Politika

Kad će Tadić podneti ostavku?

Drago Kovacevic RSS / 28.06.2012. u 15:15

Ajde, da ne promovišem svoje ranije tekstove i ranija predviđanja, ali da vas, poštovani prijatelji, podsetim na delić teksta koga sam napisao na ovom blogu još 29. 02. 2012. Tu sam predvideo koaliciju SNS - SPS.

Taj deo glasi ovako:

Izbori će pokazati da će SNS, kojeg se grozim, imati najviše mandata. Potom će, ali značajno iza ići DS. Pošto DS i LDP, sa manjinama, neće imati dovoljno mandata da naprave vladu, a to neće biti moguće ni u kombinaciji između DS-a i njima sestrinskog SPS-a, nema mnogo kombinacija.  Verujem da LDP neće  u "trojku" sa DS-om i Daćić - Krki - Palma družinom, jer znam da tamo ima dovoljno pameti da se zaključi kako bi to bilo jako loše za Srbiju. Ostaje jedina logično moguća kombinacija za najteže vreme. SNS i DS. Imaće dovoljno mandata.

E, sad, neću ništa dalje elaborirati. Davno, davno, je moja baka govorila i naučila me šta znači sentenca koja glasi - "Ono što maca koti, miše lovi".

No, nema zla u kome se ne rodi bar mala iskra dobra. A ovde je, da srpsko društvo, koje je došlo do ivice raspadanja, konačno dobije priliku da nešto promeni.

Prva pretpostavka za to da se dogodi nešto dobro, jeste da Boris Tadić i njegovi trabanti u DS-u podnesu ostavke. Nije me briga za DS-om, jer se za onoga ko misli i njihovu naglom usponu nešto zna, moglo zaključiti da će ih čekati silan karambol, još 12. 02. 2004. kad su izabrali Tadića za lidera. No briga me je za mnogo ljudi koji su tamo naivno poverovali kako će Tadić i njegov program obezbediti da vladaju večno i moderno, a on je zapravo obezbedio jednoj uskoj grupi političkih švercera, tajkuna i političke klase da živi bezbrižno, uništivfši društvene vrednosti koje će opet sa mukom morati biti građene. Na zgarištu njegove vlasti ostali su nam oni koje je reinkarnirao.. Dačić, Vučić, Nikolić, Palma, Pelević, Jorgovanka... Kao da je 1993. bože me prosti..

Ako se u DS-u brzo nešto ne dogodi, u smislu povratka na izvorne vrednosti, a tamo i dalje budu glavne face Tadić i njegova ekipa, ne treba ih žaliti. Značiće da je pravoga DS-a nestalo još 2004. a da je to tek ovih dana postalo očigledno.



Komentari (170)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

expolicajac expolicajac 14:55 01.07.2012

Re: Drago je član DS

Pa, i niste bolji. Očekivalo se da budete bolji, ali niste bili.

Naprotiv, dobro ste se potrudili da ubedite svet da ste isti.


ulicno_pojacanje ulicno_pojacanje 17:08 28.06.2012

Konobar!

Jedan alko test autoru hitno molim lepo i meni duplu ljutu...
dexter92 dexter92 17:38 28.06.2012

Operacija uspela pacijent umro

Hejt gradjanstva je uspeo. Tadic vise nije niko i nista. Zamerano mu je stosta od nedostatka nemackog standarda preko pretvaranja drzave u svoje preduzece, autokratskog vladanja ,rehabilitacije socijalista (kao da je imao izbora) itd..
Ocigledno je da su 'prodemokratski orijentisani' gradjani Srbije imali visoke standarde ovog puta. Da su otisli u bilo koju okolnu zemlju videli bi da se ni tamo ne zivi nista bolje iako te drzave nisu prosle kroz rat ni sankcije. Ali ne, zasto bi se mi uporedjivali sa Rumunima, Bugarima ili Madjarima, mi zasluzujemo barem shvedski standard! I to samo zato sto smo Srbi!
Evo otreznjenja:
Na vlast su dosli oni koje tek ZABOLE za vase probleme. Zabole ih da li ste primili platu ili niste, zabole ih gde ce Srbija biti za 5 ili 10 godina.
I znate sta? Koliko god lose budu vladali nikad nece pasti u ocima svojih infantilnih biraca jer je njihovim biracima UVEK KRIV NEKO DRUGI. Cia, Vatikan, Amerikaci, Evroplajni...
Ocekujte 4 duge godine u kojima ekonomija vise i nece biti tema. Tema ce biti trzavice na severu Kosova i da li je vlast dovoljno luda ili ne da udje u sukob.

Filip2412 Filip2412 18:03 28.06.2012

Re: Operacija uspela pacijent umro

Ocekujte 4 duge godine u kojima ekonomija vise i nece biti tema. Tema ce biti trzavice na severu Kosova i da li je vlast dovoljno luda ili ne da udje u sukob.
Znaci isto ko do sad?
dexter92 dexter92 18:43 28.06.2012

Re: Operacija uspela pacijent umro

Znaci isto ko do sad?

Ne isto vec losije.
Ono sto su biraci do sad percipirali kao 'sofisticirani lopovi' , 'zuto preduzece' itd. je sad zamenjeno manje sofisticiranim ali takodje 'lopovima'.
I da, ne ocekujte da ce vam iko iz vlasti odgovarati na pitanja, polagati racune, ulaziti u debate. Nailazicete na zatvorena vrata njihovih kancelarija. Jer oni su ipak najpamettniji kad cute.
jesen92 jesen92 19:34 28.06.2012

Re: Operacija uspela pacijent umro

I znate sta? Koliko god lose budu vladali nikad nece pasti u ocima svojih infantilnih biraca jer je njihovim biracima UVEK KRIV NEKO DRUGI. Cia, Vatikan, Amerikaci, Evroplajni...
Ocekujte 4 duge godine u kojima ekonomija vise i nece biti tema. Tema ce biti trzavice na severu Kosova i da li je vlast dovoljno luda ili ne da udje u sukob.
..i socijalni program...svakom po kilo leba pa bog da nas vidi..
Filip2412 Filip2412 21:30 28.06.2012

Re: Operacija uspela pacijent umro

Ne isto vec losije.
Ne bih reko. Meni se cini da je jedina razlika izmedju DS i SNS/SPS proslost, to jest devedesete.

Danas, to su politicki identicne opcije.
st.jepan st.jepan 21:48 28.06.2012

Re: Operacija uspela pacijent umro

..i socijalni program...svakom po kilo leba pa bog da nas vidi..

Ne bih se ja s tim "kilom leba" zezo, mnogi bi ovde pomislio da ga je bog vido, ali ne verujem nešto da će čak i toga odista biti.
jesen92 jesen92 22:07 28.06.2012

Re: Operacija uspela pacijent umro

Ne bih se ja s tim "kilom leba" zezo, mnogi bi ovde pomislio da ga je bog vido, ali ne verujem nešto da će i toga odista biti.

sto ne verujes? pa otisao tadic najveci krivac za nasu propas a dosle persone pune znanja i vrlina..ce nam daju po lebac a mozda se sindikati pobrinu i za prasak da se operemo, po koju flasu ulja...ma idi begaj, zar se ne secas srecnih dana sa njima..
st.jepan st.jepan 22:24 28.06.2012

Re: Operacija uspela pacijent umro

ce nam daju po lebac a mozda se sindikati pobrinu i za prasak da se operemo, po koju flasu ulja...ma idi begaj, zar se ne secas srecnih dana sa njima..

Ja lično ne - meni čak ni taj lebac, ni zercu praška, ni kaplju ulja, niko nije dao - sam Bog zna kako sam preživeo.

dexter92 dexter92 23:03 28.06.2012

Re: Operacija uspela pacijent umro

Nego bi, kao što rekoh kod Strongia, sada ovde valjao neki relativno mlad, relativno razuman i apsolutno odlučan pukovnik, ili šta ja znam, domoljubni kapetan prve klase, sposoban da izvede udar, poapsi fukaru i spase Srbiju.


Shefe, nacekaces se ti tog pukovnika ili kapetana. Ovde vlada hronicni , visedecenijski nedostatak muda&mozga.
jesen92 jesen92 08:12 29.06.2012

Re: Operacija uspela pacijent umro

Ja lično ne - meni ni taj lebac, ni zercu praška, ni kaplju ulja, niko nije dao - sam Bog zna kako sam preživeo.
..kultura je uvek bila na poslednjem mestu
dragan7557 dragan7557 08:33 29.06.2012

Re: Operacija uspela pacijent umro

jesen92
I znate sta? Koliko god lose budu vladali nikad nece pasti u ocima svojih infantilnih biraca jer je njihovim biracima UVEK KRIV NEKO DRUGI. Cia, Vatikan, Amerikaci, Evroplajni...
Ocekujte 4 duge godine u kojima ekonomija vise i nece biti tema. Tema ce biti trzavice na severu Kosova i da li je vlast dovoljno luda ili ne da udje u sukob.
..i socijalni program...svakom po kilo leba pa bog da nas vidi..

Može li to malo praktičnije? Vekna bre, deljenje iz kamiona i kvit.

Stara praksa, delila Dana Drašković u srećnijim vremenima!

cerski
hypoglossus hypoglossus 17:17 29.06.2012

Re: Operacija uspela pacijent umro

A ovima do juce sve suze na oci isle sto narod nema leba da jede... i vidim kako su se pogledali u ogledalo nakon izbornog debakla.. i primecujem kako su shvatili revnosno svoju krivicu u sopstvenom porazu.. a opet zar nisu svi tu samo borisa nema.. tako da je umesto borisa toma.. a gde je tu momce sustinska razlika? onaj nekad bese grobar a boris ? sta je bio boris? ne secam se... ali znam da osim manekenisanja i give me five situacija mi se leba ne najedosmo.. ako mislis da ce sukoba ikakvih biti pitao bih a sa kim i sa cim i protiv koga?
Zahvaljujuci oligarhiji koja se ovde vrti poslednjih 30 godina od kako je crko marshall (nekad ocevi stricevi babe i ujne danas oni onakvi nejaki) mi smo postali hemoroid na cmaru sveta.. jadni i besmisleni... tako da lepo je citati kako se zuti plavi crni crveni satro prepucavaju a narod satro navija dok oni istinski sisaju ovce.
dexter92 dexter92 19:50 29.06.2012

Re: Operacija uspela pacijent umro

A ovima do juce sve suze na oci isle sto narod nema leba da jede... i vidim kako su se pogledali u ogledalo nakon izbornog debakla.. i primecujem kako su shvatili revnosno svoju krivicu u sopstvenom porazu.. a opet zar nisu svi tu samo borisa nema.. tako da je umesto borisa toma.. a gde je tu momce sustinska razlika? onaj nekad bese grobar a boris ? sta je bio boris? ne secam se... ali znam da osim manekenisanja i give me five situacija mi se leba ne najedosmo.. ako mislis da ce sukoba ikakvih biti pitao bih a sa kim i sa cim i protiv koga?
Zahvaljujuci oligarhiji koja se ovde vrti poslednjih 30 godina od kako je crko marshall (nekad ocevi stricevi babe i ujne danas oni onakvi nejaki) mi smo postali hemoroid na cmaru sveta.. jadni i besmisleni... tako da lepo je citati kako se zuti plavi crni crveni satro prepucavaju a narod satro navija dok oni istinski sisaju ovce.


Boris Tadic je uradio mnogo za Srbiju na spoljnopolitickom planu, vratio je Srbiju u normalu , povratio dobar glas, izvadio je iz blata u kome je nasao.
Najveca tekovina vladavine Borisa Tadica je sto je civilizovao i pacifikovao politicki zivot u Srbiji. Tu su naravno i beli sengen, kandidatura...
Boris Tadic nije uspeo u onome u cemu niko danas u Srbiji ne moze da uspe i to mu je uzeto za zlo: da napravi ekonomski prosperitetno drustvo.
Ipak, glasaci SPS-a nisu svojoj partiji uzeli za zlo 'ekonomske neuspehe' iako je bila deo vlade. Naprotiv, gle paradoksa,svog kandidata su dodatno podrzali.
Ekonomska strategija BT-a sa Mirkom Cvetkovicem na celu vlade nije bila dorasla vremenu koje je naislo. Da li je greska Tadica sto nije postavio agilnijeg, harizmaticnijeg, energicnijeg premijera? Sigurno. Da li je Tadic hteo da bude i predsednik i premijer? Verovatno.
Bez obzira na sve Tadic je u poredjenju sa konkurencijom na politickok sceni aristokrata, gospodin, kulturan, elokventan, razlozan.
Zamenjen je olosem Ivicom Dacicem aka koalicionim partnerom koji mu je u finisu predizborne kampanje izvukao tepih ispod nogu porucivsi svojim biracima da se ne zna ko ce biti predsednik ali se zna ko ce biti premijer. U prevodu glasajte za Tomu ako hocete da uzmemo vlast.
E takav podao potez jedne nistarije jos nailazi na odbravanje u jednom delu 'demokratske' javnosti kao haha ala ga je zeznuo.
Dacic je uradio Tadicu ono sto je Milosevic uradio Stambolicu.
Nistarija, prevrtljivac i lazov ne zasluzuje da bude predsednik vlade.
Sta nas ceka?
Scenario 1:
Bez 'spoljnog neprijatelja' ,i zescih turbulencija na Kosovu (koje mogu izazvati domaci ali i spoljni faktori iz razlicitih motiva) te ocuvanja slobodnih medija Crveno-crna-urs koalicija se topi ko lanjski sneg. Za godinu dana gubi pola rejtinga.
Scenario 2:
Zlo ponovo jase. Povratak u 90e. Fokus na probleme vezane za 'odbranu drzavnosti' , jacanje primitivizma/patriotizma itd..
sevarlica sevarlica 19:58 29.06.2012

Re: Operacija uspela pacijent umro

Boris Tadic je uradio mnogo za Srbiju na spoljnopolitickom planu, vratio je Srbiju u normalu , povratio dobar glas, izvadio je iz blata u kome je nasao.

Šteta što je samo on ostao blatnjav.

Najveca tekovina vladavine Borisa Tadica je sto je civilizovao i pacifikovao politicki zivot u Srbiji.


Sigurno, veća pacifikacija od ukidanja glasa drugoj stani ne postoji. Pitaj komuniste kako je bila pacifikovana politička scena od 45-e do 90-e.

Tu su naravno i beli sengen, kandidatura...


Beli šengen je produkt predhodne vlade, a kandidatura politička trgovina


Boris Tadic nije uspeo u onome u cemu niko danas u Srbiji ne moze da uspe i to mu je uzeto za zlo: da napravi ekonomski prosperitetno drustvo.


Borisa Tadića niko nije ni glasao da se time bavi već da bude predsednik. Lep i što mutaviji. Čak i da je uradio sve to što ti kažeš, onda je isto tako i prekršio svoja ustavom propisana ovlašćenja.

P.S. Svaka sledeća rečenica tvog komentara je sve mutnija, šuplja i gluplja od predhodne tako da neću ni da ostale ostavljam onima sa više živaca
ivana23 ivana23 20:12 29.06.2012

Re: Operacija uspela pacijent umro

sevarlica
Najveca tekovina vladavine Borisa Tadica je sto je civilizovao i pacifikovao politicki zivot u Srbiji.


Sigurno, veća pacifikacija od ukidanja glasa drugoj stani ne postoji. Pitaj komuniste kako je bila pacifikovana politička scena od 45-e do 90-e.


Izvini, ne provociram, zaista ne znam na koju drugu stranu mislis?
dexter92 dexter92 20:24 29.06.2012

Re: Operacija uspela pacijent umro

Kako hoces da ti odgovorim, da su tvoje replike glupe? Ok evo ti:
TVOJE REPLIKE SU GLUPE.
Sad smo na istom nivou.
mikimedic mikimedic 22:53 29.06.2012

Re: Operacija uspela pacijent umro

autokratskog vladanja ,rehabilitacije socijalista (kao da je imao izbora) itd..




naravno da je imao izbor. nije morao da rehabilituje dacica, niti da stvori tomu omiljenog opozicionog politicara.

e al' ih je opravio, svaka mu cast



Ocigledno je da su 'prodemokratski orijentisani' gradjani Srbije imali visoke standarde ovog puta.


jel si ti kolac, loader ili ste se opet triplicirali? koji ste vi borgovi.

pa aj' opet. sta su to tacno 'demokratski orijentisani'...

ovi kojih ima najvise pa glasaju za svoje partije na regularnim izborima, pa te partije dobiju ubedljivo najvise glasova, po demokratskoj proceduri, ti glasaci su valjda 'antidemokratski orijentisani', 'prodiktatorski' svi do jednog... jel da?

jel tebi ne zvuci glupo kad kazes za nekog 'prodemokratski glasac'



Na vlast su dosli oni koje tek ZABOLE za vase probleme. Zabole ih da li ste primili platu ili niste, zabole ih gde ce Srbija biti za 5 ili 10 godina.


pa zabole i tadica i ekipu od 2008. pa nadalje. ili mozda gresim?



pa posto ih zabole od 2008., zato ga je zabolelo 2012.


I znate sta? Koliko god lose budu vladali nikad nece pasti u ocima svojih infantilnih biraca jer je njihovim biracima UVEK KRIV NEKO DRUGI.


jok bre, samo je tadic kriv. zato je i puk'o.
mikimedic mikimedic 23:00 29.06.2012

Re: Operacija uspela pacijent umro

Boris Tadic je uradio mnogo za Srbiju na spoljnopolitickom planu, vratio je Srbiju u normalu , povratio dobar glas, izvadio je iz blata u kome je nasao.




sto, u kostinicino vreme bila u blatu? znas nesto konkretno sto mi ostali ne znamo?


Najveca tekovina vladavine Borisa Tadica je sto je civilizovao i pacifikovao politicki zivot u Srbiji. Tu su naravno i beli sengen, kandidatura...


za vreme kostunice nije bio civilizovan (sta god to znacilo) i pacifikovan (sta god to znacilo) zivot u srbiji? nije kostunica sam raspisao izbore kad je izgubio legitimitet? moralo puskom da ga se tera?

beli sengen...



Zamenjen je olosem Ivicom Dacicem aka koalicionim partnerom koji mu je u finisu predizborne kampanje izvukao tepih ispod nogu porucivsi svojim biracima da se ne zna ko ce biti predsednik ali se zna ko ce biti premijer.


a zato je kriv ko - ko je dacica doveo tu gde jeste?




Dacic je uradio Tadicu ono sto je Milosevic uradio Stambolicu.
Nistarija, prevrtljivac i lazov ne zasluzuje da bude predsednik vlade.


ali je mesto potpredsednika vlade, i ministra policije itekako zasluzio 2008. godine.




Zlo ponovo jase.


ja jedino vidim da borgovi jasu. po blogovima.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:10 29.06.2012

Re: Operacija uspela pacijent umro

sto, u kostinicino vreme bila u blatu? znas nesto konkretno sto mi ostali ne znamo?

Znam ja! U njegovo vreme su npr. paljene ambasade, državni službenici skrivali haške optuženike, a Srbija bila blokirana u EU integracijama.

Jel treba još?
mikimedic mikimedic 00:14 30.06.2012

Re: Operacija uspela pacijent umro

a Srbija bila blokirana u EU integracijama.


i sta konkretno je lose u tome?


dexter92 dexter92 01:17 30.06.2012

Re: Operacija uspela pacijent umro

@mikimedic

Covece, da li si ti ziveo u Srbiji poslednjih 10 godina?
Sa kim je Tadic pa mogao da pravi koaliciju osim sa socijalistima? Alternativa je bila nastavak vladavine DSS-a ali cenim da je tebi to sasvim ok opcija.
Demokrate su uvek imale nesto sto nijedna politicka opcija u Srbiji nikad nije imala - da i kad su u najvecim govnima izadju u javnost i odgovaraju na kritike. Secam se pokojnog Djindjica koji u talk programu odgovara na pitanja penzionera 'kad ce im biti bolje'.
E pa na tu praksu ubuduce mozete da zaboravite. Ni Kostunica, ni socijalisti, ni sns nemaju tu vrstu 'senzibiliteta' pa makar i formalnog.
mikimedic mikimedic 01:26 30.06.2012

Re: Operacija uspela pacijent umro

Covece, da li si ti ziveo u Srbiji poslednjih 10 godina?


dobar deo.

Sa kim je Tadic pa mogao da pravi koaliciju osim sa socijalistima? Alternativa je bila nastavak vladavine DSS-a ali cenim da je tebi to sasvim ok opcija.


ja mislim da i boris danas vidi da bi za njega danas ta opcija onda bila bolja.

sto nije napravio koaliciju bar sa 'demokratski orijentisanim' strankama (vas izraz), npr. bas sa dssom?

nego je 'nistarija' (tvoj recnik) bila bolja?


Demokrate su uvek imale nesto sto nijedna politicka opcija u Srbiji nikad nije imala - da i kad su u najvecim govnima izadju u javnost i odgovaraju na kritike.




a jel ti zivis poslednjih 10 god u srbiji?



na gornja pitanja vidim nema odgovora, pa te ne bih vise zadrzavao.
savamala savamala 07:10 30.06.2012

Re: Operacija uspela pacijent umro

Znam ja! U njegovo vreme su npr. paljene ambasade, državni službenici skrivali haške optuženike, a Srbija bila blokirana u EU integracijama.


Prljavo i podmuklo, uostalom, kako i dolikuje savetniku Borisa Tadica. Mislim da bi pod hitno trebalo da se javite tuziocu Vukcevicu, on ima neke slicne ideje ali je, do sada, uspeo samo da uhapsi mrtvog Momu Kapora (doduse rehabilitovao je cuvene borce za demokratiju kao sto su Oric i Ganic). Mozda je sada trenutak da zajedno sa Vukcevicem spalite Kaporove kosti, tu negde na Vracaru, odmah pored "Suletove" gradjevine. Mislim da bi takav potez izazvao odusevljene u stranim ambasadama i da bi vas odmah pozvali da vas, za nagradu, pomaze po glavi.
Sve sto je neko trebalo da sazna o Tadicu i njegovoj ekipi, mogao je da sazna iz depesa koje je objavio Vikiliks. Videli smo i kakvi ste, i sta su vam zelje i na kome mestu prioriteta vam se nalazi Srbija i njegovi gradjani.
sevarlica sevarlica 11:33 30.06.2012

Re: Operacija uspela pacijent umro

ivana23

sevarlica
Najveca tekovina vladavine Borisa Tadica je sto je civilizovao i pacifikovao politicki zivot u Srbiji. Sigurno, veća pacifikacija od ukidanja glasa drugoj stani ne postoji. Pitaj komuniste kako je bila pacifikovana politička scena od 45-e do 90-e.Izvini, ne provociram, zaista ne znam na koju drugu stranu mislis?


Na onu koja nije na vlasti. Bez obzira koja.
sevarlica sevarlica 11:46 30.06.2012

Re: Operacija uspela pacijent umro

dexter92
Kako hoces da ti odgovorim, da su tvoje replike glupe? Ok evo ti:TVOJE REPLIKE SU GLUPE.Sad smo na istom nivou.


Možeš da teraš priču koja odjekuje u tvojoj glavi koliko hoćeš, ali efekti vlasti DS-a su sledeći:

1. EKONOMSKI. Preti nam bankrot, otpušteno je oko 400k ljudi, zaposleno 120k ljudi na budžetsku platu, loše privatizacije, poklanjanje državnog novca stranim firmama, gomila taksi, opterećenja privredi, zaduživanje, itd...

2. SOCIJALNI. nikad veće socijalne razlike. Nov talas tajkunizacije. itd.

3. SPOLJNO-POLITIČKI. Osnovna neozbiljnost koju strani državnici prepoznaju u radu DS vlade. Ministar spoljnih poslova govori jedno, premijer drugo, predsednik treće, ambasadori četvrto i tako u krug.

4. LJUDSKA PRAVA. loši potezi koji su doveli do nikad većeg animoziteta prema manjinama svih oblika. Nikakva dugoročna rešenja. Medijski mrak, itd...

5. KORUPCIJA. Dovoljno je reći : O.Dulić, N.Mićić, Č.Jovanović, B.Pajtić, Z.Živković, J.Trivan, D.Petrović, V.Ivić, i mnogi drugi

Najbitnije od svega...
6. POLITIČKI EFEKTI. Politika DS-a je dovela do toga da SPS ima 15% glasova, a da LDP nije prešao cenzus, dok je politički aktivizam SNS-a doveo do toga da SRS(prvi put za 20godina) nije prešao cenzus.
sevarlica sevarlica 11:48 30.06.2012

Re: Operacija uspela pacijent umro

Demokrate su uvek imale nesto sto nijedna politicka opcija u Srbiji nikad nije imala


Veliku količinu visokoobrazovanih lopovčina. Od 90-te do danas, svi isti.
dexter92 dexter92 12:33 30.06.2012

Re: Operacija uspela pacijent umro

@sevarlica

Mozes da pricas sta hoces ali cinjenica je da je Srbija napravila korak u nazad.
Na meniju nisu bili kolaci, bio je kupus i govna.
Srbima se smucio kupus pa su resili da malo jedu govna za promenu.
Sve za sta si kritikovao DS ce njihovi naslednici raditi jos gore.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:52 30.06.2012

Re: Operacija uspela pacijent umro

a Srbija bila blokirana u EU integracijama.

i sta konkretno je lose u tome?


Memoj da se ljutiš, ovako stupidnu diskusiju nećemo moći da vodimo.
mikimedic mikimedic 13:18 30.06.2012

Re: Operacija uspela pacijent umro

Mozes da pricas sta hoces ali cinjenica je da je Srbija napravila korak u nazad.


samo mali problem - vecina glasaca se ne slaze sa tobom. cinjenica, kazes?


mikimedic mikimedic 13:19 30.06.2012

Re: Operacija uspela pacijent umro

Memoj da se ljutiš, ovako stupidnu diskusiju nećemo moći da vodimo.


vidis, ja sam isto to mogao da kazem za tvoj komentar. ali nisam. ne moramo dalje da vodimo diskusiju.
dexter92 dexter92 18:35 30.06.2012

Re: Operacija uspela pacijent umro

samo mali problem - vecina glasaca se ne slaze sa tobom. cinjenica, kazes?

Vecina ili polovina glasaca nije ni izasla na izbore.
Ali za jedno si u pravu ako dss, sps, sns (ex radikali) stavis na jednu stranu , a ds, ldp na drugu onda shvatas da je pravo cudo kako je ds uopste bila koliko toliko na vlasti posle 2000-te kad nikad nije imala vecinu.
Ovom zemljom treba da vladaju ovi prvi ako nam je do demokratije koja je ipak vladavina vecine, sa svim posledicama koje to donosi.
EL EN EL EN 19:46 30.06.2012

Re: Operacija uspela pacijent umro

sevarlica
...efekti vlasti DS-a su sledeći:

1. EKONOMSKI. Preti nam bankrot, otpušteno je oko 400k ljudi, zaposleno 120k ljudi na budžetsku platu, loše privatizacije, poklanjanje državnog novca stranim firmama, gomila taksi, opterećenja privredi, zaduživanje, itd...

2. SOCIJALNI. nikad veće socijalne razlike. Nov talas tajkunizacije. itd.

3. SPOLJNO-POLITIČKI. Osnovna neozbiljnost koju strani državnici prepoznaju u radu DS vlade. Ministar spoljnih poslova govori jedno, premijer drugo, predsednik treće, ambasadori četvrto i tako u krug.

4. LJUDSKA PRAVA. loši potezi koji su doveli do nikad većeg animoziteta prema manjinama svih oblika. Nikakva dugoročna rešenja. Medijski mrak, itd...

5. KORUPCIJA. Dovoljno je reći : O.Dulić, N.Mićić, Č.Jovanović, B.Pajtić, Z.Živković, J.Trivan, D.Petrović, V.Ivić, i mnogi drugi

Najbitnije od svega...
6. POLITIČKI EFEKTI. Politika DS-a je dovela do toga da SPS ima 15% glasova, a da LDP nije prešao cenzus, dok je politički aktivizam SNS-a doveo do toga da SRS(prvi put za 20godina) nije prešao cenzus.


Suština je to. I jednostavo izgubilo se poverenje da već bivša vlast može da stanje do koga je sama dovela, može da popravlja. Naprotiv kampanja tzv "kontrasta" je indirektno poslala poruku da je bitno jedini da se vlast ne promeni. No, preispitivanja, analize i pouke, pa i promene ostaju onima koji su prešli u opoziciju pa će imati šta da rade. I videcmo kako ce to ici.

A za vlast ostaje da ona sada vidi i šta će i kako će. Oće li zaista uraditi šta konkretno na borbi protiv kriminala, šta će sa ekonomijom (neka im je bog u pomoći i možda još poneko jer predpostavljam da se Dačić ne bi upustio u avanturu da bude premijer a da nema planiranu finsnaisjku podršku), kako će Dinkić da izvrši departizaciju, zatim kako će SNS potvrditi da ceni stručnost više od partijske lojalnosti, kako će se realizovati sloboda medija i mnogo toga što je većina naroda zamerala vlasti.

EL EN

mikimedic mikimedic 20:45 30.06.2012

Re: Operacija uspela pacijent umro

Vecina ili polovina glasaca nije ni izasla na izbore.


hhhm pa nije ni 2008.


Ali za jedno si u pravu ako dss, sps, sns (ex radikali) stavis na jednu stranu , a ds, ldp na drugu onda shvatas da je pravo cudo kako je ds uopste bila koliko toliko na vlasti posle 2000-te kad nikad nije imala vecinu.


ne znam sto dss i sps stavljas na istu stranu, ali ok.

sad ne znam da li je cudo - ili su neke druge reci karakteristicnije za vladavinu ds, od 2000. do danas...

Ovom zemljom treba da vladaju ovi prvi ako nam je do demokratije koja je ipak vladavina vecine, sa svim posledicama koje to donosi.


to je prvo trebalo objasniti djindjicu jos 2000. a onda i 2002. godine.
sevarlica sevarlica 11:23 02.07.2012

Re: Operacija uspela pacijent umro

dexter92
@sevarlica

Mozes da pricas sta hoces ali cinjenica je da je Srbija napravila korak u nazad.
Na meniju nisu bili kolaci, bio je kupus i govna.
Srbima se smucio kupus pa su resili da malo jedu govna za promenu.
Sve za sta si kritikovao DS ce njihovi naslednici raditi jos gore.


To je tvoje viđenje i to neutemeljeno u realnosti. Dao sam ti efekte DS vlasti i ako su one tebi OK to je tvoja stvar. Za 4 godine, ti i ja ćemo moći da razgovaramo o tome ko je bio kupus, ko govno, a ko kolačić.
Problem je što ti ne vidiš posledice već samo propagandu.
Ti vidiš pilon na mostu ali ne vidiš dug od 500miliona evra zbog istog.
Ti vidiš beli šengen, ali ne vidiš sirotinju koja nema para da putuje.
itd.
Nikolić je za mesec dana napravio više od Tadića za 8 godina.
Za sada bar nije prekršio ni jedan zakon, za razliku od, hvala bogu, bivšem predsedniku BT. Napravio je otklon ka funkciji u stranci. Nije zaposlio svoje prijatelje, rođake i švalerke kao što je to radio BT.

Uostalom, svi imamo prava da mislimo kako mislimo, samo ti nije pametno da pljuješ ljude samo zato što misle drugačije od tebe, osim ako nisi aktivista DS-a, što bi bilo u redu da kažeš kad sipaš ovakve konstatacije.
sevarlica sevarlica 11:35 02.07.2012

Re: Operacija uspela pacijent umro

Ali za jedno si u pravu ako dss, sps, sns (ex radikali) stavis na jednu stranu , a ds, ldp na drugu


Gde ti nalaziš DSS partnerima SPS-a????
SPS je i programski i konceptualno najbliži partner DS-a.
LDP je dijametralno suprotan DSS-u.
SNS je nekako po koncepciji najbliži G17 jer je stranka desnog centra.

E sad, jedino ako takvi politički stručnjaci DS-a, kao što si ti, nisu izmislili neki nov sistem za određivanje političke orijentacije stranaka.
dexter92 dexter92 16:11 02.07.2012

Re: Operacija uspela pacijent umro

Ti vidiš pilon na mostu ali ne vidiš dug od 500miliona evra zbog istog.

Ne, ja vidim koliko ce goriva da se ustedi zbog mosta
Ti vidiš beli šengen, ali ne vidiš sirotinju koja nema para da putuje.

Sirotinje je bilo i bice i ne vidim da je bilo koja politicka opcija ponudila resenje problema.
Nikolić je za mesec dana napravio više od Tadića za 8 godina. Nije zaposlio svoje prijatelje, rođake i švalerke kao što je to radio BT.


Polako, ima vremena. Za pocetak su mu sinovi u politici saznah pre neki dan. Ko ce kome ako ne svoj svome?

Za grupisanje stranaka neka i bude da si ti u pravu.

Mozda je najbolje resenje ove papazjanije da DS podrzi manjinsku vladu SNS-a, sa ogranicenim rokom, godinu ili dve. Red je da najveca partija vlada zemljom a ne sps i g17 sa 20% glasova.To je prilika koju demokrate nikad nisu dobile.
E onda bi i tebi i meni bilo jasno ko nesto ume, a ko ne ume da uradi.
sevarlica sevarlica 08:16 03.07.2012

Re: Operacija uspela pacijent umro

Ne, ja vidim koliko ce goriva da se ustedi zbog mosta

Sa svih 50 automobila koji ga pređe u toku jednog dana, daj ubijaš me od smeha.
Most od nemila do nedraga, koji povezuje ništa sa ničim.

Sirotinje je bilo i bice i ne vidim da je bilo koja politicka opcija ponudila resenje problema.


Pa pazi, meni 2007-e plata bila 1000 evra, znaš koliko me bolelo uvo za beli šengen kad imam lovu za putovanja. E sad kad je 300 evra, mogu i prevoz da mi plate, džaba.

Polako, ima vremena. Za pocetak su mu sinovi u politici saznah pre neki dan. Ko ce kome ako ne svoj svome?


Da u politici su, ali nisu dobili posao, tako da ti je konstatacija šuplja.


Mozda je najbolje resenje ove papazjanije da DS podrzi manjinsku vladu SNS-a, sa ogranicenim rokom, godinu ili dve. Red je da najveca partija vlada zemljom a ne sps i g17 sa 20% glasova.To je prilika koju demokrate nikad nisu dobile.
E onda bi i tebi i meni bilo jasno ko nesto ume, a ko ne ume da urad


Što se ovoga tiče, donekle se slažem, ali jedini krivac što se ne pravi velika koalicija je DS, takođe jedini krivac za to što DS nikada nije imao manjinsku vladu je takođe DS. Kad god su mogli oni su zajebali partnera u koaliciji, niko im bre ne veruje.
1990-te DS podupro Slobodana Miloševića(politički marketing)
1992-e DS izbegao DEPOS da bi izbegao političku konfrontaciju sa SPS
1997-e DS je pregovarao sa S.M. bez znanja ostalih i time urušio koaliciju ZAJEDNO
dexter92 dexter92 10:35 03.07.2012

Re: Operacija uspela pacijent umro

okok, to je dakle smanjena ti je plata pa si besan.
E pa plasim se da ti je ovi novi nece povecati, a mozda i ostanes bez iste.
mikimedic mikimedic 11:21 03.07.2012

Re: Operacija uspela pacijent umro

okok, to je dakle smanjena ti je plata pa si besan.
E pa plasim se da ti je ovi novi nece povecati, a mozda i ostanes bez iste.


eh da - samo da se ne ostane bez plate, i peMzije, pa makar bilo ne 300 evra, nego 30 evra...

razmisljanje dostojno najsvetlijih dana slobinih glasaca.

uspeli ste, svaka cast.


sevarlica sevarlica 12:10 03.07.2012

Re: Operacija uspela pacijent umro

dexter92
okok, to je dakle smanjena ti je plata pa si besan.
E pa plasim se da ti je ovi novi nece povecati, a mozda i ostanes bez iste.


Nije mi smanjena plata, već mi je smanjen posao. Ništa ne radi u zemlji. Kako to da ti objasnim kada ti verovatno ili ne radiš nigde ili primaš platu iz budžeta. Da radiš u privredi, znao bi koliko su loše bile poslednje 4 godine. Ne zbog SEKe već zbog državnog lopovluka.

Od vlasti i ne očekujem da mi povećava platu, ona me i ne plaća. Očekujem da napravi uslove da mogu da je zaradim. Takođe, to je, po meni, najbitniji parametar za koga treba da glasam. Neću valjda da slušam medijsku propagandu i prenose sednica. Lepo, izvadiš novčanik, otvoriš ga i onda zaokružiš broj na listiću. Prosto k'o pasulj.
sevarlica sevarlica 12:13 03.07.2012

Re: Operacija uspela pacijent umro

mikimedic
okok, to je dakle smanjena ti je plata pa si besan.
E pa plasim se da ti je ovi novi nece povecati, a mozda i ostanes bez iste.


eh da - samo da se ne ostane bez plate, i peMzije, pa makar bilo ne 300 evra, nego 30 evra...

razmisljanje dostojno najsvetlijih dana slobinih glasaca.

uspeli ste, svaka cast.




Ne razume on to Miki. Nije mu ni zameriti. Mnogo je onih koji ne znaju kako se novac teško zarađuje poštenim radom.Takvima je bitno da se u opštine ubace one mašine za kontrolu redova a što je procedura budibogsnama to nema veze.
dexter92 dexter92 15:00 03.07.2012

Re: Operacija uspela pacijent umro

Lepo, izvadiš novčanik, otvoriš ga i onda zaokružiš broj na listiću. Prosto k'o pasulj.

Nemas love i zaokruzis Dacica/Nikolica/Dinkica? Genijalno.

Ne razume on to Miki. Nije mu ni zameriti. Mnogo je onih koji ne znaju kako se novac teško zarađuje poštenim radom.Takvima je bitno da se u opštine ubace one mašine za kontrolu redova a što je procedura budibogsnama to nema veze.


Ja se slazem sa tobom da je sistem neefikasan, ali se ne slazem da ovi sto dolaze mogu i zele da ga poprave.
Jos nesto.
Samo deo problema je u korupciji. Cak i to sto 'strani investitori' govore da ne dolaze sto vlada korupcija je samo delimicno tacno. Platili bi oni i korupciju kada bi imali trziste za svoju robu/usluge. Nisu multinacionalne kompanije nikakve bebe, premazani su ti svim farbama.
Uostalom iskustvo nekih drugih zemalja u okruzenju (npr. Madjarske) govori da je glupo prodati celo trziste strancima.
Srbija moze da smanji birokratiju ako zeli. Za to je potrebno biti nepopularan, podeliti otkaze i dobiti nove socijalne slucajeve.
I ono sto je najbitnije, sto sistemski sprecava korupciju, a ni jedna stranka nije obecala je potpuna transparentnost budzeta.
sevarlica sevarlica 22:51 03.07.2012

Re: Operacija uspela pacijent umro

Ja se slazem sa tobom da je sistem neefikasan, ali se ne slazem da ovi sto dolaze mogu i zele da ga poprave.


Sistem ne treba da se popravi, on mora da se menja. Sistem je napravljen tako da favorizuje korupciju,glomaznu birokratiju i sve ostalo na šta svi imao zamerke.

Samo deo problema je u korupciji.

Slažem se, sama korupcija je proizvod svega ostalog, iliti sistema ovakvog kakav je.

Cak i to sto 'strani investitori' govore da ne dolaze sto vlada korupcija je samo delimicno tacno. Platili bi oni i korupciju kada bi imali trziste za svoju robu/usluge. Nisu multinacionalne kompanije nikakve bebe, premazani su ti svim farbama.


E vidiš tu dolazimo do sistema. Kada napraviš sistem koji stranim investitorima ne garantuje brz i efikasan put od ideje do proizvoda, kada na sav glas poručuješ tim "investitorima" da je ovde jeftina radna snaga, kada nudiš "investitorima" na poklon zemljište, 10.000evra po radnom mestu, lokacije, itd. takve "investitore" i dobiješ.
One koji plaćaju slabo, koji se snalaze u blatu a ne na tržištu i one koji hoće da zarade uslovima a ne proizvodom.

Uostalom iskustvo nekih drugih zemalja u okruzenju (npr. Madjarske) govori da je glupo prodati celo trziste strancima.

Slažem se, ali opet su glavni problem uslovi i pravila poslovanja.

Srbija moze da smanji birokratiju ako zeli. Za to je potrebno biti nepopularan, podeliti otkaze i dobiti nove socijalne slucajeve.


4 godine krize su mogle da budu i dobra zaleđina za takav potez, pa ga B.T. nije povukao. Čak naprotiv, zaposlio je 30% novih radnika na budžetsku platu.

I ono sto je najbitnije, sto sistemski sprecava korupciju, a ni jedna stranka nije obecala je potpuna transparentnost budzeta.


Stranka koju zagovaraš kao bolju opciju nije izbacila završni račun 4 godine.


Samo kažem, hajde da vidimo šta će ovi da urade, u kom smeru će se kretati vlada. Ukoliko niko iz bivše vlasti ne bude uhapšen u narednih 6 meseci, znaćemo donekle gde smo i šta smo.
blogov_kolac blogov_kolac 17:38 28.06.2012

nAstradamus

Da se malo pohvalim (a u 3PM mi je drago sto sam bio u pravu)... zna se ko je ovde ko papagaj stalno ponavljao da ce premijer biti Dacic, a da ce vecinu ministara dati stranka ciji predsednicki kandidat odnese pobedu na predsednickim izborima. Narocito sam na tome insistirao izmedju dva kruga predsednickih izbora kada smo imali svi crno na belo kako izgleda parlament, i kada je to valjda svima trebalo da bude ocigledno na nivou "i plavuse su ukapirale"... Ali ne u zemlji Srbiji, pa ni na ovome blogu, gde smo bili zatrpavani raznim cudnim teorijama kako nijedni izbori zapravo o nicemu ne odlucuju!? Zato dok su se svi nervirali zasto vlada nikako da se formira ja sam uzivao sto vlade koju sam prognozirao jos nema, i uzivao sam u laznoj nadi da mozda nisam bio u pravu i da ce po pitanju vlade u zadnji cas nesto krenuti u suprotnom smeru.

Uzgred, gde su sada svi oni sto su nas ubedjivali kako je predsednik saksija sa fikusom, odnosno engleska kraljica, pogotovo ako je posten kao Toma i isclani se iz sopstvene stranke??? Ne sumnjam da ce uticaj Ivice Dacica eksplodirati i biti ubedljivo veci nego sto ga je ikada imao, ali opet ce se manje pitati od obojice njemu nadredjenih predsednika, bez obzira sto po Ustavu ni Tomislav Nikolic, a pogotovo ne Vladimir Vladimirovic Putin, ne bi trebalo da budu u takvoj poziciji - koja je ipak ocekivana za sve koji su hteli da gledaju sta bi bile PRAVE posledice miniranja Borisa Tadica na poziciji predsednika ove izborne godine!
Kazezoze Kazezoze 18:12 28.06.2012

Re: nAstradamus

a jel´ to već izabran dačić il´ vi još uvek gledate u pasulj?
marco_de.manccini marco_de.manccini 18:20 28.06.2012

Re: nAstradamus

Шта има да се гледа у пасуљ, то је непоуздан метод, само читај шта Драго предвиђа.
blogov_kolac blogov_kolac 18:24 28.06.2012

Re: nAstradamus

Kazezoze
a jel´ to već izabran dačić il´ vi još uvek gledate u pasulj?
Gledaj malo vise u ekran svog monitora i televizora, umesto u pasulj, i neke stvari ce ti se same kasti.
Kazezoze Kazezoze 18:29 28.06.2012

Re: nAstradamus

nemam televizor, jebiga...preostaje mi samo da se pouzdam u vas koji gledate u pasulj.
samo što mi ponekad, slušajući vas, promakne šta je stvarnost a šta predviđanje, pa rekoh da priupitam, neće škoditi.
blogov_kolac blogov_kolac 18:48 28.06.2012

Re: nAstradamus

Kazezoze
nemam televizor, jebiga...preostaje mi samo da se pouzdam u vas koji gledate u pasulj.
samo što mi ponekad, slušajući vas, promakne šta je stvarnost a šta predviđanje, pa rekoh da priupitam, neće škoditi.

Ne mogu da verujem da cak i DANAS neki ne shvataju u kom smeru sve ovo ide!? Jel tebi mozda treba da se nacrta?
Ivica Dacic
"Ako sam sve vreme u kampanji govorio da ću uraditi to i to kada postanem premijer ili predsednik i ako vam to na kraju neko i ponudi da li mogu da kažem izvini teško je vreme ili ja moram da pomognem Borisu Tadiću. Uz dužno poštovanje nisam birao izmedju Borisa Tadića i Tomislava Nikolića, već izmedju Borisa Tadića i Ivice Dačića", naglasio je Dačić.
Kazezoze Kazezoze 19:21 28.06.2012

Re: nAstradamus

Ne mogu da verujem da cak i DANAS neki ne shvataju u kom smeru sve ovo ide!? Jel tebi mozda treba da se nacrta?

ja postavim jasno pitanje, a ti mi odgovaraš preko pasulja.
to što je dačić rekao ne znači da je i zvanično premijer, ili znači?
osim toga, ni meni nije jasno zašto se ljudi zaluđuju politikom, ne shvatajući gde ih to sve ta kurva vodi.
najgluplji su mi ono koji vide neku razliku između pojedinih političara.
al to je njihov problem nije moj.
docsumann docsumann 22:06 28.06.2012

Re: nAstradamus

ja postavim jasno pitanje, a ti mi odgovaraš preko pasulja.


dragan7557 dragan7557 08:37 29.06.2012

Re: nAstradamus


Gledaj malo vise u ekran svog monitora



cerski
krkar krkar 17:39 28.06.2012

Narodne poslovice


Mrtav vuk - pasja sprdačina.

Ova je iz tvog kraja. Zna Narod...

Sad - da da ostavku kurva jedna gubitnička. A do juče ste se presamićivali k'o pred sultanom.

BigBadWolf BigBadWolf 19:24 28.06.2012

Re: Narodne poslovice

Pa da. Isto kao i sa Slobom, nisu mu zamerali sto je ratovao, nego sto je gubio...
sentinel26 sentinel26 22:41 28.06.2012

Preporuka za veseo blog

Verujem da LDP neće u "trojku" sa DS-om i Daćić - Krki - Palma družinom, jer znam da tamo ima dovoljno pameti da se zaključi kako bi to bilo jako loše za Srbiju.

Mogao si gosn Drago da "vjeruješ", ali su LeDePu-čedisti grizli zubima da uđu u Dačić - Tadićevu vladu.
Hteo je Čeda sa njima ali nijesu oni šćeli njega.
Svi su to viđeli. Prenesi im moje saučešće.

Ako se u DS-u brzo nešto ne dogodi, u smislu povratka na izvorne vrednosti, a tamo i dalje budu glavne face Tadić i njegova ekipa, ne treba ih žaliti. Značiće da je pravoga DS-a nestalo još 2004. a da je to tek ovih dana postalo očigledno.

Ti baš dobro slažeš ova glagoska vremena.
Neće i ne može ništa "značiti".
"Sanitarni otklon" od Đinđićevih saradnika, po milosti Tadićevoj i po želji, V.Koštunice, V.Draškovića Ravnogorskog, M.Dinkića Destrukcijskog, sproveden je do kraja.

Ona "izvorna" stranka je sahranjena još 2006.godine u dilu i kohabitaciji sa V.Koštunicom, miro iz Aleksandrije nije stiglo te nije i neće postati mirotočiva.

Preporuku sam kliknuo zato što si lijepo zabavio blogere, uljepšao si im veče.

Nego Drago kakve su šanse da se sada ove tri propale stranke (Ds,Spo i LeDePu) udruže i naprave jednu malo poveću propalu stranku?

Čuo sam još i da će Dželena Trajvan da pređe kod Čede ?
Biće to veliko pojačanje za njega.

sevarlica sevarlica 23:01 28.06.2012

Re: Preporuka za veseo blog

Ona "izvorna" stranka je sahranjena još 2006.godine u dilu i kohabitaciji sa V.Koštunicom, miro iz Aleksandrije nije stiglo te nije i neće postati mirotočiva.


Ona "izvorna" DS kakvom se predstavljala nikada nije ni postojala, jedan deo koji je i malo ličilo na nju umrp je 6.og oktobra 2000-te sa navalom jul-ovaca, SPS-ovaca, SPO-ovaca i drugih ovaca na pobedničku stranu( hajde i ti Radovane na njihovu stranu, Radovane)., a završni udarac je bila smrt Z.Đ.
niccolo niccolo 07:38 29.06.2012

Re: Preporuka za veseo blog

Preporuku sam kliknuo zato što si lijepo zabavio blogere, uljepšao si im veče.

Ja samo na brzinu da kažem da se slažem da je ovo sasvim legitiman razlog za davanje preporuke. Zato ću i ja da dam preporuku...ajd' sad idem...
background noise background noise 22:52 28.06.2012

A kad će Čeda da podnese ostavku?

A Drago?
sentinel26 sentinel26 22:56 28.06.2012

Rastanak sa žutima

Žuti mravi je l’ vam žao
Rastanak se primakao
Gospodski je život bio
Preko vlade sprovodio

Udomili familiju
Proširili korupciju
Spremite se svi žutaći
Narod će vas s vlasti maći

Sada ćete glave hladit
U Zabeli krompir sadit
Spremite se što ranije
Nosićete bukagije

S.26
Dne Junija 28-og, na Svetoga NeVida, Ljeta Gospodnjeg 2012-og na Žućkastom bulevarua bb

reanimator reanimator 08:22 29.06.2012

Re: Rastanak sa žutima

Žuti mravi je l’ vam žao
Rastanak se primakao


Jbt, što Toma i Dačić češće ne dolaze na vlast...
NNN NNN 11:15 30.06.2012

Mravlja farma

Žuti mravi je l’ vam žao
Mravojed se primakao

Opšte poznato:
crni mravi su uvek protiv žutih mrava


Senti majstor, celo jutro pevam ovo
(A kod Draga nekako nedostaje muzika)

NNN NNN 23:08 28.06.2012

Ko o čemu

Drago o Tadiću

g.radicevic g.radicevic 12:49 29.06.2012

Re: Ko o čemu

NNN
Drago o Tadiću



Ljubav je to
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:39 29.06.2012

restrukturisanje

Ako se u DS-u brzo nešto ne dogodi, u smislu povratka na izvorne vrednosti, a tamo i dalje budu glavne face Tadić i njegova ekipa, ne treba ih žaliti. Značiće da je pravoga DS-a nestalo još 2004. a da je to tek ovih dana postalo očigledno.


ja ne bih bio ovoliko fatalističan u pogledu ds-a, i mislim da će preživeti. da te podsetim, sukobi u vrhu ds-a kroz istoriju su uvek bili uzbudljivi: mićunović-đinđić, đinđić-koštunica, tadić-živković/јовановић , tadić-(đilas?); i davali su produktivnija rešenja od prethodnih, autokratskih (ovde uz ogradu da ne znamo kako bi se okončala Đinđićeva epoha, a pred atentat je i ona postajala autokratska).
fijumau fijumau 17:56 29.06.2012

Re: restrukturisanje

tadić-živković

Po tebi je pobedio produktivniji?
sevarlica sevarlica 19:51 29.06.2012

Re: restrukturisanje

(ovde uz ogradu da ne znamo kako bi se okončala Đinđićeva epoha, a pred atentat je i ona postajala autokratska).


Zaboravljaš Đikijev obračun sa Vuksanovićem. Iz pouzdanih izbora u DS-u znam da su ti stranački izbori pokradeni za Đinđićev račun.
jinks jinks 14:06 29.06.2012

...

Kad već pričate o ostavkama, da li je rukovodstvu LDP-a palo na pamet da da ostavku, nakon svih neuspeha, počev od 2004. pa nadalje.

I koja je uopšte svrha njihovog daljeg ostanka u politici, nakon svega.

Ne znam, da spašavaju druge stranke od sebe samih, kako kažete u blogu, kad već više nikoga ni od čeg drugog ne mogu da spasu.
hypoglossus hypoglossus 16:30 29.06.2012

Kad? Nikad..

Jasno i glasno .. nikad.. Jer ovde su vodje uvek u pravu.. Nikad ne raspravljaju o svojim greskama niti tako nesto uzimaju u razmatranje.. Nase vodje mogu stati u stih legendarnog Dzonija Stulica ".. puni poverenja u svoju glupost i pun dzep". Jednostavno zadojeni laznom slikom svoje savrsenosti i svoje bezgresnosti nisu u stanju jasno da vide slike oko njih. Sa druge strane i fotelja vodje je obicno vrlo udobna.. Takodje i straznjice su pune prazilukovica koji jedini smisao svoje besmislenosti vide u vodji i ocuvanju vodje u fotelji, bez i malo zelje da caru kazu da je go. To bi ugrubo bio odgovor na to pitanje kada ce neko dati ostavku. Ono sto je vrlo interesantno je poslednji tvoj pasus Drago.. Voleo bi da nam objasnis kakav povratak i na koje izvorne vrednosti DS-a? Koje su to vrednosti koje je DS negovao do npr. 2004 a koje sad ne gaji. Jer cesto se pominju te floskule "izvorne vrednosti". Da li su to izvorne vrednosti koje su bacene na papir kad se formirala ta stranka 90-te ili koju godinu pre ili posle ne secam se.. Pravo pitanje je: Da li su one ikada postojale u praksi? I ko ih je sporovodio? Ne radi se tu samo o DS-u. Mnogima su programi onako milozvucni a u praksi su u stvari samo nacin da se demagogijom dodje u situaciju da se napune dzepovi.
Odavno zivim u ubedjenju da je nasa politicka scena jedno odlicno smisljeno i organizovano kriminalno drustvo, gde su neki vlast a neki opozicija a narod kao i uvek ovca za sisanje.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana