Ekologija

Plamene zore

cult RSS / 21.05.2012. u 14:55

Dok se ispod prozora prošle noći mogla videti kolona automobila koja s perifernih brda i dolina juri ka jezgru grada koji im je odškrinuo svoje kapije, uz prkosan zvuk sirena i otpozdrave s trotoara  skandiranjima "evo vam Tadića, vratite nam Mladića", pojanjem Pesme kosovskih junaka, te zlobnim i zloslutnim pevanjem himne Jedinice za specijalne operacije, shvatih da se Srbija samo vratila u svoje prirodno stanje.  Ionako se nikad mentalno sa svojom zemljom nisam slagao, tako da su stvari sada samo ponovo u ravnoteži. Čak je i taj tužni i jadni Hanibal, koji se nesigurnim korakom gega kroz vrata grada koja su mu širom otvorena, nekako sasvim po meri stanja stvari u Srbiji.

No, ostavimo Hanibala da pohadja ubrzane kurseve engleskog i bontona, verujem u njega, obzirom da je master brzog savladavanja nauka i veština.  Diplomirati i postati predsednik države u istoj godini, uostalom, apsolutni je dokaz umeća i izvanrednosti.

Nego,  da vidimo ko je kriv za ovaj transfer stida koji trenutno osećam i u kojem sam, izgleda, u bitnoj manjini. Boris Tadić je nesporno najzaslužniji za svoj poraz. Kao glasač te stranke od njenog nastanka do danas, sa samo jednom pauzom koje se nerado sećam, osećam se prevarenim glede nekih stvari. Za neke sam bio pun razumevanja, svestan kompromisa koji se moraju odraditi jer realnost diktira poteze koji se vuku radi opšteg dobra, kao što je ulazak u vladu sa Dačićem i dogovor o pomirenju. Ono što se Tadiću mora priznati to je upravo  pacifikacija političke scene u Srbiji, uz prevodjenje nekadašnjih ljutih protivnika EU integracija na našu stranu, shvatajući da te stranke imaju nesporno uporište medju glasačima koji nikad neće doživeti  katarzu i prosvetljenje ngo-ovskog tipa i početi da glasaju za ds i ldp. U potpunosti sam razumeo i podržao i ono skupštinsko razbijanje ekstremnih radikala i logističku podršku stvaranju sns-a. Čak sam trpeo i tupljenje oko izgubljenih kosovskih priča dok god to jurenje bilo kakvog kompromisa nije opasno zapretilo ponovnim savezima sa rusijama i belorusijama. Priznajem da sam donekle shvatao i trivanizaciju stranke smatrajući to prilagodjavanjem diskursa realnosti srpskog društva. Stranka je postala velika i davno izašla iz kruga dvojke i ne baš brojne gradjanske klase. Ali sam se nadao da je to samo jezik, samo simbol, a da će se neke elementarne stvari preko potrebne civilizovanju ove zemlje odraditi u pozadini.

Umesto toga, stranka se po širini i dubini bacila u tipično srpsku partokratiju veselo uživajući u tenderskim privilegijama koje vlast sa sobom nosi. Nezavisne institucije koje bi ih spečavale u bahanalijama su formirane, a onda im odmah oduzimana suština. Kako su počeli da se pune džepovi, tako se briga o ekonomiji svela na uzimanje kredita da se dolce vita nastavi, a privreda dovedena u agregatno stanje suve drenovine.  Dulići su se razbahatili i niko više nije ni pokušavao da ih spreči.  Jednostavno se više nisu krili. Ceo sistem je postao usmeren na održavanje vlasti, isisavanje novca i korumpiranje visokim i redovnim platama budžetskih korisnika radi obezbedjivanja glasova na ovim izborima. Lopovluk se čak institucionalizovao u svojim sokojevskim i ofpsovskim emanacijama. Najgore od svega je što čak ni elementarni red u državi u smislu doslednog kažnjavanja i zatvaranja lopova i ubica nisu uspeli da obezbede.  A civilizovano društvo počinje od toga – od kažnjavanja pljuvača na trotoar i bacača smeća s terase.

Tako su nas na ovim izborima stavili u hamletovsku dilemu: polusposobni, bezmudi lopovi ili Toma Nikolić, vojvoda, dobrovoljac  s papovkom o ramenu u predgradju Vinkovaca, proterivač ljudi iz Hrtkovaca, liferant ljudi u ratove, crtač karlobaških granica, najavljivač Zoranovog ubistva uz vic i seirenje, čuvar sigurne kuće za srebreničke koljače, nesudjeni Putinov gubernator, falsifikator školskih dokumenata kome je i tri minuta koncentracije i suvislosti nedostižan cilj.

Nije mi bilo teško da izaberem. Meni, koji osećam direktne stravične posledice Tadićeve ekonomske politike, nije bilo teško.  Lična sramota da me čovek kao Tomislav predstavlja pred bilo kim je jednostavno bila prejaka. 

Medjutim, Tadićev ds su u najvećem broju izdali upravo njegovi - oni zbog kojih je sa nepodnošljivom lakoćom uzimao od mene i ovakvih kao ja dok nismo pocrkali. Ta srednja, gradjanska klasa, nakačena na budžetsku sisu, naviknuta na redovne i previsoke plate ostala je kod kuće. Lizuckali su sladolede, okretali ćevapčiće na vikendicama odbijajući da glasaju jer to je, uostalom, tako fensi ove sezone. Zgražavati se nad ds-om sa sve onim glasićem punim indignacije: misssim,  ne pada mi na pamet. Smenjivost će ih naučiti pameti, govorahu budžetlije, naviknute na sigurnost svojih nesmenjivih plata i državnih radnih mesta. Nacrtaću leptirića. Ne, kiticu. Ajd sad da napravimo galeriju kitica, pa da ih kačimo na fejs. U radno vreme, naravno. Preplaćeno. Želim vam sreću i da ne osećate sramotu zbog svog izbora koju u vaše ime osećam ja. 

 

Od Tadića, kao pristojnog i realnog čoveka, očekujem da će podneti ostavku. Takodje, nadam se da će stranka poštovati rezultate izbora. Sada imamo punu sliku i jasno je da su pobedili sns i sps. Treba im prepustiti vlast i odgovornost za vodjenje države.  

Prošli put nam je da ih skinemo sa vlasti trebalo deset godina, četiri rata, nato, dve izborne kradje i jedna revolucija.  Ali...možda su se promenili.  Svejedno. Nemam strah. Samo blam. 

A i sve te plamene zore, tako si se tad osećao živ.



Komentari (372)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Krugolina Borup Krugolina Borup 16:46 21.05.2012

Re: Ovde bi došla psovka da me nije sram...

No, vanredna situacija zahteva vanredne mere, jel.


Iz istog razloga se i meni omaklo da pišem politički blog.
A nije mi u krvi da se pačam u politiku.
Međutim, kad vidiš da je vrag odneo šalu...

cult cult 16:52 21.05.2012

Re: Ovde bi došla psovka da me nije sram...

def je odneo šalu i def vanredne mere.
Nadam se da će uslediti i Tadićeva ostavka.
Žilava je to stranka i najdemokratskija u zemlji (što i nije teško obzirom na konkurenciju, hm), bez obzira na trivanizacije i Tadićevu negativnu selekciju.
4krofnica 4krofnica 21:26 21.05.2012

Re: ...(blam)....





slobodno, bez blama :), proći će i njihovo (ijopet), samo da ne prodje i naše..
drago mi je da si počeo da pišeš; (sa belim rukavicama, damski:) naklon, Cult.
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:27 21.05.2012

Re: Ovde bi došla psovka da me nije sram...

Mene je i strah i blam.

I mene.
cult cult 21:53 21.05.2012

Re: ...(blam)....

4krofnica




slobodno, bez blama :), proći će i njihovo (ijopet), samo da ne prodje i naše..
drago mi je da si počeo da pišeš; (sa belim rukavicama, damski:) naklon, Cult.

Ček...ovde ima srce : )
uninamama uninamama 07:00 22.05.2012

Re: Ovde bi došla psovka da me nije sram...

cassiopeia

Nemam strah. Samo blam.


Mene je i strah i blam.

Odlično napisan tekst.

hajkula1 hajkula1 10:30 24.05.2012

Re: Ovde bi došla psovka da me nije sram...

Krugolina Borup
Mene je i strah i blam


Mene samo blam.
Preživela sam inflaciju od 2% na sat, preživela sam bombardovanje.
Dagahebem, preživeću i Tomu Diplomu kao predsednika.



Baš to.

Još 2000. sam rekla, nikad više na izbore. Najvažnije da smo ovog smo oterali ali ja na izbore ili o izborima - jok.

Na prošlim izborima i ranije ali jednom u drugom krugu, morala sam da se umešam jer je onaj drugi gori.
Ovaj put, u drugom krugu - beli listići, jer dokle god ga ne kazniš, praviće istu grešku i foliraće te na istu foru.

docsumann docsumann 15:34 21.05.2012

posljedice razloga

ako je Tomina pobijeda bila potrebna da najzad napišeš nešto za blog, makar i o samoj toj pobijedi (porazu), to ipak unosi tračak smisla u sveopĆe ludilo.
cult cult 15:55 21.05.2012

Re: posljedice razloga

hvala, docs.
Više bih voleo, doduše, da sam ćutao još malo. : )
Ali sigurni glasovi su rekli svoje.
darvel darvel 17:27 21.05.2012

Re: posljedice razloga

Grešiš, cult, ponovo grešiš.
Glasao sam za Tomu tri puta na ovim izborima: prvi, poslednji i jedini.
Kao i moja supruga.
I dobar deo moje rodbine.
Ali vi to izgleda nećete da shvatite:
PREŠLI SU SVE GRANICE.
I onda dobijemo Tomu.
Uostalom, onako kako ti shvataš istorijsko pomirenje sa SPS-om, tako i ja shvatam da se našao dovoljan broj ljudi da kaže: Dosta više sa je..njem u zdrav mozak.
Na jedini način koji su imali na raspolaganju.
vladaxy vladaxy 17:42 21.05.2012

Re: posljedice razloga

Ali vi to izgleda nećete da shvatite:
PREŠLI SU SVE GRANICE.

Prvo sa G17+:
Mlađan Dinkić, Tomica Milosavljević, Veroljub Stevanović
Pa onda Slobodan Deltosavljević, Jelena Trivan, Nada Kolundžija, Dušan Petrović, Šutanovac, Dulić, pa šlag na torti, Dačić, Mrka, Krka, Palma, Hamo Pipa i ostala ekipa, i svi ostali znani i neznani po opštinama...

Most na Adi, koridor 10, bulevar, zdravstvo, školstvo, Miladin, sajtovi od 60.000, pano od pola miliona. mrzi me da sve nabrajam.. Tretirali su građane kao retarde, bili jako bahati

I ONDA SU IM KRIVI BELI LISTIĆI I ONI KOJI NE IZAĐU NA IZBORE!?!?
cult cult 17:59 21.05.2012

Re: posljedice razloga

PREŠLI SU SVE GRANICE.

Sad će Toma da ih pomeri. A nije da nema iskustva.
maksa83 maksa83 18:15 21.05.2012

Re: posljedice razloga

I ONDA SU IM KRIVI BELI LISTIĆI I ONI KOJI NE IZAĐU NA IZBORE!?!?


Dammit libertarijanac, doomsday is nigh kad se sve slažem sa tobom.
vladaxy vladaxy 18:49 21.05.2012

Re: posljedice razloga

doomsday is nigh kad se sve slažem sa tobom.


hajkula1 hajkula1 10:39 24.05.2012

Re: posljedice razloga

darvel
Grešiš, cult, ponovo grešiš.
Glasao sam za Tomu tri puta na ovim izborima: prvi, poslednji i jedini.
Kao i moja supruga.
I dobar deo moje rodbine.
Ali vi to izgleda nećete da shvatite:
PREŠLI SU SVE GRANICE.
I onda dobijemo Tomu.
Uostalom, onako kako ti shvataš istorijsko pomirenje sa SPS-om, tako i ja shvatam da se našao dovoljan broj ljudi da kaže: Dosta više sa je..njem u zdrav mozak.
Na jedini način koji su imali na raspolaganju.


Ja nisam. Nisam mogla. Glasala za PRS.
U drugom krugu za Vericu Barać.

Tebi sam negde ostala dužna za komentar.
Nije svađa i tako to, naprotiv.

darvel darvel 11:09 25.05.2012

Re: posljedice razloga

Ja sam hteo da budem siguran da će šamarčina lupljena ovoj bivšoj bandi razbojnika baš da zveči.
Ja političare posmatram pragmatično, čim počnu da mi zavlače ruke u džep - hvala, doviđenja.
Posle podnošenja ostavke na mesto predsednika SNS-a i pre polaganja zakletve više nemam ni trunke sumnje da li sam pogrešio.
Boris Tadić nije nalazio za shodno da ispoštuje ni ovu elementarnu demokratsku proceduru
cult cult 11:34 25.05.2012

Re: posljedice razloga

Boris Tadić nije nalazio za shodno da ispoštuje ni ovu elementarnu demokratsku proceduru


To svakako nije elementarna demokratska procedura jer nema zakona koji tako nešto reguliše. To je stvar ličnog izbora predsednika. To što je Toma podneo ostavku u stranci meni, recimo, ništa ne znači. On je i dalje radikal ili kako se već danas to naziva.

Ja političare posmatram pragmatično, čim počnu da mi zavlače ruke u džep - hvala, doviđenja.


Velja, Karić Milanka...a ti ništa. I dalje glasaš za njih.

nemam ni trunke sumnje da li sam pogrešio.


I mi koji smo glasali za neke druge ljude od tvojih smo tako mislili. Medjutim, život te demantuje jako brzo. Oprezno samo s tim zaklinjanjima. Posle te bude blam.
darvel darvel 12:58 25.05.2012

Re: posljedice razloga

Cult,
nije Toma moj.
Samo je u mojoj računici on ispao manje zlo.
Moja (uslovno rečeno moja) opcija je građanska opcija, najbliže recimo nekadašnjem GSS-u.
Ja tvoje gađenje prema Nikoliću i prema SNS-u u potpunosti razumem, i iskreno rečeno nisam oduševljen što je on predstavljao jedini izbor.
Problem je što ti ne shvataš moje gađenje prema Tadiću i ovom, ne znam ni ja više kako da nazovem, DS-u.
Sve do uvođenja batinaša u sudstvo (mož misliti privatni uterivači dugova) sam se iskreno nadao vladi DS-a.
Posle ove vesti za DS ne želim više da čujem, nikada.
A blaćenje i pljuvanje seoskih đilkoša po Vesni Pešić (onako kako se ti stidiš u ime nas koji smo glasali za Nikolića, tako se i ja stidim u ime svake barabčine iz DS-a koja se usudila da uzme u usta Vesnu Pešić) će ući u anale bezčašća ove rugobe pod imenom Demokratska stranka.
cult cult 14:25 25.05.2012

Re: posljedice razloga

ok.
nisam naslutio iz tvojih komentara gss preferenciju. Mea culpa.
I samo da te ispravim...budžetlije, sa natprosečnim platama, večnim radnim mestima, dok ostatak zemlje grca u bedi, dakle oni za kojima su ds i g17 obezbedili pristojan i bezbrižan život do penzije, u njihovo ime sam se te noći stideo.
Samo njihovo. Oni su ih izdali.
Sve ostale razumem. Naravno.
darvel darvel 16:48 25.05.2012

Re: posljedice razloga

Moram još i ovo da ti kažem, pa se neću više vraćati na ovaj blog.
Ja i moja supruga spadamo u deo tih budžetlija.
Ali ni sve budžetlije nisu iste.
Da ne zalazim u detalje, moja supruga je specijalista i magistar i radi za 69.000 din. Da bi došla do ovih, da tako kažem titula, učila je 28 godina, polagajući specijalistički ispit pred 5 profesora, a magistarski usmeni pred 5 profesora usko specijalizovanih za oblast koju je uzela. Ispit je trajao 5 časova.
Kada se vratila sa magistarskog, isti oni koji su lekarima uveli obaveznu kontinuiranu edukaciju, su svim lekarima opšte prakse ukinuli priznavanje magisterijuma.
Potrošila je 3 godine života i oko 3,000 evra da bi postala magistar iz endokrinologije baveći se diabetes mellitusom, prvom nezaraznom bolešću koja je zvanično proglašena za epidemiju.
Sada je očekuje smanjenje plate za oko 5% zbog kapitacije, jer nema dovoljan broj pacijenata, a nema dovoljan broj pacijenata zato što se vratila sa specijalizacije pre 7 meseci.
Za to vreme, moj prijatelj koji radi u lokalnoj toplani sa 3 razreda srednje škole zarađuje mesečno oko 80.000, dinara.
Tu već prestaje da me interesuje bilo čija prošlost.
O drugim stvarima koje se dešavaju u državnoj službi ne mogu ni da pišem ali odgovorno tvrdim da to nije radio ni Milošević.
cult cult 16:57 25.05.2012

Re: posljedice razloga

ali odgovorno tvrdim da to nije radio ni Milošević.

Opet se zalećeš : ) No, dobro.

Nadam se da ne kriviš Tadića i DS zbog situacije sa ženinim magistarskim?
Šala.

Šta da ti kažem...tvoj izbor.
Nadam se da Tadić neće biti premijer, nadam se da će vladu formirati pobednici na ovim izborima, sns-sps, a onda će vam, valjda, i tebi i supruzi i prijatelju iz toplane biti još bolje.
darvel darvel 17:08 25.05.2012

Re: posljedice razloga

OK.
Ja sam ti na kraju izneo i lični razlog, pored svih ostalih.
Tebi je do šale.
Poštujem.
Tako se i DS šalila, pa je prošla kako je prošla.
I neka nastave da se šale, time će vrlo brzo biti svedeni na onu meru koju trenutno zaslužuju.
Meni je iskreno svejedno, ja sam sa njima završio dok sam živ.
cult cult 17:34 25.05.2012

Re: posljedice razloga

Sorry..prosto mi izgledalo da je bolje da se šalim nego da ti objašnjavam šta je danas 70 000, 80 000 u Srbiji i kako živi ostatak zemlje. Mnogo, mnogo veći ostatak. Mislim da se ljudi naviknu, pa zaborave.
Te plate su nezamislive u onom delu privrede koji vam taj dobar život obezbedjuje. Pazi ne za mis li ve.
Kapiraš?
darvel darvel 18:09 25.05.2012

Re: posljedice razloga

Ja i ti se zapravo ne razumemo na osnovnom nivou. Mislim da ovaj blog nije mesto gde možemo dalje da razvijamo polemiku.
cult cult 18:48 25.05.2012

Re: posljedice razloga

razumem ja tebe na svakom nivou, ne brini.
Ali si prepun jeda u ovom trenutku na prethodnu vlast.
Zato ti svi drugi koji ne misle
isto ili slično deluju kao da su pali s kruške.
Veruj, ti i tvoja žena i taj prijatelj imali ste najmanje razloga da glasate protiv prethodne vlasti. Znam da ti to deluje glupo u ovom trentku. Sorry.





darvel darvel 21:30 25.05.2012

Re: posljedice razloga

Ali si prepun jeda u ovom trenutku na prethodnu vlast.


Ovo pređe u dijalog .
Vidi, sa finansijskog aspekta, nama je zapravo najbolje bilo pod Koštunicom, ali za njega nisam mogao da glasam zbog subjektivnog osećaja moralne odgvornosti prema sebi i detetu.
Ja nisam neki preterani poštovalac lika i dela Z. Đinđića (mnogo stvari mi se u njegovoj karijeri nije dopadalo), ali mi deluje da je V.K. prilično upleten u onakvo besprizorno streljanje čoveka i na tom nivou sam sa Koštunicom završio kao bilo kakvom opcijom.
Da, tačno je, ozlojeđen sam, povređen i uvređen, materijalno, moralno i u bilo kom pogledu i ja to i ne krijem. Jedini način da to pokažem je bio da gurnem prst direktno u oko onima koji su me povredili.
Razvoj situacije je po meni bio idealan, demokratska stranka je dobila šamarčinu kakvu zaslužuje (iako sam i na parlamentarnim zaokružio SNS), ali je bila u poziciji (i sada je) da napravi vladu.
Onda se desio otužni oproštajni govor, koji mi je blago zatalasao želudac.
Kada je počelo pljuvanje po Vesni Pešić (i na ovom blogu) već sam krenuo da režim, a kada sam pročitao da su u vakumu vlasti institucionalizovali batinaše da već ojađen narod po kućama pljačkaju Tadić i DS su mi se zgadili.
Sada im iskreno želim da se petvore u DSS, jer na njih sve više i liče.
Objektivno gledajući, najebali smo, da prostiš, kako god okreneš.
Subjektivno, to što ne moram da slušam ovih par dana lupetanja raznoraznih ništarija na visokim pozicijama u DS jer ne mogu da se presaberu i prežale Tadićev poraz za mene nema cenu.
A ja se ne stidim da kažem, vrlo često sam subjektivan čovek.
blogov_kolac blogov_kolac 15:36 21.05.2012

o pokojniku sve najbolje

Ne treba mi dodatna istorijska distanca da konstatujem sledece:

kada se na papir stave svi koji su nesto vise znacili i bili od uticaja u onome sto se tokom svih 90'ih nazivalo demokratska opozicija, a kasnije recimo demokratska opcija, Boris Tadic ce svakako biti upamcen kao jedan od boljih.

ako na drugi papir stavimo sve one koji su bili glavne perjanice i uzdanice one druge Srbije (tacnije to je nazalost PRVA Srbija) koja je bila zaratila sa sobom i celim svetim, i da ne nabrajam vec sve uzase koje smo zahvaljujuci tome imali - Tomislav Nikolic joj je u prethodnih dvadesetak godina uvek bio pri samom vrhu.

Dakle Srbija je juce birajuci izmedju boljeg od boljih i goreg medju gorima izabrala goreg medju gorima, i sve dublje analize takvog rezultata govore mnogo vise o danasnjoj Srbiji, nego o samim kandidatima Tadicu i Nikolicu. KRAJ PRICE.
cult cult 16:02 21.05.2012

Re: o pokojniku sve najbolje

KRAJ PRICE.


Ma, glasači sns i sličnih su ok. To je taj mentalitet, svest, afinitet. Sve u redu. Razumem to. Oduvek bilo i biće.
Mene zanima ova strana. Osvešćena. Crtačka. Kako su uspeli da zaborave kome su indirektno dali glas. Pri čemu ih je stranka masovno korumpirala privilegijama i sigurnošću koju veći deo zemlje može samo da sanja. I zar ih nije sramota sintagme "predsednik Srbije Tomislav Nikolić". Jbt, baš moram da se naviknem na to. Zvuči neverovatno.
Atomski mrav Atomski mrav 16:08 21.05.2012

Re: o pokojniku sve najbolje

Ma ko to uživa u privilegijama i sigurnošću? O čemu ti to pričaš, čoveče?
cult cult 16:12 21.05.2012

Re: o pokojniku sve najbolje

Atomski mrav
Ma ko to uživa u privilegijama i sigurnošću? O čemu ti to pričaš, čoveče?


Znaš li ti koji je odnos zaposlenih na budžetu i u privredi?
I znaš li kakva je razlika u primanjima i sigurnosti radnih mesta prvih i drugih?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 16:15 21.05.2012

Re: o pokojniku sve najbolje

Ma odakle ti ovo da za nas, kurocrtače, važi ovo:
Pri čemu ih je stranka masovno korumpirala privilegijama i sigurnošću koju veći deo zemlje može samo da sanja

Šta pričaš ti, čoveče?!
blogov_kolac blogov_kolac 16:15 21.05.2012

Re: o pokojniku sve najbolje

cult
KRAJ PRICE.

I zar ih nije sramota sintagme "predsednik Srbije Tomislav Nikolić". Jbt, baš moram da se naviknem na to. Zvuči neverovatno.

Iskreno govoreci, ja nikako nisam mogao da se naviknem na sintagmu "Boris Tadic Predsednik Srbije" posle svih onih Slobodana Milosevica, Borislava Jovica, Dobrica Cosica, Zorana Lilica, Vojislava Seselja (pobedio na predsednickim izborima ali mu pobeda pokradena), Milana Milutinovica, Momira Bulatovaica, Vojislava Kostunice, Svetozara Marovica... koji su se od pocetka visestranacja kitili kod nas tom drzavnickom funkcijom sto Srbije a sto krnje Jugoslavije. Toma se realno bolje uklapa u to drustvo.
Atomski mrav Atomski mrav 16:27 21.05.2012

Re: o pokojniku sve najbolje

Sećam se da mi je drugarica koja radi u jednoj opštini pričala da su ih ljudi iz DS terali da glasaju za ovaj sadašnji Ustav, čak i kontrolisali (proveravali da li im je kažiprst plav pod UV svetlom). I ti sad kažeš da je najveći problem to što ovog puta to nisu uradili? Ako nisu, onda su sami pustili Lepog Boru niz vodu.
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:59 21.05.2012

Re: o pokojniku sve najbolje

Mene zanima ova strana. Osvešćena. Crtačka. Kako su uspeli da zaborave kome su indirektno dali glas.


moj prešarani listić je jasna poruka ds-u ili se menjajte ili se tornjajte ! meni dva sns-a ne trebaju! ko to ne može da shvati i ne treba ...
cult cult 18:13 21.05.2012

Re: o pokojniku sve najbolje

meni dva sns-a ne trebaju! ko to ne može da shvati i ne treba ...


Toma - Tadić...to ti je isto? Jbg. Meni ne.
A velika je šansa bila da taj čovek posle poraza zauvek ode sa političke scene Srbije i da se napravi prostor za nove ljude na desnici koji nisu prljali ruke u onim ratovima i indirektno skrivili mnoga zla i smrti.
Šteta što niste imali strpljenja.
darvel darvel 18:27 21.05.2012

Re: o pokojniku sve najbolje

Strpljenja se imalo...
hleba, hleba gospodaru, raja je hleba gladna.
Nego, u pravu si, trebali smo da popričekamo još 4-5 godina dok ne popljačkaju bukvalno sve što postoji u Srbiji, da se ti ne bi stideo.
Meni bilo malo mnogo, pa rekoh da ubrzam stvari, možda ipak ne uspeju da popljačkaju baš sve.
cult cult 18:47 21.05.2012

Re: o pokojniku sve najbolje

hleba, hleba gospodaru, raja je hleba gladna.


biće sad leba, ne brini, rajo.
Ne teraj me da pominjem onaj od 3 dinara sa prošlih izbora.

A sad kad vam imovinu pričuva prepošteni magistar Velja, te kad pristignu Karići iz bratske Rusije ima da vam svane.
A da...Vulin. Njega imovina kao pojava ne zanima.
uros_vozdovac uros_vozdovac 18:56 21.05.2012

Re: o pokojniku sve najbolje

cult
meni dva sns-a ne trebaju! ko to ne može da shvati i ne treba ...


Toma - Tadić...to ti je isto? Jbg. Meni ne.
A velika je šansa bila da taj čovek posle poraza zauvek ode sa političke scene Srbije i da se napravi prostor za nove ljude na desnici koji nisu prljali ruke u onim ratovima i indirektno skrivili mnoga zla i smrti.
Šteta što niste imali strpljenja.

Jeste šteta. A zna šta je još šteta? Što je DS imao vlast tolike godine i ništa. Društvu ništa - a Duliću sajt. I znaš šta je još šteta? Što je Tadić štitio Dulića od onoga što je majmunu jasno, ali eto, baš Tadiću nije. I što su privatizacijom ortacima rasprodali firme da bi ih prodali u staro gvožđe i podelili kintu. Eto i to je šteta.
A najgora šteta što je Tadić uradio je što su ovakvim zakonom o političkim organizacijama sprečili mene, tebe, a bogami i neki dobronameran svet da se politički angažuje već je rezervisao politički prostor isključivo za bogate u nadi da će on i ortaci da kontrolišu taj prostor i da se do kraja sveta i veka smenjuju. E to je najgora šteta.
I šta sad, da glasam samo zato što je pristojniji od Diplomca? Ok glasao sam jbg.

Bedak.

stefan.hauzer stefan.hauzer 19:51 21.05.2012

Re: o pokojniku sve najbolje

Toma - Tadić...to ti je isto? Jbg. Meni ne.

ne. nego su sns i ds isti

a strpljenja? koliko je dovoljno?
A sad kad vam imovinu pričuva prepošteni magistar Velja, te kad pristignu Karići iz bratske Rusije ima da vam svane.
A da...Vulin. Njega imovina kao pojava ne zanima.

a sps i urs? pronadji razliku - postoji li?

*edit
precrtani listić, oba puta ,je bila moja legitimna borba protiv abnormalnog sranja dve strane koje su se po nama lepo izredjale i nemaju nameru da se povuku . od dva loša nisam izabrao nijedno
cult cult 20:06 21.05.2012

Re: o pokojniku sve najbolje

Bedak.


Totalni.
Pazi kad boli što sve to pojedeš, izadješ i zaokružiš, a onda ipak stigne Hanibal. Kapije mu otvorili tvoji premoralni drugari.
cult cult 20:15 21.05.2012

Re: o pokojniku sve najbolje

od dva loša nisam izabrao nijedno


Da. Može i tako da se kaže.
I sam sebe bih pravdao baš tako da sam učestvovao u dovodjenju onoga na vlast.
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:21 21.05.2012

Re: o pokojniku sve najbolje

I sam sebe bih pravdao baš tako da sam učestvovao u dovodjenju onoga na vlast.


na pogrešne vetrenjače si se uputio :)

nisam ja pravio koaliciju sa sps-om,pokrivao brljotine stranačkih kolega i odradio apsolutno bezobrazno bahatu kampanju ...
cult cult 20:24 21.05.2012

Re: o pokojniku sve najbolje

misliš da bi bilo bolje po sve nas
da su onda koaliciju pravili srs-sps-dss?
Mislim, super je lako biti čist i moralan kad samo sediš i gledaš karavane koji prolaze.
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:16 21.05.2012

Re: o pokojniku sve najbolje

pravi si aforističar.

neke stvari ne možeš da tvrdiš da su takve,ako se te stvari jednostavno nisu dogodile. ova se dogodila i bila je katastrofalna. tadić nikad nije preuzeo odgovornost već je govorio da smo na pravom putu.

jednostavno pitanje.

da li su prethodne četiri godine bile pravi put?

meni nisu. ne želim to da podržim.

ja sam se borio protiv tadića na moj način - precrtanim listićem;neko je to uradio ne izlaskom na izbore;treći glasom za nikolića ... ja sam zahtevao promene . da sam mogao da glasam za nikolića - ja bih to i uradio . nisam . želeo sam da tadić izgubi . on je izgubio . ne osećam se poraženim što je u duelu njih dvojice pobedio nikolić.osećam se poraženim jer smo birali izmedju njih dvojice.
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:32 21.05.2012

Re: o pokojniku sve najbolje

Što je DS imao vlast tolike godine i ništa.

Za razliku od Tome koji prvi put dolazi na vlast...
mlatisa mlatisa 22:01 21.05.2012

Re: o pokojniku sve najbolje

Jeste šteta. A zna šta je još šteta? Što je DS imao vlast tolike godine i ništa.


- DS je bio na vlasti 4 godine. Mislim da to ne spada u tolike godine. I tad kad je bio na vlasti, bio je u relativno klimavoj koaliciji.

- Što se rezultata vlade tiče, nije baš da je ništa. Kandidatura, Haški problemi, ...

Ovo sve ne znači da je BT majka Tereza, ali ipak treba biti realan.

Što se tiče političkog sistema, verujem da tu može i nešto bolje da se izvede, ali u svetskoj praksi to u glavnom izgleda ovako. Možda neka upotreba tehnologije može nešto da ubrza? Možda treba ubrzati ritam izbora, npr na tri godine?

StEtOc|nA StEtOc|nA 22:12 21.05.2012

Re: o pokojniku sve najbolje

Možda bi i bilo bolje. Ako ništa sada bi se SPS pridružio SRS-u u prošlosti.
gorstak92 gorstak92 15:58 21.05.2012

Da li je Toma

Čestitao dan nezavisnosti Crne Gors?
Ako nije trebalo bi neko da ga obavesti. To je danas.

A i ti culte šta si se unervozio? Neprijatno ti pa neprijatno.
Znaš kako se kaže na blogu?
Okreni leđa i opusti mišić.

Ko da od juče bloguješ.

Čestitam na autorskoj opciji ako si je sad dobio.
cult cult 16:25 21.05.2012

Re: Da li je Toma

: )


A i ti culte šta si se unervozio? Neprijatno ti pa neprijatno.
Znaš kako se kaže na blogu?
Okreni leđa i opusti mišić.



Jbg, dan prvi.
Suočenje.
Još 1824.

Hvala.
tyson tyson 16:57 21.05.2012

Re: Da li je Toma

Čestitao dan nezavisnosti Crne Gors?
Ako nije trebalo bi neko da ga obavesti. To je danas.

Pa još nije preuzeo dužnost.



niccolo niccolo 15:26 22.05.2012

Re: Da li je Toma

Jbg, dan prvi.
Suočenje.
Još 1824.

U, pa ti požurio, brojanje počinje od polaganja zakletve...
blogovatelj blogovatelj 03:48 23.05.2012

Re: Da li je Toma

Jbg, dan prvi.
Suočenje.
Još 1824.


U, pa ti požurio, brojanje počinje od polaganja zakletve...


Jos se i zabrojao. Takvih dana bice skupa 1826. Zbog jedne prestupne godine.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 08:26 23.05.2012

Re: Da li je Toma

Jos se i zabrojao. Takvih dana bice skupa 1826.

Još toliko ima da gledamo gicanje nadurenih DSovaca po blogu
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:58 21.05.2012

a, bre, ne kvari sreću čoveku

Pa zar nije Đilas lično, posle prvog kruga, suptilno poručio ljudima da ih razume ako ne izađu na glasanje? Onda su ljudi lepo i jasno razumeli njegovu poruku razumevanja i ostali kući, ne znam samo zašto se ti buniš.

dobar deo građana nije izašao na izbore, neki od njih su smatrali da njihov glas nije neophodan da bi podržao vlast, veliki broj glasova se odlučio za "bele listiće", i taj deo birača ne razumem apsolutno - bolje da ostaneš kod kuće i to razumem.
Ribozom Ribozom 17:02 21.05.2012

ali stvarno

odlican blog.
Ako ti je prvi, ondaK preporuka.
Mislim da se o srpskoj birokratiji (tzv. gradjanskoj klasi) moze uraditi jedna odlicna analiza.
Puno im se daje, a mala vajda od njih.
Em su leglo korupcije i kirminala, em ne rade nista, em su fancy i arogantni (hmm), em ne poboljsavaju natalitet, organizaciju drzave, produktivnost i etiku (i estetiku) zemlje.... em ne daju mleko i vunu, a ne glasaju za velikog nam bivseg vodju.

Ko god da dodje na vlasti treba da ih razbuca. Jer oni su partijski neprijatelj nr.1

p.s. sad kad imas autorsku mo'es da banujes mikijabeera kad ti cef
cult cult 17:41 21.05.2012

Re: ali stvarno

: )
ma nema banovanja ovde.
Ne verujem da ću, glede Mikija, i doći u priliku.
On samo vip bloguje i isključivo u prajm tajmu.
mlekac mlekac 17:47 21.05.2012

Cestitke za autorsku

A sto se ovog drugog tice, pa, poslednji vladar kog smo imali, a da je bio poreklom iz Kragujevca i okoline, bio je, ako me secanje sluzi, Milos Obrenovic...

cult cult 17:53 21.05.2012

Re: Cestitke za autorsku

zahvaljujem.

, a da je bio poreklom iz Kragujevca i okoline, bio je, ako me secanje sluzi, Milos Obrenovic..


auh, taj je bio bez ikakve škole.
Postoji šansa da ga Predsednik nadmaši.
antioksidant antioksidant 18:19 21.05.2012

Re: Cestitke za autorsku

mlekac
A sto se ovog drugog tice, pa, poslednji vladar kog smo imali, a da je bio poreklom iz Kragujevca i okoline, bio je, ako me secanje sluzi, Milos Obrenovic...


slabo te secanje sluzi
milosu jeste prestonica bila kod nas ali on nije bio iz kragujevca
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:31 21.05.2012

Re: Cestitke za autorsku

freehand freehand 18:05 21.05.2012

Čestitam, Culte

i saučestvujem.
Da znaš da tražim društvo za jedno utapanje tuge i čemera...
maksa83 maksa83 18:17 21.05.2012

Re: Čestitam, Culte

Da znaš da tražim društvo za jedno utapanje tuge i čemera...

Vidi sa ovim gospodinom:


antioksidant antioksidant 18:20 21.05.2012

Re: Čestitam, Culte

maksa83

Vidi sa ovim gospodinom:



nemoj njega, nije on ništa kriv
to su analitičari sve zakuvali, i vesna i čiča gliša...
freehand freehand 18:26 21.05.2012

Re: Čestitam, Culte

maksa83
Da znaš da tražim društvo za jedno utapanje tuge i čemera...

Vidi sa ovim gospodinom:



Da znaš da bih rado. Sad me ne bi bilo sramota. Ni sa Krletom da popijem piće na nekoj žurci.

mlekac mlekac 21:00 21.05.2012

Re: Čestitam, Culte

freehand
maksa83
Da znaš da tražim društvo za jedno utapanje tuge i čemera...

Vidi sa ovim gospodinom:



Da znaš da bih rado. Sad me ne bi bilo sramota. Ni sa Krletom da popijem piće na nekoj žurci.


Pa naparvi zurku i pozovi ga - Krle je drugar, sigurna sam da ce da dodje.
seadspahovic seadspahovic 18:33 21.05.2012

ds-sizofrenija

"Od Tadića, kao pristojnog i realnog čoveka, očekujem da će podneti ostavku."
antioksidant antioksidant 18:35 21.05.2012

Re: ds-sizofrenija

seadspahovic
"Od Tadića, kao pristojnog i realnog čoveka, očekujem da će podneti ostavku."

to cult priziva đilasa
nije to ozbiljno
zaljubljen čovek
angie01 angie01 18:38 21.05.2012

Re: ds-sizofrenija


to cult priziva đilasa
nije to ozbiljno
zaljubljen čovek


pusti, ljubav je slepa!
cult cult 19:22 21.05.2012

Re: ds-sizofrenija

seadspahovic

a shizofreniju vidis u tome što kažem da onaj ko je izgubio izbore i čija je politika poražena treba da podnese ostavku na mesto predsednika stranke? Hm.

seadspahovic seadspahovic 19:38 21.05.2012

Re: ds-sizofrenija

Ne, ds-shizofreniju vidim u tome sto lazova i lopova (bivsi predsednik Srbije, Boris Tadic) nazivas pristojnim covekom.
cult cult 19:50 21.05.2012

Re: ds-sizofrenija

aha.
sve ok.
ne uzbudjuj se.
pobedili ste. Stigao je bolji.

seadspahovic seadspahovic 19:57 21.05.2012

Re: ds-sizofrenija

pobedili ste.


I vi ste pobedili. Tako da nam je stigao, ko nam je stigao.
hajkula1 hajkula1 12:45 25.05.2012

Re: ds-sizofrenija


Ne, ds-shizofreniju vidim u tome sto lazova i lopova (bivsi predsednik Srbije, Boris Tadic) nazivas pristojnim covekom.


cult
aha.
sve ok.
ne uzbudjuj se.
pobedili ste. Stigao je bolji.



Gde ti čitaš, bolji? Koliko vidim, priča se, drugi, (stigao je drugi).
dali76 dali76 18:48 21.05.2012

...

Jedno pitanje Cult ;
Ko je to mogao jedini pacificirati radikalsko glasacko tijelo koje je u Srbiji toliko koliko je?
Cak I u euforiji izborne pobjede, Nikolic je pokazao da ce biti “veci katolik od pape .
Srbija nastavlja Evropski put
Srbija ce se brinuti o svom narodu na Kosovu.
Dakle, ako primjecujes, razlika o brizi za narod na Kosovu je drasticno drugacija od brige za teritorijalni integritet I suvernitet .
To je dosad govorio samo LDP,a to je sinoc izjavio covjek koga su izabrali isti oni koji su pjevali to sto su pjevali o Tadicu I Mladicu.
Ako ces mi vjerovati,I meni, koji sam zagovarao kohabitaciju kao najmanje losu varijantu ,pobjeda Nikolica je okrenula zeludac ,ali politika nije stvar ni emocija ni probavnog takta vec nekad prljave real politike u kojoj cilj opravdava sredstvo.
Sad cemo da vidimo kako to izgleda kad je predsednik onoliko mocan koliko mu to Ustav dozvoljava.
I tacno je da Tadica nije porazio Nikolic I njegovi glasaci vec oni koji su ostali kuci.
Tacno je da je Tadic jnajposteniji politicar kog je Srbija imala,ali ako dopustis da se iza tvog postenja skriju svi oni partijski drugovi koji su svih ovih godina kocili Srbiju napred,kako je sam Tadic nedavno rekao,radi nekih “svojih stvari”,onda tesko da krivica moze biti u dvoristu svih onih koji su jucer rostiljali,a ne glasali.
Niko nije branio DS clanovima u vladi Srbije da svojim djelima pokazu da zele reformisati drzavu, recimo pravosudje.
Problem je sto im Tadic nije branio da svojim postupcima tj djelima, pokazuju bas ssuprotno.
Za razliku od mnogih koji Tadica optuzuju za uzurpaciju vlasti,jag a krivim za manjak hrabrosti ili snage da se suprostaviantireformskom bloku unutar svojih redova.
Da je izasao pred javnost Srbije trazeci od njih podrsku da ocisti prvo svoje dvoriste , mnogi koji su rostijali jucer bi glasali.

cult cult 19:10 21.05.2012

Re: ...

Shvativši da za svog vakta neće dobiti izbore na antiveropskoj priči i uz Šešelja koji iz Haga rukovodi strankom, Nikolić i Vučić odlučuju da osnuju sns. To ne bi mogli da urade bez dila sa Tadićem. Tačnije, ne na ovaj, lakši način. Bez tog dogovora bi bili isključeni iz stranke i izbačeni iz skupštine. Ta podrška je bila dobra Tadićeva odluka. Dobra po državu.

Sinoćnje Tomine izjave su zvučale najnormalnije do sada. Postoji velika mogućnost da će on biti izuzetno kooperativan prema EU kako bi se preporučio i dokazao. Ipak, teško mi je da tu izjavu o narodu na Kosovu shvatim na način na koji si je ti razumeo.

Ja nisam neko ko brani postupke dsa od kako su na vlasti. Ni u ovom tekstu ni u komentarima na blogu, ako si imao prilike da naletiš na neki (sem kad je u pitanju njihova vlast u Beogradu). Ipak, izmedju Tadića i Tome, a to je jedini izbor koji imamo, ni lud, ni pijan, ni nenormalan ne bih mogao da glasam za Tomislava Nikolića znajući ko je taj čovek, šta je radio on i oni oko njega poslednjih 20 godina. Niti da apstiniram znajući da je to pomoć njemu. Ne postoji taj nacionalni interes koji bi podrazumevao tog čoveka blizu vlasti. O Veljincima i Karićima kojima je okružen da ne govorim.

A što se kohabitacije tiče, videćemo da li će je biti.
Nadam se da će ds doneti odluku u skladu sa izbornim rezultatima.

Krugolina Borup Krugolina Borup 21:07 21.05.2012

Re: ...

Sinoćnje Tomine izjave su zvučale najnormalnije do sada.


Ako mu je prva rečenica "Postoji Božja pravda", onda je meni automatska asocijacija na to Car Lazar i carstvo nebesko. Da prostiš, možda je normalnije od prethodnih izjava, ali da je normalna izjava - nije. Ni kao bilo koja rečenica u govoru nakon osvojenog predsedničkog mandata, a naročito ne kao prva rečenica.
cult cult 21:23 21.05.2012

Re: ...

obzirom da je pre desetak dana odvalio da je "samo onaj ko veruje u boga dobar čovek" tu se čak vidi doslednost. Predsednički, sasvim.

Ma, bre, freak i prostak. Isfrustriran i jadan čovek. Sramota za zemlju.
cult cult 21:23 21.05.2012

Re: ...

obzirom da je pre desetak dana odvalio da je "samo onaj ko veruje u boga dobar čovek" tu se čak vidi doslednost. Predsednički, sasvim.

Ma, bre, freak i prostak. Isfrustriran i jadan čovek. Sramota za zemlju.
appendix appendix 21:49 21.05.2012

Re: ...

Ma, bre, freak i prostak. Isfrustriran i jadan čovek. Sramota za zemlju.

ivana23 ivana23 00:37 22.05.2012

Re: ...

Ma, bre, freak i prostak. Isfrustriran i jadan čovek. Sramota za zemlju.


Hansel Hansel 10:02 22.05.2012

Re: ...

Ako mu je prva rečenica "Postoji Božja pravda", onda je meni automatska asocijacija na to Car Lazar i carstvo nebesko. Da prostiš, možda je normalnije od prethodnih izjava, ali da je normalna izjava - nije. Ni kao bilo koja rečenica u govoru nakon osvojenog predsedničkog mandata, a naročito ne kao prva rečenica.

Ako se ne varam, u SAD se i predsednici zaklinju nad Biblijom i pominju Boga, tj. svoju veru, tako da samo po sebi to i ne bih morao da okarakterišem ovako kao ti, osim kad je licemerno i kad isključuje ljude koji nisu vernici.

I meni je zasmetala ta rečenica - koliko čuh, pomenuo je u kontekstu svoje pobede - dakle, kaže, Božja pravda je donela pobedu, njemu lično (pomenuo je i slavlje u porodici). Da ne ulazimo u to ko šta (ne) veruje, ali, ako je išta opasno, a da ima za većinu pozitivnu konotaciju, onda su to subjektivna religioznost i subjektivni idealizam.

Da ne otvaram novi komentar, tek malopre sam video blog - Cult, čestitam, htedoh da kažem da je trebalo odavno da se desi, ali vidim da si opciju imao već neko vreme.

Jedino što ja još uvek tvrdim, ili se bar nadam da ovo ne odgovara istini:
shvatih da se Srbija samo vratila u svoje prirodno stanje.

To je ipak bila u nedelju tek petina do četvrtina biračkog tela. Posledice su, jeste, sveobuhvatne.
Ali, znaš šta mi je palo na pamet dok sam čitao tvoj tekst, valjda pokušavam da sam sebe tešim - da je taj deo Srbije, na drugi način isfrustriran, konačno dobio neku svoju zadovoljštinu, pa i ti mladi koji su slavili (i Nikolić, eto, "propatio", pa sada pobedio ). Možda ih ovo, ako TN ostane u nekakvim benignim okvirima, na neki način integriše, nemam pojma... a, onda, TN je "za Evropu" (još uvek ), a to pretpostavlja neke vrednosti...
cult cult 11:38 22.05.2012

Re: ...

Možda ih ovo, ako TN ostane u nekakvim benignim okvirima, na neki način integriše, nemam pojma...


Bright side of life : )

Realno, ako se ne razlupeta (a često ume) i ne počne sa pomilovanjima "sitnih kriminalaca", Legije itd kao što je obećavao u kampanjama, ili ako ne počne da preti okolnim zemljama, ostaće u benignim okvirima ili biti izolovan iznutra i spolja (ako dodje do kohabitacije, a sva je prilika da će je biti).

Ipak, njegov petogodišnji predsednički mandat je jedno od većih poniženja koje smo kao društvo i narod imali. Uvreda za razum.

Apropos čestitke...hvala.
Da, bio sam lenj. Baš.
darvel darvel 12:43 22.05.2012

Re: ...

cult
Možda ih ovo, ako TN ostane u nekakvim benignim okvirima, na neki način integriše, nemam pojma... Bright side of life : )Realno, ako se ne razlupeta (a često ume) i ne počne sa pomilovanjima "sitnih kriminalaca", Legije itd kao što je obećavao u kampanjama, ili ako ne počne da preti okolnim zemljama, ostaće u benignim okvirima ili biti izolovan iznutra i spolja (ako dodje do kohabitacije, a sva je prilika da će je biti).Ipak, njegov petogodišnji predsednički mandat je jedno od većih poniženja koje smo kao društvo i narod imali. Uvreda za razum.Apropos čestitke...hvala. Da, bio sam lenj. Baš.


Dočim su Dulić, Malovićka, Homen, Tomica Milosavljević, Ivica Dačić, Jelena Trivan, Mrkonjić, Palma i drugi, a ima ih da bi danima nabrajanje trajalo, bastion svetlosti i poštenja, sve ljudi na koje generacije trebaju da se ugledaju.
scabies scabies 18:57 21.05.2012

dešavaju se lepe stvari

ti imaš autorsku opciju
cult cult 19:15 21.05.2012

Re: dešavaju se lepe stvari

de si Scabies : )
To što te opet vidim na blogu
to je lepa stvar, da.
natasavb natasavb 20:26 21.05.2012

Re: dešavaju se lepe stvari

ti imaš autorsku opciju

Ima je odavno i sad kad je konacno odlucio da je iskoristi napise politicki tekst.
Druze Cult razaocarao si me i kao drug i kao bloger.

Da ne bude da samo trolujem evo prigodan muzicki dodatak.






cult cult 20:36 21.05.2012

Re: dešavaju se lepe stvari

ohhh...did i disappoint you? : )

natasavb natasavb 20:55 21.05.2012

Re: dešavaju se lepe stvari

ohhh...did i disappoint you? : )


You got to do what you should. :)

darvel darvel 18:58 21.05.2012

Nego, da pitam...

kad je Nikolić već takav kako o njemu pišete, šta mislite kakav je onda Tadić, kad ga je i takav Nikolić pobedio
freehand freehand 19:04 21.05.2012

Re: Nego, da pitam...

darvel
kad je Nikolić već takav kako o njemu pišete, šta mislite kakav je onda Tadić, kad ga je i takav Nikolić pobedio

Čoveče - ubivaš logikom i inovativnošću!
Kako uspevaš da uvek smisliš nešto novo i duhovito, a izraziš se tako jednostavno a voluminozno?
Pravi kozer!
darvel darvel 19:16 21.05.2012

Re: Nego, da pitam...

Imao sam od koga da učim, eto, jedan od učitelja se prvi javio.
zilikaka zilikaka 18:59 21.05.2012

Prvo čestitke,

ko što rekoh u naslovu

...


Ovde sam kucala nekakav komentar, ali na kraju odlučila da ostanem samo na čestitkama.

I tako sam odavno rekla da, kad su mi već loši političari oteli najmanje 20 godina života, ostatak im bar dobrovoljno ne dam.

Dakle, tebi svako dobro, da si nam živ, zdrav i plodan autor, a za ostalo se ne sekiraj. Biće to sve nekako
cult cult 19:13 21.05.2012

Re: Prvo čestitke,

a pečat? : )
AlexDunja AlexDunja 19:15 21.05.2012

Re: Prvo čestitke,

Dakle, tebi svako dobro, da si nam živ zdrav i plodan autor, a za ostalo se ne sekiraj. Biće to sve nekako

zili, sad ja preporučujem

i pridružujem se čestitkama
zilikaka zilikaka 19:25 21.05.2012

Re: Prvo čestitke,

cult
a pečat? : )

Nema pečata.
Uvatio si da kukaš pa ti samo još pečat fali.

Nego, kad me već vučeš za jezik:

Bem ti državu u kojoj treba, ko u srednjevekovnim gradovima pod opsadom, da sedimo čekamo koja vojska će da nahrupi i da gatamo kako će nam pod njima biti.
Ako su ovi do sada dozvolili da ne postoje izgrađene institucije koje rade svoj poso bez obzira na izbore, onda ne znam šta su sve vreme radili.

Eto, zato nema pečata, nema gore komentara, nema niššššta.

...a za Đilasa se slažemo. On je jedan od retkih koji radi i uradi.

zilikaka zilikaka 19:25 21.05.2012

Re: Prvo čestitke,

i 100
cult cult 19:35 21.05.2012

Re: Prvo čestitke,

hvala na lepim željama i utehi, Zili : )
Ova opaska o Djilasu me baš razgalila
Slažem se, bre, sa svim. Samo mi strašno za Tomu. Baš.

cult cult 19:38 21.05.2012

Re: Prvo čestitke,

AlexDunja
Dakle, tebi svako dobro, da si nam živ zdrav i plodan autor, a za ostalo se ne sekiraj. Biće to sve nekako

zili, sad ja preporučujem

i pridružujem se čestitkama


Hvala, AD.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 19:19 21.05.2012

Slagalica

Videh, takoreći, konačne rezultate izbora i do'vatih se digitrona. Daklem, Nikolić je osvojio 22,9% glasova ukupnog biračkog tela, a Tadić 21,9%, što me podseti na neke epizode Slagalice na RTSu u kojima su se oba kandidata silno proslavila. Ono...pobednik pedes' poena, poraženi trie's pet.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:27 21.05.2012

Plamene zore

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana