Politika

IZBORI FAQ3 ili POSLEDNJI KRUG

Biljana Srbljanović RSS / 30.01.2008. u 17:51

Da se odmah razumemo, mislim da na demokratskim izborima uvek treba glasati. Da se razumemo, mislim i da radikale treba po svaku cenu sprečiti da uzmu mesto predsednika. Već skoro dvadeset godina stojim uporno uz one snage koje se suprotstavljaju svemu što radikali predstavljaju.
Da se razumemo do kraja: u drugom krugu izbora glasaću za Borisa Tadića.

I to stvarno poslednji put.

Zato za mene ovo neće biti drugi već poslednji krug izbora.

Moj glas u poslednjem krugu nije glas iz straha. On je poslednje upozorenje predsedniku republike da se, saradjujući na najvažnijim državnim projektima sa radikalima i slavskim fašistima u čijoj vladi sedi, kocka sa našom zemljom, našom budućnošću i našim životima. I da ta opasna igra ovog puta zemlju može skupo da košta.

Da se razumemo još i ovo, to je moje lično mišljenje i lična odluka, na koju svaki glasač ima pravo. Politička manjina čiji sam ponosni deo je karakteristična po mnogo čemu neobičnom za našu sredinu. Izmedju ostalog i po tome što niko ne može da nam kaže šta da radimo i kako. Svako od nas glasa prema sopstvenoj savesti, čini sopstveni izbor, vlasnik je svog glasa i ima odgovornost prema tome.
Glasačko pravo je pitanje osnovne ljudske slobode i kada je je jednom dobijeno (a za ovu zemlju mnogo, mnogo kasno), onda se prema njemu moramo odnositi odgovorno i ozbiljno. 220 hiljada ljudi koji su u prvom krugu podržali beskompromisnu politiku Čedomira Jovanovića, sami su to i na sopstvenu odgovornost odlučili.

To nije stado, pa da mu se kaže kuda da ide, svaki taj glas je svestan glas, svaki čovek tu odlučuje prema sebi i sopstvenoj savesti. Lider LDPa, za čiju politiku je skoro četvrt miliona ljudi glasalo, to odlično zna kada iskreno kaže da nema ni pravo, ni nameru da nam govori šta da radimo i da - kao i do sad - svako mora da odluči za sebe.

Ja za sebe i u svoje ime ovako odlučujem. Gledam svoju zemlju na ivici ambisa i za taj sunovrat krivim vlast koju svojom pogrešnom politikom održava Boris Tadić. Svesno i ne bez ljutnje, odlučujem da mu dam poslednju šansu.

Moj glas za njega je glas poslednjeg upozorenja - da zapamti ko ga je na vlasti održao, da nauči da je predsednik svih svojih gradjana, da prekine da nas laže i da iskreno izadje i kaže kako zemlja zaista stoji, da javno kaže ono što govori u svim ličnim razgovorima da se život nastavlja i posle Kosova, ili kako sam voli da kaže "čovek bez i bez ruke nastavlja da živi".

Dajem mu svoj glas, uprkos svim predsednikovim ljudima, uprkos skupoj i beskorisnoj kampanji, uprkos ovima što plaču po novinama, okupiraju medije, idu od vrata do vrata, kukaju iz glasa, cvokoću zubima u strahu za sopstvene pozicije i krive opoziciju za eventualni poraz na izborima. Predsednikovi ljudi preziru glasače koje vrbuju, nipodaštavaju one od koje slamku spasa očekuju, viču na nas, sve tražeći pomoć, vredjaju nas, ponižavaju, unapred proglašavaju krivcima za svoj eventualni poraz.

A predsednik se na ivicu poraza doveo sam.

Njegova nejasna politika, odsustvo hrabrosti, predaja parlamentarnih izbornih rezultata u ruke manjinskoj i izuzetno opasnoj stranci, dovela ga je do toga da nacionalistička politika doživljava veliki rivajval, da ga koalicioni partner prezire i ucenjuje, jer može i jer zna da zbog toga vlada neće pasti, da Srbija nikako da izvuče iz ćorsokaka zvanog "I Kosovo i Evropska Unija".

Predsednik Tadić održava nakaznu koaliciju sa ljudima koji kriju istinu o ubistvu Zorana Djindjića, sa ljudima koji skrivaju ratne zločince, koji zemlju u bescenje prodaju Rusima, koji Srbiju ne vide u Evropskoj Uniji, koji gradjane dele na one "prvog" i "drugog" reda i koji nas drže kao taoce. Cela zemlja je u klopci, a opasnost nije samo radikalski kandidat, jednako, ako ne i više, opasan je i premijer Srbije Vojislav Kostunica.

Dok god ga Boris Tadić održava na vlasti, Srbija će biti ugrožena.

Moj glas u poslednjem krugu nije glas da Tadić ostane da vlada, već je glas da Tadić konačno počne da vlada. Ili da se, ako to ne može, jednom skloni.

Poslednji krug za Borisa Tadića, protiv radikala i ubica Zorana Djindjića što sede u državnim službama, leže po bolnicama i čuče po skrovištima.

Poslednji put, Borise.



Komentari (580)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

Filip2412 Filip2412 01:02 31.01.2008

Re: NAPOKON MALO ZDRAVOG RAZUMA I IZ LDP-a

doktorka, Smiljko je bandit i poremecen covek, a treba da znas da su u Nisu demokrate vladale od 96 i i od tada Nis ima slobodne medije u to vreme u BG je vladao SPS

ja sam ponosan sto je nis skinuo SPS 4 godine ranije od Beograda.

Za Smiljka su glasali slicni slucajevi koji glasaju danas za radikale, ne zato sto je Smiljko dobar nego zato sto su se DS kadrovi obrukali pa je narod iz inata glasao protiv njih. Sta ti tu nije jasno?

Afere u DS koje su doprinosile slabljenju stranke i jacanju radikala pocele su jos u doba Djindjica i Cede. Ceda ne moze izbeci odgovornost samo zato sto je napravio drugu stranku. Niukakvo postenje LDP ne verujem, to ti je isto sr... ko DS i da nema tog problema Kosova te stranke ne bi se razlikovale. A i ta razlika je verovatno vise takticka nego sustinska. Tadic glumi nesto s tim Kosovom jer mora, u suprotnom oticice u 5-6% ko Ceda.














doktorka doktorka 01:37 31.01.2008

Re: NAPOKON MALO ZDRAVOG RAZUMA I IZ LDP-a

Filip2412
doktorka, Smiljko je bandit i poremecen covek, a treba da znas da su u Nisu demokrate vladale od 96 i i od tada Nis ima slobodne medije u to vreme u BG je vladao SPSja sam ponosan sto je nis skinuo SPS 4 godine ranije od Beograda.Za Smiljka su glasali slicni slucajevi koji glasaju danas za radikale, ne zato sto je Smiljko dobar nego zato sto su se DS kadrovi obrukali pa je narod iz inata glasao protiv njih. Sta ti tu nije jasno?Afere u DS koje su doprinosile slabljenju stranke i jacanju radikala pocele su jos u doba Djindjica i Cede. Ceda ne moze izbeci odgovornost samo zato sto je napravio drugu stranku. Niukakvo postenje LDP ne verujem, to ti je isto sr... ko DS i da nema tog problema Kosova te stranke ne bi se razlikovale. A i ta razlika je verovatno vise takticka nego sustinska. Tadic glumi nesto s tim Kosovom jer mora, u suprotnom oticice u 5-6% ko Ceda.


cekajte , ali vi cete glasati za nekoga ko je predsednik ds .
evo vam ovde spisak poslanika DOS-a (2000.) recite mi ko je od ovih na spisku , sada u ldp-.u , a ko je ostao u ds. i primetite ceda nije tada bio clan ds. evo ja cu vam odmah navesti pajtica i comicku . nisu li oni isto tako odgovorni za jacanje radikala i sps? i pad dos-a. treba li da vas podsetim kako su uzeli u zastitu nedu arneric , zajedno sa tadicem .
http://www.srbija-info.yu/cinjenice/skupstina.html

Žarko Dukić Žarko Dukić 02:13 31.01.2008

Re: NAPOKON MALO ZDRAVOG RAZUMA I IZ LDP-a

Žarko Dukić

Ubistvo Djindjića + Koštunica na vlasti + veliki broj zrtava tranzicije + Korumpirani DS +...= JAKI RADIKALI :( *novo 


Samo jedan "LDP"

Da se nadovezem na prethodni post...ja nikada nisam bila u LDPu , tako da nemam predstavu kako je "unutra" ali je Srbiji potrebno vise takvih stranaka, pa kakve su da su.


Bio sam u LDP-u na poziciji Menadžera Opštinskog odbora Vračar, a pre toga u DS-u. LDP se u svojoj suštini ne razlikuje uopšte od DS-a ili bilo koje druge partije na političkoj sceni. Vladanje unutar partije je krajnje nedemokratsko, a principi za koje se LDP zalaže "spolja" ne poštuju se uopšte "unutra". To mi je bio jasan pokazatelj da je LDP još jedna u nizu liderskih, diktatorskih partija.

Na žalost LDP drži monopol na jednu lepu i za Srbiju preko potrebnu ideju, medjutim, na ovakav način vođenja partije ovakav LDP je još jedno zlo koje se sprema da ugrabi neki komad vlasti. Dakle na političkoj sceni srbije trenutno nema nijedne zdrave političke opcije. Sve su opterećene borbom za dobrobit svojih lidera, a suštinski ni jedna se realno ne bori za narod. LDP-u je izgleda jedini cilj bio da udje u parlament da se obezbede materijalno i da Čeda reši problem svoje fizičke bezbednosti. Nakon toga ništa se nije uradilo, stranka nije radila ništa na razvoju organizacije što smo mogli da vidimo na osnovu rezultata sa parlamentarnih izbora i sada na predsedničkim, isti broj od nešto manje od 220.000 glasova za godinu dana?! Čujem da neki to nazivaju uspehom. :)

Sve smo lidere videli na delu, na političkoj sceni su tu još od 90-ih i zbog toga je vreme da se svi sklone s političke scene. I Čeda je imao svoju šansu da reši mnoge stvari, ali na žalost nije.

Potrebna nam je sveža krv, nove ideje, novi ljudi, ovo je sve istrošeno i samo nam produžava agoniju.
doktorka doktorka 03:50 31.01.2008

Re: NAPOKON MALO ZDRAVOG RAZUMA I IZ LDP-a

Žarko Dukić
Žarko DukićUbistvo Djindjića + Koštunica na vlasti + veliki broj zrtava tranzicije + Korumpirani DS +...= JAKI RADIKALI :( *novo  Samo jedan "LDP"Da se nadovezem na prethodni post...ja nikada nisam bila u LDPu , tako da nemam predstavu kako je "unutra" ali je Srbiji potrebno vise takvih stranaka, pa kakve su da su.Bio sam u LDP-u na poziciji Menadžera Opštinskog odbora Vračar, a pre toga u DS-u. LDP se u svojoj suštini ne razlikuje uopšte od DS-a ili bilo koje druge partije na političkoj sceni. Vladanje unutar partije je krajnje nedemokratsko, a principi za koje se LDP zalaže "spolja" ne poštuju se uopšte "unutra". To mi je bio jasan pokazatelj da je LDP još jedna u nizu liderskih, diktatorskih partija.Na žalost LDP drži monopol na jednu lepu i za Srbiju preko potrebnu ideju, medjutim, na ovakav način vođenja partije ovakav LDP je još jedno zlo koje se sprema da ugrabi neki komad vlasti. Dakle na političkoj sceni srbije trenutno nema nijedne zdrave političke opcije. Sve su opterećene borbom za dobrobit svojih lidera, a suštinski ni jedna se realno ne bori za narod. LDP-u je izgleda jedini cilj bio da udje u parlament da se obezbede materijalno i da Čeda reši problem svoje fizičke bezbednosti. Nakon toga ništa se nije uradilo, stranka nije radila ništa na razvoju organizacije što smo mogli da vidimo na osnovu rezultata sa parlamentarnih izbora i sada na predsedničkim, isti broj od nešto manje od 220.000 glasova za godinu dana?! Čujem da neki to nazivaju uspehom. :)Sve smo lidere videli na delu, na političkoj sceni su tu još od 90-ih i zbog toga je vreme da se svi sklone s političke scene. I Čeda je imao svoju šansu da reši mnoge stvari, ali na žalost nije.Potrebna nam je sveža krv, nove ideje, novi ljudi, ovo je sve istrošeno i samo nam produžava agoniju.


svi su lopovi i lazovi osim nikole secerovskog , ja da vam kazem .
nego, sad ozbiljno , pretpostavljam da ste mlad covek , manite se politike i sedenja po odborima, a glasajte za one za koje cenite da nasu zemlju najpre mogu da uvedu u eu. samo to neka vam bude vazno kad pravite izbor.
ako verujete da je to tadic , glasajte za njega.
Žarko Dukić Žarko Dukić 04:43 31.01.2008

Re: NAPOKON MALO ZDRAVOG RAZUMA I IZ LDP-a

svi su lopovi i lazovi osim nikole secerovskog , ja da vam kazem .
nego, sad ozbiljno , pretpostavljam da ste mlad covek , manite se politike i sedenja po odborima, a glasajte za one za koje cenite da nasu zemlju najpre mogu da uvedu u eu. samo to neka vam bude vazno kad pravite izbor.
ako verujete da je to tadic , glasajte za njega.


Hvala na savetu.

Otprilike to i radim. Pošto je izbor jako loš, to mi je ostao jedini kriterijum. :)

Činjenica da sam mlad bio u politici, s jedne strane mi je pomogla da shvatim kako(loše po sve nas) funkcionišu partije, a sa druge strane mi je pomogla da izgubim puno vremena od privatnog života zarad menjanja društva. U suštini čovek ukoliko živi u ovakvoj zemlji, ne može da se izoluje od bavljenja politikom na neki način. Prosto, svaki normalan čovek traži neke promene. Na mene je politika imala ogroman uticaj još od kada sam imao 14 godina. Na neki čudan način sam bio svestan svega što se dešavalo, te nisam propuštao demonstracije 96/97. Još kao maloletan sam pomagao u kampanjama DS. Prosto borba protiv ovog užasnog sistema je meni u krvi, makar ne bio ni u jednoj partiji uvek ću se boriti za ideje Zorana Đinđića. Kada su ga ubili, kao da su ubili i deo mene jer mi je, svaki put kada bih ga čuo, ulivao nadu i veru u bolje sutra. Danas toga više nema. Iz osećaja odgovornosti jer smo dozvolili da ga ubiju osećam potrebu da uradim sve da ostvarimo njegovu viziju za koju se on borio i zarad koje je žrtvovao sopstveni život.

Doktorka pozivam vas i ostale pristalice LDP-a da zbog tog duga prema njemu izadjemo i glasamo za Borisa jer ukoliko to ne učinimo, sa Nikolićem ćemo se toliko udaljiti od te vizije da je nikada nećemo ni dočekati.
Srbija ne sme da stane na putu ka Evropi, pa makar to bilo i sa Tadićem na čelu Srbije.
doktorka doktorka 05:26 31.01.2008

Re: NAPOKON MALO ZDRAVOG RAZUMA I IZ LDP-a

Žarko Dukić
svi su lopovi i lazovi osim nikole secerovskog , ja da vam kazem .nego, sad ozbiljno , pretpostavljam da ste mlad covek , manite se politike i sedenja po odborima, a glasajte za one za koje cenite da nasu zemlju najpre mogu da uvedu u eu. samo to neka vam bude vazno kad pravite izbor.ako verujete da je to tadic , glasajte za njega.Hvala na savetu. Otprilike to i radim. Pošto je izbor jako loš, to mi je ostao jedini kriterijum. :)Činjenica da sam mlad bio u politici, s jedne strane mi je pomogla da shvatim kako(loše po sve nas) funkcionišu partije, a sa druge strane mi je pomogla da izgubim puno vremena od privatnog života zarad menjanja društva. U suštini čovek ukoliko živi u ovakvoj zemlji, ne može da se izoluje od bavljenja politikom na neki način. Prosto, svaki normalan čovek traži neke promene. Na mene je politika imala ogroman uticaj još od kada sam imao 14 godina. Na neki čudan način sam bio svestan svega što se dešavalo, te nisam propuštao demonstracije 96/97. Još kao maloletan sam pomagao u kampanjama DS. Prosto borba protiv ovog užasnog sistema je meni u krvi, makar ne bio ni u jednoj partiji uvek ću se boriti za ideje Zorana Đinđića. Kada su ga ubili, kao da su ubili i deo mene jer mi je, svaki put kada bih ga čuo, ulivao nadu i veru u bolje sutra. Danas toga više nema. Iz osećaja odgovornosti jer smo dozvolili da ga ubiju osećam potrebu da uradim sve da ostvarimo njegovu viziju za koju se on borio i zarad koje je žrtvovao sopstveni život.Doktorka pozivam vas i ostale pristalice LDP-a da zbog tog duga prema njemu izadjemo i glasamo za Borisa jer ukoliko to ne učinimo, sa Nikolićem ćemo se toliko udaljiti od te vizije da je nikada nećemo ni dočekati.Srbija ne sme da stane na putu ka Evropi, pa makar to bilo i sa Tadićem na čelu Srbije.


tadic me nijednim svojim potezom do sad nije ubedio da je proevropski polticar . a imao je sansu. no izabrao je da kohabitira sa covekom koji nije hteo da svedoci na sudjenju ubicama zorana djindjica , zna se i zbog cega. sa covekom koji je podrzao oruzanu pobunu jso. sa covekom cija je partija napustila dos iz revolta sto je milosevic poslat u hag . sa tim istim covekom , tadic je ucestvovao u donosenju sramnog ustava. dao podrsku kastrovoj kubi . isao da potpise sporazum o prodaji nis-a . podrzao izglasavanje vojne neutralnosti i td. znate , ja svoj glas mogu da dam samo onome kome verujem da ga nece zloupotrebiti. tadicu odavno nista ne verujem.
Žarko Dukić Žarko Dukić 06:11 31.01.2008

Re: NAPOKON MALO ZDRAVOG RAZUMA I IZ LDP-a


tadic me nijednim svojim potezom do sad nije ubedio da je proevropski polticar . a imao je sansu. no izabrao je da kohabitira sa covekom koji nije hteo da svedoci na sudjenju ubicama zorana djindjica , zna se i zbog cega. sa covekom koji je podrzao oruzanu pobunu jso. sa covekom cija je partija napustila dos iz revolta sto je milosevic poslat u hag . sa tim istim covekom , tadic je ucestvovao u donosenju sramnog ustava. dao podrsku kastrovoj kubi . isao da potpise sporazum o prodaji nis-a . podrzao izglasavanje vojne neutralnosti i td. znate , ja svoj glas mogu da dam samo onome kome verujem da ga nece zloupotrebiti. tadicu odavno nista ne verujem.


Ovo je jednostran pogled na celu stvar. Koji je Tadiću bio izbor? Da bude opozicija i da pusti Koštunicu i radikale da vladaju kada DS ima veliku podršku u glasačkom telu i mogućnost dolaska na vlast? Ja se slazem da je napravio gomilu glupih poteza, ali treba samo razmisliti, da li je imao nekog drugog i kakvog izbora. Ne opravdavam ga uopšte, ali nisam 100% siguran da je mogao da donese neku drugu odluku. Ukoliko bi Koštunicu "poklonio" radikalima tek tada bismo zaglavili boreci se protiv koalicije gore nego bilo koja Slobina iz 90-ih.
Treba biti realan i priznati da bi bilo tako. U tom smislu Tadić jeste radio neke stvari da bi išli ka EU. Da je Tadić mogao sa Čedom da formira vladu verujem da bi to uradio. S obzirom da je LDP na ivici cenzusa i da zajedno ne prelaze 50%+1 u parlamentu, logično je da je Tadić izabrao jedine tzv. demokratske opcije u vidu DSS i G17+. Pitanje je šta bi bilo da je Tadić izveo na čistinu Koštunicu još na početku. ubeđen sam da bi DSS prišao SRS i da bi formirali vladu koju nikada ne bismo mogli da skinemo. Dakle u tom smislu težnji ka EU mislim da je DS postupio odgovorno, ali mislim da im to nije bio primaran cilj već da "kraduckaju". :)
Prosto je, ne moze se retorikom LDP, NVO i sl. postići neki ozbiljniji rezultat na izborima u Srbiji. Da bi osvojio dovoljan broj glasova da vladaš i vodiš zemlju ka EU u Srbiji moraš da se obratiš malo široj ciljnoj grupi. Ne živimo u Švajcarskoj, živimo u Srbiji. DS je to shvatila i zato je promenila svoju retoriku. U suštini cilj je ostao isti, napredak zemlje i ulazak u EU + kraduckanje.
Dakle ne mislim da je tačno da Tadić nije težio tom cilju zvanom Srbija u EU, ali u poziciji u kojoj se nasao taj posao nije bio nimalo lak.
Dakle bllo je pitanje prepustiti Koštunicu, takvog kakav je (po meni trebao bi malo da obiđe ministarstvo unutrasnjih poslova i upozna se sa spravom koja se zove detektor lazi pa da popricaju sa njim o Ubistvu Zorana Djindjica) Radikalima ili pokusati sa njim izgurati put ka EU. Tadic se odlucio za ovo drugo. Sta je bilo ispravno vreme ce pokazati. Eticki gledano naravno da nije bilo ispravno. Ali bitno je to posmatrati na pragmatičan način...
Filip2412 Filip2412 16:24 31.01.2008

Re: NAPOKON MALO ZDRAVOG RAZUMA I IZ LDP-a

pa naravno da cu glasati. ja kad bi ceko da se pojavi posten politicar pa da glasam nikad ne bi ni glasao.

poilticari mogu biti samo losi i manje losi
Žarko Dukić Žarko Dukić 00:58 01.02.2008

Re: NAPOKON MALO ZDRAVOG RAZUMA I IZ LDP-a

pa naravno da cu glasati. ja kad bi ceko da se pojavi posten politicar pa da glasam nikad ne bi ni glasao.

poilticari mogu biti samo losi i manje losi


Potpuno se slažem, više mi je muka da slušam priče o idealnim političarima. Takvi nikada nisu postojali već je to kreacija u glavama zavedenih masa. Svako svog kandidata idealizuje a druge nipodastava. Ljudi se ponašaju kao neka deca ako nije moje najbolje onda nece biti nicije. Oni politicari koji potenciraju za sebe da su idealni takvi su, provereno, najmanje idealni. Svi lideri su optereceni time da ih mase vole, a malo je onih koji stvarno rade. Jedan je bio Zoran Djindjić, on nije jurio za tim da ga mase vole i nije glumio nekog idealnog politicara, covek je samo mnogo radio i sirio mnogo pozitivne energije kao i jasnu viziju i na taj nacin bio idealan jer takvog nismo imali vekovima unazad!!!

Moja investicija u Borisa jeste da obavi samo jedan zadatak a to je da nas uvede kako god zna u Evropsku Uniju.
igipop igipop 18:58 30.01.2008

:)

obradovala si me.

mozda na kraju ispadne da smo mi pilici razmuniji od nasih politicara.

preporuka
blackbox blackbox 19:02 30.01.2008

ispravno

Evo Koštunica na pitanje da li će on lično izaći na izbore reče da još nije o tome razmišljao.
Izgleda će se izjasniti u ponedeljak.
A ovo je ozbiljno pitanje svim onima koji još uvek misle da VK pripada demokratskoj opciji.
Dakle zamislite da neko pita premijera Turske, Grčke, Italije, V.Britanije , Španije, kancelara Nemačke ili Putina da li će preksutra izaći na glasanje u svojoj zemlji i da oni odgovore da o tome nisu razmišljali. Pa to bi bio skandal najvećih razmera.
Kod nas to niko ne problematizuje. Očito da VK izbori ništa i ne znače jer on računa na kalkulacije. Pa neka mu i dalje to omogućavaju.
Ako vam nije nelagodno da ličite na Koštunicu onda izađite i glasajte.
Poslušajte Biljanu.
Colin_bgd Colin_bgd 19:06 30.01.2008

Re: ispravno

svaka cast!
doktorka doktorka 19:08 30.01.2008

Re: ispravno

blackbox
Evo Koštunica na pitanje da li će on lično izaći na izbore reče da još nije o tome razmišljao.Izgleda će se izjasniti u ponedeljak.A ovo je ozbiljno pitanje svim onima koji još uvek misle da VK pripada demokratskoj opciji.Dakle zamislite da neko pita premijera Turske, Grčke, Italije, V.Britanije , Španije, kancelara Nemačke ili Putina da li će preksutra izaći na glasanje u svojoj zemlji i da oni odgovore da o tome nisu razmišljali. Pa to bi bio skandal najvećih razmera.Kod nas to niko ne problematizuje. Očito da VK izbori ništa i ne znače jer on računa na kalkulacije. Pa neka mu i dalje to omogućavaju.Ako vam nije nelagodno da ličite na Koštunicu onda izađite i glasajte.Poslušajte Biljanu. *novo 

hahahah , posto ja ne racunam na kalkulacije , nije mi nelagodno. drugo, kostunica ,tadic i nikolic bi se morali naci iza resetaka zbog veleizdaje zemlje. ovo ako hocemo da se poredimo sa britanijom , spanijom , grckom.
Spadalo Spadalo 19:05 30.01.2008

Poslednji put, Borise.

Moj glas u poslednjem krugu nije glas da Tadić ostane da vlada,...

Kad narod srlja u ambis, onda su oni koji vuku nazad, u stvari, napredni, zar ne?
Filip Knežić Filip Knežić 19:12 30.01.2008

Доста ми је....

Нећу дозволити да ми радикали уништавају будућност, па и ја ћу подржати Бориса овог пута (зато што Чеда није прошао у други круг). Само човече не могу да схватим моје вршњаке који величају радикале, читају Пресове, Курире, гледају Пинкове, Грандове, Цеце и остале глупости. Често се запитам, где је ту нама будућност када су нам млади за радикале. Толико...
man ray loves me man ray loves me 19:12 30.01.2008

sledeci korak

A sada svi mandoline u ruke, pa idemo da pevamo Peri serenadu... :)
Ivan Marović Ivan Marović 19:17 30.01.2008

Mudro Biljana

Može to da se posmatra i ovako - ako pobedi Boris, ti ćeš da ga kritikuješ, ja ću da ga branim, a ako pobedi Toma, onda ćemo oboje da ga kritikujemo, a to je potpuni smor :)
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 19:19 30.01.2008

Re: Mudro Biljana

sto navaliste da me hvalite, sad cu da obrisem sve :))

ipak, apelujem na maljkovica da se ne izjasnjava u moju korist, to stvarno moze da me natera da skinem blog.
anchi anchi 22:07 30.01.2008

ne samo mudro nego i duhovito

Biljana Srbljanović
sto navaliste da me hvalite, sad cu da obrisem sve :))ipak, apelujem na maljkovica da se ne izjasnjava u moju korist, to stvarno moze da me natera da skinem blog.


:LoL:

pidola pidola 19:21 30.01.2008

...

sta da kazem i jeste tako i nije.
ovo prvi put da se ne slazem sa tobom,al valja se i to malo.

uvek ce ti radikali biti tu.
uvek ce se koristiti za,hocete mi ili oni.
uvek ce svoju losu politiku prikrivati sa losijima od sebe (toga barem imamo koliko hocemo).
odjenom glasamo za evropu,za bolji zivot,za ne devedesete (zar nismo za to glasali prosli put),zasto do sada nisu radili kako treba i da gradjani samo izadju i glasaju za nastavak takve politike,zasto sve mora ovako da ide?
da bude poslednji put,sledeci put cemo biti stariji jos pet godina.

mada,kad cuh kako kostunica nece da podrzi,natera me da razmislim,posto su njegove odluke uglavnom naopake.
Tihi Don Tihi Don 19:37 30.01.2008

I to stvarno poslednji put

A ja cu da glasam PRVI put.
gagonja gagonja 19:40 30.01.2008

ziva istina

1. cedomir jovanovic vodi beskompromisnu politiku mirne savesti jer sve sto je imao da izgubi je izgubio. on jedini moze da priusti sebi da kaze sta misli upravo iz tog razloga. ja ga podrzavam jer govori ono sto mora da se kaze a niko ciji se glas cuje to ne govori
2. kao sto ste rekli boris tadic je predsednik svih gradjana, dakle i 220 hiljada sa jedne i 2 miliona i 200 hiljada sa druge da izuzmemo trecu cetvrtu itd.
3. kostunica je prepreden i nimalo naivan igrac, spreman na sve
4. tadic je predsednik, ima dobar deo kolaca u parlamentu i ministarstvima dakle i poziciju da nesto ucini, promeni ali boga mi i da izgubi
5. milosevic je bio zreo za promenu i 96 verovatno ali se mehanizmima raznim drzao do 2000
6. 10 godina milosevica nas je vratilo unazad jedno 50 s tim sto je prvih godina vladavine istog, brzina rikverca bila manja nego kasnije dakle (povratak milosevica u ovom trenutku bi imao solidnu pocetnu brzinu rikverca, mozda i vecu od one na kojoj je stao)
7. boris tadic nije hrabar covek i na promenu "praznoga hoda" ga moze navesti samo neka "bezizlazna" situacija
8. srbija je hronicno bolesna

plasim se da cemo na neku opipljiviju promenu u kursu na kome se nalazimo morati da pricekamo jos nekoliko godina, osim naravno ako ne pobedi vocar postenjacina
Mili Mili 20:54 30.01.2008

Re: ziva istina

kostunica je prepreden i nimalo naivan igrac, spreman na sve


Da dodam i parazit .
ogar ogar 19:46 30.01.2008

a da probamo ovako

da protumacimo tvoj Billjana glas, da je to u stvari priznanje da je Tadiceva politika bolja od Cedine, i da bi pravi postupak bio dati glas u ovom slucaju Tadicu, a kritikovati LDP. Jer postoji izgleda bitna r a z l i k a izmedju npr Teofila i Tebe koji cete glasati i ovih drugih kao Prokic i Lukovic koji nece.

By the way, najbolji potez Tadica je kad je otkacio sve koji su se namestili da ga cekaju na kanabetima na pregovore o svojim glasovima.
milivoye milivoye 23:24 30.01.2008

Re: a da probamo ovako

ogar
da protumacimo tvoj Billjana glas, da je to u stvari priznanje da je Tadiceva politika bolja od Cedine, i da bi pravi postupak bio dati glas u ovom slucaju Tadicu, a kritikovati LDP. Jer postoji izgleda bitna r a z l i k a izmedju npr Teofila i Tebe koji cete glasati i ovih drugih kao Prokic i Lukovic koji nece.

By the way, najbolji potez Tadica je kad je otkacio sve koji su se namestili da ga cekaju na kanabetima na pregovore o svojim glasovima.

Da, Ogar, sve si shvatio. Mrmot je zavio čokoladicu...
Lektorka Lektorka 23:29 30.01.2008

Re: a da probamo ovako

da je Tadiceva politika bolja od Cedine, i da bi pravi postupak bio dati glas u ovom slucaju Tadicu, a kritikovati LDP

ima jedan zanimljiv clanak iz teorije knjizevnosti koji pisce poredi s jazavcima a teoreticare knjizevnosti (dakle TUMACE) s jazavicarima. a ima i ona lepa srpska rec: ucitavanje. sto imputiras autorki teksta nesto sto u tekstu ne pise, umesto da lepo kazes da je to sto si "istumacio" tvoje vidjenje politike tadica i jovanovica?
ogar ogar 23:50 30.01.2008

Re: a da probamo ovako

aha aha
ogar ogar 23:52 30.01.2008

Re: a da probamo ovako

ma tu je autorka, ako nije zaspala, pa ce reci

btw, svako razumevanje je tumacenje
Velja-Krmak Velja-Krmak 19:51 30.01.2008

nevazeci listici

Moguce je glasati i protiv oba kandidata. Kandidatu za pobedu treba preko 50% od izaslih na izbore, a nevazecih listica je u prvom krugu bilo 2%. Ako ubacite nevazeci listic, glasali ste protiv OBA kandidata.
bobo bobo 19:52 30.01.2008

Re: nevazeci listici

Velja-Krmak

Moguce je glasati i protiv oba kandidata. Kandidatu za pobedu treba preko 50% od izaslih na izbore, a nevazecih listica je u prvom krugu bilo 2%. Ako ubacite nevazeci listic, glasali ste protiv OBA kandidata. *novo 

a sta se time postize?
gagonja gagonja 19:56 30.01.2008

Re: nevazeci listici

nisam bas siguran da je to tako
a i ako jeste, da citiram bobana,
sta se time postize?
bobo bobo 19:58 30.01.2008

Re: nevazeci listici

Nisam Boban :)
Velja-Krmak Velja-Krmak 19:58 30.01.2008

Re: nevazeci listici

sto se tice dolaska na vlast na primer nikolica, tj. sprecavanja da se to desi, isto je glasali za tadica, ubacili nevazeci listic. slicno, ako tadic dodje na vlast, to je bilo zbog drugih glasova, glasali ste i protiv njega. ubacivanjem nevazeceg listica smanjuju se sanse da pobede bilo tadic bilo nikolic. postoji i varijanta da ni jedan kandidat ne osvoji vise od 50% glasova, cime bi se poslala jasna poruka tadicu bez dolaska nikolica na vlast.
MilosP MilosP 20:08 30.01.2008

Re: nevazeci listici

To nije tačno.
Ко је изабран за председника Републике на поновљеном гласању

Члан 21.

На поновљеном гласању за председника Републике изабран је кандидат који је добио највећи број гласова.

Ако на поновљеном гласању кандидати освоје исти број гласова, гласање се понавља у року од 15 дана.

Lektorka Lektorka 23:32 30.01.2008

Re: nevazeci listici

MilosP

To nije tačno.
Ко је изабран за председника Републике на поновљеном гласању

Члан 21.

На поновљеном гласању за председника Републике изабран је кандидат који је добио највећи број гласова.

Ако на поновљеном гласању кандидати освоје исти број гласова, гласање се понавља у року од 15 дана.


upravo to. ideja ne bi bila losa ni kao masovna akcija kad bi u drugom krugu jos vazilo pravilo o 50%
Lighthouse Lighthouse 19:54 30.01.2008

Pomalo razočaran

Biljana,

Veoma sam iznenađen i pomalo razočaran ovom vašom promenom stava. Naravno, to je vaše pravo, i da se opredelite za koga hoćete ili da se ne opredelite, i da promenite mišljenje. Mene niste uspeli da ubedite, jer niste izneli nijedan novi argument, osim onih koje ste do pre nekoliko dana sami uspešno pobijali. Ako nije tajna, šta vas je navelo da promenite mišljenje? Kome da se obratite vi ili drugi koji glasaju za BT a on ih ponovo prevari? I kada? 2013? Čak da tada, 2013, nema ni uzdržavanja - nego da glasamo za gospodina Crnju Đavolovića a protiv BT koji je opet uprskao - da nije to malo prekasno, za bilo šta? A ovde dobrano zacario Putin, sve pod krinkom demokratske, pro-evropske frazeologije BT? Ja se bojim da je podrška BT glasanje za ubijanje opcije koju predstavlja LDP. Bojim se da bi, kad bi LDP (a srećom, nije) kao stranka podržala BT a da ovaj i dalje istrajava na svome, to bio kraj LDP. Čemu onda LDP, ako svako, ali svako obrazloženje, svaku prevaru, pa čak i izostanak ikakvog obećanja, mi koristimo kao povod da podržimo BT. Kog smo vraga onda osnivali LDP? Ko će, i s kojim kredibilitetom, moći ikad više reći: Kosovo nije Srbija, ili NATO je OK, ili tajkune treba zauzdati, ili Mladić mora u Hag zbog nas a ne samo zbog Zapada? Hoće li Srbiji ostati i tračak nade, koji predstavlja LDP? Da ne ubijemo LDP ovakvom bezuslovnom podrškom BT, koji ne odustaje od svoje bahatosti, sujete i ulagivanja (zamišljenim a nepostojećim) DSS biračima?
Lighthouse Lighthouse 23:11 30.01.2008

Re: Pomalo razočaran

niste izneli nijedan novi argument, osim onih koje ste do pre nekoliko dana sami uspešno pobijali. Ako nije tajna, šta vas je navelo da promenite mišljenje?

Biljana, da li biste podelili s učesnicima ove diskusije svoje nove uvide koji su vas naveli da u roku od nekoliko proteklih dana za 180 stepeni izmenite mišljenje?
Lighthouse Lighthouse 12:46 31.01.2008

Re: Pomalo razočaran

Biljana, da li biste podelili s učesnicima ove diskusije svoje nove uvide koji su vas naveli da u roku od nekoliko proteklih dana za 180 stepeni izmenite mišljenje?

Biljana, vaše ćutanje je vrlo znakovito.
AcaB AcaB 19:57 30.01.2008

Licna odluka

Sasvim je tacno da je glasanje/ne glasanje licna stvar svakog pojedinca.
U tom kontekstu razumem tvoju odluku da glasas za Tadica isto koliko i odluku onih sto glasaju za Nikolica poslednji put ako se ne opameti. Oni jednostavno hoce da daju coveku sansu (kao i ti onom drugom coveku) da prvi put u zivotu bude na vlasti a ne zabrlja i ne uradi nista sto bi vodilo Srbiju u dalju propast. Sta cemo kad su oba kandidata vec bila na vlasti i sa nijednim nismo zadovoljni? Ko je resio da glasa - mora jednome dati novu sansu.

Ja necu glasati, a licno mislim da je za Srbiju bolje da Nikolic pobedi sada nego za 5 godina.
nikson nikson 19:59 30.01.2008

Re: Licna odluka

Ja necu glasati, a licno mislim da je za Srbiju bolje da Nikolic pobedi sada nego za 5 godina.


ako sada ne pobedi on je politicki porazen, ali ako bude tu 5 godina, onda ce opet biti ``ko sme da vas pogleda u oci?``
AcaB AcaB 20:00 30.01.2008

Re: Licna odluka

AcaB
sa nijednim

Kako da ovo promeni u "ni sa jednim"?
AcaB AcaB 20:02 30.01.2008

Re: Licna odluka

ako sada ne pobedi on je politicki porazen

Ne, ne... to je bilo pre 7-8 godina...
nikson nikson 20:08 30.01.2008

Re: Licna odluka

AcaB

ako sada ne pobedi on je politicki porazen

Ne, ne... to je bilo pre 7-8 godina...


ne razumem? toma ce tada imati 61 godinu, a nije ni ovako nesto vitalan i razuman
mocna malena79 mocna malena79 21:28 30.01.2008

Re: Licna odluka

AcaB
mislim da je za Srbiju bolje da Nikolic pobedi sada nego za 5 godina.


a ja zelim da verujem ljudima koji se politikom bave na nesto drugaciji nacin i koji kazu da je ovo poslednja sansa da radikali pobede. zbog toga ovaj poslednji put..

AcaB AcaB 22:26 30.01.2008

Re: Licna odluka

zbog toga ovaj poslednji put..

A sta ako sledeci put opet budu Boris i Toma? Glasacete za Tomu? Necete izaci na izbore?
Tu mi ni Biljana nije jasna; kaze da na izbore treba ici, a verovatno sledeci put nece ici, jer kaze "jos ovaj put" ce dati glas Tadicu?

Posto smo jedni drugima dozvolili da glasamo/ne glasamo, dozvolimo i pravo na odluku kada ce biti (ili je bio) "jos ovaj put..".
mocna malena79 mocna malena79 01:27 31.01.2008

Re: Licna odluka

AcaB
zbog toga ovaj poslednji put..A sta ako sledeci put opet budu Boris i Toma? Glasacete za Tomu? Necete izaci na izbore?Tu mi ni Biljana nije jasna; kaze da na izbore treba ici, a verovatno sledeci put nece ici, jer kaze "jos ovaj put" ce dati glas Tadicu?Posto smo jedni drugima dozvolili da glasamo/ne glasamo, dozvolimo i pravo na odluku kada ce biti (ili je bio) "jos ovaj put..".


Pa ne moze da bude opet Boris i Toma, Tadicu bi ovo bio drugi mandat, dakle, gotovo. Uostalom ja cu i sledeci put u prvom krugu podrzati predsednickog kandidata LDPa , a nadam se da ce za tih pet godina mozda on/ona uci u drugi krug i onda cu konacno moci da glasam ZA :)
I uvek cu izlaziti na izbore, pa makar da ucinim nevazecim svoj listic - i to je stav.
Vodzo Modzo Vodzo Modzo 20:12 30.01.2008

That's the spirit!

Biljana, mislim da ste razumnu i ispravnu odluku doneli. Pozdravljam Vas.
SMT SMT 20:22 30.01.2008

Referendum

Trebalo bi da neko predloži našem najlepšem, da ukoliko slučajno (sorry, pesimista ovde) dobije izbore, odmah krene u akciju (pošto ne znam šta je po zakonu potrebno za to) da se raspiše referendum za ili protiv nastavka EU puta, bez obzira na Kosovo. To je jedini način da BT zaista u neko doba dospe u mogućnost da upravlja putem kojim Srbija ide... to je takođe način da se VK konačno razvlasti. Na talasima buduće hipotetičke pobede, moglo bi se malo poentirati i za budućnost Srbije... Sad da li je to BT-u u interesu...
ivana23 ivana23 21:04 30.01.2008

Re: Referendum

SMT
Trebalo bi da neko predloži našem najlepšem, da ukoliko slučajno (sorry, pesimista ovde) dobije izbore, odmah krene u akciju (pošto ne znam šta je po zakonu potrebno za to) da se raspiše referendum za ili protiv nastavka EU puta, bez obzira na Kosovo. To je jedini način da BT zaista u neko doba dospe u mogućnost da upravlja putem kojim Srbija ide... to je takođe način da se VK konačno razvlasti. Na talasima buduće hipotetičke pobede, moglo bi se malo poentirati i za budućnost Srbije... Sad da li je to BT-u u interesu... *novo 


ZAKON O REFERENDUMU I NARODNOJ INICIJATIVI - clan 10
SMT SMT 21:14 30.01.2008

Re: Referendum

A jel može i pojašnjenje plz? Ako nema većine u skupštini za referendum onda ništa?
jeb jeb 20:30 30.01.2008

Glasam za Olija Rena!

Draga Biljana,

Baš me je obradovalo što si se odlučila za ovakav javni iskorak.
Još sada i nikad više.

A bio bi elementarni fer-plej da gospoda savetnici i ostali spin doktori koji "rade na blogu" i šire, sa poštovanjem, uvažavanjem i zahvalnošću prime k znanju ovaj akt milosrđa i društvene odgovornosti. Pa da skinete ženi sa grbače smajlovićke, vučićeviće i ostale žarkoviće.
Jer, kako stvari klimavo stoje za gospodina Tadića, jedna Biljana Srbljanović, u negativnoj kampanji, glatko bi skinula petnaestak hiljada glasova. :)
mpavlo mpavlo 20:33 30.01.2008

u drugom krugu izbora glasaću za Borisa T.

Uf, malo sam razocaran. U stvari, dosta sam razocaran. Ne znam sta se desilo, mislio sam da delimo slicne stavove, a pre svega iste rezone. Ovo je bez rezona - nema racionalnog objasnjenja zasto bi se davala podrska nekome ko se dogovara sa Kostunjavim i njegovim kriminalcima. Ako se glasa za Borisa Tadica to znaci da se daje podrska njegovom dosadasnjem (ne)radu - nema drugog, komplikovanijeg objasnjenja.Tadic se deklarativno zalaze za Evropu ali sustinski radi sve da se to ne desi. Pa valjda smo analiticniji od banalnog verovanja u plakatske parole.

- Ken je popustio Kostunjavom i omogucio njemu i njegovim kriminalcima i ubicama da vladaju i sledecih 5% mog planiranog zivota
- Ken nije mrdnuo svojom manekenskom gu*icom da uradi 1 (slovima: JEDNU) korisnu stvar za bilo koga sem za njega licno i njegovu svitu
- Ken kaze da ce se svim sredstvima boriti za ostanak Kosova u Srbiji (kao da se zalazes za ukidanje zakona gravitacije, ili za ukidanje Sunca). To je suprotno stavu da Kosovo treba da bude nezavisno, a slucajno to je i vas i stav LDP-a
- Cvrstina Kenovih stavova moze se porediti samo sa cvrstinom kisne gliste, kuvane spagete, sveze sline ... (izvinjavam se, samo mi ovakva poredjenja padaju na pamet kada pomislim na Borisa T.)

itd. ...

Mislim da je, svojim necinjenjem u periodu kada je ciniti morao, naneo cak i vise stete nego sto bi to uradili npr. radikali ili njima slicni fasisti. Sa njima bismo brzo bili kaznjeni i, nakon iskustva sa Slobinim rezimom, cak i ovaj dokazano najgluplji skup ljudi u Evropi bi brzo smenio tu bagru i, u najgorem slucaju, bar uveo sistem smenjivosti. Ovako imamo fasizam, nacionalizam, primitivizam, korupciju, nemoral i ostale gadosti uvijene u zuti ukrasni papir Demokratske partije sa manekenom koji to kvazi-elokvento prodaje kvazi-intelektualcima i onima koji to zele da postanu.

Nakon 5-og oktobra, bez obzira na sve debile koji su za zasluge u "borbi" protiv Milosevica dobili ministarske i druge fotelje (kao nosioci spomenice), osecala se velika pozitivna energija medju ljudima- cinilo mi se da cemo na talasu te energije cak uspeti i da u velikoj meri nadoknadimo stetu i izgubljeno vreme. Sada vidim ta je ta energije potpuno nestala, kao da su ljudi prihvatili cinjenicu da se nikada nista nece promenitii, da samo treba gledati svoja posla. A Ken je za to jako kriv, cak mnogo vise nego Kostunjavi hostapler. On je vec dobio mandat prosli put, tada je dao ista ova obecanja i sva, ali bas sva je pogazio. Glasati za njega bi bilo isto kao da se slucajno ubodete prstom u jedno oko, pa onda pomislite "mozda me nece boleti ako gurnem prst do kraja u drugo oko" - i to i uradite.

Rezon da je jedino gore od toga da se glasa za Kena glasanje za T. Nikolica, iako naizgled logicno, mislim da vise ne pije vodu. To je mozda vazilo prosli put, ali danas sam siguran da je veca steta dati legitimitet ovoj mimikriji nego pustiti fasistu da vlada koji mesec, pa cak i godinu. Uostalom, Vi ne verujete da je ispravno to sto zastupa Ken, svakako se ne slazete sa, makar principijelno nazadnim, stavovima radikala - pa zasto onda spustati svoje kriterijume - prihvatite da Srbijanci nisu dobri djaci, da ih 10+ godina Slobovlade zacinjeno bombardovanjem od strane najslobodnijih i najprosperitetnijih zemalja ove planete nije nista naucilo i da je vreme za jos jedan cas. Uostalom, ni mnooooogo vece nacije od Srpske nisu naucile istorijske lekcije iz prve - Nemacka na primer.

Nadam se takodje da razlog za ovaj U-turn nije politicki pririsak ili neka korist - neke kompromise ne treba praviti i nemaju cenu. Mislim da ce steta sto cete javno glasati za onoga koga ste sa stilom i argumentovano pljuvalli, naciniti mnogo vecu stetu u odnosu na matematicku korist jednog glasa, ili glasa jos par njih koje cete mozda ubediti da vam se pridruze.

Fight The Power
SMT SMT 20:39 30.01.2008

Re: u drugom krugu izbora glasaću za Borisa T.

Paradoksalno, u svemu se slažem sa vama, a glasaću... Cenim da predugo živim ovde, ili da sam ipak popustio sa živcima. U svakom slučaju besmisleno. Da me neko pita da objasnim, ne bih znao.

A mislio sam da sam racionalan.
Mili Mili 20:35 30.01.2008

Onomatopeja predizborne tisine

Tosljuc, kasljuc, Bosljuc/ kaSesljuc.
malopomalo malopomalo 20:35 30.01.2008

nema pomoci

ne znam kakva matematika treba da se zbi
pa da Tomislav izgubi.
radikali su se u zemunu toliko razigrali, da su cak uzurpirali celu pesacku zonu. More automobila ciji su zadnji krajevi legli do kraja. Krisom sam zavirio u jedan otvoren gepek i spazio gomilu Tomiju. Puni gepeci Tome. Spremila se kuka imotika. U crkvi u nedelju, trudeci se da sakupim sebe, paznju mi je oduzeo svpski vadikal koji je sa plavom jaknicom koledzicom stao pred ikonu da se bogu pomoli "svim srcem,tomislav nikolic" .
Fuj Fuj Fuj.
Drz se borise, neznas skim si se zakacio.
Plasim se Nove Godine u ponedeljak, od radosti njihove.
Spalir Roma koji prodaju Donji Feshn koji svojom pojavom pod 90stepeni udaraju u zgradu opstine zemun
ima da spustu cenu u ponedeljak od srecu kad vidu da je dobivena licenca da radu kolko oceju josh.

Tako da znate da je opet 2+2=4 a nikoako 4,1

Puno cvrstih pozdrava iz veselog zemuna
marko crnobrnja
Fratello Fratello 20:35 30.01.2008

Poslednji put!

Citat:

- "Da se odmah razumemo, mislim da na demokratskim izborima uvek treba glasati. Da se razumemo, mislim i da radikale treba po svaku cenu sprečiti da uzmu mesto predsednika. Već skoro dvadeset godina stojim uporno uz one snage koje se suprotstavljaju svemu što radikali predstavljaju.
Da se razumemo do kraja: u drugom krugu izbora glasaću za Borisa Tadića. I to stvarno poslednji put!"


Potpis.
saphira saphira 20:44 30.01.2008

Re: Poslednji put!

Citat:

- "Da se odmah razumemo, mislim da na demokratskim izborima uvek treba glasati. Da se razumemo, mislim i da radikale treba po svaku cenu sprečiti da uzmu mesto predsednika!"


Bas to!
doktorka doktorka 20:59 30.01.2008

Re: Poslednji put!

saphira
Citat:- "Da se odmah razumemo, mislim da na demokratskim izborima uvek treba glasati. Da se razumemo, mislim i da radikale treba po svaku cenu sprečiti da uzmu mesto predsednika!"Bas to!



demokratski izbori ? pa setimo se rik-a. pa podmetanja eksploziva pod cedin auto, dan pred parlametarne izbore. pa otpadanja tocka sa lastinog autobusa koji je ldp koristio kampanji. pa promocije pescanika u arandjelovcu. zastrasivanje na svakom koraku.
Spiridon Spiridon 20:37 30.01.2008

..

moram da prokomentarisem poslednju konferenciju za stampu i kostunicine i veljine izjave


Tarkovski Tarkovski 20:50 30.01.2008

Re: ..

Jeste. I za mene. Ali.. Dodatak je isto tako vazan. Ista slika vazi i za saopstenje Predsednistva LDP i njihova nepodrska Tadicu.

A "nepristrasni" B92 ima ove naslove:
Bez podrške koalicije DSS-NS
LDP: Birači da se slobodno opredele
adam weisphaut adam weisphaut 21:17 30.01.2008

Re: ..


A "nepristrasni" B92 ima ove naslove:
Bez podrške koalicije DSS-NS
LDP: Birači da se slobodno opredele

Tarkovski da li si imao ti prilike da vidis oba saopstenja ?
O cemu ti to ?
Gorio Gorio 21:23 30.01.2008

Re: ..nije baš ista slika

Ista slika vazi i za saopstenje Predsednistva LDP

LDP nije koalicioni partner.
B.Tadić sa LDP nije ni razgovarao oko podrške.
Ono sa naslovima stoji, nije korektno.
adam weisphaut adam weisphaut 21:30 30.01.2008

Re: ..nije baš ista slika

LDP nije koalicioni partner.
B.Tadić sa LDP nije ni razgovarao oko podrške.

Seca li se neko "sestog principa" ?
Sunday Sunday 23:18 30.01.2008

Re: ..

Kostunica!
Covek je biser.

Otkud on tu gde jeste?

PA zar smo mi bas toliki debili.

Odlicno da nece da podrzi.
Nek se skloni.
Pa da proluftiramo i operemo zavese.
Lektorka Lektorka 23:40 30.01.2008

Re: ..

adam weisphaut


A "nepristrasni" B92 ima ove naslove:
Bez podrške koalicije DSS-NS
LDP: Birači da se slobodno opredele

Tarkovski da li si imao ti prilike da vidis oba saopstenja ?
O cemu ti to ?

pa verovatno se nije trudio, suvise prezire LDP da bi jos i njihova saopstenja citao. dovoljan mu naslov vesti da zauzme stav.
Krasici Krasici 01:21 31.01.2008

Re: ..nije baš ista slika

adam weisphaut
Seca li se neko "sestog principa" ?


da li hoces da kazes, adame, da ako boris izgubi mesto predsednika, po sestom principu bi mogao da trazi mesto premijera?!?!?! genijalno duhovita zamisao! :)))))

Tarkovski Tarkovski 02:39 31.01.2008

Re: ..nije baš ista slika

pa verovatno se nije trudio, suvise prezire LDP da bi jos i njihova saopstenja citao.

Cuj bolan citao gazio... Imalo je jedno par puta danas na blogovima... Ja nisam zaljubljenik partija i imam mnogo krtickog da kazem oko svih njih. Cinjenica je da se LDP ponasa vrlo uskopartijski. E sada, ja sam ovde govori o jakom losem nastupu u delu veceras Tadica, o bezobraznoj nepodrsci i DSS i NS; o suludosti izbora Nikolica /SRS... Pa ako vidis samo kritiku (ili cak mrznju prema LDP) izgleda mi kao licni problem.

Artur Dent Artur Dent 08:06 31.01.2008

Re: ..

Tarkovski

A "nepristrasni" B92 ima ove naslove:Bez podrške koalicije DSS-NSLDP: Birači da se slobodno opredele

Tacno, novinari B92 znaju sta je bitno a sta nebitno. Za saopstenje LDP-a je najbitniji taj poziv biracima, a u drugom slucaju je najbitnijie sto koalicioni partneri, koji su vagali deset dana, nisu odlucili da podrze Tadica. A tupavost tvoje zlobe usmerene ka mediju koji nam je domacin govori sama za sebe.
adam weisphaut adam weisphaut 08:22 31.01.2008

Re: ..nije baš ista slika

Cuj bolan citao gazio... Imalo je jedno par puta danas na blogovima... Ja nisam zaljubljenik partija i imam mnogo krtickog da kazem oko svih njih. Cinjenica je da se LDP ponasa vrlo uskopartijski.

Slusaj Tarkovsky LDP je nudio Tadicu dogovor a Tadic je to glatko odbio,.Tadic se dogovorio sa Pastorom, prema samoj izjavi Pastora. Evidenteno da je sam Tadicev stab procenio da bi podrska CJ bila lose primljena u "narodnjackom"delu glasackog tela. LDP je pozvao svoje glasace da se sami opredele i jos je napomenuto da je LDP protiv "radikalizacije Srbije". Pa sta mislis za koga ce se glasaci LDP-a opredeliti? Onaj deo koji ce apstinirati, bi,znajuci cvrstinu njegovih uverenja, apstinirao bi pa da im svakom ponaosob dodje CJ da ih moli.

S druge strane kolicioni partner -"covek koji uvek sme da vas pogleda u oci" je po ko zna koji put pokazao svoje patentirano i vise puta dokazano krivokletsvo. Samo da je mogao da nacrta Nikolicev foto robot na onoj konferenciji za novinare ali kako kaze onaj stih koji kao da je njemu posvecen:

That man whom with his fingers cheats
And who lies with ev'ry breath,
Who passionately hates his life
And likewise, fears his death.
adam weisphaut adam weisphaut 08:25 31.01.2008

Re: ..nije baš ista slika



da li hoces da kazes, adame, da ako boris izgubi mesto predsednika, po sestom principu bi mogao da trazi mesto premijera?!?!?! genijalno duhovita zamisao! :)))))

To ti kazem
nicke nicke 20:44 30.01.2008

koji je smisao drugog kruga?

u svakom slucaju glasas za kandidata za koga mislis da je manje losiji

posto je vas favorit ,ko god on bio,dobio nedovoljan broj glasova za drugi krug

ne budite zadrti kao kostunica,gledajte sire...

KafaJeGotova KafaJeGotova 20:46 30.01.2008

prvi put, borise

ja ipak skidam mrak. ne dajem glas borisu. zajebi me vise...
bobo bobo 20:52 30.01.2008

Re: prvi put, borise

KafaJeGotova

zajebi me vise...

:))))
Preporuka.
KafaJeGotova KafaJeGotova 21:09 30.01.2008

Re: prvi put, borise

prvi put bez borisa na vutrenje :))
Zelenovic Zelenovic 22:53 30.01.2008

KJG

Ubio me blog ako te razumem.
Pozdrav.
JJ Beba JJ Beba 23:21 30.01.2008

Re: prvi put, borise

prvi put bez borisa na vutrenje :))

kaficeeeeeeeeeeee :)))))))))))))))))))
hahahhahahahhaha
KafaJeGotova KafaJeGotova 00:20 31.01.2008

Re: KJG

Ubio me blog ako te razumem.
Pozdrav.

kako ne razumes? pa necu vise da prosledjujem charlija tadicu. lose ga radi albanka pa prica sve i svasta :)))
raskoljnikov raskoljnikov 12:39 31.01.2008

Re: KJG

lose ga radi albanka



nema albanke .. u akciji kosovo je srbija sve se prodaje kao domaćica .)



na temu krugova (kad sam već tu)

krug 1 ldp
krug 2 tadić / hvala koštunici što ga nije podržao ... sad mi je malo lakše ....
Ssvetlana Ssvetlana 20:47 30.01.2008

Nema teme

Nikada se nisam uclanila ni u jednu partiju, ali sam oduvek glasala. Ne zelim da neko manipulise mojim glasackim listicem. Tako razmisljam u svojoj naivnosti. Nije ni vazno, ali nikada niko nije uticao na moj stav, i nikada niko nije mogao da mi kaze sta da radim ili ne radim! Sramota me je sto u ovoj zemlji uopste postoji opcija, Nikolic!
jaksa scekic jaksa scekic 21:01 30.01.2008

Re: Nema teme

Sad kad su Kostunac i Ilic otisli na tribine, Tadic ima sjajnu priliku da ih se otkaci.Ali treba da pobedi makar i za jedan glas.Mislim da nema dileme sta treba uciniti

J
gagonja gagonja 21:03 30.01.2008

Re: Nema teme

a mene pomalo i onih 2.2 miliona punoletnih
gagonja gagonja 21:05 30.01.2008

Re: Nema teme

a mozda me je malo sramota i sto ima dileme
Gorio Gorio 21:11 30.01.2008

Re: Nema teme

Sad kad su Kostunac i Ilic otisli na tribine

Nisu oni otišli nego čekaju koji će od ove dvojice na tribine.
Filip Knežić Filip Knežić 21:18 30.01.2008

Re: Nema teme

Ssvetlana
Sramota me je sto u ovoj zemlji uopste postoji opcija, Nikolic!

Право да ти кажем Светлана, и мене је.
G r o f i c a G r o f i c a 01:11 31.01.2008

Re: Nema teme

Sramota me je sto u ovoj zemlji uopste postoji opcija, Nikolic!

Da, to je najveca sramota.
vucko vucko 21:39 30.01.2008

You have chosen wisely

Zahvaljujem na razumu i hrabrosti da se ovde pojaviš sa ovim tekstom sada. Imao bih štošta da polemišem sa ovim što si napisala, ali mislim da je korektno da te poštedim toga.
gagonja gagonja 21:41 30.01.2008

analogija

shut down ili stand by
pitanje je sad
Wounded Knee Wounded Knee 21:49 30.01.2008

Дави ли се дављеник стварно овај пут?

Знате оно кад се неки мангуп прави да се дави, па сви потрче да га спасавају, па им се он онда смеје јер су насели на штос.

Е, после 2-3 наседања неки више неће да га спасавају ни да се стварно дави, неки ће потрчати па нека и наседну, а неки виде да се стварно дави.

Тако је и сада.

Мислим да се дављеник стварно дави овај пут, треба га извући на обалу, па кад све то прође, пребити га као мачку.
Krasici Krasici 01:25 31.01.2008

Re: Дави ли се дављеник стварно овај пут?

Wounded Knee
Мислим да се дављеник стварно дави овај пут, треба га извући на обалу, па кад све то прође, пребити га као мачку.

dala bih mu i vestacko disajne, ko zna sta bih mu sve jos dala, tom davljeniku (mozda i glas), samo kad bi sklonio onog jeremica. ZAUVEK.
Mihailo Kotarac Mihailo Kotarac 21:55 30.01.2008

pomozite mi!

Dragi ljudi,
upravo zavrsavam pisanje jednog projekta koji ce se baviti promocijom beogradske (i srpske) savremene, urbane, ulicne... kulture i dostignuca u oblasti primenjenih umetnosti (citaj dizajna). Sve ovo radim u Berlinu, u Nemackoj - u zemlji u kojoj, kao auslender, zivim vec 5 meseci. Uzgred da kazem, hocu da ostanem ovde jer, kao takav (auslender), imam vise prava i mogucnosti nego kao gradjanin jedne druge zemlje koja se zove Srbija. Zemlje koja me je prihvatila kao auslendera i podnela troskove mog skolovanja radi sto bolje integracije. (braca Grim dolaze iz ove zemlje ali ovo je realnost, majke mi).
Namerio sam da projekat, koji se zove ...dreipunkt predam pocetkom iduce nedelje i iskoristim dodatni dobar PR koji mi moze omoguciti pobeda Borisa Tadica na predsednickim izborima. Pri tom mi je mnogo zao sto se sve to ne desava sa razlikom u imenu, tj da umesto Boris Tadic stoji Cedomir Jovanovic, ali shvatam da ima jos vremena za borbu.

Da se razumemo, smatram da bi potpuno demokratski bilo i da Toma Nikolic pobedi na ovim izborima ako to predstavlja volju vecine gradjana Srbije. Jedino sto me muci je sto tada verovatno necu imati taj dodatni "vetar u ledja". Znam da ce neki reci da je ovo veoma sebicno, ali sa druge strane ne mogu da jednostavno sedim i gledam kako su parametri srpske kulture ovde, kulturno umetnicka drustva koja igraju kola i druge narodne igre.... A da... ne smem da zaboravim i pokoji film, koji se zahvaljujuci angazmanu ljudi koji nikakve veze nemaju sa zvanicnim institucijama zemlje Srbije, ponekad pojavi pa jos dobije i dobre kritike. Uz to samo da napomenem da nije u pitanju Kusturica!
Dakle, molim sve one koji jos nisu odlucili sta ce da rade 3. fabruara, da izadju na izbore i omoguce dobar PR za ovaj nadasve zanimljiv projekat.
Hvala unapred,
Mihailo
Taska Dana Taska Dana 22:10 30.01.2008

Bravobiljana!

Jasno i glasno!

Moramo biti razumni i odgovorni i glasati sada za Tadica.
Nikolic je zlo i naopako!!!


Za zdravu, srecnu i modernu Srbiju.... da nam ne bi bilo ovako (koga ne mrzi nek pogleda video ciji link cu napisati dole)

http://video.google.com/videoplay?docid=1296126090432829344


john deere john deere 22:27 30.01.2008

sve si u pravu, ali

...a opasnost nije samo radikalski kandidat, jednako, ako ne i više, opasan je i premijer Srbije Vojislav Kostunica.

I sad kad gledam tv duel, pitam se koliko Tadic, moze jos nisko da padne u pozivanju na Vuka Karadzica do Novaka Djokovica.
Onog Novaka Djokovica, sto clanovi demokratske omladine, slave kao Nole Srbine paralelno sa ucescem u grupama "al bi mlatio Cedu narkica i ldp" u svojim profilima na facebook-u. Ko je kriv za novu kolektivnu nacionalnu frustraciju srpske omladine. Profesor psihologije Tadic.

Neko je rekao fudbalskim zargonom Kostunica : Tadic 17 : 0, kada ce sudija da odsvira kraj. A onda u nadoknadi vremena i Nikolic se upisuje u strelce. O cemu pricamo, o Djelicevoj naostrenoj olovci ili jadikovki Dragoslava Sumarca, kako ce se zaliti premijeru, kako kao predsednik skupstine Telekoma, nije u stanju da odrzi sednicu, na kojoj treba da se postavi novi koaliciono dogovoreni direktor, zbog nedostajuceg zlatnog Mihajlovljevog glasa.

Osvojicemo Evropu, bez ijedne zastave Evropske Unije, nego licemerjem. Mnogo pitanja na mnogo odgovora, nekom ko ih je prethodnih godina sa Kostunicom generisao.

Tebi Biljana svaka cast, ali ne i Putinu, moj poslednji put je bilo onda, kada su se sabrali u Moskvi, njih trojica, sa mirazom nase ekonomske i evropske buducnosti, za Kostunicin i Tadicev Kosovski alibi u nacionalnoj istoriji.
ceda_urosevic ceda_urosevic 22:40 30.01.2008

NISAM RAZOCARAN NITI SMOREN

Draga Bee,

Znam da si dobro promislila pre nego sto si ovo zakacila. Nije bas da nemas uticaja na ljude, koliko god se to tebi svidjalo ili ne. I nije da tvoja odluka, saopstena ovako javno, ne nosi tezinu. Mnogi ce se smoriti i razocarati zbog ove tvoje odluke, jer su taman pomislili da se gotovo ne razlikuju po stavovima od tebe. A i po pameti.

Pravo da ti kazem - cestitam ti na ovome. Mozes vrlo lako da budes optuzena za nedoslednost, cak i prevaru (drugih). Meni je ovo, sto bi se reklo, politicki zrela (da ne kazem - politicki izuzetna) odluka. Ja se, pretpostavljas, sa tvojom odlukom ne slazem. Ona nije moja.

Ja nisam toliko politicki sazreo da bih mogao jedino sto imam u ovoj igri sa demokratijom u Srbiji (moj glas) tek tako drugi put, bez ikakvih garancija i poverenja, dam.

Ti si Biljana Srbljanovic, imas beskrajno vise nacina da izrazis svoj politicki stav od mene ili bilo kog drugog blogera. Ti mozes, u buducnosti, face to face, sve ovo isto Borisu da kazes. Ti imas mogucnosti da obrazlazes svoj stav, kazem - za to si se sama izborila (svojim zivotom i radom) i negde sam ti zahvalan sto umesto nas, koji nismo BS, ucestvujes i menjas stvari.

Ja, takve mogucnosti, za sada, nemam. Ne verujem da ih ima bilo ko odavde. Mi jedino sta imamo, to je onaj osnovni paket - glas.

Mene Boris nece da cuje, niti ce mu neko javiti da sam napisao ovako nesto na blogu B92, nece mu niko javiti da necu da glasam ili da hocu. Prepoznace me u nedelju u toliko i toliko procenata onih koji se nisu pojavili na zurci.

Nadam se da ce mu to biti opomena da promeni politiku prema meni, mada sve vise verujem da ce od nas "neizaslih" napraviti seljake iz suma po planinama Srbije koji ne znaju ni sta je glas, ni glasacka kutija.

Dakle, bravo za ovo sto si odlucila i napisala. U meni si uvek imala postovaoca, to se ovim postom samo ucvrstilo.

Veliki pozdrav za tebe
Milos
cult cult 22:42 30.01.2008

Hmmmm....

Mislim da je Tadic jako pogresno savetovan apropos strategije i taktike u ovom "suocavanju" sa T.N.
Ili je potpuno prazan.
Mislim da je "izgubio" duel.
Vodzo Modzo Vodzo Modzo 23:02 30.01.2008

Re: Hmmmm....

Ozbiljno? Ljudi, B.T. je izgubio u TV duelu, glasajmo svi za Tomu!!!
Sunday Sunday 23:09 30.01.2008

Re: Hmmmm....

Ne slazem se.

Tadic je bio pozitivan, Toma negativan.

Tomi usta suva, trema, posle je dosao sebi.
Prvi utisak da je lose prosao u Rusiji.
On najbolje zna.

cult cult 23:12 30.01.2008

Re: Hmmmm....

samo kazem da je delovao nesigurno.
ne verujem da je dobio jos koji glas veceras.
Dusan _ Silni Dusan _ Silni 00:05 31.01.2008

Re: Hmmmm....

Izgubio? mozda za glasace T. N.
Nikolic nije rekao nista novo, vec vrteo stare price koje su izrecene nebrojeno puta, uzgred njegovo stavovi o datim temama su se svodile na pljuvanje Tadica, a ne o tome sta bi on kao vlast preduzeo. Svo vreme je pokusavao da prebaci pricu na teren vredjanja u kome se radikali najbolje osecaju.
Hmmm...
Sta ces kad se glasaci kod nas jos uvek primaju na to ko ce kome bolje da "spusti" a ne ko ce sta pametno da kaze.
cult cult 00:14 31.01.2008

Re: Hmmmm....

bilo bi mi drago da me utisak vara.
kad rekoh "izgubio" i pomislih to sa aspekta prosecnog glasača.
G r o f i c a G r o f i c a 01:07 31.01.2008

Re: Hmmmm....

Mislim da je "izgubio" duel.

Au sto ga je dobio Nikolic mani ga Mito. Osim sto je bio lican i trudio se da ''zbuni'' Tadica koji se drzao dostojanstveno i nije mnogo zalazio u radikalske uvrede. Dovoljno je bilo sto je imao jednog radikala i to Nikolica za protivnika. Po meni Tadic je se maksimalno trudio da jasno iskaze svoj cilj i politiku. Sada kada znam da je prekinuo i kohabitaciju meni licno je lakse.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana