Ljudska prava

Jednom za svagda

omega68 RSS / 31.05.2012. u 18:36

 Kažeš, sine Ademe, nećeš da pevaš svoju himnu jer poštuješ sebe?!

Neznanje i zlonamernost zaista nemaju granica, mladi prijatelju.

Nije glavni problem to što neki nadobudni klipan nema pojma o naciji ili razlikama među konfesijama.Mnogo značajnije je što postaje oruđe u rukama opasnih ljudi koji žele da ponove više puta sproveden scenario razbijanja i daljeg propadanja jednog, svim tim scenaristima zajedničkog i matičnog naroda.

Malo rukah malena i snaga, jedna slamka među vihorove, te se naši neprijatelji i globalizacija, udružrni u zajedničkom zločinačkom poduhvatu, prema nama tako i ponašaju. Suđeno nam je da uvek budemo prvi zaklani, prvi pevci skuvani u loncu kao nagoveštaj svetskih epohalnih kataklizmi.Dok se iza leđa puzajuće mondijalizacije do sada postojećeg sveta i njegovih vrednosti valja ogromni talas koji preti da poravna sve što štrči, mi se još uvek vrtimo u krug jureći svoj rep u jalovom pokušaju da pronađemo početak končevog klupčeta.

Šta je Nemac koji tokom života promeni veru i pređe u Islam?Nemac, Musliman, musliman ili Bošnjak?

Do amandmana na Ustav SFRJ 1971, kada je Tito nastavio razbijanje srpskog etničkog korpusa započeto pravljenjem autonomnih pokrajina SAMO u Srbiji iako je isto tako revnosan trebao da bude i u slučaju Istre, Dalmacije, Like, Slavonije i Baranje..., ljudi koji klanjaju Alahu su se na popisima izjašnjavali samo kao Srbi ili Hrvati muhamedanske veroispovesti.Kratko, jasno, logično i jedino ispravno.Naposletku, Turci su u najvećem broju napustili ove krajeve odlaskom turske vojske, posle prvog i drugog rata.Turska nacionalna zajednica se graničila sa statističkom greškom i prirodno je težila daljem padu. Dakle, naši sunarodnici nisu mogli da budu Turci, pa je onaj što se kao mali prejeo od svinjske glave morao da im smisli ime - Musliman ( sa velikim M ).

Tako smo imali primere da naši muhamedanci odu u Njujork i na pitanje nekog Jordanca ili Iranca šta je po nacionalnosti, on odgovori da je Musliman.Ovi ga, posle salve smeha, nauče da je on musliman po verskoj odrednici ali mora da ima nacionalnost....

Zato je jedno vreme u SFRJ egzistirala totalna nebuloza da pri popisu čovek može da se izjasni kao Musliman i musliman. Jedno je bilo nacionalnost a drugo versko obeležje.

Tek je sprdačina napravljena sa pojmom ''Bošnjak''.Stvaranjem Bosne i Hercegovine možda je mogla je da se ozvaniči nacionalnost – Bosanac. Pošto je nacionalna odrednica definisana trenutnom državnom granicom predviđena samo za srpski narod pa se od strane stranaca koji nas očekivano mrze ali i od našeg šljama koje prožima duh samoporicanja - kako tu bedu ljudsku naziva Milo Lompar – tendeciozno, uporno i sa neskrivenim ushićenjem pokušava stvoriti odrednica Srbijanac, to se balkanskim, komunizmom stvorenim ''Muslimanima'' nije smelo dogoditi.Zato je u Bosni nastao ''Bošnjak'' ali kao podloga za traženje da se muslimanskim vernicima to zvanje dozvoli i u susednim državama gde ih ima ( izuzev Hrvatske, naravno.Za početak... ).Pritiscima od Evrope i političkim trgovinama, nažalost, taj termin je uveden i u najnoviji Ustav Srbije.Kažem nažalost ne zato što ne poštujem ljude koji veruju u svog , drugačijeg Boga, nego zato što je odmah krenula priča o nekakvoj autonomiji i posebnosti Raške oblasti što je samo prvi korak, znamo to dobro iz dosadašnjeg iskustva, do traženja samoopredeljenja i otcepljenja.Kakva posebnost? Ko je posebno živeo tu pre dolaska Turaka koje se desilo relativno skoro?Budalaština, ali mnoge druge budalaštine su proglašene za vrhunsku istinu.Da zbog toga klonemo i prestanemo da se borimo, kao Ljotićevci ili da uzmemo stvar u svoje ruke?

Koliko sam shvatio nije Ljajiću i onima koji ga koriste toliko smetao Bog u himni Srbije jer on može da zamišlja svog Boga dok je peva.Smeta im pominjane srpskih zemalja koje bi da proglase svojima i srpskog roda kome , videli smo, pripadaju ali moraju nekako da dokažu suprotno.

Sa manje od dvesta hiljada pripadnika, po najnovijem popisu stanovništva, naši muhamedanci ostvaruju mnogo veća prava nego građani ostalih delova zemlje. Dva ministra, nekoliko poslanika, uticaj na mnogo zakona koji se donose...Pri tom postoje velike oblasti Srbije koje nemaju nijednog poslanika koji bi zastupao , uglavnom propale i zapuštene teritorije i ljude.

Da li ima pravo Srbin u Hrvatskoj da poštuje sebe i da insistira da komentator utakmice pri pomenu njegovog prezimena kaže ''hrvatski reprezentativac srpskog porekla''? Kako može neko da kaže da je Bojan Bogdanović, Miladin Pršo ili neko drugi Hrvat, ili prezimenjakinja Milana Martića Hrvatica? Šta bi bilo da je naš reporter nekada rekao ''Srbin Adem Ljajić'' ili ''Srpkinja Amela Terzić''?

Ali, hajde da počnemo da se ponašamo kao sav normalan svet:


Poljska: 
Przejdziem Wisłę, przejdziem Wartę 
Będziem Polakami 

Preći ćemo Vislu, preći Vartu, 
Bićemo Poljaci ...(dakle, ništa o Ukrajincima i Belorusima, koji takođe žive u Poljskoj) 

Mađarska 
Isten, áldd meg a magyart 
Jó kedvvel, bőséggel 

Bože, blagoslovi Mađarsku, 
blagostanjem i izobiljem... (evo, još jedna zatucana, protiv ateista) 

Hrvatska: 
Sinje more, svijetu reci 
Da svoj narod Hrvat ljubi ... (nije smetalo Pršu i drugim Srbima da pjevaju ove stihove) 

Slovačka 
Kto jak Slovák cíti 
Nech sa šable chytí 
A medzi nás stane 

Ko se oseća Slovakom 
nek se sablje lati 
i među nas nek stane ... (10% stanovništva su Mađari, ali ih himna ne zove "među nas", kao ni Slovake mađarska himna) 

Ima i mnogo žešćih primera, gde se pominju konkretni narodi, i nazivaju svakakvim imenima (u mađarskoj himni Turke nazivaju "divljom hordom"). 


Nemačka:
Nemačka, Nemačka iznad svega,
iznad svega na svetu,
ako se uvek radi zaštite i odbrane
bratski držimo zajedno.
Od Meuse do Njemena,

Od Adigea do Balta,
Nemačka, Nemačka iznad svega

iznad svega na svetu!


Holandija
Виљем од Насауа
ја сам немачке¹ крви
отаџбини поверен
бићу ја до смрти
Принц Орански
сам ја, без страха,
Краља Хиспаније
сам увек славио

Engleska
Bože čuvaj našu milostivu Kraljicu,
Dugo neka živi naša plemenita Kraljica,
Bože čuvaj Kraljicu:
Obdari je pobjedom,
Srećom i slavom,
Dugo nad nama nek vlada:
Bože čuvaj Kraljicu.
O Gospodine, naš Bože, ustani,
Rastjeraj njene neprijatelje,
I propast na njih pošalji.
Satri njihovu politiku,
Uništi njihove kvarne igre,
U tebe svoje nade polažemo,
Bože čuvaj sve nas.


Italija
Italijani braćo,
Italija se diže
A Scipijev šlem
na čelo stiže.
Gde je Pobeda?
Luk joj nestade poput dima,
jer od Boga je sada
robinja Rima.


.

.

.

Šta većinska Srbija može da očekuje kad dojučerašnji Predsednik, a mogući budući Premijer i Ministar inostranih poslova ( 2 u 1 ), na provokaciju hrvatijanskog Predsednika u vidu poklanjanja knjige branitelja Predraga Matića ''Ništa lažno – Vukovar 1991.'', naš prosrpski Predsednik uzvrati knjigom ''Enciklopedija YU mitologije''. Možda je mogao da odštampa priču o Petru Brzici – svetskom rekorderu u broju zaklanih Srba ( 1360 za jedan dan  ) srbosjekom ili pismo italijanskog generala  Aleksandra Luzana upućeno Musoliniju o učiteljici Stani Arnautović i 120 montruozno masakrirane dece ispod 12 godina u Prebilovcima 1941.

Ništa manje nije bitno što se izvinjavalo za Vukovar, a utvrđeno je od strane samih branitelja da je Vukovar prodat i izdan od banskih dvora  a sve zard sticanja simpatija u svetskim centrima moći i priznanja nemoralne i genocidne države kontinuiteta sa NDH.Tako je jer se nikada niko nije izvinio i rekao da sadašnja Hrvatska nema ništa sa tim.Suprotno, ima Tompsona i njegove koncerte.

Za upropašćivanje svega srpskog od strane nekadašnje vladajuće elite ne možemo da budemo odgovorni, taman onoliko koliko možemo za ovo što danas radi neokomunistička klika koja se, kao i njihovi beneficirani očevi i dedovi bave samoporicanjem i autocenzurom.Zapravo, ne poriču oni i ne cenzurišu sebe jer Srbi nikad nisu ni bili.Možda su bili u prošlosti, baš kao i Ademovi.I jedni i drugi se danas stide i žele da pobegnu od svog porodičnog stabla.

Čini mi se da većina u ovoj zemlji više ne može da podnese da stalno bude na tapetu, stubu srama i neko kome se rođenjem nameće osećaj krivice.Kad je dosta?

Pa onda kad se jasno i glasno bude reklo.

 

P.S. Dok sam ovo pisao oglasio se Josipović koji postavlja uslove ( ?!? ) našem Predsedniku za saradnju  između dve zemlje.Misliiiim...

P.P.S.

 Na današnjoj konstitutivnoj sednici Skupštine Srbije intonirana je himna koja umesto originala: 

''Srpskog kralja, srpski rod''
i umesto falsifikata:
''Srpske zemlje, srpski rod''
ima falsifikat falsifikata:
''Naše zemlje i naš rod''.
Da li je tekst himne promenjen posle incidenta sa Ademom Ljajićem i da li je nezakonitom promenom prekršeno nešto, kao i da li je to još jedan ustupak manjinama na račun većinskog naroda?

 

rjjx_a1f_u9b9x.png 68




Komentari (304)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

ed_novipazar ed_novipazar 12:40 01.06.2012

Re: Omaška

predatortz

I ja sam zadovoljan tom odbranom
Čak, prezadovoljan...

Eto, jos da budes zadovoljan i njenim oporavkom i izgradnjom, zadovoljstvo ce biti kompletno

Ali, Elis i ja umemo da razgovaramo.
Meni i tebi to ne ide...

Mi kako ne umijemo da razgovaramo bas se dugo zadrzasmo ovdje. Sta bi tek bilo da umijemo
predatortz predatortz 12:42 01.06.2012

Re: Omaška


Eto, jos da budes zadovoljan i njenim oporavkom i izgradnjom, zadovoljstvo ce biti kompletno


Mi svoj deo stana gradimo kako znamo i umemo.
Vi preuređujte svoj.
Neka svako kosi svoje dvorište, ne baca pogled u komšijino i biće to dobro.
omega68 omega68 13:06 01.06.2012

Re: Omaška

izmišljanje nacije Bošnjaci umesto Muslimani

A šta su boli ''Muslimani'' nego izmišljna nacija?
oni koji su bili neekstremni, sasvim normalno govorili da su Bosanci, Hercegovci, Crnogorci, Srbijanci, Makedonci

Dobro Karagaća, majku mu, zašto se na pomen imena Srbi, Srbija, srpsko, ponašaš kao vampir koji je video beli luk?
Da li se Nemci dele na Bavarce, Baden-Virtembergijance, Saksonijance...stvarno pitam?
Ta tvoja podela je ubačena da Srbi ne budu , kako kažeš, ekstremni pa su se nazivali po regionu gde žive ( začeci novih nacija, gle čuda, samo među srpskim korpusom )Možeš ti da pobijaš, možeš crno da proglasiš belim - to je tako.
Komunisti su se samo plašili da ne dođe do srpske ''hegemonije''.I još jedne stvari- seljaka, jer je on nezavistan od vlasti.Zato su devastirani čitavi krajevi.


Srbijanci


Je l su to i građani Novog Pazara? Neka ti kaže Edo
dragoljub92 dragoljub92 13:10 01.06.2012

Re: Omaška

Pošto su ti tvoji jednom već bili verolomnici, velika je verovatnoća da ćeš ti ili neki tvoj potomak ponovo, zarad neke koristi, da izdaš i tu sadašnju veru.

i posle ovoga što si reko ti očekuješ da ti neki musliman peva ...bože pravde...
omego nemo više da braniš srbe i srpstvo,od tvoju obranu popucaše ni sve koske u relo,mada meni i ne tolko pošto sam ateista ,a po tvom ondak nisam ni srbin, ma i ko ateistu me koske zaboleše od tolko srbovanja,ćeispucaju načisto.
maksa83 maksa83 13:15 01.06.2012

Re: Omaška

Pošto su ti tvoji jednom već bili verolomnici, velika je verovatnoća da ćeš ti ili neki tvoj potomak ponovo, zarad neke koristi, da izdaš i tu sadašnju veru.

Pa da. Ko izda Krišnu, posle mu ništa nije gadno.
libkonz libkonz 13:17 01.06.2012

Re: Omaška

Pa da. Ko izda Krišnu, posle mu ništa nije gadno.

omega68 omega68 13:26 01.06.2012

Re: Omaška

omego nemo više da braniš srbe i srpstvo,od tvoju obranu popucaše ni sve koske u relo

Rerno?
Što se toliko uzbuđuješ?
Smiri ruke, relo, živci...
Podvuci mi šta NIJE TAČNO u mom komentaru
omega68 omega68 13:29 01.06.2012

Re: Omaška

@beogradski šmeker
Nemaš ti pojma ni šta je Krišna ni šta je Šiva ( Živa ).Drži se tvog programiranja.
( a kad vidim kakvi se stručnjaci oduševljavaju tvojim znanjem i duhovitošću...)
maksa83 maksa83 13:34 01.06.2012

Re: Omaška

Nemaš ti pojma ni šta je Krišna ni šta je Šiva ( Živa ).Drži se tvog programiranja.

Jok ti znaš. Krišna je Krsna, Velika. Mala Krsna je kad je Krišna bio mali.
dragoljub92 dragoljub92 13:42 01.06.2012

Re: Omaška

Rerno?
Što se toliko uzbuđuješ?

Telobe,nisam bio u čkolju kad se učilo T pa se zagubih
Podvuci mi šta NIJE TAČNO u mom komentaru

sve iliti ništa nije tačno,ko si ti da određuješ ko je izdao veru a ko nije?
sevarlica sevarlica 13:56 01.06.2012

Re: Omaška

dragoljub92
sevarlica
pa netko treba
predstavljati bratsku državu i naciju


Čini mi se da je bio beogradski biskup.

on je slovenac


Ups, nisam ni znao. Izvinjavam se! Bio sam ubeđen da je Hrvat, zbog govora mi se učinilo.

P.S. Wagnere, reazlog više da zapucaš za Beograd :)
omega68 omega68 13:56 01.06.2012

Re: Omaška

ko si ti da određuješ ko je izdao veru a ko nije?

sevarlica sevarlica 13:58 01.06.2012

Re: Omaška

Nemoj Ede braniti Bosnu. Pogotovo od Elisa i mene. Hvala, nema potrebe. Pusti nas, nekako ćemo mi to sami.


sevarlica sevarlica 14:17 01.06.2012

Re: Omaška

Pošto su ti tvoji jednom već bili verolomnici, velika je verovatnoća da ćeš ti ili neki tvoj potomak ponovo, zarad neke koristi, da izdaš i tu sadašnju veru.


Uf Omega to je baš zajebano reći i po meni netačno. Verolomstvo je u to vreme bilo k'o danas prelazak iz stranke u stranku. Druga stvar, većina stanovništva nije ni imala veze sa samo 1 religijom, već su se religije smenjivale na zahteve vladara.Tako ti je npr. u Bosni jedan vladar bio pagan, drugi, bogumil, treći pravoslavac, četvrti arijanac, peti katolik, šesti opet pravoslavac, sedmi musliman itd... Pa nije se celo domicijelno stanovništvo menjalo pri svakoj promeni religije. Takođe danas imaš u turskoj(po nekim izvorima) skoro 8miliona ljudi koji se izjašnjavaju kao Srbi/sloveni islamske veroispovesti. Ovo ti spominjem jer je istorijska činjenica da su Srbi učestvovali sa Turcima u organizaciji i upravljanju osmanlijskim carstvom. Posebno, jer je srpski bio jedan od 4 zvanična jezika u osmanskom carstvu(od 15-og veka jezik vojnog komandovanja).


I tvoji i Wagnerovi su nekad bili Srbi i Vi dobro znate u kom kolenu.


Ni sa ovim se ne slažem, ili bar ne bih tako definisao. Najverovatnoje,(a ne zna se zasigurno) mi i Hrvati imamo zajedničke pretke, a muslimani iz bivše SFRJ jesu pretežno bili Srbi, mada ima i Hrvata.

Pogledaj malo po netu o našoj zajedničkoj genetici. Videćeš da: Srbi, Hrvati i muslimani iz Bosne imaju iste markere i to starosedelačke. Što dalje inplicira da smo posrbili i pohrvatili domorodačko stanovništvo kao što su to posle 1000 godina uradili Turci nama.
omega68 omega68 15:10 01.06.2012

Re: Omaška

Pogledaj malo po netu o našoj zajedničkoj genetici

Gledam, gledam...zato to i kažem
Ti veruješ u teoriju dolaska Slovena na Balkan u VII veku nove ere i o asimilaciji nekog domicilnog stanovništva?
Kog?
Milan Karagaća Milan Karagaća 17:46 01.06.2012

Re: Omaška

majku mu, zašto se na pomen imena Srbi, Srbija, srpsko, ponašaš kao vampir koji je video beli luk?

vidiš, ja ti uopšte ne priznajem da si više Srbin od mene, niti se stidim da kažem da sam Srbin Bosanac, kao što si ti Srbin Srbijanac, onaj Srbin Ličanin, onaj Srbin Vojvođanin, niti mislim da ti epiteti čine nekoga boljim čovekom, pametnijim, kulturnijim....
Da li se Nemci dele na Bavarce, Baden-Virtembergijance, Saksonijance...stvarno pitam?

da , itekako ali su svi Nemci kao što su i svi Srbi Srbi. Kad nekome kažu da je Bavarac on ne smatra da si mu rekao da nije Nemac ili da je manje Nemac, kao što i mi da nismo kakvi jesmo ne bi trebalo izmišljati da više nema Srbin Bosanac.
Je l su to i građani Novog Pazara? Neka ti kaže Edo

naravno, što da nisu Vojvođani.
Srbijanci

Pomenuh ti Brankovo kolo, jel misliš da on nije znao o čemu piše.
Znaš li onu pesmu "Odakle si sele" i zašto kaže po čemu se znaju Srbijanci.
Milan Karagaća Milan Karagaća 17:48 01.06.2012

Re: Omaška

dragoljub92
Pošto su ti tvoji jednom već bili verolomnici, velika je verovatnoća da ćeš ti ili neki tvoj potomak ponovo, zarad neke koristi, da izdaš i tu sadašnju veru.

i posle ovoga što si reko ti očekuješ da ti neki musliman peva ...bože pravde...
omego nemo više da braniš srbe i srpstvo,od tvoju obranu popucaše ni sve koske u relo,mada meni i ne tolko pošto sam ateista ,a po tvom ondak nisam ni srbin, ma i ko ateistu me koske zaboleše od tolko srbovanja,ćeispucaju načisto.

kad god su ih takvi branili Srbi su nagrabusili.
sevarlica sevarlica 18:01 01.06.2012

Re: Omaška

omega68
Pogledaj malo po netu o našoj zajedničkoj genetici

Gledam, gledam...zato to i kažem
Ti veruješ u teoriju dolaska Slovena na Balkan u VII veku nove ere i o asimilaciji nekog domicilnog stanovništva?
Kog?


Svog, t.j. celog, vremenom. Na ovim našim prostorima bilo je i Kelta i Tračana i Ilira i Dačana, a ko zna koji su narodi sve postojali pre toga. Kao najstarija se pominju Keltska i Ilirska plemena. Milion i jedna je predpostavka od koga smo mi nastali. Neki kažu od Keltskog plemana Boji koje se raširilo po ovom delu balkana, neki od Sarmata(sa kojima Lužički Srbi imaju velike sličnosti), neki od Wenda, neki da smo došli mnogo ranije sa Kavkaza i da nam je ime Srbi nametnuto od Viznatinaca(Porfirogen spominje samo srpska plemena ovde i tim nazivom naziva i Hrvate).Sve su to samo insinuacije i predpostavke, ništa više.

Ono što je meni najbliže, su dve varijante:
1. Da smo po dolasku posrbili domorodce, bez obzira kad se to desilo.
2. Da smo ciklično migrirali, t.j. da smo bili ovde, otišli, pa se vratili.

Sve to pretežno, na predpostavci da je najveći deo našeg genetskog zapisa starosedelački i ima vezu sa genima stanovništva na Siciliji i jugu Italije, jugu Francuske i Španije.

P.S. Sve ovo nije toliko bitno, koliko je bitno gde smo sada, i zašto smo tu gde jesmo.
omega68 omega68 18:08 01.06.2012

Re: Omaška

kad god su ih takvi branili Srbi su nagrabusili.

Nije tačno.
Nagrabusili su kad su ih branili zadrigli komunistički titići sa činovima generala i pukovnika, pregojeni silnim privilegijama i beneficijama u vidu džabe školovanja i letovanja po odmaralištima stečenim na muci naroda, obeznanjeni od alkohola po vojnim vežbama i terenima, preshli od brojnih švalerki sve se sklanjajući po štabovima, komandama i izmišljenjim radnim mestima, dok su niži oficiri i golobrada deca ( na svim stranama, da se raumemo) gurnuti da ginu za njihove nove privilegije.
Dok su Srbe ( i sve druge 1918. na primer ) branili proja, opanak, šajkača i cokula druga se pesma pevala.
sevarlica sevarlica 18:09 01.06.2012

Re: Omaška

Znaš li onu pesmu "Odakle si sele" i zašto kaže po čemu se znaju Srbijanci.


Kao geografska kategorija ne nacionalna.


da , itekako ali su svi Nemci kao što su i svi Srbi Srbi. Kad nekome kažu da je Bavarac on ne smatra da si mu rekao da nije Nemac ili da je manje Nemac,


On je prvo Bavarac, i kao geografska odrednica i kao plemenska odrednica, pa tek onda Nemac, a što se brojanja krvnih zrnaca tiče tu se slažem, nema većih i manjih Nemaca, kao što nema ni većih i manjih Srba. Samo postoji velika razlika u tom upoređivanju, Bavarci, Švabe, Prusi, Šlezi su svi građani Nemačke.
omega68 omega68 18:17 01.06.2012

Re: Omaška

2. Da smo ciklično migrirali, t.j. da smo bili ovde, otišli, pa se vratili.


Sve to pretežno, na predpostavci da je najveći deo našeg genetskog zapisa starosedelački i ima vezu sa genima stanovništva na Siciliji i jugu Italije, jugu Francuske i Španije.


od Sarmata(sa kojima Lužički Srbi imaju velike sličnosti), neki od Wenda, neki da smo došli mnogo ranije sa Kavkaza

Blizu si

Jeste bitno šta smo sada, ali bitno je da se neke stvari razjasne da nam ne bi razni nikogovići stalno nabijali neki osećaj krivice
Milan Karagaća Milan Karagaća 21:24 01.06.2012

Re: Omaška

Jesam li ja manje Srbin zato što ne pišem ćirilicu već 50 i slovima pedeset godina?

kažu da jesi. A ne kažu šta je tek onaj ko je nepismen pa hoće mu pripisati da piše ćirilicom. I po čemu je to čirilica toliko nekom značajna valjda da liči više na Bugare, Maekedonce i Ruse.
Što ti reče, samo Srbi smatraju manom to što su pismeni na dva pisma.
A što se tiče u konačnom ćirilice na to niko Srbe nije terao i njihova je stvar koliko će to čuvati kao svoj identitet. Pa Nemci su se odrekli Gotice i uopšte se nisu raznacionalizovali.
Nego, ovde je lakše dizati buku oko ćirilice nego nešto ozbiljno raditi da se smanji broj nepismenih , nisko obrazovanih, da se podigne opšti nivo vaspitanja i kulture a ne da pod patriotskim izgovorima skrivaju najveći primitivizam i vraćaju Srbiju u srednji vek jer su to kao prave vrednosti.
Eno danas i oni maturanti što divljaše na Trgu Republike kao otpevaše Bože Pravde, pa pesme o Kosovu i skandiraše Ratku Mladiću, pa i ono ubi, zakolji.. i šta sada, gde su nastavnici, gde su grašani, ma gde je u krajnjem i policija.
Milan Karagaća Milan Karagaća 21:33 01.06.2012

Re: Omaška

Dok su Srbe ( i sve druge 1918. na primer ) branili proja, opanak, šajkača i cokula druga se pesma pevala.

jel znaš ti kolike je gubitke Srbija pretrpela, a diskutabilno je da li je morala.
Nagrabusili su kad su ih branili zadrigli komunistički titići sa činovima generala i pukovnika,

koji si ti primitivac kada se služiš sa ovako niskim podmetanjima.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:50 01.06.2012

Re: Omaška

el znaš ti kolike je gubitke Srbija pretrpela, a diskutabilno je da li je morala.


Vazi li to i za drugi svetski rat?
Vazi li za Kragujevac, sremski front?
Da li je te gubitke morala da istrpi ili je mozda moglo da se malo priceka sa junacenjem?
sevarlica sevarlica 23:01 01.06.2012

Re: Omaška

Nagrabusili su kad su ih branili zadrigli komunistički titići sa činovima generala i pukovnika,


koji si ti primitivac kada se služiš sa ovako niskim podmetanjima.


Milano ovo su činjenice, stvorili smo vojsku koja je jedino služila da se nekome naune stomaci i da se dobro obezbedi. JNA jednostavno NIJE OBAVILA POSAO za koji je bila 50 godina plaćana.

Da ne govorim da su ti isti crvendaći izvršili okupaciju Srbije, a "Srbe" najstrašnije ponizili još jednom jugoslavijom.Kad te jednom udari struja, više ne trpaš ruke u šteker.
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:56 02.06.2012

Re: Omaška

JNA jednostavno NIJE OBAVILA POSAO za koji je bila 50 godina plaćana.

Nije joj bio zadatak da etnički očisti prostore i zauzme Šešeljeve granice, nije joj bio zadatak da vodi građanski rat već da čuva državu od spoljne agresije.U toj vojci su bili pripadnici svih naroda pa kako si onda mogao očekivati da stanu svi na stranu samo jednog.E zato su nacional-šovinističke bitange prvo posvađale narode pa rasturile JNA i ona je ostala vojska bez države.
Jugoslaviju i prvu i drugu su stvarali naumniji i najpošteniji ljudi iz redova svih naroda a rasturili su ih najgori šljamovi iz istih tih naroda.
To je moje mišljenje i to su činjenice a tvoje mišljenje kao ni omegino me definitivno ne zanima jer s vama ne vredi raspravljati pošto je vama mržnja svega što nije srpsko i srpskog što nije po vašoj meri jedina osnova.Pa uživajte i dalje u vašoj mržnji i blagostanju koju nam je donela svima.
sevarlica sevarlica 08:54 02.06.2012

Re: Omaška

U toj vojci su bili pripadnici svih naroda pa kako si onda mogao očekivati da stanu svi na stranu samo jednog.


Ja to nisam ni očekivao, očekivao sam da budu faktor mira a ne da vode građanski rat. Da je JNA bila složna i jaka kao što je nama prezentovano svih ovih godina, ne bi ih pobeđivala grupa od 10'15 slovenačkih teritorijalaca.
Milane, JNA je trebala da preuzme vlast i da obezbedi miran raspad Jugoslavije, a ona je bila kokoška koju je svaka strana očerupala da napuni rezerve oružja.

Jugoslaviju i prvu i drugu su stvarali naumniji i najpošteniji ljudi iz redova svih naroda a rasturili su ih najgori šljamovi iz istih tih naroda.

Kakva glupa definicija koja nema veze sa ovim o čemu mi pričamo, a o njenoj subjektivnosti da ne govorim. Ako ćemo o tome može i da se kaže: Jugoslaviju su pravili Srbijanci a rasturali je svi ostali.


To je moje mišljenje i to su činjenice a tvoje mišljenje kao ni omegino me definitivno ne zanima jer s vama ne vredi raspravljati pošto je vama mržnja svega što nije srpsko i srpskog što nije po vašoj meri jedina osnova.Pa uživajte i dalje u vašoj mržnji i blagostanju koju nam je donela svima.


Za razliku od tebe ja ne mrzim nikog. Ti si pokazao svoju tolerantnost na svojim blogovima. Da ne govorim da pokušavaš da prikažeš onu crvenu bagru kao žrtve a ne kao dželate i lopove.

P.S. Jugoslavija je morala da pukne, tako je bila napravljena, u njoj su se svi osećali obespravljeni sa te nacionalne tačke gledišta. Ono što nije moralo da se desi je da eksplodira. Najbolji način da ne eksplodira(jer je već jednom eksplodirala) je da se ne pravi dva puta ista greška, i opet na štetu istog naroda.

Milan Karagaća Milan Karagaća 10:45 02.06.2012

Re: Omaška

Za razliku od tebe ja ne mrzim nikog.

osim komuniste i neSrbe i one koji se ne slau sa tvojim nebuloyama koje ti je neko ugurao u glavu.
Ti si pokazao svoju tolerantnost na svojim blogovima

da si korektan tako bi i rekao. Ja najmanje brišem i banujem.Izuzetno one koji dolaze na blog samo da vređaju. Uostalom eto i tebe stalno na mojim blogovima i u polemici iako se u većini ne slažemo zato što tebe činjenice ne interesuju.
Da ne govorim da pokušavaš da prikažeš onu crvenu bagru kao žrtve a ne kao dželate i lopove.

vidiš, a gore reče da ne mrziš, pa ko normalan može tako generalizovati jer ti pod tom crvenom bandom smatraš sve one ljude koji su živeli u to doba.Možeš li biti samo malo objektivan pa uporediti ove bande drugih boja od kojih su neke čak bile i jarko crvene a sada jarko crne, pa kada je bilo više kriminala, banditizma, nasilja , nesigurnosti. Pitaj nekoga ko je bio i onda i sada normalan običan i neostrašćen čovek a ne ove sadašnje rezimske istoričare koji izmišljaju da ne trepnu.
Jugoslavija je morala da pukne, tako je bila napravljena, u njoj su se svi osećali obespravljeni sa te nacionalne tačke gledišta.

sa onakvim političkim elitama jeste morala da pukne ali to nije vojska iako je vojni vrh bio ništa bolji od političkih elita a zapravo bizgova koji nisu mogli da vide dalje od svog nosa.Znali su se oni mnogo dobro međusobno, znali su da njihovi sinovi i sinovi njihovih najbližih neće u rat već će se baviti biznisom i ratnim profiterstvom dok će obični ljudi od kojih su napravili ovce da se međusobno ubijaju.
Kakva glupa definicija koja nema veze sa ovim o čemu mi pričamo,

Izvini ali ovo što si rekao je tipično za glupa čoveka koji kad nešto ne može da shvati kaže da je glupo.
Da je JNA bila složna i jaka kao što je nama prezentovano svih ovih godina, ne bi ih pobeđivala grupa od 10'15 slovenačkih teritorijalaca.

JNA je bila naivna dok su republičke vrhuške i njihovi DB-ovi i MUP-ovi uveliko vršili pripreme za rasturanje. JNA kao savezna institucija je marginalizovala, pokušali da je zloupotrebe a već imali svoje vojske u obliku republičkih milicija, pa sukobi su i počeli sa MUP-ovima.
Pitaj nekoga da ti objasni zašto je Šešelj i po čijem nalogu zauzeo Savezni MUP u Beogradu.Donese li Srbija Ustav 1989.godine po kome posebnim članom reguliše da je se SFRJ tiče samo tamo gde se poklapa sa njenim interesima, upade li Srbija u platni sistem i maznu ogromnu lovu od zajedničkih sredstava, ko naoruža HDZ, SDS,SDA, da li je to radila JNA ili DB.U onom putujućem karavanu šestorice predsednika republika nije bilo niti je trebalo da bude nekoga iz JNA jer JNA treba da izvršava političke odluke na nivou cele SFRJ a ne odluku i za račun jedne republike.
JNA je trebala da preuzme vlast i da obezbedi miran raspad Jugoslavije

možda ali nije. Preuzimanje vlasti je značilo da zatvori sve članove Predsedništva SFRJ i sve predsednike Republika i proglasi vanredno stanje, pa nakon 6 meseci raspiše izbore.
Možeš li zamisliti šta bi se desilo odmah u Srbiji da je Milošević zatvoren ili u Hrvatskoj Tuđman.Znam ja te priče da je vojska kao trebalo da izvrši državni udar ali za račun Srbije ali upravo pošto je vojska bila protiv građanskog i međunacionalnog rata nije.
Ako hoćeš da nešto naučiš onda budi spreman i da saslušaš, ti si kao što stoji, ako je tačno,rođen 1982.godine pa dozvoli sebi da zamisliš da nije sve bilo kako zamišljaš niti si genije pa da si sa 10 godina već 1992.godine razumeo sve što se dešava. A opet, ako hoćeš da naučiš, onda i kada ti pričaju i kada čitaš malo razmišljaj i svojom glavom i ne uzimaj zdravo za gotovo. Mlad si čovek šteta da ostaneš jednostran a imaš mogućnosti da još mnogo naučiš.Kada je učenje u pitanju shvati da se ne jede sve što leti.Takođe, uvek polazi od toga da ljudi pre svega treba da budu ljudi pa onda sve ostalo, pripadnici nacije, vere, poklonici ove ili one muzike,sa ili bez brkova, da znaju manje ili više... što reče Gorki, probaj da u svakom čoveku prvo gledaš čoveka pa će tako uglavnom i biti.
Nadam se da si shvatio da sam samo pokušao da budem dobronameran.
sevarlica sevarlica 12:54 02.06.2012

Re: Omaška

osim komuniste i neSrbe i one koji se ne slau sa tvojim nebuloyama koje ti je neko ugurao u glavu.


To što je tebe neko dojio crvenilom, ne znači da si u pravu. Ti i ja imamo različite poglede na istoriju. Za tebe su komunisti heroji, za mene su okupatori. Obojica imamo razloge zašto mislimo kako mislimo, samo što ti meni ne dozvoljavaš da mislim sam za sebe, već da mi sva pamet dođe iz Jajca.

da si korektan tako bi i rekao. Ja najmanje brišem i banujem.Izuzetno one koji dolaze na blog samo da vređaju. Uostalom eto i tebe stalno na mojim blogovima i u polemici iako se u većini ne slažemo zato što tebe činjenice ne interesuju.


Naravno, tu se slažem sa tobom, dozvoljavaš nam da nesmetano ispoljimo mišljenje na tvojim blogovima, i to bi valjda trebalo da bude normalno, ali onda nam osporavaš to isto mišljenje kao neistinito, a ne kao drugačije.


vidiš, a gore reče da ne mrziš, pa ko normalan može tako generalizovati jer ti pod tom crvenom bandom smatraš sve one ljude koji su živeli u to doba


Ne sve. Čak ni većinu, ali bagra je krojila kapu.

a onakvim političkim elitama jeste morala da pukne ali to nije vojska iako je vojni vrh bio ništa bolji od političkih elita a zapravo bizgova koji nisu mogli da vide dalje od svog nosa.Znali su se oni mnogo dobro međusobno, znali su da njihovi sinovi i sinovi njihovih najbližih neće u rat već će se baviti biznisom i ratnim profiterstvom dok će obični ljudi od kojih su napravili ovce da se međusobno ubijaju.


Tu se slažemo, evo i deca tih i takvih su danas glavne face u zemlji.


Izvini ali ovo što si rekao je tipično za glupa čoveka koji kad nešto ne može da shvati kaže da je glupo.


Vidiš li koliko ti malo treba da se vratiš ispod ivice dostojanstva. Inače, razumeo sam dobro, i dalje smatram da je definicija glupa, može to i ispravnije da se kaže.


Znam ja te priče da je vojska kao trebalo da izvrši državni udar ali za račun Srbije


Ma kakve Srbije Milane, za račun onih koji bi danas bili živi.
što reče Gorki, probaj da u svakom čoveku prvo gledaš čoveka pa će tako uglavnom i biti.
Nadam se da si shvatio da sam samo pokušao da budem dobronameran.


To i radim Milane, ali i ti moraš da shvatiš da je nekada odbrambeni stav dobar. Možeš da misliš o meni šta hoćeš. ja stvarno nikoga ne mrzim(posebno ne onako uopšteno), ali se ne stidim da nazovem stvari pravim imenom. Nikada i ništa ne treba prećutkivati iz neke političke korektnosti.
Milan Karagaća Milan Karagaća 13:36 02.06.2012

Re: Omaška

Za tebe su komunisti heroji, za mene su okupatori

da li misliš da u ovome što si rekao ima logike. Pa kako Srbi da okupiraju sami sebe.
Onaj za koga su partizani okupatori ne može biti ništa nego kolaboracionista i izdajnik, saradnik okupatora.
već da mi sva pamet dođe iz Jajca.

baš ga lupi.A s obzirom na asocijacije ja bih pre rekao da ti dođe iz nekog drugog organa.
Tu se slažemo, evo i deca tih i takvih su danas glavne face u zemlji.

nabrojde ih nekoliko počev od Vučića, Tome Nikolića, Homena,....sve komunistička deca
To što je tebe neko dojio crvenilom, ne znači da si u pravu.

nemoj oko dojenja i sisanja jer vidim da ćeš nenamerno dokazati da si sisao veslo.
Ti i ja imamo različite poglede na istoriju.

ti nemaš svoj pogled, zelen si ti za to ali zato striktno interpretiraš što ti je neko utuvio u glavu.
sevarlica sevarlica 14:00 02.06.2012

Re: Omaška

da li misliš da u ovome što si rekao ima logike. Pa kako Srbi da okupiraju sami sebe.
Onaj za koga su partizani okupatori ne može biti ništa nego kolaboracionista i izdajnik, saradnik okupatora.


Mogu, isto onako kako su nemački fašisti okupirali Austriju. Drugo, Srbi su sami sebi uvek bili najveći dželati i okupatori. Meni da npr. brat upadne u kuću sa puškom i uzurpira mi jednu sobu, on je bre za mene okupator.
Onaj za koga su partizani heroji ne može biti ništa nego: lopov, parazit, krvnik Srbije, i terorista.


nemoj oko dojenja i sisanja jer vidim da ćeš nenamerno dokazati da si sisao veslo.


Bar nije ono koje te preveslalo preko Drine.

ti nemaš svoj pogled, zelen si ti za to ali zato striktno interpretiraš što ti je neko utuvio u glavu.


Znam da je vama komunistima teška da pustite ono što ste pokrali, ali ima vremena svi ćete lepo jednog dana da ostanete bez toga što ste oteli. Toliko o ljudima koji ništa nisu stekli, već došli na magarcima u Beograd. Bar da ste se malo kultivisali vremenom.
Milan Karagaća Milan Karagaća 17:39 02.06.2012

Re: Omaška

Bar nije ono koje te preveslalo preko Drine.

eto kako vi pravi čistio Srbi koji ne smeju da zavire u porodično stablo dalje od prababe jer kod čukunbabe već sretnu Turčina gledate na braću Srbe preko Drine, a kad vam zatreba kao sažaljevate slučaj pa odmah se uhvatite za Jasenovac.
Znam da je vama komunistima teška da pustite ono što ste pokrali, ali ima vremena svi ćete lepo jednog dana da ostanete bez toga što ste oteli.

jesi li to umislio da si svoj pradeda.Pa partizani su upravo prvo nacionalizacijom uzeli imovinu špekulantima, ratnim profiterima i švercerima koji su se obogatili posle 1.svetskog rata.
već došli na magarcima u Beograd.

tebe su napravili u Beogradu ali te očito nisu doradili.
sevarlica sevarlica 12:58 03.06.2012

Re: Omaška

eto kako vi pravi čistio Srbi koji ne smeju da zavire u porodično stablo dalje od prababe jer kod čukunbabe već sretnu Turčina gledate na braću Srbe preko Drine


Gde su se Srbi mešali sa Turcima, i gde su im se dodvoravali promenom vere? U Srbiji nisu. Svoje stablo poznajem u poslednjih xx godina. Moji su u Srbiju došli u 16-17 veku baš iz Bosne, da se ne bi turčili, ali kao i većina nismo upadali u tuđe kuće i imanja kao što su radili ti isti koje veličaš.

a kad vam zatreba kao sažaljevate slučaj pa odmah se uhvatite za Jasenovac.


Meni je deo porodice stradao u takvom logoru u NDH i takvu sudbinu kakvu je pratila bosanske i hrvatske Srbe nisu zaslužili ni besni psi a kamoli ljudi. E sad postoji domino efekat koji je doveo do takvih zverstava, a najbolji dokaz za to je konstantno rovarenje u Kraljevini Jugoslaviji od strane braće Srba van Srbije.Pročitaj malo o situaciji iz perioda 1929-39 pa će ti neke stvari biti jasnije.


jesi li to umislio da si svoj pradeda.Pa partizani su upravo prvo nacionalizacijom uzeli imovinu špekulantima, ratnim profiterima i švercerima koji su se obogatili posle 1.svetskog rata.


Komunisti su pretežno grupa neradnika i lezilebovića, lokalnog ljudskog šljama koji je video priliku da se obogati na brzinu tako što će da pootimaju od onih koji su stekli(i onih koji nisu stekli ali takvi su manjina).
Kad su bili toliki pravednici, zašto je Božidarka Damjanović-Kika kažnjena kad je strgla bisernu ogrlicu sa vrata žene Peka Dapčevića i uzviknula "nismo se mi za ovo borili".

tebe su napravili u Beogradu ali te očito nisu doradili.

Pa mi se ne dorađujemo jer se rađamo kao ljudi a ne kao neandertalci, već smo evoluirali u ljude za razliku od tebe.
Milan Karagaća Milan Karagaća 13:57 03.06.2012

Re: Omaška

Pa mi se ne dorađujemo jer se rađamo kao ljudi a ne kao neandertalci,

po ovome kako pričaš još nisi sišao sa drveta, a i nemoj bolje da ostaneš sa svojima.
Komunisti su pretežno grupa neradnika i lezilebovića, lokalnog ljudskog šljama koji je video priliku da se obogati na brzinu tako što će da pootimaju od onih koji su stekli(i onih koji nisu stekli ali takvi su manjina).

jesi li se zapitao ko su bili studenti komunisti na beogradskom univerzitetu koji su se suprostavljali i pre rata fašistima i ljotićevcima.Jesu li za tebe bitange oni koji su išli u Španiju.
Po toj tvojoj idiotskoj logici svi su članovi DS recimo super, svi članovi SNP idioti, i nabrajaj dalje i obrnuto.
A onaj ko može da se spusti na takav nivo da za nekoga kaže da je neandertalac sam govori o sebi kao o hohštapleru i šljamu.
Uostalom, sam sam kriv, pametni lčjudi su davno rekli da se ne treba prepirati sa budalama i primitivcima jer oni imaju iskustvo u tome.
Ajd zdrrravo.
sevarlica sevarlica 15:44 03.06.2012

Re: Omaška


po ovome kako pričaš još nisi sišao sa drveta, a i nemoj bolje da ostaneš sa svojima.


Teško, opet bi došli tvoji i oterali nas i odatle.

jesi li se zapitao ko su bili studenti komunisti na beogradskom univerzitetu koji su se suprostavljali i pre rata fašistima i ljotićevcima.

Jesam, isti oni koji rat ili nisu preživeli ili su bili anatemisani posle njega.

Jesu li za tebe bitange oni koji su išli u Španiju.


Da, išli su u tuđu zemlju da ih "opamete". Vrhunac bezobrazluka i drskosti.

A onaj ko može da se spusti na takav nivo da za nekoga kaže da je neandertalac sam govori o sebi kao o hohštapleru i šljamu.


Hohštapler i šljam, možda po tvojim shvatanjima sveta gde je normalno proterivati sposobne u tuđoj zemlji, zapošljavati rodbinu i "zeme", otimati imovinu, nametati mišljenje pukom i nožem. Ako su to uslovi, radije bi da budem hohštapler.

Elem, niko vas bre nije zvao da ispravljate nepravde u Srbiji, a u tuđu kuću nepozvani idu samo lopovi i banditi.
Milan Karagaća Milan Karagaća 15:58 03.06.2012

Re: Omaška

Elem, niko vas bre nije zvao da ispravljate nepravde u Srbiji, a u tuđu kuću nepozvani idu samo lopovi i banditi.

dobro bre osobo nedokazana gde ti vidiš da sam ja koji sam rođen 1951.godine a u Beogradu živim od 1969.godine došao i nekome nešto uzeo. To se žali onima za koje misliš da su uzeli.
Drugo odakle, kako reče, i tvoji dođoše iz neke vukojebine kako to zoveš kada su drugi u pitanju. Pa nisu ni tvoji u Srbiji od pre ameba.Svako je odnekud došao a svi su došli iz PM.
Šta ja treba da ti sada pričam kako su moji došli sa Kosova sa Čarnojevićem, kao što pouzdano znam i imam dokumenta, a uostalom pogledaj i celo naselje u Zucama kako se zove, i sada sam ja kao bolji od onih koji su dolazili kasnije. Tupiš bre.
sevarlica sevarlica 17:08 03.06.2012

Re: Omaška

i sada sam ja kao bolji od onih koji su dolazili kasnije. Tupiš bre.


Obraćam se tebi jer se ponašaš kao advokat tih koji su dolazili, nemam drugi motiv. Nemam Milane ništa protiv tebe lično, samo protiv tvojih stavova.Pogledaj gore ko je prvi počeo da udara na ličnost a ne na stavove Nije mi jasno kako ne možeš da shvatiš razliku između asimilacije nakon dolaska i degradacije nakon osvajanja. Meni ne smeta ni jedan čovek, ni jedna nacija ili vera, ali kad si u tuđoj kući poštuješ pravila kuće. Veliki broj mojih prijatelja je "došlo" odnekud, i normalno je da ljudi migriraju za boljim životom, ali me ne uče kako bi moj život bio sranje da nije bilo njih da me obogate pameću i znanjem. To je ono što ti ili ne shvataš ili ne želiš da shvatiš. Nama je bilo bolje pre SFRJ. Svi delovi Juge su napredovali samo je centralna i južna Srbija nazadovala.
Kažeš da su izbeglice loše primljene u Srbiji, u nekim delovima istina jesu, posebno u Vojvodini. Ono što se niko nije zapitao je ZAŠTO? Zato što su kolonisti iz tih krajeva streljali ljude pred kućama i ulazili u iste, isti strah koji su hrvatski srbi imali od povampirenja ustaštva imali su Vojvođani od novog dolaska Srba iz tih krajeva. Ne kažem da je to dobro, ali to je istina.

Evo ti mali pokazatelj razlike između teorije i prakse.
Komunisti su navodno bili antifašisti i anti nacisti, a ko je onda proterao Nemce, Bugare, Mađare i druge iz Banata i naselio svoje.
Milan Karagaća Milan Karagaća 20:51 03.06.2012

Re: Omaška

Kažeš da su izbeglice loše primljene u Srbiji, u nekim delovima istina jesu, posebno u Vojvodini.

znaš ti dobro ili se ne sećaš da je RTS tek u 20-oj minuti dnevnika objavila o masovnom egzodusu Srba posle Oluje, ako nisi zapamtio neka ti kažu kako su ih terali da se ne zaustavljaju u Beogradu već produže na Kosovo.Neki su im pored puta prodavali vodu.Pa što su ih onda dizali na pobunu ako ih ne smatraju svojima. Kada su bežali sa Kosova postavljeno je do koje paralele mogu da idu. Naravno, narod je već imao dovoljno svoje muke i dolazak izbeglica je dodatno osiromašilo Srbiju jer Srbija je zemlja koja je imala najviše izbeglica u Evropi.Znam ja da su se i rodbinski odnosi narušili nakon nekoliko dana pristojnog sažaljenja a onda je stupila realnost na scenu, nema se ni za sebe.
Zato što su kolonisti iz tih krajeva streljali ljude pred kućama i ulazili u iste, isti strah koji su hrvatski srbi imali od povampirenja ustaštva imali su Vojvođani od novog dolaska Srba iz tih krajeva. Ne kažem da je to dobro, ali to je istina.

Vojvodina je primila najveći broj izbeglica upravo po rodbinskim i zemljačkim osnovama.A taj strah o kome pričaš je čista fantazija da će oni nekog streljati pa im uzeti kuće. Doduše, u pravu si, bio je opravdani strah kod Mađara , Hrvata i drugih neSrba kojima se zaista i dešavalo svašta po Šešeljevom receptu.
Komunisti su navodno bili antifašisti i anti nacisti, a ko je onda proterao Nemce, Bugare, Mađare i druge iz Banata i naselio svoje.

Vidiš komunisti nisu isterali Vojvođane Srbe, pa ni sve Mađare ali su stradali Nemci,sigurno jedan broj nedužnih,jer su većinski bili na strani Nemačke okupacione sile i bili vlast za vreme okupacije, terali Srbe u logore, sprovodili torturu počev od Kulturbundova, preko pripadnika Princ Eugen divizije i raznih Šicera. Prema tome da su i četnici pobedili verovatno bi im uradili isto što i partizani.Rat je glupa stvar jer prvo se jedni osile pa torturišu druge a onda dođe vreme pa se preokrene.Što ne pogledaš koliko je Nemaca proterano iz Poljske, Sudeta, pa čak ni Nemačka kao država ne potencira toliko pitanje Folksdojčera kao naši veliki antikomunisti koji bi, kao što reče Ivica Dačić, i Hitlera da mogu rehabilitovali.
Ono što treba uraditi je da se utvrdi pojedinačno ko je nedužan stradao i da mu se barem posmrtno i njegovoj porodici država izvini.
sevarlica sevarlica 07:42 04.06.2012

Re: Omaška

znaš ti dobro ili se ne sećaš da je RTS tek u 20-oj minuti dnevnika objavila o masovnom egzodusu Srba posle Oluje, ako nisi zapamtio neka ti kažu kako su ih terali da se ne zaustavljaju u Beogradu već produže na Kosovo.Neki su im pored puta prodavali vodu


Da li si bio tamo? Ja se sećam da smo skupljali u školi šta smo mogli za ljude iz tih autobusa.Skupljali smo sve, od hrane i odeće, do udžbenika. Bile su liste dobrovoljaca za primanje ljudi u svoje domove. Zato se mnogi u autobuse nisu ni vratili već su ostali. E od te situacije smo došli do toga da smo sad mi u egzistencijalno opasnoj situaciji, jer za nas starosedeoce nema posla. Normalno je da će neko od njih u ovakvom sistemu da zapošljava samo svoje. Tako da tu podelu na "nas" i "njih" nismo napravili mi.

Ono što treba uraditi je da se utvrdi pojedinačno ko je nedužan stradao i da mu se barem posmrtno i njegovoj porodici država izvini.


Tu se slažem, više od toga teško i da može, ali od koga to da očekujemo? Od Tadića?


mikimedic mikimedic 19:05 31.05.2012

himna

- svetinja nasa drzava
ljubljena nasa otadzbina
i mocna joj volja, i najveca slava
nasa za sva vremena

slava tebi, otadzbino nasa slobodna
vekovna zajednico bratskih naroda
mudroscu nasih predaka vodjena
svuda su nasa polja i sume
jedinstvena na svetu
bogom dana nasa zemlja

siroki prostor maste i zivota
obecava nam bolju buducnost
daje nam snagu i vernost nasoj otadzbini
tako je uvek bilo i bice
docsumann docsumann 19:20 31.05.2012

države, nacije, himne ?!

ok, kao puki realiteti, istorijske datosti ... al' uzvišena osjećanja ? zanos, ponos, patos !?

to baš nešto ne šljaka u mom slučaju.

P.S. ako je religija opijum za narod, nacija je kokain.

Goran Vučković Goran Vučković 19:22 31.05.2012

Re: države, nacije, himne ?!

P.S. ako je religija opijum za narod, nacija je kokain.

To je znači ono belo na zastavi!
docsumann docsumann 19:24 31.05.2012

Re: države, nacije, himne ?!

To je znači ono belo na zastavi!




lobe, Vučko, kaže se lobe


EDIT: valjda otud i riječ "lobi"
kaolavanda kaolavanda 19:32 31.05.2012

Re: države, nacije, himne ?!

To je znači ono belo na zastavi!

Zbog čega onda, moliću lepo, crnogorska zastava nema lobe?
dragan7557 dragan7557 19:37 31.05.2012

Re: države, nacije, himne ?!

docsumann
P.S. ako je religija opijum za narod, nacija je kokain.


Jok, kombinacija opijuma i sodium glutamata. Nezasitost, žderu dok ne crknu.

cerski
AlexDunja AlexDunja 19:37 31.05.2012

Re: države, nacije, himne ?!

Zbog čega onda, moliću lepo, crnogorska zastava nema lobe?

nisu se nacionalno osvestili
docsumann docsumann 19:39 31.05.2012

Re: države, nacije, himne ?!

Zbog čega onda, moliću lepo, crnogorska zastava nema lobe


uu, pa opozicija (prosrpska) se bori za povratak trobojke, a vladajućoj koaliciji je to valjda isuviše eksplicitno
blogovatelj blogovatelj 22:35 31.05.2012

Re: države, nacije, himne ?!

P.S. ako je religija opijum za narod, nacija je kokain.


Prvo te stondira, drugo daje krila...
sevarlica sevarlica 23:49 31.05.2012

Re: države, nacije, himne ?!

kaolavanda
To je znači ono belo na zastavi!

Zbog čega onda, moliću lepo, crnogorska zastava nema lobe?


Pa ima Marlboro crvenu, to je valjda zbog svetog šverca pljuga
kaolavanda kaolavanda 14:02 01.06.2012

Re: države, nacije, himne ?!

Pa ima Marlboro crvenu, to je valjda zbog svetog šverca pljuga

Pa, da.. čista logika. Eto, ni ona zlatno-žuta mi više nije nejasna

Docs, beži! Čovek je u šumi!
omega68 omega68 19:24 31.05.2012

P.P.S.

koji če biti ubačen i u tekst:
Na današnjoj konstitutivnoj sednici Skupštine Srbije intonirana je himna koja umesto originala:
''Srpskog kralja, srpski rod''
i umesto falsifikata:
''Srpske zemlje, srpski rod''
ima falsifikat falsifikata:
''Naše zemlje i naš rod''.
Da li je tekst himne promenjen posle incidenta sa Ademom Ljajićem i da li je nezakonitom promenom prekršeno nešto, kao i da li je to još jedan ustupak manjinama na račun većinskog naroda?
Ima moj mudri i veoma stari srpski narod jednu izreku:
''Ako ti se ne sviđa, ti poljubi pa ostavi''.
vishnja92 vishnja92 21:11 31.05.2012

Re: P.P.S.

da li je to još jedan ustupak manjinama na račun većinskog naroda?
Ima moj mudri i veoma stari srpski narod jednu izreku:
''Ako ti se ne sviđa, ti poljubi pa ostavi''.

O.o
pajicu tronozac, ispaljuj

(a ti omega, da probas da pojmis da je ovo ovde moje isto koliko i tvoje? pa slobodno ljubi ti, katsmoveckotoga, meni vera ne dozvoljava)

namaste.
ed_novipazar ed_novipazar 09:31 01.06.2012

Re: P.P.S.

omega68

Ima moj mudri i veoma stari srpski narod jednu izreku:
''Ako ti se ne sviđa, ti poljubi pa ostavi''.

Ako tvoj mudri i veoma stari narod bude i dalje tvrdoglav moglo bi se sa "poljubi i ostavi" preći na "pljuni i ostavi". Ja sam protiv igranja sa drzavnim simbolima ali onaj ko kreira drzavne (pazi: drzavne, ne nacionalne) simbole treba da vodi racuna koga u toj drzavi ima. Inace cemo doci u situaciju da gledamo kako se po tim simbolima pljuje. Ja licno nemam nista protiv da se pjeva Srbiji niti vjerujem da bi bilo kome u zemlji to smetalo. Zasto bi. To bi trebala biti i nasa zemlja. Ali od nas se ocekuje da se kao srpski rod ("moli ti se srpski rod") molimo Bogu da spase srpski rod i srpske zemlje (koje srpske zemlje? pola Bosne? cjela Bosna?). E to malo morgen.
predatortz predatortz 09:36 01.06.2012

Re: P.P.S.

i srpske zemlje (koje srpske zemlje? pola Bosne? cjela Bosna?). E to malo morgen.


A zašto Bosna ne bi bila i srpska zemlja? Eto, ja Srbin i pet generacija onih pre mene, rođen tamo. I sad ćeš ti meni iz Pazara da kažeš da Bosna nije i srpska zemlja!
elis elis 09:48 01.06.2012

Re: P.P.S.

predatortz
i srpske zemlje (koje srpske zemlje? pola Bosne? cjela Bosna?). E to malo morgen.


A zašto Bosna ne bi bila i srpska zemlja? Eto, ja Srbin i pet generacija onih pre mene, rođen tamo. I sad ćeš ti meni iz Pazara da kažeš da Bosna nije i srpska zemlja!


Evo, ja ću ti iz sred Saraj'va reći da Bosna jeste i srpska zemlja. I da će postojati samo dotle dok bude i srpska, između ostalog.

Ali ako budeš nastavio da uporno izostavljaš Hercegovinu, opasno ćemo se posvađati
Goran Vučković Goran Vučković 09:54 01.06.2012

Re: P.P.S.

Ali ako budeš nastavio da uporno izostavljaš Hercegovinu, opasno ćemo se posvađati

To je iz protesta protiv onog Mostarca što je šikanirao Maksu
predatortz predatortz 10:15 01.06.2012

Re: P.P.S.

Ali ako budeš nastavio da uporno izostavljaš Hercegovinu, opasno ćemo se posvađat


Đe da izostavljam, pa kum mi je Hercegovanac!
pedjalon pedjalon 10:15 01.06.2012

Re: P.P.S.

Možda izostavlja zbog onog vica o vodovodu i kanalizaciji, i Bosni i Hercegovini?
predatortz predatortz 10:16 01.06.2012

Re: P.P.S.

Evo, ja ću ti iz sred Saraj'va reći da Bosna jeste i srpska zemlja. I da će postojati samo dotle dok bude i srpska, između ostalog.


To smo ti i ja davno shvatili. Još samo da neko objasni i Edu.
Milan Karagaća Milan Karagaća 10:27 01.06.2012

Re: P.P.S.

A zašto Bosna ne bi bila i srpska zemlja? Eto, ja Srbin i pet generacija onih pre mene, rođen tamo. I sad ćeš ti meni iz Pazara da kažeš da Bosna nije i srpska zemlja!

čoveče zemlja je onoga ko na njoj živi.Pa ti se sada pregoni sa time pa će ti i onaj koji u Pazaru živi isto toliko dugo koliko i ti tamo isto tako reći da to gde on živi nije srpska zemlja, a opet Srbi kažu da je upravo Raška stara srpska zemlja.Isto tako imaš u Bosni ljudi Muslimana koji takođe koliko i tvoji preci dugo žive tamo, pa šta ćeš im reći.
E to je na ovim prostorima problem što hoće svako da poistoveti državu sa nacijom.
Ono što meni posebno smeta je kada neki veliki Srbi iz Srbije, koji inače o prekodrinskim i Srbima prečanima govore sa ponižavanjem, a ko ne veruje neka se seti kako su dočekivane kolone izbeglica, a onda kad god ima zatreba hvataju se za Jasenovac i genocid nad Srbima. To nije ništa drugo već primitivno nacionalističko-šovinističko srbovanje.
predatortz predatortz 10:32 01.06.2012

Re: P.P.S.


čoveče zemlja je onoga ko na njoj živi.Pa ti se sada pregoni sa time pa će ti i onaj koji u Pazaru živi isto toliko dugo koliko i ti tamo isto tako reći da to gde on živi nije srpska zemlja, a opet Srbi kažu da je upravo Raška stara srpska zemlja.Isto tako imaš u Bosni ljudi Muslimana koji takođe koliko i tvoji preci dugo žive tamo, pa šta ćeš im reći.


Ne čitaš pažljivo. Srbija je i Edova zemlja. Kao što je Bosna i moja. Dok god je tako, biće dobro.
ed_novipazar ed_novipazar 10:50 01.06.2012

Re: P.P.S.

predatortz

A zašto Bosna ne bi bila i srpska zemlja? Eto, ja Srbin i pet generacija onih pre mene, rođen tamo. I sad ćeš ti meni iz Pazara da kažeš da Bosna nije i srpska zemlja!

Ne, necu ti to reci, Bosna jeste i srpska zemlja kao sto je Srbija i bosnjacka zemlja. Ali to nisu one zemlje iz himne.
sevarlica sevarlica 12:08 01.06.2012

Re: P.P.S.

a ko ne veruje neka se seti kako su dočekivane kolone izbeglica


Kod mene u selu, Ćebićima, mlekom, hlebom, smeštajem i još ponečim.
Ponajviše me nervira kad ti neko uđe sa puškom u kuću i posle te njihovi unuci nazivaju nacinal-šovinistom. Jel takav razgovor i generalizaciju treba da vodimo Milane? Da ne bi sad mi nešto tu lupaetali obojica o tome kako su izbeglice primljene u Srbiji, bolje da pustimo neke činjenice.
Koliko se izbeglih i raseljenih Srba vratilo u svoju imovinu nakon rata?Manje od 10%(osim BiH tamo se ljudi i vraćaju)
Koliko je izbeglih i raseljenih Srba nezaposleno u Srbiji? isto manje od 10%
Koliko izbeglih i raseljenih Srba nema danas svoju imovinu u Srbiji? isto manje od 10%
...i mnogo drugih parametara koji govore o tome kako su primljeni i od države Srbije i od Srba iz Srbije.
Inner Party Inner Party 19:28 31.05.2012

E, tako ...

... se to radi. Svaka čast na tekstu.
omega68 omega68 19:47 31.05.2012

Re: E, tako ...

ultimatum ultimatum 01:02 01.06.2012

Re: E, tako ...

Inner Party
... se to radi. Svaka čast na tekstu.


libkonz libkonz 19:36 31.05.2012

jbg

Hteo sam da ne komentarišem ništa na ovu temu, ali kad moj drug Omega piše nemam izbora.
Siniša Mihajlović, čovek koji je tek pre godinu dana saznao da se ova zemlja ne zove više Jugoslavija, nego Srbija, postavio je neki kodeks. Ispravan ili ne, selektora treba pustiti da radi kako misli.
Onda se javi "druga Srbija" da skupi neki poen u "odbrani" mladog fudbalera. I postade fudbal mnogo više od najvažnije sporedne stvari na svetu, a Adema više ne mogu oprati ni Dunav ni Sava.
I sad pola Srbije analizira šta je Ljajić hteo da kaže. Umesto naučnika i ekonomista, bavimo se izjavama fudbalera i pevaljki. Sjajno!
libkonz libkonz 19:44 31.05.2012

Re: jbg

Inače, Omega, tvoj tekst sam pročitao u celosti i malo mi je muka.
elis elis 19:46 31.05.2012

Re: jbg

libkonz
Hteo sam da ne komentarišem ništa na ovu temu, ali kad moj drug Omega piše nemam izbora.
Siniša Mihajlović, čovek koji je tek pre godinu dana saznao da se ova zemlja ne zove više Jugoslavija, nego Srbija, postavio je neki kodeks. Ispravan ili ne, selektora treba pustiti da radi kako misli.
Onda se javi "druga Srbija" da skupi neki poen u "odbrani" mladog fudbalera. I postade fudbal mnogo više od najvažnije sporedne stvari na svetu, a Adema više ne mogu oprati ni Dunav ni Sava.
I sad pola Srbije analizira šta je Ljajić hteo da kaže. Umesto naučnika i ekonomista, bavimo se izjavama fudbalera i pevaljki. Sjajno!


Ma jebeš Adema - to je mali tupko koji trčkara za vazduhom ušivenim u parče kože. Pridavati značaj njegovim postupcima u najmanju je ruku neozbiljno.

Međutim, ima ovde jedno teško pitanje iz filozofije politike - ukoliko znamo da Siniša nije hteo da peva Hej, Slaveni jer je slutio da idu neka nova vremena i ako se naposletku ispostavilo da je Siniša u tom pogledu bio u pravu, na osnovu čega se može Ademu osporavati pravo da danas na isti način bude u pravu?

Da ne bude nesporazuma, ne držim stranu Ademu, samo se volim igrati sa teškim pitanjima.

A ova dvojica meni su smešni, ništa drugo. Kao što su mi smešni i svi oni koji zapenjeno pristaju uz Sinišu ili Adema - al' dobro, valjda to tako uvek biva da prosti puk ne može da pojmi da postoje situacije u kojima niko nije u pravu.
libkonz libkonz 19:54 31.05.2012

Re: jbg

A ova dvojica meni su smešni, ništa drugo. Kao što su mi smešni i svi oni koji zapenjeno pristaju uz Sinišu ili Adema - al' dobro, valjda to tako uvek biva da prosti puk ne može da pojmi da postoje situacije u kojima niko nije u pravu.

Da sam se ja pitao, naravno da ga ne bih terao da peva himnu. Devedesetih su njegovi sugrađani odlazili za Tursku i za njihovu reprezentaciju igrali košarku. Adem Ljajić je izabrao Srbiju, što je jedan lep znak da će možda jednog dana Bošnjaci iz Novog Pazara Srbiju smatrati svojom zemljom.
Ali, Siniša Mihajlović je čovek kome inteligencija nije jača strana, on je to sve u svojoj glavi tako zamislio. Zato mi je sve smešno, kao kada bi se u studiju našle Nataša Bekvalac i Stoja, a posle bi profesori univerziteta raspravljali koja je bila u pravu.
omega68 omega68 20:01 31.05.2012

Re: jbg

Nijednog trenutka nisam pomenuo Sinišu ni to da li treba terati igrače na pevanje himne.Moj odnos prema tom liku sam iskazao još ranije jednim blogom.
Ovde je reč o tome kako se opet ponavlja scenario:
Incident - internalizacija - samoopredeljenje do otcepljenja - Rat.
Možda je Ljajić novi Boban, nikad se ne zna.


Umesto naučnika i ekonomista, bavimo se izjavama fudbalera

Slažem se, ali ako pogledaš gornji klip nezavisnost Hrvatske nije trasirao naučnik nego fudbaler, nažalost.
Ponekad mi se čini da bi na svetskom prvenstvu u naivnosti, reprezentacija ovog bloga ubedljivo bila šampion.
tvoj tekst sam pročitao u celosti i malo mi je muka.

Je l zbog onog neuhvaćenog i neisporučenog Brzice?
I meni je bila muka veruj mi, ali podjednako zbog toga što u školi nisam učio o tome nego o partizanskim ofanzivama.
elis elis 20:08 31.05.2012

Re: jbg

omega68
...Možda je Ljajić novi Boban, nikad se ne zna...


A možda je i novi Siniša. Nikad se ne zna...
maksa83 maksa83 20:10 31.05.2012

Re: jbg

Ma jebeš Adema - to je mali tupko koji trčkara za vazduhom ušivenim u parče kože.

Ispravka - "u komade mrtve krave".
pedja1008 pedja1008 20:15 31.05.2012

Re: jbg

Koliko ja znam on od kadeta igra za reprezentaciju. Rekao je da voli ovu zemlji i meni je to dovoljno. Ali nije mi jasno kako neko moze da voli zemlju u kojoj te primoravaju da pevas njenu himnu.
omega68 omega68 20:19 31.05.2012

Re: jbg

Možda je...
libkonz libkonz 20:23 31.05.2012

Re: jbg

Omega, čoveče, pretvorio si se u srpsku verziju Sentinela.
pedjalon pedjalon 20:31 31.05.2012

Re: jbg

Ispravka- "u komadu mrtve svinje."
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 20:54 31.05.2012

Re: jbg

Ispravka- "u komadu mrtve svinje."

Ma to Maksa provocira Induse po blogu.
dragan7557 dragan7557 20:55 31.05.2012

Re: jbg

omega
Slažem se, ali ako pogledaš gornji klip nezavisnost Hrvatske

Pristupanjem EU ta nezavisnost Hrvatske je završena.

Ova nezavisnost, je trajala još kraće od one NDH, a bome i od Kraljevskog suvereniteta.

cerski
Goran Vučković Goran Vučković 20:55 31.05.2012

Re: jbg

Ma to Maksa provocira Induse po blogu.

Hinduistima su goveda sveta a svinje prljave (slično kao što su i u islamu).
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 20:57 31.05.2012

Re: jbg

Hinduistima su goveda sveta

Ma znam, Maksa reče: "u komade mrtve krave".
elis elis 21:09 31.05.2012

Re: jbg

Ivan Focht, profesor estetike i znalac gljiva: Glazba i gljive padoše nam s neba.

Siniša Mihajlović, loptač i selektor: Jeb'o pečurke, samo pevaj!

Siniša Mihajlović, loptač i selektor, još jednom: Ako ne umemo da igramo, umemo da pevamo!

Adem Ljajić, loptač i nemuzikalno čeljade: Himna? S kog je to Cecinog albuma?
niccolo niccolo 21:37 31.05.2012

Re: jbg

i on pisao o ovom slučaju,

Koje sranje, od kada fudbal spada u nadležnost predsednika? A posle će da piše kako se predsednik (kako god da se zvao) meša u sve i izlazi iz okvira svoje nadležnosti...
angie01 angie01 21:44 31.05.2012

Re: jbg

libkonz
Omega, čoveče, pretvorio si se u srpsku verziju Sentinela. kad ono... i on pisao o ovom slučaju, samo bez ijekavice ovog puta.


...nije dozvoljeno otkrivati indentitet korisnika koji su pod nikom, sem ako to oni sami ne zele!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:39 31.05.2012

Re: jbg

Zato mi je sve smešno, kao kada bi se u studiju našle Nataša Bekvalac i Stoja, a posle bi profesori univerziteta raspravljali koja je bila u pravu.

Ne slažem se. Zato što je glupost zarazna i što tabloidi već prbrojavaju one koji su danas u Skupštini pevali, a koji nisu, himnu.

Sutra će neko da uvede i da mora da se stavi ruka na srce.
Kad se svira himna, stoji se. Tačka. Ko hoće da peva, neka peva, ko neće, nek ne peva.
I po mogućnosti da se ne zviždi tuđoj himni. Pa čak ni svojoj.

Sve ostalo je novokomponovani bulšit.
elis elis 23:34 31.05.2012

Re: jbg

Nebojsa Krstic
Kad se svira himna, stoji se. Tačka. Ko hoće da peva, neka peva, ko neće, nek ne peva.
I po mogućnosti da se ne zviždi tuđoj himni. Pa čak ni svojoj.

Sve ostalo je novokomponovani bulšit.


Nije da nisi u pravu s ovim rečima, ali stvarno je pomalo tužno kada instituciju himne brani čovek koji je svojevremeno pripadao bendu čija je muzika mnoge poticala na promišljanja i preispitivanja svega i svačega. Jebote, kako smo svi omatoreli! Baš tužno, zar ne.
sevarlica sevarlica 23:53 31.05.2012

Re: jbg

Je l zbog onog neuhvaćenog i neisporučenog Brzice?
I meni je bila muka veruj mi, ali podjednako zbog toga što u školi nisam učio o tome nego o partizanskim ofanzivama.


Mrtva usta ne govore
sevarlica sevarlica 23:57 31.05.2012

Re: jbg

dragan7557
omega
Slažem se, ali ako pogledaš gornji klip nezavisnost Hrvatske

Pristupanjem EU ta nezavisnost Hrvatske je završena.

Ova nezavisnost, je trajala još kraće od one NDH, a bome i od Kraljevskog suvereniteta.

cerski


Cerski, ne pali vatru čoveče. Hoćeš da neka nova luda u HR zanese diviziju maloumnih, pa da krenu sa izprobanom "odbranom" protiv EU?
ultimatum ultimatum 01:12 01.06.2012

Re: jbg

pedja1008
Koliko ja znam on od kadeta igra za reprezentaciju. Rekao je da voli ovu zemlji i meni je to dovoljno.


Ma on je ubacena krtica, ne bi li, u finalu svetskog prvenstva u fudbalu, namerno promasio penal
farenhajt farenhajt 02:29 01.06.2012

Re: jbg

Ponekad mi se čini da bi na svetskom prvenstvu u naivnosti, reprezentacija ovog bloga ubedljivo bila šampion.

Bravo.
blogovatelj blogovatelj 05:51 01.06.2012

Re: jbg

Hinduistima su goveda sveta a svinje prljave


A pazi ovo.
Cuo sam da Hindusi imaju 300.000.000 bogova i svi zive u stomaku od krave?!
Informaciju dobio od coveka koji je vernik, musliman, pedeset godina zivota proveo u okolini Bombaja, odakle je poreklom. Isao pre par godina na hadziluk, racunam da zna sta prica kada prica o religijama, bogovima i slicnim stvarima.
Jedino mi nije jasno kako su prebrojali bogove?!
blogovatelj blogovatelj 06:04 01.06.2012

Re: jbg

Kad se svira himna, stoji se. Tačka. Ko hoće da peva, neka peva, ko neće, nek ne peva.


Ne mogu da se ne slozim.
Iz razloga ovog.

Sutra će neko da uvede i da mora da se stavi ruka na srce.


Pa onda moze da trazi prekosutra jos kojekakve nebuloze i tome nema kraja.
Medjutim, u celoj ovoj budalastini ne mogu a da ne drzim stranu treneru Sinisi, kojeg smatram za izuzetnog fudbalera i magarca.
Razlog je potpis na neki dogovor.
Ajd probaj da potpises nesto u banci a posle da im kazes "zezao sam se"
Pravila igre su Ljajicu bila poznata, dakle, neka ga malo kuci, nek odmori od naporne sezone.
libkonz libkonz 08:53 01.06.2012

Re: jbg

Sutra će neko da uvede i da mora da se stavi ruka na srce.
Kad se svira himna, stoji se. Tačka. Ko hoće da peva, neka peva, ko neće, nek ne peva.
I po mogućnosti da se ne zviždi tuđoj himni. Pa čak ni svojoj.

Slažem se, samo mislim da bi još gluplje bilo da sada povuče odluku. Što se mene tiče, kompromis sa fudbalerom bi bio taj da drži usta poluotvorena
A ovo za zviždanje stranim himnama, mene je sramota (Lijepa naša se ne računa)
pedjalon pedjalon 09:48 01.06.2012

Re: jbg

Nemoj da vređaš magarce.
ed_novipazar ed_novipazar 06:36 03.06.2012

Re: jbg

Goran Vučković
Ma to Maksa provocira Induse po blogu.

Hinduistima su goveda sveta a svinje prljave (slično kao što su i u islamu).

Ne znam odakle ti ovo. Istina je da ne jedemo svinjsko a jedemo govedje meso. Ali o svetosti krave ili prljavosti svinje u islamu nema pisanih tragova.
maksa83 maksa83 07:28 03.06.2012

Re: jbg

ed_novipazar
Goran Vučković
Ma to Maksa provocira Induse po blogu.

Hinduistima su goveda sveta a svinje prljave (slično kao što su i u islamu).

Ne znam odakle ti ovo. Istina je da ne jedemo svinjsko a jedemo govedje meso. Ali o svetosti krave ili prljavosti svinje u islamu nema pisanih tragova.

To (da Islam smatra svinju za prljavu životinju) mu dođe kao neki common knowledge. Da li si a-pso-lut-no siguran da ne postoje pisani tragovi u Islamu?

Definitivno postoji u Starom Zavetu, Knjiga Levitska 11:7 eksplicitno zabranjuje svinjetinu (i koješta još), pa je to po svoj prilici pokupljeno odande istom inercijom kojom je Islam sintetizovao stvari iz Judaizma i Hrišćanstva. Hrišćani su posle revidirali na temu svinjetine (dok Jevreji i Muslimani nisu). Ima jedan dobar vic na tu temu ali me mrzi da kucam.

Kako god, meni to apsolutno ima smisla - u vremenskom i prostornom kontekstu u kome je cela stvar nastala - tada je sigurno bilo mnogo lakše dobiti i pantljičaru i trihinozu iz svinjetine nego sada (i od toga se sigurno mnogo lakše umiralo nego sada), a i po onoj vrućinčini sav taj holesterol sigurno nije bio blagorodan, kao uostalom ni sada, i svinjsko meso se stvarno vezuje za gomilu bolesti.

Opet, u ovom našem (istorijskom) kontekstu svinjetina vrlo ima smisla pošto je to jedina stvar koju Turci nisu uzimali od naroda.

Takođe je istina i da nema tog jela koje se ne može popraviti sa malo pržene slanine.
Goran Vučković Goran Vučković 09:18 03.06.2012

Re: jbg

Ne znam odakle ti ovo. Istina je da ne jedemo svinjsko a jedemo govedje meso. Ali o svetosti krave ili prljavosti svinje u islamu nema pisanih tragova.

Nepreciznost u rečenici, izvini - ovo "slično kao što su i u islamu" se odnosi samo na svinje - goveda su specifična za hinduizam. Što se tiče "prljavosti" - nisam mislio na kupanje u blatu - nego na nezdravost/nedostojnost - ili šta je već najbolji opis (pošto se očigledno ne radi o sadržaju vitamina).
elis elis 10:24 03.06.2012

Re: jbg

...ako itko ikada
napiše pjesmu nad pjesmama
(to će biti pjesma)
o srazu ljudskih bića
i poganih svinja
(sjeme im se zatrilo)...


Branimir Johnny Štulić
ed_novipazar ed_novipazar 12:45 03.06.2012

Re: jbg

maksa83

Da li si a-pso-lut-no siguran da ne postoje pisani tragovi u Islamu?Definitivno postoji u Starom Zavetu, Knjiga Levitska 11:7 eksplicitno zabranjuje svinjetinu (i koješta još), pa je to po svoj prilici pokupljeno odande istom inercijom kojom je Islam sintetizovao stvari iz Judaizma i Hrišćanstva.

To sintetizovanje mi nazivamo kontinuitetom Objave. No, to je druga tema. Rekao sam da ne postoje pisani tragovi o onome sto je Vucko napisao (svetost krava). Medjutim, postoji ajet (recenica) u Kur'nu kojom se zabranjuju odredjena jela muslimanima:
Zabranjuje vam se strv, i krv, i svinjsko meso, i ona zivotinja koja je zaklana u necije drugo a ne u Allahovo ime, i koja je udavljena i ubijena; i koja je strmoglavljena, i rogom ubodena, ili od zvijeri naceta - osim ako ste je preklali - i koja je na ztrvenicima zrtvovana... (Kur'an, 5:3)

Goran Vučković

Nepreciznost u rečenici, izvini - ovo "slično kao što su i u islamu" se odnosi samo na svinje - goveda su specifična za hinduizam. Što se tiče "prljavosti" - nisam mislio na kupanje u blatu - nego na nezdravost/nedostojnost - ili šta je već najbolji opis (pošto se očigledno ne radi o sadržaju vitamina).

Poznavajuci te pretpostavljao sam da je nepreciznost a ne neznanje u pitanju. Ima osnove tvoja primjedba jer se na jednom drugom mjestu u Kur'anu kaze:
"Reci: "Ja ne vidim u ovome sto mi se objavljuje da je ikome zabranjeno jesti ma sta drugo osim strvi, ili krvi koja istjece ili svinjskog mesa, to je doista pogano,..." (Kur'an, 6:145)
Ja nisam strucnjak ni za arapski ni za Kur'an tako da se ne bih upustao u znacenje rijeci "pogano". Uglavnom, to je to.
blogovatelj blogovatelj 20:35 03.06.2012

Re: jbg

Opet, u ovom našem (istorijskom) kontekstu svinjetina vrlo ima smisla pošto je to jedina stvar koju Turci nisu uzimali od naroda.


Od taste koja je poreklom Bacvanka sam cuo da su ranije ljudi koji su jeli puno slanine u Vojvodini teze dobijali tuberkulozu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana