Društvo| Istorija| Ljudska prava| Mediji| Politika

BOJKOT je uspeo!

Filip Mladenović RSS / 21.05.2012. u 01:40

Hajde da...
Hajde da...
Bojkot većine građanki i građana na predsedničkim izborima najzad je uspostavio princip smenljivosti vlasti u Srbiji.

Borisu Tadiću i svim političarima poput njega poslata je nedvosmislena poruka da se ne mogu kockati sa sudbinom čitave nacije i države i da kad-tad moraju položiti račune za sve.

Taj princip smenljivosti vlasti je toliko važan i toliko moćan, da potire, bolje reći nadjačava sve nelagodnosti i neprijatnosti zbog izbora Tome Nikolića za predsednika Srbije.

Svi zajedno, uz pomoć belih listića i bojkota, položili smo još jedan važan ispit iz demokratije. Uprkos medijskoj propagandi, i pored naopakog izbornog sistema, u inat tradiciji. Osvojena je još jedna bitna građanska sloboda, jemstvo za razvoj demokratskih institucija u Srbiji.

Međutim, meni nikada neće biti jasno zašto su Demokratska stranka i njen vođa tokom proteklih godina uradili toliko loših stvari koje su kompromitovale i vlastiti stranački program i skroman demokratski potencijal ove zemlje!? Zašto je Boris Tadić svoj predsednički kabinet pretvorio u paravladu i tako uzurpirao vlast? Zašto je svesno kršio Ustav i Zakon o predsedniku Republike Srbije zadržavajući predsedničku funkciju u svojoj stranci?

Zašto, hiljadu zašto? Dobiti sticajem istorijskih okolnosti toliku životnu i ljudsku šansu i tako je prokockati za kratko vreme je - NESHVATLJIVO!

Međutim, kada je Boris Tadić nakon priznanja poraza na predsedničkim izborima izjavio da neće biti premijer, možda sve u vezi sa njim i DS i nije toliko neshvatljivo. To najbolje objašnjava Vesna Pešić, u jednom odlomku intervjua radiju "Slobodna Evropa", 15. maja 2012:

"...Ja mislim da se on tu našao nekom igrom slučajnosti, da on nema mnogo sposobnosti. Evo ja ću vam odmah i reći zašto vidim da nema mnogo sposobnosti. On ima jednu hedonističku crtu. On voli da uživa kao predsednik, da se šeta okolo itd. Ali, da on stvarno hoće da se bavi politikom, što nije premijer onda? Brani li mu to neko? Pa, evo, sad je već mogao biti premijer. Zašto se kandidovao za predsednika? Ako bi sada čak i izgubio predsedničke izbore, on još uvek može da bude premijer A zašto neće da bude premijer? Pa, zato što tu treba da se radi. A on to neće, već hoće da bude predsednik i neodgovorno da se meša u ono u šta ne sme da se meša. To pokazuje da on nije ta ličnost koja stvarno hoće da zasuče rukave. On je mogao da ide na parlamentarne izbore i da se prebaci sa predsedničke funkcije na premijersku. Nije to uradio jer nije lud. Znate li vi šta znači biti premijer?! To znači da si „u rudniku", a on neće da bude u rudniku. On hoće da se meša gde hoće i da za to nikome ne odgovara, da subverzivno deluje i minira institucije, da ih dovede dotle da više gotovo i ne postoje, da radi šta hoće i da nije odgovoran ni za šta."

Atačmenti



Komentari (276)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

laziiprevare laziiprevare 01:48 21.05.2012

No comment

jesen92 jesen92 09:22 21.05.2012

Re: No comment

..hvala za ovu lepu fotku, vidi se da je ovo covek koji ce da zasuce rukave a ne samo da se setka..steta sto on nije premijer..
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 09:50 21.05.2012

Re: No comment

..hvala za ovu lepu fotku, vidi se da je ovo covek koji ce da zasuce rukave a ne samo da se setka..steta sto on nije premijer..

Amen
escherichije_colic escherichije_colic 12:01 21.05.2012

Re: No comment

..hvala za ovu lepu fotku, vidi se da je ovo covek koji ce da zasuce rukave a ne samo da se setka..steta sto on nije premijer..


Kad tako čovek postavi stvari, još smo i odlično prošli.
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:19 21.05.2012

Re: No comment

.
blogov_kolac blogov_kolac 00:53 22.05.2012

Re: No comment

validni validni 05:44 21.05.2012

Bojkota nije bilo...

Samo liči na bojkot, ali nije. Polovina građana Srbije nije izašla na glasanje zato što nije želela da glasa za manje zlo kao mnogo puta ranije.

Građani koji nisu glasali, nisu kaznili Tadića, nije im to bila namera, prosto nisu imali za koga da glasaju.

Nikolić se vara ako misli da je zapravo dobio izbore: dobio je nešto više od polovine izašlih, kojih je bilo manje od polovine upisanih. A to je mnogo malo - manje od četvrtine. Svako normalan bi morao biti svestan te činjenice. Naravno, jasno je da se tim trivijalnostima neće opterećivati, kao što ne bi ni Tadić, da je bilo obratno.

Dakle, pošto bojkota nije bilo, izbore je dobio Siguran glas. Glas onih koji od vlasti imaju opipljivu korist za sebe, svoju decu. Glas onih (sa obe strane), koji su imali ili očekivali ličnu korist od stranke kojoj daju glas.

Glas onih, koji su zauzeli radna mesta sposoblim i poštenim ljudima.

Strašno je što ih ima tako puno.
cult cult 06:33 21.05.2012

Re: Bojkota nije bilo...

validni, Aleksandar Todorovic Bekan


Znaju to svi Filipi Mladenovići Beograda.
U suprotnom bi ovaj tekst delovao iskrenije.
sevarlica sevarlica 07:42 21.05.2012

Re: Bojkota nije bilo...

A to je mnogo malo - manje od četvrtine. Svako normalan bi morao biti svestan te činjenice. Naravno, jasno je da se tim trivijalnostima neće opterećivati, kao što ne bi ni Tadić, da je bilo obratno.


Jeste malo, i Nikolić je to i rekao još pre par dana, očigledno je znao da će biti jako mala izlaznost i da će, ko god bude pobedio, imai sumnjivu legitimnost.
validni validni 08:55 21.05.2012

Re: Bojkota nije bilo...

cult
validni, Aleksandar Todorovic Bekan


Znaju to svi Filipi Mladenovići Beograda.
U suprotnom bi ovaj tekst delovao iskrenije.


Može li ovo malo da se elaborira. Ne znam na koji tekst se odnosi opaska o iskrenosti. Ili možda nije ni bitno?
cult cult 08:59 21.05.2012

Re: Bojkota nije bilo...

na koji tekst

Filipa Mladenovića.
A i nije bitno : )
validni validni 09:15 21.05.2012

Re: Bojkota nije bilo...

cult
na koji tekst

Filipa Mladenovića.
A i nije bitno : )

A, tako... Iskuliraće on to. Možda je i on rešio da ne komunicira na svom blogu.
albire0 albire0 09:20 21.05.2012

Re: Bojkota nije bilo...



validni
Samo liči na bojkot, ali nije. Polovina građana Srbije nije izašla na glasanje zato što nije želela da glasa za manje zlo kao mnogo puta ranije.

Građani koji nisu glasali, nisu kaznili Tadića, nije im to bila namera, prosto nisu imali za koga da glasaju.

Nikolić se vara ako misli da je zapravo dobio izbore: dobio je nešto više od polovine izašlih, kojih je bilo manje od polovine upisanih. A to je mnogo malo - manje od četvrtine. Svako normalan bi morao biti svestan te činjenice. Naravno, jasno je da se tim trivijalnostima neće opterećivati, kao što ne bi ni Tadić, da je bilo obratno.

Dakle, pošto bojkota nije bilo, izbore je dobio Siguran glas. Glas onih koji od vlasti imaju opipljivu korist za sebe, svoju decu. Glas onih (sa obe strane), koji su imali ili očekivali ličnu korist od stranke kojoj daju glas.

Glas onih, koji su zauzeli radna mesta sposoblim i poštenim ljudima.

Strašno je što ih ima tako puno.


Bolji komentar svega, od ovoga nisam video.. Hvala vam.
jesen92 jesen92 09:25 21.05.2012

Re: Bojkota nije bilo...

dobio je nešto više od polovine izašlih, kojih je bilo manje od polovine upisanih.
..49 zarez nesto nije vise od polovine izaslih..
mariopan mariopan 10:06 21.05.2012

Re: Bojkota nije bilo...


Dakle, pošto bojkota nije bilo, izbore je dobio Siguran glas. Glas onih koji od vlasti imaju opipljivu korist za sebe, svoju decu. Glas onih (sa obe strane), koji su imali ili očekivali ličnu korist od stranke kojoj daju glas.

Glas onih, koji su zauzeli radna mesta sposoblim i poštenim ljudima.

Strašno je što ih ima tako puno.

Strašno je što smo to znali i pre ovih izbora, upozoravali i pisali o tome da bojkot neće doneti očekivane rezultate baš zato što će ovi drugi discioplinovano glasati.

Ko je kažnjen ovakvim rezultatom? Tadić?
Mi smo kažnjeni, tek ćemo da vidimo koliko.
Ali zaista nisam pamentna koga od njih dvojice ne bih birala, oba su mi se smučili, i ne bih toliko drvlje i kamenje na birače, ovde su bila u izboru samo dva zla, ne zna se koje je gore, nismo ni imali koga da biramo, zato veliki broj ljudi nije ni izašao da glasa.
Nije uspeo bojkot, nisu zato ostali kod kuće.
Za komentar +1
validni validni 11:08 21.05.2012

Re: Bojkota nije bilo...

albire0

Bolji komentar svega, od ovoga nisam video.. Hvala vam.


Na žalost, u komentaru nema ničega dobrog. Nema na čemu. Nadam se da neće biti i drugi put
validni validni 11:12 21.05.2012

Re: Bojkota nije bilo...

jesen92
dobio je nešto više od polovine izašlih, kojih je bilo manje od polovine upisanih.
..49 zarez nesto nije vise od polovine izaslih..

Ja sam mu dod'o i Čiča Gliše. Vidim da mu ih iz DS pripisuju, pa kovelim kad nisu njihovi onda su valjda Tomini.
validni validni 11:47 21.05.2012

Re: Bojkota nije bilo...

mariopan

Strašno je što smo to znali i pre ovih izbora, upozoravali i pisali o tome da bojkot neće doneti očekivane rezultate baš zato što će ovi drugi discioplinovano glasati.


Disciplinovano su glasali i jedni i drugi. Nedostajali su glasovi za manje zlo. Oni su izostali zato što je razlika između dva zla postala neprimetna.

mariopan

Ko je kažnjen ovakvim rezultatom? Tadić?
Mi smo kažnjeni, tek ćemo da vidimo koliko.


Bilo koji rezultat bi nas jednako kaznio.
mariopan mariopan 11:57 21.05.2012

Re: Bojkota nije bilo...

Bilo koji rezultat bi nas jednako kaznio.

Znam, zato i ne krivim birače i narod, nisu ni imali izbora. Šta nam je to nam je.
Disciplinovano su glasali i jedni i drugi. Nedostajali su glasovi za manje zlo. Oni su izostali zato što je razlika između dva zla postala neprimetna.

Opet da se složim. Tako je.
jesen92 jesen92 12:30 21.05.2012

Re: Bojkota nije bilo...

Vidim da mu ih iz DS pripisuju, pa kovelim kad nisu njihovi onda su valjda Tomini.
..ma pusti DS slusaj sta kazu ljudi iz prve ruke..

validni validni 12:57 21.05.2012

Re: Bojkota nije bilo...

mariopan

Opet da se složim. Tako je.


Pa dobro, šta ćemo sad? Lepo smo se složili oko svega. Dijagnostikovali problem. Ispljuvali simsove ispod kandidatskih prozora. Amnestirali raju. I, šta sad?

Ja sam za, da se ide u šumu.
JJ Beba JJ Beba 13:04 21.05.2012

Re: Bojkota nije bilo...

Ali zaista nisam pamentna koga od njih dvojice ne bih birala, oba su mi se smučili,


ovo je summa summarum ovih izbora
validni validni 13:06 21.05.2012

Re: Bojkota nije bilo...

jesen92
Vidim da mu ih iz DS pripisuju, pa kovelim kad nisu njihovi onda su valjda Tomini.
..ma pusti DS slusaj sta kazu ljudi iz prve ruke..



Znači, istina je...
mariopan mariopan 13:09 21.05.2012

Re: Bojkota nije bilo...

validni
mariopan

Opet da se složim. Tako je.


Pa dobro, šta ćemo sad? Lepo smo se složili oko svega. Dijagnostikovali problem. Ispljuvali simsove ispod kandidatskih prozora. Amnestirali raju. I, šta sad?

Ja sam za, da se ide u šumu.


Mi šumom oni drumom?
Meni je važnije amnestija za raju, lako ćemo ako smo se tu složili, i ja sam za šumu.
mariopan mariopan 13:18 21.05.2012

Re: Bojkota nije bilo...

JJ Beba


Ovaj da ode a onaj da ne dođe.

E Bebo, nije to moglo da se desi, nerealno je, jedan bi došao kako god okreneš, da je moglo i ja bih to birala.
Ma i majmuna bih birala da je bio treća opcija samo ove ne bih.

Edit

Ali vama koji ste zagovarali bele listiće i koji ste nekada verovali u neke ideje, skidam kapu jer ste izgleda uradili šta ste naumili, kaznili ste neke stranke koje nadam se nećemo više gledati u tom izdanju, poslali poruku koja je jako zabolela. Vidim reakcije u javnosti na vašu akciju i drago mi je da je tako pogodila metu. Nisam mnogo verovala da će uspeti, zagovarala sam sasvim drugu opciju, (izađi pa glasaj za neke nove, male, nepoznate)...ali to već znaš.
JJ Beba JJ Beba 13:31 21.05.2012

Re: Bojkota nije bilo...

E Bebo, nije to moglo da se desi

nije. tadič i njegov stručni štab su se baš potrudili da izgube. kampnaja im je bila uvreda za mozak.
i trebalo je da izgube. ne samo zbog kampanje već zbog onoga što su radili, ili bvolje reči što nisu radili poslednjih 10 godina, nisu zaslužili da pobede.

a za tomu me zabole. njemu odavno želim sve nagore. oduvek. on nije moj predsednik.
mariopan mariopan 14:08 21.05.2012

Re: Bojkota nije bilo...

on nije moj predsednik.

Nije ni moj...
alselone alselone 14:12 21.05.2012

Re: Bojkota nije bilo...

on nije moj predsednik.


Cek, cek, ja kad sam govorio da Sloba nije bio moj predsednik onda ste mi objasnjavali redom kako je ubijano u moje ime.
Colin_bgd Colin_bgd 15:19 21.05.2012

Re: Bojkota nije bilo...

onda ste mi objasnjavali redom kako je ubijano u moje ime.

Pa naravno da jeste. Ubijano je u ime svih nas. Toma Nikolic je predsednik svih nas koji imamo (izmedju ostalih) pasose Republike Srbije... Sta je tu sporno?
jesen92 jesen92 15:24 21.05.2012

Re: Bojkota nije bilo...

Znači, istina je...

nije istina, nisu Tomini glasovi nego niciji..eno gore ti je JJ dala primer gde lepo pise..
JJ Beba JJ Beba 15:24 21.05.2012

Re: Bojkota nije bilo...

alselone
on nije moj predsednik.


Cek, cek, ja kad sam govorio da Sloba nije bio moj predsednik onda ste mi objasnjavali redom kako je ubijano u moje ime.


pa nije bio bio ni moj, ali ga je izabrao deo građana zemlje u kojoj živim. dali su mu mandadat da radi šta mu volja, pa i da ubija u naše ime. ti koji su ga izabrali slagali su se sa tom poltikom, mi ostali koji nismo visili smo po ulicama..no, ipak je ubijao u ime svih nas.

tako i toma, ja ga nisam birala, pre bih ruku odsekla, ali on je presednik. birali ga oni koji su izašli i glasali za njega. sve što bude radio radiće u ume svih nas..jbg demokratija
mikimedic mikimedic 15:28 21.05.2012

Re: Bojkota nije bilo...

ovo je summa summarum ovih izbora


meni je ipak summa summarum highlight you name it ono 'ne space vazeci'

e to je post oktobarska reformska pro eu srbija.
mikimedic mikimedic 15:29 21.05.2012

Re: Bojkota nije bilo...

Cek, cek, ja kad sam govorio da Sloba nije bio moj predsednik onda ste mi objasnjavali redom kako je ubijano u moje ime.



validni validni 16:05 21.05.2012

Re: Bojkota nije bilo...

jesen92
Znači, istina je...

nije istina, nisu Tomini glasovi nego niciji..eno gore ti je JJ dala primer gde lepo pise..


Uz uvažavanje JJ Bebe, koju cenim i poštujem (još je i fotku ubacila), bio sam sklon da poverujem Đilasu. Posle prvog kruga, bilo mu onako sve potaman, samo je rekao da ne razume poruku belh (i onih ilustrovanih) glasova. Razumeo bi (on, Đilas), da ljudi ostanu kući, da ni ne izlaze na izbore. To bi mu bilo onako - lako shvatljivo. Sa belim glasovima ima problem - ne kapira ih.

A-ha, rekoh ja, dakle može u nedelju da se plevi bašta (biće lepo vreme, rekoše), ne moram da se smaram, da me špricaju onom hemijom - njima je ionako svejedno. Nisam posle gled'o TV, do sinoć.

Kad sinoć, imam šta da vidim: prevario me Đilas! Onim njegovima nije bilo svejedno. Kažu ako's glas'o belo (crt'o, naistomugadođe)- dao si glas Tomi! Tadić se sinoć osvrn'o i na izlaznos'. Opleo po intelektualcima (k'o da mi ne znamo da tol'ko škole škodi), analitičarima... Shvatih - falio mu moj manje zao glas.

Zato sam ih pripis'o Tomi. Navukoh mu tako preko 50% od izašlih. Na osnovu 99,2% uzorka, naravno - moram i ja da postavim odstupnicu.
alselone alselone 16:47 21.05.2012

Re: Bojkota nije bilo...

Pa naravno da jeste. Ubijano je u ime svih nas. Toma Nikolic je predsednik svih nas koji imamo (izmedju ostalih) pasose Republike Srbije... Sta je tu sporno?


Ne znas sta je sporno?

Sporno je to da gomila NVO šibicara i još veća gomila dupeuvlakača šibicarima pokušava da progura tu tezu evo već 20 godina. Sporno je to da žele da bukvalno nametnu osećaj krivice pa čak i odgovornost čitavom narodu uključujući i mene koji sam u to vreme jeo pačija govna i mislio da su dudinje.

Zaključiću: ti možda prihvataš da je ubijano u tvoje ime. Ja ne prihvatam. U moje ime sigurno nije ubijano. I zapamti - ubijanje u nečije ime ne postoji i ne može se nametnuti.
alselone alselone 16:50 21.05.2012

Re: Bojkota nije bilo...

pa nije bio bio ni moj, ali ga je izabrao deo građana zemlje u kojoj živim. dali su mu mandadat da radi šta mu volja, pa i da ubija u naše ime. ti koji su ga izabrali slagali su se sa tom poltikom, mi ostali koji nismo visili smo po ulicama..no, ipak je ubijao u ime svih nas.

tako i toma, ja ga nisam birala, pre bih ruku odsekla, ali on je presednik. birali ga oni koji su izašli i glasali za njega. sve što bude radio radiće u ume svih nas..jbg demokratija


Bebo, što ne batališ tu jeftinu retoriku. Većina mu nije dala mandat da ubija. Ne daje se mandat za ubijanje. Dodatno - Slobek je i krao izbore od početka. I no, ne, nije ubijao i ime svih nas. To ne postoji. To on može da kaže, to ti možeš da kažeš, ali to ne znači da je takva stvar moguća. Ali dobro, ako ti smatraš da u tvoje ime jeste, onda OK, ja ne smatram.
alselone alselone 16:53 21.05.2012

Re: Bojkota nije bilo...

sve što bude radio radiće u ume svih nas


Malo si se, da prostis, zajebala. Nije "SVE" u ime svih nas.
Colin_bgd Colin_bgd 18:35 21.05.2012

Re: Bojkota nije bilo...

ubijanje u nečije ime ne postoji

Postoji, na zalost. Nije to stvar licnog prihvatanja ili ne, to je stvar definicije drzave...

Nemoj sad samo da me pitas, po kojoj to definiciji drzave...
JJ Beba JJ Beba 19:05 21.05.2012

Re: Bojkota nije bilo...


Uz uvažavanje JJ Bebe, koju cenim i poštujem (još je i fotku ubacila),

uvažavanje je obostrano

alselone alselone 19:10 21.05.2012

Re: Bojkota nije bilo...

Da li ti smatras da se u tvoje ima masakrira po Iraku i Avganistanu?
Colin_bgd Colin_bgd 21:07 21.05.2012

Re: Bojkota nije bilo...

Da li ti smatras da se u tvoje ima masakrira po Iraku i Avganistanu?

Mozemo da raspravljamo da li je to sto se tamo radi masakr ili nije, ali sta god tamo da se radi, radi se i u moje ime, kao i u ime svih ostalih britanskih drzavljana...
dragan7557 dragan7557 21:22 21.05.2012

Re: Bojkota nije bilo...

kao i u ime svih ostalih britanskih drzavljana..

Oh my, how British!? There are others as well!

cerski
Colin_bgd Colin_bgd 22:06 21.05.2012

Re: Bojkota nije bilo...

There are others as well!

Certainly...

Ali... da li su to svi?
b92fmember b92fmember 22:07 21.05.2012

Re: Bojkota nije bilo...

mariopan
on nije moj predsednik.

Nije ni moj...



Jeste, jeste, i moj i tvoj, on je sada naš predsednik.

al posle ebanije nema kaenje
alselone alselone 07:47 22.05.2012

Re: Bojkota nije bilo...

Mozemo da raspravljamo da li je to sto se tamo radi masakr ili nije, ali sta god tamo da se radi, radi se i u moje ime, kao i u ime svih ostalih britanskih drzavljana...


Mozemo da raspravljamo, ja cu krenuti od premise da se deli cvece a ti da se dele lizalice u Iraku i Avganistanu.

OK ako tako mislis. Ja sam do sada mislio da se rat vodi u ime korporacija koje ce kasnije da privatizuju te drzave i u ime globalnog i lokalnog (USA) uterivanja straha narodu ali ako ti kazes da se vodi u ime celokupnog naroda Britanije i Amerike onda sam zabezeknut. Kakvi to ljudi mogu da budu (svih 400 miliona!) koji podrzavaju ubijanja (i masakriranja, dizvines, kao i mucenja od Gvantanama pa do tajnih zatvora) evo vec vise od 10 godina. Tolika kolicina nacizma i fasizma me cudi od celokupnog naroda Britanije i Amerike.
Colin_bgd Colin_bgd 08:42 22.05.2012

Re: Bojkota nije bilo...

OK ako tako mislis. Ja sam do sada mislio da se rat vodi u ime korporacija koje ce kasnije da privatizuju te drzave i u ime globalnog i lokalnog (USA) uterivanja straha narodu ali ako ti kazes da se vodi u ime celokupnog naroda Britanije i Amerike onda sam zabezeknut. Kakvi to ljudi mogu da budu (svih 400 miliona!) koji podrzavaju ubijanja (i masakriranja, dizvines, kao i mucenja od Gvantanama pa do tajnih zatvora) evo vec vise od 10 godina. Tolika kolicina nacizma i fasizma me cudi od celokupnog naroda Britanije i Amerike.

"U ime" nije isto i ne podrazumeva "svi podrzavaju"...

Ali, verovatno je to i problem u Srbiji, sto se vecinski misli da je populacija jedne drzave samo skup pojedinaca slucajno zatecenih na tom prostoru, i da ta populacija nema mnogo veze sa time sta drzavna vlast i nad njima, i u ime njih radi...
maksa83 maksa83 08:45 22.05.2012

Re: Bojkota nije bilo...

Ali, verovatno je to i problem u Srbiji, sto se vecinski misli da je populacija jedne drzave samo skup pojedinaca slucajno zatecenih na tom prostoru

A zapravo je - šta?
alselone alselone 09:03 22.05.2012

Re: Bojkota nije bilo...

"U ime" nije isto i ne podrazumeva "svi podrzavaju"...

Ali, verovatno je to i problem u Srbiji, sto se vecinski misli da je populacija jedne drzave samo skup pojedinaca slucajno zatecenih na tom prostoru, i da ta populacija nema mnogo veze sa time sta drzavna vlast i nad njima, i u ime njih radi...


Nisam ni rekao da svi podrzavaju nego da svi snose odgovornost i krivicu. Celokupna* Amerika u Britanija snose odgovornost i krivicu za masakre u Iraku i Avganistanu, izivljavanja iz helikoptera, random pucanja na svatove, nove tehnike mucenja u Gvantanamu, tajne zatvore bez sudjenja, ponizavanja, kradju nafte, razaranje arheoloskih nalazista pravljenjem baza bas slucajno na tom podrucju... Zacudjen sam. MIslio sam da ste vi leader of the free world, cak i ti da li lider of the free bloggers, kad ono hladnokrvne ubice svi redom.

*od 7 do 77.

Potpuno se slazem sa tobom. Naravno da populacija ima veze sa onim sta drzavna vlast radi u ime njih. Zato sam ovo sve i napisao. Kako mozes da zivis u drzavi u kojoj sve to rade u tvoje ime? Kakav si ti to covek?
dragan7557 dragan7557 09:17 22.05.2012

Re: Bojkota nije bilo...


Colin_bgd
There are others as well!

Certainly...

Ali... da li su to svi?


Jesu! A jesu, jer nisu ustali protiv nasilja, koje se ratovima čini, njima i svim drugim, na ovoj planeti.

"U ime" nije isto i ne podrazumeva "svi podrzavaju".

Naravno da nije, ali dug je put do te spoznaje.
Ali, verovatno je to i problem u Srbiji, sto se vecinski misli da je populacija jedne drzave samo skup pojedinaca slucajno zatecenih na tom prostoru,

Kvantitativno gledano populacija jedne države jeste skup svih jedinki.

Kvalitativno je druga stvar.Treba li reći, da se u populaciji često brka kavlitativno i kvantitativno, što je i ovde slučaj?.
i da ta populacija nema mnogo veze sa time sta drzavna vlast i nad njima, i u ime njih radi...

Naravno da nema, a ovo stanje postaje jasnije ako tu dodaš, i: za čiji račun se nešto radi. A uvek se radi o tome za čiji račun ili u čiju korist.

cerski
alselone alselone 09:29 22.05.2012

Re: Bojkota nije bilo...

dragan7557

Naravno da nema, a ovo stanje postaje jasnije ako tu dodaš, i: za čiji račun se nešto radi. A uvek se radi o tome za čiji račun ili u čiju korist.

cerski


Aj da se i ja saglasim sa cerskim jednom pa da nam nebo padne na glavu. Cerski je ovde u pravu, sve se radi za racun gradjana jer ce to gradjani da plate na kraju, ovako ili onako, a ne u ime bez obzira sto NVO stakori i propratna klika zele to tako da predstave jer "u ime" nosi i moralnu odgovornost.
Colin_bgd Colin_bgd 13:30 22.05.2012

Re: Bojkota nije bilo...

A zapravo je - šta?

A zapravo je skup slucajno zatecenih pojedinaca koji su igrom slucaja odredjeni procenat pojedinacnosti sopstvene organske suverenosti devalvirali na drzavu, hteli-ne hteli... Iz toga dalje sledi... svasta... ali je ocigledno mlogo komplikovano...
Colin_bgd Colin_bgd 13:35 22.05.2012

Re: Bojkota nije bilo...

Kako mozes da zivis u drzavi u kojoj sve to rade u tvoje ime?

Istrenirala me rodna gruda, pa posle nje, logicno, nista nije tesko...
alselone alselone 15:45 22.05.2012

Re: Bojkota nije bilo...

Istrenirala me rodna gruda, pa posle nje, logicno, nista nije tesko...


Bome u odnosu na to sta se sada radi u tvoje ime i u ime tvoje porodice ono u rodnoj grudi je bio samo trening, dobro si rekao.
Colin_bgd Colin_bgd 20:49 22.05.2012

Re: Bojkota nije bilo...

Bome u odnosu na to sta se sada radi u tvoje ime i u ime tvoje porodice ono u rodnoj grudi je bio samo trening, dobro si rekao.

A, znaci ipak je nesto bilo malo preterano u nase ime od strane Srbije, dobro da si i ti na kraju to priznao...

A neznanje o tome sta se stvarno radi u zemljama koje si naveo (ne, nisu u pitanju plitke teorije zavere koje tebe fasciniraju, kao sto nije ni ono sto povrsno kazu BBC, CNN i ostali) ti necu uzeti za veliki minus...
alselone alselone 21:06 22.05.2012

Re: Bojkota nije bilo...

Pa zar nisi primetio da sam se jos skoro na pocetku saglasio sa tobom i poceo u drugom svetlu da gledam Amerikance i Britance. Jos uvek sam u soku.

A i jos me nesto fasciniralo, to valjda ide sa tim osecajem krivice i odgovornosti koje nesporno moras osecati, nekako si uspeo da me smestis u grupu onih koji veruju u nerazumne teorije zavere (verovanje u teorije zavere samo po sebi nije lose i samo drugosrbijanci misle da ne nikad u istoriji nisu dogodile) iako nisam ni jednom na blogu nista napisao u tom pravcu. To vam je valjda univerzalna diskvalifikacija za kojom potezete kad ostanete u cosku.
Colin_bgd Colin_bgd 07:37 23.05.2012

Re: Bojkota nije bilo...

alselone
Pa zar nisi primetio da sam se jos skoro na pocetku saglasio sa tobom i poceo u drugom svetlu da gledam Amerikance i Britance. Jos uvek sam u soku.

A i jos me nesto fasciniralo, to valjda ide sa tim osecajem krivice i odgovornosti koje nesporno moras osecati, nekako si uspeo da me smestis u grupu onih koji veruju u nerazumne teorije zavere (verovanje u teorije zavere samo po sebi nije lose i samo drugosrbijanci misle da ne nikad u istoriji nisu dogodile) iako nisam ni jednom na blogu nista napisao u tom pravcu. To vam je valjda univerzalna diskvalifikacija za kojom potezete kad ostanete u cosku.

Pa dobro, ti ocigledno znas sve, saterao si me u cosak. Slika sveta u kojoj svi beru cvece i sviraju harfe dok ne dodju zli amerikanci i britanci da ih masakriraju i pucaju na svatove je logicna za onoga ko posmatra svet iz kreveca, a u kome nijedan cosak nije tako daleko. Sad, sto su stvari za truncicu komplikovanije, a sto za tebe ta truncica predstavlja Mont Everest preko koga ti pogled nikad nece doseci, to nije moj problem. Ali, o tome se i radi. Osim da uhvatis nekog jadnika, kao sto sam ja, da na njemu kompenzaciono "moralises" nemas bogznasta drugo da ponudis... Ali da si vest u zamenama teza, to nije sporno...
alselone alselone 08:18 23.05.2012

Re: Bojkota nije bilo...

Pa dobro, ti ocigledno znas sve, saterao si me u cosak. Slika sveta u kojoj svi beru cvece i sviraju harfe dok ne dodju zli amerikanci i britanci da ih masakriraju i pucaju na svatove je logicna za onoga ko posmatra svet iz kreveca, a u kome nijedan cosak nije tako daleko. Sad, sto su stvari za truncicu komplikovanije, a sto za tebe ta truncica predstavlja Mont Everest preko koga ti pogled nikad nece doseci, to nije moj problem. Ali, o tome se i radi. Osim da uhvatis nekog jadnika, kao sto sam ja, da na njemu kompenzaciono "moralises" nemas bogznasta drugo da ponudis... Ali da si vest u zamenama teza, to nije sporno...


Sad me vec zabrinjavas. Pricinjavaju ti se reci koje nisam rekao. Nisam rekao da je svet mesto na kom svi beru cvece i sviraju harfe a najmanje da su to bili Irak ili Avganistan. Moraces pazljivije da pocenes da citas. Ja razumem da je to od stresa, krivice koju osecas zbog sebe i svoje porodice, ali moraces ipak vise da pazis.
Ne znam i o kojim zamenama teza pricas. Ja sam se samo saglasio sa tobom od pocetka i pricao istu pricu, bez skretanja sa teme. Ti si pokusao da skrenes temu i predstavis kako teza vazi u jednom slucaju dok ne vazi u drugim.

Ponovo koristis klasicne floskule za poentiranje - zamena teza, moj pogled ne doseze, nemam sta da ponudim, sve znam... jadno je to blogoprijatelju, jadno.


Colin_bgd Colin_bgd 08:39 23.05.2012

Re: Bojkota nije bilo...

Ti si pokusao da skrenes temu i predstavis kako teza vazi u jednom slucaju dok ne vazi u drugim.

Ne. Ti si odmah sa teme skrenuo na masakr, et al. Mozes da mislis da si se na istu vratio, ali to jednostavno nije tacno.

Ti si pokusao da skrenes temu i predstavis kako teza vazi u jednom slucaju dok ne vazi u drugim.

Vidis kako ne razumes sta ja pokusavam da ti kazem. Teza, naravno, vazi u svim slucajevima, a teza je, da ne bude zabune, da drzava sve sta radi, radi u ime svih svojih gradjana, i da tu nema 'opt out clause'.

Medjutim, nije sve isti slucaj... Zamena teza ti jeste vesta i suptilna, ali jeste zamena... Evo ostavljam ti da mi odgovoris i kazes, necu se ljutiti, cak ni sto si vec odavno i porodice uneo u igru. Ali dobro, nema problema, niski udarci ionako vise govore o onome ko ih daje, nego o onome ko ih ne uzvraca...

jadno je to blogoprijatelju, jadno

Slazem se, jeste jadno sa moje strane. Nismo svi tako vesti u sibicarenju, kao..., narocito ako i ne zelimo time da se bavimo...
alselone alselone 12:52 23.05.2012

Re: Bojkota nije bilo...

Colin_bgd

Ne. Ti si odmah sa teme skrenuo na masakr, et al. Mozes da mislis da si se na istu vratio, ali to jednostavno nije tacno.

Vidis kako ne razumes sta ja pokusavam da ti kazem. Teza, naravno, vazi u svim slucajevima, a teza je, da ne bude zabune, da drzava sve sta radi, radi u ime svih svojih gradjana, i da tu nema 'opt out clause'.

Medjutim, nije sve isti slucaj... Zamena teza ti jeste vesta i suptilna, ali jeste zamena... Evo ostavljam ti da mi odgovoris i kazes, necu se ljutiti, cak ni sto si vec odavno i porodice uneo u igru. Ali dobro, nema problema, niski udarci ionako vise govore o onome ko ih daje, nego o onome ko ih ne uzvraca...

Slazem se, jeste jadno sa moje strane. Nismo svi tako vesti u sibicarenju, kao..., narocito ako i ne zelimo time da se bavimo...



Sa teme nismo ni skretali iako se to tako tebi cini. Tema je jedna. To sto se tebi nije svidelo da isti princip koristimo i za druge slucajeve, to nije skretanje sa teme. I u pravu si, slucajevi nisu isti. Neki su mnogo gori iako je to po tebi opravdano.

Da zakljucimo:
Ti mislis da svi gradjani snose i krivicu i moralnu odgovornost za postupke vlade bez obzira na godiste, status, pol, ili bilo koju drugu karakteristiku. Na primer, Albanci sa juga Srbije snose krivicu i moralnu odgovornost za postupke srpske vojske u toku rata na Kosovu. Deca snose moralnu odgovornost i treba da osecaju krivicu kad odrastu za postuke vlade dok su bili u pelenama.
Ja mislim da je ovo NGO bullshit osmisljen da bi moglo da se kaze 'svi Srbi su krivi' i da gradjani jedino (nepravedno ili pravedno, to je sada pitanje) snose finansijske konsekvence postupaka, nista vise.

Moram da pozdravim smanjivanje broja klasicnih blogovskih pokusaja diskvalifikacije.
Aleksandar Todorovic Bekan Aleksandar Todorovic Bekan 06:07 21.05.2012

Zabluda!

Upravo suprotno, bojkotovali ste sami sebe i u toj kocki ste izgubili sve ono sto ste dobili 5. oktobra!

Tadica su izdali "njegovi", ali to je s druge strane napravilo vecu stetu, jer je dovelo do toga da pobedi jedna realno protuva.

A sta reci za one koji su glasali protiv tadica samo da bi mu terali inat kao kostunica i njemu slicni, a koje je briga za tomu, sramno je izabrati ove likove samo zbog inata prema ovim drugima, to je jadno
Pa i ovi sto su glasali za tomu, vrlo brzo ce shvatiti za koga su glasili!

Znaci, ovim vasim "bojkotom", izgubilo je gradjanstvo Srbije!

Osim ako vam je to vaznije nego sto je to dovelo da glupavi nikolic postane predsednik Vase zemlje!
man ray loves me man ray loves me 06:45 21.05.2012

Re: Zabluda!

Upravo suprotno, bojkotovali ste sami sebe i u toj kocki ste izgubili sve ono sto ste dobili 5. oktobra!

i couldn't agree more.
prosto ne mogu da verujem kako nesto ovako prosto izmice vecini tih "mudrih" i "lukavih" glasaca.
hvala bekane!

izabrati tomu, in today's day and age, posle svega sto znamo o tom coveku, pa to je meni neshvatljivo.
Aleksandar Todorovic Bekan Aleksandar Todorovic Bekan 06:52 21.05.2012

Re: Zabluda!

E imali su razlog, kazu, hteli su da kazne tadica, i tako omogucili da dodje nikolic, ali to im kao nije vazno, kakva glupost,!
man ray loves me man ray loves me 06:58 21.05.2012

Re: Zabluda!

slazem se. prosto je neverovatno koliko ljudi se primilo na tu "ideju", i gde bas za tomu da se uhvate, ne mogu da verujem.
dragan7557 dragan7557 07:32 21.05.2012

Re: o čemu ti to Filipe?

Borisu Tadiću i svim političarima poput njega poslata je nedvosmislena poruka

Slanje poruke ne znači da je ista i primljena, a ako je primljena ne znači da je pročitana, a ako je pročitana ne znači da je primalac i razumeo poruku. Političari su po pravilu, i po zadatku, funkcionalno nepismeni ljudi
poruka da se ne mogu kockati sa sudbinom čitave nacije i države i da kad-tad moraju položiti račune za sve.

Ako je silazak, na jednu stepenicu hijerarhije vlasti niže, za tebe polaganje računa, onda neka ti bude.

Jedna lasta ne čini proleće, je stara narodna, a Toma ne silazi sa vlasti čitaj, profesionalni politički komesar, pardon funkcioner, već više od 20 godina, Tadić ima nešto kraći "radni staž."

Ako si mislio, da će bilo ko koga pozivati na bilo kakvu odgovornost, polaganje računa onda si vrlo naivan. Uzgred polaganje računa traži IMF, a oni ne traže polaganje računa, već pare koje građani Srbije duguju.

"The world is a dangerous place not because of those who do evil, but because of those who look and do nothing."

Albert Einstein

Ukratko, ne bih ja na tvom mestu likovao.

cerski
sevarlica sevarlica 07:57 21.05.2012

Re: Zabluda!

Upravo suprotno, bojkotovali ste sami sebe i u toj kocki ste izgubili sve ono sto ste dobili 5. oktobra!


Ništa se nije dobilo 5.og oktobra, izborilo se. Možda si ti dobio.


Tadica su izdali "njegovi", ali to je s druge strane napravilo vecu stetu, jer je dovelo do toga da pobedi jedna realno protuva.


Kako nazivaš čoveka koji krši Ustav?? E to je protuva.

Znaci, ovim vasim "bojkotom", izgubilo je gradjanstvo Srbije!


Samo su neki zglajznuli sa pozicije, ništa više. Sunce je i jutros izašlo, što kaže Krkar, što je sasvim normalno.Otkud ti znaš ko pripada građanstvu???
escherichije_colic escherichije_colic 08:59 21.05.2012

Re: Zabluda!

Znaci, ovim vasim "bojkotom", izgubilo je gradjanstvo Srbije!


Ako Tadić stvarno odgovara onom citiranom opisu Vesne Pešić sa kraja teksta, onda i nismo bogznašta izgubili.
Atomski mrav Atomski mrav 09:22 21.05.2012

Re: Zabluda!

Znači, nisu krivi lopovi i barabe, krivi su glasači koji su bojkotovali izbore... Možda smo stvarno odsekli sebi onu stvar da bi napakostili selu, ali jebiga što Tadić i DS nisu vladali drugačije a mogli su? Ko je kriv Tadiću što mu je dupe zinulo na treći mandat, ko mu je kriv što su predsednički izbori raspisani pre vremena? Da je Tadić pre svih drugačije radio, ne bi sada Nikolić bio predsednik.
mikimedic mikimedic 09:40 21.05.2012

Re: Zabluda!

Osim ako vam je to vaznije nego sto je to dovelo da glupavi nikolic postane predsednik Vase zemlje!


drazi mi je glupavi nikolic na mestu predsednika od pametnog dacica na mestu ministra policije a sad i buduceg premijera. mislim, spocitavati bilo kome za izbor nikolica dok ti dacic sedi u vladi - za to stvarno treba biti...

idi brate na adu bojanu, i slikaj table restorana po crnoj gori. i guslaj malo. zanimljiviji si.

mikimedic mikimedic 09:42 21.05.2012

Re: Zabluda!

slazem se. prosto je neverovatno koliko ljudi se primilo na tu "ideju", i gde bas za tomu da se uhvate, ne mogu da verujem.


to pitaj tadica, koji je stvorio tomu, svojim maestralnim planom neutralizacije seselja, i kreiranjem 'svog omiljenog opozicionog politicara'.

e pa evo mu.
mikimedic mikimedic 09:42 21.05.2012

Re: Zabluda!

E imali su razlog, kazu, hteli su da kazne tadica, i tako omogucili da dodje nikolic, ali to im kao nije vazno, kakva glupost,!


a ni dacic i palma u vladi nisu vazni, jel da?

to nije glupost?


mikimedic mikimedic 09:48 21.05.2012

Re: Zabluda!

Kako nazivaš čoveka koji krši Ustav?? E to je protuva.




Otkud ti znaš ko pripada građanstvu???


dragan7557 dragan7557 11:44 21.05.2012

Re: Zabluda!

Aleksandar Todorovic Bekan 07:07 21.05.2012
Zabluda!
Upravo suprotno, bojkotovali ste sami sebe i u toj kocki ste izgubili sve ono sto ste dobili 5. oktobra!

E sad mi je lakše, kod vas vidim, nema samobojkota, a i svijetli 5 oktobar opstaje.

cerski
JJ Beba JJ Beba 15:26 21.05.2012

Re: Zabluda!

E imali su razlog, kazu, hteli su da kazne tadica,

pa nije dovoljno biti samo lep da bi se tri puta pobedilo. dva puta je ok, ali tri puta nikako
myredneckself myredneckself 15:42 21.05.2012

Re: o čemu ti to Filipe?

cerski
"The world is a dangerous place not because of those who do evil, but because of those who look and do nothing."

Albert Einstein

Tzv. Genovese syndrome ili bystander effect
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:18 21.05.2012

pad

jao, molim vas, a u vladavini BT je ostalo nesto od 5. oktobra, izuzev arogancije? milion ljudi u srbiji, pouzdanih dugogodisnjih glasaca DS sigurno nije toliko debilno da guta tadiceve price jos 4 godine. pritom, otkud je moguce da neko bude 12 godina predsednik? zato sto je bolji, lepsi, pametniji od drugih? i ti strahovi sa tomom? za 12 godina je stvoren takav sistem da ni ne postoji druga alternativa osim evrope. ekonomski ne moze biti gore nego sto je trenutnp, tako da ne vidim chemu ova tomofobija?
man ray loves me man ray loves me 07:30 21.05.2012

Re: pad

ne vidim chemu ova tomofobija

videces za sest meseci.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:47 21.05.2012

Re: pad

man ray loves me
ne vidim chemu ova tomofobija

videces za sest meseci.



sada sam ti zapisao ovo. ako ne bude nista drasticno "uau", onda vodis na pivo, kada dodjes iz amerike.

ja bih razmisljao da sam na mestu onih koji ce naslediti BT u narednih par godina o tome kako se vraca prokockano poverenje miliona glasaca.

kada smo mi lepo upozoravali ovde, pritom svi naklonjeni DS, jedino sto je stizalo zauzvrat su priche o moru ignorancije, cvecu i ljubichicama, dok je siromashtvo u srbiji bivalo sve razornije. odgovor elektorata je takav kakav je. ne verujem da je nikolic kapacitet da uvede nekakvu rusofilsku tiraniju. pokazala se jedna ozbiljna stvar na ovim izborima, a to je da su manipulatori poverenjem elektorata smenjivi. siguran sam da je ovo otreznjenje bolno iskustvo za BT.
man ray loves me man ray loves me 07:51 21.05.2012

Re: pad

ako ne bude nista drasticno "uau", onda vodis na pivo, kada dodjes iz amerike.

you got it.
a_jovicic a_jovicic 09:22 21.05.2012

Re: pad

man ray loves me
ne vidim chemu ova tomofobija

videces za sest meseci.

Dooobro ... i šta će da se desi u ovih šest meseci ... "kohabitacija" ... već vidjeno kad je BT bio preCednik a "neobavešteni" VK premijer ... i tad se dopisivali kabineti i "siroma" BT ništa nije mog'o da pokrene (a kol'ko se meni čini preCednik kod nas i treba da služi samo za protokolarne svrhe) ... što će reći ovo je situacija "I vuci siti i ovce na broju" ... DS pravi vladu (u koaliciji) ... Toma dobija "tron" na kome nemož' ništa gadno da pokrši ... Za razliku od VK - BD kohabitacije, sad' će situacija biti obrnuta tako da DS ako stvarno želi da uvede neke reforme to može i da učini.

Ako DS još uvek ne shvati šta smo im poručili i ne počne hitno da čisti šljam iz svojih redova ... desiće im se isto što i bivšem nam preCedniku ... češaće se gde ih ne svrbi kad im Ivica obori vladu pa na nekim vanrednim izborima SPS bude birao koalicionog partnera.

jesen92 jesen92 09:33 21.05.2012

Re: pad

za 12 godina je stvoren takav sistem da ni ne postoji druga alternativa osim evrope. ekonomski ne moze biti gore nego sto je trenutnp, tako da ne vidim chemu ova tomofobija?

..a ko je stvorio takav sistem?...toma i vucic koji su do onomad podrzavali one sto vole "patike za kosovo"?
freehand freehand 09:37 21.05.2012

Re: pad

Ako DS još uvek ne shvati šta smo im poručili i ne počne hitno da čisti šljam iz svojih redova ... desiće im se isto što i bivšem nam preCedniku ... češaće se gde ih ne svrbi kad im Ivica obori vladu pa na nekim vanrednim izborima SPS bude birao koalicionog partnera.

Prosto sam zadivljen ovim plimnim talasom dobrodušja, gde se toliki broj dobrih ljudi nudi da uredi unutarpartijske odnose u DS-u, sa svojim genijalnim programskim i kadrovskim rešenjima!
Pretpostavljam da si i ti isto tako oduševljen kad ti komšija ponudi da ti sredi brak i porodicu?

Uživaj, brate u pobedi svog predsednika i mani se lopova i korupcionaša.
Nek satrule, vi ćete sad svakako vladati večno glede svoje neporočnosti, kompetencija i vrlina u opštem smislu!
A verovatno će i Filipovi bojkotaši i qrocrtači sad putem Otpora, red je valjda da se njihovo pregnuće institucionalizuje i adekvatno valorizuje!


Atomski mrav Atomski mrav 09:49 21.05.2012

Re: pad

Prosto sam zadivljen ovim plimnim talasom dobrodušja, gde se toliki broj dobrih ljudi nudi da uredi unutarpartijske odnose u DS-u, sa svojim genijalnim programskim i kadrovskim rešenjima!
Pretpostavljam da si i ti isto tako oduševljen kad ti komšija ponudi da ti sredi brak i porodicu?


Nek' se dave u sopstvenim govnima, najsposobniji pacovi će isplivati, oni slabiliji će se podaviti. Big deal.
a_jovicic a_jovicic 09:57 21.05.2012

Re: pad

freehand

Prosto sam zadivljen ovim plimnim talasom dobrodušja, gde se toliki broj dobrih ljudi nudi da uredi unutarpartijske odnose u DS-u, sa svojim genijalnim programskim i kadrovskim rešenjima!
Pretpostavljam da si i ti isto tako oduševljen kad ti komšija ponudi da ti sredi brak i porodicu?

Loša ti analogija ... neću ja da sredjujem njihovu kadrovsku strukturu ... niti bilo koje druge partije ... i nisu mi oni komšije ... svi oni odreda su jednostavno prodavci (najčešće magle) ... a ja sam običan kupac ... E pa kad kupujem njihov "proizvod" hoću da ga kupim od prodavca koji ima najčistiju i najuredniju radnju ... da se ne otrujem.

Uživaj, brate u spobedi svog predsednika i mani se lopova i korupcionaša.
Nek satrule, vi ćete sad svakako vladati večno glede svoje neporočnosti, kompetencija i vrlina u opštem smislu!
A verovatno će i Filipovi bojkotaši i qrocrtači sad putem Otpora, red je valjda da se njihovo pregnuće institucionalizuje i adekvatno valorizuje!


"Moj" preCednik je taman kol'ko i tvoj ... ja sam glasao za "trećeg čoveka" potpuno svestan da ću morati da trpim bilo koga od one prve dvojice. Fascinira me DS-ovska opsednutost baba-rogom-Tomom i slepilo da ne vide da su sami krivi za ovu "packu" ... Nisu im krivi ni apstinenti ni "beli" listići nego sopstvena alavost ali su oni u paničnom strahu od "nečega". A još je bolje što se svi apartčiki prave slepi za brojke ... Alo ... nije Toma dobio brdo novih glasača i simpatizera ... jedva je pretek' Borisa "za prsa" ... i jedan i drugi su gadno izgubili "podanike" i prošli verovatno najgore u istoriji glasanja u kojima su bili kandidati ... pogledajte apsolutne brojke kad ih RIK bude "aminovao" pa možda i shvatite da procenti mnogo "lažu" ... izgubila su obojica, samo jedan malo manje.
hajkula1 hajkula1 10:00 21.05.2012

Re: pad

a_jovicic
[ ... DS pravi vladu (u koaliciji) ... Toma dobija "tron" na kome nemož' ništa gadno da pokrši ...


Pazi kad nisam sigurna ni za DS vladu u koaliciji

- Šta ako se pečurka predomisli? Bio mi sinoć sumnjiv Tomin osmeh na koaliciju.

niti da Toma ne može ništa gadno da pokrši (ima takav horoskop )


Ako DS još uvek ne shvati šta smo im poručili i ne počne hitno da čisti šljam iz svojih redova ... desiće im se isto što i bivšem nam preCedniku ... češaće se gde ih ne svrbi kad im Ivica obori vladu pa na nekim vanrednim izborima SPS bude birao koalicionog partnera.



To čišćenje će da potraje.
Čini mi se da nikada više neću dati glas DS. Njih smatram odgovornim za lopovsku privatizaciju i tajkunizaciju Srbije.






dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 10:04 21.05.2012

Re: pad

qrocrtači sad putem Otpora, red je valjda da se njihovo pregnuće institucionalizuje i adekvatno valorizuje!

Mmmmda, jeste, mi smo stranački jastrebovi.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:06 21.05.2012

Re: pad

jesen92

..a ko je stvorio takav sistem?...toma i vucic koji su do onomad podrzavali one sto vole "patike za kosovo"?


draga jeseni, barem si ti osoba koja je iznad ovih pukih ostrascenosti, i sagledavas opsti interes Drzave Srbije iznad svega.

nisu toma i vuchic, ali jesu koshtunica, ilic, dachic, palma, dinkic (po meni je poslednji ljigavija politichka persona od Predsednika Nikolica, jer je potonji si/u/rov, ali si barem nachisto sa njim uvek, za razliku od sofistikovanih i visokoedukovanih paroljuba). uostalom, novi sad je imao fobiju kada je "nasha maja" postala gradonachelnica, predvidjana je apokalipsa, "josh 6 meseci", pa je maja odsluzila, smenjena je demokratskim putem, u medjuvremenu je napustila svoje ideolosko jezgro, deradikalizovala se, a Novi Sad je preziveo. zato ne verujem u ove doomsday scenarije. mislim da je dobar razvoj za DS. stvar je jednostavna: vladavina DS je razocarala 1 milion pouzdanih glasacha DS, i Tadic je smenjen.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:08 21.05.2012

Re: pad

Atomski mrav


Nek' se dave u sopstvenim govnima, najsposobniji pacovi će isplivati, oni slabiliji će se podaviti. Big deal.


ti si nadmashio chak i mene zgadjenoshcu politicharima i partijama. :)
Atomski mrav Atomski mrav 10:15 21.05.2012

Re: pad

ti si nadmashio chak i mene zgadjenoshcu politicharima i partijama. :)

Da parafraziram Zorana Radmilovića iz predstave Radovan III: Nismo bili u govnima, sad odjedanput jesmo...?

Milan Karagaća Milan Karagaća 10:21 21.05.2012

Re: pad

Prosto sam zadivljen ovim plimnim talasom dobrodušja

Ipak treba biti objektivan pa reći da i za DS i za Tadića važi ona narodna "Sam pao sam se ubio".Još 2006.sam napisao da ko sa djavolom tikve sadi o glavu mu se razbiju.DS je u prvi plan stavila marketing, tehniku ostanka na vlasti a zaboravila da se profiliše kao moderna stranka pa se svela na interesnu grupu i preduzeće.Lažni marketing je zavaravao. Rekao sam i tada da se DS ne može takmičiti u odanosti pravoslavlju sa DSS-om ili nacionalizmom sa SRS i drugima. DS-om su zavladali u odelo obučeni otporaši koji nemaju ideologiju niti ih interesuje stranka samo funkcije i vlast i, što je najgore, dolaženje na visoke funkcije bez ikakvog normalnog postupka i redosleda poteza.Zar je neko stvarno ozbiljan a očekivao je da će g-đa Trivan i Kolundžija da plene birače svojom nabusitošću i demagogijom.
I tako, dok je DS bila u procesu devolucije SNS je bila u procesu evolucije, odbacivala nebuloze koje su očigledne i približavala se slici ozbiljne stranke.Drugo, uvek onaj ko je na vlasti i dok je na vlasti svojim činjenjem i nečinjenjem najviše utiče kako će proći na sledećim izborima.Arogancija uvek bude prezrena.
Eto tako dođe vreme da se i Tadić i Nikolić zahvale svojim savetnicima, svakom prema zaslugama.
Bilo kako bilo, na izborima je Tadić kažnjen a Nikoliću je data šansa pa neka je iskoristi i uradi ono što je obećavao.
Prema tome, Nikolić je izabran većinom i ima da se poštuje odluka većine i on kao predsednik.
mikimedic mikimedic 10:22 21.05.2012

Re: pad

Pazi kad nisam sigurna ni za DS vladu u koaliciji

- Šta ako se pečurka predomisli? Bio mi sinoć sumnjiv Tomin osmeh na koaliciju.


i sta je sporno u tome? naravno da treba da se predomisli, i dozvoli formiranje vlade koja ce imati podrsku vecinske srbije.

ili smatras da manjina treba da vlada?
mikimedic mikimedic 10:23 21.05.2012

Re: pad

jednom da se u potpunosti slozim sa karagacom. preporuka za ceo komentar.
freehand freehand 10:26 21.05.2012

Re: pad

dobrosavljevic_m
qrocrtači sad putem Otpora, red je valjda da se njihovo pregnuće institucionalizuje i adekvatno valorizuje!

Mmmmda, jeste, mi smo stranački jastrebovi.

A što, hoćeš da kažeš da sam ja stranački jastreb?

mariopan mariopan 10:27 21.05.2012

Re: pad

man ray loves me
ne vidim chemu ova tomofobija

videces za sest meseci.

Pa videćemo svi.
Ali, realno, za 6 meseci ni Isusa da smo develi na vlast ne bi mogao da popravi štetu koju su ove štetočine napravile? Što je najgore, tu štetu će oni nastaviti da prave, nisu oni izgubili izbore, samo je "maneken" na čelu države ružniji.
Trebaće nam decenije da se oporavimo od Tadićevih jahača apokalipse a stižu nam novi, alavi kao i oni prvi?
Za Tomu je direktno kriv Tadić i bratija, ne glasači.
Imati nedoraslo derište za predsednika u dva mandata, pa mu dati i treći mandat da se igra predsednika je debilno.

A od Tome se lično ježim i ne mogu da verujem da je pobedio, ipak, i za to mi je kriv Tadić.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 10:29 21.05.2012

Re: pad

A što, hoćeš da kažeš da sam ja stranački jastreb?

Hoću da kažem ovo neobična opaska od nekog ko hoće sam da bude shvaćen kao "nestranačka blogoličnost". Ne vidim zašto smo mi, kurocrtači, više sumnjivi od tebe u tom smislu.
maksa83 maksa83 10:39 21.05.2012

Re: pad

Nek satrule, vi ćete sad svakako vladati večno glede svoje neporočnosti, kompetencija i vrlina u opštem smislu!


Frihende, molim te prestani da plačeš, opet mi teško da gledam.

Jesam onomad pre pola godine tvrdo obećao Krstiću da ću da otpustim Tadića, a on me nije ozbiljno ukapirao? (cena moje inherentne neozbiljnosti)

Evo sad obećavam tebi da ću da otpustim VD Nikolića, ali moraš da prestaneš da kukaš - to me defokusira.
freehand freehand 10:40 21.05.2012

Re: pad

dobrosavljevic_m
A što, hoćeš da kažeš da sam ja stranački jastreb?

Hoću da kažem ovo neobična opaska od nekog ko hoće sam da bude shvaćen kao "nestranačka blogoličnost". Ne vidim zašto smo mi, kurocrtači, više sumnjivi od tebe u tom smislu.

Nisam ja nikog proglašavao sumnjivim. jednostavno mislim da se mnoštvo ljudi iz poze i frasa ponelo nezrelo.
Jednostavno, drugi krug predsedničkih izbora je uvek ili-ili. Ako već izlaziš - glasaj za svog kandidata. Ako je to Nikolić - pa ok. Legitimna stvar. Sve je po zakonu. Sa tim što je i neizlazak neka vrsta glasanja. kao i žvrlja.
Beli listići i qrčići izgledaju kao farsična folirancija i prenemaganje. Uostalom, na tu temu je mnogo bolje govorio i pisao Teofil Pančić, a i Vojin Dimitrijević jutros u "Hoću da znam".

Uostalom - besan sam. Kao što sam bio kad je Koštunica postao predednik Vlade /04, kao kad je Dačić ušao u Vladu '08. Samo sad još mnogo više. Plus što sam sad i uplašen.


Jesam onomad pre pola godine tvrdo obećao Krstiću da ću da otpustim Tadića, a on me nije ozbiljno ukapirao? (cena moje inherentne neozbiljnosti)

Evo sad obećavam tebi da ću da otpustim Nikolića, ali moraš da prestaneš da kukaš - to me defokusira.

Maksimoviću, fakju.
alselone alselone 11:01 21.05.2012

Re: pad

jednom da se u potpunosti slozim sa karagacom


Ja idem da kupim konzervisau hranu, flasiranu vodu, baterije, gas masku... ko zna sta nam se sprema.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 11:01 21.05.2012

Re: pad

ljudi iz poze i frasa ponelo nezrelo.

Moja oba roditelja su izgubila posao u proteklih nekoliko godina zbog grozomorne privatizacije u firmi koja je stoički preživela čak i Miloševića. Onda su osnovali privatnu malu firmu koja opstaje na mišiće. Čega smo se sve nagledali na tenderima (ma samo u poslednjih dvadeset dana!) ovde neću da pišem, ovo je već previše prenemaganja od mene.

Uglavnom, zavidim ti na tome što još uvek možeš da budeš uplašen.
alselone alselone 11:07 21.05.2012

Re: pad

Moja oba roditelja su izgubila posao u proteklih nekoliko godina zbog grozomorne privatizacije u firmi koja je stoički preživela čak i Miloševića. Onda su osnovali privatnu malu firmu koja opstaje na mišiće. Čega smo se sve nagledali na tenderima (ma samo u poslednjih dvadeset dana!).


Isti slucaj kod mog caleta!
maksa83 maksa83 11:09 21.05.2012

Re: pad

alselone
jednom da se u potpunosti slozim sa karagacom


Ja idem da kupim konzervisau hranu, flasiranu vodu, baterije, gas masku... ko zna sta nam se sprema.

E, nije zezanje, kupuj. Idem jutros po uredno potšišanom i lepo posečenom Bulevaru i vidim ispred sebe tipa u onim stounuoš farmerkama, pa još jednu ribu malo dalje, što je moda iz vremena Milke Planinc, 1982-1986, dakle restrikcije, stabilizacija (to ti je fensi ime za odsustvo osnovnih stvari u radnjama i struje u žicama). Dakle, već se oseća ovo od sinoć!

Neka ostane zapamćeno da je počelo sa povratkom stounuoš džinsa!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana