Mom prijatelju PERI LUKOVICU

Branislav Kovačević Cole RSS / 30.01.2008. u 11:27

Dragi moj Pero,

ne sećam se kada smo se upoznali, ali znam da smo od-uvek mislili isto ili bar slično. Tamo od negde 90-tih oglašavali smo se na različite načine, ti u tvom, a ja u svom stilu. Ponekad, iskren da budem, za-smetala mi je tvoja prečesta upotreba glagola, koji su obično sastavni deo psovke, ali trebalo mi je vremena da se moje "uho" na tebe takvog navikne. Ne sećam se, osim tebe i Zorana Radmilovića (kao Radovana III) nikoga drugoga, kome je psovka, pa makar i najsočnija, nekako delovala sasvim drugačije, duhovito, ponekad ironično ili cinično, ponekad iz očaja, ali skoro nikad vulgarno. Bez tog "sastojka" tvoja rečenica bi bila "ko pasulj bez suvih rebara", onako klot!

Da kažem, ja razočaran sadašnjom političkom situacijom, tebi da si s pravom razočaran i još da to elaboriram, bio bi čist pleonazam.Znam gde smo sve bili, šta propustili, šta i mi zabrljali...znam i sećam se mnogih koji taj put kojim smo išli iz raznih razloga, nisu prevalili. Ponavljam rečenicu jednog od onih, koga se sve manje sećamo, pokojnog profesora Ivana Djurića, koji je 90-tih proročki rekao "da će u Srbiji proći puno vremena, dok ne budemo u prilici da glasamo ZA NEKOG, a ne PROTIV NEKOGA!"

Znam i sećam se tog Petog oktobra, kao i svega pre i svega posle...Znam i sećam se da sam na predsednistvu DOS.a bio protiv toga da Koštunica bude naš jedinstveni kandidat...bio sam u manjini, kao i puno puta posle toga. Ipak i ja sam, kao i ti glasao za Koštunicu, ili preciznije rečeno PROTIV Miloševića! I svaki sledeći put sam izlazio na izbore glasajući više protiv, nego za, ali sa željom da i moj glas koliko toliko doprinese nekom pomeranju ka svemu onome što smo mogli da imamo još 90-tih, da nije bilo sulude politike Slobodana Miloševića i svih njegovih trabanata, od kojih sada izdvajam samo Radikale. Znam da te , kao i mnoge na Blogu, ne treba potsećati kako nam je tada bilo...

Bilo ne povratilo se!

Pa ipak nakon Zoranovog ubistva i svega što je sledilo kasnije, doživeli smo da moj sugradjanin bude favorit na predsedničkim izborima! Ne plasim se toga, kao ni ti, jer kada smo sve preživeli, preživećemo mi i Tomu, ali da li nam to treba...Da li zaista misliš da će nas to staro-novo iskustvo dozvati pameti, kada do sada nije?

Ne zagovaram politiku koju sada vodi DS, niti preferiram Borisa, ali ovoga puta ja i ne biram ništa, kao ni 2000-te.Ja samo glasam, glasam ZA BORISA, jer radikali i računaju na to da će se jedan broj onih, razočaranih, pre prikljuičiti taboru apatičnih, neizašlih, jer to i sam znaš, da se svaki naš neizlazak boduje kao glas za Tomu...Znam, opsovaćes me, možda u sebi, a ne javno, ali ipak...

Dragi moj Pero,

izadji na izbore, zaokruži Borisa i tada me opsuj.

Prihvatam da budem kriv za tvoj glas ZA Borisa, mnogo pre nego da i pomislim da ćemo se vratiti na 90-te. Nisam u kampanji, nisam prešao u DS, nisam promenio svoje stavove, ali bih kao 2000-te bio spreman da stojim na bini, sa onima sa kojima inače ne bih ni kafu popio, samo da nam se ne vrate one godine.

Malo je razloga da budem zadovoljan promenama, ali je puno razloga da ne dozvolim (koliko vredi moj glas) da "točak istorije" krene unazad.

Pera Lukovic
Pera Lukovic
 

Dragi moj Pero,

znam da je bilo lakše da te pozovem telefonom, pa da se ispsujemo onako "po srpski", ali razmisli i o bivšem sloganu LDP-a, verovatno najboljem do sada "OD NAS ZAVISI!!!". Pa ako od nas zavisi, hajde da progutamo još jednu u nizu knedli, "da prvo progutamo najveću žabu -Z.Đ."..pa da krenemo opet, ali ne od 90.te, nego bar od 2000-te! Ako se predomisliš i glasaš-ne biraš, prihvatam da budem kriv za sva vremena, prihvatam da me ispsuješ gde god, a da ti reč ne kažem. I naravno da ti ne bih pisao da mi nije stalo do tebe, do tvog mišljenja, ali se pribojavam da ga neću ni čuti ni čitati, ako nam se, za početak vrati onaj čuveni "Šešeljev zakon o informisanju " i Vučić kao ministar informisanja.

Pamtim jedan stari aforizam, ne znam čiji je (mislim Minimaksov?) da " se ubica uvek vraća na mesto zločina, ali šta od toga ima žrtva?"

Nadam se da nismo postali takvi mazohisti...."Šta imamo od toga što smo i ti i ja bili u pravu, ako Toma pobedi ?"

Verujem da ćeš na pravi način razumeti moj, jedan jedini, razlog zbog čega ti se javljam na ovaj način!

Tvoj drug i saborac,

BK COLE

 

 

 

Atačmenti



Komentari (205)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Nenad Šeguljev Nenad Šeguljev 11:56 30.01.2008

...

Ponavljam rečenicu jednog od onih, koga se sve manje sećamo, pokojnog profesora Ivana Djurića, koji je 90-tih proročki rekao "da će u Srbiji proći puno vremena, dok ne budemo u prilici da glasamo ZA NEKOG, a ne PROTIV NEKOGA!"

Upravo tako.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 12:00 30.01.2008

Re: ...

Nenad Šeguljev
Ponavljam rečenicu jednog od onih, koga se sve manje sećamo, pokojnog profesora Ivana Djurića, koji je 90-tih proročki rekao "da će u Srbiji proći puno vremena, dok ne budemo u prilici da glasamo ZA NEKOG, a ne PROTIV NEKOGA!"

Upravo tako.


da moze bolje, moze....ali .da preskocimo mi sada ovu prepreku....
poz
bkc
milivoye milivoye 12:45 30.01.2008

Re: ...

Predpostavljam da sam pozvan da se uključim, obzirom da niste onemogućili postavljanje komentara.

Moje uho nije osetljivo na "upotrebu glagola", ali moram da priznam da ne podnosim da me biranim rečima prave većom budalom nego što inače jesam. To je jedan od razloga koji me sprečavaju da ikada više, pod bilo kojim uslovima, zaokružim ime dr. Borisa Tadića.

Ja ne vidim nikakvo dobro u održavanju pat-pozicije između šešeljevaca i tadićevaca sa koštunjavcima na vrhu. Ako će to da propadne mojim ne-glasanjem, onda je to već jedan dobar razlog da se aktivno uzdržim.

Da li će predsednikovanje dr. Tome Nikolića doprineti "dozivanju pameti" nije pitanje za "široke narodne mase"; prizivanje pameti je individualni čin. Dosadašnje predsednikovanje dr. Borisa je mene lično prizvalo tome da pomenuti neće moći da računa na moju blanko podršku; to je rezervisano za ljude sa mnogo boljom kreditnom istorijom.

Što se tiče povratka nezaboravnih 90-tih, primetiću da su se 90-te vratile poodavno, i ideološki i praktično i personalno, uz saborne napore DS-a, DSS-a, G17, SPS-a i SRS-a. Prisetimo se sukoba DS i DSS onih dana kada je Nikolić bio instant predsednik Skupštine i saradnje u svemu ostalom; prisetimo se onog prostačkog duela Đilas-Ilić ili Dinkić-Ilić, ljudi koji su poput pobratima iz narodne epske poezije; prisetimo se Ustava, referenduma za isti i "kosovskih" rezolucija i sadašnjeg sukoba DS i SRS.
Koliko god Tadić mahao rukama i Nikolićem, teško da će da me ubedi da bilo šta od onoga što izgovara misli ozbiljno.

Poštovani, možete da budete "krivi" samo za svoj glas. Za Lukovićev glas će biti kriv samo Luković. Za Tadićev eventualni poraz će biti kriv samo Boris Tadić.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 12:52 30.01.2008

Re: ...

milivoye


Poštovani, možete da budete "krivi" samo za svoj glas. Za Lukovićev glas će biti kriv samo Luković. Za Tadićev eventualni poraz će biti kriv samo Boris Tadić.


Ne spadam u one koji blokiraju ili banuju neistomisljenike....Vase pravo, kao i moje, Perino...Samo je malo veci ulog u pitanju od licnog stava..!
BKC
Ruben Ruben 14:55 30.01.2008

Re: ...

/ Dragi moj Pero,

izadji na izbore, zaokruži Borisa i tada me opsuj. /

Neću.
(ovo umesto Pere, to mogu pošto ga znam i znam da kao i ja neće izaći da glasa za filosofiju manjeg zla.)
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 16:20 30.01.2008

Re: ...

milivoye

Predpostavljam da sam pozvan da se uključim, obzirom da niste onemogućili postavljanje komentara.

Moje uho nije osetljivo na "upotrebu glagola", ali moram da priznam da
ne podnosim da me biranim rečima prave većom budalom nego što inače
jesam. To je jedan od razloga koji me sprečavaju da ikada više, pod
bilo kojim uslovima, zaokružim ime dr. Borisa Tadića.

Ja ne vidim nikakvo dobro u održavanju pat-pozicije između šešeljevaca
i tadićevaca sa koštunjavcima na vrhu. Ako će to da propadne mojim
ne-glasanjem, onda je to već jedan dobar razlog da se aktivno uzdržim.

Da li će predsednikovanje dr. Tome Nikolića doprineti "dozivanju
pameti" nije pitanje za "široke narodne mase"; prizivanje pameti je
individualni čin. Dosadašnje predsednikovanje dr. Borisa je mene lično
prizvalo tome da pomenuti neće moći da računa na moju blanko podršku;
to je rezervisano za ljude sa mnogo boljom kreditnom istorijom.

Što se tiče povratka nezaboravnih 90-tih, primetiću da su se 90-te
vratile poodavno, i ideološki i praktično i personalno, uz saborne
napore DS-a, DSS-a, G17, SPS-a i SRS-a. Prisetimo se sukoba DS i DSS
onih dana kada je Nikolić bio instant predsednik Skupštine i saradnje u
svemu ostalom; prisetimo se onog prostačkog duela Đilas-Ilić ili
Dinkić-Ilić, ljudi koji su poput pobratima iz narodne epske poezije;
prisetimo se Ustava, referenduma za isti i "kosovskih" rezolucija i
sadašnjeg sukoba DS i SRS.
Koliko god Tadić mahao rukama i Nikolićem, teško da će da me ubedi da bilo šta od onoga što izgovara misli ozbiljno.

Poštovani, možete da budete "krivi" samo za svoj glas. Za Lukovićev
glas će biti kriv samo Luković. Za Tadićev eventualni poraz će biti
kriv samo Boris Tadić. *novo 


Hmmmm, ovakvim rasudjivanjem bi mogli svasta da zakljucite. Nece biti bas da su recimo nemacki gradjani jevrejskog porekla (i mnoge druge zrtve) sami bili krivi za ono sto ih je snaslo nakon demokratskih izbora 1932. godine...
krunoslava krunoslava 17:47 30.01.2008

Re: ...

Ruben
/ Dragi moj Pero,izadji na izbore, zaokruži Borisa i tada me opsuj. /Neću.(ovo umesto Pere, to mogu pošto ga znam i znam da kao i ja neće izaći da glasa za filosofiju manjeg zla.) *novo 


Ne, necu ni ja.....Nema vise tog uloga da bih oprostila Tadicu tri i po godine "njegovogodlicnoznatekakvogdelovanja" ... !
Nema sanse da dozvolim svojim glasom postojanje Kostunice kao premijera sa Tadicem kao predsednikom i radikalima koji nevesto sa "dozvolom" alktuelne vlasti izigravaju suvu, bezivotnu ikebanu a ustvari itekako diktiraju strateske interese drustva - sto je pokazao prvi krug izbora, da 40 % srpskog obora pozdravlja i zeli iskreno radikale na vlasti ...
Ne, necu vise tako....Neka ih, neka radikali budu na vlasti, ne samo predsednickoj vec ih mazohisticki prizeljkujem i u parlamentarnoj ! vratiti se iz polumraka u mrak i nije tako tesko kad verujem da ce ipak Neko jednog dana upaliti svetlo iako nema Djindjica koji je drzao prekidac dok su otimaci vlasti drzali okidac......
Eto zato ne dam svoj glas nikome, mazohosticki cu ga cuvati do paljenja nekog novog svetla.......
Laku noc, Srbijo !
cyberkeva cyberkeva 10:33 31.01.2008

Re: ...

mazohizam je možda O.K. kad nemaš decu, ja imam troje, pa zato glas za BT, jer nemam više vremena, mislim moja deca nemaju vremena
krunoslava krunoslava 12:53 31.01.2008

Re: ...

cyberkeva
mazohizam je možda O.K. kad nemaš decu, ja imam troje, pa zato glas za BT, jer nemam više vremena, mislim moja deca nemaju vremena


A za sh t a Vasha deca nemaju vremena? Za BOLJI ZIVOT pod Tadicem i Koshtunicom, Bulatovicem i Mishkovicem?
Oprostite mi molim Vas, shto ne razumem ........ pa i to je tako ljudski ?

P.S. i uopshte me mislim da je mazohizam OK !
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 11:59 30.01.2008

evo da kazem nesto

G-dine Kovacevicu,
jest da nije pismo meni upuceno, ali ja cu izaci na to j....no glasanje da me ne bi grizla savest... Ali necu ici na miting, necu lobirati niti mislim da je sadasnja DS politika bela u odnosu na crnu SRS, ali cu glasati jer vidim sta EU prica, a ja ne bih mogao da podnese cinjenicu da sam bio smetnja nebeskom narodu ka svom putu ka Evropi....
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 12:02 30.01.2008

Re: evo da kazem nesto

Aleksandar Stosic
G-dine Kovacevicu,
jest da nije pismo meni upuceno, ali ja cu izaci na to j....no glasanje da me ne bi grizla savest... Ali necu ici na miting, necu lobirati niti mislim da je sadasnja DS politika bela u odnosu na crnu SRS, ali cu glasati jer vidim sta EU prica, a ja ne bih mogao da podnese cinjenicu da sam bio smetnja nebeskom narodu ka svom putu ka Evropi....



Kako god....evo pristajem da i mene psujete....Ja nisam u kampanji, ne idem po mitinzima, nisam bio ni kada je bio u KG....itd....ali znam da cu izaci i GLASATI..
HVala i poz.
bkc
ceda_urosevic ceda_urosevic 12:21 30.01.2008

Re: evo da kazem nesto

Branislav Kovačević Cole
Ja nisam u kampanji


Uz ogromno postovanje prema Vama BKC, ovaj post dokazuje suprotno.

Ne vidim nista sporno da budete u kampanji. Ne za DS, ne za BT, vec, koliko sam razumeo, u kampanji za Vasu sliku Srbije, koju zelite na ovaj ili onaj nacin.

Mislim da se slika ta slika ne razlikuje mnogo od slike koju imam ja, Pera Lukovic, ili neko treci. Stvar je u tome, sto rece Drago u komentaru iznad, da kad god ukljucim TV, procitam vesti ili saopstenja iz "staba" DS-a, vracam se na prvobitnu odluku - ne izaci. I u tome razumem i PL, i sve koji se odlucuju na to da svoje pravo ne iskoriste.

Vise ste uradili Vi i jos neki blogeri na motivisanju biraca (bar ovde na blogu) da izadju na izbore i zaokruze BT nego bilo ko iz DS-a, nego svi oni zajedno. Ne zato sto obozavate DS ili BT, vec upravo zbog malopre pomenute slike. Ja Vas zbog toga postujem, ali i cepidlacim pa pitam: kako, bre, niste u kampanji?

Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 12:25 30.01.2008

Re: evo da kazem nesto

U pravu ste...ja sam mislio na kampanju koju organizuje DS...stab BT...i sl...Inace sam ja u kampanji od 90-te...i nisam prekidao, pa ste tu u pravu, upravo u onom smeru o kome govorite...Imam jasnu sliku kakva Srbija treba da bude, pa da nam BUDE DOBRO!
I opet ako bih hteo da budem sarkastican...a "mene ako se sete sete, za dan državnosti,...." Hahahahahah..Opusteno do pobede, nad radikalizmom!!!
ceda_urosevic ceda_urosevic 12:33 30.01.2008

Re: evo da kazem nesto

Treba samo dozvoliti (ovo nije konkretno upuceno Vama) i Peri Lukovicu i ostalima da svako, za sebe, vodi svoju kampanju. Sad, ponekad se te kampanje ne poklapaju, iako su ljudi nacelno istomisljenici, ne bih voleo da se negde formira neki blesavi spisak, pa poimence: ko je glasao - ko nije.

Svako ima svoje razloge, pitanje je samo: koliko smo spremni da razumemo tudj razlog. Ja Vas razumem i svaciji ko ce u nedelju glasati.

Ali, razumem i Perin - dojadilo mu (mi) je vise to: mora pa mora, mora iako ti se ne svidja ni program, ni dosadasnje predsednikovanje, ni odnos sa DSSom, ni odnos prema Zoranu, mora iz straha, mora zbog buducnosti, mora, mora, mora...

Vec sam jednom ovde rekao: verovatno da ja nisam dovoljno pragmatican, verovatno je da nisam ni dovoljno racionalan, ali svakako na to imam pravo.

Pozdrav



Nenad M. Nenad M. 12:36 30.01.2008

Re: evo da kazem nesto

ali ja cu izaci na to j....no glasanje da me ne bi grizla savest..


ja necu, jer mi sledujegriza savesti u oba slucaja. najbolje je precrtati lisitc i prepustiti pristalicama jednog ili drugog da odluce koga vise vole.

Uzasava me cinjenica da bi DS moga 4 feb da mase i mojim glasom kao i svim onim glasovima koje je (zlo)upotrebljavala predhodne 3 godine.

A sto se Petra Lukovica tice predlazem da cujete poslednji Pescanik. Pola sata je obajsnjavao zasto nece dati glas Tadicu tako da ne verujem da ce ovo pismo bilo sta promeniti.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 12:38 30.01.2008

Re: evo da kazem nesto

ceda_urosevic


Vec sam jednom ovde rekao: verovatno da ja nisam dovoljno pragmatican, verovatno je da nisam ni dovoljno racionalan, ali svakako na to imam pravo.

Pozdrav



Taman posla da sam na bilo koji nacin pozeleo da uzurpiram Vase pravo na sopstveni stav,..,...I sami kazete da mislite da mozda niste dovoljno pragmaticni......i sam sam bio, a i sada sam, ali kada se setim DOS-a i kako smo se okupili i JEDVA pobedili...tada...hm, naucio sam se ..dobio lekciju iz pragmatizma....koliko god da mi je muka!
Rekoh ja sta imam od toga ako budem u pravu, a Toma ipak pobedi...Samo je to sada pitanje?
poz
bkc
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:53 30.01.2008

Re: evo da kazem nesto

Vise ste uradili Vi i jos neki blogeri na motivisanju biraca (bar ovde na blogu) da izadju na izbore i zaokruze BT nego bilo ko iz DS-a, nego svi oni zajedno. Ne zato sto obozavate DS ili BT, vec upravo zbog malopre pomenute slike. Ja Vas zbog toga postujem, ali i cepidlacim pa pitam: kako, bre, niste u kampanji?

ja zato uopste ne slusam niti pratim kampanju... kad god ga cujem povraca mi se od frazetina....
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:58 30.01.2008

Re: evo da kazem nesto

ali ja cu izaci na to j....no glasanje da me ne bi grizla savest..

ja necu, jer mi sledujegriza savesti u oba slucaja. najbolje je precrtati lisitc i prepustiti pristalicama jednog ili drugog da odluce koga vise vole.


Pa, u jednu ruku i to je glasanje, zar ne? Ono sto sam ja hteo da kazem jeste da bi me bilo BLAM cinjenice da se zemlja vratila i BUKVALNO u 90-te, iako i pod vodjstvo dvojca BT-VK tu ima dosta stofa iz devedesetih, uvek postoji ona glupava nada da ce se BT urazumit jednom i preci kod onih kojima prirodno pripada.... eto, sta da radim, nadam se, shoot me!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:12 30.01.2008

Pismo sima..

Dragi Cole,
ovo pismo doživljavam kao pismo svima koji bi da apstiniraju zgađeni Tadićevom politikom.
Moram ti kazati da i pored više puta izrečenog stava da neću izaći, po pet puta dnevno sebi kažem da hoću, pogotovo kad vidim Grobara, Vučića i ekipu...
A onda se Tadić potrudi da me ponovo gurne u apstinente. Svaki dan to uradi nekim potezom i poništi ono što su radikali učinili za njega...
Evo, danas u "Politici"...
БОРИС ТАДИЋ:
Демократска странка Србије је партија која је настала из Демократске странке. Сви смо се ми заједно деведесетих борили против старог режима. Не верујем да би људи из ДСС-а данас могли да буду блиски са програмом Војислава Шешеља и СРС-а. Уверен сам да је јединствена државна политика о Косову коју смо водили премијер Коштуница и ја, као и жеља да уложимо још више рада и напора на побољшању живота људи нешто што окупља и ДСС и Нову Србију и све странке владе.
Što bar ne ćuti na ove teme...
P.S. Uveren sam da Tadić dobija izbore.Nije Grobar projektovan za predsednika. Pogledaj kampanje između dva kruga. Vidiš da je Grobar otišao negde i sa Borom Miloševićem hoda po Moskvi. Vučić uglavnom kritikuje "prljavu kampanju"..., ni traga od radikalskog entuzijazma iz prvoga kruga...
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 12:16 30.01.2008

Re: Pismo sima..

Postovani prezimenjace,
hajde da se uzdrzimo od elaboracije......!!! A to da Gorbar nije projektovan nije bas neki argument.,...mozda jeste, mozda nije ali se broje glasovi...a ima ih previse da bi sve bilo benigno....O svemu 04.02....Evo mene psuj ako se predomislis i glasas....
poz
bkc
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:24 30.01.2008

Re: Pismo sima..

Branislav Kovačević Cole
Postovani prezimenjace,
hajde da se uzdrzimo od elaboracije......!!! A to da Gorbar nije projektovan nije bas neki argument.,...mozda jeste, mozda nije ali se broje glasovi...a ima ih previse da bi sve bilo benigno....O svemu 04.02....Evo mene psuj ako se predomislis i glasas....
poz
bkc

OK..Razumeli smo se..No što god bude, ja tebe neću psovati...
pozz
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 12:26 30.01.2008

Re: Pismo sima..

Hvala!!!
Bice dana za jos divana, nakon 03.02
poz
bkc
dragan7557 dragan7557 13:37 30.01.2008

Re: Pismo sima..

Сви смо се ми заједно деведесетих борили против старог режима.


Ovde treba da stoji : 'svi smo se mi devedesetih borili da dođemo na vlast.Da osvojimo i zadržimo vlast što nam je i danas cilj'.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 13:41 30.01.2008

Re: Pismo sima..

dragan7557
Сви смо се ми заједно деведесетих борили против старог режима.


Ovde treba da stoji : 'svi smo se mi devedesetih borili da dođemo na vlast.Da osvojimo i zadržimo vlast što nam je i danas cilj'.



Pa nece bas biti tako...ali ne kazem da ne lici na to...Uprkos tome setite se kako je izgledala Srbija 90/tih a kako sada, uprkos svemu.,...Budite fer...! A da ce neko uvek vladati....pa tako je svuda, samo se to moze mnogo vestije, sposobnije, i bar malo postenije...tu cu se sloziti...odmah
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:02 30.01.2008

Re: Pismo sima..

Сви смо се ми заједно деведесетих борили против старог режима

Ovo nije istina - DSS se samo predstavljala kao opoziciona stranka, ali ni jednim jedinim potezom nikada nije ucinila nista da se suprostavi rezimu... osim, onih opskurnih saopstenja - ilustrovanih na RTSu s Vojom i sljivom - koje sa vdiljivim zadovoljstvom citala Spomenka Jovic....
jesen jesen 16:35 30.01.2008

Re: Pismo sima..

...Grobar je otisao negde ali zato svako vece ide njihova kampanja na drugoj tv, kao plaćeni termin.....Po mom misljenju, neko im mnogo dobro radi kampanju za razliku od DS-a......Za "obican" narod koji se ne upusta mnogo u politiku a koji je istovremeno zrtva tranzicije, sve je vrlo prijemcivo....Radikali zezaju BT i demokrate sto se deru, pitaju se da li to BT misli da ga Srbija ne cuje....i sl.....Po sto puta pustaju BT i glumca BrankaC koji se takodje ponasa histericno...pa onda prikazuju "sveze" vile na Dedinju....pa Toma sa zenama, pa sa mladima.....etc....dusa od coveka, na leba da ga mazes.....Ove nase diskusije nemaju nekog uticaja, to je kap u moru kada su mediji u pitanju....zato me i Cole cudi sa ovim pismom....ako samo Perin glas bude zafalio...onda...nek ide zivot... ako se Cole obratio na ovaj nacin svima koji su u dilemi...to moze da ima uticaja na 0,0001% glasca.......Ipak, hvala Cole sto se trudis...ne znam kako cu da prezivim ponedeljak ako vidim da je Toma predsednik Srbije....odma mi se javlja Natasa Jovanovic kao ministrica vanjskih poslova.....Nsarski (tj neka gospodja prevodilac, na njegovom blogu)danas pise o relativnosti "lakoce" i "teskoce".....Za mene je neuporediva teskoca gledati Tomu i radikale u odnosu na Borisa i DS....pa svako neka radi prema svojoj "meri"......
blackbox blackbox 16:36 31.01.2008

Re: Pismo sima..

Branislav Kovačević Cole
Hvala!!!Bice dana za jos divana, nakon 03.02pozbkc

Tačno Cole. Neka zaokruže a posle će o svemu lakše moći da se divani.
VanjaGator VanjaGator 12:12 30.01.2008

Ja imam resenje

Moj drugar i ja glasamo na istom birackom mestu.

Ici cemo zajedno, sakriti se iza paravana i dacu mu da zaokruzi Tadica na mom listicu.

Tako da cu moci da kazem da nisam glasao za Tadica, a niko nece moci da mi prknja da nisam glasao protiv Nikolica.

Molim da se u Perinu cast u nedelju u 20h otvori blog gde cemo svi psovati Tadica, iako ce vecina nas verovatno ipak zaokruziti tog mlakonju.
oort oort 12:15 30.01.2008

Re: Ja imam resenje

ako sve tako prođe, on će tebi sigurno biti drugar, ali šta ćeš ti biti njemu koji je morao dvaput da zaokruži tadića?
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 12:17 30.01.2008

Re: Ja imam resenje

VanjaGator
Moj drugar i ja glasamo na istom birackom mestu.

Ici cemo zajedno, sakriti se iza paravana i dacu mu da zaokruzi Tadica na mom listicu.

Tako da cu moci da kazem da nisam glasao za Tadica, a niko nece moci da mi prknja da nisam glasao protiv Nikolica.

Molim da se u Perinu cast u nedelju u 20h otvori blog gde cemo svi psovati Tadica, iako ce vecina nas verovatno ipak zaokruziti tog mlakonju.


Kako god smilili dobro je....samo glasajte,.....
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 12:17 30.01.2008

Re: Ja imam resenje

Dobra ideja ...neka ukrste listice...pa ce biti 1:1
ludvig ludvig 12:39 30.01.2008

Re: Ja imam resenje

VanjaGator
Moj drugar i ja glasamo na istom birackom mestu.

Ici cemo zajedno, sakriti se iza paravana i dacu mu da zaokruzi Tadica na mom listicu.

Tako da cu moci da kazem da nisam glasao za Tadica, a niko nece moci da mi prknja da nisam glasao protiv Nikolica.

Molim da se u Perinu cast u nedelju u 20h otvori blog gde cemo svi psovati Tadica, iako ce vecina nas verovatno ipak zaokruziti tog mlakonju.


e dobra je ideja skroz....samo koga da nađem za tu prljavu rabotu:)))
inače gosn. Cole tekst je jako dobar i iskren...evo kod mene prvog znakova premišljanja o EVENTUALNOM izlasku na te nesretne izbore...
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 12:47 30.01.2008

Re: Ja imam resenje

ludvig
VanjaGator

e dobra je ideja skroz....samo koga da nađem za tu prljavu rabotu:)))
inače gosn. Cole tekst je jako dobar i iskren...evo kod mene prvog znakova premišljanja o EVENTUALNOM izlasku na te nesretne izbore...


Pa nadjite jos jednoga sebi slicnoga....pa se ukrstite na glasanju....Evo ja iz moje kuce vodim njih 5....a u I krugu samo 3....(zzena i sin nisu glasali u I krugu, a ja ih nisam ni ubedjivao, vec su sami tako odlucili, ali sad su videli da je vrag odneo salu....)
poz
bkc
ludvig ludvig 13:02 30.01.2008

Re: Ja imam resenje

Branislav Kovačević Cole
ludvig
VanjaGator

e dobra je ideja skroz....samo koga da nađem za tu prljavu rabotu:)))
inače gosn. Cole tekst je jako dobar i iskren...evo kod mene prvog znakova premišljanja o EVENTUALNOM izlasku na te nesretne izbore...


Pa nadjite jos jednoga sebi slicnoga....pa se ukrstite na glasanju....Evo ja iz moje kuce vodim njih 5....a u I krugu samo 3....(zzena i sin nisu glasali u I krugu, a ja ih nisam ni ubedjivao, vec su sami tako odlucili, ali sad su videli da je vrag odneo salu....)
poz
bkc


ako ubedim sebe biće to već veliki uspeh:)))...sinoć sam bio u šetnji sa jednom dobrom drugaricom čije mi je političko mišljenje i stav važnije od svih ostalih....glasala je samo jednom u životu....24 septembra 2000...zamolila me da glasam...nisam mogao da verujem....ništa mi nije rekla samo mi je pokazala bilbord sa kojeg me je gledao grobar...ništa je nisam pitao...
p.s. njen omiljeni novinar je Pera Luković
i tako teku ovi mučni predizborni dani...
auf.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 13:06 30.01.2008

Re: Ja imam resenje

ludvig
Branislav Kovačević Cole
ludvig
VanjaGator

e
..glasala je samo jednom u životu....24 septembra 2000...zamolila me da glasam...nisam mogao da verujem....ništa mi nije rekla samo mi je pokazala bilbord sa kojeg me je gledao grobar...ništa je nisam pitao...
p.s. njen omiljeni novinar je Pera Luković
i tako teku ovi mučni predizborni dani...
auf.



Poslusajte je..nema druge!
man ray loves me man ray loves me 12:18 30.01.2008

mail

Predlazem da svi koji ipak odluce da zaokruze Tadica posalju mail DSu u kome ce pisati: Evo, dobili ste moj glas na ovako jeftinu foru jos sada, ali ovo vam je poslednji put. Tako ce dobiti barem nekoliko desetina hiljada mailova, malo li je.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 12:19 30.01.2008

Re: mail

Ma ne dajemo mi njima glas,,,mi samo ne damo RAdikalima...
VanjaGator VanjaGator 12:39 30.01.2008

Re: mail

Samo nemojte poceti sa tim: Ako ne glasate za Tadica, podrzavate radikale.

Ako ne glasamo, ne podrzavamo nijednog kandidata i to je vise nego ocigledno.

Apstinencija na ovakvim izborima je sasvim legitimna opcija.

Ovi izbori su suludi iz vise razloga:

- svi kandidati se nacelno slazu da treba da idemo u EU - sto je prvi put na izborima u Srbiji
- Srbija nikad nije bila bliza okretanju od EU, iako je na vlasti kvazi-demokratska Vlada

To je najveci debilizam koji postoji. Svi smo za Evropu, ali ocigledno je da smo sa integracijama stali. Do ovde dokle smo stigli, to je maksimum koji smo mogli da izvucemo iz Kostunice i njegove retrogradne bande.

Treba da glasamo za Borisa koji se seti da se bori protiv radikala mesec dana pred izbore. Sto se ne bori svakog dana, sto ne osudi barem delic kampanje koji se vodi protiv Cede, Bebe i ljudi oko i u LDP? Sto se svakog dana ne trudi da izmeni atmosferu u javnosti o stvarima koje nam se dogadjaju? Gledao sam Insajder o fudbalskoj mafiji. Preslikana slika kao i u drzavi. Rezultat se unapred zna, igra se 3 za 3, a sudija (Tadic) je samo nemi posmatrac.

Sto ne da ostavku na mesto predsednika DS?

Sto je glasao za onaj Ustav kada nije ni morao?

Sto Micunovic nije glasao za onu rezoluciju o Kosovu?

Pa pobogu ljudi na Kosovu je pocela javna rasprava o Ustavu, o simbolima i himni, a ovde je duze trajao referendum nego li bilo kakva rasprava o Ustavu. Javne rasprave nije bilo.

Ma i dalje se kolebam i ne znam sta cu raditi u nedelju.

Hoce BoTa na istu foru da osvoji drugi mandat. Bio je predsednik 3 i po godine, mogao je da nam kaze koje su bile znacajne prekretnice tokom njegovog predsedavanja.

Znam da moze gore. I od najgoreg ima gore.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 12:44 30.01.2008

Re: mail

VanjaGator


Znam da moze gore. I od najgoreg ima gore.


Pa zar vam samo to nije dovoljno..rekoh o ostalome 04.02....Ne brinite, bice tek izbora
poz
bkc
man ray loves me man ray loves me 16:18 30.01.2008

Re: mail

Branislav Kovačević Cole
Ma ne dajemo mi njima glas,,,mi samo ne damo RAdikalima...

Upravo tako ! To treba i napisati: Dragi Borise, ovo nije bio glas za tebe nego protiv Tome...
KafaJeGotova KafaJeGotova 20:58 30.01.2008

Re: mail

mrlm
Upravo tako ! To treba i napisati: Dragi Borise, ovo nije bio glas za tebe nego protiv Tome...

a on ce da nastavi po svome i da vice kako je narod njega izabrao i da ima legitimitet.
mislim, svi ovi postovi i komentari - mislite da to utice na ikoga od tadica i kompanije? da je nekog briga? sad ce tadic sav da se zgrci i da se okrece oko sebe panicno razmisljajuci 'a sta ce reci oni koji su mi dali glas protiv tome?'. nema on nikakvu odgovornost pred 'nama' i mi mu to dopustamo. pa, ja vise ne zelim i necu.
man ray loves me man ray loves me 00:00 31.01.2008

Re: mail

Da li ce on to da uzme u obzir ili nece to je njegova stvar. Moje je da iznesem svoj stav.
Mislim da ne bi bilo lose kad bi DS dobio veliki broj takvih mailova.
A sto se tebe tice, ne moras da glasas za Tadica ako neces. It's up to you.
KafaJeGotova KafaJeGotova 01:49 31.01.2008

Re: mail

A sto se tebe tice, ne moras da glasas za Tadica ako neces. It's up to you.

evo cekam da vidim da li ce da se obrne brojac sa postovima koji mi sugerisu da glasam za tadica, a ako obrne 100 glasam 'za'...
man ray loves me man ray loves me 13:15 31.01.2008

Re: mail

ne j*** lep nego uporan...
MaSsA MaSsA 14:00 31.01.2008

Mail ali i stipaljka ;)

man ray loves me

Predlazem da svi koji ipak odluce da zaokruze Tadica posalju mail DSu u kome ce pisati: Evo, dobili ste moj glas na ovako jeftinu foru jos sada, ali ovo vam je poslednji put. Tako ce dobiti barem nekoliko desetina hiljada mailova, malo li je.



Ja se potpuno slazem, ali imam josh jednu ideju koja moze da olaksa odluku da se ipak glasa za BT...

Moja porodica, devojka i ja, kao i gomila prijatelja, idemo da glasamo sa stipaljkama na nosu za BT, ne nije metafora u pitanju...

Mislim da je dobro da svi koji glasaju zachepljenog nosa i utrnule ruke poshalju slikom i mailom znak upozorenja DSu da je ovo zaista poslednji put da pristajemo na ovakve kompromise...

Bilo bi super da se posle vide slike glasaca sa zacepljenim nosevima na glasackim mestima, a mailove da chitaju umesto da likuju nad velikom pobedom!

zop
MaSsA MaSsA 14:03 31.01.2008

Re: Mail ali i stipaljka ;)

Ah da...

Siri dalje...

:)
jacHa. jacHa. 12:18 30.01.2008

sjajan tekst

evo ja copy/paste i šaljem na mejl skoro svima iz e-adresara. za svaki sl
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 12:21 30.01.2008

Re: sjajan tekst

jacHa.
evo ja copy/paste i šaljem na mejl skoro svima iz e-adresara. za svaki sl


Hvala.....a mene ako se sete, sete-......malo opustanja...sorry!
poz
bkc
toltek toltek 12:19 30.01.2008

Gutanje zaba

Pa ako od nas zavisi, hajde da progutamo još jednu u nizu knedli, "da prvo progutamo najveću žabu -Z.Đ."..pa da krenemo opet, ali ne od 90.te, nego bar od 2000-te!


Aj da definisemo sta je u nasem slucaju najveca zaba. Po mojoj proceni, Toma svakako.
Dakle, glasacemo za Tadica, donecemo mu pobedu, on ce nastaviti sa nejasnom politikom i ulizivanjem Premijeru, populistickim ponasanjem i tako nastaviti da gubi podrsku biraca. Do sledecih izbora - eto radikala jacih nego ikada pre. Sledi gutanje velike zabe, sa malim zakasnjenjem.
Iz tog ugla, bolje je ne dati glas Tadicu.
Ipak, ma koliko to bilo malo moguce, u meni tinja nada da ce se DS opametiti makar donekle i jasnije odrediti dalji smer njihove politike i da ce ubrzati malo napredak ocvrscivanjem saradnje sa EU, umesto priblizivanja Rusiji i slicno.
Stoga idem u nedelju, zapusavam nos i glasam za Tadica. Pa kako bude.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 12:22 30.01.2008

Re: Gutanje zaba

toltek
Pa ako od nas zavisi, hajde da progutamo još jednu u nizu knedli, "da prvo progutamo najveću žabu -Z.Đ."..pa da krenemo opet, ali ne od 90.te, nego bar od 2000-te!


Aj da definisemo sta je u nasem slucaju najveca zaba. Po mojoj proceni, Toma svakako.
Dakle, glasacemo za Tadica, donecemo mu pobedu, .


Hajde da na Vasem postu tu stavimo tri tacke.....da ostavimo nesto za o4.02
poz
bkc
Covek u belom Covek u belom 12:41 30.01.2008

Re: Savez antifašista Srbije

E gorrane pozivas ove sto su glasali za Mrku da glasaju za Tadica. Mrka kapa za to, za njih se samo nadam da ce bar apstinirati. Jos kad bi zahladnelo i pala kisa u nedelju...
shure shure 12:59 30.01.2008

Ponos

Ne,ne ponosim se sobom zbog toga,ali glasacu(i moja porodica i koga jos nahvatam)
Srecno nam bilo!
gorran gorran 13:02 30.01.2008

Re: Savez antifašista Srbije

Covek u belom
E gorrane pozivas ove sto su glasali za Mrku da glasaju za Tadica. Mrka kapa za to, za njih se samo nadam da ce bar apstinirati. Jos kad bi zahladnelo i pala kisa u nedelju...
Kakav crni Mrka, nemoj me terati da upotrebljavam glagole . Njegove pozivam da urade nešto revolucionarno, što nisu nikad pokušali: da isključe TV i uključe mozak (to jest, ako isti još uvek radi).
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 13:05 30.01.2008

Re: Savez antifašista Srbije

gorran
Covek u belom
E gorrane pozivas ove sto su glasali za Mrku da glasaju za Tadica. Mrka kapa za to, za njih se samo nadam da ce bar apstinirati. Jos kad bi zahladnelo i pala kisa u nedelju...
Kakav crni Mrka, nemoj me terati da upotrebljavam glagole . Njegove pozivam da urade nešto revolucionarno, što nisu nikad pokušali: da isključe TV i uključe mozak (to jest, ako isti još uvek radi).


Ma ok je ...nemojte da ste na kraj srca....Bice jos dana......Mada ne verujem u taj poziv,,,al ajd!!!
skener skener 13:46 30.01.2008

Re: Ponos

nemojte tako, shure, treba da budemo ponosni sto cemo da zavalimo samarcinu nikolicu!

sada je samo to bitno!
KafaJeGotova KafaJeGotova 21:04 30.01.2008

Re: Ponos

nemojte tako, shure, treba da budemo ponosni sto cemo da zavalimo samarcinu nikolicu!

a od tog samara ce samo nama da zvoni u usima
fixer fixer 12:57 30.01.2008

ovde, u 45bloku:.

kreno ja juče
nešto
da tražim lek protiv smrti
što za oca
što za sebe
kad li
na poljančetu
ispred apateke:


tri klinca igraju lopte:
i telefoniraju
međusobno:
e ticeba, šutni bre al meni nemoj ovom smradu od radikala ngnq xaxa
e nemoj tako tebra videćeš kad ti zazvonim u ponedeljak pod prozor xaxa
zazvonićeš kevi mtgn ima ovaj p opet da vas rokne xaxa
jes q ovaj put, apokalipsabre xaxa
apokalipsa moj q xaxa ima qurtona i za vas xaxa šutni bre šta ga drkaš xaxa
e a naš ša sam čuo tebra da su radikali najgore prošli ovde u 45bloku
jes vala zato što vas dsildpsmradova ima najviše u ovoj kaljuzi xaxa
u kaljuzi si rođen tebra nabijem te na dedinju xaxa
vidim da ste umesto 10000 oblepili 20000 plakata xaxa šteta što ga ne štampate na nekom mekšem papiru xaxa
ima bre opet da švercujemo toalet papir iz mađarske samo mi da dođemo xaxa
a vid ovog p ldpovca ša si se ućuto evo i ti šutni neku xaxa
ma pusti ga moro je da kara neka groblja da namiri listu xaxa da mu se nije zapatilo nešto
jao jao el sam vam pričo kako smo sjebali glasačko mesto 90 u biblijoteci xaxa
pričaj tebra ša si stiso
e pazi kad noć uoči glasovanja odemo mi kod cvijemušmule na gajbu da mu sačekamo govno
što cvijino? u kojoj je stranci
ma on je neki vegan ili tako nešo, njemu govno smrdi naknadno i to najduuuže xaxa
i
ma ništa, isro se ko vrabac al bilo nam dovoljno dođemo ti mi do biblijoteke rašakure opalio radubiblijotekarku imali mi lepo ključa i uđemo ti mi skinemo sve sijalice unutra namažemo cvijinim govnetom sva sijalična grla i paisad sutra ujutro nišššta - tek kroz par sati kad je krenulo ono da smrdi, jebote, pa to je bijo opšti pičvajz nikako nisu mogli da provale odakle smrdi xaxa sve zijali jadan drugome u usta xaxa
mogli ste mrtvu babu da ubacite u glasačku kutiju majku li vam xaxa
ja se malo ispišo kroz onaj prorez xaxa
jel ti se zaglavio xaxa
pitaj mamu dal se njoj zaglavio smradu xaxa
jao žalila mi se reče da je niko tako jadno nije jebo kao vi iz dsldp i sl k xaxa
uuu za razliku od tvoje nervozne keve jer ćale ne silazi sa tebe i tvoje sestre xaxa
e ticeba mene karaj al sestru mi ne dirAJ KAPIŠI!!
dobro bre el i ona u ds
nije ona trenira klizanje
e izvini onda, mada ko trenira klizanje znaš onno lizanje i tsl
e stvarno nemoj O NJOJ NIŠTA, aj šutni bre
ma videćete kad vas izda boss u sredu i kao naredi koga da zaokružite, al ni to vas ovaj put ne vadi xaxa
ee ja ću stvarno da zapalim kod buraza na island ako vi dođete
e ako mene pitaš i treba ma ima svima da jebemo kevu ko nije mi
e viš zbog toga ćete i da puknete makar i dobili
neego ajmo na picu ja častim
neka ja ću
ma ja ću ovaj put
ma ti kupi one šiptarske baklavice xaxa
makedonske ne šiptarske bre
patotikaem, al mali si ti da to ukapiraš xaxa
dooobre baklave al skupe
iz uvoza xaxa
kosovo je srbija xaxa
jeeste u oba slučaja ko god da pobedi samo do izbora xaxa
ko će da ponese loptu
?



niko
kaljava je
do boola
tristero tristero 13:19 30.01.2008

i PROTIV NIKOLICA, i PROTIV TADICA

Ne izlazim na drugi krug i na taj nacin glasam i PROTIV NIKOLICA, i PROTIV TADICA, odnosno pritiv antievropske politike koje vode njihove stranke poslednjih par godina (uopste ne verujem unjihovo verbalno zalaganje za evropske integracije, koje nije nicim potkrepljeno u praksi).
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 13:25 30.01.2008

Re: i PROTIV NIKOLICA, i PROTIV TADICA

tristero
Ne izlazim na drugi krug i na taj nacin glasam i PROTIV NIKOLICA, i PROTIV TADICA, odnosno pritiv antievropske politike koje vode njihove stranke poslednjih par godina (uopste ne verujem unjihovo verbalno zalaganje za evropske integracije, koje nije nicim potkrepljeno u praksi).


OK...matematicki gledano....mislim da nije tako.,...ali Vas glas, Vase pravo!
dragan7557 dragan7557 14:13 30.01.2008

Re: i PROTIV NIKOLICA, i PROTIV TADICA

Vas glas, Vase pravo!


Nas poznaje Nas ili (svi mi pišamo u istu Našu tikvu) a nastavićemo i ubuduće.


Treba raspisati referendumom o EU da ili ne koji je parlament odavno trebao da raspiše kako bi bila legitimno izražena volja većine naroda bez gledanja u plećke i sl.Referendum je obavezujući za sve politikanere koji kako bi ostali na vlasti moraju da poštuju volju većine a ne stranačko prodavanje magle i prisvajanje i rasprodaju tuđe imovine čitaj narodne. glasanjem za manje zlo se zlu ne dolazi glave jer se malo zlo pretvara u veliko po automatizmu vlasti. Porast radikala je rezultat nezadovoljstva građana situacijom koju su kreirale sve partije na vlasti a kojima ide u račun odbijanje političke odgovornosti pravdanjem da nisu na vlasti. Zakonodavna vlast referendum vidi kao bauka usmerenog protiv njihovih zaplenjenih pozicija a narodu se kao i za vreme bivših diktatora nudi liderstvo ( Vođa Domanović) kao politička perspektiva. Nepogrešivi vođa je tu da stado povede na pravu livadu obično tuđu kako bi svoju kroz koalicije dao pod veliku arendu onom ko više plati.Elektorat se od racionalnih ljudi pretvorio u verne sluge svojih gazda ili robove gazdinih ideja bez dovoljno izbora jer mu se nudi ista već otrcana šargarepa. Lojalnost vođi i ideji ide do sumanutosti a onaj drugi vođa je uvek zlo koje moramo zajednički pobediti pa makar se borili do smrti.Mi koji smo manje zlo se naturamo kao jedina opcija a da vodimo takođe u nesreću je prepoznatljivo po našem dosadašnjem izbegavanju odgovornosti za zlo nastalo našim saučešćem ili (ne)činjenjem). Ako nas birate odgovoni ste za naša zlodela koja će biti manja nego ako birate njih.
dragan7557
30 januar 2008
dobronamjeran dobronamjeran 13:20 30.01.2008

Sto vise razmisljam

Sve mi se vise cini kako je Pera u pravu.
Treba Toma postati predsjednik tek toliko da Srbima ogadi i sebe i radikale za sva vremena. Da je bilo pameti i da nije bilo nagodbi sve se to trebalo rijesiti 05.10. Ovako sad imamo povratak i socijalista i drugih te metrofasista na mala vrata i misle kako je sve zaboravljeno. Srbiji treba jedan takav kao Toma i njegov nadredjeni u Hagu da se konacno opasulje.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 13:28 30.01.2008

Re: Sto vise razmisljam

dobronamjeran
Sve mi se vise cini kako je Pera u pravu.
Treba Toma postati predsjednik tek toliko da Srbima ogadi i sebe i radikale za sva vremena. Da je bilo pameti i da nije bilo nagodbi sve se to trebalo rijesiti 05.10. Ovako sad imamo povratak i socijalista i drugih te metrofasista na mala vrata i misle kako je sve zaboravljeno. Srbiji treba jedan takav kao Toma i njegov nadredjeni u Hagu da se konacno opasulje.


Pa bili su ....sve vreme sa Slobodanom....!!!! Na ovoj klackalici treba da prevladaju svi koji su za EU...kako bi se Oni drugi opasuljili....inace nece biti dobro...ali...!!!
Atomski mrav Atomski mrav 13:49 30.01.2008

Re: Sto vise razmisljam

Izgleda da su neki već zaboravili devedesete, neki su možda tada bili klinci... pa bi da se malo podsete.
"Ma jebite se devedesete..."
dobronamjeran dobronamjeran 14:19 30.01.2008

Re: Sto vise razmisljam

Pa bili su ....sve vreme sa Slobodanom....!!!! Na ovoj klackalici treba da prevladaju svi koji su za EU...kako bi se Oni drugi opasuljili....inace nece biti dobro...ali...!!!

To izgleda nije bilo dovoljno. Treba jos jednom izgleda. Obzirom kako nisam gradjanin Srbije i ne glasam na Srbijanskim izborima sav ovaj cirkus ne bi me trebao zanimati. Medjutim kako je moja domovina susjedna sa Srbijom sve sto se u Srbiji dogadja moze imati posljedice i na moju domovinu. Znam da izbor Nikolica znaci losiju opciju za moju drzavu i da je Tadic izrekao ispriku za ono sto se dogadjalo prije nesto godina no u Srbiji se nije dogodilo ono sto je nuzno da se dogodi. Nije se dogodila denacifikacija svijesti gradjana i izgleda kako jos uvijek veliki broj Srba ne zna sto se dogadjalo te smatra kako to sto se dogadjalo i ne bi bilo lose da su ostvareni ratni ciljevi. To jest Sloba nije kriv sto je poceo ratove nego je kriv sto ih je izgubio. Nadalje nakon 05.10. nisu poduzeti koraci kako bi doslo do toga a nakon djindjicevog ubojstva vladaju metrofasisti (to su oni koji se lijepo uredjuju i izgledaju cisto i umjereno) uz potporu iz sjene kradikala te DS-a kao nekakav staniol koji je zamotao ta govna s nekakvim proeuropskim sjajem. I tadic je tu da samo daje privid europskog puta Srbije no u tom celofanu je nesto sasvim drugacije.
Ako Nikolic dobije izbore i preuredi skupstinu i vladu po svojoj mjeri onda bi se celofan odmotao i svi bi jasno vidjeli sadrzaj onoga sto je taj celofan sakrivao.
Na zalost srbija ce u toj situaciji izgubiti nekoliko godina jer sadrzaj koji je sada sakriven staniolom dobro ce "zamirisati" po cijeloj regiji. Da li ce nakon toga doci do osvjescenja i do preokreta ka pravoj demokratizaciji Srbije zavisit ce prije svega od vas. Inace ce Srbija ponovno postati tamni vilajet.
Atomski mrav Atomski mrav 14:23 30.01.2008

Re: Sto vise razmisljam

Hvala "susjede" za tako "lepe" želje... to me podseća na vic koji je bio popularan u vreme kad je Tuđman umro:

Dobacuju srpski i hrvatski carinik jedan drugom preko granice... Srpski carinik kaže hrvatskom: "Dabogda vam umro predsednik!" - a hrvatski kolega mu odgovara: "Dabogda vama vaš živio još 100 godina!"
Lektorka Lektorka 14:55 30.01.2008

Re: Sto vise razmisljam

Ako Nikolic dobije izbore i preuredi skupstinu i vladu po svojoj mjeri onda bi se celofan odmotao i svi bi jasno vidjeli sadrzaj onoga sto je taj celofan sakrivao.
Na zalost srbija ce u toj situaciji izgubiti nekoliko godina jer sadrzaj koji je sada sakriven staniolom dobro ce "zamirisati" po cijeloj regiji. Da li ce nakon toga doci do osvjescenja i do preokreta ka pravoj demokratizaciji Srbije zavisit ce prije svega od vas. Inace ce Srbija ponovno postati tamni vilajet.

to be or not to be... sve tačno, naravno. problem, dilema, muka je u razlici između posmatračke svesti onoga ko je izvan vrtloga, i guljenja tog celofana sa kože građana srbije. ne ljuti se ako "dobiješ po nosu" ovih dana od onih koji žive u srbiji. ubadaš u ranu. poz.
trickshot trickshot 15:05 30.01.2008

Re: Sto vise razmisljam

Atomski mrav

Izgleda da su neki već zaboravili devedesete, neki su možda tada bili klinci... pa bi da se malo podsete.
"Ma jebite se devedesete..." *novo 



potpisujem
dobronamjeran dobronamjeran 15:07 30.01.2008

Re: Sto vise razmisljam

muka je u razlici između posmatračke svesti onoga ko je izvan vrtloga, i guljenja tog celofana sa kože građana srbije.

Imali smo i mi slicne. No kod nas su nakon 03.01.2000 stvari ipak izmijenjene i plovimo koliko toliko sigurnim putem. Iskreno sam vjerovao kako ce Srbija takodjer krenuti u istom pravcu no nakon sablje i izbora stvari su krenule retrogradno.
Misljenja sam kako je Sablja mogla biti cistiliste srbijanske neciste savijesti i nakon nje da ce biti zrak prozracniji. No Voja Kostunica i njegova politika odredila je kurs drugim putem i ako bi sad uzeli testament voje Seselja vidjeli bi kako se vladajuce garniture ravnaju prema njemu. to je i za Kostunicu izgleda postalo zavestanje.
Luna y sol Luna y sol 13:39 30.01.2008

...

To je to.
Sve je receno.
Poenta.
Svaka cast!

:)
Miksa Miksa 13:46 30.01.2008

Nesto razmisljam!

Nesto razmisljam. Koliko cu imati pravo kritikovati 04.02.? Tada ce DS sve glasove pripisati sebi i nece nas zarezivati ni 5%. Bili su suvise uvereni u pobedu, zato su i raspisali izbore i pobedniku izbora one pare kao nagradu. Sad kad je klimavo, ujedinimo se. Moja je misljenje da ce 04.02., Tadic podici te pare kao pobednik i kormilo ponovo prepustiti Kostunici. Necu moci reci nista protiv toga, jer sam i ja to omogucio.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 13:50 30.01.2008

Re: Nesto razmisljam!

Miksa
Nesto razmisljam. Koliko cu imati pravo kritikovati 04.02.? Tada ce DS sve glasove pripisati sebi i nece nas zarezivati ni 5%. Bili su suvise uvereni u pobedu, zato su i raspisali izbore i pobedniku izbora one pare kao nagradu. Sad kad je klimavo, ujedinimo se. Moja je misljenje da ce 04.02., Tadic podici te pare kao pobednik i kormilo ponovo prepustiti Kostunici. Necu moci reci nista protiv toga, jer sam i ja to omogucio.


Rekoh i zamolih da o svemu tome pricamo nakon 03.02....A sta ako radikali pripoje sve sebi, pa i Vas glas. pa se dogovore sa Kostunicom?...ALI KAZEM OTVORICU BLOG 04.O2
limarija limarija 14:31 30.01.2008

Re: Nesto razmisljam!

... Jedva cekam Blog u ponedeljak.

Mislim da je odlicna ideja da DSu posalju mail oni koji su glasali za BT zapusenog nosa, zmureci ili sa mucninom u stomakui....Ako se nesto ne promeni u Tadicevom vodjenju stranke, oni ce nestati pre Kostunice na ovoj srpskoj farsisiticko-politickoj sceni... U tom kontekstu, verujem da ih interesuje koliko njih poslednji put iz pruinude glasa za njih...

Razmem Peru potpuno. Ja sam mladja, imam 28, i jos uvek se nadam da necu morati da pustam korene u inostranstvu, nego da cu moci da zivim sa svojom porodicom u Srbiji. Ili, da ce moji prijatelji i porodica moci da dolaze za vikende i preaznike u goste bez problema. Ne mislim samo na sebe, nego samo dajem licni primer...

Da imam godina koliko Pera, pitanje je kako bih se ponasala, i da li bih pristala jos jednom da budem tako jadno prinudjena da glasam opet protiv, a da to izgleda kao da je glasanje za nekog, formalno gledano.

Medjutim, iz svog konteksta, iz svoje realnosti, ja osecam da je ovaj ternutak ipak preloman. Ne zbog kampanja, jer ih uopste nisam pratila, niti sam njima bila dotaknuta, situaciju odnedavno pratim iz inostranstva. Znam samo koluko je tesko iz zemlje izaci i slusati komentare na sve strane o nama, objasnjavati ljudima zasto nismo na EU projektima, kakva je politika, itd... Zelim samo da se glasno i jasno izjasnim protiv onog kandidata zbog kojeg cu se stideti gde god da sam van Srbije. A verujte mi uzasno se stidim kad me ovde pitaju o tome kako je moguce da ultradesni lik koji je Seseljev prijatelj pobedi u prvom krugu...... Seselja znaju ovde u Luksemburgu cak i jasno da izgovore, dokle se los glas cuje....

Glasacu, bolje da se kajem za ono sto jesam, nego sto nisam uradila. Zato sutra pakujem stvari, uzimam slobodan dan i dolecem.


ivana23 ivana23 14:35 30.01.2008

Re: Nesto razmisljam!

Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:35 30.01.2008

Re: Nesto razmisljam!

limarija

Glasacu, bolje da se kajem za ono sto jesam, nego sto nisam uradila. Zato sutra pakujem stvari, uzimam slobodan dan i dolecem.




Zaista visok stepen odgovornosti..svaka cast!!!Mogu da mislim kako Vam je kada kazete odakle ste, kao i Vasu zelju da se konacno jednom to promeni.,...Ni 100 pobeda Novaka Djokovica & ostalih nece biti dovoljno da zatrpa rupu koju bude napravila , DALEKO BILO, pobeda Tome Nikolica!
SVAKA CAST
Pozdrav
BKC
a Blog u ponedeljak
Dawngreeter Dawngreeter 14:49 30.01.2008

Re: Nesto razmisljam!

Meni je sve u ovom postu izreceno u potpunosti jasno, sa izuzetkom sto jos uvek mislim da moj glas ide Niku Sloteru (a nadam se poslednjim komadima optimizma da ce BoTa ipak uraditi nesto, bilo sta, zbog cega cu na kraju moci da zaokruzim njega). Samo bih hteo da kazem da iz te perspektive, nekako mi se vise cini da je ne glasati uraditi nesto a ne obrnuto. Obizrom da je glasanje osiguravanje produzetka svega sto smo vec godinama gledali, to bi tesko bio nekakav ucinak. Mozda je alternativa promena koja ide na gore, to je na svakome da odluci za sebe, ali svakako nije neradjenje nicega.
Lektorka Lektorka 15:11 30.01.2008

Re: Nesto razmisljam!

a nadam se poslednjim komadima optimizma da ce BoTa ipak uraditi nesto, bilo sta, zbog cega cu na kraju moci da zaokruzim njega

evo, to je tačno ono što mene ovih dana izluđuje. što toliki ljudi pokušavaju sopstvenom mozgu da daju anesteziju da bi izašli na izbore i glasali za njega, toliki su njime nezadovoljni (ne mislim samo na LDP, naravno), a on svih ovih dana ništa nije imao tim ljudima da kaže?! da li ni on to nije dobro informisan, pa ne zna koliki ljudi će ga zaokružiti s gađenjem? boli ga uvo???! ej, pa on je car ignorancije! on nema šta koga da moli, i nema, izgleda, čiji glas u poslednjem trenutku da zasluži, strah od tome radi za njega. uh.....
prvo sam rekla da neću izaći na drugi krug. sada samo ništa više ovamo neću da kažem. iz poštovanja prema svima onima koji će živeti u onome što (ne) izaberemo. pitam se samo, koliko nas je koji ćemo možda još u nedelju popodne kršiti prste i razbrajati hamletovski "to be or not to be...".
nadam se da nikolić neće pobediti. nadam se da će tadiću, ako pobedi, neko prišapnuti da ni mrvu nije SAM zaslužio. ama ni mrvinu mrvu.
limarija limarija 18:34 30.01.2008

Re: Nesto razmisljam!

limar


Znate kako, sto se Novaka tice, bila sam srecna kada da je njegova fotografija naslovljena sa "Novak Djokovic, kralj Melburna" pokrila celu naslovnu stranu luksemburskih 24sata. Osecala sam se divno sto je tako cudesan uspeh nekog od nasih bio tema dana, zbog cega sam dozivela i cestitanja i zbog cega sam mogla da pricam o nasima u lepom svetlu i sa osmehom.

Za mene, Novak je nas hodajuci neformalni ambasador. Njegovi uspesi i ponasanje pozitvino uticu na imidz koji Srbe prati. Ne treba da pricam o tome kako utice na imidz pojava Tomislava Nikolica.

Medjutim, poenta je sto pored imidza, Tomislav i potom revival radikala u vlasti moze direktno negativno da utice na sve prakticne aspekte nasih zivota - nemogucnost putovanja, unazadjivanje zemlje u socio-ekonomskom smislu, itd itd, da ne redjam... o tome vec raspravljamo godinama. Novakovi rezultati i ponasanja nemaju nikakve implikacije na to, nazalost.... :)

Dodacu jos nesto: sto se glasanja tice, pored licne slobode da odluci o izlasku na izbore, mislim da svako od nas u kompletu s tim ima da ponese i odgovornost vezanu za svoju odluku. Drugim recima, ako apstiniram, i doprinesem da Tomini biraci pobede Tadiceve, da li sam spremna da na svom zviotu OPET osetim posledice
Tomine politike? Ja nisam. I ne bih da ucestvujem u kockanju sa tim dokle radikali mogu da idu, i kakve bi "promene" oni sa sobom doneli.

Veliki pozdrav, nadam se dobrom na dan kada budemo diskutovali na blogu.
Nadam se da nam nece svanuti juce, kao sto Jelica rece.

Marija


Lighthouse Lighthouse 13:50 30.01.2008

Mora da se prelomi

Evo u čemu je suština problema: Tadić mora da se prelomi, mora da mu pukne u glavi. Metaforički, on mora da klekne, ne pred LDP, nego pred idejom moderne evropske Srbiju koju je tako bezočno bagatelisao i rasprodavao ove tri i po godine svog predsednikovanja. I kad me pitaju, pa zar očekuješ da te Tadić moli, ja kažem, da, očekujem ne samo da me moli nego da objasni zašto je radio to što je radio od 2004, na prikladan način se izvini, obeća okretanje lista i napravi bar neki simboličan potez kojim bi cementirao tu promenu. Bez toga nema šanse da ostvari ono što (opet) obećava. Bez toga, skinuli bismo gaće pred novim Titom (koji se, čuj čoveka, čuj bombonu, obraća "građanima a ne strankama", kao da stranke u demokratiji nisu, doduše ne jedini, ali svakako glavni, medij kroz koji se artikuliše politička volja građana) i dali mu sve mogućnosti sveta da naše glasove na tacni odnese Voji Koštunici, Vladimiru Putinu, Fidelu Kastru, i kome još sve ne? Sutra možda i Čavezu, Mugabeu?

Vremena je ostalo vrlo malo, ali ja strpljenja imam. Cole, ako sanjaš da ćeš mene (koji mislim slično Peri) ubediti molbama i preklinjanjima u ime BT, varaš se. Tvoje zalaganje vlastitog ugleda je pucanj u prazno, jer tebi tek ne mogu ništa ako me BT opet zavrne (a 100% sam siguran da hoće, ako pre izbora ne bude morao kleknuti pred svima koje 2004. prevario). Zato, neka BT lično dođe i kaže to što si ti kazao! Pa, zaboga, samo to i očekujem! Nisam ja Tomin glasač. Nisam ni Vojin, pa da tražim od BT da se odrekne sebe da bih glasao za njega. Ja tražim samo da ostane veran sebi (tj. onome što priča) i da budem siguran da će tako biti. Ako nisam siguran, e, veruj mi, ide krstača preko celog glasačkog listića! Ama, neću da biram između dva zla, neću da biram između Putina i Žirinovskog! Kako ti nije jasno?
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 13:55 30.01.2008

Re: Mora da se prelomi

Lighthouse
Kako ti nije jasno?


Meni je sve bilo jasno kada je Kostunica postao DOS/ov kandidat i nemojte meni objasnjavati...ja imam samo jedan svoj glas....i imao sam ga tada u DOS/u i nisam ga nikada bagatelisao...a mogao sam zar ne? Ali rekoh o svemu nakon 04.02.....Otvaranje svih drugih pitanja, nece nam pomoci da prebrodimo 03.02.....a 04.02..bicu tu gde i sada, otvoricu Blog ..pa mi napisite sta god....I ne radim ja to u ime BT/a vec u svoje, licno ime....kao i uvek
Atomski mrav Atomski mrav 13:57 30.01.2008

Re: Mora da se prelomi

Ilija: Lepo, da sve ovo meni priznas, evo ja tebi ovo govorim kao sto bi govorio mom bratu djuri da se nasao u slicnoj situaciji. Da meni lepo priznas, pa da sednemo u moja kola, odemo do Sup-a, gde ces stati pred licem zakona i reci: JESTE, KRIV SAM, JEO SAM GOVNA, bas tim recima bez moljenja, JEO SAM GOVNA RADIO SAM TO I TO, JER SAM BIO SLEP PORED OCIJU. KAZNITE ME DA OKAJEM SVOJE GREHE DA PONOVO BUDEM COVEK DA STANEM NA SVOJE NOGE.
Lighthouse Lighthouse 14:02 30.01.2008

Re: Mora da se prelomi

Ilija: Lepo, da sve ovo meni priznas, evo ja tebi ovo govorim kao sto bi govorio mom bratu djuri da se nasao u slicnoj situaciji. Da meni lepo priznas, pa da sednemo u moja kola, odemo do Sup-a, gde ces stati pred licem zakona i reci: JESTE, KRIV SAM, JEO SAM GOVNA, bas tim recima bez moljenja, JEO SAM GOVNA RADIO SAM TO I TO, JER SAM BIO SLEP PORED OCIJU. KAZNITE ME DA OKAJEM SVOJE GREHE DA PONOVO BUDEM COVEK DA STANEM NA SVOJE NOGE.

Građani Srbije će biti žrtve sujete Borisa Tadića i njegove nespremnosti da shvati i ispravi svoje pogreške.
nsarski nsarski 14:15 30.01.2008

Re: Mora da se prelomi

Građani Srbije će biti žrtve sujete Borisa Tadića i njegove nespremnosti da shvati i ispravi svoje pogreške.

Ova recenica gore je predugacka. Prvih pet reci su dovoljne. Tacka.
Attila Attila 14:01 30.01.2008

idealizam vs brojke i slova

Svako od nas ima ideale viziju ili kako god to vec zove. U politici bas i nije tako lako ostvariti neke ideje, pogotovo kad je zemlja u tranziciji.

Ja kada sam u svom selu poceo da saradjujem sa strankama, prva stvar koja sam jasno rekao da cu postovati odluku vecine (uostalom, to je osnova demokratije u praksi), ali cu zadrzati pravo da kazem sve sto mislim, pa makar se ljutili na mene. Bio sam u manjini u svakom smislu, a i ostacu.

Gledati politiku idealisticki po meni nije bas prakticno. Stvar se svodi na glasace i cifre. Pobednik je onaj koji dobije vie glasova. U politici se radi ono sto je tog trenutka ostvarivo.

Za promenu ustava je trebalo da glasa vecina stanovnika zemlje, i realno nije mogao biti ni blizu idealnom, pa ni bas dobrom.

Za smenu Milosevica se veliki broj stranaka morao udruziti, jer inace ne bi imali sanse. A sve to je kostalo puno novca, truda, cimanja o odricanja od mnogih stavova. Pitam se kako bi to bilo moguce ako pobedi TN? Odakle bi snaga, trud i novac za ponovno alarmiranje VECINE glasaca?

Nakon parlamentarnih izbora nije se mogla napraviti koalicija manje-vise prodemokratskih stranaka, jer NISU imale dovoljno poslanika. Brojke su ucinile svoje, pa je koalicija takva kakva je.

Trenutno kod nas politicar koji izjavi da je Kosovo izgubljeno, NE moze dobiti vecinu glasova.

Ja iskreno ne vidim smisao u "shvatice narod, pa ce se dozvati pameti" izjavama, jer u to ne verujem.

Stavovi ko je projektovan za predsednika, a ko nije mi stvaraju utisak kao da je nebitno da li cu glasati, i za koga. Kao da ce neko drugi uraditi nesto umesto mene. Znam sa je moj glas samo jedan od 6 miliona i koliko vec, ali dok u praksi ne budemo naucili sta je participatorna demokratija, i da bar donekle i ponesto od nas zavisi, tapkacemo u mestu.

Sve u svemu: ja sam za onu opciju koja je realna. To je prosto stvarnost u kojoj zivimo. A ideale cemo gurati kad i koliko god mozemo.

PS izvinjavam se ako sam malo skrenuo sa teme.
Dilan Dog Dilan Dog 14:05 30.01.2008

Poziv protiv Nikolica

Svako ko nece da glasa za Tadica, iz revolta zbog nezadovoljstva njegovom politikom,
za mene je "politicki idiot"!
Mislim da ce 3/4 glasaca LDP-a glasati za Tadica.
Cetvrtina je ovih drugih...
Atomski mrav Atomski mrav 14:08 30.01.2008

Re: Poziv protiv Nikolica

Eto ti sad... svako ima pravo, PRAVO a ne dužnost da glasa. Prema tome, zašto ovakav komentar? Cole, o ovom sam Vam pisao...
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:08 30.01.2008

Re: Poziv protiv Nikolica

Dilan Dog

Svako ko nece da glasa za Tadica, iz revolta zbog nezadovoljstva njegovom politikom,
za mene je "politicki idiot"!
Mislim da ce 3/4 glasaca LDP-a glasati za Tadica.
Cetvrtina je ovih drugih... *novo 


Nemam nista pretpostavki...ali ako moze bez vredjanja,.......uzdrzite se!!!!
oort oort 14:09 30.01.2008

Re: Poziv protiv Nikolica

Dilan Dog
Svako ko nece da glasa za Tadica, iz revolta zbog nezadovoljstva njegovom politikom, za mene je "politicki idiot"!

ček da pomognem coletu u njegovom radikalski izazvanom mazohizmu... gore citirana rečenica je pogrešna i treba da glasi:

Svako ko nece da glasa protiv Nikolića, iz revolta zbog nezadovoljstva Tadićevom politikom, za mene je "politicki idiot"!
Dilan Dog Dilan Dog 14:21 30.01.2008

Re: Poziv protiv Nikolica

Svako ko nece da glasa protiv Nikolića, iz revolta zbog nezadovoljstva Tadićevom politikom, za mene je "politicki idiot"!

Ovo sam u stavri hteo sa da kazem.

Ma nemam ja obicaj da vredjam. Malo sam iznerviran, jer nam stvarno preti ozbiljna opasnost.
Ne znam da li se to shvata: lepo pise na spotu DS-a da mandat traje od 2008-2013!
Pa sad ko je nezadovoljan Tadicem, videcemo (ne daj Boze) da li ce biti zadovoljan Nikolicem. Onda ce apstinenti moci da im uporede ukuse...
Colin_bgd Colin_bgd 14:07 30.01.2008

Pucaj, brate Vojo...

Sve ovo kukanje izadjite, molim vas izadjite itd, je iz cistog straha. Kostunica drzi radikalnu stranku kao pistolj na narodnoj slepoocnici, pa preti svima da ce povuci oroz ukoliko ne bude po njegovom, a naivni (da li?) Tadic uvek padne na tu foru, pa kao, evo ti Vojo sve i jare i pare i gace, samo nemoj da pucas.

Ma, sta me briga, uzeli su mi 20 najboljih godina zivota, ni sledecih 10 nece biti bolji. Deca po skolama bubaju kao da je 1948, a ne 2008, upropastavanje uveliko u toku, i ionako nece biti sposobna ni za sta u modernom svetu kada dodju u neke zrele ili kreativne godine.

Zato, pucaj bale Vojo, ako si baja. Ako hoces da igramo ruski (cuj, ruski) rulet, ajde, evo ja cu da igram i sa sobom i sa zenom i sa decom i sa roditeljima i sa svima. Necu vise da nasedam na blef, pa ako nam avion zaista i pilotiras direktno u Svetski Trgovinski Centar, u tom ognju sprzicemo se svi zajedno, od sudbine se ne moze pobeci. Ali vise da me j...s u zdrav (eh, koliko je jos zaista zdrav) mozak, e pa to vise ne moze.

Ako ce onaj kiloster BT i dalje da cvili i moli i ponizava i sebe i nas samo da nas ovaj monstrum-zamenik ne surva u provaliju, ja kazem nesto kao "ma, pucajte, ja i sada drzim cas". (ovo "ma" je posledica 20 godina stajanja pred streljackim strojem)

Necu, bre, vise da zivim kao poslednja gnjida, niti da sam uvek moneta za potkusurivanje. Biti covek, to ipak nesto treba da znaci i u zivotu i u smrti (ili "smrti"...
Atomski mrav Atomski mrav 14:09 30.01.2008

Re: Pucaj, brate Vojo...

A kako misliš da ćeš živeti ako Radikali dođu na vlast?
Colin_bgd Colin_bgd 14:19 30.01.2008

Re: Pucaj, brate Vojo...

Pa "meki" radikali su na vlasti vec 4 godine. Znaci, trenutno jedemo posoljena govna (s velikim oprostenjem), a kao drasticno veca katastrofa ce biti ako pocnemo da ih konzumiramo u izvornom neposoljenom obliku...

Ma idi begaj nazad na cas. Nem'o vise da bezis iz skole...
Atomski mrav Atomski mrav 14:35 30.01.2008

Re: Pucaj, brate Vojo...

Ja ću da begam iz zemlje - i to ne ni od Radikala, već od vas pametnjakovića...
Colin_bgd Colin_bgd 14:49 30.01.2008

Re: Pucaj, brate Vojo...

Da, da, kriv sam ja (tj. mi pametnjakovici) u oba slucaja. I sto 2 miliona, da ne kazem vecina, glasa direktno za mrak, i sto 500,000 hiljada glasa za mrak koji je u stvari kao samo sumrak, pa je to kao bolje, a najgori su oni , tj. mi sto samo direktno i otvoreno kazemo, hajde vec jednom da upalimo svetlo. Ali ne, glavno da se svesno lazemo dok se direktno gledamo u oci...

A ako se odlazi iz zemlje to je iskljucivo zbog SPS-SRS-DSS-NS time-space transverzale, posalji njima nesto na adresu.

Zemlja se raspala po svim savovima, jer humpty-dumpty kao ti jos uvek misle da je sedenje na dve stolice "izbor", mos' misliti...


Lektorka Lektorka 15:21 30.01.2008

Re: Pucaj, brate Vojo...

and all the king's horses
and all the king's men
cannot put humpty dumpty
together again...

A ako se odlazi iz zemlje to je iskljucivo zbog SPS-SRS-DSS-NS time-space transverzale, posalji njima nesto na adresu.

YES.
petar.bg petar.bg 14:13 30.01.2008

Ceo zivot je izbor

Peru znam od kada sam ga upoznao, negde kada sam citao Godine raspada, knjigu koju je napisao i pricao s njim. Gad matori je sjajan tip. Dakle znam o cemu pricam. Dame i gospodo, glasao sam i glasacu za LDP. Medjutim ovde se radi o tome ko ce me predstavljati sledecih 5 godina. Ako treba da isterujemo nase stranacke zelje - eto nam u maju lokalni izbori pa uradimo to. Zaista smatram nezrelim oklevanje a kamoli odbijanje da se sada da podrska Tadicu. Iako smatram opravdanim vecinu zamerki koja se salje DS-u i Tadicu, ne treba se stav zasnivati na njima u nedelju. Morate se u zivotu opredeljivati - uvek. Pa i da biram izmedju Hitlera i Musolinija, izabrao bih Musolinija - on nije napravio Ausvic. Ili ovako: jel' neko od vas lep kao Dzordz Kluni ili ste dama za kojom se okrecu kao za Pamelom Anderson? Ne verujem. Pa ipak je i vas neko izabrao, nadam se.
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:20 30.01.2008

Re: Ceo zivot je izbor

Zaista smatram nezrelim oklevanje a kamoli odbijanje da se sada da podrska T

meni su jasni razlozi zašto boris tadić neće da pozove čedu i pastora i da im lepo kaže - glasajte za mene, molim vas. dogovorićemo se oko vaših zahteva. podrazumeva se da ćemo se dogovoriti. pa i ja sam za to.
ali ne, rekoh jasno mi je zašto neće - posle bi morao da prizna da nije sam "pobedio".
mada je to pirova pobeda.
jer toma ovim izborima u stvari neće vlast, hoće samo da pokaže kolko je jak i da bi mogo ako bi hteo.
al oće da tadić izgubi izgubljeno od strane tome & šešelja & miloševića kosovo.
petar.bg petar.bg 14:31 30.01.2008

Re: Ceo zivot je izbor

I opet cu da glasam za BT jer mi je sujeta malo dalje od mozga. Ili ajmo racionalno: koliko je Ceda dobio glasova a koliko Velja? Ako kaze "ajde Cedo zajedno smo" odose Veljini glasovi. Zao mi je, tako je. Ako nikome ne kaze nista vec stalno ponavlja da je Evropa najbitnija, pametni ljudi ce shvatiti sta govori. I ja bih voleo da kazem sta zelim ali ne moze. Tetki jednostavno ne mozete reci da je napravila los rucak. Ako kazete to prosecno glasacu (ne biracu) Velje/DSS, nece glasati za vas. A njihov (SRS) rucak cete jesto 5 godina. Aterirajte ljudi. Politika jeste umetnost moguceg. Pa i ja bih voleo da je LDP/DS plus ekipa G17+ na vlasti, ali sada NE MOZE!!! I nemojte izigravati njanjave devojcice. Ovo je posao za velike decake i ako ne shvatate to, nije vam mesto u politici. Mislim na neke iz LDP-a. Zao mi je, welcome to planet Earth.
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:15 30.01.2008

kafana "srbija"

"ubica se uvek vraća na mesto zločina, ali šta žrtva ima od toga ?" - brana crnčević iz pozorišne predstave "kafanica sudnica ludnica" 70tih godina kada je još bio normalan.
gledala više puta.
znam čitavu postavu. i dok je atelje 212 bio normalan.

danas sam se ogrebala za jedan upaljač ds.
pera je moj drug.
ja sam uz njega i u ovim teškim trenucima:))))

ex.l.

JJ Beba JJ Beba 15:46 30.01.2008

Re: kafana "srbija"

danas sam se ogrebala za jedan upaljač ds.

ael pali?
:)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana