Energetika| Muzika| Obrazovanje| Putovanja| Sex

Odsvirao

krkar RSS / 19.06.2012. u 05:51

 

tumblr_m2skvbsJSZ1r9u6hxo1_500.jpg 

Kaže mi tičica da Lepi A Isprazni neće biti premijer Srbije.

Kaže da DS neće biti u vladi.

Kaže da Dačić, naravno, hoće biti u vladi. Itekako.

Kaže i da će se sačekati još najmanje 5-6 dana da se obznani. Bemligazašto. Valjda oni znaju.



Corax_wybory.jpg

Džebga.

Moje tice male, jadni sirotani
Prošli su me davno moji lepi dani,
Uvelo je cveće, odbego me maj,
A na duši osta, ko skrhana biljka,
Il' ko tužan miris uvelog bosiljka,
Jedna teška rana, težak uzdisaj.

42269_vest_boris-tadic.jpg 

 

 



Komentari (158)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

zilikaka zilikaka 06:07 19.06.2012

E vala i kod tebe

Prvaaa!!!
Sad ću čitam...

P.S. Pročitala.
Pa i nije neko iznenađenje. Nego, što b' rekla moja pokojna baba, 'oćemo mi zbog toga bit deblji?
Jukie Jukie 07:51 19.06.2012

Re: E vala i kod tebe

zilikaka
Nego, što b' rekla moja pokojna baba, 'oćemo mi zbog toga bit deblji?

Ja bih radije bio mršaviji, kad bih imao para da kupim lososa i one fensi povrćkice sa 24kitchen
zilikaka zilikaka 07:59 19.06.2012

Re: E vala i kod tebe

Kolega, to je jedno od mojih omiljenih pitanja.
U malo reči pogođena suština, a ima univerzalnu primenu

A što se drugog tiče, jutros sam odlučila da se bacim na dijetu, al od ponedeljka
mariopan mariopan 09:34 19.06.2012

Re: E vala i kod tebe

Jukie
zilikaka
Nego, što b' rekla moja pokojna baba, 'oćemo mi zbog toga bit deblji?

Ja bih radije bio mršaviji, kad bih imao para da kupim lososa i one fensi povrćkice sa 24kitchen

Ne bi baš bio mršaviji, losos je dosta masna riba, i ja ga baš nešto ne obožavam, (al seljanka, ja ne volim ni kavijar ) ....a one povrćkice što Anđa kuva, i začine koje koristi treba da tražiš iza sedam mora i sedam gora....mada joj priznajem da je genijalna, velemajstor.

A meni je čudo da Dinkić prolazi u svakoj kombinaciji?

Krkar, kada si već insajderski raspoložen, uteši me ako boga znaš, šta kažu, kada će njega neko da uapsi?
srdjan.pajic srdjan.pajic 11:03 19.06.2012

Re: E vala i kod tebe

Jukie
zilikaka
Nego, što b' rekla moja pokojna baba, 'oćemo mi zbog toga bit deblji?

Ja bih radije bio mršaviji, kad bih imao para da kupim lososa i one fensi povrćkice sa 24kitchen


E, pazi sa tim lososima, da ne budu radioaktivni, to jest Made in Japan. Ja sam zbog Fukušime, teška srca, odustao od ribe u ishrani, to jest ne kupujem više pacifičku morsku divljač (sabljarke, tune, lososi, halibati). Sav taj cezijum i jod i stroncijum su došli do zapadne obale, u ribama. Nego, ako baš voliš, a i uleti neka parica da se počastiš, gledaj da kupiš lokalne, mediteranske, to jest atlan(c)ke losose, ili gajene na farmama, mada ni to verovatno nije zdravo.
zilikaka zilikaka 13:29 19.06.2012

Re: E vala i kod tebe

pazi sa tim lososima, da ne budu radioaktivni, to jest Made in Japan. Ja sam zbog Fukušime, teška srca, odustao od ribe u ishrani, to jest ne kupujem više pacifičku morsku divljač (sabljarke, tune, lososi, halibati). Sav taj cezijum i jod i stroncijum su došli do zapadne obale, u ribama. Nego, ako baš voliš, a i uleti neka parica da se počastiš, gledaj da kupiš lokalne, mediteranske, to jest atlan(c)ke losose, ili gajene na farmama, mada ni to verovatno nije zdravo

Ste vi zaboravili da je kečiga najzdravija?
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 14:21 19.06.2012

Re: E vala i kod tebe

zilikaka

Ste vi zaboravili da je kečiga najzdravija?


Nestalo mi mastila na pecatu!

zovitemegrunf zovitemegrunf 16:00 19.06.2012

Re: E vala i kod tebe

tomorrow never die(t)s <_<
beobb beobb 06:35 19.06.2012

Od njega zavisi....

Rekoh ti još 2.04. na tvom blogu da će biti SNS + SPS + URS samo što su SNS i URS dobili nešto manje a SPS nešto više procenata.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 06:36 19.06.2012

Znači...

... Jorgovanka?



PS: Sliku sam postavio zbog one Eštonove.
beobb beobb 06:37 19.06.2012

Re: Znači...

DAČEK!
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 06:42 19.06.2012

Re: Znači ...



jesen92 jesen92 10:36 20.06.2012

Re: Znači...

Jorgovanka?
..meni ticica rekla da ce ona biti nas novi guverner..
antioksidant antioksidant 11:06 20.06.2012

Re: Znači...

jesen92
Jorgovanka?
..meni ticica rekla da ce ona biti nas novi guverner..

tesko je to - smena sadasnjeg guvernera nije stvar parlamentarne vecine
tsunade tsunade 06:39 19.06.2012

aber kruži

čujem i ja te abere već duže vreme.
ali bih ipak ostavila rezervu, malenu.
ubedjena sam da je osnovno pitanje u političkom spektru srbije
kako hendlovati tadićevu političku karijeru u budućnosti.
to je vrlo zajeban problem s obzirom na ono što je kao predsednik isporučio
i još više ono što nije isporučio a trebalo je. reforme, recimo.

sačekajmo još malo. ako treba da se proda partija, kuća i imanje
da bi jedan čovek bio premijer, nikakav problem. dešavalo se i ranije u srbiji.
krkar krkar 06:43 19.06.2012

Re: aber kruži

čujem i ja te abere već duže vreme.


Ja sam ovo čuo kao činjenicu a ne kao aber. A čuo sam od nekoga ko je itekako upućen.

Abrovi zaista kruže već neko vreme.

ali bih ipak ostavila rezervu, malenu.


Ja uvek ostavljam rezervu. Čak i kad mi kažu da Sava teče nizvodno.

ubedjena sam da je osnovno pitanje u političkom spektru srbije
kako hendlovati tadićevu političku karijeru u budućnosti.


Vrlo jednostavno. Pustiti ih (Žute) da se pokolju pa ko preživi - dobro došao/ostao/opstao.

to je vrlo zajeban problem s obzirom na ono što je kao predsednik isporučio
i još više ono što nije isporučio a trebalo je. reforme, recimo.


Kako da ti kažem - niko mu ništa ne duguje. Igrala se takva igra, dok je imao čime da igra - igrao je kako je umeo. Sad je kibicer bez kapitala.
tsunade tsunade 06:52 19.06.2012

Re: aber kruži

Sad je kibicer bez kapitala.


i još gore. pokušao je da valja toksične obveznice. realno ne može se čovek ljutiti na ivicu. ivica je učinio uslugu demokratama koje će sada, u iznudici, morati da prodju kroz ozbiljan proces introspekcije aka zagledavanja i bavljenja sobom.

krkar krkar 06:53 19.06.2012

Re: aber kruži

u iznudici, morati da prodju kroz ozbiljan proces introspekcije aka zagledavanja i bavljenja sobom


Džaranje po govnetu.

Možda će imati izbor štapićem ili prstom - ali biće xharanje.
djapica djapica 07:44 19.06.2012

Re: aber kruži

krkar
u iznudici, morati da prodju kroz ozbiljan proces introspekcije aka zagledavanja i bavljenja sobom


Možda će imati izbor štapićem ili prstom - ali biće xharanje.


Sta god da bude, za demokrate je najbolje da vladu naprave Ivica, Bubuljica i Dinkic. Sve sa Tomom na celu. Svetska ekonomija je u qurcu i u Srbiji se bolje ziveti nece u narednih nekoliko godina. Ko god da je na vlasti, obrao je bostan. A ovaj trio fantastikus, sa Tomom na celu, je toliko antipatican, negativan i toksican, da ce jedino uspeti rock and roll da ozivi u Srbiji. Ako oni naprave vladu, pregovori sa Evropom ce propasti pri prvom vecem problemu, a onda ce u vladu spasa i Kostunica, sve sa Rusima. E, ako to prezivimo, onda cemo stvarno biti neunistivi.

Nadam se da ih sve jednog dana stici zasluzena kazna koju nisu platili petog oktobra.
savamala savamala 07:50 19.06.2012

Re: aber kruži

A ovaj trio fantastikus, sa Tomom na celu, je toliko antipatican, negativan i toksican, da ce jedino uspeti rock and roll da ozivi u Srbiji.


Od ovog tria, jedino sto je gore jeste da im se pridruzi Boris i naprave kvartet. U tom slucaju ne bi bilo ni roka, vec bi se svi budili uz Severinu.
savamala savamala 07:58 19.06.2012

Re: aber kruži

Možda će imati izbor štapićem ili prstom - ali biće xharanje.



Tradicionalno nezavisni Blic je danas izgleda otpoceo introspekciju i dzaranje -

http://www.blic.rs/Vesti/Ekonomija/328990/Sutanovac-i-Vidic-grade-kod-Hrama/komentari#ostali
zilikaka zilikaka 08:01 19.06.2012

Re: aber kruži

Bubuljica

Ko je taj?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:35 19.06.2012

Re: aber kruži

krkar
u iznudici, morati da prodju kroz ozbiljan proces introspekcije aka zagledavanja i bavljenja sobomDžaranje po govnetu.Možda će imati izbor štapićem ili prstom - ali biće xharanje.



Chovek,
jedno pitanje: zbog chega se ti bavish time kada je toliko sve ruzno, gadno, zagovnano?
sima2000 sima2000 08:36 19.06.2012

Re: aber kruži

tsunade
ubedjena sam da je osnovno pitanje u političkom spektru srbije
kako hendlovati tadićevu političku karijeru u budućnosti.


Zašto bi se očekivalo od Tadića da ima bilo kakvu političku karijeru u budućnosti? Da li se isto očekuje i od Sarkozija?
NNN NNN 08:50 19.06.2012

Re: aber kruži

čuo sam od nekoga ko je itekako upućen.
Nadam se da nije isti onaj koji je "znao" procente pre izbora
skyspoter skyspoter 09:06 19.06.2012

Re: aber kruži

sima2000
tsunade




pa zar tadic neće za učenikom?
sahmatbg sahmatbg 09:39 19.06.2012

Re: aber kruži

Nadam se da ih sve jednog dana stici zasluzena kazna koju nisu platili petog oktobra.

Samo vreme prolazi i to je, bojim se, sve manje i manje verovatno.
JJ Beba JJ Beba 15:48 19.06.2012

Re: aber kruži

Nadam se da ih sve jednog dana stici zasluzena kazna koju nisu platili petog oktobra.

nema ko da im naplati
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 18:54 19.06.2012

Re: aber kruži

krkar
u iznudici, morati da prodju kroz ozbiljan proces introspekcije aka zagledavanja i bavljenja sobom


Džaranje po govnetu.

Možda će imati izbor štapićem ili prstom - ali biće xharanje.


moj dobri otac poziciju lepog B komentarise ovako: "gde se govna vrsu, ne valja biti stozer."
gorstak92 gorstak92 21:10 19.06.2012

Re: aber kruži

krkar
u iznudici, morati da prodju kroz ozbiljan proces introspekcije aka zagledavanja i bavljenja sobom


Džaranje po govnetu.

Možda će imati izbor štapićem ili prstom - ali biće xharanje.

Hansel Hansel 07:22 19.06.2012

Dobro

Ovaj neće (da hoće; ili njega neće?), onaj hoće biti u vladi. Hoće li drugi? Hoće li biti - vlade? (Ako neće, poklopilo bi se isto sa starim abrovima da će se blokirati pravljenje vlade i da će se ići na nove izbore?)
Džebga.

Žao ti?
angie01 angie01 08:02 19.06.2012

Krki,

ti bas volis sex rubriku!




...u tom(inom)smislu-dzorgovanka go!...ne mogu vise ni 2 sekunde da slusam njeno naricanje, al nek bude ful paket!
Hansel Hansel 08:10 19.06.2012

Re: Krki,

ne mogu vise ni 2 sekunde da slusam njeno naricanje



(Mora da bi to bio njen premijerski metod - potčinjeni rade što im kaže da je ne bi slušali... )
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:31 20.06.2012

Re: Krki,

.u tom(inom)smislu-dzorgovanka go!...ne mogu vise ni 2 sekunde da slusam njeno naricanje, al nek bude ful paket!

Šok terapija, a? Pa, dobro...nek bude i to, izgleda da jednom mora.
expolicajac expolicajac 08:06 19.06.2012

Samo čekam

Kad će Krle da se probudi pa da te pita da mu odaš ime tog vrapčeta. Ti da budeš tvrda vera i da se braniš ko Milutin.
krkar krkar 08:09 19.06.2012

Re: Samo čekam

Kad će Krle da se probudi pa da te pita da mu odaš ime tog vrapčeta. Ti da budeš tvrda vera i da se braniš ko Milutin.


Šta ima da me pita kad mi je on rek'o?



P.S. Neće Krle baš sad. On ustaje u 10.30 da probudi Precednika u 11. Valja se dobro naspavati da bi se uspešno vodila država,
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:32 19.06.2012

Re: Samo čekam

je l'? pa, to su konacno lepe vesti za demokratsku srbiju.

premda, ako je suditi po sovjetskim vezama i zaljubljenosti novog predsednika u putinovski model, ko zna koliko ce vremena proci dok demokrate ne dobiju ponovo priliku da vladaju.

mislim da je ruzno radovati se zlu i likovati sada. dovoljna kazna je sto se rasprsila narcisoidna samouverenost starog predsednika u onoj noci poraza.

je li ti, Murkane, sto si mi ukrao tamo onu maksimu za jeremica, boga ti?
expolicajac
Kad će Krle da se probudi pa da te pita da mu odaš ime tog vrapčeta. Ti da budeš tvrda vera i da se braniš ko Milutin.

bajdvej, Nebojsa ce valjda sada normalnije ucestvovati u blogovima posto nema vise obavezu.
expolicajac expolicajac 08:37 19.06.2012

Re: Samo čekam

je li ti, Murkane, sto si mi ukrao tamo onu maksimu za jeremica, boga ti?

Koju?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:38 19.06.2012

Re: Samo čekam

je l' su vas u policiji tamo ucili da nije lepo krasti, pa ne ni tudje misli ili rechenice, ha?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:40 19.06.2012

Re: Samo čekam

znas sta je neobicno, ex-Po, da ti sa mojom recenicom dobijes 15 lajkova, a ja dobijem 5, 6? shta ti je ljudska sklonost ka shlihtanju. nema veze, moja mudrost je besplatna za ch & ch (chasne i chestite) Srbe, naplacujem to na nekim bogatijim mestima.
expolicajac expolicajac 08:40 19.06.2012

Re: Samo čekam

je l' su vas u policiji tamo ucili da nije lepo krasti, pa ne ni tudje misli ili rechenice, ha?

Koju?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:46 19.06.2012

Re: Samo čekam

expolicajac
je l' su vas u policiji tamo ucili da nije lepo krasti, pa ne ni tudje misli ili rechenice, ha? Koju?


dobro, ako ne znas na sta mislim, onda mozda ipak nisi maznuo nego smo pomislili istu stvar o istom coveku.

bajdevej, moram da ti kazem nesto ovako uzgred, radio sam u poslednje vreme sa dve teve ekipe, jednom vojvodjanskom, jednom slovenachkom, obe drzavne televizije. uglavnom, slovenci su imali takav stav da su prosipali cvece pred njima, primali ih na najvisim mestima. srbi, pa jos kao i vojvodjani, evropljani vajni, su celu priliku za shirenje lepe slike o svojoj zemlji upotrebili za ubijanje od alkohola, o trosku druge zemlje. jako mi je to zalosno.
princi princi 09:10 19.06.2012

Re: Samo čekam

bajdevej, moram da ti kazem nesto ovako uzgred, radio sam u poslednje vreme sa dve teve ekipe, jednom vojvodjanskom, jednom slovenachkom, obe drzavne televizije. uglavnom, slovenci su imali takav stav da su prosipali cvece pred njima, primali ih na najvisim mestima. srbi, pa jos kao i vojvodjani, evropljani vajni, su celu priliku za shirenje lepe slike o svojoj zemlji upotrebili za ubijanje od alkohola, o trosku druge zemlje. jako mi je to zalosno.

Nije to uzgred, to je suština. Osnovni problem Srba i Srbije je nedostatak samopoštovanja.
srdjan.pajic srdjan.pajic 11:09 19.06.2012

Re: Samo čekam

Srđan Fuchs
znas sta je neobicno, ex-Po, da ti sa mojom recenicom dobijes 15 lajkova, a ja dobijem 5, 6? shta ti je ljudska sklonost ka shlihtanju. nema veze, moja mudrost je besplatna za ch & ch (chasne i chestite) Srbe, naplacujem to na nekim bogatijim mestima.


Institucije u koje mi Srbi imamo najviše poverenja su vojska, crkva i (ex)policija!
lakipingvin lakipingvin 17:16 19.06.2012

Re: Samo čekam


Nije to uzgred, to je suština. Osnovni problem Srba i Srbije je nedostatak samopoštovanja.

Sve vreme sam mislio da si barem ti proputovao dosta sveta pa ne nasedas na ove glupe trikove...znaci covek je novinar ode u zemlju koja 2012 godine izbacuje 70.000 afrikanaca samo zato sto su crnci placali porez neplacali nebitno...NAPOLJE!!!, zvanicnici sve to naravno blagosiljaju http://www.haaretz.com/news/national/israeli-mk-i-didn-t-mean-to-shame-holocaust-by-calling-african-migrants-a-cancer-1.432809#

i sad sta ti kao mali srpski novinar da radis a dosao si u goste?? da kritikujes rasiste sa pilecom memorijom pa da izgubis posao??Ma daj.Naravno da ces da se pravis lud i barem napijes ko covek...
StEtOc|nA StEtOc|nA 08:48 19.06.2012

Kratkoročno

naebali smo pa smo naebali... dugoročno, bar za 4 godine Dinkić neće preći cenzus, a Dačićevo metastaziranje će biti zaustavljeno. I to je nešto.
gorstak92 gorstak92 08:58 19.06.2012

Krkare pa ti nisi Jakovljević!

Ti si neki veći špijun.
Ko si ti?
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:14 19.06.2012

Re: Krkare pa ti nisi Jakovljević!

*bob woodward?
josipmilosevic josipmilosevic 20:27 19.06.2012

Re: Krkare pa ti nisi Jakovljević!

Ko si ti?

Sasvim slucajno, od jednog coveka sam cuo da je bloger Krkar zena izvesnog trgovca stocnom hranom iz okoline Kragujevca.
gorstak92 gorstak92 21:01 19.06.2012

Re: Krkare pa ti nisi Jakovljević!

stefan.hauzer
*bob woodward?



BTW ovo je komentar br. 88, a svi znamo koliko je ruža zasađeno u Kući cveća
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:14 20.06.2012

Re: Krkare pa ti nisi Jakovljević!

au bre, a ja ga zamišljao onako romantičarski u službi njenog kraljevskog visočanstva

*
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:34 20.06.2012

Re: Krkare pa ti nisi Jakovljević!

Sasvim slucajno, od jednog coveka sam cuo da je bloger Krkar zena izvesnog trgovca stocnom hranom iz okoline Kragujevca.

Što baš Kragujevca?
princi princi 09:02 19.06.2012

Krajnje je vreme da Tadić ode,

ali Đilas je čisti mrak, mali od Miloševića. Ono što je mučno u celoj situaciji je da Tadić ne samo da nije znao da vlada, nego, izgleda, ne zna ni da ode. Elem, DS je ispušio na svim nivoima i od njih nikakvog 'leba nema.

Lako je reći da Gljivici, hogMlađanu i radikalima treba prepustiti vlast ali njihov uništavački potencijal je takav da nema tog govna (ekonomija, Kosovo) koje oni ne bi mogli da naprave još većim.

Pitanje za autora: šta bi s tvojim prognozama da će Koštunica odlučivati ko će vladati a ko ne? Mislim da je redno da priznaš kako si se zajebao, a ne da izigravaš Draga Kovačevića ili Sašu Radulovića.
krkar krkar 09:06 19.06.2012

Re: Krajnje je vreme da Tadić ode,

Pitanje za autora: šta bi s tvojim prognozama da će Koštunica odlučivati ko će vladati a ko ne? Mislim da je redno da priznaš kako si se zajebao, a ne da izigravaš Draga Kovačevića ili Sašu Radulovića.


E i ti si Srbenda!

Važnije ti je da se ja zajebem nego hoće li Dačić i Dinkić da unište Srbiju.

Nemam sad vremena, popodne, predveče.
princi princi 09:28 19.06.2012

Re: Možda ćeš ti imati,

ali ja neću. Da sam Srbenda nikad nisam krio, ali daleko od toga da mi je najvažnije, inače ne bih pominjao tek u trećem pasusu. Nego će pre biti da to ti podsvesno u sebi otkrivaš srbijanskoga pijemontistu i to one najfinije, cetinjske provenijencije. K'o Krivokapić ili, bože me sakloni čuda, Miško Vuković. Cvet srpstva, :).
sevarlica sevarlica 10:00 19.06.2012

Re: Krajnje je vreme da Tadić ode,

ali Đilas je čisti mrak, mali od Miloševića.


Gori, opasniji i prefriganiji. Mentalni sklop i intelektualna kombinacija.M. Palme,
Mejora Lenskog i seoske džukele.

Ono što je mučno u celoj situaciji je da Tadić ne samo da nije znao da vlada, nego, izgleda, ne zna ni da od


Nije on ni vladao on je samo voleo da mu ljudi persiraju, a vladali su drugi. Isti oni koji su odlučili da ga uruše.

Elem, DS je ispušio na svim nivoima i od njih nikakvog 'leba nema.


Opet ćorak, DS drži zlatnu koku Srbije a to je Beograd. u kome ima više para nego u republici.

Lako je reći da Gljivici, hogMlađanu i radikalima treba prepustiti vlast


Radikali nisu prešli cenzus, što je zasluga SNS-a, a SPS ima 15% što je zasluga DS-a. O Mlađi, kantautoru, da ne govorim.


Pitanje za autora: šta bi s tvojim prognozama da će Koštunica odlučivati ko će vladati a ko ne?


Da je sreće tako bi i bilo. Znam da je Krkar alergičan na spomen imena DSS i Koštunjavi, ali mislim da se i on slaže da su objektivno bolje rešenje od SPS-a.


Što je najgore zaboravljate da postoji jedna daleka varijanta da vladu naprave:
SNS, DSS, URS i LDP.
Naravno, mnogi će reći nije moguće da LDP i DSS sede u istoj vladi, ali politika je igra brojeva, a ovi prelaze magični broj 126. Pošto je LDP poduvao u Beogradu, ovo im je jedini nivo vlasti gde imaju šansu da ne odu u zaborav i da ih ne proprati sudbina SRS-a. Čak mislim da bi ovakva vlada programski pokrivala najveći deo ministarstava.
angie01 angie01 10:05 19.06.2012

Re: Krajnje je vreme da Tadić ode,



Da je sreće tako bi i bilo. Znam da je Krkar alergičan na spomen imena DSS i Koštunjavi, ali mislim da se i on slaže da su objektivno bolje rešenje od SPS.


e, ukaki ga nacisto!...pa dss je oduvek zeleo da bude sps, pa se jos vise upinjao da brani tekovine, lik i delo!
savamala savamala 10:08 19.06.2012

Re: Krajnje je vreme da Tadić ode,

Što je najgore zaboravljate da postoji jedna daleka varijanta da vladu naprave:
SNS, DSS, URS i LDP.


Ne postoji mogucnost ovakve varijante. Za Kostunicu politika nije igra brojeva, bar je to jasno.
sevarlica sevarlica 10:50 19.06.2012

Re: Krajnje je vreme da Tadić ode,

angie01


Da je sreće tako bi i bilo. Znam da je Krkar alergičan na spomen imena DSS i Koštunjavi, ali mislim da se i on slaže da su objektivno bolje rešenje od SPS.


e, ukaki ga nacisto!...pa dss je oduvek zeleo da bude sps, pa se jos vise upinjao da brani tekovine, lik i delo!


ne pričam o političkoj orijentaciji, već o kadru i delovanju.Moje mišljenje, ne mora da bude ispravno.
sevarlica sevarlica 10:54 19.06.2012

Re: Krajnje je vreme da Tadić ode,

savamala
Što je najgore zaboravljate da postoji jedna daleka varijanta da vladu naprave:
SNS, DSS, URS i LDP.


Ne postoji mogucnost ovakve varijante. Za Kostunicu politika nije igra brojeva, bar je to jasno.


Za sve je to igra brojeva. Npr. DSS dobije ministarstvo za KiM i policiju, LDP dobije socijalna pitanja, pravdu itd. Mlađa Finansije, lokalnu samoupravu i guvernera, SNS premijera,ekonomiju i štatijaznam. Svi srećni svi zadovoljni.

Samo narod ožalošćen! Mada ko god da napravi vladau, nama miševima isto.
angie01 angie01 10:59 19.06.2012

Re: Krajnje je vreme da Tadić ode,



ne pričam o političkoj orijentaciji, već o kadru i delovanju.


pa kadar valjda pripada politickoj orjentaciji i delovanju u skladu sa istom!
docsumann docsumann 12:15 19.06.2012

Re: Možda ćeš ti imati,

princi
Miško Vuković. Cvet srpstva, :).




a nije da nije obećavao.

baj d usput, moram jedan trolić kad si nas već očešao


"Crna Gora svjetski šampion u evropskim integracijama"

(jbt, ne znam ni sam koji smajli da upotrebim)

silver bullet silver bullet 12:47 19.06.2012

Re: Krajnje je vreme da Tadić ode,

Moje mišljenje, ne mora da bude ispravno.


Bogu hvala jednom i sam da priznas.
Zaboli glava od tvojih (ne)logickih vratolomija.
sevarlica sevarlica 13:09 19.06.2012

Re: Krajnje je vreme da Tadić ode,

angie01


ne pričam o političkoj orijentaciji, već o kadru i delovanju.


pa kadar valjda pripada politickoj orjentaciji i delovanju u skladu sa istom!


Andži, u tom slučaju ja stvarno ne znam koja sam politička orijentacija

Voleo bih da grešim, ali mi nemamo ni jednu stranku više koja ima čistu političku orijentaciju: Levo, poluu-levo, centar, polu-desno, desno. Npr. radikali nisu desnica po svom statutu već levica(republikanci), SNS takođe, DSS takođe, DVERI -ultra-levičari(k'o Hitlerovci), itd. DS je i i levo i centar, a kad zatreba i desno. Spo po statutu desnica(kapitalisti-monarhisri) a po Vukovom delovanju libero-komunisti.
tsunade tsunade 13:24 19.06.2012

Re: Krajnje je vreme da Tadić ode,

mislim da se i on slaže da su objektivno bolje rešenje od SPS-a.


ne slaze se on, sigurna sam, a ne slazem se ni ja.
tolike odlepljenosti od života, tolike maligne zatucanosti svet nije video.
ivica je avangarda čista u odnosu na pogubljenog u svemiru kostunicu.
angie01 angie01 15:10 19.06.2012

Re: Krajnje je vreme da Tadić ode,

silver bullet
Moje mišljenje, ne mora da bude ispravno.Bogu hvala jednom i sam da priznas.Zaboli glava od tvojih (ne)logickih vratolomija.



je l- meni on/ona, odlican/na!
angie01 angie01 15:11 19.06.2012

Re: Krajnje je vreme da Tadić ode,

sevarlica

angie01
ne pričam o političkoj orijentaciji, već o kadru i delovanju.pa kadar valjda pripada politickoj orjentaciji i delovanju u skladu sa istom!Andži, u tom slučaju ja stvarno ne znam koja sam politička orijentacija Voleo bih da grešim, ali mi nemamo ni jednu stranku više koja ima čistu političku orijentaciju: Levo, poluu-levo, centar, polu-desno, desno. Npr. radikali nisu desnica po svom statutu već levica(republikanci), SNS takođe, DSS takođe, DVERI -ultra-levičari(k'o Hitlerovci), itd. DS je i i levo i centar, a kad zatreba i desno. Spo po statutu desnica(kapitalisti-monarhisri) a po Vukovom delovanju libero-komunisti.


pa zato sto su oni sve jedan isti shit- sa varijacijama!
buba_truba buba_truba 16:59 19.06.2012

Re: Krajnje je vreme da Tadić ode,

sevarlica
ali Đilas je čisti mrak, mali od Miloševića.

Gori, opasniji i prefriganiji. Mentalni sklop i intelektualna kombinacija.M. Palme,
Mejora Lenskog i seoske džukele.

Uz rizik da prođem kroz toplog zeca, moram da izjavim da je meni Đilas od svih na političkoj sceni danas jedini respektabilan.
tsunade tsunade 18:15 19.06.2012

Re: Krajnje je vreme da Tadić ode,

Uz rizik da prođem kroz toplog zeca, moram da izjavim da je meni Đilas od svih na političkoj sceni danas jedini respektabilan.


i meni. u svakom slučaju.
mikimedic mikimedic 18:45 19.06.2012

Re: Možda ćeš ti imati,


"Crna Gora svjetski šampion u evropskim integracijama"

(jbt, ne znam ni sam koji smajli da upotrebim)


slusaj, ova celebicka uopste nije losa za integrisanje.
sevarlica sevarlica 18:59 19.06.2012

Re: Krajnje je vreme da Tadić ode,

pa zato sto su oni sve jedan isti shit- sa varijacijama!


Pa to ti kažem
sevarlica sevarlica 19:03 19.06.2012

Re: Krajnje je vreme da Tadić ode,

tsunade
Uz rizik da prođem kroz toplog zeca, moram da izjavim da je meni Đilas od svih na političkoj sceni danas jedini respektabilan.


i meni. u svakom slučaju.


OK. Naravno, zato je DS i dobio najviše u Beogradu.
Po meni je jedan od najgorih i to baš zbog karakteristika koje sam naveo.

Neko vidi "most na adi" kao monumentalnu građevinu punu sjaja i lepote (što ne sporim).
Ja vidim bačenih 500 miliona evra na most koji nema funkciju i nije ni među prvih 5 lokacija za most po važnosti. Svaki dan ga gledam onako praznog i bez saobraćaja.

Ne bih da idem u dalju analizu, samo navodim razlike u gledištima na istu stvar.
Spiridon Spiridon 20:33 19.06.2012

Re: Krajnje je vreme da Tadić ode,

buba_truba
sevarlica
ali Đilas je čisti mrak, mali od Miloševića.

Gori, opasniji i prefriganiji. Mentalni sklop i intelektualna kombinacija.M. Palme,
Mejora Lenskog i seoske džukele.

Uz rizik da prođem kroz toplog zeca, moram da izjavim da je meni Đilas od svih na političkoj sceni danas jedini respektabilan.


konacno jedan glas razuma. Svi koji kenjaju po njemu trebalo bi prvo da se izjasne koga bi oni voleli da vide na toj poziciji ali bez onoga "ima ih toliko pametnih u Srbiji .." Ime i prezime, pa da vidimo.
tsunade tsunade 20:59 19.06.2012

Re: Krajnje je vreme da Tadić ode,

Po meni je jedan od najgorih i to baš zbog karakteristika koje sam naveo.


ja gledam rezultate. karakterologija me ne interesuje. most je rezultat. jedan završeni posao koji je započet u doba nenada bogdanovića.

djilas nije cvećka. niti andjeo sa neba, niti dobar čovek verovatno je u nekom smislu loš i političar. ali on jeste praktičan čovek. takvima se ovde kroz celu istoriju kačila stigma i slala poruka da treba da nestanu. to je valjda zato što je prosečno ovde mnogo više nepraktičnih, dezorganizovanih i izgubljenih nego onih koji znaju neki posao da organizuju i da ga rade i odrade.

vidim da je dobar deo beograda to prepoznao i valorizovao. to je dobro za djilasove pozicije unutar DS. jer u septembru ili kad budu organizovali tu skupštinu, on mora da nastupi i odblokira partiju. do tada, čini mi se da će DS biti paralisana. ključ je u njima samima. i zato treba da idu u opoziciju i da se srede, temeljno i kvalitetno.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:29 19.06.2012

Re: Krajnje je vreme da Tadić ode,

to je dobro za djilasove pozicije unutar DS. jer u septembru ili kad budu organizovali tu skupštinu, on mora da nastupi i odblokira partiju. do tada, čini mi se da će DS biti paralisana...



jebote...

princi princi 22:36 19.06.2012

Re: Krajnje je vreme da Tadić ode,

djilas nije cvećka. niti andjeo sa neba, niti dobar čovek verovatno je u nekom smislu loš i političar. ali on jeste praktičan čovek. takvima se ovde kroz celu istoriju kačila stigma da i slala poruka da treba da nestanu. to je valjda zato što je prosečno ovde mnogo više nepraktičnih, dezorganizovanih i izgubljenih nego onih koji znaju neki posao da organizuju i da ga rade i odrade.

Na Djilasa se pale generalska i zastavnicka deca, sinovi i cerke komandanata provincijskih garnizona, ona koji su i ledepe voleli zbog zogovicevsko-komunistickog potencijala, koja vole "red i mir" u kome se zna koje godine se ide u odmaraliste u Kupare a koje u Fazanu, deca Titovih pistoljasa, rezimlija koja od 9-12 ujutru deru od batina "izdajnicku bandu", od 2-3 igraju odbojku, dok od pola 8 do 8 uvece gledaju dnevnik i u kome aktn-tasna sluzi da se ponesu "Borba", "Komunist" i deci tabla agropana (ostatak od marende), a sve to u zemlji u kojoj se "zna svaki red"... Djilas je prototip arogantnog neokomunistickog politicara koji za javnost i glasace nema nista osim prezira, kome je korupcija sve u cemu sam ne ucestvuje, a svaka sema ciji je deo legitiman biznis. Isti kao Ceda, dakle, samo sa nesto manje pigmenta.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:43 19.06.2012

Re: Krajnje je vreme da Tadić ode,

princi
djilas nije cvećka. niti andjeo sa neba, niti dobar čovek verovatno je u nekom smislu loš i političar. ali on jeste praktičan čovek. takvima se ovde kroz celu istoriju kačila stigma da i slala poruka da treba da nestanu. to je valjda zato što je prosečno ovde mnogo više nepraktičnih, dezorganizovanih i izgubljenih nego onih koji znaju neki posao da organizuju i da ga rade i odrade.

Na Djilasa se pale generalska i zastavnicka deca, sinovi i cerke komandanata provincijskih garnizona, ona koji su i ledepe voleli zbog zogovicevsko-komunistickog potencijala, koja vole "red i mir" u kome se zna koje godine se ide u odmaraliste u Kupare a koje u Fazanu, deca Titovih pistoljasa, rezimlija koja od 9-12 ujutru deru od batina "izdajnicku bandu", od 2-3 igraju odbojku, dok od pola 8 do 8 uvece gledaju dnevnik i u kome aktn-tasna sluzi da se ponesu "Borba", "Komunist" i deci tabla agropana (ostatak od marende), a sve to u zemlji u kojoj se "zna svaki red"... Djilas je prototip arogantnog neokomunistickog politicara koji za javnost i glasace nema nista osim prezira, kome je korupcija sve u cemu sam ne ucestvuje, a svaka sema ciji je deo legitiman biznis. Isti kao Ceda, dakle, samo sa nesto manje pigmenta.


moj duboki naklon i poštovanje za ovo gore sročeno
angie01 angie01 22:59 19.06.2012

Re: Krajnje je vreme da Tadić ode,



konacno jedan glas razuma. Svi koji kenjaju po njemu trebalo bi prvo da se izjasne koga bi oni voleli da vide na toj poziciji ali bez onoga "ima ih toliko pametnih u Srbiji .." Ime i prezime, pa da vidimo.


aahaaa, pa nema na sta od mogucnosti nije stavio svoju crpku za harac-njemu je grad privatna firma!
tsunade tsunade 07:21 20.06.2012

Re: Krajnje je vreme da Tadić ode,

Na Djilasa se pale generalska i zastavnicka deca, sinovi i cerke komandanata provincijskih garnizona,


moguche. ja nisam generalsko i zastavničko dete pa se i se ne palim. težim racionalnosti. ti se pališ da ovim ispraznim etiketiranjima nesto sebi ili ko zna kome objasnjavas.
expolicajac expolicajac 07:57 20.06.2012

Re: Krajnje je vreme da Tadić ode,

težim racionalnosti.

To će biti jedan od bitnih faktora koji će odrediti naslednika Borisa Tadića. Interesne grupacije DS prave procene pod broj jedan da li postoji neko ko će znati da zastupa njihove interese kao Boris. Drugo, dati Đilasu vlast znači omogućiti mu još povoljniji položaj u sticanju kapitala. Treće, iskustvo HDZ i Sanadera lebdi nad DS kao oblak iz koga može mnogo gromova da opali. Zato "racionalnost" nalaže da se sačeka prvo da li će Boris sastaviti vladu pa tek onda faborizovati kandidate.
Iskreno se nadam da će makar forma demokratičnosti biti ispoštovana, što je prvi preduslov revitalizacije demoakrata.
savamala savamala 08:17 20.06.2012

Re: Krajnje je vreme da Tadić ode,

težim racionalnosti.


Upravo. Racionalnost nam govori da onaj ko je nedodirljiv za medije i ima kontrolu nad njima mora da nesto krije. Takodje, neverovatan porast profita koje su njegove firme napravile, od kada je Tadic postao predsednik, jasno govori da je u pitanju ..... sta god, ali to nije cist posao. Da ne pominjemo kako je uopste i zapoceo posao sa sekundama na RTS.
Sto se mosta tice, kako stoje stvari, to je bacen novac da bi Djilas sebi napravio reklamu prakticnog i sposobnog.. Sve u svemu, samo jos jedna stetocina koja dolazi iz DS.
tsunade tsunade 08:19 20.06.2012

Re: Krajnje je vreme da Tadić ode,

Iskreno se nadam da će makar forma demokratičnosti biti ispoštovana, što je prvi preduslov revitalizacije demoakrata.


saglasna.
stopalo stopalo 09:12 20.06.2012

Re: Krajnje je vreme da Tadić ode,

princi
"... Djilas je prototip arogantnog neokomunistickog politicara koji za javnost i glasace nema nista osim prezira, kome je korupcija sve u cemu sam ne ucestvuje, a svaka sema ciji je deo legitiman biznis. Isti kao Ceda, dakle, samo sa nesto manje pigmenta.


ulogovao sam se samo da bi dao preporuku

a i da bi domacina obavestio o "meritokratiji" koju gradonacelnik sprovodi

[url=http://www.danas.rs/danasrs/srbija/beograd/novi_pomocnici_danilo_basic_i_dejan_zivkovic.39.html?news_id=242490][/url]

bolje godinu dana u praking servisu nego 90-te u otporu

kao sto se nekada za milosevicevog vakta govorilo

bolje 2 godine u tehnogasu nego 4 u ratu
sevarlica sevarlica 10:49 20.06.2012

Re: Krajnje je vreme da Tadić ode,

Spiridon
buba_truba
sevarlica
ali Đilas je čisti mrak, mali od Miloševića.

Gori, opasniji i prefriganiji. Mentalni sklop i intelektualna kombinacija.M. Palme,
Mejora Lenskog i seoske džukele.

Uz rizik da prođem kroz toplog zeca, moram da izjavim da je meni Đilas od svih na političkoj sceni danas jedini respektabilan.


konacno jedan glas razuma. Svi koji kenjaju po njemu trebalo bi prvo da se izjasne koga bi oni voleli da vide na toj poziciji ali bez onoga "ima ih toliko pametnih u Srbiji .." Ime i prezime, pa da vidimo.


Nema razloga da se kenja po njemu, Đubre se ne đubri.
Prvo, na toj poziciji bih voleo da vidim bilo koga drugog za početak.
Drugo, većina ljudi koja bi mogla da vodi ovaj grad i druge gradove ne žele da se bave politikom.
Mlađe stručnjake nemamo, bar ne u zemlji, stari su već prestari a srednja generacija je poprilično ukaljana.
Ipak,od ovoga što ostaje pre bih birao npr. :
Nebojšu Čovića bivšeg gradonačelnika,
Dragana Maršićanina prvog opozicionog predsednika jedne beogradske opštine,
Anđelko Trpković, najuspešniji direktor BG sajma,
itd....
milisav68 milisav68 12:05 20.06.2012

Re: Krajnje je vreme da Tadić ode,

tabla agropana


Goran Vučković Goran Vučković 12:07 20.06.2012

Re: Krajnje je vreme da Tadić ode,

Zar to nije bio kremipan? (proizvod "Babovog" Agroproma iz Velike Kladuše)
milisav68 milisav68 13:20 20.06.2012

Re: Krajnje je vreme da Tadić ode,

Goran Vučković
Zar to nije bio kremipan? (proizvod "Babovog" Agroproma iz Velike Kladuše)

Jeste, zvao se Kremipan, a firma se zvala Agrokomerc.
Goran Vučković Goran Vučković 13:51 20.06.2012

Re: Krajnje je vreme da Tadić ode,

milisav68
Goran Vučković
Zar to nije bio kremipan? (proizvod "Babovog" Agroproma iz Velike Kladuše)

Jeste, zvao se Kremipan, a firma se zvala Agrokomerc.

Da, Agrokomerc - slojevi ruzmarina, snegova i šaši prekrivaju...
princi princi 14:17 20.06.2012

Re: Krajnje je vreme da Tadić ode,

ruzmarina, snegova i šaši

E, to se slusalo preko razglasa. Mislim, u Fazani i Kuparima, .
Goran Vučković Goran Vučković 14:20 20.06.2012

Re: Krajnje je vreme da Tadić ode,

E, to se slusalo preko razglasa. Mislim, u Fazani i Kuparima, .

Pop muzika, takoreći
princi princi 14:49 20.06.2012

Re: Krajnje je vreme da Tadić ode,

Ne, bez zajebancije, mislim da je u cinizmu, aroganciji i manipulantstvu Djilas prevazisao Milosevica. Cak i ovo sto salje svoje cause da perfidno agituju za njega po ovim, alternativnim medijima govori o kakvom friku se radi (Saper je, makar, bio totalno providan sa svojim zivim botovima i 50 cent army). Trenutna proevropska orijentacija, koju mu pripisuju, nista ne znaci, kao sto ni Milosevicu nije nista znacilo ocijukanje s Amerikancima na pocetku velikog zaludjivanja Srba (na Gazimestanu su, posle srpskih, najbrojnije bile americke i kanadske zastave, skoro kao u Pristini i Tirani 10-ak godina kasnije).

Mislim da nam je jedan manijak dosta za sledecih 100 godina. S druge strane, kakve veze ima sta ja mislim ako Srbi vole manijake...
tsunade tsunade 15:18 20.06.2012

Re: Krajnje je vreme da Tadić ode,

Ne, bez zajebancije, mislim da je u cinizmu, aroganciji i manipulantstvu Djilas prevazisao Milosevica.


znam neke koji kažu da je prevazišao staljina i hitlera. to su neki besovi lične prirode. to što nemaju veze s mozgom, who cares. tako da princi, mozeš ti to još bolje i besmislenije.
princi princi 15:37 20.06.2012

Re: Krajnje je vreme da Tadić ode,

tsunade
Ne, bez zajebancije, mislim da je u cinizmu, aroganciji i manipulantstvu Djilas prevazisao Milosevica.


znam neke koji kažu da je prevazišao staljina i hitlera. to su neki besovi lične prirode. to što nemaju veze s mozgom, who cares. tako da princi, mozeš ti to još bolje i besmislenije.

Seko, bez ljutnje, a da ti, ipak, odjebes malo s tim svojim ispraznim hitler-staljin frazama? To sto sam citirao deo tvog teksta je stvarno bilo krajnje slucajno i nenamerno, i nisam ni gledao da li je autor teksta anja rankovic, radmilovic, biljana srbljanovic ili neki manga pseudonim (ako vec hoces, cak mi se neke tvoje pisanije i svidjaju; ako nista drugo, pismene su). Ako te nesto licno vredjaju opservacije o gazdi, onda me zaobidji, ocigledno ne pripadamo istom fan klubu. A ako se grcis da odradis kintu, bolje idi odradjuj to negde drugde.
tsunade tsunade 16:43 20.06.2012

Re: Krajnje je vreme da Tadić ode,

A ako se grcis da odradis kintu, bolje idi odradjuj to negde drugde.


matzane, bez ljutnje, da ja odradjujem kintu, ti bi to sigurno osetio. po ušima. jer ja to tako rešavam sa vama koji trupkate nogicama u svom detinjastom besu.
princi princi 17:02 20.06.2012

Re: Krajnje je vreme da Tadić ode,

matzane, bez ljutnje, da ja odradjujem kintu, ti bi to sigurno osetio. po ušima.

Seko, ti si mu ga stvarno dala po nekoj teskoj duvki. Ili je to ili ti vrucina udarila u glavu. Sta god da je, stvarno si ga istripovala.
mariopan mariopan 18:56 20.06.2012

Re: Krajnje je vreme da Tadić ode,

Djilas je prototip arogantnog neokomunistickog politicara koji za javnost i glasace nema nista osim prezira, kome je korupcija sve u cemu sam ne ucestvuje, a svaka sema ciji je deo legitiman biznis. Isti kao Ceda, dakle, samo sa nesto manje pigmenta.

omega68 omega68 19:06 20.06.2012

Re: Krajnje je vreme da Tadić ode,

Djilas

Modernija verzija D.M.Palme?
libkonz libkonz 10:55 21.06.2012

Re: Krajnje je vreme da Tadić ode,

Ne, bez zajebancije, mislim da je u cinizmu, aroganciji i manipulantstvu Djilas prevazisao Milosevica. Cak i ovo sto salje svoje cause da perfidno agituju za njega po ovim, alternativnim medijima govori o kakvom friku se radi (Saper je, makar, bio totalno providan sa svojim zivim botovima i 50 cent army). Trenutna proevropska orijentacija, koju mu pripisuju, nista ne znaci, kao sto ni Milosevicu nije nista znacilo ocijukanje s Amerikancima na pocetku velikog zaludjivanja Srba (na Gazimestanu su, posle srpskih, najbrojnije bile americke i kanadske zastave, skoro kao u Pristini i Tirani 10-ak godina kasnije).

Mislim da nam je jedan manijak dosta za sledecih 100 godina. S druge strane, kakve veze ima sta ja mislim ako Srbi vole manijake...

Princi, svaka čast za komentar!
AlexDunja AlexDunja 15:29 22.06.2012

Re: Krajnje je vreme da Tadić ode,

S druge strane, kakve veze ima sta ja mislim ako Srbi vole manijake...


Princi, svaka čast za komentar!



vole blogeri princija.
slepo:)
gorstak92 gorstak92 09:15 19.06.2012

Kako možeš sad o tome

Kad hotel Grand gori?!?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana