Politika| Satira| Umetnost

Više od ogledala

Jelica Greganović RSS / 21.05.2012. u 13:25

blato-300x224.jpg

BEOGRAD, 21. maj 2012, (Njuz) – Odmah pošto su saznali da je na predsedničkim izborima u Srbiji pobedio kandidat Srpske napredne stranke Tomislav Nikolić, beogradski intelektualci počeli su širom centra grada da prave Borisa Tadića od blata.

Doskorašnjeg predsednika Srbije i prvog čoveka Demokratske stranke od blata su najpre počeli da prave intelektualci okupljeni oko profesorke Srbijanke Turajlić u Tašmajdanskom parku.

- Tačno je da smo mesecima unazad pozivali ljude da ne izadju na izbore, ali nismo baš očekivali da Tomislav Nikolić zaista pobedi. Tek kada smo na televiziji iza Nikolića videli Kemiša i sve one face shvatili smo šta se dogodilo. Istog momenta počeli smo da pravimo Borisa Tadića od blata i za sad nam baš dobro ide – rekla je novinarima profesorka Turajlić.

Na drugom kraju grada, na Topčideru, Borisa Tadića od blata prave Vesna Pešić i njeni istomišljenici iz kraja.

- Jesam rekla sam da ću na izborima glasati za Nikolića, ali pobogu, niste valjda to shvatili ozbiljno! Taj čovek i ona bulumenta likova oko njega zemlju će vratiti u devedesete – promrmljala je Vesna Pešić, dok je umazanim rukama brisala znoj sa kaljavog lica.

Kako nezvanično saznajemo Borisa Tadića od blata već su počeli da prave i u drugim delovima grada, pa ga tako u Zvezdarskoj šumi pravi Petar Luković, a u Čuburskom parku ekipa okupljena oko „Peščanika“.

 

Read more...



Komentari (298)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

jesen92 jesen92 13:29 21.05.2012

...

..
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:33 21.05.2012

Re: ...

Majstori
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:09 21.05.2012

Re: ...

ја се надам да ви већ знате да се ти из њуза увек нешто шегаче.
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:55 21.05.2012

Re: ...

ја се надам да ви већ знате да се ти из њуза увек нешто шегаче.

Stvaaarno?
marco_de.manccini marco_de.manccini 18:58 21.05.2012

Re: ...

mrtav sam ozbiljan.
escherichije_colic escherichije_colic 18:58 21.05.2012

Re: ...

Moša ... a ja mislio stvarno Srbijanka i Vesna prave Borisa od blata.
korcagin korcagin 20:22 21.05.2012

Re: ...

u svakoj šali ima i malo šale
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:43 21.05.2012

Re: ...

mrtav sam ozbiljan.

Javiću im...možda ne znaju.
gary.cooper gary.cooper 09:56 22.05.2012

Re: ...


Javiću im...možda ne znaju.


Znaju oni.

A znaju i sa kime imaju posla:

DS: SNS je stranka sa velikim koalicionim potencijalom i iskrenom evropskom orijentacijom





Kako Njuz prenosi:

Srpska napredna stranka predstavlja partiju sa ogromnim koalicionim potencijalom i iskrenom evropskom orijentacijom i mi smo otvoreni za svaku saradnju sa svim snagama koje se tako jako zalažu za evropske integracije naše zemlje, saopšteno je večeras iz Demokratske stranke.

"Naprednjaci su evropski kurs negovali tokom svih godina postojanja, što se ogledalo i u Nikolićevim čestim posetama Briselu, gde je bio češće čak i od lidera DS-a Borisa Tadića. Osim toga, SNS je ovladala potencijalom za formiranje vlade kakva je Srbiji potrebna, a kakvu i mi želimo i u kojoj bismo rado participirali, ukoliko bude potrebe za iskustvom i znanjem koje su naši kadrovi stekli tokom proteklih godina kada smo obavljali vlast" – navodi se u prvom postizbornom saopštenju DS-a.

...

"Naša kampanja konstrasta bila je zapravo test koji je Nikolić položio sa najvišim ocenama, istim onakvim kakve je dobijao na ispitima tokom studija. Demokratska stranka je spremna da svoj izuzetan demokratski kapacitet udruži sa još izuzetnijim kapacitetom koji poseduje Srpska napredna stranka" – naveli su u Demokratskoj stranci.






vesna7592 vesna7592 10:07 22.05.2012

Re: ...

uf...da nije žalosno bilo bi smešno...

frktala sam na žute naglas, prvi put u gotovo 20 god mog biračkog prava nisam glasala za njih već za ldp, ali sam u nedalju ipak birala manje zlo

već mi je dovoljno muka od ovog rezultata, još bih pojela svoje (znate već šta)da nisam otišla u nedelju ili ubacila beli listić


juče naletim na neku strau vest na netu, sajam neki, nešto bzvz..ali počinje sa predsednik srbije boris tadić posetio...bilo mi došlo da plačem, kad pomislim na 5 narednih godina i vesti o "predsedniku srbije tomislavu nikoliću"

sramota, bre, ljudi

da ide po svetu i predstavlja nas
predatortz predatortz 10:15 22.05.2012

Re: ...

juče naletim na neku strau vest na netu, sajam neki, nešto bzvz..ali počinje sa predsednik srbije boris tadić posetio.


E, vidiš, mene je baš to iritiralo. Te predsednik ovo, te predsednik ono. Predsednik u atlet majici prima vakcinu, predsednik drži lopatu i uči ljude koji ceo život grade mostove kako treba raditi, predsednik drži predavanje seljacima kako treba zemlju raditi...
Često sam se pitao živim li ja to u Enver Hodžinoj Albaniji !

Druga, dobra stvar koja će proizaći iz ove situacije je ta da će se izvršna vlast vratiti tamo gde joj je i mesto - U Vladu.
Ne pamtim da je neko toliko izlazio iz svojih nadležnosti kao bivši nam predsednik.

Nadam se da se to neće ponavljati.
vesna7592 vesna7592 10:23 22.05.2012

Re: ...

sve to jes'...izgubili su bili kompas načisto, i kolektivno i on ponaosob...i nervirale su me te vesti...sve to stoji...ali kad pomislim na 5 godina vesti, i što je još gore, slika novog prešjednika, muka me 'vata


a tadić sad, ne bi trebao da seda u premijersku fotelju ni pod razno, neka đilasa sa neko ubedi ako ikako skrpe tih 126

ps

Ne pamtim da je neko toliko izlazio iz svojih nadležnosti kao bivši nam predsednik.

pamtimo, pamtimo...al' da mu ime ne spominjem
predatortz predatortz 11:18 22.05.2012

Re: ...

Ne pamtim da je neko toliko izlazio iz svojih nadležnosti kao bivši nam predsednik.


pamtimo, pamtimo...al' da mu ime ne spominjem



Pazi, on je nadležnosti selio za svojom funkcijom. Nastojao de da da privid legalnosti. Njegovi premijeri nisu bili predmet opšte sprdačine, sticao se dojam da o nečemu odlučuju...

Čak i on ( da se ne izjašnjavam o njemu sočnim srpskim jezikom, mrtav je ) je držao privid da je vlast podeljena na zakonodavnu,sudsku i izvršnu.
gary.cooper gary.cooper 11:26 22.05.2012

Re: ...


a tadić sad, ne bi trebao da seda u premijersku fotelju ni pod razno, neka đilasa sa neko ubedi ako ikako skrpe tih 126



Da imaju pameti (kao što je nemaju) i poštenja, pa da budu kakva-takva poštena opozicija naredne četiri godine, pa da kako-tako skrpe nešo malo ugleda... ali, nemaju oni petlju za to.

Što reče Tanja Bošković nedavno, oni "...rade za svoje alave zadnjice"

Sva je prilika da će DS nastaviti sa politikom samo-srozavanja.

Inače, pored Njuza (koji sam tamo gore naveo) i druge novine pišu slično:

Velika koalicija postaje moguća



Iz teksta:

...treba očekivati formiranje „šire“ koalicije i da postoji mogućnost da je čine SNS, DS, SPS. To bi bila „politička i ekspertska vlada, s dvotrećinskom podrškom u parlamentu“, kaže Janjić.





pedjalon pedjalon 12:40 22.05.2012

Re: ...

I sad ga "predlažu" za predsedniaka vlade!
Ma, dokle više?
Ako ga je ovaj čovek pobedio...
Pametnom jednom dosta.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:40 22.05.2012

Re: ...

sramota, bre, ljudi

da ide po svetu i predstavlja nas


Nema brige, od Jeremica tesko da Srbiju moze ko gore da predstavlja u svetu.
vesna7592 vesna7592 13:50 22.05.2012

Re: ...

Neues aus der Nachbarschaft
sramota, bre, ljudida ide po svetu i predstavlja nasNema brige, od Jeremica tesko da Srbiju moze ko gore da predstavlja u svetu.

i ja sam tako mislila, kad ono...nađosmo i takvog
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:12 22.05.2012

Re: ...

Nema brige, od Jeremica tesko da Srbiju moze ko gore da predstavlja u svetu.

Nemoj dva puta da kažeš, on je bar znao engleski.
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:13 22.05.2012

Re: ...

da ide po svetu i predstavlja nas

A ja ga po svetu dočekujem...
freehand freehand 18:14 22.05.2012

Re: ...

Neues aus der Nachbarschaft
sramota, bre, ljudi

da ide po svetu i predstavlja nas


Nema brige, od Jeremica tesko da Srbiju moze ko gore da predstavlja u svetu.

Ma da. A da bi bio bolji dovoljno je da prizna Kosovo i nauči da klanja redom. Mani tu priču.
Hansel Hansel 20:59 22.05.2012

Re: ...

Jelica Greganović
A ja ga po svetu dočekujem...

Moram da konstatujem da si večeras pokazala visok stepen samokontrole (u uključenju)!

Nego, danas naleteh na ovo, bajato je, ali tek sada vidim, a podseća na ovo blato: Nova srpska kletva: Dabogda te Palma od voska pravio.
gary.cooper gary.cooper 12:02 23.05.2012

Re: ...


Nema brige, od Jeremica tesko da Srbiju moze ko gore da predstavlja u svetu.

Nemoj dva puta da kažeš, on je bar znao engleski.


Ma da. A da bi bio bolji dovoljno je da prizna Kosovo i nauči da klanja redom. Mani tu priču.



A to je, znači.

Dobro, evo: Koštunica dr Vojislav zna engleski, neće priznati Kosovo i neće se klanjati.

Verujem da bi bio dostojan Jeremićev naslednik.

Šta kažete?
freehand freehand 12:33 23.05.2012

Re: ...

gary.cooper

Nema brige, od Jeremica tesko da Srbiju moze ko gore da predstavlja u svetu.

Nemoj dva puta da kažeš, on je bar znao engleski.


Ma da. A da bi bio bolji dovoljno je da prizna Kosovo i nauči da klanja redom. Mani tu priču.



A to je, znači.

Dobro, evo: Koštunica dr Vojislav zna engleski, neće priznati Kosovo i neće se klanjati.

Verujem da bi bio dostojan Jeremićev naslednik.

Šta kažete?

Kažem odlično. Možda i doktor Pelević?

gary.cooper gary.cooper 14:40 23.05.2012

Re: ...

Šta kažete?

Kažem odlično. Možda i doktor Pelević?


Ne, Pelević je lošiji izbor.

Ali, Jeremić je u rangu Koštunice.

Tj. isto...
freehand freehand 15:00 23.05.2012

Re: ...

gary.cooper
Šta kažete?

Kažem odlično. Možda i doktor Pelević?


Ne, Pelević je lošiji izbor.

Ali, Jeremić je u rangu Koštunice.

Tj. isto...

Pa dobro, Gari, druže - a kakva je razlika između tog prokletog Koštunice i finog master Tomislava?
Sem što je Koštunica pravi doktor prava i što je bar po pitanju društvenog uređenja i procedure demokrata?
Mislim, ne ljubim ja Velikog Zlojeba, daleko bilo.
Samo što i on i njegovi imaju prave diplome, imaju nekakav pravi program, i znamo šta misle i sebi i nama.
gary.cooper gary.cooper 16:00 23.05.2012

Re: ...


Pa dobro, Gari, druže - a kakva je razlika između tog prokletog Koštunice i finog master Tomislava?
Sem što je Koštunica pravi doktor prava i što je bar po pitanju društvenog uređenja i procedure demokrata?
Mislim, ne ljubim ja Velikog Zlojeba, daleko bilo.
Samo što i on i njegovi imaju prave diplome, imaju nekakav pravi program, i znamo šta misle i sebi i nama.


Ono gore bili je više upućeno autorki ovoga bloga, koja Jeremića stavlja iznad Nikolića ili nekog budućeg neidentifikovanog ministra koji će voditi spoljnu politiku, a to samo zato - što zna engleski.

E pa, to je pogrešno.

Naime, upravo je tačno da je Koštunica dr Vojislav veoma obrazovan i stručan u svome, naučnom poslu, kao i pojedini članovi njegove stranke. A isto važi i za Jeremića Vuka, koji je diplomu iz teorijske fizike stekao (ako me sećanje dobro služi) na Kembridžu. I svi oni znaju engleski.

To, međutim, njih ne odvraća od toga da zastupaju politiku koja je autistična, samo-destruktivna i, u poslednjoj analizi, neproduktivna i beskorisna. Politika beskrajnog otezanja.

Naravno, ne tvrdim da će Nikolić, bez znanja engleskog, umeti da vodi spoljnu ili bilo kakvu drugu politiku.


P.S.
Sada mi je palo na pamet da je omiljeni profesor prava Radomir Lukić govorio: "Profesor na vlasti - propala država".




g.radicevic g.radicevic 13:34 21.05.2012

uvek je

to tako
ovde

'' e sad necu ni kako ja 'ocu'' - princip

P.S. a 'de nabavljaju blato, mis'im zar ga nisu vec potroshili pre izbora,
u druge svrhe
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:35 21.05.2012

Re: uvek je

Naljutio se pop na selo, pa sebi odsekao pišu.
Ima blata...bar toga ima uvek.
jesen92 jesen92 13:38 21.05.2012

Re: uvek je

P.S. a 'de nabavljaju blato, mis'im zar ga nisu vec potroshili pre izbora,
u druge svrhe
..bar blata u Srbiji ima, nemo se sekiras..
predatortz predatortz 13:39 21.05.2012

Re: uvek je

Naljutio se pop na selo, pa sebi odsekao pišu.


A popadiju boli uvo. Selo puno dobrih ljudi, vazda spremnih da pomognu
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:42 21.05.2012

Re: uvek je

A popadiju boli uvo. Selo puno dobrih ljudi, vazda spremnih da pomognu

Jelica Greganović Jelica Greganović 20:43 21.05.2012

Re: uvek je

..bar blata u Srbiji ima, nemo se sekiras..

Ma, ima ga i drugde kol'ko voliš, nema Srbija tapiju ni na to...
vanja.t vanja.t 13:46 21.05.2012

boris je ispao običan som

od blama više ne bi smeo ni po kraju da se prošeta.
ko bre da ga pravi od blata?! šta lupaju ovi sa njuza.
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:48 21.05.2012

Re: boris je ispao običan som

Možda jeste ispao som, ali ni ovi beli bojkotaši nisu ispali mnogo manji somovi.

Edit: p.s.
ko bre da ga pravi od blata?! šta lupaju ovi sa njuza.


Molim te, biraj reči, kratkih sam živaca.
Milutin Milošević Milutin Milošević 15:58 21.05.2012

Re: boris je ispao običan som

šta lupaju ovi sa njuza

Meni je tekst u Njuzu mnogo zanimljiviji od onog Spajinog u NIN-u

nowhereman nowhereman 16:57 21.05.2012

Re: boris je ispao običan som

Meni je tekst u Njuzu mnogo zanimljiviji od onog Spajinog u NIN-u


A bolji je (kudikamo!) i od ovog Žarkovićevog:

Dve mačke u izbornom džaku – Drugi krug predsedničkih izbora u Srbiji važniji je iz drugih razloga, a ne zbog dileme da li će pobediti Tadić ili Nikolić


Kako sada sva ona predizborna nagađanja i pogađanja deluju naivno i površno!




gary.cooper gary.cooper 17:27 21.05.2012

Re: boris je ispao običan som

šta lupaju ovi sa njuza.

Molim te, biraj reči, kratkih sam živaca.


Na stranu kratki živci, tekst im je navijački i tendenciozan.

Providno!




vranac147 vranac147 18:25 21.05.2012

Re: boris je ispao običan som

Jelica Greganović

Molim te, biraj reči, kratkih sam živaca.

niko nije ni ochekivao argumentovan odgovor
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:57 21.05.2012

Re: boris je ispao običan som

niko nije ni ochekivao argumentovan odgovor

Ogovor na šta? Na pitanje koje je zapravo uvredljiva konstatacija?
tarantulla tarantulla 19:06 21.05.2012

Re: boris je ispao običan som

nowhereman
Meni je tekst u Njuzu mnogo zanimljiviji od onog Spajinog u NIN-u


A bolji je (kudikamo!) i od ovog Žarkovićevog:

Dve mačke u izbornom džaku – Drugi krug predsedničkih izbora u Srbiji važniji je iz drugih razloga, a ne zbog dileme da li će pobediti Tadić ili Nikolić


Kako sada sva ona predizborna nagađanja i pogađanja deluju naivno i površno!





kolektivna tupost i povrsnost ogromne vecine u Srbiji i na svim drustvenim lestvicama. Toga nisu postedjeni ni mnogi ovde na blogu.

Podsetio bih da je prema nekim istrazivanjima stranih psihijatara i neurologa, utvrdjen nizi koeficijent intelektualnog kapaciteta vecine na ovom prostoru. Svidjalo se to nekom ili ne, imamo velikih razloga da poverujemo u ove zakljucke.

Mozete naci neki od mojih postova gde sam tacno predvideo sta ce se desiti i uzroke koji ce dovesti do katastrofe. A ovo i jeste katastrofa. Smatram da ce mnogi investitori ipak ,zaobici ove prostore.
Ili u najboljem slucaju sacekati, sto mu dodje na isto.

Na prvom mestu je naivni utisak da ce Tadic "pobediti ,tjst Nikolic izgubiti i bez mog izlaska,u,nedelju". Naravno, sad se vecina kaje zbog neizlaska. A, jos par dana cemo slusati Vesnu Pesic, jj bebu i slicne kako stoje iza svojih reci, a intimno znaju da su pogresili.

Pazljivi analiticar je mogao da proceni tri stvari.
Sns glasaci su disciplinovani, sps glasaci vecinom nece glasati za Tadica, i dss kao konacni sudija.
Povezano sa izvesnom slabom izlasnoscu, jednako sigurni poraz Borisa Tadica.

I jadan Tadic je poverovao povrsnim analiticarima, btw. A citamo juce ih otera u p.m.

Sta nam,to sve govori?

Kadrovski potencijal u Srbiji, na svim nivoima, je nas najveci problem.
Mogao bih do sutra da pricam o uzrocima i mehanizmima, ali ne pada mi na pamet jer se sve moze uokviriti sa dve reci. Povrsnost i gordost.

Baj baj
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 19:08 21.05.2012

Re: boris je ispao običan som

Milutin Milošević
šta lupaju ovi sa njuza

Meni je tekst u Njuzu mnogo zanimljiviji od onog Spajinog u NIN-u



AHAHAHAHA

predatortz predatortz 19:08 21.05.2012

Re: boris je ispao običan som


Podsetio bih da je prema nekim istrazivanjima stranih psihijatara i neurologa, utvrdjen nizi koeficijent intelektualnog kapaciteta vecine na ovom prostoru. Svidjalo se to nekom ili ne, imamo velikih razloga da poverujemo u ove zakljucke.



Čuo sam. Mi smo još dobro prošli. Drugim su merili noseve i obim glave.
JJ Beba JJ Beba 19:33 21.05.2012

Re: boris je ispao običan som

A, jos par dana cemo slusati Vesnu Pesic, jj bebu i slicne kako stoje iza svojih reci, a intimno znaju da su pogresili.

ja ne milim da sam pogrešila, dapače,

ja sam još onda kada je tadić izuzetno kohabitovao sa koštunicom rešila da nikada više ne glasam za njega.
onda me je njegovo pomirenje sa dačićem, kojom prilikom je zaboravio kolika je odgovornost spsa i dačića u ratovima, etničkom čišćenju i ratnim zločinima, pljački itd, ubedilo da sam donela ispravnu odluku.
a onda se skoro savaki dan u protekle četir godine trudio da mi ogadi opciju kojoj sam dugo pripadala.
o zataškavanju i nečinjenji ništa oko otkrivanja pozadine ubistva zorana đonđića neću ni da govorim,
o vuku jeremiću takođe,
o kretenskom premijureu,
o četiri stuba diplomatije
o pljačkaško/ korumpirano/ lažljivo/ partokratsko/ tajkunskoj državi koju nam je kreirao svojom politikom i u koju je smestio da preživljavamo svi koji ne pripadamo nijednoj partiji neću ni da govrim..ne mogu. muka mi je više

nisam pogrešila što sam glasala "belo"
samo se pitam gde su njgovi glasači bili u nedelju?
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:36 21.05.2012

Re: boris je ispao običan som


nisam pogrešila što sam glasala "belo"
samo se pitam gde su njgovi glasači bili u nedelju?

Nisi glasala, to je to. A, kanda ni drugi koji su mislili da će to samo od sebe.
Što se ostalog tiče, da si navela i istoriju drugog kandidata, moglo bi da se uporedi razočarenje.
AlexDunja AlexDunja 19:42 21.05.2012

Re: boris je ispao običan som

Što se ostalog tiče, da si navela i istoriju drugog kandidata, moglo bi da se uporedi razočarenje.
fir, kako ne shvataš,
nemoguće je razočarati se u drugog kandidata,
od njega niko nikada ništa nije očekivao.
on nikoga nije razačarao.
JJ Beba JJ Beba 19:54 21.05.2012

Re: boris je ispao običan som

Jelica Greganović

nisam pogrešila što sam glasala "belo"
samo se pitam gde su njgovi glasači bili u nedelju?

Nisi glasala, to je to. A, kanda ni drugi koji su mislili da će to samo od sebe.
Što se ostalog tiče, da si navela i istoriju drugog kandidata, moglo bi da se uporedi razočarenje.

zabole me za drugog kandidata. tadića treba da bude sramota ko ga je pobedio, ne mene.
tadić je jednom rekao da svoje političke neprijatelje pobeđuje tako što se sa njima sprijatelji. izgleda da se malo zaboravio

glasanje za manje zlo me ne zanima i nikada neću da glasam po tom principu.

tadića takođe treba da bude sramota kojim se sve likovima okružio u stranci i koji mu sada čine udarnu pesnicu.. treba da ga bude sramota koje je ljude oterao, koji su ga ostavili (ne samo u beogradu).još onda kada je na zahtev koštunice i kohabitacije očistio stranku od starih članova videlo se čemu to vodi, nazirao se pad, samo on to nije umeo da vidi. ako je konačno krenuo da provetrava stranku to je dobro za stranku, za njega, za nas.
dakle tadić & comp su sami krivi za svoj neuspeh, nikakvi beli listići, nikakve vesne pešić, ni-ko do oni sami.
vanja.t vanja.t 20:21 21.05.2012

Re: boris je ispao običan som

Milutin Milošević
šta lupaju ovi sa njuza

Meni je tekst u Njuzu mnogo zanimljiviji od onog Spajinog u NIN-u



јадан нин, на шта је спао,
мада ово није ништа у односу на текст о косову у рубрици свет или тезу да је медиала претеча ''национализма'' деведесетих.
bocvena bocvena 20:29 21.05.2012

Re: boris je ispao običan som

dakle tadić & comp su sami krivi za svoj neuspeh, nikakvi beli listići, nikakve vesne pešić, ni-ko do oni sami.


Al' ga sroči JJ!

Bilo mi je muka od izborne demagogije, ali ova postizborna je neizdrživa.

Dakle, političari su tu zbog mene, ne ja zbog njih. Ne daju oni meni platu nego ih ja biram da zastupaju moje interese i platu koju pošteno zaradim rasporede tamo gde treba, na polzu moju i ostatka naroda. Ja sam njihov poslodavac. Nesposobni su, potkupljivi, bahati? Ne glasam ih više. Vrlo jednostavno.

A ovo podjednako bahato naturanje krivice, jer oni već 12 godina viču vuk, vuk, mi smo manje zlo, opasno mi ide na živac. To uvaljivanje vrućeg krompira je, najblaže rečeno, detinjasto. Kao moji djaci - Nisam uradio domaći, pa šta? Nije ni Pera!

Da sumiram, praviće oni mene od blata, ne ja njih.



Jelica Greganović Jelica Greganović 20:45 21.05.2012

Re: boris je ispao običan som


Podsetio bih da je prema nekim istrazivanjima stranih psihijatara i neurologa, utvrdjen nizi koeficijent intelektualnog kapaciteta vecine na ovom prostoru. Svidjalo se to nekom ili ne, imamo velikih razloga da poverujemo u ove zakljucke.

Ne radi se o sviđanju i nesviđanju, meni ovo vrlo fašistički zvuči.
JJ Beba JJ Beba 20:51 21.05.2012

Re: boris je ispao običan som


Da sumiram, praviće oni mene od blata, ne ja njih.

al ga sroči Bo
arianna arianna 21:15 21.05.2012

Re: boris je ispao običan som

Podsetio bih da je prema nekim istrazivanjima stranih psihijatara i neurologa, utvrdjen nizi koeficijent intelektualnog kapaciteta vecine na ovom prostoru. Svidjalo se to nekom ili ne, imamo velikih razloga da poverujemo u ove zakljucke.



zamolila bih za linkove ka rezultatima ili bar imena autora ovakvih istraživanja?

Ko je i u čije ime merio koeficijente inteligencije ljudi na ovim prostorima?!

ne odgovorite li na argumentovano na ovo pitanje, komentar Vam se kvalifikuje u nonsense



Mozete naci neki od mojih postova gde sam tacno predvideo ...

kolektivna tupost i povrsnost ogromne vecine u Srbiji



možete se baviti predviđanjem i gatanjem ali Vaša "rasistička teorija" više govori o Vama i Vašem IQ, nego o Srbima kao narodu



nsarski nsarski 21:37 21.05.2012

Re: boris je ispao običan som

Podsetio bih da je prema nekim istrazivanjima stranih psihijatara i neurologa, utvrdjen nizi koeficijent intelektualnog kapaciteta vecine na ovom prostoru. Svidjalo se to nekom ili ne, imamo velikih razloga da poverujemo u ove zakljucke.


I neurologa?! Merili su im reflekse?
Strani psihijatri - oni su valjda posteniji od nasih.
Nizi koeficijent intelektualnog kapaciteta? - ta mera je nepoznata u psihologiji.
Svidjalo se to nekom ili ne, imamo velikih razloga da poverujemo u ove zakljucke.
Zasto?
Tako budalasta studija nije nikada i nigde pravljena za bilo koju naciju ili rasu (ovde govorim o ozbiljnim ljudima). Jedino ako ocekujes da ti verujemo na rec. A prema onom sto si ovde napisao, ti nemas pojma o cemu pricas.
I sto rece arianna gore - daj neki link. Gde su te "studije" objavljene?
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:33 21.05.2012

Re: boris je ispao običan som

Da sumiram, praviće oni mene od blata, ne ja njih.

Načekaćeš se.
JJ Beba JJ Beba 23:43 21.05.2012

Re: boris je ispao običan som

Jelica Greganović
Da sumiram, praviće oni mene od blata, ne ja njih.

Načekaćeš se.

i ja mislim da će se načekati. oni su tako arogantni da misle da smo mi glasači, građani, ovde zbog njih, a ne obrnuto.
blogov_kolac blogov_kolac 00:56 22.05.2012

Re: boris je ispao običan som

blogovatelj blogovatelj 03:33 22.05.2012

Re: boris je ispao običan som

Da sumiram, praviće oni mene od blata, ne ja njih.




Dok god oni koji pare uzimaju tretiraju kao stoku one od kojih pare uzimaju, srece biti nece. Moraju da se prepodobe i da vas, birace u Srbiji, ljube u pozadine i gde vec treba da biste glasali za njih.
Ima poslovica u Hercegovini - koga je moliti, nije ga srditi.
Neka se zamisle oni, vi ste svoje rekli.
Mislim da nema potrebe za ovakvim lelekom koji odzvanja blogom. Nista se nije desilo. Ako je Tadic mogao u tal sa Dacicem, zasto Nikolic ne bi sa Cedomirom.Po cemu je Nikolic gori od Dacica? Kakva je razlika? Zna Vesna Pesic sta prica.
Zivi bili pa videli.

Duboki naklon Bo
tripraseta92 tripraseta92 05:04 22.05.2012

Re: zavadi pa vladaj

glasanje za manje zlo


U Srbiji nije jasno šta je manje zlo i za koga.

1.Da li je manje zlo onaj koji bagerom iseljava Rome radi velelepnih zdanja ? Vidim da se za to zlo masovno glasalo.

2.Da li je manje zlo diploma dobijena od roditelja za jubilej - petnaestogodišnjicu studiranja, ili "a od kuma diploma " ?
I kakve uopšte veze , u ovoj i ovakvoj zemlji, imaju diplome i znanje/ sposobnosti ?

3. Da li manje ili veće zlo prebrojavanje krvnih zrnaca ili prebrojavanje zuba u glavi? Nekad su nas delili na patriote i izdajnike a danas na "givmifavj" urbane face ( koji sebe iz nekih nepoznatih razloga zovu "pismeni" ) i krezube ( fuj, fuj, ružne, prljave i naravno, zle )

4. Koji sertifikat je manje zlo: krštenica ili pismenica?
Ili je traženje sertifikata i stvaranje nepomirljivih podela u društvu zlo po sebi ?

Pitam se šta je sledeće? Verovatno će Srbija uskoro da uđe u 16. vek pa moda postanu sertifikati o plemićkom poreklu . Kako su se i takvi sertifikati svojevremeno kupovali, unapred se veselim budućim naslovnim stranama:
-Car Šćepan mali kupio plemićko poreklo
-Lepom BoTi pala kruna s glave

... etc.
hajkula1 hajkula1 09:21 22.05.2012

Re: boris je ispao običan som


Ko je srednji prst?

angie01 angie01 11:47 22.05.2012

Re: boris je ispao običan som

Да би грађани заиста могли владати, непосредно и посредно, преко
својих изабраних представника, мора бити укинут сваки нелегитимни монопол
моћи. То значи да политички систем мора бити тако изграђен и заштићен
демократским средствима да нико – појединац, политичка странка или група –
не може подредити државу својим интересима.


anamarkana anamarkana 12:52 22.05.2012

Re: boris je ispao običan som

vanja.t
od blama više ne bi smeo ni po kraju da se prošeta.ko bre da ga pravi od blata?! šta lupaju ovi sa njuza.


da, ali je zato gospodin som!

a sta je ispao mediokritet i prostacina nikolic!?

a tek sta je ispao velicanstveni srpski narod - glup k'o ovca .... ???
vesna7592 vesna7592 13:38 22.05.2012

Re: boris je ispao običan som

JJ Beba

Jelica Greganović
nisam pogrešila što sam glasala "belo"samo se pitam gde su njgovi glasači bili u nedelju?Nisi glasala, to je to. A, kanda ni drugi koji su mislili da će to samo od sebe.Što se ostalog tiče, da si navela i istoriju drugog kandidata, moglo bi da se uporedi razočarenje.zabole me za drugog kandidata. tadića treba da bude sramota ko ga je pobedio, ne mene. tadić je jednom rekao da svoje političke neprijatelje pobeđuje tako što se sa njima sprijatelji. izgleda da se malo zaboravioglasanje za manje zlo me ne zanima i nikada neću da glasam po tom principu.tadića takođe treba da bude sramota kojim se sve likovima okružio u stranci i koji mu sada čine udarnu pesnicu.. treba da ga bude sramota koje je ljude oterao, koji su ga ostavili (ne samo u beogradu).još onda kada je na zahtev koštunice i kohabitacije očistio stranku od starih članova videlo se čemu to vodi, nazirao se pad, samo on to nije umeo da vidi. ako je konačno krenuo da provetrava stranku to je dobro za stranku, za njega, za nas.dakle tadić & comp su sami krivi za svoj neuspeh, nikakvi beli listići, nikakve vesne pešić, ni-ko do oni sami.



slažem se, svaku reč, ali...

zašto ekipa "beli listići" nije ponudila svoju listu? kao što neko reče, biraš od onog što je na meniju, ne mo'š tražiti ćevape u poslastičarnici

JJ Beba JJ Beba 14:27 22.05.2012

Re: boris je ispao običan som

zašto ekipa "beli listići" nije ponudila svoju listu?


da bi imali svoju listu, treblo bi da imaju i svoju partiju.

zašto misliš da svi građani ove zemlje treba da kroz partijski rad učestvuju u demokratskim procesima društva?
doduše u vreme jednoprtijskog sistema ljude su nateravali da se učlane u partiju i "iz nutra" menjau društvo .
valjda se taj kretenski stav ovde dobro primio.
svedoci smo da u ovoj partokratskoj državi kakava je postala za vreme dva mandata BT jedino tako i može da se normalno živi, radi, napreduje, zapošljava pa je očito opšti stav da je jedino partija ta kojom se nešto postiže.

e vidiš vesna, neće svi građani da se učlanjuju u partije niti je to ideja demokratskog društva. mi gčasači belim listićima, kao slobodni ljudi u slobodnoj zemlji želimo da i slobodno iskazujemo svoju volju na glasanjima bez da se partijski organizujemo, da imamo svoje liste. ovi građani sebe ne vide po partijam ali ni ne žele da apstiniraju; oni ele da se njih stav verifikuje aktivnim učešćem u demoktarskim procesima.

kad im niko od ponuđenih partija ne odgovora imaju pravu to i da kroz galasnje bekim lističem i pokažu. mislim da naša politička elita mora da se sa postojanjem i tavog biračkog tela suoći
zašto je to teško da se razume?

ps
kod mene opet nešto treće - nit jedem ćevapA nit posećujem poslstičarnice.
vesna7592 vesna7592 14:33 22.05.2012

Re: boris je ispao običan som

da bi imali svoju listu, NE MORAJU da imaju i partiju...grupa građana..pokret...

malo mi je "gotovanski" stav, ponudite mi nešto pa ću glasati...napravite mi opciju...mislim, ako ti nijedna od ponuđenih opcija ne odgovara, onda ponudi bolju, napravi je a ne da čekaš da ti je neko ponudi, napravi

(ovo TI shvati uslovno, ne mislim na tebe, nego generalno se obraćam onima tog stava)


jasno je meni da jako udobna pozicija kritikovati sa strane, ali nije praktična niti nas vodi boljitku

ili misliš da država može funkcionisati a da nema vlast
aj svi apstiniramo i šta onda?
JJ Beba JJ Beba 15:33 22.05.2012

Re: boris je ispao običan som

malo mi je "gotovanski" stav, ponudite mi nešto pa ću glasati...napravite mi opciju...mislim, ako ti nijedna od ponuđenih opcija ne odgovara, onda ponudi bolju, napravi je a ne da čekaš da ti je neko ponudi, napravi


ujeeeeee

kakav šuplja

ok. ima i nas gotovana, so?

aj svi apstiniramo i šta onda?

ništa
mariopan mariopan 16:25 22.05.2012

Re: boris je ispao običan som

da bi imali svoju listu, NE MORAJU da imaju i partiju...grupa građana..pokret...


MORAJU.
Nije bitno kako će da se zove, ali mora da bude zvanično registrovana. A to košta.

Prikupiš potpise građana koliko ti je potrebno ( mislim oko 100 000), sve poptpise da overiš u Sudu i da platiš oko 200 000 evra, registraciju stranke , partije, grupe građana...da bi ušla u trku za izbore.
A onda ti treba još bar 200 - 500 000 evra da se oglašavaš (TV, bilbordi, flajeri, novine) da narod čuje za vas, pa da ima za koga da glasa.
Znaš li bar približno pošto minut na TV-u?


Pa ako imaš te pare samo izvoli, napravi "Grupu građana", "listu" ili "kako se već zove" i oglasi se da imamo za koga da glasamo?
Nemoj da čekaš na gotovo, uradi nešto i sama.
Ja nemam te pare, priznajem.

Pozdrav
JJ Beba JJ Beba 17:17 22.05.2012

Re: boris je ispao običan som


MORAJU.

draga moja mari, svaka tebi čast kad te ne mrzi :)

onoliko smo prepričavali - i 100 000 hiljada potpisa, i overa svakog potpisa u opštini, i mur ovde i mur onde, pa milon škuda da se uplati, pa dok nađeš tajkuna koji će ti da pare..... mene više mrzi

a i vidiš da samo gotovani
mariopan mariopan 17:39 22.05.2012

Re: boris je ispao običan som

a i vidiš da samo gotovani

I to što kažeš


Dođe mi da stavim ovog malog kada vidim to "gotovani".
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:14 22.05.2012

Re: boris je ispao običan som

zašto ekipa "beli listići" nije ponudila svoju listu? kao što neko reče, biraš od onog što je na meniju, ne mo'š tražiti ćevape u poslastičarnici

Slažem se.
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:15 22.05.2012

Re: boris je ispao običan som

aj svi apstiniramo i šta onda?

ništa

Kuba. Kina. ...
JJ Beba JJ Beba 19:38 22.05.2012

Re: boris je ispao običan som

Jelica Greganović
aj svi apstiniramo i šta onda?

ništa

Kuba. Kina. ...

za razliku od ove slobode koju nam je demonstrirao tadić za vreme svog vakata.

vid slobode
jbte pa oni kukaju na bele glasove, na vesnu pešić, traže krivce koji su im pojeli glasove a ne žele da vide da su svojom katarstofalnom politikom i populizmom sami krivi za svoj poraz.
a da ne govorim da im je kampanja (pogotovo u drgom krugu) bila arogantna, iritantna, jadna, ponižavajuća, jednom rečju uvreda za mozak.
i sada nama koji smo glasali onako kako se tobožnjoj eliti ne dopada ko deci spočitavaju krivicu jer smo bili neodgovorni i zaboga glasali za veće zlo. a ja se pitam o čemu su oni mislili kada su kreirali nakvu politiku i ovakvu kampanju? biće da od tolike arogancije nisu ni pretpostavljali da se može uopšte desiti da izgube izbore.
jbte bljak
ašatro neke demokrate- galasnje zakon demokratije, smeninjvanje kao normalna stvar..nego udri po belim listićima
freehand freehand 19:50 22.05.2012

Re: boris je ispao običan som

za razliku od ove slobode koju nam je demonstrirao tadić za vreme svog vakata.

A kakvu to tačno slobodu nisi imala za vreme Tadića?
I ko udara po belim listićima?
Gospodžo, opustite se, aman!
Šatro demokrate su čestitale suparniku na pobedi, bez iznošenja džakova i prenemaganja, izneli svoje mišljenje i otišle da se bave svojim stranačkim poslovima.
I da čekaju na obećana hapšenja i oduzimanje imovine.
Prošla je diktatura, završeno je sa arogancijom i netolerancijom!
Dobili smo Predesdnika, sad je sve ok.
Već vidim Predsednika&Acu&Pedžicu na čelu šarene povorke u oktobru!
JJ Beba JJ Beba 20:30 22.05.2012

Re: boris je ispao običan som

Dobili smo Predesdnika, sad je sve ok.

dobili smo predsedinka koga su nam napravili i isporućili tadić i DS.
pravili su ga onda kada su zemlju skretali udesno, kada su koketovali sa nacionalizmom sve ne bi li bili popularni u onom delu građanstva koji ih uvredljivo nazivaju žuti .
isporučili su nam nikolića još onomad kada su su dizali barikade na kosovu,
isporučili su nam tomu i onda kada su potpisivali deklaraciji o pomirenju sa spsom,
isporučili su nam ga kada im nije smetalo što dačić govori i dva gubitka - zorana đinđića i slobodana miliševića,
a najviše su nam isporučili tomu kada su mu pomogli da se od okorelog radikala presvuče u velikog evropejca, š'a kao verovali su da je to iskreno?
doveli su nam tomu jer su učestvolali u izjednačavanju četničkog i partizanskog pokreta, i početku rehabilitacije draže mihajlovića. e tu mi je ozbiljno muka.

ubeđena sam da si o medijskoj slobdi i srbiji i genijalnim zakonima koje su tim povodom doneli upućem
freehand freehand 20:42 22.05.2012

Re: boris je ispao običan som

JJ Beba
Dobili smo Predesdnika, sad je sve ok.

dobili smo predsedinka koga su nam napravili i isporućili tadić i DS.
pravili su ga onda kada su zemlju skretali udesno, kada su koketovali sa nacionalizmom sve ne bi li bili popularni u onom delu građanstva koji ih uvredljivi nazivakju žuti još popularniji u narodu.
isporučili su nam nikolića još onomad kada su su dizali barikade na kosovu,
isporučili su nam tomu i onda kada su potpisivali deklaraciji o pomirenju sa spsom,
isporučili su nam ga kada im nije smetalo što dačić govori i dva gubitka - zorana đinđića i slobodana miliševića,
a najviše su nam isporučili tomu kada su mu pomogli da se od okorelog radikala presvuče u velikog evropejca, š'a kao verovali su da je to iskreno?
doveči su nam to,u jer su učestvolali u izjednačavanju četničkog i partizanskog pokreta, i početka rehabilitacije draže mihajlovića neću ni da govorim..stvarno mi je odvratno

ubeđena sam da si o medijskoj slobdi i srbiji i genijalnim zakonima koje su tim povodom doneli upućem

E što voliš te pokliče i floskule - do jj!
Al ok, bre, sad će sve da bude partizanski i europski.
Ne daj se uznemiravati.
JJ Beba JJ Beba 20:53 22.05.2012

Re: boris je ispao običan som

E što voliš te pokliče i floskule - do jj!

čuj floskule
kao nije tako?

Ne daj se uznemiravati.

mene malo toga da uznemiriti
AlexDunja AlexDunja 21:01 22.05.2012

Re: boris je ispao običan som

kao nije tako?

ma, jeste, jj
nego nisu imali kud, da nisu sve to
toma bi došao na vlast
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:01 22.05.2012

Re: boris je ispao običan som

kao nije tako?

Pa nije bas sve tako.
Evo i ti i ja smo glasali belim listicima a poprilicno se po nekim pitanjima razilazimo.
Ovo sto si napisala o rehabilitaciji i izjednacavanju (samo da ne krenemo o tome, molim te)niti pripisujem DS u niti Tadicu, niti mislim da medju "belim listicima" preovladjuju antifasisti a la Petar Lukovic.
U svakom slucaju to sigurno nije bio, bar moj, motiv za beli listic.
AlexDunja AlexDunja 21:05 22.05.2012

Re: boris je ispao običan som

Pa nije bas sve tako.

a ti, kao i uvek, cepaš dlaku na pola:)
JJ Beba JJ Beba 21:10 22.05.2012

Re: boris je ispao običan som

AlexDunja
kao nije tako?

ma, jeste, jj
nego nisu imali kud, da nisu sve to
toma bi došao na vlast

vidim iznenadiše se načisto
AlexDunja AlexDunja 21:13 22.05.2012

Re: boris je ispao običan som

vidim iznenadiše se načisto

skroz:)
JJ Beba JJ Beba 21:21 22.05.2012

Re: boris je ispao običan som

hoochie coochie man
kao nije tako?

Pa nije bas sve tako.
Evo i ti i ja smo glasali belim listicima a poprilicno se po nekim pitanjima razilazimo.
Ovo sto si napisala o rehabilitaciji i izjednacavanju (samo da ne krenemo o tome, molim te)niti pripisujem DS u niti Tadicu, niti mislim da medju "belim listicima" preovladjuju antifasisti a la Petar Lukovic.
U svakom slucaju to sigurno nije bio, bar moj, motiv za beli listic.

na tebe sam mislila kad sam pisala taj komnetar

ja govorim u svoje ime i nikada nisam rekla da svi beli listići misle tako.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:30 22.05.2012

Re: boris je ispao običan som

na tebe sam mislila kad sam pisala taj komnetar


Hvala ti sto si me se setila :)

JJ Beba JJ Beba 21:38 22.05.2012

Re: boris je ispao običan som

hoochie coochie man
na tebe sam mislila kad sam pisala taj komnetar


Hvala ti sto si me se setila :)



nema našta :lol

ne mislimo isto , ali to nije razlog da se ne mislimo
vesna7592 vesna7592 08:13 23.05.2012

Re: boris je ispao običan som

JJ Beba
kakav šupljaok. ima i nas gotovana, so?
ništa

ništa...ili ipak nešto...toma, ejj..toma

il' da šešelja vratimo holandije, dosta je bio ambasador tamo..mogao je malo biti predsednik, šta fali, svi su isti...
vesna7592 vesna7592 08:19 23.05.2012

Re: boris je ispao običan som

mariopan
MORAJU.Nije bitno kako će da se zove, ali mora da bude zvanično registrovana. A to košta.Prikupiš potpise građana koliko ti je potrebno ( mislim oko 100 000), sve poptpise da overiš u Sudu i da platiš oko 200 000 evra, registraciju stranke , partije, grupe građana...da bi ušla u trku za izbore.A onda ti treba još bar 200 - 500 000 evra da se oglašavaš (TV, bilbordi, flajeri, novine) da narod čuje za vas, pa da ima za koga da glasa. Znaš li bar približno pošto minut na TV-u?Pa ako imaš te pare samo izvoli, napravi "Grupu građana", "listu" ili "kako se već zove" i oglasi se da imamo za koga da glasamo?Nemoj da čekaš na gotovo, uradi nešto i sama. Ja nemam te pare, priznajem.Pozdrav

nemam para a ni volje da pravim gg ili partiju...lenja sam...

ali ako je već tako onda mi se čini odgovornije da,ako već sama nema volje da se time bavim, makar izaberem manje zlo
i nije upitno da je zlo, ali MANJE

ako imaš u selu obućara i apsolventa medicine, koga biraš da te leči?

ili kažeš, a ne, ili specijalista ili ništa, neću se ni lečiti?

to je 5 godina, a kao da smo ih malo izgibili, pa aj još 5 da se u krug vrtimo...

maksa83 maksa83 09:59 23.05.2012

Re: boris je ispao običan som

ako imaš u selu obućara i apsolventa medicine, koga biraš da te leči?

Ako imaš u selu dva vrača-nadrilekara i nešto ti fali, jednog koji bi samo da ti uzme lovu a drugog koji bi na tebi da vežba crnu magiju - najbolje je da ne izabereš nijednog.
vesna7592 vesna7592 10:05 23.05.2012

Re: boris je ispao običan som

maksa83
ako imaš u selu obućara i apsolventa medicine, koga biraš da te leči?Ako imaš u selu dva vrača-nadrilekara i nešto ti fali, jednog koji bi samo da ti uzme lovu a drugog koji bi na tebi da vežba crnu magiju - najbolje je da ne izabereš nijednog.

a nije baš tako bilo u nedelju

imalo bi smisla da je stari zakon, sa obavezom da izlaznost bude 50%

ovako...
freehand freehand 10:17 23.05.2012

Re: boris je ispao običan som

maksa83
ako imaš u selu obućara i apsolventa medicine, koga biraš da te leči?

Ako imaš u selu dva vrača-nadrilekara i nešto ti fali, jednog koji bi samo da ti uzme lovu a drugog koji bi na tebi da vežba crnu magiju - najbolje je da ne izabereš nijednog.

Ma ok, evo ovaj što je izabran za novog načelnika seoske ambulante putuje u Moskvu na specijalizaciju. Vratiće se kao Prof.Dr Sci Spec.
E pa onaj drugi nas je, možda, lečio pijavicama, ali će ovaj to dići na viši nivo. Biće elektro-šokova.

vesna7592 vesna7592 10:39 23.05.2012

Re: boris je ispao običan som

freehand

Ma ok, evo ovaj što je izabran za novog načelnika seoske ambulante putuje u Moskvu na specijalizaciju. Vratiće se kao Prof.Dr Sci Spec.E pa onaj drugi nas je, možda, lečio pijavicama, ali će ovaj to dići na viši nivo. Biće elektro-šokova.

samo se vi zajebavajte, ja sanjala jorgovanku noćas, magija već deluje

mariopan mariopan 11:00 23.05.2012

Re: boris je ispao običan som

nemam para a ni volje da pravim gg ili partiju...lenja sam...

E, pa onda ne prebacuj nama da smo gotovani.

ali ako je već tako onda mi se čini odgovornije da,ako već sama nema volje da se time bavim, makar izaberem manje zlo
i nije upitno da je zlo, ali MANJE


Zlo ne valja ni kada je manje ni kada je veće, nijedno, samo su na različit način zlo, što ga ne čini manjim zlom. Samo različitim. To bi bilo isto kao da te ja pitam da li bi volela za ručak pokvareno meso ili pokvarenu ribu, šta bi odabrala?
ako imaš u selu obućara i apsolventa medicine, koga biraš da te leči?

Babu koja se razume u travarstvo, jer ako ti ova dvojica godinama za skupe pare prodaju "čarobnu vodicu" koja sve leči, a ti sve bolesnija, nije zgoreg promeniti lekara?
to je 5 godina, a kao da smo ih malo izgibili, pa aj još 5 da se u krug vrtimo...

A ko je na to trebao da misli? Ja?
vesna7592 vesna7592 11:21 23.05.2012

Re: boris je ispao običan som

mariopan
E, pa onda ne prebacuj nama da smo gotovani.

nisam ja tražila da mi ponude bolji izbor da bih dala svoj veličanstveni glas
ako sam preveliki konformista da se sam bavim politikom, onda biram od ponude


Zlo ne valja ni kada je manje ni kada je veće, nijedno, samo su na različit način zlo, što ga ne čini manjim zlom. Samo različitim. To bi bilo isto kao da te ja pitam da li bi volela za ručak pokvareno meso ili pokvarenu ribu, šta bi odabrala?

ako ne bih ni jedno ni drugo, onda bih otišla u prodavnicu pa kupila treće
ali ako neći da se trudim oko nabavke, neću da se trudim oko kuvanja, neću ili nemam pare da trošm na restoran, onda ne sedim nadurena u ćošku, što mi neko drugi nije doneo jagode sa šlagom
ok, ako misliš da je svejedno ko će 5 godina da nas predstavlja makar bilo protokolarno, na nivou engleske kralljice


A ko je na to trebao da misli? Ja?

svi mi valjda...tome uzbori služe
mnenadic mnenadic 13:50 21.05.2012

Ovim šorom nikad blata nema

osim sada i kad kiša pada ...
blogov_kolac blogov_kolac 13:52 21.05.2012

srbointelektualno pitanje svih pitanja:



Zašto da glasam za "manje zlo" JEDNOG dana, kada mogu lepo da ga pravim od blata sledećih HILJADU OSAMSTO dana (pet godina)???
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:54 21.05.2012

Re: srbointelektualno pitanje svih pitanja

Kao prvo, gluva nisam, kao drugo dobro vidim, dakle, ne moraš da bolduješ.
Glasaš za manje zlo da ne bi glasao za veće zlo. To nije tako teško ukapirati, sem ako ti se ne igra u blatu. Što se mene ne tiče, sem onda kada i druge uvaljuješ u blato nerazlikovanjem manjeg od većeg.
alselone alselone 13:55 21.05.2012

Re: srbointelektualno pitanje svih pitanja:

blogov_kolac


Zašto da glasam za "manje zlo" JEDNOG dana, kada mogu lepo da ga pravim od blata sledećih HILJADU OSAMSTO dana (pet godina)???


Filipe, nije lepo praviti duple naloge.
blogov_kolac blogov_kolac 14:07 21.05.2012

Re: srbointelektualno pitanje svih pitanja

Jelica Greganović
Glasaš za manje zlo da ne bi glasao za veće zlo. To nije tako teško ukapirati, sem ako ti se ne igra u blatu. Što se mene ne tiče, sem onda kada i druge uvaljuješ u blato nerazlikovanjem manjeg od većeg.
Izjave i glasna razmisljanja koja kao da su pobegla iz neke epizode Monti Pajtona, stripa "Alan Ford", replike iz Kovacevic/Sijan filmova... toliko se cesto u bukvalnom znacenju koriste u "ozbiljnim" srpskim politickim raspravama, da kada neko to stvarno koristi kao sarkazam - biva mu, eto, objasnjivana falinka u razmisljanju!?

alselone
Filipe, nije lepo praviti duple naloge.
Proveri malo bolje danasnje blogove i primetices da Filip (ako mislimo na istog) jos nije poceo da pravi manje zlo od blata. Jos uvek je u fazi "cega se pametan stidi..."
alselone alselone 14:11 21.05.2012

Re: srbointelektualno pitanje svih pitanja

Proveri malo bolje danasnje blogove i primetices da Filip jos nije poceo da pravi manje zlo od blata. Jos uvek je u fazi "cega se pametan stidi..."


PROVERIO SAM. U PRAVU SI, ALI TO JE (SAMO) FILIP!
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:12 21.05.2012

Re: srbointelektualno pitanje svih pitanja

Izjave i glasna razmisljanja koja kao da su pobegla iz neke epizode Monti Pajtona, stripa "Alan Ford", replike iz Kovacevic/Sijan filmova... toliko se cesto u bukvalnom znacenju koriste u "ozbiljnim" srpskim politickim raspravama, da kada neko to stvarno koristi kao sarkazam - biva mu, eto, objasnjivana falinka u razmisljanju!?

Pa, to ti ja i govorim.

Proveri malo bolje danasnje blogove i primetices da Filip jos nije poceo da pravi manje zlo od blata. Jos uvek je u fazi "cega se pametan stidi..."

Filipovo mišljenje mi nikada nije bio merilo, tako da ni sada mi ništa ne znači ni šta on misli, ni šta piše. Njegov blog sam videla i to je upravo ono što je problem, on se bavi onim što se nije desilo, a ne onim šta se desilo.
blogov_kolac blogov_kolac 14:51 21.05.2012

Re: srbointelektualno pitanje svih pitanja

Jelica Greganović
Pa, to ti ja i govorim.

Da reMIZiramo onda(k) sa nesto bukvalnijim konstatacijama:

- Neglasanje za "manje zlo" ne pomaze "dobrom" nego "vecem zlu".

- Predsednicki izbori nisu nikakvo neobavezno ispitivanje javnog mnjenja o prethodnom predsedniku, nego izbor novog predsednika koji ce voditi i predstavljati zemlju sledecih 5 godina.

- Onaj sto je uinat selu odsekao sebi onu stvar, najvise je nastetio svom nesudjenom potomstvu i sebi, dok je samom selu dao samo dodatne razloge da ga ne uzima za ozbiljno.

- Kada lek postane opasniji od same bolesti - nikada ne primenjuj takvu terapiju!

- Ako je u labaratorijskim uslovima itekako moguce gasiti vatru benzinom, ali u realnoj praksi to iskljucivo dovodi do njenog rasplamsavanja - ni ne pokusavaj da gasis pozar benzinom u nadi da ces ti biti prvi kojem je to uspelo, kao sto bojkot izbora/referenduma (pogotovo bez uslova izlaznosti) nigde u svetu nije nikada imao pozitivne efekte - tako nije ni u Srbiji 2012 - osim ako motivi onih koji su ga zagovarali nisu bili onakvi kakve su deklarativno javno iznosili.

- Vlast i treba da se menja na izborima (ako ne izbori - onda sta?) uprkos svim nasim neslaganjima sa cinjenicom da zivimo u Evropi i XXI veku.

- Po vazecem Ustavu predsednik se bira na svakih pet godina i on je za to vreme predsednik svih gradjana, a ne samo onih koji su za njega glasali. Odbijanjem da uticete na taj izbor i pozivanjem onih na koje imate uticaj da to isto urade samo umanjujete sanse da se izabere kandidat koji vama i vasim slicnomisljenicima vise odgovara od ponudjenih kandidata.

...
Colin_bgd Colin_bgd 15:16 21.05.2012

Re: srbointelektualno pitanje svih pitanja

Da reMIZiramo onda(k) sa nesto bukvalnijim konstatacijama:

- Blef si mozes priustiti samo kad imas najjace karte u rukama...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana