada sve zapadne zemlje su se razvile u demokratske zemlje za primer. Srbija nije nista naucila za 60 godina srljanja pod raznim diktaturama. Kad jedna zemlja za toliko vremena nista ne nauci makar od drugih ako ne na sopstvenoj kozi, to je tek strasno.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 01:21 28.01.2008

bravo

cestitke Nebojsa,
zaista nema ni zarez da dodam... uvek me zanimala ta misterija - kostunica a ne dojucerasnji prijateljii saradnici...
G r o f i c a G r o f i c a 01:37 28.01.2008

Re: bravo

misterija - kostunica

misterija ili fenomen?
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 01:41 28.01.2008

Re: bravo

misterija ili fenomen?

P a t o l o g i j a !
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 02:18 28.01.2008

Re: bravo.. Ili?

Aleksandar Stosic: "...uvek me zanimala ta misterija - kostunica a ne dojucerasnji prijateljii saradnici...
Vrlo jednostavno. Da su Boris Tadić i DS zajedno sa LDP i Č.J. kao prijatelji i kao parlamentarna manjina otišli u hladovinu opozicije, a onamo ostavili DSS, SRS, NS i SPS da formiraju vladu, danas bi Srbija bila hiljadama kilometara daleko od EU, bili bismo zakatančeni sa svih strana, prokazani... Eto, ako imate zamerke za današnje stanje, a verovatno imate, onda bi vam u onoj varijanti sve to što zamerate bilo još 10 puta gore!

Dakle, nije nikakva misterija, već najbolja izvodljiva varijanta...
Treger Treger 17:23 28.01.2008

Re: bravo.. Ili?

Dragan Vujanović
Aleksandar Stosic: "...uvek me zanimala ta misterija - kostunica a ne dojucerasnji prijateljii saradnici...Vrlo jednostavno. Da su Boris Tadić i DS zajedno sa LDP i Č.J. kao prijatelji i kao parlamentarna manjina otišli u hladovinu opozicije, a onamo ostavili DSS, SRS, NS i SPS da formiraju vladu, danas bi Srbija bila hiljadama kilometara daleko od EU, bili bismo zakatančeni sa svih strana, prokazani... Eto, ako imate zamerke za današnje stanje, a verovatno imate, onda bi vam u onoj varijanti sve to što zamerate bilo još 10 puta gore! Dakle, nije nikakva misterija, već najbolja izvodljiva varijanta...

To podrazumeva da smo zahvaljujući tvom Borisu 999 kilometara dalje što je veliki napredak u odnosu 1000 kilometara.
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 01:42 28.01.2008

Stare opaske - novi izazovi..!!

Ništa novo od A.Mladenovića, odnosno DSS-a i tvrdog, zagonetnog stila pokazivanja stavova ili odgovaranja na pitanja novinara. To ljude odavno nervira i više se ne treba puno ni baviti time. Ništa novo ni od T.Nikolića... Uzgred, drago mi je da ste uvrstili onu njegovu morbidariju (sa "YouTube" na post. I ja sam je ovih dana u više navrata stavljao u svoje komentare. Ni od V.Ilića ništa novo, s tim što se od njega ništa posebno i ne očekuje. Osim poneki geg.
E, sad..:
Evociranje uspomena na Nikolićev izbor za predsednika parlamenta početkom maja 2007. vrlo je koristno, jer tih (svega) par dana Nikolićevog predsednikovanja opominje, pošto se oko Srbije i u Srbiji već bila digla strahovita bura (šta bi se tek zbivalo tokom pet godina!!), a opominje i na onu neumoljivu činjenicu da u parlamentu postoji većina za izglasavanje vlade SRS-DSS-NS-SPS. Kako bi to odjeknulo i kuda bi nas odvelo ne bih ni da pominjem. Baš zato, da se to ne bi desilo kao jedna od najgorih varijanti po Srbiju, Boris Tadić i DS nisu oterali DSS na onu stranu, da sa onima naprave većinu. Zadržali su DSS kao antipod, ali sa ove strane. Načinjena je vlada kompromisa. Ostavljen je tako, zahvaljujući DS i G17plus, most prema Evropi. U suprotnom, sve ono što se sada smatra antizapadnim, ili pro-putinovskim, bilo bi daleko izraženije i danas bi za Srbiju predstavljalo - jedini izbor!

Govorite o moralu. I pokojni lider DS je nešto rekao o tome... Konačno, politika nije lista lepih želja. Ona je umeće mogućeg. Srbiji treba da preživi ovaj period kako bi oživela u narednom. Č.J. se takmičio u prvom krugu izbora za predsednika, premerio se... i to je ok. Sada je to već prošlost. Stvari se dešavaju. Ovog trenutka je najvažnije da demokratski kandidat bude izabran za predsednika Srbije. To je po nas jedina dobra, a izvodljiva varijanta.

G r o f i c a G r o f i c a 01:49 28.01.2008

Re: Stare opaske - novi izazovi..!!

Ovog trenutka je najvažnije da demokratski kandidat bude izabran za predsednika Srbije. To je po nas jedina dobra, a izvodljiva varijanta.

Potpisujem.
stojcic.miroslav stojcic.miroslav 13:23 28.01.2008

Re: Stare opaske - novi izazovi..!!

I ja !!!
Treger Treger 17:53 28.01.2008

Re: Stare opaske - novi izazovi..!!

Dragan Vujanović
Ništa novo od A.Mladenovića, odnosno DSS-a i tvrdog, zagonetnog stila pokazivanja stavova ili odgovaranja na pitanja novinara. To ljude odavno nervira i više se ne treba puno ni baviti time. Ništa novo ni od T.Nikolića... Uzgred, drago mi je da ste uvrstili onu njegovu morbidariju (sa "YouTube" na post. I ja sam je ovih dana u više navrata stavljao u svoje komentare. Ni od V.Ilića ništa novo, s tim što se od njega ništa posebno i ne očekuje. Osim poneki geg. E, sad..:Evociranje uspomena na Nikolićev izbor za predsednika parlamenta početkom maja 2007. vrlo je koristno, jer tih (svega) par dana Nikolićevog predsednikovanja opominje, pošto se oko Srbije i u Srbiji već bila digla strahovita bura (šta bi se tek zbivalo tokom pet godina!!), a opominje i na onu neumoljivu činjenicu da u parlamentu postoji većina za izglasavanje vlade SRS-DSS-NS-SPS. Kako bi to odjeknulo i kuda bi nas odvelo ne bih ni da pominjem. Baš zato, da se to ne bi desilo kao jedna od najgorih varijanti po Srbiju, Boris Tadić i DS nisu oterali DSS na onu stranu, da sa onima naprave većinu. Zadržali su DSS kao antipod, ali sa ove strane. Načinjena je vlada kompromisa. Ostavljen je tako, zahvaljujući DS i G17plus, most prema Evropi. U suprotnom, sve ono što se sada smatra antizapadnim, ili pro-putinovskim, bilo bi daleko izraženije i danas bi za Srbiju predstavljalo - jedini izbor! Govorite o moralu. I pokojni lider DS je nešto rekao o tome... Konačno, politika nije lista lepih želja. Ona je umeće mogućeg. Srbiji treba da preživi ovaj period kako bi oživela u narednom. Č.J. se takmičio u prvom krugu izbora za predsednika, premerio se... i to je ok. Sada je to već prošlost. Stvari se dešavaju. Ovog trenutka je najvažnije da demokratski kandidat bude izabran za predsednika Srbije. To je po nas jedina dobra, a izvodljiva varijanta.

Stvarno se pitam da nisi ti Putin lično. Pa čoveče o kome pričaš pa koje pristao na kolonizaciju Srbije od strane druge države. Ovo što je urađeno sa NISom je predaja najvažnije grane privrede u ruke druge države. GASPROM je državna kompanija ako neznaš ti znam ja. A KGB je ušao na mala vrata i preko LUK oila. Takođe za vreme kohabitacije. E pa nismo mi tako glupi Vujanoviću. Tvoja stranka je igrala ključnu ulogu da Srbija se vraća nazad i u ruke Putina.Ako misliš da je to dobro ja mislim da nije i neću zato da vam dam fglas. Ne volim radikale a mislim i da je rusofikacija zemlje takođe zlo. Treba pogledati samo oko sebe i videti da sve bivše ruske kolonije grabe napred a nekada smo mi za njih bili Amerika. E to je put tvoga Tadića koji se takođe slaže sa putevima iVoje u Hagu i Voje u Vladi i Tome.
Žarko Dukić Žarko Dukić 02:02 28.01.2008

Kome da se okrene?!

Strašno je to što BT, ukoliko želi da se distancira od VK, moze da se okrene samo CJ koji BT-a sapliće na svakom koraku i pokusava da mu otme koji glas. CJ se suštinski ne bavi promenama vec uporno pokusava da otme glasove DS-u. I iz tog razloga Ceda, Prokic, ali i ostali iz vrha LDP pozivaju glasace LDP da ne glasaju za BT. Prokic je jako lepo objasnio zasto. Samo je zaboravio da kaže suštinu zašto neko ko želi da glasa za BT ne bi trebao da glasa za njega. BT jeste napravio mnogo gresaka, ali pitanje je koja mu je bila alternativa.
U sustini, ni za jednog ne bih glasao. Ali necu da mi TN bude predsednik.
BT je, pored toga što je kohabitirao, pisao ustav i pravio koaliciju sa VK, po meni najvise kriv jer je DS sa njim na čelu podigla nivo korupcije i lopovluka u zemlji gori nego sto je bio sa SPS-om. Zrtve tranzicije to mogu, svakako, na svakom koraku da vide i osete i zato se okrecu radikalima i zato su radikali toliko jaki!
Sa druge strane kako-tako priblizavamo se EU i to je neka dobra strana vladavine BT. Sto se tice LDP-a koji nece da podrži Tadica, za mene ne predstavlja iznenadjenje a ni razocarenje, jer sam bio u toj partiji i znam jako dobro kako funkcionise. Mogu samo da im porucim da se Zoran najvise borio protiv SPS-a i Radikala!
O SPS, DSS, SRS, ne treba mnogo trošiti reči, zna se koja je njihova politika i gde nas je ona dovela devedesetih godina proslog veka.
Glasacu za manje zlo jer to manje zlo trenutno jedino vodi ka EU, a sto se ostalih zala tiče, moj glas u skorije vreme(da ne kažem nikada) nece dobiti.
Vreme je za novu politicku elitu, svi ovi su tu još od devedesetih i samo su nam loše stvari doneli.
G r o f i c a G r o f i c a 02:12 28.01.2008

Re: Kome da se okrene?!

Glasacu za manje zlo jer to manje zlo trenutno jedino vodi ka EU, a sto se ostalih zala tiče, moj glas u skorije vreme(da ne kažem nikada) nece dobiti.

Svi smo pomalo razocarani u sve. Ali ovoga puta zaista moramo dobro razmisliti. Ne glasati za BT znaci glasati za radikale a to opet znaci ponovo sve po starom, zelenasenje, korupcija, kriminal, haos 90-ih.
Alava Alava 02:23 28.01.2008

Re: Kome da se okrene?!

G r o f i c a
Glasacu za manje zlo jer to manje zlo trenutno jedino vodi ka EU, a sto se ostalih zala tiče, moj glas u skorije vreme(da ne kažem nikada) nece dobiti.Svi smo pomalo razocarani u sve. Ali ovoga puta zaista moramo dobro razmisliti. Ne glasati za BT znaci glasati za radikale a to opet znaci ponovo sve po starom, zelenasenje, korupcija, kriminal, haos 90-ih.


A sad nema [/i] zelenašenja, korupcije, kriminala,...[i]? Ili ste mislili na izolaciju, bedu, ratove, haos 90-ih?
JJ Beba JJ Beba 02:41 28.01.2008

Re: Kome da se okrene?!

Ne glasati za BT znaci glasati za radikale a to opet znaci ponovo sve po starom, zelenasenje, korupcija, kriminal, haos 90-ih.

e to je neviđena podvala. ne glasati za tadića znači ne glasati za tadića i ništa više. glasali bi za njega da ima zašto da se glasa. Strah od radikala je potrošio prošlog puta. više mu ne verujemo. Pošto nas je strahom od radikala navabio da glasamo za njega prošlog puta, nije učio ništa posle toga da tu opsnost svojom poltikom otkloni. kad nije onda što bi sada?
nikson nikson 02:44 28.01.2008

Re: Kome da se okrene?!

JJ Beba
Ne glasati za BT znaci glasati za radikale a to opet znaci ponovo sve po starom, zelenasenje, korupcija, kriminal, haos 90-ih.

e to je neviđena podvala. ne glasati za tadića znači ne glasati za tadića i ništa više. glasali bi za njega da ima zašto da se glasa. Strah od radikala je potrošio prošlog puta. više mu ne verujemo. Pošto nas je strahom od radikala navabio da glasamo za njega prošlog puta, nije učio ništa posle toga da tu opsnost svojom poltikom otkloni. kad nije onda što bi sada?


pa i ja ne verujem tadicu, nego radikalima. zato cu i glasati za tadica treceg februara
JJ Beba JJ Beba 02:55 28.01.2008

Re: Kome da se okrene?!

pa i ja ne verujem tadicu, nego radikalima. zato cu i glasati za tadica treceg februara

e baš mi je milo em drago
mislim da nikolić neće da pobedi jer to nikome nikome ne odgovara. Putinu, velikom demokrati, pogotovo
samo plaše mečku
nikson nikson 03:02 28.01.2008

Re: Kome da se okrene?!

JJ Beba
pa i ja ne verujem tadicu, nego radikalima. zato cu i glasati za tadica treceg februara

e baš mi je milo em drago
mislim da nikolić neće da pobedi jer to nikome nikome ne odgovara. Putinu, velikom demokrati, pogotovo
samo plaše mečku


valda ce se tadiic ugledati na putina bar u jednom a to je u borbi sa tajkunima. da imamo gas mogao bi i u tom poslu da se ugleda na njega. ali da se razumemo, ni u cemu vise.




Alava Alava 03:08 28.01.2008

Re: Kome da se okrene?!

nikson

JJ Beba
pa i ja ne verujem tadicu, nego radikalima. zato cu i glasati za tadica treceg februarae baš mi je milo em dragomislim da nikolić neće da pobedi jer to nikome nikome ne odgovara. Putinu, velikom demokrati, pogotovosamo plaše mečku valda ce se tadiic ugledati na putina bar u jednom a to je u borbi sa tajkunima. da imamo gas mogao bi i u tom poslu da se ugleda na njega. ali da se razumemo, ni u cemu vise.


Nixone, Vi ste takav šaljivdžija!!!
JJ Beba JJ Beba 03:08 28.01.2008

Re: Kome da se okrene?!

valda ce se tadiic ugledati na putina bar u jednom a to je u borbi sa tajkunima.

ahahahhahahhahahha
mogao je i do sada bez ugledanja.
Kraja Kraja 09:13 28.01.2008

Ili..........

Ako Kostunica zloupotrebljava Kosovo, Tadic zloupotrebljava radikale.
Drugih argumenata nemaju ni jedan ni drugi.

Sto se gutanja tice, mnogo je tih zaba na cijim ledjima stoji Tadicevo ime.

Zaista ne mogu da razumem LDP, ako ne glasam Tadica, glasao sam radikale. Je l' se to vi perete preko apstinenata od onog sto ste vi ucinili u prvom krugu?
Kraja Kraja 09:16 28.01.2008

Niksone........

valda ce se tadiic ugledati na putina bar u jednom a to je u borbi sa tajkunima. da imamo gas mogao bi i u tom poslu da se ugleda na njega. ali da se razumemo, ni u cemu vise.


Da mi imamo gas, vec bi ga odavno neko nekome prodao. Politika i izbori za mase, pare za politicare.
G r o f i c a G r o f i c a 10:19 28.01.2008

Re: Kome da se okrene?!

A sad nema [/i] zelenašenja, korupcije, kriminala,...[i]? Ili ste mislili na izolaciju, bedu, ratove, haos 90-ih?

Da, na to sam mislila.
G r o f i c a G r o f i c a 10:35 28.01.2008

Re: Kome da se okrene?!

e to je neviđena podvala. ne glasati za tadića znači ne glasati za tadića i ništa više. glasali bi za njega da ima zašto da se glasa. Strah od radikala je potrošio prošlog puta. više mu ne verujemo. Pošto nas je strahom od radikala navabio da glasamo za njega prošlog puta, nije učio ništa posle toga da tu opsnost svojom poltikom otkloni. kad nije onda što bi sada?

Smatrati kako stalno neko nesto ''podvaljuje'' je naporno. To je paranoja. Niko Vas nije terao da glasate BT ako Vi smatrate da to ne treba da cinite. To je demokratija. Mi ovde samo razmenjujemo misljenja, zar ne? Zar mislite da se meni dopada sto moram da glasam da ne bi ponovo zajahali radikali?
Alava Alava 10:40 28.01.2008

Re: Kome da se okrene?!

G r o f i c a
Smatrati kako stalno neko nesto ''podvaljuje'' je naporno. To je paranoja. quote]


Pitam se kako se zove taj strah od radikala koji Vi imate. To sigurno nije paranoja.
G r o f i c a G r o f i c a 11:32 28.01.2008

Re: Kome da se okrene?!

Alava

Pitam se kako se zove taj strah od radikala koji Vi imate. To sigurno nije paranoja.

Ne nije paranoja. Srpski nacionalisti su naneli najvise zla bas srpskom zivlju svuda i na svakom mestu gde su nas oni branili lose smo prosli. To su cinjenice. Sto se mene tice mozemo i njih ponovo ustoliciti, to barem nije problem. Da i to probamo. Ali ja onda moram da se pozdravim sa Srbijom u kojoj sam rodjena za sva vremena. Nemam ja vise zivota nego samo jedan. Onaj ko ima neka izvoli. Za mene je moj zivot zakon.
stojcic.miroslav stojcic.miroslav 13:29 28.01.2008

Re: Ili..........

Ala vas je "udarila" AMNEZIJA !!!
pidola pidola 13:51 28.01.2008

Re: Kome da se okrene?!


Svi smo pomalo razocarani u sve. Ali ovoga puta zaista moramo dobro razmisliti. Ne glasati za BT znaci glasati za radikale a to opet znaci ponovo sve po starom, zelenasenje, korupcija, kriminal, haos 90-ih.

vidis,ovo novo nesto.
znaci ako ne glasam,moj glas ode nikolicu,bice jaci za jedan glas,zanimljivo.
blago radikalima,oni mogu da sede kuci u nedelju,se zezaju,a glasovi im sami dolaze.
cudni ti izbori,znao sam.
kud se tadic prvi toga nije setio.
nikson nikson 14:03 28.01.2008

Re: Niksone........

Kraja
valda ce se tadiic ugledati na putina bar u jednom a to je u borbi sa tajkunima. da imamo gas mogao bi i u tom poslu da se ugleda na njega. ali da se razumemo, ni u cemu vise.


Da mi imamo gas, vec bi ga odavno neko nekome prodao. Politika i izbori za mase, pare za politicare.


mene jos vise brine, sto svi koji danas sede u parlamentu, od LDP do SRS, bi to tako uradili. a neki vec i jesu
Žarko Dukić Žarko Dukić 14:56 28.01.2008

PREDSTAVNICI STRANOG I DOMAĆEG KAPITALA

Svi su oni predstavnici stranog i domaćeg kapitala, pitanje je samo čijeg. Sustina je sledeca, privatizuje(u nasem slucaju rasprodaje) se drzava. Dakle, svako od njih kada je na vlasti favorizuje svoje "kapitaliste"(da ne kažem tajkune). DS je u vreme Zorana favorizovao USA(US STEEL SERBIA i dr.) i zapadno evropske zemlje, a takođe i svoje finansijere iz vremena borbe protiv Miloševića što mogu da shvatim. DS danas favorizuje sve ko bolje plati. DSS favorizuje RUSIJU i svoje finansijere i prijatelje(Peconi, svojevremeno Drakulic i Karic, Miskovic...), radikali takodje, samo sto nisu na vlasti ali imaju jak glas u parlamentu. LDP je jasno pokazao čiji interes zastupa, jedini je problem sto je mali pa ne moze vise da im podari.
U svakom slucaju tu lezi tajna odakle strankama toliko para i naravno sustinska borba nije oko Kosova ili Haga, EU ili nečeg trećeg. Već je to borba finansijera koji imaju svoje predstavnike u parlamentu koji su se dobro prodali. Ono što je najbitnije jeste otkriti ko finansira koju partiju i sve ce vam biti jasno. Ocigledno je da danas neke partije finansiraju isti ljudi i zato mozete da vidite da su se njihove politike priblizile. E sad jako je bitno proceniti da li glasanjem za Tadica znaci da ce interes njegovih finansijera biti ulazak u EU ili ne. Ja verujem i nadam se da da. A sto se Nikolića tiče, njegovi finansijeri ne bi nikada dozvolili onakvu retoriku radikala koju imaju da zele u EU.
Stvari su vrlo proste, političari ih čine složenim.
Alava Alava 15:57 28.01.2008

Re: Kome da se okrene?!

G r o f i c a

Za mene je moj zivot zakon.


A zašto ga onda stavljate u ruke onoga ko pravi koaliciju sa onima kojima je samo sopstveno očuvanje na vlasti zakon?
Svejedno, sviđa mi se slogan.
G r o f i c a G r o f i c a 16:06 28.01.2008

Re: Kome da se okrene?!

vidis,ovo novo nesto.
znaci ako ne glasam,moj glas ode nikolicu,bice jaci za jedan glas,zanimljivo.
blago radikalima,oni mogu da sede kuci u nedelju,se zezaju,a glasovi im sami dolaze.
cudni ti izbori,znao sam.
kud se tadic prvi toga nije setio.

Ja sam ovde tek dosla a ovakav nacin diskusije vec smara.
G r o f i c a G r o f i c a 16:14 28.01.2008

Re: Kome da se okrene?!

A zašto ga onda stavljate u ruke onoga ko pravi koaliciju sa onima kojima je samo sopstveno očuvanje na vlasti zakon?
Svejedno, sviđa mi se slogan.

Pa u cije ruke da ga stavim? U radikalske? Ja samo ne zelim da pobedi opcija srednjevekovnog shvatanja da cu u drustvu samo biti postovana porodilja kojoj je mesto za sudoperom. To mi nude radikali. Hvala lepo.
Alava Alava 16:19 28.01.2008

Re: Kome da se okrene?!

G r o f i c a
Pa u cije ruke da ga stavim? U radikalske? Ja samo ne zelim da pobedi opcija srednjevekovnog shvatanja da cu u drustvu samo biti postovana porodilja kojoj je mesto za sudoperom. To mi nude radikali. Hvala lepo.


A Vi mislite da Vam DS nudi nešto drugačije? Pa ne vidim razliku između Tominih porodilja i Goce Tržan. Zaista ne vidim.
U stvari, kod ovih drugih porodilja nije pred sudoperom nego pred mikrofonom.
pidola pidola 16:21 28.01.2008

Re: Kome da se okrene?!


Ja sam ovde tek dosla a ovakav nacin diskusije vec smara.

kako tako,ovo smara,a price ko ne glasa za bt,glasao je za radikale,to je zanimljivo.
nista,ja se izvinjavam,posto si tek dosla,eto slazem se.
G r o f i c a G r o f i c a 16:31 28.01.2008

Re: Kome da se okrene?!

A Vi mislite da Vam DS nudi nešto drugačije? Pa ne vidim razliku između Tominih porodilja i Goce Tržan. Zaista ne vidim.
U stvari, kod ovih drugih porodilja nije pred sudoperom nego pred mikrofonom.

Ne, ne mislim da mi DS nudi nesto drugacije ali mislim da mi nudi slobodu da biram. Ili porodilja ili mikrofon pa kad bih JA to htela bio bi to mikrofon da odsviram nesto na violini koju ucim. Radikali mi nude da radjam a to mi se jos uvek ne radi, mislim da je rano za to.:)))
G r o f i c a G r o f i c a 16:35 28.01.2008

Re: Kome da se okrene?!

kako tako,ovo smara,a price ko ne glasa za bt,glasao je za radikale,to je zanimljivo.
nista,ja se izvinjavam,posto si tek dosla,eto slazem se.

gde sam ja to rekla da ko ne glasa za BT glasa za radikale? Neko ovde ne cita tudje postove vec samo ofrlje a onda krene u iskljucivost. Radikali jedva cekaju da bude sto vise apstinenata pa da kazu kako su to samo pokolebani ''njihovi'' glasaci cim ne podrzavaju demokratsku opciju. To veselje nisu zasluzili. Barem ne od mene.
pidola pidola 17:30 28.01.2008

Re: Kome da se okrene?!


gde sam ja to rekla da ko ne glasa za BT glasa za radikale?Neko ovde ne cita tudje postove vec samo ofrlje a onda krene u iskljucivost.

ofrlje?
citirao vec.
evo opet,a stoji nekoliko komentara iznad.
G r o f i c a

Svi smo pomalo razocarani u sve. Ali ovoga puta zaista moramo dobro razmisliti. Ne glasati za BT znaci glasati za radikale a to opet znaci ponovo sve po starom, zelenasenje, korupcija, kriminal, haos 90-ih.

Treger Treger 17:33 28.01.2008

Re: Ili..........

stojcic.miroslav
Ala vas je "udarila" AMNEZIJA !!!

To bi moglo za tebe da se kaže jer neznaš da nam kažeš koja je to zasluga Tadićeva i koja garancija da će se sada promeniti.Kada smo videli da je očistio svoju stranku od Đinđićevih pristalica.Pa je sarađivao sa socijalistima, pa je izigrao svoje birače i ključna mesta dao DSS. I sada kada mu se oni rugaju on kuka na LDP. Ma smučio mi se. Neka kaže šta je uradio i šta će da uradi da spreči Koštunicu da završi započeti posao. Ni jedna pretnja da će rušiti vladu ili nešto slično ni izdaleka ali zato je podanički išao kod putina da potpiše predaju Srbije u njegove ruke. Sada će sa CESIDom Putin da upravlja.Sad vidi koga je udarila amnezija. Toma priča o rusima a Tadić potisuje sa zadovoljstvom. i šta jel ti misliš da je okupacija pod Rusima budućnost Srbije i da treba glasati Potisnika toga. Toma je najavio rusku guberniju a tvoj tadić je to overio.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana