Mediji| Politika

"gebelsistička ličnost"

Biljana Srbljanović RSS / 28.01.2008. u 19:42

 

Moj jučerasnji blog izazvao je pažnju i polemiku. U njemu sam se, verujem, na korektan način bavila pitanjem kako mediji tretiraju slucaj saobraćajne nesrece ministra policije, a u svetlu strahovito velikog broja smrtnih slučajeva u saobracaju, potpunog odsustva saobraćajne bezbednosti i transparentnosti rada ministarstava, posebno upadljivo odsustvo postavljanja važnih pitanja na koje gradjani imaju pravo.

Požalila sam se na neizlazak na naslovnoj stranici portala, a u medjuvremenu smo, sasvim korektno, stigli i do stranice sa vestima, dok se na naslovnoj nalaze odlični blogovi mojih omiljenih autora.Tako da se ne trpam tamo gde nema mesta.

Ipak, još jedno objašnjenje. Ovaj blog poziva na razgovor o vaznoj temi za gradjane naše zemlje. Na njemu nisu tolerisane rasprave o medicinskim detaljima niti seirenje političkih neistomišljenika, u koje ubrajam i sebe. Uz nekoliko manje više nevažnih komentara tendicioznih komentatora, svi ostali diskutuju principijelno. U tome devedesetdvojka i dalje prednjači nad ostalim medijima.

Ipak, od danas se u krvožednoj štampi pojavila verzija o pušci nadjenoj na santimetar od glave ministra i slična "svedočenja". Dokle god se ozbiljni mediji budu povlačili pred potragom za istinom o ovom dogadjaju (pa makar i motivisani razumevanjem težine zdravstvenog stanja ministra) prazan prostor će preuzimati tabloidi i od priče napraviti bezvrednu baljezgariju u nastavcima, time umanjujući njen značaj i pravo na istinu koje javnost ima. Ovom temom još jednom želim da se suprotstavim tabloidizaciji istine u Srbiji.

A o teroru tabloida koji unistava političku i javnu scenu u Srbiji, danas dodajem i ove primere.

U jednom od mnogobrojnih glasila opskurnih interesnih grupa, a u vlasništvu uvek istih ljudi, čije biografije predstavljaju paradigmnu sunovrata srpske javne scene, proglašena sam nemilosrtdnom , a moj blog žestokim napadom na ministra. U drugom sam bolesnica, monstrum i gebelsisticka licnost, uz otvorene i prilicno ruzne lazi na moj racun, ali i na racun ove medijske kuce. Blog imate ovde, a manipulaciju i nemilosrdno vredjanje ovde dole. Oba slucaja su sama ze sebe nebitna, ovi ljudi ne mogu vise nikome nauditi svojim placenim lincovanjem politicke manjinje, posebno ne meni. Ali sve zajedno je zapravo prava slika medijske neodgovornosti, carstva lazi, kriminala, jezivih optuzbi, uvreda i vulgarnog razvlacenja svakog ko nije u njihovom klanu.

 

Ima li kraja medijskoj tiraniji tabloida?

Ima li kraja lažima?

Ima li Srbija pravo na istinu?

Ko štiti bezvlašće u sistemu informisanja?

http://www.pressonline.co.yu/vest.jsp?id=28646&sectionId=62

 

sutrabiljanasrbljanovicrq1.jpg



Komentari (188)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

Alava Alava 23:43 28.01.2008

Jedno pitanjce

Izvinite Biljana, ja bih da Vas pitam nešto što nema veze sa temom, a to je kada se očekuje film o atentatu. Ja ne mogu da dočekam.
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 23:45 28.01.2008

Re: Jedno pitanjce

Dobar ti nadimak.....
Alava Alava 23:47 28.01.2008

Re: Jedno pitanjce

Pa hvala :)
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 00:01 29.01.2008

Re: Jedno pitanjce

Alava
Pa hvala :)

Šalim se to mi prvo palo na pamet, izvini
alexandar_zv alexandar_zv 23:59 28.01.2008

...

Draga Biljana,
Treba da Vam je drago što vas ova osoba zvana Dragan J. Vučićević, tako naziva. Strašnije bi bilo da Vas je on pohvalio. Dok Vam on i slični njemu govore da ste bolesnica, znajte da ste normalni.
Samo napred, nastavite da pričate i postavljate pitanja koja drugi ne smeju. Istina i pravda će kad - tad izaći na videlo.
A što se njega tiče vidi se da nije u potpunosti ni pročitao Vaš tekst, ili je malo ograničen pa ne vidi da ste vi izrazili žaljenje što je čovek povredjen.
jeb jeb 00:13 29.01.2008

Kletva jednog srndaća

U ovoj priči o mešancu, mercedesu i ministru postoji jedan trend posve nekarakterističan za srpski palanački milje.

Ministar policije se skršio na drumu.
Prva, refleksna asocijacija koju sam imao bila je - Krcun. Onaj sa nadimkom Slobodan Penezić.
Očekivao sam, pogotovo od krvožednih tabloida, značajnu elaboraciju na temu.
Nadao sam se, nakon trećih i ledenih metaka, valjda nije ponestalo ideja, službenih beleški i falsifikovanih zapisnika?
Međutim, jok.
Ništa.
Ministar nije imao neprijatelja. Niko se nije setio ni Albanaca. Čak ni Čede.
Nema treće; ili je Jočić Dragan (47) duša od čoveka ili Služba spava.

figaro_ figaro_ 00:18 29.01.2008

Poziv na cenzuru ?

Da li vi to pozivate na cenzuru ? Ovo je iskreno pitanje, bez cinizma ... Ukoliko da, molim vas da se setite '90-tih. Ukoliko ne, ja nisam razumeo text.
Taska Dana Taska Dana 01:24 29.01.2008

Jeste li citali ovo

Stvarno nisam znala koliko se krade kod nas....nisam znala ni za kupovanje jeftinog goriva od stranaca, ali sam znala da kod nas nema kengura niti kivija...
Iz POLITIKE

Као што смо већ писали, узрок саобраћајне несреће у којој је тешко повређен министар Јочић, било је излетање пса на аутопут Београд – Ниш. Сам узрок несреће отворио је многобројна питања, међу којима је најважније – откуд пас на међународном аутопуту који по дефиницији тако важне саобраћајнице, мора да буде апсолутно безбедан и заштићен од излетања животиња на веома прометни коловоз, којим се возила крећу брзинама већим и од 100 километара на час.
За сада још није познато како је пас доспео на аутопут, односно да ли је саобраћајница била прописно ограђена заштитном оградом. За тај аспект безбедности надлежно је предузеће „Путеви Србије”. Током јучерашњег дана, наш лист је послао овом предузећу питања о безбедности дуж аутопута. Покушали смо да сазнамо у којој мери људски немар, односно крађе знакова и жичане ограде угрожавају све учеснике у саобраћају, али током јучерашњег дана нисмо добили одговоре на питања. У „Путевима Србије” нам је обећано да ћемо их данас добити.
Познато је, наиме, да су саобраћајни знаци и заштитна ограда редовно на мети крадљиваца дуж аутопута. Они најчешће нису ни свесни да због јефтиног плена могу да угрозе нечији живот.
Према подацима из саобраћајне полиције, на безбедност у саобраћају у великој мери утиче и крађа заштитне и одбојне ограде, као и крађа знакова опасности и ограничења. А највећу опасност представља недостатак заштитних ограда, јер су на тим местима, између осталог, најчешћа „дивља” укључивања возила у саобраћај, па долази до незгода. Наши саговорници кажу да заштитна ограда нестаје из два разлога – крађа ради њеног каснијег коришћења у друге сврхе (за ограђивање свињаца и кокошињаца) или да би на тим местима пољопривредници из околних места од страних камионџија купили јефтину нафту. За крађу знакова и ограда предвиђена је казна до три године затвора. Осим тога полиција стално апелује на грађане да не угрожавају безбедност других људи због ситних личних интереса.
Дуж аустралијских путева могу се видети саобраћајни знаци који возаче упозоравају на опасност од излетања кенгура на коловоз. И на Новом Зеланду постоје слични знаци, само тамо је у питању птица киви, док су у северној Америци возачи на опрезу због јелена и бафала. За разлику од поменутих земаља које пуно улажу како у безбедност саобраћаја тако и у заштиту животне природе, ситуација у Србији је сасвим другачија. Мала је вероватноћа да дуж наших путева налетите на јелена, фазана или дивљу свињу, али је зато сасвим могуће налетети на пса луталицу, овцу, козу...
Поред налетања на пса, један од могућих последица ове саобраћајне несреће јесте и метални одбојник (банкина) који се после удара џипа министра полиције није сломио, већ се искривио тако да је створио такозвани ефекат санки. Познато је да је намена банкина да одбија возила над којима је изгубљена контрола и да те аутомобиле врати у саобраћајну траку у којој су били. Међутим, у великом броју случајева банкина не одбија возило, већ се савије тако да направи нешто слично скакаоници, због чега возило почиње да се преврће. Управо се то и десило у ноћи између петка и суботе, када је џип у којем је био министар Јочић, после судара са псом, ударио у банкину и почео да се преврће, завршивши тако у супротној коловозној траци.

ceda_urosevic ceda_urosevic 02:40 29.01.2008

A onda je mrmot (deo clanka iz Politike)

ustvari, rakun dosao i oslobodio svoje drugare iz gepeka, oni se behu rastrcali po autoputu praveci dzipu nove skakaonice preko kojih on bejase poceo preletati noseci ministra i vozaca u skoro sigurnu smrt. Slucaj je hteo da je jedan bambi sve ovo rezignirano gledao i odlucio da se transformise u Rudolfa prizivajuci deda Mraza da svojim kocijama zaustavi sigurnu tragediju. Deda je zapeo o bankinu i prevrnuo kociju koja je samo pogorsala stvari. Srecom, virvirci su na vreme zapalili pod haubu, te su preziveli. Kada se let zavrsio, popili su po koka kolu i vriskom dozvali vile, koje su oplele svoje kolo i tako ukazale telekomovom radaru da je ortak lokator vozaca u funkciji, te je pomoc brzo stigla.


Sto se mene tice, Politika je mogla i ovakvo obrazlozenje da objavi. Jadan taj covek, ko zna sta ce biti s njim. Na tu ljudsku nesrecu se malo ko osvrce, nije mi jasno sta bi vise imao da trazi medju svojima kada ovako pisu o njemu, bez ikakve namere da objasne sta se zaista dogodilo.

Ponavljam po 100ti put, zao mi coveka, posledice ce biti katastrofalne po njegov zivot i njegovu porodicu (koju niko ne pominje), za Kostunicu i Tadica u paketu mi se znate sta, i za to sta oni misle o njegovom oporavku.

Jedino ako sam ministar ne rasvetli ovu zavrzlamu kad god, ali da nas svi oko njega lazu kako stignu, lazu nas. Nevezano za ovaj konkretan slucaj, nedopustivo je da se u jednoj takoreci demokratskoj zemlji pricaju ovakve bajke.

Samo je ovde na blogu x komentatora dalo prihvatljiviju (citaj: logicniju) verziju dogadjaja. Uz sva naklapanja ozbiljnih listova, svedoci smo i ovih gluposti koje pise Press, Kurir i co. jeste, sad smo svi mi sa bloga krivi za to sto se desilo jer se cudimo nad nerealnim objasnjenjima i jer postavljamo pitanja. Ova Biljana na prvom mestu. :)

_____________________________________________________________________________________
"Sto duze mislim, sve vise mislim da cu morati da pronadjem novi ansambl."
Mića Marković Mića Marković 02:56 29.01.2008

Re: Jeste li citali ovo

Познато је, наиме, да су саобраћајни знаци и заштитна ограда редовно на мети крадљиваца дуж аутопута. Они најчешће нису ни свесни да због јефтиног плена могу да угрозе нечији живот.

Да ли су свесни или нису - не знам.
Пре извесног времена, неко или неки, су на једној веома прометној београдској саобраћајници покрали десетак или више металних покрова са шахтова за кишну канализацију.
Не могу да верујем, да они који су за те ствари задужени нису у стању да изврше
контролу отпада на коме ти, неко или неки, то гвожђе продају, као и да власнике тих отпада упозоре, да уколико
откупе тако нешто, да их чека одговарајућа казна.
Нисам никада чуо, да се у некој земљи краду улични шахтови.
И када се цела ствар загребе до краја испоставиће се, да је цена секундарног отпада нереално висока,
и да они који се на то одлуче у томе проналазе економску рачуницу.
Once you dont know what to do - follow the money line.

Kraja Kraja 15:14 29.01.2008

PTT....

...je poceo sebicno da zakljucava svoje sahtove, pa su skupljaci perja presli na kanalizacione. Ovo je masovna pojava po celom gradu...... istovremeno upozorenje vozacima da ne voze preterano blizu trotoara. Negde su radnici BP ubacili svoje table sa upozorenjem, ali, mnoge rupe su samo rupe.......i cekaju........

pozdrav
dragan7557 dragan7557 16:13 29.01.2008

Re: A onda je mrmot (deo clanka iz Politik

Ponavljam po 100ti put, zao mi coveka,


Dodaj još koju nulu, biće ubedljivije.
zonky8 zonky8 06:11 29.01.2008

tabloidi


....a sa naslovne strane tabloida shiba veliki naslov 'jocic nepokretan' ...kako ih nije sramota...ima da porodaju novine ko' vruce pogachice...

...'sve ce to ovaj narod pozlatiti'( laza lazarevic)...

...sjecam se koliko smo raubali nesrecu kosharkasha bobana jankovica...taj spot se na tv vrteo u beskraj...
...a od nashe 'silne samilosti' (bez konzilijuma, bez ikakve pomoci iz sporta, ili kluba-cz) , zavrishio je u grckoj...
tek neshto pred kraja zivota odigrashe za njega neku egzibicionu utakmicu da mu skupe kintu za stan...
igor ns igor ns 07:56 29.01.2008

stav

Pozdrav najčuvenijoj blogerki,
unapred se izvinjavam što izlazim iz okvira teme, ali nije ovo zadaćnica pa da se svi držimo teme.
Želio bih odgovor na pitanje, ukoliko je raspoložena, zašto je sada naglo odustala od kampanje i zamerki "odlazećem predsedniku" i njeno iznenadno zanimanje za slobodu medija? Za razliku od nje nisam ni u kakvom "savetu", čak ni član niti jedne stranke i nemam nameru da provociram, ali bi me živo zanimalo kako vidi drugi krug izbora i svoju odgovornost za izrečeno mnogo toga tokom 1. kruga.
Na žalost, razočarala je ona mene poodavno, tako da ovo nije bilo ništa novo, ali stvarno ne znam šta očekivati od nesretnog naroda kada se pripadnici tzv. "elite" u važnim trenucima ponašaju slično kao poštovana Biljana.
Takvim nastupima, ona i njene pojedine kolega me drže na sigurnoj udaljenosti od LDP-a kojem po prirodi stvari pripadam. Dakle, svojim stavovima uspeli ste u meni ugasiti i poslednju nadu u postojanje jedne pro zapadne, liberalne partije koja jednostavno na Balkanu, izgleda da nije moguća. Bar ne za naših života.
Bez negativne energije
Lektorka Lektorka 14:46 29.01.2008

Re: stav

Želio bih odgovor na pitanje, ukoliko je raspoložena, zašto je sada naglo odustala od kampanje i zamerki "odlazećem predsedniku" i njeno iznenadno zanimanje za slobodu medija?

zar sloboda medija nije u direktnoj vezi s predsednicima, bilo odlazecim ili ne/dolazecim? nema li politika veze s vlascu? nije li ovu tesku saobracajnu nesrecu doziveo jedan ministar? kako to sve uopste moze da nema veze jedno s drugim i da, dakle, ne bude deo kampanje? ako i niste promasili temu, cini mi se da ste u potpunosti promasili - pitanje :)
Kraja Kraja 15:23 29.01.2008

Postoji......

...neki red. Covek je molio Biljanu za odgovor .
Doduse, na njenim blogovima je praxa da ima puno sekretara koji vole da odgovore.

pozdrav
Lektorka Lektorka 15:33 29.01.2008

Re: Postoji......

a vi ste igorov sekretar, ili se varam?
nista u mom misljenju o igorovom pitanju ne sprecava biljanu da mu odgovori.
niti nesto sprecava mene, ili vas, da na blogu komentarisemo sta hocemo, pa i pitanja upucena drugima.
Kraja Kraja 16:45 29.01.2008

Bravo.......

.....kad sam udario po enteru, znao sam sta me ceka........

a vi ste igorov sekretar, ili se varam?


Mea culpa, mea maxima culpa.......

pozdrav

Ali, da budem koristan i malo zajedljiv, zasto Igorov malim slovom.?
Lektorka Lektorka 17:05 29.01.2008

Re: Bravo.......

Ali, da budem koristan i malo zajedljiv, zasto Igorov malim slovom.?

na blogu veoma, veoma cesto, kao i mnogi drugi blogeri, sve pisem malim slovom. to vam je zaista ceo odgovor :)
Lektorka Lektorka 17:05 29.01.2008

Re: Bravo.......

sorry, duplo
Mili Mili 08:03 29.01.2008

Opet

Psetogejt II ( drugi deo )
tajcica tajcica 10:01 29.01.2008

gebelsistička ličnost

Ma Biljana, neverovatno, ja sada prvi put uopste vidim da postoje ove novine. Majke mi ,nisam ni znala za njih dok ih nisam videla u tvom blogu....mozda je ignorisanje ili "neobracanje paznje na njih" ili jednostavno "neznanje da uopste postoje" najbolja odbrana? Ako uopste treba osecati potrebu da se branis od OVAKVOG komentara ONE Srbije. Posto smo mi, vidim, Druga Srbija, oni su verovatno Prva:)...hm, ne dopada mi se redosled al' dobro ajde...neverovatno je da je nekim ljudima u Srbiji posao da citaju tvoj blog da bi nasli inspiraciju za sopstvenu kolumnu, a mi iz "druge srbije" moramo da krademo od radnog vremena usudjujem se da kazem 'pravog posla' da bismo uradili to isto ha ha ha....ne obracaj paznju i samo napred...
Dawngreeter Dawngreeter 10:08 29.01.2008

Siguran sam...

da nije prijatno videti takve clanke o sebi ali, ako je za neku utehu, ja to vidim kao kompliment. Svako koga tabloidski sljam na taj nacin napada prosto mora da radi nesto kako treba. U ostalom, nas koji se slazemo i podrzavamo sasvim sigurno ima vise nego njih. Jedino sto nemamo svoj privatni glasnik ali boze moj, neko ima glasnik a neko zavrsenu srednju skolu (ili nedajboze fakultet).
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 10:15 29.01.2008

Re: Siguran sam...

dragi blogeri,
nema razloga da me "tešite", pre treba svi da se tešimo.
ovde nije rec o meni, uostalom, u tim izdanjima stoji takva gomila uvredljivih laži na racun raznih ljudi, da sam ja i dobro prosla.
radi se o tome da ne postoji zakon o informisanju koji jednostavno moze da uvede red na nasu medijsku scenu.
zakon koji bi se bazirao na minimumu zahteva - da je u novinarima zabranjeno tendenciozno laganje, promovisanje kriminiala, klevetanje politickih neistomisljenika i prosto vredjanje i govor mrznje.
oko teksta u hrvatskoj stampi koji je potpisao petar lukovic, ovde se digla kuka i motika. kada u srpskoj stampi predstavnika politicke manjine vredjaju i klevecu na mnogo gori nacin, nuns i ostala profesionalna udruzenja nemaju potrebu da se oglase. vazno je da uteramo red u hrvatski tisak, a srpski moze da radi sta hoce, sve dok nije "na moju stetu".
upravo zbog ovakvog bezakonja, nedostatka politicke volje da se teroru tabloida stane na put i nema prave slobode stampe i ja kao blogerka moram da postavljam pitanja, koja novinari treba da postavljaju.

Dawngreeter Dawngreeter 12:09 29.01.2008

Re: Siguran sam...

Uf, ovo stvarno ispade kao da sam hteo da Vas tesim. Ono sta, u stvari, htedoh reci je jednostavno da iako nikome nije prijatno da vidi sta tabloidi pisu, ipak to pribrani medju nama znaju da je placeno lajanje i da je svako pljuvanje u tabloidima normalnom coveku kompliment i dodatno uverenje da se ispravno bori za pravu stvar.

Naravno, bilo bi dobro kada bi se zakonski sredilo sta sme a sta ne sme tek tako da se stampa. Bilo bi dobro i kada bi malo vise novinara imalo profesionalni integritet umesto da budu kerovi za najam. Ali do tada, svaki ovakav tekst je razlog vise za podrzavanje pljuvanih osoba i organizacija. Cisto kao ilustracija, jedan moj prijatelj jednom rece da covek u opste ne mora da bude upoznat sa politickom scenom za potrebe ovih izbora, dovoljno je da pogleda koje novine kog kandidata pljuju i sve ce biti jasno.
Milan Rakić Milan Rakić 10:13 29.01.2008

Metod ala Rumunija

E to je trebalo da bude 5.og Oktobra, za sve koje su vratili Srbiju do kamenog doba, a sada se kuraze i busaju u grudi i prave se kao da nista nije bilo; sto je gore, progone stranke gore no za vreme sm-a (nadmasili aleksandra vulina i ivan markovica zajedno). A bre muka mi je vise dss-a, ns-a i srs-a. Svakog dana razmisljam o tome da se jednog dana vratim za Srbiju a kada posetim sajt bilo koje novine dodje mi da kupim globus, nadjem dijametralno-suprotnu tacku, i tamo da se preselim. Pojedini se NIKADA nece opametiti, i nazalost, TI upravljaju Srbijom.

Kada je objavljena vest o novoj uceni dss-a ds-u postavio sam komentar na B92 (koji je, naravno, bio iscenzurisan):
Ko sa djavolom tikve sadi o glavu mu se obije, samo bi jos i dodao, kako sejes tako zanjes, a mi sejemo CRNO!

Adjeu
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 10:17 29.01.2008

Re: Metod ala Rumunija

milane rakicu, ostavljam vas komentar kao primer kako ne treba komentarisati. nema razloga da se poziva na nasilje, rumunski metod nije bio ni dobar ni posten, a ni do kraja efikasan, ako cemo pravo.
nema dobrog nasilja.
molim vas da ne komentarisete u tom smeru.
Milan Rakić Milan Rakić 10:52 29.01.2008

Re: Metod ala Rumunija

Postovana Biljana,

Hvala vam sto mi se licno obracate ali ja sam izrazio licni gnev, bes, osecanje beznadja, zato sto Srbija ide u pravcu jednosmerne ulice iz koje sam mislio da je izasla, navedenog datuma. Ko me zna licno, i ko cita moje (povremene) komentare moze shvatiti, da nisam ratoborna osoba, naprotiv. Ja ne pozivam na nasilje vec sam izneo moje misljenje kako smatram da je trebalo uraditi navedenog datuma (a ubedjen sam da veliki broj ljudi deli moje misljenje).

Da imam mogucnost, priupitao bih Slavka Curuviju (RIP), Zorana DJindjica (RIP) ili pak mog komsiju (RIP) iz Nisa sta misle, ali nazalost ne mogu, jer nisu medju nama. Zasto? Zbog gore pomenutog, jer se te snage vracaju, polako, na zadnja vrata, a tadic dozvoljava da ga vk u zdrav mozak hebe i vrti oko malog prsta; vk pritom izjavljujuci kako ne vidi da su predstojeci izbori sudbonosni i da ne misli da bi dolazak nikolica pogubno uticao na srbiju (vec sam to komentarisao na B92).

Ja se izvinjavam ako je moje misljenje, moj stav, kod pojedinih ostavio utisak ratobornosti, no ako nije, vas komentar da on
Biljana Srbljanović
poziva na nasilje...
sigurno moze navesti pojedine medije koji pojedine ucesnice ovog blog-a nazivaju bolesnicama; ucesnice koje doprinose Srbiji i imenu Srbije u svetu daleko vise od vladajuce garniture.

Ovog puta necu zavrsiti komentar sa Adjeu vec citatom iz moje omiljene simfonije, citatom protiv koje se, svom snagom, vladajuca garnitura bori (ko shvati, shvatice, ko ne shvati, onda nista).

Freude, schöner Götterfunken,
Tochter aus Elysium!
Wir betreten feuertrunken,
Himmlische, Dein Heiligtum.



P.S.
Ime mi je Milan Rakić
man ray loves me man ray loves me 11:05 29.01.2008

Re: Metod ala Rumunija

nema dobrog nasilja.

With all due respect, pada mi na pamet nekoliko kontraprimera:
Americki gradjanski rat, borba Cehoslovacke, Poljske i Madjarske protiv SSSR, WW2 i sl.
Ja shvatam Lennonov poziv za mir u ovom stilu - da, uvek smo ratovali, ali sada smo valjda svesni, sada smo evoluirali pa ne moramo vise da se oslanjamo na zivotinjske instinkte. Medjutim, potrebno je da svi evoluiraju da bi takav sistem bio uspesan. Ako imate jednog kao sto je Toma Nikolic, back to barracks.
ceda_urosevic ceda_urosevic 11:12 29.01.2008

Re: Metod ala Rumunija

Ne slazem se. Kontraprimeri koje navodis su ratovi. Ne vidim kako rat moze biti kontraprimer za opovrgavanje stava nema dobrog nasilja?
Kako zloupotreba sile uperena protiv nekoga (pojedinacno ili grupno) u cilju njegovog/njenog/njihovog povredjivanja ili unistenja moze da bude dobro?
man ray loves me man ray loves me 11:19 29.01.2008

Re: Metod ala Rumunija

Zato sto rat afirmise vrednost koja je neophodna za dalji napredak drustva (borba protiv robovlasnika, komunizma, fasizma).
Mali Che Mali Che 11:19 29.01.2008

Re: Metod ala Rumunija

Bravo Milane,

Dijagnoza stanja svesti preostalih gradjana devastirane nam zemlje (ne samo materijalno, vec vise moralno i duhovno) nije nimalo pozitivna.
Jedini spas je obrazovno-ekonomsko-kulturna revolucija metodom ala Romania.

Potpuno podrzavam svako slovo koje ste napisali u prethodna dva komentara. Naravno, figurativno, necemo implementaciju :)

101% podrska Biljani, za doprinos koji daje osvescivanju dela pucanstva nam u matici a i rasejanju.


Mitar





ceda_urosevic ceda_urosevic 11:25 29.01.2008

Re: Metod ala Rumunija

Postoje i drugi nacini da se afirmisu vrednosti u drustvu, one spadaju u dobro.
Rat i nasilje ne mogu da se podvedu pod dobro, koliko god da su uticale na afirmaciju novih vrednosti. Nove vrednosti koje su nastale kao posledica rata i nasilja nad nekim, za mene ne mogu biti dobro.

I dalje ne vidim kako organizovana destrukcija ljudi, prirode i ljudskih tvorevina moze da bude dobro.
Milan Rakić Milan Rakić 11:26 29.01.2008

Re: Metod ala Rumunija

Čisto da razjasnimo ko poziva na nasilje.





EDIT:
Slika vk.
man ray loves me man ray loves me 11:31 29.01.2008

Re: Metod ala Rumunija

Postoje i drugi nacini da se afirmisu vrednosti u drustvu, one spadaju u dobro.

Ne postoje, bas u tome je stvar. (To je uspelo samo Gandiju.) Ako je cena da pogine 20 miliona ljudi da bi se sprecio Hitler, to je cena. Alternativa je da se prihvati fasizam kao novi nacin zivota.
ceda_urosevic ceda_urosevic 11:36 29.01.2008

Re: Metod ala Rumunija

Nije jedino resenje! Hoces da kazes da je dobro sto je poginulo 20 mil ljudi? (ok, znam, ti kazes - dobro je sto je sprecen Hitler) Da je ta cena ok, ako je cilj da se svrgne Hitler? Nije postojao neki drugi nacin?
Ne postoji drugi nacin ni danas posle te uzasne cene koju su platili ti ljudi? Nisi u pravu i mislim da dokazujes da, kao ljudi, nista nismo naucili. Nasilje nije dobro niti ce ikada biti.
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 11:38 29.01.2008

Re: Metod ala Rumunija

e, o, rucna!
dosta frljanja milionima mrtvih i rezonovanja u korist nasilja.
prvo molim.
posle brisem, ok?

to su moja pravila, pa nek i nisam u pravu.

nasilje nije resenje ni za sta. cak i kad ovaj coveculjak iz kante za djubre vuce ruku na par samara, da mu usi zuje i da se pita sledeci put kad se popne na kutiju da dohvati tastaturu, ipak te se zelje treba stideti.

molim da uvazite moje pacifisticke stavove.
ceda_urosevic ceda_urosevic 11:43 29.01.2008

Re: Metod ala Rumunija

Biljana Srbljanović
dosta frljanja milionima mrtvih i rezonovanja u korist nasilja.


Couldn't agree more.
O tome i raspravljam sa MRLM.
man ray loves me man ray loves me 11:46 29.01.2008

Re: Metod ala Rumunija

Nije jedino resenje! Hoces da kazes da je dobro sto je poginulo 20 mil ljudi? Nije postojao neki drugi nacin?

Ne kazem da je dobro, what do you think I am? Kazem da je bilo neizbezno. Ja ne vidim drugi nacin, a ni Churchill ga nije video cim je poslao toliko ljudi u rat. Sta ti predlazes kao drugi nacin?
Danas, posle Vijetnama i hipi pokreta, nismo vise isti ljudi - niko od nas nije spreman da ode licno u rat i da pogine. Rezultat toga je sto klizimo u totalitarizam kome nemamo nacina da se odupremo.
Ne pozivam na nasilje. Evo ja prva nisam spremna da pocinim bilo kakvo nasilje.
ceda_urosevic ceda_urosevic 11:51 29.01.2008

Re: Metod ala Rumunija

E, izbacice nas Biljana. Ubedjen sam da je bilo pametnijih od Cercila, kao i da je Vijetnam mogao biti izbegnut. Ja preedlazem nenasilje. Uvek i svuda. Nasilje treba izbaciti kao opciju. Trebalo je izbaciti onda, treba sad, treba ubuduce. Ne nasilje. ajde da zavrsavamo, kazem, opomenuti smo.
man ray loves me man ray loves me 12:32 29.01.2008

Re: Metod ala Rumunija

I agree.
dragan7557 dragan7557 16:28 29.01.2008

Re: Metod ala Rumunija

Milan Rakić
Čisto da razjasnimo ko poziva na nasilje. Nažalost, nisam mogao da nađem sliku našeg vk.



Stavi onu sa trandžarom (puščetinom) preko ruke.
tinaaa tinaaa 11:01 29.01.2008

sloboda medija?

Evo i nekog neutralnog ko je detaljno propratio i ovaj i prethodni vas blog. I vi govorite o slobodi medija? Pa izbrisali ste brdo tudjih komentara, kritickih ali korektnih, a takodje i svojih ekstremistickih, krajnje histericnih, uz to zlonamernih, tendecioznih a potpuno nasumicnih. To sto vi demonstrirate na blogu a vasa pratnja naziva hrabroscu, samo je drskost osobe koja ne moze da se kreativno dovrsi u svom poslu pa bira politiku kao najprljaviji teren za praznjenje.
Hajde, hrabra Biljana! Brisite!
ceda_urosevic ceda_urosevic 11:04 29.01.2008

Re: sloboda medija?

Tinaaa, mislim da si pogresila sajt. Na www.press.co.yu treba da ostavis svoj komentar odozgo.
Tamo ga sigurno nece niko obrisati.
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 11:07 29.01.2008

Re: sloboda medija?

tinaa, vidim da ste se registrovli da biste me vredjali.
a kada ukidam pravo ljudima da me na mom blogu vredjaju, onda je to cenzura.
ako imate nesto da kazete na temu, ali da nije ni vredjanje, ni laganje, ni vulgarno, ni glupo, a ni dosadno,
vi izvolite.
ako ne, hvala na paznji.
Spiridon Spiridon 11:29 29.01.2008

Re: sloboda medija?

samo je drskost osobe koja ne moze da se kreativno dovrsi u svom poslu pa bira politiku kao najprljaviji teren za praznjenje.


ovo moze da se upotrebi kao uvreda za svakog ko se ne bavi profesionalno politikom ali ga "ne boli uvo" za ono sto se desava u njegovoj zemlji.

Tina, da li ovako "energicne i ostre" komentare ostavljate i tamo odakle dolazi realno zlo po ovu napacenu zemlju (sajt radikalne stranke, kurir, velja.ilic@yahoo.com ...)?

Pitanje je samo na koju stranu su okrenuta koplja

tinaaa tinaaa 11:37 29.01.2008

los primer

eto kako lose uticete na mene!
los primer sam ja!
i ove uvrede koje sam vam napisala!
i bas se stidim zbog toga.
ali vi zaista umete da izvucete svu strast iz coveka - nazalost i onu najprljaviju.
samo ne razumem kako onda i svojim protivnicima ne dozvoljavate tu istu prljavu strast? hocete u politiku? pa to je prljava igra i pristajete na nju po automatizmu.
ja moram da se izvinim zbog uvredljivih reci, jer ako se klonim politike, moram da se klonim i tih prljavih strasti.
dakle, izvinite zbog uvrede za profesionalizam.
adam weisphaut adam weisphaut 11:40 29.01.2008

Re: sloboda medija?

Evo i nekog neutralnog

To je neka samoproklomovana neutralnost ?
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 11:41 29.01.2008

Re: los primer

tina, dovidjenja. lepo sam vas zamolila, vi to ne postujete, zato sam primorana da vas iskljucim iz dalje diskusije.
sto je dobro i za vas, da vam vise ne budim "prljave strasti".


take care.
adam weisphaut adam weisphaut 11:44 29.01.2008

Re: los primer

los primer sam ja!

I ja bih rekao

i bas se stidim zbog toga.


Bas ne verujem

ali vi zaista umete da izvucete svu strast iz coveka - nazalost i onu najprljaviju.


Isplivala bi ona vec na povrsinu bez dodatnnih stimulansa, dount vori.



samo ne razumem kako onda i svojim protivnicima ne dozvoljavate tu istu prljavu strast?


If fighting we're forced to, then fighting we must.
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 11:48 29.01.2008

Re: los primer

molim da zaustavite dalju diskusiju sa komentatorkom tinaa
komentatorka je udaljena sa ove teme, a i ima opasan pogled. u svakom slucaju, nije u mogucnosti da vam odgovara. dok se ne klonira, po obicaju. ali to je posao za moda.


Supermod Supermod 14:13 29.01.2008

objasnjenje

Milorad Pavicev
Da li biste bili ljubazni da objasnite zbog cega ste uklonili sa bloga izvesnu Mariju1984 i da li ta devojka govori istinu?/quote]


Moderacija je banovala i brisala korisnika "Marija1984" jer je u pitanju klon banovanog nicka, sto ce i ubuduce biti radjeno.
Supermod Supermod 14:19 29.01.2008

obavestenje

Milorad Pavicev


i ovaj korisnik je banovan, jer je u pitanju klon - osnovni korisnik je poslao sam sebi pozivnicu da bi se klonirao i time je takodje izgubio pravo ucestvovanja na Blogu B92.
meda1970 meda1970 11:36 29.01.2008

Draga Biljana...

...chitajuci chlanak o vama u ovim novinama...iskreno, uplasio sam se...
...razgovarajuci sa "nashom" dijasporom u Parizu zakljuchio sam da ima "radikalnijih" i od samih "radikala" (uglavnom starija populacija)...svet je mali...ljudi se prepoznaju i u metrou...

Iskreno se nadam da naimenovana "zuta shtampa" ne izlazi ovde, da se ne seje mrznja...

...josh mi pade napamet, koliko chovek mora da bude placen da bi pozvao na linch...neka mu Bog oprosti...

a Vas neka chuva...

Sve naj


D.M.
Filip Knežić Filip Knežić 11:39 29.01.2008

Lično pitanje

Biljana, ako ti nije problem da mi odgovoriš da li je tačno da si se rodila u Stokholmu? Hvala
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 11:42 29.01.2008

Re: Lično pitanje

nisam.
a sada da se vratimo na temu.
tema nisam ni ja ni moje mesto rodjenja, ok?
Filip Knežić Filip Knežić 11:45 29.01.2008

Re: Lično pitanje

Nema problema...i hvala
Taska Dana Taska Dana 11:54 29.01.2008

Nasilje ce biti pobedjeno

onda kad se jednom ustolici civilizovana vlast.

Postoje zemlje u kojima je nasilje dovedeno na neke minimume...to jest onoliko koliko je moguce vaspitati coveka u tom smislu.
Kad je politika u pitanju i njene metode...civilizovane vlasti mogu konflikte resavati na miran nacin. VELIKA TACKA.
ceda_urosevic ceda_urosevic 12:00 29.01.2008

Malo iz proglasa o slobodi medija

Sloboda medija se ne donosi, niti štiti zakonom, ona je civilizacijsko dostignuće za koje je odgovoran svaki građanin koji teži demokratiji.

Slobodu medija mogu ograničiti i poslenici u medijima.To je najopasnije, jer dugoročno slabi izvorne potrebe svakog medija za autonomijom. Tako mediji postaju ekonomske jedinke koje proizvode informacije, onako kako se proizvodi bilo koja druga roba. Istovremeno, mediji postaju potrošna roba za politiku, ekonomiju, kulturu



Jasno je na koga lici.
Meni je ipak najzanimljivije sto se u Srbiji toliko odomacilo malopre pomenuto nasilje u svim oblicima, pa i ovo u stampi koje se horski proizvodi nad neistomisljenicima, da je svako (BS odavno) izgubio svaku ideju da postupi kako bi trebalo postupiti. Kako bi postupio svaki normalan covek koji je uvredjen preko medija.

Podnosenjem krivicne prijave za klevetu. Tako bi to uradili u kulturnom svetu, ako bi se, nekim ludim slucajem, incident ove vrste dogodio.

E, a kad to kazes ovde, onda otvoris Kurirovu kutiju iz koje iskoce pitanja o slobodi i nezavisnosti: sudstva, tuzilastva, policije i redjaj dalje bilo kojim redosledom.

Nema ni slobode medija ni slobode nama, bez slobodne i demokratske drzave koju predstavlja postena i demokratska vlast, koja dalje, daje potporu i podstrek razvijanju slobodnog, otvorenog i demokratskog drustva.

Ne zavaravajmo se, niti zivimo u demokratskoj drzavi (tj. nemamo demokratsku vlast) niti nam je drustvo demokraticno. Ne postuju se demokratske tekovine, ne govori se o vrednostima, lazi i uvrede, klevete i izmisljotine, konstruisane price i uvidjaji, to je nasa stvarnost.
noob noob 12:15 29.01.2008

Srbija i sloboda misljena

Srpsko drustvo jednostavno nema kulturu slobodnog izrazavanja vlastitog misljenja.
I prihvatanja tudjeg misljenja ma kakvo bilo, dok ne vredja i ne poziva na rasno, versko ili bilo kakvo nasilje. Ali u svemu ovome postoji jedan fenomen.
Ako na inernet nasilnike reagujete blago, ako pokusavate da budete popustljivi, nasilnici to ne dozivljavaju kao vasu vrlinu, vec kao vasu slabost. Cak ponekad i administratori sajtova upadnu u zamku samocenzure, jer pristupaju problemu "internet " nasilnika sa "normalnog" stanovista. A postizu upravo suprotan efekat, jer nasilnici to dozivljavaju kao svoju pobedu i poraz slobode izrazavanja misljenja. I kidisu jos zesce! Imam poznanike koji odrzavaju sajt o lokalnoj politici, i sve je bilo ok dok ga google nije izbacio na prvu stranu rezultata pretrage za neke "vruce" reci. To sto su oni preziveli ne bi ni neprijatelju pozeleo. Toliko uvreda, nipodostavanja i pretnji smrcu da su jednostavno blokirali mogucnost komentarisanja ( prvo su blokirali IP adrese ali se nasilnici vracaju sa drugih IP ). Cak i ja dobijam ( na njihov mail ) pretnje da ce me "nasekirati" sekiricom iza ugla, mada nemam veze sa sajtom....

P.S. primer autocenzure. Zasto vise nije Querijin blog medju "lako dostupnim" ? Da li je i administracija B92 bloga podlegla autocenzuri ?
Colin_bgd Colin_bgd 12:43 29.01.2008

sta ce nasoj drzavi sloboda medija?

U svim zapadnim, demokratskim zemljama tacno se znaju ko su vlasnici medija, ko su vlasnici stampe. Zna se koju partiju koji list podrzava. I politicka borba se odvija preko medija. Postoji i BBC za koga se stvarno moze reci da je neutralan i da je javni servis, ali ostali mediji su uglavnom na neki nacin "podeljeni".

I u tim zapadnim medijima postoje tzv. "placenici", tj. ljudi koji pisu po narudzbi i to protiv jedne politcke opcije, a korist druge. Ali retko se mogu sresti takvi koje bih ja nazvao "besni psi" koji redovno, svakodnevno, razulareno unistavaju ljudske zivote, kao u srpskim medijima. Ti koji napadaju uvek nisko, uvek perfidno, sa gomilom lazi "koje svi znaju", vulgarno, bezobrazno, jednostavno neljudski, oni se pojavljuju samo tamo gde drzava ne vodi ama bas nikakvog racuna o drustvu.

Vratimo se opet na BBC. On jeste drzavno vlasnistvo i kao takvo zaista sluzi drustvu (da ne kazem narodu). Ali drzava kontrolise i rad ostalih privatnih medija u tom smislu da postoje zakoni kojih se svi moraju pridrzavati i koji definisu neki minimum civilizacijskih tekovina u okviru kojih se medijsko-politicka utakmica moze da vodi. Bez obzira na nas (urodjeni ili steceni) cinizam, dobra drzava to cini upravo iz brige prema drustvu. Prosecan englez, francuz, nemac, amerikanac ili bilo ko drugi nije nista bolji nego prosecan srbin. Svi su podlozni uticaju zute i lake stampe. Ali nivo postoji i to odredjuje i kontrolise drzava. Stvari nisu time idealizovane niti idealne u praksi, ali se o tome vodi racuna.

Kod nas je situacija dijametralno suprotna po manje-vise svim pitanjima. Prvo, drzava nije servis gradjana i drustva, nego kvazi-organizam koju samo interesuje njeno opstajanje i prezivljavanje u izvornoj formi (cc. 1830. i neka) i koja se opire vekovima bilo kakvoj promeni i modernizaciji, a nedajboze hvatanje u korak sa ostalim evropskim drzavama. Pa prema tome, drzava i kroz svoju oficijelni medij RTS, a i kroz svoja nezvanicna glasila (popunite sami) jedini cilj koji propagira je unistenje (ne retko i fizicko) onih za koje smatra da je mogu pomeriti iz tog statusa-quo.

Uticaj tih gajenih, a besnih medija na drustvo (i direktan i indirektan) je sa stanovista takve drzave povoljan jer i direktnom propagandom i zaludjivanjem mase se postize anestetizacija drustva koje postaje neosetljivo na sve i svasta, a kako vreme prolazi ta granica neosetljivosti se pomera, pa imamo sve brutalnije napise, slike, "analize" i analiticare, i tako dalje, da se pojavljuju po novinama. Posto je sve to drzavni projekat, pa se "ima" iz budzeta, mogu novine da se dele i za dva dinara, pa i narod sit i ovce na broju, a i drzava (ili "drzava" u slucaju Srbije), nema mnogo dodatnog posla da bi samu sebe i opravdala i odrzavala u jednom nepromenjenom, ali u sustini u potpunosti mutiranom stanju.

Dokle ce to da traje, videcemo. Kad god pomislimo da ne moze gore, ono se ispostavi da moze i to jos kako. Ja licno mislim da je cela stvar oko Srbije trenutno, kako je nekako "prevariti" da pristupi Evropskoj Uniji i da ce onda iznutra, kao deo sistema, biti lakse da se dovede u red, ukoliko je vec bilo nemoguce to uciniti pre pristupa. Koliko ce to sve da traje, naravno, niko ne zna. Ali je ovaj "plan" (ako zaista jeste takav) je po meni najrealniji i mozda i jedini moguci nacin da se stvari kod nas sustinski promene...
ceda_urosevic ceda_urosevic 13:55 29.01.2008

Re: sta ce nasoj drzavi sloboda medija?

Coline, da preteknem lektorku:
Colin_bgd
englez, francuz, nemac, amerikanac ili bilo ko drugi nije nista bolji nego prosecan srbin
Sve velikim slovom...
Od celog komentara, samo to bode oci (izvinjavam se svima kojima je "ovo" nebitno)....
pozdrav
Lektorka Lektorka 15:06 29.01.2008

Re: sta ce nasoj drzavi sloboda medija?

ceda_urosevic
Coline, da preteknem lektorku:
Colin_bgd
englez, francuz, nemac, amerikanac ili bilo ko drugi nije nista bolji nego prosecan srbin
Sve velikim slovom...
Od celog komentara, samo to bode oci (izvinjavam se svima kojima je "ovo" nebitno)....
pozdrav

ih bre, cedo! opet moram da pricam da po blogu ne lektorisem?
imalo bi sta jos da se nadje, brzo si ti odustao, samo da znas (a colin_bgd da se ne ljuti). :)
ali mi je ovde bitnije kako ljudi misle nego kako pisu, dokle god su razumljivi.
u tom smislu poz obojici
ceda_urosevic ceda_urosevic 15:58 29.01.2008

Re: sta ce nasoj drzavi sloboda medija?

Lektorka
ali mi je ovde bitnije kako ljudi misle nego kako pisu, dokle god su razumljivi.

u potpunosti se slazem :) pozzz
niki m niki m 14:03 29.01.2008

Usput, gradjane zanima i šta je ministar

radio u službenom terenskom vozilu u ponoć u blizini lovišta,


Da li vi zaista ne razumete sta ste i kako juce napisali? Da li je moguce da neko sa inteligencijom koju vi imate nece da pretpostavi kakvi ce sve komentari da uslede ispod vaseg jucerasnjeg bloga?
ceda_urosevic ceda_urosevic 14:06 29.01.2008

Re: Usput, gradjane zanima i šta je minist

Pa sta sad, ako znamo negativne i nicim izazvane komentare koji ce uslediti, ne trebamo postavljati bilo kakva pitanja? Koliko ja znam, to se zove konformizam ili po srpski - nemanje muda da ne prihvatis da te neko pravi idiotom.
Izvinjavam se na recniku.
pidola pidola 16:08 29.01.2008

Re: Usput, gradjane zanima i šta je minist


Da li vi zaista ne razumete sta ste i kako juce napisali? Da li je moguce da neko sa inteligencijom koju vi imate nece da pretpostavi kakvi ce sve komentari da uslede ispod vaseg jucerasnjeg bloga?

a da li ti zaista razumes sta je napisala?
da li si zaista procitao sta je napisala?
ili si vec unapred imao neku svoju sliku?

rekla je da mu zeli brz oporavak,da rekla je da joj je zao sto se nesreca desila.
sto je sasvim normalno,kako svaka,u glavi zdrava osoba razmislja.
cak je naglasila i vise puta,to verujem da je za one koji vade iz kontesta,koji citaju pokvarenim ocima,da ipak mogu da vide,ako im namerno koji put promakne.
pitala je samo gde je istina,koja je istina,da li je istina i zasto se krije.
koliko sam video i komentari su isli samo tim putem,svako skretanje na zdravstveno stanje bilo je zaustavljeno od autorke i receno da to nije tema.

a tekstovi u ovakvim "novinama",od ovakvih "novinara",ne spadaju vise ni u bezobrazluk,prostakluk,vise su opasni.
jednog dana cemo i mi valjda postati normalna drzava,pa ce novinari ovakvog kvaliteta jedino moci da prodaju kokice,mala,srednja,velika kesa.
Knez Miskin Knez Miskin 14:33 29.01.2008

IDIOT

Draga Biljana,

Na Vašem prethodnom blogu ostavio sam 1(jedan) komentar. Želeo sam da proverim i podelim svoje mišljenje. Danas vidim da je on obrisan.

Pazite, nisam baš pravi Knez Miškin, a ipak, moram da Vam postavim dva idiotska pitanja:

1. Zašto se sa vašeg bloga brišu komentari bez ružnih reči & slika, koji se Vama ili nekom drugom ne dopadaju ?
2. Ako to niste uradili Vi, ko je onda ?

Govorite stalno o odgovornosti, i prosto neverovatno doveli ste me u sumnju, pa hajde da rešimo dilemu.

Ako čak i ne odgovorite, ili se i ovo obriše, to će svakako biti odgovor na moje dileme.




Supermod Supermod 16:24 29.01.2008

objasnjenje

Knez Miskin
Draga Biljana, Na Vašem prethodnom blogu ostavio sam 1(jedan) komentar. Želeo sam da proverim i podelim svoje mišljenje. Danas vidim da je on obrisan. Pazite, nisam baš pravi Knez Miškin, a ipak, moram da Vam postavim dva idiotska pitanja:1. Zašto se sa vašeg bloga brišu komentari bez ružnih reči & slika, koji se Vama ili nekom drugom ne dopadaju ?2. Ako to niste uradili Vi, ko je onda ?Govorite stalno o odgovornosti, i prosto neverovatno doveli ste me u sumnju, pa hajde da rešimo dilemu.Ako čak i ne odgovorite, ili se i ovo obriše, to će svakako biti odgovor na moje dileme.



Vas komentar je obrisala moderacija. Kada je bio obrisan komentar u kome je jedan korisnik zapoceo temu o drugom blogu i autoru koji ga je otvorio, brisanjem tog komentara ("Moguci odgovor broj dva" otpalo je 18 replika medju kojima i Vasa. Nije nuzno da ste se nadovezali na taj prvi komentar, dovoljno je da ste ishli na opciju "odgovori" prethodnom, koja Vas komentar belezila kao repliku na obrisani.
ceda_urosevic ceda_urosevic 16:27 29.01.2008

Re: objasnjenje

Supermod
u kome je jedan korisnik zapoceo temu o drugom blogu i autoru koji ga je otvorio


Nemojte tako neodredjeno - taj sam. Da zna Miskin koga da ganja.
Knez Miskin Knez Miskin 18:12 29.01.2008

Re: objasnjenje

Dragi Čedo,

Neću ja nikoga ganjati, to nikada u smislu koji si ti naznačio nisam radio. A kako vidim ti dobro ganjaš one koji ne pišu po tvojim formulama.

Ostaje mi vrlo gorak ukus. Mislim ono što će svaki normalan čovek pomisliti, kad mu obrišu drugačije mišljenje: Bojim se da mudrom KONTROLOM postova, neko pokušava da nametne svoje mišljenje.

Idiotski iskreno i ukratko, Biljana je BILA najveći razlog zbog čega sam verovao LDP-u. Moju zvezdu je sada zasenio ceda_urosevic.

I na kraju, Dragi Čedo, verovatno ćeš ponovo naći da ovaj post nema veze sa temom i da ćeš ga ponovo obrisati.

Obrisao ga ti ili ne ja ću svakako naći svoj odgovor. Možda će moj odgovor biti i tvoj.

NE MOGU DA VERUJEM DA JE BILJANA PRISTALA NA OVU VRSTU CENZURE.





Strmoglavi badža Strmoglavi badža 15:07 29.01.2008

Mujo bolan, koji su naši?!


Biljana i ostali blogeri,
Ldp mi je veoma bliska opcija, kao i ljute papričice uz ručak.
Ponekad mi padnu teško na želudac, a najčešće prijaju da svarim srpsku realnost.
Dss mi je samo user friendly verzija Srs-a. Manje luka i masti ali opet nezdravo.
Ds mi takodje miriše malo..čudno. Ova riba smrdi od repa.
Znači nisam sa druge strane one motke.

Na intelektualnu provokaciju Biljane usledio je očekivani i primitivni odgovor.
Šta ste drugo očekivali?
Po meni nema sumnje da je jučerašnji blog bio provokacija. A neki blogeri jedva dočekali.
Kad bi svi bilo toliko agresivni u borbi za svoja uverenja, izbio bi gradjanski rat.
Teško ćete preći 10% sa tako ekstremističkim stavovima.
Može to i na pametniji, duhovitiji način.

Iskreno vaš,
Strmoglavi
iztok iztok 15:57 29.01.2008

Re: Mujo bolan, koji su naši?!

Ovo potpisujem, a Biljani i dodajem,
Tvoj jucerasnji text Biljana bio je u najmanju ruku skandalozan. Pre svega i na prvom mestu budi covek pa tek onda aktivista svoje stranke. Ne pretvaraj se u njih svojom mrznjom.
ceda_urosevic ceda_urosevic 16:11 29.01.2008

Re: Mujo bolan, koji su naši?!

Ovo nesto simptomaticno danas... 'alo iztok i drugari, sve to moze, samo na on line izdanjima ovog smeca koje se prodaje za dinar, dva po Srbiji.
Da ne naslucujem odgovor (koji je, pretpostavljam poput komentara) pitao bih te:

Sta je to skandalozno u pitanjima postavljenim ovde? I odakle ti pravo (sem ako se ne izliva iz tankera na kome pise ego trip) da bilo koga pozivas da prvo bude covek?
Sta kao ti si dovoljno covek da primetis da neko drugi nije?
Ti znas ko su oni nabijeni mrznjom, dok se iz tebe izliva ljubav preko naslovnica Pressa Kurira i ostalih?

Ne trudi se da odgovoris, sve mi je jasno. Datum registracije: malopre. Posto si ovladao registrovanjem, malo se potrudi pre nego sto skucas jos jedan komentar.
iztok iztok 16:42 29.01.2008

Re: Mujo bolan, koji su naši?!

Apsolutno je neverovatno da ni na jednom foruku u Srbiji ne mozes da napises ni jednu rec da se ne pojave likovi koji u fazonu najgorih komunisticko/fasistickih policijskih dousnika ne pocnu da vrse provere zasto tako mislis kako mislis. Aha malopre se registrovao , mora da je Jocic licno... Mozda je klon tamo one budale koju smo juce banovali...sada bih ja trebao da odgovorim" aha a sta ti doje onaj Urosevic koji je bio neki bitan cova u SM fasistickoj stranci onomad".
Ne stvaraj i ne trazi neprijatelje tamo gde ih nema. Skandalozno je jer mi se gadi da neko napada coveka koji trenutno ne moze da se brani pa makar on bio i "ministar policije koji obija trafike". Ova agresivnost drage nam Biljane i ostalih u LDP povremeno podseca na one protiv kojih se borimo. Na stranu sada sto vecina njih 90te nije bilo na istom koloseku na kome smo bili ostali ( sto istina moze da pomalo obajsni agresivnost) nama je cilj da valjda pridobijemo neutralne za "nasu stvar" tj LDP/DS/LDSV ... Ovakvim gadostima to nedcemo. I urosevicu ( bese ono sa Kosova onaj Urosevic SM pajac?) ne vredjaj se ako neko treba da se vredja onda je to Biljana jer se njoj obracam a ona ce valjda da oprosti.
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 16:48 29.01.2008

Re: Mujo bolan, koji su naši?!

iztok, sta je skandalozno u mom tekstu?
ako oze konkretno i bez etiketa?
iztok iztok 17:03 29.01.2008

Re: Mujo bolan, koji su naši?!

Ok Biljka ovo su tvoja pitanja
Evo i odgovora koje ti "ministar policije koji obija trafike" moize dati:
Kojom brzinom je vozio ministar? / Onom kojoj vozi 99% stanovnistva u Srbiji.

Gde je išao, u kakvoj pratnji i zašto? /That is not your business. This is free country.

Da li je zaista udario u psa? / Ne verujem da osteceni zna.

Kakva su saznanja stručnjaka? Sacekaj da vidimo. Most se u Minneapolisu sruso pre pola godine jos cekamo saznanja strucnjaka.

Kakve su procene veštaka? Vidi proslo pitanje.

Šta o tome javnost Srbije mora da zna? Ono sto nam objavi vlada a s obzirom da je u pitanju vlada Voje Mussavog verovatno necemo nista saznati


Skandalozno je da u trenucim da se neko bori za zivot pa makar bio i Ministar lopov trebamo imati malo ljudksosti da ga pustimo da se izbri za najvazniju stvar na svetu. Pitanja poput sta je radio i gde je isao su izvini ali moram reci debilna, jer gde si ti bilsa juce; aha sta si radila?!
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 17:12 29.01.2008

Re: Mujo bolan, koji su naši?!

izvinite iztok, nekoliko pojasnjejnja. ime mi nije biljka. zatim nisam debil. potom, nisam u drzavnoj sluzbi, nisam ministar koga placaju gradjani.
zatim, nisam ministar koji je nadlezan za bezbednost saobracaja, a u godini u kojoj je skoro hiljadu ljudi poginulo zbog nedostatka istog na nasim putevima.
nisam se vozila drzavnim sluzbenim vozilom i ucestvovala u saobracajnoj nesreci. zato pitanje gde sam ja bila juce i sta sam radila nije od drustvene vaznosti.
ipak, i da ste vi u pravu i da su moja pitanja debilna, ne razumem i dalje zasto su skandalozna, krvozedna i sl.
ako zelite i to da mi objasnite, pokusajte da kazete nesto bez vredjanja. ako umete.
Igor Mihaljevic Igor Mihaljevic 16:00 29.01.2008

Alan Ford

najboljeg srpskog ministra policije od Bože Maršićanina naovamo

"Agente Rock, ovaj je zacijelo poludio.... ima li lijeccnika u blizini ?"


PS
Mislim da je zdravstveno stanje autora daleko ugrozzenije od ministrovog.
doktorka doktorka 17:16 29.01.2008

Citam ovo

. i ne mogu da verujem:

JOČIĆEV SPASILAC
Kurir objavljuje ispovest Zorana leksića, čoveka koji je pritekao pomoć teško povređenom inistru unutrašnjih poslova

BEOGRAD - Zoran Aleksić, direktor firme „Etigraf“ iz Vranja, inače apsolvent medicine, koji je prvi došao u pomoć teško stradalom ministru policije Draganu Jočiću, u ispovesti za Kurir prepričava šta se sve događalo kobne večeri na autoputu kod Velike Plane.
Da se na drumu desilo nešto čudno, Zoran je primetio kad su o pod njegovog automobila počeli da udaraju delovi polupanog vozila. Odmah je prikočio i parkirao automobil u zaustavnoj traci, a potom pretrčao na drugu stranu autoputa, koji je bio pun tragova krvi. Kad je došao do ministrovog prevrnutog vozila, u prvi mah mu se učinilo kao da je na njega pala bomba. Auto je bio bez vozačevih vrata, bez šoferšajbne i bez haube.
Kad ste prišli prevrnutom džipu, šta ste prvo uočili?
- Tokom prvih nekoliko minuta, uopšte nisam ni bio svestan da je u pitanju džip. Prišao sam vozilu sa strane ministra Jočića, ali ga uopšte nisam prepoznao. Lice mu je bilo okrvavljeno. Učinilo mi se da mu iz levog uva curi krv. Obrisao sam je i, na svu sreću, pokazalo se da to nije bila krv iz uveta, nego iz posekotine iznad njega.
U kakvom ste ga položaju zatekli?
- Sedeo je pomalo sklupčan. Glava mu je bila na polustubu na kojem se zatvaraju vrata vozila. Izgledao je izmučeno. Pogledali smo se. Pokušao je nešto da kaže, ali sam ga zamolio da ne govori. Opipao sam mu sve vitalne delove tela i puls. Kad sam video da nema ozbiljnijeg krvarenja iz otvorenih rana, upitao sam: „Ko ste vi?“ Odgovor je bio kratak i tih: „Ministar Jočić“.
Kako ste odreagovali?
- Lagano sam namestio ministrovu glavu u bolji položaj. On me uz to zamolio da ga izvučem iz slupanog vozila. Objasnio sam mu da bi to u tom momentu bilo rizično. Pošto sam već od prvog momenta shvatio da je njegov vozač u boljem stanju, tada sam obratio pažnju i na njega i video da delimično leži na levoj ministrovoj ruci i da je nepomičan. Opipao sam i njemu puls i uverio se da će s njim biti sve u redu.
Kako su se stvari dalje razvijale? Da li ste na autoputu bili sami?
- Još dok sam dolazio, video sam da je oko smrskanog džipa okupljeno desetak posmatrača, ali da se niko ne usuđuje da priđe bliže. Čim sam video kako stvari stoje, zamolio sam sve radoznalce da se udalje dvadesetak metara. Nikome nisam rekao da je u vozilu povređeni ministar Jočić.
Da li je Jočić gubio svest?
- Nije, ni za trenutak. Pitao sam ga: „Kako se osećate, je li vam muka?“. On je uzvratio: „Izdržaću. Ne osećam noge, ni jednu ruku“. Potom me ponovo zamolio da ga izvučem iz džipa. Rekao sam mu da još nije trenutak.
O kojoj ruci se radilo?
- Nije osećao levu ruku, koja mu je bila ispod Damnjanovića. Desna je bila u redu. Opipao sam mu obe noge. Tada sam uočio pušku, čiji je kundak bio na podu automobila, a cev u visini ministrove leve plećke. Pogledao sam bolje i video da mu je vrh cevi naneo povredu. Osmotrio sam ranu koliko sam mogao i odlučio da vrh cevi lagano izvučem. To je prošlo, hvala Bogu, dobro. Da li ste ministra, do tog momenta ili kasnije, upitali šta se dogodilo, šta je bio uzrok nesreće?
- Nisam. Nisam ni pomislio da to pitam. Valjda zato što me sve vreme terala misao da moram da učinim sve što mogu da pomognem.
Ko je stigao pre, policija ili Hitna pomoć iz Velike Plane?
- Prvo je stigla saobraćajna policija. Policajcu koji je prvi prišao smrskanom džipu predao sam ministrovu pušku, a da bih je izvukao, morao sam da malo i oprezno pomerim Jočićevo telo, držeći mu glavu levom rukom. Tom policajcu sam rekao da pozove helikopter, a njegovog kolegu zamolio da mi pomogne. Taj drugi mi je dao službenu lampu. Uz pomoć nje sam utvrdio da je vozaču Damnjanoviću slomljena ruka.
Ko je pozvao helikopter?
- Na kraju, ipak ja. U ministrovom levom džepu pronašao sam njegov mobilni telefon. Upitao sam ga: „Koga da od vaših saradnika pozovem u pomoć?“. Njegov odgovor je bio: „Pozovite šefa policije Veljovića“. Pokušao sam, ali je Veljovićev broj bio nedostupan. Tada mi je ministar Jočić rekao da pozovem načelnika Uprave policije Mladena Kuribaka. Njemu sam objasnio šta se dogodilo, predstavio sam se i rekao da sam slučajni prolaznik iz Vranja. Sugerisao sam da se ministar, koji u tim trenucima više nije osećao noge, prebaci na VMA medicinskim helikopterom. Kuribak je, na kraju tog kratkog razgovora, rekao: „Čujemo se za minut-dva“.
Koliko je potrajalo?
- Vrlo kratko. Dok smo čekali da se Kuribak ponovo javi, Jočić me je ponovo zamolio da ga izvučem iz vozila. Opet sam mu rekao da to sam ne smem da uradim.
Pre nego što je stigla Hitna pomoć iz Velike Plane, stigao sam još da ga pokrijem svojom jaknom. Mlada lekarka koja je došla sa dvojicom medicinskih tehničara pokazala se veoma umešnom i požrtvovanom. Odmah je ministru dala koktel injekcija za umirenje bolova. Umesto Kuribaka, javio se gospodin Veljović, tada je postalo jasno da će helikopter stići kroz 25 minuta. Improvizovani helidrom na autoputu obeležavalo je sedam rotacionih svetala.
Šta se sve događalo dok helikopter nije konačno stigao?
- Po odobrenju lekarke iz Hitne pomoći, a uz pomoć opasača jednog od milicionera, izvukli smo ministra Jočića iz smrskanog džipa i preneli ga na medicinska kolica s točkićima, gde je odmah bio priključen na infuziju. Samo izvlačenje je izgledalo ovako: milicionerov kaiš smo podvukli ispod Jočićeve karlice. Jedan policajac mu je pridržavao glavu, a jedan medicinski tehničar i ja lagano smo vukli svako svoj kraj opasača, istovremeno mu drugom rukom pridržavajući noge. Za to vreme, lekarka je ministru fiksirala vrat. Da li je u donošenju odluke da se angažuje helikopter na bilo koji način učestvovao i sam Jočić?
- Jeste. Pre nego što je Veljović konačno saopštio da stiže helikopter i za koliko stiže, ja sam - po ministrovom odobrenju - pozvao jednog od njemu poznatih lekara s VMA. Taj lekar se nakon nekoliko minuta javio i obavestio da je na VMA sve spremno za hitnu intervenciju i sugerisao da se Jočić za Beograd vozi kolima Hitne pomoći. Ja sam ministru sugerisao da se ipak opredeli za helikopter. U njegovom prisustvu upitao sam vozača prvih kola Hitne pomoći koliko mu treba do Beograda. Odgovor je bio - sat vremena. I mlada lekarka i ja smatrali smo da bi prevoz kolima Hitne pomoći bio rizičan. Jočić je rekao da se s tim slaže. To je prevagnulo. Kako ste se vi našli u helikopteru kojim je Dragan Jočić prevezen za Beograd?
- To se dogodilo nekako samo od sebe, mada sam ja hteo da budem pored povređenog ministra do kraja. Tim pre, što helikopter koji je stigao nije bio medicinski i nije imao aparat za kiseonik. U helikopteru smo bili lekarka iz Hitne pomoći, koja je ministra držala za jednu ruku, ja, koji sam legao na pod pored njega i držao mu drugu ruku, i gospodin Veljović. Sleteli smo na helidrom VMA. Tu nas je već čekala dežurna ekipa iz Urgentnog centra. Pre nego što su ministra povezli u operacionu salu, pozdravili smo se i dogovorili da se vidimo čim on prizdravi. Za Vranje sam krenuo u osam ujutro. Pre toga razgovarao sam s gospodinom Kuribakom i dao izjavu policiji.
Skinut sa aparata za disanje, ne pomera noge
Ministar Dragan Jočić juče je oko podneva skinut sa aparata za veštačku ventilaciju pluća i počeo je samostalno da diše, otkako mu je u subotu ujutro na Ortopedskoj klinici na Banjici izveden operativni zahvat na kičmi. Kako nezvanično saznajemo, Jočiću je umesto oštećenog petog kičmenog pršljena stavljen metalni, a sanirano je i oštećenje šestog pršljena.
Inače, u Jočićevo lečenje juče se uključila i grupa najistaknutijih ruskih lekara sa akademikom prof. dr Aleksandrom Potapovom na čelu, zamenikom direktora čuvene moskovske klinike „Burdenko“, jedne od najvećih i najpriznatijih u Evropi. Lekarski konzilijum, u čijem radu su učestvovali ruski lekari i njihove srpske kolege, juče popodne je potrajao puna tri sata.Kako Kurir nezvanično saznaje, zajednička konstatacija bila je da je operacija kojoj je Jočić bio podvrgnut bila urađena na najvišem mogućem nivou i da se opšte stanje ministra poboljšava. Očekuje se samo da ministar Jočić počne da pokreće noge. Akademik Potapov i njegovi saradnici obećali su da će, bude li potrebno, ponovo doputovati u Beograd.

LOVAČKA MUNICIJA RASUTA PO PUTU
- Dok sam izlazio iz džipa da udaljim radoznalce, primetio sam da je po kolovozu rasuta neka municija. Nisam siguran da li je bila lovačka. Primetio sam i jednu torbu. Poneo sam je sa sobom i upitao ministra Jočića da li je njegova. Dobio sam odgovor da jeste. Tu torbu sam predao istom policajcu. A, na zadnjem sedištu uočio sam i jednu ličnu torbicu, manju torbu koja je, takođe, bila ministrova. Nju sam obesio sebi oko vrata i tako je sačuvao - otkriva Aleksić.
Jočićev spasilac Zoran Aleksić tvrdi da ni u džipu ni kod povređenog ministra nije bilo nikakvog pištolja. Tvrdi, takođe, da niko od radoznalaca, koji su se našli na licu mesta, nije bio u prilici da ga prisvoji. Jedino dopušta mogućnost da je - ako ga je Jočić uopšte imao pri sebi - negde ispao dok se džip prevrtao.
Tražio da ide u Urgentni
- Sasvim je moguće, kaže Aleksić, da je ministar Jočić, indirektno, sam odlučio da bude operisan u Urgentnom centru umesto na VMA. On mi je sam izdiktirao broj mobilnog telefona jednog svog prijatelja, lekara u Urgentnom centru, i zamolio me da mu javim šta se dogodilo. Ja sam to, naravno, učinio i objasnio sagovorniku šta se dogodilo i u kakvom je stanju ministar. Ne sećam se imena i prezimena tog lekara. Moguće je da se prezivao Joksimović"


Znaci na mestu nesrece , pojavio se neki lik koji za sebe kaze da je aposlvent medicine. On sugerise policiji da se pozove VMA. Doktor na VMA predlaze da se povredjeni kolima hitne pomoci doveze na VMA. Apsovent se konsultuje sa lekarkom i Jocicem ,i svi zajedno donose odluku da je bolje da VMA posalje helikopter . Stize helikopter ali ne medicinski, iako se radi o tesko povredjenom pacijentu koji je usput i minstar policije. Opasac policajca koriscen da bi se povredjeni preneo na nosila. Apsolvent ulazi u helikopter i prati ministra do VMA. Drzi ga za ruku. Ispred VMA , ceka Hitna pomoc da odveze ministra u Urgentni centar . Ministar operisan na Banjici . Posle zavrsene operacije stigli vrhunski ruski doktori ?! Drugi povredjeni se gotovo i ne spominje. Da napomenem , 60 miliona eura iz budzeta Srbije se odvaja za NVO . Pri tome niko ne zna , osim ovih sto su na vlasti , koje su sve NVO u Srbiji . Vlast ,naravno i raspodeljuje taj novac prema svojim afinitetima, pa nije iskljuceno da se tim novcem finansiraju SPC , Nomokanon , Dveri , Kurir ,Press. Za njih Srbija ima pare ,ali za zdravstvo , vidimo nema. To treba da zabrine vas dusebriznike ovde na blogu ,jer od plakanja za Ministrom , nema vajde , a ni od pljuvanja po nama simpatizerima LDP-a , osim ako ne mislite da smo mi na vlasti i da mi odlucejemo u zemlji
ducaty ducaty 16:45 29.01.2008

...

Mislim da je krajnje vrema da krenes sa tuzbama. Kako drukcije da se suprotstavis tabloidima nego da ih finansijski osakatis. Znas kako su osetljivi na pare...
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 16:51 29.01.2008

tuzba


ne verujem u srpsko pravosudje, ne smatram da je to moja licna borba, ne smatram da sama treba da uterujem red u srpsku medijsku kanalizaciju, bedno mi je da coveculjku dokazujem da je placenik i lazov i nemam zivce i upornost vbp-a.
mislim da je to posao drzavnog sekretara za informisanje i udruzenja novinara, koji itekako znaju da reaguju kad je neko drugi u pitanju.
Zelenovic Zelenovic 17:02 29.01.2008

.

.
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 17:08 29.01.2008

Re: tuzba

evo na primer, prva recenica udarnog teksta u danasnjem kuriru glasi
"Nakon što su je nagazile evropske ćate i ćifuti, Marija Šerifović, barem na prvi pogled, nastavlja da doživljava poniženja, čini se dobrim delom zbog svoje podrške Tomi Nikoliću"

da li ima neko u ovoj zemlji da reaguje na rec "ćifuti", da kaze da NA DAN SECANJA NA HOLOKAUST, a niti jedan drugi dan, nije dozvoljeno siriti ovakav antisemitizam, barem ne nekaznjeno.
ili to nema veze, "ćifuti" trreba sami da idu i tuze kurir, pa da se mlate po sudovima sa funkcionerima bia i tako isteruju PRIVATNU PRAVDU?
Goran, Pariz Goran, Pariz 17:15 29.01.2008

Nemate Vi problem sa tabloidima...

niti oni sa Vama.
Nemate Vi problem ni sa rezimom. Niti on ima sa Vama.
Rezim ima problem sa nama...a preko Vas...putem Vas...koristeci Vas kao medijum.
Da bi resio taj problem...koji ima...rezim koristi moc.
Ne potcenjujte tu moc. Ali je i ne precenjujte.
Kada su jednog visokog ( citaj uticajnog ) britanskog vladinog politicara pitali za definiciju Taboida, rekao je: 'Pa to je jedno od mnogih jakih instrumenata rezima (bivseg, aktualnog, u pripravnosti...)." Na sledece pitanje kojeje glasilo: "Da, ali sta se desava ako se dokaze, na osnovu podnete tuzbe ostecenog "objekta gnusne lazi " da je Tabloid kriv. " , pomenuti je odgovorio: "A pa to im niko ne preporucuje. Morace toliko da plate, da ce sigurno doci do depoziranja bilansa...ili ti bankrota."

Zakon. Visoke tzv. "odvracajuce kazne". I nezavisno sudstvo.
oldtajmer oldtajmer 17:36 29.01.2008

Gebelsice,

nemoj da se nerviras. Reakcija ocekivana. Ti si moralni pobednik.

Poz!

(ono "gebelsica" dodje kao "maza" cisto iz miloste
osama osama 18:04 29.01.2008

Gospode Bože pomozi joj

Kakve ti imaš frustracije kada si zaslepljena tolikom mržnjom. Ili je to samo želja za ponavljanjem tvog imena. Mislim da ti je potreban muškarac. Ne preporučujem se (Bože me sačuvaj), savetujem te.
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 18:12 29.01.2008

i da ovim ruznim komentarom,

korisnice koja se danas nekoliko puta registrovala da bi me uvredila, zavrsimo ovu rundu diskusije.

komentatori koji komentarisu na ovakav nacin bice uvek udaljavani sa mog bloga, ma koliko puta se budu klonirali.

ostalima se zahvaljujem i obećavam nastavak izbornog faq bloga koliko sutra.

blogerka,
bs

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana