Eksperimenti u blogovanju| Istorija| Jubileji

Modri Ban

Colin_bgd RSS / 21.05.2012. u 15:36

Ili Zunzara iz Zanzibara...

Evo, najzad posle godina i godina uzaludnog pokusavanja (ne stvarno), dobio sam zabranu komentarisanja. Na jednom blogu, kod jednog blogera, koji je nekad znao nesto i da napise (bez obzira slagali se sa njim ili ne), a ciji su kriterijumi o kvalitetima sopstvenih tekstova eksponencijalno opadali s vremenom. Dobio sam sut-kartu sa obrazlozenjem da sam "isti kao i jedan drugi", a sa kim navodno ne moze da se razgovara, a samo zato jer sam (po mom misljenju legitimno) zatrazio da me se ne bombarduje linkovima i pod-linkovima, nego da moze autor malo da se potrudi i napise neko originalno misljenje. Ne razgovaram sa internetom kao takvim (pretpostavljao sam), nego sa konkretnom osobom.

Ali dobro, nije ni to katastrofa.

Nego mi je interesantno da malo vidimo zasto neko ima potrebu da banuje druge blogere. Valjda je cela poenta blog komentara razgovor i sa neistomisljenicima. Cak i kada prica krene u manje tolerantne vode, sve se moze shvatiti kao municija za utvrdjivanje i potvrdjivanje sopstvenog stava, a ne kao razlog da se zapuse usi i detinje na sav glas vice "tralalalala" da se zamaskira govor (ma kakav bio) onog drugog. Ali dobro, pojedini nisu savladali osnovne lekcije zivota. Na primer da su ljudi takvi. Ne daju nikome mira. Narocito onome ko (javno ili anonimno) promoli glavu iznad rova. Odmah se javi milion "snajperista". S pravom. Niko ne poseduje tapiju na apsolutnu istinu iz prostog razloga jer ona (apsolutna istina) i ne postoji. I jos jednu konfuziju kod pojedinih da razjasnimo: nema niko "onu stvar" (da ne kazem muda) time sto postira neki tekst. Nego ako ume da izdrzi, pa cak i pokusa da odbije kriticki osvrt na isti. Ako hoces da se divis sopstvenoj pameti, citaj svoje tekstove sam sebi u wc-u, nema potrebe stavljati ih u etar. Zbog cega uopste pisati i voditi blog? Ali, o tome se i radi. Vrckanje izmedju cetiri zida ne zadovoljava pobrkanu samovoajeristicku-egzibionisticku pozudu. Potrebno je i da neko sa gradilista zazvizdi. Ali sta ako neko slucajno vikne "Rugobo!"? Narcisoidno-labilne osobe su uvek tako jednosmerno predvidljive... (Hm da, i ja isto ako cemo posteno, inace cemu ovaj blog...)

Par puta me je moderacija upozoravala na neke komentare koji su postavljani na mojim blogovima, kao da ih obrisem. Pa nisam. A oni neke jesu, neke nisu. Dokle god niko ne proziva nikog imenom i prezimenom, i dok ne koristi vrhunac vulgarnosti, ne bi trebalo zabranjivati nista. Kada se previse spuste kriterijumi o zabrani, to samo dovodi do toga da vise nismo u sposobnosti da cujemo i razumemo ni tok sopstvenih misli. Kad ne poznajes samog sebe, onda ne umes ni da upoznas nikog drugog, a samospoznaja je jedino moguca treniranjem spoznaje drugih. Zacarani krug, ali to je zivot. Kad se jednom shvati taj paradoks, mozda ce biti jasnije i kako je infantilno zbog necega sto si sam napisao nekom drugom da se osecas uvredjenim kad neko drugi to isto napise tebi...

Ja licno, a to sam odlucio odavno, necu nikome ograniciti mogucnost da ostavlja komentare na mojim blogovima. Ko nije u stanju da se nosi sa drugim ljudima, taj nije u stanju da se nosi ni sa samim sobom. As simple as that...

 



Komentari (62)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 15:53 21.05.2012

Dobro došli!!!

Kolega!
Colin_bgd Colin_bgd 15:53 21.05.2012

Re: Dobro došli!!!

KRALJMAJMUNA
Kolega!

Pa moralo je da se proslavi, obelezi...
angie01 angie01 17:50 21.05.2012

Re: Dobro došli!!!

izvini, a ko te banovao i zasto?
Colin_bgd Colin_bgd 18:08 21.05.2012

Re: Dobro došli!!!

izvini, a ko te banovao i zasto?

Ih, ko... Gresnik, otpadnik i vernik...
nikola_kovac nikola_kovac 21:21 21.05.2012

Re: Dobro došli!!!

Gresnik, otpadnik i vernik...

Па таквих је кол'ко 'оћеш на блогу. Ај' дај неку асоцијацију на блогера, нпр. јавну личност, па ко разуме...
Colin_bgd Colin_bgd 21:36 21.05.2012

Re: Dobro došli!!!

Ај' дај неку асоцијацију на блогера, нпр. јавну личност, па ко разуме...

Guglaj podnaslov ovog bloga, pa ko nadje, nadje...
antioksidant antioksidant 21:45 21.05.2012

Re: Dobro došli!!!

Guglaj podnaslov ovog bloga, pa ko nadje, nadje...

kako si njega uspeo da iznerviras?
Colin_bgd Colin_bgd 21:49 21.05.2012

Re: Dobro došli!!!

kako si njega uspeo da iznerviras?

I ja se pitam...
majka-priroda majka-priroda 15:53 21.05.2012

Sinko, silno grešiš...

"Valjda je cela poenta blog komentara razgovor i sa neistomisljenicima."
Poenta komentara je da dobiješ što više preporuka od svojih istomišljenika, koji zauzvrat od tebe očekuju da i ti njima daješ preporuke.
Ova cela tirada sa rezultatima drugog kruga izbora para vredi samo zbog ove postizborne histerije... Zato imaj malo razumevanja... Pojedince će proću za koji dan, kad shvate da su i dalje u "kombinaciji".
Colin_bgd Colin_bgd 15:58 21.05.2012

Re: Sinko, silno grešiš...

Poenta komentara je da dobiješ što više preporuka od svojih istomišljenika, koji zauzvrat od tebe očekuju da i ti njima daješ preporuke.

Cekaj, jel ti hoces da kazes da ima neki softver, neko sokocalo, da ja mogu tacno da vidim ko mi je konkretno dao preporuku na blogu?
majka-priroda majka-priroda 16:03 21.05.2012

Re: Sinko, silno grešiš...

Pa ispod svakog komentara piše broj preporuka...
stopalo stopalo 16:05 21.05.2012

Re: Sinko, silno grešiš...

majka-priroda

Poenta komentara je da dobiješ što više preporuka od svojih istomišljenika, koji zauzvrat od tebe očekuju da i ti njima daješ preporuke.


tako su meni skoro klinci objasnili koncept facebook-a.

mnogo mu je ruzna ova fotografija ali mi je ortak pa moram da ga lajkujem
Colin_bgd Colin_bgd 16:06 21.05.2012

Re: Sinko, silno grešiš...

Pa ispod svakog komentara piše broj preporuka...

Pa znam ja to, ali ne znam ko mi je te silne preporuke dao... Salim se, bre...

Preporuka!
majka-priroda majka-priroda 16:08 21.05.2012

Re: Sinko, silno grešiš...

Jbg... glupi mašinac :)
Zbog narušavanja mog lika i dela, a dodatno zbog slike profila bilo bi dobro da te neko izbombarduje :) :)
zemljanin zemljanin 15:55 21.05.2012

skoro pa normalno

sastavni deo internet diskusije je da se ne razgovara o temi već se ide na lični "obračun" ... onda naravno da nema "razumevanja" ... onda idu i one replike svake rečenice jer on/ona mora da dokaže da je on/ona (druga strana) barem nepismen ako ne i više od toga. Zatim slede lične klasifikacije do otvorenog vređanja ... čim se krene u lični doživljaj to je skoro pa normalno ...
Colin_bgd Colin_bgd 15:57 21.05.2012

Re: skoro pa normalno

barem nepismen

Mislis ne pismen?
zemljanin zemljanin 16:01 21.05.2012

Re: skoro pa normalno

Colin_bgd
barem nepismen

Mislis ne pismen?


ti ćeš da mi kažeš

majka-priroda majka-priroda 16:05 21.05.2012

Re: skoro pa normalno

Komentarisanje mu dođe kao bombardovanje na daljinu, sa visine... Ne vidiš protivnika, ali znaš da ga treba uništiti, bez obzira što ti je možda veći prijatelj od onoga ko te je navukao da misliš da ti je neprijatelj... :)
zemljanin zemljanin 20:09 22.05.2012

da budem ozbiljan

cela priča oko banovanja je malo izlizana ... mislim, bilo i biće ...

Negde ranije sam po sličnoj temi istakao da niko od autora ne bi smeo da ima pravo da banuje bilo koga ... prijava moderaciji pa oni neka odluče.

Razlog je jednostavan. Svi autori koriste posećenost izvornog sajta i na tome grade svoju reputaciju ili čitanost. Ako bilo ko od autora smatra da treba da ima veća prava, uključujući i banovanje, uvek može da otvori svoj sajt ili svoj blog i da tamo postavi rigidna ili svoja pravila.

Banovanje na "tuđem" sajtu je malo preterivanje u ovlašćenjima. Naravno to je samo moje viđenje pravičnosti u odnosima vlasnik-autor-komentator (sa sve rodnim promenama)
docsumann docsumann 20:15 22.05.2012

Re: da budem ozbiljan

zvuči razumno
elis elis 21:17 22.05.2012

Re: da budem ozbiljan

docsumann
zvuči razumno


Sasvim razumno.

Pitanje banovanja puno je jednostavnije nego što se pokušava prikazati. Da se odmah razumemo, i sam sam nekoliko puta potegnuo predviđenu mogućnost udaljavanja, ali isključivo i samo onda kada bi sankcionisani iz polja diskusije sa obe noge nagazio u polje ličnih uvreda i opetovane gluposti. Posle sam, naravno, takve zabrane suspendovao, a sada više nisam siguran da bih posezao za tom mogućnošću - moderacija je dovoljno ažurna u brisanju najgrđih sadržaja.

Međutim, ovde je reč o nečemu sasvim drugome. Tamo gde se suzbija ideologija dijaloga, kao jedna od retkih valjanih i istinitih ideologija, otvara se prostor za dijalog ideologija, što će reći - bojište za sukob laži.

To što postoji autor koji se očas i bez razmišljanja odlučuje za udaljavanje diskutanata sa svojih tekstova, to u suštini nikakav problem nije, barem ne toliko velik da na njega treba trošiti zasebne tekstove. Ono što jeste problem, to je promovisanje civilizacijski nazadnih ideja i stavova. Ono što je još veći problem, jeste činjenica da zabrinjavajuće mali broj ljudi uočava to nazadnjaštvo, tim opasnije ukoliko je umotano u celofan opštih mesta koja se by default percipiraju kao elementi jednog naprednog svetonazora.

Ima ovde gde živim jedna budaletina - Fatmir Alispahić joj je ime - oko koje se poslednjih dana lome koplja. Budaletini, naime, ne dopuštaju da brani doktorat na Filozofskom fakultetu, a uskraćivanje tog prava obrazlaže se etičkom neprihvatljivošću stavova koje zastupa narečeni Fatmir. Na stranu to što ja lično smatram da je pomalo licemerno uskraćivati budaletinama pravo da doktoriraju na fakultetu kog je godinama po svojoj meri doterivao rodonačelnik hajvanluka u Sarajevu i guru novobošnjačke ideološke ublehe, Muhamed Tunjo Filipović, ipak je dobro što je bar jedan mali korak načinjen u pravcu dezinfekcije javnog prostora.

A taj Fatmir u malo čemu se razlikuje od čoveka o kojem je ovde reč - Fatmir nastupa u ime opšteprihvaćenih civilizacijskih vrednosti (malo će ko, naime, a bez opasnosti da bude proglašen mračnjakom, osporavati potrebu da se obelodani istina o nekom zločinstvu i da se preduprede buduća zločinstva). Međutim, ta budaletina Fatmir dovoljno je nevešt, ma koliko informacija usput napabirčio, da prikrije svoju stvarnu nameru - jebe se, naime, Fatmira ladno za stvarne žrtve i zločinstva, za njega su oni ništa više od alatki u njegovom mračnom poslu izgradnje jedne ideologije mržnje i osvete.

Osnovni model Fatmirovog mišljenja je veoma prost i linearan: Škorpioni = srpski narod. Ili: Ratko Mladić = srpski narod.

Da li budaletini Fatmiru treba omogućavati da neograničeno kontaminira javni prostor svojim kancerogenim duhom, pitanje je na koje postoji sasvim jednostavan odgovor. Kao što je jednostavan odgovor na pitanje na šta bi ličio svet uređen po meri jednog Fatmira Alispahića.

No pitanje na koje ostajemo bez odgovora je sledeće: otkud, dođavola, Fatmir Alispahić na ovom blogu?!
dragoljub92 dragoljub92 00:05 23.05.2012

Re: da budem ozbiljan

No pitanje na koje ostajemo bez odgovora je sledeće: otkud, dođavola, Fatmir Alispahić na ovom blogu?!

залутао босанац,шћеш
него кад смо већ код доктора и доктората,па и то је нека врста испита ,а ако је испит може и да се не положи.нек лепо пусте човека да брани свој докторат а комисија нек процени дал је успео или не.јиош ако има нетачних чинјеница ето разлог да пропадне докторант.
Colin_bgd Colin_bgd 07:47 23.05.2012

Re: da budem ozbiljan

To što postoji autor koji se očas i bez razmišljanja odlučuje za udaljavanje diskutanata sa svojih tekstova, to u suštini nikakav problem nije, barem ne toliko velik da na njega treba trošiti zasebne tekstove. Ono što jeste problem, to je promovisanje civilizacijski nazadnih ideja i stavova.

Ja mislim oko ovoga malo drugacije. Mislim da je neophodno dozvoliti svim idejama i stavovima, pa i nazadnim, da ugledaju svetlost dana, jer najgore deluju kada narastu u podzemlju i onda nam se po prvi put pojave u formi vec oblikovanog monstruma, sa kojim je onda mnogo teze nositi se. Znaci, ne treba ne dozvoliti bilo kome da kaze sta hoce, ali pravo da se nesto kaze mora sa sobom da nosi obavezu i da se nesto saslusa.

Naravno, postoji opcija na blogu da se onemoguce komentari, sto jeste bolji izbor ako vec neces da slusas kritike na sopstven racun, ali onda "to nije to".

Zato sam i napisao, banovanje je izraz infantilnosti, a biti lak na ban-okidacu je izraz i samovoajeristicke-egzibionisticke prirode. To ne vazi samo za 'konkretnog'. nego i za sve...
mariopan mariopan 17:08 21.05.2012

...

Banovanje je alat sujetnih blogera koji nemaju argumente da se nose sa neistomišljenicima.

Ostavljam mogućnost da se banuje neko ko vređa ili omalovažava domaćina ili sagovornike, ali banovati nekoga ko se ne slaže sa tobom je po meni bahato i nekulturno, sve dok taj ne prelazi granicu pristojnog ponašanja i dok se drži teme bloga.

Zato sam protiv banovanja.

hajkula1 hajkula1 15:39 22.05.2012

Re: ...

mariopan
... Zato sam protiv banovanja.



Ostavljam mogućnost. Inače, banovanje je rezultat kompleksa.



KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 15:48 22.05.2012

Re: ...

hajkula1

mariopan... Zato sam protiv banovanja. Ostavljam mogućnost. Inače, banovanje je rezultat kompleksa.

Ja bih rekao da tu ima i simpleksa.
dragoljub92 dragoljub92 17:22 22.05.2012

Re: ...

KRALJMAJMUNA
hajkula1

mariopan... Zato sam protiv banovanja. Ostavljam mogućnost. Inače, banovanje je rezultat kompleksa.

Ja bih rekao da tu ima i simpleksa.

duplexa
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:28 22.05.2012

Re: ...

Ostavljam mogućnost da se banuje neko ko vređa ili omalovažava domaćina ili sagovornike, ali banovati nekoga ko se ne slaže sa tobom je po meni bahato i nekulturno, sve dok taj ne prelazi granicu pristojnog ponašanja i dok se drži teme bloga.

S ovim bih se složila u potpunosti, uz dodatak...ja banujem, banujem retko, ali na stalno i banujem samo onda kada neko u nedostatku argumenata počne sa ličnim uvredama, koje pritom nije spreman da potpiše imenom i prezimenom, već se hrabro krije iza nicka. Na takvu komunikaciju ne želim da gubim vreme, niti vidim i jedan dobar razlog da je tolerišem.
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:29 22.05.2012

Re: ...

Inače, banovanje je rezultat kompleksa.

Onoliko koliko su i pojedini komentari rezultat kompleksa.
fijumau fijumau 21:45 22.05.2012

Re: ...

nije spreman da potpiše imenom i prezimenom, već se hrabro krije iza nicka

Što da se predstavlja? Reč anonimne individue nije jaka kao i reč individue sa imenom i prezimenom?

Nikad takvi kao što si ti neće skapirati šta je to Internet.
Colin_bgd Colin_bgd 07:56 23.05.2012

Re: ...

ali na stalno i banujem samo onda kada neko u nedostatku argumenata počne sa ličnim uvredama, koje pritom nije spreman da potpiše imenom i prezimenom, već se hrabro krije iza nicka. Na takvu komunikaciju ne želim da gubim vreme, niti vidim i jedan dobar razlog da je tolerišem.

Ja mislim da ne postoji razlog zbog koga nekog treba banovati. Moderacija neka brise sta misli da treba, ali ako autor vec hoce nesto da izbaci u javnost (sto blog jeste), onda je besmisleno ogranicavati tu istu javnost. Blog se ne placa, ne postoji clanarina za isti, nije ekskluzivni klub, i stoga ja mislim da je banovanje pogresno.

A sto se tice da li je neko anoniman, ili potpisan imenom i prezimenom, to je stvar licnog izbora. Ja se nisam potpisao, imam nick. To ne znaci da sam ja robot, ili da ja nisam ja nego neki komitet ili interesna grupa, a jos manje znaci da je samo zbog toga moje misljenje manje validno od nekoga ko je stavio sopstvenu sliku i ime i prezime ispred svojih tekstova.

Na kraju, tacno je, neko moze da kaze, napadas banovanje, branis anonimnost, ali o tome se i radi. To je (samo) moje misljenje, ne obavezuje nikoga ni na sta, ko god se slaze ili ne slaze, moze slobodno i da me pohvali i da mi prebaci.
predatortz predatortz 08:03 23.05.2012

Re: ...

..ja banujem, banujem retko, ali na stalno i banujem samo onda kada neko u nedostatku argumenata počne sa ličnim uvredama, koje pritom nije spreman da potpiše imenom i prezimenom, već se hrabro krije iza nicka


Da se ne lažemo Jelice, većina banovanih na blogu je počišćena zbog svojih stavova. Mali broj je uklonjen ( opravdano ) zbog nepristojnosti. Što neko reče, ko nije spreman da brani svoje stavove neka ih , brate, i ne piše.
Slažem se sa Elisom: Ako zatvorimo put dijalogu, otvorićemo neke druge, ružnije puteve.

Sudim po svom primeru:

Banovan sam kod par autora isključivo zbog neslaganja sa onim što pišu. Neslaganja koje nikad nije prešlo liniju pristojnosti.
Samo na jednom mestu sam banovan zbog nezgrapne šale, postavio sam jednu fotografiju tamo gde joj nije bilo mesto.
escherichije_colic escherichije_colic 17:51 21.05.2012

oće to

Ja sam dobio doživotni ban kod Strongmana jer sam (po njegovom mišljenju) blatio lik i delo Jelene Karleuše.
mariopan mariopan 17:58 21.05.2012

Re: oće to

escherichije_colic
Ja sam dobio doživotni ban kod Strongmana jer sam (po njegovom mišljenju) blatio lik i delo Jelene Karleuše.

A ja banovana doživotno kod istog, jer sam se otimala rukama i nogama da mi ne vrati u politički ( i u moj ) život blogera Bivšeg, zvani Vinar Poštenjačina.
Colin_bgd Colin_bgd 18:11 21.05.2012

Re: oće to

jer sam se otimala rukama i nogama da mi ne vrati u politički ( i u moj ) život blogera Bivšeg, zvani Vinar Poštenjačina.

Al' smo zato glasali sad juce da ni to nije apsolutno iskljuceno i nemoguce...
hajkula1 hajkula1 14:56 22.05.2012

Re: oće to

mariopan
escherichije_colic
Ja sam dobio doživotni ban kod Strongmana jer sam (po njegovom mišljenju) blatio lik i delo Jelene Karleuše.

A ja banovana doživotno kod istog, jer sam se otimala rukama i nogama da mi ne vrati u politički ( i u moj ) život blogera Bivšeg, zvani Vinar Poštenjačina.





Ja se trudim, pazim na ponašanje, prisećam kako su me babe učile, ali
bojim se neko će me izbaciti iz cipela, pa će moja reč njima biti teža nego sve reči pogrde milionima.

mariopan, obuj brze patike, zamnom
mariopan mariopan 17:10 22.05.2012

Re: oće to

mariopan, obuj brze patike, zamnom



Stižeeem
predatortz predatortz 17:59 21.05.2012

Ihiiii

Ja sam veteran

Na banovanje gledam, otprilike, ovako:

Bistriji autori te, kada nešto laneš, ubace u centrifugu i javno izblamiraju. Par puta sam kod takvih izašao podvijena repa.

Oni drugi, svesni valjda svoje inferiornosti, te banuju.
Colin_bgd Colin_bgd 18:08 21.05.2012

Re: Ihiiii

Bistriji autori te, kada nešto laneš, ubace u centrifugu i javno izblamiraju. Par puta sam kod takvih izašao podvijena repa.

Oni drugi, svesni valjda svoje inferiornosti, te banuju.

A nekima je to postao uslovni refleks, izgleda...
seadspahovic seadspahovic 18:22 21.05.2012

Simple as that...

Zaludni bloguju, a tupavi banuju.
Colin_bgd Colin_bgd 18:27 21.05.2012

Re: Simple as that...

seadspahovic
Zaludni bloguju, a tupavi banuju.

Sad je sve jasno...
libkonz libkonz 20:30 21.05.2012

Ko?

Sve ove godine samo jednom sam banovao i to samo na tom tekstu, potpuno opravdano. Puštao svašta i nikad brisao, baš zato što se slažem da treba da postoji dijalog.
Nisam odavno banovan, ranije bio kod "Dr. Džekila i Mister Đetića" i Stošića.
Najsmešniji kod banovanja je Strongmen, koji je banovao verovatno pola bloga. Samobanovao sam se kod par blogera i nemam nameru da se tamo više javljam.
Ko te banovao?
Colin_bgd Colin_bgd 21:04 21.05.2012

Re: Ko?

Ko te banovao?

Pitala vec Angie malo vise gore, pa ako ti nije tesko pogledaj. Ima samo hint, nista direktno, molim vas...
libkonz libkonz 09:48 22.05.2012

Re: Ko?

aaa, tamo. tamo sam se ja samobanovao, jer nisam hteo da se svađam zbog nekih zajedničkih blogoprijatelja. On je na moj blog dobrodošao, kao i svi ostali.
Ko zna, možda on i Strongi imaju neku opkladu ko će više ljudi banovati.
zemljanin zemljanin 22:14 21.05.2012

potreban i dovoljan razlog

"Nego mi je interesantno da malo vidimo zasto neko ima potrebu da banuje druge blogere."

Svako ko nešto loše kaže o Ivoni


biće banovan (čim krenem da pišem blogove) ... ako neko pita za razlog, biće takođe banovan
bubamarac bubamarac 22:55 21.05.2012

Pa dobro,

nacin na koji te je banovao je onako bezze. Prekinuo je naizmjenicnu vatru uvreda, taman kada je dosao red na tebe.
Nego sta je u ovom tekstu, "jednog narcisoidnog kvazi-novinara koji oscilira izmedju radikalne levice i ekstremne desnice kako mu odgovara za punjenje njegovog licnog budzeta", pogresno napisano? Ili on takav narcisoidni kvazi-novinar, nema pravo da napise nesto potpuno drugacije, od onoga sto pise npr Kristijan Amanpur, taj moralni gorostas i volonter, pa makar i zaradio koju crkavicu na tome?

edit: ili moralna gorostasica i volonterka, da se ko ne naljuti.
Colin_bgd Colin_bgd 23:23 21.05.2012

Re: Pa dobro,

Prekinuo je naizmjenicnu vatru uvreda, taman kada je dosao red na tebe.

A, pa ne moze tako, on je ipak prvi poceo...
Nego sta je u ovom tekstu, "jednog narcisoidnog kvazi-novinara koji oscilira izmedju radikalne levice i ekstremne desnice kako mu odgovara za punjenje njegovog licnog budzeta", pogresno napisano?

Ne radi se uopste o tome sta je taj novinarcic-ficfiric pisao, a jos manje da li je to tacno ili ne, tj. da li se mi sa time slazemo ili ne. Radi se o tome da je uticaj, znacaj, i inteligencija tog istog, ispod svakog nivoa pristojnosti, a u isto vreme i manja od najmanjeg minimuma. Zbog cega je stavljen na blog, tj zasto je takva jedna nula bila neophodna autoru kao 'pokrivac' za izrazavanje istovetnog sopstvenog misljenja? Pitao sam se (i pitao sam autora bloga) zasto misli da cemo ozbiljnije uzeti njega u obzir ako stavi kao stit nekog sa zapadnim imenom, bez da ocigledno ima imalo saznanja ko je i sta je stvarno taj Brendan, i da on (Brendan) ima o nama svima zajedno hiljadu puta gore misljenje nego izreceno u tom citiranom-linkovanom tekstu. Receno mi je od strane autora da ga uvek fasciniram debilnoscu svojih komentara. Znaci, rukavice su odmah bile skinute, ali cim je prva slina krenula iz nosa, pobeze junacki Srbin sa bojnog polja. Nema problema, neka bezi kukavica, ali da onda malo vidimo o cemu se stvarno tu prav za prav radi...
bubamarac bubamarac 23:43 21.05.2012

Re: Pa dobro,

Ok. Ukratko: Nije bitno sta je napisano, vec je bitno ko je napisao?
Colin_bgd Colin_bgd 05:54 22.05.2012

Re: Pa dobro,

bubamarac
Ok. Ukratko: Nije bitno sta je napisano, vec je bitno ko je napisao?

Jos krace: Van konteksta sve moze da ima smisla...
dragoljub92 dragoljub92 10:01 22.05.2012

ma baš te briga

pošto sam bio trenutno u raspravi sa istim kad te banovao,moram reći da me zateklo,zapanjila me količina bezobrazlika načinom kako je to uradio.
analitičari usijane glave su samo zabavni ne treba ih shvatati ozbiljno.
Goran Vučković Goran Vučković 10:17 22.05.2012

Re: ma baš te briga

analitičari usijane glave su samo zabavni ne treba ih shvatati ozbiljno.

Lepo, ko voli - što reče Lala u onom vicu kad je upao u klozet, pa ga komšija pitao kako je.

Melem na pravedničku dušu malograđanina (ateiste ili Srbina, u zavisnosti od bloga), kome fali tuđa desnica da ispali svoje frustracije - i od toga valjda pokušava da napravi karijeru, ili šta li.

Karakter pokazuje, kao što se da videti, najbolje u 1:1 raspravama - a narcisoidnost mu je, očigledno, najjača vrlina.
dragoljub92 dragoljub92 10:38 22.05.2012

Re: ma baš te briga

Lepo, ko voli - što reče Lala u onom vicu kad je upao u klozet, pa ga komšija pitao kako je.

baš tako
docsumann docsumann 15:12 22.05.2012

Re: ma baš te briga

Goran Vučković

Karakter pokazuje, kao što se da videti, najbolje u 1:1 raspravama - a narcisoidnost mu je, očigledno, najjača vrlina.


a koliko vidim ti si mu arhinegativac

nego, interesantno da se ti što su laki na baneru slabo pojavljuju na tuđim blogovima. simptom ili dijagnoza ?
Goran Vučković Goran Vučković 15:18 22.05.2012

Re: ma baš te briga

nego, interesantno da se ti što su laki na baneru slabo pojavljuju na tuđim blogovima. simptom ili dijagnoza ?

Pa verovatno ljudi previše ozbiljno shvataju svoje blogovanje - "I'm too sexy for this song", što reče u svoje vreme narodni pesnik.
mirelarado mirelarado 01:05 23.05.2012

Re: ma baš te briga

nego, interesantno da se ti što su laki na baneru slabo pojavljuju na tuđim blogovima. simptom ili dijagnoza ?


Ево, овако некако видим ту лакоћу. :)
nikola_kovac nikola_kovac 11:02 22.05.2012

Елем...

zasto neko ima potrebu da banuje druge blogere


Несигурност у себе и своје постојање.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 14:37 22.05.2012

Re: Елем...

nikola_kovac
zasto neko ima potrebu da banuje druge blogereНесигурност у себе и своје постојање.

zasto neko ima potrebu da doživotno banuje druge blogere?
angie01 angie01 16:40 22.05.2012

Re: Елем...

KRALJMAJMUNA

nikola_kovaczasto neko ima potrebu da banuje druge blogereНесигурност у себе и своје постојање. zasto neko ima potrebu da doživotno banuje druge blogere?


zato sto je banovanje jedino moguce legalno sredstvo da se odbranis od zlonamernika koji ti opstruisu temu i dolaze da provociraju i vredjaju- ne vidim u takvim slucajevima nista sporno!

e sad, sto neki koriste gumicu i taster za ucutkivanje i kada im ne odgovara da neko nesto kaze- to je druga stvar, al ne vidm ni tu nista sporno, jer je tako i u zivotu, mozda ovde cak i jasnije, pa i ostali ucesnici zauzmu svoje stavove o tome i ne ispadne bas preporucljivo!

meni se desilo da se brisu delovi rasprave iz kojih proizilaze odgovori, pa onda oni tako sami daju sasvim drugi smisao celoj stvari, ja tada nisam imala opciju pisanja, pa da otvorim temu i objasnim, a bilo mi truba na drugim blogovima sa drugim temama i dinamikom rasprave, bas mi bilo truba- al na kraju se ipak provalilo i sta i zasto to taj neko radi i skroz se promenio zeljeni utisak i imidz!

..da l da pomenem masovna brisanja i banovanja kod druga savetnika-pa nije bas najbolje prosao ni taj manir!
nikola_kovac nikola_kovac 17:23 22.05.2012

Re: Елем...

zasto neko ima potrebu da doživotno banuje druge blogere?

Да створи самоилузију да свет мисли његове мисли.
Colin_bgd Colin_bgd 08:01 23.05.2012

Re: Елем...

zato sto je banovanje jedino moguce legalno sredstvo da se odbranis od zlonamernika koji ti opstruisu temu i dolaze da provociraju i vredjaju- ne vidim u takvim slucajevima nista sporno!

Ja mislim da kad neko jednom objavi temu, da je onda izgubio ekskluzivno pravo da kontrolise komentare na nju. Cinom objavljivanja tekst pocinje da zivi svoj nezavisni zivot. Moderacija neka brise bljuvotine, ali nista drugo ne treba ogranicavati. Valjda i postavis tekst s namerom da cujes sta drugi misle o njemu?
angie01 angie01 12:04 23.05.2012

Re: Елем...

Colin_bgd
zato sto je banovanje jedino moguce legalno sredstvo da se odbranis od zlonamernika koji ti opstruisu temu i dolaze da provociraju i vredjaju- ne vidim u takvim slucajevima nista sporno!Ja mislim da kad neko jednom objavi temu, da je onda izgubio ekskluzivno pravo da kontrolise komentare na nju. Cinom objavljivanja tekst pocinje da zivi svoj nezavisni zivot. Moderacija neka brise bljuvotine, ali nista drugo ne treba ogranicavati. Valjda i postavis tekst s namerom da cujes sta drugi misle o njemu?


verovatno si primetio da je koncept da ti moderises svoje blogove i da se moderacija retko ukljucuje, cak i kada se znacajno krsi disklejmer!

...da ponovim, na svim portalima ovakve vrste su brisanje i banovanje ukljuceni u igru, jer naprosto da ih nema, nastao bi haos-ovde su bile razne faze, nekada i nekih ubacenih i organizovanih ucesnika- e sada moderacija procenjuje, pa je nekada uocljivo brze, a nekada treba vremena,..da ne tupim, sem u zlonamernim napadima i opstrukcijama i u slucajevima vredjanja, ja ne vidim ni jednu drugu situaciju za uklanjanje nekoga,...al kao sto vec rekoh, sve namere i koncepti na kraju dobiju svoj epilog-ja nesto verujem da se ovde sve vidi!
dragoljub92 dragoljub92 14:53 23.05.2012

Re: Елем...

da se moderacija retko ukljucuje, cak i kada se znacajno krsi disklejmer!

не би ја реко,мене аутори нисубановалиа модерација онолко,аза брисање немам појма пошто не памтим где шта пишем а теме углавном исте тако да често гледам ипогрешанблог да видим елима коментара на мој коментар

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana