Politika| Region

BORIS - ZA ! ILI PROTIV?

Željko Ivanović RSS / 29.01.2008. u 19:04

Opet se miješam u vaše unutrašnje stvari. Izlazim iz grma, uoči same izborne ćutnje, da bih unio nemir u vaše monolitne redove i izazvao subverziju nad favorizovanim kandidatom. Mislim na Nikolića. Ne zamjerite na mom uplitanju, još nakaradnom, jer ono je posljedica neupućenosti a ne loših namjera. Ali kad može Basesku (da se meša), mogu valjda i ja. Kad može jedan Rumun, valjda može i jedan Montenegrin. Ipak smo mi, nekako bliži. I zavisniji što je najgore. Znači, opet se miješam iako sam već napisao da poštujem to što je Srbija jedna suverena država, s Kosovom i Metohijom u svom sastavu. Makar još koji dan. Ali, ne bih o Tačiju i Koštunici. Ni ovog puta. Ali ni o Čedi! Da ponovim samo da se zna – Čeda je moj drug. Sada me zanima Boris, moj zemljak. Od Tadića, iz Smriječnog, zadnja pošta Plužine. Vaš predsjednički kandidat.

Odmah da pripremim sve one koji se usude da pročitaju ovaj blog – slijedi podrška predsjedničkom kandidatu no. 2.. Ali, prije nego predjem na konkretno da pojasnim - LDP je moja stranka a ne DS, Čeda moj favorit a ne Boris. Ali, ovo je drugi krug. Na žalost nema Čede, ostali su samo Toma i Boris. I ja sam za Tadića. Bez uslovljavanja, bez aneksa sporazuma, bez obećanja da neće dovoditi evropski put Srbije u pitanje, bez zahtjeva da konačno odbaci Koštunicu, njegovu stranku i politiku, bez garancija da će sprovesti nepristrasnu istragu oko saobraćajne nesreće ministra Jočića i bez bilo čega. U vidu uslova, zahtjeva, očekivanja, obećanja, garancija. Imam samo nadu, i valjda je ona zasnovana, iako po definiciji ne mora biti, i u principu nije, na nečem realnom i racionalnom. A to racionalno bi bila spoznaja da od svega pobrojanog nema ništa, ako je Nikolić predsjednik Srbije. I tu dileme nema Ako zaista ima nekog ko će analitički i racionalno pokazati kako je Evropa bliža, Koštinica slabiji, Srbija normalnija, uredjenija, s Nikolićem na njenom čelu (i Šešeljem na njenom reveru), onda dižem ruke. Predajem se u korist Nikolića. I ostajem kod kuće. Dakle, glasam protiv Tadića. I to je važno razjasniti, kako u realnoj političkoj situaciji ne postoji neutralno ili srednje rješenje, ni tamo ni ovamo, ili protiv obojice, već samo dva čista i jasna opredejljenja – za Tadića ili za Nikolića.

Iako dobro znate da moj glas ne može uticati na rasplet predsjedničke drame koja cijepa Srbiju, učinilo mi se priličnim da dam jedno inostrano viđenje onoga što vas očekuje u nedjelju. Tim prije, što ne mislim kao većina susjeda s ovog balkanskog prostora da će nama biti bolje ako komšiji bude gore. Naprotiv, interes Crne Gore, bar kako ga ja vidim, je da pobijedi Tadić. Baš kao što je interes Srbije 97. bio da pobijedi Đukanović. A ne Bulatović, kojeg je tada podržavala većinska Srbija. Ne pominjem te izbore slučajno. Iako je prošlo 10 godina, čini mi se, da je biračko tijelo uoči drugog kruga u CG , tada, bilo u sličnoj situaciji u kojoj je srpsko danas. Crna Gora je, sjećate se, birala izmedju Đukanovića, iza kojeg je stajala EU i Amerika, i Bulatovića, iza kojeg je stajao, Milošević, Šešelj i ostala družina. Srbija danas bira na sličan način – između Tadića, koji propagira politiku evropskih integracija i Nikolića, iza kojeg stoje iste ideje koje su podupirale Momira Bulatovića, “desjat ljet tamu nazad”. I tada su u Crnoj Gori jedni glasali za Đukanovića zato što je on manje loše rješenje od Bulatovića, drugi zato što su imali interes, treći zato što su ga obožavali, četvrti zato što su znali da ako ostanu kod kuće glas ide Bulatoviću, a to ipak nijesu sebi mogli da dozvole. Da se sve vrati u 91., da opet Milošević zajaše i da opet idemo u rat protiv komšija, regiona, čitavog svijeta. Svi su skočili i doprinijeli da, iako je situacija poslije prvog kruga izgledala bezizlazno, Đukanović pobijedi. Za prsa. U fotofinišu. I onda su počele da se ispredaju priče kako je pravljena istorija. Kako se izlazilo na glasanje, kako se čekalo satima u redovima, kako su preskakani ručkovi, izlasci, divno nedjeljno popodne.... Sve samo da bi se porazio mračni koncept vraćanja u prošlost. Nekima su djeca imala temperaturu pa su išli na smjenu, čekali u redu po par sati da bi glasali dok je jedno uvijek ostajalo kod kuće, da dežura. Drugima su došli prijatelji iz Londona – opet se radilo u smjenama, jer svaki glas je morao da se sačuva. Da ne ode Miloševiću. Treći su imali problem s kučetom. Poveli su ga sa sobom ali ono nije bilo svjesno istorijskog trenutka. Nije imalo strpljenja da čeka. Opet se prešlo na smjenski rad – jedno vodi kuče u šetnju, par sati, onda ga drugi član preuzme, da bi onaj prvi stao u red i čekao da se dokopa famozne kutije. Sveukupno, 6-7 sati. Ali, niko nije odsutao. I tako se skupilo tih 50% i nešto glasova. Za pobjedu nad “devedesetim”. I zar sad mislite da bar polovina od tih 50 i nešto procenata nije znala ko je Đukanović!? Koliki su njegovi demokratski kapaciteti i ponešenost za evropskim standardima. Zar mislite da bar polovina tih koji su satima čekali da bi dali svoj glas nije znalo da je i tog, i svih ranijih dana, koje je običan građanin doživljavo kao presudne i istorijske, Đukanović sa svojom braćom švercovao cigareta i brojao pare. Zar mislite da je većina tih koji su satima čekali da bi glasali bila naivna i da nije znala šta je najbolje ali i da nije imala boljeg izbora. Na meniju su bila samo dva jela. Riba, ustajala, rečna, ali ipak riba i s druge strane pasulj, zagoreli još, bez koske a kamo li mesa. Ali, šta bi bilo da nije bilo takve spoznaje i svijesti. Da su uprošćeno i pojednostavljeno reklo, isti su obojica - jer bili su u mnogo čemu; prezirem ih, neću izaći - jer zasluživali su i to; ili da se kalkulisalo - ako izgubi Milo ojačaće Slavko. A to što ćemo svi biti pod Momirom, to jest Miloševićem nema veze.... Šta bi bilo zaista!? Gdje bi danas bila Crna Gora!? Čak da eleminišemo državno pitanje, gdje bi ona bila u civilizacijskom smislu. Iza Bjelorusije. Ili u savezu s njom, što je tadašnji kandidat zvaničnog Beograda zagovarao. Dovoljno je samo pomisliti šta bi od Crne Gore ostalo nakon rata s Nato alijansom da smo tada bili pod Momirom, to jest Slobodanom. Ne bi ostao kamen na kamenu. I da ne nabrajam. Danas to nije teško prepoznati.

Iako je ovih 10 godina učinilo svoje, iako nema Miloševića, iako njegov sistem vrijednosti (ipak, naglašavam ipak) ne dominira Srbijom kao 97., iako je Evropa mnogo prisutnija nego što je bila tada, iluzorno je očekivati da sa Nikolićem neće biti mnogo gore nego sa Tadićem. Ili da će Čeda ojačati ako Boris propadne na ovim izborima. Odnosno, da će Koštunica vrlo lako napraviti novu vladu sa radikalima kada mu, zbog očite sabotaže na ovim izborima, Tadić (napokon) otkaže saradnju. Ako Tadić izgubi, neće ni Čeda, ni Voja, a što je najvažnije ni Srbija dobiti. Neće biti ni bolja, plementija, normalnija, bogatija, srećnija. S Nikolićem će u stvari sve biti gore. Mnogo gore. Da li zaista neko misli da će mediji biti objektivniji i profesionalniji kada Nikolić dođe na mjesto predsjednika. I kada eventualno napravi svoju Vladu, s Koštunicom ili bez njega. Nakon prijevremenih izbora ili bez njih. I da li je Srbija, nakon svih lutanja i promašaja, svih propasti, u prilici da se igra demokratije. Da pusti malo Tomu da pokaže šta zna. Srbija nije Amerika da bi sebi mogla da dozvoli takav luksuz i da izabere domaću varijantu Džordža Buša. To će i Ameriku skupo koštati, veće jeste, ali tek će. A kamo li Srbiju.

Zato, ne zamjerite, koliko god shvatam nečiju antipatiju prema “žutima”, ili Tadiću personalno, koliko god prihvatam i dijelim nezadovoljstvo zbog te famozne neodlučnosti, čak i da pristanem i na tu formulaciju da je paktom s Koštunicom, Tadić izdao Đinđića (iako zaista mislim da je Ružica Đinđić mjerodavnija da o tome sudi nego bilo ko drugi), ipak, glasam za Borisa. Mog zemljaka. Iako se ne odazivam na taj poklič (zemljače). Zato svako pismen, pogotvo oni koji insistiraju na dosljednosti i principijelnosti, trebaju glasati za Tadića. Sve ostalo su trice i kučine. Priča za malu djecu. Ili priča o maloj djeci.

Željko Ivanović

Bulevar Borisa (Kidriča), prethodno Lilića i samo Lilića, prošle nedjelje Bulevar Gudžarat, prošle godine Milana i Romana, a bio je i bulevar sumraka, koliko juče Čede i Bebe, donedavno EK i OEBSA, ranije korupcije i kriminala, prije toga Ranka Krivokapića, a davno, veoma davno, Svetog Petra Cetinjskog)

Atačmenti



Komentari (185)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

wk wk 22:35 29.01.2008

Re: ......

Zlo je samo ako glasate za Nikolica

A Tadic je kao super? Nemoj da nas zezas ovde, em sto moramo preko one stvari da glasamo za Borisa (tj. ustav, Bulatovica, Tijanica, rezolucije o Kosovu i Kubi...) samo da ne bi pobedio Nikolic (o kome ne vredi ni pisati) nego sada jos moramo da vicemo i da je to super.
Željko Ivanović Željko Ivanović 22:45 29.01.2008

Re: ......

Wk, ovo ti je bilo vrlo duhovito i efektno. Tačno je da je mnogo i glasati i skandirati Borise majstore. Treba ga samo zaokružiti a to što mu mislimo neka ostane za kasnije.
Taska Dana Taska Dana 23:05 29.01.2008

Re: ......

Ni ja nisam rekla da je Tdic super.

Rekla sam samo sta je stvarno zlo i sta je naopako.

doktorka doktorka 23:41 29.01.2008

Inace,

Nikolic ce, ako pobedi , sigurno prepustiti mesto predsednika Tadicu .Setimo se da je SRS pobedila na parlamentarnim izborima , a da potom nije htela da formira vladu sa DSS , nego je to prepustila Tadicu da ucini . Zato bez panike. Uigran je to tim .
irvas irvas 00:00 30.01.2008

Re: ......

Željko Ivanović
Wk, ovo ti je bilo vrlo duhovito i efektno. Tačno je da je mnogo i glasati i skandirati Borise majstore. Treba ga samo zaokružiti a to što mu mislimo neka ostane za kasnije.

zeljko, samo da primetim da si rekao za sebe da ces "zaokruziti, ovo, ono..." jel to znaci da si drzavljanin republike srbije? samo pitam posto ako jesi srpski drzavljanin onda nemas sta da se izvinjavas sto se mesas u "nase" unutrasnje stvari.
pozdrav
Željko Ivanović Željko Ivanović 00:11 30.01.2008

Re: ......

Ne, naravno. Nijesam državljanin Srbije, nemam pravo glasa dakle, i zato je ovo što radim miješanje u vaše unutrašnje stvari.
pozdrav
irvas irvas 00:19 30.01.2008

Re: ......

sve ok.
mada ipak mislim da si preterao sa uporedjivanjem ovih predsednickih izbora sa milo-momir situacijom 90-tih. BT je predsednik upravo tih snaga koje si ti povezao sa momirom.
blackbox blackbox 00:30 30.01.2008

Re: Inace,

doktorka
Nikolic ce, ako pobedi , sigurno prepustiti mesto predsednika Tadicu .Setimo se da je SRS pobedila na parlamentarnim izborima , a da potom nije htela da formira vladu sa DSS , nego je to prepustila Tadicu da ucini . Zato bez panike. Uigran je to tim .

Neverovatna koincidencija, danas sam to isto čuo od jednog radikala koji se žali da će na taj način BT pobediti.
doktorka doktorka 00:44 30.01.2008

Re: Inace,

blackbox

doktorkaNikolic ce, ako pobedi , sigurno prepustiti mesto predsednika Tadicu .Setimo se da je SRS pobedila na parlamentarnim izborima , a da potom nije htela da formira vladu sa DSS , nego je to prepustila Tadicu da ucini . Zato bez panike. Uigran je to tim . Neverovatna koincidencija, danas sam to isto čuo od jednog radikala koji se žali da će na taj način BT pobediti.

to nije dobro. da sada nikolic postane predsednik , na sledecim parlamentarnim izborima , srs bi izgubila. ovako , crno nam se pise, osim ako do tada ne udjemo u nato . a pored tadica, nemamo sanse za tako nesto.
nikson nikson 01:58 30.01.2008

Re: Inace,

ovako , crno nam se pise, osim ako do tada ne udjemo u nato . a pored tadica, nemamo sanse za tako nesto.


mozda je resenje nikolic, ako on pobedi uci ce NATO ovde, pa mu dodjemo na isto
nikson nikson 02:00 30.01.2008

Re: ......

irvas
sve ok.
mada ipak mislim da si preterao sa uporedjivanjem ovih predsednickih izbora sa milo-momir situacijom 90-tih. BT je predsednik upravo tih snaga koje si ti povezao sa momirom.


nemojte tako onda bi toma trebao da bude predsednik snaga koje vezujemo za djukanovica. tadic bi mu tu dosao kao sud u italiji, a ceda kao tuzilastvo. a to ipak nije tako....
doktorka doktorka 02:00 30.01.2008

Re: Inace,

nikson
ovako , crno nam se pise, osim ako do tada ne udjemo u nato . a pored tadica, nemamo sanse za tako nesto.mozda je resenje nikolic, ako on pobedi uci ce NATO ovde, pa mu dodjemo na isto

tako nekako
nikson nikson 02:07 30.01.2008

Re: Inace,

tako nekako


eto doktorka, ja i ti se raspravljamo oko cede i tadica, a slozili se oko tome.
doktorka doktorka 02:20 30.01.2008

Re: Inace,

nikson
tako nekakoeto doktorka, ja i ti se raspravljamo oko cede i tadica, a slozili se oko tome.

verujem da cemo se jednoga dana sloziti i oko Tadica, samo se bojim da ce tada biti veoma kasno za Srbiju.

Nego da citiram SrdjuPopovica :
Glasanjem za zlo (makar i manje) kompromitujete svoju savest.
Vi niste odgovorni za pobedu većeg zla ako propustite da glasate za manje. Za veće zlo su odgovorni samo oni koji su glasali za veće zlo. Svako može da odgovara samo za sebe, jer samo nad svojim postupcima ima potpunu kontrolu.
nikson nikson 02:47 30.01.2008

Re: Inace,

verujem da cemo se jednoga dana sloziti i oko Tadica, samo se bojim da ce tada biti veoma kasno za Srbiju.


nadam se da taj dan nece biti treci februar


Glasanjem za zlo (makar i manje) kompromitujete svoju savest.
Vi niste odgovorni za pobedu većeg zla ako propustite da glasate za manje. Za veće zlo su odgovorni samo oni koji su glasali za veće zlo. Svako može da odgovara samo za sebe, jer samo nad svojim postupcima ima potpunu kontrolu.


srdja popovic je covek francuskih manira, nije za njega ova politicka kaljuga, ne bi se snasao on u tome.
irvas irvas 03:18 30.01.2008

Re: ......

nikson

nemojte tako onda bi toma trebao da bude predsednik snaga koje vezujemo za djukanovica. tadic bi mu tu dosao kao sud u italiji, a ceda kao tuzilastvo. a to ipak nije tako....

ne niksone, necemo tako nego ovako: tadic bi trebao da bude opozicija nikolicu kao sto je to djukanovic bio bulatovicu. a to ipak nije tako...
nikson nikson 03:22 30.01.2008

Re: ......

irvas
nikson

nemojte tako onda bi toma trebao da bude predsednik snaga koje vezujemo za djukanovica. tadic bi mu tu dosao kao sud u italiji, a ceda kao tuzilastvo. a to ipak nije tako....

ne niksone, necemo tako nego ovako: tadic bi trebao da bude opozicija nikolicu kao sto je to djukanovic bio bulatovicu. a to ipak nije tako...


to je cak i realno ako kostunica napravi vladu sa radikalima.

medjutim realno je da i mi blogeri sastavimo spisak nekih zahteva i predamo tadicu. evo mozemo ja i doktorka da urucimo
irvas irvas 03:32 30.01.2008

Re: ......

nikson

to je cak i realno ako kostunica napravi vladu sa radikalima.

pa jeste, realno je ocekivati tako nesto od coveka bez plana i vizije (da ne kazem oportuniste).
nikson
medjutim realno je da i mi blogeri sastavimo spisak nekih zahteva i predamo tadicu.

vazi niksone. sastavi zahteve pa pravac sa nunetom na trg. nemoj da zaboravis serpu i cekic, nece te cuti predsednik drugacije. pazi, mozda ti rekviziti urbanog revolta zatrebaju za fajt, nikad se ne zna

nikson nikson 03:49 30.01.2008

Re: ......

vazi niksone. sastavi zahteve pa pravac sa nunetom na trg. nemoj da zaboravis serpu i cekic, nece te cuti predsednik drugacije. pazi, mozda ti rekviziti urbanog revolta zatrebaju za fajt, nikad se ne zna


ma ima i frizider da ponesem :)) zamisli kada bi svi koji idu na zavrsni tadicev miting poneli frizider? mozda bi tako mogli da porucimo da frizidere dajemo, ali sporete ne damo nikome!
doktorka doktorka 04:12 30.01.2008

Re: Inace,

nikson
verujem da cemo se jednoga dana sloziti i oko Tadica, samo se bojim da ce tada biti veoma kasno za Srbiju. nadam se da taj dan nece biti treci februar
Glasanjem za zlo (makar i manje) kompromitujete svoju savest.Vi niste odgovorni za pobedu većeg zla ako propustite da glasate za manje. Za veće zlo su odgovorni samo oni koji su glasali za veće zlo. Svako može da odgovara samo za sebe, jer samo nad svojim postupcima ima potpunu kontrolu.srdja popovic je covek francuskih manira, nije za njega ova politicka kaljuga, ne bi se snasao on u tome.


cuj , nisam ni ja svinja da da bih se snalazila u kaljuzi.
nikson nikson 04:19 30.01.2008

Re: Inace,

cuj , nisam ni ja svinja da da bih se snalazila u kaljuzi.


a nisi ni glista da mogu svinje da te gaze.
doktorka doktorka 04:25 30.01.2008

Re: Inace,

nikson
cuj , nisam ni ja svinja da da bih se snalazila u kaljuzi. a nisi ni glista da mogu svinje da te gaze.

upravo zato necu izaci na izbore.
nikson nikson 04:39 30.01.2008

Re: Inace,

upravo zato necu izaci na izbore.


samo zabe nece izaci na izbore, a i dalje ce da krekecu
doktorka doktorka 04:44 30.01.2008

Re: Inace,

nikson
upravo zato necu izaci na izbore.samo zabe nece izaci na izbore, a i dalje ce da krekecu



a za sta ce se muve zalepiti?
nikson nikson 04:55 30.01.2008

Re: Inace,

a za sta ce se muve zalepiti?


one cekaju naredjenje od buba-svabe
doktorka doktorka 05:26 30.01.2008

Re: Inace,

nikson
a za sta ce se muve zalepiti?one cekaju naredjenje od buba-svabe



objavi ovde kad stigne
nikson nikson 05:35 30.01.2008

Re: Inace,

objavi ovde kad stigne


cuj , nisam ni ja svinja da da bih se snalazila u kaljuzi.
blackbox blackbox 09:18 30.01.2008

Re: Inace,

doktorka

blackboxdoktorkaNikolic ce, ako pobedi , sigurno prepustiti mesto predsednika Tadicu .Setimo se da je SRS pobedila na parlamentarnim izborima , a da potom nije htela da formira vladu sa DSS , nego je to prepustila Tadicu da ucini . Zato bez panike. Uigran je to tim . Neverovatna koincidencija, danas sam to isto čuo od jednog radikala koji se žali da će na taj način BT pobediti.to nije dobro. da sada nikolic postane predsednik , na sledecim parlamentarnim izborima , srs bi izgubila. ovako , crno nam se pise, osim ako do tada ne udjemo u nato . a pored tadica, nemamo sanse za tako nesto.

Ako navijate za TN samo da bi se osvetili BT, onda ništa.
Ako m islite da se dolaskom TN na mesto predsednika stvaraju bolje mogućnosti za rast LDP ni to Vam nije baš pouzdana procena. Računajte na varijantu i da bude zabranjena.
Pre će biti da se pobedom TN stvaraju uslovi za objedinjavanje i učvršćivanje na vlasti svih antievropskih snaga na čelu sa SRS i DSS, Dakle na vlasti koja može da potraje i desetak godina dok ovaj narod kakav je ne ukapira i ruši ga šlampavo kao i Miloševića 5.oktobra. Ako imate toliko strpljenja i vremena , onda ništa.
Pobedom BT dešava se to isto samo što se ove snage ujedinjuju u opoziciji a mi idemo evropskim putem, uz snašne otpore opozicije ali sa izgledom da dođe i do pregrupisavanja na političkoj sceni.
To što kažete da BT nije za NATO niste u pravu, pa celokupna saradnja sa NATO-om je pocela i uspostavljena dok je on bio ministar odbrane.
Razmislite.
Željko Ivanović Željko Ivanović 09:22 30.01.2008

Re: ......

sve ok.
mada ipak mislim da si preterao sa uporedjivanjem ovih predsednickih izbora sa milo-momir situacijom 90-tih. BT je predsednik upravo tih snaga koje si ti povezao sa momirom.


Da si ovo napisao za Nikolića, da je on isto što i Momir 97., bilo bi pretjerano. Porediti BT i staviti ga u taj kontekst je apsurdno. Ali, papir, to jest blog, trpi sve.
irvas irvas 02:29 31.01.2008

Re: ......

Željko Ivanović
Da si ovo napisao za Nikolića, da je on isto što i Momir 97., bilo bi pretjerano. Porediti BT i staviti ga u taj kontekst je apsurdno. Ali, papir, to jest blog, trpi sve.

ujee... apsurdno velis?
a nije apsurdno sto je DS pristala na ucene od strane narodnjaka, to je kao ok?
takodje nije apsurdno to sto je kostunici, velji i ostalima sve jedno da li ce predsednik postati nikolic ili tadic?
doduse u jednom se salzemo. srbija, kao i crna gora 97., glasa PROTIV a ne ZA.
nego, blog trpi sve. trpi tvog pajtosa njegosa takodje.

podgoricanin1 podgoricanin1 01:34 30.01.2008

Boris, Toma & Crna Gora

Uvodjenjem kablovske TV,u svoje domacinstvo,mnogi moji prijatelji,sugradjani ozbiljno preispituju svoje politicke poglede prema zemljama u regionu.Po gotovo u vezi Srbije.Gledajuci beogradske TV programe i uporedjujuci ih sa crnogorskim,kvalitet informacija i tema,nacin njihovog interpretiranja,preko produkcije i ostalih tehnickih detalja,beogradski el. mediji,daleko su ispred nasih.Zato se i prate vise.
Informativne emisije rado gledam.Kampanju za predsjednika Srbije (EPP,htio,ne htio),pratim tako da sam upucen u to kako stvari stoje i,da mogu,glasao bih za Borisa Tadica.Srbiji ce biti bolje i na situaciju u CG u mnogome uticati.

Pobjedom T.Nikolica,zapadnim strukturama ce trebati bilo kakvo sredstvo za eventualni pritisak na Srbiju.Ucijenjena vlast u Crnoj Gori jos jednom ce,ako bude trebalo,posluziti za zatezanje situacije i tako opet sebi produziti rok trajanja.Jer sa ovom ekipom na vlasti,svjetski centri moci (nije bitno sa koje su strane.Istok,zapad,sa svima su imali kombinacije i svako ih za po nesto duzi) uvijek mogu racunati na apsolutnu poslusnost.Tominom pobjedom doci ce do automatskog priznanja Kosova od strane NATO zemalja.Naravo da ce i CG biti na liniji.Eto razloga za zestoko zahladivanje odnosa,a sto je za nas dolje najbitnije,ostanka Mila & CO. na vlasti,do daljnjeg.Zbog visih ciljeva zaboravice se, za izvjesno ali nama dragocjeno vrijeme, na italijanske i njemacke potjernice,razne afere i sl.Znaju to i oni.Vidi se to po izvjestavanju CG medija o predizbornim kampanjama u obje drzave.Cini se da je veci akcenat dat izborima u Srbiji i ako je kampanja u Crnoj Gori u punom jeku.Sluzbeno se podrzava Tadic ali ne sa nekim pretjeranim odusevljenjem.Sto se opozicije tice i njihove javne podrske kandidatima iz Srbije,nista novo i iznenadjujuce,samo su razlozi mnogo dublja prica.
Gradjani Crne Gore koji se osjecaju Srbima u velikoj vecini podzavaju Nikolica.Zato sto je patriota,ne da Kosovo i slicne stvari.Srpska lista,vice-vice sampioni oportunizma,tu negdje,malo iza SDP-a,a koplje iza DPS-a,otvoreno podrzava Tomu,jasuci na main stream misljenju prosjecnog crnogorskog srbina.Time obezbjedjuje sebi simpatizere i ,uz put,odradjuje Milu posao.Onaj dio gradjana koji misle da ih se izbori u Srbiji ne ticu,nisu u pravu.Ticu ih se mnogo.Svih nas na Balkanu.Mozda iz razlicitih razloga ali interes je isti.Tadicevom pobjedom stvari bi,u regionu,pocele bi da dolaze na svoje mjesto,da se lagano smiruju tenzije, bilo koje vrste.Makar samo zbog toga sto mnogo pristojnije izgleda od Tome Nikolica.Samom tom cinjenicom CG vlast gubi i ono malo na znacaju.S Tadicem racunam na brze rjesenje kosovskog pitanja jer bi onda medjunarodna zajednica izgubila svaki interes za saradnju sa establismentom u CG.
Tada,po prirodi stvari,nastaje ciscenje i uklanjanje saradnika pod moranje.Posto je to neizvodljivo dok je ovakav raspored snaga na politickoj sceni u Crnoj Gori,jedini nacin za promjene na bolje ostaje pritisak spolja upucen konkretno na vlast,ne na drzavu i njene gradjane.Dizanjem optuznica po raznim krivicnim prijavama protiv odredjenih ljudi iz vladajuce nomenklature.
Zato,iz crnogorske perspektive,Boris Tadic.Ako ne glasom,ono na svaki drugi nacin.
vladicash vladicash 02:27 30.01.2008

svoja posla

Da nam vise ovi Montenegrini hoce sjahati sa grbace makar bi se svraba oslobodili...
Gubernijo Montenegro ili mozda Emiratu Mne,gledaj kako svojim gradjanima da das malo a ne samo gubernatorima i seicima,da ne pominjem grupicu vlastodrzaca i cerupara.
Guzice bi dali da vam se trazi...
podgoricanin1 podgoricanin1 03:00 30.01.2008

Re: svoja posla

vladicash
Da nam vise ovi Montenegrini hoce sjahati sa grbace makar bi se svraba oslobodili...
Gubernijo Montenegro ili mozda Emiratu Mne,gledaj kako svojim gradjanima da das malo a ne samo gubernatorima i seicima,da ne pominjem grupicu vlastodrzaca i cerupara.
Guzice bi dali da vam se trazi...


Jes vala.Mi smo vam zivot upropastili.Kad ti se Tomica po grbaci iskace,samo vikni "dolje Montenegrini".Odmah ce ti biti lakse.Mora da ti je neki brdjanin debeo kompleks nabio cim si tako ogorcen.Covjek se cese samo tamo gdje ga svrbi.Ako si pazljivo citao,naglasio sam da je misljenje iz CG vizure.Znam da i ti u ovom duelu podrzavas Tadica ali si morao da dokacis i ove Montenegrine sto bi guzice dali.Velika je muka na tebe,iskidala te je alergija.Opusti se malo,pricaj sa ljudima,pozali se nekome.Lakse ce biti svima oko tebe.Mozda prestane svrab
nikson nikson 05:11 30.01.2008

...

vidomir pavlovic vidomir pavlovic 10:02 30.01.2008

O SRBIJO ŠTA SI DOČEKALA..

...Da od dva zla biraš manje?

Srbijo ti si poznata i u svetu priznata kao borac, čime si zaslužila da imaš Tadića I Nikolića u svojim redovima.?
Gde si se to izgubila u čega si gledala? Podsećaš me kao brak na brzinu pa ćeš se kajati na tenaneee, e MOJA SRBIJO, NEMAM VIŠE NI SUZA TBOG OVIH BAKSUZA...

Od toliko pametnih, divnih, dostojanstvenih, mudrih, sposobnih, dovitljivih, poštenih, istinitih, uglednih, Bogom danih dobrih ljudi...

O SRBIJO PROBUDI SE!


Neće evropa gospodara no slugu i izdajnike!

Moderatori koja su to pravila da neko postavi post bez prava na komentare? Ako mi neko opsuje mater bez da sam ga uvredio, po VAMA smem li mu nešto reći. Da li je TO isto demokratija, koju nam svi serviraju?
Zašto neko ulazi u kolo ako nezna igrati ili ima nesvesticu?

SVE JUNACI NIKOM PONIKOŠE I U CRNU ZEMLJU GLAVU ZABIŠE....
primorac primorac 10:07 30.01.2008

Tadic

Zeljko slazem se sa tobom da je uslovljavanje od strane cede,voje,velje i ostalih jedan sraman cin koji treba odbaciti pa neka svi glasaju tomu.Boris kao i svi(osim mila djukanovica) mi nije savrsen,naravno,ali je najbolje rijesenje ya srbiju a ujedno najbolje resenje za dobre odnose sa crnom Gorom.
U jedan tvoj stav nisam bas siguran,a to je da li je bolje što je pobijedio milo nego momo,iako sam naivno mlatio preko cijele države da ga glasam,sada se iskreno kajem što tada dadoh glas Đukanoviću.Mislim da bi Momo pao zajedno sa Slobom a ovako ovome se ne nazire kraj.
Željko Ivanović Željko Ivanović 10:39 30.01.2008

Re: Tadic

Primorac, čak i da zamislimo situaciju da bi Momir pao sa Slobom, ostaju dva krupna pitanja: 1. šta bi bilo s Crnom Gorom do tog 5.oktobra 2000-te? (pogotovo nakon Nato kampanje) 2. ko bi naslijedio Momira? (ne u personalnom smislu nego u smislu koncepta, koji bi koncept prevladao). Mislim da nije teško doći do odgovora koji idu u prilog tome da si bio u pravu kad si glasao 97. i da ne treba da se dvoumiš oko toga. Uostalom bilo je iluzorno očekivati da će se refrendumom dobiti i nezavisna i automatski uredjena država. Ipak je to proces, pogotovo za ovako zapuštene i bez demokratske tradicije, zatečene zemlje. I poslije Đukanovića će trebati još dosta da se radi da bi se stiglo do sređenog društva.
Goran Nikolić Goran Nikolić 10:56 30.01.2008

ne mogu se porediti Tadić i Đukanović

svaka čast za podršku Tadiću,
ali kroz tekst se provlači,
na neki način,
poređenje Đukanovića i Tadića,
što je, ipak, nedopustivo
primorac primorac 11:43 30.01.2008

Re: ne mogu se porediti Tadić i Đukanović

Mislim da nisi u pravu,ako si dobro procitao tekst jasno se vidi da su ipak to dva svijeta.Tadic nije savresen ali je daleko od profila Djukanovica,mislim u pozitivnom smislu.
Željko Ivanović Željko Ivanović 12:04 30.01.2008

Re: ne mogu se porediti Tadić i Đukanović

Porede se situacije, naša iz 97. i vaša sadašnja a ne kandidati. Kad bih poredio kandidate ipak se ne bih složio s vama da je "nedopustivo" porediti Đukanovića sa Tadićem. Ili ako hoćete da upotrijebim taj vaš termin, rekao bih da ima stvari u kojim ih je "nedopustivo" porediti ali u nekima od tih stvari Tadić je superioran u drugima Đukanović. Da ne širim dalje, kompleksno je pitanje i nevažno u ovom momentu.
calibre calibre 12:40 30.01.2008

Za ili protiv?

Ove devojke su na sajtu kampanje BT objasnile zasto bi trebalo glasati ZA Tadica, vrlo argumentovano i ilustrativno.




Ove dve devojke mozete videti i na panou koji se nalazi iza ledja sagovornika u TV spotovima, npr dok govori Tihomir Stanic. Hocu da kazem, ovo nije montaza i manipulacija.

Pre dva dana je cela sekcija video spotova uklonjena sa pomenutog sajta. Da li se tako ponasaju i sa drugima koji im ukazu poverenje?
nikson nikson 12:44 30.01.2008

Re: Za ili protiv?

Pre dva dana je cela sekcija video spotova uklonjena sa pomenutog sajta. Da li se tako ponasaju i sa drugima koji im ukazu poverenje?


a ti si dosao da me ubedis da ne glasam za te devojke vec za tomu nikolica?
G r o f i c a G r o f i c a 14:03 30.01.2008

Re: Za ili protiv?

calibre
Ove devojke su na sajtu kampanje BT objasnile zasto bi trebalo glasati ZA Tadica, vrlo argumentovano i ilustrativno.

Ove dve devojke mozete videti i na panou koji se nalazi iza ledja sagovornika u TV spotovima, npr dok govori Tihomir Stanic. Hocu da kazem, ovo nije montaza i manipulacija.Pre dva dana je cela sekcija video spotova uklonjena sa pomenutog sajta. Da li se tako ponasaju i sa drugima koji im ukazu poverenje?

Da li mozete da dokazete KO je radio ove spotove? Vrlo je moguce da je radila neka protivnicka strana a kako bi diskreditovala BT odnosno pristalice demokratske opcije.
Steta je sto su LDP pristalice toliko iskljucive i smatraju sebe super inteligentnim tako da pri svakoj diskusiji pokusavaju da unize sagovornika cim im on/a lici na pristalicu BT.
Niko od vas ne postavlja pitanje da li je on drugacije mogao nego kako je postupao do sada. I pored toga uspeo je da posalje zapadu signal svoje politike koju zapad podrzava. To nije za zanemariti.
Negde sam napisala da je ne glasti za Tadica glas radikalima ustvari sam mislila da kazem da ko ne glasa demokratsku opciju daje signal radikalima da su ONI ti koji su pozeljni. Ne zelim da zivim u Srbiji vise NIKADA ako radikali ponovo dodju na vlast. Za mene ce Srbija od tog trenutka prestati da postoji na karti sveta jer ne zelim vise da se stidim svoje zemlje u kojoj sam se rodila.

nikson nikson 18:44 31.01.2008

Re: Za ili protiv?

a ti si dosao da me ubedis da ne glasam za te devojke vec za tomu nikolica?


moderatoru, ovo nisam ja napisao!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
njegos njegos 13:26 30.01.2008

Ja sam naravno

za Tomu. A iz jednog prostog razloga za vas korisnog - ako Toma pobijedi, ima odmah da vam ukinu vize!
Željko Ivanović Željko Ivanović 14:28 30.01.2008

Re: Ja sam naravno

Nemoj Njego da blefiraš braću iz Srbije - ti si za Tomu jer je i tvoj montenegrinski lider Mandić za njega a kako se u posljednjih 20-tak godina u tom dijelu biračkog tijela nije smjela dovoditi u pitanje ispravnost stavova vodje (Slobodane samo reci lećećemo kao meci), onda i ti skrušeno kažeš - ja sam naravno za Tomu. Andrija će biti srećan kad to čuje.
njegos njegos 15:11 30.01.2008

Re: Ja sam naravno

Siguran budi, ako Toma pobijedi ukidaju vize, a s Tadicem idu pregovori... A i ne svidja mi se Tadic, ionako je vise braci Srbijancima dosta predsjednika Crnogoraca. No sto veli jedna moja prijateljica iz Beograda "Ja idem da glasam za Tadica. Makar je zgodan, pa bar, ako nista drugo, da imamo lepog predsednika"...
Željko Ivanović Željko Ivanović 15:22 30.01.2008

Re: Ja sam naravno

Sada mi nije jasno, jesi li za Nikolića ili Tadića? "Vize" te vuku ka prvom a prijateljica ka drugom. Za koga si Njego?
njegos njegos 15:29 30.01.2008

Re: Ja sam naravno

Pa posto je prijateljica vec udata, onda se opredjeljujem za prvog. Inace bih porazmislio.
Meni se svidjaju likovi koji kazu ono sto misle bez obzira na posljedice. Toma je takav. Tadic je suvise manekenski tip koji samo vodi racuna o tome sta ce ko da mu kaze. A i posto svoje mlade i lepe sekretarice iz partije vodi u krevet svaku noc i pije kafe sa sanerima po Milanu, nije mi neki izbor. Skoro deset godina poslije pada Sloba on svoju politicku kampanju i dalje zasniva na njemu. Ne moze da ga ne pomene. Isto kao i Milo referendum i nezavisni i uspravni Montenegro.
njegos njegos 15:34 30.01.2008

Re: Ja sam naravno

kako se u posljednjih 20-tak godina u tom dijelu biračkog tijela nije smjela dovoditi u pitanje ispravnost stavova vodje


Meni se ne cini da nije zadnjih 20 godina, no citav vijek crnogorski. Mi brate ne mozemo dok ne ispunimo bonus od 50 godina vladavine - lralj Nikola 50, komunizam 50, DPS 20, tako da ima fali jos jedno 30 godina. Ja bih sacekao tih 30 godina, posto ce tada biti pravi momenat za promjenu vlasti. Do tada, nista.
whitepaulovac whitepaulovac 14:25 30.01.2008

finansije

Bilo bi zgodno da pobijedi Tomo. Prodas portfolio u CG, sacekas masovnu bjezaniju iz akcija u BG i uletis... Poslije par mjeseci shvate investitori da Tomo ne ije djecu, krenu da se vracaju u akcije i eto 50% zarade
Zipp Zipp 17:59 30.01.2008

Predsjednički kandidat, lično iskustvo

Vaša je stvar koga će te glasati. I izbor. Ako ga ima? Ako nema, a nijeste "real-političar", već običan gradjanin sa idejama i idealima, prinudjeni da birate izmedju dva loša, ne birajte. Srušitće vam se ideal. Kao meni.
Ne poznajem dovoljno političku situaciju u Srbiji da bih mogao suditi. A i nijesam sudija. Tadić mi izgleda prihvatljiviji. No, ako želite Nikolića, probajte ga. Sve valja probati, ako nije otrov. A da li je, to vi najbolje znate.
Nego rekoh u naslovu "iskustvo". Naše. Crnogorsko. Lično moje.
Davno to bješe. Momir Bulatović ili Branko Kostić.? Ovaj drugi je onaj koji nam je preporučivao da jedemo korijenje, da vas podsjetim. Biram(o),kažu tada moji istomišljenici "izmedju dva zla", pa da kao biramo manje. Nevoljno izadjoh da glasam i dam glas "manjem zlu". Pravilno? Ne znam vjerujte. Možda bi se svo naknadno mučenje prije završilo. Pa makar to bilo NATO ili ne znam koje bombardovanje.
Onda dodje izbor, opet izmedju dva zla. Mila i Momira. Da smo mi "P" od pravna Država, kako tada tako sad, poslije sučeljavanja njih dvojice i onoga što su ispričali jedno o drugom a i nama pored malih ekrana, došao bi Državni Tužilac(koga usput nikada nijesmo imali pa nemamo ni sad) i obadvoje bi poveo tamo dje im je mjesto. Spuž se zove to mjesto. A Spuž je naš zatvor.
Medjutim umalo dodje do gradjanskog rata (bolje reći seljačkog rata-svaka čast seljacima) kod nas. Umalo se pobismo oko dva zla. Jadana i grdana što bi mi staropodgoričani rekli.
Ne htjedoh ni tada da izadjem na izbore. Zar opet da biram izmedju dva zla? Ubjedjuju me svi. "intelektualci" i "nezavisni" novinari, posebno.
Pokleknuo sam u poslednji čas. Tek da nijesam.
Poslije je sve teklo onako kako sam tada predvidjeo.
Pravna i imovinska sigurnost kao u ratu. Stim što ti je u ratu lakše. Znaš da je rat, a ne kao sada, mir. Znam dobro to, jer smo itekako vodili ratove iako oni kažu da nijesmo.
Mediji isti, lica ista. Samo što su prije huškali na rat. Sad huškaju na mir. Ali onaj "mir, mir, mir niko nije kriv". Isti ljudi koji su me hapsili zbog neodlaska u rat, sad će me uhapsiti što to govorim.
Srušio se i moj ideal Crne Gore kao suverene i pravne Države. Iako ste većina vas u Srbiji mislili da sam ja suverenista jer vas mrzim, grijesili ste. Meni je suverenitet i Država značilo sve suprotno od onog što smo tada bili. A to je: otklon od rata, otklon od fašizma, otklon od nacionalne mržnje, pravna Država, relativno poštena vlast, evropski standardi u svemu (ne ovi propisani od Evropske unije već civilizacijski, društveno-politički standardi).
Sad imam Državu i suverenitet kao ljušturu. Formu bez suštine. Potrošeni su moji ideali.
A glasajući za Kostića ili Bulatovića, da li bi bilo tako? Nemam odgovor. Možda bi bilo gore (mada ne vidim kako može biti gore), a možda neki NATO, il mi sami u nekako, il ovako, il onako, stvarno ne znam, bili bi onamo gdje sam želio da budemo. Na zelenoj grani. Nema mi tamo puta, u ovom životu, sva je prilika.
Ispričah vam moje iskustvo, pa vi birajte. Ako imate koga birati!

njegos njegos 19:04 30.01.2008

Re: Predsjednički kandidat, lično iskustvo

Meni je suverenitet i Država značilo sve suprotno od onog što smo tada bili. A to je: otklon od rata, otklon od fašizma, otklon od nacionalne mržnje, pravna Država, relativno poštena vlast, evropski standardi u svemu (ne ovi propisani od Evropske unije već civilizacijski, društveno-politički standardi).

Zar nisi mogao da pretpostavis kakva ce biti ta drzava koju ti donese DPS? Ili si mislio da ce se desiti cudo pa ce oni donijeti evropske standarde u svemu, postati relativno postena vlast (posto poslije referenduma samo su vlast i mogli biti), donijeti ti pravnu drzavu i ugusiti sav fasizam i mrznju? Nisi shvatio da je za njih referendum bio samo jos jedna runda izbora, sudbonosna samo onoliko koliko i svi ostali izbori - ako izgube, padaju s vlasti?
Željko Ivanović Željko Ivanović 20:14 30.01.2008

Re: Predsjednički kandidat, lično iskustvo

Dragi Zipp, hvala vam na ovako iskrenom prilogu. Razumijem vaša osjećanja, razočaranost, ali ne mogu da odolim a da ne pokušam da dam svemu tome o čemu govorite i jedan dopunski, možda optimističniji ton. Ako se analizira period nakon refrenduma vi ste potpuno u pravu i ja vas potpuno razumijem. Ako se posmatra period nakon 97., kao prelomne godine, onda i tu stvari idu u pirlog vašeg vidjenja i slikanja stvari. Ako se na kraju posmatra čitav period, svih skoro 20 godina, od "godina raspleta" do danas, onda možda ima malo više razloga za optimizam nego što ga vi vidite. Da je Crna Gora 90 i 91 krenula slovenačkim putem danas bi i vi i većina gradjana bila veoma zadovoljna situacijom u društvu i svojim životom. Ali, kada se krenulo u bespuće onda je pitanje da li se i koliko moglo odmaći dalje od ovog gdje smo sada stigli. Osam godina je trajao teror mržnje, ratovi, zločini, inflacija, bijeda, haos, i onda su Ameri slomili Djukanovića koji je saopštio kako je Milošević prevazidjen političar. Onda se 4 godina vodila tuča sa Miloševićem koji je po Srbiji sijao strah i teror. Pa je onda došao Pontije Pilat, čovjek bez odgovornosti, bez stava, čak bez lica - Koštunica.
Onda rvanje s njim a paralelno, sa svim tim, pokušaji da se nešto radi sa demokratskim standardima i slobodama. I došlo se do referenduma i to je odradjeno iako se i tada i svih ranijih godina znalo da nas glavni posao čeka onda kada se to pitanje razriješi na bilo koji način. Dobili smo nezavisnost ali ne i državu jer država su institucije. Ali, ako se uzme u obzir naša tradicija, činjenica da normalnu i uredjenu državu nikad niejsmo imali, da nikad nijesmo imali institucije, da nikad niejsmo imali slobodno društvo, nikad nijesmo imali nešto približno svemu tome - onda se postavlja pitanje da li smo mogli preskočiti više razreda nego što jesmo. Ponavljam, moglo je drugačije, bolje, brže, pravednije - ali, samo pitam, da li smo s obzirom na tradiciju, mentalitet i vlasti koje smo imali mogli proći bolje. Ili mogli očekivati više. Bojim se da nijesmo zaslužili ni ovoliko "blagostanja" koliko smo dosegli.
Intet Glemt Intet Glemt 10:57 31.01.2008

Re: Predsjednički kandidat, lično iskustvo

Zipp
No, ako želite Nikolića, probajte ga. Sve valja probati, ako nije otrov. A da li je, to vi najbolje znate.

Da JESTE otrov znamo i mi, baš kao i oni. Baš kao što znaju i Hrvati i Bosanci.

Srbi, nemojte nas opet zajebat, da vas zamolim.

Ne znam što više reći...
Zipp Zipp 13:32 31.01.2008

Re: Predsjednički kandidat, lično iskustvo

Gospodine NJеgoš,
Odakle Vam ideja da sam mislio da ce mi(nam) DPS donijeti Evropske standarde?
Možda si zaključio iz komentara, da sam glasač DPS-a, a moj komentar govori upravo suprotno. I baš govori o tome da sam odavno svjestan da nam sa njima "nema hljeba". Samo ima za gospodara i kamarilu oko njega.
Pisao sam sam o ličnom iskustvu, glasanja za manje zlo. I iako me nije lako nagovoiti, posustajao sam u poslednjem momentu. Da glasam za manje zlo. To je jedina i najveća moja gradjanska i politička greška od 90-te naovamo. Možda.
A i za refendum mi je sve bilo jasno, mada ga u prvom komentaru ne pominjem, tako da ne znam na osnovu čega mi spočivate referendum?
Pozdravljam Vas.
njegos njegos 00:30 01.02.2008

Re: Predsjednički kandidat, lično iskustvo

Gospodine Zipp,
Ja sam u "spornom" komentaru vec citirao dio iz kog sam zakljucio da ste mislili da ce DPS donijeti evropske standarde. Rijec "referendum" istina niste eksplicitno pomenuli, a ste pomenuli Drzavu (s velikim D sto je opet indikativno), a ta "Drzava" je napravljena na referendumu. Napravio ju je Milo i njegova svita. Ne za Vas i mene, nego za sebe. Proglasili su se ocevima nacije, identifikovali s tom "Drzavom", pa su svi oni koji su protiv DPSa postavi automatski i neprijatelji "Drzave". Dakle, Vi ste odmah znali ko donosi tu "Drzavu" jer su na celu tog bloka bili DPS, SDP i LP - ne zna se ko je od koga prljaviji. Da se mozda nije koji liberal pojavio tamo? Nije. Jer je njima bilo jasno i tada, kao i Vama sada, da ta nova "Drzava" nista dobro donijeti nece. Nije ni donijela. A ja sam rekao da je tada glas za DA bio glas za DPS sto se poslije i potvrdilo, jer su na sljedecim izborima dobili skoro isto glasova koliko je bilo glasova za DA na referendumu. Mozda ste Vi i jos par ljudi bili izuzeci. Isto sam i rekao da DPS poslije pobjede na referendumu je samo vlast i mogla biti, jer kako da ocevi nacije i obnovitelji "Drzave" budu opozcija. Ne ulazim ja u razloga zasto ste Vi podrzali suverenu Crnu Goru, oni mogu biti dobri ili losi, to je Vasa stvar. Ali, da je glas za DA u stvari bio glas za DPS to je svima bilo jasno, a cak i onima kojima nije, njima je sad postalo jasno, tako da ste i Vi svojim glasom za "Drzavu" u stvari pomogli DPSu da "nas jos dugo dugo vodi".
ko_me_tero ko_me_tero 23:10 30.01.2008

BORIS - ZA ! ILI PROTIV?

Не могу да верујем да постоје људи који ће гласати за Тому Николића !! Нико није светац у политици , па ни тај нарцисоидни Тадић, али не могу да схватим да, неко ко је пребирао по контејнерима, сада може да каже је са ретардираним Слобиним послушницима на власти могао да очекује бољи садржај тих истих контејнера. Људи који су као ја завршавали факултете средином 90-их, почетком те исте деценије ратовали по Хрватској, крајем миленијума минимално помогли оној деци из ОТПОРА да се отворе очи Србији, сада очекују само разум , али шта ако дотични квалитет више не живи овде ?? Данас је наша судбина у рукама газиместанских гласача , људи који мисле да Тома има исцелитељске моћи и да ће да васкрсне великог тату малог Марка, људи који једино животно задовољство имају у оних 15-ак секунди иза гласачког паравана када се осећају моћно и одлучујуће, а када изађу заборављају на хиперинфлацију живота под Гедом, млатарање и претње пиштољем најмлађег доктора наука српске (јадне) политике, ишчекивање вести са фронта о деци која су им , јбмлгзашто, отишла под снајперску ватру усташа и муџахедина, своје пропале фирме које су градили, Цобијеви директорчићи преточили у своју прћију. Заборављају да могу да живе као људи, а то сигурно неће моћи да постигну са човеком коме је лопата псеудоним рада , а гробље место истог.
Healer Healer 00:35 31.01.2008

Razum uvek prevlada!


Zar iko uopšte i razmišlja kome će svoj glas dati?!

U ponuđenoj kombinaciji - naravno Boris!
Intet Glemt Intet Glemt 11:00 31.01.2008

Re: Razum uvek prevlada!

Healer
Zar iko uopšte i razmišlja kome će svoj glas dati?!

Očigledno ima puno onih koji se misle... Kao što ima i mnogo onih koji su sigurni, a takvi su uglavnom na strani Nikolića (u daljem tekstu Mrak). Mrak ima stabilno biračko tijelo, spremno da se inati do poslednje kapi krvi svojih potomaka.
Igor_Jaramaz Igor_Jaramaz 10:57 31.01.2008

dopuna

aš kao što je interes Srbije 97. bio da pobijedi Đukanović. A ne Bulatović, kojeg je tada podržavala većinska Srbija. Ne pominjem te izbore slučajno. Iako je prošlo 10 godina, čini mi se, da je biračko tijelo uoči drugog kruga u CG , tada, bilo u sličnoj situaciji u kojoj je srpsko danas. Crna Gora je, sjećate se, birala izmedju Đukanovića, iza kojeg je stajala EU i Amerika, i Bulatovića, iza kojeg je stajao, Milošević, Šešelj i ostala družina.


Иза Ђукановића су поред САД и ЕУ стајали медији (државни) РТЦГ, Побједа баш као и независни интелектуалци и независне новине Вијести (]по некима, попут Славка Перовића, баш у ту сврху свеже основане), али најбитније од свега и Митрополит црногорско-приморски Амфилохије, ДБ-МУП на челу са Вукашином Марашем, Sacra Corona Unita баш као и њихови представници на привременом боравку у Монтенегру.

Весела коалиција, зар не?
Intet Glemt Intet Glemt 11:10 31.01.2008

Re: dopuna

Igor_Jaramaz
али најбитније од свега и Митрополит црногорско-приморски Амфилохије

Au, vi ste baš riješili da zaratite sa Amfilohijem :)
Igor_Jaramaz Igor_Jaramaz 11:40 31.01.2008

Re: dopuna

Како мислиш, зар није тачно да је Ристо Радовић подржао Мила Ђукановића 1997? Разувери ме
Intet Glemt Intet Glemt 12:29 31.01.2008

Re: dopuna

Igor_Jaramaz
Како мислиш, зар није тачно да је Ристо Радовић подржао Мила Ђукановића 1997? Разувери ме

A kad ste počeli da ga oslovljavate imenom i prezimenom?
Igor_Jaramaz Igor_Jaramaz 15:17 31.01.2008

Re: dopuna

Нисам му рођак да га ословљавам хипокористиком или именом и патронимиком.

Него заборави да ме разувериш да су он, Жеки, Вукашин, пар донова, Миодраг Перовић сви били за једног човека 1997...
Intet Glemt Intet Glemt 19:06 31.01.2008

Re: dopuna

Igor_Jaramaz
Нисам му рођак да га ословљавам хипокористиком или именом и патронимиком.

Него заборави да ме разувериш да су он, Жеки, Вукашин, пар донова, Миодраг Перовић сви били за једног човека 1997...

A da ti mene razuvjeriš da ti tada nisi bio za Slobodana Miloševića i njegovog političkog sina u CG?

Meni je samo zanimljiv taj odnos prema nekome ko je do juče bio najveći autoritet, u koga se klelo i sl... Sad se monah oslovljava sa imenom i prezimenom. Očigledno ne priznaješ ni SPC onda...

Zanimljive neke tendencije... :)
Željko Ivanović Željko Ivanović 19:12 31.01.2008

Re: dopuna

Jaramazu bilmezu, nema te odavno, mislio sam da prikupljaš energiju i pamet za nešto smislenije a ti opet staru ploču vrtiš. Ko o čemu Bilmez o odbrani LSCG i Slavka Perovića. Čime baš njima, na najbolji način pokazuješ gdje su pogriješili. Tamo i tada kad su došli u situaciju da ih takvi bilmezi podržavaju. Stojan Cerović je jednom prilikom napisao da za pametnog čovjeka nema tragičnije situacije nego kad dodje ili se dovede u priliku da ga podržavju "pogrešni ljudi iz pogrešnih razloga". Ti, etablirani fašista, i dokazani bilmez, braniš lidera i stranku koji su promovisali principe slobodnog i otvorenog društva, liberalne ekonomije, zajedništa, multikulturalnosti, itdd. Tragikomično. Ne za tebe već za LSCG i Perovića.
Intet Glemt Intet Glemt 19:22 31.01.2008

Re: dopuna

Željko Ivanović
Jaramazu bilmezu, nema te odavno, mislio sam da prikupljaš energiju i pamet za nešto smislenije a ti opet staru ploču vrtiš. Ko o čemu Bilmez o odbrani LSCG i Slavka Perovića. Čime baš njima, na najbolji način pokazuješ gdje su pogriješili. Tamo i tada kad su došli u situaciju da ih takvi bilmezi podržavaju. Stojan Cerović je jednom prilikom napisao da za pametnog čovjeka nema tragičnije situacije nego kad dodje ili se dovede u priliku da ga podržavju "pogrešni ljudi iz pogrešnih razloga". Ti, etablirani fašista, i dokazani bilmez, braniš lidera i stranku koji su promovisali principe slobodnog i otvorenog društva, liberalne ekonomije, zajedništa, multikulturalnosti, itdd. Tragikomično. Ne za tebe već za LSCG i Perovića.

Nisko
Željko Ivanović Željko Ivanović 21:36 31.01.2008

Re: dopuna

Nisko


Glemte, možda si u pravu. Ali ovaj ćirilični um se javlja 30 put na isti način. Teško je uvijek ostati visoko. Mada kad malo bolje analiziram mislim da je poenta veoma dobra, pogotvo ova Stojanova misao, jedino što je ovo rimovanje sa bilmezom malo grubo. Tradicionalno crnogrosko, na žalost. Mogao sam bez toga ali ponavljam suština je ipak na mjestu.
Intet Glemt Intet Glemt 22:03 31.01.2008

Re: dopuna

Željko Ivanović
Nisko
Glemte, možda si u pravu. Ali ovaj ćirilični um se javlja 30 put na isti način. Teško je uvijek ostati visoko. Mada kad malo bolje analiziram mislim da je poenta veoma dobra, pogotvo ova Stojanova misao, jedino što je ovo rimovanje sa bilmezom malo grubo. Tradicionalno crnogrosko, na žalost. Mogao sam bez toga ali ponavljam suština je ipak na mjestu.

Meni se upravo ne sviđa poenta koju prenosite na Slavka... Zar je Slavkova krivica to što ga citira neko ko se vama (ili meni, nebitno) ne sviđa?

Čal i ako je griješio (a živ čovjek griješi, ja ne znam za drugačije), to i dalje nije tragikomično jer on jeste promovisao sve to što ste naveli, a toga svega u Crnoj Gori nema ni u najavi niti ima i jedna politička grupacija koja je nastavila tim putem od gašenja LSCG na ovamo.
Željko Ivanović Željko Ivanović 22:53 31.01.2008

Re: dopuna

Glemte, ili se nijesmo shvatili ili se ne slažemo, sad ćemo da vidimo. Znači, nije niko KRIV zato što ga podržavaju pogrešni ljudi zbog pogrešnih razloga, jer, kako kažeš, niko ne može uticati na to ko će, kada i zašto da vas podržava. Ali svako pametan, i to je poenta i ove rečenice, treba da se zamisli kada dodje u situaciju da ga masovno podržavaju pogrešni iz pogrešnih razloga. Onda očito nešto nije dobro postavio ili razradio. I nevezano od konkretnog slučaja to je sjajna misao a tako se često desi mnogima u životu, nevezano od politike. Znači nijesam ovim mislio da na bilo koji način povrijedim ili diskvalifikujem liberale. naprotiv.
pozdrav
Igor_Jaramaz Igor_Jaramaz 23:50 31.01.2008

Re: dopuna

Željko Ivanović

Jaramazu bilmezu, nema te odavno, mislio sam da prikupljaš energiju i pamet za nešto smislenije a ti opet staru ploču vrtiš. Ko o čemu Bilmez o odbrani LSCG i Slavka Perovića. Čime baš njima, na najbolji način pokazuješ gdje su pogriješili. Tamo i tada kad su došli u situaciju da ih takvi bilmezi podržavaju. Stojan Cerović je jednom prilikom napisao da za pametnog čovjeka nema tragičnije situacije nego kad dodje ili se dovede u priliku da ga podržavju "pogrešni ljudi iz pogrešnih razloga". Ti, etablirani fašista, i dokazani bilmez, braniš lidera i stranku koji su promovisali principe slobodnog i otvorenog društva, liberalne ekonomije, zajedništa, multikulturalnosti, itdd. Tragikomično. Ne za tebe već za LSCG i Perovića.


Видим да ти је моје претходно разбуцавање (због чега си ми одузео могућност коментарисања на блогове) оставило трауме и да прибегаваш ниским ударцима како би покушао да повратиш макар мало достојанства које ти очито зафали када напишем нешто што је болно по твој его.

Никога ја не морам да браним од тебе, кога год ти нападаш томе рекламу чиниш. Забринуо бих се да сам на месту онога кога си подржао.

Адиос мучачос
optimista11 optimista11 23:54 31.01.2008

Re: dopuna

Ne nisko
nego prenisko ,ulicarski.Citajuci Zeljkove komentare na cinjenice blogera,ja sad stvarno mogu da posumnjam da su ga ona dvojica -trojica isprebijala iz ikakvih ozbiljnih razloga.
Mozda su mu na ulici nazavali dobro vece ,a on ovako srdacan odgovorio "brisite od mene dokazani bilmezi,cetnici".



Slazem sa sa Jaramazom ,Milo Djukanovic nikad ne bi bio izabran za predsjednika bez podrske Amfilohija na predsjednickim izborima,
Intet Glemt Intet Glemt 00:28 01.02.2008

Re: dopuna

optimista11

Ne nisko
nego prenisko ,ulicarski.Citajuci Zeljkove komentare na cinjenice blogera,ja sad stvarno mogu da posumnjam da su ga ona dvojica -trojica isprebijala iz ikakvih ozbiljnih razloga.
Mozda su mu na ulici nazavali dobro vece ,a on ovako srdacan odgovorio "brisite od mene dokazani bilmezi,cetnici".



Slazem sa sa Jaramazom ,Milo Djukanovic nikad ne bi bio izabran za predsjednika bez podrske Amfilohija na predsjednickim izborima,

očigledno. razlika je bila toliko mala da se skoro svačija podrška može razumjeti kao presudna.
njegos njegos 00:34 01.02.2008

Re: dopuna

Jaramazu bilmezu

E ovo ti Zeljko nije nimalo na mjestu...
Željko Ivanović Željko Ivanović 10:48 01.02.2008

Re: dopuna

Slažem se, trebao sam ignorisati što sam inače činio.
pozdrav
Slobodna-zona Slobodna-zona 12:49 31.01.2008

Blog

Nemam naviku da stavljam komentare,ali nisam mogao da odolim.Zeljko,mislim da bi bilo u redu da se potrudis i otvoris blog u ,,Nasoj,,lijepoj i tu pokusas da edukujes omladinu i upoznas ih sa mogucnostima ,,nove,,tehnologije kao sto je adsl i iskazivanje svojih stavova putem bloga,a ne da se nameces tamo gdje ti nije mjesto.A nije ti mjesto tu ,to je sigurno.Moze neko pomisliti da imas neki kompleks pa ne mozes bez Srbije. Molim te odgovori na ovim stranicama zasto ne postavis blog u Hrvatskoj,Sloveniji,a da ne pominjem Kosovo i tako to.Da sam malo vise zloban,mogao bih pomisliti da si posle onog nemilog dogadjaja,a jeste nemio,odlucio se za pljuvanje ,,tudjih,, kandidata.Vrati se ti nama i nasoj stvarnosti,pa daj neki doprinos,ako je prazno naklapanje doprinos,i pokusaj ,a imas mogucnosti preko svog dnevnog lista da se nesto ovamo promijeni.Ako ti je Ceda najblizi,onda da ti se odmah zahvalim na doprinosu,hvala,ne treba.
Željko Ivanović Željko Ivanović 19:05 31.01.2008

Re: Blog

Ako nemate naviku da komentarišete onda ste mogli i ovog puta da preskočite. Kad već nešto pametnije nijeste imali.
Slobodna-zona Slobodna-zona 21:33 31.01.2008

Re: Blog

Hvala na savjetu.Nije mi bila namjera da kazem nesto pametno,vec istinito.Evo poslusacu savjet i ,,preskacem,, dalje komentare.
podgoricanin1 podgoricanin1 00:26 02.02.2008

Re: Blog

Boga mi Zeljko, dobro ti ga spocita ovaj Crnogorac.Bez da dolivam ulje na vatru, da se stavljam na iciju stranu ili bacam spicu izmedju blogera, smatram da je komentar "Slobodne-zone", djelimicno na mjestu, izuzimajuci par komentara. Zato Zeljko, izvoli.Odgovori na pitanje, zasto ne blog u nekoj drugoj ex-YU republici?
Željko Ivanović Željko Ivanović 11:19 02.02.2008

Re: Blog

PG1 kad već insistiraš da ti odgovorim. Znači, zašto sam otvorio blog na B92, već sam par puta obrazlagao tako da iscrpno objašnjenje možeš naći u komentarima nakon nekog od ranijih tekstova. Što se tiče drugog dijela pitanja zašto nemam blog u ostalim državama iz okruženja, toliko je provokativno da mi ne ostaje ništa drugo da kažem do sljedeće: na Kosovu još nijesam otvorio blog jer čekam da se riješi status - prvo status pa blog. U Bosni se još uvijek mislim gdje da krenem s blogom - u Srpskoj ili Federaciji. Što se Hrvatske i Slovenije tiče tamo ne smijem da pomislim na blog s obzirom na njihove dramatično poremećene odnose glede međudržavnih granica. Ne bih da dolivam ulje na vatru. U Makedoniji ne ispunjavam osnovni blogerski uslov - na žalost, ne govorim a još manje pišem bilo koji od službenih jezika, makedonski ili albanski. Tako ostadoh samo u Srbiji gdje liječim kompleks uz pomoć ekipe eminentnih ruskih ljekara, najvećih svjetskih specijalista za komplekse. Sredio mi Koštunica..
G r o f i c a G r o f i c a 12:52 02.02.2008

Re: Blog

i Slovenije tiče tamo ne smijem da pomislim na blog s obzirom na njihove dramatično poremećene odnose glede međudržavnih granica.

a mislila sam da cete napisati zbog cenzure koju SLO trenutno ima u javnosti. Nedavno su tim povodom neke strane TV stanice objavile reportazu o SLO po kojoj ta zemlja ima najvisi stepen cenzure medija od svih bivsih kom.zemalja.
Željko Ivanović Željko Ivanović 17:37 02.02.2008

Re: Blog

Dobra poenta. I tačna. Još kad je bio referndum u CG, neki ugledni SLO novinari koji su dolazili to da prate žalili su mi se kako je Janša počeo da zavodi "red i diciplinu". DELO je palo i ugledom i tiražom a neki njihovi najpooznatiji novinari su prebjegli u druge redakcije. Eto, nije ni u EU baš sve tako sjajno (da me Vučić ne čuje).
podgoricanin1 podgoricanin1 20:16 02.02.2008

Re: Blog

Korektan odgovor.

Nego, sjutra ti je vrijeme za novu temu.Nadam se da ce biti vezana za Kralja domacega i njegovo postavljenje za "novog" (ha ha ha,smijem se,a place mi se) premijera.Volio bih da, u slijedecem mandatu, malo prosiri krug kretanja.Naravno, ne u neprijateljske zemlje E.U. gdje mu zlo misle dusmani, a onaj cuveni Italijan, clan evropskog parlamenta, ne moze stalno biti tu, da ga stiti svojim ugledom. Nego, kao zadnjih par godina, po podgorickim ulicama i kaficima.Dok je bio samo sef partije, mogao se sresti po lokalima u centru grada.Sad je vrijeme da i nas, preko Morace, malo udostoji diplomatskim posjetama.Ajde kralju, nisu "Masha" i "Grand" jedino mjesto dostojno tebe,na desnoj obali.Mozda sretnes i po kojeg stranca pa ispadne nesto korisno po drzavu,t.j. tebe. Jer Crna Gora je Lomi Ljkra.To dvoje se ne razdvaja.Cist sinonim
Zeljko, barem ga spomeni u narednom tekstu.Da dam sebi malo oduska u nekonvencionalnom brljanju istog kad nam opet dolazi u goste, na TV, svaku dragu noc
Željko Ivanović Željko Ivanović 23:45 02.02.2008

Re: Blog

Probaću (da ga pomenem).
I ovdje završavamo ovu priču. Zaključavam.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana