Politika

Odjeci i reagovanja

Nebojsa Krstic RSS / 17.07.2012. u 16:06

 

Današnji «Danas» ima tekst koji predstavlja odjek na moj «Neka razgovaraju Tadić i Pacoli» (http://blog.b92.net/text/20626/Neka-razgovaraju-Tadic-i-Pacoli/) Citiraću ga sa sve reagovanjima koja se u njemu pojavljuju, pa ću i ja (malo) reagovati na njih. Tekstovi koje prenosim su italik, moji komentari su pisani normalnim fontom.

 

Kome treba „Dubai“ na Ibru

(Autor: J.Tasić)

Beograd - Da li je i zbog čega srpska javnost trebalo da više pažnje obrati na nedavno oživljavanje nekoliko godina stare ideje potpredsednika kosovske vlade i lidera Alijanse za novo Kosovo Bedžeta Pacolija o stvaranju slobodne ekonomske zone na severu KiM, po uzoru na Džebal Alija u Dubaiju? Nebojša Krstić, savetnik bivšeg predsednika Srbije i VIP bloger sajta B92, smatra čak štetnim medijsko prećutkivanje „jedinog, uz plan Borisa Tadića u četiri tačke, smislenog predloga kojim bi se sadašnji ćorsokak koji vodi u zamrznuti sukob mogao izvesti na put rešenja problema“.

Uoči, za septembar, najavljenog plana za sever Vlade Kosova, Pacoli predlaže „slobodnu ekonomsku zonu koja bi obuhvatala deo Kosova unutar takozvane današnje virtuelne granice severa, uključujući i južni deo Mitrovice“. On tvrdi da bi niski porezi, sloboda kretanje robe, ljudi i kapitala narednih 20 ili 30 godina mogli da donesu nekoliko hiljada novih radnih mesta godišnje.

- Pacolijeva reciklirana ranija izjava o stvaranju slobodne ekonomske zone za severu KiM nije stav kosovske vlade. Više govori o odnosima koji u njoj vladaju - svako traži svoje mesto i međunarodnu podršku. Ne verujem da će mu zbog ovog predloga kosovski Albanci aplaudirati - kaže za Danas Oliver Ivanović, državni sekretar.

(Nije dobro da državni sekretar u Vladi RS nastupa kao portparol «kosovske vlade». To, da li je Pacolijev stav u isto vreme i stav tzv. kosovske vlade ili nije, trebalo bi da ostane tema koju će objašnjavati Priština, a ne naši zvaničnici.)

Ivanović ne želi da komentariše Pacolijevu ideju, ali napominje da je značajno što lider AZBK „shvata realnost da je sever Kosova specifičan problem koji traži atipično rešenje“. On smatra da Pacolijevu ideju o „Dubaiju na severu KiM“ ne treba dovoditi u vezu sa Tadićevim predlogom u četiri tačke.

(Ovo, da »lider AZBK shvata realnost» državni je sekretar odlično uočio. Sama činjenica da neki kosovski zvaničnik razmišlja o rešavanju problema Severa i o tome javno govori, za nas je uspeh. Što se drugog dela tiče, da Pacolijevu ideju ne treba dovoditi u vezu sa Tadićevim predlogom, nisam shvatio zašto ne treba. Možda je Pacolijev predlog izvanredan, možda je loš, ali je jedini koji stiže sa one strane Ibra. Prva tačka Tadićevog plana govori o potrebi pronalaska rešenja za Sever ne precizirajući kavo rešenje treba da bude, osim da ono Srbima ne može da da manje nego što sada imaju. Tako da može da se razgovara i o Pacolijevom predlogu.)

 Politički analitičar Dušan Janjić slaže sa ocenom da iza Pacolijevog predloga ne stoji Tačijeva vlada. On ističe da je to „početak javne rasprave o rešenju za sever Kosova i da je važno kako će Albanci reagovati na Pacolijevu ideju, koja „ne insistira na statusu, ali podrazumeva kosovsku nezavisnost i skreće pažnju na novac i resurse - rudno bogatstvo i energetiku“. Prema Janjićevim rečima, „prednost Pacolijevog modela je i što može da se uključi u ideju mini-evropskog regiona“.

Janjić očekuje da će Demokratska partija Kosova odbiti Pacolijev predlog ili da će ga Tačijeva vlada, u najboljem slučaju, prećutati. Sagovornik Danasa smatra da je ideja lidera AZBK odgovara i Srbiji. Na pitanje da li bi na taj način Priština kontrolu nad severom KiM uspostavila ekonomskom integracijom, Janjić odgovara kontra pitanjem šta ja alternativa, jer bez razvoja nema ni Srba na KiM.

 - Iako lepo zvuči, Pacolijev Dubai na KiM je samo segment plana Prištine za integraciju severa i Srba u kriminalnu albansku državu. Priština je slična obećanja nudila i Srbima južno od Ibra sve dok ih nije integrisala, a sada im obustavlja projekte, zato što nema para - kaže za Danas Milan Ivanović, predsednik SNV severnog KiM.

 KRSTIĆ: Da pregovaraju Tadić i Pacoli

- Pacolijev predlog tiče se možda jedino prve od četiri tačaka Borisa Tadića. Očekujem da Tomislav Nikolić i nova vlada napraviti bolji plan. Moraće nešto da naslede od bivšeg predsednika, ali ne i samog Borisa Tadića - kaže Dušan Janjić povodom tvrdnje Nebojše Krstića da je lider demokrata „jedina ličnost koja ima potrebno znanje, iskustvo, volju i lični i politički integritet da pokuša da utiče da rešenje kosovskog problema bude, ipak, nešto što odgovara i interesima Srbije i što otvara nove perspektive“. Krstić u tekstu na blogu B92 ocenjuje da bi trebalo „upriličiti razgovor Tadića i Pacolija“. Pacoli je obnovio predlog o slobodnoj zoni dva dana pre nego što se Tadić rukovao sa kosovskim premijerom Hašimom Tačijem u Dubrovniku.

 

Janjićeve reči nemam potrebu da komentarišem, a reči Milana Ivanovića imam potrebu da ne komentarišem.

Kad već pominjem reagovanja, red je da ukažem i na odjek Vesne Pešić, (http://pescanik.net/2012/07/na-belom-konju-onom-kosovskom/). Mislio sam da se suzdržim od komentarisanja jer tekst više govori o ličnom stavu VP prema Tadiću (i eventualno prema mojoj malenkosti) nego o temi jer čitajući ga ne nalazim šta autorka tačno zamera mom predlogu, zašto misli da je loš i šta predlaže kao bolje rešenje. Međutim pojavljuje se tu jedan pasus koji zavređuje komentar. Taj pasus glasi:

«Dakle, opet Tadić, sada kao ekspert za Kosovo. On je građane ove zemlje do juče zamlaćivao sa onim NIKAD, sa implicitnim i eksplicitnim NEpriznavanjem Kosova, a sada kao gubitnik koji smera da se na vlast vrati, odjednom postaje odlučan da otkači Kosovo, i to na super moderan, ekonomski način. Šta će mu oni politički stereotipi, pa oni blesavi nacionalni šabloni, pa nekakve podele na naše i njihovo, pa sve one glupe mitologije… kada može da se napravi biznis sa Pacolijem i odagnaju sve one nesnosne magle.»

Gde je Vesna Pešić, u mom tekstu pronašla osnov za izvođenje zaključka da je BT «odlučan da otkači Kosovo»? Ja to (evo baš gledam...) nisam napisao. Niti sam pomislio. Mislim da se nismo razumeli. Nije ovde reč o otkačinjanju, ovde je reč o potrebi da se pronađe kompromisno rešenje, o potrebi da se nađe kreativno rešenje. Nekakva «out of the box» ideja. Ideja koja bi mogla da preokrene ovaj negativni tok istorije i da bude «win – win» rešenje za obe strane. Zato sam ja istakao Pacolijevu ideju jer mi se ona učinila korakom u dobrom pravcu.

Jedan od glavnih razloga ovakvog stanja u dosadašnjim pregovorima s albanskom stranom jeste to što smo mi uvek imali višak «profesionalnih» skeptika koji su unapred, svakom predlogu i svakoj ideji videli mane i falinke, a sami nisu bili u stanju da ponude ništa bolje.

Žao mi je što se takvima, na ovako trivijalan način, pridružila i Vesna Pešić. Ja sam od nje očekivao mnogo više.



Komentari (442)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Atomski mrav Atomski mrav 12:42 18.07.2012

Re: Sudbina

Potom da državni organi odrede ko je pregovarač.


Hmmm... mislim da od Mlađana Dinkića nema boljeg kandidata. Em je pobornik decentralizacije, em bi tu ideju slobodne trgovinske zone poboljšao i proširio sa kakvom transbalkanskom železnicom (a može i kanal Dunav-Tisa-Dunav-Morava-Ibar-Vardar-itd.), a o sposobnosti da izlevati druge političare da ne pričam. Mislim da bi Pecoli i on brzo našli zajednički jezik.
antioksidant antioksidant 12:44 18.07.2012

Re: Sudbina

a o sposobnosti da izlevati druge političare da ne pričam

to što zna da prevesla bivšeg predsednika u skraćenom mandatu ne znači da tu sposobnost ima sa svakim
stopalo stopalo 12:45 18.07.2012

Re: Sudbina

Nebojsa Krstic

.drugo: mi kao da se ne čujemo kako treba: nije Tadić predlagao "slobodnu zonu", tako da je izlišno pitanje da li bi to predlagao da je ostao predsednik.


ok, zavrteo si moje prilicno jasno pitanje da li bi ti predlagao, ali si u sledecm postu odgovorio pa se necu cerati dalje

Nebojsa Krstic

Ovde na blogu nisam naišao na podršku. Ne verujem da bih bolje prošao ni u državnim organima u nastanku.


prost razlog - vise niko ne kapira sta je u stvari stav borisa tadica? tadic je proveo 8 godina kao predsednik. (molim bez diskusije o broju mandata ) standardna prica sa americkim predsednicima je da prvi mandat provedu nastojeci da dobiju drugi, dok u drugom prave svoju ostavstinu?

sta je ostavstina borisa tadica?

EDIT: evo ti tema za jedan od narednih blogova


antioksidant antioksidant 12:47 18.07.2012

Re: Sudbina

sta je ostavstina borisa tadica?

ivica dačić
Atomski mrav Atomski mrav 12:51 18.07.2012

Re: Sudbina

to što zna da prevesla bivšeg predsednika u skraćenom mandatu ne znači da tu sposobnost ima sa svakim

Pa nije samo njega preveslao...
antioksidant antioksidant 13:10 18.07.2012

Re: Sudbina

Pa nije samo njega preveslao...

pa i nije da nije... ostali su dobili od nejga poprilicno (zabijanje noza u ledja na kraju mandata je deo paketa sa poemnutim) ali niko mu nije poklonio 20+mandata pracenih nbs-om, finansijama, privredom...
Budimac Budimac 13:43 18.07.2012

Re: Sudbina

AO
a gde pacoli, tadić ili bilo ko misli da napravi luku na kosovu?

Pis of kejk. Kada (vam) Nikolić počne gradnju onog kanala Tužna Morava -- Vardar samo treba jedan mali detour i eto ti luka.
maksa83 maksa83 14:37 18.07.2012

Re: Sudbina

Moj komentar se može čitati i kao mišljenje da su oba projekta (Dubaj u Severnom Kosovu i kanal Tužna Morava -- Vardar) pie in the sky


Da, ili što bi rekli: "kuješ gvožđe bez krčmara".

MarkoPustolov MarkoPustolov 15:38 18.07.2012

Re: Sudbina

srozang rejtinga

sad se pravi lista koji ex ministri i soon to be ex somethign something idu u zatvor :)
stopalo stopalo 09:57 19.07.2012

Re: Sudbina

stopalo

sta je ostavstina borisa tadica?

EDIT: evo ti tema za jedan od narednih blogova


dobro jutro domacine

kad mozes ti sebe da citiras, mogu i ja

mogu li da dobijem neki odgovor na ovo pitanje?

redovno sam proveravao blog i nista

antioksidant
sta je ostavstina borisa tadica?

ivica dačić

da nije AO ne bi' sveta video

EDIT: samo da znas, mene ne mrzi da jos koji put postavim isto pitanje

On 13 May 1997 he spoke with Michael Howard in what became the programme's most notorious interview. Howard, who had been Home Secretary until thirteen days earlier, had held a meeting with Derek Lewis, head of Her Majesty's Prison Service, about the possible dismissal of the governor of Parkhurst Prison, John Marriott. Howard, having given evasive answers, was asked by Paxman the same question – "Did you threaten to overrule him [Lewis]?" – a total of twelve times in succession (14 if the first two inquiries worded somewhat differently and some time before the succession of 12 are included).


nisam bas kao paxman, ali sam uporan
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:54 19.07.2012

Re: Sudbina

sta je ostavstina borisa tadica?

Kandidatura Srbije za članstvo u EU.
predatortz predatortz 18:08 19.07.2012

Re: Sudbina

Nebojsa Krstic
sta je ostavstina borisa tadica?

Kandidatura Srbije za članstvo u EU.


Jel' se to jede ? Jel' plaća račune?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:46 19.07.2012

Re: Sudbina

Jel' se to jede ? Jel' plaća račune?

Ne. Za to moraš ti da mrdneš guzicu.
predatortz predatortz 19:55 19.07.2012

Re: Sudbina

Nebojsa Krstic
Jel' se to jede ? Jel' plaća račune?

Ne. Za to moraš ti da mrdneš guzicu.


Hvala na brizi za moju pozadinu. Ja svoje račune uredno servisiram, trebao bih da manje jedem.
Ali, kada govorimo o nečijoj političkoj zaostavštini, priznaćeš da je bitnije šta većina misli o njoj. Sad ćeš da me napadneš što pokušavam da govorim u ime te većine, ali ima me mnogo u narodu... Takav posao,često sam po raznim firmama.
Stekao sam utisak da bi se većina ljudi sa kojim dolazim u kontakt ( dakle ne govorim u njihovo ime, iznosim svoj utisak ) odrekla kandidature zarad mogućnosti servisiranja svojih obaveza, zarad sasvim ljudske potrebe da deci omoguće više od onoga što mogu sad.

Voleo bih da je i ta mogućnost, pored kandidature, politička zaostavština Borisa Tadića.
I ti i ja znamo da nije.
stopalo stopalo 20:00 19.07.2012

Re: Sudbina

Nebojsa Krstic
sta je ostavstina borisa tadica?

Kandidatura Srbije za članstvo u EU.


mrsavo, veoma mrsavo

to je i diplomac provalio da mora da se uradi

bojim se da je negativna zaostavstina daleko veca od pozitivne

no, to je samo moj utisak
Kazezoze Kazezoze 20:43 19.07.2012

Re: Sudbina

Nebojsa Krstic
sta je ostavstina borisa tadica?

Kandidatura Srbije za članstvo u EU.

to nema nikakvu vrednost.
dok dug srbije MMF-u ima veoma konkretne vrednosti, na žalost negativne.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:31 19.07.2012

Re: Sudbina

Nebojsa Krstic
MI smo obicni ljudi cija je sudbina povezana sa odlukama koje donose politicari.

A ti si šta, portparol običnih ljudi?


a, čekaj, ti si kao državnik predstavljao koga? sebe, pošto si ti jedini samosvestan a mi smo neosvešćena gomila? sebe, i vlastite, individualne interese? pojedinačna ličnost ima strogo individualnu stranu? znači da političare koje mi biramo da bi predstavljali državu i naciju zastupaju samo sebe.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:55 19.07.2012

Re: Sudbina

Nebojsa Krstic
sta je ostavstina borisa tadica?

Kandidatura Srbije za članstvo u EU.

Nebojša, ozbiljan si čovek. Ističeš nešto, što smo uz silnu prisilu Evrope i SAD-e dobili,(ne nikakvom našom zaslugom), i to bez datuma za pregovore. Gde smo totalni rep Evrope, i gde smo samo na korak ispred Kosova koje je dobilo studiju izvodljivosti i ispred BIH koja najviše zahvaljujući našim uputima i našoj politici nije ispred nas. Pa Crna Gora se od nas odvojila samo pet godina pre naše kandidature, i za tih pet godina nam je umakla dve godine. Evo, ljudi počinju pregovore, oni isti, čije je ambasadore Tadić dva puta izgovio iz Srbije. Strašno je to i sramotno se hvaliti svojom brukom. E, sad, znam. Kazaćeš, a Kosovo, a Koštunica, a Dačić. Ne...zadnjih bar 5 godina, Tadić je bio apsolutna vlast u državi. Čak i onda kad su gorele ambasade je bio šef države i imao većinu u vladi. Da, da, onda kad je naprasno zbrisao u Rumuniju i poručivao nam ovde da zadržimo razboritost, i gde ispade da su za ambasade kriva neka deca, navijači i besprizorni tipovi iz Novog Sada. Umesto da smo već na vratima EU, mi smo zahvaljujući njemu u velikoj meri, poslednja evropska rupa na svirali. Može se dogoditi za deset - petnaest godina da Kosovo oidlučuje hoćemo li ili nećemo u EU.
Nemoj, ko boga te molim hvaliti se Tadićevom evropskom agendom. To je za sramotu a ne hvalu.
pantela8 pantela8 21:11 17.07.2012

big krle

Današnji «Danas» ima tekst koji predstavlja odjek na moj «Neka razgovaraju Tadić i Pacoli»


Hahaha ti se lozis da neko prati tvoje blogove? :) Ne bih ni otvarao, nego videh u naslovu prvu recenicu.
nsarski nsarski 21:59 17.07.2012

Re: big krle

Hahaha ti se lozis da neko prati tvoje blogove? :)

Hahaha ima ovde dosta blogera u civilu kojima je to posao.
guardianoftheblind guardianoftheblind 22:01 17.07.2012

Na tekst nemam neki komentar,

al' kad procitam ili cujem negde frazu "obicni gradjani", kao sto sam procitao u par komentara (cak i autora teksta), najezim se! Kakvi jos postoje? Neobicni? WTF?! Cemu taj redudantni epitet "obicni"? Ne prilici jednom demokrati da ima takvu podelu u glavi. Just saying...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:39 17.07.2012

Re: Na tekst nemam neki komentar,

al' kad procitam ili cujem negde frazu "obicni gradjani", kao sto sam procitao u par komentara (cak i autora teksta)

Autor teksta je napisao tzv obični građani..
guardianoftheblind guardianoftheblind 23:57 17.07.2012

Re: Na tekst nemam neki komentar,

OK, my mistake, izvinjavam se za nepismenost. :)
Samo jako mi se ne dopada to "obicni ljudi", "obicni gradjani" i sl, pa sam malo pozurio s komentarom i ocigledno Vas neosnovano optuzio...
Pogresi covek...
kukusigameni kukusigameni 22:07 17.07.2012

haiku

Odjeci i reagovanja

Odakle!? I zašto!?
mara92 mara92 23:06 17.07.2012

Re: haiku

kukusigameni
Odjeci i reagovanja

Odakle!? I zašto!?

Филипе! Филипееееееееееееее!
mariopan mariopan 23:23 17.07.2012

Re: haiku

kukusigameni
Odjeci i reagovanja

Odakle!? I zašto!?

Čemu?
blogovatelj blogovatelj 01:37 18.07.2012

Re: haiku

Čemu?


Srk.
freehand freehand 23:29 17.07.2012

Nego

ni meni ova priča sa Tadićem kao pregovaračem o kosovskoj raselini, sem kao očajnička (a suluda) ideja za pronalaženjem malo pozitivnog publiciteta - nikako nije jasna. I to sam već rekao, čini mi se.
Naime, ne znam da postoji paralela da je u bilo kojoj državi neki politčar neposredno posle gubitka izbora tu istu državu zastupao u bilo kom poslu.
Ok, Felipe Gonzales, i Franc Franicki, i Busek, i Marti Ahtisari, i sSoltenberg, i Džimi Karter - ali zastupali su međunarodne organizacije u konflikitma u koje ni oni lično ni nihove države nisu bili direktno involvirani.
Odakle bi Tadić crpeo legitimitet sem iz ovlašćenja koja mu mogu dati samo zvanični organi republike Srbije?
Da, u ovako suludoj i usranoj situaciji mogu čak, mada teško, da zamislim Nikolića i Dačića kako ga ozbiljni sa maskom zabrinutosti i poverenja na facama ispraćaju sa sve bulom, a ond zaacenivši se od smeha što su ekspedovali budalu zajedno loču slavljenički šampanjac.
No, šta on od toga ima, sem da na već postojeći ogromni animozitet doda još i titulu Vuka II Brankovića i dežurnog Pedra?
Ja bih, za početak, zaista uzeo jedno deset dana odmaora, a gospođi Trivan zabranio da sastavlja saopštenja u ime stranke.
Cenim da bi to moglo da fercera, po malkice.
AlexDunja AlexDunja 00:30 18.07.2012

Re: Nego

Ja bih, za početak, zaista uzeo jedno deset dana odmaora, a gospođi Trivan zabranio da sastavlja saopštenja u ime stranke.

i ti si ukapirao?

krle, poslednje vreme došlo,
na sledećim izborima ni free neće da glasa za vas.
garant.
freehand freehand 00:36 18.07.2012

Re: Nego

i ti si ukapirao?

Misliš poslednji, kao ...?

Nisi baš najbolje shvatila, ali to je potpuno ok.
AlexDunja AlexDunja 00:40 18.07.2012

Re: Nego

Misliš polsednji, kao ...?

ja se sa tobom, kao i obično, šalim,

ali krle bi morao da stvari shvati ozbiljnije
ako namerava da mu politika bude posao i narednih godina
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:56 18.07.2012

Re: Nego

ni meni ova priča sa Tadićem kao pregovaračem o kosovskoj raselini, sem kao očajnička (a suluda) ideja za pronalaženjem malo pozitivnog publiciteta - nikako nije jasna

Da tu ima "pozitivnog publiciteta" prvi bi se Vučić, a onda i Nikolić, uhvatili u to kolo. Ili misliš da im nije do njega, pozitivnog publiciteta?
freehand freehand 08:26 18.07.2012

Re: Nego

ja se sa tobom, kao i obično, šalim,

Dirljiv je ovaj dobroćudni ton Velike mame koja ima osmeh čak i za najgluplje dete. Ja sam ti na tome beskrajno zahvalan.
Ne znam, doduše, na čemu se temelji ta intelektualna nadmoć koja isijava iz tvog stava, ali - Bože moj. Ne moram baš sve ni da znam.
Tako da - slobodno ti izdominiraj.
freehand freehand 08:32 18.07.2012

Re: Nego

Nebojsa Krstic
ni meni ova priča sa Tadićem kao pregovaračem o kosovskoj raselini, sem kao očajnička (a suluda) ideja za pronalaženjem malo pozitivnog publiciteta - nikako nije jasna

Da tu ima "pozitivnog publiciteta" prvi bi se Vučić, a onda i Nikolić, uhvatili u to kolo. Ili misliš da im nije do njega, pozitivnog publiciteta?

Meni se čini da Boris Tadić očajnički pokušava da zadrži državnički imidž i pojavu čoveka koji se ne boji da zakorači napred i koji rešava probleme koje drugi ne mogu.
Razumem to ali ne mislim da je ovo krompir koji se može držati u ruci bez ozbiljnih opekotina. Posebno što ga u svakom momentu neko može i opaučiti po toj ruci uz optužbu da se meša u tuđ posao dirajući tuđe krompire.
Atomski mrav Atomski mrav 08:40 18.07.2012

Re: Nego

Da tu ima "pozitivnog publiciteta" prvi bi se Vučić, a onda i Nikolić, uhvatili u to kolo. Ili misliš da im nije do njega, pozitivnog publiciteta?

There is no such thing as bad publicity...
alselone alselone 08:48 18.07.2012

Re: Nego

imidž i pojavu čoveka koji se ne boji da zakorači napred i koji rešava probleme koje drugi ne mogu.


Dobro si rekao, imidz.
StEtOc|nA StEtOc|nA 09:25 18.07.2012

Re: Nego

freehand

Ja bih, za početak, zaista uzeo jedno deset dana odmaora, a gospođi Trivan zabranio da sastavlja saopštenja u ime stranke.




Amin
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 10:52 18.07.2012

Re: Nego

Meni se čini da Boris Tadić očajnički pokušava da zadrži državnički imidž i pojavu čoveka koji se ne boji da zakorači napred i koji rešava probleme koje drugi ne mogu.
Razumem to ali ne mislim da je ovo krompir koji se može držati u ruci bez ozbiljnih opekotina. Posebno što ga u svakom momentu neko može i opaučiti po toj ruci uz optužbu da se meša u tuđ posao dirajući tuđe krompire.

Nisi u pravu. Naročito u svetlu nove vlasti koja je od kosovskog problema počela da beži i pre izbora, praktično od trenutka formiranja SNS-a.

Ukoliko bi stvar posmatrao očima nekih komentatora, ti bi i u mom predlogu ( ili bilo kom drugom) video neko lupeštvo, prevaru ili kakvu drugu neprimerenu podlost. (Nažalost, neki ljudi ne mogu da prihvate da postoje motivi koji se razlikuju od njihovih ličnih.)

Ili bi, polazeći od principa korisnosti, zaključio, kao što i činiš: "Krompir je vruć, ne hvataj se za njega!". Upravo tom logikom ide i TN. Na to pokušavam da skrenem pažnju.

Tadić nije bežao od opekotina.Treba li da navodim primere?

(A sad čekam komentatore koji će mi sasuti sav svoj "iskreni i opravdani" gnev.)

mikimedic mikimedic 11:02 18.07.2012

Re: Nego

Ukoliko bi stvar posmatrao očima nekih komentatora, ti bi i u mom predlogu ( ili bilo kom drugom) video neko lupeštvo, prevaru ili kakvu drugu neprimerenu podlost. (Nažalost, neki ljudi ne mogu da prihvate da postoje motivi koji se razlikuju od njihovih ličnih.)


ma kakvi, ja bar (hajde da govorim samo u svoje ime, to je danas moderno) u tvom predlogu ne vidim nikakvu prevaru, ni lupestvo. ja ne vidim nista.

doduse,ajde, mozda vidim kristinu kad kaze 'serem ti se u ton film', i mirka koji dodaje 'tisina sad malo ona'.

eh b'ate... i kristina je odsvirala svoje...

Tadić nije bežao od opekotina.Treba li da navodim primere?


da.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:23 18.07.2012

Re: Nego

ma kakvi, ja bar (hajde da govorim samo u svoje ime, to je danas moderno) u tvom predlogu ne vidim nikakvu prevaru, ni lupestvo. ja ne vidim nista.

Pa to je ok. Svako vidi u skladu sa svojim mogućnostima.
freehand freehand 11:26 18.07.2012

Re: Nego

Ili bi, polazeći od principa korisnosti, zaključio, kao što i činiš: "Krompir je vruć, ne hvataj se za njega!". Upravo tom logikom ide i TN. Na to pokušavam da skrenem pažnju.

Problem je što ja u tom predlogu ne vidim korist ni za koga.
Veliko je pitanje šta su ovi Amerikanci što su protutnjali kroz Beograd imali da priopće, i šta je Juraji Hipu još u Vašingtonu priopćeno.
i onda ne vidim kakvu bi to ekvilibristiku Tadić mogao, bez ijedne realne poluge vlasti ili ikakve težine koju bi njegova reč imala, da izvede u tom ćaskanju sa Pacolijem ili kime god.
Prosto mogu da zamislim kako mu Predsednik daje amanet i ispraća ga očinski u misiju od najveće važnosti za narod i državu, pa posle tri dana kaže - Koji Boris? Kakva Misija? Ko se dogovorio?
Biće da će završni čin kosovske drame biti odigran malo drugačije, i sa drugim akterima.

Edit: mislim - u dubokoj tišini, iza zatvorenih vrata. Kao Krajina, onomad. Samo sa mnogo manje traktora.


mikimedic mikimedic 11:27 18.07.2012

Re: Nego

Svako vidi u skladu sa svojim mogućnostima.



Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:05 18.07.2012

Re: Nego

Problem je što ja u tom predlogu ne vidim korist ni za koga.

Ja mislim da nijedna velika sila ne bi imala problem ukoliko bi se iznedrila ideja prihvatljiva za obe strane.
Nisam se bavio tamnim vilajetom domaće političke scene, niti zamršenim klupkom spoljne. Kad se krene od toga, onda rešenja zaista nema.

Meni, kao naivnom čoveku, izgleda da kad bi mi, Srbi i Albanci, seli i pokušali da osmislimo rešenje koje bi zaista bilo korisno za obe strane, da bi možda u tom slučaju uspeli u onom što se ni na koji drugi način ne da rešiti.

U Pacolijevom predlogu video sam sličan način razmišljanja, zato sam pomislio da ne bi bilo zgoreg da potrošimo par minuta na debatu o njemu.

Nametnuto rešenje, nije rešenje jer, gledano na duge staze, ostavlja jednu stranu frustriranom pa je situacija dugoročno nestabilna.

Moje uverenje je da je jedino rešenje win-win situacija. A to bi predstavljalo, jel tako, korist za obe strane, ako to pitaš...

Moguće je da grešim i da nemam pojma, i rado bih da čujem bolji predlog.
Krugolina Borup Krugolina Borup 13:04 18.07.2012

Re: Nego

ni meni ova priča sa Tadićem kao pregovaračem o kosovskoj raselini, sem kao očajnička (a suluda) ideja za pronalaženjem malo pozitivnog publiciteta - nikako nije jasna.


Vidiš, meni je pak nekako jasna i logična, i ne vidim u njoj ni očaj ni suludost ni želju za pozitivnim publicitetom. Ako situaciju odbijemo da gledamo iz perspektive "šta on time hoće da ućari za sebe", i usudimo se da je pogledamo iz perspektive "ko bi bio najbolji pregovarač", meni se čini da je Tadić za neverovatan broj kopalja i ispred predsednika i ispred premijera.

Ovo nije pitanje bus-plus validatora. Ovo je nacionalno pitanje za koga i predsednik i premijer insistiraju da se mora rešavati nakon postizanja nekog konsenzusa svih političkih faktora, te ne vidim zašto i predstavnici opozicije u tom nacionalnom konsenzusu ne bi mogli da daju svoj doprinos? Nacionalni konsenzus Tadiću može dati legitimitet pregovarača, bez obzira što je sad u opoziciji, a ne na vlasti.

Tako gledam na legitimitet te uloge. A što se umetnosti pregovaranja tiče... treba li uopšte da poredim način na koji znamo da sa drugim političkim i društvenim faktorima, kao i javnošću uopšte, do sada komuniciraše predsednik, premijer i bivši predsednik? Može li se to uopšte porediti? I treba li to iko uopšte da poredi? Nekako mislim da nas sve dovoljno služi memorija pamćenja da znamo ko nikad u istoj rečenici nije izgovorio "narodni neprijatelj" i "inostranstvo", a ko jeste, kako u daljoj, tako i u bližoj prošlosti.

Ko ima tendenciju da koristi određene negativne fraze i izraze, instinktivno, iz navike, bez samokontrole - taj po meni nije dobar materijal za pregovarača. I obrnuto, tj. ko te negativne fraze i izraze nema prirodnu tendenciju da koristi - jeste.

MarkoPustolov MarkoPustolov 15:51 18.07.2012

Re: Nego

jel to neki predlog bokiju ti se bavi kosovom a djiki ce bus plusom i on nece onda da te smenjuje?
Krugolina Borup Krugolina Borup 16:43 18.07.2012

Re: Nego

jel to neki predlog bokiju ti se bavi kosovom a djiki ce bus plusom i on nece onda da te smenjuje?


Nisam sigurna kome je upućeno ovo pitanje, da li možda meni (s obzirom da sam uzgred spomenula bus-plus)?
fijumau fijumau 17:56 18.07.2012

Re: Nego

Nisi u pravu. Naročito u svetlu nove vlasti koja je od kosovskog problema počela da beži i pre izbora, praktično od trenutka formiranja SNS-a.

Samo bih da te podsetim da nove vlasti jos nema, Vlada nije sastavljena, jos rade stari ministri. A i kad bude sastavljena, postoji obicaj "prvih 100 dana" uhodavanja. Neko nemaliciozan bi tek tad poceo sa osnovanom kritikom.

Ovako pucas u nesto sto ne postoji.


Ali, nista novo.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:52 18.07.2012

Re: Nego

Re: Nego
Nisi u pravu. Naročito u svetlu nove vlasti koja je od kosovskog problema počela da beži i pre izbora, praktično od trenutka formiranja SNS-a.

Samo bih da te podsetim da nove vlasti jos nema, Vlada nije sastavljena, jos rade stari ministri. A i kad bude sastavljena, postoji obicaj "prvih 100 dana" uhodavanja. Neko nemaliciozan bi tek tad poceo sa osnovanom kritikom.

100 dana je rok koji se daje vladi da nešto uradi. Ovde nije o tome reč, već o činjenici da ni Nikolić, ni Vučič, od osnivanja stranke SNS nisu izgovorili ni jednu jedinu suvislu reč p tome šta planiraju da urade sa Kosovom ako i kada dođu na vlast.

alselone alselone 07:09 18.07.2012

Kad je na blogu pisano o Jeremicu, branio

si ga.

Eno sad pisu vise blogova o Djilasu. Verovatno nisi video.
ivank1976 ivank1976 12:48 18.07.2012

Zamena teza

Ja zaista ne znam čemu sve te lagarije i naglabanja o nekakvim tzv. pregovorima o Kosovu?Jasno je da je glavni i jedini cilj SAD i najmoćnijih država Evrope potpuna nezavisnost,dakle priznanje Kosova u sadašnjim granicama od strane zvaničnih organa Srbije.Kakva slobodna ekonomska zona,kakvi bakrači,čoveče???
Vi gospodine Krstiću i gosn. Tadić radite na projektu nezavisne države Kosovo,polako,uporno i prilično uspešno,a usput prodajete okolo maglu (između ostalog i ovakvim tekstovima).U tom smislu se potpuno slažem s Pešićevom,iako ste mi i Vi i ona i svi političari zajedno u paketu više nego nepodnošljivi.
Uradili bi ste sve za šaku para i malo vlasti i žalosno je što još uvek postoje ljudi koji veruju u te nebuloze koje objavljujete a koje vređaju zdrav razum.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:19 18.07.2012

Re: Zamena teza

U tom smislu se potpuno slažem s Pešićevom,iako ste mi i Vi i ona i svi političari zajedno u paketu više nego nepodnošljivi.

U tom smislu, i u tom delu, se slažem sa vama. I sa Pešićevom.
tmrnsk tmrnsk 14:29 18.07.2012

Re: Zamena teza

Zašto svi moraju da znaju da Demokratska stranka traži stan za Tadića, koji, eto, nema više gde da živi. Zašto svi moraju da znaju da Demokratska stranka traži neki posao za svog predsednika koji nije više i naš predsednik? Ako članovi stranke za svog lidera moraju da traže stan i posao, zašto to ne urade sa manje publiciteta? Pa i plakate su lepili sa manje drame...

Sad treba svi da se sažalimo nad sudbinom Tadića, koji je bio predsednik 8 godina (malo li je?). Ili je sudbina Demokratske stranke fokusirana u jednu tačku - svog lidera, pa kad tačke nestane, ode sve u propast...

EDIT: da izbegnem pitanje "ko smo to mi" - u gornjem tekstu ne treba da stoji "naš predsednik", već "predsednik Srbije".
princi princi 15:07 18.07.2012

Re: Zamena teza

Kad smo kod teza, meni se čini da neko tim napisima namerno želi Tadića prikazati kao socijalni slučaj. Mislim, čoveka koji je do pre neku nedelju odlučivao o sudbini 7 miliona ljudi izbacuju iz gajbe, maltene na ulicu, nema šta da radi, bespomoćan, nevinost bez zaštite, drugari pritrčavaju u pomoć, itajrad... How gay is that?
maksa83 maksa83 16:30 18.07.2012

Re: Zamena teza

Kad smo kod teza,

Kako to misliš "smo"?

Otkud ti ideja da govoriš u ime svih koji se bave nekim tezama?

tmrnsk tmrnsk 17:45 18.07.2012

Re: Zamena teza

da izbegnem pitanje "ko smo to mi"

Kako to misliš "smo"?


Ha! Ja sam se lepo i na vreme ogradio! Ne može niko da me optuži da sam sa NAMA oko NAS.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 20:39 18.07.2012

Re: Zamena teza

Ne znam da l' je ovo neka greška...ma neka greška je sigurno, iz vesti:

Na šta sve Tadić ima pravo

-počasni naziv "bivši predsednik Republike"

-naknadu plate dok se ne zaposli ili ne stekne uslov za penziju, u trajanju od najduže godinu dana

-ako se ne zaposli, na mesečno primanje u iznosu od 80 odsto plate predsednika Republike, dok ne stekne uslov za penziju

-kancelarski prostor u trajanju od 8 godina

-službeni automobil, ali samo da bi obavio posao u svojstvu "bivšeg predsednika Republike"

-savetnika i sekretara

-obezbeđenje na godinu dana, odnosno sve dok postoje opravdani razlozi

-diplomatski pasoš

-pristup ahrivama iz vremena dok je bio predsednik Republike

link na vest
niccolo niccolo 21:20 18.07.2012

Re: Zamena teza

Ne, nije greška, zaista ima pravo na to sve...imaće i Toma kad prestane da bude predsednik...
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 21:26 18.07.2012

Re: Zamena teza

Ne, nije greška, zaista ima pravo na to sve...imaće i Toma kad prestane da bude predsednik...

Moja radost je dvostruka.
blogovatelj blogovatelj 23:05 18.07.2012

Re: Zamena teza

Ne znam da l' je ovo neka greška...ma neka greška je sigurno, iz vesti:


Zasto bi bila greska?
Pa bio je predsednik drzave.
Stanje jednog drustva veoma se lepo moze videti i po tome kako se ophode prema bivsim predsednicima.
stopalo stopalo 13:11 18.07.2012

jedan predlog za moderaciju


predlazem da uvedete pravilo da nakon registracije, korisnik nema pravo da komentarise najmanje mesec dana

neka malo kibicuje, nervira se u sebi ali da razlog njegovog registrovanja bude zakljucan
draft.dodger draft.dodger 13:54 18.07.2012

Eh, Krle...

Tvoja reagovanja više zveče no što odjekuju.
princi princi 14:59 18.07.2012

E, sine, zadnje vreme došlo

kad je Bucko počeo da 'ladi Krleta... Krle, čoveče, pogubi sav street cred zbog čestitog Tadića.
maksa83 maksa83 22:00 18.07.2012

Re: E, sine, zadnje vreme došlo

kad je Bucko počeo da 'ladi Krleta... Krle, čoveče, pogubi sav street cred zbog čestitog Tadića.

Meni je to dirljivo. Pravo drugarstvo - take one for the team. (Iskreno i bez trunke ironije.)

Ja bih recimo pre poslao Krleta da bleji u Velikoj Jabuci, čak i za one besprizorne pare. On bi sigurno iz taka šarmirao one smarače za razliku od ovog koji će samo da im se penje na ... nerve, dakle beskrajno veći benefit od maltretiranja sa nama barabama. Ali tičers pet je tičers pet. Sigurno uredno prijavljivao odsutne i brisao tablu i sav taj rad, čim mu je Razredni oprostio i onaj stint u SPS-u.

(Da natuknem da ne vidim elemente za brisanje pošto je ovo gore jedno u suštini afirmativno izražavanje o svim navedenim državnicima.)
princi princi 22:18 18.07.2012

Re: E, sine, zadnje vreme došlo

I ja se slažem da je Krle neuporedivo bolji materijal za Veliku Jabuku. A verovatno se i Krle slaže. Prvo što bi razbijao u basketu one male crnce na 6. ulici na louer Menhetnu, onda što bi bio hit po NjJ-škim žurkama (sine, zamisli smuva se Krle s onom srbožderkom Kristijan Amanpur ili sa Čelzi Klinton, ili smuva Eni Libovic- već vidim članak u Tajmu: Čovek koji je od Eni Libovic napravio ženu). Mis'im, šta da kažem, i inače vladamo, još sa Krletom bi bili, ono, odred Dušan Silni.

A ovako šaljemo pogrešnu poruku svetu, :).

PS Uzgred, jel zna neko kad počinje Houmlend, sizn 2?
maksa83 maksa83 22:31 18.07.2012

Re: E, sine, zadnje vreme došlo

(sine, zamisli smuva se Krle s onom srbožderkom Kristijan Amanpur ili sa Čelzi Klinton

Bolje Čelzi Hendler, zato što je a) beskrajno bolja riba (samo da kažem da je ovo moje lično mišljenje i da ne pokušavam da se sakrijem iza nekog neuhvatljivog kolektiviteta), i b) impakt bi bio veći pošto je to ona mica što se onomad začudila što je nama dozvoljeno da idemo na koncerte i što imamo Facebook (ovo je valjda opasna civ. tekovina rezervisana samo za prosvetljene nacije) i da je naša zemlja sramota i razočaranje. Idu onako pored zgrade UN ("ti i ja i vetar i zastave" ) a ona se razdragano osmehuje i pogledava nagore onako ka njemu. Pevala bi posle Čokoladu 'naš kako...

A mi poslali smarača fizičara za velike pare.

I nek' posle kaže domatjin da ne brinemo o njemu.

(Nijedan državnik nije vređan tokom pisanja ove poruke.)
princi princi 22:42 18.07.2012

Re: E, sine, zadnje vreme došlo

Nego da se vratimo malo na temu Krletovog teksta. Naime, uopšte nisam siguran da Pešič nije bacila oko na Krleta, i da se zato ostrvila tako na Bokija. Te Tadić ovo, te ono, te trebalo je levu ruku, te desnu, te nije trebalo uopšte, te kako nam je Toma lep i pametan, takavnampredsedniktreba, i sve nešto na tu foru... Zna da će to prvo Krleta da dirne (izgleda, provalila da Krle još voli da čita domaću štampu). Sine, 'ladno ispada da muva Krleta ovako preko Danasa, Peščanika i Bloga. Još sad kad su kupili Politiku...
maksa83 maksa83 22:44 18.07.2012

Re: E, sine, zadnje vreme došlo

PS Uzgred, jel zna neko kad počinje Houmlend, sizn 2?

30. septembar.
blogovatelj blogovatelj 23:12 18.07.2012

Re: E, sine, zadnje vreme došlo

Idu onako pored zgrade UN ("ti i ja i vetar i zastave" ) a ona se razdragano osmehuje i pogledava nagore onako ka njemu. Pevala bi posle Čokoladu 'naš kako...


Vec zamišljam i ekranizaciju idile, gostovanje kod Letermana.
Uživo sešn kod istog u emisiji sa Pati (ili Peti)
Film bi mogao da ima naslov Srbija do Ist Rivera.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 08:18 19.07.2012

Re: E, sine, zadnje vreme došlo

li smuva Eni Libovic- već vidim članak u Tajmu: Čovek koji je od Eni Libovic napravio ženu

A u Kuriru: "Eni Libovic, žena koja je od Krleta napravila ženu"
beobb beobb 21:15 18.07.2012

Jeste li čitali?

Gospodine savetniče, drugi put vam sugerišem, pročitajte JI Đing, možda će vam biti jasno da postoji vreme za delanje i postoji vreme kad je najbolje ne činiti ništa. Ponavljam i pitanje: kako je Kutuzov proveo dan dok se vodila ključna bitka za Moskvu?
expolicajac expolicajac 21:21 18.07.2012

Re: Jeste li čitali?

pročitajte JI Đing,

Eh...........................................................................
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:39 18.07.2012

Re: Jeste li čitali?

Gospodine savetniče, drugi put vam sugerišem, pročitajte JI Đing, možda će vam biti jasno da postoji vreme za delanje i postoji vreme kad je najbolje ne činiti ništa

Pa i ne činim ništa. Čitam pomalo...sad baš vidim ovo:

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2012&mm=07&dd=18&nav_category=640&nav_id=627863

Nekoliko Nikolićevih misli o Kosovskom problemu. U odnosu na njih, ovo naše frajersko trabunjanje o NY, žurevima i Houmlendu, izgleda kao samit mudraca.
prapra prapra 00:37 19.07.2012

Re: Jeste li čitali?

Krsticu Krsticu. Na izvoru se vode napijaj.
[url=http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/aktuelno.289.html:389099-Nikolic-Spreman-da-vodim--borbu-za-Kosovo][/url]
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:50 19.07.2012

Re: Jeste li čitali?

Na izvoru se vode napijaj.

Da mu natovare na leđa!? Gospode bože i svi sveci!
prapra prapra 02:28 19.07.2012

Re: Jeste li čitali?

Da mu natovare na leđa!? Gospode bože i svi sveci!

Sada vidiš kako je nama, ah opet to mi, kada nam Predsednik Tadić, Đelić i Jelena T. jave da smo, pazi sad, osvojili kandidaturu za dobijanje statusa kandidata u EU.
Ko da smo se kolektivno popeli na vrh sveta.
registry_machine registry_machine 08:30 19.07.2012

Re: Jeste li čitali?

Da mu natovare na leđa!? Gospode bože i svi sveci!


Da li ces traziti da se sveci pojedinacno izjasne ili od njih ocekujes zajednicko saopstenje?
freehand freehand 08:41 19.07.2012

Re: Jeste li čitali?

registry_machine
Da mu natovare na leđa!? Gospode bože i svi sveci!


Da li ces traziti da se sveci pojedinacno izjasne ili od njih ocekujes zajednicko saopstenje?

A kad odeš kod čika doktora - jel pričate sa njim svaki pojedinačno, ili opet ti preuzmeš da govoriš u ime svih?
maksa83 maksa83 09:27 19.07.2012

Re: Jeste li čitali?

U odnosu na njih, ovo naše frajersko trabunjanje

Eto, ako je mišljenje kritika onda je izdvojeno i individualno, a ako je trabunjanje onda je "naše".
Eeee...
antioksidant antioksidant 09:33 19.07.2012

Re: Jeste li čitali?

a ako je trabunjanje onda je "naše"

ne, ne .. ako je "frajersko" onda je naše

dorčol, dorčol...
registry_machine registry_machine 09:33 19.07.2012

Re: Jeste li čitali?

A kad odeš kod čika doktora - jel pričate sa njim svaki pojedinačno, ili opet ti preuzmeš da govoriš u ime svih?


Ne bih da se ponavljam, vec sam napisao, previse se svega i svacega zapatilo u DS, otuda losa politika i porazavajuci rezultati...
expolicajac expolicajac 09:37 19.07.2012

Re: Jeste li čitali?

Ne bih da se ponavljam, vec sam napisao, previse se svega i svacega zapatilo u DS, otuda losa politika i porazavajuci rezultati...

Nije se zapatilo, nego su ih primali kao podršku i lojalne izvršioce naredbi
alselone alselone 09:39 19.07.2012

Re: Jeste li čitali?

maksa83

Eeee...


To je zvuk koji sam ispustio kada sam procitao ovo. Rec "ovo" je LINK. LINK, PAZITE. LIIIIIIIINK!

Sto sam cuo dobar fazon. Kaze, rodila majka glupog i tupog. I onda se jedan zaposlio kao dizajner na sajtu B92 a drugi kao supervizor. I onda... zaboravio sam kako dalje ide.
alselone alselone 09:40 19.07.2012

Re: Jeste li čitali?

Nije se zapatilo, nego su ih primali kao podršku i lojalne izvršioce naredbi


Jebiga ex, moram, neces se ljutiti posto nisam dugo - docim je Djindjic Zokija enologa primio kao strucnjaka.
maksa83 maksa83 09:50 19.07.2012

Re: Jeste li čitali?

To je zvuk koji sam ispustio kada sam procitao ovo. Rec "ovo" je LINK. LINK, PAZITE. LIIIIIIIINK!

E, meni je to sa nevidljivim linkovima malo dosadilo.

Ko koristi Chrome ili Firefox + Greasemonkey može kliknit' ođe: podvuci mi linkove da ne žmirkam.

P.S. Prvo jedan bilbord od četristo soma sa iskazanom oštrom kritikom da se okači, onda da se pridigne jedan CMS za oštro kritikovanje (za povoljnih ~30 soma up front + 6 meseci da proradi), pa da vidiš kad krene da pršti.
expolicajac expolicajac 09:51 19.07.2012

Re: Jeste li čitali?

Jebiga ex, moram, neces se ljutiti posto nisam dugo - docim je Djindjic Zokija enologa primio kao strucnjaka

Ma nema veze, ti si ionako drag lik. Nego trebaš da znaš da "enologa" Djiki nije primi u stranku nego se on svojim radom i rezultatima na lokalnim izborima u Nišu izborio u stranci za poziciju koju je imao. krajem 1996 i početkom 1997 godine u Nišu je otkrivena velika izborna krađa. Posle toga je donesen i onaj famozni "lexspecijalis". Tada se posle gubitka izbora, planiralo u vrhu DB likvidacija "enologa". Ali tada nisu pisale novine o tome i nije se tražila sigurna kuća.
Eto toliko. I slobodno oplevi kad god ti dođe, tvoj unutrašnji mir je vredniji od bilo čega. Mi demokrate smo poznati po tome što brinemo za svakog svog simpatizera
alselone alselone 09:58 19.07.2012

Re: Jeste li čitali?

Ma nema veze, ti si ionako drag lik. Nego trebaš da znaš da "enologa" Djiki nije primi u stranku nego se on svojim radom i rezultatima na lokalnim izborima u Nišu izborio u stranci za poziciju koju je imao. krajem 1996 i početkom 1997 godine u Nišu je otkrivena velika izborna krađa. Posle toga je donesen i onaj famozni "lexspecijalis". Tada se posle gubitka izbora, planiralo u vrhu DB likvidacija "enologa". Ali tada nisu pisale novine o tome i nije se tražila sigurna kuća.
Eto toliko. I slobodno oplevi kad god ti dođe, tvoj unutrašnji mir je vredniji od bilo čega. Mi demokrate smo poznati po tome što brinemo za svakog svog simpatizera


Saglasan sa svim sto pises (pogotovo ono za moj dusevni mir) i znam da je enolog uradio jako puno rizicnih stvari po sebe za stranku. Svaka mu cast na tome. Ali znas kako je Djindjic jednom rekao - i guske su spasile Rim pa nisu postale senatori.
alselone alselone 10:00 19.07.2012

Re: Jeste li čitali?

P.S. Prvo jedan bilbord od četristo soma sa iskazanom oštrom kritikom da se okači, onda da se pridigne jedan CMS za oštro kritikovanje (za povoljnih ~30 soma up front + 6 meseci da proradi), pa da vidiš kad krene da pršti.


Nije samo "CMS" nego "programski jezik CMS". Obavezno da zovemo i onog iz Comtrade-a, da potvrdi kako sajt vredi milion jer je interaktivan a placen je samo 30k. Onda dovemo Danijeli i Pacolija na otvaranje!
stopalo stopalo 10:02 19.07.2012

Re: Jeste li čitali?

alselone
Ali znas kako je Djindjic jednom rekao - i guske su spasile Rim pa nisu postale senatori.


btw: jesu li guske morale da plate struju ili su ih senatori, kad su to postali, cerupali na isti nacin?

Mi demokrate smo poznati po tome što brinemo za svakog svog simpatizera


mislim, gornje u vezi sa donjim, i taj rad
expolicajac expolicajac 10:05 19.07.2012

Re: Jeste li čitali?

Ali znas kako je Djindjic jednom rekao - i guske su spasile Rim pa nisu postale senatori.


Podržavam pravo na sopstveno mišljenje

p.s. Sad sam tek ukapirao, pa ti se tajno dopisuješ sa Cerskim koji ti daje literaturu iz koje skupljaš ovakve bisere
alselone alselone 10:11 19.07.2012

Re: Jeste li čitali?

btw: jesu li guske morale da plate struju ili su ih senatori, kad su to postali, cerupali na isti nacin?


To je bilo jako nisko.
niccolo niccolo 10:15 19.07.2012

Re: Jeste li čitali?

i guske su spasile Rim pa nisu postale senatori

ali zato konj jeste (nemam pojma zašto sam ovo pomenuo)...
alselone alselone 10:17 19.07.2012

Re: Jeste li čitali?

ali zato konj jeste (nemam pojma zašto sam ovo pomenuo)...




alselone alselone 10:20 19.07.2012

Re: Jeste li čitali?

p.s. Sad sam tek ukapirao, pa ti se tajno dopisuješ sa Cerskim koji ti daje literaturu iz koje skupljaš ovakve bisere


Mislis na onog sa fragmentovanim mozgom?
Ne, daleko od toga da se sa tog uzvisenog izvora napajam.

Ovo sam jos davno citao o Djindjicu. On je to izgovorio, koliko se secam, na nekoj studentskoj tribini kada su komunjare (kao Filip ODAKLE i ZASTO) pricali o tome kako Tito treba da ostane dozivotni predsednik jer nas je oslobodio od nacista.
stopalo stopalo 10:21 19.07.2012

Re: Jeste li čitali?

alselone
btw: jesu li guske morale da plate struju ili su ih senatori, kad su to postali, cerupali na isti nacin?


To je bilo jako nisko.


mozda malo ali i guske i senatori su tvoj copyright

ali ako se ne varam, pomenuti gospodin je pozvao gradjane na taj vid protesta

kad je postao senator, nije ni pokusao da na bilo koji nacin resi taj problem

samo toliko, da se ne zaboravi

PS kao sto se secam da je napravljen skandal kada su mislosevic i milutinovic sa gospodjama potrosili oko 15000 maraka za vikend u grckoj, tako necu da zaboravim ni enologa, a ni tadicevog malog sa dzetlegom i budzetom od 7 miliona
alselone alselone 10:24 19.07.2012

Re: Jeste li čitali?

mozda malo ali i guske i senatori su tvoj copyright

ali ako se ne varam, pomenuti gospodin je pozvao gradjane na taj vid protesta

kad je postao senator, nije ni pokusao da na bilo koji nacin resi taj problem

samo toliko, da se ne zaboravi

PS kao sto se secam da je napravljen skandal kada su mislosevic i milutinovic sa gospodjama potrosili oko 15000 maraka za vikend u grckoj, tako necu da zaboravim ni enologa, a ni tadicevog malog sa dzetlegom i budzetom od 7 miliona



Ne, ne, mislio sam da je nisko to sto su narodu uradili. Prvo su ih nabedili da ne placaju racune a zatim im lupali kamate i sekli struju.
stopalo stopalo 10:29 19.07.2012

Re: Jeste li čitali?

alselone

Ne, ne, mislio sam da je nisko to sto su narodu uradili. Prvo su ih nabedili da ne placaju racune a zatim im lupali kamate i sekli struju.


onda smo on the same page
freehand freehand 10:39 19.07.2012

Re: Jeste li čitali?

Ne bih da se ponavljam


Nemoj, molim te.
4krofnica 4krofnica 10:39 19.07.2012

Re: Jeste li čitali?



podvuci mi linkove da ne žmirkam.



konačno! melem na bolne oči :)) tnx.
lakipingvin lakipingvin 10:52 19.07.2012

Re: Jeste li čitali?


U odnosu na njih, ovo naše frajersko trabunjanje o NY, žurevima i Houmlendu, izgleda kao samit mudraca.


Seriously how more gay this blog can be?! ...naši žurevi,naše frajerisanje mislim stvarno
Svi znaju da pravi mudraci kad nisu sigurni idu Konanu po savet



maksa83 maksa83 10:55 19.07.2012

Re: Jeste li čitali?

Seriously how more gay this blog can be?!

We're just cuddling.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana