Društvo| Politika| Reč i slika| Život

Nova vlada u tegli za kisele krastavce

loader RSS / 22.07.2012. u 18:45

Meseci isprazne političke kampanje, meseci tokom kojih je Srbija bila odsutna iz sopstvenog života. A već odavno je u stanju u kome se nikako ne bi smelo dozvoliti da stoji u mestu. Posledice tog stajanja moći će da se samere, u raznim oblastima života, tek onda kad budu najvidljivije, i najneprijatnije. Imali smo prvo kampanju pre kampanje, nekoliko meseci pre raspisivanja izbora. Zatim je trebalo da prođe i onaj zvanični deo kampanje. U ovoj, poslednjoj fazi, koja je usledila nakon obavljenih izbora, nedelje su proticale u mučnim dogovorima, potpisivanjima sporazuma, medijskim nagađanjima, preokretima, tvrđenjima pazara... Biće da se to danonoćno pregovaranje na koje su ljudi skoro već i oguglali, sada konačno privodi kraju. Naime, objavljen je po medijima najverovatniji sastav nove vlade Republike Srbije koju bi za nekoliko dana trebalo da izglasaju narodni poslanici. Analitičari predviđaju da novu vladu čekaju znoj i patnja. Ako njih čekaju znoj i patnja, šta onda tek čeka građane? Evo kako bi, prema najavama, vlada trebalo da izgleda:

1. Mandatar buduće vlade – Ivica Dačić (SPS). Osim što će biti premijer, Dačić će nastaviti da predvodi ministarstvo unutrašnjih poslova.

2. Ministarstvo odbrane – Aleksandar Vučić (SNS). Takođe, Vučić će biti prvi potpredsednik vlade, zadužen za borbu protiv korupcije. 

3. Ministarstvo spoljnih poslova - Ivan Mrkić (SNS).

4. Ministarstvo pravde i državne uprave - Nikola Selaković (SNS) -

5. Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede - Goran Knežević (SNS).

6. Ministarstvo energetike, razvoja i zaštite životne sredine - Zorana Mihajlović (SNS).

7. Ministarstvo kulture, informisanja i dijaspore - Bratislav Petković (SNS).

8. Ministarstvo prirodnih resursa, rudarstva i prostornog planiranja - Milan Bačević (SNS).

9. Ministarstvo omladine i sporta - Alisa Marić (SNS).

10. Ministarstvo zdravlja – Slavica Đukić Dejanović (SPS).

11. Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja – Žarko Obradović (SPS).

12. Ministarstvo saobraćaja – Milutin Mrkonjić (SPS).

13. Ministarstvo rada i socijalne politike – Jovan Krkobabić (PUPS).

14. Ministarstvo za unutrašnju i spoljnu trgovinu, telekomunikacije i informaciono društvo – Rasim ljajić (SDPS).

15. Ministarstvo gradjevine i urbanizma – Velimir Ilić (NS).

16. Ministarstvo finansija i privrede - Mladjan Dinkić (lider URS)

17. Ministarstvo regionalnog razvoja i lokalne samouprave - Verica Kalanović (URS).

Suzana Grubješić (URS) biće potpredsednica vlade za evropske integracije. Neće imati zaseban resor. 

Sulejman Ugljanin (lider SDA) biće ministar bez portfelja. Ni on neće imati zaseban resor.

 

Dakle, nova vlada epublike Srbije bi trebalo da ima 17 ministarstava, odnosno 19 članova. Vlada će imati tri potpredsednika - Suzana Grubješić, Rasim Ljajić i Jovan Krkobabić.

Generalni sekretar vlade biće Veljko Odalović.

Treba dodati i to da će predsednik Skupštine Srbije biti Nebojša Stefanović (SNS).

Jorgovanka Tabaković (SNS) “biće na jednom od najvažnijih mesta u državi”, kako navode iz njene stranke, ne precizirajući ništa više, ali se već duže vreme spekuliše da će ona, navodno, biti novi guverner Narodne banke Srbije.  

. . .

Sve je ovo pod pretpostavkom da se ništa neće menjati u poslednji čas i, naravno, uz pretpostavku da će se u skupštini glasati zaista onako kako je ovih, poslednjih dana dogovarano. Za sada, izgubili su opklade oni koji su tipovali na kombinaciju SNS-DS. Za sad.

Kao i pred svako formiranje vlade, hiljadu dilema. Da li 17-19 članova vlade u odnosu na najavljenih 12 može da se tumači kao prva, značajna nedoslednost? Koliko je u ponuđenom sastavu novoga? Da li će delo uspeti da isprati veliku retoriku koja je sve vreme izricana maltene kao zakletva pred javnošću? Da li će i koliko dugo mandatar moći da otrpi potrebu sns da u vladi i u javnosti bude dominantana ona kao stranka, a da premijer bude pomalo u drugom planu? Šta će biti sa dinarom, šta sa platama, šta sa cenama energenata, namirnica…? Da li će, makar, predstojeća zima biti blaga?   



Komentari (256)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:20 23.07.2012

Čudni svati..

Dačiću se ne pušta iz ruku poolicija..Tipično srpski sindrom. Vučić ima tri, četiri funkcije..Silne kancelarije otvorene. Ništa vlada nije manja od one prethodne. Spajaju se unutrašnja trgovina (brašno tipa 500), i informacione tehnologije, a razdvajaju dva koridora u izgradnji na tri ministarstva. Velja će graditi do Požege, Mrkonjić tamo gde i tako ništa ne gradi, ovaj Tomin rođak po tazbini, i on će nešto graditi....kuku tu samo još Đilas fali.. Čak je i čika Dobrica zastupljen..
Bez šale, ali osim Zorane Mihailović, tu nema od koga bilo šta očekivati..
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:34 23.07.2012

Re: Čudni svati..

ali osim Zorane Mihailović, tu nema od koga bilo šta očekivati..

Ovo je duhovito Drago!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:38 23.07.2012

Re: Čudni svati..

Nebojsa Krstic
ali osim Zorane Mihailović, tu nema od koga bilo šta očekivati..

Ovo je duhovito Drago!

Meni ona deluje kao osoba koja kad priča o energetici, zna šta govori. Bar toliko se razlikuje od ostalog društva..
loader loader 00:48 23.07.2012

Re: Čudni svati..

Od ostalog društva?
I, šta sad - ispade da Velja ne zna šta priča?!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:49 23.07.2012

Re: Čudni svati..

Meni ona deluje kao osoba

Vidim da ti deluje, zato i kažem...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:52 23.07.2012

Re: Čudni svati..

Nebojsa Krstic
Meni ona deluje kao osoba

Vidim da ti deluje, zato i kažem...


A, deluje..što jes, jes...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:54 23.07.2012

Re: Čudni svati..

loader
Od ostalog društva?
I, šta sad - ispade da Velja ne zna šta priča?!

Joj, kako je Vučić natrljo Velji uši...I izgovori već sutradan - "izvini Olja"..
Aj, reci jesi li to očekivao...
loader loader 01:01 23.07.2012

Re: Čudni svati..

Sećam se još onih čudesa dok je radila za StudioB. ....

Iskreno, nisam očekivao.
Ili je ona operacija glave donela duh tolerancije i izvinjenja, ili je starenje ćelija odnelo ustaljenost svađalačkih kriterijuma.
antioksidant antioksidant 14:25 23.07.2012

Re: Čudni svati..

Meni ona deluje kao osoba koja kad priča o energetici, zna šta govori.

ti padas na njene plave lokne drago
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 01:00 23.07.2012

Nego...

Evo,prilike da nam Z.Ž. i N. K. kažu, koliko ćemo imati DS-ova do kraja godine..
Lično bih voleo da bude jedan i da ga ne vodi Đilas..
loader loader 01:03 23.07.2012

Re: Nego...

Da odavde odma' linkujemo ulaz za budući blog na tu temu?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:05 23.07.2012

Re: Nego...

Evo,prilike da nam Z.Ž. i N. K. kažu, koliko ćemo imati DS-ova do kraja godine..Lično bih voleo da bude jedan

Ja tipujem da ćemo imati jednu manje nego LDP-ova.

A lično bih voleo da nemamo ni jedan.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 01:08 23.07.2012

Re: Nego...

loader
Da odavde odma' linkujemo ulaz za budući blog na tu temu?

Ne, ne..to su ipak njihove unutarstranačke stvari, mada mi nije svejedno kad se o DS-u govori.

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 01:12 23.07.2012

Re: Nego...

Nebojsa Krstic
Evo,prilike da nam Z.Ž. i N. K. kažu, koliko ćemo imati DS-ova do kraja godine..Lično bih voleo da bude jedan

Ja tipujem da ćemo imati jednu manje nego LDP-ova.

A lično bih voleo da nemamo ni jedan.

Pošteno..
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:13 23.07.2012

Re: Nego...

Ne, ne..to su ipak njihove unutarstranačke stvari, mada mi nije svejedno kad se o DS-u govori.

Ne budi lažno skroman. Napisao si toliko blogova o DS da B92 sprema zlatni sat sa potpisom Verana Matića za tebe.
loader loader 01:14 23.07.2012

Re: Nego...


Ne, ne..to su ipak njihove unutarstranačke stvari, mada mi nije svejedno kad se o DS-u govori.

Eh, ... Bejaše zanimljivih blogova o tim stvarima. Vaših. Čemu sad ustezanje?
Posebno ako se Mr Krstić ne joguni
stefan.hauzer stefan.hauzer 01:14 23.07.2012

Re: Nego...

100 (zamalo)

ee kad ti domaćin oduzme okrugao broj!!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 01:19 23.07.2012

Re: Nego...

Nebojsa Krstic
Ne, ne..to su ipak njihove unutarstranačke stvari, mada mi nije svejedno kad se o DS-u govori.

Ne budi lažno skroman. Napisao si toliko blogova o DS da B92 sprema zlatni sat sa potpisom Verana Matića za tebe.

U životu nisam dobio nagrade, to bi bila prva...
Tačno je. Bez DS-a nema demokratizacije i modernizacije Srbije, a sa onom politikom koju je vodio od 2004. došli smo do Dačića, Đilasa i Vučića. Ili misliš da nismo.
I 2004. sam, kao član stranke podržavao Živkovića.
loader loader 01:21 23.07.2012

Re: Nego...

stefan.hauzer
100 (zamalo)

ee kad ti domaćin oduzme okrugao broj!!


Nisam ni ja 100-ti.
Ja sam 101.
100. je Mr Krstić, te mu u to ime iskreno čestitam. Nije lako našpanovati tastaturu da u tačno određenom trenutku dovrši komentar i odašalje ga na belinu bloga, i to pored toliko blogera željnih istog priznanja :)

stefan.hauzer stefan.hauzer 01:28 23.07.2012

Re: Nego...

uuu čestitam čestitam

*prigodna nagrada(sjajni brčići)
loader loader 01:34 23.07.2012

Re: Nego...

Stefan Hauzer:

uuu čestitam čestitam

To se ceni. Jer to je deficitarna vrednost u Srbiji - da se boljem i bržem čestita na uspehu.
Dakle, ima nade za nas, potomke Cara Lazara, šćućurene ispod sve manje šljive
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:54 23.07.2012

Re: Nego...

Tačno je. Bez DS-a nema demokratizacije i modernizacije Srbije, a sa onom politikom koju je vodio od 2004. došli smo do Dačića.... Ili misliš da nismo.

Mislim da jesmo. Samo je to u tom trenutku bila najbolja opcija. Ili, najmanje loša. Da li misliš da je bilo bolje da su tada vladu pravili SPS i SRS?
Postoji jedna elementarna stvar. SPS u kombinaciji sa DS je jedna stranka. U kombinaciji sa SRS, tj SNS, sasvim druga. Šteta što to oni ne razumeju.

Milutin Milošević Milutin Milošević 08:36 23.07.2012

Re: Nego...

Postoji jedna elementarna stvar. SPS u kombinaciji sa DS je jedna stranka. U kombinaciji sa SRS, tj SNS, sasvim druga. Šteta što to oni ne razumeju.

Ovo bi se moglo malo i promeniti, a da značenje ostane (skoro) isto:

Postoji jedna elementarna stvar. DS u kombinaciji sa SPS je jedna stranka. A bez SPS, sasvim druga. Šteta što to oni ne razumeju.
mina13 mina13 09:02 23.07.2012

Re: Nego...

Samo je to u tom trenutku bila najbolja opcija. Ili, najmanje loša. Da li misliš da je bilo bolje da su tada vladu pravili SPS i SRS?

Bila sam resila da vise ne komentarisem nista, jer mi samo pojede vreme i zivce, ali ne mogu da se uzdrzim...
Da, bolje je bilo da se DS tada povukao, umesto sto je sa djavolom tikve sadio. Ako ni zbog cega drugog, to bi sada bilo iza nas... Znam da se moze reci da je ovo naknadna pamet, naravno da ne mogu da dokazem da sam i tada isto mislila, ali eto, jesam. A mislim i da bi mnogo svrsishodnije bilo priznati makar sebi da se pogresilo od ovog posipanja pepelom kako drugacije nije moglo.
stopalo stopalo 10:50 23.07.2012

Re: Nego...

Nebojsa Krstic

Mislim da jesmo. Samo je to u tom trenutku bila najbolja opcija. Ili, najmanje loša.


OK, ovo je i moglo da prodje dok niste potpisivali deklaraciju o dva bola

evo pitam te sad ponovo zasto je to uradjeno?
silver bullet silver bullet 11:18 23.07.2012

Re: Nego...

Da, bolje je bilo da se DS tada povukao, umesto sto je sa djavolom tikve sadio.


A pazi, jos da su znali da ide ova globalna kriza, pa onoliki gubitak radnih mesta... Mislim da i Krstic sad ima tu naknadnu pamet, al' nece da prizna. Plus, moze da se vadi da nije znao da nailazi posast zvana SEKA...

Krsticu, da, bilo bi bolje da niste "prevaspitavali" SPS!
Em ga niste prevaspitali, em su vam njihovi glasaci rekli sta misle o tom vasem "prevaspitavanju" kad su glasali za Tomu. Kratkorocna dobit u vidu statusa kandidata vredi koliko i lanjski sneg.
freehand freehand 12:59 23.07.2012

Re: Nego...

mina13
Samo je to u tom trenutku bila najbolja opcija. Ili, najmanje loša. Da li misliš da je bilo bolje da su tada vladu pravili SPS i SRS?

Bila sam resila da vise ne komentarisem nista, jer mi samo pojede vreme i zivce, ali ne mogu da se uzdrzim...
Da, bolje je bilo da se DS tada povukao, umesto sto je sa djavolom tikve sadio. Ako ni zbog cega drugog, to bi sada bilo iza nas... Znam da se moze reci da je ovo naknadna pamet, naravno da ne mogu da dokazem da sam i tada isto mislila, ali eto, jesam. A mislim i da bi mnogo svrsishodnije bilo priznati makar sebi da se pogresilo od ovog posipanja pepelom kako drugacije nije moglo.

Pa neće baš biti.
Ja, recimo, ne želim da znam šta bismo sa Radikalima i ondašnjim SPS-om u kombinaciji imali kod proglašenja nezavisnog Kosova. I sa dolaskom krize. Ni na bilo koji drugi način. U međuvremenu su se i jedni i drugi pripitomili, evropeizovali (koliko - videćemo uskoro), a Šešelj iz Haga ne diktira politčki život Srbije,
I na (nadajmo se) nepovratnom smo koloseku u jednom smeru.

Ovo sada jeste katastrofa, ali ni blizu kataklizme koju bismo te 2008. dobili u drugačijoj kombinaciji.
I za to Tadiću treba skinuti kapu.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:30 23.07.2012

Re: Nego...

Da, bolje je bilo da se DS tada povukao, umesto sto je sa djavolom tikve sadio. Ako ni zbog cega drugog, to bi sada bilo iza nas... Znam da se moze reci da je ovo naknadna pamet, naravno da ne mogu da dokazem da sam i tada isto mislila, ali eto, jesam. A mislim i da bi mnogo svrsishodnije bilo priznati makar sebi da se pogresilo od ovog posipanja pepelom kako drugacije nije moglo.

Ja mislim da ne bi bilo bolje....Naravno da bi to danas bilo iza nas, ali bi još uvek tinjale spaljene ambasade, nasilje bi se valjalo ulicama, a Vučić danas ne bi u Skupštini obećavao evropski put, nego bi govorio na mitingu podrške nekom ratnom zločincu.

Ne posipam se pepelom, što bih to radio? Branim svoj stav.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:40 23.07.2012

Re: Nego...

Milutin Milošević:

Postoji jedna elementarna stvar. DS u kombinaciji sa SPS je jedna stranka. A bez SPS, sasvim druga. Šteta što to oni ne razumeju.

Briljantno, priznajem.
Atomski mrav Atomski mrav 14:32 23.07.2012

Re: Nego...

I sa dolaskom krize.

Ni DS/SPS vlada se nije proslavila merama protiv krize.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:45 23.07.2012

Re: Nego...

Ovo sada jeste katastrofa, ali ni blizu kataklizme koju bismo te 2008. dobili u drugačijoj kombinaciji.
I za to Tadiću treba skinuti kapu.


pa da!!

toliko mu treba biti zahvalan ,da nas je ,4 godine kasnije ,ostavio;
pred bankrotom,s raspalim državnim institucijama, s 200 eura prosečnom platom
(tolika je plata radnicima u jednom od najvećih novosadskih trgovinskih lanaca ; 2008 je bila 350 eura - pa sad razlika u cenama i dođeš do boljeg života koji je boris tadić nudio.

niko ne može da tvrdi kako bi 2008. u drugačijoj situaciji rezultat bio isti ili još lošiji - jer se to jednostavno nije dogodilo i ne želim da budem zahvalan borisu tadiću , da je sprečio nešto što se i nije dogodilo!!
freehand freehand 15:01 23.07.2012

Re: Nego...

Atomski mrav
I sa dolaskom krize.

Ni DS/SPS vlada se nije proslavila merama protiv krize.

Kao ni većina evropskih vlada. Ili američka administracija.
freehand freehand 15:05 23.07.2012

Re: Nego...

niko ne može da tvrdi kako bi 2008. u drugačijoj situaciji rezultat bio isti ili još lošiji - jer se to jednostavno nije dogodilo i ne želim da budem zahvalan borisu tadiću , da je sprečio nešto što se i nije dogodilo!!

Pa ne moraš.
Ja bih Anti Markoviću i Ivanu Đuriću bio zahvalan da su uspeli u onome u čemu nisu.
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:10 23.07.2012

Re: Nego...

Ja bih Anti Markoviću i Ivanu Đuriću bio zahvalan da su uspeli u onome u čemu nisu.


i ja bih borisu tadiću bio zahvalan da je uspeo u onome u čemu nije
freehand freehand 15:18 23.07.2012

Re: Nego...

stefan.hauzer
Ja bih Anti Markoviću i Ivanu Đuriću bio zahvalan da su uspeli u onome u čemu nisu.


i ja bih borisu tadiću bio zahvalan da je uspeo u onome u čemu nije

Potpuno si u pravu. Samo, ja sam govorio o onom o čemu jeste.
A ovo što smo videli na izborima i danas u skupštini meni liči na hranjenje Mogvaja posle ponoći. Da su ovi što se danas spojiše kao detonator i eksplozivna naprava velike razorne moći, i nikako nije trebalo dozvoliti njihovo spajanje.
Razumem da postoji ogromnovećinsko uvreženo mišljenje da je to potpuno ok i da je Tadić kriv i za to. Samo se ne slažem.

Edit: a Anti Markoviću i Ivanu Đuriću neizmerno sam zahvalan i na pokušajima.
maksa83 maksa83 15:20 23.07.2012

Re: Nego...

stefan.hauzer
Ja bih Anti Markoviću i Ivanu Đuriću bio zahvalan da su uspeli u onome u čemu nisu.


i ja bih borisu tadiću bio zahvalan da je uspeo u onome u čemu nije


stefan.hauzer stefan.hauzer 15:39 23.07.2012

Re: Nego...

Razumem da postoji ogromnovećinsko uvreženo mišljenje da je to potpuno ok i da je Tadić kriv i za to.



jedino u čemu je tadić uspeo je to -
da je meni svejedno ko je trenutno na vlasti.
vidiš.
za ove znam da su lešinari i nemam nikakva očekivanja od njih,
ne volim ih, znam ko su - čak i ovako našminkane,evropski nastrojene.

ono što je bitno,pre nego mi izmakne poenta ...

u prethodne sam verovao ,imao neka očekivanja - tako da boli.
boli što su se pokazali istim,jer jesu isti!
ok engleski bolje znaju,diplome su im prave - ali cilj im je isti i to je fakat.
boli i to što su me vređali svojom predizbornom kampanjom. to je ono preko čega nisam mogao da pređem.

kapiram sve i da se ne slažeš sa mnom i sve je to ok i normalno i valjda tako i treba da bude .

ali kad vidim ovaj ds nakon izgubljenih izbora , bez želje za promenom i ubeđenju da je sve isto i da sve što je potrebno jeste da se zavale u kauč ,pijuckaju pivo i čekaju da im se vlast sama vrati - uopšte se ne osećam loše zbog onog maslačka od pre dva meseca...



Atomski mrav Atomski mrav 16:17 23.07.2012

Re: Nego...

Kao ni većina evropskih vlada. Ili američka administracija.

Da su uradili bar nešto pametno, pa da stoji taj tvoj vapaj šta bi se desilo sa drugačijom vladom u sred krize...
bolid1 bolid1 16:27 23.07.2012

Re: Nego...

stefan.hauzer

ali kad vidim ovaj ds nakon izgubljenih izbora , bez želje za promenom i ubeđenju da je sve isto i da sve što je potrebno jeste da se zavale u kauč ,pijuckaju pivo i čekaju da im se vlast sama vrati - uopšte se ne osećam loše zbog onog maslačka od pre dva meseca...


I kao dodatak na skupocu, krivi smo mi, sto su se oni svima zgadili...bi*ch, please?!

Sto se maslacka tice, evo jedan i za ove sadasnje, da se ne osecaju zapostavljenim
uros_vozdovac uros_vozdovac 17:43 23.07.2012

Re: Nego...

Nebojsa Krstic
Ne, ne..to su ipak njihove unutarstranačke stvari, mada mi nije svejedno kad se o DS-u govori.

Ne budi lažno skroman. Napisao si toliko blogova o DS da B92 sprema zlatni sat sa potpisom Verana Matića za tebe.


A svaki bez ikakvog povoda i razloga. Zlonamerno prozivanje iz konkurentskog LDP tabora, udri po nevinom i dobronamernom DS-u.

Jeste. A Veran tercira, dočim DS ni kriv ni dužan.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:28 23.07.2012

Re: Nego...

OK, ovo je i moglo da prodje dok niste potpisivali deklaraciju o dva bola

evo pitam te sad ponovo zasto je to uradjeno?

To su međupartijski dogovori...ukoliko si član neke od te dve stranke, a ne slažeš se...trebalo bi da se obratiš stranačkim dužnostnicima. Što pitaš mene?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:33 23.07.2012

Re: Nego...

ali kad vidim ovaj ds nakon izgubljenih izbora , bez želje za promenom i ubeđenju da je sve isto i da sve što je potrebno jeste da se zavale u kauč ,pijuckaju pivo i čekaju da im se vlast sama vrati - uopšte se ne osećam loše zbog onog maslačka od pre dva meseca...

Ja mislim da je opisani koncept pogrešan.

Ti crtaš maslačke a neko će drugi da uredi Srbiju po tvojoj meri. Ukoliko ne budes zadovoljan, crtaćeš opet maslačke. Ih.
freehand freehand 19:06 23.07.2012

Re: Nego...

I kao dodatak na skupocu, krivi smo mi, sto su se oni svima zgadili...bi*ch, please?!

Ko je rekao da si ti kriv?
Niko.
Dobili smo Predsednika i Vladu koji su potpuno u skladu (sem ako se ipak ne sazna ono o džakovima listića, mada Radulović tihuje) sa glasanjem, neglasanjem, maslačcima i qrčićima. Ni manje ni više.
Slika i prilika. Vrećča i zakrpa.
Ali je mnoštvo nečlanova koji bi da uređuju odnose i vode kadrovsku politiku u političkim strankama.
Ma da.
Izvini, a gde to ima?
maksa83 maksa83 19:21 23.07.2012

Re: Nego...

Izvini, a gde to ima?

Svuda?

I ne znam šta te tu buni. Mićo, ako hoćeš da glasam za tebe, onda ima da se svidiš - meni. Meni baćo, meni, dontgivafak za tvoje članove. Ako mi se ne sviđaš, želim da se skloniš odande, i apsolutno mi ne pada na pamet da ti za taj stav plaćam neku članarinu i poslušno budalesam mimo mozga kad Stranka to od mene traži. I naravno da ću da ubeđujem svakog ko je spreman da sluša da si nepodesan za to mesto. I ako sam dovoljno ubedljiv onda on neće glasati za tebe i tvoje, i zato get d fak aut.

Ova zemlja ima preko 2.5 miliona ljudi u nekim partijama. To je neprirodno veliki procenat. Šta ti to govori? Da smo neki opak zoon politikon željan menjanja sveta i demokratskog krojenja države? Bulšit. Meni to govori da je ovde ustanovljena jedna praksa uslovljavanja stvari članstvom. Neko bi da uslovi nekome posao (znam primera onoliko), a ti bi da usloviš mišljenje i iznošenje stava o stranačkim kadrovima. Sori, nečemočiovenoči.

bolid1 bolid1 19:33 23.07.2012

Re: Nego...

Ooooo, da, jeste, posle su to malo ublazili, ali, cela prva postava DSa se ubi od cudjenja, zasto tako, eto, to je neodgovorono (Micunovic), oni ne razumeju (Djilas)...bla, bla, bla...

Neodgovorno je ono sto su ti ljudi radili dok su bili na vlasti, jer su zajebali sto se zajebati moglo i onda im nije jasno kako su izgubili i jos sad ovo prenemaganje...oce piski, nece kaki?

Iseci, brate, izbroji do 10 i teraj dalje!

Nego, danas slusam Micunovica kako kaze da nece Vucicu da zaborave sta je radio u proslosti...cek, bese neki zakon o lustraciji oko koga se obilazilo kao oko vruce kase. Da je to potegnutno, kad je trebalo da se potegne, ne bi se danas iste face vrtele. Umesto toga, reciklirani radikali dobiju DS, a sa Dacicem (jos je 96/97 pitao Vecu Pesic da nece mozda toplom vodom da ih polivaju na Brankovom mostu) se poptisuje istorijsko pomirenje...mnogo je.

freehand freehand 19:43 23.07.2012

Re: Nego...

maksa83
Izvini, a gde to ima?

Svuda?

I ne znam šta te tu buni. Mićo, ako hoćeš da glasam za tebe, onda ima da se svidiš - meni. Meni baćo, meni, dontgivafak za tvoje članove. Ako mi se ne sviđaš, želim da se skloniš odande, i apsolutno mi ne pada na pamet da ti za taj stav plaćam neku članarinu ili poslušno budalesam mimo mozga kad Stranka to od mene traži. I naravno da ću da ubeđujem svakog ko je spreman da sluša da si nepodesan za to mesto. I ako sam dovoljno ubedljiv onda on neće glasati za tebe i tvoje, i zato get d fak aut.

Ova zemlja ima preko 2.5 miliona ljudi u nekim partijama. To je neprirodno veliki procenat. Šta ti to govori? Da smo neki opak zoon politikon željan menjanja sveta i demokratskog krojenja države? Bušit. Meni to govori da je ovde ustanovljena jedna praksa uslovljavanja stvari članstvom. Neko bi da uslovi nekome posao (znam primera onoliko), a ti bi da usloviš mišljenje i iznošenje stava o stranačkim kadrovima. Sori, nečemočiovenoči.


Da, zvuči to baš interesantno, samo ne pije vodu.
Ti se o strankama izjašnjavaš na izborima u državi, ne u stranačkom kadrovanju.
A stranke koje svoje rukovodstvo, organizaciju i imidž peglaju tako da se svima svide su one populističke, često sklone radikalnim skretanjima kad se dokopaju vlasti.
Eto baš nekako kao Naprednjaci sada. Ili ona ekspertska ekkipa koja se nikom ne sviđa a stalno vlada, dok ne treba da sruši koalicione partnere.
Tako da, Mićo, i ja ne bih givdfakovao mnogo šta Miće maslačci i optštenezadovoljni i uvek spremni da mi po glavi , da prostiš, vrše veliku nuždu - okolo pričaju, već bih gledao šta nam je program i šta moje Miće koje su oko tog programa okupljene kažu - gde smo zajebali, gde ćemo i sa kime ćemo dalje.
Što se broja članova političkih stranaka tiče, interesantno bi bilo prebroajati, ako bi to bilo moguće, onu fluktuirajuću ekipu, koja se preliva iz vlasti u vlast, kako god se štafeta preseli iz ruke u ruku.
I da vidiš da je interesantno da su pametni i pre svega pošteni - uvek nekako van i da su uvek Mi?!
Uključujući i mene grešnog. Jebi ga.
stopalo stopalo 19:48 23.07.2012

Re: Nego...

Nebojsa Krstic

To su međupartijski dogovori...ukoliko si član neke od te dve stranke, a ne slažeš se...trebalo bi da se obratiš stranačkim dužnostnicima. Što pitaš mene?


OK je ako ne zelis da odgovoris.

samo se bojim da ovakvim odgovorima i dalje ne zelite ni ti ni sef da shvatite sustinu vaseg poraza

gore je lepo stefan odgovorio freeju

za ove znam da su lešinari i nemam nikakva očekivanja od njih,
ne volim ih, znam ko su - čak i ovako našminkane,evropski nastrojene.

ono što je bitno,pre nego mi izmakne poenta ...

u prethodne sam verovao ,imao neka očekivanja - tako da boli.
boli što su se pokazali istim,jer jesu isti!
ok engleski bolje znaju,diplome su im prave - ali cilj im je isti i to je fakat.
boli i to što su me vređali svojom predizbornom kampanjom. to je ono preko čega nisam mogao da pređem.

kapiram sve i da se ne slažeš sa mnom i sve je to ok i normalno i valjda tako i treba da bude .


neko je pre neki dan napisao da je blog92 u stvari vecinski blog simpatizera DS ali vecina se trudi da misli svojom glavom. ako je ideja da se takvim ljudima pridje sa milovanjem krava i gimmefive, onda ne vredi dalje diskutovati.

doduse, mozda i kod vas doslo do otkrovenja da su zem zadruge vaznije od univerziteta
zovitemegrunf zovitemegrunf 19:49 23.07.2012

Re: Nego...

bolid1

Nego, danas slusam Micunovica kako kaze da nece Vucicu da zaborave sta je radio u proslosti...cek, bese neki zakon o lustraciji oko koga se obilazilo kao oko vruce kase.

Kad je bio taj zakon o lustraciji, Vucic je, radikalno, pretio "Samo vi nas lusterisite, mi cemo vas banderisati!". Sad kad je evropejac, ocekujem bar sterilizovanu kasiku, moraju se postovati neki standardi.
freehand freehand 19:53 23.07.2012

Re: Nego...

Nego, danas slusam Micunovica kako kaze da nece Vucicu da zaborave sta je radio u proslosti...cek, bese neki zakon o lustraciji oko koga se obilazilo kao oko vruce kase. Da je to potegnutno, kad je trebalo da se potegne, ne bi se danas iste face vrtele.

Apsolutno saglasan.
Nego, jbg, opet ta istorija, opet te okolnosti, opet taj širi okvir... Koštunac kao izabrani Predsednik, pa zaštita kadrova, pa legalizam, pa Marković i Pavković pod zaštitom dok se pale arhive, pa cepanje i cirkusi u skupštini... Pa je svako imao svoje espeesovce, seti se malo Lilića i Baneta Ivkovića, i predsednika Milutinovića.
Nema, brate Bolide, u ztemlji Srbiji čistih situacija u politici.
Ni danas.
I još jednom - ovi danas došli su na vlast zbirom tvog i mog glasanja i neglasanja.
Ja za to nisam spreman da optužim, na primer, Čedu Jovanovića za koga nisam glasao.
maksa83 maksa83 20:07 23.07.2012

Re: Nego...

Da, zvuči to baš interesantno, samo ne pije vodu.

Pa pije vodu, sve ostalo je ŠBBKBB. Tako stvari funkcionišu, svidelo se to establišmentima, članovima, simpatizerima il ne. Jedini način da obezbediš tu stranačku utopiju o kojoj pričaš je da se glasačko pravo uskrati svim ne-članovima. Granice tog sistema su ipak šire od ivica stranaka, iako bi stranke bile najsrećnije da je drugačije. Osećam se prilično šašavo objašnjavajući tu vrlo, vrlo, vrlo prostu stvar.

A stranke koje svoje rukovodstvo, organizaciju i imidž peglaju tako da se svima svide su one populističke, često sklone radikalnim skretanjima kad se dokopaju vlasti.

Da je pitki-plitki populizam tako efektivan komunizam bi suvereno globalno vladao svetom, a ne vlada.

Najradikalnije skretanje po dokopavanju do vlasti koje sam video je skretanje DS-a od stranke centra sa deklarisanim demokratskim i građanskim vrednostima u ... nešto ... što je popovima dalo državnu penziju a predizbornu kampanju zasnovalo na razgovoru sa kravama. Šta su sve između radili da ne pominjemo (ono što Krle kaže da su kafanska naklapanja, a što valjda znači da je pok. Verica Barać išla po kafanama, zapisivala i od toga posle pravila one largely ignored izveštaje).

Tako da, Mićo, i ja ne bih givdfakovao mnogo šta Miće maslačci i optštenezadovoljni i uvek spremni da mi po glavi , da prostiš, vrše veliku nuždu - okolo pričaju, već bih gledao šta nam je program i šta moje Miće koje su oko tog programa okupljene kažu - gde smo zajebali, gde ćemo i sa kim ćemo

Mda, svakako ne treba menjati tu pobedničku strategiju.

Gde je nestalo milion glasova?
freehand freehand 20:30 23.07.2012

Re: Nego...

Jedini način da obezbediš tu stranačku utopiju o kojoj pričaš je da se glasačko pravo uskrati svim ne-članovima.

Da. Na stranačkim izborima.
Stranke nastaju i okupljaju se oko ideja, ne oko istraživanja javnog mnjenja. neke nastaju i oko ideje tajkuna, doduše. E takve, na putu do vlasti, slušaju i pričaju isključivo šta se glasačkom telu sviđa.
Eto SNS na primer. Sa sve čuvenom Kancelarijom za brze odgovore koju ne mogu da dočekam da vidim u stvarnosti!

Da je pitki-plitki populizam tako efektivan komunizam bi suvereno globalno vladao svetom, a ne vlada.

Pa da, problem sa populizmom jeste to što je plitak, i što nema sadržaj. I što je, takav, oličenb u nekakvoj vlasti osuđen da traje kratko.
ali da napravi veliku štetu.

Najradikalnije skretanje koje sam video je skretanje DS-a od stranke centra sa deklarisanim demokratskim i građanskim vrednostima u ... nešto ...

Kaži mi da se zezaš? Pored Tome, Ivice, Čede - pazi sad! VUKA!!!, Mlađe... DS ti je najradikalniji u svojim skretanjima?
Mis'im... Hajde da onda Koštunca izaberemo za cara. Taj ne skreće ni kad udari u zid, uvek idu dvojica za njim da ga odignu i okrenu ko navijeni autić!

Mda, svakako ne treba menjati tu pobedničku strategiju.

Svakako treba. Samo, kad bi se slušao svako im sad sugeriše šta treba da rade ličili bi na onaj stari klip Dejva Alena, "Ja sam mozak vi ste telo"...
Gde je nestalo milion glasova?

Dobro pitanje. Kojekude? Možda su to i bili tuđiu glasovi?
bolid1 bolid1 20:34 23.07.2012

Re: Nego...

Sve vreme je to i problem, svi se vade na sire okvire, situacije, Kosovo, sunce, mesec&planete(a, na zemlji place dete), a time samo pokrivaju nedostatak cojones da se uradi ono sto mora!
Jel' mora reforma? Mora! Jel' nece partneri velikogkoalicionogkapaciteta? Nece. Dobro, dragi gradjani, mi smo teli to i to, ovi nisu, mi necemo da se i da vas zajebavamo, ajmo na izbore.

Umesto toga, dobili smo ekipu koja te gleda u oci i pravi budalom bez trunke sramote...e, jebiga...

Znam ja da nema cistih situaciju u Srbiji, brate Free , narocito u politici...aman, jel' moze nesto za nas da se uradi ili samo za porodicu i prijatelje....e, zbog toga mi je zao DSa, od iskrene ideje postali su preduzece koje celu kampanju vice: ma mi smo lozi, ali teko ovi drugi...kukusiganama, e, jbg, moze da prodje jednom, ali ne uvek...
bolid1 bolid1 20:39 23.07.2012

Re: Nego...

freehand

Gde je nestalo milion glasova?

Dobro pitanje. Kojekude? Možda su to i bili tuđiu glasovi?


Nisu, to je najtuznije, nisu, Znam dosta ljudi iz mog okruzenja (myself included) koju su bili glasaci DSa i odustali od toga, neki od njih iskreni clanovi (myself not included), zbog ideje, ne koristi.

Sretnem jednog od njih malo posle izbora, krene prica, kaze covek...teo sam, nisam mogo...
blogovatelj blogovatelj 20:59 23.07.2012

Re: Nego...

Svakako treba. Samo, kad bi se slušao svako im sad sugeriše šta treba da rade ličili bi na onaj stari klip Dejva Alena, "Ja sam mozak vi ste telo"...


Opa...
Stigli do poente...
Pa bre bajo, sto ne organizuju izbore u stranci kao sto rade normalne stranke u normalnim drzavama? Samo sto u normalnim strankama u normalnim drzavama onaj ko izgubi izbore da ostavku, pa bude kongres, pa se kandiduje ko se kandiduje, pa clanovi partije izaberu.
Da je Tadic lepo kao covek otisao u zasluzenu penziju kad je izgubio izbore, cenio bih ga kao najboljeg predsednika kojeg je Srbija ikada imala. Ovako ne mogu.
Zasto?
Zato sto je izgleda mnogo slatko igrati se Putina ili Djukanovica pa doveka vladati.
Sta meni govori Tadicev ostanak na celu DS?
Govori mi sledece...
Ako nemate nekog boljeg, sta mislite sa njim da radite, kad je vec jednom izgubio izbore?
I samo da se ne nadje neko prepametan pa mi imputira nesto za Djilasa... Jebe mi se za njega, meni je najsimpaticniji onaj iz Indjije, ali je izgleda dovoljno mudar da pusti ovu dvojicu da se pokolju, a on onda postaje drugi covek u partiji. Jerbo ce Jeremic sa MIT diplomom i sadasnjom pozicijom, kad sledeci put spremi CV doci na neko mnogo finije mesto u belom svetu nego sto ovi ostali mogu da sanjaju.
maksa83 maksa83 20:59 23.07.2012

Re: Nego...

Da. Na stranačkim izborima.

A.

Pa ka' će, ti stranački izbori? I šta misliš - hoće biti direktni kao što je Tadić obećavao 2010.?

Nemoj samo da mi kažeš "šta te briga?", to bi baš bilo glupo.

Kaži mi da se zezaš? Pored Tome, Ivice, Čede - pazi sad! VUKA!!!, Mlađe... DS ti je najradikalniji u svojim skretanjima?

Ne, ne zezam se - ti pobrojani su (u mojoj knjizi) oduvek bile sitne jajare i prevaranti, čak i kad su neki od njih (kao Vuk i svita) imali masu. Vuk je svoju DS pesmu otpevao kad se dokopao vlasti u Beogradu, i vidi ga sad.

Ovi (DS) su imali ozbiljnu masu sa kojom dolazi velika inercija i odgovornost i mogućnost da nešto fundamentalno dobro napraviš i popraviš. U mojoj viziji - epic fail. Ne znam gde ćeš veći dokaz od njihove - i naše - pozicije sada.
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:16 23.07.2012

Re: Nego...

Nebojsa Krstic

Ja mislim da je opisani koncept pogrešan.

Ti crtaš maslačke a neko će drugi da uredi Srbiju po tvojoj meri. Ukoliko ne budes zadovoljan, crtaćeš opet maslačke. Ih.


jok.

imam ono malo političko pravo. moj glas .
jedan u sedam miliona .ne odlučuje pobednika.
u zbirnom broju je beznačajan.smem da radim sa njim šta hoću.
ovaj put mi se crtao maslačak.razlog?
nisam želeo da poklonim nikom - taj jedan glas.
naizgled sasvim beznačajan,a meni bitan.

kako to ja vidim.
svako je imao svoju šansu ,da uredi srbiju po mojoj meri ,
i svako je bio očajan.

kad sam več sve ovo vreme ja duvao maslačak? valjda imam to pravo da uzvratim? tako što ću svima,na taj mali papir ispisan pogrešnim imenima, nacrtam jedan lepi maslačak - pa nek ga oni duvaju ...
freehand freehand 21:18 23.07.2012

Re: Nego...

Ne, ne zezam se - ti pobrojani su (u mojoj knjizi) oduvek bile sitne jajare i prevaranti

Ti pobrojani su čitav politički spektar Srbije, Makso. Sem DS.
Ovi (DS) su imali ozbiljnu masu sa kojom dolazi velika inercija i odgovornost i mogućnost da nešto fundamentalno dobro napraviš i popraviš. U mojoj viziji - epic fail. Ne znam gde ćeš veći dokaz od njihove - i naše - pozicije sada.

E sad smo opasno blizu da se složimo.
Samo što sam ja, kao mekša duša, spreman da kažem da nikad nisu imali dovoljno jaku poziciju da sami odrade posao, i da su, ipak, uvek morali nekakve kompromise da prave da bi išta uradili.
Ok, ti kompromisi u ovo smutno vreme koštaju. Ok, tu je cenu i Đniđić plaćao.
I sad moja poenta: ok, neka su izgubili izbore (makar ja to smatrao pogibeljnim za Srbiju); ali - čemu ovoliko ugovnjavanje i čoveka i partije? Čemu katran i perje, Čemu ovolika stigmatizacija?
Dizvineš, meni ovo liči na neku zajebanu i veliku spin-igru nekih velikih igrača.
Pa nek bude, neko vreme, da sam se pridružio lumenima iz kružoka za proučavanje teorija zavere.
Edit: prevideo sam ovo
Pa ka' će, ti stranački izbori? I šta misliš - hoće biti direktni kao što je Tadić obećavao 2010.?

Nemoj samo da mi kažeš "šta te briga?", to bi baš bilo glupo.

Ne znam. Ako kažem "kad odluče stranački organi DS-a" - jel to glupo?
Isto važi i za način izbora.
freehand freehand 21:26 23.07.2012

Re: Nego...

Pa bre bajo, sto ne organizuju izbore u stranci kao sto rade normalne stranke u normalnim drzavama? Samo sto u normalnim strankama u normalnim drzavama onaj ko izgubi izbore da ostavku, pa bude kongres, pa se kandiduje ko se kandiduje, pa clanovi partije izaberu.

A u kojoj to zemlji se ti kao simpatizer, posmatrač, navijač - pitaš kad će stranka organizovati izbore? Stranka koja je do pre dve nedelje još pokušavala da napravi koaliciju i fomira Vladu?
Da je Tadic lepo kao covek otisao u zasluzenu penziju kad je izgubio izbore, cenio bih ga kao najboljeg predsednika kojeg je Srbija ikada imala. Ovako ne mogu.

Ma da bre. Pošto sad ne radi to što ti misliš da treba da radi, onda nije ni radio kako treba ono što si ti mislio da jeste radio kako treba.
Jel te ne boli glava od ovakvog razmišljanja?
maksa83 maksa83 21:32 23.07.2012

Re: Nego...

I sad moja poenta: ok, neka su izgubili izbore (makar ja to smatrao pogibeljnim za Srbiju); ali - čemu ovoliko ugovnjavanje i čoveka i partije? Čemu katran i perje, Čemu ovolika stigmatizacija?
Dizvineš, meni ovo liči na neku zajebanu i veliku spin-igru nekih velikih igrača.

Ne treba meni veliki igrač da mi kaže da je 30 soma za CMS previše (iako nisam web developer, znam ponešto o prajsingu tih stvari, tj. znam koliko takve stvari stranci naplaćuju drugim strancima), da arhiviranje mejla ne može da košta triputadesetnašesti DIN - ako su sve ostale račune napumpavali kao IT račune (o čemu ponešto znam), onda nas ne može da pokrpi 3 rudnika zlata i 4 rudnika dijamanata - zatim da je sunuti pola milke EUR u pano sa metlom u situaciji kad se nema - lopovluk, da je plaćanje penzionog osiguranja popovima iz budžeta - bezobrazluk i podilaženje jednom prilično mračnom i nazadnom sloju, i da je ona vakcina kojom se Predsednik pribadao za novine treš koji je služio tome da Mišković i svetska farmakomafija namaknu još neki milion ozgo po cenu narušavanja zdravlja moje dece.
freehand freehand 21:35 23.07.2012

Re: Nego...

Nisu, to je najtuznije, nisu, Znam dosta ljudi iz mog okruzenja (myself included) koju su bili glasaci DSa i odustali od toga, neki od njih iskreni clanovi (myself not included), zbog ideje, ne koristi.

Sretnem jednog od njih malo posle izbora, krene prica, kaze covek...teo sam, nisam mogo...

Ok. Jesi ga pitao danas?
Dizvineš, čitava ta priča je malo izokrenuta. Prvo - čini mi se (stavio sam šlem i pancir protiv one gladnadecakontejneriljudisekuprstebeskućnici lavine) da je situacija u Srbiji skoro dve godine unazad sistematski predstavljana bar duplo gorom od realne, ili bar što ja kao politički i socijalno ćorav vidim kao realno.
Drugo, svi su svoju frustracije, lenjost, nedostatak ideja i motiva krenuli da peglaju pljujući vlast.
I lepo su divni ljudi od stiropora mogli da prilegnu u ladovini i da sačekaju da im u krilo padnu uskršnja jaja i jabuka vlasti i razdora druge strane.
Eno ih, u Vladi danas.
A od sutra nastupa vreme da se sve dovede u red: novi ministar policije će da hapsi lopove; Oliver Antić će da sređuje pravdu, onaj što je pravio kardio-vaskularnu kliniku u selu kod Čačka bez potrebnih dozvola i obavezne table (a bio resorni ministar) će da uređuje urbanizam.
Ona dvojica beskućnika što su dočekali bombardovanje da se dokopaju hektara stambene površine o trošku građana će da brinu o savesti nacije.
Onaj što je kao najveći stručnjak i najpošteniji među svima organizovao sistem kreditiranja malih i srednjih preduzeća preko poverenika svoje stranke, a za procenat po kreditu će da reši ekonomske probleme, uz onu tetku što je neki ekonomski stručnjak a ne zna dve rečenice da sastavi bez logičke i gramtičke greške.
Ma siguran sam da smo izabrali bolje, jednostavno nemam dileme da smo na putu ka Utopiji.
maksa83 maksa83 21:46 23.07.2012

Re: Nego...

Ne znam. Ako kažem "kad odluče stranački organi DS-a" - jel to glupo?
Isto važi i za način izbora.

Očekivati da će stranački organi da promene sistem tako da on može da ih izmesti sa pozicija je u najmanju ruku naivno.

Ali neće to biti ni prvi ni poslednji sistem koji je propao zato što su oni gore držali za fotelje dok se sve oko njih ruši.
bolid1 bolid1 21:50 23.07.2012

Re: Nego...

freehand

Ma siguran sam da smo izabrali bolje, jednostavno nemam dileme da smo na putu ka Utopiji.


Brkamo stvari, niko normalan ne kaze da je ovo put ka Utopiji, ali moras shvatiti da su ljudi besni na DS, takav kakav je trenutno i da, ako je pameti, DS ce sebe da sredi iznutra, jer nema sanse ni sledece izbore da dobiju...proci ce ko SRS covece...a, to NAMA ne treba nikako...

freehand freehand 21:54 23.07.2012

Re: Nego...

Ne treba meni veliki igrač da mi kaže da je 30 soma za CMS previše (iako nisam web developer, znam ponešto o prajsingu tih stvari, tj. znam koliko takve stvari stranci naplaćuju drugim strancima), da arhiviranje mejla ne može da košta triputadesetnašesti DIN

Sitna lova i ogroman bezobrazluk.
Šta kaže nadležni ministar Dačić na to?
Verovatno isto što i ministri Milosavlajević i Dinkić na infovanje.
Ja bih ga pitao, recimo, za Homena i popuštanje huliganskim barabama i siledžijskoj bagri, kojima je prećeno "stravičmnim merama". mnogo pre nego to. Otkazivanje Prajda bio je mnogo veći poraz, njegov kao predsednika i čitave države kojom je upravljao.
Samo, to nije razlog da istog Dačića gledam kao predsednika Vlade i ministra u istom resoru, istog Dinkića u novoj Vladi, i iste ljubitelje porodičnih vrednosti kao predsednika države i novog/starog gradonačelnika.
Za Tadića sam siguran da je hteo i trudio se, uz greške i saplitanja,d a gradi demokratiju i institucije. Za ove danas sam siguran da su institucije rušili i demokratiju gazili.

A sad je i meni dosta.
Raspali po crnom vragu ko čime može.
freehand freehand 22:04 23.07.2012

Re: Nego...

i da, ako je pameti, DS ce sebe da sredi iznutra

Tako je.
Ali po tvom ukusu?
Ti bi svoju stranku prilagođavao onome što misle komšije, krajnje dobronamerno?

a, to NAMA ne treba nikako...

Pa čoveče, da se učlanimo onda, pa da napravimo to kako treba?
rekoh gore, pa da citiram sebe još ejdared:

I da vidiš da je interesantno da su pametni i pre svega pošteni - uvek nekako van i da su uvek Mi?!
Uključujući i mene grešnog. Jebi ga.


P.S. ovo je pisano kao odgovor na post koji je Bolid pisao dok sam ja pisao onaj poslednji.
Dakle - ipak je ovo moje poslednje javljanje na ovom blogu, i sad možete zaista da odahnete.


P.P.S. kako svaki blog o novoj Vladi postaje blog o Tadiću, kao onaj usisivač iz "Slobode" - zolja?!
bolid1 bolid1 22:26 23.07.2012

Re: Nego...


Ti bi svoju stranku prilagođavao onome što misle komšije, krajnje dobronamerno?


Nisam ni mislio da je drugacije. Znas kako, ponekad da...pricao je Ex jednom o najboljem izvoru informacija, pijaci...ocu da kazem, pitaj onog ko nema direktan interes u odluci koju treba da doneses.


Pa čoveče, da se učlanimo onda, pa da napravimo to kako treba?


Razmisljao sam o tome i nisam pametan. Nekad budem po onoj Kenedijevoj (sta ja mogu za drzavu), a onda se setim one omladinke na 12cm, Brazzers model, stiklama i jednog fantoma iz gimnazije koji je slatko spavao na sednici gradske skupstine...ne mogu...

milisav68 milisav68 22:31 23.07.2012

Re: Nego...

stefan.hauzer

kako to ja vidim.
svako je imao svoju šansu ,da uredi srbiju po mojoj meri ,
i svako je bio očajan.


Ma džabe pričaš, i dalje ne slušaju.

Na svaku kritiku upućenu njima - odgovaraju - oni su gori - sad ste nahebali.

Kao da ne vidimo da voda već ključa, i da će da budemo skuvani.

Naše je samo da izaberemo - kuvara.

mina13 mina13 22:37 23.07.2012

Re: Nego...

Pa neće baš biti.
Ja, recimo, ne želim da znam šta bismo sa Radikalima i ondašnjim SPS-om u kombinaciji imali kod proglašenja nezavisnog Kosova. I sa dolaskom krize. Ni na bilo koji drugi način. U međuvremenu su se i jedni i drugi pripitomili, evropeizovali (koliko - videćemo uskoro), a Šešelj iz Haga ne diktira politčki život Srbije,
I na (nadajmo se) nepovratnom smo koloseku u jednom smeru.

Ovo sada jeste katastrofa, ali ni blizu kataklizme koju bismo te 2008. dobili u drugačijoj kombinaciji.
I za to Tadiću treba skinuti kapu.


Eto zasto sam bila resena da ne komentarisem... jedva sam cekala da se (mrtva umorna) vratim sa posla i vratim se na blog.... uf... moram da odgovorim jer ste se i Vi potrudili da odgovorite meni.
Volela bih da je "pacifikacija" i "demokratizacije" SPS i Radikala bila produkt promisli Borisa Tadica, mozda je on na to i pomisljao, ne znam; ipak, prihvatljivija mi je ideja da je to bio rezultat njihove lukovosti i nagona za odrzanjem. Sto se njihovog ponasanja u kriznim momentima tice, ma kako da bi oni bahato i divljacki zeleli da odgovore, realnost bi ih vrlo brzo spustila na zemlju, a i tu bih pomenula lukavost i ostalo...sto se Seselja tice, ni tada ni sada on nije, realno, bio u mogucnosti da na bilo sta utice, pokazalo se koliko su mu lojalni oni preko kojih bi uticaj vrsio. A sto se koloseka tice... bila bih najsrecnija na svetu, ali samo da podsetim, vec smo jednom, 2003. mislili isto.
Mi ne mozemo da znamo sta bi bilo da je bilo, ja samo imam utisak da bi SPS i SNS upropastili stvari kad god bili na vlasti, 2008. ili sada, ali bi sustinska razlika bila u tome sto bi smo sada to ispravljali, a ovako, posle svih muka dolaze oni, pa ce biti mnogo toga da se popravlja...Za sam kraj, bez zlonamernosti Free, ali ja u vise navrata u Vasem komentaru vidim sumnju
mina13 mina13 22:57 23.07.2012

Re: Nego...

Ne posipam se pepelom, što bih to radio? Branim svoj stav.


Nisam mislila na Vas licno.
Ne slazem se da bi tinjale ambasade, jer svakog cuda za tri dana dosta, a ima i ona "Koga ti je moliti, nije ga ljutiti". Hocu da kazem da su se oni (SPS i Radikali) "proevropejisali" jer su to prepoznali kao korisnije i u skladu sa tim bi se ponasali i da su tada dosli na vlast, s tom razlikom sto DS tada ne bi imao prljave ruke, a oni bi sada verovatno bili vec davno iza nas.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:59 23.07.2012

Re: Nego...

DS ce sebe da sredi iznutra, jer nema sanse ni sledece izbore da dobiju...proci ce ko SRS covece...a, to NAMA ne treba nikako...


Ako DS propadne, zbog toga cemo da ispastamo MI?
To je logicki odrzivo jedino u slucaju da smo "MI" clanovi DS ili neko ko ima neke licne koristi od DS.
Ako smo MI gradjani, narod, drzava, onda nesto opasno nije u redu kad tako vazne stvari zavise od toga da li ce neka stranka opstati ili nestati.

Sistem u kome gradjani brinu za dobrobit neke stranke (normalno je upravo suprotno od toga) je naopak sistem i njega treba sto pre menjati. Takav sistem je uzrok problema, a ne odnosi u nekoj stranci.

Prihvatanje da sudbina naroda zavisi od sudbine bilo koje strake je zapravo prihvatanje da su stranake iznad naroda, da su one krive za svako zlo ili zasluzne za svo dobro. To i jeste osnovni problem, tzv partiokratija, gde u partijama lezi sva moc, da su postale nedodirive, i na nama je samo da se nadamo da ce neka od njih, po nama najbolja, doci na vlast jer cemo u suprotnom propasti.

Pa čoveče, da se učlanimo onda, pa da napravimo to kako treba?


Cini mi se sasvim logicnim da onaj ko brine za sudbinu neke stranke, ko smatra da od njene sudbine zavisi i njegova, nesto ucini da ta stranka opstane ili da se popravi, a to se moze uraditi jedino ako se taj uclani u stranku, jer kako ce se stranka ponasati je njena slobodna volja, koja zavisi iskljucivo od odluke same stranke a ne od nekoga sa strane.




expolicajac expolicajac 23:37 23.07.2012

Re: Nego...

pricao je Ex jednom o najboljem izvoru informacija, pijaci...ocu da kazem, pitaj onog ko nema direktan interes u odluci koju treba da doneses.

Septembra meseca 1996 godine, izlazim iz zgrade PU u Nišu i sretnem "Bivšeg". Gde si žandar, gde si političaru i tako to, pozovem ga na piće u "Galeriju". "Bivši" sa onim svojim šarmantnim sarkazmom "Jes, ti li smeš da sediš sa demokratama". Normalno dobije odogovor prikladan vremnu i podneblju i odemo na piće. Pitam ga ja "Jeli šta će te da napravite po tvojim informacijama na izborima?". Počne "Bivši", te samo da uđemo u skupštinu, pa da se malo čuje naš glas, pa da imamo malo pristup medijima. Slušam ga ja i naručujem novu turu. "Slušaj Bivši, koliko se ja razumem u ovaj narod, imate da sjebete SPS-ovce samo tako." Normalno "Bivši" podigne onu obrvicu, misli provokacija i nastavi sa ... te malo ovo te maloono. Opet mu ja kažem. "Slušaj bre, svaki dan sam sa narodom. Gledam kako se privrednici muče, kako je narodu pun qrac Arkana, rata i Slobe. A najviše ih nervira Mile Ilić. Očistiće te govna samo tako.
Tokom protesta vezanih za izbornu krađu viđali smo se svaki dan na trgu. Naravno ja sam stajao ispod lamiona broj 5 i hvatao beleške, a on vodio proteste. U prolazu mi je dobacivao, "Hebiga EX, nisam ti verovao ispade da si u pravu".
Činimi se da je opet počeo da sluša šta narod priča.
bolid1 bolid1 23:56 23.07.2012

Re: Nego...

hoochie coochie man

Ako DS propadne, zbog toga cemo da ispastamo MI?
To je logicki odrzivo jedino u slucaju da smo "MI" clanovi DS ili neko ko ima neke licne koristi od DS.
Ako smo MI gradjani, narod, drzava, onda nesto opasno nije u redu kad tako vazne stvari zavise od toga da li ce neka stranka opstati ili nestati.


Nesmo se razumeli, nisam mislio na "NAS" clanove DSa, btw, valjda se videlo gore da nisam ni blizu.

Tedoh reci da je DS firma sa tradicijom i da ako propadne, trebace vremena da se podigne infrastruktura partije koja moze da uradi ono sto bi DS, po definiciji (bar je ja tako vidim), trebala da radi u ovoj zemlji. E, na taj nacin sam mislio da ispastamo "MI"...a, sto se interesa tice, milina je gledati prvu postavu kako se ujeda za vratove, a do juce su slozno mazili telad...
bolid1 bolid1 00:01 24.07.2012

Re: Nego...


dobije odogovor prikladan vremnu i podneblju


LIKE!

Činimi se da je opet počeo da sluša šta narod priča.


Bilo je i vreme...
blogovatelj blogovatelj 02:07 25.07.2012

Re: Nego...

A u kojoj to zemlji se ti kao simpatizer, posmatrač, navijač - pitaš kad će stranka organizovati izbore? Stranka koja je do pre dve nedelje još pokušavala da napravi koaliciju i fomira Vladu?


Ma ja se ne pitam. Pravo da ti kazem i bas me briga sta ce da urade.
Samo sa strane posmatram taj svet, sto rece onaj pesnik...
Ali imam pravo da kazem sta mislim. I to i radim.

Pošto sad ne radi to što ti misliš da treba da radi, onda nije ni radio kako treba ono što si ti mislio da jeste radio kako treba.


Radio je sta je mogao u izuzetno jebenoj situaciji, da prostis. Sa tobom se recimo slazem kada ga branis oko Kosova i jos oko nekih stvari.
Ali sam misljenja da onaj ko je stvarno demokrata i ko dodje na celo drzave onog dana kada izgubi vlast treba da ode u penziju. Neka mu osnuju neku humanitarnu organizaciju, nek ide po fakultetima i drzi predavanja, nek gostuje na seminarima po nekim ekonomskim institutima "u regionu"
Covece, isece me ovaj izraz "u regionu" bas mi nekako otuzan.
Misim, mrzi me da kucam, znam da si ukapirao sta sam hteo da kazem.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 07:50 25.07.2012

Re: Nego...

Ali sam misljenja da onaj ko je stvarno demokrata i ko dodje na celo drzave onog dana kada izgubi vlast treba da ode u penziju.

Ni pored najbolje volje ne razumem zašto. Ja mislim da onaj ko je stvarno demokrata kad izgubi vlast mora da stupi s vlasti. Šta će dalje da radi pitanje je njegove odluke. Ti, npr, možeš da odlučiš da ne glasaš za njega (jer je izgubio vlast...jer je ovo ili ono...), ali ne vidim u čemu se krije "moranje" njegovog odlaska u "penziju".

Ti sad imaš da je prirodno da neko ko je dobio sto hiljada glasova, ili manje....ili par glasova više - drži vlast. Pa onda imaš na vlasti ljude koji nisu dobili ni jedan jedini glas...legalno, tako im omogućava izborni sistem...i imaš nekog ko je dobio 1,5 miliona, par desetina hiljada glasova manje od onog ko je dobio najviše (TN)...i sad taj "mora" u penziju!

Nikako se ne slažem.


Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 09:22 25.07.2012

Re: Nego...

Neka mu osnuju neku humanitarnu organizaciju, nek ide po fakultetima i drzi predavanja, nek gostuje na seminarima po nekim ekonomskim institutima "u regionu"

Ko da mu osnuje? Oni čije je greške i grehove platio na izborima? Oni kojima je sopstvena guzica uvek bila preča od opšteg interesa? Oni koji nisu smeli da izvire iz rupe dok je Tadić hapsio ratne zločince? Oni koji nisu smeli da prdnu dok je hapsio kriminalce i oduzimao im kriminalom stečenu imovinu? Oni da nastave da vode politiku, a on da ide u penziju? Jel to predlog?
milisav68 milisav68 10:26 25.07.2012

Re: Nego...

Nebojsa Krstic
Oni koji nisu smeli da prdnu dok je hapsio kriminalce i oduzimao im kriminalom stečenu imovinu?


Da je (samo) to radio, sad bi i dalje bio predsednik.

Nemoj samo da pričaš kako to nije u opisu radnog mesta predsednika zemlje, ali jeste u opisu predsednika partije koja je odlučivala, koja će ministarstva ko da dobije i koja ličnost će da bude na čelu tog ministarstva.

Tadić nije izgubio izbore zbog spoljne politike, već zbog ekonomije, odnosno korupcije.

maksa83 maksa83 10:35 25.07.2012

Re: Nego...

Ko da mu osnuje? Oni čije je greške i grehove platio na izborima? Oni kojima je sopstvena guzica uvek bila preča od opšteg interesa? Oni koji nisu smeli da izvire iz rupe dok je Tadić hapsio ratne zločince? Oni koji nisu smeli da prdnu dok je hapsio kriminalce i oduzimao im kriminalom stečenu imovinu?

Da, gde su sad svi ti ljudi? Eno 'lade jaja na brodu.

Milan Marković, DS-ov ministar za državnu upravu i kapetan na ladju.

Krstiću, ekipa ti je lopovsko dno.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:44 25.07.2012

Re: Nego...

Da, gde su sad svi ti ljudi? Eno 'lade jaja na brodu.

Neki bogami i u vladi.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:51 25.07.2012

Re: Nego...

moj glas jedan u sedam miliona .ne odlučuje pobednika.
u zbirnom broju je beznačajan.smem da radim sa njim šta hoću.
o

Svako sa svojim može šta hoće. Nego kad potom dobiješ ovaj ološ vidiš da odlučije.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:52 25.07.2012

Re: Nego...

Krstiću, ekipa ti je lopovsko dno.

Nisam naročiti pristalica kolektivne odgovornosti.
maksa83 maksa83 22:14 25.07.2012

Re: Nego...

Nebojsa Krstic
Krstiću, ekipa ti je lopovsko dno.

Nisam naročiti pristalica kolektivne odgovornosti.

Fer inaf. Nisam ni ja.

Zanemarimo odgovornost (tvoju, ja - verovao ili ne - ne verujem da je ima), posmatrajmo to kao uzrok i posledice.

Posledica je da mi imamo SNS na vlasti, a Milan Marković, ex ministar, DS mudo - lađu.

Ovo drugo je ujedno i uzrok ovog prvog.

Ima malo cikličnih zavisnosti, ali je zapravo veri simpl.
freehand freehand 22:44 25.07.2012

Re: Nego...

Posledica je da mi imamo SNS na vlasti,

SNS je posledica glasanja i neglasanja.
a Milan Marković, ex ministar, DS mudo - lađu.

A meni je ovaj čovek izgledao kao najpristojniji ministar.
Jebem mu Kurir, jahta između 150 i 500 tisuća, al ova je baš 500, za u naslov.
I ne znamo da li je jahta njegova, niti znamo, ako jeste, odakle mu pare.
Ali je za pretpostaviti da je to samo deo plena otetog za ministrovanja.
Ih, bre, Makso...




maksa83 maksa83 00:24 26.07.2012

Re: Nego...

SNS je posledica glasanja i neglasanja.

... koje je posledica - pojačane solarne aktivnosti i globalnog zagrevanja?
A meni je ovaj čovek izgledao kao najpristojniji ministar.

... a izveštaji Verice Barać kao kafanska naklapanja?

Ih, bre, Frihende...
freehand freehand 07:05 26.07.2012

Re: Nego...

maksa83
SNS je posledica glasanja i neglasanja.

... koje je posledica - pojačane solarne aktivnosti i globalnog zagrevanja?
A meni je ovaj čovek izgledao kao najpristojniji ministar.

... a izveštaji Verice Barać kao kafanska naklapanja?

Ovo je nakalemljeno, bez potrebe i razloga.
Najozbiljnije kažem. ako već slušam političare činim to prilično pažljivo. Milan Markoviće je, po mom sudu, čovek koji je govorio smireno i pametno, o onome što mu je posao.
Bez visokih tonova, bez populističkih ujdurmi, bez zamena teza.
Nisam ga čuo da je obećavao brda i doline, nisam ga video zapenjenog u duelima sa političkim protivnicima.
Naprotiv.
Vericu Barać nisam pominjao.

A glasanje je posledica mišljenja, afiniteta, procene i želja svakog od nas.
Pa ti gledaj šta većina u Srbiji misli, procenjuje i želi. S tim što to nije ništa novo ni iznenađujuće.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 08:01 26.07.2012

Re: Nego...

a izveštaji Verice Barać kao kafanska naklapanja?

U tom izveštaju neobično veliki broj puta pominje se "priča se" i "govori se". To je neprihvatljivo za izveštaj jednog državnog organa u kome mora biti sve potkrepljeno činjenicama i dokazima. Uostalom, zar nosilac promena Vučić, prepun revanšizma, ne bi oduševljeno iskoristio svaku mogućnst da pohapsi i oblati političke protivnike.

Pa eto mu šanse. Što se sekiraš?
maksa83 maksa83 08:17 26.07.2012

Re: Nego...

Pa eto mu šanse. Što se sekiraš?

Nije da se sekiram, ali ne gajim ni mnogo svetao autluk na celu stvar.

Ne mislim da je Vučić moralan tip sa ličnim i političkim integritetom niti da su ovi oko njega operisani od koruptivnog potencijala. Mene trenutno dizanje buke (prethodne tri reči su link) oko toga ne može da zbuni. Zbuniću se ako nekog stvarno prilepe oko toga.

Takođe me ne zbunjuje ni DS-ov ministar za lokalnu samoupravu (i svašta odozgo) koji je na kraju ispao kapetan na ladju.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 08:56 26.07.2012

Re: Nego...

Takođe me ne zbunjuje ni DS-ov ministar za lokalnu samoupravu (i svašta odozgo) koji je na kraju ispao kapetan na ladju.

Ako misliš da i sam nisam užasnut tom i takvim slikama, varaš se.

Ne mislim da je Vučić moralan tip sa ličnim i političkim integritetom niti da su ovi oko njega operisani od koruptivnog potencijala

Ok ako ne misliš.

Zato nisam na to ciljao nego na revanšizam.
freehand freehand 08:43 23.07.2012

čestitamo

Mi smo već obavili jutarnje radovanje na dan formiranja nove Vlade!



E sad živ nisam da vidim kad krene ministar policije da hapsi lopove i korumpirane barabe a bivše kolege, uz sasluženje novog ministra vojnog.
I Frau Džorgovanke, koja će, izgleda, obnašati funkcije Guvernerke i šefice BIA, istodobno.
Ona neraspoređena, departizacija u toku, a nikog ne pominju za ova strogo profesionalna i nepolitička mesta.
loader loader 11:22 23.07.2012

Re: čestitamo

departizacija u toku

Da, bre .. .. na to skoro zaboravismo. Idem čas gore da pogledam koliko je nepartijskih ličnosti u vladi.


Inače, Džorgovanka se toliko trudila po onim emisijama tokom kampanje, da bi bila greota ne dati joj nešto.

oskar-z-wild oskar-z-wild 08:51 23.07.2012

Само вас гледам


Препоручујем пост. Делотворан је.
oskar-z-wild oskar-z-wild 09:46 23.07.2012

Re: Само вас гледам



Я тоже
loader loader 11:23 23.07.2012

Re: Само вас гледам

Mislim da je ova slika uverljivija :

Milutin Milošević Milutin Milošević 11:31 23.07.2012

Re: Само вас гледам

Od ove?

silver bullet silver bullet 11:52 23.07.2012

Re: Само вас гледам

Milutin Milošević
Od ove?



ja preferiram ovu...

loader loader 15:20 27.07.2012

Re: Само вас гледам

Od ove?


Ne. Nego od ove:




blogov_kolac blogov_kolac 11:47 23.07.2012

imam velika očekivanja od (n)ove vlade





Zato se već nedeljama unazad često budim noću obliven ledenim znojem.
freehand freehand 12:53 23.07.2012

Re: imam velika očekivanja od (n)ove vlade

blogov_kolac




Zato se već nedeljama unazad često budim noću obliven ledenim znojem.

Kako ti je ovo uspelo?
Ili je Loader obrisao 9/10 posta?
mariopan mariopan 13:29 23.07.2012

Re: imam velika očekivanja od (n)ove vlade

freehand
blogov_kolac




Zato se već nedeljama unazad često budim noću obliven ledenim znojem.

Kako ti je ovo uspelo?
Ili je Loader obrisao 9/10 posta?

Časovi sažetog pisanja ili "zamor materijala"?
loader loader 00:05 24.07.2012

Re: imam velika očekivanja od (n)ove vlade

Kako ti je ovo uspelo?
Ili je Loader obrisao 9/10 posta?


Sve je uradio sam, bez ikakve moje pomoći
mariopan mariopan 14:03 23.07.2012

...

Kao domatjica savetujem da se ta tegla dobro zatvori, jerbo ako u nju uguraš svašta zajedno i to već trulo i pokvareno, onda bar zatvori dobro i ne mućkaj .

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana