Eksperimenti u blogovanju

Koalicioni sporazum

niccolo RSS / 10.07.2012. u 20:59

Pa...kako vam se čini?

 

Tekst available na sajtu SNSa

 

 



Komentari (268)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

cassiopeia cassiopeia 21:01 10.07.2012

Ne mogu ja to na vrućini da čitam



Pozdrav
niccolo niccolo 21:02 10.07.2012

Re: Ne mogu ja to na vrućini da čitam

Pozz

Ja pročitao*


* Dobro de, ne baš do kraja sasvim pažljivo
cassiopeia cassiopeia 21:04 10.07.2012

Re: Ne mogu ja to na vrućini da čitam

niccolo
Pozz

Ja pročitao*


* Dobro de, ne baš do kraja sasvim pažljivo


Hihihi upravo i ja preleteh, dijagonalno

Papir trpi svašta a kako ćemo mi videće se.
zilikaka zilikaka 21:11 10.07.2012

Re: Ne mogu ja to na vrućini da čitam

Ja pročitao*


* Dobro de, ne baš do kraja sasvim pažljivo

Ja uspela jedno 2/3.
Posle shvatila da smo to mogli i mi napisati, da je do sad svašta bilo lepo napisano, i da ja definitivno gubim vreme čitajući.

Što reče koleginica:

Papir trpi svašta a kako ćemo mi videće se.
maksa83 maksa83 21:12 10.07.2012

Re: Ne mogu ja to na vrućini da čitam

Ja pročitao*

Džizs.
Jesi uradio još nešto šašavo danas, tipa stavio viljušku u mikrotalasnu i uključio je?
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:16 10.07.2012

Re: Ne mogu ja to na vrućini da čitam

Ja pročitao*


Ja dovde

повратку српских прогнаника на своја огњишта.


ebala ih ognjista vise!
Koliki kreten treba biti pa i dalje upotrebljavati tu frazu o ognjistima?
niccolo niccolo 21:19 10.07.2012

Re: Ne mogu ja to na vrućini da čitam

Ja uspela jedno 2/3.

Dovoljno je i toliko

Džizs.

Jbg, svakom od nas dođe ponekad da čita lagana štiva...

ebala ih ognjista vise!
Koliki kreten treba biti pa i dalje upotrebljavati tu frazu o ognjistima?

Vidiš, to sam preskočio, na kojoj je to strani?
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:21 10.07.2012

Re: Ne mogu ja to na vrućini da čitam

Vidiš, to sam preskočio, na kojoj je to strani?

Na drugoj, dotle sam dobacio
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 21:22 10.07.2012

Re: Ne mogu ja to na vrućini da čitam

Ja pročitao*

Ja nisam jer prvo nisam ni skontala da je link u rečenici
niccolo niccolo 21:24 10.07.2012

Re: Ne mogu ja to na vrućini da čitam

dobrosavljevic_m
Ja pročitao*

Ja nisam jer prvo nisam ni skontala da je link u rečenici

Razmišljao ja da li da napomenem, ali mi bilo glupo (jebeš blog u kome moraš da objašnjavaš čitaocima šta se u njemu nalazi).

Na drugoj, dotle sam dobacio

A, da da, tačka o Kosovu, preletao sam preko kraja te zadnje rečenice...
cassiopeia cassiopeia 21:25 10.07.2012

Re: Ne mogu ja to na vrućini da čitam

dobrosavljevic_m
Ja pročitao*

Ja nisam jer prvo nisam ni skontala da je link u rečenici




Pazi ja sam prvo pomislila da je Nicolo stradao od vrućine pošto ne videh link. Rekoh ko će još da traži sajt SNS-a da čita
niccolo niccolo 21:28 10.07.2012

Re: Ne mogu ja to na vrućini da čitam

Rekoh ko će još da traži sajt SNS-a da čita

Ja naišao na njega na twitteru (na na sajt nego na link na taj dokument).
AlexDunja AlexDunja 21:30 10.07.2012

Re: Ne mogu ja to na vrućini da čitam

ja pročitala obrazovanje i nauku.
obeznanila me sadržajnost...

cassiopeia cassiopeia 21:30 10.07.2012

Re: Ne mogu ja to na vrućini da čitam

jebeš blog u kome moraš da objašnjavaš čitaocima šta se u njemu nalazi


Ju, pa kako tako Nic...to je jedan, jedini, jedinstveni blog b92 sa sjajnim rešenjima i novim dizajnom

p.s.nemoj da me neko pita šta ću onda na takvom jednom, jedinom... ja to zbog ljudi koje srećem ovde, a u to ime trpim ono što mi se manje dopada
cassiopeia cassiopeia 21:32 10.07.2012

Re: Ne mogu ja to na vrućini da čitam

niccolo
Rekoh ko će još da traži sajt SNS-a da čita

Ja naišao na njega na twitteru (na na sajt nego na link na taj dokument).


Nisam ja ni mislila da ti ideš na taj sajt
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 21:34 10.07.2012

Re: Ne mogu ja to na vrućini da čitam

Cass
Rekoh ko će još da traži sajt SNS-a da čita

Ja sam iznenađena što nešto takvo postoji, al' i internet trpi svašta...
niccolo niccolo 21:35 10.07.2012

Re: Ne mogu ja to na vrućini da čitam

AlexDunja
ja pročitala obrazovanje i nauku.
obeznanila me sadržajnost...


To je već pred kraj pa su se sigurno bili umorili od daljeg pisanja

i novim dizajnom

Ovo im svaki put fenomenalno pođe od ruke
appendix appendix 21:37 10.07.2012

Re: Ne mogu ja to na vrućini da čitam

cassiopeia
Papir trpi svašta a kako ćemo mi videće se.

Nažalost, i mi smo navikli da trpimo svašta..
AlexDunja AlexDunja 21:38 10.07.2012

Re: Ne mogu ja to na vrućini da čitam

Ovo im svaki put fenomenalno pođe od ruke


i gde je sad onaj maxa,
kad je obećao da će da napravi čaroliju za bojenje linkova?

stavlja viljušku u mikrotalasnu?
cassiopeia cassiopeia 21:39 10.07.2012

Re: Ne mogu ja to na vrućini da čitam

dobrosavljevic_m
Cass
Rekoh ko će još da traži sajt SNS-a da čita

Ja sam iznenađena što nešto takvo postoji, al' internet trpi svašta...


Jooj...nisi valjda bila tamo?


maksa83 maksa83 21:41 10.07.2012

Re: Ne mogu ja to na vrućini da čitam

i gde je sad onaj maxa,

Na sigurnom od tog pakla tu na asfaltu - 3m od bazena i 30m od mora.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 21:48 10.07.2012

Re: Ne mogu ja to na vrućini da čitam

Na sigurnom od tog pakla tu na asfaltu - 3m od bazena i 30m od mora.

A 3dm od kompjutera.
plumeria plumeria 21:49 10.07.2012

Re: Ne mogu ja to na vrućini da čitam



ebala ih ognjista vise!
Koliki kreten treba biti pa i dalje upotrebljavati tu frazu o ognjistima?



A tek kolevka......doduse ne mogu ja to ni na vrucini a ni u ladovini da citam, nisam sigurna da li su pomenuli kolevku, ali je uz ognjiste uvek i kolevka, pa lepo ovi sto su ovo srocili i potpisali neka idu tamo da podloze vatru i uzivaju ljuskajuci se u kolevci.....ali ne da cekaju zimu, nego sada da podloze ognjista.

Kako to lepo zvuci za jadan onaj narod, ognjista i kolevka, a oni svi u debeloj ladovini, klime samo piche, raznorazna pica i ica za rashladjivanje.
Ma mnoge od NJIH treba vratiti na NJIHOVA ognjista da se malo Beograd raZladi.

niccolo niccolo 21:52 10.07.2012

Re: Ne mogu ja to na vrućini da čitam

ali je uz ognjiste uvek i kolevka

U stvari nisu pominjali kolevku...čak je taj deo o Kosovu prilično ok ako mene pitate
AlexDunja AlexDunja 21:55 10.07.2012

Re: Ne mogu ja to na vrućini da čitam

Na sigurnom od tog pakla tu na asfaltu - 3m od bazena i 30m od mora.

e, ako je tako...
opravdano.
maksa83 maksa83 21:56 10.07.2012

Re: Ne mogu ja to na vrućini da čitam

dobrosavljevic_m
Na sigurnom od tog pakla tu na asfaltu - 3m od bazena i 30m od mora.

A 3dm od kompjutera.

Pa naravno. Inače imam missing limb sindrom.
docsumann docsumann 22:21 10.07.2012

Re: Ne mogu ja to na vrućini da čitam

hcm
ebala ih ognjista vise!


na ovu vrućinčinu
niccolo niccolo 22:21 10.07.2012

Re: Ne mogu ja to na vrućini da čitam

docsumann
hcm
ebala ih ognjista vise!


na ovu vrućinčinu

StEtOc|nA StEtOc|nA 23:42 10.07.2012

Re: Ne mogu ja to na vrućini da čitam

hoochie coochie man
Ja pročitao*


Ja dovde

повратку српских прогнаника на своја огњишта.


ebala ih ognjista vise!
Koliki kreten treba biti pa i dalje upotrebljavati tu frazu o ognjistima?


I to na ovu vrućinu

EDIT: Što volim kad ne pročitam dalje komentare pa vidim da je neko već napisao to isto bar 2 sata pre mene...
wukadin wukadin 09:39 11.07.2012

Re: Ne mogu ja to na vrućini da čitam

hoochie coochie man
Ja pročitao*Ja dovde
повратку српских прогнаника на своја огњишта. ebala ih ognjista vise!Koliki kreten treba biti pa i dalje upotrebljavati tu frazu o ognjistima?


Našao si lepu rečenicu u sporazumu.
Hvala
sevarlica sevarlica 10:34 11.07.2012

Re: Ne mogu ja to na vrućini da čitam

hoochie coochie man
Ja pročitao*


Ja dovde

повратку српских прогнаника на своја огњишта.


ebala ih ognjista vise!
Koliki kreten treba biti pa i dalje upotrebljavati tu frazu o ognjistima?


E više stvarno sa tim (vekovnim)ognjištima i ostalim uber-nefunkionalnim floskulama. Prosto je neverovatno da svaka fela i politička opcija imaju neku popularnu floskulu.

Fudb. komentatori- "pošlo za nogom"

koš. komentatori- "efektno zakucavanje"

DS-(držao se ovih floskule do 2008-e) "transparentnost" i "ovi prostori"

itd....

sevarlica sevarlica 10:37 11.07.2012

Re: Ne mogu ja to na vrućini da čitam

Ma mnoge od NJIH treba vratiti na NJIHOVA ognjista da se malo Beograd raZladi.


Misliš da se vrate na ognjišta i da prekinu sa uzurpacijom šporeta
niccolo niccolo 11:11 11.07.2012

Re: Ne mogu ja to na vrućini da čitam

ostalim uber-nefunkionalnim floskulama

Ili recimo "naučni radnik" i slični radnici
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 12:39 11.07.2012

Re: Ne mogu ja to na vrućini da čitam

Koliki kreten treba biti pa i dalje upotrebljavati tu frazu o ognjistima?

To je jedna od reči čiju bih upotrebu u političke svrhe zabranila. Druge dve su 'dostojanstvo' i 'domaćin'. Mada bih ja njima zabranila još štošta, al' me se ne pita
reanimator reanimator 12:46 11.07.2012

Re: Ne mogu ja to na vrućini da čitam

To je jedna od reči čiju bih upotrebu u političke svrhe zabranila. Druge dve su 'dostojanstvo' i 'domaćin'. Mada bih ja njima zabranila još štošta, al' me se ne pita

A moleban i pogrom? Ok, malo su olabavili od kad je Koštunica pao, ali bi ja to zabranio preventivno, zbog budućih naraštaja.
sevarlica sevarlica 12:54 11.07.2012

Re: Ne mogu ja to na vrućini da čitam

reanimator
To je jedna od reči čiju bih upotrebu u političke svrhe zabranila. Druge dve su 'dostojanstvo' i 'domaćin'. Mada bih ja njima zabranila još štošta, al' me se ne pita

A moleban i pogrom? Ok, malo su olabavili od kad je Koštunica pao, ali bi ja to zabranio preventivno, zbog budućih naraštaja.


Ma ceo problem je što 99% naših i novinara i političara imaju vokabular deteta od 6 godina, i kad se kao takvi zalepe za jednu reč voze je dok se ne izliže.

p.s.
Mis Dobrosavljević, da budem iskren meni domaćin nekako nedostaje, danas su svi neki PiaR Ridžnal Menadžer Egzekjutiv Senior qrac-palac. Kad čujem Pi-aR, povraća mi se kao da mi nemamo reč koja se koristi 100 godina za to radno mesto.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 13:01 11.07.2012

Re: Ne mogu ja to na vrućini da čitam


A moleban i pogrom? Ok, malo su olabavili od kad je Koštunica pao, ali bi ja to zabranio preventivno, zbog budućih naraštaja.

I to što kažeš. Mada, kad bolje razmislim, sve što izgovore, ja bih zabranila.
p.s.
Mene domaćin podseća na Bogoljuba Karića kako maše mlitavom zelenom salatom na nekom predizbornom mitingu (to se stvarno desilo).
niccolo niccolo 13:31 11.07.2012

Re: Ne mogu ja to na vrućini da čitam

meni domaćin nekako nedostaje

Tu sam, tu sam, sve je u redu, ne treba da počnete da paničite

kako maše mlitavom zelenom salatom

Što uopšte nije seksi, naprotiv
sevarlica sevarlica 11:33 12.07.2012

Re: Ne mogu ja to na vrućini da čitam

Mene domaćin podseća na Bogoljuba Karića kako maše mlitavom zelenom salatom na nekom predizbornom mitingu (to se stvarno desilo).



Mene on više podseća na vašarskog Cigu koji prodaje konje i magarce


Tu sam, tu sam, sve je u redu, ne treba da počnete da paničite



Milutin Milošević Milutin Milošević 21:29 10.07.2012

Piše i na tarabi...

Mis'im, što bi taj famozni sporazum bio ružniji ili lepši od ranijih laža i paralaža. Ne pada mi na pameti da trošim vreme da ga čitam.

Ono što mene brine, bez obzira što se autori kunu da im je važnije da usaglase program, jesu ljudi koji će to da sprovedu. SNS ide po gradu i prepada ljude ne bi li našao nekoga ko zna da razumno piše i priča da ga proizvedu u ministra (ja ne izlazim dok se ne usvoji Vlada). To još i mogu da svarim, jer će barem biti nova lica, pa da vidimo znaju li šta. Tužnija je priča sa SPSom: oni ne menjaju gubitnu koNJbinaciju. Opet Mrka, Žarko, Škundrić + kum koferče.

Nadrljali smo
niccolo niccolo 21:39 10.07.2012

Re: Piše i na tarabi...

SNS ide po gradu i prepada ljude ne bi li našao nekoga ko zna da razumno piše i priča da ga proizvedu u ministra (ja ne izlazim dok se ne usvoji Vlada)



oni ne menjaju gubitnu koNJbinaciju

A što pa ljudi da menjaju, dobiše duplo više nego prošli put
Dr M Dr M 21:58 10.07.2012

Re: Piše i na tarabi...

Nadrljali smo



The final cuntdown..
EL EN EL EN 22:06 10.07.2012

Re: Piše i na tarabi...

Milutin Milošević
Mis'im, što bi taj famozni sporazum bio ružniji ili lepši od ranijih laža i paralaža. Ne pada mi na pameti da trošim vreme da ga čitam.

Ono što mene brine, bez obzira što se autori kunu da im je važnije da usaglase program, jesu ljudi koji će to da sprovedu. ...



Mislim da je najvise pod lupom koje ce kadrove SNS
da delegira. Kod SPSa i URSa sve je skoro predvidivo,
i nista novo, a ova prica sa prof Kojenom i Ljajicem je po meni
interesntna i svakako pozitivna.

Snazniji indikator o samoj vladi bice kadrovi
koje ce postaviti u javnim preduzecima. Poznato je
da su tu pre svega G17 i DS bili nemilosrdni,
i uveli nevidjenu paritokratiju, i doveli do
negativne kadrovske selekcije.
Nisam idelaista ali neku meru treba uspostaviti.
Videcemo da li ce bar malo biti pozitivnih pomaka
u tom smeru.
Milutin Milošević Milutin Milošević 22:09 10.07.2012

Re: Piše i na tarabi...

kadrovi koje ce postaviti u javnim preduzecima

To je finta: za ministre predlažu nepartijce (pa i ako ne uspeju, imaju opravdanje da nisu bili alavi), ali zato svoje ljude po državnim firmama, da na miru i u hladovini beru zaslužene plodove lepljenja plakata.
niccolo niccolo 22:09 10.07.2012

Re: Piše i na tarabi...

Videcemo da li ce bar malo biti pozitivnih pomaka
u tom smeru.

Ne znam da li si pogledao deo o javnim preduzećima u sporazumu?
EL EN EL EN 23:03 10.07.2012

Re: Piše i na tarabi...

niccolo

Ne znam da li si pogledao deo o javnim preduzećima u sporazumu?


Jesam. I na to sam mislio da
vidimo kako ce odaberu strucne kadrove da rukovode.
Ili ce to biti kao sto g Milosevic kaze samo finta.
U svakoj firmi se zna ko je kakav, strucnjak,
karakter, kakve sklonosti i osobine ima.
Tako da ce nakon prvih postavljanja
svima biti brzo jasno u kom smeru ide.

Inace ako hoce bar neki pomak da naprave
to mogu vrlo lako da urade.
Na primer za svaki nivo rukovodjenja da
uvedu uslov odredjen broj godina iskustva
u strucu.

Ovo isticem jer SNS cesto istice da
daju prednost strucnosti u odnosu na partokratiju.

Mada iskreno, ocekivati je da se i strucnjaci
i isto tako "strucnjaci", ponude sami.

Dugo je trajala negativna selekcija i uspostavljena
losa praksa kadrovanja da bi se to odjednom moglo da promeni.

niccolo niccolo 23:14 10.07.2012

Re: Piše i na tarabi...

Dugo je trajala negativna selekcija i uspostavljena
losa praksa kadrovanja da bi se to odjednom moglo da promeni.

To svakako. Meni ipak interesantno ono objavljivanje fin. izveš. i ostalog na 6 meseci, voleo bih da to zaista vidim
EL EN EL EN 23:22 10.07.2012

Re: Piše i na tarabi...

niccolo
Dugo je trajala negativna selekcija i uspostavljena
losa praksa kadrovanja da bi se to odjednom moglo da promeni.

To svakako. Meni ipak interesantno ono objavljivanje fin. izveš. i ostalog na 6 meseci, voleo bih da to zaista vidim


Ne mislim da se tu nesto moze ocekivati,
jer su cene uglavnom pod republickom ili
gradskom kontrolom.

Interesantnije je mozda onaj deo o obelodanjivanju
realizacije poslova sa povezanim licima, mada se
i to u praksi moze lako sakriti.

U svakom slucaju ima mnogo prostora za transparetnije
ponasanje svih gradskih i republickoh preduyeca.
freehand freehand 23:22 10.07.2012

Re: Piše i na tarabi...

Dugo je trajala negativna selekcija i uspostavljena
losa praksa kadrovanja da bi se to odjednom moglo da promeni.

Pa evo opet malo sa lokala: jedan bivši general koji je (čini mi se) u svoje vreme bio kadar DSS bio prvo direktor "Petrohemije", pa posle "Zelenila". Proslavio se na oba mesta i neko vreme nestao. Evo se samoreciklirao kod predobrog Rasima i sprema se ponovo za to "Zelenilo". Dosta je bilo sađenja, sad malo da se seče.
A sadašnji direktor "Petrohemije", inače čovek nespornih kvaliteta koga su izbacili sa posla i u DB-u, u međuvremenu je kroz G17 doživeo prosvetljenje, otvaranje 12 čakri i evo ga sad u brišućem letu ka mestu predsednika Skupštine grada.
niccolo niccolo 23:26 10.07.2012

Re: Piše i na tarabi...

Interesantnije je mozda onaj deo o obelodanjivanju
realizacije poslova sa povezanim licima, mada se
i to u praksi moze lako sakriti.

Da, da, mislio sam na sva ta dokumenta - i ono za javne nabavke recimo. A što se tiče cena, mene više interesuju njihovi rashodi nego prihodi
EL EN EL EN 23:29 10.07.2012

Re: Piše i na tarabi...

freehand
Dugo je trajala negativna selekcija i uspostavljena
losa praksa kadrovanja da bi se to odjednom moglo da promeni.

Pa evo opet malo sa lokala: jedan bivši general koji je (čini mi se) u svoje vreme bio kadar DSS bio prvo direktor "Petrohemije", pa posle "Zelenila". Proslavio se na oba mesta i neko vreme nestao. Evo se samoreciklirao kod predobrog Rasima i sprema se ponovo za to "Zelenilo". Dosta mje bilo sađenja, sad malo da se seče.
A sadašnji direktor "Petrohemije", inače čovek nespornih kvaliteta koga su izbacili sa posla i u DB-u, u međuvremenu je kroz G17 doživeo prosvetljenje, otvaranje 12 čakri i evo ga sad u brišućem letu ka mestu predsednika Skupštine grada.


Vidis prijatelju sve se zna, mada ja ne poznajem detalje u
Pnacevu. I videcemo hoce li biti bar jasnih pokusaja
promene te negativne prakse.
AlexDunja AlexDunja 23:30 10.07.2012

Re: Piše i na tarabi...

mestu predsednika Skupštine grada.

pa to je 1/1 idealno mesto za taj kapacitet,
zar si sumnjao da će se pronaći.

nikakva odgovornost, sigurna apanaža.
freehand freehand 23:32 10.07.2012

Re: Piše i na tarabi...

niccolo
Interesantnije je mozda onaj deo o obelodanjivanju
realizacije poslova sa povezanim licima, mada se
i to u praksi moze lako sakriti.

Da, da, mislio sam na sva ta dokumenta - i ono za javne nabavke recimo. A što se tiče cena, mene više interesuju njihovi rashodi nego prihodi

Pa najbolje je, mislim, da uzmu pelcer od Zemuna, Rakovice i Voždovca.
Kontam - što da se izmišlja topla voda, kad postoji uhodan a savršen sistem, sa sve kancelarijama za brze odgovore?
freehand freehand 23:36 10.07.2012

Re: Piše i na tarabi...

EL EN
freehand
Dugo je trajala negativna selekcija i uspostavljena
losa praksa kadrovanja da bi se to odjednom moglo da promeni.

Pa evo opet malo sa lokala: jedan bivši general koji je (čini mi se) u svoje vreme bio kadar DSS bio prvo direktor "Petrohemije", pa posle "Zelenila". Proslavio se na oba mesta i neko vreme nestao. Evo se samoreciklirao kod predobrog Rasima i sprema se ponovo za to "Zelenilo". Dosta mje bilo sađenja, sad malo da se seče.
A sadašnji direktor "Petrohemije", inače čovek nespornih kvaliteta koga su izbacili sa posla i u DB-u, u međuvremenu je kroz G17 doživeo prosvetljenje, otvaranje 12 čakri i evo ga sad u brišućem letu ka mestu predsednika Skupštine grada.


Vidis prijatelju sve se zna, mada ja ne poznajem detalje u
Pnacevu. I videcemo hoce li biti bar jasnih pokusaja
promene te negativne prakse.

Dabre, sve se zna. I da su najveće brlje bile tamo gde su Veljini majstori odrađivali.
Pa su neki posmenjivani, neki poizbacivani a neki pod istragom. E sad kad im tata dođe ponovo u sedlo - opet da se obori intenzitet: na kraduckanje.
Nivo Jocić-Šarančić.
EL EN EL EN 23:39 10.07.2012

Re: Piše i na tarabi...

niccolo

Da, da, mislio sam na sva ta dokumenta - i ono za javne nabavke recimo. A što se tiče cena, mene više interesuju njihovi rashodi nego prihodi


Slazem se da se vidi na sta se trose pare.
A za cene usluga i roba sam naveo u smislu
da rezultat poslovanja,zbog kontrole cena,
ne moze biti prava ocena rada menadzmenta.

Ima tu jos prostora da se objave javno
biografije i reference rukovodilaca.
U praksi ima takvih slucajeva da
je prosto neverovatno. Mislim da bi obelodanjivanje
to ipak umanjilo i koliko toliko ogranicavalo.
Prolazile bi samo krupne ribe.
savamala savamala 06:11 11.07.2012

Re: Piše i na tarabi...

freehand

Pa evo opet malo sa lokala: jedan bivši general koji je (čini mi se) u svoje vreme bio kadar DSS bio prvo direktor "Petrohemije", pa posle "Zelenila". Proslavio se na oba mesta i neko vreme nestao.


S obzirom da sam svojevremeno pratio dogadjanja u Pancevu dozvolicu sebi da te ispravim. Pomenuti general je bio kadar DS. Posle jedne pizdarije, slucajne ili namerne (pre ce biti namerne), oteran je iz Patrohemije i ta na zahtev tadasnjeg ministarstva zivotne sredine.
antioksidant antioksidant 07:50 11.07.2012

Re: Piše i na tarabi...

Ne znam da li si pogledao deo o javnim preduzećima u sporazumu?

ovaj sporazum je falsifikat
pravi sporazum ima samo jednu tabelu u kojoj je naznacena raspodela javnih preduzeca - ko je "preuzeo odgovornost" za koje
sve ostalo je gubljenje vremena

edit
. Meni ipak interesantno ono objavljivanje fin. izveš. i ostalog na 6 meseci, voleo bih da to zaista vidim

fin izvestaji se sad objavljuju godisnje* pa je "kontrola veoma primetna"

* a za banke i osiguranja delovi i kvartalno
niccolo niccolo 08:00 11.07.2012

Re: Piše i na tarabi...

fin izvestaji se sad objavljuju godisnje* pa je "kontrola veoma primetna"

Dobro de, što ste se svi uhvatili za FS, mislio sam na celu grupu dokumenata koji se pominju u toj tačci, između kojih su i FS...
antioksidant antioksidant 08:05 11.07.2012

Re: Piše i na tarabi...

niccolo
fin izvestaji se sad objavljuju godisnje* pa je "kontrola veoma primetna"

Dobro de, što ste se svi uhvatili za FS, mislio sam na celu grupu dokumenata koji se pominju u toj tačci, između kojih su i FS...

dovoljno bi bilo da se objavljuje samo 2 izvestaja:
1* struktura menadzmenta (sa ukljucenim "zivotopisima"
2* broj zaposlenih
niccolo niccolo 08:07 11.07.2012

Re: Piše i na tarabi...

sa ukljucenim "zivotopisima"

Da, da, evo već dva glasa na blogu imamo za to (plus moj treći)
wukadin wukadin 09:42 11.07.2012

Re: Piše i na tarabi...

Mis'im, što bi taj famozni sporazum bio ružniji ili lepši od ranijih laža i paralaža. Ne pada mi na pameti da trošim vreme da ga čitam.


Da li je bilo ranijih u ovakvoj formi?
Ja se stvarno ne sećam sličnog sporazuma iz 2008. Sećam se samo obećanja DS i priče o "socijalno odgovornoj vladi".
Sećam se programa DOS iz 2000, no predizborna koalicija je nešto drugo.
sevarlica sevarlica 11:24 11.07.2012

Re: Piše i na tarabi...

freehand
Dugo je trajala negativna selekcija i uspostavljena
losa praksa kadrovanja da bi se to odjednom moglo da promeni.

Pa evo opet malo sa lokala: jedan bivši general koji je (čini mi se) u svoje vreme bio kadar DSS bio prvo direktor "Petrohemije", pa posle "Zelenila". Proslavio se na oba mesta i neko vreme nestao. Evo se samoreciklirao kod predobrog Rasima i sprema se ponovo za to "Zelenilo". Dosta je bilo sađenja, sad malo da se seče.
A sadašnji direktor "Petrohemije", inače čovek nespornih kvaliteta koga su izbacili sa posla i u DB-u, u međuvremenu je kroz G17 doživeo prosvetljenje, otvaranje 12 čakri i evo ga sad u brišućem letu ka mestu predsednika Skupštine grada.


kod nas je na lokalu takođe tragčna slika, za sada. Poprimalo se tušta i tma, posebno zadivljuje broj preletača iz DS-a i SPS-a(koji nije u koaliciji sa SNS u Grockoj).
Predsednik opštine(SNS) je izabrao 11 savetnika, ej jedanaest. Što je najgore svi se primaju na ugovor o delu i za njih je isplata plata redovna, a stalno zaposleni ne primaju platu od 15-og januara.

E sad postoji druga strana medalje, znam da mu je Vučić rekao da to neće moći tako i da će biti izbačen iz stranke ako se nešto pod hitno ne promeni. Mislim da će pre napustiti stranku nego napustiti svojih jedanaest savetnika i debelu platu.

P.S. Da neko ne shvati ovo skroz pogrešno, verovali ili ne, pod koalicijom SPS-DS je situacija bila još gora. Primljeno je oko 120 ljudi na platu, a nisu bili u obavezi da dolaze na posao. Po spiskovima, neki su se poslednji put pojavili na poslu početkom 2009-e.
princi princi 21:34 10.07.2012

Nije sve tako crno

cassiopeia cassiopeia 21:36 10.07.2012

Re: Nije sve tako crno

princi
ima i vedrih vesti.


Ima, ima. Evo ja izgrilovala tonu povrća, zalila maslinovim uljem i posula origanom i bosiljkom. Jedva čekam sutrašnji ručak
niccolo niccolo 21:38 10.07.2012

Re: Nije sve tako crno

Što crno, ima u tome par stvari koje su lako proverljive da li je urađeno ili nije* (recimo ima onaj deo o javnim preduzećima i izveštavanju)...

ima i vedrih vesti.

Ja stalno govorim da uvek treba biti pozitivan.



* U ovom momentu ne ulazim u to koliki broj njih će na sledećim izborima da glasa prema tome šta su stranke na vlasti ispunile od onoga što su same rekle da će da urade.
AlexDunja AlexDunja 21:39 10.07.2012

Re: Nije sve tako crno

Evo ja izgrilovala tonu povrća, zalila maslinovim uljem i posula origanom i bosiljkom.


a beli luk i malo balsamika ili limuna?
niccolo niccolo 21:41 10.07.2012

Re: Nije sve tako crno

Evo ja izgrilovala tonu povrća, zalila maslinovim uljem i posula origanom i bosiljkom.

E bravo. Sad u to dodaš neko prigodno voće i ima da ima fenomenalan ukus
cassiopeia cassiopeia 21:41 10.07.2012

Re: Nije sve tako crno

cassiopeia
princi
ima i vedrih vesti.


Ima, ima. Evo ja izgrilovala tonu povrća, zalila maslinovim uljem i posula origanom i bosiljkom. Jedva čekam sutrašnji ručak


Baš je vruće, moram samu sebe da citiram. Nisam videla da ima link kod Princija.

Stvarno se slabo vide linkovi. Kad bi boja bila samo malo intenzivnija valjda bi se bolje videlo.
niccolo niccolo 21:42 10.07.2012

Re: Nije sve tako crno

Nisam videla da ima link kod Princija.

cassiopeia cassiopeia 21:43 10.07.2012

Re: Nije sve tako crno

AlexDunja
Evo ja izgrilovala tonu povrća, zalila maslinovim uljem i posula origanom i bosiljkom.


a beli luk i malo balsamika ili limuna?


Dete ne voli beli luk i bilo šta kiselo pa ja to sebi u tanjir
cassiopeia cassiopeia 21:45 10.07.2012

Re: Nije sve tako crno

niccolo
Evo ja izgrilovala tonu povrća, zalila maslinovim uljem i posula origanom i bosiljkom.

E bravo. Sad u to dodaš neko prigodno voće i ima da ima fenomenalan ukus


Mudro.

Kako bi se slagale breskve, one ćelave?
niccolo niccolo 21:48 10.07.2012

Re: Nije sve tako crno

Tehnički ne znam koje je povrće u pitanju, ali verovatno bi dobro išle...
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 21:48 10.07.2012

Re: Nije sve tako crno

cassiopeia
niccolo
Evo ja izgrilovala tonu povrća, zalila maslinovim uljem i posula origanom i bosiljkom.

E bravo. Sad u to dodaš neko prigodno voće i ima da ima fenomenalan ukus


Mudro.

Kako bi se slagale breskve, one ćelave?



Nikako!

cassiopeia cassiopeia 21:49 10.07.2012

Re: Nije sve tako crno

niccolo
Tehnički ne znam koje je povrće u pitanju, ali verovatno bi dobro išle...


Paprika, tikvice, plavi patlidžan i luk srebrenjak. Probaću jednom pa ti javljam rezultat.
niccolo niccolo 21:50 10.07.2012

Re: Nije sve tako crno

Nikako!

Hm, imamo podeljena mišljenja na blogu
cassiopeia cassiopeia 21:50 10.07.2012

Re: Nije sve tako crno

dusanovaiivanovamama



Nikako!




Ja sam radoznala da probam.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 21:56 10.07.2012

Re: Nije sve tako crno


Zato sto to nisu breskve, vec mutant voce. Prave, breskve, kajsije, jabuke mozete mesati i onda je ukus mnogo bolji.
cassiopeia cassiopeia 22:02 10.07.2012

Re: Nije sve tako crno

dusanovaiivanovamama

Zato sto to nisu breskve, vec mutant voce. Prave, breskve, kajsije, jabuke mozete mesati i onda je ukus mnogo bolji.


Nemoj tako o mojim omiljenim breskvama. Ja sam alergična na dlakave, na koru, a mrsko mi da ljuštim.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 22:02 10.07.2012

Re: Nije sve tako crno

Ja čim vidim princijev komentar, zamirišu mi grilovane tikvice.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:12 10.07.2012

Re: Nije sve tako crno

Zato sto to nisu breskve, vec mutant voce.

Jesi li sigurna ?
I jesi li sigurna da ne postoje sorte breskve (one cupave) koje su dobijene indukovanim mutacijama ? :)
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 22:17 10.07.2012

Re: Nije sve tako crno

koje su dobijene indukovanim mutacijama ? :)

Ovaj trol se opasno približava temi bloga.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:22 10.07.2012

Re: Nije sve tako crno

niccolo
Nisam videla da ima link kod Princija.



I ja sam prvo pomislio da bunca (lupilo ga australijsko sunce žarko u temenu kost).

dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 22:22 10.07.2012

Re: Nije sve tako crno

hoochie coochie man
Zato sto to nisu breskve, vec mutant voce.

Jesi li sigurna ?
I jesi li sigurna da ne postoje sorte breskve (one cupave) koje su dobijene indukovanim mutacijama ? :)


Nisam

Sve sorte breskve koje se danas gaje u intenzivnim zasadima su rezultat oplemenjivačkog rada. U poslednjih 10 godina, iz oplemenjivačkih programa Italije i SAD priznato je veći broj sorti izuzetnih bioloških i privrednih osobina koje svoje prednosti danas već potvrđuju i u proizvodnim zasadima na značajnim površinama. Dinamične promene sortimenta breskve u zemljama sa najvećom proizvodnjom nije pratio i sortiment u Srbiji.

Bolim se da je ovo buducnost, na moju veliku zalost:

Najnoviji podaci o sortnoj strukturi u novim zasadima Italije govore da nektarina polako potiskuje breskvu. Predviđanja Italijanskih selekcionera idu čak toliko daleko da predviđaju potpunu zamenu breskve nektarinom kada su plodovi za stonu upotrebu upitanju.
docsumann docsumann 22:28 10.07.2012

Re: Nije sve tako crno

princi


sve čekam da se pojaviš negdje na blogu, pa da ovo okačim.

znam da ti je favorit ...

niccolo niccolo 22:30 10.07.2012

Re: Nije sve tako crno

znam da ti je favorit ...

Šta mu se desilo, izgubi čovek dobar glas?
Jukie Jukie 22:51 10.07.2012

Re: Nije sve tako crno

dusanovaiivanovamama

hoochie coochie man
Zato sto to nisu breskve, vec mutant voce.Jesi li sigurna ? I jesi li sigurna da ne postoje sorte breskve (one cupave) koje su dobijene indukovanim mutacijama ? :)NisamSve sorte breskve koje se danas gaje u intenzivnim zasadima su rezultat oplemenjivačkog rada.

E a šta je sve Mičurin radio, sećam se da je kalemio breskvu na mandžurski gorki badem ili tako nešto
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:03 10.07.2012

Re: kad je trol nek je trolcina

E a šta je sve Mičurin radio, sećam se da je kalemio breskvu na mandžurski gorki badem ili tako nešto


Pa dobro, kalemljenje ipak nije prckanje po genima a Micurin je uglavnom to radio ili ukrstao (oprasivanjem) razne vrste medjusobno.

Danas postoje sorte ( i to one cupave breskve koje Diimama obozava :) nastale direktnim izazivanjem mutacija tako sto se odredjena sorta izlaze inteznivnom zracenju gama zraka npr. Tako se dobiju kasniji ili raniji varijeteti, prihvatljivija (trzistu) boja mesa ploda, cvrstina ploda i sl.

I nektarina je mutant breske (nije hibrid breskvaXsljiva kako se cesto moze cuti) ali to samo po sebi ne mora da bude nista lose.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 23:12 10.07.2012

Re: kad je trol nek je trolcina

I nektarina je mutant breske (nije hibrid breskvaXsljiva kako se cesto moze cuti) ali to samo po sebi ne mora da bude nista lose


Slazem se, potpuno.

Breskve, ali i kajsije su ukus i miris mog detinjstva, jos sam iz Grocke u kojoj je bila fabrika sa najboljim kompotima i pekmezima.
AlexDunja AlexDunja 23:12 10.07.2012

Re: kad je trol nek je trolcina

nije hibrid breskvaXsljiva kako se cesto moze cuti)


a postoji li to?

videla na kaleniću neke ogroomne šljive,
a okruglaste, liči mi na nešto između šljive i nektarine,
ali je potpuno plavo, sa onim beličastim prahom kao na šljivi.

nisam se usudila da kupim, mada me je mamilo.
volim i šljive i breskve:)
freehand freehand 23:16 10.07.2012

Re: Nije sve tako crno

Jukie
dusanovaiivanovamama

hoochie coochie man
Zato sto to nisu breskve, vec mutant voce.Jesi li sigurna ? I jesi li sigurna da ne postoje sorte breskve (one cupave) koje su dobijene indukovanim mutacijama ? :)NisamSve sorte breskve koje se danas gaje u intenzivnim zasadima su rezultat oplemenjivačkog rada.

E a šta je sve Mičurin radio, sećam se da je kalemio breskvu na mandžurski gorki badem ili tako nešto

Taj je baja amater u odnosu na velikog Kuzmu Gladiševa i epohalni PUKS!
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:17 10.07.2012

Re: kad je trol nek je trolcina

a postoji li to?


Koliko ja znam ne.
U masovnoj proizvodji sigurno ne a cega ima po kojekakvim labaratorijama ko ce ga znati.
A to na kalenicu su sljive, kupuj ih slobodno.
ili, bolje, sacekaj da kod mene stignu pa da kupis od mene :)
(znam, nisam zasluzio, obecanje za razdu jos nisam ispunio ali dace bog :))
niccolo niccolo 23:22 10.07.2012

Re: kad je trol nek je trolcina

obecanje za razdu jos nisam ispunio

Ne podržavam.
AlexDunja AlexDunja 23:23 10.07.2012

Re: kad je trol nek je trolcina

ili, bolje, sacekaj da kod mene stignu pa da kupis od mene :)
(znam, nisam zasluzio, obecanje za razdu jos nisam ispunio ali dace bog :))


odavno se ja ne uzdam u boga,
a sve manje ni u ljude:) tvoje obećanje je lanjski sneg:)

samo i jedino u sebe. samo tad znam šta radim.
:)
blogovatelj blogovatelj 00:22 11.07.2012

Re: Nije sve tako crno

I ja sam prvo pomislio da bunca (lupilo ga australijsko sunce žarko u temenu kost).


Tamo je zima.
myredneckself myredneckself 00:26 11.07.2012

Re: Nije sve tako crno

cass
Kako bi se slagale breskve, one ćelave?

Ako baš hoćeš, dinja je meni OK, zato što je nešto između
princi princi 03:09 11.07.2012

Re: Nije sve tako crno

docsumann
princi


sve čekam da se pojaviš negdje na blogu, pa da ovo okačim.

znam da ti je favorit ...


Da, on i Dačke, što kaže Brajkela, dragi ljudi.
cassiopeia cassiopeia 10:20 11.07.2012

Re: Nije sve tako crno

myredneckself
cassKako bi se slagale breskve, one ćelave?Ako baš hoćeš, dinja je meni OK, zato što je nešto između


To je i meni sinoć palo na pamet kad sam oko ponoći krenula da tamanim ananas dinju i breskve ne bi li se malo rashladila
niccolo niccolo 11:08 11.07.2012

Re: Nije sve tako crno

E pa da, može i ananas
sevarlica sevarlica 11:29 11.07.2012

Re: Nije sve tako crno

hoochie coochie man
Zato sto to nisu breskve, vec mutant voce.

Jesi li sigurna ?
I jesi li sigurna da ne postoje sorte breskve (one cupave) koje su dobijene indukovanim mutacijama ? :)


Ma i nisu mutirane, bar nije većina sorti koje se gaje kod nas.
Znaš i sam kakva je razlika kad menjaš voćku selekcijom i kalemljenjem, a kakva indukovanom mutacijom :)
sevarlica sevarlica 11:33 11.07.2012

Re: kad je trol nek je trolcina

nije hibrid breskvaXsljiva kako se cesto moze cuti)



a postoji li to?


Postoji, prve "ćelave" breskve, t.j. nektarine i jesu krenule odatle, ali su bile 3x manje nego danas.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana