Ekologija

Plamene zore

cult RSS / 21.05.2012. u 14:55

Dok se ispod prozora prošle noći mogla videti kolona automobila koja s perifernih brda i dolina juri ka jezgru grada koji im je odškrinuo svoje kapije, uz prkosan zvuk sirena i otpozdrave s trotoara  skandiranjima "evo vam Tadića, vratite nam Mladića", pojanjem Pesme kosovskih junaka, te zlobnim i zloslutnim pevanjem himne Jedinice za specijalne operacije, shvatih da se Srbija samo vratila u svoje prirodno stanje.  Ionako se nikad mentalno sa svojom zemljom nisam slagao, tako da su stvari sada samo ponovo u ravnoteži. Čak je i taj tužni i jadni Hanibal, koji se nesigurnim korakom gega kroz vrata grada koja su mu širom otvorena, nekako sasvim po meri stanja stvari u Srbiji.

No, ostavimo Hanibala da pohadja ubrzane kurseve engleskog i bontona, verujem u njega, obzirom da je master brzog savladavanja nauka i veština.  Diplomirati i postati predsednik države u istoj godini, uostalom, apsolutni je dokaz umeća i izvanrednosti.

Nego,  da vidimo ko je kriv za ovaj transfer stida koji trenutno osećam i u kojem sam, izgleda, u bitnoj manjini. Boris Tadić je nesporno najzaslužniji za svoj poraz. Kao glasač te stranke od njenog nastanka do danas, sa samo jednom pauzom koje se nerado sećam, osećam se prevarenim glede nekih stvari. Za neke sam bio pun razumevanja, svestan kompromisa koji se moraju odraditi jer realnost diktira poteze koji se vuku radi opšteg dobra, kao što je ulazak u vladu sa Dačićem i dogovor o pomirenju. Ono što se Tadiću mora priznati to je upravo  pacifikacija političke scene u Srbiji, uz prevodjenje nekadašnjih ljutih protivnika EU integracija na našu stranu, shvatajući da te stranke imaju nesporno uporište medju glasačima koji nikad neće doživeti  katarzu i prosvetljenje ngo-ovskog tipa i početi da glasaju za ds i ldp. U potpunosti sam razumeo i podržao i ono skupštinsko razbijanje ekstremnih radikala i logističku podršku stvaranju sns-a. Čak sam trpeo i tupljenje oko izgubljenih kosovskih priča dok god to jurenje bilo kakvog kompromisa nije opasno zapretilo ponovnim savezima sa rusijama i belorusijama. Priznajem da sam donekle shvatao i trivanizaciju stranke smatrajući to prilagodjavanjem diskursa realnosti srpskog društva. Stranka je postala velika i davno izašla iz kruga dvojke i ne baš brojne gradjanske klase. Ali sam se nadao da je to samo jezik, samo simbol, a da će se neke elementarne stvari preko potrebne civilizovanju ove zemlje odraditi u pozadini.

Umesto toga, stranka se po širini i dubini bacila u tipično srpsku partokratiju veselo uživajući u tenderskim privilegijama koje vlast sa sobom nosi. Nezavisne institucije koje bi ih spečavale u bahanalijama su formirane, a onda im odmah oduzimana suština. Kako su počeli da se pune džepovi, tako se briga o ekonomiji svela na uzimanje kredita da se dolce vita nastavi, a privreda dovedena u agregatno stanje suve drenovine.  Dulići su se razbahatili i niko više nije ni pokušavao da ih spreči.  Jednostavno se više nisu krili. Ceo sistem je postao usmeren na održavanje vlasti, isisavanje novca i korumpiranje visokim i redovnim platama budžetskih korisnika radi obezbedjivanja glasova na ovim izborima. Lopovluk se čak institucionalizovao u svojim sokojevskim i ofpsovskim emanacijama. Najgore od svega je što čak ni elementarni red u državi u smislu doslednog kažnjavanja i zatvaranja lopova i ubica nisu uspeli da obezbede.  A civilizovano društvo počinje od toga – od kažnjavanja pljuvača na trotoar i bacača smeća s terase.

Tako su nas na ovim izborima stavili u hamletovsku dilemu: polusposobni, bezmudi lopovi ili Toma Nikolić, vojvoda, dobrovoljac  s papovkom o ramenu u predgradju Vinkovaca, proterivač ljudi iz Hrtkovaca, liferant ljudi u ratove, crtač karlobaških granica, najavljivač Zoranovog ubistva uz vic i seirenje, čuvar sigurne kuće za srebreničke koljače, nesudjeni Putinov gubernator, falsifikator školskih dokumenata kome je i tri minuta koncentracije i suvislosti nedostižan cilj.

Nije mi bilo teško da izaberem. Meni, koji osećam direktne stravične posledice Tadićeve ekonomske politike, nije bilo teško.  Lična sramota da me čovek kao Tomislav predstavlja pred bilo kim je jednostavno bila prejaka. 

Medjutim, Tadićev ds su u najvećem broju izdali upravo njegovi - oni zbog kojih je sa nepodnošljivom lakoćom uzimao od mene i ovakvih kao ja dok nismo pocrkali. Ta srednja, gradjanska klasa, nakačena na budžetsku sisu, naviknuta na redovne i previsoke plate ostala je kod kuće. Lizuckali su sladolede, okretali ćevapčiće na vikendicama odbijajući da glasaju jer to je, uostalom, tako fensi ove sezone. Zgražavati se nad ds-om sa sve onim glasićem punim indignacije: misssim,  ne pada mi na pamet. Smenjivost će ih naučiti pameti, govorahu budžetlije, naviknute na sigurnost svojih nesmenjivih plata i državnih radnih mesta. Nacrtaću leptirića. Ne, kiticu. Ajd sad da napravimo galeriju kitica, pa da ih kačimo na fejs. U radno vreme, naravno. Preplaćeno. Želim vam sreću i da ne osećate sramotu zbog svog izbora koju u vaše ime osećam ja. 

 

Od Tadića, kao pristojnog i realnog čoveka, očekujem da će podneti ostavku. Takodje, nadam se da će stranka poštovati rezultate izbora. Sada imamo punu sliku i jasno je da su pobedili sns i sps. Treba im prepustiti vlast i odgovornost za vodjenje države.  

Prošli put nam je da ih skinemo sa vlasti trebalo deset godina, četiri rata, nato, dve izborne kradje i jedna revolucija.  Ali...možda su se promenili.  Svejedno. Nemam strah. Samo blam. 

A i sve te plamene zore, tako si se tad osećao živ.



Komentari (372)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

cult cult 19:40 21.05.2012

Re: Plamene zore

AlexDunja AlexDunja 19:27 21.05.2012

el ima neki stručnjak za ds

da mi kaže šta je ovo?

tojest, ko je to?

i da li to uopšte postoji, ili je zamka za lakoverne?
cult cult 19:38 21.05.2012

Re: el ima neki stručnjak za ds

AlexDunja
da mi kaže šta je ovo?

tojest, ko je to?

i da li to uopšte postoji, ili je zamka za lakoverne?


neki "uticajan tviteraš" iz ds-a je sinoć dobio isto pitanje, isti link.
Demantovao i rekao da je čista izmišljotina.
uros_vozdovac uros_vozdovac 19:43 21.05.2012

Re: el ima neki stručnjak za ds

AlexDunja
da mi kaže šta je ovo?

tojest, ko je to?

i da li to uopšte postoji, ili je zamka za lakoverne?


Hmm, na wordpressu. Malo mi je jeftino.
AlexDunja AlexDunja 19:46 21.05.2012

Re: el ima neki stručnjak za ds

Malo mi je jeftino.

zato i pitam. deluje bzvz
antioksidant antioksidant 20:47 21.05.2012

Re: el ima neki stručnjak za ds

AlexDunja
Malo mi je jeftino.

zato i pitam. deluje bzvz

meni je to jedini argument koji govori u prilog da je prica ozbiljna
kinta je vec nasla svoju ozbiljnu podrsku u svim strankama
svako rasturanje sistema mora krenuti bez para
antioksidant antioksidant 21:13 21.05.2012

da naglasim i ovde

ovo je neozbiljno
do inauguracije novog predsednika srbija ima vršioca dužnosti
a ovaj vid prezentovanja rezervisan je za institut predsednika, ne za pojedine ličnosti na toj funkciji
cult cult 21:26 21.05.2012

Re: da naglasim i ovde

meni mnogo neozbiljnije sto su u ds doneli odluku o pregovorima o formiranju parlamentarne većine.
Sajt će ovi Tomini nekako već da upale.
antioksidant antioksidant 21:30 21.05.2012

Re: da naglasim i ovde

Sajt će ovi Tomini nekako već da upale.

ne znam, to pokayje totalno odsustvo postovanja prema institucijama
a oko pregovora za parlamentarnu vecinu, to je samo jos jedna stvar u kojoj se ne slazemo :))
(da iskoristim priliku, nadam se da se ne ljutis za peckanje za djilasa - ako smeta javi - prestacu
cult cult 21:46 21.05.2012

Re: da naglasim i ovde

Smeta peckanje? Tc, tc, tc, ličim li ti na kakvog megagiga-ngo-liberala?
Moralnog i tolerantnog al samo za sebe?

A za pregovore, nadam se da će ih Dačić odbiti.
Vreme je za opoziciju.
StEtOc|nA StEtOc|nA 22:26 21.05.2012

Re: da naglasim i ovde

cult
A za pregovore, nadam se da će ih Dačić odbiti.
Vreme je za opoziciju.


Naljutio se pop na selo pa odsekao sebi...
cult cult 22:42 21.05.2012

Re: da naglasim i ovde

Samo se ti zezaj sa selom. A i popom. Eno, glavni odbor večeras moli Tadića da prihvati mesto premijera. A ovaj se snebiva. Jadno. No cojones.
bene_geserit bene_geserit 05:40 22.05.2012

Re: da naglasim i ovde

cult
Samo se ti zezajEno, glavni odbor večeras moli Tadića da prihvati mesto premijera. A ovaj se snebiva. Jadno. No cojones.

Ima izbor, da prihvati da bude premijer ili da odleprsa u politicku istoriju kao maneken. Deluje mi da ce da se svede na isto (tesko da ce da bude dobar premijer), vlada kojoj moze da predsedava ukljucuje SPS i URS, dakle bankrot drzave je jako blizu. Ali je najverovatnija opcija da, kao i obicno, izbegne odgovornost. U svakom slucaju, pogresan covek na vrhu DS, sto pre ode iz politike to bolje za Srbiju. Najbolji (dugorocni) moguci rezultat predsednickih izbora po DS - mogucnost da se rese Tadica uz najnizu mogucu cenu.

Usput, ako vlada bude DS/SPS/URS (plus oni raznorazni sto su se prisljamcili uz ove stranke) bice to najgora moguca vlada: kombinacija Dinkicevig "regionalizma" i stimulacija za zaposljavanje, SPS/PUPS-ovske zastite penzionera po cenu da privreda umre, DS-ovog uhljebljavanja zasluznih i Dulicevskih i slicnih firmi koje skidaju kajmak sa budzeta.
Ja se samo nadam da ce DS da pravi vladu sa SNS i da pokusa da spase privredu potpunog kraha (sto sa SPS-om i URS-om definitivno nije moguce). Ili makar da ne glume jedni drugima opoziciju, i to bi bilo nesto.
cult cult 09:18 22.05.2012

Re: da naglasim i ovde

Najbolji (dugorocni) moguci rezultat predsednickih izbora po DS - mogucnost da se rese Tadica uz najnizu mogucu cenu.


Po DS svakako.
Mada...videćemo ko će tamo biti alternativa.
Djilas je praktičniji, odlučniji, sposobniji i, za razliku od bivšeg predsednika, ima cojones. Trenutno najbolja moguća varijanta.
Lično, prijao bi mi i jer je trn u oku ovim ekstremnim liberal-ngoovcima.

Nadam se da Tadić neće prihvatiti premijersko mesto. Nije to za njega.
A za DS je bolje da se na republičkom nivou odmori malo od vlasti.
Da se u opoziciji očiste malo od ovih nezajažljivih lopurdi.
No..verovatno su oni najviše uticali da se ipak krene u pregovore o vladi.
Jbg. Uzdam se u Dačića sad.

Usput, Dačić će ovog jadnog predsednika države pojesti za doručak.
Colin_bgd Colin_bgd 21:29 21.05.2012

Nostalgija u kontekstu

Mislim, strasno je sto je Nikolic predsednik Srbije...

Ali, u secanju su mi ostala dva trenutka iz Tadiceve karijere. Prvi je kad su izgubili izbore u zimu 2003 posle cistki u stranci, kad je Kostunica dobio vlast, Boris izlazi na konferenciju za stampu i pocinje ovim recima "Sta je? Sta je bilo? Sta ste utuceni? Nista strasno se nije desilo..." Dobro, nije, ajde, nema veze...

Drugi kad se naredne, 2004. godine kandidovao za predsednika Srbije sa obrazlozenjem da to radi da spreci radikalskog kandidata (izvesnog T. Nikolica) da pobedi na izborima za predsednika. I sta imamo danas? Nista. Dobro, nije, ajde, nema veze...

Strasno je sto je Nikolic, radikal, postao predsednik Srbije 12 godina posle pada Milosevica i 9 godina posle ubistva Djindjica. Jos strasnije je sto za tih istih 9 godina DS nije uradio apsolutno nista sto nije morao, tj. bio primoran od strane stranog faktora. Nikakav rizik, nikakva inicijativa, nikakva reforma, nista. To nije razlog da dovedemo jos gore, ali ovaj samoubilacki potez od juce jeste indikativan za realnu depresiju medju iole mislecim individuama, a za to je kriv samo Tadic, niko drugi...
cult cult 21:50 21.05.2012

Re: Nostalgija u kontekstu

Najveća moguća preporuka za komentar.


Colin_bgd Colin_bgd 21:57 21.05.2012

Re: Nostalgija u kontekstu

Najveća moguća preporuka za komentar.

Sam'ti mene nemoj da banivas, a ostalo cemo lako...

I tebi takodje za tekst.
Dawngreeter Dawngreeter 22:12 21.05.2012

Pa da

"Ta srednja, gradjanska klasa, nakačena na budžetsku sisu, naviknuta na redovne i previsoke plate ostala je kod kuće."

"Nije mi bilo teško da izaberem. Meni, koji osećam direktne stravične posledice Tadićeve ekonomske politike, nije bilo teško."

As long as you can find a way to feel superior, amirite?
Atomski mrav Atomski mrav 22:28 21.05.2012

Re: Pa da

Dawn, kako ti to odlično prožimaš...
cult cult 22:39 21.05.2012

Re: Pa da

As long as you can find a way to feel superior, amirite?

Svaroga ti, može li se iko osećati superiorno, a da nije ovih dana nacrtao kiticu il barem maslačka?
AlexDunja AlexDunja 22:45 21.05.2012

Re: Pa da


Svaroga ti, može li se iko osećati superiorno,

nemože niko, ma šta crtao,
ali ne može ni ds da za sve prođe nekažnjeno + nagrađeno.
zamisli koliko superiorno bi se osećali oni, da su prošli
i ovaj put. zamisli.
cult cult 22:58 21.05.2012

Re: Pa da

zamislio više puta.
strahotno.
Najteže mi bilo kad sam video da se ni u kampanji ne odriču Dulića the paradigme. Pazi, ne da ga kao stavljaju u zatvor zbog bezočnih kradja. Samo da mi ga sklone s očiju na mesec dva. E, čak ni to nisu hteli.
Kao šamare da su mi lupali dok sam ih zaokruživao na svakoj mogućoj listi, prvi put, drugi put.
Ali šta je to naspram Tome i svega što on predstavlja? Ratni liferanti. Ideolozi srpskog nacionalizma. Karijere izgradili na tudjoj krvi. Bez dana poštenog posla. Seirili i nazdravljali Zoranovoj smrti. Fuj!
I ja da crtam maslačke. Ma, nikad.

I posle te pitaju da l se osećaš superiorno. Bahh
Dawngreeter Dawngreeter 23:01 21.05.2012

Re: Pa da

cult
As long as you can find a way to feel superior, amirite?

Svaroga ti, može li se iko osećati superiorno, a da nije ovih dana nacrtao kiticu il barem maslačka?


Nije rec o tome da li se osecas dobro. Rec je o toem da se osecas superiorno. A osecas se. Zraci. Za razliku od malih, poganih, nezahvalnih nikogovica koji nikad nista nisu uradili niti ce uraditi, ti si smogao snage da uradis nesto za Vece Dobro. A gore ti je nego njima.

Kad hodas, zemlju ne dodirujes. Itd.
Atomski mrav Atomski mrav 23:08 21.05.2012

Re: Pa da

A ne, ne, dečko... nije to ONAJ Toma Radikal - ovo je novi, proevropski Toma, opran i ulickan, isto kao što ni Ivica nije ONAJ Slobin mali već novi, proevropski Ivica, opran i ulickan...

"Kurocrtači" ih nisu umivali, jednostavno nisu hteli da glasaju za one što ih jesu umivali. Imaš dvostruke aršine, Cult - s jedne strane ti je OK što je Ivica umiven, s druge strane ti je strašno što je Toma predsednik države.
cult cult 23:08 21.05.2012

Re: Pa da


Dawngreeter


Ok. Može i tako da se čita.
U tom univerzumu - kriv sam.
Dawngreeter Dawngreeter 23:11 21.05.2012

Re: Pa da

cult
U tom univerzumu - kriv sam.


Nije poenta da budes kriv. Poenta je da medju zdravorazumnom manjinom prestanemo da se gadjamo govnima jer jedni misle da su bolji jer su pojeli govno a drugi da su bolji jer nisu.
freehand freehand 23:20 21.05.2012

Re: Pa da

jer jedni misle da su bolji jer su pojeli govno a drugi da su bolji jer nisu.

Pa o tome je reč, da niko sa te strane gladan ostati neće. Stiže Tomina komora, biće espapa samo tako. Silom će nas na repete terati.
Uostalom, nije da nismo videli kako to izgleda..
Dawngreeter Dawngreeter 23:32 21.05.2012

Re: Pa da

freehand
Uostalom, nije da nismo videli kako to izgleda..


Apocalypse is an intellectual vice.

Nema apokalipse. Nece biti nista gore nego sto je bilo. Bice mozda mucnije za gledati i teze za ignorisati, ali imati dzak dezodoransa kad si do struka u govnima ne znaci da vise nisi u govnima.

I povrh toga - razumem da se covek na sve navikne. Ali hajde da ne izgubimo iz vida da nam je vec 4 godine na vlasi Es Pe jebeni Es. Sta ima gore od toga? Kako ista moze da bude gore od toga?

U ostalom, nebitno. Svi reagujemo emotivno. Ja sam crtao kitu. Moj cale je glasao za prosedog luzera. Obojica mozemo da se pravdamo da imamo racionalno objasnjenje, ali nemamo. Nema ni Cult. Nemas ni ti. Neko popusta pred inatom, neko popusta pred strahom. A svima nam je isto lose i sada histrionisemo jer nemamo alternativu. Evo ja priznajem da sam besan na sve vas koji ste glasali jer ako je to ok, sta sam onda koji kurac ja radio (ovde ide rez na kraj Balkanskog Spijuna)? Priznajte i vi isto. Posle mozemo da se druzimo.
freehand freehand 23:48 21.05.2012

Re: Pa da

I povrh toga - razumem da se covek na sve navikne. Ali hajde da ne izgubimo iz vida da nam je vec 4 godine na vlasi Es Pe jebeni Es. Sta ima gore od toga? Kako ista moze da bude gore od toga?

Bilo je gore od toga 2004. - 2008.
A ne vidim šta ti je, sem sporadičnih nerviranja priredio EspejebeniEs u ovom mandatu?
Ja sam se načitao havlospeva na Dačićev račun, onomad posle parade. I nije da policija nije procvetala izmenom Jočić-Dačić.
I tako. Da ne nabrajam.
Tomislav fakin grobar Nikolić Lurč. i Aleksandar fakin Juraja Hip Vučić, i Velja fakin Magistar Ilić, i Bogoljub fakin Harmonikaš Karić i... Svi oni su za mene apsolutni fakin horor.
Ne zbog toga što su ružni nego zato što su potpuno fakin Zlo. Fali im Voja Haški, pa eto i Lucifera, ko ga je zazivao.

A sad me je stvarno bilo dosta
blogovatelj blogovatelj 03:11 22.05.2012

Re: Pa da

Nije poenta da budes kriv.


Tacno.

Poenta je da medju zdravorazumnom manjinom prestanemo da se gadjamo govnima


Tacno.


jer jedni misle da su bolji jer su pojeli govno a drugi da su bolji jer nisu.


Ne znam jesu li ovi sto nisu pojeli bolji, ali znam da su pametniji. Kad vidim dvojicu od kojih jedan jede govno a drugi ne, ja uvek pomislim da je onaj gladan pametniji. Ne znam zasto.
cult cult 09:53 22.05.2012

Re: Pa da

Kad vidim dvojicu od kojih jedan jede....

da l da ste umesto te imenice upotrebili "šnenokle"?
Dodje mu na isto.
hajkula1 hajkula1 11:57 23.05.2012

Re: Pa da

cult
... ni u kampanji ne odriču Dulića the paradigme. Pazi, ne da ga kao stavljaju u zatvor zbog bezočnih kradja. Samo da mi ga sklone s očiju na mesec dva. E, čak ni to nisu hteli.


Ali šta je to naspram Tome i svega što on predstavlja? Ratni liferanti. Ideolozi srpskog nacionalizma. Karijere izgradili na tudjoj krvi. Bez dana poštenog posla. Seirili i nazdravljali Zoranovoj smrti. Fuj!
I ja da crtam maslačke. Ma, nikad.

I posle te pitaju da l se osećaš superiorno. Bahh



Nepotpun referat, ozbiljni propusti. Pominješ liferante, tvoje gađenje nije ni manje ni veće od mog.
Čiji su ratni profiteri?
Odakle kinta tajkunima?
Jedni su se slikali po ratištima, pred kamerama režali, lajali, pljuvali u direktnom prenosu pre podne, da bi oko 13-14 sati, jeli šampite na početku Knez Mihajlove.
Gde su bili drugi?
Dok se država rasturala u najsramnijim sukobima, neki su se enormno obogatili. Ko? Ko su ti novobogatuni? Kako su zgrnuli toliko novca?

Ko je u stvari ubio Zorana?
Zašto su ubijeni Kum i Šiptar? (Tragova ubistva u Meljaku nema, sem što su ih ubijene tamo snimile kamere).













cult cult 13:05 23.05.2012

Re: Pa da

Boktemazo!
ovo je zvucalo tako...dragisicevski, revolucionarno, referati) zidne novine : )
a ja samo nevino pisao komentar
pojma nemam...je l zelis da ti ja odgovaram na sva ova pitanja il ti to samo retoricki?
nisam siguran da imam odgovore na sve to.
a i sta ako se dragisicu odgovori ne dopadnu
antioksidant antioksidant 08:37 24.05.2012

Re: Pa da

a i sta ako se dragisicu odgovori ne dopadnu

zatvor naravno
i izdraće se na tebe
u stvari, izdraće se u svakom slučaju
sad se napalio na dranje, neće stati
buba_truba buba_truba 23:06 21.05.2012

Zašto sam prestala da budem Žuta?

Htela sam da se izmaknem od ovih "dešavanja", da se mnogo ne upuštam u priču, ali me u'vatio neizdrž čitajući postizborne komentare. Moja priča je o tome zašto sam ovoga puta ostala čvrsto rešena da ne budem Žuta. Nisam imala ni onu najmanju dilemu, potrebu da vagam zlo, veće/manje. Uvek sam bila za DS, i svi moji (mama, tata, brat, sestra, snaja, zet, muž - pa skoro neprijatna unisonost, mislim, monotonija na porodičnim okupljanjima, nismo mogli ni da se posvađamo ljudski). Ali...

Znam dobro čoveka (kum moje sestre, a drug iz detinjstva moga zeta) koji celog života (50 i neka) nije radio ama baš ništa, a uvek je živeo lepo i na visokoj nozi. Posrećilo mu se od rođenja, potomak je stare i imućne beogradske porodice kojoj je dobar deo oduzet, ali je ostalo toliko da je on imao pristojan (dovoljno veliki i odlično pozicioniran) lokal u vlasništvu koji je izdavao za lepe pare. Od toga je živeo. Skijao je u Kaprunu, Livinju, Kortini... dok su oni ostali (sa fakultetima, diplomama, raznim pusulama, neki bili studenti pa zarađivali radeći preko Studentske ili Omladinske) jedva uspevali da skupe za Kopaonik. Uvek voleo, i dalje voli, lagodan život... kad ne skija igra tenis, vozi uvek dobar i skoro nov auto, lepo se nosi, dobro 'rani (uglavnom po kafanama), noću obilazi klubove, splavove, provodi se, uvek je uz njega neka mlađa ženska, rano (zorom) leže, kasno ustaje... i tako do 50 i kusur godina. Sve je to meni bilo okej, nikada mu nisam zavidela niti bilo šta zamerala, sve mi je delovalo kako treba... nikoga nije ugrožavao, trošio je svoje, živeo kako voli... a dobričina je, miran, nije laktaroš, uvek spreman da podeli, časti, pozajmi ako kome zatreba. Pre neku godinu nam se pohvalio da je dobio državnu službu. Onako usput pomenuo, tek da ne čujemo od drugih (delovalo je da mu baš i nije prijatno). Mi zatečeni, ali diskretni... ne pitamo za detalje, a on onako usput samo kaže kako eto nikada nije ništa tražio od stranke, nije se okoristio... a tolike godine je služio... pa mogao bi bar državnu penziju da si priušti. Jeste, uvek je bio član i aktivista Demokratske stranke na jednoj od jačih beogradskih opština, vrlo angažovan u opštinskom odboru, zaslužan. Htedoh još tada svašta da ga pitam, ali otćutah. Na kraju, on nije moj drug, samo poznanik kojeg sam povremeno sretala. Pitam ove moje što se druže godinama, dižu obrve... ne znaju čak ni šta uopšte ima od škole, verovatno neku srednju školu koja mu je bila najbliža u kraju gde je živeo. Ajde, mislim ja, nije ni redak ni jedini, uhlebila ga stranka za neku siću, da lakše napabirči penziju. Kad oćeš đavola! U nekom društvu se jednom povela priča o završavanju nekih gradnji po Beogradu koje traju godinama, a jedan od prisutnih (arhitekta koji je u toku dešavanja) kaže mom zetu "pa pitaj kuma, on je zadužen za to?" Saznamo (on se nikada nije pohvalio) da je postavljen za direktora jedne od beogradskih firmi!

E pa izvin'te me, ali ako je takav lik dotle dogurao, ne mogu ni da izmaštam koliko su tek postigli oni drčniji, manje krotki, sa bulumentom od pašenoga, šuraka, snaja, svaja, šurnjaja...

Dosta više bahatih beskrupuloznih baraba uz moju podršku, onoliko koliko je do mene - ne dam!

Edit: Od ovolikog gneva zaboravih da pohvalim tekst i da čestitam autorsku.
Atomski mrav Atomski mrav 23:10 21.05.2012

Re: Zašto sam prestala da budem Žuta?

Kad oćeš đavola! U nekom društvu se jednom povela priča o završavanju nekih gradnji po Beogradu koje traju godinama, a jedan od prisutnih (arhitekta koji je u toku dešavanja) kaže mom zetu "pa pitaj kuma, on je zadužen za to?" Saznamo (on se nikada nije pohvalio) da je postavljen za direktora jedne od beogradskih firmi!

Polako, sve će to Đilas da sredi. Strpi se još koji mandat...
cult cult 23:15 21.05.2012

Re: Zašto sam prestala da budem Žuta?

Edit: Od ovolikog gneva zaboravih da pohvalim tekst i da čestitam autorsku.


Hvala.
Samo se ti isprazni : )
Gneva će tek biti. Treba napraviti mesta.

maksa83 maksa83 23:20 21.05.2012

Re: Zašto sam prestala da budem Žuta?

E pa izvin'te me, ali ako je takav lik dotle dogurao, ne mogu ni da izmaštam koliko su tek postigli oni drčniji, manje krotki, sa bulumentom od pašenoga, šuraka, snaja, svaja, šurnjaja...

Eeee, od blata ćeš ti njega da praviš kad Toma tu postavi stvora dobijenog ukrštanjem Vučića i Čudovišta iz Loh Nesa.

Saćetiobjasne ovi ucveljeni.
docsumann docsumann 07:51 22.05.2012

Re: Zašto sam prestala da budem Žuta?

kad Toma tu postavi stvora dobijenog ukrštanjem Vučića i Čudovišta iz Loh Nesa.


čudovište iz Mloh Mesa? hah, jbg, ima i gorih zanimanja u životu ...

cult cult 09:36 22.05.2012

Re: Zašto sam prestala da budem Žuta?

hah, jbg, ima i gorih zanimanja u životu .

Bojana Maljević Bojana Maljević 02:08 22.05.2012

težina

Ja pojela prvo dva paradajza (zbog kalijuma) i dve banane (isto zbog kalijuma) dok sam došla do pola komentara. Onda sam prešla na kolače (zbog kalta). Smazah princes krofnice sa prelivom od crne i bele čokolade, one lepe, male, od Ace pekara, što mi je poklonila njegova divna ćerka Ljilja, juče. Smazah sve.

Sad imam bar 3kg viška.

I ništa mi nije lakše. Ali ni malo, malecno.

A neće ni biti. Ne razumem više ni ljude ni državu; ni medije; ni one koji glasaju ni one koji ne glasaju; ni Vesnu Pešić ni svoje drugare; ni one sa maslačkom ni one bez ičeg; do juče sam možda mislila da nešto razumem ali sad više ne; zbog svega, ukupno svega što je bilo a tek zbog onoga šta će biti.

Pozdrav Cult,
...piši o Džoniju Kešu. Jedino njega trenutno razumem. Možda zato što nije živ.

uros_vozdovac uros_vozdovac 07:02 22.05.2012

Re: težina

Jel` to neko rekao Keš?

Eskapizam. Moj svet.
maksa83 maksa83 07:45 22.05.2012

Re: težina

od Ace pekara, što mi je poklonila njegova divna ćerka Ljilja, juče. Smazah sve.

Od Ace Pekara najtoplije preporučujem one Rum Kocke - imaju selen, kalcijum, koenzim Q10, kalijum, magnezijum, vlakna, vitamine B, C, D, E i samo 10 kcal po komadu. Barem ja o tome volim tako da razmišljam.

Sad imam bar 3kg viška.

Eto, a da si umesto toga smazala glasački listić (2 kcal, puno celuloze), bila bi ti mirna savest.
antioksidant antioksidant 07:50 22.05.2012

Re: težina

maju selen, kalcijum, koenzim Q10, kalijum, magnezijum, vlakna, vitamine B, C, D, E

to je neka pomada ili je jestivo?
kaolavanda kaolavanda 07:56 22.05.2012

Re: težina

pomada

Pomada, pomada.. za unutrašnju lepotu..

I malo omega 3 kiseline, za večnu mladost...tela, a bogami i duha :)
docsumann docsumann 08:03 22.05.2012

Re: težina

Eskapizam. Moj svet.


šta fali antieskapizmu?

maksa83 maksa83 08:19 22.05.2012

Re: težina

antioksidant
maju selen, kalcijum, koenzim Q10, kalijum, magnezijum, vlakna, vitamine B, C, D, E

to je neka pomada ili je jestivo?

To je lek moj antioksidante - lek!
antioksidant antioksidant 08:22 22.05.2012

Re: težina

To je lek moj antioksidante - lek!

i za dušu i za telo
objasnila mi lavanda gore
odoh ja da se lečim malo
vreme je doručka a kafa neće sama
viola92 viola92 08:39 22.05.2012

Re: težina

Culte, nemoj toliko da se sekiras, evo pokusacu da te malo utesim, sve ce ovo da izadje na dobro videces. Sad se malo/malo vise gadimo na Tomu, dobro, ti si se bas potresao, ali:

- Predsednicka funkcija ce konacno postati protokolarna, tu ce Toma biti sam i malo zbunjen. Cak ce morati i da se upristoji sto inace ne bi.

- Djilas ce da nam bude premijer, sto se takodje ne bi desilo (vec bi to bio Dacic).

- Boti je doslo glave onih 2% intelektualaca kojih se on ni u ludilu nije setio dok je muzao krave, jednostavno nisu mu pali na pamet. Mogao je bar jednom da prodje pored Narodnog muzeja i da kaze: ovaj posao moramo da dovrsimo. Ali ne, nije mu pao na pamet. Djilas ce misliti o tome do sledecih izbora.

Dakle glavu gore, drago mi je zbog autorske, pisi cesce.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 09:07 22.05.2012

Re: težina

dok je muzao krave

Ja ne znam šta je on radio toliko duboko u Tominom terenu. Hteo je, mukica, da bude veći patolik od kake, što reče neko.
cult cult 09:33 22.05.2012

Re: težina

Dakle glavu gore, drago mi je zbog autorske, pisi cesce.


Hvala na ovome i na tešenju : )
Znam da ću se uskoro navići na činjenicu da je taj jadnik predsednik zemlje.
Lestvice su nam sve niže i niže, so what, privikne se čovek. Uostalom, on je presek našeg drušvenog trenutka i pravo lice Srbije. I ja tu ne mogu ništa više od onog što sam uradio - glasao protiv sramote. A i zašto smo tu gde jesmo? Zato što nismo u stanju da napravimo više od pola koraka unapred, a da se onda ne zatrčimo unazad. I za blato u koje upadnemo uvek nadjemo tako dobro opravdanje. Naročito ova misleća Srbija.
maksa83 maksa83 09:38 22.05.2012

Re: težina

A i zašto smo tu gde jesmo? Zato što nismo u stanju da napravimo više od pola koraka unapred, a da se onda ne zatrčimo unazad.

To je jedan način da se to posmatra, ali bih to očekivao od npr. Colin_bgd-a ili kreativna-gramatika Stošića, ili...

Drugi način da se to posmatra je Satir Model of Change, koji otpr. kaže da "da bi bilo bolje mora prvo da bude malo gore". Velika većina ljudi (ovo važi i za grupe ljudi) često percipiraju taj "malo gore" momenat kao konačan i fatalan i u tom strahu ostanu tu gde su, u laganom propadanju.
cult cult 09:46 22.05.2012

Re: težina

Drugi način da se to posmatra je Satir Model of Change, koji otpr. kaže da "da bi bilo bolje mora prvo da bude malo gore". Velika većina ljudi (ovo važi i za grupe ljudi) često percipiraju taj "malo gore" momenat kao konačan i fatalan i u tom strahu ostanu tu gde su, u laganom propadanju.


Rekoh li...misleća Srbija uvek nadje dobra opravdanja.
maksa83 maksa83 09:50 22.05.2012

Re: težina

cult
Drugi način da se to posmatra je Satir Model of Change, koji otpr. kaže da "da bi bilo bolje mora prvo da bude malo gore". Velika većina ljudi (ovo važi i za grupe ljudi) često percipiraju taj "malo gore" momenat kao konačan i fatalan i u tom strahu ostanu tu gde su, u laganom propadanju.


Rekoh li...misleća Srbija uvek nadje dobra opravdanja.

Ja to zovem "gledanje malo dalje".
cassiopeia cassiopeia 09:50 22.05.2012

Re: težina

koji otpr. kaže da "da bi bilo bolje mora prvo da bude malo gore". Velika većina ljudi (ovo važi i za grupe ljudi) često percipiraju taj "malo gore" momenat kao konačan i fatalan i u tom strahu ostanu tu gde su, u laganom propadanju


Tačno ti ovo do bola

Tako ljudi dođu na psihoterapiju sa nadom da će im odmah biti lakše, da će terapeut čarobnim štapićem da reši sve, pa kad shvate da je loptica i odgovornost za promenu na njihovom terenu prvo se malo ljute što na roditelje, terapeuta, a onda kad krene na bolje dođe do onog aha prosvetljenja i stvari polako ali sigurno krenu napred. A terapeut je tu da pomogne da taj "malo gore" momenat ne vide kao fatalan već oslobađajući.

Makso ulepšao si mi jutro :) Ništa pozitivnije nisam pročitala od nedelje uveče.
cult cult 09:57 22.05.2012

Re: težina

Ja to zovem "gledanje malo dalje".


užasno je teško ovakva opravdanja primeniti na Srbiju ovakvu kakva je od kada je znam.
Definisati šta je to tačno "malo gore" u Srbiji mogao bi onaj supermegagiga galaktički superkompjuter iz Vodiča.
Kod izračunavanja za "malo bolje" bi se zapalio.

Uzgredbudirečeno, preksutra je the towel day.
maksa83 maksa83 10:00 22.05.2012

Re: težina

Tako ljudi dođu na psihoterapiju

Da, zapravo cela stvar (Satir Change Model) i potiče iz psihoterapije i porodične terapije - model se zove po Virginiji Satir. Vrlo pametna baka.
docsumann docsumann 10:10 22.05.2012

Re: težina

Drugi način da se to posmatra je Satir Model of Change, koji otpr. kaže da "da bi bilo bolje mora prvo da bude malo gore".


zapravo cela stvar (Satir Change Model) i potiče iz psihoterapije i porodične terapije - model se zove po Virginiji Satir. Vrlo pametna baka.



interesantno da isti princip važi i za bildovanje mišića. na samom treningu dolazi do lokalnog razaranja mišićnih vlakana, uzrokovanog savlađivanjem opterećenja, da bi se u post trenažnom periodu ista izgradila i to mehanizmom superkompezacije, odnosno više se izgradi nego što se "srušilo".
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 10:11 22.05.2012

Re: težina

misleća Srbija uvek nadje dobra opravdanja.

E, ajde dosta više.

U drugom krugu izbora 2008. je bilo 78806 nevažećih listića, a sada oko 98500. Dakle, belih listića je vrlo malo, povećanje od samo 20ak hiljada u odnosu na izbore kada nije bilo aktivne 'bele' kampanje, ali nas je dosta po blogu, pa ćete vi ucveljeni, žuti, nama ovde da se istresete što vam vođa nije pobedio.

U drugom krugu 2008. sam dala sebi anesteziju u mozak i glasala za Tadića. Šteta što nisam bila pod anestetikom kada su javili da je će Koštunica premijer da bude, još pamtim kako mi je krv tada jurnula u glavu.

Ovako, da citiram jednog mog malog druga: pao meca s mosta, od mene mu je dosta.
Edit: I previše
cassiopeia cassiopeia 10:11 22.05.2012

Re: težina

maksa83
Da, zapravo cela stvar (Satir Change Model) i potiče iz psihoterapije i porodične terapije - model se zove po Virginiji Satir. Vrlo pametna baka.


Hvala na informaciji.
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:16 22.05.2012

Re: težina

užasno je teško ovakva opravdanja primeniti na Srbiju ovakvu kakva je od kada je znam.

to je ta srbija sa 8000 prijavljenih za pandure ,a oni primaju 80 (a prvo pitanje - ko je tebe poslao?

moraš prihvatiti činjenicu da je ovo 2012. neko se u prethodnih 10 godina razvijao i počeo da traži svoje mesto pod zvezdama ... on je osetio samo jednu ruku i to ovu elokventnu,dopadljivu i ružičastu - onu ružnu grobarsku nije! ne možeš njima/meni objašnjavati neke stvari . moja mladost je u pimpeku neizvesnosti šta posle?
i promena na gore je promena... a da bih to tvrdio prvo moram to i da vidim. e tako to stoji s mojim maslačkom:)
cult cult 10:22 22.05.2012

Re: težina

U drugom krugu izbora 2008. je bilo 78806 nevažećih listića, a sada oko 98500.


Pročitajte tekst.
: )
(sorry, paralela jača od mene slabašnog)
Dakle, imamo crtače kitica, imamo vesele budžetlije koji značajno ližu sladoled sve vičući "smenjivost, smenjivost" izmedj lizova.
Tu se negde, medju tim samozadovoljnim fensi lizuckanjem, provukla jadnikova pobeda.
Ali što se ti toliko nerviraš?
BoTa je otišao.
Be happy.
Ovaj jadnik je meni Hanibal, nije tebi.
antioksidant antioksidant 10:24 22.05.2012

Re: težina

Ovaj jadnik je meni Hanibal, nije tebi.

zašto? da ne radiš u kabinetu možda?
ostalo još nije rešeno
(a kad sam tu - zašto misliš da bi odlazak ds-a sa vlasti na republičkom nivou a ostanak na gradskom doprineo "pročišćenju*" stranke?)

* ovo shvati uslovno, mrzi me da preciziram a čini mi se da se razumemo
maksa83 maksa83 10:29 22.05.2012

Re: težina

interesantno da isti princip važi i za bildovanje mišića. na samom treningu dolazi do lokalnog razaranja mišićnih vlakana, uzrokovanog savlađivanjem opterećenja, da bi se u post trenažnom periodu ista izgradila i to mehanizmom superkompezacije, odnosno više se izgradi nego što se "srušilo".

Naravno - princip je apsolutno univerzalan, jednom kad počneš da posmatraš svet kao dinamičan sistem sa vremenskom komponentom dužom od "sada" to vidiš svuda oko sebe.

Promena je neophodna komponenta bilo kog poboljšanja ("Of course you must change - how else can you improve?" ), a nestabilnost je inherentna promeni. Mislim, gledaj samo bebu - prvo puzi, i puzi kompetentno, sve ok, piči s kraja na kraj sobe, ne pada, sve kul, onda u jednom momentu krene da prohodava, tetura se, pada, sapliće - i onda u jednom trenutku potrči. Ili odlučiš da promeniš editor u zamenu za moćniji ali složeniji - u početku nemaš pojma gde je šta, a onda posle nekog vremena letiš. Jedno vreme si bio ne-efektivan. Bilo je gore nego pre. To je cena.

Ponekad doduše sistem pod prejakim impulsom ne preživi promenu i nestabilnost nego kolabira (mišić pukne npr.).

Mislim da mi nećemo nestati u vrtlogu haosa zato što je Tadić sišao s vlasti, ali objasni ti to ovim ucveljenim.
docsumann docsumann 10:30 22.05.2012

Re: težina

Ovaj jadnik je meni Hanibal, nije tebi.


Hanibal ante propast.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 10:30 22.05.2012

Re: težina

Ali što se ti toliko nerviraš?

Jer mi ti mnogo morališeš i valjaš se u samopravičnosti za nekog ko se regularnim danom gadi moralista. Upireš prstom u nas koji se nismo pridružili svetom činu naginjanja ultimativnog zla. Hvataš se za slamku, dear. Razlozi za ovaj poraz su mnogo ozbiljniji od kita i sladoleda.
cult cult 10:32 22.05.2012

Re: težina

zašto? da ne radiš u kabinetu možda?


dakle i definitivno: pročitajte tekst još jednom : )

(a kad sam tu - zašto misliš da bi odlazak ds-a sa vlasti na republičkom nivou a ostanak na gradskom doprineo "pročišćenju*" stranke?)


Samo poštovati izborne rezultate.
Djilas je odneo više nego ubedljivu pobedu u gradu
očistivši i balavog i svoje koalicione partnere.
To je rezultat njegovog gradonačelnikovanja.
Nek nastavi da radi dobar posao.

Na republičkom nivou pobede nema.
To je rezultat tadićevštine u ds-u.
Čovek treba da prizna poraz i da ode na odmor.

Novog lidera stranke treba da nametnu rezultati izbora.
A "pročišćenje" u opoziciji ide samo po sebi.


antioksidant antioksidant 10:35 22.05.2012

Re: težina

Samo poštovati izborne rezultate.

ds-67
sps-44
ldp-19
g17 (na žalost*)-16
manjine-10
--------
ukupno - 156

156>=126
A "pročišćenje" u opoziciji ide samo po sebi.

sad ti nisi pročitao
ako se ostane na vlasti u gradu ostaje se u kontroli drugog najvećeg budžeta
gde je tu "pročišćenje"?
cult cult 10:36 22.05.2012

Re: težina

Razlozi za ovaj poraz su mnogo ozbiljniji od kita i sladoleda


Slažem se.
To i piše gore u tekstu, zar ne?
Dakle, proč... dosta s tim! : )
cult cult 10:42 22.05.2012

Re: težina

sad ti nisi pročitao


sns-sps-dss su isto rezultati izbora.
Naročito kad dodaš tu i ovu poruku s predsedničkih koja ukratko glasi: Tadiću, odlazi.

gde je tu "pročišćenje"?


ima, ima prostora za pročišćenje kad se makneš od državnog budžeta, ministarstava, tendera, privatizacija, provizija i veselih agencija.
Znaš i sam.

edit: a telekom, nis, eps, jat, aerodrom, iživljavanje, ludilo!
antioksidant antioksidant 10:46 22.05.2012

Re: težina

ima, ima prostora za pročišćenje kad se makneš od državnog budžeta, ministarstava, tendera, privatizacija, provizija i veselih agencija.

makneš se od državnog budžeta ali ne od "tendera, privatizacija, provizija"

sns-sps-dss su isto rezultati izbora.

nesporno ali ti isključuješ jednu varijantu (i to verovatniju) bez potrebe
a "Tadiću, odlazi" je rečeno za Andrićev venac. Ni manje ni više. To je bi II krug predsedničkih izbora. Ovo sad je II krug parlamentarnih (pregovori o parlamentarnoj većini)

napomena: koliko znam ds ni u gradu ne može da pravi većinu bez sps-a. Razmisli o tome
docsumann docsumann 11:06 22.05.2012

Re: težina

Naravno - princip je apsolutno univerzalan, jednom kad počneš da posmatraš svet kao dinamičan sistem sa vremenskom komponentom dužom od "sada" to vidiš svuda oko sebe.


Mislim da mi nećemo nestati u vrtlogu haosa zato što je Tadić sišao s vlasti, ali objasni ti to ovim ucveljenim.


negdje (mislim baš na b92, u Hoću da znam) pred ove potonje izbore u Srbiji, sam slušao analize koje govore o tome kako se ljudi sve teže odlučuju na promjene, pa glasaju za iste ljude iako nisu ni izdaleka zadovoljni svojim životima. glasaju tako iz straha od nesigurnosti koje donosi promjena.
takođe, sve je više onih koji su nakačeni na budžet, rade u javnom sektoru, ili je neko njihov tamo zaposlen, pa strahuju da bi promjena vlasti dovela i do pretumbacija u toj sferi.

to me baš onako podsjetilo na situaciju koju mi imamo u CG, a koju vam nikako ne želim da kušate. dakle, zarobljeno društvo, paralizovano (već decenijama) ličnim interesima i zavisnošću od sistema, javno mjenje koje ne može dovoljno da rastrese nijedna afera, zloupotrebe, korupcija ... pravni sistem intenciono trapav, jer bi u suprotnom morao da potkači mnoge iz same vladajuće elite ... uf, ima toga toliko da je besmisleno nabrajati.
a sistem šljaka i dalje, bolestan od prljavih dilova, rastočen promašenim privatizacijama, i trapav od nakaradne kadrovske politike, standardno ovjerava "tehnički pregled" na izborima, da nas i dalje sve vozi u presvjetlu budućnost.

mjenjajući vladajuću strukturu vi ujedno pomažete tim ljudima da se ne degenerišu, politički, a bogami i lično.

Grobar je za ove naše evroepopejce i šampione demokratije mala mace, belive me.
Znam, nije to nikakva utjeha ... a ni ne treba da bude.
cult cult 11:22 22.05.2012

Re: težina

Ne razumem više ni ljude ni državu; ni medije; ni one koji glasaju ni one koji ne glasaju; ni Vesnu Pešić ni svoje drugare; ni one sa maslačkom ni one bez ičeg; do juče sam možda mislila da nešto razumem ali sad više ne; zbog svega, ukupno svega što je bilo a tek zbog onoga šta će biti.


Tu smo negde.
U takvim slučajevima slušaš


I njega, naravno.
cult cult 11:30 22.05.2012

Re: težina

Grobar je za ove naše evroepopejce i šampione demokratije mala mace, belive me.


Grobar nije od juče.
Oterali smo njega i njegove onom motkom umočenom u odredjenu tvar.
Posle najveće propasti i sloma naše države od albanske golgote.
Ali...možda se promenio...ko će to znati. On kaže da jeste. A i ovi njegovi pasivni glasači.
Mada predsednikovi stranački sledbenici cele noći klicahu nekom Legiji.
Valjda zbog knjiga.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 11:33 22.05.2012

Re: težina

A i ovi njegovi pasivni glasači.

Ok, odo' da se oladim jer sam u ozbiljnom iskušenju da se sa tobom žestoko posvađam.
docsumann docsumann 11:44 22.05.2012

Re: težina

Grobar nije od juče.
Oterali smo njega i njegove onom motkom umočenom u odredjenu tvar.


ajvar?

zezam se.

upravo se o tome radi. da je nedajbože produžio svoj boravak na vlasti dosegao bi next transmutacioni level. od grobara bi postao strvožder, figurativno govoreći.

produženi ostanak ds-a na vlasti bi samo dodatno degenerisao tu partiju.

na kraju biste i njih morali da rastjerujete shitrodom. ovako je dostojanstvenije
jesen92 jesen92 11:55 22.05.2012

Re: težina

I ništa mi nije lakše. Ali ni malo, malecno.

A neće ni biti. Ne razumem više ni ljude ni državu; ni medije; ni one koji glasaju ni one koji ne glasaju; ni Vesnu Pešić ni svoje drugare; ni one sa maslačkom ni one bez ičeg; do juče sam možda mislila da nešto razumem ali sad više ne; zbog svega, ukupno svega što je bilo a tek zbog onoga šta će biti.
..nisi sama , mozda ti bude lakse kad znas da ima puno ljudi koji se slicno osecaju..
...emotivnih reakcija je mnogo , evo jedne zanimljive..:)
Sociološkinja Zagorka Golubović smatra da za ovakav rezultata nije kriva politika nego narod.

“Mogu da dam komentar da nije kriva politika, i politička vlast nego narod. Ja sam očajna da naš narod može jednog primitivca da izabere za predsednika republike. Ja mislim da je reč o čoveku koji je falsifikovao diplomu, napravio trik sa falsifikovanjem izbora, sto puta promenio mišljenje, primitivac u najgorem smislu te reči. Ja sam sklona da se iselim iz ove zemlje, meni je mozak stao posle svega ovoga”, kaže Golubović.
StEtOc|nA StEtOc|nA 11:57 22.05.2012

Re: težina

cult
U drugom krugu izbora 2008. je bilo 78806 nevažećih listića, a sada oko 98500.


Pročitajte tekst.
: )
(sorry, paralela jača od mene slabašnog)
Dakle, imamo crtače kitica, imamo vesele budžetlije koji značajno ližu sladoled sve vičući "smenjivost, smenjivost" izmedj lizova.
Tu se negde, medju tim samozadovoljnim fensi lizuckanjem, provukla jadnikova pobeda.
Ali što se ti toliko nerviraš?
BoTa je otišao.
Be happy.
Ovaj jadnik je meni Hanibal, nije tebi.


Mislim da si promašio ciljnu grupu, vesele budžetlije koji značajno ližu sladoled a sve vičući smenjivost. Oni su ti koji su glasali za status kvo i baš zbog njih je BoTa čak i bio blizu pobede (a opet tako daleko). DS je izgubio svoje prirodne glasače, mlađe ljude 30ak godina, koji su verovali da će sve biti super samo da nema Slobe a onda su došle kohabitacije, privatizacije, tajkuni ministri, Dačić u vladi, nedodirljive firme i pak konkurentske u kojima su inspekcije tolko često da već imaju sopstvene kancelarije u njima, ministri poljoprivrede koji su kravu videli samo na televiziji, Delta vakcine za ptičji/svinjski/whatever grip... Mogao bih ovako do sutra.

U mom društvu, od nas nekih desetak koji smo ostali da se družimo još od srednje škole, nas dvoje je glasalo. Ja i pored toga što sam hteo da glasam za Tomu nisam mogao pa sam nacrtao kiticu, ali sam bio spreman i na ovakav rezultat (priželjkivao). Mi smo svi do prethodnih izbora bili glasači DS-a (imamo i jednu LDP-ovku al nju ionako ne shvatamo ozbiljno). Niko od nas na državnoj sisi a opet nikad radikali, nikad SPS. Eto gde je Tadić izgubio, pokušao je da nam proda govno kao vrhunski projekat za bolji život. I pritom da se ne lažemo, znaš kolko me bole uvo što je mazio tele u kampanji, što je držeći zemlju u rukama izjavio da je to naša budućnost (prva asocijacija je bila jako jako morbidna), i što je posetio neku firmu gde vlasnik kaže da neće da se obogati nego eto kao budućnost dece (cvrc, baš je sranje da imamo para al eto kao zbog dece). Izglasavanje da sve bude isto kao pre izbora, business as usual, bi bila tragedija. Ovako dobijamo potpuno novu situaciju u kojoj će svi morati dobro da pripaze šta rade.

I nije narod kriv za ovo. Krivi su Tadić i njegovi savetnici. Kriva je loša kampanja totalno izopštena iz svake stvarnosti. Krivi su Šaper i Krstić koji su ga savetovali da tako vodi kampanju. Krivi su jer mu je najjači argument u kampanji bio Tomina diploma (u zemlji u kojoj po proceni prosvetne inspekcije je već 10% svih diploma kupljeno - to je inače procena, realnost je verovatno gora, sretao sam svakakve studente po megatrendu ). Krivi su jer su pokušali da nas zaplaše ratovima da bi glasali. Krivi su zbog toga što nisu makli Dulića. Krivi su zbog toga što je Jelena Trivan () potpredsednik DS-a. Krivi su što je Dušan Petrović ministar poljoprivrede koji svoj posao najbolje radi u komentarima na vesti sajta b92. Krivi su jer je kasa prazna a mi smo zaduženi kolko hoćeš i kolko nećeš. Krivi su jer je privreda u kolapsu, jer smo za svako novo otvoreno radno mesto iz subvencija izgubili po 5 radnih mesta u firmama koje su uplaćivale novac u budžet. Krivi su zato što su katastrofalno reformisali sudstvo. Krivi su zbog donošenja fantomskog zakona o informisanju koji je stavio medije pod njihovu šapu. Krivi su jer nisu položili račune za 4 godine vladanja (završni račun budžeta anyone?). Krivi su zato što su prepisivali evropske zakone a nisu u stanju da godinama donesu podzakonska akta da bi ih i primenjivali. Krivi su jer su apsolutno pogazili sve nezavisne institucije koje su formirane da ih kontrolišu (kolko je ministarstava i od kojih para plaćalo mandatne kazne poverenika za slobodu informacija ili revizora budžeta npr).

I šta sad, da se polijemo benzinom i samozapalimo zato što je Toma bljak a ovo do sada bilo super?
arcins arcins 12:02 22.05.2012

Re: težina

cult
Grobar je za ove naše evroepopejce i šampione demokratije mala mace, belive me.


Grobar nije od juče.
Oterali smo njega i njegove onom motkom umočenom u odredjenu tvar.
Posle najveće propasti i sloma naše države od albanske golgote.
Ali...možda se promenio...ko će to znati. On kaže da jeste. A i ovi njegovi pasivni glasači.
Mada predsednikovi stranački sledbenici cele noći klicahu nekom Legiji.
Valjda zbog knjiga.


Cult, sa'ce lipa da procveta, a klicanog je stvorio ko? Ako Dzilas ode za PM, opet si dzaba krecio, ili je to sasvim normalno za shvatanja ozaloscene porodice.
cult cult 12:06 22.05.2012

Re: težina

Mislim da si promašio ciljnu grupu, vesele budžetlije koji značajno ližu sladoled a sve vičući smenjivost. Oni su ti koji su glasali za status kvo i baš zbog njih je BoTa čak i bio blizu pobede (a opet tako daleko)


Uh...ne, ne. Grešiš, sinko, grešiš.
Imamo različite uzorke, def.
Ali ne sporim ni tvoj naravno.
Izgubili su oni i jedne i druge.
Samo što ove koje ja pominjem najmanje razumem.

Sa ostatkom komentara se u potpunosti slažem.
Ovim delom o Tadićevoj krivici za svoj poraz.
Sve si to i mnogo bolje sročio od mene.
Atomski mrav Atomski mrav 12:40 22.05.2012

Re: težina

Samo poštovati izborne rezultate.
Djilas je odneo više nego ubedljivu pobedu u gradu
očistivši i balavog i svoje koalicione partnere.
To je rezultat njegovog gradonačelnikovanja.
Nek nastavi da radi dobar posao.


Samo poštovati izborne rezultate? Misliš kao što tvoj ljubimac Đilas radi? Ono, LDP i URS nisu prošli cenzus u BG, al' nema veze - naši smo?
viola92 viola92 13:55 22.05.2012

Re: težina

Ali...možda se promenio...ko će to znati.


Mozda jos nije ali svakako ima zelju. Znas kako, ne treba biti psiholog pa provaliti da se Toma sprema na duze staze, operisao je bradavice na licu, obukao se, sredio, pokusava da se izrazava, dakle hoce da bude predsednik i da se sad malo siri. Vec su ga sigurno ophrvali slatki snovi o rukovanju sa americkim predsednikom pa sa evropskim drzavnicima, pa spaliri garde, pa jarebice u sosu od brusnice... Mislim, lep je to zivot i on nece mnogo talasati kad je vec tu gde je, nego ce se loziti da sa te pozicije utice da njegova stranka osvoji veliku vecinu sledeci put.
A ovamo nije ni to lose, neka on lepo tako uziva i deli zastavice odbojkasicama dok se DS malo ne reformise. A ko ce sta uspeti za cetiri godine videcemo. Eto, tako se to meni kazuje.
myredneckself myredneckself 14:16 22.05.2012

Dragi kalte, mani se stida

i čuvaj zdravlje, šta ćeš?!
maksa83
Ja to zovem "gledanje malo dalje".

Lekovitije je gledanje u dalj, nego pljuvanje u dalj, kao na primer

"Jelena Karleusa ‏@karleusastar -

Sta rade ovi seljaci i dziberi po ulicama Beograda? Slave? E, aj palite u vasu vukojebinu, sa sve tom koskom u nosu i prazilukom u dupetu."

Biljana Srbljanović -

„Je l’ to Novak, znači, pobedio, otud ovi seljaci i slave po gradu”

itd. itd.itd...

Ovo nije ni blizu panacea-e.
Ostaju samo gastrointestinalni bolovi.
cult cult 14:48 22.05.2012

Re: težina

Eto, tako se to meni kazuje.


Da. I otac mi reče malopre isto ovo gotovo identičnim rečima. Kazuje vam se slično.
Propustio je samo ovaj detalj oko bradavica : )
Ne sumnjam, dakle, da će on dati sve od sebe da se civilizuje koliko je to moguće u granicama njegove ličnosti, jel.
Sama činjenica da je takav čovek dospeo tu gde jeste mi je problem.
Predsednik Srbije Tomislav Nikolić. Fck. Bad taste in the mouth.
cult cult 14:50 22.05.2012

Re: Dragi kalte, mani se stida

gastrointestinalni bolovi.


od ekstremnih dogmato-liberala pratim još samo milićkine uratke.
Čuvam zdravlje
maksa83 maksa83 15:00 22.05.2012

Re: težina

Da. I otac mi reče malopre isto ovo gotovo identičnim rečima. Kazuje vam se slično.

Kad si već krenuo sa towel day, da ubacim (opet) jedan od mojih omiljenih komada Vodiča:

- U ovakvim trenutcima zažalim što nisam slušao šta mi je otac pričao.
- Pa šta ti je pričao?
- Ne znam, nisam slušao.

aster_blistok aster_blistok 22:11 22.05.2012

Re: djilas

cult
Samo poštovati izborne rezultate.
Djilas je odneo više nego ubedljivu pobedu u gradu
očistivši i balavog i svoje koalicione partnere.
To je rezultat njegovog gradonačelnikovanja.
Nek nastavi da radi dobar posao.

Na republičkom nivou pobede nema.
To je rezultat tadićevštine u ds-u.
Čovek treba da prizna poraz i da ode na odmor.

Novog lidera stranke treba da nametnu rezultati izbora.
A "pročišćenje" u opoziciji ide samo po sebi.





naci vako:
Tadic je nesposoban pajac, ali nije lopov. DS smrdi ali ne od glave, smrdi od svojih tajkuna na republickom i lokalnom nivou, a najveci je upravo tvoj ljubimac. i naravno da posto je lopuza i tajkun narod glasa za njega, stoka je to, nije narod. valjda zato i zasluzuje dvojac Nikolicj/Djilas na celu drzave.
i nimalo vas ne zalim, ni crtace pimpeka, ni vredne glasace bilo koje opcije, a ponajmanje vas koji kao birate "manje zlo". pa sad zivite u zlu, vi uvek izaberete najvece.
cult cult 22:40 22.05.2012

Re: djilas

stoka je to, nije narod


nemoj tako.
nije lepo.
ok, svi smo prošli te ldp faze, al u sebi.
aster_blistok aster_blistok 23:10 22.05.2012

Re: djilas


cult
stoka je to, nije narod


nemoj tako.
nije lepo.
ok, svi smo prošli te ldp faze, al u sebi.


uh, sad me zajeba. ja i ledepe na prs u dupe.
nista ne cini demokratiju toliko interesantnom kao ovakvi rezultati izbora. ipak, lopovi treba da sede u zatvorima i ako novi Predsednik Srbije Tomislav Nikolicj pohapsi tu tajkunsku bandu koja ide pod sifrom DS imace uvek moj glas.
dobro, bizarno je da i Vesna Pesic podrzi TN, o muftiji da i ne govorimo, ali neko kome je objekivno u Srbiji lose, gleda kako ga ponizavaju svakojaki nistaci, e pa doslo je njegovih 5 minuta, neka se provoza sa tog brda po centru grada pun alkohola i nade. pa ako mu Toma sarani tu nadu pokazace se da si ti bio u pravu, a sta ako nisi? sta ako je TN preporod Srbije - na kraju on jedini jeste napravio preokret.
cult cult 23:16 22.05.2012

Re: djilas

sta ako je TN preporod Srbije


U nekoj basni, možda...

na kraju on jedini jeste napravio preokret.


da vidiš tek Dinkić što se preokret'o.
O Vuku i da ne pričam.
Bojana Maljević Bojana Maljević 03:18 23.05.2012

Re: težina

Od Ace Pekara najtoplije preporučujem one Rum Kocke - imaju selen, kalcijum, koenzim Q10, kalijum, magnezijum, vlakna, vitamine B, C, D, E i samo 10 kcal po komadu.

Ma jela i to. I neke sa kafom. I neke sa komadićima tvrde prave čokolade. Nego me bilo sramota da kažem. (sve sadrže selen a naročito Q10, koji mi isto pada).
Eto, a da si umesto toga smazala glasački listić (2 kcal, puno celuloze), bila bi ti mirna savest

Ma meni je savest mirna. Nego... težina je jednaka. Nekako baš sve zajedno - teško.
Bojana Maljević Bojana Maljević 03:50 23.05.2012

Re: težina

Tu smo negde.
U takvim slučajevima slušaš

I njega, naravno.


bocvena bocvena 08:34 22.05.2012

Mah, mah, omiljeni neistomišljeniče!

Spremam se u 11 na ispit iz filozofije kod vanrednih učenika ugostiteljake škole (samo sam zapisničarka:) Istražiću javno mnjenje o izbornim rezultatima i opipati puls 18-godišnjaka, budućnosti Srbije. Javljam rezultate istraživanja.
cult cult 09:35 22.05.2012

Re: Mah, mah, omiljeni neistomišljeniče!

Javljam rezultate istraživanja.


Ima li tu šanse da LDP predje cenzus? : )
bocvena bocvena 17:26 22.05.2012

Re: Mah, mah, omiljeni neistomišljeniče!

Nismo stigli do izbora. Zapelo kod pitanja koji je to tehnički pronalazak u renesansi omogućio proučavanje planeta. Kaže učenica četvrte godine da nije čula za teleskop. A nije bila sigurna ni da li se zemlja kreće oko sunca ili je centar svemira. Seća se, kao kroz maglu, da su nekog spalili na lomači.

Ja sam Cakana i mnogo me boli glava.
cult cult 18:06 22.05.2012

Re: Mah, mah, omiljeni neistomišljeniče!

nije čula za teleskop. A nije bila sigurna ni da li se zemlja kreće oko sunca ili je centar svemira. Seća se, kao kroz maglu, da su nekog spalili na lomači.

nači, Dveri.
Bojana Maljević Bojana Maljević 03:50 23.05.2012

Re: Mah, mah, omiljeni neistomišljeniče!

Ja sam Cakana i mnogo me boli glava.

StEtOc|nA StEtOc|nA 08:55 24.05.2012

Re: Mah, mah, omiljeni neistomišljeniče!

Bojana Maljević
Ja sam Cakana i mnogo me boli glava.



Mali trol ali jel istina da se nastavlja snimanje novih epizoda? Mislim na "Otvorena vrata" naravno
cult cult 09:13 24.05.2012

Re: Mah, mah, omiljeni neistomišljeniče!

Mali trol ali jel istina da se nastavlja snimanje novih epizoda? Mislim na "Otvorena vrata" naravno


Dok Bojana ne uoči ovo može da prodje dosta vremena, čak i da Predsednik savlada simple present tense, tako da ću uzeti slobodu da odgovorim. Dakle, istina je def. Istraživačko novinarstvo u Srbiji (sem Insajdera) uglavnom rudarski kopa po tvitovima i fb statusima, tako da su naleteli na Bojaninu objavu na njenom fb nalogu.
mariopan mariopan 12:24 22.05.2012

...

Čestitke za autorsku.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana