Politika

IZBORI FAQ3 ili POSLEDNJI KRUG

Biljana Srbljanović RSS / 30.01.2008. u 17:51

Da se odmah razumemo, mislim da na demokratskim izborima uvek treba glasati. Da se razumemo, mislim i da radikale treba po svaku cenu sprečiti da uzmu mesto predsednika. Već skoro dvadeset godina stojim uporno uz one snage koje se suprotstavljaju svemu što radikali predstavljaju.
Da se razumemo do kraja: u drugom krugu izbora glasaću za Borisa Tadića.

I to stvarno poslednji put.

Zato za mene ovo neće biti drugi već poslednji krug izbora.

Moj glas u poslednjem krugu nije glas iz straha. On je poslednje upozorenje predsedniku republike da se, saradjujući na najvažnijim državnim projektima sa radikalima i slavskim fašistima u čijoj vladi sedi, kocka sa našom zemljom, našom budućnošću i našim životima. I da ta opasna igra ovog puta zemlju može skupo da košta.

Da se razumemo još i ovo, to je moje lično mišljenje i lična odluka, na koju svaki glasač ima pravo. Politička manjina čiji sam ponosni deo je karakteristična po mnogo čemu neobičnom za našu sredinu. Izmedju ostalog i po tome što niko ne može da nam kaže šta da radimo i kako. Svako od nas glasa prema sopstvenoj savesti, čini sopstveni izbor, vlasnik je svog glasa i ima odgovornost prema tome.
Glasačko pravo je pitanje osnovne ljudske slobode i kada je je jednom dobijeno (a za ovu zemlju mnogo, mnogo kasno), onda se prema njemu moramo odnositi odgovorno i ozbiljno. 220 hiljada ljudi koji su u prvom krugu podržali beskompromisnu politiku Čedomira Jovanovića, sami su to i na sopstvenu odgovornost odlučili.

To nije stado, pa da mu se kaže kuda da ide, svaki taj glas je svestan glas, svaki čovek tu odlučuje prema sebi i sopstvenoj savesti. Lider LDPa, za čiju politiku je skoro četvrt miliona ljudi glasalo, to odlično zna kada iskreno kaže da nema ni pravo, ni nameru da nam govori šta da radimo i da - kao i do sad - svako mora da odluči za sebe.

Ja za sebe i u svoje ime ovako odlučujem. Gledam svoju zemlju na ivici ambisa i za taj sunovrat krivim vlast koju svojom pogrešnom politikom održava Boris Tadić. Svesno i ne bez ljutnje, odlučujem da mu dam poslednju šansu.

Moj glas za njega je glas poslednjeg upozorenja - da zapamti ko ga je na vlasti održao, da nauči da je predsednik svih svojih gradjana, da prekine da nas laže i da iskreno izadje i kaže kako zemlja zaista stoji, da javno kaže ono što govori u svim ličnim razgovorima da se život nastavlja i posle Kosova, ili kako sam voli da kaže "čovek bez i bez ruke nastavlja da živi".

Dajem mu svoj glas, uprkos svim predsednikovim ljudima, uprkos skupoj i beskorisnoj kampanji, uprkos ovima što plaču po novinama, okupiraju medije, idu od vrata do vrata, kukaju iz glasa, cvokoću zubima u strahu za sopstvene pozicije i krive opoziciju za eventualni poraz na izborima. Predsednikovi ljudi preziru glasače koje vrbuju, nipodaštavaju one od koje slamku spasa očekuju, viču na nas, sve tražeći pomoć, vredjaju nas, ponižavaju, unapred proglašavaju krivcima za svoj eventualni poraz.

A predsednik se na ivicu poraza doveo sam.

Njegova nejasna politika, odsustvo hrabrosti, predaja parlamentarnih izbornih rezultata u ruke manjinskoj i izuzetno opasnoj stranci, dovela ga je do toga da nacionalistička politika doživljava veliki rivajval, da ga koalicioni partner prezire i ucenjuje, jer može i jer zna da zbog toga vlada neće pasti, da Srbija nikako da izvuče iz ćorsokaka zvanog "I Kosovo i Evropska Unija".

Predsednik Tadić održava nakaznu koaliciju sa ljudima koji kriju istinu o ubistvu Zorana Djindjića, sa ljudima koji skrivaju ratne zločince, koji zemlju u bescenje prodaju Rusima, koji Srbiju ne vide u Evropskoj Uniji, koji gradjane dele na one "prvog" i "drugog" reda i koji nas drže kao taoce. Cela zemlja je u klopci, a opasnost nije samo radikalski kandidat, jednako, ako ne i više, opasan je i premijer Srbije Vojislav Kostunica.

Dok god ga Boris Tadić održava na vlasti, Srbija će biti ugrožena.

Moj glas u poslednjem krugu nije glas da Tadić ostane da vlada, već je glas da Tadić konačno počne da vlada. Ili da se, ako to ne može, jednom skloni.

Poslednji krug za Borisa Tadića, protiv radikala i ubica Zorana Djindjića što sede u državnim službama, leže po bolnicama i čuče po skrovištima.

Poslednji put, Borise.



Komentari (580)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

PinkBunny PinkBunny 10:14 31.01.2008

Zasto da budem poput Kostunice?

Ukoliko Kostunica ne zeli da podrzi Tadica onda zasigurno postoji nesta vredno toga da covek izadje na izbore i uradi suprotno.
tom tom 10:30 31.01.2008

mislim

DA treba glasati jer to je demokratsko pravo za koje su se izborili neki ljudi. Izborni sistem je takav da u drugi krug idu dva najbolja iz prvog. To su BT I TN. Sada se bira izmedju njih dvojice i sve ostalo nije bitno. Mislim da bi LDP-ovci trebalo da izdadju i glasaju za BT. I ja sam u prvom krugu glasao za Cedu ali kao Biljana, mislim da sada treba glasati za BT. Želim da poručim svim LDP-ovim glasačima - jbg Ceda nije prošao u drugi krug i šta sad, da izvršimo harikiri tako što nećemo izaći i prepustiti pobedu TN. Zapušite nos i glasajte za BT.
PinkBunny PinkBunny 10:52 31.01.2008

LDP vs LDP

Imam utisak da se medju nama koji komentarisemo B92 blogove nalaze samo LDP-ovci, bilo clanovi bilo simpatizeri, koji ubedjuju jedni druge da (ne)glasaju.

Ovim dobijamo jednu krajnje izvitoperenu sliku situacije koja je daleko od realnosti.

Statisticki gledano tek svaka dvadeseta osoba koju sretnete na ulici je neko ko se slaze sa vama. Tek svaka stota je neko ko se slaze sa vama i apstinira od izbora iz istih uverenja.
Svaka druga osoba koju srecete misli da vas treba ubiti jer ste izdajnik i narkoman i tako dalje.

I vi u takvoj situaciji uopste imate dilemu da li treba da glasate i zastitite i onu mrvicu demokratije koju imamo?
ceda_urosevic ceda_urosevic 11:02 31.01.2008

Re: LDP vs LDP

Pa nisi bas do kraja elaborirao/la situaciju u kojoj smo. Da jesi, bilo bi ti jasnije.
I kakve veze imaju ovi statisticki podaci? Sta sad, ja treba uprkos svojim uverenjima da se konformisticki ponesem i utopim u vecinu, jer tako treba, jer smo u takvoj situaciji?
Ne znam zasto ne priznajes ljudima pravo da ne glasaju za opciju koja je i dovela do toga da mi danas, 2008., branimo mrvicu demokratije?
PinkBunny PinkBunny 11:28 31.01.2008

Re: LDP vs LDP

Ja im priznajem pravo, ali to ne znaci da su u pravu.
Defetizam i nihilizam nikada necu prihvatiti kao validne opcije.

Na Pescanikovom websajtu imate tekst Zorana Pajica pod imenom "Za Srbiju bi bilo najbolje da pobedi Nikolic"

"ako se to protivi mojim moralnim i političkim uvjerenjima, mislim da bi za Srbiju bilo daleko bolje da pobijedi Nikolić nego Tadić. Nikolić bi, kao nepomirljivi radikal, pokazao pravo lice današnje Srbije i zasluženo odveo zemlju u potpunu izolaciju i politički kolaps, posebno u međunarodnim odnosima. To je jedini način da u zemlji dođe do kakve takve katarze i da se ljudi konačno pogledaju u ogledalo koje im stoji na zidu već više od 15 godina. Pretpostavljam da bi tek to dodirivanje dna porodilo novu snagu Srbije i njene nove lidere."

Iako se donekle slazem sa autorom teksta, postoji jedna bitna razlika izmedju mene i njega. On zivi u Londonu, a ja u Beogradu. Ja nemam rezervnu otadzbinu, nemam nacin da spasem sebe i svoju imovinu iz kandzi Nikolica, niti decenije zivota za bacanje cekajuci da narod o kome nemam narocito visoko misljenje "dozivi katarzu". Dokazano je da se na Balkanu katarza dozivljava samo kada neko izruci tovar bombi na vas.
Zeleti nesto tako sebi moze da bude samo nihilizam.
ceda_urosevic ceda_urosevic 11:52 31.01.2008

Re: LDP vs LDP

Daleko od toga da zelim jos jedan tovar bombi bilo kome, posebno nama. Ne radi se o tome, to su sve opet i opet razlozi protiv TN. Mi smo dovedeni u situaciju da se danas branimo od coveka koji bi da oslobodi Legiju (samo jedan primer) glasajuci za coveka koji je pristao da Legijino "hapsenje" prodje kako je proslo.
Mi smo dovedeni u situaciju od tog istog coveka, da glasamo za njega iz straha od ovog drugog, sa kojim je on doneo mnogobrojne zajednicke i uzasno vazne politicke odluke. I sa kojim je, sve uz Boze pravde i cupkanje, napravio od nas budale ne jednom, nego petsto puta. Ja zato ne glasam u nedelju. Ne zbog toga sto sam nihilista i ne zato sto prizeljkujem pobedu radikala, kako bismo pali na dno pa se, kao brzinom svetlosti, digli uz neki spid. Ovde se radi o uskracivanju podrske BT iz odredjenih razloga. A to da li sam ja upravu ili ne, mislim da je moja stvar.
PinkBunny PinkBunny 12:08 31.01.2008

Re: LDP vs LDP

I ja bih mu uskratio podrsku da znam da Toma Nikolic nece pobediti. Sa ovako tankim sansama ama bas svaki glas presudan.
Toliko je jedan jedini glas presudan da zaista nevoljno idem toliko daleko da kazem da svako ko ne glasa protiv TN, glasa za njega.

Zapravo po mojim odokativnim procenama na osnovu rezultata prvog kruga, TN ima dobru prednost nad BT. CESID-ov uzorak za ovu poslednju studiju je jako mali (tesko da moze bolje za 4 dana, a i jos uvek je bila neizvesna podrska DSS-NS-a u vreme uzimanja uzorka) i sve je toliko neizvesno da se covek zaista ne sme igrati.
ceda_urosevic ceda_urosevic 12:19 31.01.2008

Re: LDP vs LDP

Ja sam nekako ubedjen da ce TN izgubiti big time, ili ce napraviti frku koju je najavio u Utisku. Ono kad se napravio blesav pa izrazio zabrinutost da stab Borisa Tadica ne proglasi pobedu pre pobede, izvede narod na ulicu, jer ako se to desi - kaze Toma - mozes ti da objasnjavas do sutra ko je zapravo pobedio.
Kada sam cuo da je ovo izgovorio u Utisku pre prvog kruga, znao sam sta nas sve ceka 3. februara oko pola 9 uvece.
Sad cu da nadjem transkript, cisto da ne bude ono o kozi, rogu i to.
new pony new pony 13:32 31.01.2008

Re: LDP vs LDP

pinkbanny, naseo si na logiku koju ti poturaju. ok, glasaces po toj logici, mnogi ce glasati po toj logici, tadic ce pobediti i sta ce se onda desiti? i dalje ces hodati zemljom u kojoj je svaki drugi covek koga sretnes neko ko misli da te treba ubiti zato sto si roze zeka. i ti ljudi ce i dalje gledati (tadicevu) tijanicevu televiziju, njima ce gas prodavati (tadiceva) kostunicina vlada, i sve to sto zivimo svo ovo (tadicevo) vreme...
ne oslanjaj se na takvu "logicnu" logiku u srbiji.
2+2=4 zivi negde drugde, van srbije. ovde ako hoces da shvatis moras prvo da se roknes elekrtosokom, pa u jednom malom flesu mozda da vidis sta je logicno. imas na ovom blogu, pescanikovom sajtu, ldp sajtu, bar 50 tekstova u kojima pametni ljudi pricaju o ovome. nazalost nije to jednostavno kako ti indukovana propagandna logika kaze. zato toliko i tupimo. ovo nije borba za drugi krug ili pobedu nekog od kandidata, ovo je ozbiljan i gotovo metafizicki problem koji je naisao na nas da ga resavamo.
Goran, Pariz Goran, Pariz 11:29 31.01.2008

Mazohizam na srpski nacin-"Zapusite nos.."

I stvarno...

"Da ga skinem sa glavica,
zadnji put za B.Tadica."
Unfuckable Unfuckable 11:34 31.01.2008

Ovolika količina emocija

me podseća na nešto : na period kada je krenulo "spuštanje na zemlju" i kada smo polako počeli da shvatamo da nema više ekipa koje ćemo naduvavati sa 50 + razlike u basketu. Koje razočaranje, nema više - uključiš TV a mi samo punimo.... - sada svi umeju da igraju basket, a neke večite mušterije su se izvežbale, pa i počele da pobeđuju....
Nešto slično se i sada dešava, čini mi se : dosta ljudi očekuje da Neko Bar Malo Normalan dobije dovoljnu većinu na izborima, a da ne mora da pravi kompromise,etc ili da zapušenog nosa formira vladu ( da je ne bi formirao neko drugi, koji olfaktorijum ne poseduje, dokazano...) - međutim, koliko vidimo, vreme prvobitne dos-ove većine je daleko iza nas i neće se skoro ponoviti. Dakle - jedni će zavisiti od glasova drugih, i to jedno duže vreme. U tom rasporedu snaga, za početak, bitno je da Normalci prepoznaju Normalce, a da Orke malo dobiju po (razjapljenim & zabalavljenim) pevalicama.
Pošto svi izražavaju lični stav, ne vidim razloga da ja ostanem po strani : prvo - mislim da je najbolji potez x2 neubedljive kampanje neubedljivog BT "odigran" od strane drugih, a ne njega - prvo, "revidiranje u najavi" sudskih postupaka zemuncima, a drugo nemušta ali zato retardirana izjava Dva Dembela juče popodne koja je nešto najbolje što sam čuo u poslednjih par meseci (izuzmimo tenisere).
Dakle, to su poeni BT u ovoj kampanji. Ajd' možda da dodam i onaj zahtev "da ga se ne uslovljava" (sic!), mada mislim da je to kvajt iznuđen potez.
Ne ulazim u polemiku ko je kriv, od kada i ko je zapalio žito a ko roknuo Loru Palmer. Gledam samo situaciju koju ćemo imati pred sobom u nedelju :
Slikovito rečeno : mislim da imamo teškog bolesnika od Nepoznate Bolesti pred kojim se nalaze Čaša Vode i Čaša Otrova.
Za otrov znamo pouzdano da će ga dokusuriti.
Za vodu nismo sigurni da mu može pomoći, ali ni da će mu odmoći. Primum non nocere, beše...?
jelena arsovic jelena arsovic 11:52 31.01.2008

nikolic

Nisam kokoska ne nosim jaja, ali znam da prepoznam mucak!!
sabi sabi 12:00 31.01.2008

Pesmica

Sinoc mi stize poruka:

Bog ce ti se javit, prijatelju,
kad ustanes treceg u Nedelju,
ako zelis zemlju cvrstu,
pomoli se casnom krstu,
i ne glasaj za tudjina,
no za naseg domacina.
Tudjina je bilo dosta,
od Srbije sta nam osta,
no razmisli s familijom,
prijateljem i komsijom,
da li ima iko bolji,
po narodnoj da je volji,
i svima je nama zelja,
da imamo graditelja,
ko u doba Nemanjica,
srecno glasaj Nikolica,
pa poruku Ti produzi,
Tomislava zaokruzi.

Ovo je valjda bilo korisceno za Velju, pa su je samo malo preradili. Izgleda da neko stvarno zeli da nas vrati u doba Nemanjica,...
sine nobilitate sine nobilitate 12:05 31.01.2008

gutas pogresnu zabu

cenim dobru nameru, ali mislim da Biljana ipak gresi.

najveca opasnost za srbiju nisu ni nikolic ni kostunica nego upravo tadic. on nije u stanju da zaustavi nase propadanje,a kamoli da povuce srbiju napred. ako glasamo za njega bice nam sve gore i gore.

klin se klinom izbija.

neka radikali dodju na vlast. ako pobedi toma, pobedice i na parlamentarnim izborima. pa da vidimo kako ce onda odrzati rejting.

ko prezivi pricace.
G r o f i c a G r o f i c a 12:16 31.01.2008

Re: gutas pogresnu zabu

neka radikali dodju na vlast. ako pobedi toma, pobedice i na parlamentarnim izborima. pa da vidimo kako ce onda odrzati rejting.

Logicno razmisljanje nema sta.

Da li iko ovde prati strane medije koji komentarisu izbore u Srbiji? Svima je jasno da ako pobedi radikal Nikolic MZ smesta priznaje samostalno Kosovo, na Srbiju ste stavlja katanac pa neka se Sradija kolje medjusobno. Sa ovakvim stavovima (LDP apstinenata) necemo daleko stici. Ili mozda i hocemo ali ponovo u sredni vek sa radikalima da osvajamo teritorije a nismo uredili ni ono sto nam pripada.
Nenad M. Nenad M. 12:29 31.01.2008

Re: gutas pogresnu zabu

vima je jasno da ako pobedi radikal Nikolic MZ smesta priznaje samostalno Kosovo


super!!!!!!!!!!!!!

smesta,
smesta... :)))
PinkBunny PinkBunny 12:36 31.01.2008

Re: gutas pogresnu zabu

Nije problem sto ce ga oni priznati. Slicno kao i sa zabama, moramo i tu da progutamo.
Problem je sto cu ja sa puskom da idem da uspostavljam drzavni integritet i suverenitet po Sar planini.
sine nobilitate sine nobilitate 16:41 31.01.2008

Re: gutas pogresnu zabu

G r o f i c a

neka radikali dodju na vlast. ako pobedi toma, pobedice i na parlamentarnim izborima. pa da vidimo kako ce onda odrzati rejting.
Logicno razmisljanje nema sta.

Da li iko ovde prati strane medije koji komentarisu izbore u Srbiji? Svima je jasno da ako pobedi radikal Nikolic MZ smesta priznaje samostalno Kosovo, na Srbiju ste stavlja katanac pa neka se Sradija kolje medjusobno. Sa ovakvim stavovima (LDP apstinenata) necemo daleko stici. Ili mozda i hocemo ali ponovo u sredni vek sa radikalima da osvajamo teritorije a nismo uredili ni ono sto nam pripada.

postovana grofice,

da li iskreno verujete da su tadic i nikolic zaista rivali?

ja sam laik za politiku, ali mislim da oni veruju u isti sistem vrednosti.

politika u srbiji je kao nba - nema ispadanja iz lige.

ni na jednim izborima mi ne mozemo da biramo nove ljude.

nijedna nova vlast ne hapsi lopove iz prethodne vlasti.

o miskovicu da ne govorim.

tadic ili nikolic? isti q.

pardon

p.s. nisam ldp apstinent, glasacu protiv tadica.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 17:18 31.01.2008

Re: gutas pogresnu zabu

klin se klinom izbija

mislite KLON se KLONOM izbija...
G r o f i c a G r o f i c a 17:34 31.01.2008

Re: gutas pogresnu zabu

postovana grofice,

da li iskreno verujete da su tadic i nikolic zaista rivali?

ja sam laik za politiku, ali mislim da oni veruju u isti sistem vrednosti.

politika u srbiji je kao nba - nema ispadanja iz lige.

ni na jednim izborima mi ne mozemo da biramo nove ljude.

nijedna nova vlast ne hapsi lopove iz prethodne vlasti.

o miskovicu da ne govorim.

tadic ili nikolic? isti q.

pardon

p.s. nisam ldp apstinent, glasacu protiv tadica.


Ubedjena sam da jesu rivali i to zestoki jer zasto bi Nikolic iz dna duse mrzeo Tadica sto mu je vec jednom ometao sansu da od grobara postane Predsednik drzave.

Ne verujem da oni zastupaju isti vrednosni sistem. Cisto zbog toga sto Tadic ima malu decu a Nikolic odraslu i unucice koji samo jos treba da se ponose svojim dedom kad ih on uzme na krilo. On ima sve.

Iz lige ne ispadaju jedino radikali. Svi ostali su posipadali. Otkud to? Razmislite malo.

Ne mozemo da biramo nove ljude zato sto ih nema. Ili su proterani preko grane 90-ih ili se jos nisu ni rodili. A i kako da se rode kad se radikali ne skidaju s kicme evo toliko godina.

Kako da ih hapsi kad policiju i sudstvo jos uvek drze isti ljudi? Nije bilo lustracije.

Nije Tadic isti q kao Nikolic. Barem je obrazovan.

Vi cete glasati protiv obrazovane i napredne Srbije a za zaostalost i nepismenost.

Svaka cast. Mora da ste daleko i bezbedno cim Vas ne tangira sudbina miliona ljudi.


doktorka doktorka 05:15 01.02.2008

Re: gutas pogresnu zabu

Nenad M.
vima je jasno da ako pobedi radikal Nikolic MZ smesta priznaje samostalno Kosovosuper!!!!!!!!!!!!!smesta, smesta... :)))


i meni je to san
Alava Alava 12:17 31.01.2008

Poštovana Biljana

Prošle godine, otprilike u isto ovo vreme, pisali ste nešto slično ovogodišnjem FAQ-u. Mislim da je naslov teksta bio “Uputstvo za upotrebu glasačkog listića” (tražila bih da budem sigurna, ali sam na dial-up-u, plus i na staroj centrali, pa ne bih da gubim vreme).
Baš tada je i Pera Luković u Peščaniku govorio nešto slično, mislim da bi naslov mogao glasiti “kako je Srbija razbila CNN blokadu”, i to onako kako on ume, krajnje duhovito, onako da se smeješ a najradije bi plakao.
Elem, to što ste Vi napisali i to što je Pera govorio me je nateralo da se pokrenem, pa sam uradila jedino što sam mogla iz ove svoje pozicije da uradim, a to je da utičem na svoju najbližu okolinu, jer smatram da – ukoliko želimo promene u ovoj državi- svako treba da krene od sopstvenog dvorišta. Tako sam ištampala Vaš blog, ištampala transkript Perinog govora u Peščaniku, i svojim najbližim dala da pročitaju. Samo da pročitaju, razmisle, i da onda eto glasaju po svojoj savesti (na to ste baš i pozivali – da svako glasa po svojoj savesti).
Zašto sve ovo pričam. Pa evo nas, posle tačno godinu dana, situacija nije baš apsolutno ista ali je neverovatno slična onoj od prošle godine. Opet pišete slične tekstove, opet Pera u Peščaniku govori slične stvari. Ono što je drugačije ovog puta je da izbori nisu parlamentarni, nego predsednički, pod broj jedan, pod broj dva da se Vaši i Perini stavovi razlikuju po ovom pitanju, i pod tri – da ću ove godine štampati samo transkript Perinog izlaganja.
Znam da i sada pozivate na istu stvar kao i pre godinu dana, da svako glasa po savesti, a ove godine mi savest ne dozvoljava da uradim to što ćete Vi uraditi.
Ovde se već dugo, i previše vode polemike oko toga da li ili pak ne. Vređa me ponašanje protadićevaca koji bi da nas ubede da glasamo, optužuju da ako nismo za Tadića onda smo za Nikolića, žele da za Tadića imamo samo reči hvale, iako ih nije zaslužio, a na naše kritike se postavljaju sa “Kuš, oladite više sa LDP-om, ovo su predsednički izbori gde Čede nema”.
Ja neću da hvalim Tadića jer nemam šta da pohvalim. Neću da glasam za njega jer ne osećam da mi se uopšte obratio tokom kampanje. Jer ne želim da mi predsednik objašnjava vođenje spoljne politike kao neki chit-chat o sportu, kao ruski premijer meni ovo a ja njemu Ana, Jelena, Novak, Janko. Jer ne želim predsednika koji nikada nema šta da mi kaže, čak ni onda kada vapim za njegovim obraćanjem.
Želim da meni, nama, kaže – jeste, u koaliciji sam da bismo imali bilo kakvu vladu samo da nije radikalska, ali eno Filareta ne puštaju u Crnu Goru zato što se nalazi na poternici, i ja evo NEĆU da šaljem svog ministra da pregovara sa vladom Crne Gore, ako Koštunica želi, neka šalje svog ministra. Da kaže – narode ja jesam sa njima u koaliciji, ali mislim da je ovo glasanje za Kubu debilizam, a ni vi ni ja nismo debili i ja NEĆU da glasam za to.
Ne želim predsednika koji me smatra proevropski orijentisanom, modernom, mladom, optimističnom osobom samo kada treba da dam taj svoj glas, a posle toga mi stavlja do znanja da me u stvari smatra kretenom i retardom. Neću da trpim poniženja, neću da dam svoj glas ovako. Jer taj glas je jedino što je i meni i svima nama ostalo.
S poštovanjem, Alava
PinkBunny PinkBunny 12:30 31.01.2008

Re: Poštovana Biljana

Nadam se i da cete odstampati sliku Tomislava Nikolica, kako bi ljudi koji citaju Perin tekst znali u cijoj ce drzavi ziveti narednih 5 godina. Neku od onih na kojima se smesi.
Alava Alava 12:36 31.01.2008

Re: Poštovana Biljana

PinkBunny
Nadam se i da cete odstampati sliku Tomislava Nikolica, kako bi ljudi koji citaju Perin tekst znali u cijoj ce drzavi ziveti narednih 5 godina. Neku od onih na kojima se smesi.


Ne, odštampaću sliku Zorana Đinđića da ti koji čitaju Perin tekst znaju u kakvoj državi neće živeti sve dok tu državu vode na takav način na koji to čini Boris Tadić.
Smaragdni Smaragdni 12:44 31.01.2008

Re: Poštovana Biljana

Divno alava,samo postoji nesto sto ne moze da se bas tako narodski kaze a to sprecava takav kontekst i dijalektiku nesto sto se zove visoka politika,tenisere covek pominje u kntekstu kako zacrsava vazne razgovore sa politicarima i kako se zavrsavaju i da pricaju i o obicnim stvarima,nemojte alava da izadjete to je vase demokratsko pravo,samo ne zaboravite da je i vase demokratsko pravo da demonstrirate......
PinkBunny PinkBunny 12:52 31.01.2008

Re: Poštovana Biljana

5.oktobrar je mit. On nikada nije postojao niti ce postojati.
Ovo sto vi vidite danas na politickoj sceni je puni demokratski potencijal ove zemlje. Ovakvo stanje je moguce popraviti samo smenom generacija. Ja imam blizu 30 godina i pomirio sam se sa cinjenicom da ce SRS postojati i biti jak i kada budem imao 40.

Ali to ne znaci da cu im svojevoljno pokloniti deceniju zivota i dozvoliti da upravljaju zemljom samo da bih kaznio ostatak naroda koji nema intelektualni kapacitet da spozna svet oko sebe.
Sve dok postoji 51% gradjana koji ne zele da vide Tomislava Nikolica na celu drzave i Ratka Mladica za skupstinskom govornicom ja cu glasati za bilo koga samo da bih sprecio ove ljude !

STOP defetizmu i nihilizmu !!!
G r o f i c a G r o f i c a 12:56 31.01.2008

Re: Poštovana Biljana

samo ne zaboravite da je i vase demokratsko pravo da demonstrirate......

Kad bi smela da demonstrira posle 3-eg februara ako pobedi radikal Nikolic.

Steta sto se dobronamerni saveti demokratski orijentisanih cak i ovde shvataju kao sto ga je shavtila ucesnica Alava. Kao da se radi o licnosti a ne o ideji demokratskog razvoja drustva. Lako cemo mi Tadica smeniti kojeg nasekira i jedna Coraxova karikatura ali postavlja se pitanje kako cemo smeniti Nikolica koji kao i vecina nikako da se skine sa politicke scene jos od 90-ih kada su nam radikali naneli zla za narednih sto godina.

Mene licno iznenadjuje iskljucivost LDP pristalica ciji sam pristalica bila i sama sve do ovog presudnog trenutka. Za mene je presudan jer ja nemam vise vremena niti vise zivota osim ovog jednog. Za koga nije taj nema pravo da utice i na moju sudbinu tako sto ce apstinirati ili ce ovde uticati cak i tako da pobedi radikal Nikolic koji nam ne nudi ama bas nista osim tipicno radiklskog svadjalackog mentaliteta. Da sinov nije popio bensendin sigurno bi zapenio malo glasnije na Tadica, ovako je sprecen sto premorom od puta u Rusiju sto od uticaja sredstava za umirenje. A da je pun mrznje prema demokratskom predsedniku to jeste i dalje i to mu se cita na licu dok je ckiljio i piljio u Tadica i bio lican ne reakvsi nijedne pametne o ekonomiji.

Ja zaista ne znam kako covek moze da komentarise a da se to ne shvati kao sto se shavata. Ipak smo mi svi pod uticajem sredine u kojoj zivimo, razocarenje nas goni u sujetu umesto u pamet. Steta!
jasmina lekic jasmina lekic 12:58 31.01.2008

Re: Poštovana Biljana

I tako, što bi se reklo, dolazimo do gorkog kraja...
Devojka, ili žena, s nadimkom Alava, lepo je sela i uljudno, vrlo uljudno objasnila svoj stav, obrazlozila ga i argumentovala onoliko koliko je htela i zelela, ali se svakako jako potrudila...
Zauzvrat je dobila mali šamar, i to sa uputstvom šta i kako dalje...
A sve to zbog toga što je blogerka bs u roku od dve, tri nedelje promenila svoje cenjeno mišljenje za 180 stepeni, fino nam je to objasnila tako da smo, evo, stigli i do 5. stranice bloga a na svakoj, pa oko deset puta, čitamo šta o NEČEMU misli meni izvesni Čeda Urošević, čitamo i nove elaborate Nebojše Melenkovića, i tako dalje i tome slično.
Naravno da ni mene ni ikog iko tera da sve to čita, pa još i piše...
Ali šta ćemo, važna je ovo priča pa ginemo...
A sinoćni TV duel ?
Bilo mi žao Borisa, dotle je došlo !

ceda_urosevic ceda_urosevic 13:08 31.01.2008

Re: Poštovana Biljana

Sta Vi Jasmina imate protiv toga sto ja, Vama izvesni, mislim?

Mislim da mogu da pitam i u Nebojsino ime. Al' za sad odogovrite samo meni. Vrlo slican stav koji je iznela Aleva sam postovao sinoc. Mislim da je na trecoj strani, ili cetvrtoj. Tamo mi nista niste zamerili. Sta mi ovde zamerate?
PinkBunny PinkBunny 13:15 31.01.2008

Re: Poštovana Biljana

Za nekoga ko zeli da mi deca sutra idu u osnovnu skolu Radovan Karadzic, ko mi zeli da zavrsim sa slemom na Kosovu mali samar nije nista.
Neka Alava objasni ljudima iz Srebrenice zbog cega nece da glasa protiv coveka koji ce Ratka Mladica odlikovati ordenom.
Kakva god da je usrana lopovska demokratija koju sada imamo to nije ni prineti teroru koji nas ceka. Postoji toliko toga veceg i ozbiljnijeg od "Boris me je prevario pa ga sad ne volim".

Radije cu puzevim korakom puzati ka EU ili ne uci u istu narednih 10 godina nego trcati ka unistenju ove zemlje i naroda.
jasmina lekic jasmina lekic 13:25 31.01.2008

Re: Poštovana Biljana

Ništa zaista POSEBNO...

Samo sam se cesto , suvise cesto sudarala s vašim komentarima...gospodine Uroševiću.
Nekako mi je stvar mere i dobrog ukusa to ...KOLIKO.

Samo to.

Ali, opet vam kazem, razumem vašu potrebu da se javite i JAVLJATE, takva je priča,
SADA SAGLEDANA IZ DRUGAČIJEG UGLA,
SKORO PA NOVOG,
tako da je mnogima bilo teško da ne odreaguju...

Pri čemu najviše volim one koji nalaze za potrebno da brane i hvale totalnu promenu mišljenja blogerke bs,
koju su upravo zbog ONOG DRUGOG STAVA koliko do juče obožavali...

To se zove : vrtim vas oko malog prsta.

Zato su mi ti nekako najdraži, a učinlo mi se da i vi i mladi gospodin kojeg pominjete pripadate toj grupaciji.
Vadi vas ( famozni) INTEGRITET.
ceda_urosevic ceda_urosevic 13:32 31.01.2008

Re: Poštovana Biljana

Ja sam se jasno odredio prema promeni misljenja blogerke BS. To je u jednom od komentara na koji sam Vas uputio. Ja svoje misljenje zbog toga nisam promenio. Tema je jako vazna, razlikuju se misljenja, neka suceljavaju do iznemoglosti, ne znam sto ste bas mene pikirali? Ili bolje, ako Vam nije tesko: sta Vam je to toliko zasmetalo (sem broja mojih komentara) u samim komentarima?
Alava Alava 13:44 31.01.2008

Re: Poštovana Biljana

PinkBunny
Za nekoga ko zeli da mi deca sutra idu u osnovnu skolu Radovan Karadzic, ko mi zeli da zavrsim sa slemom na Kosovu mali samar nije nista.Neka Alava objasni ljudima iz Srebrenice zbog cega nece da glasa protiv coveka koji ce Ratka Mladica odlikovati ordenom.Kakva god da je usrana lopovska demokratija koju sada imamo to nije ni prineti teroru koji nas ceka. Postoji toliko toga veceg i ozbiljnijeg od "Boris me je prevario pa ga sad ne volim". Radije cu puzevim korakom puzati ka EU ili ne uci u istu narednih 10 godina nego trcati ka unistenju ove zemlje i naroda.


Prvo, Alavin otac je svaki put kad je ovoj državi trebalo bio mobilisan. Drugo, ja nikome ne želim to što Vi pokušavate da mi prikačite. Treće, znam da biste mi Vi udarili i jači šamar od ovoga, i kada bih htela da Vam vratim tražila bih da objasnite Vi ljudima iz Srebrenice zašto glasate za onoga za koga postoji jako ali jaaaako velika šansa da sutra u državi koja je demokratska a ne radikalska taj isti Ratko Mladic i dobije orden, jer nece biti nikoga u vladi ko bi se takvoj ideji suprotstavio. Ali, naravno neću da Vam vratim. I moja diskusija je sa Vama završena.
Stalker Stalker 13:46 31.01.2008

Re: Poštovana Biljana

jasmina lekic
A sve to zbog toga što je blogerka bs u roku od dve, tri nedelje promenila svoje cenjeno mišljenje za 180 stepeni

Čini mi se da je ova konstatacija vrlo blizu istine. U tom prvom FAQ'u predložio sam da Biljana postavi na ovaj blog politički plan i program LDP'a. Siguran sam da bi to bio dobar potez jer to ne bi uradila jedna anonimna Biljana iz Rakovice, već Biljana Srbljanović, svetsko umetničko ime. Usledilo je obećanje. Do danas, ni pisma ni razglednice, a najmanje tog famoznog programa koji će Srbiju brzo izvući iz mraka. Danas mi je sasvim jasno da je suština tog programa yapravo izaći samostalno u prvi krug, dobiti oko 6%, popiti šampanjac i onda napraviti poslovnu ponudu u obliku "dajem ti sansu još ovaj put, a ti meni...i td. i td.". Plašim se da je sasvim OK ne izaći na ovaj drugi krug, jer taj novoizabrani neće apsolutno ništa izmeniti. A to je bar svakom malo inteligentnijem u Srbiji sasvim jasno. Neko je pomenuo da će pecati u nedelju, ja predlažem neki satelitski kanal i naučno popularne emisije, recimo o zajednickom zivotu gorila u Keniji.
Neću da glasam da bih i dalje gledao onog Gvavonju u Takovskoj kako upada pijan u emisije i lupa pesnicom u sto, a takdje ni onog morona Vučića, koji ce takodje upadati u TV programe koji mu nisu po volji, ali sa kalibrom u rukama.
Molim Biljanu da ne komentarise u fazonu: "Stigla sam do drugog reda..."
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 14:07 31.01.2008

Re: Poštovana Biljana

PinkBunny
Sve dok postoji 51% gradjana koji ne zele da vide Tomislava Nikolica na celu drzave i Ratka Mladica za skupstinskom govornicom ja cu glasati za bilo koga samo da bih sprecio ove ljude ! STOP defetizmu i nihilizmu !!!


Dobro rečeno, that's the spirit!
jasmina lekic jasmina lekic 14:10 31.01.2008

poštovani čedo

sad sam se vratila na treću i četvrtu stranicu bloga,
da proverim...

pa,dirnuli ste mi KAO PRVO u Kusturicu
što me je jako potreslo...

inače...

ima i imalo je baš na ovom blogu nekih koji vam ozbiljno
beže u broju komentara...

vaši su samo bili učestani na tim stranicama
tako mi se i zato učinilo da ih je previše...

sorry i pozdrav




ceda_urosevic ceda_urosevic 14:14 31.01.2008

Re: poštovani čedo

Nema nikakvih problema Jasmina, drago mi je da smo ispravili ovaj nicim izazvani nesporazum. Nadam se da cete pazljivije citati ubuduce. A za Kusturicu, jace od mene...
Pozdrav
akcija akcija 14:25 31.01.2008

Re: Poštovana Biljana

100 % prirodno
bez aditiva gluposti, lazi i obmane
akcija akcija 14:29 31.01.2008

Re: Poštovana Biljana

treba prvo da se izboris sa svojim strahovima
a to se uvek radi tako sto se suocis sa njima
znaci toma za predsednika, demistifikacija svih politickih aktera
pa onda katarza
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 16:08 31.01.2008

Jasmini Lekic

Jasmina, znam da nije vredno da vam bilo sta objasnjavam, istorija vasih polupismenih tekstova u Ninu govori sve o vama kao sagovorniku.
Ipak, moram da vam jedno objasnim - vidim da vec danima pokusavate da se usunjate na moje blogove, uglavnom me vredjate i skrecete paznju na sebe. cutim i ignorisem vas, ali sve ima neku meru.

Moram vam reci da se dzaba trudite, u Ninu udarnicku znacku ovako zaraditi necete, nastavite sa svojim pismenim zadacima tamo gde vam je im mesto, u arhivi srpske filmske kanalizacije, privatnim napisima o zdranjima i pijancenju po srpskim festivalima, koje maticni list stampa jer mu je to i nivo. Ukratko, dovidjenja i srecan put. U bife.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 19:21 31.01.2008

Re: Poštovana Biljana

jasmina,
apostrofirani mladi gospodin bi vam najradije rekao da se nosite
ovako, pošto je fin i politički korektan zamoliće vas da se uzdržite - to jest
da ga, ako je ikako moguće, dalje ne čitate - bolje vama, bolje nama, bolje svima!
i... ne komentarišete... po mogućnosti.
molim!

unapred zahvalna
mladost srbije
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 19:24 31.01.2008

Re: poštovani čedo

pa,dirnuli ste mi KAO PRVO u Kusturicu
što me je jako potreslo...

epa čedo - stvvaaarrrno si preterao
gde u kusturicu - mislim to je skoro pa gore no u matiju ili dobricu -
molim da gospođi lekić njenog kusturicu
makar ovde više niko ne dira.
jel jasno!?
al smesta, pardon> nikada, nikada, nikada...
zorica shumaher zorica shumaher 01:06 01.02.2008

Re: Poštovana Biljana

crna jasmina,koliko sujete. sto se zestite na biljanu toliko? ima zena argumentovan stav, kao i aleva...
petar.bg petar.bg 13:17 31.01.2008

naravno da treba

Ja izbore vidim kao biranje boljeg resenja. Razmislite: cisto sumnjam da je Staljin bio simpatican Vinstonu Cercilu, pa je itekako zajedno s njim ratovao protiv Hitlera. Kada bi Kostunica izazvao parlamentarne izbore i napravio vladu sa radikalima a Toma bio predsednik, e to je kraj filma koji necu da dozvolim. Ne zelim vise dobijati pozive za mobilizaciju. Ako ovde prisutni komentatori smeju da potpisu da nece da beze od vojske - kod Tome nesto sumnjam da bi smeli i da pomisle na tako sto jer bi ih stavili pred zid - i da ce da odu da ginu za bilo sta i da njihove devojke/zene/sestre koje ovde bloguju u papucama to isto potpisu za svoje muzeve/tate/bracu, e onda imate pravo da sedite u kucama u nedelju. Znate li vi bre sta rizikujete???
G r o f i c a G r o f i c a 13:43 31.01.2008

Re: naravno da treba

devojke/zene/sestre koje ovde bloguju u papucama

Ja mislim da je malo blogerki u papucama :))) ali dobro mozda ima i takvih.

Bojim se da vecina ovde koja zdusno pokusava da utice na javno mnjenje ne zna cime se bavi i sta rizikuje. Ako je BS promenila misljenje treba razmisliti zbog cega je to ucinila. Onaj ko nikada ne menja misljenje taj je glup. A glupavosti u Srbiji ima i ima. I nije zameriti nepismenim ludima kojima kad spomenes Internet beze od tebe, mene cudi ponasanje nekih blogera ovde koji se nadmudruju ko je pametniji u srljanju pa umesto da razumeju sta pises oni te poklapaju nebulozama i necim sto ti nije ni padalo na pamet. Ali takvi smo mi. Sve potice od kucnog vaspitanja jer iver ne pada dalje od klade.
Nenad M. Nenad M. 14:06 31.01.2008

Re: naravno da treba

A glupavosti u Srbiji ima i ima. I nije zameriti nepismenim ludima kojima kad spomenes Internet beze od tebe, mene cudi ponasanje nekih blogera ovde koji se nadmudruju ko je pametniji u srljanju pa umesto da razumeju sta pises oni te poklapaju nebulozama i necim sto ti nije ni padalo na pamet. Ali takvi smo mi


grofice, rasturas :))))
hammarby hammarby 13:42 31.01.2008

samo tetki lek da odnesem...

... pa cu na nesto da vas potsetim. Vazno je - a mozda i nije, da vam kazem da od pre dve ipo godine zivim u Stockholmu i da me je ljubav (prema zeni!) odvela. Znaci - nisam ovde 40 godina i nisam pao sa kruske. Imam 38 godina i mnogo se toga secam. Ali nesto mi strasno smeta i hocu da mi neko objasni: zasto Nikolic ne moze/ne sme da postane predsednik?! Bio los, pa ce biti ponovo? Druzio se sa Slobom, pa je zao cika? Pisao nam prijave i zabranjivao medije? Ok... jeste on to bio i radio. I? Sta sad? Pa daj da ga ubijemo i cao nema vise bre! Primer:moj pokojni otac bio je covek sa manama i vrlinama. Imao je vise vrlina. U vreme svinjokolja krene (posle dve-tri rakije) kolima po creva za kobasice i na jednom mracnom delu lokalnog puta udari coveka koji je putem gurao biciklu. Covek umre. Bio i on pijan, ali nije kriv sto je udaren, jel. Otac mi zaglavi zatvor. Izadje iz zatvora. Bilo mu je jako tesko svih tih dana, meseci i godinama posle toga. Da li su mu uzeli dozvolu do kraja zivota? Nisu. Da li su mu uskratili pravo na posao? Nisu. "Oni" - to su vlast, drzava, Zakon... Imao je - kao i svi drugi, pravo da nastavi zvoj zivot, nakon svoje greske za koju je "platio cenu". Paralela - muka mi je od demokrata koji urlaju da Nikolic ne sme i ne moze da bude predsednik jer Srbije nece biti sa njim nigde! Jer je los, zao, mucak od coveka, lazljiv! Demokratija? Ne.

Za tog coveka glasalo je - pojedinacno, najvise gradjana Republike Srbije. Ko su oni, a ko su oni drugi, koji su glasali za demokrate Tadica, Ilica i ostale? Jel su oni kao neobrazovani, glupi, retardirani, masni, neurbani, nekulturni... a druga strana je napredna, lepa, sa belim zubima, na kafi u Merkatoru?

Zasto su svi zaboravili Tadicev izlazak pred novinare kao predsednka Srbije (zaboravio sam datume i molim vas da mi oprostite!) u vreme parlamentarnih izbora pre nekoliko godina, kada je prvo sto je rekao kada se popeo na binu (bilo je vece, reflektori upaljeni) bilo - "Ovde sam sjajna meta, hahaha! "(???!!), a drugo je bilo - "Sprecimo radikalizaciju Srbije, nedajmo silama mraka i proslosti... glasajte za demokratsku opciju...". I to je govorio "njegovoj", demokratskoj Srbiji!! On - predsednik svih srbijanaca, svih gradjana Republike Srbije!!!?? Zasto je to zaboravljeno? Zasto nije receno - cek bre malo, I TO su tvoji gradjani, daj bre da vidimo zasto glasaju za njega/njih, okrenuce nam sutra ledja ako nastavis da lupetas...

Nisam na birackom spisku, necu glasati ove godine. Morao bih to da uradim u ambasadi, u kojoj me zamena pasosa kosta 170 evra - a vas 900 dinara, iz koje nema ni glasa, ni MUUU! ni MEEEE! kada nas pljuju ovde po medijima ko i kada stigne, u kojoj jos nije poceo upis akcija - jer "... nemamo nikakve informacije iz nadleznog ministarstva...", u kojoj me overa punomocja - na koju administracija u domovini insistira!, kosta 40 evra... Teritorija Republike Srbije sa zapadno-evropskim cenama... No to nije tema. Nek pobedi onaj ko dobije najvise glasova gradjana, to je osnovno nacelo demokratije.Valjda i u Srbiji.
G r o f i c a G r o f i c a 14:13 31.01.2008

Re: samo tetki lek da odnesem...

Nisam na birackom spisku, necu glasati ove godine. Morao bih to da uradim u ambasadi, u kojoj me zamena pasosa kosta 170 evra - a vas 900 dinara, iz koje nema ni glasa, ni MUUU! ni MEEEE! kada nas pljuju ovde po medijima ko i kada stigne, u kojoj jos nije poceo upis akcija - jer "... nemamo nikakve informacije iz nadleznog ministarstva...", u kojoj me overa punomocja - na koju administracija u domovini insistira!, kosta 40 evra... Teritorija Republike Srbije sa zapadno-evropskim cenama... No to nije tema. Nek pobedi onaj ko dobije najvise glasova gradjana, to je osnovno nacelo demokratije.Valjda i u Srbiji.

Steta sto nisi na birackom spisku. Nikolic gubi jedan glas. A za pasose ces placati jos vise cim se radikali ustolice de jura. Trebace im za plate jer nece biti stranih investicija, nece biti donacija Evropske Unije, nece biti nista. Bice samo razmene rubalja sa dinarima u rusko-srpskoj Dumi, zelenasenja i sklapanja biznisa medjusobno sto radikali rade jos od 90-ih u Skupstini. Ali daleko je Stokholm pa se ne vidi sta se radi u Beogradu i ''narodnoj Skupstini. Ne vidi se ni to da jos uvek namnozeni anonimni milioneri nisu iza brave jer posluju sa politikanerima koji ce sutra kad se ponovo ustolice pustati na slobodu i one krupnije ribe poput Legije & Co jer ce presusiti trziste.
Svo to vreme Vi cete uzivati u ljubavi daleko od toga u Stkholmu dok ce i Svedske vlasti, vlasti Vase nove domovine zajednos MZ stavljati katanac na Srbiju, zavrnuti slavinu sa donacijama i pustiti Srbiju niz vodu. Nismo bolje ni zasluzili.
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 14:16 31.01.2008

Re: samo tetki lek da odnesem...


Super je naslov komentara.
Tog što je rekao 'samo tetki lek da odnesem' su u filmu takvi kao Nikolić hteli da VODE U RUDNIK,
da ne kažem u RADNI LOGOR da MALO KOPA, dok je on SKRIVAO JEVREJE od takvih, makar BIO I LOPOV
bolji je čovek bio.

Zato Nikolić koji je fašista ne sme da pobedi.
Fembot Fembot 00:39 01.02.2008

Re: samo tetki lek da odnesem...

Nisam na birackom spisku, necu glasati ove godine. Morao bih to da uradim u ambasadi, u kojoj me zamena pasosa kosta 170 evra - a vas 900 dinara[/quote


Nemoj ga ni menjati jer ako Nikolic i bez tvog glasa pobedi, taj pasos ti nece ni trebati.
Za tih 170 eura bolje kupi nesto u IKEI.

gradjanin Djordje gradjanin Djordje 14:23 31.01.2008

POSLEDJNI KRUG

Slazem se. Molio sam Borisa da mi da razlog da glasam za njega. Posle NIS-a mislio sam da necu bti u stanju... Ali strah je preovladao, kao i Borisovo (decacko i unezvereno, a opet nesigurno) odbijanje Kostunicinog uslova, koji bi nam institucionalno zapecatio priblizavanje EU.

Jos jedan od 230.000 ide Borisu, i kao sto ti rece, nadam se da ce uz pomoc ovog mog glasa napokon poceti da vlada i sprovodi svoju politiku. Makar ugledajuci se na Kostunicu koji barata sa desetostruko manje glasova...

Kada smo kod Kostunicine politike, ja bih konacno voleo da u fokus javnosti dodje ta beskrupulozna i manipulatorska dovijatost, od koje se kao svi gnusaju, a koju niko ne komentarise; ta promena kursa , ne u NATO a sada ne i u EU, podrivanje fragilnih demokratskih kapaciteta (i kandidata) kao i evidentna zloupotreba medija. Jedna mala retrospektiva ne bi bila na odmet. Zasto je on pod velom tajne, zasto se o njegovom postenju cuti... Zasto se konacno ne raskrinka fama o njegovoj principijelnosti i legalizmu. Cime je on omadjijao javno mnjenje, mozda time sto se, kao ni Milosevic, ne pojavljuje u javnosti i za njegov komentar novinari cekaju danima stvarajuci kod mediokriteta dojam mudrosti ?!!! Ovakav lazni autoritet ne razumem a tek ne kapiram ljude, miseve, koji to pitanje ne pokrecu ....
To je sledeci kljucni zadatak. Sada je dosta slab... pogotovo ako Boris pobedi, i tada ga treba dotuci...
To takodje Boris mora da uradi, ali prvo njega da odmadjijamo.... a mozda i njegovog oca.
akcija akcija 14:46 31.01.2008

Re: POSLEDJNI KRUG

ja se posle slobe ne plasim nikoga
ovih 17 godina me je ocelicilo
i necu vise niko da me zaj...va i obmanjuje
ako mi se ne bude svidelo kako stvari idu u narednih par godina trajno palim
odavde i necu vise morati da se bavim temom da li da glasam za ili protiv onog kojim me zaplasuju
(nekada je to bio Vuk, pa Djindjic, pa Kostunica, sada je Nikolic)

jedan od 230.000 ide Nikolicu, necu da bojkotujem, a za Tadica nikad vise
pri tom ne mislim da je Tadic los covek, daleko od toga... ali je los politicar, ili je mozda 'nedovoljno dobar' najbolji izraz
tajcica tajcica 14:44 31.01.2008

poslednji krug

e sad kad sam cula sta kaze privatno sto se tice kosova i coveka sa/bez ruke sad cu i ja da glasam:))
Radomir Radomir 16:27 31.01.2008

POSLEDNJI KRUG

Biljana.

Molio bi tebe i ostale LDPovce sto ce sa 'gadjenjem zapusenih noseva' da glasaju za Tadica da to ne radite.
Ostanite brate kuci i mislite na vaseg Cedu koji je samo svojim stavom potvrdio da je Politicki Tajkun.
Biljana, nema razlike izmedju tebe i Vucica. Nema! Oboje mrzite svoje neistomisljenike. Nema u tebi trunke
tolerancije.
Ne mogu da objasnim koliko sam razocaran tobom. Koliko god da si mi bila simpaticna nekad sad si
na dnu dna. Sa Tomom. Sto bi rekli 'daj coveku blog da vidis kakav je'.
PinkBunny PinkBunny 16:34 31.01.2008

Re: POSLEDNJI KRUG

Nismo mi Cedi dali poverenje i glas da bi nam doveo Nikolica na celo drzave, nego da bi se borio za bolju Srbiju i sretniju buducnost.
ceda_urosevic ceda_urosevic 16:43 31.01.2008

Re: POSLEDNJI KRUG

Poslednji pokusaj da razumem sta govoris - kako bi to Ceda doveo Nikolica na vlast?
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 16:57 31.01.2008

Re: POSLEDNJI KRUG

cedo, ne pecaj se kao aj na svakog ludaka!!!
vidis da sam ga smrtno razocarala hahahahahhahah.

inace, samo da ti se zahvalim na lepom, pametnom i promisljenom doprinosu na ovom blogu.
ceda_urosevic ceda_urosevic 17:03 31.01.2008

Re: POSLEDNJI KRUG

Hvala Biljana i nema na cemu. Ne znam ni sam odakle mi strpljenje. Nadam se da si procitala moju poruku upucenu tebi na pp i na trecoj strani ovog bloga.
Btw, Misa Vasic je krenuo tvojim stopama, u novom Vremenu, cudi se covek u vezi sa nesrecom ministra Jocica.
evo ga:
Misa Vasic
Stalker Stalker 17:09 31.01.2008

Re: POSLEDNJI KRUG

Biljana Srbljanović
cedo, ne pecaj se kao aj na svakog ludaka!!!vidis da sam ga smrtno razocarala hahahahahhahah.inace, samo da ti se zahvalim na lepom, pametnom i promisljenom doprinosu na ovom blogu.

Biljana da li mozete da mi kazete da li LDP zvanicno podrzava BT u drugom krugu.
ceda_urosevic ceda_urosevic 17:18 31.01.2008

Re: POSLEDNJI KRUG

Stakler, verujem da ce Biljana odgovriti iz prve ruke, a do tad evo saopstenja predsednistva LDP-a:

Saopštenje LDP-a

Poštovane građanke i građani,

I u drugom krugu Liberalno demokratska partija oseća odgovornost i obavezu prema politici konkretnih promena u društvu.

Za nas je bilo neprihvatljivo da u drugom krugu predsedničkih izbora zastupamo drugačiju politku, ali je to bila prilika za dogovor o načinu na koji ćemo ostvariti evropske interese Srbije kroz partnerstvo sa Borisom Tadićem i Demokratskom strankom.

Ponudili smo razgovore Borisu Tadiću, bez ikakvih uslovljavanja, sa jedinim ciljem - hoćemo da evropski put Srbije bude svim građanima jasan, kao i da budu jasno definisane one snage i sredstva kojima će biti stvorena evropska Srbija.

Birači Liberalno demokratske partije bezrezervno su prevropski orijentisani. LDP je kao partija, po svojim stavovima i vrednostima koje zastupa, potpuna suprotnost radikalskoj politici i Tomislavu Nikoliću, sa kojim su na žalost svi na političkoj sceni, pa i Boris Tadić, napravili previše nedopustivih kompromisa.

220.000 birača podržalo je na ovim izborima svojim glasovima jedan jasan dogovor oko poslova koji se u Srbiji moraju uraditi: bezuslovno krenuti ka Evropi. Sprovesti novu i drugačiju kosovsku politiku. Obezbediti punu saradnju sa Hagom, a zatražiti odgovornost za one koji je sprečavaju. Pokrenuti državu da punom snagom krene u borbu protiv tajkuna.

Tadićeva politika srednjeg puta - i Kosovo i Evropa, i Koštunica i promene, i berza i kolhoz, do sada nije pokazivala razumevanje za naše stavove. Smatrali smo da je drugi krug izbora prilika da se to dogodi.

Boris Tadić na to nije pristao.

Predsedništvo LDP-a takav stav uvažava i uprkos svemu poziva svoje birače da se 3. februara opredele slobodno, prema sopstvenoj savesti i u skladu sa ličnim uverenjima. Liberalno demokratska partija poštovaće odluku svakog birača, jer činjenica da je neko glasač LDP-a znači da on ume da bira i odlučuje.

Predsedništvo Liberalno demokratske partije
PinkBunny PinkBunny 17:24 31.01.2008

Re: POSLEDNJI KRUG

ceda_urosevic

Poslednji pokusaj da razumem sta govoris - kako bi to Ceda doveo Nikolica na vlast?


Uskracivanjem podrske kandidatu koji nije Tomislav Nikolic i "spontanim" bojkotom izbora.

Ali ovde dolazi do razmimoilazenja interesa mene kao glasaca i interesa partije tj. LDP-a.
Meni je od neizrecive vaznosti da Tomislav Nikolic ne postane predsednik.
LDP-u kao partiji to odgovara, jer time sticu politicke poene i slabe svog najveceg protivnika, kada se radi o borbi za glasace, DS.
LDP-u takodje odgovara i raspad trenutne koalicije i formiranje SRS-DSS-SPS bloka na vlasti dok je za mene nesta takvo katastrofalno.

I kao sto ti tvrdis da ne zelis da glasas za Tadica koji je manje zlo, ja kao dosadasnji glasac LDP-a rezonujem na primeru sledecih parlamentarnih ili lokalnih izbora:
"Da li smem da dam glas i poverenje ljudima, sa cijom se politikom potpuno slazem, ali koji me vrlo lako mogu gurnuti u sake Nikolicu (vece zlo) ili pak moram da dam glas ljudima koji su potvrdjeni lopovi i prevaranti ali ce barem odrzati kakav takav status quo (manje zlo)"

Ja glasam za sebe i ono sto je najbolje za mene (i nadam se i moju zemlju) i to je uvek manje zlo, nikada vece i nikada se necu odreci svoga glasa i dati drugima da odlucuju umesto mene o tome ko ce voditi ovu zemlju.
Politicari, stranke i stranacki interesi me nimalo ne interesuju.
lilit lilit 01:26 01.02.2008

Re: POSLEDNJI KRUG


Biljce drago, ko bi reko da cemo se ti i ja jednom sloziti!
Izuzetno cenim ovo tvoje razmisljanje i odluku koju si donela.
Obviously, iz sasvim dijametralnih razloga sam se dvoumila, nije lako odluciti.
Za razliku od tebe, ja cenim Borisa Tadica. Mislim da je dobar i odgovoran politicar.
Kao sto znas moj miljenik je tvoj omrazeni premijer i smatram da je i on izuzetan politicar.
Elem, u situaciji smo, mislim, da doista demokratski izaberemo novog predsednika. Dakle, nema Vodje koji ce da usmeri stado, hvala bogu, nego je svaka ovcica iskusila celjusti raznoraznih kurjaka pa je i te kako postala oprezna i svesna da sama za sebe odluci!
Svako prema sopstvenoj savesti a sa odgovornoscu za buducnost. I tvoj i moj miljenik su se povukli, prvi nezvanicno, drugi zvanicno. U neku je ruku to mozda i bolje. Gradjani treba da osete na sopstvenoj kozi ovaj po ko zna koji put u istoriji isti a opet novi izazov i tezinu odgovornosti. I da sami odluce, sto rece Dracena, da li cemo po Pavlovljevom uslovnom refleksu ili cemo uspeti da se iskobeljamo, ovaj put, nadam se, zahvaljujuci sopstvenom zrelom, racionalnom o odgovornom razmisljanju. Velika je to odgovornost za nasa na demokratiju nenaviknuta i neuka pleca i ja se zaista nadam da cemo ovaj put pokazati pre svega sebi a onda i svetu da smo jedna zrela i obrazovana demokratija a ne nekakva primitivna balkanska krcma.
A onda je sledeci korak zaista na njima, na EU. Mi cemo nas deo uraditi, zato sto smatramo da tako treba, da je to dobro za nas, za nasu decu, za nasu buducnost. Ono sto od nas zavisi mi prosto moramo i mi to hocemo. Jer mi doista verujemo u evropske vrednosti, u njene najplemenitije ciljeve.
[b]Liberteè, egaliteè, fraterniteè!
Srecno nam svima zajedno!b]
pozdrav
jasmina
ceda_urosevic ceda_urosevic 04:55 01.02.2008

Re: POSLEDNJI KRUG

Pazi, ja toliko negativnih i zlih misli u životu nisam pročitao. Da nisam lepo vaspitan rekao bih da je vreme za dijagnozu. Ili, čekaj - pa ja sam to već rekao. Nema veze.

Je li lilit, čuste li Vi za ovo:

Izjava predsednika Demokratske stranke Srbije Vojislava Koštunice da nije stigao da razmisli da li će u nedelju da izađe na izbore, za političke analitičare predstavlja stav koji premijer ima prema predstojećim izborima. „Predsednik Vlade koji apstinira na izborima trebalo bi da digne ruke od politike“, poručuju neki od njih.


Mada, sve i da jeste, ne vredi, otišlo to malo pameti na dracenin blog.
milos g. milos g. 21:46 01.02.2008

Re: POSLEDNJI KRUG

Biljana, nema razlike izmedju tebe i Vucica. Nema! Oboje mrzite svoje neistomisljenike. Nema u tebi trunke
tolerancije.


gosn radomire,sa zakasnjenjem spazih ovu grozotu od komentara.
Iz prve zakljuciste da je :ceda sa svojim stavom!!!politicki tajkun!!!???
znate li uopste znacenje te recimjer je izgovarate kada Ceda sa svojim stavom
stoji sam nasuprot najveceg tajkuna,tacnije vecinskog vlasnika Srbije,partija(osim ldpa-dokazano),parlamenta,ili jos tacnije:sam stoji nasuprot "vlade narodnog jedinstva"!!To nije polititicki tajkun.To je politicki borac i hrabar covek u jednom telu.
Takodje brzopotezno iz.uma 'na'druma da B.Srbljanovic mrzi protivnika i samim tim pala na dno vaseg dna.
skandalozno trosenje Vaseg i naseg vremena.
ceda_urosevic ceda_urosevic 17:32 31.01.2008

Kraj sam kraj

Bunny, mi zaista ne razumevamo stvari na isti nacin, da se ne vrtimo vise u krug, da ne opterecujemo ni ovaj blog ni druge posetioce, 'ajde da zavrsavamo.

Nikada se necu sloziti sa tim da LDP prizeljkuje vlast radikala na bilo kom nivou zarad procenata. Zasto? Zato sto to nije tacno. Ako cemo pravo - DS je prva asociacija za tako nesto, nevezano za izbore 3. februara.

Protiv cinjenica se ne moze. A cinjenice i bliska istorija politickih poteza LDP-a to potvrdjuje. Vidim, tebi je to tesko da shvatis, iako ne razumem zasto. Na kraju, samom kraju, ne moram ja bas ni sve da razumem. Pozdrav
milos g. milos g. 18:25 31.01.2008

Re: Kraj sam kraj

Nikada se necu sloziti sa tim da LDP prizeljkuje vlast radikala na bilo kom nivou zarad procenata. Zasto? Zato sto to nije tacno. Ako cemo pravo - DS je prva asociacija za tako nesto, nevezano za izbore 3. februara.

Mislim da gresite postovani g.Urosevicu.
Upravo zbog najava revizija slucajeva:ubice Milanovica(trenutna adresa Zabela),
kao i najava revizije slucaja ubica djindjicevih ce osloboditi takvu energiju onih koji su to sudjenje pratili,branili,svedocili i svojim svedocenjima ih dodatno zabetonirali iza brave.A znamo ko su ti ljudi,kao sto znamo i koji to nisu-a morali su,makar javno neku podrsku da daju,reda radi,kako to ustvari samo i rade.Oni koji nisu ni usli u sud niti ga pratili,nego ga se setili in last minute u predizbornoj kampanji(uzas i bljak)samo kao odgovor na grobarevu najavu sta bi on sve voleo uciniti za Srbiju i njen narod(pored ruskih vojnih baza).
Tako da DS nikako nije prva asocijacija jer su sa tim radikalima odlicno saradjivali u parlamentu ,u ovom savezu,a u prethodnom kao kohabitanti direktno ne ali posredno da.
Tako da samo moraju da se stide....a imaju zbog mnogo cega..da ne nabrajam.

ovo cisto analiticki.ja ne prizeljkujem procente na osnovu opste nesrece.Ali necu ni drugi put da budem budala.i time dokazem da sam budala.Jer se samo budala dva puta saplice o ....
milos g. milos g. 18:09 31.01.2008

poslednji put?

Biljka dobro znas da obojica preko Kostunice vladaju vec drugi mandat,od 12'og marta tj atentata.Nazovimo je:kohabitacijom,kohabilicijom,nazovimo je pravim imenom:vlada narodnog jedinstva u senci.Onu koju je Kostunica paralelno sa zemunskim klanom sa ulemekom na celu,prizeljkivao jos tog 12-og marta uvece.
Ako smo ih saterali u cosak u Sablji, sateracemo ih ponovo kao gradjani, sta god d se desi,a najave su idiotske i katastroficne od "veceg zla".
A rekosmo-"ne vise izmedju dva zla".I sta sada ?
Ponovo nas lepi Boris"cistih ruku"navukao na staru foru,cak i ne zatrazivsi nasu podrsku,pa sto se mene tice nece je ni dobiti,ali si me ti blago razocarala ovim.

ps-...ko mu je te ciste ruke svojom prevelikom angazovanoscu pre i tokom Sablje,sacuvao?Ceda Jovanovic.Izmedju ostalog smestivsi najvecu mafiju na balkanu u zatvor.Tako da lepi Boris -cistih ruku moze da se secka po UN i sastaje sa raznim diplomatama
ducaty ducaty 18:26 31.01.2008

Re: poslednji put?

milos g.


ps-...ko mu je te ciste ruke svojom prevelikom angazovanoscu pre i tokom Sablje,sacuvao?Ceda Jovanovic.Izmedju ostalog smestivsi najvecu mafiju na balkanu u zatvor.Tako da lepi Boris -cistih ruku moze da se secka po UN i sastaje sa raznim diplomatama


E bas me zanima koga je to konkretno iz te mafije CJ smestio u zatvor? Legiju? Siptara? Kuma? Simovice? Budalu?...
doktorka doktorka 19:06 31.01.2008

Re: poslednji put?

ducaty

milos g.ps-...ko mu je te ciste ruke svojom prevelikom angazovanoscu pre i tokom Sablje,sacuvao?Ceda Jovanovic.Izmedju ostalog smestivsi najvecu mafiju na balkanu u zatvor.Tako da lepi Boris -cistih ruku moze da se secka po UN i sastaje sa raznim diplomatama E bas me zanima koga je to konkretno iz te mafije CJ smestio u zatvor? Legiju? Siptara? Kuma? Simovice? Budalu?...


ah , niste bili u toku dok je dos bio na vlasti .svi bi se oni nasli u zatvoru da kostunica nije opstruiraro rad parlamenta i otvoreno podrzavao mafiju . dokaz je kostunicina podrska vojnoj pobuni JSO. docek legije u zatvor. pismo aci tomicu i td. pogledajte ko je sve cinio parlament 2001 . I ne zaboravite , DOS nije bio samo DS , nego josh 17 stranaka.
http://www.srbija-info.yu/cinjenice/skupstina.html
ducaty ducaty 23:45 31.01.2008

Re: poslednji put?

doktorka
svi bi se oni nasli u zatvoru da...


To je vec nesto drugo. Gore je receno da je "CJ najvecu mafiju na balkanu smestio u zatvor". Ja samo konstatujem da to nije istina. Za vreme sablje nijedan od tih ljudi nije uhapsen, neki su pobijeni a neki su bili u bekstvu. A ovi koji su danas u zatvoru nisu tu zahvaljujuci Jovanovicu i tadasnjem dos-u.
doktorka doktorka 04:13 01.02.2008

Re: poslednji put?

ducaty

doktorkasvi bi se oni nasli u zatvoru da...To je vec nesto drugo. Gore je receno da je "CJ najvecu mafiju na balkanu smestio u zatvor". Ja samo konstatujem da to nije istina. Za vreme sablje nijedan od tih ljudi nije uhapsen, neki su pobijeni a neki su bili u bekstvu. A ovi koji su danas u zatvoru nisu tu zahvaljujuci Jovanovicu i tadasnjem dos-u.


ceda jovanovic je slobodana milosevica posalo u hag . zar to nije dovoljno da zasluzi nase postovanje i zahvalnost ? pa valjda vidite kakve probleme imamo sto mladic i karadzic nisu josh uvek uhapseni. e sad , zamislite sta bi nas sve snaslo da milosevic nije tada isporucen hagu . i josh nesto legija se sam predao i to zato sto veruje kostunicinoj vladi. to je bilo njegovo objasnjenje.
milos g. milos g. 04:32 01.02.2008

Re: poslednji put?

E bas me zanima koga je to konkretno iz te mafije CJ smestio u zatvor? Legiju? Siptara? Kuma? Simovice? Budalu?...


Simovice!?!nije ali simovica jednog jeste,i siptara i kuma(vi ih castite velikim slovima ja ne)i naravno legiju.U zatvor ih je smestila taktika Sablje,ako dobro razumem Vi ste bukvalista pa mora da Vam se crta,a ko je tu taktiku stvorio i stvarao:najblizi zoranovi saradnici sa policijom,tj za samo tu priliku stvorenim UBPOK-om.Dokle je ta akcija stigla:
do kostunice.Ko je sprecio privodjenje kostunice:Mauricio Masari iliti predstavnik OEBSA u Srbiji.Sta se desilo sa tim policajcima nakon Sablje tj kada je kostunica dosao na vlast?svi do poslednjeg otpusteni a Milan Obradovic zavrsio u zatvoru,sa istim onim koje je hapsio,na pravdi boga i bez optuznice proveo nekoliko meseci.Zasto?Zato sto ako nije Kostunica,a ono su zbog kontakata sa legijom i davanja razlicitih izjava o prirodi tih kontakata,u prevodu:lagali,u Sablji pritvoreni bili najblizi kostunicini saradnici i savetnici Rade Bulatovic i Aco Tomic.Budala je u bekstvu i jedan od simovica.Jel Ceda kriv?ili oni koji su sada na vlasti a ovi im u sred beograda spaljuju tj ubijaju
svedoka saradnika?
milos g. milos g. 05:04 01.02.2008

Re: poslednji put?

ceda jovanovic je slobodana milosevica posalo u hag


e sta ti je staros' !!
to sam zaboravio,a to je mozda kljucni moment u vecitoj krivici,a cistoj savesti,Jovanovica.
i potencijalni koren neverovanja ,gospodinu kome replikujemo,da ako Ceda kaze u nedelju su izbori a on ne poveruje samo jer je Ceda to rekao.Jos gore ako kaze da nije vlasnik glasova onih koji za njega glasase,i pored mene zivog( kao dokaza).
milos g. milos g. 05:17 01.02.2008

Re: poslednji put?

Za vreme sablje nijedan od tih ljudi nije uhapsen, neki su pobijeni a neki su bili u bekstvu. A ovi koji su danas u zatvoru nisu tu zahvaljujuci Jovanovicu i tadasnjem dos-u.


Kao sto rekoh taktika:ceda,bebe popovica,milana obradovica ih je naterala u bekstvo.Uhvaceni su siptar i kum i ,ajd da kazemo sitniji po rangu.Dok su se ostali tj leggija predali predao: vlasti kojoj veruje i koja ga je odmah castila masazom,pedikirisanjem,manikirisanjem,sisanjem(citajte po savesti),kanabetom kome su prisustvovali svi vazni faktori ovog rezima(osim tijanica-jeste prisustvovao ali nije faktor makar vazan,),Bagzi se predao uz dogovor sa svojom zastupnicom kajganickom koja mu rece"ma samo reci Ceda i gotovo...dogoovrila sam se sa jocicem i bulatovicem"-i tu Bagzi ispade cestiti kriminalac jer nije slagao i nebo nije ponovo palo na zemlju.Ali istina jeste.Zahvaljujuci kome? Pa tvorcima strategije Sablje!!!.Jel ima neko nesto protiv te istine?izvolite
Sjoca Sjoca 18:44 31.01.2008

Smena generacija nije dovoljna

Mislim da je prvi krug porusio sve mitove o tome da samo stari i neobrazovani glasaju za radikale i to da je veci odziv obrnuto proporcionalan njihovom uspehu. Da citiram urednice Pescanika: “Nase ludilo je postalo punoletno i sada ima pravo glasa.”
Koliko je to tacno imao sam priliku da se uverim na rodjendanu mladje sestre (osmi razred - prva godina srednje), na kom su skoro svi njeni vrsnjaci za pozadine na moblnim telefonima imali slike vucijih celjusti, crvenih ruza, legije i zvezdana, slali jedni drugima snimke njihovih zavrsnih reci. Pokusavao sam da im objasnim da im oni ne smeju biti idoli, prepricavao svedocenja sa sudjenja (one koje nije prenosio javni servis), da heroj iz legije stranaca donosi jastuk iz celije da ga slucajno nebi zuljala klupa… Za divno cudo neki od njih su me zaista slusali i tad sam shvatio da oni to nisu ni imali priliku da igde cuju, jer predsednika (i zemlje i stranke), za kog sam glasao i od kog sam ocekivao da na tom polju uradi najvise, sudjenje uopste nije zanimalo. Njegovom ravnodusnoscu i ravnodusnoscu DS, omoguceno je dr. Vojislavu Kostunici i njegovim ministrima da to sudjenje stave u sluzbu dnevno politicke rasprave.
Medjutim, jos nisam siguran sta cu uraditi u nedlju, potpuno sam svestan sta znaci izbor Nikolica za predsednika i za njega, naravno, nikada necu glasati, ali se bojim da ni Tadicev izbor (ako nastavi sa politikom kakvu vodi) na kraju nece dovesti do mnogo boljeg ishoda. Istina da necemo tako brzo propasti, ali je takodje istina da ovakva Kostunichina politika vodi u istu propast. Ako biram izmedju ta dva nacina propadanja uvek biram brzi jer onda dobijam vise vremena da se od te propasti oporavim. A ima nesto i u onome sto kaze Srdja Popovic, ako glasamo za “manje zlo”, onda dajemo legitimitet da se u nase ime cini to “manje zlo”. Zato mozda I nije lose da ti novi klinci, koji se ne secaju bas najjasnije devedesetih, shvate sta su, ustvari, radikali.
Znaci glavno je pitanje da li ce Boris, ako pobedi, iskoristiti novu snagu koju dobije za prava dela ili ce nastaviti sa ponasanjem u skladu sa svojim nadimkom – “shnenokla”

U nibeli sam

PS: Biljana, hvala
Eduardo Huambo Eduardo Huambo 19:04 31.01.2008

Carica

Biljana kad tebe pogledam i poslusam pomislim, da li je moguce da neko toliko sexy može da bude toliko pametan i reasonable... Ovom tekstu ne treba nikakav komentar ili sugestija... To bi bilo kao komentarisati Skorsezeov film, Mocartovu kompoziciju ili Kakin dribling... Cutis i uzivas...

P.S. Mozda je malo prizemno i neukusno, ali.... Jel ima.... Sanse ..... Da se..... Razvedes?
milos g. milos g. 04:55 01.02.2008

Re: Carica

Jel ima.... Sanse


"IMA.IMA!!"(DEPOS'90-ih)

pa kako pros'o depos tada tak'e i sanse sada : )
msarac msarac 20:47 31.01.2008

moj stav

Neki problemčići sa sajtom pa ću kratko....
Ja sam član LDP-a i glasaću protiv radikala koji su uništili moj grad, Rumu. Imamo izbor izmedju onih koji uništavaju moju zemlju i onih koji uništavaju moj grad a sad bi da predju na celu zemlju. Nikad ne bih glasao za Tadića da na drugoj strani nije radikal. Kao i uvek, Biljana je hrabra. Ne želim da učestvujem u medijskoj hajki na radikale od strane DS-a, već samo da vas najljubaznije zamolim da posetite naš sajt, prvi sajt neke pol. stranke na teritoriji Srema. Dodjite i uverite se u mojim tekstovima na linku "Komentari" kako bi izgledala radikalska Srbija. www.ldp-ruma.org.yu

S poštovanjem,
Miroslav Šarac
darkokv darkokv 21:49 31.01.2008

I dalje na liniji

Nikolić, kao i Šešelj nikada nisu pobeđivali na predsedničkim izborima - pa neće ni sada. Ko nije siguran u to neka glasa za Tadića, šta drugo da vam kažem. Glasači LDP-a neka kukaju, imaju pravo, ali će uvek u istoj situaciji glasati protiv nekoga, a za Tadića. Tako će biti u nedogled dok ne budemo naučili da glasamo ZA.
Nikada nisam podlegao referendumskoj atmosferi, ni glasanju protiv stranih posmatrača u jesen 1998.godine, ni 2000. godine, ni na prošlim predsedničkim izborima, pa neću ni sada. Neću da dajem legitimitet nekom kome ne verujem.
Njegov otac je sa Matijom Bećkovićem, Branom Crnčevićem, Dobricom Ćosićem, Mihailom Markovićem kreator današnje Srbije, a ne Đinđić, Koštunica, ti, ja. I nemojte da mi kažete da ovo nema nikakve veze.
milos g. milos g. 04:50 01.02.2008

Re: I dalje na liniji

Nikada nisam podlegao referendumskoj atmosferi, ni glasanju protiv stranih posmatrača u jesen 1998.godine, ni 2000. godine, ni na prošlim predsedničkim izborima, pa neću ni sada. Neću da dajem legitimitet nekom kome ne verujem.


isti slucaj.potpisujem svaku rec.samo zaboravili ste da"nismo" : ) podlegli ni glasackoj farsi aktuelnog ustava.
ogar ogar 23:08 31.01.2008

za kraj

Ako budemo imali srece u nedelju ce Tadic da dobije te izbore, a pored njega ce ostati dva miliona isfrustriranih ljudi koji su glasali za radikale a nista nisu promenili. Oni ce biti besni na demokratiju, a radikali ce biti besni sto nisu dobili sansu da sve pocnu da razbucavaju. Svi koji imaju pameti trebace da se zapitaju sta to u Srbiji ne valja mimo demokrata i radikala, cega su svi samo simptom, neki manje kao demokrati a neki ekstreman simptom kao radikali. Posebno bi trebalo preispitati kliku promasenih autoritaraca - LDP.
milos g. milos g. 04:45 01.02.2008

Re: za kraj

Posebno bi trebalo preispitati kliku promasenih autoritaraca - LDP.


.LDP pruzi ruku razgovorima Tadicu po cetvrti put od kada je ovaj na mestu predsednika i od kada je LDP
parlamentarna stranka.Po cetvrti put ta ruka ne bude prihvacena,tj konkretno u ovom slucajud LDPa podrska nije ni trazena!!!jel' smo mi budale?Ako je nije trazio:logikom dolazim do zakljucka :da mu i nije potrebna.Glasace Velja selja i Kostunica selja za njega(sve vise selju takodje,ovim potezom-dokazano)
Neka posledice takve odluke-odluka,snosi prvo Tadic pa potom narod.
Samo sto ce morati da objasni narodu zasto mu je blizi Kostunica svih ovih godina od prirodnih saveznika tj da se ispravim"promasenih autoritaraca"!???! jel' tako g. ogare?autoritarci su oni koji budu odbijeni na njihovu inicijativu iniciran dijalog-politicki kompromis?i to vise puta.
doktorka doktorka 05:00 01.02.2008

Re: za kraj

ogar
Ako budemo imali srece u nedelju ce Tadic da dobije te izbore, a pored njega ce ostati dva miliona isfrustriranih ljudi koji su glasali za radikale a nista nisu promenili. Oni ce biti besni na demokratiju, a radikali ce biti besni sto nisu dobili sansu da sve pocnu da razbucavaju. Svi koji imaju pameti trebace da se zapitaju sta to u Srbiji ne valja mimo demokrata i radikala, cega su svi samo simptom, neki manje kao demokrati a neki ekstreman simptom kao radikali. Posebno bi trebalo preispitati kliku promasenih autoritaraca - LDP.

ko da preispita? db?
milos g. milos g. 07:39 01.02.2008

Re: za kraj

ko da preispita? db?


"ako budemo imali srece"!!!!?
ko?
pa oni koji vladaju od 2004
(nezvanicna tj neobjavljena ali delotvorna
po pitanju preispitivanja-posebno u pravcu "promasenih autoritaraca"-
vlada narodnog jedinstva tj Tadic-Nikolic-Kostunica)
ceda_urosevic ceda_urosevic 11:24 01.02.2008

preispitivanje

Miloše, mi smo važni.
ta vlada ionako odavno nema podršku građana ove zemlje. Čim pre - izbori, tu se vrši pravo preispitivanje. Kad ne bude Kosova, straha od TN na mestu predsednika, kad Ilić ispuca sve beton-autoput argumente (što se već dogodilo) to će biti pravo preispitivanje svih, pa i ovih autoritaraca (što nisam baš najbolje skontao)- na lokalu 11.05, nadam se u isto vreme i na parlamentarnim. Samo strpljivo.
pozdrav
Krasici Krasici 11:26 01.02.2008

Re: za kraj

milos g.
LDP pruzi ruku razgovorima Tadicu po cetvrti put od kada je ovaj na mestu predsednika i od kada je LDP parlamentarna stranka. Po cetvrti put ta ruka ne bude prihvacena!!! jel' smo mi budale?

Milose, razumem tvoj emotivni pristup, veruj mi. Ali u ozbiljnoj politici nema mesta ovoj vrsti emocija. U LDP-u ne sede budale, budi uveren. Samo veoma zreli i odgovorni politicari, bez obzira na njihove mlade godine. Zato i verujem da vuku pametne poteze.
milos g. milos g. 21:55 01.02.2008

Re: preispitivanje

Čim pre - izbori, tu se vrši pravo preispitivanje.


da ali jel ,po Vama,postoji mogucnost neodrzavanja parlament izbora.
DSS se sveo na nivo pre no ga je Djindjic vaskrssao 5-og oktobra.
i sa tim u vezi nije li logicno da Kostunica ,imajuci tu po njega poraznu cinjenicu,
nakon proglasenja nezavisnosti Kosova,ovekoveci tu,po meni nazvanoj,tajnu ili nezvanicnu vladu narodnog jedinstva koja vlada od 2004-e,samo sto ce je u skupstini ciniti DSS i SRS?
milos g. milos g. 22:08 01.02.2008

Re: za kraj

U LDP-u ne sede budale, budi uveren.


Verujem jer i ja sedim sa njima,u rodnom gradu sam i osnivac opstinskog odbora.
"jel smo mi budale"se odnosilo i odnosi na strategiju Tadica da zvanicno ni ne zatrazivsi podrsku od
vrh LDPa,racuna na glasove biraca LDPa i Cede,na osnovu njihove tj nase savesti.Ponovio sam nekoliko puta,
ibez tog incidenta koji mu pristaje uz imidz politike koju vodi(ako je uopste ima,i ako je uopste vodi),ali faktori razni
su me naterali da se ipak lomim i budem neodlucan uprkos prethodnoj ostroj odlucnosti.jedan od faktora je i korektan i iskren stav Biljane Srbljanovic(iako stojim i dalje iza toga da gazimo sopstvena obecanja,prosto izigrace nas nazovi"nash"covek a predsednik,koji nas usput izmedju redova vredja ikezi se u lice rukovodstvu partije.(i ako bude pobedio nastavice tamo gde je stao,a stao je na strani ubica zoranovih.Dok Biljka rece ili si za Zorana ili za njegove ubice.drugi faktor su radikali oko mene u blizoj i daljoj familiji i njihovi neverovatno tupavi razlozi zasto ce glasati za Srbiju-rusku guberniju.da ne nabrajam dalje...
ceda_urosevic ceda_urosevic 14:43 01.02.2008

NOVI BLOGERI

PREPORUČITE OVAJ KOMENTAR

Novi pogledi (a da nisu Antonićevi), nova misao (a da nije Đokina)!
kristijan1 kristijan1 14:47 01.02.2008

Poslednje upozorenje Borisu Tadicu

Drugarice Srbljanovic, mislim da su vasi stavovi ispravni, kao i kritika druga Tadica i odluka da mu data poslednju opomenu da pocne da se bavi Srbijom kako valja. Nazalost, drugarska kritika retko menja ljude, i to uglavnom u skojevskim pamfletima.

Ja, sa druge strane, ne zelim da dam Tadicu jos jednu priliku. Ako se osvrnem na njegovu biografiju, nigde ne vidim ideju za kojom ide. Ono sto mogu da vidim je gomila marketinskih akcija, popustanje u kljucnim pitanjima zarad neke proklamovane kohabitacije (iako termin nekako implicira dvosmerne ustupke, u Tadicevoj varijanti to nije slucaj). Ono sto mi je takodje uocljivo je efikasno i bez pardona sprovedeno odstranivanje Jovanovica i Zivkovica iz DS-a, kao i nekih ljudi iz niskog odbora DS-a. Ovo mi govori da Tadic moze da bude vrlo agilan kada je u pitanju osvajanje vlasti. To dalje implicira da je labav razlog za Tadicevo nedelovanje to sto predsednicko mesto ne daje dovoljno moci. Meni se cini, da jednostavno ne postoji jasna vizija zbog koje bi vlast bila osvajana. Tadic mi deluje nekako zadovoljan time sto uziva blagodeti svoje funkcije.

Pre neki dan sam uspeo da pogledam deo placenog termina u kome Tadic hvali sebe. Covek je mrtav ladan celu politiku sveo na poznanstva sa mocnim ljudima u svetu. Ono, nije da ne pomaze, ali dragi nas i lepo vaspitani Tadic ne shvata da on mora da bude lider, a ne neko ko ce od ortaka da iskamci neki ustupak. Kod Djindjica je postojala snazna volja da se ide napred, brzo i beskompromisno, sa jasnom idejom sta je cilj. To je ono cime je plenio i mogao glatko da dobije od mocnih sagovornika podrsku, a ne simpatije.

Priznajem, ne mogu da odolim da ne pocinem i pricu o tome kako se Tadic kod svih onih inozemaca hvalisao nasim sportistima. Da li je moguce da covek ne shvata da je sport u bogatim zemljama zapada vrlo rizicno zanimanje. Jedna povreda i vi mozete biti penzioner u okruzenju gde mnogi drugi lepo zive sa mnogo manje odricanja. Shodno tome, baza iz koje se regrutuju sportisti je mnogo uza. Nema u, recimo Svajcarskoj, dece tenisera koji su porodicni projekti da se iskoraci iz bede. Ali zato, u Svajcarskoj ima proporcionalno 100 puta vise ljudi koji se rekreaciono bave tenisom, zdravo hrane, zdravo zive...

Posto sam verovatno prekoracio pristojnu duzinu komentara, da zavrsim pre nego sto Srbljanovicka zatvori blog za komentare.

Jednostavno, nisam mogao a da ne dam komentar nekoga ko nije opterecen licnim poznavstvom sa gore vise puta pomenutim.


Goran, Pariz Goran, Pariz 15:04 01.02.2008

Taktika koja (ne) obecava.

U predvecerje masovnih sukoba na ulicama, treba reci.

Postoje dve Srbije.
Srbija LDP Ideologije (ne LDP-a).
I Srbija svih ostalih, u varijacijama nacionalisticke ideologije.
Prva je kiseonik. Druga arsenik.
Kiseonika je malo, kao i onih kojima treba. Arsenka puno i milioni su vec imunizovani.
Ne treba nista obecavati.
Vreme koje dolazi ce dirigovati poteze. To vreme otkucava na boci za arsenik koji jednom rukom (a dve shake) drze Rusija i Amerika. Ventili na toj boci se zovu Toma, Voja i Boris.

Trazi se onaj ko drzi bocu sa kiseonikom. Mozemo o tome ako bude interesa.
Inace, Vladu ce Radikali da naprave. Ubrzo. Nemojte da imate dilemu.
Zato je bolje za one koji udisu O2 a žele ga u celoj atmosferi da imaju kilavog Radovana za P nego krvavog Radovana.
ceda_urosevic ceda_urosevic 15:17 01.02.2008

Re: Taktika koja (ne) obecava.

Gorane,
nemojte širiti paniku i ne sej te strah! :)
Mislim da atmosfera nije toliko podgrejana da bi moglo biti nekih masovnih sukoba, mada - debila sa obe strane, ko zna...
Krasici Krasici 16:38 01.02.2008

Re: Taktika koja (ne) obecava.

Goran, Pariz
U predvecerje masovnih sukoba na ulicama, treba reci:
Postoje dve Srbije.
Srbija LDP Ideologije (ne LDP-a).
I Srbija svih ostalih.
Prva je kiseonik. Druga arsenik.

dragi cedo_u, dragi gorane, po meni goranov komentar, ma koliko delovao odvec dramaticno, u sebi nosi mnogo istine i razloga za oprez.

trenutna istrazivanja pokazuju da se razlika medju kandidatima svodi na nekoliko hiljada. na ovu ili onu stranu, u zavisnosti ko broji.

iskreno se bojim scenarija u kojem neodgovorni izborni stabovi, nakon prebrojanih 60-70% birackih mesta, verovatno vec u toku noci, proglasavaju pobedu svako za svog kandidata. sto onda, logicno, dovodi do izlaska na ulice obe grupe "navijaca". a ponasanje navijaca se, kao sto znamo, naprosto ne moze predvideti.

tako da je, po meni, bolje preventivno delovati dramaticno, nego se naknadno hvatati za glavu. u tom smislu treba apelovati na oba izborna staba da se, sa punom odgovornoscu i svescu o eventualnim sukobima pristalica obe strane, uzdrze od dodatnog podgrevanja strasti koje se mogu oteti kontroli.

ceda_urosevic ceda_urosevic 16:43 01.02.2008

Re: Taktika koja (ne) obecava.

Krasici, već sam postovao komentar koji me istresao iz pantalona a to je, što bi ovi sa RTS-a rekli, sramna izjava ljudi iz CeSID-a, koja sluti koliko i Goran.

Ko razume, shvatiće.

U CeSID-u je saopšteno da, ukoliko procene da je razlika među kandidatima manja od 100.000 glasova, oni neće izlaziti, kao uvek do sada, sa konačnom procenom rezultata.
To će biti prepušteno zvaničnim organima, koje u ovom slučaju predstavlja RIK.

Goran je u Parizu, a mi da zaključavamo ulaze polako...
David Icke David Icke 17:09 01.02.2008

Re: Taktika koja (ne) obecava.

Gospodine Urosevicu, budite ljubazni, dajte link na svoj komentar ili na saopstenje CeSID-a, da ne trazimo.
Hvala, DI
doktorka doktorka 17:10 01.02.2008

Re: Taktika koja (ne) obecava.


[
Goran, Pariz
U predvecerje masovnih sukoba na ulicama, treba reci.Postoje dve Srbije. Srbija LDP Ideologije (ne LDP-a). I Srbija svih ostalih, u varijacijama nacionalisticke ideologije.Prva je kiseonik. Druga arsenik.Kiseonika je malo, kao i onih kojima treba. Arsenka puno i milioni su vec imunizovani.Ne treba nista obecavati. Vreme koje dolazi ce dirigovati poteze. To vreme otkucava na boci za arsenik koji jednom rukom (a dve shake) drze Rusija i Amerika. Ventili na toj boci se zovu Toma, Voja i Boris.Trazi se onaj ko drzi bocu sa kiseonikom. Mozemo o tome ako bude interesa.Inace, Vladu ce Radikali da naprave. Ubrzo. Nemojte da imate dilemu. Zato je bolje za one koji udisu O2 a žele ga u celoj atmosferi da imaju kilavog Radovana za P nego krvavog Radovana.


ne slazem se da je u pitanju kilavi radovan . naprotiv , ne moze biti kilav onaj ko posto poto zeli da sacuva svoju fotelju . pa setimo se kako se dograbio fotelje predsednikau ds. pa fotelje predsednika srbije. taj covek je u staju da gazi preko mrtvih da bi dosao do cilja. a tadic, nikolic i kostunica cine tim . izmenjuju medjusobno kapitenske trake, vec prema potrebi. btw. danas sacekuju djokovica , novog srpskog nikolu teslu ( ej koji kretenski narod da djokovica poredi sa teslom ) , sto je krsenje predizborne cutnje .
Goran, Pariz Goran, Pariz 17:17 01.02.2008

Uvek odgovarim dobronamernima koji...

prave početničke graške...koji se zalete...

Ceda: " Goran je u Parizu, a mi da zaključavamo ulaze polako... "

Ti si dobronameran...i zato tebi kazem: Nisam sada u Parizu vec u BGD ,na 10 m od Vlade Srbije....
mnogo blize...da naudim Diktaturi....nego sto to mozes i da zamislis...predpostavis...
Mnogi su se javljali (na moje ranije postove a koji su uvek bili "egoasketski" sa tezama "mnogovolimovestosutamoahocenesto" ili "kotidajepravodanamsolispamet"....

Eto, ti prvi znas da sam ja uvek tu kad treba a kada je mirno tek onda sam tamo u predgradju Pariza.
Delujes kao fina osoba, i zato, ti porucujem, da mi je drag tvoj post i da, ipak, zakljucavas ulaz...ako si aktivan u borbi protiv Diktature.
Pozdrav

ceda_urosevic ceda_urosevic 17:20 01.02.2008

Re: Taktika koja (ne) obecava.

Evo Davide, a Vi ne zaboravite da SAKRIJETE BABI LAPTOP I GLASAJTE PREPORUKOM!

Evo je vest, ovo što sam citirao na samom kraju.

CeSID-ovo saopštenje
ceda_urosevic ceda_urosevic 17:24 01.02.2008

Re: Uvek odgovarim dobronamernima koji...

Gorane, izvinjavam se.
Pretpostavio sam zbog nick-a...
Moja greška, zaleteo sam se, ma ako bude stani-pani, zaključavam ulaz ali sa spoljašnje strane, zbog komšija, sve neki stari ljudi...
pozdrav
Goran, Pariz Goran, Pariz 17:25 01.02.2008

Sjajna i Pametna Doktorka

zaboravite "kilavi Radovan"...
to je bila uporedna metafora...

Slazem se sa svim sto ste napisali....

Ali...Vi znate i sami...lakse ce nam biti sa Radikalima u Vladi nego na mestu P.
Videcete...Ne, ne....citajuci Vas....znam....ucestvovacete na pravoj strani....pa cete se sami uveriti....

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana