Energetika| IT| Kućni ljubimci| Roditeljstvo| Sex

Otkad ja ovo pričam

krkar RSS / 20.05.2012. u 20:11

 

scaled.php?server=69&filename=btdc.jpg&res=landing 

E sad Đilas da počisti govna.

Vidimo se ... kad bude.



Komentari (379)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 20:12 20.05.2012

.

jezik pregriz'o
libkonz libkonz 20:21 20.05.2012

Re: .

jezik pregriz'o

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 20:50 20.05.2012

Re: .

antioksidant
jezik pregriz'o


ma to su samo Krkisini pusti snovi ... za sada. Djilas ce verovatno da "pocisti" ali tek u daljoj buducnosti, kad DS ode u opoziciju - a to se, ubedjen sam, nece ovoga puta desiti. Izvrsnu vlast ce nastaviti da sprovode Tadic i Dacic a Nikolic ce sa pozicije predsednika imati zgodnu priliku da ih kritikuje (on i tako nece imati veliku moc pa samim tim ni veliku odgovornost). Sve u svemu, sa stanovista Srbije to novo stanje nije nista lose, naprotiv - demokraticnije je.
nikola_kovac nikola_kovac 21:03 20.05.2012

Re: .

to nije nista lose

Није ништа лоше ако је председник неко ко је фалсификовао своју диплому? Шта то говори о општој култури?
Lionsgate Lionsgate 21:06 20.05.2012

Re: .

Није ништа лоше ако је председник неко ко је фалсификовао своју диплому? Шта то говори о општој култури?


Pa pola Srbije sad ima "diplome" iz raznih cumeza koji se odazivaju na ime "privatni fakultet". Oni sa diplomom drzavnog uglavnom mogu regularno da nadju posao i negde na Zapadu..
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 21:14 20.05.2012

Re: .

nikola_kovac
to nije nista lose

Није ништа лоше ако је председник неко ко је фалсификовао своју диплому? Шта то говори о општој култури?


To je naravno lose - u tom slucaju bi on morao da podnese ostavku ako je zaista tako. Ako ti to zaista znas i imas dokaza onda si obavezan da ga prijavis nadleznim organima.

Ali ja u onoj mojoj recenici nisam nista ni rekao o licnosti Tomislava Nikolica (niti sam njegov fan) nego samo da nije nista lose ako je predsednik Srbije iz opozicione stranke - u suprotnom imamo situaciju da se isuvise vlasti koncentrise u rukama jedne licnosti/partije sto u "mladoj" demokratiji moze da bude uzrok raznih problema
nikola_kovac nikola_kovac 21:16 20.05.2012

Re: .

Ali ja u onoj mojoj recenici nisam nista ni rekao o licnosti Tomislava Nikolica

Извини, пречитао сам.
brisitebrisite brisitebrisite 21:28 20.05.2012

Re: .

a Nikolic ce sa pozicije predsednika imati zgodnu priliku da ih kritikuje

babela babela 22:56 20.05.2012

Re: .

nije nista lose, naprotiv - demokraticnije je.

Kako je to vise demokratski da neko ko ima ovakvu bazu bude moj predstavnik u svetu.Nema nama demokratije vise a i ne treba da je bude ziveo SOCIJALIZAM!
Atomski mrav Atomski mrav 22:58 20.05.2012

Re: .

Није ништа лоше ако је председник неко ко је фалсификовао своју диплому? Шта то говори о општој култури?


Nemački i mađarski predsednik su podneli ostavke zbog toga a kod nas...
NNN NNN 08:21 21.05.2012

Re: .

Није ништа лоше ако је председник неко ко је фалсификовао своју диплому?
Evo sad je upravo nostrifikovao diplomu
sevarlica sevarlica 08:24 21.05.2012

Re: .

Ali ja u onoj mojoj recenici nisam nista ni rekao o licnosti Tomislava Nikolica (niti sam njegov fan) nego samo da nije nista lose ako je predsednik Srbije iz opozicione stranke


Ne samo što je iz opozicione stranke, već je čovek iz Srbije, što meni iskreno mnogo znači.

P.S.
Sa ovim "iz Srbije" ne aludiram na: religiju i etničku pripadnost, već samo i isključivo na geografiju.
mikimedic mikimedic 20:15 20.05.2012

e krki

ja pozurio da ti se zahvalim kod ao. hvala jos jednom.

EDIT: a on brze bolje pobrisa...

------------------------------------------------------------------

hvala svima sto ste ucestvovali u spasavanju srbije. ja licno nisam bio u prilici.

pogtovo krkaru i njegovoj kampanji.



i sad da vidimo vladu - sns, sps, dss

srbija u mome srcu

za srbiju i kosovo,
za srbiju koja je kosovu dala nadu.

za bolje sutra.

hvala vam.

EDIT:

da ne bude zabune, ne mislim da je srbija koja je dala kosovu nada ona koju ce ciniti sns, sps i dss.

vec samo ona srbija koja je glasala makar i za tomu.

ko god bude napravio vladu, nadam se da ce postovati volju vecinske srbije.
G r o f G r o f 20:18 20.05.2012

Re: e krki

mikimedic
ja pozurio da ti se zahvalim kod ao. hvala jos jednom.

hvala svima sto ste ucestvovali u spasavanju srbije. ja licno nisam bio u prilici.

pogtovo krkaru i njegovoj kampanji.



i sad da vidimo vladu - sns, sps, dss

srbija u mome srcu

za srbiju i kosovo,
za srbiju koja je kosovu dala nadu.

za bolje sutra.

hvala vam.


...sad bih poništio svoj glas.
sevarlica sevarlica 21:03 20.05.2012

Re: e krki

i sad da vidimo vladu - sns, sps, dss


Ako može bez SPS-a molim, ja bi pre sa DS-om nego sa crvenima.

Ma i da ne bude vlade, dobro je što je Nikolić pobedio, sad ćemo videti da li je bilo krađe pre 2 nedelje
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:13 20.05.2012

Re: e krki

dobro je što je Nikolić pobedio, sad ćemo videti da li je bilo krađe pre 2 nedelje
angie01 angie01 21:15 20.05.2012

Oj zivote,

lutalico!
cult cult 21:32 20.05.2012

Re: e krki

i sad da vidimo vladu - sns, sps, dss

srbija u mome srcu

za srbiju i kosovo,
za srbiju koja je kosovu dala nadu.

za bolje sutra.



: )

čist najtmer što se mene tiče.
ali vrlo moguće. Gotovo najverovatnije.
Pretpostavljam da će novi predsednik svom snagom poraditi na tome.
A i dobar deo sps-a će se prisetiti prve prave ljubavi.
Mnogo toga se večeras promenilo.
Mene je malo sramota.
Wish us luck.
alselone alselone 21:40 20.05.2012

Re: e krki

...sad bih poništio svoj glas.


Pazi da te ne ubiju jos jednom zbog toga.
sevarlica sevarlica 21:45 20.05.2012

Re: e krki

Mnogo toga se večeras promenilo.


Ništa se nije promenilo, isti broj mandata imaju stranke kao jutros.
Nikoliću najviše odgovara da se sadašnja vlada još više zamaže lošim rezultatima i da za 4 godine dobije 50%+1 sami.
Mada mislim da je za Srbiju najbolje da sada SNS napravi vladu sa DS-om, i da ih SNS natera na neki vid čistke, verujem da u Djilasu imaju super partnera za takav rad.


Mene je malo sramota.

Mene ne, nebi me bilo ni da je pobedio Tadić. Neka se stidi onaj ko ima za šta, nemoj ti za druge.
AlexDunja AlexDunja 21:51 20.05.2012

Re: e krki

SNS napravi vladu sa DS-om, i da ih SNS natera na neki vid čistke, verujem da u Djilasu imaju super partnera za takav rad.

i ja se toga pomalo plašim
ubitačna kombinacija.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:51 20.05.2012

Re: e krki

ko god bude napravio vladu, nadam se da ce postovati volju vecinske srbije.


One koja nije glasala ni za koga?
cult cult 21:53 20.05.2012

Re: e krki

Neka se stidi onaj ko ima za šta, nemoj ti za druge.

hvala na savetu.
Ali ovaj jadni čovek je novi predsednik.
A ja osećam pripadnost ovoj državi i narodu.
Zbog toga me je sramota. Lično je to.
Ipak, novi predsednik je pravo lice današnje Srbije, pravi presek stanja.

Koliko su se stvari promenile, videćete već sutra.
Da sam na mestu DS-a, pravac opozicija.
Treba prepustiti vlast pobednicima opštih izbora, a to su sns i sps.
AlexDunja AlexDunja 22:04 20.05.2012

Re: e krki


pogtovo krkaru i njegovoj kampanji.


pogrešno si se zahvalijo,
sad uključila analitičare: kažu:
vesna pešić je kriva za sve
dragoljub92 dragoljub92 22:12 20.05.2012

Re: e krki

vesna pešić je kriva za sve

vesna je u pravu za sve,kako je rekla tako je i bilo.
sevarlica sevarlica 22:34 20.05.2012

Re: e krki

A ja osećam pripadnost ovoj državi i narodu.
Zbog toga me je sramota. Lično je to.


ALi, nerealan ti je strah. pazi ja sam pre 4 godine glasao za Tadića i sebi to dan danas ne mogu da oprostim ali neću ja da se stidim zbog toga, neka se stidi on.
Koliko su se stvari promenile, videćete već sutra.


Nadam se da grešiš, ne kažem to kao SNS-ovac, već kao građanin Srbije, neka ga BoTa pobedi ponovo za 5 godina pa neka bude 10x bolji, pa sledeći još 10x bolji.
Razumeš.
jesen92 jesen92 22:35 20.05.2012

Re: e krki

Mnogo toga se večeras promenilo.
Mene je malo sramota.
lako je tebi..tebe je samo sramota a ja imam i mucninu veliku....posle 20 godina Toma..sin mi je sad covek a devedesetseste bio osnovac koji lupao sa nama u serpe i visio po ulicama..kao i vecina gradjana nismo imali nikakvu licnu korist od te borbe a potrosili smo mnogo vremena...videla sam sve sto ne valja ali sam videla i nesto sto valja za ovih 12 godina..kako tako mrdalo se napred...uh..bas mi je muka, posle svega da nas toma predstavlja u svetu, da bude nasa slika i prilika...strasno
jesen92 jesen92 22:39 20.05.2012

Re: e krki

Da sam na mestu DS-a, pravac opozicija.
Treba prepustiti vlast pobednicima opštih izbora, a to su sns i sps.
..i ja to mislim mada nisam sigurna da ce biti toliko pametni..
jesen92 jesen92 22:41 20.05.2012

Re: e krki

vesna je u pravu za sve,kako je rekla tako je i bilo.

..pa neka uziva sa novim predsednikom , mozda je posalje ponovo u meksiko..
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:55 20.05.2012

Re: e krki

Treba prepustiti vlast pobednicima opštih izbora, a to su sns i sps.


I sta bi time postigli?
Pokazali bi narodu kakvi su SNS i SPS?
To kao nije do sad moglo da se vidi? Kao da je DS ili bilo ko drugi bolji.

Razumem tu emotivnu reakciju, tu ideju da se vruc krompir, tezak posao, odgovornost, prepusti SNSu i SPSu ali mislim da se tu previdja da je i DS ista kao i SNS i SPS, tj da je na prkticnom planu poSrbiju potpuno svejedno ko je pobedio veceras i ko ce praviti vladu. Niko od njih vlast ne dozivlajva kao odgvornost vec kao plen, i sigurno je da se DS nece ponasati na taj nacin - pobedili ste evo vam vlada, pa da vidite kako je to tesko.
Nikolic na mestu predsednika je na simbolicnom planu strasno los izbor, ali nista se sutra nece desiti sto se ne bi desilo da je pobedio Tadic osim mozda vise natezanja oko vlade ali ni to nije presudno.
Ma kako ovaj rezultat bio ipak iznenadjujuci nista se vazno nije desilo.
Na ovim izborima se nista drugo osim cascavanja svojih miljenika pozicijama nije moglo uraditi.
Onaj ko nije imao miljenike je ili ignorisao izbore ili precrtao listic, a takvih je ipak najvise.
cult cult 23:06 20.05.2012

Re: e krki

I sta bi time postigli?

Ispoštovali rezultate izbora. I to bi bilo zaista fer prema gradjanima Srbije.

Nikolic na mestu predsednika je na simbolicnom planu strasno los izbor, ali nista se sutra nece desiti sto se ne bi desilo da je pobedio Tadic osim mozda vise natezanja oko vlade ali i to nije presudno.


Predsednik Srbije ima i najjaču parlamentarnu stranku iza sebe. Koalicija sa SPS, sem što je fer i poštuje volju gradjana, bila bi vrlo stabilna. Mnogo stabilnija od monstruma sastavljenog od 20 stranaka oko sps, ds, urs, preokret.

Da je izbor očajan i da će taj jadni čovek morati čak da vuče prevodioca na press konferencijama bilo gde van Srbije, to je nepobitna činjenica. Ali je izbor. I to, jebote, na pet godina. Pet godina će nas taj falsifikator diploma, rodjeni patetični luzer, čovek bez moći da kaže išta suvislo, predstavljati pred svim i svakim. Pet dugih godina.


Ali, kao sto rekoh. To je lice današnje Srbije. Toma Nikolić.
Predsednik Republike Srbije Toma Nikolić. Zastrašujuće zvuči. Izvinjavam se glasačima. : )
dragoljub92 dragoljub92 23:09 20.05.2012

Re: e krki

jesen92
vesna je u pravu za sve,kako je rekla tako je i bilo.

..pa neka uziva sa novim predsednikom , mozda je posalje ponovo u meksiko..

a što se ljutiš na glasnika,el vesna kriva što je bota uništio đinđićev rad.el vesna kriva što je dobar analitičar i političar.el jojj je minus to što se na vreme distancirala od ldp-a i ds-a,nije ona od pre mesec dana počela sa kritikom .
a što se tiče mexika i ta odluka zaslužuje poštovanje,ona je 2000 ispunila svoj politički cilj,skinula miloševića i dovela demokratiju na vlast,misleći da je njen poso gotovi da će sad stvari razumno da idu ,sklonila se i prepustila mesto malđima da nasztave dalje.kad se vratila videla čudo i zato se ponovo aktivirala.ja bar tako shvatam njen lik i delo.
a sad dal će bota da ode u pemziju i ,a morao bi po moralnim pravilima da se pomakne u stranu i da prepusti drugima stranku.neverujem u njegov moral.
mikimedic mikimedic 23:13 20.05.2012

Re: e krki

Ispoštovali rezultate izbora.


da se u potpunosti slozim sa kultom. ovo je kulminacija jedne prevarantske vladavine od cetiri godine, koja je zapocela kupovinom sps i dacica. duplom prevarom - prevareni su glasaci sps koji sigurno 2008. nisu glasali za koaliciju sa ds (vec sa srs), kao i glasaci ds.

pa - borise, trazio si, gledaj.
brisitebrisite brisitebrisite 23:20 20.05.2012

Re: e krki

Predsednik Republike Srbije Toma Nikolić. Zastrašujuće zvuči. Izvinjavam se glasačima. : )

EL EN EL EN 23:24 20.05.2012

Re: e krki

sevarlica
i sad da vidimo vladu - sns, sps, dss


Ako može bez SPS-a molim, ja bi pre sa DS-om nego sa crvenima.

Ma i da ne bude vlade, dobro je što je Nikolić pobedio, sad ćemo videti da li je bilo krađe pre 2 nedelje


Nešto i ja mislim možda je najbolje SNS + DS + DSS.
SPS ionako nema nikakvu ideologiju.
Ovo bi bila vlada nacionalnog spasa.
Koliko su se upinjali da DSS ne pređe cenzus,
ali čak i bez jake kampanje DSS a džaba im reprize insajdera.

I verujem da je za Nikolića ključna bila podrška
Koštunice, a koliku je vajdu Tadić imao od podrške Daćića
pohazuje rezultat izbora.


hoochie coochie man hoochie coochie man 23:30 20.05.2012

Re: e krki

Ispoštovali rezultate izbora.


Rezultati moraju biti ispostovani. Bez toga nema skupstinske vecine niti vlade. Svaka vecina ili manjinska vlada, u bilo kojoj kombinaciji stranaka, znaci postovanje rezulatata izbora.
Problem je to sto su u ovakvom sistemu kriterijum za utvrdjivanje sta je vecina je volja stranaka a ne gradjana.
Stranke su te koje odlucuju ko ce biti njeni delegati u skupstini, a koje nazivaju zovu narodnim poslanicima. Oni to nisu, nijh nije narod poslao uskupstinu da bi bili narodni poslanici vec su ih delegirale stranke i tu je osnovni problem.

sem što je fer i poštuje volju gradjana, bila bi vrlo stabilna. Mnogo stabilnija od monstruma sastavljenog od 20 stranaka oko sps, ds, urs, preokret.

Stabilnost sama po sebi nije obavezno i kvalitet. Ako je vlada losa bolje je ako je nestabilna.
Predsednik Republike Srbije Toma Nikolić. Zastrašujuće zvuči. Izvinjavam se glasačima. : )

Meni ne zvuci zastrrasujuce ali mi zvuci ponizavajuce.
I ne izvinjavam se nikom.
A verujem da i taj rezultat ima veze sa losim izbornim sistemom.
Prvo, ovakav sistem favorizuje osrednjost ili cak princip negativne selekcije, a na drugoj strani dozvoljava da neko sa oko 20% podrske gradjna bude predsednik Srbije.
cult cult 23:37 20.05.2012

Re: e krki

Stabilnost sama po sebi nije obavezno i kvalitet.

Pa, mislim, pogledaj nam novog Predsednika.
Nit stabilnosti, nit kvaliteta ikakvog.
Nek i vlada bude u skladu s tim.
Mislim, to je naše ogledalo. Naš presek. To smo trenutno mi.
Žao mi je.

Inače, sns-ovci, čujem, bacaju baklje na gradski odbor DS-a na Terazijama.
Njihova era počinje.
Kakvi su bili, takvi su i ostali.
Verovatno još i gori, obzirom na sav taj prikupljeni desetogodišnji jed.
jesen92 jesen92 23:44 20.05.2012

Re: e krki

a što se ljutiš na glasnika,el vesna kriva što je bota uništio đinđićev rad.el vesna kriva što je dobar analitičar i političar.el jojj je minus to što se na vreme distancirala od ldp-a i ds-a,nije ona od pre mesec dana počela sa kritikom .
a što se tiče mexika i ta odluka zaslužuje poštovanje,ona je 2000 ispunila svoj politički cilj,skinula miloševića i dovela demokratiju na vlast,misleći da je njen poso gotovi da će sad stvari razumno da idu ,sklonila se i prepustila mesto malđima da nasztave dalje.kad se vratila videla čudo i zato se ponovo aktivirala.ja bar tako shvatam njen lik i delo.
a sad dal će bota da ode u pemziju i ,a morao bi po moralnim pravilima da se pomakne u stranu i da prepusti drugima stranku.neverujem u njegov moral.

..e pa ovako,da se razumemo, ja sam bila postovalac Vesne Pesic ali sam se razocarala bas kao ti u Tadica.. pojedinac ne moze mnogo sam da uradi za jedno drustvo a ona kad je tako pametna sto nije osnovala svoju stranku koja bi dobila milione glasova...lako je kritikovati a tesko nesto sprovesti u delo..btw ona je imala svoju stranku koja nikad nije mogla da dobije vise od 2% glasova..zahvaljujuci Vuku je usla u parlament prvi put a posle zahvaljujuci Djindjicu njena stranka je drzala sve poluge vlasti u ovoj drzavi..ako vec voli politiku sto nije nastavila da se bori u okviru ldp nego joj sad ni ldp ne valja a toma joj valja, toma koji je nosilac svega protiv cega se celog zivota borila..
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:47 20.05.2012

Re: e krki

Pa, mislim, pogledaj nam novog Predsednika.
Nit stabilnosti, nit kvaliteta ikakvog.
Nek i vlada bude u skladu s tim.


Milsis, kad je vec bal :)

Mislim, to je naše ogledalo. Naš presek. To smo trenutno mi.
Žao mi je.


Nisu presek vec im sistem ide na ruku.
Izracunaj procenat onih koji su zaokruzili SNS ili Tomislava Nikolica. Samo oni su njihove pristalice.
Nikolic je dobio oko milion ipo glasova. Srbija, kazu, ima oko 7 miliona glasaca.
Jesu li takvi vecina u Srbiji?
Zanemari trenutno obrazac po kom se nekome daje mandtat, izracunaj jesu li ti koji su ih zaokruzili vecina ili manjina.
Ovakav izborni sistem je krivo ogledalo, daje iskrivljenu sliku, na zalost.

hoochie coochie man hoochie coochie man 23:48 20.05.2012

Re: e krki

nego joj sad ni ldp ne valja

A valja li?
vilovuk vilovuk 23:54 20.05.2012

prava stvar

cult

Ipak, novi predsednik je pravo lice današnje Srbije, pravi presek stanja.

Da, dosta je bilo foliranja sa manekenom - preskupo smo to platili.
I hvala da je milome bogu da je taj dripac, taj prevarant, uzurpator i štetočina da je danas tresnuo glavom o ledinu.

Ako će to otrezniti političare, onda se danas desila prava stvar.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:00 21.05.2012

Re: prava stvar

Ako će to otrezniti političare


A ti cekas da se pojavi neki otreznjeni, plemeniti, humani politicar koji ce spasiti Srbiju?

Sto ti je mentalitet podanika koji ceka vodju ili gubitnika koji ceka spasioca.
Nemoj cekati dzaba, nema od tog nista. Takvi se javljaju jednom u nekoliko vekova ili nikad.
dragoljub92 dragoljub92 00:03 21.05.2012

Re: e krki

Ovakav izborni sistem je krivo ogledalo, daje iskrivljenu sliku, na zalost.

pa dobro a šta da je zakon da mora da izađe 51% i sledećih 10 godina ne izađe ,meni se sviđa engleski sistem izađeš ,izbroje se glasovi ko je dobio najviše taj je pobednik,skupština,svi su uredno dobili pozve,došlo njih 5 odlučilo i gotovo,ne sviđa vam se pašto niste došli da kažete da vam se ne sviđa.
nisam izašo na izbore jer sam hteo da opalim DS šakom u lice i uspeo sam,sad sa šljivu naoku nek se gledaju u ogledalo.toma ne može da uradi ništa gore od onog što je uradio tadić,ima da nastavi njegovu politiku prema eu a šta će u ovaj naš tamni vilajet da uradi po pitanju ekonomije to ni đavo ne može da se snađe.važno je da i tomini glasači vide da ovi predhodni nisu mogli da urade ništa kao što ni on neće na svim poljima od kosova,tajkuna,brisela.
ovo je 2012 ne 1991,vreme i prostor su drugačiji,a čini mi se da je toma zajedno sa dačićem užasno svestan toga.
JJ Beba JJ Beba 00:04 21.05.2012

Re: e krki

kažu:
vesna pešić je kriva za sve


baš moćna neka ženica hahahhaa

krivi su sami.
dragoljub92 dragoljub92 00:04 21.05.2012

Re: prava stvar

vekova ili nikad.

i odma ga ubiju
cult cult 00:05 21.05.2012

Re: prava stvar

Nemoj cekati dzaba, nema od tog nista. Takvi se javljaju jednom u nekoliko vekova ili nikad.


Hmmm...nešto razmišljam...ovaj je diplomirao i postao predsednik države u istoj godini.
Supermoći Izabranog kojeg svi Vilovuci Srbije čekaju...
mikimedic mikimedic 00:13 21.05.2012

Re: prava stvar

A ti cekas da se pojavi neki otreznjeni, plemeniti, humani politicar koji ce spasiti Srbiju?

Sto ti je mentalitet podanika koji ceka vodju ili gubitnika koji ceka spasioca.


a sto ti volis da ucitavas to je cudo jedno.
cult cult 00:28 21.05.2012

Re: prava stvar

http://www.nytimes.com/2012/05/21/world/europe/serbian-presidential-elections.html?_r=1

PARIS — Tomislav Nikolic, a nationalist and former cemetery supervisor, declared victory on Sunday in Serbia’s presidential runoff election, a surprising result that cast doubt on whether Serbia would remain on its path toward entry into the European Union or look east toward Russia.

Eh...a imali su Dabaja Buša. Šta su ti frustracije.
vilovuk vilovuk 00:28 21.05.2012

Re: prava stvar

cult
Nemoj cekati dzaba, nema od tog nista. Takvi se javljaju jednom u nekoliko vekova ili nikad.


Hmmm...nešto razmišljam...ovaj je diplomirao i postao predsednik države u istoj godini.
Supermoći Izabranog kojeg svi Vilovuci Srbije čekaju...


Pokažite malo dostojanstva u svom bolu za Tadićem: nemojte podmetati, ti i HCM. To je niskost.

U prvom komentaru sam rekao da je danas pala jedna velika laž. Hvala da je milome bogu.
I da će to, nadam se, delovati otrežnjujuće na političare.

Gde tu vi vidite čekanje spasitelja?
freehand freehand 00:32 21.05.2012

Re: prava stvar

U prvom komentaru sam rekao da je danas pala jedna velika laž. Hvala da je milome bogu.

Ako ga već zazivaš - piši Bog velikim slovom.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:35 21.05.2012

Re: e krki

pa dobro a šta da je zakon da mora da izađe 51% i sledećih 10 godina ne izađe


A koliko mislis da je realna ta opasnost da 10 godina ne izadje vise od 50%?
I ne mora to da bude jedini nacin da se spreci ovo sto sada imamo, da se sa petinom podrske bude predsednik sa ipak ozbiljnim ovlascenjima. Mozda neophodan donji prag dobijene podrske od ukupnog broja biraca ili neki slican mehanizam.
Ali sustina nije to vec sistemski onemoguciti partokratiju koja je generator ovog stanja da se u Srbiji politikom bave uglavnom oni koji su spremni na servilnost sefu kako bi se docepali neke pozicije.
Da li bi Boris Tadic uposte i bio predsednik mocne stranke da u vrhu te mocne stranke nisu kojekakvi Dulici, Nade Kolundzije i ostale intelektualne i moralne gromade?
Partokratija je proizvela stanje da u Srbiji iz stranaka, a time i iz politickog zivota, beze ili ih stranke odbacuju, licnosti sa nekim cvrstim licnim stavom. Ovde u politici prolazi iskljucivo osredjnost i kvalitet zvani nit smrdi nit mirise.

Partokratija je uzrok svih problema a ona se ne moze demontirati tako sto cemo cekati da se neka stranka profini pa odustane od toga, ili tako sto ce neko uleteti u neku stranku (Krkar u DS npr : )) napraviti dar mar u njoj i urediti je po svojoj zamisli. Tako bi je unistio u ovakvom sistemu. Njega, sistem treba menjati a jednostavno je, uvesti vecinski i partokratija ce poceti da se kruni a time ce se u politiku ukljucivati i neko sa vise ideja i dosledniji u njihovom sprovodjenju od, da izvinu, Milice Delevic i Jelene Trivan.
O naprednjacima da i ne govorim.
cult cult 00:37 21.05.2012

Re: prava stvar

Hvala da je milome bogu.


Vidi se novi diskurs.
Kako reče Predsednik u prvoj rečenici Prvog Obraćanja: "ima božje pravde".

Kako bih ti rekao, Vilovuče, nije problem smeniti Tadića. Već čime ste ga smenili.
Ja vam, naravno, čestitam, a svima nama želim puno sreće u narednih pet godina. Biće nam potrebna.

Uzgred, kako dovodjenjem onog na vlast možeš otrezniti bilo koga?
(retoričko pitanje, nepotreban odgovor)
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:39 21.05.2012

Re: prava stvar

a sto ti volis da ucitavas to je cudo jedno.


Sta ucitavam?
Covek kaze da se nada ili makar daje sansu da nesto otrezni politicare pa da tako otreznjeni valjda nesto poprave.
Ocito je da ceka neko cudo, da ceka nekog spasioca, da ceka nekog drugog da ga izbavi.
Tako se ponasaju gubitnici ili podanici.
mikimedic mikimedic 00:43 21.05.2012

Re: prava stvar




Ocito je da ceka neko cudo, da ceka nekog spasioca, da ceka nekog drugog da ga izbavi.
Tako se ponasaju gubitnici ili podanici.



a sto ti volis da ucitavas to je cudo jedno.

dragoljub92 dragoljub92 00:48 21.05.2012

Re: e krki

ma slažem se ja sa većinom toga što ti misliš ali narod je ovde ovakav i mora da nauči političare i sebe kako da bira,za ssad se bira emocijama i to stvara mogućnost da se političari ponašaju kao partokrate.
moraće još mnogo izbornih krugova i promašaja i kažnjavanja istih da bude da bi se i jedni i drugi uveli u pamet.
dokle god ne izlečimo kod sebe sindrom nušićevog poslanika nama neće biti dobro.
jesen92 jesen92 00:58 21.05.2012

Re: e krki

A valja li?
..a sta mu fali?niko nije idealan ali nikada ne bih poredila babe i zabe pa ne bih ni tomu sa cedom kakav god bio..ako neko hoce da se bavi politikom i da utice na dogadjanja u drustvu onda mora nekom da se pridruzi ili da stvori neku svoju opciju preko koje ce da utice na drustvo...e sad se vesna penzionerka setila da joj niko ne valja nego nam preporucila da probamo tomu a ona btw pola godine a mozda i vise zivi negde mnogo daleko odavde..
vilovuk vilovuk 00:59 21.05.2012

Re: prava stvar

freehand
U prvom komentaru sam rekao da je danas pala jedna velika laž. Hvala da je milome bogu.

Ako ga već zazivaš - piši Bog velikim slovom.

Ne. Bog iz uzrečica nije Bog (iz Biblije). Ustvari, ja mislim da boga treba pisati velikim slovom jedino u crkvenim tekstovima (znam da postoje pravopisna pravila ali postoje i neki principi, neka logika u svemu tome, zar ne).
U tekstu privatne prirode, ne moram poštovati pravila koja se protive logici (po mom mišljenju).
Tu smo stvar već jednom raspravili i baš me čudi da te ne mrzi da se oko toga opet preganjamo.
Hansel Hansel 01:05 21.05.2012

Re: e krki

mikimedic
duplom prevarom - prevareni su glasaci sps koji sigurno 2008. nisu glasali za koaliciju sa ds (vec sa srs), kao i glasaci ds.

Samo da konstatujem da se, po rezultatima parlamentarnih izbora 2012. sudeći, glasači SPS-a (Palmini i Krkini) 2008. na kraju nisu osećali prevarenim, ili bar veći deo njih, a nije se završilo na tome, nego na pridobijanju novih. Možda čak i iz redova glasača DS-a. A mnogi od tih jesu bili razočararani,a li to osećanje kod mnogih stoji još od kohabitacije, od ustupaka Dinkiću itd. itd...
dragoljub92 dragoljub92 01:13 21.05.2012

Re: e krki

e sad se vesna penzionerka setila da joj niko ne valja nego nam preporucila da probamo tomu a ona btw pola godine a mozda i vise zivi negde mnogo daleko odavde..

prvo nije se ona sad setila,priča ona od kad je došla iz mexika šta ne valja,drugo penzionerka ili ne,živi li ovde ili na marsu e potpuno nebitno jer su njene analize tačne.nju su iz penzije vratila sadašnja dešavanja a ne njena volja,ona je ispoštovala princip zapadne demokratije,kad osvojiš cilj ideš u penziju a ne ko tadić umesto da najavi ostavku on će i dalje da se bavi politikom,ej bre 2 predsednička mandata.kad je dosta?
vilovuk vilovuk 01:23 21.05.2012

Re: prava stvar

cult
Kako bih ti rekao, Vilovuče, nije problem smeniti Tadića. Već čime ste ga smenili.

Nikolić je govnjiva motka kojom je Tadić oteran.
Druge nije bilo, a Tadić je takvu motku i zaslužio.

O Nikoliću mislim isto što i ti, ali tvoje katastrofične prognoze su - izvini - prenemaganje.
jesen92 jesen92 01:48 21.05.2012

Re: e krki

prvo nije se ona sad setila,priča ona od kad je došla iz mexika šta ne valja,drugo penzionerka ili ne,živi li ovde ili na marsu e potpuno nebitno jer su njene analize tačne.

..ma slazem se ja da analiticari analiziraju ali politacari treba da deluju ..gospodja Vesna je politicar a ne analiticar s obzirom da je do juce bila u ldp..mogla je da napravi program da ldp dobije bar milion glasaca...Ja imam dobro pamcenje i secam se kako Djindjica nisu volele narodne mase pa se on dosetio i udruzio sa kurtom,murtom i Kostunicom koga je postavio za kandidata za predsednika a znao je da je ovaj smor i da ce ga kostati glave ali i je znao i da jedini on kao takav u tom trenutku moze da pobedi zlobu...zato je Djindjic bio i ostao politicar broj 1..
tyson tyson 05:40 21.05.2012

Re: e krki

el vesna kriva što je bota uništio đinđićev rad

Zanimljivo. Koji je to konkretno Đinđićev rad uništio?



cult cult 06:24 21.05.2012

Re: prava stvar

Nikolić je govnjiva motka


Prilično tačan opis.
No, motke ne bivaju predsednici.
Svaki od "osvešćenih" koji misli da će ovaj jadni čovek samo primati akreditive strašno se zajebo.

Tijanić i Blic nisu ništa naspram Radio Fokusa i Pravde.
Šutanovac nije ništa spram zamenika komandanta arkanove garde.
Čak je i Dulić mala beba ze Velju Selju i njegove čačanske razbojnike.
Pred nama su, u svakom slučaju, zanimljiva vremena.
Četiri, odnosno, pet godina duga.
Let's enjoy.
tyson tyson 06:28 21.05.2012

Re: e krki

prevareni su glasaci sps koji sigurno 2008. nisu glasali za koaliciju sa ds (vec sa srs),

Pa jes, toliko su prevareni da su kaznili Dačića i SPS sa 15% na ovim izborma. Eto, toliko se osećaju prevarenim.



alselone alselone 07:07 21.05.2012

Re: prava stvar

cult

Prilično tačan opis.
No, motke ne bivaju predsednici.
Svaki od "osvešćenih" koji misli da će ovaj jadni čovek samo primati akreditive strašno se zajebo.

Tijanić i Blic nisu ništa naspram Radio Fokusa i Pravde.
Šutanovac nije ništa spram zamenika komandanta arkanove garde.
Čak je i Dulić mala beba ze Velju Selju i njegove čačanske razbojnike.
Pred nama su, u svakom slučaju, zanimljiva vremena.
Četiri, odnosno, pet godina duga.
Let's enjoy.


Toma je nula u odnosu na Tadica i ekipu sa dvora utalozenu sa skoro svim medijima. Tomu cemo neuporedivo lakse da skinemo (cak i pre vremena ako bude trebalo) ako ne bude valjao (sto ce verovatno i biti slucaj).
cult cult 07:15 21.05.2012

Re: prava stvar

Tomu cemo neuporedivo lakse da skinemo (cak i pre vremena ako bude trebalo) ako ne bude valjao (sto ce verovatno i biti slucaj).


Jedna moja osvešćena drugarica koja, naravno, nije glasala, a koja je, naslutih, srcem bila uz Tomu, mi je isto ovo rekla neki dan.

I znaš kako...prošli put nam je za skidanje tih ljudi bilo potrebno 10 godina, četiri rata, nato pakt, dve izborne kradje i jedna revolucija.
alselone alselone 07:16 21.05.2012

Re: prava stvar

I znaš kako...prošli put nam je za skidanje tih ljudi bilo potrebno 10 godina, četiri rata, nato pakt, dve izborne kradje i jedna revolucija.


Toma je bio pajac u celoj onoj kliki. Sta je Toma naspram Slobe i Seselja, Mirka Marjanovica, Radomana...?
vojnicic vojnicic 07:24 21.05.2012

...

a čini mi se da je toma zajedno sa dačićem užasno svestan toga.

freehand freehand 07:24 21.05.2012

Re: prava stvar

cult
Tomu cemo neuporedivo lakse da skinemo (cak i pre vremena ako bude trebalo) ako ne bude valjao (sto ce verovatno i biti slucaj).


Jedna moja osvešćena drugarica koja, naravno, nije glasala, a koja je, naslutih, srcem bila uz Tomu, mi je isto ovo rekla neki dan.

I znaš kako...prošli put nam je za skidanje tih ljudi bilo potrebno 10 godina, četiri rata, nato pakt, dve izborne kradje i jedna revolucija.

Bogami, pustili smo Trola u kuću.
Ne znam koliko će žuriti sa revizijom sudskih procesa i posetom Legiji, ali će sigurno požutriti sa pregnućem na formiranju Vlade i zaokruživanjem procesa.
Pa onda da vidimo Kancelarije za brze odgovre i borbu protiv kriminala i korupcije.
Koštunac i njegovi hajvani rehabilitovali su i lečili rane nesrećnim junacima stradalim od podivljale Sablje, ovaj će verovatno da vraća imovinu Legiji, Šariću i družini.
Samo da se dovrši posao oko smene Tadićevih baraba.
alselone
I znaš kako...prošli put nam je za skidanje tih ljudi bilo potrebno 10 godina, četiri rata, nato pakt, dve izborne kradje i jedna revolucija.


Toma je bio pajac u celoj onoj kliki. Sta je Toma naspram Slobe i Seselja, Mirka Marjanovica, Radomana...?

To su mislili za Slobu '87, i za Šekija '89.
maksa83 maksa83 07:33 21.05.2012

Re: prava stvar

I znaš kako...prošli put nam je za skidanje tih ljudi bilo potrebno 10 godina, četiri rata, nato pakt, dve izborne kradje i jedna revolucija.

Moram da pitam - ko je prokockao sav taj pos'o pretvorivši državu u aparat za presipanje para u džepove Odabrane Ekipe?

Toma Diploma? Beli listići? Vesna Pešić?
freehand freehand 07:43 21.05.2012

Re: prava stvar

maksa83
I znaš kako...prošli put nam je za skidanje tih ljudi bilo potrebno 10 godina, četiri rata, nato pakt, dve izborne kradje i jedna revolucija.

Moram da pitam - ko je prokockao sav taj pos'o pretvorivši državu u aparat za presipanje para u džepove Odabrane Ekipe?

Toma Diploma? Beli listići? Vesna Pešić?

E vidi Makso: ne postoji način da se ta opklada učini adekvatno proverljivom, ali bih zaista bio spreman da se debelo opkladim da su priče o krađi i korupciji naduvane do besmisla.
Da, glupi i nadobudni Dulić je pravio idiotarije koje bodu kroz oči do u mozak. Da, ima korupcije i krađe, nameštanja tendera, nepotizma - ali ništa više no u okruženju, ili samo malo više no u nekim zemljama EU (ne obavezno Rumunija i Bugarska).
Na kraju, hajde da vidimo u narednih šest meseci koliko će im Toma iskopati kriminala.
Jednom smo već gledali taj film, sa Koštunicom i njegovima, sećaš se?
alselone alselone 07:44 21.05.2012

Re: prava stvar

To su mislili za Slobu '87, i za Šekija '89.


Moguce ali ja mislim da je Toma daleko od njih.

Uzgred, kad je iko od nasih politickih lidera birao broj 2 koji mu je alpari? Nikad. Toma je pajac.
omega68 omega68 07:45 21.05.2012

Re: prava stvar

čačanske razbojnike.

Pripazi malo šta pričaš, rasisto
cult cult 07:50 21.05.2012

Re: prava stvar

Pa, dobili ste spasioca svih tih tekovina.
Čestitam vam na izboru.
maksa83 maksa83 07:58 21.05.2012

Re: prava stvar

ali bih zaista bio spreman da se debelo opkladim da su priče o krađi i korupciji naduvane do besmisla.


:)

Corruption Perceptions Index

Da, glupi i nadobudni Dulić je pravio idiotarije koje bodu kroz oči do u mozak. Da, ima korupcije i krađe, nameštanja tendera, nepotizma - ali ništa više no u okruženju, ili samo malo više no u nekim zemljama EU (ne obavezno Rumunija i Bugarska).


Corruption Perceptions Index

Ne možeš da pustiš dripce u svojim redovima da vršljaju - bez posledica.

Korupcija je naravno sveprisutna (pričam o planeti) to funkcioniše tako što Država napravi neformalni ugovor sa narodom u fazonu "vi nas plaćate da radimo ovaj posao i mi ćemo da ga radimo najbolje što umemo, s tim da će naši malo da drpaju tu i tamo, to mu dođe kao neki bakšiš koji se ne pojavi na fiskalnom računu". Ovde se očigledno pojavio popriličan debalans u tom ugovoru. Po tebi - nije, po nekoj količini ljudi koja u ovome učestvuje - jeste. U toj igri percepcija - ju luz. Postoji samo jedno mesto na kom možeš da se žališ što je do te igre percepcija uopšte došlo - sa ovako drastičnim posledicama.
maksa83 maksa83 08:01 21.05.2012

Re: prava stvar

Pa, dobili ste spasioca svih tih tekovina.

"Spasioce tekovina" smo dobili još pre 4 godine kad je SPS vraćen u igru. Pomozi mi - ko ga je vratio u igru?
cult cult 08:04 21.05.2012

Re: prava stvar

omega68
čačanske razbojnike.

Pripazi malo šta pričaš, rasisto


znaš ona bajka o drevnim Srbima iz Mesopotamije, koji, cenim, danas žive oko Raške i Sjenice, Ali Baba i 40 razbojnika? E pa to je bila paralela na Velju i njegove pajtose.
alselone alselone 08:08 21.05.2012

Re: prava stvar

priče o krađi i korupciji naduvane do besmisla.


Toliko ima bezocnih primera na lokalu da se nikako ne bih slozio sa ovim. Par prica sam cuo (proverljivih i od bliskih prijatelja) da sam se zgrozio bahatoscu.
freehand freehand 08:10 21.05.2012

Re: prava stvar

alselone
priče o krađi i korupciji naduvane do besmisla.


Toliko ima bezocnih primera na lokalu da se nikako ne bih slozio sa ovim. Par prica sam cuo (proverljivih i od bliskih prijatelja) da sam se zgrozio bahatoscu.

Dobro.
A što taj Perica nikako da ode u policiju?
Ja sam se svojim očima nagledao i ušima naslušao fantastičnih priča. Koje su se ticale mojih prijatelja i koje baš nikakve veze sa mozgom nemaju. Ali su zgodne za pravljenje fame.

sevarlica sevarlica 08:10 21.05.2012

Re: e krki

Inače, sns-ovci, čujem, bacaju baklje na gradski odbor DS-a na Terazijama.
Njihova era počinje.


Nije istina, prolaze ljudi kolima Krunskom i sviraju, možda je pukla koja petarda, što ne opravdavam, ali setite se kako je padao prošli diktator i šta smo sve radili SPS-ovcima. Mnogo je besa u ljudima, bolje da bace koju petardu, nego da naprave neku veliku glupost.
alselone alselone 08:17 21.05.2012

Re: prava stvar

Dobro.
A što taj Perica nikako da ode u policiju?


Da se ne lazemo, znas da to tako kod nas ne ide. Prvo sto je policija korumpirana pa ga nece ni hapsiti a zatim ide sudstvo, ah sudstvo. Na kraju ces da dobijes samo otkaz, probleme da se zaposlis igde drugde u gradu a mozes i preko picke da dobijes, nije iskljuceno. Ostaces usamljeni heroj sa troje gladnih usti.

Znam par direktora javnih preduzeca u Novom Sadu gde zive (deo grada). Znam u kom delu grada su ziveli pre toga, sta su radili pre toga. Samo 4 godine je dovoljno.

Korupcija je prosla do najsitnijih pora i mislim da je jos gore a ne bolje od onog kako izleda.
freehand freehand 08:31 21.05.2012

Re: prava stvar

alselone
Dobro.
A što taj Perica nikako da ode u policiju?


Da se ne lazemo, znas da to tako kod nas ne ide. Prvo sto je policija korumpirana pa ga nece ni hapsiti a zatim ide sudstvo, ah sudstvo. Na kraju ces da dobijes samo otkaz, probleme da se zaposlis igde drugde u gradu a mozes i preko picke da dobijes, nije iskljuceno. Ostaces usamljeni heroj sa troje gladnih usti.

Znam par direktora javnih preduzeca u Novom Sadu gde zive (deo grada). Znam u kom delu grada su ziveli pre toga, sta su radili pre toga. Samo 4 godine je dovoljno.

Korupcija je prosla do najsitnijih pora i mislim da je jos gore a ne bolje od onog kako izleda.

A, onda ok.
Meni to liči na varijantu u kojoj se vrišti Ua lopovi dok se čovek učlanjuje u četvrtu stranku za tri godine, ne bi li se domogao mesta upravo u tom javnom preduzeću.
I kad se viče Ua korupcija zato što je u opštinu ugurana Perina svastika umesto moje, jer je Pera dao više.
Rekoh već, tako mi je pred prethodne izbore Branko Jocić, direktor Puteva Srbije, pričao kako će da dođu lopovi iz Žutog preduzeća...
cult cult 08:32 21.05.2012

Re: prava stvar

maksa83
Pa, dobili ste spasioca svih tih tekovina.

"Spasioce tekovina" smo dobili još pre 4 godine kad je SPS vraćen u igru. Pomozi mi - ko ga je vratio u igru?


Ako se dobro sećam gradjani Srbije na izborima. Ili grešim?
Glasali smo pre četiri godine tako da je najtmer varijanta bila srs-sps-dss-ns (ali baba i 40 razbojnika), a bolja varijanta ona koju smo dobili. Meni je, recimo, tada bilo izuzetno stalo da se ds dogovori sa spsom oko vlade isto kao što mi je sad bilo stalo da "cemetery supervisor" ne postane predsednik Srbije.
No, ovog puta ostah u značajnoj manjini. Kako na blogu, tako i u zemlji : )
alselone alselone 08:33 21.05.2012

Re: prava stvar

Rekoh već, tako mi je pred prethodne izbore Branko Jocić, direktor Puteva Srbije, pričao kako će da dođu lopovi iz Žutog preduzeća...



Ovo je vec nadrealizam!
freehand freehand 08:37 21.05.2012

Re: prava stvar

alselone
Rekoh već, tako mi je pred prethodne izbore Branko Jocić, direktor Puteva Srbije, pričao kako će da dođu lopovi iz Žutog preduzeća...



Ovo je vec nadrealizam!

Ne, to je hiperrealizam.
A mogu da te vodim i na piće u SUR Univerzitet u kome se magistriralo, doktoriralo, a polagani i neki pravosudni ispiti.
Od trojice naučnih radnika, samo je Velja na slobodi.

maksa83 maksa83 08:39 21.05.2012

Re: prava stvar

No, ovog puta ostah u značajnoj manjini. Kako na blogu, tako i u zemlji : )

Ajde ajde, vidiš sad kako je LDP-u. :)))))
cult cult 08:48 21.05.2012

Re: prava stvar

maksa83
No, ovog puta ostah u značajnoj manjini. Kako na blogu, tako i u zemlji : )

Ajde ajde, vidiš sad kako je LDP-u. :)))))

alselone alselone 08:56 21.05.2012

Re: prava stvar

A mogu da te vodim i na piće u SUR Univerzitet


Krajnje vreme bi bilo da odemo na pice.
freehand freehand 09:06 21.05.2012

Re: prava stvar

alselone
A mogu da te vodim i na piće u SUR Univerzitet


Krajnje vreme bi bilo da odemo na pice.

Ponssi sto evra, ako hoćeš magistraturu.
Jebi ga, prošlo je vreme besplatnog školstva.
mikimedic mikimedic 10:49 21.05.2012

Re: e krki

Samo da konstatujem da se, po rezultatima parlamentarnih izbora 2012. sudeći, glasači SPS-a (Palmini i Krkini) 2008. na kraju nisu osećali prevarenim, ili bar veći deo njih, a nije se završilo na tome, nego na pridobijanju novih.


sps glasaci iz 2012 sigurno nisu isto telo koje je glasalo 2008.

hajde jos jednom da crtamo - iz vizure prosecnog sps glasaca 2008. godine

da li je on na tim izborima glasao za a) proevropsku politiku i koaliciju sa ds ili b) antievropsku politiku i koaliciju sa radikalima?


mikimedic mikimedic 11:00 21.05.2012

Re: prava stvar

Tijanić i Blic nisu ništa naspram Radio Fokusa i Pravde.


samo sto postoji malecna razlika u uticaju.
mikimedic mikimedic 11:03 21.05.2012

Re: e krki

Pa jes, toliko su prevareni da su kaznili Dačića i SPS sa 15% na ovim izborma. Eto, toliko se osećaju prevarenim.


jel i tebi da crtam?

sps ima nove glasace. a dacic jeste uradio jedan maestralan posao, da ubedi svoje glasacko telo da promeni misljenje.

opet - iz vizure pre izbora 2008. - da li su ti glasaci onda glasali za koaliciju sa ds i 'evropsku' srbiju (sta god to znacilo)? ili za neke druge koalicije?


mikimedic mikimedic 11:05 21.05.2012

Re: prava stvar

Koštunac i njegovi hajvani rehabilitovali su i lečili rane nesrećnim junacima stradalim od podivljale Sablje, ovaj će verovatno da vraća imovinu Legiji, Šariću i družini.
Samo da se dovrši posao oko smene Tadićevih baraba.


a verovatno se vracaju i mira i marko, samo nesto ne znam da li je toma kriv i za to...
mariopan mariopan 11:16 21.05.2012

Re: e krki

ej bre 2 predsednička mandata.kad je dosta?

Ej bre i ovako upropašćena zemlja, kad je dosta?
sevarlica sevarlica 11:23 21.05.2012

Re: prava stvar

Dobro.
A što taj Perica nikako da ode u policiju?


Tako je moj Perica(tad bio pandur), otišao u policiju. Prijavio kolegu pa popušio otkaz.
Evo ga sad razvlači armaturu po beogradskim gradilištima.
Hansel Hansel 12:55 21.05.2012

Re: e krki

mikimedic
sps glasaci iz 2012 sigurno nisu isto telo koje je glasalo 2008. hajde jos jednom da crtamo - iz vizure prosecnog sps glasaca 2008. godine da li je on na tim izborima glasao za a) proevropsku politiku i koaliciju sa ds ili b) antievropsku politiku i koaliciju sa radikalima?

Pa, hajde, nacrtaj, sa sve dokazima, da li i koliko tadašnjih glasača SPS-a nije sad glasalo za SPS (mani ti to mitsko biće "prosečnog glasača"!)? Paralela s Palmom ti ništa ne znači? Pa, on bi izgubio u Jagodini da je glasačima bila važna koalicija s radikalima, nemoj mi reći da i on ima novo glasačko telo? Osim toga, da li se ti sećaš da je Dačić, posle učešća u prethodnim, koliko-toliko proevropskim vladama, a pred izbore 2012. (EDIT: treba 2008, bila je greška), obećavao kaoliciju sa SRS-om? Ja ne.

I, da li misliš da su glasači SRS-a odjednom postali proevropski orijentisani, ili je bar pola njih jednostavno išlo za Nikolićem - kud on, tu i oni?
mikimedic mikimedic 15:23 21.05.2012

Re: e krki

Osim toga, da li se ti sećaš da je Dačić, posle učešća u prethodnim, koliko-toliko proevropskim vladama, a pred izbore 2012, obećavao kaoliciju sa SRS-om? Ja ne.


ne. ja to nigde nisam ni rekao. a umesto logoreicnog komentara, sto mi nisi odgovorio na pitanje?
Hansel Hansel 16:19 21.05.2012

Re: e krki

mikimedic
ne. ja to nigde nisam ni rekao.

Pa, nisi, ali si sugerisao da su glasači SPS-a 2008. glasali protiv Evrope, boldovao si b) antievropsku politiku i koaliciju sa radikalima?
a umesto logoreicnog komentara,

Što gubiš živce?
sto mi nisi odgovorio na pitanje?

Objašnjavao sam ti zašto mislim da nisi u pravu...

Uf, napisao sam bio 2012. greškom, izvinjavam se ako je to bila tačka nesporazuma. Trebalo je 2008.
mikimedic mikimedic 17:22 21.05.2012

Re: e krki

Pa, nisi, ali si sugerisao da su glasači SPS-a 2008. glasali protiv Evrope, boldovao si b) antievropsku politiku i koaliciju sa radikalima?


pa hajde jos jednom, mozda po treci put upali - jel' su sps glasaci 2008. godine glasali za proevrospsku srbiju, i koaliciju sa ds?

ili su glasali za nesto drugo?



? Osim toga, da li se ti sećaš da je Dačić, posle učešća u prethodnim, koliko-toliko proevropskim vladama, a pred izbore 2012. (EDIT: treba 2008, bila je greška), obećavao kaoliciju sa SRS-om


uff sad tek vidim ovo - pa koja je koalicija prosecnom sps glasacu 2008. godine bila nesto podrazumevano - da nije je mozda obecavao koaliciju sa ds???

o cemu ti uopste pricas - o kakvom ucescu spsa u vladama pre 2008.???

jel sps tada bio opozicija ili ne?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana