Koliki vam je…?

Queeria RSS / 28.01.2008. u 20:17

Koliko god želeli da glumimo političku korektnost i da se hvalimo našom bezgraničnom tolerancijom, na kraju možemo samo da spustimo pogled, zacrvenimo se u licu i stidljivo priznamo da je veličina ipak bitna. Sećam se snimka kada su se Toma Nikolić i Boris Tadić sreli u hodniku B92 pre snimanja „Utiska nedelje“ i kada su se koškali i podbadali.

- Pobediću te.

- E nećeš.

- E ’oću.

- E vala nećeš.

Podsetili su me na dva napaljena orangutana koji mere svoje maestralne organe:

- Moj je veći.

- E nije. Moj je veći.

- Nije istina. Tvoj lenjir leže.

- E ne laže.

- Ali moj je deblji.

Veličina nam daje moć. Veličina biračkog tela ili veličina maestralnog organa. Iako veliki maestralni organi nisu funkcionalni ni praktični za održavanje, oni jednostavno vlasniku daju moć, naročito u gej svetu: „Viđu ga koliki je“. Velike grudi ženama takođe daju moć. Iako tu moć feministkinje odbacuju zbog patrijarhalne-seksističke osnove. Kako god okrenemo: „Veliki maestralni organ i gvozdena vrata otvara“.

Ali ovaj blog nije o veličini maestralnog organa – to je bila samo fora da vas navučem da kliknete na DALJE. U ovom blogu želim da, između ostalog govorimo o veličini neheteroseksualne populacije.

Britanski biro za statistiku sproveo je istraživanje o seksualnoj orijentaciji na četiri hiljade ispitanika. Došli su do rezultata da su 1% gej muškarci i lezbejke, 1% biseksualne osobe, 0,6% nešto drugo, dok 3% ispitanika nije želelo da odgovori.

Amanda Wilmot iz Biroa za statistiku kaže da nečije želje, ponašanje i samoidentifikacija nisu uvek usklađene, tako da mnogi koji imaju seksualne odnose sa osobama istog pola sebe ne identifikuju kao homoseksualce. To treba da bude ok, kao što mnogi čiji su roditelji samoidentifikovani Srbi sebe ne smatraju Srbima. Takođe se mora uzeti u obzir da mnogi kriju svoju seksualnost, da to nisu priznali ni sebi ni drugima.

S druge strane ako se prošetate do www.smokva.com možete doći do zaključka da se od gej, biseksualnih i transeksualnih žena i muškaraca ne može disati. Nije me mrzelo da proverim brojke. Na smokvi, koji je najmnogoljudniji dejting portal ima 243.865 heteroseksualnih osoba i 59.890 homoseksualnih i biseksualnih osoba (tj. 20%). Internet je anonimni medij i samoidentifikovanje kao gej, bi ili trans nema nikakvu negativnu konsekvenciju, dok samoidentifikovanje u nekom popisu ili istraživanju može da stvori paranoju, ali ne bih uzimao smokvu kao relevantni izvor.

Da se vratimo na „veličina je bitna“. Kao što veličina tržišta donosi mnogo veći profit, tako veličina populacije daje veću političku moć. Nažalost LGBT populacija u Srbiji nije vidljiva i može se reći da ne postoji i skoro da nema nikakvu političku moć. Za tu političku moć mora sama da se izbori, ali za to nema snagu niti hrabrosti.

Sigurno ste se susreli sa predrasudom da je biti peder nešto loše, da su pederi prevrtljivi i kukavice. Imam sve manje argumenata da osporavam te predrasude, a za ovo poslednje ih uopšte nemam. Mogu samo da se složim – da, jesmo kukavice. Često volimo da prebacimo odgovornost za svoj loš položaj na nekog drugog. Dok smo mladi za sve su krivi roditelji, za Slobu su krivi penzioneri, za ratove je kriva međunarodna zavera, za Kosovo je kriv Tito, za lopovluk je kriv ko već… važno je da mi sami nikad nismo krivi niti odgovorni. Mislim da je vreme da krenemo od sebe. Za loš položaj LGBT populacije u Srbiji između ostalog odgovorna je i sama LGBT populacija. Mislim da se ovaj princip može primeniti i na ostale manjine i ugrožene zajednice. Ako hoćemo pošteno da pogledamo istini u oči, u Srbiji možemo da odbacimo sve brojke i statistike i da kažemo da LGBT populaciju čini šačica onih koji imaju hrabrosti da kažu da su seksualno drugačiji, a njih je jako malo.

Ako zagledamo gej oglase lične prirode nameće se zaključak da se gej muškarci stide svoje orijentacije. Glavna vrlina je da niko za njih ne zna, da ne izlaze na gej mesta, da izgledaju heteroseksualno i da su diskretni. Mogli bi za takvu situaciju da okrivimo represivno društvo, ali ja to ne bih činio u ovom trenutku, već bih svoj bes okrenuo na samu gej populaciju. Dokle god imamo takvu situaciju, da praktično ne postojimo i da većina krije svoju orijentaciju (što u realnom, što u virtuelnom svetu) i to opravdavamo time da je seksualnost stvar privatnosti (a to definitivno nije), možemo slobodno da kažemo da položaj u kome se trenutno nalazimo zaslužujemo.

Pitanje „Zašto su nas tukli na gej paradi?“ ima više odgovora. Zato što živimo u homofobičnom društvu, zato što su mladi nasilni, zato što policija nije htela da reaguje, zato, zato, zato… ali bih ja tu dodao i zato što smo im dozvolili.

Na kraju red je da dovršim naslov: „Koliki vam je strah?“. To je jedino što gej populacija ima da ponudi veliko, bez obzira na veličinu kurca.

Predrag M. Azdejković

 

Govoriti da Kosovo neće biti nezavisno je isto kao s kurcem u dupetu govoriti da niste peder.

 

www.queeria.com

www.queeriacentar.org

Atačmenti



Komentari (47)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

andjelija andjelija 20:22 28.01.2008

hoces

da kazes da je tvoj mali i uzan?


Queeria Queeria 20:23 28.01.2008

Re: hoces

ne mogu da odolim: nije bitna veličina čekića već kako nabijaš ekser.
andjelija andjelija 20:30 28.01.2008

Re: hoces

Queeria
ne mogu da odolim: nije bitna veličina čekića već kako nabijaš ekser.


neko mora i da se tesi :)
lazu te

morala sam. sorry :)
Spiridon Spiridon 20:24 28.01.2008

..

andjelija andjelija 20:28 28.01.2008

da samo konstatujem nesto

u kontaktu sam sa ljudima koji su gej. malo sam licnija u razgovorima samo sa onima koji mi ne naglasavaju njihovu seks. orjentaciju. imam misljenje, i nadam se da te nece uvrediti, da je samo 1% ljudi stvarno gej, sve ostalo je defektno usled raznih psiholoskih, hemijskih devijacija, ali postoji onaj 1% koji jednostavno jeste gej AS IS.

zasto gej populacija u srbiji nije dovoljno jaka? ne moze razlog biti samo radovi navijaci, i vas strah. ima tu i dosta dvoumljenja ko ste i sta ste.
ulazak u EU donece vam prava za koja se borite makar prstom ne mrdnuli.

kada bi jedna cenjena licnost koja ima iza sebe kredibilitet, izjavila da je gej, mislim da bi to utisalo da se strasti medju stanovnicima srbije smanje. do tada, imate pravo i zakone pa ih iskoristite.
ne bih volela nikad krv da vidim, dosta je bilo tuca i nasilja.
Queeria Queeria 20:40 28.01.2008

Re: da samo konstatujem nesto

ulazak u EU donece vam prava za koja se borite makar prstom ne mrdnuli.


Ne slažem se. Ko ovde ima hrabrosti da ode do opštine da se registruje? Ili da podnese tužbu zbog diskriminacije? To će biti samo mrtvo slovo na papiru.
andjelija andjelija 21:12 28.01.2008

Re: da samo konstatujem nesto

Queeria
ulazak u EU donece vam prava za koja se borite makar prstom ne mrdnuli.


Ne slažem se. Ko ovde ima hrabrosti da ode do opštine da se registruje? Ili da podnese tužbu zbog diskriminacije? To će biti samo mrtvo slovo na papiru.



to ce tako biti. registrovacete se, pa cete dobiti ista prava kao da ste supruznici (tj. nikakva prava ko sto imaju sada), pa cete jednog dana poceti da se razvodite i zenite cisto radi svadbenih poklona.

ali opet i kada dobijete sva zakonska prava, opet OPET nece vam biti dosta, jer cete forsirati 'zasto nas narod ne voli'... a narod ko narod..ne voli bre sam sebe...jos oni po selima tek ti ne vole sebe pre podne pa svoju famiju popodne.
i nikada vam to nece biti jasno.

bez obzira, depilacija ce isto da vas boli kao nas. a uloske ce da koriste samo oni sa hemoroidnim problemima. vorovatno ultrathin sa krilcima.
Dawngreeter Dawngreeter 22:49 28.01.2008

Re: da samo konstatujem nesto

andjelija
[...] da je samo 1% ljudi stvarno gej, sve ostalo je defektno usled raznih psiholoskih, hemijskih devijacija, ali postoji onaj 1% koji jednostavno jeste gej AS IS.


Ja bas nisam iz tih voda pa mi nije u potpunosti jasno - sta je AS IS gej osoba i kako se razlikuje od, pretpostavljam, AS ISN'T gej osobe?

I kako se onda definisu hetero osobe koje nisu AS IS hetero nego su posledica devijacija?
andjelija andjelija 23:06 28.01.2008

Re: da samo konstatujem nesto

Dawngreeter
andjelija
[...] da je samo 1% ljudi stvarno gej, sve ostalo je defektno usled raznih psiholoskih, hemijskih devijacija, ali postoji onaj 1% koji jednostavno jeste gej AS IS.


Ja bas nisam iz tih voda pa mi nije u potpunosti jasno - sta je AS IS gej osoba i kako se razlikuje od, pretpostavljam, AS ISN'T gej osobe?

I kako se onda definisu hetero osobe koje nisu AS IS hetero nego su posledica devijacija?


sad ti mene teras da mozgam a nije mi do toga. pa na primer kao sto u prirodi postoji devijacija tako i kod nas postoji. ja mislim da je to 1% populacije gej u vrh glave, mozda bi to mogao da bude i onaj 3.14 pi broj ko ce ga znati, ali ne bi me iznenadilo.

u svakom skupu postoji odstupanje. sta je tu cudno?
ako je tebi hetero nenormalno a gej normalno, kako to da veci deo populacije jeste hetero a ne gej...a sta cemo onda sa nacinom reprodukcije? niti ribe mogu da naprave dete bez muskarca a ni obrnuto ma koliko se mi jahali sa istim polom.

AS IS ti dodje kao aukcija polovnih automobila na primer...kupis a ne znas sta kupujes....ne znas kako radi motor..nista ne znas osim onoga sto vidis od spolja. AS IS.

i kako si to majke ti pitao I kako se onda definisu hetero osobe koje nisu AS IS hetero nego su posledica devijacija?
prvo nisam ti ja viki da ti dajem definicije, govorim iz svog nekog majusnog iskustva i posmatranja, i kako moze hetereo da nije as is hetero? to sto si ti imao biseksualan odnos te ne svrstava u pedera (lezbejku) vec u nekog ko se jos trazi. ili si ili si. toliko ljubav prema oba pola cak ni ja ne mogu da realizujem
Dawngreeter Dawngreeter 23:33 28.01.2008

Re: da samo konstatujem nesto

Ajd' prvo argument normalnosti iliti prirodnosti. Sumnjam da je ikome hetero nenormalno, ali reprodukcija nije nikakav argument. Unapred napominjem da cu ovde uloziti nadljudske napore ne uvlacenja transhumanizma u pricu jer ce komentar biti bezobrazno dugacak, ali neka ostane istaknuto da je to jedna od validnih perspektiva na temu.

Daklem, mi kao vrsta vise nismo ni normalni ni prirodni. U seksualne odnose ne stupamo reprodukcije nego zadovoljstva radi. Takodje svi kolektivno patimo od masovne psihoze koja nalaze da je nezamislivo otkrivati svoje biolosko telo nego uvek moras da budes prekriven stranim materijalom. Koristimo struju, zivimo u vestackim tvorevinama... jako malo toga u vezi nasih zivota je 'normalno', bioloski posmatrano. Sa tim u vidu, ne vidim kako slobodan izbor sa kim se spoloviti moze da bude ista neprirodniji. Naravno, bioloski imperativ produzetka vrste je jos uvek snazan i mnogima pripadnici istog pola jednostavno nisu privlacni, ali to je njihova stvar, ne?

Razlog zasto sam pitao oko AS IS gejeva je jednostavno zato sto mi je potpuno bizarno razdvajanje nekoga ko "stvarno jeste gej" od nekoga ko "nije stvarno, nego zbog poremecaja, devijacije, stila ili horoskopa". Koga briga? Ja jos nisam upoznao osobu koja nema ama bas nikakve sitne (i/ili krupne) poremecaje licnosti i sumnjam da potpuno mentalno zdrava osoba u opste postoji. Ako neki muskarac zbog ove ili one 'bubice' u glavi vise voli deblje/mrsavije/agresivnije/pasivnije zenske osobe, ne bi rekla da nisu AS IS hetero, jel tako? Rekla bi samo da imaju odredjene estetske afinitete. A gej osobe nemaju to pravo nego su fejk jer da im nije devijacija trljali bi se sa devojcicama umesto sa decacima (ili obrnuto).

Tu mi se cini da je pocetna premisa pogresna, te da ako pretpostavimo da je biti gej potpuno validan nacin zadovoljavanja svojih emotivnih i fizioloskih potreba, onda svakoga sem osobe u pitanju treba da lepo boli uvo zasto oni rade to sto rade. U suprotnom imas onaj vrhunac licemerja kroz izjave "ma ok su pederi, nego me nervira sto je to sada moda pa se gomila njih folira." Evo mene nervira sto je Avril Lavigne moda, pa koga briga za to?
andjelija andjelija 23:44 28.01.2008

Re: da samo konstatujem nesto

opet te ne razumem sta si ti meni hteo da kazes. ja tebi lepo i jasno objasnim, ne znam koliko bih trebala da budem jasna (!) a ti mi uvijas tu ko marica.....i mani me statistickog izrazavanja......


ti prirodu mozes da gledas (kao i sve uostalom u zivotu) mikro i makro...i kako god okrenuo bilo to galaksija pa u njoj neka mala devijacija, ili mitohondrija nema veze. verujem da procent ce da bude isti. priroda :)) ...don't fuck with nature (apropo reprodukcije).

ima gejova foliranata....necu da ulazim u to. kao sto ima i onih koji se prave da su hetero....ali kad ih strpas sve u isti kos..vidis da je to malo u odnosu na vecinu.


tebe ne interesuje da postoji ljudi koji su gej? jel? pa ni mene. samo sa takvim se i druzim. ne pitam hej jesi gej ili nisi, nego gledam nesto drugo.
Dawngreeter Dawngreeter 23:50 28.01.2008

Re: da samo konstatujem nesto

andjelija
opet te ne razumem sta si ti meni hteo da kazes.


Kazem da nikoga ne treba da zanima zasto se neko trlja sa nekim drugim. Taj neko to radi za svoj ćef, kakav god on bio, i niko nije pozvan da nudi dijagnozu.
andjelija andjelija 16:18 29.01.2008

Re: da samo konstatujem nesto

Dawngreeter
andjelija
opet te ne razumem sta si ti meni hteo da kazes.


Kazem da nikoga ne treba da zanima zasto se neko trlja sa nekim drugim. Taj neko to radi za svoj ćef, kakav god on bio, i niko nije pozvan da nudi dijagnozu.


ajd sad procitaj sta sam bila rekla pre tebe...mogao si da kazes
'andjelija seceru slazem se sa tobom" :)


Dawngreeter Dawngreeter 17:22 30.01.2008

Re: da samo konstatujem nesto

Pa ja se nacelno i slazem sa tobom. Cela prica je oko toga sto se ne slazem sa bilo kakvog kategorizacijom ko radi sta iz kojih razloga - AS IS, AS ISN'T, AS MIGHT BE, itd. Njima lepo, meni lepo, svima lepo - milina.
Ivan Marović Ivan Marović 20:38 28.01.2008

Ima ona izreka

"Muškarci mere dužinu u centimetrima, a žene u minutima", kad smo kod merenja.

Re: Ima ona izreka

Ivane, govoris kao da si zena:) evo jednog korisnog podatka:
prema istrazivanju casopisa “Men’s Health”, oni sa “kapuljacom” (hoodies, prim. prev.) istrajavaju 4 min duze tokom seksualnog odnosa.

pa ko sta voli
Queeria Queeria 20:42 28.01.2008

Re: Ima ona izreka

Ma kako god okreneš, centimetri ili minuti, ja ne volim kada toga ima puno :)
Ko će bre da se smara dva sta. Pet minuta dosta.
andjelija andjelija 21:08 28.01.2008

Re: Ima ona izreka

Queeria
Ma kako god okreneš, centimetri ili minuti, ja ne volim kada toga ima puno :)
Ko će bre da se smara dva sta. Pet minuta dosta.


i kilavoj guzici dlaka smeta.
zato ti stalno nesto gundjas ovde. da te neki dobro istrese pevao bi nam ovde mozartov Komm, liebe Zither


pet minuta nije ni za nokat.
Queeria Queeria 21:18 28.01.2008

Re: Ima ona izreka

Andjelija pametno zboriš :))))

Dobrovoljci?
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 20:53 28.01.2008

oooooo,

deco!

Tu se krijete!!!!
Queeria Queeria 20:54 28.01.2008

Re: oooooo,

Nemoj da odaš naš položaj :) Krijemo se :)
I onda iskočimo kad se niko ne nada...
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 20:56 28.01.2008

Re: oooooo,

pa nisam znala za ove fore.
sram vas bilo, nevaljalci jedni.
Queeria Queeria 20:58 28.01.2008

Re: oooooo,

Ma nije fora, nego je izgleda baza b92 bloga opet malo zakočila...
sintetika sintetika 21:51 28.01.2008

Re: oooooo,

Opet su vas uklonili sa naslovne. Nije vise fora
Queeria Queeria 22:00 28.01.2008

Re: oooooo,

Ma navikli smo :)
Prosto se iznenadim kada je naš blog uopšte na naslovnoj strani :)
JJ Beba JJ Beba 22:05 28.01.2008

Re: oooooo,

Ma navikli smo :)
Prosto se iznenadim kada je naš blog uopšte na naslovnoj strani :)

uredništvo bloga drži da kvirija voli odpozadi...

Govoriti da Kosovo neće biti nezavisno je isto kao s kurcem u dupetu govoriti da niste peder.

metafora je dojaja
:)
KafaJeGotova KafaJeGotova 19:12 29.01.2008

Re: oooooo,

queeria
Ma navikli smo :)
Prosto se iznenadim kada je naš blog uopšte na naslovnoj strani :)

e, salu na stranu - je l' vama stvarno ne smeta sto ne izlazite, tako selektivno, na naslovnu? je l' imate neko objasnjenje od restaka ili samo tako... mene prilicno iritira cela ta stvar. interesuje me sta mislite.
Queeria Queeria 21:16 29.01.2008

Re: oooooo,

Pa malo me nervira, ali šta ćeš sestro slatka :))

Orangutani su problem
bobo bobo 21:48 28.01.2008

zasto? zato.

„Zašto su nas tukli na gej paradi?“


zato sto se MEDE nisu prikljucile paradi ))))
bobo bobo 21:50 28.01.2008

naslovna

Biljana vas progutala na naslovnoj lol
Dawngreeter Dawngreeter 22:43 28.01.2008

Skidam kapu

Nije uvek lako ovakve stvari govoriti, ali mi je drago sto ih ipak govorite.

Naravno, ne krivim nikoga ako se u Srbiji boji da bude drugaciji jer za to svakako ima dovoljno razloga. Mislim da je to potpuno zdrav nagon za samoocuvanjem jer, dodjavola, i zbog mnogo manjih i glupljih stvari covek moze kod nas da bude pretucen. Ali se ipak nadam da ce jednom biti drugacije.
Queeria Queeria 22:53 28.01.2008

Re: Skidam kapu

A biće drugačije tek kada gej populacija izadje iz svog skloništa i izbori se za bolji tretman društva.
Fembot Fembot 23:45 28.01.2008

sta je homofobija?

bobo bobo 00:28 29.01.2008

ko kaze?

ko kaze da ste neuticajni???
Prvi ste se odrekli Marije Serifovic i evo sada lavina...svi je se odricu :))
Queeria Queeria 01:34 29.01.2008

Re: ko kaze?

Izvini, ali Queeria je oduvek bila uticajna
ceda_urosevic ceda_urosevic 03:30 29.01.2008

Metafora

Queeria
Govoriti da Kosovo neće biti nezavisno je isto kao s kurcem u dupetu govoriti da niste peder.


Super je metafora, ali ne razumem, kak'e veze ima sa postom? Mislim, ok, ne mora ni da ima, al' reko' da pitam - mozda ne vidim skrivenu poruku... hehe, ali moze da se preporuci za wiki quote....
pozzz
Queeria Queeria 08:39 29.01.2008

Re: Metafora

Mali potpis za kraj :)
Mili Mili 08:14 29.01.2008

Tamo duboko

"Govoriti da Kosovo neće biti nezavisno je isto kao s kurcem u dupetu govoriti da niste peder."

Popije covek pa promasi rupu, moze i od umora.
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 09:14 29.01.2008

Re: Tamo duboko

Zanima me kada bi dobili prava, kako bi tek onda Srbija izgledala...
Queeria Queeria 09:43 29.01.2008

Re: Tamo duboko

Kao Holandija :)
skyspoter skyspoter 10:15 29.01.2008

A sta je sa onih 94.40% ispitanih?

Britanski biro za statistiku sproveo je istraživanje o seksualnoj orijentaciji na četiri hiljade ispitanika. Došli su do rezultata da su 1% gej muškarci i lezbejke, 1% biseksualne osobe, 0,6% nešto drugo, dok 3% ispitanika nije želelo da odgovori.

[/quot

grofisneki grofisneki 11:02 29.01.2008

statisticki podaci

mislim da ni to istrazivanje a ni smokva nisu pravo ogledalo. naime, istrazivanja obuhvataju samo uzorak, a na nekom sajtu mozes da se registrujes milion puta. :)

Jack kiss
sabi sabi 16:13 29.01.2008

Veličina je bitna

Kada su jednu lokalnu ''slobodniju'' devojku pitali da li vise voli da je veliki, ili da je dobar tehničar, ona im odgovori: More nek' je on veliki, a za tehniku ću se ja pobrinuti!
Queeria Queeria 21:15 29.01.2008

Re: Veličina je bitna

Tačno tako... Nek on legne, sve ću ja sam da radim :))
irena_stoji irena_stoji 22:30 29.01.2008

As Is vs. As Isn't

mnogo mi dizu pritisak ovi sto diskutuju ko je rodjen gej a ko je postao. Sta se to nas uopste tice. Imala sam profesorku na doktorskim studijama koja je bila udata do svoje 35-te godine, ima cerku i posle razvoda je nasla partnerku sa kojom srecno zivi evo vec trideset godina. I sta ja sad treba da cesem glavu i razmisljam dali je ona stvarno gej, bi ili nesto izmedju. Poenta je da sa kim god odlucite da zivite imate pravo na to, a da vas drustvo ne ogranicava i da mozete da prosetate ulicom, parkom ili gde god bez straha za svoju sigurnost. Uostalom gej ili ne svi isto doprinosimo ovoj drzavi i ona je duzna da nam obezbedi ista prava i slobode.

Sa druge strane zaista me cesto muci zasto niko u Srbiji ne istupi i izjasni se kao gej licnost. Daleko od toga da mislim da bi bilo lako. Evo moj prijatelj je skoro saopstio roditeljima u Bgd. da je gej i prekinuli su svaki odnos sa njim i majka mu je naravno rekla da bi joj bilo draze da ga nije ni rodila ?!

Skoro nas je posetio jedan dvadesetdvogodisnjak iz Bgd (zivim u Bostonu) koji izrazito mrzi pedere u Srbiji i strasno mu smetaju. Kada ga pitamo a zasto, on nema odgovor, ili kaze to sto se trpaju u bulju. Ako mu kazes da se i heterseksulci trpaju u isto mesto, on odmahuje rukom i kaze nije to isto. Ja sam zakljucila da je u Srbiji IN mrzeti nekog, a gej populacija je mozda najlaksa meta neizivljenih Srba sto zive sa roditeljima do penzije ...
Fembot Fembot 00:12 30.01.2008

Re: As Is vs. As Isn't

irena_stoji
mnogo mi dizu pritisak ovi sto diskutuju ko je rodjen gej a ko je postao. Sta se to nas uopste tice. Imala sam profesorku na doktorskim studijama koja je bila udata do svoje 35-te godine, ima cerku i posle razvoda je nasla partnerku sa kojom srecno zivi evo vec trideset godina. I sta ja sad treba da cesem glavu i razmisljam dali je ona stvarno gej, bi ili nesto izmedju. Poenta je da sa kim god odlucite da zivite imate pravo na to, a da vas drustvo ne ogranicava i da mozete da prosetate ulicom, parkom ili gde god bez straha za svoju sigurnost. Uostalom gej ili ne svi isto doprinosimo ovoj drzavi i ona je duzna da nam obezbedi ista prava i slobode.Sa druge strane zaista me cesto muci zasto niko u Srbiji ne istupi i izjasni se kao gej licnost. Daleko od toga da mislim da bi bilo lako. Evo moj prijatelj je skoro saopstio roditeljima u Bgd. da je gej i prekinuli su svaki odnos sa njim i majka mu je naravno rekla da bi joj bilo draze da ga nije ni rodila ?!Skoro nas je posetio jedan dvadesetdvogodisnjak iz Bgd (zivim u Bostonu) koji izrazito mrzi pedere u Srbiji i strasno mu smetaju. Kada ga pitamo a zasto, on nema odgovor, ili kaze to sto se trpaju u bulju. Ako mu kazes da se i heterseksulci trpaju u isto mesto, on odmahuje rukom i kaze nije to isto. Ja sam zakljucila da je u Srbiji IN mrzeti nekog, a gej populacija je mozda najlaksa meta neizivljenih Srba sto zive sa roditeljima do penzije ...


Odlicno!!!
Queeria Queeria 14:48 30.01.2008

Re: As Is vs. As Isn't

Bravo Irena :)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana