Politika

Fijuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu......tup....

Drago Kovacevic RSS / 24.05.2012. u 03:03

Davne, 2004. glasao sam za Tadića. Već, 2008. godine, ovde ste mi svedoci, na zgražavanje mnogih, meni dragih ljudi, napisao sam "kako će morati pobediti bez mog glasa i da taj dan, iako zimski idem pecati štuke".

Dvadesetog maja ove godine, nakon celonoćnog držanja desne ruke u zamrzivaču, otišao sam do izbornog mesta i glasao protiv Tadića. Ne za Nikolića, njega sam samo zaokružio, jer sam jedino tako mogao dati svoj puni doprinos kazni koju je Tadić debelo zaslužio. Da ne nabrajam sada zašto, imam bar sto tekstova napisanih na tu temu, pa koga zanima neka vidi.

Poslednji tekst na ovom blogu, napisao sam baš povodom onoga što je on nazvao "skraćivanje mandata", zgrožen vlastohlepljem i ambicijom da ide na treći mandat, što je standard njegovih prijatelja, diktatora iz Azerbejdžana i još nekih od kojih je primao ordenja i nagrade, a koji su se izgubili u "arapskom proleću".

Naravno, tikva ide na vodu dok se ne razbije. I "razbila se" 20. maja, u drugom krugu. Loše bih se osećao da tome nisam dao svoj doprinos.

Biračko telo Srbije, na moje iznenađenje, pokazalo je demokratsku zrelost. Kaznilo je Tadića, kaznom koju je zaslužio. Džaba resursi, džaba mediji, džaba regulatorne agencije, džaba patrijarh i razni seizi, džaba bili konji vranci. Džaba državni"intelektualci" i državni analitičari, džaba rehabilitacija Draže Mihailovića, džaba marketing ispražnjen od svakog sadržaja, a kog je baš Tadić forsirao jer mu je vladavina prošla bez korisnog sadržaja.

Čovek koji je prigrabio sebi svu vlast i institucije pretvorio u "prćiju", izgubio je od protivnika koji nema niti demokratske niti istorijske legitimacije. I od toga nema teže političke kazne. Kukaju sad njegovi seizi, žale, kore, bogorade na one koji su mu olovkom naneli poraz i poručili - odmori se, katasrofalno si vladao.

Bar sam ja davao argumente koliko je njegova vlast loša i koliko široko on otvara vrata devedesetim godima. Napravio "evropski SPS", stvorio Tomu "evropejca", širom otvorio vrata "Dverima" i drugim karakondžulama. Traćio nemilo vreme i energiju za nužne  reforme i modernizaciju Srbije.Učinio to da ovde narod u većini nikad nije shvati da je tranzicija način da se problemi reše, a ne problem po sebi.Rastegao tranziciju toliko, da niko živ ne zna gde je tačno danas politička i ekonomska Srbija.

I dogodilo mu se zasluženo...fiiiiiiiiiijuuuuu...tup....Pobeđen je od goreg od sebe. Taj gori će se morati ustavno ponašati. Bar njega će se gledati širom otvorenih očiju, i velikom lupom.

A DS za koju i sada smatram da ima veliki demokratski potencijal će nešto, valjda iz ovoga naučiti. I rešiti se lažnih mesija i jednog broja stvarnih muljatora.

Eto...Nije loše ovo..Fijuuuuuuu...tup...Mislim, nije loše za Srbiju, mada se sa onim što će sesti u dojučerašnju Tadićevu stolicu, ne može ponositi. Ali, građani Srbije su pokazali da umeju kazniti loše nosioce vlasti, i to je ključni dobitak ovog kišovitog maja. Za primer.



Komentari (169)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

expolicajac expolicajac 03:19 24.05.2012

Samo da znaš

Policija nikad ne spava
I budno prati tvoj rad
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 03:27 24.05.2012

Re: Samo da znaš

expolicajac
Policija nikad ne spava
I budno prati tvoj rad

Đe si care:)
To je, bezbeli, naša policija:)
mlekac mlekac 03:31 24.05.2012

Re: Samo da znaš

expolicajac
Policija nikad ne spava
I budno prati tvoj rad

Mislis da si jedini?

EDIT:
Dobro jutro, Drago!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 03:37 24.05.2012

Re: Samo da znaš

mlekac
expolicajac
Policija nikad ne spava
I budno prati tvoj rad

Mislis da si jedini?

EDIT:
Dobro jutro, Drago!

Dobro jutro i tebi:)
mirakulus mirakulus 12:13 24.05.2012

Re: Samo da znaš

Ovaj tekst ostavlja mi dojam one price o djetetu koje se naljutilo na selo pa da se osveti stavilo "Ćunu" na panj i cvak. Tako je i u ovoj situaciji. Od loseg izabraste goreg. Sve da bi ovom losem pokazali da lose radi. NO zaboravljate da ce ovaj gori vladati zemljom iducih 5 godina uza sve carske ovlasti koje ima. Pored toga jos uvijek nije potpuno jasno sto je doticni radio u Antinu krajem 1991. godine a sto bi moglo opterecivati odnose izmedju nase dvije prijateljske drzave a pored toga postoji i mogucnost da u izboru losijeg izaberete i ratnog zlocinca.

P.S. Drago nista mi se ne javljas.
cult cult 12:16 24.05.2012

Re: Samo da znaš

Pored toga jos uvijek nije potpuno jasno sto je doticni radio u Antinu krajem 1991. godine a sto bi moglo opterecivati odnose izmedju nase dvije prijateljske drzave a pored toga postoji i mogucnost da u izboru losijeg izaberete i ratnog zlocinca.


Ne brini.
Ako zadješ malo po blogu saznaćeš da je "ovo sad gore od Miloševićevih devedesetih". I to iz pera vrlo ozbiljnih ljudi.
Tako da, spremite se vi za svaki slučaj.
To što ste u NATO mi to ne hebemo dva posto.
Njih smo obrisali o pod već jednom.
cult cult 12:24 24.05.2012

Re: Samo da znaš

jos uvijek nije potpuno jasno sto je doticni radio u Antinu krajem 1991.




Na ovo si mislio?
Za koji mesec kad preuzmu vlast i instaliraju novnare i uredinike Radio Fokusa i Pravde u javne servise etc neće moći puno da se priča o prošlosti.
Mada...vidiš i po komentarima da je nama bitnije zavirivanje u tudje krevete, nego kosturi u ormaru.
westvleteren westvleteren 12:29 24.05.2012

Re: Samo da znaš

NO zaboravljate da ce ovaj gori vladati zemljom iducih 5 godina uza sve carske ovlasti koje ima.


Ne vlada Nikolic zemljom. Njegova funkcija je cisto ceremonijalna. Sastav vlade ce izgleda biti, uz manje izmene, isti kao i do sada.

Od loseg izabraste goreg. Sve da bi ovom losem pokazali da lose radi.


Ovako sroceno zvuci kao da su bivsi Tadicevi glasaci odlucili da glasaju za Nikolica, sto nikako ne odgovara realnosti (OK Drago i jos par izuzetaka).

Realnost je da je Nikolic dobio 700000 glasova manje nego na prethodnim izborima koje je izgubio Citavih 700000. Prosli put je izgubio izbore sa 2.2 miliona, a sad ih je dobio sa 1.5 miliona. Stvar je u tome da je Tadic izgubio jos vise glasova. Dakle njegovi bivsi glasaci su masovno apstinirali, sto je i normalno jer nece da glasaju za onoga zbog koga gladuju.
dragan7557 dragan7557 12:36 24.05.2012

Re: Samo da znaš

westvleteren 13:29 24.05.2012 / *novo
Re: Samo da znaš

NO zaboravljate da ce ovaj gori vladati zemljom iducih 5 godina uza sve carske ovlasti koje ima.



Ne vlada Nikolic zemljom. Njegova funkcija je cisto ceremonijalna.

Ma da, koliko je ceremonijalna pokazao je, upravo njegov/i predhodnik/ici! Naročito zadnji! Tadić, beše?

cerski

p.s. Samouteha je čudo!
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:58 24.05.2012

Re: Gledajte svoja posla

mirakulus
Pored toga jos uvijek nije potpuno jasno sto je doticni radio u Antinu krajem 1991. godine a sto bi moglo opterecivati odnose izmedju nase dvije prijateljske drzave a pored toga postoji i mogucnost da u izboru losijeg izaberete i ratnog zlocinca.


g. Mirakulus, ne preterujte. ne postoji ni jedan sud, međunarodni, srpski ili hrvatski, koji je Nikolića optužio, a pogotovo osudio, za ratne zločine. lupetanje nataše kandić nije meritorno. Eto, i ovi u Hagu ni posle deset godina nisu u stanju da dokažu ratni zločin Nikolićevog ondašnjeg mentora i šefa.

I uopšte, to oko genocida i ratnih zločina, kada je reč o srbima i hrvatima, veoma je složena problematika, kako povijesno, tako pravno i etički.

Mi u srbiji, možemo da biramo po našoj volji. U tome možemo i da grešimo, kao što smo, nažalost, i ovoga puta pogrešili. Na vama u hrvatskoj je da se ne mešate. Gledajte svoja posla.
dragan7557 dragan7557 13:04 24.05.2012

Re: Samo da znaš

Na vama u hrvatskoj je da se ne mešate. Gledajte svoja posla.

Baš vala braćela, imaju brate Ambasadu u Beogradu. Pa k'o i ameri, franci, švabe i drugi, uz kahvu i duhan, može i onaj niški il' vranjski što beše nekad naš, kad im voždovi Srbalja dođu na divan. Mož' da naređuju do mile volje.

Zna se valjda neki red, majkumu, ne ovako dernjati se na ulici, pardon blogu.

cerski
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:11 24.05.2012

Re: Samo da znaš

dragan7557


Zna se valjda neki red, majkumu, ne ovako dernjati se na ulici, pardon blogu.

cerski


izgleda da red (čitaj: etika) više i ne postoji. Ajd, što se reda ne drže svetski moćnici, pa bombarduju i tuku slabije kad god im padne na pamet, već i ove nove balkanske kvazidržavice (sledstveno njima i njihovi blogeri).

uostalom, zašto se ne ugledaju na svog predsednika Josipovića, koga su izabrali, a koji vrlo korektno komentariše izbor predsednika u susednoj državi.
mirakulus mirakulus 13:14 24.05.2012

Re: Samo da znaš

Na ovo si mislio?
Za koji mesec kad preuzmu vlast i instaliraju novnare i uredinike Radio Fokusa i Pravde u javne servise etc neće moći puno da se priča o prošlosti.
Mada...vidiš i po komentarima da je nama bitnije zavirivanje u tudje krevete, nego kosturi u ormaru.

Pa ne samo na to. Izgleda da u Antinu postoje svjedoci koji su ga vidjali tamo u vrijeme kad su se te stvari dogadjale.
dragan7557 dragan7557 13:20 24.05.2012

Re: Samo da znaš

Vojislav Stojković
dragan7557


Zna se valjda neki red, majkumu, ne ovako dernjati se na ulici, pardon blogu.

cerski


izgleda da red (čitaj: etika) više i ne postoji. Ajd, što se reda ne drže svetski moćnici, pa bombarduju i tuku slabije kad god im padne na pamet, već i ove nove balkanske kvazidržavice (sledstveno njima i njihovi blogeri).

uostalom, zašto se ne ugledaju na svog predsednika Josipovića, koga su izabrali, a koji vrlo korektno komentariše izbor predsednika u susednoj državi.


E moj braćela, došlo je vreme da i zečevi koji su uz vukove oštre qrčeve.

A maspok još nije završen u nekim Balkanskim Knežinama.

cerski
mirakulus mirakulus 13:21 24.05.2012

Re: Gledajte svoja posla

g. Mirakulus, ne preterujte. ne postoji ni jedan sud, međunarodni, srpski ili hrvatski, koji je Nikolića optužio, a pogotovo osudio, za ratne zločine. lupetanje nataše kandić nije meritorno. Eto, i ovi u Hagu ni posle deset godina nisu u stanju da dokažu ratni zločin Nikolićevog ondašnjeg mentora i šefa.

Istina je ne postoji ali to ne znaci da se zlocin tamo nije dogodio. Obzirom na novu duznost koju ce obnasati a sukladno optuznici koja je podignuta:
02.04.2012 ::Županijsko državno odvjetništvo u Osijeku podiglo je optužnicu protiv jednog pripadnika tzv. Arkanovih postrojbi, koji nije dostupan hrvatskom pravosuđu. Tereti ga se za počinjenje ratnog zločina protiv civilnog stanovništva u Antinu. Okrivljenika se tereti da je od listopada 1991. do 1995. godine u Antinu kao pripadnik srpske paravojne postrojbe tzv. Arkanovci; nakon oružane agresije i okupacije mjesta od strane tzv. JNA i srpskih paravojnih postrojbi; protivno odredbama međunarodnog ratnog i humanitarnog prava, zajedno s drugim nepoznatim pripadnicima navedenih postrojbi, u više navrata psihički i fizički zlostavljao te nezakonito odvodio u nepoznatom pravcu civilno stanovništvo, nakon čega su neki od njih,nasilno usmrćeni.
Doticni se navodno nalazi na podrucju Republike Srbije pa bi novi predsjednik drzave mogao lagano ispitati sve okolnosti i pomoci pravosudju bilo Srbije bilo Hrvatske da razjasne zlocine i primjereno kazne pocinitelje.

I uopšte, to oko genocida i ratnih zločina, kada je reč o srbima i hrvatima, veoma je složena problematika, kako povijesno, tako pravno i etički.

Ne bih se slozio. U stvari vrlo je jednostavno. Ljudi su ginuli i trtebaju biti kaznjeni oni koji su odgovorni za nesrece i patnje bez obzira na nacionalni predznak. Stoga bi pravosudja nase dvije drzave trebala poraditi na kaznjavanju pocinitelja.
Mi u srbiji, možemo da biramo po našoj volji. U tome možemo i da grešimo, kao što smo, nažalost, i ovoga puta pogrešili. Na vama u hrvatskoj je da se ne mešate. Gledajte svoja posla.

Lako bi mi gledali svoja posla i ne bi se mjesali u vase stvari nu je doticni jedno vrijeme boravio u Hrvatskoj i raspirivao bratstvo i jedinstvo. Stoga imamo pravo interesirati se za ratni put imenovanog.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 13:21 24.05.2012

Re: Samo da znaš

cult
jos uvijek nije potpuno jasno sto je doticni radio u Antinu krajem 1991.




Na ovo si mislio?
Za koji mesec kad preuzmu vlast i instaliraju novnare i uredinike Radio Fokusa i Pravde u javne servise etc neće moći puno da se priča o prošlosti.
Mada...vidiš i po komentarima da je nama bitnije zavirivanje u tudje krevete, nego kosturi u ormaru.

A taman se dosadasnja vlast spremala da krene u obracun sa prosloscu - pocev od kaznjavanja pocinilaca proslih greha, preko svakodnevnog podsecanja na iste... Kakav maler
tsunade tsunade 14:45 24.05.2012

Re: Samo da znaš

cult


do jednog nivoa te obožavam
od tog nivoa ništa te ne razumem.
tako isto i sopstvenog muža.
kod vas dvojice emocije i razum ne funcionišu u sinergiji. gde postoje emocije, tu se razum dezintegriše.
zar nije vodjena neka istraga na tu temu?
zar nije bila neka tužba protiv nataše kandić?
zar nije izgubila zbog nedostatka dokaza?
mirakulus mirakulus 14:52 24.05.2012

Re: Samo da znaš

zar nije vodjena neka istraga na tu temu?
zar nije bila neka tužba protiv nataše kandić?
zar nije izgubila zbog nedostatka dokaza?

Ne znam o ovim stvarima nista. No znam da su paravojne postrojbe pod zapovjednistvom JNA u selu Antin nedaleko od Vinkovaca ubile desetke nenaoruzanih civila nakon sto su prestale borbe. Za to je netko odgovoran. Znamo da je odprilike u to vrijeme Tomislav Nikolic bio na prostoru Antina. Da li je on ubio nekog ili netko drugi to je pitanje . No svakako da netko treba odgovarati za ta ubojstva.
tsunade tsunade 15:01 24.05.2012

Re: Samo da znaš

No svakako da netko treba odgovarati za ta ubojstva.


svakako. tu nema spora.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 15:23 24.05.2012

Re: Gledajte svoja posla

@mirakulus
ne bih ulazio s Vama u polemiku glede vašeg pravosuđa i glede hrvatskog gledanja na genocid u Hrvatskoj, nećemo se složiti.
Jer, ako je igde izvršen genocid i etničko čišćenje na prostorima exYu onda je to u Hrvatskoj. I to nad hrvatskim građanima srpske nacionalnosti. dovoljno je pogledati etničke mape u novonastalim državicama bivše SFRJ.

PS: za Vašu informaciju Arkanove postrojbe i Šešeljevi dobrovoljci nemaju baš nikakve veze, sem jedne zajedničke crte: reč je o psima rata, kakvih je, naravno, bilo i na hrvatskoj strani.

mirakulus

Lako bi mi gledali svoja posla i ne bi se mjesali u vase stvari nu je doticni jedno vrijeme boravio u Hrvatskoj i raspirivao bratstvo i jedinstvo. Stoga imamo pravo interesirati se za ratni put imenovanog.


Hrvatska je, kao i selo Antin, tada bila deo zaedničke nam države SFRJ i boravak budućeg srpskog predsednika Nikolića je u u tom periodu bio sasvim legalan. sa oružjem ili bez njega, kao dobrovoljac ili deo rezervnog sastava JNA, na to je, po svim ondašnjim i međunarodnim zakonima, imao pravo. Tj. imao je pravo da štiti svoju državu od secesije.
mirakulus mirakulus 15:33 24.05.2012

Re: Gledajte svoja posla

@mirakulus
ne bih ulazio s Vama u polemiku glede vašeg pravosuđa i glede hrvatskog gledanja na genocid u Hrvatskoj, nećemo se složiti.
Jer, ako je igde izvršen genocid i etničko čišćenje na prostorima exYu onda je to u Hrvatskoj. I to nad hrvatskim građanima srpske nacionalnosti. dovoljno je pogledati etničke mape u novonastalim državicama bivše SFRJ.

Imate pravo. U Hrvatskoj je bilo izvodjenja etnickog ciscenja. Samo u vasem selektivnom sjecanju nema preko 500 000 tisuca onih koji su bili prognani izmedju 1991 i 1995 do oluje. Nema niti tisuca onih koji su klani i na svakakve druge nacine ubijani na teritoriju koji se zvao RSK. Ili mislite da hrvatski civili koji su ubijeni ne trebaju dobiti pravdu?
PS: za Vašu informaciju Arkanove postrojbe i Šešeljevi dobrovoljci nemaju baš nikakve veze, sem jedne zajedničke crte: reč je o psima rata, kakvih je, naravno, bilo i na hrvatskoj strani.
Sad su psi rata a onomad su bili vitezovi i sokolovi na braniku srpske otadzbine.
Hrvatska je, kao i selo Antin, tada bila deo zaedničke nam države SFRJ i boravak budućeg srpskog predsednika Nikolića je u u tom periodu bio sasvim legalan. sa oružjem ili bez njega, kao dobrovoljac ili deo rezervnog sastava JNA, na to je, po svim ondašnjim i međunarodnim zakonima, imao pravo. Tj. imao je pravo da štiti svoju državu od secesije.

E vidis ovdje je premisa pogresna pa je i zakljucak pogresan. Nije tomislav Nikolic bio u Antinu da sacuva Jugoslaviju nego da napravi Veliku Srbiju. Tako da je u stvari i on radio na rastakanju bivse drzave sa velikosrbskih pozicija.
Uz put onomad se na Romaniji nasao u odabranom drustvu s Lancuzaninom - kamenim, Blagojevicem i Brnetom. Pa bi malo mogao ispricati svoja saznanja i o njihovom radu. Pored toga da li je i dalje ostao vjeran zakletvi koju je tada polozio?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 16:32 24.05.2012

Re: Gledajte svoja posla

kao što napisah
Vojislav Stojković
@mirakulus
ne bih ulazio s Vama u polemiku glede vašeg pravosuđa i glede hrvatskog gledanja na genocid u Hrvatskoj, nećemo se složiti.


ali kad ste već, g. mirakulus, pomenuli klanje, ne mogu a da Vas ne podsetim na klanja u Jasenovcu. Niko se nikad nije tako i toliko naklao srpske čeljadi kao Vaši sunarodnici ustaškog svetonazora. Vešala za decu visine 1m je ustaški izum, ne znam da li su ga patentirali.



Hoču da kažem, g. mirakulus, kako Vama, tako i Vašim sunarodnicima Hrvatima: dobili ste državu, rešili ste se svojih sugrađana Srba, zato prestanite više da glumite žrtve, jer žrtve niste. Žrtve su građani Hrvatske srpske nacionalnosti, njih oko 250.000 koji su proterani iz njiohovih kuća i stanova.


Edit:

Krv je moje svjetlo i moja tama.
Blazenu noc su meni iskopali
Sa sretnim vidom iz ocinjih jama
Od kaplja dana bijesni oganj pali
Krvavu zjenu u mozgu, ko ranu
Moje su oci zgasle na mome dlanu.

Sigurno jos su treperile ptice
U njima ,nebo blago se okrenu
I cutao sam ,krvavo mi lice
Utonulo je s modrinom u zjenu
Na dlanu oci zrakama se smiju
I moje suze ne mogu da liju.

Samo kroz prste kapale su kapi
Tople i guste, kojke krvnik nadje
Jos gorcom mukom duplja, koje zjapi-
Da bodez u vrat zabode mi sladje
A mene dragost ove krvi uze,
I cutio sam kaplje kao suze.

Posljkednje svjetlo prije strasne noci
Bio je bljesak munjevita noza,
I vrisak, bijel jos i sad u sljepoci,
I bijela, bijela krvnikova koza
Jer do pojasa svi su bili goli
I tako nagi oci su nam boli.

O bolno svjetlo, nikad tako jako
I ostro nikad nisi sinulo u zori,
U strijeli, ognju; i tako da sam plako
Vatrene suze, s kojuih duplje gori:
A kroz taj pako bjleskovi su pekli,
Vriskovi drugih mucenika sjekli.

Ne znam, koliko zar je bijesni trajo,
Kad grozne kvrge s duplja rasti stanu;
Ko kugle tvrde, i jedva sam stajao.
Tad spoznah skliske oci na svom dlanu
I rekoh: "Slijep sam, mila moja mati,
Kako cu tebe sada oplakati..."
A silno svjetlo, ko stotine zvona
Sa zvonika bijelih, u pameti
Ludoj sijevne: svjetlost sa Siona,
Divna svjetlost, svjetlost koja svijetli!
Svijetla ptico! Svijetlo drvo! Rijeko!
Mjesece! Svijetlo ko majcino mlijeko!

Al ovu strasnu bol vec nisam ceko:
Krvnik mi rece :"Zgnjeci svoje oci!"
Obezumljen sam skoro preda nj kleko,
Kad grc mi saku gustom sluzi smoci;
Ivise nisam nista cuo , znao;
U bezdan kao u raku sam pao.

II

Mokracom hladnom svijestili me.Cuske
Dijelili , vatrom podigli me silom
I svima redom probadali uske
Krvnici tupim i debelim silom.
"Smijte se!"-ubod zapovijedi prati-
"Oboce svima pred krst cemo dati!"

I grozan smijeh, cerekanje , grohot
Zamnije, ko da grohocu mrtvaci:
I same klace smete ludi hohot
Pa svaki bicem na zrtve se baci.
Ami smo dalje u smijanju dugu
Plakali,praznih duplja , mrtvu tugu.

Kada smo naglo,ko mrtvi,umukli
(Od straha valjda, sto smo ipak zivi),
U red za uske otekle nas vukli,
I nijemi bol na stranu sve nas privi;
( U muku culi iz sume smo pticu):
Provlacili su kroz uske nam zicu.

I svaki tako ,kada bi se mako,
Od bola strasna muklo bi zarezo.
"Sutite !"-rikne krvnik -"nije lako,
Al potrebno je da ko ne bi bjezo."
I niko od nas glavom da potrese
I drugom slijepcu ljuti bol nanese.
Krvozednike smiri zican lokot
I umorni su u hlad bliski sjeli;
I zacuo se vode mrzli klokot
Uzarku grlu, i glasno su jeli,
Ko poslije teska posla;zatim stali
Jedan za drugim da se grubo sali.

Zaboravili kao da su nas:
Zijevali,vjetre pustali glasne.
"Eh jednu malu vidio sam danas ..."
I opet klokot hladna vina ili vode
Trgne slijepce--zica me probode.



U mome redu pocela da ludi
Neka zena . Vikala je :"Gori!
lJudi,gori!K uca gori!Ljudi !"
A zica ljuto pocela da pori
Nabreknute ,grozne nase usi.
Na tla se zena ugusena srusi.

"Dupljasi !core!lubanje mrtvacke!
Sove! u Duplja dat cemo vam zere,
Da progledate! vi corave macke!"
Zarezi pijan koljac kao zvjere
I slijepcu nozem otcijepi lice
Od uha ,sto se zaljulja vrh zice.

Urlik i teski topotslijepe zrtve
(Sto bjezec kroz noc uvis noge dize)
I brz trk za njom , sred tisine mrtve,
I tupi pad,kad lovca noz je stize.
O, taj je spasen!-rekoh svojoj tami,
Ne opazivsi da nas vode k jami.

Srce je muklo supljom grudi tuklo;
Tad druga srca preko zice zacuh.
Lupanje ludo naprijed nas je vuklo.
(Sto srca skacu kad u mraku placu)
I od te lupe progledah kroz rupe:
U jasnom sjaju misli mi se skupe.

( I.G. Kovačić, Jama, odlomci)

vizuelno u 26 slika
mirakulus mirakulus 17:17 24.05.2012

Re: Gledajte svoja posla

ali kad ste već, g. mirakulus, pomenuli klanje, ne mogu a da Vas ne podsetim na klanja u Jasenovcu. Niko se nikad nije tako i toliko naklao srpske čeljadi kao Vaši sunarodnici ustaškog svetonazora. Vešala za decu visine 1m je ustaški izum, ne znam da li su ga patentirali.

Uvijek ali bas uvijek rasprava zavrsi na Jasenovcu. Molio bih cijenjenog raspravljaca da mi pojasni vezu izmedju desetina ubijenih u antinu od strane paravojnih postrojbi i ubijene djece u Jasenovcu. U kakvom je to medjusobnom odnosu?
Hoču da kažem, g. mirakulus, kako Vama, tako i Vašim sunarodnicima Hrvatima: dobili ste državu, rešili ste se svojih sugrađana Srba, zato prestanite više da glumite žrtve, jer žrtve niste. Žrtve su građani Hrvatske srpske nacionalnosti, njih oko 250.000 koji su proterani iz njiohovih kuća i stanova.

Sto ste s ovim htjeli reci u odnosu na to da je osoba koja je polozila cetnicku zakletvu i koja je do nedavno propagirala teritorijalna osvajanja na racun drugih drzava postala predsjednikom Srbije a jos nije razjasnjena njegova uloga u posljednjim ratnim dogadjanjima. I kakove veze ima to sa polaganjem cetnicke zakletve na Romaniji u drustvu najmanje trojice ratnih zlocinaca? Eo molim vas da mi objasnite uzrocno posljedicne veze izmedju Tomislava Nikolica i Jasenovca.
mirakulus mirakulus 17:18 24.05.2012

Re: Gledajte svoja posla

( I.G. Kovačić, Jama, odlomci)

Uz put samo na znanje i ravnanje. Tko je ubio Ivana Gorana Kovacica?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:32 24.05.2012

Re: Gledajte svoja posla

mirakulus
( I.G. Kovačić, Jama, odlomci)

Uz put samo na znanje i ravnanje. Tko je ubio Ivana Gorana Kovacica?

Ivana Gorana Kovačića su zaklali četnici. A bio je najplemenitiji deo antifašističke Hrvatske. I "Jama" je tako veliki čin i takva osuda zločina nad Srbima u NDH, od jednog hrvatskog pesnika, antifašiste i partizana, da se tome ne može naći sličnog primera u našim zemljama, a bogami i šire.
Ali, hajde da se kanemo ovih destruktivnih međusobica i da pričamo o temi koju sam postavio. Sa ovim stvarno Jasenovac nikakve veze nema.
P.S pozz Mirakulus...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:33 24.05.2012

Re: Gledajte svoja posla

mirakulus

Uvijek ali bas uvijek rasprava zavrsi na Jasenovcu.


Naravno i to će potrajati sve dok vaš sveti otac papa, hrvatski nadbiskup i svi biskupi, hrvatski predsednik, premjer, predsednik sabora i druge ključne ličnosti, ne kleknu na grobove u Jasenovcu i ne zamole za oproštaj.

Vi, mirakulus, a ni mnogi drugi Hrvati, i niste svesni zločina koji su vaši sunarodnici počinili nad Srbima.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:37 24.05.2012

Re: Gledajte svoja posla

Vojislav Stojković
mirakulus

Uvijek ali bas uvijek rasprava zavrsi na Jasenovcu.


Naravno i to će potrajati sve dok vaš sveti otac papa, hrvatski nadbiskup i svi biskupi, hrvatski predsednik, premjer, predsednik sabora i druge ključne ličnosti, ne kleknu na grobove u Jasenovcu i ne zamole za oproštaj.

Vi, mirakulus, a ni mnogi drugi Hrvati, i niste svesni zločina koji su vaši sunarodnici počinili nad Srbima.

Vojislave, zamolio bih te da suspendujemo ovu raspravu jer veze nema sa temom. Možemo postaviti temu, pa o tome raspravljati. Mi pričamo o političkom trenutku Srbije danas. I da se vratimo tome.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:40 24.05.2012

Re: Gledajte svoja posla

Drago Kovacevic

Ali, hajde da se kanemo ovih destruktivnih međusobica i da pričamo o temi koju sam postavio. Sa ovim stvarno Jasenovac nikakve veze nema.
P.S pozz Mirakulus...


Smatraš?

mirakulus
Pored toga jos uvijek nije potpuno jasno sto je doticni radio u Antinu krajem 1991. godine a sto bi moglo opterecivati odnose izmedju nase dvije prijateljske drzave a pored toga postoji i mogucnost da u izboru losijeg izaberete i ratnog zlocinca.
P.S. Drago nista mi se ne javljas.

krkar krkar 17:44 24.05.2012

Re: Gledajte svoja posla

Žrtve su građani Hrvatske srpske nacionalnosti, njih oko 250.000 koji su proterani iz njiohovih kuća i stanova.


Čisto onako? Oni sedeli mirno tu i došli zli Hrvati i proterali ih. A njihovo rukovodstvo, počev od Draga ovdašnjeg, sedelo na maslinovim grančicama i pušĆalo golubove.


Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:45 24.05.2012

Re: Gledajte svoja posla

Drago Kovacevic

Vojislave, zamolio bih te da suspendujemo ovu raspravu jer veze nema sa temom. Možemo postaviti temu, pa o tome raspravljati. Mi pričamo o političkom trenutku Srbije danas. I da se vratimo tome.


Pa, dobro, Drago, da je suspendujemo, ali ne dozvoljavam da našeg novoizabranog predsednika, za koga ja nisam glasao, bilo ko naziva ratnim zločincem.

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:48 24.05.2012

Re: Gledajte svoja posla

krkar
Žrtve su građani Hrvatske srpske nacionalnosti, njih oko 250.000 koji su proterani iz njiohovih kuća i stanova.


Čisto onako? Oni sedeli mirno tu i došli zli Hrvati i proterali ih. A njihovo rukovodstvo, počev od Draga ovdašnjeg, sedelo na maslinovim grančicama i pušĆalo golubove.



Većina od navedenih 250.000 je proterano samo zato što su Srbi i vekovni remetilački faktor hrvatskoj opstojnosti i državnosti.
krkar, zajebi rukovodstvo i ta sranja.
krkar krkar 17:57 24.05.2012

Re: Gledajte svoja posla

krkar, zajebi rukovodstvo i ta sranja.


Ma zajebi ti tu 'nacionalno svesnu' kuknjavu.

Prvo ste im poslali mitski leš da šeću po Hrvatskoj i klikću ovo je Srbija, pa onda puške i Udbaše, pa za njima i Arkane razne... da podbunjuju i ratuju za Veliku Srbiju.

A kad su dobili po nosu, uprkos onome što smo (im) mi malobrojni govorili i upozoravali - niste im ni dali da se zaustave u Beogradu 'da ne remete idilu'. Vodu ste im prodavali.

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:05 24.05.2012

Re: Gledajte svoja posla

krkar
krkar, zajebi rukovodstvo i ta sranja.


Ma zajebi ti tu 'nacionalno svesnu' kuknjavu.

Prvo ste im poslali mitski leš da šeću po Hrvatskoj i klikću ovo je Srbija, pa onda puške i Udbaše, pa za njima i Arkane razne... da podbunjuju i ratuju za Veliku Srbiju.

A kad su dobili po nosu, uprkos onome što smo (im) mi malobrojni govorili i upozoravali - niste im ni dali da se zaustave u Beogradu 'da ne remete idilu'. Vodu ste im prodavali.


što reče Dodik Čedi u onom TV duelu: "ništa ga ne razumem", ali bih, ipak, ukazao na evidentnu činjenicu secsesije od Jugoslavije, koja Srbima u Hrvatskoj nikako noje pasovala.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:10 24.05.2012

Re: Gledajte svoja posla

Vojislav Stojković
Drago Kovacevic

Ali, hajde da se kanemo ovih destruktivnih međusobica i da pričamo o temi koju sam postavio. Sa ovim stvarno Jasenovac nikakve veze nema.
P.S pozz Mirakulus...


Smatraš?

mirakulus
Pored toga jos uvijek nije potpuno jasno sto je doticni radio u Antinu krajem 1991. godine a sto bi moglo opterecivati odnose izmedju nase dvije prijateljske drzave a pored toga postoji i mogucnost da u izboru losijeg izaberete i ratnog zlocinca.
P.S. Drago nista mi se ne javljas.


Pa hajde, referiraću se na Mirakulusov post glede Antina. U Antinu je zaista počinjen zločin nad starcima koji su ostali nakon što je tamo ušla JNA.Ne sećam se baš medijskih izvbeštaja koliko je tu ljudi ubijeno, ali je svakako bilo više od deset. Da podsetim, to je selo bivšeg gradonačelnika Osjeka, liberala, sada diplomate i mog poznanika, dr Zlatka Kramarića. Po vlastitom prizanju, Toma Nikolić je tamo boravio, mislim, u decembru 1991. Po tom iskazu, on je bio pozadinac - kuvar u toj radikalskoj jedinici pod komandom JNA. Nataša Kandić je zaista izašla sa sumnjom da je on odgovoran za te zločine. Nikolić je to negirao, tužio Natašu i mislim da je dobio spor. Pošto je Toma Nikolić, u vreme optužbe, bio visoko rangirani političar, svakako da je to izazvalo povećanu pažnju, i siguran sam da su o toj optužbi pažljivo prikupljeni podaci: Da je bilo ikakvog razloga za opravdanu sumnju, mislim da se Nikoliću sigurno ne bi gledalo kroz prste. Mi smo danas svedoci da evropski političari čestitaju Nikoliću na pobedi, da je i hrvatski premijer Zoran Milanović dao konstruktivnu ocenu Nikolićeva izbora. Od strane zvanične Hrvatske niko nema ni primisli o Antinu.Govori se samo o potrebi regionalne saradnje.
U Prištini sam, mislim 2009. godine, bio na večeri sa Zlatkom Kramarićem, koji je tamo bio ambasador. Pričalo se o svemu i svačemu, ali nije pominjo Nikolića u vezi Antina, mada verujem da bi ga pomenuo da je za to bilo nekoga osnova.
Ono, što lično mislim jeste, da se Nikolić mora javno odreći cirkusantske titule četničkog vojvode koju mu je dodelio, njegov bivši šef, Šešelj. Čak i po radikalskim kriterijumima, kuvar, a vojvoda deluje blesavo.Da ne govorim o predstavljanju Srbije prema vani.
Nikolića primaju u Briselu, Berlinu, Budimpešti. Na inauguraciju mu dolazi Oli Ren. Da ima veze sa zločinom, verujem da se to ne bi događalo. Eto..
mirakulus mirakulus 18:38 24.05.2012

Re: Gledajte svoja posla

Po tom iskazu, on je bio pozadinac - kuvar u toj radikalskoj jedinici pod komandom JNA. Nataša Kandić je zaista izašla sa sumnjom da je on odgovoran za te zločine. Nikolić je to negirao, tužio Natašu i mislim da je dobio spor. Pošto je Toma Nikolić, u vreme optužbe, bio visoko rangirani političar, svakako da je to izazvalo povećanu pažnju, i siguran sam da su o toj optužbi pažljivo prikupljeni podaci:
Da malo ironiziram. U porazenim vojskama nakon rata svi su bili kuhari a u pobjednickim svi su bili narodni heroji. No ostaje cinjenica da je on u vrijeme kada su se dogadjali zlocini bio na tom teritoriju pa mu je mozda netko uz kazan ponesto i ispricao. Pored toga ako je on bio kuhar za seseljevce onda su i seseljevci bili tamo. Znaci tesko je reci da ne bi bas nista znao. Da li je ucestvovao to se ne zna no kako smo vidjeli repovi se vuku za njime te se stoga treba i ocekivati da sam razrijesi do kraja cijelu tu pricu. Recimo drzavnickim gestom odlaska u Antin i isprike ondasnjim stanovnicima koji su bili zrtve velikosrpske politike kojoj je on bio jedna od perjanica skoro pa prve linije.
Od strane zvanične Hrvatske niko nema ni primisli o Antinu.Govori se samo o potrebi regionalne saradnje.
Regionalna suradnja podrazumjeva i privodjenje pravdi odgovornih za ovakve zlocine. Sukladno tome Nikolic bi trebao svojim autoritetom predsjdnika pripomoci da se pravdi privede optuzeni koji danas zivi u Srbiji.
Ono, što lično mislim jeste, da se Nikolić mora javno odreći cirkusantske titule četničkog vojvode koju mu je dodelio, njegov bivši šef, Šešelj. Čak i po radikalskim kriterijumima, kuvar, a vojvoda deluje blesavo.Da ne govorim o predstavljanju Srbije prema vani.
Kad bi uz odricanje od titule islo i odricanje od ideologije onda bi to bilo u redu no on se velikosrpske ideologije nije odrekao samo ju je prilagodio vremenu.
Nikolića primaju u Briselu, Berlinu, Budimpešti. Na inauguraciju mu dolazi Oli Ren. Da ima veze sa zločinom, verujem da se to ne bi događalo. Eto..
Oli Ren dolazi da ne bi Toma skrenuo s kursa proeuropske politike obzirom na ne tako davne izjave o novoj ruskoj guberniji.
No zakljucit cu onim starim izrazom Trazili ste gledajte ili You Asked For It
farenhajt farenhajt 18:48 24.05.2012

Re: Samo da znaš

mirakulus

Ko kaže da mora vladati idućih 5 godina? Ne mora.
mirakulus mirakulus 18:49 24.05.2012

Re: Gledajte svoja posla

Ali, hajde da se kanemo ovih destruktivnih međusobica i da pričamo o temi koju sam postavio. Sa ovim stvarno Jasenovac nikakve veze nema.
P.S pozz Mirakulus...
To ja i kazem.
No BTW uz sve mogao bi Toma pripomoci i u vracanju maticnih knjiga o kojima smo ne tako davno pricali. Tako da mogu rekonstruirati obiteljsko stablo do Hauptleutanta Demetera Kossanovicha
Uz put iz ovog pregleda casnickog kadra u trecoj ogulinskoj narodnoj pjesackoj regimenti iz 1814. godine vidimo da su rame uz rame bili i Srbi i Hrvati to jest ondasnji rimokatolici i grko-istocni. To je regimenta koju je Franjo Jelacic nazvao Ogulinci priljubljeni sinci.
mirakulus mirakulus 19:16 24.05.2012

Re: Samo da znaš

uostalom, zašto se ne ugledaju na svog predsednika Josipovića, koga su izabrali, a koji vrlo korektno komentariše izbor predsednika u susednoj državi.
Koliko znam Ivo Josipovic njeguje tradicije antifasizma te ne bi sigurno davao ovakve izjave:
AZ: Gospodine Nikoliću, Vi ste kazali, i govorite to do danas, da je Velika Srbija Vaš „san i želja“, čak i da možda samo pri želji i snu bude ostalo. Kako se, pak, u Sarajevu ili Zagrebu gleda na predsjednika sa takvim snoviđenjem?
NIKOLIĆ: Takve izjave niste čuli već godinama od mene.
FAZ: Još 2011. ste u jednom intervjuu tačno to kazali.
NIKOLIĆ: Tačno. Ima snova koje čovjek nikad ne može da ispuni. Ali već odavno vidim da je Hrvatska jedna međunarodno priznata država, da su hrvatske granice na Dunavu i da neće biti daljih promjena granica. Isto važi i za Bosnu i Hercegovinu... Kao što želim da Srbija postoji u granicama priznatim od međunarodne zajednice, tako to pravo želim i drugim državama. Moji snovi, iz vremena kad se Jugoslavija raspadala, kad se odlučivalo ko će gdje da živi, se nažalost nisu ispunili. I , kako stvari stoje, neće se ni ispuniti.

Snovi se NA ZALOST nisu ispunili da su se ispunili tko sretniji od njega ovako na zalost mora prihvatiti cinjenicu da je Hrvatska medjunarodno priznata zemlja.
FAZ: U intervjuu za „Novosti“ u novembru 1995. rekli ste da ste član srpskog četničkog pokreta. Šta to znači?

NIKOLIĆ: U srpskoj Armiji su prije II svjetskog rata postojale specijalne jedinice, kakve svaka armija ima. Te su jedinice zvali četnici. One su bile u prvim borbenim redovima, prvaci, koje su izvodile najteže akcije. Za vrijeme II svjetskog rata, četnici su, kao monarhističke trupe u domovini, bili podržavani od strane saveznika. Ali onda su pobijedili partizani i podrška saveznika je prešla na njih. Četnici su bili oklevetani. Svaki put, kad jedan Srbin pođe u rat, osniva se taj četnički pokret. Kad je došlo do sukoba u Jugoslaviji, po ustavu je bilo moguće da se dobrovoljci organizuju pod komandom regularnih snaga.
Pa tko to okleveta hrabre, postene i uljudjene cetnike? tko im tako ruzno smjesti? Inace su oni bili pravi i dobri samo ih je netko oklevetao.
FAZ: I Vi ste bili kao četnik u ratu?
NIKOLIĆ: Kao dobrovoljac sam bio u ratu i zbog toga se ne stidim. Dodijeljena mi je titula četničkog vojvode. Ali kad je Slobodan Milošević 1993. srpske radikale napao i optužio da držimo naoružane trupe i spremamo rušenje vlade, onda smo rasformirali četnički pokret. Od tada se više nisu sastajali. Tada sam rekao da kao četnički vojvoda moram uvijek ostati četnik i da ću, ako me neko nekad ponovo pozove, ponovo braniti Srbiju.
Kao sto smo iz snimka vidjeli bar su trojica ratnih zlocinaca bili tada uz njega. I on se i dalje ne stidi.
FAZ: U Vukovaru sada živi više Srba nego prije 10 godina. To kaže čak i gradonačelnik Vukovara.
NIKOLIĆ: Jer je Vukovar bio jedan srpski grad. Tamo Hrvati nema da se vraćaju.

Ovo mi stvarno nije jasno. Zasto tamo hrvati nema da se vracaju?
FAZ: Da se vratimo mi Vašoj prošlosti: 3. novembra 1991. su srpski radikali, u dokumentu koji ste Vi potpisali, zahtijevali od tadašnje vlade Jugoslavije da „naredi opšti napad na Dubrovnik, prvi ustaški grad, u kom su besomučno...“

NIKOLIĆ: .“....sve srpske kuće razorene“. Ja znam šta sam iznio. Ali tada nisam bio predsjednik. Čak ni poslanik. Govorio sam kao građanin. Partija je tek bila osnovana. Ali ovim se jezgru problema u regiji Dubrovnika nismo ni približili. Preko noći su sve srpske kuće porušene, sve! Mi Srbi smo rado živjeli u okolini Dubrovnika, tamo smo imali naše kuće. I onda dođoše novi vlastodršci i preko noći porušiše sve srpske kuće. Kako je onda trebalo da reagujemo? Kad srpske kuće gore, šta je trebalo da kažemo? Pa dobro, nek gore, jer su srpske?

Ovdje ustraje na iznosenju neistina. Tko je i kako palio kuce po Dubrovniku i slikao se u bazenu Tereze Kesovije poznato nam je.
FAZ: U jednom saopštenju srpskih radikala iz 1991, ispod koga je Vaš potpis, kaže se: „Šiptari, koji se nisu registrovali kao građani Srbije, moraju za Albaniju, a Hrvati imaju da se sa Italijom i Mađarskom dogovore, kako da podijele teritorije zapadno od linije Karlobag-Ogulin-Karlovac-Virovitica“.
NIKOLIĆ: To je bila tadašnja politika srpskih radikala, koju smo svi podržavali.
FAZ: Znači, to je bila i Vaša politika?
NIKOLIĆ: Tako je. Ja sam pripadao toj partiji. Morao sam da pratim tu politiku.

Vjerojatno mu je Seselj uperio pistolj u glavu pa je morao pratiti tu politiku ali ne bi on inace majke mi.
FAZ: Šta mislite o tome danas ?
NIKOLIĆ: Šta bi bilo da Srbija taj rat nije izgubila? Da Srbija nije bila bombardovana i da je srpski narod mogao da bira gdje će živjeti? Gdje bi onda živio? U kojoj državi?
FAZ: U Velikoj Srbiji?
NIKOLIĆ: Kako god da je ko nazove. Niko srpskom narodu nije dao mogućnost da odluči gdje hoće da živi. Kad je srpski narod rekao da hoće da živi ovdje i hoće da svoju državu tako nazove, kako želi, bio je prognan, da se nikad više ne vrati. Ko svoje građane progoni, taj je kriv, ne samo po međunarodnom pravu.

Opet zal za izgubljenim ratom i teritorijama drugih drzava. Ima toga jos koga zanima na:
[url=http://www.mojevijesti.ba/novost/124189/ne-stidim-se-sto-sam-u-ratu-bio-cetnik][/url]
sve u svemu dobro ste izabrali.
mirakulus mirakulus 19:19 24.05.2012

Re: Samo da znaš

Ko kaže da mora vladati idućih 5 godina? Ne mora.

Koliki mu je mandat? Tko ce ga smijeniti?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:34 24.05.2012

Re: Samo da znaš

mirakulus
Ko kaže da mora vladati idućih 5 godina? Ne mora.

Koliki mu je mandat? Tko ce ga smijeniti?

Predsednik Srbije, po ustavu ima jako male ovlasti. To je ceremonijalna funkcija, i on je po ovlastima malo više od "engleske kraljice". Bilo bi racionalno da se bira u parlamentu, kad se sagleda njegov ustavni položaj. Činjenica direktonog izbora ga ojačava.Tadić je čovek koji je imao mesto šefa stožerne stranke u vladi i mesto šefa države, što ustav ne dopušta, ali on za to nije mario. Hteo je da moć ide uz njega. Doveo je slabog premijera, i praktično, svu moć, bez formalne odgovornosti preselio u predsedničke dvore. Osim toga, hteo je i treći mandat, što je skandalozno. Što čak ni Putin sebi nije dozvolio, nego je jedan "oladio". U kampanji je rekao da "ne želi biti engleska kraljica", što je značilo da će dalje nesutavno vladati.
Nikada pomislio nisam, da mogu glasati za Nikolića, ali Tadića je stvarno trebalo kazniti i poslati u političku penziju. Bez obzira što se on u Hrvatskoj i regionu doživljava kao prihvatljiv partner.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:05 24.05.2012

Re: Samo da znaš

Predsednik Srbije, po ustavu ima jako male ovlasti


Jesu ovlascenja mala, ali Drago ti glasa za Tomislava Nikolica, glasa?
Mozda je predsednik Srbije simbol, ali je i Tomislav Nikolic simbol.

I ovo sa kuvarem Tomnislavom Nikolicem...nemoj ti tako jbg.
Kakav crni kuvar kakvi bakraci.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:46 24.05.2012

Re: Samo da znaš

hoochie coochie man
Predsednik Srbije, po ustavu ima jako male ovlasti


Jesu ovlascenja mala, ali Drago ti glasa za Tomislava Nikolica, glasa?
Mozda je predsednik Srbije simbol, ali je i Tomislav Nikolic simbol.

I ovo sa kuvarem Tomnislavom Nikolicem...nemoj ti tako jbg.
Kakav crni kuvar kakvi bakraci.

Grešiš, prijatelju. Ja sam, kao što rekoh, glsao protiv Borisa Tadića. Da je u drugom krugu bio na listi i sam Lucifer lično, njega bih okružio, jer je treći mandat, apsolutno, moralno nedopostiv.Onaj ko krši ustav, koji je sam donosio na jako nelegitam način, i radio mnoge nedopustive stvari, zaslužio je kaznu. Toma Nikolić zvani "grobar" u toj je priči malo bitan.
Već danas, krećemo, mislim, svi mi demokratski i evropski opredljeni u njegovu kritiku. A Tadić, pa on nas je držao u hibernaciji osam godina, i došli smo, nigde, pošto ni on nije znao uopšte kud putuje. Manje zlo, ako je jedini izbor, postaje dragi moj HCM, najveće zlo.I bar mislim, s obzirom nma našu blogovsku prepisku i čitanje, da tebi ovo ne bi trebalo biti iznenađenje, kao ni hiljadama čitalaca sa kojima smo u interakciji.
Za trebe uvek respekt i pozdrav.
farenhajt farenhajt 21:48 24.05.2012

Re: Samo da znaš

Paa, možda građani?
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:54 24.05.2012

Re: Samo da znaš

Respekt i pozdrav i tebi Drago naravno
A sto se glasanja protv Tadica tice vidis i sam da on smatra nas koji nismo glasali ni za koga vecim protivnicima od vas koji ste glasali za Nikolica, pa iako je kazna motiv, izgleda da ga vise boli precrtan listic nego onaj gde je zaokruzem Tomislav.
Moj motiv je bio sasvim druge prirode a ako se Tadic osetio kaznjenim to je samo kolateralna korist, a nisam morao ni da zaokruzujem ime Tomislava Nikolica.
farenhajt farenhajt 22:03 24.05.2012

Re: Samo da znaš

mirakulus
Pa tko to okleveta hrabre, postene i uljudjene cetnike? tko im tako ruzno smjesti? Inace su oni bili pravi i dobri samo ih je netko oklevetao.

Iz rivjua jednog američkog istoričara dole navedene knjige: "Martin's well-researched work showed how a combination of factors, including alledged collaboration with the Nazis on the part of Mihailovich and his deputies, (some of his associates DID indeed collaborate with the Italians - in order to save Serbian lives, and some - in extreme cases may have also worked with the Nazis but not Mihailovich nor his immediate entourage)a sense of impatience on the part of Winston Churchill believing that Mihailovich was "doing nothing" to aid the Allied war effort, stubborness on the part of Mihailovich in refusing to undertake risky operations when the lives of Serbian civilians was at stake - plus the romantic image of Tito and his Partisans caused the Allied Powers - the United States and Britain to abandon Mihailovich in favor of Tito."
Predlog za čitanje: "The Web of Disinformation: Churchill's Yugoslav Blunder" od Dejvida Martina
mirakulus mirakulus 06:46 25.05.2012

Re: Samo da znaš

Iz rivjua jednog američkog istoričara dole navedene knjige: "Martin's well-researched work showed how a combination of factors, including alledged collaboration with the Nazis on the part of Mihailovich and his deputies, (some of his associates DID indeed collaborate with the Italians - in order to save Serbian lives, and some - in extreme cases may have also worked with the Nazis but not Mihailovich nor his immediate entourage)a sense of impatience on the part of Winston Churchill believing that Mihailovich was "doing nothing" to aid the Allied war effort, stubborness on the part of Mihailovich in refusing to undertake risky operations when the lives of Serbian civilians was at stake - plus the romantic image of Tito and his Partisans caused the Allied Powers - the United States and Britain to abandon Mihailovich in favor of Tito."
Predlog za čitanje: "The Web of Disinformation: Churchill's Yugoslav Blunder" od Dejvida Martina

I ovo je jedan od razloga zasto je pobijedio Tomislav Nikolic. U Srbiji ima onih koji vjeruju da je Draza Mihailovic oklevetan.
cult cult 09:09 25.05.2012

Re: Samo da znaš

zar nije vodjena neka istraga na tu temu?
zar nije bila neka tužba protiv nataše kandić?
zar nije izgubila zbog nedostatka dokaza?


eto, recimo, pojma nemam o tome.
kod vas dvojice emocije i razum ne funcionišu u sinergiji. gde postoje emocije, tu se razum dezintegriše.


Ne. Samo si previše zagrizla u naprednjačku priču.
Počelo kao opravdana vatrena kritika ovog bezmudog Tadića, a onda si se zaletela u suprotnom pravcu bez ikakvih kočnica.
Sad ti sve suprotno izgleda krajnje nerazumno i čista emocija.
Skapiraćeš to kad te prodje.
Scrollovaćeš jednom sve što si ispisala ovde i tamo i shvatićeš.
cult cult 09:11 25.05.2012

Re: Gledajte svoja posla

mirakulus

gospon, kad vam na Thompsonove koncerte bude prestalo dolaziti stotine tisuća ljudi, polovina sa ustaškim kapama, pozdravljajući sa zig hajl, dok vam pola vlade sedi u loži u transu od te bedne muzike dotle nemate šta puno kritkovati.
mirakulus mirakulus 09:30 25.05.2012

Re: Gledajte svoja posla

gospon, kad vam na Thompsonove koncerte bude prestalo dolaziti stotine tisuća ljudi, polovina sa ustaškim kapama, pozdravljajući sa zig hajl, dok vam pola vlade sedi u loži u transu od te bedne muzike dotle nemate šta puno kritkovati.

Smatrate li da sam ja Isus koji preuzima tudje grijehe?
cult cult 09:49 25.05.2012

Re: Gledajte svoja posla

Smatrate li da sam ja Isus koji preuzima tudje grijehe?


Ja sam ateista.

Ali ima u bibliji ono o oku i deblu.
Nije to loše štivo, u principu, ako ne krenete da se zanostite.
palilula92 palilula92 03:44 24.05.2012

eto

njega sam samo zaokružio


da covek ne poveruje, propustio si pecanje!

PS. pa lepo sto si se vratio
krkar krkar 03:55 24.05.2012

Svi za Niš...


U jebemti, ko je od ponedeljka sve glasao za Tomu!!!

Krle?
Jukie Jukie 04:16 24.05.2012

Re: Svi za Niš...

krkar
U jebemti, ko je od ponedeljka sve glasao za Tomu!!!Krle?

Meni je zanimljivo da svi i dalje pričate o Tominom izboru iako smo prespavali već četiri noći i sve je već rečeno, juče? sam gledao par analitičara koji su sve lepo rekli i gotovo sada, hajde da pišemo o nečem drugom.

Evo recimo birdwatching

Filip2412 Filip2412 04:24 24.05.2012

Re: Svi za Niš...

Evo recimo birdwatching
bate, nikad mi taj sport nije bio jasan.

a i zasto bas bird?

zasto ne... na primer raccoon watching



palilula92 palilula92 04:25 24.05.2012

Re: Svi za Niš...

Krle?

mislis....
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 08:09 24.05.2012

Re: Svi za Niš...

Filip2412
Evo recimo birdwatching
bate, nikad mi taj sport nije bio jasan.

a i zasto bas bird?

zasto ne... na primer raccoon watching




a zašto ne o ribaolovu i kečigama. domaćin je u uvodnom tekstu pomenuo štuke, znači da ni kečige nisu trol.




niccolo niccolo 08:09 24.05.2012

Re: Svi za Niš...

zasto ne... na primer raccoon watching

Naravno da možeš da posmatraš i rakune, ko ti brani?
tsunade tsunade 08:28 24.05.2012

Re: Svi za Niš...


učinila sam onako kako sam svima govorila da ću učiniti.

nisam glasala. nisam izašla na glasanje.

ali nisam ničim htela da nanesem štetu tomislavu nikoliću u ambiciji da smakne borisa.

kampanja koja je protiv nikolića vodjena bacala me u iskušenja da ipak izadjem i dam mu glas.

mediji koji su uštrojeni (a to je tema koja me direktno pogadja) činili su da mi na dnevnoj bazi skače pritisak. lečila sam se svojom ličnom borbom protiv podjarmljivanja na raznim mrežama. gore nije bilo za vreme slobe. neka me demantuje ko pamti devedesete. juče sam dobila "dobronamernu" poruku od borisu bliskog čoveka da prestanem da lajem i da ne pravim od borisa slobu, da ga ne razapinjem na krst.

znači krenulo se u kampanju od inboxa do inboxa.

takodje, juče moj prijatelj, novinar, kaže da mu je plata smanjena jer je, naivan, hteo da napiše golu vest, tačnije izjavu, koja vladajućoj kliki nije odgovarala. džesi iz predsedništva, sumnja on, zvala je i nagrdila uredništvo a ovo popišano uzelo da kažnjava novinara. da detaljišem neću da ne bih kolegi slučajno nanela štetu.

na ovako niske grane smo, gospodo srbi, pali. ovo je golo tirjanstvo i jaram. prosto mi dodje da se zahvalim tomi što je pobedio.

i zadovoljna sam ishodom.

u toku su nastojanja da se revidira volja naroda.

to će se završiti katastrofalno po borisa jer ko neće da ode normalno, na izborima, moraće da ode na teži način, ko sloba.

al šta ću mu ja...
dragoljub92 dragoljub92 08:36 24.05.2012

Re: Svi za Niš...

u toku su nastojanja da se revidira volja naroda.

to će se završiti katastrofalno po borisa jer ko neće da ode normalno, na izborima, moraće da ode na teži način, ko sloba.

al šta ću mu ja.

невероватно колико му се власт усладила. неће тај без мотку нигде.
vesna7592 vesna7592 08:36 24.05.2012

Re: Svi za Niš...

a u čemu je fora sa onom tijanom anđelić?
to neki trač ili...?

malo sam off, ali sam radoznala
silver bullet silver bullet 08:57 24.05.2012

Re: Svi za Niš...

ovo je golo tirjanstvo


Ovo je golo trivanstvo...
ivana23 ivana23 09:45 24.05.2012

Re: Svi za Niš...

vesna7592
a u čemu je fora sa onom tijanom anđelić?
to neki trač ili...?

malo sam off, ali sam radoznala


Mislis na ...

vesna7592 vesna7592 09:49 24.05.2012

Re: Svi za Niš...

mislim na sve

rodila? botino? prvo ili drugo? niš' ne kontam
uros_vozdovac uros_vozdovac 10:01 24.05.2012

Re: Svi za Niš...

Filip2412
Evo recimo birdwatching
bate, nikad mi taj sport nije bio jasan.

a i zasto bas bird?

zasto ne... na primer raccoon watching




Najbplje posmatranje pacova. Kao ovo
niccolo niccolo 10:09 24.05.2012

Re: Svi za Niš...

prvo ili drugo?

Čije prvo ili drugo, njeno ili njegovo?
dragan7557 dragan7557 10:12 24.05.2012

Re: Svi za Niš...

Jukie: Meni je zanimljivo da svi i dalje pričate o Tominom izboru iako smo prespavali već četiri noći

1 košmar, 2 noćna mora, 3 košmar, 4 noćna mora, a biće JOŠ!


cerski
tsunade tsunade 10:12 24.05.2012

Re: Svi za Niš...

a u čemu je fora sa onom tijanom anđelić?
to neki trač ili...?


čula sam al veze nemam.
samo vidim da botina žena ne deluje kao neko ko cveta u srećnom braku.
dragoljub92 dragoljub92 10:13 24.05.2012

Re: Svi za Niš...

uros_vozdovac
Filip2412
Evo recimo birdwatching
bate, nikad mi taj sport nije bio jasan.

a i zasto bas bird?

zasto ne... na primer raccoon watching




Najbplje posmatranje pacova. Kao ovo

ти ово некај инсинуираш
maksa83 maksa83 10:17 24.05.2012

Re: Svi za Niš...

tsunade
a u čemu je fora sa onom tijanom anđelić?
to neki trač ili...?


čula sam al veze nemam.
samo vidim da botina žena ne deluje kao neko ko cveta u srećnom braku.


Mogu ja? Meni to kopanje po njegovom privatnom životu (šta god bilo tamo) ostavlja loš ukus u ustima. Što se mene tiče - privatno, on može da seje vanbračnu decu, šutira se u venu, oblači žensku odeću kad niko ne gleda, ima fetiš foka maskiranih u konobarice, šta god, dok god je funkcionalan. Sve što je bitno je da radi svoj pos'o kako treba. E tu je okinuo.
vesna7592 vesna7592 10:22 24.05.2012

Re: Svi za Niš...

niccolo
prvo ili drugo?Čije prvo ili drugo, njeno ili njegovo?

zajedničko
vesna7592 vesna7592 10:25 24.05.2012

Re: Svi za Niš...

maksa83

tsunade
a u čemu je fora sa onom tijanom anđelić?to neki trač ili...?čula sam al veze nemam.samo vidim da botina žena ne deluje kao neko ko cveta u srećnom braku.Mogu ja? Meni to kopanje po njegovom privatnom životu (šta god bilo tamo) ostavlja loš ukus u ustima. Što se mene tiče - privatno, on može da seje vanbračnu decu, šutira se u venu, oblači žensku odeću kad niko ne gleda, ima fetiš foka maskiranih u konobarice, šta god, dok god je funkcionalan. Sve što je bitno je da radi svoj pos'o kako treba. E tu je okinuo.

hmmm...ako je taj neko onaj ko nas u kampanji glumi sveca, a ovamo živi u farsi od braka, dobija decu sa partijskim kadrovima koje postavlja na direktorska mesta u drževnim preduzećima, onda to baš i nije tako privatan život..
ivana23 ivana23 10:29 24.05.2012

Re: Svi za Niš...

samo vidim da botina žena ne deluje kao neko ko cveta u srećnom braku.


Ne primecuje se...
tsunade tsunade 10:29 24.05.2012

Re: Svi za Niš...

Mogu ja? Meni to kopanje po njegovom privatnom životu (šta god bilo tamo) ostavlja loš ukus u ustima. Što se mene tiče - privatno, on može da seje vanbračnu decu, šutira se u venu, oblači žensku odeću kad niko ne gleda, ima fetiš foka maskiranih u konobarice, šta god, dok god je funkcionalan. Sve što je bitno je da radi svoj pos'o kako treba. E tu je okinuo.


maksa83 maksa83 10:30 24.05.2012

Re: Svi za Niš...

hmmm...ako je taj neko onaj ko nas u kampanji glumi sveca, a ovamo živi u farsi od braka, dobija decu sa partijskim kadrovima koje postavlja na direktorska mesta u drževnim preduzećima, onda to baš i nije tako privatan život..

Pa ono jes', i nije, ali ako je đevojka kvalifikovana (a ova reklo bi se jeste), božemoj, nije da je kao onaj doživotni dekan medicinskog faksa (u Nišu beše?) postavio ženinu strinu sa osnovnom školom da bude referent za doktorske studije.

Svejedno, meni to izgleda kao jeftina diskreditacija.
tsunade tsunade 10:32 24.05.2012

Re: Svi za Niš...

hmmm...ako je taj neko onaj ko nas u kampanji glumi sveca, a ovamo živi u farsi od braka, dobija decu sa partijskim kadrovima koje postavlja na direktorska mesta u drževnim preduzećima, onda to baš i nije tako privatan život..


sve to stoji. ali sve bi to, makar meni, bilo nebitno da je ostavio neki rezultat koji nije haos u javnim finansijama, kršenje ustava i institucija na svakom koraku, dinar na istorijskom minimumu, dugovi na istorijskom maksimumu i tako to...
vesna7592 vesna7592 10:33 24.05.2012

Re: Svi za Niš...

maksa83
hmmm...ako je taj neko onaj ko nas u kampanji glumi sveca, a ovamo živi u farsi od braka, dobija decu sa partijskim kadrovima koje postavlja na direktorska mesta u drževnim preduzećima, onda to baš i nije tako privatan život..Pa ono jes', i nije, ali ako je đevojka kvalifikovana (a ova reklo bi se jeste), božemoj, nije da je kao onaj direktor medicinskog faksa (u Nišu beše?) postavio ženinu strinu sa osnovnom školom da bude referent za doktorske studije. Svejedno, meni to izgleda kao jeftina diskreditacija.

teoretski, i trivanka je kvalifikovana za portparola stranke, a realno, bolje da se ne pojavljuje

a i volim da čujem trač, šta sad

logično je da neko sa fdu bude u lutriji, k'o ortoped ministar urbanizma

generalno, nije problem što se kreše sa strane, njegova stvar
problem je što nam pokazuje potemkinovo selo kad pođe na glasnje sa ženom, decom, majkom..problem je što glumi uzornog porodičnog čoveka a ne to što nije

jesen92 jesen92 12:27 24.05.2012

Re: Svi za Niš...

Ne primecuje se...
..Ivana, znas gde se primecuje..na onim odvratnim face stranicama gde su ovi ,koji su vodili "cistu" kampanju kacili neke bljuvotine o Tadicevoj zeni..kao ona pise neku ispovest..uzas..
dragan7557 dragan7557 12:45 24.05.2012

Re: Svi za Niš...

Vojislav Stojković
Filip2412
Evo recimo birdwatching
bate, nikad mi taj sport nije bio jasan.

a i zasto bas bird?

zasto ne... na primer raccoon watching




a zašto ne o ribaolovu i kečigama. domaćin je u uvodnom tekstu pomenuo štuke, znači da ni kečige nisu trol.



Pa valjda zato što su somovi, u modi. Novadays, svi ih obožavaju.!


cerski
ivana23 ivana23 12:48 24.05.2012

Re: Svi za Niš...

jesen92
Ne primecuje se...
..Ivana, znas gde se primecuje..na onim odvratnim face stranicama gde su ovi ,koji su vodili "cistu" kampanju kacili neke bljuvotine o Tadicevoj zeni..kao ona pise neku ispovest..uzas..


Citala sam. Grozno, a iz kuhinje nekoga ko pojma nema... pa napise:

...kad se prema svima ponasa kao razredni staresina u petoj beogradskoj gimnaziji...

Pogresna gimnazija, ne zna pravopis, deo o Dragani Ognjenovic/zene u crnom... Mislim da su bas svi shvatili tu 'ispovest' kao neuspelu namestaljku. I jos objavi trac novina.
zilikaka zilikaka 18:52 24.05.2012

Re: Svi za Niš...

U jebemti, ko je od ponedeljka sve glasao za Tomu!!!


S tim u vezi
ja predlažem da navedenog što pre proglasimo za počasnog člana
Filip2412 Filip2412 20:52 24.05.2012

Re: Svi za Niš...

niccolo
Naravno da možeš da posmatraš i rakune
posmatram, ali se ne hvalim
Filip2412 Filip2412 20:54 24.05.2012

Re: Svi za Niš...

dragoljub92
ти ово некај инсинуираш
ma jok, stvarno posmatram rakune, ima u torono kolko oces, bolji su od ptica, kaki.... zayebali ptice samo tako

a dobar ti ovaj komik s pacovi
jesen92 jesen92 23:54 24.05.2012

Re: Svi za Niš...

deo o Dragani Ognjenovic/zene u crnom.
..sa naglaskom na krojacica..:)


blogov_kolac blogov_kolac 03:58 24.05.2012

Zašto da neko lovi soma na dan izbora...

...kad već može da ga zaokruži?!?

......tup....

2008 ste postupili mudro, a ove 2012 jos mudrije.
Evidentan napredak u odgovornom politickom postupanju i promisljanju.
Primite moje najneiskrenije cestitke na tome.
palilula92 palilula92 04:26 24.05.2012

Re: Zašto da neko lovi soma na dan izbora...

Primite moje najneiskrenije cestitke na tome.

nisam mogla da glasam, ali mi je drago mi je da si cestitao, blogerski drugarski duh, nema sta
chicadacha chicadacha 05:34 24.05.2012

Premijer

Uprkos svim razlozima protiv, kako se piše po štampi, "gimifajv" bi mogao loše da prelomi i zauzme premijersko mesto. Njemu je to, a i njegovim najbližim šutanovcima, čini se, jedini spas od mogućeg predstojećeg (i dugo očekivanog i potrebnog) poraza i u svojoj stranci.
Mene interesuje vaše mišljenje!
bulatovic92 bulatovic92 06:15 24.05.2012

...tup...


Kako DS može da ima demokratski potencijal kada je njeno članstvo pretvoreno u siguran glas, u mašineriju za glasanje (koja je nešto trokirala), kada se to članstvo ne informiše, ne konsultuje i ne pita ama baš ni o čemu.Rukovodstvu stranke nije važno šta se na lokalu događa, ko tamo vodi stranku i kako, ko u stranku ulazi i sa kojim namerama. Oni koji su stranku stvarali i bili joj taj demokratski potencijal gurnuti su u zaborav pred naletom novih, poletnih članova željnih vlasti i privilegija.
Za one koji su stvarali stranku više je nego uvredljivo, kada im se stranka, pod imenom Borisa Tadića, posle četiri godine vlasti, obrati samo i jedino na dan izbora, sa bar 5-6 SMS poruka.
A koliko se DS udaljio od Zorana Đinđića i njegovih ideja je posebna priča.
albicilla albicilla 06:44 24.05.2012

japanska

"velicina jednog ratnika ogleda se u velicini njegovih protivnika"

a tadic je sebi dozvolio da mu nemezis bude nikolic?

i pravo je onda da od takvog izgubi
ecce-florian ecce-florian 08:57 24.05.2012

Re: japanska

japanska
"velicina jednog ratnika ogleda se u velicini njegovih protivnika"

a tadic je sebi dozvolio da mu nemezis bude nikolic?

i pravo je onda da od takvog izgubi


Šta tek da kaže Ćosić na ono kako ga je Voja razvlačio po skupštini
blogov_kolac blogov_kolac 09:53 24.05.2012

Re: japanska

albicilla
"velicina jednog ratnika ogleda se u velicini njegovih protivnika"

a tadic je sebi dozvolio da mu nemezis bude nikolic?

i pravo je onda da od takvog izgubi
Prema svim ispitivanjima srpskog javnog mnjenja iz 2012, od svih 7.000.000 gradjana Srbije, njih 6.999.999 ne bi imalo nikakve sanse u direktnom izbornom suceljavanju protiv tog i takvog Tomislava Nikolica kojem se uzgred budi receno sa pravom podsmevas... A taj jedan jedini koji je imao neke sanse da ga pobedi, i to velike, sabotiran je i miniran od strane onih koji se sada sepure kao "svesni gradjani" na najtupaviji moguci nacin. Pa sto se ti nisi kandidovao veliki ratnice i porazio Tomu nesposobnog, ili makar predlozio nekog za koga mislis da bi ga dobio (nije problem pronaci boljeg kandidata, nego onog koji je bolji, a u stanju da ga pobedi na izborima u naciji u kojoj su osim Borisa Tadica jedini politicari koji su u kontinuitetu i vise puta za redom uspevali da prebace preko milion glasova bili Slobodan Milosevic, Vojislav Seselj i Tomislav Nikolic)?
dr.wagner dr.wagner 07:24 24.05.2012

Poštar uvijek zvoni dva-tri puta

....jutro

-Iako nije uobičajeno , već dva dana se dižem rano i čekam poštara

-Ne očekujem sudski poziv , ni prijedlog nagodbe od neke bivše supruge , već
poziv na svečanost ...i to kao predstavnik susjedne i prijateljske zemlje ,
pun ushićenja očekujem poziv za inauguraciju ...
-Okupiti će fin svijet , a ja ću tamo sa čašom u ruci šapnuti Tomici da sam
i ja glasao za njega ...
-Ne osobno ... jer nemam državljanstvo , već preko nekih mojih predstavnika , koji
su poslušali moj mudri savjet i "hladne" ruke zaokružili njegovo ime ...

-Evo ... nadam se da će obostrane simpatije i moj mali "doprinos" na izborima
, povesti odnose naših naroda & narodnosti u željenom smjeru ...
-Samo da pozvoni poštar Slavek


Wagner

maksa83 maksa83 07:28 24.05.2012

Re: Poštar uvijek zvoni dva-tri puta

-Samo da pozvoni poštar Slavek

Strikane, paj' da ti Slavek ne uruči ratni raspored.

- A mogli bi kaf'cu...
- A mogli bi ... aj bona, samo nemoj govorit'...

dr.wagner dr.wagner 07:42 24.05.2012

Re: Poštar uvijek zvoni dva-tri puta

Pozdrav M

maksa83
Strikane, paj' da ti Slavek ne uruči ratni raspored


-Ma neka , evo već sam Slaveku oprostio i to što mi djete malo liči
na njega

-Samo da donese to pismo ....
... a možda će me posjetiti ambasador , pa će mi on uručiti pisamce ???

W
Hansel Hansel 09:37 24.05.2012

Re: Poštar uvijek zvoni dva-tri puta

-Samo da donese to pismo ....
... a možda će me posjetiti ambasador , pa će mi on uručiti pisamce ???

Ma, doneće Vam državljanstvo, doktore...
dragan7557 dragan7557 10:20 24.05.2012

Re: Poštar uvijek zvoni dva-tri puta

dr.wagner 08:42 24.05.2012
Re: Poštar uvijek zvoni dva-tri puta
Pozdrav M

maksa83
Strikane, paj' da ti Slavek ne uruči ratni raspored



-Ma neka , evo već sam Slaveku oprostio i to što mi djete malo liči
na njega

Vala poštovani W...

meni se ovo "djete"

pričinjava k'o "Đete"

i nekako mi se ne uklapa geografska odrednica.

Pozdrav,

cerski
Goran Vučković Goran Vučković 07:31 24.05.2012

Prelomni trenutak

Da ne nabrajam sada zašto, imam bar sto tekstova napisanih na tu temu, pa koga zanima neka vidi.

Mislim da je to već posle onog teksta "Srbija je ljubav i ljuba Srbija" bilo prilično jasno...

Spiridon Spiridon 07:43 24.05.2012

Re: Prelomni trenutak

Goran Vučković
Da ne nabrajam sada zašto, imam bar sto tekstova napisanih na tu temu, pa koga zanima neka vidi.

Mislim da je to već posle onog teksta "Srbija je ljubav i ljuba Srbija" bilo prilično jasno...



U tom Dragovom "blogu" ima vise iskrenosti i covecnosti nego u svemu sto si ti ovde ikada napisao.


Vojislav Stojković Vojislav Stojković 08:13 24.05.2012

Re: Prelomni trenutak

Goran Vučković
Da ne nabrajam sada zašto, imam bar sto tekstova napisanih na tu temu, pa koga zanima neka vidi.

Mislim da je to već posle onog teksta "Srbija je ljubav i ljuba Srbija" bilo prilično jasno...



Samo da overim tačnost.


Goran Vučković Goran Vučković 09:28 24.05.2012

Re: Prelomni trenutak

U tom Dragovom "blogu" ima vise iskrenosti i covecnosti nego u svemu sto si ti ovde ikada napisao.

Eh pa ti daješ nedostižan uzor... možda bih nešto bolje prošao u iskrenosti i čovečnosti kada bi me uporedio sa sobom, Spiridone?
Spiridon Spiridon 09:43 24.05.2012

Re: Prelomni trenutak

Goran Vučković
U tom Dragovom "blogu" ima vise iskrenosti i covecnosti nego u svemu sto si ti ovde ikada napisao.

Eh pa ti daješ nedostižan uzor... možda bih nešto bolje prošao u iskrenosti i čovečnosti kada bi me uporedio sa sobom, Spiridone?


zaboravio si da zakacis na kraju komentara onog tvog legendarnog smajlija

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana