Budućnost| Društvo| Ekonomija| Ljudska prava| Politika

BUS-PULSIRANJE NACIJE!

Filip Mladenović RSS / 16.07.2012. u 23:25

BUS PLUS KAMPANJA
BUS PLUS KAMPANJA
Sticajem letnjih, uzavrelih okolnosti, poklopila su se dva, na prvi pogled, nepovezana događaja: hrabar, "baraćevski" tekst guvernera NBS Dejana Šoškića o korupciji kao GLAVNOM uzroku velike nezaposlenosti, tj. ekonomske bede, i BUS-PLUS kampanja novog načina ulaska u vozila gradskog prevoza.

Autorski tekst profesora Šoškića u dnevnom listu "Politika" je stručan, relevantan presek ekonomske situacije u Srbiji nakon dve decenije besomučne pljačke i otimačine. To što je jedan odsto ovdašnje populacije postao enormno bogat, a preostalih 80 ili 90 odsto spalo na bedne plate, penzije i mizernu socijalnu pomoć nije posledica sposobnosti prvih i nesposobnosti ovih drugih, već - korupcije, zaštitnog znaka svih režima, od Miloševićevog od Tadićevog.

Aktuelna BUS-PLUS kampanja za veću naplativost gradskog prevoza u Beogradu i njena realizacija "na terenu", slikovita su i porazna ilustracija Šoškićevog autorskog teksta. Upravo se pred otvorenim/zatvorenim vratima vozila gradskog prevoza iskušava trpeljivost nacije i provocira neminovni socijalni bunt. Može se slobodno reći da će baš neki veći incident u vozilima GSP-a biti potencijalna iskra masovne pobune zbog činjenica iznetih u Šoškićevom foto-robotu srpskih preduzetnika stasalih na korupciji i zloupotrebama.

Šta očekuje gradska vlast, kao metafora režima!? Da će nezaposleni, a njih je oko 100 hiljada u Beogradu, plaćati svakog meseca po 1100 dinara za dopunu bus-plus kartice!? Odakle!? I zašto!?

Da će svi oni koji rade "na crno", bez uplaćenih doprinosa za zdravstveno i socijalno osiguranje, plaćati preko 2 hiljade dinara za dopunu za zaposlene!? Odakle!? I zašto!?

Da će ko zna koliko učenika i studenata, kojima roditelji ne mogu da priušte ni novac za užinu, plaćati mesečne dopune za svoje BUS-PLUS kartice!? Odakle!? I zašto!?

Svako normalan, obrazovan i slobodouman u Beogradu dobro zna šta je guverner Šoškić poručio autorskim tekstom, naširoko citiranim u svim ovdašnjim medijima. Država (republika, grad, opština) najviše brine o preduzetnicima stasalim na korupciji i zloupotrebama. Zbog toga Srbija ima toliko nezaposlenih (skoro milion), zato većina živi bedno, stoga plaćamo visoke cene roba i usluga, uz veliku inflaciju.

Ako je tako, dakle naopako, zašto bi građanke i građani uvažavali takvu državu (republika, grad, opština)? Seče struju onima koji duguju nekoliko hiljada dinara, a ne isključuje one koji duguju po nekoliko miliona? Preti prinudnom naplatom potraživanja za neplaćene "Infostan" račune penzionerima i nezaposlenima, a ne naplaćuje dugove privilegovanim dužnicima u rangu tajkuna!? Izbacuje putnike bez bus-plus kartica iz autobusa gradskog prevoza, a ne može sina jednog tajkuna (S. Karića) da ubaci u zatvor na osnovu pravosnažne presude!?

Atačmenti



Komentari (246)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

blogovatelj blogovatelj 23:41 16.07.2012

1



Edit:

Odakle!? I zašto!?


Koga bre to briga Filipe?
Tebi mozak jos u komunizmu. Nema bato dzabe nista. Idi peske ako neces da platis.
bolid1 bolid1 00:06 17.07.2012

Re: 1

blogovatelj

Nema bato dzabe nista. Idi peske ako neces da platis.


Skroz. Slazemo se!

Da ne generalizujem, nemam nista protiv placanja prevoza, placam isti, uredno. (ima prica sa besplatnim prevozom po svetu, nemam zivaca da se udubim...nek bude da moze).

Imam svasta protiv gluposti koja vredja zdrav razum, sumnjivi tender, arogantno ponasanje fantomske Bus-Plus, Apex ili vec kako god da se zove ta firma?

Nek je pola od ovog teksta tacno LINK, meni je dosta da im dinara ne dam!
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:08 17.07.2012

Re: 1

blogovatelj
Edit:
Odakle!? I zašto!?Koga bre to briga Filipe? Tebi mozak jos u komunizmu. Nema bato dzabe nista. Idi peske ako neces da platis.


Kakav, BRE, komunizam!? Pročitajte šta je napisao guverner NBS! Ako Vam to nije dovoljno, evo i dr Ljube Jurčića, iz bratske Hrvatske:

Ekonomsku politiku nove hrvatske vlade profesor Jurčić smatra potpuno promašenom. Ne razume ministra privrede Radimira Čačića, koji samo priča o kapitalnim investicijama u energetiku i građevinu.

"Hrvatski građani ušli su u apatiju jer su od nove vlasti očekivali pametne poteze, a ova vlada nema nikakve poteze. Ona nas gura u još dublju recesiju i do kraja 2014"

"Bez posla bi moglo biti više od 400.000 ljudi, a to je granica na kojoj puca narod ", upozorava Dr Ljubo Jurčić.

man ray loves me man ray loves me 06:44 17.07.2012

Re: 1

Kakav, BRE, komunizam!?

onaj koji izvire iz ovih pitanja:

"Da će nezaposleni, a njih je oko 100 hiljada u Beogradu, plaćati svakog meseca po 1100 dinara za dopunu bus-plus kartice!? Odakle!? I zašto!?
Da će svi oni koji rade "na crno", bez uplaćenih doprinosa za zdravstveno i socijalno osiguranje, plaćati preko 2 hiljade dinara za dopunu za zaposlene!? Odakle!? I zašto!?
Da će ko zna koliko učenika i studenata, kojima roditelji ne mogu da priušte ni novac za užinu, plaćati mesečne dopune za svoje BUS-PLUS kartice!? Odakle!? I zašto!?"

Ponavljanje odaje ljubav prema demagogiji...
sevarlica sevarlica 13:41 17.07.2012

Re: 1

Kakav, BRE, komunizam!?


Filipe, to što ti gore navodiš jeste komunizam. Tako da ili nisi dobro promislio ili imaš neke druge namere, iskreno bih voleo da je ovo prvo.

Pazi ovako, GSP KOŠTA!!!

Penzioneri:
Kao građanin iz predgrađa NEĆU da finansiram babe i dede po centru grada koji sede u stanovima od po 100-200k Evra.
Znaš zašto neću?
Neću jer ja na prevoz trošim 18.000din svaki mesec i kad dođem na posao nemam gde da se parkiram jer 95% stanara u zonama drži kola na ulici za 400din/mesečno a onda se voze prevozom koji je bagatela. Em blokiraju parking mesta, em je sada pola beograda zonirano, em hoće da im ja dotiram GSP.
NE MOŽE I ŠLUS!!!
Studenti:
Neću da finansiram svakog studenta jer već finansiram školovanje onih na budžetu.Znaš zašto neću?
Neću jer se i oni koje finansiram kroz budžet nakon fakulteta izgube u vidu lastinog repa i ispada da sam ja moje pare bacio. Meni ostaju ovi mediokriteti i kompleksaši koji će kasnije pozabadati fotelje u javnim preduzećima i skupštinama, smišljajući kako da mi još malo zagorčaju život.
Neka ih finansiraju tate i mame ja NEĆU I ŠLUS!!!
Nezaposleni:
Neka se zaposle ili neka se isele iz glavnog grada ako ne mogu da zarade za život. Posla ima, nisu svi plaćeni vrhunski, ali ima. Nego neće lezilebovići da rade, nije za njih lopata nego kancelarija. Ma nemojte kasti!
Ko nije sposoban da zaradi 1100din. u Beogradu ne treba da živi u istom I ŠLUS!!!
Oni koji rade na "crno":
Ne plaćaju više od dve hiljade jer se vode kao nezaposleni.

Za ostale delove teksta i mogu donekle da se složim, sa ovim ne mogu.
dragan7557 dragan7557 14:15 17.07.2012

Re: Alo bre

sevarlica 14:41 17.07.2012 / *novo
Re: 1

Kakav, BRE, komunizam!?



Filipe, to što ti gore navodiš jeste komunizam. Tako da ili nisi dobro promislio ili imaš neke druge namere, iskreno bih voleo da je ovo prvo.

Pazi ovako, GSP KOŠTA!!!

Penzioneri:
Kao građanin iz predgrađa

A u kom predgrađu zdravog razuma ti živiš? Ako nije tajna?

Evo u naslovu b92 stoji: "Boris Tadić još bez adrese" pa reko da niste komšije?



cerski
sevarlica sevarlica 14:18 17.07.2012

Re: Alo bre

dragan7557
sevarlica 14:41 17.07.2012 / *novo
Re: 1

Kakav, BRE, komunizam!?



Filipe, to što ti gore navodiš jeste komunizam. Tako da ili nisi dobro promislio ili imaš neke druge namere, iskreno bih voleo da je ovo prvo.

Pazi ovako, GSP KOŠTA!!!

Penzioneri:
Kao građanin iz predgrađa

U kom predgrađu zdravog razuma ti živiš? Ako nije tajna?

Evo u naslovu b92 stoji: "Boris Tadić još bez adrese" pa reko da niste komšije?



cerski


Živim u Grockoj, koja je 27km daleko od centra grada. Samo kod nas se 27km prelazi za 2 sata i to ako ti dođe autobus na vreme inače se vreme putovanja povećava do beskonačnosti.
oskar-z-wild oskar-z-wild 23:22 17.07.2012

Re: Alo bre

Živim u Grockoj, koja je 27km daleko od centra grada. Samo kod nas se 27km prelazi za 2 sata i to ako ti dođe autobus na vreme inače se vreme putovanja povećava do beskonačnosti.


You are wrong my friend! Ne živim u Grckoj, već u Londonu, gde se 10km prelazi za sat vremena autobusom, s tim što ipak postoji nešto brža alternativa podzemnom. Što znači da bi se 27km prešlo za duže od dva sata.

To "samo kod nas" je odavno prevaziđena floskula. Nije Srbija izuzetak ni u pozitivnom ni u negativnom smislu, naročito što se tiče gradske gužve.

Ne priznajem srpsku izuzetnost.
sevarlica sevarlica 08:12 18.07.2012

Re: Alo bre

oskar-z-wild
Živim u Grockoj, koja je 27km daleko od centra grada. Samo kod nas se 27km prelazi za 2 sata i to ako ti dođe autobus na vreme inače se vreme putovanja povećava do beskonačnosti.


You are wrong my friend! Ne živim u Grckoj, već u Londonu, gde se 10km prelazi za sat vremena autobusom, s tim što ipak postoji nešto brža alternativa podzemnom. Što znači da bi se 27km prešlo za duže od dva sata.

To "samo kod nas" je odavno prevaziđena floskula. Nije Srbija izuzetak ni u pozitivnom ni u negativnom smislu, naročito što se tiče gradske gužve.

Ne priznajem srpsku izuzetnost.


ti si izgleda jedini koji u Londonu ide više od 2 stanice busom

Londonska gužva nije pitanje nemara, bezobrazluka, bahatosti i svega onoga što prati nas, već je prosto i jednostavno tehničke prirode. London svoju gužvu rešava i stalno radi na tome da je se reši, kod nas je slika potpuno drugačija.
freehand freehand 08:21 18.07.2012

Re: Alo bre

Londonska gužva nije pitanje nemara, bezobrazluka, bahatosti i svega onoga što prati nas, već je prosto i jednostavno tehničke prirode. London svoju gužvu rešava i stalno radi na tome da je se reši, kod nas je slika potpuno drugačija.

Ovaj naučni pristup čoveka prosto ostavi bez odgovora.
mlekac mlekac 23:46 16.07.2012

.

ultimatum ultimatum 00:05 17.07.2012

Re: .

au Beogradjani....al' vas zezaju zestoko....cccc
bolid1 bolid1 00:08 17.07.2012

Re: .

Krace receno, mrs!

EDIT: Ako me utisak ne vara, ne bune se ljudi protiv placanja prevoza, bune se sto ih za rodjene pare maltretiraju, bar ja zbog toga pizdim...

Jukie Jukie 00:50 17.07.2012

Re: .

Kako oni znaju da se očitava manje od 30 odsto putnika? Znači da snimaju autobuse na raznim mestima, i onda neko (ko je za to plaćen) broji na snimku ljude u autobusu i onda uzima broj otkucanih karata i računa procenat, i ako je 29,98, eee... ode 405...
benevolent benevolent 12:58 17.07.2012

Фа, фа, фа, шизам...

mlekac mlekac 13:07 17.07.2012

Re: Фа, фа, фа, шизам...

benevolent
http://amitzdulniker.com/wp-content/uploads/2012/07/Beosvic.jpg

Jos kad uz kontrolore stoje oni crnokosuljasi iz Komunalne - uzitak je potpun! Ko kaze da vremeplov ne postoji?
sevarlica sevarlica 13:09 17.07.2012

Re: .

mlekac


Znači svi u centar grada, niko više ne sme da živi na periferiji, umrite periferni građani 1986-og reda. Umrite iako većina vas koristi automobile za dolazak na posao, koje nema gde da parkira. Umrite, jer ne želite da putujete 25km dva sata. Umrite, jer kod vas više nikada neće biti posla pa ćete se svi preseliti u grad, vaše kućerine ćete prodati novo-srpskoj eliti bud-zašto.

Umrite i to u tišini...
mlekac mlekac 13:15 17.07.2012

Re: .

sevarlica
mlekac


Znači svi u centar grada, niko više ne sme da živi na periferiji, umrite periferni građani 1986-og reda. Umrite iako većina vas koristi automobile za dolazak na posao, koje nema gde da parkira. Umrite, jer ne želite da putujete 25km dva sata. Umrite, jer kod vas više nikada neće biti posla pa ćete se svi preseliti u grad, vaše kućerine ćete prodati novo-srpskoj eliti bud-zašto.

Umrite i to u tišini...


A sto to pises MENI? Ja zivim na Novom Beogradu. Poslednji put kad sam proverila, to nije bio centar grada.

BTW. Il' ja ne umem da se izrazim, il' me zbog suncevih pega ljudi ne kapiraju. Uopste mi se NE dopada ovo sto rade ovi iz BUS Plusa. Nisam zadovoljna prevozom (Mada je to vec hronicno - nisam zadovoljna prevozom jos od 80. i neke) i NE zelim da prolazim policijsku kontrolu da bih presla most i dosla do grada! (Jos jedna slicnost sa periodom '41.-'44.)

Zato, pls. ako moze, objasni mi ovu prozivku?
sevarlica sevarlica 13:42 17.07.2012

Re: .

Zato, pls. ako moze, objasni mi ovu prozivku?


Ma nije prozivka nego sam uokvirio onu sliku o ukidanju linija, a slika nije izašla. Sad sam i ja video da ovo izgleda kao prozivka tebi. Nije, prozivka je na odluku da se ukidaju linije.

Izvini, molim te na nesporazumu.
mlekac mlekac 14:01 17.07.2012

Re: .

sevarlica
Zato, pls. ako moze, objasni mi ovu prozivku?


Ma nije prozivka nego sam uokvirio onu sliku o ukidanju linija, a slika nije izašla. Sad sam i ja video da ovo izgleda kao prozivka tebi. Nije, prozivka je na odluku da se ukidaju linije.

Izvini, molim te na nesporazumu.


OK. Nema frke!
sevarlica sevarlica 14:18 17.07.2012

Re: .

OK. Nema frke!



freehand freehand 00:06 17.07.2012

E sad

da vidimo pošto je šta.
Ti, Filipe, misliš da isto tako, direktor GSP ode u NIS i kaže: "Daj naftu." Oni traže pare, a on kaže: "Odakle? I zašto?"
A isto to kaže i šoferima kad dođu za platu.
Takođe možeš ujutro u bakalnicu, pa kad ti za hleb i mleko traže pare - ti pitaj "Odakle? I zašto?" Eventualno od sledeće nedelje kad krene kruv za tri kinte, onda stvarno nije u redu ako ne platiš a praviš se Toša.
Što se Šoškića tiče - nešto merkam da na tu temu napišem blog, ali - da pogađamo koliko će vremena trebati da kad ovi tvoji sad oteraju Šoškića dođe neki novi Avram?
I koliko će to da nas košta?
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:18 17.07.2012

Re: E sad

Hajde da vidimo!

Kupe fabriku, pa umesto da razvijaju proizvodnju, investiraju u nove pogone... "preduzetnici" otpuste radnike, sruše fabriku i preimenuju zemljište u građevinsko!

Kupe poljoprivredno zemljište ispod cene, pa ga onda ili ne obrađuju ili čekaju da se ono preimenuje u građevinsko ili otkupi, jer je, gle čuda, baš u blizini trase budućeg auto-puta!

Unište domaću porizvodnju, a onda uvoze to što je do juče proizvođeno i preprodaju ovde dva ili tri puta skuplje!

Nameštaju tendere, pa umesto da iz budžeta (dakle iz naših džepova) platimo najmanje, platimo najviše.

Čitajte Šoškića, ne podmećite Avrama!
freehand freehand 00:36 17.07.2012

Re: E sad

Hajde da vidimo!

Kupe fabriku, pa umesto da razvijaju proizvodnju, investiraju u nove pogone... "preduzetnici" otpuste radnike, sruše fabriku i preimenuju zemljište u građevinsko!

Kupe poljoprivredno zemljište ispod cene, pa ga onda ili ne obrađuju ili čekaju da se ono preimenuje u građevinsko ili otkupi, jer je, gle čuda, baš u blizini trase budućeg auto-puta!

Unište domaću porizvodnju, a onda uvoze to što je do juče proizvođeno i preprodaju ovde dva ili tri puta skuplje!

Nameštaju tendere, pa umesto da iz budžeta (dakle iz naših džepova) platimo najmanje, platimo najviše.

I kakve to veze ima sa gradskim prevozom i plaćanjem vožnje?
Ako ima - zašto ne bi imalo sa bilo kojom drugom robom ili uslugom?
Molim te da mi objasniš zašto bi onda građanke i građani išta plaćali?
A što e ovoga tiče


Čitajte Šoškića, ne podmećite Avrama!


i tvojih kvaziaforizama - ne podmećem ja ništa. Samo ti govorim šta nas čeka kad vlast koju si doveo da popravite državu smeni guvernera i počne sa korišćenjem deviznih rezervi u razvojne svrhe, kako već neko vreme nagoveštavaju, a novi premijer krene da muštra banke i druge finansijske institucije.
Znaš, Filipe, to ne bi bilo prvi put da se nešto tako dešava, a pogodi kako je stalo? E pozdravio te Sloba Milošević koji je prekinuo da štampa pare a isturio dedu kao zeku peku, da svi u njega gledaju.
ultimatum ultimatum 00:53 17.07.2012

Re: E sad

freehand
Samo ti govorim šta nas čeka kad vlast koju si doveo da popravite državu smeni guvernera


Meni se cini da pokusavaju da "disciplinuju" guvernera, a ne da ga smene...uostalom, videcemo uskoro
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:07 17.07.2012

Re: E sad

Vlast, i bivša i ova sadašnja - samo je agentura tajkuna!
Pa pogledajte ko se prvi oglasio posle sjajnog autorskog teksta Dejana Šoškića!
Srpski poslovni klub "Privrednik" kritikuje guvernera NBS!!!
freehand freehand 01:10 17.07.2012

Re: E sad

Filip Mladenović
Vlast, i bivša i ova sadašnja - samo je agentura tajkuna!
Pa pogledajte ko se prvi oglasio posle sjajnog autorskog teksta Dejana Šoškića!
Srpski poslovni klub "Privrednik" kritikuje guvernera NBS!!!

Šoškićeva reakcija i konferencia za štampu isprovocirane su izjavama onih koji formiraju novu Vladu i novu ekonosmku politiku, a ne tajkuna.
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:17 17.07.2012

Re: E sad

freehand

Filip MladenovićVlast, i bivša i ova sadašnja - samo je agentura tajkuna!Pa pogledajte ko se prvi oglasio posle sjajnog autorskog teksta Dejana Šoškića! Srpski poslovni klub "Privrednik" kritikuje guvernera NBS!!!Šoškićeva reakcija i konferencia za štampu isprovocirane su izjavama onih koji formiraju novu Vladu i novu ekonosmku politiku, a ne tajkuna.


Ama oni koji formiraju novu vladu (Dačić i Dinkić su bili i u prethodnoj) samo su agenti, dakle i glasnogovornici tajkuna.

A pošto su oni trenutno u društvu sa Vučićem zauzeti podelom plena, srpski poslovni klub "Privrednik" je morao sam da napadne guvernera NBS!
Pročitajte pažljivo šta srpski tajkuni zameraju Šoškiću! I to baš sad, posle
velikog publiciteta guvernerovog teksta u dnevnom listu "Politika"!
zemljanin zemljanin 01:40 17.07.2012

Re: E sad

Korupcija je drugačije rečena nelegalna podela plena među njima. Kad istrebimo korupciju imaćemo legalnu podelu plena među njima. Ključna reč u oba sličaja je "među njima".
blogovatelj blogovatelj 02:43 17.07.2012

Re: E sad

I kakve to veze ima sa gradskim prevozom i plaćanjem vožnje?


To sam i ja hteo da ga pitam povodom mog komentara, ali sam shvatio da je zalud.
Jebote, buni se sto mora da plati deset evra neogranicenu voznju busom po citavom Beogradu.
Ja mu napisem da mu je komunizam u glavi jer mu je to kao nesto mnogo para, a on mi odgovori tako sto mi pise o politici nove hrvatske vlade i o o tome sta je rekao guverner NBS?
Kao i uvek, sa Filipom se vodi argumentovana rasprava. Mi mu kazemo da benzin nije dzabe, a on uzvrati kontraargumentom da su prinosi kukuruza ove godine izuzetno slabi.
fijumau fijumau 04:06 17.07.2012

Re: E sad

freehand
Eventualno od sledeće nedelje kad krene kruv za tri kinte

Jadno.

Taman koliko je jadna i ta izjava.
dragoljub92 dragoljub92 05:48 17.07.2012

Re: E sad

Molim te da mi objasniš zašto bi onda građanke i građani išta plaćali?

мени ич неје јасно што људови уопште билошто плаћају.
ако посланици имају у свој клуб леба за 3 динара што би ја плаћао овај за 44?
смајли анархиста
alselone alselone 06:59 17.07.2012

Re: E sad

freehand
da vidimo pošto je šta.
Ti, Filipe, misliš da isto tako, direktor GSP ode u NIS i kaže: "Daj naftu." Oni traže pare, a on kaže: "Odakle? I zašto?"
A isto to kaže i šoferima kad dođu za platu.
Takođe možeš ujutro u bakalnicu, pa kad ti za hleb i mleko traže pare - ti pitaj "Odakle? I zašto?" Eventualno od sledeće nedelje kad krene kruv za tri kinte, onda stvarno nije u redu ako ne platiš a praviš se Toša.
Što se Šoškića tiče - nešto merkam da na tu temu napišem blog, ali - da pogađamo koliko će vremena trebati da kad ovi tvoji sad oteraju Šoškića dođe neki novi Avram?
I koliko će to da nas košta?

Filip Mladenović
Hajde da vidimo!

Kupe fabriku, pa umesto da razvijaju proizvodnju, investiraju u nove pogone... "preduzetnici" otpuste radnike, sruše fabriku i preimenuju zemljište u građevinsko!

Kupe poljoprivredno zemljište ispod cene, pa ga onda ili ne obrađuju ili čekaju da se ono preimenuje u građevinsko ili otkupi, jer je, gle čuda, baš u blizini trase budućeg auto-puta!

Unište domaću porizvodnju, a onda uvoze to što je do juče proizvođeno i preprodaju ovde dva ili tri puta skuplje!

Nameštaju tendere, pa umesto da iz budžeta (dakle iz naših džepova) platimo najmanje, platimo najviše.

Čitajte Šoškića, ne podmećite Avrama!


Filipe ne dozvoli da te ometu! Stop placanju karte u busu! Stop ignorisanju pitanja "Odakle" i "Zasto"!
freehand freehand 07:27 17.07.2012

Re: E sad

Ama oni koji formiraju novu vladu (Dačić i Dinkić su bili i u prethodnoj) samo su agenti, dakle i glasnogovornici tajkuna.

Ne, oni su "proizvod" izbora, i to zbirni: njihovih glasača, "belih listića" i uspelog BOJKOTA!
Tako da i ti, u stvari, radiš za njih, odnosno posredno za tajkune i narodne krvopije.
Au, Filipe... Nisam ni znao u kakvom si društvu!
A ne gica se Šoškić zbog tajkuna (mada i zbog njih, posredno), već zbog jasnih signala i izjava i iz SS i SPS, davanih mesecima unazad. Nego, da se ne majem muludo, kad ćeš ti opet na parole.
BTW - seti se kako je došao i otišao Ante Marković, kako je doveden i ispraćen Milan Panić, i kako se pojavio i odjavio stari Avramović.
Razmisli malo o tome, dragi Filipe.
freehand freehand 07:28 17.07.2012

Re: E sad

fijumau
freehand
Eventualno od sledeće nedelje kad krene kruv za tri kinte

Jadno.

Taman koliko je jadna i ta izjava.

Izvol'te, dragi kolega?
Ili ćemo se gađati haikujima?
buba_truba buba_truba 08:53 17.07.2012

Re: E sad

freehand
Ne, oni su "proizvod" izbora, i to zbirni: njihovih glasača, "belih listića" i uspelog BOJKOTA!
Tako da i ti, u stvari, radiš za njih, odnosno posredno za tajkune i narodne krvopije.

Aha, Free, a da li si onda tako i ti, bogami i ja, radio za one prethodne na vlasti, pošto smo bili njihovi glasači?
Ja bih rekla da jesmo, pa sam zato i rešila da neću više da radim za bagru... A ti?
Ponekad, čitajući tvoje komentare, pomislim da sam poslednjih desetak godina živela na Madagaskaru, a nisam. Možda ti jesi.
freehand freehand 09:18 17.07.2012

Re: E sad

Aha, Free, a da li si onda tako i ti, bogami i ja, radio za one prethodne na vlasti, pošto smo bili njihovi glasači?

Da, bilo bi tako da sam ja, ti, ili da smo zajedno aktivno trčali okolo sa transparentima i agitovali vičući BOJKOT!
A ako hoćeš da baš nategnemo tezu - da. I nije mi žao. Jer je razlika u svakom pogledu, kvalitativnom i kvantitativnom, između onih i ovih - gigantska.
Ja bih rekla da jesmo, pa sam zato i rešila da neću više da radim za bagru... A ti?

Ja nisam radio za bagru.
Ponekad, čitajući tvoje komentare, pomislim da sam poslednjih desetak godina živela na Madagaskaru, a nisam. Možda ti jesi.

Ne znam iz kog si mog komentara izvukla tu madagaskarsku paralelu. a ne znam ni gde si živela.
Ja sam u Srbiji koja je po ostvarenom daleko ispod mojih očekivanja i želja, a daleko iznad tlapnji nekih koji jedva čekaju da opljunu.
i vidim da smo opet krenuli u daun fazu iz koje sam se taman ponadao da smo izašli, i muka mi je od toga.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 09:30 17.07.2012

Re: E sad

Ne, oni su "proizvod" izbora, i to zbirni: njihovih glasača, "belih listića" i uspelog BOJKOTA!

A šta ti misliš da postižeš ovim dejstvovanjem ovde?
freehand freehand 09:35 17.07.2012

Re: E sad

dobrosavljevic_m
Ne, oni su "proizvod" izbora, i to zbirni: njihovih glasača, "belih listića" i uspelog BOJKOTA!

A šta ti misliš da postižeš ovim dejstvovanjem ovde?

Ukazujem da svako delanje ima svoju posledicu?
S tim što ja mogu samo u prazno da lajem, jer se moje delanje pokazalo uzaludnim, dok se oni drugi mogu radovati jer je njihovo delanje dalo i tek će dati rezultate?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 09:39 17.07.2012

Re: E sad

Ukazujem da svako delanje ima svoju posledicu?
S tim što ja mogu samo u prazno da lajem, jer se moje delanje pokazalo uzaludnim, dok se oni drugi mogu radovati jer je njihovo delanje dalo i tek će dati rezultate?

Pa nije uzaludno, ovo DSovsko maltretiranje ljudi zbog toga kako su ili nisu glasali isto tako ima svoje posledice.
deset_slukom deset_slukom 09:40 17.07.2012

Re: E sad

freehand
Hajde da vidimo!

Kupe fabriku, pa umesto da razvijaju proizvodnju, investiraju u nove pogone... "preduzetnici" otpuste radnike, sruše fabriku i preimenuju zemljište u građevinsko!

Kupe poljoprivredno zemljište ispod cene, pa ga onda ili ne obrađuju ili čekaju da se ono preimenuje u građevinsko ili otkupi, jer je, gle čuda, baš u blizini trase budućeg auto-puta!

Unište domaću porizvodnju, a onda uvoze to što je do juče proizvođeno i preprodaju ovde dva ili tri puta skuplje!

Nameštaju tendere, pa umesto da iz budžeta (dakle iz naših džepova) platimo najmanje, platimo najviše.

I kakve to veze ima sa gradskim prevozom i plaćanjem vožnje?
Ako ima - zašto ne bi imalo sa bilo kojom drugom robom ili uslugom?
Molim te da mi objasniš zašto bi onda građanke i građani išta plaćali?

Mislim da ima veze. A i ti si u pravu - ima veze i sa bilo kojom drugom robom, i stoji pitanje zašto bi građani i građanke išta plaćali.

Naime, naši građani i grašanke imaju pravo da očekuju od države da im ona omogući da zarade toliko da imaju da plate tih mizernih desetak evra mesečno. Ako to nije slučaj, treba malo razmisliti o ovome što je napisano.

Druga je priča ta da je većina neplatiša i do sada izbegavala plaćanje "sporta radi". Moja teza je - kakav narod, takva i države. Sportska.
freehand freehand 10:01 17.07.2012

Re: E sad

dobrosavljevic_m
Ukazujem da svako delanje ima svoju posledicu?
S tim što ja mogu samo u prazno da lajem, jer se moje delanje pokazalo uzaludnim, dok se oni drugi mogu radovati jer je njihovo delanje dalo i tek će dati rezultate?

Pa nije uzaludno, ovo DSovsko maltretiranje ljudi zbog toga kako su ili nisu glasali isto tako ima svoje posledice.

Ne sumnjam ja da pored Filipa postoji još ljudi koji smatraju da je terati ljude da plate gradski prevoz - maltretiranje, i to partijsko.
Pretpostavljam da imaš informaciju kako je imaocima članske karte DS dozvoljeno da uđu na bilo koja vrata, i to bez karte?

Što je, opet, jedno veliko ništa u odnosu na kontigent letećih ćilima koji će svima ostalima, nezaraženim žutilom, biti podeljen od strane novih i neukaljanih.

ivana23 ivana23 10:02 17.07.2012

Re: E sad

Samo bih da pitam, i da, sada cu da vicem:

SA KOJIM PRAVOM g. SOSKIC BILO STA GOVORI IZ UDOBNE FOTELJE I SA PLATOM OD PREKO 6000 EVRA!?!
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 10:04 17.07.2012

Re: E sad

ivana23
Samo bih da pitam, i da, sada cu da vicem:

SA KOJIM PRAVOM g. SOSKIC BILO STA GOVORI IZ UDOBNE FOTELJE I SA PLATOM OD PREKO 6000 EVRA!?!


Ivana jel mogu da dodam?

Odakle!? I zašto!?
Hansel Hansel 10:08 17.07.2012

Re: E sad

On verovatno misli da je za to, da govori što govori, toliko plaćen.
antioksidant antioksidant 10:15 17.07.2012

Re: E sad

SA KOJIM PRAVOM g. SOSKIC BILO STA GOVORI IZ UDOBNE FOTELJE I SA PLATOM OD PREKO 6000 EVRA!?!

ma najbolje je da kleči na kukuruzu i da on plaća za čast da bude guverner...
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 10:50 17.07.2012

Re: E sad

Ne sumnjam ja da pored Filipa postoji još ljudi koji smatraju da je terati ljude da plate gradski prevoz - maltretiranje, i to partijsko.

Nemoj da se praviš lud, uopšte nisam pričala o Filipu i autobusima.
dragan7557 dragan7557 11:24 17.07.2012

Re: E sad

ivana23
Samo bih da pitam, i da, sada cu da vicem:

SA KOJIM PRAVOM g. SOSKIC BILO STA GOVORI IZ UDOBNE FOTELJE I SA PLATOM OD PREKO 6000 EVRA!?!

Alo bre, istim pravom kojim i Bajatović sa skoro dvostruko većom platom.

cerski
freehand freehand 11:33 17.07.2012

Re: E sad

dobrosavljevic_m
Ne sumnjam ja da pored Filipa postoji još ljudi koji smatraju da je terati ljude da plate gradski prevoz - maltretiranje, i to partijsko.

Nemoj da se praviš lud, uopšte nisam pričala o Filipu i autobusima.

Nego na mene? Stvarno nisam razumeo iz prve, ako je to u pitanju. Pa ok, neka bude. Nemam ja problem sa tim kad su u pitanju aktivni agitatori za novu stvarnost.
Samo mi razjasni kakve si "posledice" pominjala?
I jel ok da i ja tvoje komentare nazovem SNS-ovskim?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 11:52 17.07.2012

Re: E sad

Pa ok, neka bude. Nemam ja problem sa tim kad su u pitanju aktivni agitatori za novu stvarnost.
Samo mi razjasni kakve si "posledice" pominjala?
I jel ok da i ja tvoje komentare nazovem SNS-ovskim?

Majka svog DSovskog zajeba je u tome što one koji ih kritijuju i ne glasaju im po ukusu otpisuju kao krezube maloumnike i ništa što im se govori ne shvataju ozbiljno. Taj rad "ko nije s nama, taj nije normalan" je ovaj blog već video i ti velikani srpske političke misli su prsli jer su zauzeli poziciju u koju se sada vi gurate i tako produbljujete rupu u koju ste se zakopali. Pokušala sam da ti kažem da je ovaj tvoj rad kontraproduktivan za sve što se zalažeš jer ljudima dodatno ogađuje opciju koju braniš, a ti me, očekivano, stavlješ u red sa SNSovcima, a probao si zgodno da me staviš međ' filipe.
freehand freehand 12:11 17.07.2012

Re: E sad

Majka svog DSovskog zajeba je u tome što one koji ih kritijuju i ne glasaju im po ukusu otpisuju kao krezube maloumnike i ništa što im se govori ne shvataju ozbiljno. Taj rad "ko nije s nama, taj nije normalan" je ovaj blog već video i ti velikani srpske političke misli su prsli jer su zauzeli poziciju u koju se sada vi gurate i tako produbljujete rupu u koju ste se zakopali.

Ne znam ko smo Mi, al ok - nemam ja problem ni sa tim da me tako doživljavaš. Ti i drugi.
Gledao sam i kako je pukao Stambolić, pa Ante Marković, pa Milan Panić, pa kako je Đinđić razapinjan i viđen da pukne na prvim dolazećim izborima. I kako je pukao Živković.
I odlično znam čime su sve čašćenii oni is tranke im, i politike. Od antisrpstva do mafijašenja.
I gledao sam šta je dolazilo posle svakog od njih.
I upravo to gledam i sada.
S tim što nikom nisam rekao da nije normalan zato što ne misli kao ja, niti sam se zakopavao u bilo kakvu rupu.


a ti me, očekivano, stavlješ u red sa SNSovcima

Baš sam nenormalan, pošto ti mene trpaš u DS-ovce?!
Vidi, Milevo, da sa svoje strane završim ovu malu diskusiju: izbor je bio ili-ili. Dobili smo ili-ća i društvo. Ok, nije nam prvina.
U čemu je problem velike borce za demokratiju i pravdu podsetiti da su na vlast doveli dojučerašnje fašiste? A tek ćemo da vidimo koliko će im trajati novi dresovi?
dragan7557 dragan7557 12:27 17.07.2012

Re: E sad

freehand 13:11 17.07.2012 / *novo
Re: E sad

Majka svog DSovskog zajeba je u tome što one koji ih kritijuju i ne glasaju im po ukusu otpisuju kao krezube maloumnike i ništa što im se govori ne shvataju ozbiljno. Taj rad "ko nije s nama, taj nije normalan" je ovaj blog već video i ti velikani srpske političke misli su prsli jer su zauzeli poziciju u koju se sada vi gurate i tako produbljujete rupu u koju ste se zakopali.


Ne znam ko smo Mi,

Jadan narod
(piše ko Budimca na blogu)
al ok - nemam ja problem ni sa tim da me tako doživljavaš. Ti i drugi.
Gledao sam i kako je pukao Stambolić, pa Ante Marković, pa Milan Panić, pa kako je Đinđić razapinjan i viđen da pukne na prvim dolazećim izborima. I kako je pukao Živković.
I odlično znam čime su sve čašćenii oni is tranke im, i politike.

Ovo bre seća na pesmu:

"Gledala sam Kolašina ......"
Od antisrpstva do mafijašenja.
I gledao sam šta je dolazilo posle svakog od njih.
I upravo to gledam i sada.

A ovo:

"Svi odoše a ja osta"

Lirikos lutkos!

cerski
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 12:31 17.07.2012

Re: E sad

Baš sam nenormalan, pošto ti mene trpaš u DS-ovce?!

O, pa to trpanje je vaše ekskluzivno pravo!
Pa vi biste hteli da DS bude imun na smenu sa vlasti, da imaju odrešene ruke pri pravljenju koalicija, da nakon što su smenjeni budu imuni na kritiku i izlive zasluženog besa, da budu imuni na smenu unutar stranke, jer je vođa tako divan, a i zato što nije stvar birača na čije glasove traže tapiju, a povrh svega, da njihovi najžešći branioci ne budu nazivani DSovcima, jer je to uvreda (?). Po vama je rešenje da im se garantuje vlast po svaku cenu, tada će, kao stvari početi da se menjaju, mada...šta ja pričam, kao da za nekom promenom i ima potrebe?. Pa nema više nikakvog kontakta sa zemljom! Sad se dure kao bahati monopolisti jer bi ljudi pre gladovali, nego kupovali njihove splačine. Tja.
freehand freehand 12:36 17.07.2012

Re: E sad

a povrh svega, da njihovi najžešći branioci ne budu nazivani DSovcima, jer je to uvreda (?)

i šta je onda problem da ja tebe nazoven SNS-ovkom?
Uz to - mani se množine.
A promenu si dobila.
I ja.
Daj da sad uživamo u tome.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 12:42 17.07.2012

Re: E sad

A promenu si dobila.

Stvar je u tome što nisam: meni je svejedno da li se zlopatim pod jednima ili drugima, meni nije sve crno belo kao tebi -meni je crno. A i imam žute na vlasti u lokalu da stoje između mene i naprednjačkog ambisa pa se, jelte, bezbednije osećam.
I zovi me SNSovkom, stavljaj me u raspravi na Filipovu stranu-ova odbrana DSa je i inače jedan džinovski straw man argument.
freehand freehand 12:48 17.07.2012

Re: E sad

dobrosavljevic_m
A promenu si dobila.

Stvar je u tome što nisam: meni je svejedno da li se zlopatim pod jednima ili drugima, meni nije sve crno belo kao tebi -meni je crno. A i imam žute na vlasti u lokalu da stoje između mene i naprednjačkog ambisa, jelte, bezbednije se osećam.
I zovi me SNSovkom, stavljaj me u raspravi na Filipovu stranu-ova odbrana DS je i inače jedan džinovski straw man argument.

Uuu... Ovo već nisam očekivao.
Milevo, mnogo si ti bolja od ove jablanovske konstrukcije. Aj sad, dosta svađe.
Sa moje strane - baš sam se, najiskrenije potrudio da objasnim svoj stav i pristup.
Za kraj diskusije (bar sa moje strane, ti ožeži slobodno) -

P.S. jbt, ja tužan ni taj opštinski žuti štit nemam...
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 13:07 17.07.2012

Re: E sad

Aj sad, dosta svađe.

Ok, dosta, čo'ek je najsmešniji kad je ozbiljan. Mir, mir, mir, kupus i tako to
benevolent benevolent 13:10 17.07.2012

Професор Шошкић

Двоструки академик, професор др Будимир Шошкић, светски признати економист, који је предавао Економске доктрине на Харварду, је вероватно имао и више од 6.000 УСД, а његов синчић, као гувернер некада јаке НБС (пре стотинак година), не би требало да има ни трећину поменуте плате, јер му је учинак раван, т.ј. нема учинка.
hajkula1 hajkula1 13:54 17.07.2012

Re: E sad

I kakve to veze ima sa gradskim prevozom i plaćanjem vožnje?
Ako ima - zašto ne bi imalo sa bilo kojom drugom robom ili uslugom?

*free*


Placam porez, zahtevam da organi istrage i gonjenja, sudstvo, koji se finansiraju od poreza, rade svoj posao.
Zahtevam da mi predoce troskove izgradnje mosta na Adi. Jer cu kredit ja otplacivati i moja deca. Ako vec nesto otplacujem, koliki je moj deo .
Naravno da zelim da vidim i druge troskove.
Ko god je krao, da vrati ukradeno i da ga spakuju u zatvor.
Ovo maltretiranje, da ulazim samo na prednja vrata pa da gazeci se i provlaceci se kroz guzvu izlazim na srednje...
Ulazim tamo gde ima mesta i izlazim na najbliza vrata. Ko podrzava novi rezim, ne vozi se gradskim prevozom.

Ko nije prijavljen kao zaposlen, moze da kupi bus plus ,,karticu,, koja kosta 240 dinara plus dopuna, znaci prazna kartica je toliko. Posebno sto automat lako zezne, pa se skine duplo. Prisloni se kartica, ne cuje se uvek, na svakom automatu zvucni signal, pa ponovis, ili autobus kako naglo krene-stane-krene...

I ne ide na Adu. Neka neko rezonski objasni tek taj rezim.


Nije fasizam, jok. Rezignirana sam. Posebno kad citam sta pisu neki ljudi, recimo free, pitam se iz koje je bajke?







freehand freehand 13:59 17.07.2012

Re: E sad

Ovo maltretiranje, da ulazim samo na prednja vrata pa da gazeci se i provlaceci se kroz guzvu izlazim na srednje...

Pa eto, onoliko zalaganje da se svako pri ulasku pozdravi sa šoferom... Evo idealne prilike!
Posebno kad citam sta pisu neki ljudi, recimo free, pitam se iz koje je bajke?

"Princeza na zrnu graška"
sevarlica sevarlica 13:59 17.07.2012

Re: E sad

Naime, naši građani i grašanke imaju pravo da očekuju od države da im ona omogući da zarade toliko da imaju da plate tih mizernih desetak evra mesečno. Ako to nije slučaj, treba malo razmisliti o ovome što je napisano.


Treba zaista razmisliti!

Druže, nije država tu da ti, da izvineš, titra jajca. Ova naša, nakaradna kakva je, to radi i previše.
Toliko poslova ima po Bg-u da to nije normalno, ali neće ljudi da ih rade, ima poslova i života i van Beograda.
Nemaju građani prava da od države očekuju ništa osim istih uslova za sve.
kukusigameni kukusigameni 00:24 17.07.2012

posledice-odakle i zašto

Filip (odakle) Mladenović (zašto)
Da će nezaposleni, a njih je oko 100 hiljada u Beogradu, plaćati svakog meseca po 1100 dinara za dopunu bus-plus kartice!? Odakle!? I zašto!?

Da će svi oni koji rade "na crno", bez uplaćenih doprinosa za zdravstveno i socijalno osiguranje, plaćati preko 2 hiljade dinara za dopunu za zaposlene!? Odakle!? I zašto!?

Da će ko zna koliko učenika i studenata, kojima roditelji ne mogu da priušte ni novac za užinu, plaćati mesečne dopune za svoje BUS-PLUS kartice!? Odakle!? I zašto!?


100.000 ljudi u Beogradu neće koristiti usluge gradskog saobraćaja.

Ljudi koji rade na crno, se takođe neće voziti javnim prevozom.

Studenti koji ne užinaju će postati đaci pešaci.



Jukie Jukie 01:08 17.07.2012

Re: posledice-odakle i zašto

kukusigameni
Filip (odakle) Mladenović (zašto) Da će nezaposleni, a njih je oko 100 hiljada u Beogradu, plaćati svakog meseca po 1100 dinara za dopunu bus-plus kartice!?

Meni se ne isplati da kupujem personalizovanu dopunu ali mi je i dalje manji stres nego da razmišljam da li imam para na nepersonalizovanoj

Nego ovo je bezveze. Trebalo je svakom autobusu da dodele po dva konduktera sa prenosnim (handheld) validatorima, pružiš mu markicu, on je čokne i vrati ti je. Tako bi zaposlili više konduktera nego što sada kontrolora stoji na tih nekoliko stanica, a oni lepo pošteno zarade platu (kao i prodavac u radnji, naplaćuju uslugu)
zilikaka zilikaka 09:11 17.07.2012

Re: posledice-odakle i zašto

Tako bi zaposlili više konduktera nego što sada kontrolora stoji na tih nekoliko stanica, a oni lepo pošteno zarade platu (kao i prodavac u radnji, naplaćuju uslugu)

Bilo je takvih ideja mnogo ranije.
Sovjeti su recimo baratali podatkom da kod njih nema nezaposlenih ni u zabačenim sredinama.
Reše to tako što zaposle gomilu ljudi koja ide za kombajnom i ručno pabirči ono što ostane iza njega.

...postoji nešto što se može nazvati isplativost radnog mesta.
kukusigameni kukusigameni 09:54 17.07.2012

Re: posledice-odakle i zašto

Jukie
Trebalo je svakom autobusu da dodele po dva konduktera sa prenosnim (handheld) validatorima, pružiš mu markicu, on je čokne i vrati ti je. Tako bi zaposlili više konduktera nego što sada kontrolora stoji na tih nekoliko stanica, a oni lepo pošteno zarade platu (kao i prodavac u radnji, naplaćuju uslugu)


Misliš, ovaj rad?

mlekac mlekac 10:57 17.07.2012

Re: posledice-odakle i zašto

zilikaka
Tako bi zaposlili više konduktera nego što sada kontrolora stoji na tih nekoliko stanica, a oni lepo pošteno zarade platu (kao i prodavac u radnji, naplaćuju uslugu)

Bilo je takvih ideja mnogo ranije.
Sovjeti su recimo baratali podatkom da kod njih nema nezaposlenih ni u zabačenim sredinama.
Reše to tako što zaposle gomilu ljudi koja ide za kombajnom i ručno pabirči ono što ostane iza njega.

...postoji nešto što se može nazvati isplativost radnog mesta.


Pa ako im se ispalti da i pored toliko hvaljenih validatora I kontorolora zaposljavaju ljude preko studentske da na stanicama broje koliko putnika izlazi ili ulazi u autobuse - sto im se, onda, ne bi isplatili kondukteri?
zilikaka zilikaka 13:24 17.07.2012

Re: posledice-odakle i zašto

Pa ako im se ispalti da i pored toliko hvaljenih validatora I kontorolora zaposljavaju ljude preko studentske da na stanicama broje koliko putnika izlazi ili ulazi u autobuse - sto im se, onda, ne bi isplatili kondukteri?

Ne znam za brojače preko studentske, ali ako su angažovani, to je svakako posao koji će trajati kratko. Izbrojiš po nekom sistemu, središ podatke i posle njima barataš. Više ti ne trebaju brojači.

Zapošljavanje po dva konduktera po vozilu bi ličilo na trajnu opciju rešavanja problema i sumnjam da bi bilo isplativo.


plumeria plumeria 03:07 17.07.2012

pitam se pitam....

.....koliko dugo je guverner NBS na tom mestu???????Ovo sto kaze, uglavnom stoji, ali da li je to sve trebalo da iznese u javnost mnogo ranije, tj. kada mu se nije drmala fotelja......Ama, na sve su spremni, samo da svoju poziciju odbrane i zadrze.


Slazem se sa mnogim Filipovim stavovima, ali mi ne ide u glavu da se nije zapitao zbog cega guverner danas sve to iznosi a nije onomad......
buba_truba buba_truba 09:00 17.07.2012

Re: pitam se pitam....

plumeria
.....koliko dugo je guverner NBS na tom mestu???????Ovo sto kaze, uglavnom stoji, ali da li je to sve trebalo da iznese u javnost mnogo ranije, tj. kada mu se nije drmala fotelja......

Ima dve godine kako je Šoškić zamenio Jelašića (ne znam je li to po tebi malo ili mnogo???????), i nije ni ranije govorio drugačije... a kad bi čuvao fotelju kako ti kažeš, pričao bi upravo suprotno. Ili bi prosto ćutao.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 04:48 17.07.2012

Johnny come lately

Yep, nash "Jerry McGuire" par excellance.

Ok - ako nishta drugo - guverneru treba dati kredit barem za to shto je "rekao", makar i "kasno", makar i "ne sela radi". Ali je rekao.

BTW - ovakav epohalan dogadjaj u Srbiji - da neko "tells it like like it is" (neko ko ima shta da izgubi), ne bi trebalo da se koristi u kontekstu/sa ciljem "ocemo dzazbe da se vozimo"... ili barem - to nije najbolji moguci "background" ili "endpoint".

Mozda bi guvernera trebalo razumeti na jednom drugom, shirem, nivou:

Yep, korumpirani guverner kaze da smo svi korumpirani. Preko svake mere, i bez presedana u istoriji. Mozda bi trebalo da placamo kartu za prevoz samo zbog toga, plus tip - I da kazemo hvala. Ozbiljno.
freehand freehand 07:31 17.07.2012

Re: Johnny come lately

Ok - ako nishta drugo - guverneru treba dati kredit barem za to shto je "rekao", makar i "kasno", makar i "ne sela radi". Ali je rekao.

Guverneru treba dati kredit za to što je radio i kako je radio, u okivru svojih ovlašćenja. Najpre zato što nije dozvolio, bar do sada, da jurodivi raspičkaju devizne rezerve u smislu novog razvojnog ciklusa, baš kao Sloba onomad.
buba_truba buba_truba 09:01 17.07.2012

Re: Johnny come lately

freehand
Guverneru treba dati kredit za to što je radio i kako je radio, u okivru svojih ovlašćenja. Najpre zato što nije dozvolio, bar do sada, da jurodivi raspičkaju devizne rezerve u smislu novog razvojnog ciklusa, baš kao Sloba onomad.

E ovde se već slažem.
man ray loves me man ray loves me 06:39 17.07.2012

ne kapiram

ne kapiramm zasto svi besne zbog ulaska na prednja vrata. ovde u francuskoj to je najnormalnija stvar. svi ulaze na prednja, vozac vidi da je svako ponistio kartu, ko nema kartu kupuje kod vozaca, svi strpljivo cekaju, i svi vozacu kazu dobar dan i on svima odgovori.

what's the big deal.

a ova pitanja tipa "odakle studentu koji nema za uzinu pare da plati bus kartu" koje ohrabruju svercovanje... zasto ostali putnici da placaju za doticnog studenta? ili gradjani koji dotiraju gsb?
ali ne radi se samo o tome. radi se o strategiji socijalnog ponasanja. mozda ja mislim da je metro karta precenjena, da stalno strajkuju, i sta sve ne, ali smatram da je svercovanje nesto sto unistava ceo sistem, a to je sistem za koji smatram da je u interesu svih da se odrzi. i zato placam kartu.
krkar krkar 07:36 17.07.2012

Re: ne kapiram

what's the big deal.


Što rekla moja žena: "Ne znam šta je ovim Beograđanima da moraju da navaljuju na svaka vrata. Kod nas u Novom Sadu je to oduvek bila najnormalnija stvar da se zna na koja se vrata ulazi."

Dakle, ne treba čak do Pariza.

Ovo su posledice 20 godina života mimosveta!

Kad su posle 45. naseljavali razne u Beograd morali su da ih uče da ne pljuju po podu i ne drže ovce u stanovima. Tad su bar starosedeoci to znali.

E sad ne znaju ni starosedeoci ni novopridošli.

Ima recept za to u Indiji: staviš pandure sa dugačkim bambusovim pendrecima, od metra. I očas red na prednjim i zadnjim vratima.
expolicajac expolicajac 07:41 17.07.2012

Re: ne kapiram

Ima recept za to u Indiji: staviš pandure sa dugačkim bambusovim pendrecima, od metra. I očas red na prednjim i zadnjim vratima.

Uvoziti bambus pendreke. Molim te da me obavestiš kad se raspiše tender, prodao bih imanje i ušao u taj posao, čini mi se da je profitabilan.
krkar krkar 07:47 17.07.2012

Re: ne kapiram

Uvoziti bambus pendreke. Molim te da me obavestiš kad se raspiše tender, prodao bih imanje i ušao u taj posao, čini mi se da je profitabilan.


A možda da sa drugarom zasadiš plantažu bambusa, da se ne troše devize.

Kakvo mu je vino - slobodno može da iskrči vinograd.
expolicajac expolicajac 08:00 17.07.2012

Re: ne kapiram

Kakvo mu je vino - slobodno može da iskrči vinograd.

Takvo vino je sasvim dovoljno da podigne borbenu gotovost "držača bambusovih pendreka". Elem dao si mi još jednu ideju za vezani aranžman, bambus pendrek + vino, obezbeđuje sigurnu realzaciju postavljenih zadataka.
uros_vozdovac uros_vozdovac 09:01 17.07.2012

Re: ne kapiram

expolicajac
Kakvo mu je vino - slobodno može da iskrči vinograd.

Takvo vino je sasvim dovoljno da podigne borbenu gotovost "držača bambusovih pendreka".


Daklem, za dobre svinje nema loših pomija.
expolicajac expolicajac 09:06 17.07.2012

Re: ne kapiram

Daklem, za dobre svinje nema loših pomija.

Uvek bilo
buba_truba buba_truba 09:13 17.07.2012

Re: ne kapiram

man ray loves me
ne kapiramm zasto svi besne zbog ulaska na prednja vrata. ovde u francuskoj to je najnormalnija stvar. svi ulaze na prednja

Ni meni to nije jasno. U stvari, kad bolje razmislim, i jasno mi je...

Sećam se mog prvog boravka u inostranstvu (Parma, ja klinka, bila u gostima...), čekamo autobus... staje bus, a ja krenem da uđem na srednja vrata, dok svi ostali uredno kreću ka prednjim. Moj domaćin (naš čovek, dugo živi u Italiji) me ščepa hitro za ruku i ne dade mi da ispadnem ljakse u belom svetu... posle mi sve lepo objasnio - tako se tamo ulazi u autobuse. Ja za svagda naučila.

Edit: Sad videh da nisam morala da idem u Italiju, mogla sam i u Novom Sadu da naučim lekciju.
tyson tyson 09:31 17.07.2012

Re: ne kapiram

Kakvo mu je vino - slobodno može da iskrči vinograd

A hvalio si ga onomad

No je i za krčenje kasno, gde je on noćio sad se drugi budi...



Hansel Hansel 09:50 17.07.2012

Re: ne kapiram

krkar
Što rekla moja žena: "Ne znam šta je ovim Beograđanima da moraju da navaljuju na svaka vrata. Kod nas u Novom Sadu je to oduvek bila najnormalnija stvar da se zna na koja se vrata ulazi."

Video i ja to u NS pre neku godinu kada sam bio tamo prvi put posle dužeg vremena i dopalo mi se.

Ali, porediti tu praksu s praksom u Beogradu, s ovolikim brojem stanovnika i ovolickim brojem autobusa u odnosu na prvi broj, čini mi se, nije baš OK. (U neke autobuse se na nekim stanicama i van špica ne može ući ni na srednja, a kamoli na prednja ili zadnja vrata.)

Kao što nije OK ni sadašnja pobuna protiv plaćanja onih koji nemaju (ili se takvima predstavljaju). Karte za prevoz oduvek postoje da bi se vožnja platila, a ako nekima to nije do sada smetalo zato što su se švercovali (tj. nije im smetalo što drugi plaćaju), ne bi smelo da im smeta ni sada. Socijalna politika se vodi na drugom mestu, a ne u GSP-u.

Juče videh na vestima B92 poklič interesantne Beograđanke da ona neće nikada plaćati BusPlus jer taj novac ide u privatne ruke. Zanimljivo, a čijim se parama onda vozi(la) bez karte?

Konačno, i sâm sam pisao protiv BusPlus-a, zbog nekih (po meni) loših rešenja i stojim i danas iza toga. I opet kažem da je u trenutnim uslovima ova praksa maltretman građana. Istovremeno mislim da prevoz mora da bude plaćen. Moje rešenje, koje će nekima verovatno biti komunističko, je da se prevoz finansira iz javnih prihoda, recimo iz nekog dodatnog poreza na kupljenu robu na teritoriji grada, uz osiguranu potpunu transparentnost prihoda od takvog poreza i njegovog trošenja. U tom slučaju, zaista, štedelo bi se onih, koliko beše, 8,__% koje sada ide "Apex"-u. (Pa, da, njemu to ne bi bilo u interesu, a validatori treba da se isplate i da se zaradi pride.) Mana bi bila ta da bi tako gradski prevoz plaćali i oni koji ga ne koriste. Potencijalna prednost - prevoz bi mogao biti toliko poboljšan da bi svako mogao dovoljno komforno i brzo da se vozi njime umesto da se vozi automobilom. Pa bi mogle da budu zabranjene "solo vožnje" kao što su, ako se već pozivmao na praksu u svetu, zabranjene u nekim drugim velikim gradovima. Itd.

EDIT
Sad videh da nisam morala da idem u Italiju, mogla sam i u Novom Sadu da naučim lekciju

Ma, u Srbiji je tako u svim manjim gradovima (i selima) u kojima sam bio, i u onom u kome sam živeo. Stvar je u gužvi, stvar je u žurbi. I jedno i drugo se ne može porediti između (ovakvog) Beograda i manjih gradova.
zilikaka zilikaka 10:12 17.07.2012

Re: ne kapiram

Što rekla moja žena: "Ne znam šta je ovim Beograđanima da moraju da navaljuju na svaka vrata. Kod nas u Novom Sadu je to oduvek bila najnormalnija stvar da se zna na koja se vrata ulazi."

Dakle, ne treba čak do Pariza.

Ovo su posledice 20 godina života mimosveta!

Kad su posle 45. naseljavali razne u Beograd morali su da ih uče da ne pljuju po podu i ne drže ovce u stanovima. Tad su bar starosedeoci to znali.

E sad ne znaju ni starosedeoci ni novopridošli.

Ima recept za to u Indiji: staviš pandure sa dugačkim bambusovim pendrecima, od metra. I očas red na prednjim i zadnjim vratima.


Ne znam da li je danas drugačije, ali Atina je po pitanju ulaženja i izlaženja iz busa u prošlom veku bila apsolutni šampion.

Ajd što svi svuda ulaze i izlaze, nego što onima što ulaze ne pada na pamet da prvo puste one što izlaze
Pri svemu tome, na svakoj stanici nastaje opšta dreka.

Nači, nema veze sa 45. i komunizmom. Ima nešto i u okolišu i geografiji

Uzgred, u mojoj varoši se oduvek ulazilo isključivo na prednja vrata.


P.S. Šalim se. Ne mogu da se porede linije malih gradova sa beogradskim.
To opet ne znači da nekakav red ne može da se uvede.

...a to o (ne)plaćanju karata ne mogu ni da komentarišem.
Jukie Jukie 10:49 17.07.2012

Re: ne kapiram

man ray loves me
ne kapiramm zasto svi besne zbog ulaska na prednja vrata.

Prednja vrata u trolejbusima su najuža i jedva se prolazi kroz njih (da si biomed 4 pio, u trolejbusu bi bio). Bakice sa štapovima moraju da planinare uz strme stepenice da bi se popele na vrh. (a one jadne misle da im je bolje da ulaze na prednja vrata da ih vozač vidi)
U autobusima su najšira srednja vrata a u trolejbusu zadnja jer se tu nalazi platforma. Ljudi mogu da se mimoilaze i mogu dva reda ljudi istovremeno da ulaze ili izlaze.
mlekac mlekac 11:06 17.07.2012

Re: ne kapiram

Jukie
man ray loves me
ne kapiramm zasto svi besne zbog ulaska na prednja vrata.

Prednja vrata u trolejbusima su najuža i jedva se prolazi kroz njih (da si biomed 4 pio, u trolejbusu bi bio). Bakice sa štapovima moraju da planinare uz strme stepenice da bi se popele na vrh. (a one jadne misle da im je bolje da ulaze na prednja vrata da ih vozač vidi)
U autobusima su najšira srednja vrata a u trolejbusu zadnja jer se tu nalazi platforma. Ljudi mogu da se mimoilaze i mogu dva reda ljudi istovremeno da ulaze ili izlaze.


A u autobusima na prednjim vratima obicno se otvara samo jedna strana, posto vozac drugu zablokira da ga ne bi secnula promaja!

Autobusi su i inace, toliko puni da onaj ko udje na prednja malo morgen moze da izadje na srednja ako se vozi krace od cetiri stanice. Cak i kad je jedna stanica od "Dejtona" do grada, t.j. cela duzina Brankovog mosta, nema sansone da ces u spicu da se probijes od prednjih do srednjih vrata. Eventualno mozes da izadjes na Zelenjaku (tu uvek najvise ljudi izlazi) pa da se vratis nazad.

Spadam u one koji skoro stalno ulaze na prednja vrata (ostala mi navika iz vremena kad su deca bila mala) - sto rece Jukie, da sam sigurna da me vozac vidi - ali skoro uvek na ta ista vrata i silazim.

Ovde nije problem u placanju/neplacanju karata, problem je u nedostatku dovoljnog broja autobusa da bi ovakav nacin ulazenja/izlazenja zaziveo.

EDIT:
I u tome sto sad autobus stoji onoliko kod "Dejtona" dok se cika kontrolori namole da prodju kroz njega... Sta je falilo starom nacinu kontrole? Udju u bus, bus vozi, oni kontrolisu. Zasto sad prave zastoje i teraju nas da se osecamo kao u "Otpisanima"? (Prva asocijacija kad ih vidim u pratnji komunalaca)
Atomski mrav Atomski mrav 11:14 17.07.2012

Re: ne kapiram

Edit: Sad videh da nisam morala da idem u Italiju, mogla sam i u Novom Sadu da naučim lekciju.


U Novom Sadu je "obaveza" ulaženja u (pri)gradski autobus na prednja vrata uvedena skoro, a uvođenje je prošlo slično kao i u Beogradu - uz proteste putnika, uz kontrolore koji nisu dozvoljavali da se ulazi na srednja i zadnja vrata... Meni nije smetalo to pravilo jer sam svejedno uvek ulazio na prednja vrata da kupim kartu, ali činjenica je da su putnici koji imaju mesečne karte morali da čekaju na prednjim vratima dok ostali kupe karte, to je dovodilo do kašnjenja autobusa, sveopšte nervoze...
dragan7557 dragan7557 11:31 17.07.2012

Re: ne kapiram

expolicajac
Kakvo mu je vino - slobodno može da iskrči vinograd.

Takvo vino je sasvim dovoljno da podigne borbenu gotovost "držača bambusovih pendreka". Elem dao si mi još jednu ideju za vezani aranžman, bambus pendrek + vino, obezbeđuje sigurnu realzaciju postavljenih zadataka.

A đe je tu divlja kruška?

cerski
sevarlica sevarlica 14:15 17.07.2012

Re: ne kapiram

ne kapiramm zasto svi besne zbog ulaska na prednja vrata. ovde u francuskoj to je najnormalnija stvar. svi ulaze na prednja, vozac vidi da je svako ponistio kartu, ko nema kartu kupuje kod vozaca, svi strpljivo cekaju, i svi vozacu kazu dobar dan i on svima odgovori.


Problem je samo u tome što oni koji donose ovakve uredbe ne doteruju stvar "do kraja".
Da bi ulaz na prvim vratima, a izlaz na druga dvoja, bio uspešan moraju se uvesti još neka pravila:

1. Za prvo vreme kontrola na srednjim vratima za izlaz(vozač kontroliše ulaz), nema razloga da idu u čoporima.

2. Prolaz između prvih i srednjih vrata mora biti non-stop prohodan, t.j. mora se zabraniti stajanje u tom delu autobusa.

3. Vozač mora da određuje da li će primiti nove putnike po popunjenosti i stanju vozila.

4. Grad mora da pribavi novih bar 300 autobusa, i/ili da linije preda privatnicima.

5. Linije treba da se restruktuiraju pod hitno, jer ima onih koje su jednostavno predugačke(17) i one koje su nepraktične (trole kroz Žičku i Makenzijevu)

6. Jedno od najbitnijih stvari. Mora se uvesti red čekanja, a ne da neko čeka 15min. autobus i ne uđe u isti jer mu se na vratima isprečio neki balvan koji samo što je došao na stanicu.

7. itd.... dodajte po volji...
Hansel Hansel 16:27 17.07.2012

Re: ne kapiram

Ja saglasan po većini tačaka )i ukinuo bih stajanje), ali bojim se da se u strukturama ne razmišlja sveobuhvatno...
sevarlica sevarlica 17:11 17.07.2012

Re: ne kapiram

Hansel
Ja saglasan po većini tačaka )i ukinuo bih stajanje), ali bojim se da se u strukturama ne razmišlja sveobuhvatno...


Ukidanje stajanja bi bilo najbolje, samo mislim da to iziskuje još veći broj novih autobusa, pa bih se za sada zadovoljio sa prohodnim prolazom od laza do izlaza :)
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:27 17.07.2012

Re: ne kapiram

Atomski mrav

U Novom Sadu je "obaveza" ulaženja u (pri)gradski autobus na prednja vrata uvedena skoro, a uvođenje je prošlo slično kao i u Beogradu - uz proteste putnika, uz kontrolore koji nisu dozvoljavali da se ulazi na srednja i zadnja vrata...


svaki početak je zeznut - ali od tad se kvalitet javnog prevoza drastično povećao , to tvrdim ! uzeti su neki novi busevi ;
+ oni stari ili su otišli u prezasluženu penziju ili su značajno sređeni .

nije čak ni skup. cena od 45 rsd pri vožnji u jednom pravcu po gradu je ok.
a ako je to nekom skupo? definitvno ima taksi koji je prejeftin . eto ja sam platio sinoć vožnju od pozorišta do naselja (nekih 5-6km) 250 dinara -
a uz sve to najveća prednost je to što na svako mesto u gradu može lagano pešaka stići ili ako si u nekom bickl tripu(kao ja trenutno) sve ti je na pet minuta.

klasično zezanje
Atomski mrav Atomski mrav 22:08 17.07.2012

Re: ne kapiram

Jasno je da se javni saobraćaj u Novom Sadu i Beogradu ne mogu porediti. Dok sam živeo u NS, kad bih se žurio da stignem na posao išao bih peške (jer bih znao tačno koliko će mi vremena trebati da stignem na posao - u proseku 22 minuta). Gradski bus bih koristio ako je vreme bilo loše (a i onda bih razmislio dvaput jer bi tada autobusi bili prepuni i obično bi kasnili). Ako bih kasnio negde, onda bih se vozio taksijem koji je bio skoro pa džabe... Sve obrnuto u odnosu na BG, pretpostavljam.
man ray loves me man ray loves me 22:14 17.07.2012

Re: ne kapiram

Autobusi su i inace, toliko puni da onaj ko udje na prednja malo morgen moze da izadje na srednja ako se vozi krace od cetiri stanice.

to je isto stvar discipline i navike. i ovde su ponekad autobusi puni, ali svako ko udje na prednja vrata momentalno krene ka srednjim i tako posle svake stanice, svi se neprestano krecu i zato covek moze da udje najnormalnije na prednja i sidje na srednja vrata bez obzira na guzvu jer niko nije zakopan u mestu. na srednja vrata ulaze invalidi i majke sa kolicima sa decom jer ne mogu da udju na prednja.
takodje autobusi su mahom nizi, pa je lakse.
ideja ulaska na prednja vrata je ta da vozac moze da proveri da su svi platili kartu, pa ne mora da se zaposli i kondukter. nema drugog razloga. ali to je sasvim normalno i zasto bi jedno preduzece prevozilo putnike dzabe.
dodatna ideja je da se guzva zapravo smanji, ali da bi se to desilo svi moraju da se pridrzavaju pravila.
mlekac mlekac 08:31 18.07.2012

Re: ne kapiram

man ray loves me

ideja ulaska na prednja vrata je ta da vozac moze da proveri da su svi platili kartu, pa ne mora da se zaposli i kondukter. nema drugog razloga. ali to je sasvim normalno i zasto bi jedno preduzece prevozilo putnike dzabe.
dodatna ideja je da se guzva zapravo smanji, ali da bi se to desilo svi moraju da se pridrzavaju pravila.


KAKO da vozac proveri karte? Karta se kupuje na kiosku i prislanja uz ono sokocalo od validatora. Vozac sa tim nema nista!

Dakle - ZASTO bi moralo da se ulazi samo na jedna vrata?

P.S. Dovoljno sam matora da se secam vremena kad smo ubacivali sitne parice kod vozaca u masinu i tako placali karte. Cak ni tada oni sa povlasticama NISU morali da udju na prednja vrata.
alselone alselone 07:02 17.07.2012

Commie

Da će svi oni koji rade "na crno", bez uplaćenih doprinosa za zdravstveno i socijalno osiguranje, plaćati preko 2 hiljade dinara za dopunu za zaposlene!? Odakle!? I zašto!?
Da će ko zna koliko učenika i studenata, kojima roditelji ne mogu da priušte ni novac za užinu, plaćati mesečne dopune za svoje BUS-PLUS kartice!? Odakle!? I zašto!?


savamala savamala 08:08 17.07.2012

Jel vido neko Djilasa?

Pobogu gde je taj covek? Uvek, do sada, je bio tu kada je trebalo da se zastite nemocni i siromasni. Odjednom, sada, kada su ove horde iz tog Apexa navalile na siromasne Beogradjane, iz skupstine grada muk. Da li je i Djilas ljut na gradjane pa nece da ih zastiti? Nisam ga video, ni pre par dana u Lackovicevoj, kada su selili Tadica na nepoznatu lokaciju. Vidoh Krstica, iznosi neke knjige, za njim dahce oznojeni Frihend, nosi Borisov bide! Pomislih, ovi zuti kada se sele, ni slavine ne ostavljaju. Medjutim, Djilasa nigde. Nije dosao da pomogne Borisu prilikom seobe. Pomislih tada - Ovo ne valja. Ako Djilas ne pomaze Borisu u ovako delikatnom trenutku, onda nece pomagati i Beogradjanima koji se pate sa Bus Plusom. Ljudi, velika se nevolja nadvila nad nama!
koksy koksy 08:16 17.07.2012

nego...

...kako si platio ovom čiči za držanje kartona po kom si šarao. corega za protezu ili šta?
freehand freehand 09:26 17.07.2012

Re: Jel vido neko Djilasa?

Vidoh Krstica, iznosi neke knjige, za njim dahce oznojeni Frihend, nosi Borisov bide!

Ovi ezopovski motivi čine da Blog bude još zanimljivije mesto i da se čovek svakoga dana ponovo zadivi raznolikostima kojima obiluje život, stvarni i virtuelni.
I čak prevazilazi Ezopa! jer kod njega magarci i majmuni, na primer, mogu da govore, a ovde, evo - koriste računar i imaju pristup internetu!
Pa onda nauče novu stranu reč, i misle da ako bi oni elemente iz kupatila koja smatraju pojilom, nosili sa sobom - to čine i drugi ljudi.
Šta nam to govori?
Dve stvari: napredak je nezaustavljiv, kao prvo, bez obzira na povremena usporavanja, ili kočenje.
Kao drugo - nekada može biti i opasan. Zato treba paziti šta se kome (čemu) čini dostupnim.
Sloboda koja dovede do samopovređivanja nije dobra sloboda.
dragoljub92 dragoljub92 09:40 17.07.2012

Re: Jel vido neko Djilasa?

oni elemente iz kupatila koja smatraju pojilom,

аја мислио да то служи за прање ногу, што тије провинциска памет,никад ћовек од мене.
savamala savamala 11:36 17.07.2012

Re: Jel vido neko Djilasa?

Dve stvari: napredak je nezaustavljiv, kao prvo, bez obzira na povremena usporavanja, ili zaustavljanja.


Ipak, dok sam te posmatrao kako nosis onaj bide, shvatio sam kako nema pravde na ovom svetu. Uprkos tome, sto se ti, ovde na blogu, zaista junacki boris za vasu stvar, za razliku od Krstica, koji je izigravao intelektualca zaostalog u 80-im i pisao bezvezarije o Komizi, njemu dadose da nosi knjige, a tebi bide. Sto nije red, nije!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana