Politika| Satira| Umetnost

Više od ogledala

Jelica Greganović RSS / 21.05.2012. u 13:25

blato-300x224.jpg

BEOGRAD, 21. maj 2012, (Njuz) – Odmah pošto su saznali da je na predsedničkim izborima u Srbiji pobedio kandidat Srpske napredne stranke Tomislav Nikolić, beogradski intelektualci počeli su širom centra grada da prave Borisa Tadića od blata.

Doskorašnjeg predsednika Srbije i prvog čoveka Demokratske stranke od blata su najpre počeli da prave intelektualci okupljeni oko profesorke Srbijanke Turajlić u Tašmajdanskom parku.

- Tačno je da smo mesecima unazad pozivali ljude da ne izadju na izbore, ali nismo baš očekivali da Tomislav Nikolić zaista pobedi. Tek kada smo na televiziji iza Nikolića videli Kemiša i sve one face shvatili smo šta se dogodilo. Istog momenta počeli smo da pravimo Borisa Tadića od blata i za sad nam baš dobro ide – rekla je novinarima profesorka Turajlić.

Na drugom kraju grada, na Topčideru, Borisa Tadića od blata prave Vesna Pešić i njeni istomišljenici iz kraja.

- Jesam rekla sam da ću na izborima glasati za Nikolića, ali pobogu, niste valjda to shvatili ozbiljno! Taj čovek i ona bulumenta likova oko njega zemlju će vratiti u devedesete – promrmljala je Vesna Pešić, dok je umazanim rukama brisala znoj sa kaljavog lica.

Kako nezvanično saznajemo Borisa Tadića od blata već su počeli da prave i u drugim delovima grada, pa ga tako u Zvezdarskoj šumi pravi Petar Luković, a u Čuburskom parku ekipa okupljena oko „Peščanika“.

 

Read more...



Komentari (298)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

darvel darvel 15:33 21.05.2012

Re: srbointelektualno pitanje svih pitanja

blogov_kolac

Jelica GreganovićPa, to ti ja i govorim.Da reMIZiramo onda(k) sa nesto bukvalnijim konstatacijama:- Neglasanje za "manje zlo" ne pomaze "dobrom" nego "vecem zlu".- Predsednicki izbori nisu nikakvo neobavezno ispitivanje javnog mnjenja o prethodnom predsedniku, nego izbor novog predsednika koji ce voditi i predstavljati zemlju sledecih 5 godina.- Onaj sto je uinat selu odsekao sebi onu stvar, najvise je nastetio svom nesudjenom potomstvu i sebi, dok je samom selu dao samo dodatne razloge da ga ne uzima za ozbiljno.- Kada lek postane opasniji od same bolesti - nikada ne primenjuj takvu terapiju!- Ako je u labaratorijskim uslovima itekako moguce gasiti vatru benzinom, ali u realnoj praksi to iskljucivo dovodi do njenog rasplamsavanja - ni ne pokusavaj da gasis pozar benzinom u nadi da ces ti biti prvi kojem je to uspelo, kao sto je i bojkot izbora/referenduma (bez uslova izlaznosti) - Vlast i treba da se menja na izborima (ako ne izbori - onda sta?) uprkos svim nasim neslaganjima sa cinjenicom da zivimo u Evropi i XXI veku.- Po vazecem Ustavu predsednik se bira na svakih pet godina i on je za to vreme predsednik svih gradjana, a ne samo onih koji su za njega glasali....

Lepi Bora je uspešno bio predsednik isključivo svojih lopovskih pajtaša i prijatelja iz škole.
Jelice, mnoga tvoja pisanija sam sa osobitim zadovoljstvom čitao, ali ga i ti, kao i veliki broj ovih DS plaćenika pretera sa kuknjavom.
Živim u Šumadiji i posledice demokratskog i nadasve "za bolji život" vladanja ove bulumente lopova vidim svuda oko sebe.
Toliko beznađa na licima ljudi u gradu u kome živim nije bilo ni devedesetih, ali vi, dobro uhlebljeni, što po inostranstvima što po belosvetskoj prestonici Beogradu, to jednostavno nećete da vidite i niste ni hteli da vidite.
Većinu je bolela pozadina što su ljudi sebi sekli prste, ležali na pruzi, što su isterivani iz stanova zbog neplaćenog grejanja dok su čekali da država koju je vodila ova lopovska bagra isplati njima što je dužna...
Lako je izdaleka biti zapanjen, treba malo doći u unutrašnjost Srbije pa videti svu tu bahatost DS-ovih jahača apokalipse kako hladnokrvno čereče i ono malo dostojanstva i nade što je ljudima ostalo.
Da je lično Lucifer bio protivkandidat Borisu i družini otimača, za Lucifera bih glasao.
radekokic radekokic 15:42 21.05.2012

Re: srbointelektualno pitanje svih pitanja

Jel' ti to ozbilno?
darvel darvel 15:56 21.05.2012

Re: srbointelektualno pitanje svih pitanja

Ma jok, samo se eto, po malo šalim.
nim_opet nim_opet 17:09 21.05.2012

Re: srbointelektualno pitanje svih pitanja

Те је ѕбог свега тога Шумадија гласала за исте људе као и на претходним изборима. Има логике....само ја не могу да је докучим.
gary.cooper gary.cooper 17:31 21.05.2012

Re: srbointelektualno pitanje svih pitanja


Glasaš za manje zlo da ne bi glasao za veće zlo.



Ako biste bili dobri, pa otkrili šta je veće, a šta manje zlo?

Na primer, ovako:

Da li manje zlo premijer Dačić (sa efektivnom izvršnom vlašću), a veće zlo, recimo, predsednik Nikolić (sa ceremonijalnom predsedničkom vlašću)?

Eto, ja ne vidim razliku.

Tj. zlo je i jedno i drugo. Podjednako.

No more, no less.



darvel darvel 17:34 21.05.2012

Re: srbointelektualno pitanje svih pitanja

Šumadinci nisu glupi, ma šta "rođeni beograđani" mislili o njima.
Svesni su da u SNS-u nema sposobnih ljudi, pa su našli način da ovoj bahatoj bratiji lupe šamar.
I eto posledice toga se već realizuju, kao što kolege dole navode.
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:58 21.05.2012

Re: srbointelektualno pitanje svih pitanja

PROVERIO SAM. U PRAVU SI, ALI TO JE (SAMO) FILIP!

Aman, šta vam je, što galamite? Čujemo se...
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:38 21.05.2012

Re: srbointelektualno pitanje svih pitanja

ali vi, dobro uhlebljeni

Sve drugo me manje zanima, ovo mi objasni, ko je to mene i gde uhlebio?
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:40 21.05.2012

Re: srbointelektualno pitanje svih pitanja

Eto, ja ne vidim razliku.

Ja je vidim i mislim da ne moram da ponavljam.
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:41 21.05.2012

Re: srbointelektualno pitanje svih pitanja

Šumadinci nisu glupi, ma šta "rođeni beograđani" mislili o njima.

Kakvi sad Šumadinci i rođeni Beograđani?!
darvel darvel 20:06 21.05.2012

Re: srbointelektualno pitanje svih pitanja

Kolokvijalno, finansijski obezbeđeni a u kontekstu:
"dobro uhlebljeni, što po inostranstvima što po belosvetskoj prestonici Beogradu..."
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:47 21.05.2012

Re: srbointelektualno pitanje svih pitanja

Kolokvijalno, finansijski obezbeđeni a u kontekstu:
"dobro uhlebljeni, što po inostranstvima što po belosvetskoj prestonici Beogradu..."

Svako ko misli da mi je išta s neba palo i da po inostranstvima dele finansijsku obezbeđenost, slobodni su da odmah krenu ka pomenutim inostranstvima, ne bi li se i oni kolokvijalisali.
antioksidant antioksidant 20:56 21.05.2012

Re: srbointelektualno pitanje svih pitanja

Jelica Greganović
Šumadinci nisu glupi, ma šta "rođeni beograđani" mislili o njima.

Kakvi sad Šumadinci i rođeni Beograđani?!

čas iz geografije
beograd je u šumadiji
sem novog dela koji je u ugarskoj
darvel darvel 21:13 21.05.2012

Re: srbointelektualno pitanje svih pitanja

Pa kad Vam je toliko stalo do nas ovde, a što se Vi ne vratite te da nam odavde držite moralne pridike o izboru većeg zla.
Pa da se lepo, kao što dolikuje, učlanite u DS iliti može biti URS, te radite za izvanrednu platu od 25000.00 din. a sve ne bi li naši vrli spasioci demokratije, prepošteni i prepodobni, u svoje džepove trpali po neko milionče evra.
Mnogo je lepo gladnom objašnjavati kako je pečenje nezdravo i da bi trebao da pređe na salatu od hobotnice.
Ma, uostalom, ostavljam vas da cvilite ovde po blogovima u blaženom nerazumevanju šta se desilo.
Naravno, kada nam sutra Dveri zakucaju na vrata, vi nećete biti ovde da se nosite sa njima, već ćete sa bezbedne udaljenosti da držite moralne pridike.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:34 21.05.2012

Re: srbointelektualno pitanje svih pitanja

Naravno, kada nam sutra Dveri zakucaju na vrata, vi nećete biti ovde da se nosite sa njima,


Pa sa luciferom valjda treba da se nosi onaj ko za lucifera glasa?
darvel
Da je lično Lucifer bio protivkandidat Borisu i družini otimača, za Lucifera bih glasao.


Srecom malo je takvih. Sva je prilika da je malo je onih koji su za Nikolica glasali da bi se osvetili ili kaznili Tadica.
Bice da su za Nikolica glasali oni koji misle da je Nikolic dobro resenje za Srbiju, a za Tadica nisu glasali oni koji ne misle da je Tadic dobro resenje za Srbiju. I nista vise i nista komplikovano.
Ma, uostalom, ostavljam vas da cvilite ovde po blogovima u blaženom nerazumevanju šta se desilo.


A sta se to strasno desilo?
Desilo se samo to da se nisu ispunila ocekivanja onih koji su mislili da je dovoljno biti bolji od Tomislava Nikolica da bi se postalo predsednik Srbije. E pa nije dovoljno.
Od Tomislava Nikolic je lako biti bolji, ali eto, postoje oni koji ne porede Tomislava Nikolica i Borisa Tadica vec procenjuju da li je bilo ko od njih dovoljno dobar da bude predsednik. I procenili su da ni jedan nije dovoljno dobar. Takvih je najvise u Srbiji.
To sto procedura dozvoljava da se i sa sacicom podrske, ako je ta sacica makar malo veca od druge sacice, postane predsednik, pokazuje samo to da je ta procedura losa.
A losu proceduru valjda treba menjati a ne prilagodjavati joj se?

I ne znam ko to i zasto treba da pravi Tadica od blata.
Daleka mu lepa kuca, kazu u mom kraju.
freehand freehand 21:36 21.05.2012

Re: srbointelektualno pitanje svih pitanja

Naravno, kada nam sutra Dveri zakucaju na vrata, vi nećete biti ovde da se nosite sa njima, već ćete sa bezbedne udaljenosti da držite moralne pridike.

Al ćeš ti biti tu da ih rastočiš iznutra. pošto će ti ovi napredni postati previše mlohavi i nespremni za ozbiljnu akciju, na raskrinkavanju, hapšenju i egzekucijama.

Nego, šta će poštenom čoveku više od 25.000? Jel znaš ti koliko hleba po tri kinte može za te pare da se kupi?

Još ako Toma otvori neko tržište u okruženju, putem ono malo tenkova - Bog da te vidi sa belom tehnikom i polovnim kolima!

freehand freehand 21:40 21.05.2012

Re: srbointelektualno pitanje svih pitanja

A losu proceduru valjda treba menjati a ne prilagodjavati joj se?

Saće Toma, Huči, ne sekiraj se ti ništa!
Još ako Vladu bude sastavio - procvetaće Srbija ko đul bašta.
pa ćeš brzo da imaš odgovor i na drugo pitanje.

I ne znam ko to i zasto treba da pravi Tadica od blata.

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:54 21.05.2012

Re: srbointelektualno pitanje svih pitanja

Saće Toma, Huči, ne sekiraj se ti ništa!


Ma kakav crni Toma.
Meni je samo muka na nekom emotivnom, simbolickom planu sto je takav prostak predsednik moje drzave, ali ta muka nije dovoljan razlog da glasam za marionetu koja je umislila ili su je ubedili da je veliki drzavnik.
Još ako Vladu bude sastavio - procvetaće Srbija ko đul bašta.

Od procvetavanja nema nista, to znamo i ti i ja, ali isto tako znamo da ne bi procvetala ni da je Tadic imao tih par hiljada glasova vise.

Priznajem postoji ta (ipak mala) sansa da sve krene u pravcu u kom je Nikolic do juce gurao Srbiju, ali ne mogu, necu, ne zelim vise da mi strah odredjuje koga cu glasati.
fijumau fijumau 22:37 21.05.2012

Re: srbointelektualno pitanje svih pitanja

Eh, da ste barem upola ovoliko cvileli kad je DS usao u vladu sa SPSom, verovatno i ne biste doziveli sve ovo.

Verovatno ce doci do kolektvinog samospaljivanja nekih od blogera ako se kojim slucajem desi da Dacic resi da malkice ispali DS i napravi Vladu sa SNSom.
freehand freehand 22:38 21.05.2012

Re: srbointelektualno pitanje svih pitanja

Od procvetavanja nema nista, to znamo i ti i ja, ali isto tako znamo da ne bi procvetala ni da je Tadic imao tih par hiljada glasova vise.

Pa sa Tadićem bi sigurno, mic po mic, išla napred. Sa ovima...
Dva kilometra, vezanih očiju...
Još će usput i prasiće da hvataju.


blogov_kolac blogov_kolac 22:45 21.05.2012

Re: srbointelektualno pitanje svih pitanja

gary.cooper

Glasaš za manje zlo da ne bi glasao za veće zlo.



Ako biste bili dobri, pa otkrili šta je veće, a šta manje zlo?

Na primer, ovako:

Da li manje zlo premijer Dačić (sa efektivnom izvršnom vlašću), a veće zlo, recimo, predsednik Nikolić (sa ceremonijalnom predsedničkom vlašću)?

Eto, ja ne vidim razliku.

Tj. zlo je i jedno i drugo. Podjednako.

No more, no less.
fijumau
Eh, da ste barem upola ovoliko cvileli kad je DS usao u vladu sa SPSom, verovatno i ne biste doziveli sve ovo.

Verovatno ce doci do kolektvinog samospaljivanja nekih od blogera ako se kojim slucajem desi da Dacic resi da malkice ispali DS i napravi Vladu sa SNSom.

Premijer se ne bira na direktnim izborima, nego predsednik - a koliko znam ime novog premijera je jos nepoznato pa je spekulisanje na tu temu kontraproduktivno. Sto se tice Dacicevog ulaska u vladu 2008 to jeste bilo manje zlo od jedine druge matematicki izvodljive alternative da se tada oformi vlada (SRS+DSS+SPS) - a demagogija protiv matematike je samo prazna prica. A inace, ako cemo posteno - kada se pogleda koliko su 6. maja procenata glasova dobili SNS, SPS, DSS, SRS i Dveri, Ivica Dacic je osoba koja najvise posle Jorgovanke Tabakovic zasluzuje da nam bude premijer.

A ta (vestacka) naivnost onih koji su ovde nedeljama zagovarali na predsednickim izborima neglasanje ili cak kontraglasanje, da odjednom Tomu tretirate kao potpunog autsajdera cak i sada kada je postao predsednik, i kao nekakvu slamku medju vihorove koji kao predsednik drzave navodno nema nikakva ovlascenja a koji ce od ove nedelje i zvanicno svojim isclanivanjem iz SNS biti vanstranacka engleska kraljica bez igde ikoga je stvarno nepodnosljivo licemerna. Naravno da ce on i dalje biti pravi i neprikosnoveni sef najvece poslanicke grupe u parlamentu, a otkad su Milosevic i Seselj zavrsili u Hagu, samo oni koji to ne zele da vide nisu skapirali da je upravo Nikolic postao glavni favorit, ili makar favorit iz senke najdominantnije zle sile koja vlada ovim prostorom jos od 1944 - nazovimo tu prezivelu neman i zlocinacko udruzenje koja zvanicno navodno vise ne postoji pod njenim starinskim imenom uDBa, ili kako vam je vec po volji...
fijumau fijumau 22:59 21.05.2012

Re: srbointelektualno pitanje svih pitanja

A inace, ako cemo posteno - kada se pogleda koliko su 6. maja procenata glasova dobili SNS, SPS, DSS, SRS i Dveri, Ivica Dacic je osoba koja najvise posle Jorgovanke Tabakovic zasluzuje da nam bude premijer.


Cime? Mislim na oboje.
I molim te, sto detaljnije.
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:41 21.05.2012

Re: srbointelektualno pitanje svih pitanja

Pa kad Vam je toliko stalo do nas ovde, a što se Vi ne vratite te da nam odavde držite moralne pridike o izboru većeg zla.

A što da se vratim? Nije dovoljno što plaćam porez i radim za srpske medije, treba i fizički da budem tu da bi tebi bilo lakše?
Pa da se lepo, kao što dolikuje, učlanite u DS iliti može biti URS, te radite za izvanrednu platu od 25000.00 din. a sve ne bi li naši vrli spasioci demokratije, prepošteni i prepodobni, u svoje džepove trpali po neko milionče evra.

Učlani se ti, meni ne dolikuje, ja sam novinar, nikada nisam bila ni u jednoj stranci, niti nešto nameravam.
Mnogo je lepo gladnom objašnjavati kako je pečenje nezdravo i da bi trebao da pređe na salatu od hobotnice.

A još bolje je kad taj ima nameru da gladuje sve dok mu neko drugi ne ulovi hobotnicu i nahrani ga...
Ma, uostalom, ostavljam vas da cvilite ovde po blogovima u blaženom nerazumevanju šta se desilo.

Cvilež čuješ samo ti, a tvoje odsustvo ćemo nekako preživeti, čak i ako nas pre tog ne prosvetliš razumevanjem koje ti je dato...
Naravno, kada nam sutra Dveri zakucaju na vrata, vi nećete biti ovde da se nosite sa njima, već ćete sa bezbedne udaljenosti da držite moralne pridike.

Potrudi se da ti ne zakucaju, a ako ti se ne nosi sa njima, ne prebacuj drugima što to ne rade umesto tebe...bezbedna udaljenost je tako laka za prebacivanje...probaj, kreni, da vidiš kako je bezbedno, pa se onda javi.
blogov_kolac blogov_kolac 00:31 22.05.2012

Re: srbointelektualno pitanje svih pitanja

darvel
Da je lično Lucifer bio protivkandidat Borisu i družini otimača, za Lucifera bih glasao.
Vec jesi.

fijumau
A inace, ako cemo posteno - kada se pogleda koliko su 6. maja procenata glasova dobili SNS, SPS, DSS, SRS i Dveri, Ivica Dacic je osoba koja najvise posle Jorgovanke Tabakovic zasluzuje da nam bude premijer.


Cime? Mislim na oboje.
I molim te, sto detaljnije.
Pa valjda brojem dobijenih glasova - na osnovu cega drugog bi neko mogao za neku zemlju da konstatuje da zasluzuje takvu i takvu vlast? Posto manjine glasaju za svoje, g17 je i zvanicno evoluirao u apoliticnu interesnu grupaciju i prosti zbir svojih raznolikih lokalaca, ajde da pogledamo kako je to glasala Srbija 6. maja. DS i Preokret su dobili skoro tacno duplo manje glasova od SNS+SPS+DSS+SRS+Dveri, a to sto su SRS i Dveri za dlaku ostali bez cenzusa ne znaci da ti glasovi ne postoje, ili sto je SPS na silu glumio kao najmladji partner u prethodnoj vladi nekakvu proevropsku opciju ne znaci da oni to sustinski i jesu. A onda naravno i slag na torti sa rezultatima drugog kruga predsednickih izbora.
gary.cooper gary.cooper 10:54 22.05.2012

Re: srbointelektualno pitanje svih pitanja


A inace, ako cemo posteno - kada se pogleda koliko su 6. maja procenata glasova dobili SNS, SPS, DSS, SRS i Dveri, Ivica Dacic je osoba koja najvise posle Jorgovanke Tabakovic zasluzuje da nam bude premijer.


Zašto ne vojvoda Šešelj?



Cenim da je upravo dr Šešelj, vojvoda od zarđale kašike, onaj neprikosnoveni idejni predvodnik navedene grupacije stranaka.

Bez obzira na proces koji se protiv njega vodi, mogao bi da rukovodi sednicama vlade, putam video-linka.


vesna7592 vesna7592 11:04 22.05.2012

Re: srbointelektualno pitanje svih pitanja

jel' će biti da sam ja nešto krivo čula, da je lista oko ds-a druga po broju glasova tj. poslaničkih mandata a ne sps?

kako onda ivica posle jorgovanke?

ok, prvo gospodža sa sarmicama na glavi, ali ako ne sabere do 126, kako ivica prvi sledeći da pokušava? po kojoj logici, 'leba ti?

ili neka daju onom šešeljevom klonu što isto "r" ne ume da kaže, neka on pokuša...mislim, nisu parlamentarna stranka, ali šta fali...


gary.cooper gary.cooper 11:41 22.05.2012

Re: srbointelektualno pitanje svih pitanja


jel' će biti da sam ja nešto krivo čula, da je lista oko ds-a druga po broju glasova tj. poslaničkih mandata a ne sps?



Nešto ste krivo čuli. Kako stvari sada stoje, to nisu dve nego samo jedna lista, nazovimo je DS-SPS. Ivica i Boris su stari prijatelji i saborci.




Mirko i Slavko


vesna7592 vesna7592 12:16 22.05.2012

Re: srbointelektualno pitanje svih pitanja

u tom slulučaju mirko i slavko su brojniji od liste od sns-a u parlamentu, dakle, prvo njima mandat...a jorgovanka?
nemojte mi to raditi, šmrc
hurmonger hurmonger 12:37 22.05.2012

Re: srbointelektualno pitanje svih pitanja

Da je lično Lucifer bio protivkandidat Borisu i družini otimača, za Lucifera bih glasao.


Pa.. taj rad.
pedjalon pedjalon 12:57 22.05.2012

Re: srbointelektualno pitanje svih pitanja

Veće bi zlo mogao biti dotični gospodin, bivši drug.
A vojvode se stidimo, ili imamo isuviše veliko mišljenje o sebi?
vesna7592 vesna7592 13:02 22.05.2012

Re: srbointelektualno pitanje svih pitanja

pedjalon
Veće bi zlo mogao biti dotični gospodin, bivši drug.A vojvode se stidimo, ili imamo isuviše veliko mišljenje o sebi?

ja se stidim, ne znam za druge
radekokic radekokic 13:45 22.05.2012

Re: srbointelektualno pitanje svih pitanja

..a ja se vec prep'o da ti sve to ozbiljno...
radekokic radekokic 13:49 22.05.2012

Re: srbointelektualno pitanje svih pitanja

Darvel - a sta smo ti mi to krivi, mi Beogradjani?...
radekokic radekokic 13:53 22.05.2012

Re: srbointelektualno pitanje svih pitanja

Darvele, a gde da se vratimo kad nigde nismo ni otisli?... otisla su samo moja deca tamo gde zive kao sav normalan svet, ma sta god ti mislio o belosvetskim metropolama...
sevarlica sevarlica 13:52 21.05.2012

....

beogradski intelektualci počeli su širom centra grada da prave Borisa Tadića od blata.


Možda "blato" nije blato, možda je prelio senkrup.
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:55 21.05.2012

Re: ....

Biće da je to.
mariopan mariopan 14:25 21.05.2012

Re: ....

sevarlica
beogradski intelektualci počeli su širom centra grada da prave Borisa Tadića od blata.


Možda "blato" nije blato, možda je prelio senkrup.

Za tako velike face trebaće im dosta materijala?
looping looping 13:54 21.05.2012

I ja

I ja bih ga pravio od blata ali nisam u Srbiji jer nisam mogao da nadjem posao u struci pa sam u inostranstvu.
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:56 21.05.2012

Re: I ja

Ima blata i u inostranstvu, a mož i s kašnjenjem, kad dođeš u maticu.

Edit: Lupinže, što sam sebe citiraš, pa još sa reprizom? Ajd se obriši, dovoljno je i jednom napisati.
looping looping 13:58 21.05.2012

Re: I ja

Jelica Greganović
Ima blata i u inostranstvu, a mož i s kašnjenjem, kad dođeš u maticu.

Moze, ako mi Toma stvori uslove koje nije BoTa.
looping looping 13:59 21.05.2012

Re: I ja

Lupinže, što sam sebe citiraš, pa još sa reprizom? Ajd se obriši, dovoljno je i jednom napisati.

Ma ja stavim izmeni a dobijem citat. Nije namerno. Prijavio moderatoru (ne znam kako da se obrisem).
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:13 21.05.2012

Re: I ja

Moze, ako mi Toma stvori uslove koje nije BoTa.

Nije valjda da sumnjaš?..Pa, on je to već dokazao, blato mu je uska stručnost.

Edit: Nisi prijavio moderatoru, nego meni, promeniš tako da klikneš "izmeni" u dnu prozora za komentare i kada ti se otvori komentar, obrišeš i ostaviš tačkicu, ukoliko ne bi htelo prazno da se objavi.
looping looping 14:26 21.05.2012

Re: I ja

Nije valjda da sumnjaš?..Pa, on je to već dokazao, blato mu je uska stručnost.

sve sto je do sada radio to su bile isprazne reci. Dokazace se u naredne 4. godine. Ako bude isti ili gori, opet ne treba glasati za BT-a, ni za Dacica, ni za Kostunicu ni za Tomu vec za one koji svojom vladavinom nisu ublatnjavili Srbiju (citaj: predstavnika Dveri, Zukorlic, Canak etc). Jedno je sigurno, ko te jednom zezne - uvek ce.
Primetio sam da su vlasti veoma fleksibilne kad treba da zeznu narod. Mislim da bi i narod trebao da bude fleksibilan.
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:31 21.05.2012

Re: I ja

Jedno je sigurno, ko te jednom zezne - uvek ce.

Pa, to ja i govorim, pitanje je samo koliko te zeznuo, odnosno koja je količina štete.
sesili sesili 15:19 21.05.2012

Re: I ja

Kako će sad ove stomačine, bez poslaničkih plata?
radekokic radekokic 15:38 21.05.2012

Re: I ja

Ma pusti ti re stomacine i kako ce oni - a kako cu ja?!?
radekokic radekokic 15:44 21.05.2012

Re: I ja

Zukorlic je bio i moj favorit - da nam muftija bude predsednik Srbije!
nsarski nsarski 17:02 21.05.2012

Re: I ja

Kako će sad ove stomačine, bez poslaničkih plata?

Nisu to stomacine, sesili, to su domacini.
nim_opet nim_opet 17:11 21.05.2012

Re: I ja

Ne mre, po ustavu, morao bi da da ostavku na mesto muftije prvo :)
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:59 21.05.2012

Re: I ja

Zukorlic je bio i moj favorit - da nam muftija bude predsednik Srbije!

E, samo nam je falilo da nas i to snađe...
predatortz predatortz 19:02 21.05.2012

Re: I ja

Jelica Greganović
Zukorlic je bio i moj favorit - da nam muftija bude predsednik Srbije!

E, samo nam je falilo da nas i to snađe...




Eeee, a onda predator ovo, predator ono
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:48 21.05.2012

Re: I ja

Eeee, a onda predator ovo, predator ono

Pa, kad si predator
bluestar bluestar 14:25 21.05.2012

...





Kemis je jos i dobar kakav je lik onaj bivsi menadzer Marije Serifovic. To je strasno.
mariopan mariopan 14:28 21.05.2012

Re: ...

bluestar




Kemis je jos i dobar kakav je lik onaj bivsi menadzer Marije Serifovic. To je strasno.

Ajoj koga sve ja vidim u pozadini, možda mi pogrešne naočare, sve se ježim.
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:32 21.05.2012

Re: ...

Dobre naočare, loš pogled...
sesili sesili 15:21 21.05.2012

Re: ...

U vezi "pozadine"... Videste li 6.05. iza Ivice Dačića - Mrkonjić i "dama".
radekokic radekokic 15:46 21.05.2012

Re: ...

Eto ti u zivo, pogled na buduci kabinet!.. sve moj do...
freehand freehand 21:05 21.05.2012

Re: ...

mariopan
bluestar




Kemis je jos i dobar kakav je lik onaj bivsi menadzer Marije Serifovic. To je strasno.

Ajoj koga sve ja vidim u pozadini, možda mi pogrešne naočare, sve se ježim.

Što se ježiš? Pa za to se boriš mesecima.
To su oni bolji pošteniji i u svakom slučaju - novi.
mariopan mariopan 21:48 21.05.2012

Re: ...


Što se ježiš? Pa za to se boriš mesecima.
To su oni bolji pošteniji i u svakom slučaju - novi.



Koji su ti ovde "novi"?
Aaaaa, ti to meni (ono o mesecima) zbog kritike na Tadića, kapiram.....pa zaslužio je, debelo se potrudio da ovako dobije po nosu, mogao je i on "mesecima", i godinama, da se malo opameti? Ali mrzelo ga i toliko da se potrudi?

Mada se nisam baš nadala da će ga Toma Diploma prešišati, više mi je bila bliska ideja da ga malo prestraši pa da se dozove pameti ako ima čemu, al eto, on do kraja nije imao "čemu" te mu pomoći nije bilo.

I ti sada misliš da su za to krivi kritičari i glasači? I da se ja radujem nečemu? Čemu? Užasnuta sam dokle smo dogurali. A ko je za to kriv?

A bila sam Tadićev glasač na prošlim izborima, zašto sada više nisam? Godine koje su mi poijeli ti skakavci više ne mogu da vratim, i neću to da im praštam. Ni zbog Tome. Nemam ja toliko života da ga arčim na čekanje da se neko opameti i da ga neke fukare potroše ko sitan kusur.
Znam da si govorio da je ipak bolji Tadić od Tome, da je manje zlo, ali meni nije, zlo je zlo i kada je malo, izvini, ja ovako mislim i dalje.
jesen92 jesen92 23:19 21.05.2012

Re: ...

o su oni bolji pošteniji i u svakom slučaju - novi.

zemljanin zemljanin 14:44 21.05.2012

poenta

ne vidim poentu u blatovanju osim dnevnopolitičkih ... jer ako je demokratska opcija u Srbiji, radila kako treba, za 12 godina je izgrađen sistem institucija i građansko društvo ... kao posledica toga, trebalo bi da je skoro pa svejedno ko će biti na vlasti ... kazna za loše rezultate je poraz na izborima ... to bi trebalo da je normalno ...

Međutim, ako mi zavisimo od toga ko je na vlasti, onda opet dolazimo do toga da ovih 12 godina nisu iskorišćene na pravi način ... ako pogledamo ko je bio na vlasti, njih treba kazniti zbog takvog stanja ... sve u svemu, ova parada blata, koja se danas prodaje je više u stilu "hej nemojte mene da zaboravite, još sam živ/živa" nego što ima ikakvog smisla.

Sve navedeno nema veze sa pobedom ovog ili onog već sa promenom stava birača, da se glas NE daje na lepe oči već da se mere rezultati onih kojima je ranije dato to pravo.

A lične aspiracije ka ovom ili onom ili mazohistički postupci određenih "intelektualaca" su samo predstava za javnost, što dovoljno govori o vrednostima protagonista ... ili možda ne ?!
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:02 21.05.2012

Re: poenta

ne vidim poentu u blatovanju osim dnevnopolitičkih

Pa, ono gore i jeste dnevno politička satira...


A lične aspiracije ka ovom ili onom ili mazohistički postupci određenih "intelektualaca" su samo predstava za javnost,

Predstava koja je imala i druge, ne samo mazohističke, efekte. O tome gornja satira i govori.
Zato ipak ne.
zemljanin zemljanin 19:19 21.05.2012

Re: poenta

Jelica Greganović

Predstava koja je imala i druge, ne samo mazohističke, efekte. O tome gornja satira i govori.
Zato ipak ne.

Predstava je predstava, makar i virtualna. Cela halabuka oko izbora se svela na kuknjavu onih što nisu glasali za onog pa onda ovaj ne bi pobedio sa sve varijacijama na zadatu temu ...

Onda su krivi svi, kolektivno, uljučujući i one koji su glasali za pobednika. E sad ću (ja/mi/oni) da se prvo nerviram, zatim da tražim krivce a onda ću da se radujem jer će "videti oni" kako će da im/nam bude ... sve se svodi na to da ja/mi nisam mogao da pogrešim i da sam ja/mi u PRAVU. Svi ostali su ili manje inteligentni ili nemaju pojma ili su partijski ostrašćeni ili su dobrovoljci ili (ovde nek svako doda po izboru)

Da dodam da se sada "većnski deo" Srbije "kaje" jer nije izašao na izbore

Pa tragikomika u svoj svojoj veličanstvenosti ... i da pojasnim da nisam ni za ove ni za one a nisam ni glasao jer skoro pa i ne živim u Srbiji pa mislim da ne treba ja da odlučujem šta će i kako će oni koji tamo zaista i žive ... čisto da ne bude nekih aspiracija na partijskom nivou

EDIT: To što je blatovanje i pepelovanje samo virtualno ne menja mazohizam određenih likova koji tome, napadno, teže
nestor92 nestor92 15:03 21.05.2012

Evo sad ...

... sam od Čuburskog ali nema ni statue od blata, ni ekipe oko "Peščanika".

Apsolutno imam problem sa time kako izgleda reprezent Srbije u narednih nekoliko godina kao i sa "članovima njegovog kabineta" u pozadini.

Ipak mislim da je to logična posledica svega što se ovde dešava. Komad po komad, glas po glas, DS je udaljavao od sebe svoje glasačko telo. Nekoga zbog ovoga, nekoga zbog onoga, nekoga na ideološkom a nekoga na ličnom planu. I rezultat je tu. Gadan, ali kosmički pravedan.
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:02 21.05.2012

Re: Evo sad ...

Apsolutno imam problem sa time kako izgleda reprezent Srbije u narednih nekoliko godina kao i sa "članovima njegovog kabineta" u pozadini.

Blago tebi.
gary.cooper gary.cooper 08:27 22.05.2012

Re: Evo sad ...


Blago tebi.


Vi, čini mi se, smišljeno izbegavate da komentarišete svaki mišljenje ili stav koji se kritički odnosi prema politici Demokratske stranke i Borisa Tadića.





nestor92 nestor92 11:46 22.05.2012

Re: Evo sad ...

Blago tebi.


Šta sam sad zgrešio?

Mislim, stomak mi se uzbuni kad vidim novog precednika, ali mislim da ne treba kriviti glasače nego se zamisliti zbog čega su okrenuli leđa stranci i predsedniku.

Rezultat DS u Gradu Beogradu pokazuje da su ljudi imali nekakav prilično profilisan stav. Đilas je prilično opljuvana ličnost pa to ipak nije smetalo da DS lokalno pobedi u Beogradu.

Znači ('nači) ne svidja im se republički nivo. Zašto? E to kuj otkrije grdne pare ima da zaradi.
Atomski mrav Atomski mrav 15:10 21.05.2012

Sa twittera

"Nisu krivi prazni listići nego prazne reči."
alselone alselone 15:12 21.05.2012

Re: Sa twittera

Atomski mrav
"Nisu krivi prazni listići nego prazne reči."


radekokic radekokic 15:33 21.05.2012

Re: Sa twittera

Jelica Greganović Jelica Greganović 19:03 21.05.2012

Re: Sa twittera

"Nisu krivi prazni listići nego prazne reči."

Što se mene tiče, to je povezano. Krivo je i jedno i drugo.
Atomski mrav Atomski mrav 21:15 21.05.2012

Re: Sa twittera

Što se mene tiče, to je povezano. Krivo je i jedno i drugo.

Je li? Pobornici "belih listića" i apstinenti nisu pravili trule koalicije, niti su pacifikovali Miloševićevce i Radikale zarad ostanka na vlasti... izjednačiti odgovornost prazne priče i praznih listića je neozbiljno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:35 21.05.2012

Re: Sa twittera

Što se mene tiče, to je povezano. Krivo je i jedno i drugo.


Kriv sam zato sto nisam glasao za coveka za koga ne mislim da treba da bude predsednik drzave?
JJ Beba JJ Beba 21:57 21.05.2012

Re: Sa twittera

Krivo je i jedno i drugo.

ja kriva što tadić izgubio? moj beli lsitić"!!!!! jbt sam je izgubio svojom bahatošču...on je svojom politikom doveo nikolića na vlast. on ge je bre i proizveo isto onako kako je rehabilitovao dačića.. i kad je žmurio ma dveri, na naše, na "huligane"...očijukao je sa nacionalizmom i populizmom i sad mu se to vratilo
i sad krivi beli listići...šačica ljudi bez partije, vođe
AlexDunja AlexDunja 22:11 21.05.2012

Re: Sa twittera

ja kriva što tadić izgubio? moj beli lsitić"!!!!! j

jeste. i ja što se nisam ni štrapacirala.

ja sam politički idiot:))

a ti si aktivni subverzivni element
Goran Vučković Goran Vučković 22:15 21.05.2012

Re: Sa twittera



AlexDunja AlexDunja 22:20 21.05.2012

Re: Sa twittera

vala baš:))
JJ Beba JJ Beba 22:48 21.05.2012

Re: Sa twittera


a ti si aktivni subverzivni element

Jelica Greganović Jelica Greganović 23:47 21.05.2012

Re: Sa twittera

Pobornici "belih listića" i apstinenti nisu pravili trule koalicije

Zaista? Ako se ne varam, BS je LDP, a LDP je ušao u trulu koaliciju...pa su konačno shvatili da je i LDP samo stranka i samo politika, prešaltovali se i oni koji su pre toga bili deo vlasti međ "obične građane" i odande zavapili da kud se ne glasa za njih da se ne glasa ni za koga...prevedeno.
izjednačiti odgovornost prazne priče i praznih listića je neozbiljno.

Ovde se nismo razumeli, za mene je beli list - prazna priča.
Mada, posle ovoga šta se desilo, beli list je naročito neozbiljan, što sam ja uvek i tvrdila.
Atomski mrav Atomski mrav 00:06 22.05.2012

Re: Sa twittera

Iskreno - mislio sam na ljude, a ne na političare...

Ako zaista misliš da su beli listići bili odlučujući za pobedu Tomislava Nikolića u drugom krugu predsedničkih izbora, onda ne mogu biti "prazna priča", onda ispada da su bili vrlo značajni... Ja ne mislim tako, mislim da je prazna priča servirana nam iz DS svih ovih godina bila najznačajnija za ovakav rezultat. Beli listići su posledica te prazne priče.
JJ Beba JJ Beba 00:09 22.05.2012

Re: Sa twittera

Zaista? Ako se ne varam, BS je LDP, a LDP je ušao u trulu koaliciju.

koliko se sećam, BS je je otišla iz ldpa baš zbog te trule koalicije
ovde
Jelica Greganović Jelica Greganović 00:12 22.05.2012

Re: Sa twittera

koliko se sećam, BS je je otišla iz ldpa baš zbog te trule koalicije

Koliko ja vidim iz tvog linka (a ponešto se sećam uz to), nije otišla, nego je otišlo:

Biljana Srbljanović, bivši LDP-ov kandidat za gradonačelnika Beograda, žalila se da ju je LDP izbrisao.
JJ Beba JJ Beba 00:24 22.05.2012

Re: Sa twittera

Jelica Greganović
koliko se sećam, BS je je otišla iz ldpa baš zbog te trule koalicije

Koliko ja vidim iz tvog linka (a ponešto se sećam uz to), nije otišla, nego je otišlo:

Biljana Srbljanović, bivši LDP-ov kandidat za gradonačelnika Beograda, žalila se da ju je LDP izbrisao.

nemam vremena da guglujem, sećam se pisma kojim je objavila odlazak.
i sećam se frke koje je to pismo izazavalo u stranci... enivej, znam da je otišla
Jelica Greganović Jelica Greganović 00:25 22.05.2012

Re: Sa twittera

nemam vremena da guglujem, sećam se pisma kojim je objavila odlazak.
i sećam se frke koje je to pismo izazavalo u stranci... enivej, znam da je otišla

Ne moraš da gugluješ, samo pročitaj link koji si sama okačila.
JJ Beba JJ Beba 00:34 22.05.2012

Re: Sa twittera

Jelica Greganović
nemam vremena da guglujem, sećam se pisma kojim je objavila odlazak.
i sećam se frke koje je to pismo izazavalo u stranci... enivej, znam da je otišla

Ne moraš da gugluješ, samo pročitaj link koji si sama okačila.



ma ja sam ti link okačila da vidiš gde piše da ldp napuštaju članovi i među nima i BS jer ti tvrdiš da je BS ldp
Ako se ne varam, BS je LDP,


samo sam htela da kažem da to nije istina.

kako je otišla, šta se desilo sa BS i ldp nije predmet ovog posta, kolko kapiram. ili možda grešim?
JJ Beba JJ Beba 01:02 22.05.2012

Re: Sa twittera

este. i ja što se nisam ni štrapacirala.

ja sam politički idiot:))

zato što te mrzelo da štrapaciraš i zato što si politički idiot kriva si što je tadić izgubio od tome.

svim apstinentima a pogotovo glasačima belim listićima da se mornarskom kukom razdrljaju nozdrve. pod hitno

Širom Srbije počela silovanja građana koji su glasali belim listićima
AlexDunja AlexDunja 11:49 22.05.2012

Re: Sa twittera

zato što te mrzelo da štrapaciraš i zato što si politički idiot kriva si što je tadić izgubio od tome.



jesam,
samo da preciziram, nije me mrzelo,
ne mrzi mene ništa,

to je još davno donesena čvrsta odluka
da u tom provizorijumu ne učestvujem.

ja sam ozbiljna žena i oću da znam šta radim,
kad nešto radim
JJ Beba JJ Beba 15:34 22.05.2012

Re: Sa twittera

samo da preciziram, nije me mrzelo,

ja to više figurativno
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:19 22.05.2012

Re: Sa twittera

kako je otišla, šta se desilo sa BS i ldp nije predmet ovog posta, kolko kapiram. ili možda grešim?

Ne grešiš, samo spinuješ, vrati se uzbrdo, pa se seti kako je došlo do pominjanja BS i LDP.
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:25 22.05.2012

Re: Sa twittera

i sad krivi beli listići...šačica ljudi bez partije, vođe

Ček, je l šačica ili nije? Eno ga Filip M. piše o tome kako je te šačice bilo toliko da je izazvala politički zemljotres, a i naokolo se pisalo "vidikolikonasjemilijardialajsmoimpokazali", itajrad...
AlexDunja AlexDunja 18:42 22.05.2012

Re: Sa twittera

Eno ga Filip M. piše o tome kako je te šačice bilo toliko da je izazvala politički zemljotres,


e, pa sad ako je filip i njegov bold dokaz...

što bi rekao šarski: STOP IGNORISANJU USPEHA BOJKOTA!

činjenica je da je izlaznost bila nešto manja nego na prošlim izborima,
i da je bilo 20 000 više nevažećih nego prošli put
u drugom krugu, ali, sigurna sam da ti to znaš,
i znaš da to nije nikaav uspeh i organizovana akcija
koja je izazvala zemljotres.


to samo neuspešni političari traže krivce
u glasačima. ne misliš valjda da će da pomisle
da su oni nešto loše uradili?
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:48 22.05.2012

Re: Sa twittera



Aj, javi Filipu, viš da ga zanosi...
AlexDunja AlexDunja 19:30 22.05.2012

Re: Sa twittera

Aj, javi Filipu, viš da ga zanosi...


ma meni je filip enigma,
kako uspeva da živi život ovako smrtno
ozbiljan, i uvek u pogrešnoj akciji:)

što bi reko krkar: kako li se žene takvi ljudi?
stojamanjepoznata stojamanjepoznata 15:12 21.05.2012

bez dodataka

...
sesili sesili 15:23 21.05.2012

Re: bez dodataka

Pročitah danas da je tako kada o sudbini odlučuje 40%. Gde su još 60%???
radekokic radekokic 15:36 21.05.2012

Re: bez dodataka

..vazda je tako bilo, a narocito ove zadnje tri decenije - tu smo bas zmurili, po sistemu - pusti budalu... i pustili smo ih!!
gary.cooper gary.cooper 17:34 21.05.2012

Re: bez dodataka



Pardon. Imam dopunu.

Krivi smo mi. Sumnje nema.

Ali, krivlji su ONI.

























javascript:;







Jelica Greganović Jelica Greganović 19:04 21.05.2012

Re: bez dodataka

Gde su još 60%???

Crtaju Čiča Gliše po glasačkim listićima ili sede kod kuće, što se meni na isto svodi.
gorran2 gorran2 15:37 21.05.2012

Nije veliki posao

beogradski intelektualci počeli su širom centra grada da prave Borisa Tadića od blata

Ne sumnjam da će biti isto tako dobar kao pravi.
Vrlo verovatno još bolji - manje će gluposti i štete praviti.



Možda bi ga (ovoga od blata) mogli kandidovati na sledećim izborima?
radekokic radekokic 15:49 21.05.2012

Re: Nije veliki posao

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana