Planeta| Politika

Vuče, Vuče...

Milutin Milošević RSS / 18.06.2012. u 01:11

2702_vest_vukjeremic_280308_afp_v.jpg
Prošle nedelje, dopao mi je ruku ženevski "Les Temps". Negde na dnu stranice naiđoh na kratku vest o izboru Vuka Jeremića za predsednika Generalne skupštine Ujedinjenih Nacija. Mali značaj posvećen ovoj vesti bio je u potputnoj suprotnosti načinu na koji je ona propraćena u našim medijama. To me je dodatno zbunilo jer "Les Temps" je poznat po tome što pažljivo prati događaje u Ujedinjenim Nacijama, a Švajcarska je snažno podržala Vuka Jeremića. Sve u svemu, bilo je za očekivati veći naslov, ako ne i vest na naslovnoj strani.

Naravno, Jeremić je naš čovek, a naši mediji su skloni jakom spinu. Jeremić je čak izjavio da je njegov uspeh u diplomatiji jednak osvajanju svetskog prvenstva u fudbalu (čudo nije pomenuo Vimbldon). Sve u svemu, cela situacija me je zbunila te sam morao da rešim ovaj "cognitive dissonance" tako što sam se obratio za pomoć prijatelju koji se bavi diplomatijom. Evo nekoliko njegovih pojašnjenja....

1. Kakav je značaj funkcije predsedavajućeg Generalne skupštine UN?

To je protokolarna funkcija. Po nekom nepisanom pravilu, ona uvek pripada malim zemljama kao kompenzacija za njihov ograničeni uticaj na kreiranje politike Ujedinjenih Nacija. Medju nedavnim predsedavajućim bili su Makedonija, Nikaragva, Libija, Katar, Švajcarska, Bahrein, Gabon i Santa Lucija. Funkciju predsedavajućeg uglavnom obavljaju ambasadori u Njujorku, a ponekad i ugledne ličnosti iz zemlje. Najčešće ovu poziciju uzimaju male i bogate zemlje, budući da platu, stan i troškove predsedavajućeg pokriva njegova zemlja! Zemlje se ne otimaju previše za ovu funkciju. Mnogo je veća borba za članstvo u Savetu bezbednosti gde zemlje imaju znatno opipljiviji politički uticaj.

2. Kakav je uticaj predsedavajućeg na donošenje odluka u Generalnoj skupštini UN-a?

Uticaj je veoma mali. Stvarna diplomatska rasprava se vodi u šest komiteta Generalne skupštine. Generalna skupština uglavnom potvrdjuje predloge koji su pregovarani u jednom od komiteta. Otvaranje rasprave na Generalnoj skupšini o nekom od tih pitanja smatra se kršenjem nepisanog UN-protokola i retko kada se dešava.

3. Da li ova pozicija moze koristiti Srbiji?

Pozicija predsedavajućeg UN GS svakako donosi veću vidljivost i ugled u delu članstva UN-a. Ostaje pitanje kako se taj ugled može transformisati u nešto korisno za Srbiju. Na primer, bivša Jugoslavija je imala ne samo veliki ugled u nestvrstanim zemljama, vec i privrednu infrastrukturu koja je politički kapital pretvarala u ekonomski. Za jugoslovenskom diplomatijom isli su Energoprojet, Energoinvest i druge velike kompanije. Srbija nema potencijale za velike investicione projekte niti proizvode koje bi mogla da proda zemljama u razvoju.

Možda bi Jeremić mogao da postavi mnogo skromniji zadatak. Bilo bi dobro da nakon njegovog predsedavanja većina nesvrstanih zemalja ukine vize Srbiji, što su već postigle mnoge ex-Yu zemlje. Dosta toga je mogao da uradi tokom "putovanja za Kosovo", ali ni sada nije kasno.

4. Kakvi su rizici za Srbiju?

Najveća potencijalna šteta je u tome sto je Srbija prekršila jedno od nepisanih pravila UN-protokola da zemlje članice regiona izaberu svog kandidata za predsedavajućeg kojeg Generalna skupština samo potvrdjuje. To je namerno izbegnuto jer bi u istočno-evropskoj grupi, u kojoj se mi nalazimo, izbor Jeremića u konkurenciji sa Litvanskim predstavnikom bio neizvestan. Diplomatska profesija je izuzetno tradicionalna i diplomate ne vole promenu pravila igre, čak i kada se nalaze na suprostavljenim pozicijama. U tom smislu, za očekivati je da diplomate budu znatno obazriviji prema Srbiji, kao i da otežavaju buduće srpske diplomatske inicijative.

Ovo se već videlo tokom glasanja za izbor Jeremića. Budući da je Jeremić imao podršku Rusije, većina nesvrtstanih zemalja kao i arapskog sveta (Litvanija je nedavno glasala za Izrael u UNESCO-u) očekivalo se da će Jeremić pobediti sa razlikom od 40 - 50 glasova. Na kraju je imao samo 13 glasova više. Litvanski ambasador je dobio profesionalnu podršku (tzv. ambasadorska solidarnost). Glasanje bilo tajno, te neki ambasadori nisu glasali u skladu sa instrukcijama država koje predstavljaju, već su se solidarisali sa litvanskim kolegom. Podržali su diplomatsku struku na uštrb država koje predstavljaju.

Sam Jeremićev protivkandidat dao je izjavu iz svog ugla:
Litvanski ambasador Dalijus Čekulis je, kako javlja Rojters, oputužio Rusiju da podstiče srpskog ministra da spreči Litvaniju da dobije ovo mesto kako bi kaznila Vilnjus za stav o Drugom svetskom ratu - da je oslobođenje Litvanije od Hitlera i pripajanje Sovjetskom Savezu toj baltičkoj zemlji donelo više od četiti decenije tiranije.

***

Ostaje otvoreno pitanje kako će se na Srbiju odraziti činjenica da se izbor Jeremića smatra "ruskom pobedom" protiv Litvanije i Evropske unije (većine članica EU). No, to je pitanje za neki drugi blog.

vuk-jeremic.jpg

Atačmenti

Tagovi



Komentari (166)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

niccolo niccolo 19:28 18.06.2012

Re: Lazar Mojsov

nikada nisu analizirali nevažnost mesta generalnog sekretara FIBE.

Možda zato što mesto generalnog sekretara FIBE nije nevažno?
predatortz predatortz 12:00 18.06.2012

OK

Verovatno da pozicija nema toliki značaj koji su joj dali naši mediji.
Ipak, mene je obradovao uspeh našeg čoveka i naše diplomatije.
Ili, neko stvarno misli da je to mesto totalno nebitno?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:24 18.06.2012

Re: OK

Ljudi su različiti, a naročito Srbi. Mnogi bi se Srbin obradovao da je pobedio onaj Litvanac. Zašto je to tako, pojma nemam.
predatortz predatortz 12:30 18.06.2012

Re: OK

Zašto je to tako, pojma nemam.


Neki istorijski usud, 'bem li ga !?
Mi smo narod koji često naglašava kako nas samo sloga može spasiti.
Kod ostalih naroda se to podrazumeva.
angie01 angie01 13:03 18.06.2012

Re: OK

Vojislav Stojković
Ljudi su različiti, a naročito Srbi. Mnogi bi se Srbin obradovao da je pobedio onaj Litvanac. Zašto je to tako, pojma nemam.


bas me briga za Litvanca, ja bih volela da je Srbija primer u svemu-zbog nas koji tu zivimo i zbog nase dece koja treba da imaju pristojno okruzenje i uslove, svaki put kada kritikujem, to je zto sto mi je krivo, sto oni koji drze mehanizme u svojim rukama o tome ne brinu!

Jeremic je toliko nesimpatican lik u svakom smilu, jedan od retkih, koji kada se smeje ostavlja jos gori utisak, da ne mogu da spontano budem na njgovoj strani, zato sto je eto, uslovno receno neki faktor, a nas je!

Sve to sto radi, govori, kako se ponasa-meni je strano i neprijatno,...sto je jos gore, neki likovi, koji bi po difoltu trebali da su ono nesto cemu i ja pripadam i cemu tezim, a predstavnici su vlasti- su pokazali koliko je covek kavrljiva roba i kako smo mi svi sa druge strane-impresionisti romanticari!
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:22 18.06.2012

Re: OK

angie01


Jeremic je toliko nesimpatican lik u svakom smilu, jedan od retkih, koji kada se smeje ostavlja jos gori utisak, da ne mogu da spontano budem na njgovoj strani, zato sto je eto, uslovno receno neki faktor, a nas je!



Ne mogu ni da zamislim kakvi su oni drugi, uključujući i Litvanca, kada je jedan takav Jeremić izabran za predsedavajućeg Generalne skupštine.
predatortz predatortz 13:23 18.06.2012

Re: OK

Ne mogu ni da zamislim kakvi su oni drugi, uključujući i Litvanca


Al' on je iz EU!
Dakle:

Lep, pametan, obrazovan,vaspitan, elokventan,potentan, tolerantan...

Po difoltu
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:34 18.06.2012

Re: OK

Ljudi su različiti, a naročito Srbi. Mnogi bi se Srbin obradovao da je pobedio onaj Litvanac. Zašto je to tako, pojma nemam.

Pitam se što li se Litvanac uopšte kandidovao. Nije imao prijatelja diplomatu da mu kaže kako ta funkcija nije važna? Hm.
Milutin Milošević Milutin Milošević 14:39 18.06.2012

Re: OK

A pitaš li se, usput, kada se Litvanac kandidovao?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:40 18.06.2012

Re: OK

Jeremic je toliko nesimpatican lik u svakom smilu

Angie, daj ime nekog ko ti je simpatičan, ili i ti ko Milutin, sada "radije ne bi".
Milutin Milošević Milutin Milošević 14:43 18.06.2012

Re: OK

Krle, meni si ti baš simpa. Onako, pravi predstavnik naše generacije. Bez zezanja
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:45 18.06.2012

Re: OK

A pitaš li se, usput, kada se Litvanac kandidovao?

Hoćeš da kažeš, tada je sve bilo drugačije, funkcija je izgubila na značaju tek posle...?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:46 18.06.2012

Re: OK

Krle, meni si ti baš simpa. Onako, pravi predstavnik naše generacije. Bez zezanja

Nemoj da se ljutiš Milutine, važnije mi je ko je simpatičan Angie01. Bez zezanja.
mikimedic mikimedic 16:29 18.06.2012

Re: OK

Jeremic je toliko nesimpatican lik u svakom smilu, jedan od retkih, koji kada se smeje ostavlja jos gori utisak, da ne mogu da spontano budem na njgovoj strani, zato sto je eto, uslovno receno neki faktor, a nas je!


kako objasnjavas da je on clan ds sa najvecim popular rejtingom?

a ima i podrsku 99 drzava sveta?
expolicajac expolicajac 16:35 18.06.2012

Re: OK

Nemoj da se ljutiš Milutine, važnije mi je ko je simpatičan Angie01. Bez zezanja.

Krle, anonimna angie01 je pod ličnom zaštitom anonimnog expolicajca.
angie01 angie01 21:13 18.06.2012

Re: OK

Nebojsa Krstic
Krle, meni si ti baš simpa. Onako, pravi predstavnik naše generacije. Bez zezanjaNemoj da se ljutiš Milutine, važnije mi je ko je simpatičan Angie01. Bez zezanja.




evo me, izvin'te, nisam se izlogovala, deca preuzela komandu, a ja bila da se vidim s nekom ekipom iz Kenjade! Fini neki svet, prva liga-pobegli devdesetih, kada su ih na faxu, gde su radili, proveravale cistacice sa partijskim knjizicama-sada sa dva postdoktorata iz Oxforda UK predaju na Mc Gill i Columbija universitetu u Montrealu, svake godine prave zurku sa studentima i tako,..jedna od njih, pre nego je otisla, pored filoloskog, uporedo zavrsila solo pevanje kod Aleksandre Ivanovic, al kada je videla kako se ovde pravi karijera, zauvek je utihnula svoj predivni alt, doktorirala i preuzela katedru-dva puta bila druga u finalu kviskoteke i hebiga, sta je imala da trazi ovde, kada je kao takva bila nepodobna!

Kada je aplicirala za kanadsku vizu, dobije u roku od odmah i stipendiju za postdoktorat-zgrabili je ko blago, ususkali i eto,...nama ostali ovi sto se uklapaju!

sto ih pominjem tako podrobno?
pa eto, bas smo pricali kako nam se skenjao svet i kako ovo nije vise nas Beograd u kome su mogli da opstaju i normalni ljudi- naceo ih zloboleon a dotukli ovi posle njega-besramno! Kao da imaju pravo na sudbinu tudjih zivota, a bez odgovornosti!

Ko je meni simpatican?...u kom smislu? politicari?

pa vidi- po svemu bi trebalo npr ti!...znas onaj ceo paket o jadranskim ostrvima, jadroliniji, skc i kulusic, i Magi i Vesna Vrandecic, i Koja i Houra, Golubnjaca i braca Karamazovi, Hrvatski Faust, Max Fris, Hajnrih Bel, Borislav Pekic, Kis,...knjizara kod Ace i Ive, stocicu postavise, ca Bluz, skaline, Porporele i Lovrjenac,Skarabe i filmski festival u Puli, Stounsi u Pragu i Budimpesti, pkbtine virsle na kiosku u Prizrenskij i sladoled ipred hotela Balkan, premijera Crvenih u Kozari, Frensis u kulturnom centru i Lars fon Trir u Kinoteci, Arsen u Domu sindikata,...ne znam da l da pocnem da nabrajam teske razlike koju su u medjuvremenu nastale, u kojima ti aktivno ucestvujes, sto kreacijom, sto dobitkom, a ja samo losom posledicom, do tacke, gde ti pokusavas da nama romanticnim impresionistima, dokazes da smo ivanigeneralici licno, svojim verzijama doticne stvarnosti!

nekao je Saper bio iskreniji, barem u momentu kada je priznao, da eto, kada je bio mlad, bio je zanesen i idealista, a posle se opametio i promenio vizuru ka parama!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:29 18.06.2012

Re: OK

pa vidi- po svemu bi trebalo npr ti!...znas onaj ceo paket o jadranskim ostrvima, jadroliniji, skc i kulusic, i Magi i Vesna Vrandecic, i Koja i Houra, Golubnjaca i braca Karamazovi, Hrvatski Faust, Max Fris

Ih sad. Nije ti simpatičan Jeremić Vuk nego Friš Maks...Pitanje nije toliko baš bilo otvoreno, nego ko bi ti bio simpatičan umesto njega, Jeremića...tako nekako.
u kojima ti aktivno ucestvujes, sto kreacijom, sto dobitkom,

Ti o mom dobitku nemaš pojma. A ono što misliš da znaš skupila si iz blogova u kojima su takođe neki anonimni stručnjaci iznosili svoja "objektivna" mišljenja.
angie01 angie01 23:02 18.06.2012

Re: OK

Maks
,

aj' sad si ti pres'o u naivu,...Fris je sa ostalim nabrojanim, a mogla bih sigurno do prekosutra, deo ambijenta i vrednosti, koji bi trebalo da su sigurni pokazatelji da si ti neko moj- akomerazumes,...'naci, odgovor bi u nekoj drugoj ravni, jer je ova sada znatno poremecena sa moje tacke posmatranja,bio da mi je drago sto neko iz meni prepoznatljivog sveta ima uticaj na moju sudbinu u nekom sirem smislu,....a iapalo je da je to gore od onih koji su mi neprepoznatljivi na prvi, drugi i sve ostale poglede, ma koliko ih bilo!

o tvom dobitku znam iz medija i ostalih javnih nacina informisanja, kao i naravno od ljudi koji su u igri, ili barem pored nje!

mogu samo da ti kazem, da je meni, kao prilicno pristojno vaspitanoj osobi, neprijatna konverzacija s tobom u smilu u kome pokusavas svo vreme da se predstavis kako si ti van svega sto nas je dotuklo i nema nikakve licne koristi i ti si onaj nas Krle, Idol iz poslednjih dana, doktor sa Visa i maser na kursu kod Pedje Filipovica i gradski lik potekao is dvorista sa Dorcola,...i ceeeekaj, cekaj me!...a sve sto je ikada bilo neprijatno postavljeno ovde, kao pitanje ili kao fakat- nestalo je brzinom svetlosti-srebrni letac je odneo na dasci, bez tvog znanja!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:16 18.06.2012

Re: OK

o tvom dobitku znam iz medija i ostalih javnih nacina informisanja, kao i naravno od ljudi koji su u igri, ili barem pored nje!

Znači kao što rekoh - ne znaš ništa.
mogu samo da ti kazem, da je meni, kao prilicno pristojno vaspitanoj osobi, neprijatna konverzacija s tobom u smilu u kome pokusavas svo vreme da se predstavis kako si ti van svega sto nas je dotuklo

Ma jok brate sestro. Možeš slobodno da me smatraš jedinim i najviše odgovornim. Ne moraš da potežeš Maksa Friša.
angie01 angie01 23:29 18.06.2012

Re: OK

Možeš


dobro!...(sa kotrljajucim R)
angie01 angie01 09:52 19.06.2012

samo za Krleta!

...mislim, moze neki pozadinski hor, ako vam se sviDza!

dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 14:31 19.06.2012

Re: samo za Krleta!

angie01
...mislim, moze neki pozadinski hor, ako vam se sviDza!



Moze ovo?
What am I in your life ?

savamala savamala 12:39 18.06.2012

Putovanja su razna...

Dosta toga je mogao da uradi tokom "putovanja za Kosovo", ali ni sada nije kasno.


Mada je Jeremic u mojim ocima izgubio bila kakav kredibilitet jer nije podneo ostavku nakon Tadicevog usaglasavanja rezolucije o Kosovu (sa Keti, naravno), smeta mi ovo "putovanja za Kosovo". Mogu samo da zamislim sta vi govorite u svom okruzenju o Kosovu i koliko stete pravite ovoj drzavi ako ovde, nicim izazvani, napisete ovo podrugljivo putavanja za Kosovo.
Milutin Milošević Milutin Milošević 13:16 18.06.2012

Re: Putovanja su razna...

Mogu samo da zamislim sta vi govorite u svom okruzenju o Kosovu i koliko stete pravite ovoj drzavi ako ovde, nicim izazvani, napisete ovo podrugljivo putavanja za Kosovo.

Najpre, ne možete da zamislite. Otkud znate kako govorim(o) o Kosovu?

Dalje, "putovanje za Kosovo" se može posmatrati sa raznih aspekata. Svakako, Jeremiću treba skinuti kapu za miljažu. Mi koji često putujemo znamo koliko to može biti naporno i zahtevno (a ne samo da izgleda kao švrćkanje). Ovakav govor se, ako bolje ponovo pročitate, odnosio na to da su se ta putovanja skoro isključivo odnosila na pitanje Kosova, a da nisu takodje iskorišćena za druge diplomatske radnje. Tako i danas imamo jedan broj zemalja koje nas podržavaju po pitanju Kosova i Metohije, ali i još nam nisu ukinule vizni režim. Zar to nije moglo "u istom cugu"? Da ne govorimo o ekonomskoj saradnji.
savamala savamala 14:23 18.06.2012

Re: Putovanja su razna...

Najpre, ne možete da zamislite. Otkud znate kako govorim(o) o Kosovu?


Наравно да могу да замислим. Ваљда логика још постоји. Ако неко може јавно да се спрда са највећим проблемом ове државе, лако је предвидљиво шта тек говори када ту нема јавности.
Milutin Milošević Milutin Milošević 14:31 18.06.2012

Re: Putovanja su razna...

Da ponovim:
ako bolje ponovo pročitate

mikimedic mikimedic 16:31 18.06.2012

Re: Putovanja su razna...

Mada je Jeremic u mojim ocima izgubio bila kakav kredibilitet jer nije podneo ostavku nakon Tadicevog usaglasavanja rezolucije o Kosovu (sa Keti, naravno)



mikimedic mikimedic 16:34 18.06.2012

Re: Putovanja su razna...

Dalje, "putovanje za Kosovo" se može posmatrati sa raznih aspekata. Svakako, Jeremiću treba skinuti kapu za miljažu. Mi koji često putujemo znamo koliko to može biti naporno i zahtevno (a ne samo da izgleda kao švrćkanje). Ovakav govor se, ako bolje ponovo pročitate, odnosio na to da su se ta putovanja skoro isključivo odnosila na pitanje Kosova, a da nisu takodje iskorišćena za druge diplomatske radnje. Tako i danas imamo jedan broj zemalja koje nas podržavaju po pitanju Kosova i Metohije, ali i još nam nisu ukinule vizni režim. Zar to nije moglo "u istom cugu"? Da ne govorimo o ekonomskoj saradnji.


gazda, opet slazem se sa svim sto si ovde rekao, ako je tacno. ne znam da li su njegova putovanja bila posvecena samo kosovu a ne i drugim aktivnostima iz oblasti spoljne politike.

ako su bila vezana samo za kosovo, pitanje je ko je vodio spoljnu politiku u ostalim domenima, i ako je to bio neko drugi, zasto je jeremic pristajao na to.

edit: i da, ne slazem se sa delom savamalinog komentara o tome kako gazda govori o kosovu. to znam iz prve ruke.




Milutin Milošević Milutin Milošević 17:31 18.06.2012

Re: Putovanja su razna...

Miki, ispašće da si mi ti na kraju anonimni, inostrani savetnik
mikimedic mikimedic 18:28 18.06.2012

Re: Putovanja su razna...

Miki, ispašće da si mi ti na kraju anonimni, inostrani savetnik




nema veze, pozdravicu ga, razumece

ja sam, inace, vuk jeremic



gorstak92 gorstak92 18:48 18.06.2012

Re: Putovanja su razna...

Milutin Milošević
Miki, ispašće da si mi ti na kraju anonimni, inostrani savetnik

Ja sam osoba b) i ja sam anonimni inostrani savetnik!

savabudala
Наравно да могу да замислим. Ваљда логика још постоји. Ако неко може јавно да се спрда са највећим проблемом ове државе, лако је предвидљиво шта тек говори када ту нема јавности.


Ajd ti Savo polako po linkovima. Ja sam probistrio, a ti samo lagano pa se javi posle da vidimo šta se naučilo.
Eto divne prilike da se na blogu kaže nekome izvini.
Ako iskoristiš centaršut za zicer gol i lepo se izviniš Gazdi za vređanje bez razloga ja ću se tebi izviniti za ono savabudala.


1
2
3
4
5

Itd...

Milutine čoveče, Gazdo! Koliko si samo ti tekstova napisao.
Ono što me brine jeste kad vidim koliko sam vremena na blogu.
Tvoji blogovi su me navukli na blogovanje i većine se sećam. Ti si kriv!

Evo ti dokaz - na prošlom blogu sam ti napisao da se sećam fotke tvoga burazera i da mi se čini da si već pisao o njemu.
Krenem da listam tvoju arhivu (da to se i ovde tako zove) kad ono međutim!
Majstore!

P.S. Oznojio sam se sa svima dragim javascriptom. Za svaki link je bilo jedno brisanje javascripta. I uopšte nije dosadno. Čak može i filozofski da se kontemplira na tu temu sa osvrtom na Kjerkergorov esej o Kantovoj analizi aproksimativne metode određivanja uticaja ...
Milutin Milošević Milutin Milošević 19:16 18.06.2012

Re: Putovanja su razna...

Gorštače, ti me izgleda znaš bolje od mene samoga. Skoro kao neprincicipejla koalicija.
niccolo niccolo 19:17 18.06.2012

Re: Putovanja su razna...

Ja sam osoba b) i ja sam anonimni inostrani savetnik!

Ja sam osoba c) i ja sam anonimni inostrani savetnik!

Čak može i filozofski da se kontemplira na tu temu sa osvrtom na Kjerkergorov esej o Kantovoj analizi aproksimativne metode određivanja uticaja ...

...pozicije predsednika Generalne Skupštine UN...
gorstak92 gorstak92 19:30 18.06.2012

Re: Putovanja su razna...

niccolo
Ja sam osoba b) i ja sam anonimni inostrani savetnik!

Ja sam osoba c) i ja sam anonimni inostrani savetnik!

Čak može i filozofski da se kontemplira na tu temu sa osvrtom na Kjerkergorov esej o Kantovoj analizi aproksimativne metode određivanja uticaja ...

...pozicije predsednika Generalne Skupštine UN...


...i introspekcije sušastvenog ja od strane sopstvenog ega s posebnim akcentom na...
niccolo niccolo 19:48 18.06.2012

Re: Putovanja su razna...

gorstak92
niccolo
Ja sam osoba b) i ja sam anonimni inostrani savetnik!

Ja sam osoba c) i ja sam anonimni inostrani savetnik!

Čak može i filozofski da se kontemplira na tu temu sa osvrtom na Kjerkergorov esej o Kantovoj analizi aproksimativne metode određivanja uticaja ...

...pozicije predsednika Generalne Skupštine UN...


...i introspekcije sušastvenog ja od strane sopstvenog ega s posebnim akcentom na...

...sekvencijalnost i samoreferentnost povratnih petlji...
gorstak92 gorstak92 19:52 18.06.2012

Re: Putovanja su razna...

Milutin Milošević
Gorštače, ti me izgleda znaš bolje od mene samoga. Skoro kao neprincicipejla koalicija.


gorstak92 gorstak92 19:56 18.06.2012

Re: Putovanja su razna...

niccolo
gorstak92
niccolo
Ja sam osoba b) i ja sam anonimni inostrani savetnik!

Ja sam osoba c) i ja sam anonimni inostrani savetnik!

Čak može i filozofski da se kontemplira na tu temu sa osvrtom na Kjerkergorov esej o Kantovoj analizi aproksimativne metode određivanja uticaja ...

...pozicije predsednika Generalne Skupštine UN...


...i introspekcije sušastvenog ja od strane sopstvenog ega s posebnim akcentom na...

...sekvencijalnost i samoreferentnost povratnih petlji...

...koje ukazuju na protokolarnu funkciju predsednika Generalne Skupštine UN...
niccolo niccolo 20:03 18.06.2012

Re: Putovanja su razna...

gorstak92
niccolo
gorstak92
niccolo
Ja sam osoba b) i ja sam anonimni inostrani savetnik!

Ja sam osoba c) i ja sam anonimni inostrani savetnik!

Čak može i filozofski da se kontemplira na tu temu sa osvrtom na Kjerkergorov esej o Kantovoj analizi aproksimativne metode određivanja uticaja ...

...pozicije predsednika Generalne Skupštine UN...


...i introspekcije sušastvenog ja od strane sopstvenog ega s posebnim akcentom na...

...sekvencijalnost i samoreferentnost povratnih petlji...

...koje ukazuju na protokolarnu funkciju predsednika Generalne Skupštine UN...

...u kontekstu sveukupne raspodele uticaja koja se manifestuje...
gorstak92 gorstak92 20:09 18.06.2012

Re: Putovanja su razna...

niccolo&gorstak
Čak može i filozofski da se kontemplira na tu temu sa osvrtom na Kjerkergorov esej o Kantovoj analizi aproksimativne metode određivanja uticaja pozicije predsednika Generalne Skupštine UN i introspekcije sušastvenog ja od strane sopstvenog ega s posebnim akcentom na sekvencijalnost i samoreferentnost povratnih petlji koje ukazuju na protokolarnu funkciju predsednika Generalne Skupštine UN u kontekstu sveukupne raspodele uticaja koja se manifestuje....
...anonimnošću inostranih savetnika i povećanjem entropije društva i bloga kao takvog gde...
niccolo niccolo 20:16 18.06.2012

Re: Putovanja su razna...

gorstak92
niccolo&gorstak
Čak može i filozofski da se kontemplira na tu temu sa osvrtom na Kjerkergorov esej o Kantovoj analizi aproksimativne metode određivanja uticaja pozicije predsednika Generalne Skupštine UN i introspekcije sušastvenog ja od strane sopstvenog ega s posebnim akcentom na sekvencijalnost i samoreferentnost povratnih petlji koje ukazuju na protokolarnu funkciju predsednika Generalne Skupštine UN u kontekstu sveukupne raspodele uticaja koja se manifestuje....
...anonimnošću inostranih savetnika i povećanjem entropije društva i bloga kao takvog gde...

...se kao pojavni oblik neverodostojnosti pojašnjenja ukazuje tračak sumnje...
gorstak92 gorstak92 20:23 18.06.2012

Re: Putovanja su razna...

niccolo
gorstak92
niccolo&gorstak
Čak može i filozofski da se kontemplira na tu temu sa osvrtom na Kjerkergorov esej o Kantovoj analizi aproksimativne metode određivanja uticaja pozicije predsednika Generalne Skupštine UN i introspekcije sušastvenog ja od strane sopstvenog ega s posebnim akcentom na sekvencijalnost i samoreferentnost povratnih petlji koje ukazuju na protokolarnu funkciju predsednika Generalne Skupštine UN u kontekstu sveukupne raspodele uticaja koja se manifestuje....
...anonimnošću inostranih savetnika i povećanjem entropije društva i bloga kao takvog gde...

...se kao pojavni oblik neverodostojnosti pojašnjenja ukazuje tračak sumnje...

...da Sunđer Bob ne koristi KALADONT!

Njanjanjanjanja

Nego, ajd sad ozbiljski - da li je mikimedic inostrani element u ovoj priči?
Ja ću da se zapanjim ako nije.
Jes Spira malo sutra. On zna samo o ribama da priča.



Krucijalno pitanje je ko će uzeti jubilarni komentar?
niccolo niccolo 20:34 18.06.2012

Re: Putovanja su razna...

Nego, ajd sad ozbiljski - da li je mikimedic inostrani element u ovoj priči?

Ma Miki je svakako inostrani element

youtube

Brate, kako se ovaj Tito odlično zajebavao, pa to je predivno...

Edit:
gorstak92 gorstak92 20:39 18.06.2012

Re: Putovanja su razna...

niccolo
Nego, ajd sad ozbiljski - da li je mikimedic inostrani element u ovoj priči?

Ma Miki je svakako inostrani element
javascript:;
youtube

Brate, kako se ovaj Tito odlično zajebavao, pa to je predivno...


Čestitam!!!
Uzeo si komentar No 100!


Ili bi više voleo priču o 100 milijardi za 100. komentar?
niccolo niccolo 20:42 18.06.2012

Re: Putovanja su razna...

Ili bi više voleo priču o 100 milijardi za 100. komentar?

Sad ću da odem kod Kru na blogu s prvom rečenicom, da proverim znanje prisutnih - šta dve nije u redu ovde: Zamenik predsednika SNS Vučić kaže ta stranka očekuje da će u narednih 10 i više godina u Srbiju dovede investitore koji će uložiti do 100 milijardi evra.
mikimedic mikimedic 20:47 18.06.2012

Re: Putovanja su razna...

rate, kako se ovaj Tito odlično zajebavao, pa to je predivno...


jebi ga, ali ne bi polozio pravopis...

i u njemackoj, i u italiju i u francuskoj...

njima se ne svidja da pendrek radi po glavama tih...





gorstak92 gorstak92 20:54 18.06.2012

Re: Putovanja su razna...

mikimedic
rate, kako se ovaj Tito odlično zajebavao, pa to je predivno...


jebi ga, ali ne bi polozio pravopis...

i u nemacku i u francuskoj...

Po Wookoo?

Nije li divno što se uvek vratimo na Wooka?
Bio on Karadžić, Jeremić, Drašković, Branković...

Wolf je čovek koji rešava stvar u svim zemljama, kulturama, civilizacijama...

niccolo
Sad ću da odem kod Kru na blogu s prvom rečenicom

Sačekaj da Srbijanac (ne znam da li se piše veliko) Krkar okači neki blog pa njega pitaj za pravpopis. On sigurno zna
savamala savamala 21:09 18.06.2012

Re: Putovanja su razna...

Ja sam probistrio, a ti samo lagano pa se javi posle da vidimo šta se naučilo.


Evo da se javim. Naucio sam da ste vi nevaspitani primitivac. Mislim da je dovoljno.
gorstak92 gorstak92 21:57 18.06.2012

Re: Putovanja su razna...

savamalabudala
Ja sam probistrio, a ti samo lagano pa se javi posle da vidimo šta se naučilo.


Evo da se javim. Naucio sam da ste vi nevaspitani primitivac. Mislim da je dovoljno.

Više nego što možeš da pretpostaviš.
Ovom sažetom replikom ukazuješ na mnogo tvojih osobina:

1. Brzoplet si - mnogo si se brzo javio. Jel' da da nisi pročitao ono što sam se potrudio da ti linkujem i ukažem na glupost koju si odvalio?

2. Prek si bloger - u nedostatku argumenata ispaljuješ uvrede ad javascript:;hominem. Jel' se tako kaže? Sa javascriptom?

3. Nepismen si bloger - da li si primetio da ovde niko ne persira osim tebe? Ok. Pravdam to neiskustvom u blogovanju što moju primedbu čini niskim udarcem ispod pojasa.

4. Prgav si bloger (što je skoro isto kao i prek) - ne pada ti na pamet da se lepo izviniš Milutinu zbog vređanja bez razloga, a onda zaradiš da se i ja tebi izvinim.

A pazi dalje, ako si i dovde pazio, ja sam spreman da ti se izvinim sa sve tortom, šlagom i jagodom na vrhu šlaga ako pročitaš barem neki od gore navedenih linkova i kažeš Milutinu - sorry, jbga, izvinjavam se. Da, jeo sam govna. Baš tim rečima.

Zatim se vratimo lepo kod Danice. Ona će da nam spremi ručak...

Dopuna: Jednom prilikom sam čuo od Milana Novkovića da je naučio da, i kad je u pravu, ne brani taj stav preoštro. Mnogo mi se dopala misao i iskreno se trudim da se ponašam tako. Sad nisam siguran da li je ovo gore bilo preoštro i grize me savest ako jeste. Ostavio sam mali izlaz iz ove situacije, ali ne mogu bez tvoje pomoći. Eto ti prilike da se pokažeš kao frajer u odnosu na mene nevaspitanog primitivca.
Spiridon Spiridon 23:05 18.06.2012

Re: Putovanja su razna...

Mnogo mi se dopala misao i iskreno se trudim da se ponašam tako. Sad nisam siguran da li je ovo gore bilo preoštro i grize me savest ako jeste.



ecce-florian ecce-florian 00:24 19.06.2012

Re: Putovanja su razna...


Spiridon

"potpisujem"


mikimedic mikimedic 23:35 18.06.2012

stodvadesetsesti

A - sta kazete,

jel sam obezbedio vecinu?

Milutin Milošević Milutin Milošević 13:57 19.06.2012

Dodatak

Inostrani anonimni savetnik poslao mi je malu dopunu:

Švajcarci su nakon svog predsedavanja napisali knjigu - uputstvo za predsedavanje Generalnom skupštinom. Tu ima dosta korisnih informacija.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:59 20.06.2012

odgovor Mikiju

mrzi me da skrolujem pa bacam na kraj odje.


Miki, to sa oružjem u bilo kom scenariju je odvratno, da li je od američkih ili ruskih preprodavaca. svakako, u Americi sme da se priča otvoreno o svemu, za razliku od Rusije. otkriva se ovde, između redova, da vi rusofili imate ozbiljnu netrpeljivost prema Americi. mogu li da pitam zašto (a da ne bude razlog bombardovanje srbije i čačka - btw, bio sam bombardovan i sam, ali to nije ni bilo ozbiljno bombardovanje, da su mislili ozbiljno, ukantali bi nas za par sati, bombardovan je miloševićev režim, na kraju krajeva, situacija je dovedena do tolikog očaja da se unezvereni srpski narod na kraju ipak digao protiv režima, zahvaljujući između ostalog i novcu sa Zapada). druga stvar, da pitam, da li ti stvarno iskreno veruješ/nadaš se da će Srbiji biti bolje pod ruskom čizmom, odnosno da li će Srbiji, u potčinjenosti ruskom zagrljaju punom autentične političke ljubavi, biti ugodno? hoće li društvo biti slobodno, ili sloboda zauštrb snage države, nije bitna stavka? btw, zašto ti Rusi nisu ništa pomogli kada je bombardovana srpska vojska u Bosni 1995. i u Srbiji 1999.?
freehand freehand 15:20 20.06.2012

Re: odgovor Mikiju

Miki, to sa oružjem u bilo kom scenariju je odvratno, da li je od američkih ili ruskih preprodavaca.

Pa kako ne stavi onda neku karikaturu sa Izraelom iz koga vire rakete sa nuklearnim glavama na sve strane?!
otkriva se ovde, između redova, da vi rusofili imate ozbiljnu netrpeljivost prema Americi. mogu li da pitam zašto (a da ne bude razlog bombardovanje srbije i čačka - btw,

Mogu ja? Mada nisam rusofil, pitam se - šta fali bombardovanju kao ultimativnom argumentu za antiamerikanizam? Mislim - šta bi više?

ali to nije ni bilo ozbiljno bombardovanje, da su mislili ozbiljno, ukantali bi nas za par sati, bombardovan je miloševićev režim, na kraju krajeva, situacija je dovedena do tolikog očaja da se unezvereni srpski narod na kraju ipak digao protiv režima, zahvaljujući između ostalog i novcu sa Zapada).



da li ti stvarno iskreno veruješ/nadaš se da će Srbiji biti bolje pod ruskom čizmom, odnosno da li će Srbiji, u potčinjenosti ruskom zagrljaju punom autentične političke ljubavi, biti ugodno? hoće li društvo biti slobodno, ili sloboda zauštrb snage države, nije bitna stavka?

Da te opet pitam: kao Iračanima, Libijcima, Afganistancima, ili evo - Egipćanima? Kojima su Ameri doneli - islamiste?!
btw, zašto ti Rusi nisu ništa pomogli kada je bombardovana srpska vojska u Bosni 1995. i u Srbiji 1999.?

Zar nije pitanje - ko je bombardovao srpsku vojsku 1995. i 1999.?

Šta se dešava sa tvojom glavom, Srđane?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:13 20.06.2012

Re: odgovor Mikiju

freehand

Pa kako ne stavi onda neku karikaturu sa Izraelom iz koga vire rakete sa nuklearnim glavama na sve strane?!
Mogu ja? Mada nisam rusofil, pitam se - šta fali bombardovanju kao ultimativnom argumentu za antiamerikanizam? Mislim - šta bi više?
Da te opet pitam: kao Iračanima, Libijcima, Afganistancima, ili evo - Egipćanima? Kojima su Ameri doneli - islamiste?!
Zar nije pitanje - ko je bombardovao srpsku vojsku 1995. i 1999.?

Šta se dešava sa tvojom glavom, Srđane?



ja sve hoću tebe da pitam isto, samo što sam smiren i fin pa ne želim da optužujem starijeg čoveka da je odlepio. kakva bre rusija, čoveče? jeste vi ozbiljni, stvarno?! šta nije bilo jasno sa opisom motiva bombardovanja? dobro, pored toga što nas je bili izrokao zbog monikinog lošeg blowjob-a, zar haos koji je usledio, svakodnevni obračuni kriminalaca po ulicama srpskih gradova, uklanjanja svedoka r-zločina i glasova kritike od strane režima nije bila posledica bombardovanja? i na kraju demokratska revolucija, nije finansirana sa zapada? odakle Đinđiću pare? pale mu s neba? legija dao? rusija dala? i ne volim kada mi se odgovara na pitanja kontra-pitanjima. pitao sam gde je bila rusija da pomogne kada su bombardovani položaji srpske vojske 1995. i 1999.? drugo ključno pitanje pitanje koje me interesuje, da li ti/Miki jeste spremni da žrtvujete slobodu srpskog građanskog društva zarad moći države po ukusu Rusije?

drugo nešto, bili smo saveznici sa Amerikom pre komunizma, možemo i posle njega da budemo, u čemu je problem? što vam je to toliko teško da prihvatite? i nisu svi Ameri debili kao bili.

a ovo za islamiste: nije im amerika donela, nego su ih sami sebi doneli, zašto i kako, bolje je Budimac da objasni, pošto meni ionako ne verujete, odnosno zaslepljeni ste predrasudom prema (pro-zapadnom) izri, pa tako i mene pljujete šta god afirmativno da pisnem na tu temu.

ps. držimo se teme a ne ličnog zapljuvavanja, thnx, a ako oćeš da se tučemo oko virtualnih sranja, javi se na pp, daću ti srbomobofon, pa se javi, i zakazaćemo šorku negde, mada je bolje da pijemo pivo u manježu ili negde, umesto nasilničkih sranja, mislim, jesi ti Srbin, ali i ja sam, i to iz Pančeva (po mami ).
freehand freehand 16:34 20.06.2012

Re: odgovor Mikiju

kakva bre rusija, čoveče?

Nemam pojma! Kakva Rusija, Srđane?
To je stvarno pitanje za Mikija.
Mada priznajem da mi je u poslednje vreme medved simpatičniji od lešinara.
i ne volim kada mi se odgovara na pitanja kontra-pitanjima. pitao sam gde je bila rusija da pomogne kada su bombardovani položaji srpske vojske 1995. i 1999.?

Rusija je bila na istoku, kao i uvek. Mada, kad me neko bije prvo gledam ko me bije pa posle ko mi i zašto ne pomaže.
drugo ključno pitanje pitanje koje me interesuje, da li ti/Miki jeste spremni da žrtvujete slobodu srpskog građanskog društva zarad moći države po ukusu Rusije?

Ne znam za Mikija, ja ne bih. mada ne vidim gde si ti to spoznao, taj ruski zagrljaj?
ps. držimo se teme a ne ličnog zapljuvavanja, thnx, a ako oćeš da se tučemo oko virtualnih sranja, javi se na pp, daću ti srbomobofon, pa se javi, i zakazaćemo šorku negde, mada je bolje da pijemo pivo u manježu ili negde, umesto nasilničkih sranja, mislim, jesi ti Srbin, ali i ja sam, i to iz Pančeva (po mami

Ko koga zapljuvava, kakva šorka? o čemu ti to?
A vopi - može.
gorstak92 gorstak92 16:39 20.06.2012

Re: odgovor Mikiju

freehand
A vopi - može

Znači sa Srkijem može dok sa Bokijem jok.
tz, tz, tz...

mikimedic mikimedic 16:53 20.06.2012

Re: odgovor Mikiju

Miki, to sa oružjem u bilo kom scenariju je odvratno, da li je od američkih ili ruskih preprodavaca. svakako, u Americi sme da se priča otvoreno o svemu, za razliku od Rusije.


naravno, samo sa izuzetkom onih koji zavrse u gvantanamu. a da, i 'wallstreet' mu dodje nekakav hint.

otkriva se ovde, između redova, da vi rusofili imate ozbiljnu netrpeljivost prema Americi.


kakva zamena teza - upravo suprotno. ko god ne pristaje na sliku amerike po cijoj meri svet treba da bude uredjen, odmah postaje 'rusofil'.

mogu li da pitam zašto (a da ne bude razlog bombardovanje srbije i čačka


da, upravo to je razlog. i by the way, nije bombardovanje nego bombardiranje.

i sad ako treba da biram izmedju 'crni mirko sta ti je , tata me je samo malo tukao' i onog ko me nije tukao valjda je situacija jasna?

pritom - taj stav nikako ne znaci poptuno integrisanje sa onim ko me nije tukao vec samo i iskljucivo razvoj politickih i ekonomskih odnosa, i razvoj trzista prvenstveno, na obostrano zadovoljstvo.

floskule tipa 'ruska cizma' ostavi u istoriji.
mikimedic mikimedic 19:12 20.06.2012

Re: odgovor Mikiju

dobro, pored toga što nas je bili izrokao zbog monikinog lošeg blowjob-a, zar haos koji je usledio, svakodnevni obračuni kriminalaca po ulicama srpskih gradova, uklanjanja svedoka r-zločina i glasova kritike od strane režima nije bila posledica bombardovanja?


nije. ovo sto opisujes je pocelo pa bar 7 god. pre bombardovanja.


i na kraju demokratska revolucija, nije finansirana sa zapada?


po cemu je ta revolucija bila 'demokratska'?

koja uopste bilo koja revolucija moze biti demokratska - to bih stvarno voleo da mi neko objasni.

naravno da je finansirana sa zapada, zar je to uopste sporno?







mikimedic mikimedic 19:15 20.06.2012

Re: odgovor Mikiju

Ne znam za Mikija, ja ne bih. mada ne vidim gde si ti to spoznao, taj ruski zagrljaj?


pa aj kad pitas - spoznao je miki ruski zagrljaj - bilo nekoliko klipova na tu temu.




freehand freehand 19:19 20.06.2012

Re: odgovor Mikiju

mikimedic
Ne znam za Mikija, ja ne bih. mada ne vidim gde si ti to spoznao, taj ruski zagrljaj?


pa aj kad pitas - spoznao je miki ruski zagrljaj - bilo nekoliko klipova na tu temu.





To na onom tvom gej tripu, sa horom Crvenoarmejaca?
mikimedic mikimedic 20:07 20.06.2012

Re: odgovor Mikiju

To na onom tvom gej tripu, sa horom Crvenoarmejaca?


ne bih bas rekao da je bio gej, sem onog poslednjeg klipa...


freehand freehand 20:54 20.06.2012

Re: odgovor Mikiju

mikimedic
To na onom tvom gej tripu, sa horom Crvenoarmejaca?


ne bih bas rekao da je bio gej, sem onog poslednjeg klipa...



Ono - Miki, šipka&zavesa?
Priznajem da sam bio zadivljen tvojom veštinom i zmijskim telom!
mikimedic mikimedic 21:08 20.06.2012

Re: odgovor Mikiju

ne, forhendu... dva prethodna klipa.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:36 21.06.2012

Re: odgovor Mikiju



okej, evo, na vratima sam Joke About Time-a, ka voljenom novom sadu`, pa cu prirediti neku prigodnu temu na "bombardiranje, juche, danas, sutra" kada doletim kuci. bash ste natripovani, i ti i djordjije.

da, upravo to je razlog. i by the way, nije bombardovanje nego bombardiranje.



mikimedic mikimedic 00:54 22.06.2012

Re: odgovor Mikiju

okej, evo, na vratima sam Joke About Time-a, ka voljenom novom sadu`, pa cu prirediti neku prigodnu temu na "bombardiranje, juche, danas, sutra" kada doletim kuci. bash ste natripovani, i ti i djordjije.




ok ok

ajde srecan put pa se pisemo.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana