Budućnost

Šekspirove lude u krugu dvojke

nikolic777 RSS / 01.06.2012. u 16:40

AuTszmzCEAAG6o6.jpg:large 

Milan Nikolić

Oni su važan deo rezimea prve demokratske decenije u Srbiji. Neka vrsta refrena između strofa podeljenih na Borisa, Tomu i Ivicu. Stari su nekada, zavisno od sredine, izlazili na prozor ili na kapiju da gledaju maturante. U tim, može biti patetičnim, osmesima i odmahivanju, ljudi u zrelim godinama ili na zalasku života, u kolonama onih koji u zrelost tek ulaze, gledali su budućnost. Mladost, koja je sama po sebi lepa, ali i nešto više od toga. Da je samo žal za sopstvenom, prohujalom, lica koja posmatraju, bila bi zamišljena, tužna. Danas su i prozori i kapije prazni, a od „budućnosti“ se sklanja i beži. Njeno lice je agresivno, ratoborno i gnevno.

Kad gledaš one koji dolaze svestan si da su to oni na kojima to tvoje nešto ili to tvoje ništa ostaje. Ima tu neke nade, iluzije, misli o budućnosti koja održava čoveka u životu. Ali, ako su se roditelji zatvorili u dvadesetčetvoročasovni ciklus borbe za preživljavanje, najdalja budućnost  do koje se može dobaciti je kraj tog istog dana. Neki evri, skupljeni, od samog sebe ukradeni, za novu košulju i cipele za matursko veče, najveći su roditeljski uspeh. Brojanice, kao neizbežni accessorize savremene Srbije zagušene limuzinama apdejtovanih otaca, tajkuna svih generacija i njihovih predstavnika u krugovima natrulelih elita, jeftine su, taksista će rado pozajmiti primerak sa svog  bogatog oltara u vozilu. Pre nego što opsuje starca koji se zaustavio na pešačkom prelazu.

6625.jpg 

Divljački, osioni hod u čoporu svojstven je generacijama tek izašlim iz puberteta. Oni, psiholozi su davno objasnili, moraju biti ljuti, nadobudni, u svojevrsnom, naivnom, konfliktu i konfrontaciji sa svim i svačim, a sa autoritetima u prvom redu. To se razume i na to se odmahuje rukom, ali ovo sto gledamo na ulicama gradova ili u sveskama za pismene zadatke dospelim na internet, nešto je sasvim drugo. Čini mi se da se vidi nekakva jasna određenost, ispisana rukom na papiru ili iglom tatoo majstora na leđima. Da li je tata imao vremena da vidi tetovažu SAMO BOG MOŽE DA MI SUDI? Da li je konsultovan pre nego što je sin legao na krevet da se iscrtava, da li je platio to zadovoljstvo? I, da li tata misli isto što i sin?

Meta bunta obznanjenog penjanjem na konja, lociranog u mitskom krugu dvojke gde žive svi oni opasni intelektualci, moćni, brojni i uticajni, što su Borisa zamenili Tomom, nije nimalo nejasna. Ko sme pred njih? Boris, odjednom ubeđen da je sve vreme bio predsednik prosvećenih i progresivnih, a ne fensi ekipe sa tribina na Davis cup-u, njihov je neprijatelj. U sumraku propagande, maturanti ne shvataju koliko im je blizak. Preko Jeremića ili bez njega.

Grobar je došao, ne govori hamletovskim jezikom, ali nema nikakvih dilema. Kada mu je prethodnik svojim činjenjem i nečinjenjem već omogućio mesto, načinivši ga decenijskim rezultatom jedne demokratije ili je ipak za sve kriva Vesna Pešić, on mora da performira. Da se, borisovski, klacka između suprotnosti. Da se čedistički preslišava: jeste genocidna tvorevina, nije genocidna tvorevina. Da čini sve da opstane u nepromenjenom jer je promena preskupa i, kao takva, plaća se glavom a ne samo foteljom. Grobar u svom salonu mora imati čaja za sve. Do sledećih izbora kada će ga zameniti  neki Grobar sa većom lopatom.

Ivica bi mogao. Ivica je nada, crveno slovo u kalendaru, varijanta Srbije koja je uvek moguća, uvek zamisliva. Proživljena. Ima tu još inata netaknutog evropskom instant katarzom, još neizrecitovanih stihova o dostojanstvu nebeskog naroda. Ali, da ne reskiramo, pozovite one koje će deca poslušati. One koji su im već dovikivali: „Nemojte deco!“  time ih priznajući za svoje, pokazujući bolno, vekovno razumevanje za patnje i poraze, koje deca, nekim čudom, moraju osećati i nositi u venama. Uostalom, u skladu sa tetovažom jurišnika maturanta, Bog, interpretiran kazivanjima ekipe iz crnih limuzina, zapravo je jedini, poslednji autoritet za veliki deo generacija koje dolaze. Njih su tako naučili. A taj Bog ima svoje konkretne, državotvorne interese. I voli silu koja mu se moli.

prajd_frka2_u_174343612.jpg&size=article_large&scale_by=width 

Budućnost je zamisliva. Otuda i jeza pre njom. Nije to više priča o tome kako je Ipod zamenio kasetofon, a kabriolet biciklo. Romantična pesmica o nekim novim klincima. Ludilo dece je ludilo njihove države. Druge se pesme čuju i sve će se glasnije slušati. Pevaće o Mladiću i Kosovu. Dušmane će prepoznavati lako. Prvo među svojima, a onda sve dalje. Govoriće jezikom palica i metaka. Manje zlo će upozoravati na nju tražeći od belog i iškrabanog da ponovo pristane jasnim iscrtavanjem kruga oko nekog broja. Oni, zapitani da li je stepenovanje zla moguće i ima li nečega izvan toga, biće proglašeni za budale. Ali opasne. Uticajne. Kao i svako ko bi manifestaciju dospeća u zrelost, prokomentarisao rečima – Siđi sa konja, magarče. Šekspirove lude su stigle u krug dvojke a da to niko nije primetio. Ispraznite ga. Odmah.



Komentari (281)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

looping looping 18:58 01.06.2012

1

Budućnost je zamisliva. Otuda i jeza pre njom. Nije to više priča o tome kako ipod zamenio kasetofon, a kabriolet biciklo. Romantična pesmica o nekim novim klincima. Ludilo dece je ludilo njihove države. Druge se pesme čuju i sve će se glasnije slušati. Pevaće o Mladiću i Kosovu. Dušmane će prepoznavati lako.

Ne bih bas pravio toliku melodramu. Ne znam zbog cega u Srbiji svi zamisljaju da su nesto posebno u odnosu na ostatak sveta. Huligana ima svuda. Ima ih i gorih nego u Srbiji. Razlika je jedino u onima koji odrzavaju (ili bi trebalo da odrzavaju) red i mir kako bi oni koji nisu huligani mogli normalno da zive. Ti ljudi od zakona primaju redovne plate (koje vecina gradjana nema!).
Dakle sta je uzrok? Nevaspitana omladina? Kad bi se salili.
Uzrok je nebriga vlasti o svojim gradjanima u svim sferama pa i u toj, da li ce huligani da te ugroze dok se setas Knez Mihajlovom ili bilo kojom ulicom u Srbiji.

PS.
Ne vidm nista lose u pevanju pesama u cast Ratka Mladica i Kosova.
nikolic777 nikolic777 19:03 01.06.2012

Re: 1

Nevaspitana omladina?


mislim da je ovde rec o necemu mnogo gorem od nevaspitanja

Uzrok je nebriga vlasti o svojim gradjanima u svim sferama pa i u toj, da li ce huligani da te ugroze dok se setas Knez Mihajlovom ili bilo kojom ulicom u Srbiji.


plus dilema kako su maturanti postali huligani, ugrozavanje je poslednja stanica na tom putu, zapravo efekat

cast Ratka Mladica

za mene je ovo oxymoron

takodje, cudno je da sa 18 nemas sta drugo da pevas
looping looping 19:12 01.06.2012

Re: 1

plus dilema kako su maturanti postali huligani, ugrozavanje je poslednja stanica na tom putu, zapravo efekat

Sve sto u jednom drustvu prolazi nekaznjeno nastavice da se desava jos cesce verovatno. Huliganstvo, korupcija, kriminal... sta god.
nikolic777 nikolic777 19:15 01.06.2012

Re: 1

looping
plus dilema kako su maturanti postali huligani, ugrozavanje je poslednja stanica na tom putu, zapravo efekat

Sve sto u jednom drustvu prolazi nekaznjeno nastavice da se desava jos cesce verovatno. Huliganstvo, korupcija, kriminal... sta god.


ovaj komentar preporucujem
antioksidant antioksidant 19:16 01.06.2012

Re: 1

ovaj komentar preporucujem

ima i dugme za to pa moze malo dikretnije
nikolic777 nikolic777 19:18 01.06.2012

Re: 1

antioksidant




antioksidant antioksidant 19:39 01.06.2012

Re: 1

nikolic777
antioksidant





nije to, mada hvala
dragan7557 dragan7557 20:02 01.06.2012

Re: 1

looping
Uzrok je nebriga vlasti o svojim gradjanima u svim sferama pa i u toj, da li ce huligani da te ugroze dok se setas Knez Mihajlovom ili bilo kojom ulicom u Srbiji.


Nije zadatak vlasti da se brine o svojim građanima ni u jednoj sferi.

Zadatak građana je da se brinu o sebi i o svom društvu odmah i ovde.

Ova nakarada koju napisa implicira:

- da su građani nesposobni,
- da su građani svojina vlasti,
- da je vlast kao vlasnik građana, dužna da su u tom smislu ponaša kao dobar domaćin,
- da je vlast kao vlasnik građana dužna da spreči samostalnost građana,
- da građani ne snose odgovornost već da istu snosi vlast.....

i još mnogo čega drugog.

Da zaključim vlast nije gospod Bog već grupa označena kao birokratija, koja ima zadatak da se brine da državna uprava funkcioniše na zadovoljavajući način i ništa više. Vlast koja nije sposobna da to uradi treba oterati.

Društvo i vlast se ne može tretirati kao nerazdvojiva celina, jer oni niti su celina niti su to ikada bili.

Vlast čitaj birokratija je deo društva ali društvo nikada nije deo birokratije odnosno vlasti.

cerski

p.s. i ostavi se Žan Žak Ruso-a i "Društvenog Ugovora" od pre više od 200 godina inače padaš u glupavost istu kao i ovo:

loader
Cerski, da skratimo, u tom vremenu se podrazumevaju i roditelji, sa svojom ulogom. Drago mi je da se razumete i u "te stvari"

Jasnije rećeno mlevenje frazetina bez kraja i početka, gde se sve podrazumeva.
nikolic777 nikolic777 20:21 01.06.2012

Re: 1

nije to, mada hvala


ne mogu ja tebi da doskocim i da hocu

stalno slusam o tome koliko si lep
i stalno se uveravam u to koliko si pametan

prema tome, samo napred
antonacci antonacci 20:25 01.06.2012

Re: 1

Nije zadatak vlasti da se brine o svojim građanima ni u jednoj sferi.


A ima li nešto - according to you - što zapravo jeste zadatak vlasti, osim da postoji?
looping looping 20:28 01.06.2012

Re: 1

looping
Uzrok je nebriga vlasti o svojim gradjanima u svim sferama pa i u toj, da li ce huligani da te ugroze dok se setas Knez Mihajlovom ili bilo kojom ulicom u Srbiji.

Da zaključim vlast nije gospod Bog već grupa označena kao birokratija, koja ima zadatak da se brine da državna uprava funkcioniše na zadovoljavajući način i ništa više. Vlast koja nije sposobna da to uradi treba oterati.

Briga da drzavna uprava funkcionise zapravo jeste briga o svojim gradjanima.

Sve se slazem. Bilo bi dobro da se vlast otera izborima ali se bojim da ce huligani kojima ce kasnije da se pridruze roditelji morati da pokrenu smenu.

Ako TN ne uradi nesto neocekivano. (1% sanse)
antonacci antonacci 20:31 01.06.2012

Re: 1

Briga da drzavna uprava funkcionise zapravo jeste briga o svojim gradjanima.


dragan7557 dragan7557 21:23 01.06.2012

Re: 1

Briga da drzavna uprava funkcionise zapravo jeste briga o svojim gradjanima.

Ne, briga da državna urava funkcioniše nije briga o građanima, već je briga birokratije o samoj sebi.

Već sam podvukao da građani nisu vlasništvo, prćija ili privatno stado vlasti.

Upravljanje državom je zadatak birokratije dok samo u državama u kojima važi poslovično "država to sam ja" bi ono što ti kažeš a antoncci odobrava:
antonacci 21:31 01.06.2012 / *novo
Re: 1

Briga da drzavna uprava funkcionise zapravo jeste briga o svojim gradjanima.

biilo "istinita" tvrdnja, a građani bi umesto hleba jeli kolače. Kako se završilo je poznato.

Bolje rečeno obadvojica stojite na starim dobrim pozicijama Mesijanizma, što i ne čudi uzimajući u obzir ulogu crkve u Srbiji.

Pastoralna slika seoske idile u kojoj mirno stado pod nazorom dobrog čobanina mirno proživljava svoje dane očekujući?

Klanicu!


Kada dođu kamioni, stado uz meketanje ulazi u šlepere, i mirno odlazi na klanje, zahvalno dobrom čobaninu.

Ova i ovakva slika Vlasti je slika koju izgleda obožavate.

Uzeti za sebe, odgovornost u svoje ruke inicirati i kreirati vlastiti život, po svojim normama, vrednostima, željama i htenju u toj vašoj slici je nedostižan ideal, ili JERES!?

Naravno dobri čobanin, se brine o svojoj stoci zbog sebe, i svojih razloga a ne zbog stoke i njenih razloga.

Drštvo ne funkcioniše na principima seoske pastorale zelene livade i mirnog sitog stada, dobrog čobanina i prelepe ovčarske kuce već na principima ugnjetavanja i klanja drugog, a što svedoči i nedavno zaleđavanje plata i penzija i povišica PDV na 22% od strane istih onih koji su stado zadužili? ili pak nisam u pavu?

Prvo su vas zadužili do besvesti onemogućili da radite, i samim tim niste u stanju da vratite dugove koji su oni napravili i sada se svađate oko toga ko je bolji Čobanin Bori ili Toma? Kad počnete da se gložite Vlast će sa Lictor-ima doći da vas prebije i silom naplati dugove.

Da će pri tome biti upotrebljen i deo neformalne sile o kojoj je u ovom postu reč je nesumnjivo, i već se desilo.

Zbilja vrhunac..........

cerski
dragan7557 dragan7557 08:39 02.06.2012

Re: 1

antonacci
Nije zadatak vlasti da se brine o svojim građanima ni u jednoj sferi.


A ima li nešto - according to you - što zapravo jeste zadatak vlasti, osim da postoji?

Ima, da se što pre reorganizuje. Samostalnim i nezavisnim ljudima vlst samo smeta, ograničava ih, oduzima slobode, a društvo sprečava u njegovom razvoju.

Ako ti još nije jasno da reč Vlast označava nasilje i reakciju onda pogledaj oko sebe.

Ta tvoja Vlast kojoj je zadatak da štiti narod, se vozi u blindiranim automobilima uz pratnju bataljona policije arlaukanje sirena, sevanje rotacionih svetala, pokazujući svoj potencijal nasilja na svakom koraku.

Vlast koja po tebi treba da štiti građane, sastavljena je od jedinki toliko uplašenih da bez kordona policije niti sme niti pokušava da sa svog umišljenog pijedestala siđe u narod, a kad siđe i pored gomile majmuna koja ih štite, čuvaju i obezbeđuju, nađe se neko iz štićenog im naroda da ih zvekne po njušci, što se desilo Velji Iliću i drugima, Onda ta Vlast poteže svoj sud pa izgrednika rokne na robiju dve godine.

Naravno Vlast toliko brine o narodu da seljaci u pojedinim selima organizuju noćne straže, kako bi se sačuvali od nove hajdučije, jer je policija kao i za vreme Turaka u utvrđenim gradovima u kojima je Vlast.

Po selima nema policije kao i u vreme Turaka pa narod koji tamo živi mora de se brine samo o sebi dok policija u utvrđenim gradovima čuva Vlast.

I ta i takva Vlast, da čuva građane ? U kapitalizmu Vlast čuva samo sebe, od razjarenih građana.

cerski
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:24 01.06.2012

..........

Stari su nekada, zavisno od sredine, izlazili na prozor ili na kapiju da gledaju maturante.


Ima toga jos.
I zasto oni ne bi bili vazan deo rezimea vec bas ovi mamlazi sto se pentraju na bronzanog konja?.
Nema ih vise.
Vise je, neuporedivo, normalnih maturanata, a mamlaza je uvek bilo i svud ih ima.
Razumem tvoju rekaciju, cak i bes razumem, ali mislim da im dajes previse vaznosti.
nikolic777 nikolic777 19:26 01.06.2012

Re: ..........

ali mislim da im dajes previse vaznosti.


ja bih voleo da me buducnost demantuje, videcemo
loader loader 19:32 01.06.2012

Re: ..........

Lako ih je prebrojati

Pa, svakako da pitomaca ima više od divljosa. E, sad, specifična težina divljosa i nekakav njihov relativno mali procenat zastupljenosti u ukupnoj masi čini značajnim. Tebalo bi sameriti koliko je to u našoj rezultanti sada.

U svakom slučaju, broj bahatih je nešto porastao. Bilo bi čudo posle ovakvih 20-tak godina da nije. Živimo u godinama kad posledice onog vremena dolaze do svog vrhunca. Izdržati još malo, a onda sledi pad. Mene, kao i svake mene.

Za to vreme, treba delati, popravljati stvari, ulagati na duži rok... Ja sam optimista.
ivana23 ivana23 19:35 01.06.2012

Re: ..........

hoochie coochie man
Vise je, neuporedivo, normalnih maturanata, a mamlaza je uvek bilo i svud ih ima.


Cak i gorih, cak i u Finskoj, gde su najbolji rezultati PISA testa (Jukie!)
AlexDunja AlexDunja 19:38 01.06.2012

Re: ..........

Ja sam optimista.

ti i mr. loader
nokat i meso
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:48 01.06.2012

Re: ..........

Za to vreme, treba delati, popravljati stvari, ulagati na duži rok.


Da, ali sta je delanje?
Nije li delanje i nas pojedinacni odnos prema njima? Nije li delanje u nijma videti ono sto stvarno jesu, nevaspitani majmuni koji pretstavljaju samo sebe i mozda njihove mame i tate, a nikako generaciju, vreme, drustvo...

Zamisli da ovaj blog cita neko od njih, pa vece srece za njega nema nego da njega neko uzme za meru sadasnjeg vremena. A kad bi svak u njima video i prema njima se odnosio onako kako taj olos i zasluzuje, misim da bi to bilo efikasnije delanje.

Dobro rece cerski, nisu oni produkt vremena vec produkt svoji roditelja, ali ne roditelja kao generacije vec konkretnih roditelja.

Evo u Funskoj je sve super ali nije to super vreme uspelo da Finsku ocisti on kretena.


Jukie Jukie 22:29 01.06.2012

Re: ..........

ivana23

hoochie coochie manVise je, neuporedivo, normalnih maturanata, a mamlaza je uvek bilo i svud ih ima.Cak i gorih, cak i u Finskoj, gde su najbolji rezultati PISA testa (Jukie!)

Ja sve više mislim da nešto nije u redu sa tim finskim testom, jer niko nije umeo da objasni šta to oni rade kako treba. Potencijalnih razloga verovatno ima bezbroj; nadam se da nisu namerno poklanjali poene kao u nekim krajevima Srbije na maloj maturi; možda iskreno nisu razumeli kako se testovi ocenjuju, a možda je i do jezika. Da je do podneblja i kulture, mislim da bi i Norveška i Švedska imale slične rezultate
loader loader 00:15 02.06.2012

Re: ..........

hoochie coochie man:
....
Dobro rece cerski, nisu oni produkt vremena vec produkt svoji roditelja, ali ne roditelja kao generacije vec konkretnih roditelja.

Ako su oni isključivo produkt svojih roditelja, društvo treba da se mane ćorava posla, i da se ni u kom smislu ne bavi ovim pitanjem. Jer - to pitanje zavisi isključivo od roditelja, bavio se neko njime ili ne.
Sve sam od vas očekivao, Hoochie, ali to, da verujete cerskom... C, c, c, c ... :))))

bene_geserit bene_geserit 06:21 02.06.2012

Re: ..........

hoochie coochie man
Zamisli da ovaj blog cita neko od njih, pa vece srece za njega nema nego da njega neko uzme za meru sadasnjeg vremena.

Pa za meru sadasnjeg vremena ih je uzeo Milan Nikolic a to ti je nesto kao 20 godina mladji Filip Mladenovic. Sto ce reci, tesko da bi se cak i neki od onih idiota na to primio.
dragan7557 dragan7557 08:42 02.06.2012

Re: ..........

loader:
U svakom slučaju, broj bahatih je nešto porastao.


Pa jebiga loaderu, mora se jednom zaustaviti porast državnih službenika.

cerski
dragan7557 dragan7557 09:33 02.06.2012

Re: ..........

loader 01:15 02.06.2012
Re: ..........

hoochie coochie man:
....
Dobro rece cerski, nisu oni produkt vremena vec produkt svoji roditelja, ali ne roditelja kao generacije vec konkretnih roditelja.


Ako su oni isključivo produkt svojih roditelja, društvo treba da se mane ćorava posla, i da se ni u kom smislu ne bavi ovim pitanjem. Jer - to pitanje zavisi isključivo od roditelja, bavio se neko njime ili ne.


Pa loaderu, uzimajući u obzir tvoje duboko potrešeno stanje, izazvano padom Kulta jedinog najvećeg sina naroda.....Vođe, tebi je trenutno, na dugo i neodređeno vreme, nezgodno zameriti zaboravljana tri elementa vaspitanja mladih:

Porodica
Škola
Ulica

koji su sva tri nerazdvojivi sastavni delovi društva.

Naravno pošto društveno korisne aktivnosti mladih, ne postoje u programu stranačkih čopora, one nisu ni organizovane, a mladi su prepušteni uticajima, koji su dominantni i imperativni i importirani iz inostranstva, zvanog Holivud, a sastoje se u kopiraju najgoreg mogućeg načina ponašanja, svojih heroja nasilja, koje je promovisano i prihvaćeno kao normalno.

Bateeee, rođačeeee, majmune, su današnji tip međusobne komunikacije, a slušanje tam tam, tehno turbo folka pomaže održavanju osećaja moći, snage, pretnje, i nasilja spevanog u stihovima:

"Ne može nam niko ništa.
Jači smo od sudbine..."

Kako se od strahote spoljnog sveta simbolično štiti izraženo je u:

"Moj dečko nosi patike i kožne jakne
mene sad niko ne sme da takne..."

Dok novi bračni status i bogatstvo kojem se teži simboliše:

"Rodiću ti sina
Kralja kokaina...."

Naravno da u svojoj ostraščenosti, za pobedu svega onoga što je simbol tvoje ideologije, i ideologije tvoje Alfa Vođe demokratije, nisi imao vremena da primetiš da se od Njega (S.M.) na ovamo ništa nije promenilo, već je postalo još gore, pod Tvojim Alfa Vođom, a što je još gore njegov protivnik-saradnik, koji ga je zamenio na Tronu, će posve sigurno nastaviti da vodi zdravu politiku usvojenu osamdesetih.

Mladi, prepušteni sami sebi, žive noću po smrdljivim diskotekama prepunim droge i alkohola izloženi još gorem beznađu od generacije.

"Na kraj sela čađava kafana...."

Naravno tvoja demokratska idila, žestoko narušena padom Alfa Vođe, intenziteta ravnog propasti sveta, u tvojoj i spoznaji Tvojih, je dobila epske dimenzije, a za utehu mogu da te obavestim da je po svemu sudeći u pitanju malo posrtanje a ne dramatičan pad.


Sve sam od vas očekivao, Hoochie, ali to, da verujete cerskom... C, c, c, c ... :))))


Vidiš loaderu postoje ljudi koji Tvom Alfa Vođi ne veruju, a ja ne pišem protiv tvog Vožda već opisujem ono što ti u svojoj dubokoj žalosti i potrešenosti ne vidiš, pa se stvara privid da mi poneko i poveruje.

Kad se tvoj, za 5 i slovima pet godina stariji Alfa, ponovo popne na tron Vlasti, kako reče libkonz, nadam se i ja za tvoje dobro, nekoj funkciji u Mesnoj Zajednici, jer zbilja si zaslužio.

Uz libkonza se i ja pridružujem ovim željama.

cerski

ili možda bolje da potpišem savremenije a u skladu sa preporučenim Evro i Severno Atlantskim NATO integracijama Cara Tome i Jelene Milić:

Von Tzersky
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:54 02.06.2012

Re: ..........

Ako su oni isključivo produkt svojih roditelja, društvo treba da se mane ćorava posla, i


Ne treba da se mane corava posla vec ako ovi prekrse neki zakon treba da im sudi.
Ostale price, o ovakvima kao produktu lose uredjenog drustva bi bile suvisle tek onda ako bi postojalo neko drustvo koje je uspelo da se uredi na nacin da ovakvih nema.
A postoji li takvo drustvo?
Gde to nema mamlaza?
Cega je produkt Brejvik? Lose uredjenog drustva? Loseg skolstva?
Ako ne posotoji, ili ako takvo drustvo po drugim kriterijumima nije prihvatljivo (Severna Koreja je mozda uspela da ovakve suzbije) onda pricati o tome da su oni produkt srpskog drustva je pogresno. Ako su produkt jos necega osim svojih roditelja onda suprodukt civilizacije, demokratije, slobode ...Treba li sve to ukinuti da bi se ovakvi eliminisali?


Sve sam od vas očekivao, Hoochie, ali to, da verujete cerskom... C, c, c, c ... :))))


Pa u ovom slucaju se ne radi o verovanju vec o slaganju u segmentu da vreme nema mnogo veze sa ovim decacima. :)
A inace, ja zaista ne delim blogere na one sa kojima se slazem i druge sa kojima se ne slazem.
Nekada se desi da se sa tobom recimo slozim nekada ne.
Sa Mikijem sam pre neki dan na krv i noz a nekad u istu tikvu.... Free, oko Tadica i belih listica se nikako nismo uspeli sloziti ali boze moj:)


margos margos 20:30 01.06.2012

Hteli bismo da je bolje,

da smo bolji, i da su nam klinci bolji.
Ja npr, nikada ne bih objavljivala ovakve slike i tekstove, osim na nekoj poslednjoj strani i to neprepoznatljivo, smuljano, crno belo, da ne mogu da se hvale. Ne bih im dala prostor u medijima uopšte. Ovako postaju face, (anti) heroji, a zgražavanje im ide u korist - sve i rade da bi bili zapaženi.

A nisam sigurna ni da je moja generacija bila mnogo bolja u tim godinama, ali nismo imali mobilne, jutjubove, internet i štošta - da se zabeleže naše nepodopštine.
nikolic777 nikolic777 20:38 01.06.2012

Re: Hteli bismo da je bolje,

A nisam sigurna ni da je moja generacija bila mnogo bolja u tim godinama, ali nismo imali mobilne, jutjubove, internet i štošta - da se zabeleže naše nepodopštine.


cija imena ste uzvikivali, ako ste uzvikivali, a morali ste uzvikivati buduci da "niste bili nista bolji"?

angie01 angie01 21:07 01.06.2012

stigla

zetva!
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 21:10 01.06.2012

šekspir

kako ono beše... "od novog jada stara bol će proći"
margos margos 21:23 01.06.2012

Re: Hteli bismo da je bolje,

nikolic777
cija imena ste uzvikivali, ako ste uzvikivali, a morali ste uzvikivati buduci da "niste bili nista bolji"?

Eh, kad bih se ja toga sećala... Pamtim samo ''Školo, školo, nisam te ni vol'o, lud sam bio što sam dolazio.''
Znam, zvuči bedasto, ali mi što smo tako pričali o školi, (o)gadili smo je generacijama koje su dolazile...
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:44 01.06.2012

Re: Hteli bismo da je bolje,

kolo, školo, nisam te ni vol'o, lud sam bio što sam dolazio.''


Sedali smo u poslednje klupe i slusali nastavnike glupe

Cepanje knjiga, sveski, bilo je tu svega i svacega.

Nije se uzvikivalo nekom Mladicevom pandanu ali to ne iz razloga pristojnosti ili neke svesti, vec zbog ideoloske indoktrinacije ili zbog toga sto je sloboda govora nije postojala.

E sad, da li je bolje ukinuti slobodu govora i zavesti jednu jedinu dopustenu ideologiju da bi se sprecile nama neprihvatljive parole, ili je ta sloboda i pored nusprodukata ipak potrebna na svakomje da sudi.

U svakom slucaju ono nije bilo idealno drustvo a ovi sad nisu nikakav dokaz da je ovo sadasnje drustvo lose.
Ono jeste lose ali za to postoje drugi ozbiljniji pokazatelji nego sto su ovih nekoliko pijanih budala.

nikolic777 nikolic777 22:05 01.06.2012

Re: Hteli bismo da je bolje,

Znam, zvuči bedasto, ali mi što smo tako pričali o školi, (o)gadili smo je generacijama koje su dolazile...


znaci razlike su enormne u odnosu na aktuelnu pricu, ipak
nikolic777 nikolic777 22:09 01.06.2012

Re: Hteli bismo da je bolje,

Nije se uzvikivalo nekom Mladicevom pandanu ali to ne iz razloga pristojnosti ili neke svesti, vec zbog ideoloske indoktrinacije ili zbog toga sto je sloboda govora nije postojala.



cekaj, HCM, mi dakle biramo izmedju Mladica i slobode?

sloboda govore je neupitna
ali pitanje je kako smo dosli do toga da osamnaestogosnjak klice bas tom imenu, kakvu poruku treba da iscitamo iz toga, kao i iz onog crteža na ledjima?

igrala se deca ili nesto vise od toga?

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:26 01.06.2012

Re: Hteli bismo da je bolje,

cekaj, HCM, mi dakle biramo izmedju Mladica i slobode?


Ne, biramo izmedju slobode i neslobode.
To sto sa slobodom dolazi i "Ziveo Mladic" ne znaci da treba da biramo neslobodu samo zato sto sa njom nema Mladica.
Casu meda jos niko ne popi....




ali pitanje je kako smo dosli do toga da osamnaestogosnjak klice bas tom imenu, kakvu poruku treba da iscitamo iz toga, kao i iz onog crteža na ledjima?


Nikakvu, nema tu poruke osim da je on nevaspitan.
Ako crkvi i vernicima ne smeta njihov simbol na ledjima takvih kretena meni jos manje smeta.
Ono sto je vazno jeste da tu poruku sa njegovih ledja ne shvate ozbiljno i d ase njom ne rukovode oni koji treba da mu sude ako prekrsi zakon.
A kako smo dosli do toga..
Pa tu je cini mi se osnovna razlika izmedju mog i tvog pogleda na te maturante.
Ja mislim da nismo mi dosli do toga vec da je on dosao, da on ne pretstavlja nikog do sebe samog.
Kako je on dosao..pa niti je prvi ni poslednji koji je nekim putevima dosao do dna.
Moja poenta je o tome da ovo sto oni rade nije slika drustva osim u slucaju da samo idealno drustvo prihvatamo kao dobvoljno dobro.
milisav68 milisav68 22:29 01.06.2012

Re: Hteli bismo da je bolje,

nikolic777

ali pitanje je kako smo dosli do toga da osamnaestogosnjak klice bas tom imenu,

Pa 15 godina sluša o njemu, i ne samo o njemu, jer je politika zagadila sve pore društva.
Jednostavno, rasli su uz naopak sistem vrednosti - pogledaj samo ko je na naslovnim stranama...
nikolic777 nikolic777 22:39 01.06.2012

Re: Hteli bismo da je bolje,

Ako crkvi i vernicima ne smeta njihov simbol na ledjima


Ne znam za vernike, ali crkvi da smeta?

pa ta crkva je svojom ulogom iscrtala taj simbol na njegovim ledjima, necemo se zavaravati..

popovi i huligani su mnogo puta do sada nastupli zajedno
antonacci antonacci 22:43 01.06.2012

Re: Hteli bismo da je bolje,

popovi i huligani su mnogo puta do sada nastupli zajedno


Razlika je često samo u tome što huligani još nisu pustili brade.
nikolic777 nikolic777 22:44 01.06.2012

Re: Hteli bismo da je bolje,

antonacci
popovi i huligani su mnogo puta do sada nastupli zajedno


Razlika je često samo u tome što huligani još nisu pustili brade.


ili popovi obrijali glave :)




btw
preselio sam te na listu meni bitnih autora
gorran2 gorran2 22:45 01.06.2012

Re: Hteli bismo da je bolje,

nikolic777
Nije se uzvikivalo nekom Mladicevom pandanu ali to ne iz razloga pristojnosti ili neke svesti, vec zbog ideoloske indoktrinacije ili zbog toga sto je sloboda govora nije postojala.



cekaj, HCM, mi dakle biramo izmedju Mladica i slobode?

sloboda govore je neupitna
ali pitanje je kako smo dosli do toga da osamnaestogosnjak klice bas tom imenu, kakvu poruku treba da iscitamo iz toga, kao i iz onog crteža na ledjima?

igrala se deca ili nesto vise od toga?

To su sve upravo u toj školi i naučili, između ostalih izvora.
Znači, dobri đaci.
nikolic777 nikolic777 22:49 01.06.2012

Re: Hteli bismo da je bolje,

To su sve upravo u toj školi i naučili, između ostalih izvora.
Znači, dobri đaci.


tako je,

nego mi se ne kace sve one fotke sa casova veronauke, pa sieg heil pope i ostalo, video je to ovaj blog mnogo puta
gorran2 gorran2 22:57 01.06.2012

Re: Hteli bismo da je bolje,

Sa demokratijom je došla veronauka, i Radoš Ljušić na čelo zavoda za udžbenike, koje su počeli da pišu razni alexlambrosi ovoga sveta.
A čija je sadržina otprilike, svi su uvek bili protiv nas, svi nas mrze i varaju, svi su nas izdali.
Rehabilitacije četnika da i ne spominjem.

Da se ne lažemo, osnovna ideja našeg javnog mnjenja o nama danas je otprilike:

Učinjena nam je velika nepravda, svi su bili gori od nas, a samo nas su naterali da plaćamo i da se izvinjavamo. Mnogo smo slabi, i samo zato moramo da budemo fini.

I šta bi u takvoj situaciji čovek očekivao od zapenušane mladosti, nego da se razmeće pretnjama onima koji su nas uvredili i simbolima naših "osvetnika"?
freehand freehand 23:04 01.06.2012

Re: Hteli bismo da je bolje,

gorran2
Sa demokratijom je došla veronauka, i Radoš Ljušić na čelo zavoda za udžbenike, koje su počeli da pišu razni alexlambrosi ovoga sveta.
A čija je sadržina otprilike, svi su uvek bili protiv nas, svi nas mrze i varaju, svi su nas izdali.
Rehabilitacije četnika da i ne spominjem.

Da se ne lažemo, osnovna ideja našeg javnog mnjenja o nama danas je otprilike:

Učinjena nam je velika nepravda, svi su bili gori od nas, a samo nas su naterali da plaćamo i da se izvinjavamo. Mnogo smo slabi, i samo zato moramo da budemo fini.

I šta bi u takvoj situaciji čovek očekivao od zapenušane mladosti, nego da se razmeće pretnjama onima koji su nas uvredili i simbolima naših "osvetnika"?

Pa ništa onda, da se vratimo sabranim delima druga Bevca, i intelektualnoj baštini druga Tempa, a da se bes i mržnja ponovo fokusiraju na Nemce i Turke, kapitaliste i privatnu svojinu?

Sjeba nas ta demokratija načisto...
gorran2 gorran2 23:10 01.06.2012

Re: Hteli bismo da je bolje,

Krajem osamdesetih, postojala je u vazduhu jedna slutnja, koja je izrasla u čvrsto uverenje:

Sve ovo oko nas je jedna velika laž.

Zajeb je nastao kad smo, u želji da pobegnemo od te velike laži, počeli da se priklanjamo još većim i opasnijim lažima.

Ova deca danas nisu ništa drugo do istina o nama danas:

1. O našoj bedi, i o tome koliko nismo u stanju da budemo uzor,
2. O našoj frustraciji, o tome kako nismo u stanju da pogledamo istini u oči.

Delom aktivno, delom pasivno, ali mi smo ih programirali. Dobro bi bilo kad bi uspeli da pobegnu iz naše senke, iz našeg otrovnog oblaka - ali ovi primeri pokazuju da baš i ne umeju.
blogovatelj blogovatelj 23:27 01.06.2012

Re: Hteli bismo da je bolje,

A nisam sigurna ni da je moja generacija bila mnogo bolja u tim godinama, ali nismo imali mobilne, jutjubove, internet i štošta - da se zabeleže naše nepodopštine.


gorran2 gorran2 23:37 01.06.2012

Re: Hteli bismo da je bolje,

Istina je da nemamo nikakvog osnova da tu decu tako zbirno smatramo gorom od neke druge generacije, ili od neke druge dece negde drugde.
Deca izražavaju šta su naučila, i pokazuju snagu, razmeću se odlučnošću, hrabrošću, čvrstinom, stavom, karakterom... Onako kako su te stvari definisane u okruženju i kako ih ona shvataju.

Problem nastaje kad se ta deca sudare sa besperspektivnošću - kad vide da ih očekuje u proseku siromaštvo, dugotrajna zavisnost od ofucanih roditelja, društvena džungla u kojoj je teško izboriti se radom i konstruktivnom stavom.
I u kojem se sa svih postera uspešnosti osmehuju prikaze pune para, a bez karaktera, znanja i morala.

Ali, sve je to već milion puta rečeno. Glavno pitanje je dakle:
šta je tu novo?
loader loader 00:27 02.06.2012

Re: stigla

angie01
zetva!

Daaa...
Oni su produkt ovog vremena (vremena u širem smislu). Stvar je intenzivno krenula pre 20-30 godina. Tada su njihovi roditelji bili u dobi kad se stvara porodica. Haos, svakojaki, i njih je tada, kao mlade roditelje, ili buduće roditelje, menjao. Kad su dobili svoje klince (to su današnji mladići), haos je ušao u vrhunac. Porodice su bile upijači sitnih čestica teških metala. Taj ambijent, u kome su deca rasla, bio je... Brrrr...!
Sad su posledice tu. Pomenuti period je načinio nekoliko kombinovanih uzroka. Klinci su danas takvi-kakvi jesu i racionalno gledano bilo bi čudo da su drugačiji.
freehand freehand 00:30 02.06.2012

Re: Hteli bismo da je bolje,

Dobro bi bilo kad bi uspeli da pobegnu iz naše senke, iz našeg otrovnog oblaka - ali ovi primeri pokazuju da baš i ne umeju.

Ne znam što se toliko trudiš da kažeš nešto što svaki otac misli svom sinu već hiljadama godina unazad?
gorran2 gorran2 00:42 02.06.2012

Re: Hteli bismo da je bolje,

freehand
Ne znam što se toliko trudiš da kažeš nešto što svaki otac misli svom sinu već hiljadama godina unazad?

Nisam siguran koliko je to baš bio dominantan stav.
Bilo kako bilo, siguran sam da nije ni mudro, ni lepo, a ni perspektivno, objavljivati rat vlastitoj omladini.
Mi stariji imamo svoje probleme, i svoje krivice koje treba da raspetljavamo.
Do sada nismo baš bili uspešni, i oni bi mogli biti naša kazna.
Bili oni naš spas ili naša kazna,
a) nije mi baš nešto preterano žao nas
b) njihovo je pravo prirodno i apsolutno.
Mi smo svoje pravo na svoje greške konzumirali, oni imaju pravo na svoje.
Ruku na srce, teško je naći neki koncept koji bi bio toliko utešan kao što je to smrtnost. Kad bih ja nešto osnivao religiju, meni bi uskrsnuće i život večni bili kazna za one najopakije.
Goran Vučković Goran Vučković 01:05 02.06.2012

Re: Hteli bismo da je bolje,

dragan7557 dragan7557 09:45 02.06.2012

Re: Hteli bismo da je bolje,

gorran 2
Znači, dobri đaci.


bar se od tebe može očekivati da ne poistovećuješ Đake i Učenike?

cerski
mikimedic mikimedic 00:47 04.06.2012

Re: stigla

Oni su produkt ovog vremena (vremena u širem smislu).


a jel u to vreme spadaju i one munje... izbaujemo poslanike iz parlamenta, budemo predsednik federalne jedinice pa kad drzava postane nezavisna ostanemo jos dve godine, pa kad izglasamo novi ustav onda se prvi put kandidujemo...

bas neko grozno vreme. kisa, sta li?
angie01 angie01 21:29 01.06.2012

gledam sliku,

i mislim se, pa i oni su necija deca,...blagi boze, da mi dodje dete kuci, skine majcu i legne s onom krstacom i zloslutnom porukom i kao, sve je ok!????
antonacci antonacci 22:44 01.06.2012

Re: gledam sliku,

angie01
i mislim se, pa i oni su necija deca,...blagi boze, da mi dodje dete kuci, skine majcu i legne s onom krstacom i zloslutnom porukom i kao, sve je ok!????


Da bi to primetili, to znači da moraju da se bave svojom decom. Lakše je kad ih ne gledaš.
freehand freehand 22:48 01.06.2012

Opet

neki aplaudriali na pogrešnu repliku?!

Nikoliću, obrati pažnju: ovi klinci su rođeni u vreme opsade Sarajeva; imali godinu ili dve kad se dogodila Srebrenica; možda za roditeljima izbezumljeni trčkarali kroz masu protestanata po ulicama u vreme velikih demonstracija; imali četiri, pet ili šest kad je lutrija bila hoće li se probuditi ili na CNN završiti kao kolateralna šteta...
Da ne pričam dalje.
Skandiranje Mladiću je upravo kao što smo mi, nekada davno, pominjali Dražu, ili slavili srpsku novu godinu. A i tada mi je, kao i sada, Draža bio poslednja rupa na svirali. Samo mi je ta srpska nova danas još kudikamo gluplja.
E ne znam gde ste ti i tvoji istomišljenici rasli, ali za te je godine karakteristično da svako hoće da se istakne i da su svi buntovnici.
Pa ok: za štetu i remećenje javnog reda van onoga što se razumno može tolerisati - kazniti rpekršajno, po zakonu.
Sve ostalo je isti qrac koji si čitao kod Nušića, Ćopića, Vitezovića ili gledao kod Felinija. Samo malo savremenije i u skladu sa sada i ovde.
Čemu fras, opet?
nikolic777 nikolic777 22:53 01.06.2012

Re: Opet

Skandiranje Mladiću je upravo kao što smo mi, nekada davno, pominjali Dražu, ili slavili srpsku novu godinu.



toga sam se i bojao
divno ste drustvo napravili
freehand freehand 22:55 01.06.2012

Re: Opet

nikolic777
Skandiranje Mladiću je upravo kao što smo mi, nekada davno, pominjali Dražu, ili slavili srpsku novu godinu.



toga sam se i bojao
divno ste drustvo napravili

Čega si se bojao, ti zeko mali?!

Da čika Freehand bonu, pa će sve da prođe!
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:59 01.06.2012

Re: Opet

nikolic777
Skandiranje Mladiću je upravo kao što smo mi, nekada davno, pominjali Dražu, ili slavili srpsku novu godinu.



toga sam se i bojao
divno ste drustvo napravili


E jbg sad
Znaci ovi sa krstovimana ledjima su posledica toga sto je nekad neko krisom pominjao Drazu.
Da je to u korenu saseceno, da je komunizam bio jos suroviji, ili da je masina za ispiranje mozgova radila malo temeljnije do svega ovoga ne bi doslo?

nikolic777 nikolic777 23:01 01.06.2012

Re: Opet

E ne znam gde ste ti i tvoji istomišljenici rasli, ali za te je godine karakteristično da svako hoće da se istakne i da su svi buntovnici.


o buntu sam pisao u tekstu kao svojstvenom tim godinama
ali bitni si i forma i izraz i sustina bunta

ovde nije rec o parolama iz inata da se nerviraju stariji i konzervativni
ovde vidis coveka koji vrlo dobro zna koga treba da mrzi, ko mu je neprijatelj i koga ce da bije cim se ukaze prilika


tako da ja ne bih uopstavao, literarizovao i vadio se na mladost ludost



nikolic777 nikolic777 23:04 01.06.2012

Re: Opet

Znaci ovi sa krstovimana ledjima su posledica toga sto je nekad neko krisom pominjao Drazu.



ne nije, HCM sleteo si odozgo, iz tvoje i moje diskusije, ovde sa tom replikom sto nije fer

oni su posledica ozbiljnijih igraca od ovih pobunjenih romanticara sto im se Draza uklapao u pozu
freehand freehand 23:06 01.06.2012

Re: Opet

ovde nije rec o parolama iz inata da se nerviraju stariji i konzercativni
ovde vidis coveka koji vrlo dobro zna koga treba da mrzi, ko mu je neprijatelj i koga ce da bije cim se ukaze prilika

Ok, pitao sam i Gorrana gore: dakle i ti si da se vratimo na Nemce i Turke?

Edit: ups, zaboravih buržoaziju! Pardon!
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:07 01.06.2012

Re: Opet

ne nije, HCM sleteo si odozgo, iz tvoje i moje diskusije ovde sa tom replikom sto nije fer

Ok, ako nije u redu izvini, ali eto procitah pa ....
nikolic777 nikolic777 23:08 01.06.2012

Re: Opet

dakle i ti si da se vratimo na Nemce i Turke?


zasto bismo to radili?

freehand freehand 23:13 01.06.2012

Re: Opet

nikolic777
dakle i ti si da se vratimo na Nemce i Turke?


zasto bismo to radili?


Pa, koliko znam - svako društvo ima svoje Turke, Nemce, Bin Ladene, teroriste, imperijaliste, globaliste, Sadame, Gadafije, filateliste, Klingonce i Vogonce. Dakle, arhineprijatelj mora da postoji.
Pa bih da čujem - koga ti predlažeš?
I btw, da imaš osamnaest godina i da hoćeš da budeš buntovnik - kome bi ti klicao?
(ne važe se Nelson Mandela i Dalaj lama, da znaš!)
nikolic777 nikolic777 23:26 01.06.2012

Re: Opet

I btw, da imaš osamnaest godina i da hoćeš da budeš buntovnik - kome bi ti klicao?


imao sam 18 godina
i nisam klicao nijednom ubici
bunili smo se protiv tadasneg vladara
manifestno
bez tetovaza, ali skapavajuci na ulici

ali, ovo sa arhineprijateljem je zanimljivo

ko je arhineprijatelj ove dece pocev od njihovih sugradjna, preko politicara i ucesnika javnom zivotu, do belosvetske politicke scene (minus Putin)

i ovo i dalje nekome moze da zvuci kao romanticna pricica o ocekivanom adolescentskom buntu?
Jukie Jukie 23:26 01.06.2012

Re: Opet

freehand
.Sve ostalo je isti qrac koji si čitao kod Nušića, Ćopića, Vitezovića ili gledao kod Felinija. Samo malo savremenije i u skladu sa sada i ovde.

Evo ti puno pluseva:

+ + + + + + + + + + +
blogovatelj blogovatelj 23:33 01.06.2012

Re: Opet

toga sam se i bojao
divno ste drustvo napravili


Crni Nikolicu, covek ti lepo prica, a ti spin pa spin.
Ako ne kapiras rec, da probamo slikom.
Kako bi komentarisao ove huligane.

freehand freehand 23:36 01.06.2012

Re: Opet

i nisam klicao nijednom ubici

Siguran si?
Pazi, te se stvari menjaju, ciklično. Ubica-heroj-ubica-heroj.
Hint: Obrati pažnu na druga Kapu, na primer.
ali, ovo sa arhineprijateljem je zanimljivo

Nije ti poznato?
Ne mogu da verujem!
Ipak ti nisi baš ni toliki poznavalac literature ni političke zbilje.
Sad si me razočarao kao čovek i kao analitičar!

ko je arhineprijatelj ove dece pocev od njihovih sugradjna, preko politicara i ucesnika javnom zivotu, do belosvetske politicke scene (minus Putin)

Okeanija, a ti misliš da je to pogrešno i da treba Istazija?
freehand freehand 23:36 01.06.2012

Re: Opet

...
nikolic777 nikolic777 23:41 01.06.2012

Re: Opet

blogovatelj


cekao se trenutak tvog prispeca u pomoc
asocijacije nisu sporne,
ali ono sto se uporno izbegava je sagledavanje stvari u kontekstu vremena, mesta, aktuelnog politickog trenutka u Srbiji.

i, dokle vise "huligani",
ovo su maturanti
ocekivali smo maturante
kad su se poskidali pokazalo se nesto drugo, indoktrinirano
to indoktrinirano ovde se cesto pokriva huliganstvom, nevaljali deckici itakoto
ali ti vidis agresivno derle koje ce u tri minuta da ti odvoji zito od kukolja i u certvrtom da zdipi kamen

ko shvata shvata
ko ne, ne želi da shvati i
kraj

angie01 angie01 23:42 01.06.2012

Re: Opet

freehand
neki aplaudriali na pogrešnu repliku?!Nikoliću, obrati pažnju: ovi klinci su rođeni u vreme opsade Sarajeva; imali godinu ili dve kad se dogodila Srebrenica; možda za roditeljima izbezumljeni trčkarali kroz masu protestanata po ulicama u vreme velikih demonstracija; imali četiri, pet ili šest kad je lutrija bila hoće li se probuditi ili na CNN završiti kao kolateralna šteta...Da ne pričam dalje. Skandiranje Mladiću je upravo kao što smo mi, nekada davno, pominjali Dražu, ili slavili srpsku novu godinu. A i tada mi je, kao i sada, Draža bio poslednja rupa na svirali. Samo mi je ta srpska nova danas još kudikamo gluplja.E ne znam gde ste ti i tvoji istomišljenici rasli, ali za te je godine karakteristično da svako hoće da se istakne i da su svi buntovnici.Pa ok: za štetu i remećenje javnog reda van onoga što se razumno može tolerisati - kazniti rpekršajno, po zakonu.Sve ostalo je isti qrac koji si čitao kod Nušića, Ćopića, Vitezovića ili gledao kod Felinija. Samo malo savremenije i u skladu sa sada i ovde. Čemu fras, opet?


e, free- koje proseravanje!..ali multi giga!
ivana23 ivana23 23:45 01.06.2012

Re: Opet

ko je arhineprijatelj ove dece pocev od njihovih sugradjna, preko politicara i ucesnika javnom zivotu, do belosvetske politicke scene


Oni koji ovde vec nekoliko dana sastance...

freehand freehand 23:46 01.06.2012

Re: Opet

e, free- koje proseravanje!..ali multi giga!

Sad me bašbaš sramota!
Mada ne znam gde je igzekli to proseravanje sadržano u tolikoj količini?
Daj neki hint, pa možda nešto i odgovorim uz sav respekt za ogromnu nadmoć u saopštavanju ovakvih multi giga izjava i ocena.
margos margos 23:50 01.06.2012

Re: Opet

imao sam 18 godina
i nisam klicao nijednom ubici
bunili smo se protiv tadasneg vladara
manifestno
bez tetovaza, ali skapavajuci na ulici

I šta misliš koliko vas je ljudi psovalo jer nisu mogli da prođu na posao i s posla, koliko vas je ljudi smatralo 'huliganima' jer uzurpirate grad ili jednostavno - koliko vas matoraca tada nije razumelo?
angie01 angie01 00:03 02.06.2012

Re: Opet

freehand
e, free- koje proseravanje!..ali multi giga!Sad me bašbaš sramota!Mada ne znam gde je igzekli to proseravanje sadržano u tolikoj količini? Daj neki hint, pa možda nešto i odgovorim uz sav respekt za ogromnu nadmoć u saopštavanju ovakvih multi giga izjava i ocena.


sto bi mene fasciniralo tvoje nabedjeno i svaki put isto-obavezno kod nikolica-nalazenje gresaka i to svakako katastrofalnih u nacinu razmisljanja o temi koju je postavio!?

ovog puta multi giga, jer se radi o ozbiljnom problemu koji se tice i moje dece koja ovde zive i koji nema ni u tragovima varijacije, koje ti tako majcinski i na grudima privijas, sa sve nulericom na tintari i onim skaradnim obelezjima zloslutno, al zato ponosno isklesanih tintom koja se ne brise na sopstvenoj kozi, da prkosi zanavek mojisijevim kamenim rezbarijama!

pa nije bas potrebno puno razmisljanja da se dodje do pravca iz koga je poteklo sve ovo i da svako drustvo brine o tome kako buducnost treba da izgleda- lako je zasejati seme za ove plodove, al je posle tesko regenerisati tlo za organik prinose!
blogovatelj blogovatelj 00:05 02.06.2012

Re: Opet

ovo su maturanti
ocekivali smo maturante
kad su se poskidali pokazalo se nesto drugo, indoktrinirano


Covece, nisam ja rekao da ovi sa slike nisu stoka. samo kazem da takve stoke ima uvek i svuda kada se kreces kroz prostor i vreme, tako da nema potrebe da se ponasas.
angie01 angie01 00:08 02.06.2012

Re: Opet

margos
imao sam 18 godinai nisam klicao nijednom ubicibunili smo se protiv tadasneg vladaramanifestnobez tetovaza, ali skapavajuci na uliciI šta misliš koliko vas je ljudi psovalo jer nisu mogli da prođu na posao i s posla, koliko vas je ljudi smatralo 'huliganima' jer uzurpirate grad ili jednostavno - koliko vas matoraca tada nije razumelo?


ne vidim nikakvu slicnost, ni sa situacijom, niti sa profilom i porukama ova dva slucaja!
freehand freehand 00:18 02.06.2012

Re: Opet

sto bi mene fasciniralo tvoje nabedjeno i svaki put isto-obavezno kod nikolica-nalazenje gresaka i to svakako katastrofalnih u nacinu razmisljanja o temi koju je postavio!?

Ni blagog pojma nemam kako si došla do utiska da sam na bilo koji način imao želju, kamoli nameru, da te fasciniram. Ali ću morati da te razočaram: nisi u pravu.
Što se Nikolića tiče - pa on zaista voli da iz društvenih pojava koje ja ne bih ni zapazio izvodi nekakve temeljne sudove i kataklizmične prognoze.
Ali - u najkraćem: ne znam da li znaš ili se sećaš kakvo je mišljenje u javnosti postojalo o "čupavcima"?
I kakva su crna predviđanja iznošena na sastancima SUBNOR-a i SKOJ-a, da ne pričamo o partijskim aktivima u vojsci - bude li nam se omladina otisnula tim putem, putem Bitlisa i zvoncara?!
Pa eto, za neke su svakako bili u pravu. Ti su postali težak ološ.
Za veliku većinu, međutim, nisu. Ti su postali obični, normalni ljudi.
Neki među njima sada mrze ćelavce, jebi ga, i smatraju da ćemo otići u tri nanine ako to koliko večeras ne bude u prdekani na prevaspitavanju.
margos margos 00:19 02.06.2012

Re: Opet

Sličnost je u godinama i doživljaju mladih od strane onih koji više to nisu. Uvek ima zgražavanja, nerazumevanja, preterivanja.
vanja.t vanja.t 00:22 02.06.2012

Re: Opet

imao sam 18 godina
i nisam klicao nijednom ubici


а че гевари?
типичан злочинац, а постао је поп икона.

ратко је из сличне приче, комуниста, југословен, из партизанске породице, официр јна... он је овим клинцима оно што је теби био прле : ))


angie01 angie01 00:28 02.06.2012

Re: Opet

to za fascinira nje je bilo ironicno!

hipici su propagirali cvece, ljubav, travu,rok, slobodu, dajnamsunca!

ovi klinci promovisu razularenu rusilacku energiju bez bilo kakve ideje i kompasa, sa ratkom maldicem kao idolom!

pa sad, ako ti mozes da podvuces paralelu...
angie01 angie01 00:36 02.06.2012

Re: Opet

margos
Sličnost je u godinama i doživljaju mladih od strane onih koji više to nisu. Uvek ima zgražavanja, nerazumevanja, preterivanja.


ja stvarno ne znam gde si prepoznala zgrazavnje nad mladima od onih koji to nisu!

ako je to d pojnt u razularenim maturantima koji na kraju svog skolovanja uzvikuju ime masovnog ubice, stvarno se izvinjavam, al priznajem da nemam razumevanje!

primer koji si ti dala je bio protest protiv jednog morbidnog rezima koji je svima doneo samo zlo-to sto su mladi uzeli ucesce, samo je za pohavlu i ja nekada nisam mogla do posla i uredno sam im se pridruzivala, vise puta vracajuci se iz redakcije, na putu kuci sretnem kolonu i samo zaokrenem auto nazad-i nisam bila jedina, jednom je bio zastoj, zbog kolicine vozila koja je htela da se vrati zbog protesta!
istinomer istinomer 00:42 02.06.2012

Re: Opet

vanja.t:

ратко је ...
.. он је овим клинцима оно што је теби био прле : ))

freehand freehand 00:44 02.06.2012

Re: Opet

hipici su propagirali cvece, ljubav, travu,rok, slobodu, dajnamsunca!

Šteta što to niko nije mogao tako plastično da objasni drugovima u Politbirou i babama u komšiluku!
A bogami ni politički svesnim mladim kadrovima, britkim i analitičnim, uvek na liniji.
E sad - i Čarls Menson je bio neki hipik i neko dete cveća.
Samo što to uopšte nije bitno: rečenim babama i partijskim ideološkim glavosecima uopšte nije bilo važno šta su hipici u stvari, nego šta oni misle da jesu.
Kao što ni Nikolić ni ti ne znate ama baš ništa o onim indijancima na spomeniku, sem da su ćelavi i da su tetovirani, i to vama neprihvatljivim porukama.
I iz toga izvlačite zaključak da se nećemo dobatrgati ni do tog 12.12. bemu i taj smak sveta, oće li više!

A pazi: skandiraju i Ratku Mladiću...
Da te pitam nešto, Endži: jel crtao neko kukaste krstove kod tebe u školi? I da li se pozdravljao sa Sig! Hajl!
Kod mene, bogami, jeste. Šta misliš, Endži, koga je veličala ta fina i smerna mladež na taj način?
margos margos 00:44 02.06.2012

Re: Opet

i nisam bila jedina, jednom je bio zastoj, zbog kolicine vozila koja je htela da se vrati zbog protesta!

Nisam komentarisala ko im se pridruživao, ko je donosio čaj i kolače, već koliko se ljudi zgražavalo, ljutilo, psovalo i smatralo te mlade ljude huliganima, drogerašima, besnom omladinom...

Rekoh na početku, ja im ne bih dala medijski prostor, ovako su postali važniji no što su se nadali.
angie01 angie01 00:56 02.06.2012

Re: Opet



A pazi: skandiraju i Ratku Mladiću...
Da te pitam nešto, Endži: jel crtao neko kukaste krstove kod tebe u školi? I da li se pozdravljao sa Sig! Hajl!
Kod mene, bogami, jeste. Šta misliš, Endži, koga je veličala ta fina i smerna mladež na taj način?



uuu, sta si sada sve izmiksovao-ko maja volk da se prehrani, samo ovo tvoje sve kontaminirano!

alo bre-ti ih razumi, ja nemogu,...mozda da pitas profane sta rade takvi po skolama!

-ne, u mojoj skoli niko nije crtao kukaste krstove-sto ne znaci da u nekoj drugoj nisu, al se ne secam da je bila bujica huligana po gradu, da su prebijali, nosili nozeve i drugo oruzje i sve to sto mi je u ove sitne sate glupo i da nabrajam!...Bilo tuce tu i tamo-nista strasno!

...hebote, apostrofiras mi ime, ko muz kad me postrojava!
vanja.t vanja.t 00:56 02.06.2012

Re: Opet

ovi klinci promovisu razularenu rusilacku energiju bez bilo kakve ideje i kompasa,

силе мрака и снаге хаоса и безумља :)))
поново на тргу републике
rayzippo rayzippo 00:56 02.06.2012

Re: Opet

angie01
to za fascinira nje je bilo ironicno!hipici su propagirali cvece, ljubav, travu,rok, slobodu, dajnamsunca!ovi klinci promovisu razularenu rusilacku energiju bez bilo kakve ideje i kompasa, sa ratkom maldicem kao idolom!pa sad, ako ti mozes da podvuces paralelu...


ni na zapadu omladina nije nista bolja,ne skandiraju mladicu ali razularenost i rusilacka narav im je ista...ode sve u persun
angie01 angie01 00:58 02.06.2012

Re: Opet

margos
i nisam bila jedina, jednom je bio zastoj, zbog kolicine vozila koja je htela da se vrati zbog protesta!Nisam komentarisala ko im se pridruživao, ko je donosio čaj i kolače, već koliko se ljudi zgražavalo, ljutilo, psovalo i smatralo te mlade ljude huliganima, drogerašima, besnom omladinom...Rekoh na početku, ja im ne bih dala medijski prostor, ovako su postali važniji no što su se nadali.


ti sto su se zgrazavali- nisu se zgrazavali na maladost, nego na razlog-sto im se dira u zlobu!..jednako i na stare i na malde i one srednje!
angie01 angie01 01:00 02.06.2012

Re: Opet



ni na zapadu omladina nije nista bolja,ne skandiraju mladicu ali razularenost i rusilacka narav im je ista...ode sve u persun


onda je sve ok!
rayzippo rayzippo 01:07 02.06.2012

Re: Opet

angie01
ni na zapadu omladina nije nista bolja,ne skandiraju mladicu ali razularenost i rusilacka narav im je ista...ode sve u persunonda je sve ok!


ammmm...onda nista
vilovuk vilovuk 01:28 02.06.2012

Re: Opet

freehand
A pazi: skandiraju i Ratku Mladiću...
Da te pitam nešto, Endži: jel crtao neko kukaste krstove kod tebe u školi? I da li se pozdravljao sa Sig! Hajl!
Kod mene, bogami, jeste. Šta misliš, Endži, koga je veličala ta fina i smerna mladež na taj način?

Nije ta mladež nikoga veličala ni pozdravljala:
igrala se opasnih igara, pipala je užarenu ploču, otprilike.
Ovi majmuni kod Konja su konformisti, ništa ne rizikuju. Idu nasigurno.

Da su spalili američku zastavu, ... ili srpsku (još jače),
da su PETOKRAKU isturili (to je sada kukasti krst!), pa da imamo o čemu da pričamo.
Ništa od toga, ni bilo čega sličnog.

Jad i beda, da se čovek postidi.
Mizerija.
Naša.
blogovatelj blogovatelj 06:18 02.06.2012

Re: Opet

Ali - u najkraćem: ne znam da li znaš ili se sećaš kakvo je mišljenje u javnosti postojalo o "čupavcima"?


Ima tih cupavaca koji su cak i postali neko i nesto.

bene_geserit bene_geserit 06:36 02.06.2012

Re: Opet

freehand
Ipak ti nisi baš ni toliki poznavalac literature ni političke zbilje. Sad si me razočarao kao čovek i kao analitičar!

Ti si zbunjen, Nikolic nije analiticar, covek je poeta.
Nemoj kod njega da trazis neki logicki sled, ne zamara se on tim sitnicama. A i sputava mu umetnicki izraz.
nikolic777 nikolic777 07:37 02.06.2012

Re: Opet


I šta misliš koliko vas je ljudi psovalo jer nisu mogli da prođu na posao i s posla, koliko vas je ljudi smatralo 'huliganima' jer uzurpirate grad ili jednostavno - koliko vas matoraca tada nije razumelo?


svaka vama cast sta ste vi u stanju da izjednacite
studentsku pobunu protiv diktatora i
izivljavanje nekih maturanata koji orgijaju po gradu, pisu zadatke o nasima i obrazima i seju otvorenu agresiju
vanja.t vanja.t 08:58 02.06.2012

Re: Opet

da su PETOKRAKU isturili (to je sada kukasti krst!),

да окаче петокраку, дошла би им цела влада : )

или мислиш на позерско левичарење типа клоакан младеновић (ко је гледао косу у атељеу зна на шта мислим)

који спектар црвене боје ти недостаје? а има је и превише
nikolic777 nikolic777 10:03 02.06.2012

Re: Opet

Rekoh na početku, ja im ne bih dala medijski prostor, ovako su postali važniji no što su se nadali.


Angie,
i sama znas da su tu pricu o medijskom prostoru smismili su oni koji nemaju nista protiv ovakvih pojava
kad pomenes amfilohija - jao pa ti mu dajes prostor i znacaj
kad pomenes opskurne organizcije mladih - dajes im znacaj
kad pomenes huligane - dajes im znacaj

u medjuvremenu, ti, koji bi bez znacaja koji im daju novinari i blogeri šatro bili nevidljivi i nekakva teska margina, zapravo su vrlo vazna snaga u ovoj drzavi buduci da politicari balansiraju u izjavama i potezima racunajuci na njihov gnev i destrukciju

uostalom, zar se svako malo ne govori o kapitulaciji drzave bas povodom ovakvih hordi i njihovih organizatora i nalogodavaca

tako da to svodjenje na mladalacki bunt ne drzi vodu
ovaj bunt je dobio svoju upotrebnu vrednost odavno
a odsustvo "medijskog prostora" znacilo bi pristajanje
mada pristalo se svakako
freehand freehand 10:11 02.06.2012

Re: Opet

uostalom, zar se svako malo ne govori o kapitulaciji drzave bas povodom ovakvih hordi i njihovih organizatora i nalogodavaca

A na koga ti sumnjaš kao nalogodavca i organizatora horde pijanih maturanata koji besramno po svojim leđima tetoviraju natpise neprijateljske i neprihvatkljive sadržine, i pentraju se po arhitekturi i vajarskoj umetnosti?

Čoveče, iz tebe izrasta Dobrosav Bjeletić ovog bloga!
nikolic777 nikolic777 10:21 02.06.2012

Re: Opet

A na koga ti sumnjaš kao nalogodavca i organizatora horde pijanih maturanata koji besramno po svojim leđima tetoviraju natpise neprijateljske i neprihvatkljive sadržine, i pentraju se po arhitekturi i vajarskoj umetnosti?



divno je sto je za tebe sve to jos uvek stvar sumnje
koliko je maloletnika ucestvovalo u svim huliganskim akcijama poslednjih godina
ko je stajao ispred njih

i mani me vise tih uporedjivanja
i kvalifiakcija
mozda su tebi neophodne da odrzis svoj humor i pabircis simpatije
ali meni je malo previse

freehand freehand 10:36 02.06.2012

Re: Opet

divno je sto je za tebe sve to jos uvek stvar sumnje

Što znači da ti sumnje nemaš, i da sa sigurnošću znaš ko je nalogodavac i organizator marša maturantskih hordi?
Misliš da je Amfilohije? Pahomije? Boris? Grobar? Ivica?
Ko su ti još dežurni Hitleri ovih dana?
i mani me vise tih uporedjivanja
i kvalifiakcija

O čemu govoriš?
Ne vidim da sam u komentaru išta poredio i ikoga kvalifikovao.
Sem što sam citirao tvoje reči?
mozda su tebi neophodne da odrzis svoj humor i pabircis simpatije
ali meni je malo previse

Potpuno te razumem. I meni dođe taj osećaj po pitanju tvoje opsednutosti prepoznavanjem Zla i njegovim žigosanjem. Ali neprepoznavanje nijansi muti sliku najviše upravo kad zamišljaš da je ona apsolutno oštra, dragi Nikoliću.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana