Dani pozitivne energije

MilutinM RSS / 31.01.2008. u 23:46

Ovoga dana Prekinu svadju. Potraži zaboravljenog prijatelja. Obustavi sumnju i zameni je poverenjem. Napiši ljubavno pismo. Podeli neku vrednost. Daj laki odgovor. Podrži mlade. Pokaži odanost rečju i delom. Održi obećanje. Odvoj vreme. Predupredi ljutnju. Oprosti neprijatelju. Slušaj. Izvini se ako nisi u pravu. Pokušaj da shvatiš. Prezri zavist. Preispitaj svoje zahteve drugima. Pomisli prvo na nekoga drugoga. Budi zahvalan, ljubazan, otmen. Smej se malo više. Zasluži poverenje. Bori se protiv zlobe. Osudi samozadovoljstvo. Izrazi svoju zahvalnost. Moli se svom Bogu. Obraduj srce deteta. Uživaj u lepoti i čudesima Zemlje. Kaži svoju ljubav. Kaži ponovo. Kaži još jednom. Opet ponovi. Petak i subota su dani zatišja pred važnu odluku koju treba zajedno da donesemo. Što da ne iskoristimo priliku da se odmorimo od pritiska stvarnosti koji nosimo poslednjih nedelja? Šta je rečeno - rečeno je. Svako od nas već ima ideju da li će i kako glasati. Onda, ostavimo to sa strane za trenutak. Nekolicina nas koji smo se na blogu družili prošle i ove nedelje predlažemo da petak proglasimo Danom pozitivne energije. Pozivamo sve blogere da taj dan isključivo i što više pišu o lepom u životu. O svojim malim junacima (ne moramo svaki dan da veličamo Noleta i naše cure), o lepoj muzici, o novim knjigama koje smo čitali, o svojoj deci, braćama i sestrama, roditeljima, o lepim receptima koje smo probali ili pićima koja su nas opčinila, o muzici, prirodi, jednoj jedinoj ali toliko magičnoj, ponovljivo neponovljivoj i večitoj... Lista je beskonačna. Ako ovo uradimo, svako od nas će imati divan dan. Nećemo samo ovde na blogu zahvaljivati, doprinositi, pohvaljivati, slati poljupce i virtuelno se grliti. Valjda ćemo to preneti i bližnjima. A to, ubedjeni smo, može biti zalog nove energije koja će promeniti svet. Hoćemo li?



Komentari (1055)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

Kazezoze Kazezoze 09:39 11.02.2008

Re: MM,

Poslednjih dana me zeza komp, ukoci se iz cista mira i ni makac. Dolazio neki momak, radi u velikoj firmi na odrzavanju, nije nista ustanovio

oslabio ti kondezator... reci tom momku neka pregleda kondezatore . ako ne zna, oni izgledaju kao mala baterija od 1,5 V sa malom metalnom plochicom na vrhu. ako se ta plochica naduvala, onda mora da zameni kondezator (odlemi, pa ponoovo zalemi novi) serijski broj na kondezatoru kojeg menja mora biti isti.


ps. chestitam ti klincima rodjendan!
vishnja vishnja 10:36 11.02.2008

Re: Вишња,

ali nije sadimetričan protok podataka već simetričan.

prezidente, jel ti ovo psujes? :))))
Mara Mara 05:46 11.02.2008

...

Оте ми мајицу испред носа Маргос!
Нема везе, освојила сам ону на 500.... Е, ако не дотерамо до 1000 ништа нисмо урадили...

сад мало да се прошетам да видим, мислим да има неке **здарије у крају...

пс. ионако је близу поноћ код мене, а у ноћном програму можемо мало да се опустимо са речником, хихиихихи
MilutinM MilutinM 10:08 11.02.2008

Re: ...

Vezano za ovo (mada na neposredno):
Čini mi se da većina blogera ima postavljene parametre tako da ima po 100 komentara na stranici. Takva je, valjda, originalna postavka. Ako odete u lični profil, možete da odaberete opciju da imate po 200 komentara na stranici. Mislim da je ovako malo jednostavnije za čitanje.
margos margos 12:00 11.02.2008

Maro,

Оте ми мајицу испред носа Маргос!

Nisam mogla da odolim.
Jedini razlog... ko velim, aj da uznem i tu majicu pa didem da spavam:)
Obećavam, hiljadarku ti prepuštam!!!

Hvala ti na Žurnalu!
Ražalostila me smrt Roja Šajdera... Sav taj džez... Ako se ne varam, i on je kod nas došao najpre na FEST i bio potpuna ludnica za to doba. Po temi, po kombinaciji muzike, plesa... Jak film! Dobar glumac. :(((

Spavaj, Maro, mi bdijemo.:))
Mara Mara 07:19 11.02.2008

Марин журнал...

Ејми Вајнхаус је освојила 5 од 6 Гремија!!! ЈУПИИИИ!!!! За оне који не прате, мој савет је да купе њен албум - феноменалан је( "Back to Black" ), при томе, све песме је сама писала (комплетан уметник). Опет, да подсетим: Ејми Вајнхаус се тренутно налази у болници за болести зависности. Тамо је отишла након месеци скандалозних снимака њеног лудовања по Лондону, да би врхунац био снимак који је обишао свет, а на коме пуши крек!!! Због свега тога, одбијена јој је виза за САД, па није била присутна вечерас...Да, да, драги моји, иако је држављанка Уједињеног краљевства... свако ко има намеру да изведе макар једну строфу овде, мора да аплицира за посебну визу (многи наши турбо фолкери то не знају, а и праве се да не знају него долазе на муфте, на туристичке визе...додуше, колико сам чула, добар део публике исто тако нема папире, но нећемо о томе)...Е, по страну све ово, апсолутно вам препоручујем Ејми, јер јој је музика сјајна....Освојила је Гремије за: најбољег новог извођача, најбољи снимак, најбољу песму године, најбољи женско поп-вокално извођење и најбољи поп албум. Измакла јој је награда над наградама за најбољи албум године који је освојио Херби Хенкок (Унф ће знати, сјајан џезер)...Дакле Ејми може да буде задовољна, јер су прва четири Гремија која сам навела у категорији најважнијих. Да не заборавим, њен наступ је преношен преко сателита (изузетно су јој допустили да изађе из болнице да наступа)...Вечерас је било много добро - никад више лајв наступа (Алиша Киз, Ријана, Фу Фајтерс, Брус Спрингстин, још сам под утиском п асам неке испустила...баш бих волела када би то неко пустио у Србији, да видите како се режира спектакл и како људи певају). Мени је страва било када су наступиле и отпевале "Proud Mary" (да ли да кажем да обожавам песму?) Бијонсе и Тина Тарнер...

Умро Рој Шајдер (Roy Scheider). Знам да се код нас презиме изговара у 101 варијанти, али "sch" је дошло из немачког језика и чита се "Ш". Два пута је био номинован за Оскара; 1974. за споредну улогу у филму "Француска веза" ("French Connection" и 1979. у категорији главног глумца у филму "Сав тај џез" ("All that Jazz", по аутобиографији Боб Фосета. Љубитељи хорора га памте по улози из серијала "Ајкула" ... Био је и мировни активиста, учествовао је на анти-ратним демонстрацијама у Њујорку 2003. године, када је против рата у Ираку протествовало 125 000 људи...

Након најдужег штрајка у историји Удружења писаца Америке, постигнут је договор. Мислим да ће сви да одахну, јер се већ три месеца врте бројне репризе по кабловким каналима и губици су велики. Нешто је било надокнађено, јер се многе серије снимају унапред, али нису снимане нове, па је заиста претило да осим вести и политичких дебата, гледамо све саме репризе...То ће можда да спасе и овогодишњег Оскара, за који су тврдили да ће се одвијати по плану., али обзиром на чињеницу да су се многе супер звезде Холивуда солидарисале са писцима, није било баш свеједно организаторима (Оскар се додељује 24. фебруара увече)...

Барак Обама је освојио Греми у категорији "аудио-књиге" ... Ово кажем, јер му је конкурент био нико други него Бил Клинтон (који је читао и снимао своју књигу)...

..Вести са локала:
Није да и ми немамо овде "кошаву". Данас је овде (престоница ове големе земље) дувао такав ветар (удари су изван града достизали брзину од 60 миља на сат, без зезања) да је изазвао бројне пожаре, јер су падале бандере, каблови, дрвеће (а у Дистрикту Колумбија и околини има пуууно зеленила)... Овде иначе, мало-мало па кад дуне ветар или падне нека јача киша - попада силно дрвеће и преполови куће или их добрано урнише. Малочас су приказали на вестима неку јако лепу кућу коју је мимоишло огромно дрво, али је зато јагуар настрадао тако да се само разазнаје баш тај симбол - јагуар (све остало прекрила је шаш, то јест грање)...

Сад одох да спавам...лаку ноћ!!!
rayzippo rayzippo 09:46 11.02.2008

vishnja...

ne postoji li neki internet provajder koji te ne veze ugovorom(po pitanju konekcije mnogo su flexibilniji),tj kad ti dosadi odjavis !?zenin brat cak ni nema kucni telefon a ima net(posto je malo zesci laik po tom pitanju nije znao da mi objasni na koji nacin ima net,mada verujem da je u pitanju wireless-da probas i tu soluciju)



ps.masem vam sa solidnih 36 stepeni,blagim vetrom i mirnim okeanom...:)))
AlexDunja AlexDunja 10:09 11.02.2008

Re: vishnja...

ps.masem vam sa solidnih 36 stepeni,blagim vetrom i mirnim okeanom...:)))

odmahujemo :)))
uzivaj!
vishnja vishnja 10:17 11.02.2008

Re: vishnja...

ne postoji li neki internet provajder

nemam pojma. ja sam mislila da neko od ovdasnjih zna konkretnu semu, pa da mi kaze 'idi tamo i tamo' jer ono sto ja znam ne moze bez da si vlasnik stana. nema veze, raspitacu se jos naokolo. hvala u svakom slucaju.

masem vam sa solidnih 36 stepeni,blagim vetrom i mirnim okeanom...:)))

eeeeee.... to bih ja isto htela :))))
ma moze i +45, i nemiran okean... samo nek je sunca i svetla dovoljno.
ubi me ovo sivo :(
znas ono u 'uzickoj republici' kad klinac hoce u partizane, pa kaze 'povedi mene ciko, ja umem lepo da pevam'? e ja umem lepo da pevam :)))). doduse kontraalt, pa se ne uklapam, al mozda cu se slagati sa okeanom :)

jel me primas? jel me primas?
AlexDunja AlexDunja 10:39 11.02.2008

Re: vishnja...

jel me primas? jel me primas?

ti si odavno primljena:)))
ostale opominjemo
OPOMENA

Vazno je mozda i to da znamo,
covek je zeljen tek ako zeli,
i ako sebe celog damo,
tek tada i mozemo biti celi.

Saznacemo tek ako kazemo,
reci iskrene, istovetne,
i samo onda kad i mi trazimo,
moci ce neko i nas da sretne.
mika antic
rayzippo rayzippo 10:45 11.02.2008

Re: vishnja...

jel me primas? jel me primas?



a sh'o ne b' moglo...:)))
vishnja vishnja 10:49 11.02.2008

Re: vishnja...

mika antic

AD!!! :))))
mika antic!!! uvek placem kad ga citam. bez greske. a sad sam na poslu :)

hvala.
Gorstak Gorstak 10:55 11.02.2008

Re: vishnja...

ja sam mislila da neko od ovdasnjih zna konkretnu semu, pa da mi kaze 'idi tamo i tamo' jer ono sto ja znam ne moze bez da si vlasnik stana.

Ehej vishnja,

Ja ti gore napisao poduži (kako bi durgačije) savet šta i kako u vezi internet providera. Idi na www.infosky.net i traži bežični internet. Jutros sam se setio da i mobilni operateri nude PCIMCI karticu za 1din. Onda možeš uz neku žešću pretplatu da surfuješ. To ako imaš lap top. Pretpostavljam da jeste takva situacija.

Maro, care. Žurnali su ti fenomenalni i da dodam da je velika šteta što nisi dobila autorsku opciju.

Pročitao sam sve one komentare u vezi izbora za nove autore i imam više utisaka:
1. Čestitam Ivani23 i Kazezoze-u! U stvari, davno sam im još čestitao, ali sad je i zvanično. Stavio sam vas u moju vip listu još onomad. Još nema objavljenih tekstova. Čekam(o).
2. AlexDunja i Margos?!?!? Nepravda, nepravda, nepravda. Vidim da i fixer nedostaje spisku što je isto nepravda.
3. Milutin i Unf. su se svojski borili, ali protiv vetrenjača. Meni sistem izbora apsolutno nije jasan i zašto je uopšte pravljeno to izabiranje. Ako će vlasnik sam da odluči koji ćemo mu mi onda celer da glasamo i lobiramo.
4. Probao sam i da se udubim u način razmišljanja i izbora. Domaćinu je jako bitna čitanost jer se ne bi hvalio brojkama. Isto tako bitno je postići što veću čitanost sa što manje autora (čitaj manje posla za moderatore). Neki što su izabrani skrenuli su pažnju na sebe provokativno političkim komentarima što obećava velike debate (tzv ping-pong) tj. posećenost. Neke su jednostavno morali da stave zbog glasova (tu mislim na ivanu i kazea), a neke su preskočili zato što se već drugde objavljuju: margos (kod unfa) i nikola svilar (kod čerevićana i još kojekude). Mislim da nisu trebali da ih preskoče jer su iskazali jaku želju da pišu. Sad, za fixera nemam racionalno objašnjenje. Slabo blogujem po drugim kafanama i sa većinom izabranih se i ne srećem tako da stvarno nemam nikakav stav. Krivo mi što Mara nema svoj kutak za žurnale, ali šta je tu je.
Sve ovo mi bezveze da ostavljam na onom Postu sa rezultatima izbora jer kapiram da naše mišljenje (moje sigurno) nije bitno vlasniku. Pa što i da se trudim.
Žao mi je što su neki sjajni blogeri tako mutno i mučno izabrani. Opet mislim na ivanu i kazea. Zaslužili 100%, a našli se u istom košu sa onima sa dna liste tj. čudno izabranima.
Uf, neću više, ali eto to mi je glavni utisak.
Pozdrav
MilutinM MilutinM 11:12 11.02.2008

Re: vishnja...

Precedniče, hvala na pohvalama. Staraćemo se, i ubuduće.

Hajde da kažem još par reči. Naši smo ovde, može se.

Ne svidja mi se ovaj pristup uredništva bloga. Izgleda mi to kao, ako se dobro izražavam, autoritativna demokratija. Dakle, mora ovako, jer je to demokratski. Nažalost, tako se ponaša jedan deo naše političke javnosti (uključujući dobar deo NVO sektora), tako se ponaša ova medijska kuća, tako se ponaša jedan broj politički obojenih a uredništvu poželjnih blogera, tako se, na kraju, ponaša i uredništvo bloga. Mislim: ne mogu vam biti usta puna demokratije a onda koristiti nedemokratske metode da se ta demokratija nametne drugima.

I, da primetim, nijedan od redovnih političkih identiteta ovog bloga se nije oglasio povodom ovog slučaja, a razvale usta kada ...

A agrument "ovo je privatna medijska kuća i mi imamo pravo da radimo šta hoćemo" je najsmešniji. Pa što su se onda igrali demokratije i pozivali nas da glasamo. Hleba i igara, laka zabava za narod. Kao i jednom od serijala koji furaju a koji mi nanovo budi asocijaciju na celer.

neke su preskočili zato što se već drugde objavljuju: margos (kod unfa) i nikola svilar (kod čerevićana i još kojekude)

Sa ovim se ne slažem. Sama činjenica da dva blogera gostuju kod drugih znači da imaju želje i materijal da se iskažu. Pri tome, pretpostavljam, do sada nisu banovani - dakle pišu normalno. I dobili su dovoljan broj glasova. Znam, neće njima pasti zlatna kruna sa glave ako ne budu imali pravo pisanja, ali mi je ovo trulo, majke mi.
AlexDunja AlexDunja 11:22 11.02.2008

da kazem i ja:))

hvala vama drustvo, sto lepo o
nama mislite. to je najvaznije.
a kriterijumi ovog izbora su najblaze receno
bili nejasni. kakosetokaze netransparentni.
i jos nesto.
posto su urednici rekli da ce jedini razlog za
odbijanje nekoga ko ima veliki broj glasova
biti ako je imao neka teza krsenja pravila bloga,
nemojte molim vas, da pomislite da sam ja neki
tezak subverzivni element.
inace ne volim da se svadjam, pa tako i na blogu :)))
cak i ne psujem:))))
Gorstak Gorstak 11:38 11.02.2008

Re: vishnja...

Znam, neće njima pasti zlatna kruna sa glave ako ne budu imali pravo pisanja, ali mi je ovo trulo, majke mi.

Znam za Malu Margos da nema frke dok za Nikolu nisam siguran. U stvari, margos je dostojanstveno prihvatila nepravdu, ali nas ne može prevariti da nema veze. Ima i te kakve veze. Super je što si (margos) super sa Unf., ali siguran sam da bi i on voleo da se razmahneš na ovom blogu. Bez obzira što je kao lobirao da te ne da ipak bi bio ponosan. Sad se setih i andjelije. Nema ni nje. Šteta.

Trač: Nikola se baš potrudio na onim izborima da lobira za svoju stvar. Upuštao se u polemike, ,,svađao" sa neistomišljnicima, objavljivao za koga je sve glasao (i za mene hehehe) i na kraju poslao komentar moderatorima sa uzvikom dajte već jednom te autorizacije. Jutros sam otišao na novi Post novog blogera (Jaril) gde je stavio naslov ,,Govor mržnje na b92". Sad nebitno što njega nisu banovali, a tebe jesu, nego mi se čini da je Nikola najavio da neće više da piše. Verovatno se oprašta jer je duboko uvređen postupkom njegovog neizbora.

A šta i nije bitno što Jarila ne zabraniše? On im napiše direktno u brk da šire govor mržnje što je pet puta gore od onog tvoga da ćeš da se pokakiš po sred bloga i krvi im se napiješ.
Uzgred, ti baš izazivaš zabranu tebekaotakvog sa ,,nezadovoljnim" komentarima.
Ovde smo naši i verujem da samo nas 10-tak redovno otvara ovaj Post. Praktično smo nevidljivi, ali tamo na glavnoj strani molim te da paziš da ne ostanemo bez tebe.
Primer: Jasmina Lekić je blogerka koja se mnogo nešto zamerila sa dosta poznatijom blogerkom Biljanom Srbljanović. BS banuje JL na svom blogu, a ova uzvrati istom merom s tim što je nastavila da vređa BS. Prošao jedan dan i nema više JL. Banovana. Pretpostavljam da je sama BS ili neko od pristalica poslao obaveštenje moderatoru pa ovaj reagovao. U tvom slučaju ovde to ne mogu da zamislim.
Izvini što se ponašam kao tata, ali brinem se da tvoje nezadovoljstvo izborima ne proizvede nešto drugo čime ćemo svi mi biti jako nezadovoljni.

P.S. Jesi li objavio psovke na onom drugom blogu?
Gorstak Gorstak 11:41 11.02.2008

Re: da kazem i ja:))

inace ne volim da se svadjam, pa tako i na blogu :)))
cak i ne psujem:))))

To i jeste razlog što nisi izabrana.
Da su Milutinu dozvolili psovački Post i da si na vreme krenula sa treningom sad bi ih sve lepo napasla sa per*unom i celerom. Obrali bi zelen bostan i prošli bi kao vo u kupusu.
Uaaaaa!!!!
vishnja vishnja 11:42 11.02.2008

Re: vishnja...

To ako imaš lap top. Pretpostavljam da jeste takva situacija.

pogresno pretpostavljas :)))) ne znam bas cemu bi mi sluzio isti. hvala prezidente na informacijama.

jesi video gore, margos isla kroz bosutske sume :)))

ja sam onim izborima potpuno zadovoljna. uzivala sam i igrala se potpuno bez najave. priustili su nam sjajnu zabavu, a onda resili stvar na jedini moguci nacin - svojom procenom.

AD me bas...ganula. ne mogu da se vratim u stabilno stanje nikako. eto. nesto nisam bas pri sebi :)
nece me biti nedelju dana.
vishnja vishnja 11:54 11.02.2008

Re: da kazem i ja:))

nemojte molim vas, da pomislite da sam ja neki
tezak subverzivni element.

kako da ti kazem, mi smo to vec mislili, a ovim se samo potvrdilo :))))

ja mislim da, konkretno u tvom slucaju, 'entitet b92' (ko sto rece neko) jednostavno ne zeli da izgubi sjajnog komentatora. mozda im je procena da bi dobijanjem svog bloga ti iscezla sa ostalih, zbog nepostizavanja.
a vrednost mnogih tekstova je zaista tek u komentarima koji slede.

uostalom, videla si sta je Supermod proglasio za svog favorita u disciplini 'najbiser izbora' :)))
AlexDunja AlexDunja 11:55 11.02.2008

Re: da kazem i ja:))

Da su Milutinu dozvolili psovački Post i da si na vreme krenula sa treningom sad bi ih sve lepo napasla sa per*unom i celerom. Obrali bi zelen bostan i prošli bi kao vo u kupusu.

mislis li da bih se tada bolje osecala?:)))
ti, kao i milutin, mislis da se na taj nacin oslobadja negativna energija?
ja ne. naprotiv. mnogo ne volim kad sam dovedena u takve situacije
da moram da budem gruba. a desava se. ponekad.
ja radije mislim nesto lepo i dobro, kada se lose osecam:)))
brze me prodje.eto.
AlexDunja AlexDunja 12:02 11.02.2008

Re: da kazem i ja:))

ja mislim da, konkretno u tvom slucaju, 'entitet b92' (ko sto rece neko) jednostavno ne zeli da izgubi sjajnog komentatora. mozda im je procena da bi dobijanjem svog bloga ti iscezla sa ostalih, zbog nepostizavanja.
a vrednost mnogih tekstova je zaista tek u komentarima koji slede.

onda bi bilo lepo od njih da tako i kazu:))))
Unfuckable Unfuckable 12:03 11.02.2008

Re: vishnja...

Ovde smo naši i verujem da samo nas 10-tak redovno otvara ovaj Post. Praktično smo nevidljivi,


loša procena.
Verovatno je i to jedan od razloga za onakve "izborne rezultate", al sad da ne mudrujem....meni se malo sve smučilo kada sam otvorio blog "And winners are ...." - ali dobro, sve dođe i prođe.
Rukopis izborne komisije je potpuno jasan, potpuno mi je jasno ko je dobio najviše mesta u Blog- parlamentu, samo mi nije jasna "klasifikacija" koju je dao sentinel - pošto veze s mozgom nema. Valjda misli da nekome može da proda renese za testise, pa nisu ljudi budale - mada opcija koju podržava upravo polazi od premise da ljudi ovde jesu budale. .... ugao gledanja.
Ispade da su ljudi - znamo i koji - kažnjeni za pristojno ponašanje i civilizovan & friendly pristup diskusijama...tj kažnjeni što nisu imali pitbull attitude, što nisu maltretirali sve okolo sa agitujućim pp i što se nisu ulizivali vipovima. Margos će gostovati kod mene i kada dobije jednog zelenog dana tu autorsku opciju, pošto je blogovanje u tandemu jako zanimljiva stvar - pogotovu kada to rade dva poprilično različita karaktera - što je i bio - uz još neke koje sada ne navodim - glavni motiv da joj ponudim gostovanje. Sad bi još moglo da sipadne da sam joj učinio medveđu uslugu. Bljakkk
E zato mi se smučilo. Sećam se kojeg sam "toplog zeca" ja prolazio kada mi je - niotkuda - ponuđena autorska opcija - prvo vređanje i nipodaštavanje na mom blogu, a onda i totalni ignor na drugim blogovima . Do tada su moji komentari bili relativno visoko cenjeni i primetljivi, popriličan broj preporuka itakoto...posle dobijanja autorstva pola - mahom vip- ova je počelo da me bukvalno ignoriše, pa sve da mu napišem i "dobar dan" .
Ako znamo - a znamo - da je dosta blogera organizovano u "ekipe" sa poprilično određenim stavom, mišljenjem i načinom delovanja, a da su obično te "ekipe" produžena ruka nekog vip-a ...jasno vam je šta se dešavalo i dešava. Možeš da staviš kakvu god dobru ili vruću temu - neće se ništa bitnije desiti. Posle par dana - tvoju temu reciklira neko ko je "prihvatljiv" - i eto gomile komentara, čitanost, najčitaniji...etc. That's the way it is, šta sad.
Ja sam to relativno rano provalio i ne živciram se više. Ali nešto nisam sposoban da gutam svakojake priče i objašnjenja koja veze s mozgom nemaju.
Mari sam - povodom muzičkih nagrada i muzike uopšte ili bilo čega drugog - ponudio da napiše txt kod mene na tu temu, ako hoće, naravno. Ona sada spava, pa odgovor ne znamo. Margos ostaje, naravno.
Sad kad se organizujem sa dve plavke, mogu samo da me mrze. Sleeća bi verovatno bila anđelija ili bravarka ili AD - zavisi ko hoće. Ispadoh ja još i nesigurna investicija - ako pišeš kod Unf, nikad autorstvo ....super
A ako popizdim još više, a ne vidim zašto ne bih - ima svaki dan da neki drugi bloger koji nema autorstvo objavljuje kod mene, 'leba mi. Svoju vip listu bolje da vam ne pokazujem ; )))))))), za sada.
vishnja vishnja 12:07 11.02.2008

Re: da kazem i ja:))

onda bi bilo lepo od njih da tako i kazu:))))

e sa tim se slazem 100%.
Gorstak Gorstak 12:08 11.02.2008

Re: da kazem i ja:))

mislis li da bih se tada bolje osecala?:)))
ti, kao i milutin, mislis da se na taj nacin oslobadja negativna energija?
ja ne. naprotiv.


Sa ovim ne da se ne slažem nego naprotiv (da citiram).
Trudim se da se na blogu ponašam kao i u životu. Kao fol, što iskrenije:)))
Elem, ventili za otpuštanje negativne energije su neophodni svakome. To je u našoj prirodi, a protiv prirode se šta, šta..... ne vredi boriti. To ja kao profesor:)))
Primera imaš koliko hoćeš u realnom životu. Ukoliko ti suprug/momak ostavlja čarape svugde po stanu, a ti uredno misliš nešto lepo i pevušiš, sasvim je moguće da npr. za vreme ručka ako ti on kaže da supa nije slana da mu ceo lonac prospeš na glavu.
Da si ga oterala u celer kod prve čarape onda bi veselo dodala slanik i živeli bi srećno do kraja života:)))
Naravno da sam karikirao, ali poenta je jasna.
Juče sam se vraćao sam sa puta. U kolima odvrnuo do daske Partibrejkerse i pevao sa njima iz sveg glasa. Kako je to dobro. Partibrejkersi su OK, ali dranje me baš opustilo:)))

P.S. Refren iz pesme Rimtutituki:
,,Prljave borbe u ljubavne torbe,
manje pucaj više tucaj!"

Možda bi ovaj refren trebalo malomalo pa copy-paste po većini Postova na ovome blogu, a u cilju borbe protiv govora mržnje. Andjelija bi se složila 100%.
vishnja vishnja 12:20 11.02.2008

Re: vishnja...

A ako popizdim još više, a ne vidim zašto ne bih

a zasto bi? alo, covece, pa ako ti ne uvidjas koliko si iznad svega toga, ja cu rado da ti nacrtam, ali verujem da je zdravije da sam shvatis.
nemoj da tebikaotakvom gluposti ometaju zivot. poremetice ti se ta ingeniozna razbarusenost, pa sta cemo mi onda :)))

PS u uzi izbor za 'komentar ikad' ulazi onaj tvoj vapaj "ti, koji si zaposeo...vrati mi nevaljalo dete bloga" :))))))
Gorstak Gorstak 12:23 11.02.2008

Re: vishnja...

Možeš da staviš kakvu god dobru ili vruću temu - neće se ništa bitnije desiti. Posle par dana - tvoju temu reciklira neko ko je "prihvatljiv" - i eto gomile komentara, čitanost, najčitaniji...etc. That's the way it is, šta sad.

Ajde kad sam pominjao Jasminu Lekić da kažem da se ona baš, baš vređala na pomenuti slučaj. Ona napiše nešto i ono 20-tak komentara. To isto napiše VIP-ovac i ono 200 komentara:)))
Jasmina se ljutila, svađala, pa nije lepo itd. Skupila kritičnu masu neprijatelja VIP-ovaca i eto. Nje nema više.
Mislim da nije brzo kao Unf. skapirala društveni poredak ili što Strongman (Kazezoze će se naježi:)) često ponavlja: ,,Ukoliko odmah ne primetiš ko je hrana, ti si!". Za ovaj blog to važi samo tako.

Vishnja,
Bosutske šume:((( šmrc, šmrc. To je unf. beše smislio, a margos se šetala.
Ono da si se lepo igrala prilikom izbora u potpunosti se slažem. Bilo je zanimljivo i blesavo za posmatranje. Na kraju je došao šumar i sve nas za uši..., pa je zato ostao taj gorak ukus u ustima da nismo lepo završili igru.

AlexDunja AlexDunja 12:25 11.02.2008

Re: da kazem i ja:))

ma razumem mehanizam:))
nisam mala, ali razliciti smo ljudi.
meni se retko desava da prsnem,
ali sam posle toga bolesna.
one situacije, kao u primeru,
obicno resavam kroz salu, i uspeva mi.
mene opusta dobro raspolozenje i smeh.
ps. prolaze brejkersi, ali nemam bas neku
snagu u glasu, pa dranje ne dolazi u obzir.
sa andjelijom bih se slozila i ja. svakako:)))
Unfuckable Unfuckable 12:34 11.02.2008

Re: vishnja...

PS u uzi izbor za 'komentar ikad' ulazi onaj tvoj vapaj "ti, koji si zaposeo...vrati mi nevaljalo dete bloga" :))))))



da budem potpuno iskren - to je parafraza jedne sjajne izjave Dejana Stankovića koju je uputio svom starijem sinu, a lepo je "čučnula"...
uzgred, hteo sam nekako da andjeliji "dobacim" info da ju je, eto, neko izabrao u svoju vip listu....malo li je - za Nevaljalo Dete Bloga
MilutinM MilutinM 12:38 11.02.2008

Da se malo nadovežem

Uzgred, ti baš izazivaš zabranu tebekaotakvog sa ,,nezadovoljnim" komentarima.
Ovde smo naši i verujem da samo nas 10-tak redovno otvara ovaj Post. Praktično smo nevidljivi, ali tamo na glavnoj strani molim te da paziš da ne ostanemo bez tebe.

Srećan sam što sam u životu uglavnom bio otvoren i što sam mogao da kažem svoj stav. Nisam neki nadljud, ali mi je drago da sam toliko neposredan. Pa, šta košta da košta. Mada bi mi bilo žao da moram da zatvorim kafanu zbog politički obojene prijave poreskog inspektora kojeg je postavila stranka na vlasti zato što je njihov a ne zato što zna svoj posao.

Post koji sam nameravao da postavim napisaću vama u jednom od narednih komentara. Ne zato što se plašim da talasam, nego što sam video da je Dejan Stanković postavio sličan blog nedavno.

Unf
posle dobijanja autorstva pola - mahom vip- ova je počelo da me bukvalno ignoriše, pa sve da mu napišem i "dobar dan"

Potpuno se slažem. Ne smatram sebe plodonosnim umetnikom, pogotovo u ovoj oblasti izražavanja. Ipak, da se ne lažemo, drago mi je kada ljudi komentarišu moje tekstove. To znači da ono što napišem ima nekog smisla. Medjutim, sem u nekim sitnim tragovima, skoro nijedan od VIP blogera nije se udostojio da komentariše moj tekst. Pitam se onda: da li ja pišem gluposti koje nisu dostoje čitanja, da li to šta pišem ima ikakvu spisateljsku vrednost? Ili je možda nemaju vremena da čitaju sve tekstove - ovo može biti najvažniji razlog. Ili, jednostavno, ne žele konkurenciju (uh, dižem sebi cenu).

P.S. Jesi li objavio psovke na onom drugom blogu?

Izvinjavam se - ne stižem da sredim. Posvatiću večeras.

vishnja vishnja 12:41 11.02.2008

Re: da kazem i ja:))

meni se retko desava da prsnem,
ali sam posle toga bolesna.
one situacije, kao u primeru,
obicno resavam kroz salu, i uspeva mi.
mene opusta dobro raspolozenje i smeh.

i ja potpuno isto tako :)
AlexDunja AlexDunja 12:41 11.02.2008

Re: vishnja...

Ajde kad sam pominjao Jasminu Lekić

ajde kad si je pominjao,
i ja da kazem, da mi mnogo nedostaje.
za ono kratko vreme na blogu je bas unela
dinamiku i svezinu, na neki lep zenski nacin:)
na stranu sto film i oko filma ima u malom prstu,
a nije pretenciozna , i ne prica o tome sa visine.
sada bi nam se javljala iz berlina, sa festivala, da
je ostala na blogu.
Gorstak Gorstak 12:54 11.02.2008

Re: Da se malo nadovežem

Gazda Milutin
Pitam se onda: da li ja pišem gluposti koje nisu dostoje čitanja, da li to šta pišem ima ikakvu spisateljsku vrednost?

Ajd i ja da se nadovežem.
Vidim da je i ceda urosevic (novi autor) objavio svoj prvi tekst. Malo proskitah kad ono eno ga naš Milutin. Za sada vidim 3 preporuke na tvoj komentar. Ne bih rekao da si napisao glupost:)))
vishnja vishnja 13:02 11.02.2008

Re: Da se malo nadovežem

pa jesi mu procitao komentar? :)
nego sta nego preporuke. cudo je ovaj cika Milutin. a ni ceda nije los.
Gorstak Gorstak 13:15 11.02.2008

Re: da kazem i ja:))

AD
meni se retko desava da prsnem,ali sam posle toga bolesna.one situacije, kao u primeru,obicno resavam kroz salu, i uspeva mi.mene opusta dobro raspolozenje i smeh.

Vishnja
I ja potpuno isto tako:)

I ja potpuno isto tako:)

Nemoj neko da bi pomislio kako ja obožavam da se svađam, psujem, arlaučem. To niko normalan ne voli, ali jeste prirodno:)

Milutine,

U vezi tvog Posta koji nije Post, a jeste Post, ali ga nisi postavio kao Post... hteo bih da završim pesmom opet Partibrejkersa:

,,Mi ne idemo nigde,
mi ne radimo ništa!

Mi smo jedna obična
hipnotisana gomila!

Al ja znam ključ,
ja poznajem tu bravu!

Otključaću je i staviću ti svašta u glavu!"

U potpunosti se slaže sa temom i tvojim pitanjem kojih 48 i koliko procenata glasalo za ono za šta je glasalo.
P.S.: Da li se pretvaram u tamo nekog pesnika pod uticajem AD ili fixera i njihovim recitovanjem?
Unfuckable Unfuckable 13:26 11.02.2008

Re: Da se malo nadovežem

pa jesi mu procitao komentar? :)
nego sta nego preporuke.


Milutinov komentar tamo je fantastičan, ali zaista - pravo malo remek delo, šteta što ga ne pretoči u blog.
AlexDunja AlexDunja 13:32 11.02.2008

Re: da kazem i ja:))

P.S.: Da li se pretvaram u tamo nekog pesnika pod uticajem AD ili fixera i njihovim recitovanjem?

izmedju fixera i mene , hajlenderu
je dramaticna razlika:)))
on je stvaralac, a ja upuceni
ljubitelj:)))
tako, da ako hoces da postanes pesnik,
kod fixera u skolu , pa kod mene
na procenu:))))
AlexDunja AlexDunja 13:34 11.02.2008

Re: Da se malo nadovežem

ali zaista - pravo malo remek delo,

toplo i istinito.
Gorstak Gorstak 13:40 11.02.2008

Re: Da se malo nadovežem

Milutinov komentar tamo je fantastičan, ali zaista - pravo malo remek delo, šteta što ga ne pretoči u blog.

Stvarno šteta.
Možda iz istog razloga što je postavio novu Tvrđavu Šengen ovde, a ne kao zasebnu temu.
Milutin, za razliku od većine VIP blogera, poštuje autorsko pravo. Izgledalo bi kao da ,,krade" temu Čedi. A posle tog komentara uključilo se dosta interesantnih komentatora. Živnulo je malo. Taj komentar je mogao da živi kao zaseban Post i imao bi veliku čitanost.
Sujeta je grozna stvar i verovatno treba dosta samokontrole da onako jak tekst postaviš kao komentar, a ne autorski tekst. Ja ne znam da li bih izdržao.

margos margos 13:54 11.02.2008

Re: da kazem i ja:))

posto su urednici rekli da ce jedini razlog za
odbijanje nekoga ko ima veliki broj glasova
biti ako je imao neka teza krsenja pravila bloga,
nemojte molim vas, da pomislite da sam ja neki
tezak subverzivni element.
inace ne volim da se svadjam, pa tako i na blogu :)))
cak i ne psujem:))))

To ste ne psuješ i što se ne svađaš, men' se čini da može biti protumačeno (ne kažem da jeste) kao subverzivno delovanje. Znaš ono 'šta se, bre, ova folira?' ili 'čija li je ona, svugde nešto napiše i samo se :)) tj. smeška... c c c c ...'
Opasni su bre ti smajlići, je l ti to neka strana fora???
:))))))))
margos margos 15:18 11.02.2008

Ajd i ja poduže, valja se:)))

[/i]
Ovde smo naši i verujem da samo nas 10-tak redovno otvara ovaj Post. Praktično smo nevidljivi,

[i]loša procena.

Slažem se sa Unfom da nismo nevidljivi nigde na blogu. I verovatno smo zaštićeni od mase blogera i neinteresantni za njih, ušli smo u neku svoju žvaku, i ne verujem da bi se iko sa strane mlatio da čita naše priče. Ali to ne važi i za moderatore. To im je pos'o.

Glasanje je proteklo veselo, naporno i nedemokratski. Ako je iko očekivao drugačiju završnicu pa se mnogo razočarao - šteta. Ja sam glasala skoro za sve predložene blogere. Za neke upravo stoga što smatram da su bezobrazni, naporni i zlonamerni, pa neka dobiju svoju opciju za pisanje i nek vide kako je kada si meta istih takvih. Samim tim ne bi imali vremena da komentarišu na drugim mestima i time zagade i one teme koje mene interesuju. Pokvareno? Taktički? Nemam pojma... prosudite sami.

Ja zaista nisam razočarana. Stvarno sam srećna zbog Kaza i Ivane - jer su svoji, i kao takvi ubedljivo dobili najviše glasova. Tupavo je što AD i ja nismo proči u 20, ako smo bile u deset sa najviše glasova, ali je to procena Uredništva i ne pada mi na pamet da se bunim. Imam gde da pišem a imam gde i da komentarišem i ne osećam se uskraćenom nizašta! Časna titova pionirska reč!

Santinelova analiza je šuplja, koliko ja mogu da primetim, ali je to opet njegovo viđenje. Ima pravo. I ok.

Ne stigoh od jutros do Jarilovog teksta a baš me zanima, pa zato i neću na brzinu da procunjam. Tako da nemam usporedbu sa našim pcovačkim postom.

Prau za prau, svi mi ovde pišemo, ili tekstove ili komentare, i svi budemo pročitani. Glupo je ljutiti se što neko ko je na prvoj strani za tupavu kopiju nečijeg teksta dobije 200 komentara, jer kad vidiš kakvi su komentari po sadržaju, i kad osetiš energiju cele priče, bežiš glavom bez obzira. Zar ne?

I još nešto. Ovo je najčitaniji blog u Srbiji, zar ne? Hiljade ljudi čita. Ali ko i kako čita? Neko ima na listi par partijskih istomišljenika, otvori stranicu, proveri jesu li nešto napisali, ako ima, stave komentar ili preporuku (ili i jedno i drugo) i zatvore stranicu. Neko čita samo stvari iz kulture... Neko odkulira uz Jelicine priče, trolove i sličice, i ide dalje. Neko samo čita Strongija.

Pre neki dan, Ivana i Olga Medenica kod Jelice napravile kolažnu izložbu - praznik za oči! Da Ivana nije napisala 'dođite', možda bih tog dana propustila užitak.

Ja obavezno čitam sve autore s druge stranice, a mnogi su mi na VIP listi, iz jednostavnog razloga da mi se ne zagube. Pa kad stignem čitam ove s naslovnice. Nekad i ne pročitam. Neke autore posle izvesnog vremena sam počela da izbegavam - ništa novo u državi Blogskoj, pa što da gubim vreme.

Prema tome, cela izborna priča je passe... bilo pa prošlo. Ko se dobro zabavio, kao npr Vishnja, najpametnije je uradio. Sama lista na kojoj sam se našla, i broj glasova koje sam dobila - meni je dovoljno.

I ne slažem se s Unfom da je kriv ili prav i da je gostovanje kod njega loša preporuka. Kome jeste - nek' mu bude. Njegov problem. Još ako nam se pridruži Mara... pa potom Anđelija... Pa to je žurka sama po sebi:)))))

Ljudi moji, ne možemo svi biti autori, mora neko i da komentariše, zar ne?
Ja već deset dana kasnim da pišem neki text za jedan mesečnik, al zato ne propustim da uzimam majice i da teram sve u per*un na blogu...

Htedoh još nešto pametno da kaem, al u međuvremenu zaboravih...
Znate onaj vic 'Sinko, kako se zove onaj Švabo što nam sakriva stvari po kući?... 'Alchajmer, bako... Alchajmer!'

Niko nije komentarisao mog Ria Džuniora... zvanog Bebac, a po potrebi i Gremlin (zavisi da li spava ili je aktivan)???
Gorstak Gorstak 15:55 11.02.2008

Re: Jasmina...

AlexDunja
Ajde kad sam pominjao Jasminu Lekić ajde kad si je pominjao,i ja da kazem, da mi mnogo nedostaje.za ono kratko vreme na blogu je bas unela dinamiku i svezinu, na neki lep zenski nacin:)na stranu sto film i oko filma ima u malom prstu,a nije pretenciozna , i ne prica o tome sa visine.sada bi nam se javljala iz berlina, sa festivala, da je ostala na blogu.

Malopre sam otišao na neki njen stari Post koji se zove ,,Znam". Šta ću kad volem da čitam bajate Postove:)))
Pročitaj njen poslednji komentar.
Banovana.
Over&out.
MilutinM MilutinM 16:01 11.02.2008

Re: Jasmina...

Malopre sam otišao na neki njen stari Post koji se zove ,,Znam". Šta ću kad volem da čitam bajate Postove:)))
Pročitaj njen poslednji komentar.
Banovana.
Over&out

Šefe, daj link. Ne mogu da nadjem ovo
Gorstak Gorstak 16:25 11.02.2008

Re: Jasmina...

Šefe, daj link. Ne mogu da nadjem ovo

Biće da je problem sa njenim nick-om pa zato i ne možeš ništa da nađeš.
U potpunosti je banovana tj nema njenog nick-a ni na spisku.
Sad ću ja copy-pase ali prvo da se lepo pozdravimo ko ljudi. Gospođa Lekić je banovana vervatno iz razloga što je napisala 10-tak ovih komentara. Strah me da se meni ili, ne daj Bože, tebi ne desi nešto slično. Stavio sam onaj tvoj zabranjeni blog u favorite pa se vidimo tamo:)))

Dakle:
Komentar na Postu ,,Znam" napisan 31.01.2008.

Subject: poor and pathetic blogerka bs

moram odavde , tamo sam banovana...
dakle, nekako sam UVEK blogerku bs dozivljavala kao JADNICU...
mislim, djaba njoj sve...
nista ona nema osim da vredja i vredja i vredja ljudi,
a to sve iz sopstvene pustosi...

over&out


No comment.
U stvari, imam dva komentara:
- nema opširnijeg commenta je je Frka:)))
- učiti na tuđim greškama:)))
margos margos 16:36 11.02.2008

Precedniče,

Sad ću ja copy-pase ali prvo da se lepo pozdravimo ko ljudi. Gospođa Lekić je banovana vervatno iz razloga što je napisala 10-tak ovih komentara. Strah me da se meni ili, ne daj Bože, tebi ne desi nešto slično. Stavio sam onaj tvoj zabranjeni blog u favorite pa se vidimo tamo:)))

Ajmo mi da izmenjamo mejlove zlunetrebalo:)))

Ja Jasminu imam na moj listi i lako dođem do njenih tekstova, tako da nisam znala da je izbrisana sa liste blogera. Ipak sam i ja sad otišla da vidim ovaj njen komentar, iako sam ga videla i pre. Imala sam s Jasminom malu prepisku na njenom poslednjem blogu, upravo na temu koju je Jaril sad postovao. Da je ok da napada postupke i da ih kritikuje, ali ne i ličnosti.

Zanimljivo bi bilo znati da li je neko Jasminu opomenuo ili su je samo zbrisali. (Da znamo i za tebe Precedniče, i za nas ostale:)))

Šteta, jer što kaže AlexD, baš je bila neka fina atmosfera kod nje na blogu, a ja se ložila i na priče o filmu i oko filma... Berlin, FEST, pa njeno dugogodišnje iskustvo... Ko zna koliko tu ima anegdota koje nisu bile za novine, ali za malo društvo u ćošku bi bile hit.

PS Što vi ne volite pse???? Idem da zamolim Biljanu da stavi sliku mog ljubimca na njen post, pa da vidite koliko ću prijatelja da dobijem... aha... uta-ta
AlexDunja AlexDunja 16:38 11.02.2008

Re: Ajd i ja poduže, valja se:)))

Niko nije komentarisao mog Ria Džuniora

predivan je. jahtedoh, pa zaboravih:)))
alchajmer:)))
vishnja vishnja 16:47 11.02.2008

Re: Ajd i ja poduže, valja se:)))

da, kuca je :)))))

kada su moja deca shvatila da nema sanse da dobiju 'pravu' zivotinju (kucu, macu isl), sin je izjavio: dobro, onda bar hrcka ili pticicu ili kornjacu ili bebu orla. sta god odlucite :)
MilutinM MilutinM 17:00 11.02.2008

Re: Ajd i ja poduže, valja se:)))

Ajmo mi da izmenjamo mejlove zlunetrebalo:)))

Meni nije problem. Mada, moj privatni mail je mm@isp.b92.net, tj na b92 je, pa ako me zabrane mogu i tamo da me ne daj bože obrisu. Onda, nadjite me na poslovnom. Lako je... Višnja me, pametno pile čikino, izgleda već pronašla.
margos margos 17:03 11.02.2008

Junior:)))

predivan je. ja htedoh, pa zaboravih:)))

Hvala hvala:)))
bebu orla

I? Šta ste odlučili?
Ne baš bebu orla, nego nekog orla u pubertetu?
Nekog koji zna već sam da pribavlja hranu, jel da?
Ne mora pragnjad, može jarebice, npr...
Taj bi vam, kao kućni ljubimac rešio i internet komunikaciju.
Ne mislim da bi nosio poštu, već bi gazda na sve pristao, i to o svom trošku:)))
AlexDunja AlexDunja 17:06 11.02.2008

Re: Ajd i ja poduže, valja se:)))

kada su moja deca shvatila da nema sanse da dobiju 'pravu' zivotinju (kucu, macu isl), sin je izjavio: dobro, onda bar hrcka ili pticicu ili kornjacu ili bebu orla. sta god odlucite :)

nezgodno:))
za izbor:)))
ja oduvek imam ljubimce, ranije i pse,
poslednjih 20 godina macke, i niko od nas ne ume da
zivi bez njih:))

silvester
Gorstak Gorstak 17:12 11.02.2008

Re: Precedniče,

Zanimljivo bi bilo znati da li je neko Jasminu opomenuo ili su je samo zbrisali. (Da znamo i za tebe Precedniče, i za nas ostale:)))

Hej Margos,
i ti si je opominjala da ne treba tako. Obrisan ti komentar, ali bilo je nešto:
,,Da ti šapnem Jasmina,..., nije lepo tako:)))"
Lep drugarski savet. Ma izviđački. Očigledno nije poslušan.
Ajmo mi da izmenjamo mejlove zlunetrebalo:)))

Mislim da nema potrebe jer se malo igramo i neće nam se ništa strašno desiti. Opet nevaljala deca.
Varijanta B je da onaj Milutinov zabranjeni psovački tekst stavite u favorite (za IE korisnike) i ukoliko dođe do nečega neželjenog eto sjajnog novog igrališta.
margos margos 17:24 11.02.2008

Re: Precedniče,

Hej Margos,
i ti si je opominjala da ne treba tako. Obrisan ti komentar, ali bilo je nešto:
,,Da ti šapnem Jasmina,..., nije lepo tako:)))"
Lep drugarski savet. Ma izviđački. Očigledno nije poslušan.

:))) hvala... al bez efekrta:(((
Pitala sam se da li su Jasminu opomenuli, skrenuli pažnju ili samo PAF - nema je više...?!
Jer, ma koliko dobronamerna, moja sugestija ne mora biti tačna. Ona je proizod mog načina mišljenja i priče. Jasmina je drugi temperament, možda ona neće drugačije nego kako je rešila i radila. Meni nedostaje, to je fakat!

PS Evo i mog mejla 'margy@sbb.co.yu', kad sam već ja dala predlog za razmenu - tko zna za kad će zatrebati::)
AlexDunja AlexDunja 17:24 11.02.2008

Re: Junior:)))

I? Šta ste odlučili?

mi smo imali mladunce sove jedno vreme:))
bila pala kod nekih prijatelja u dvoriste,
jos nije naucila da leti.
da znate samo kako je to divno stvorenje:))
kad pocne da okrece glavu za 180, da umres od smeha.
hranili je piletinom i dzigericom, neko vreme uzivali,
pa je odneli u sumu kad je ojacala.
rada se zove. nadam se da je dobro.
MilutinM MilutinM 17:31 11.02.2008

Re: Precedniče,

Varijanta B je da onaj Milutinov zabranjeni psovački tekst stavite u favorite (za IE korisnike) i ukoliko dođe do nečega neželjenog eto sjajnog novog igrališta.

Bez obzira što sam ja dao moj mail, ne bih insistirao da svi sada moraju da daju svoje. Ovde postoji doza privatnosti, i bez obzira što uspostavili lepu atmosferu, to ne mora da znači da se ljudi moraju do kraja otvoriti.

Ono drugo mesto na kome sam postavio blog je mesto gde držim svoje blogove o putovanjima (pogledajte ih na milutinm.blogspot.com). Ne znam koliko je jednostavno da se svi sada selite tamo. Možda je bolje da negde upišete moj i e-mail margos, pa ako nešto pukne javljajte se nama neposredeno a mi žemo lako naći način da vas obavestimo (imamo mi ovde prijatelje na blogu koji mogu da vam došapnu privatnu poruku).
margos margos 17:52 11.02.2008

Milutine,

Ovde postoji doza privatnosti,

Pošto si Trener, jasno ti je da smo mi Mladi ali vispreni izviđači sa veštarstvima koja si nam dodelio.
I svako od nas zna da je odgovoran za granicu otvaranja.
I da blog može da pročita bilo ko, ne samo naše društvance iz kafančeta:)))
Ipak, Trenerova briga prija!


AD... Rada mora da je dobro:))))
Unfuckable Unfuckable 11:40 11.02.2008

ADSL za višnju

najpametnije ti je da okreneš : 0700 300 400 - to ti je eunet, običan je broj, nemaš frke - ili njihovu tehničku podršku na 202 3636 i da im izložiš svoj problem. Oni će ti odgovoriti jer imaju dobar korisnički servis i ažurni su, što se toga tiče.
Možeš i da se raspitaš da li neko u neposrednom komšiluku već ima ADSL pa da se eventualno, putem routera, prikačiš na njega + podelite troškove. Korisnički servis - zavisno kod koga je prijavljen taj komšija - bi takođe mogao da ti pomogne u tome. Dial up je težak smor i treba ga se rešiti po svaku cenu.
Znam kako ti je - i ja sam se nekada brčkao u toj ljutoj čorbi, pa zato pokušavam da ti iznađem najverovatnije tj najrealnije rešenje.
Mislim da bežični internet još nije opcija kod nas, osim za extra napredne korisnike. Ali dial up je definitivno istorija, i to njen lošiji deo.
vishnja vishnja 12:01 11.02.2008

Re: ADSL za višnju

hvala ti unf.
hvala i svima drugima.
ako se ikad vratim iz pakla zvanog '4 dana - 4 leta', odmah krecem u akciju opremanja sebe nekom normalnom vezom. i ako mi mozak jos uvek bude pri ruci. makar u ovom stanju u kakvom je sad :)
MilutinM MilutinM 12:49 11.02.2008

Ovo je trebalo da bude blog

... ali, kao što gore rekoh, ne postavih nego vama pišem. Vi ćete valjda razumeti kako sam bio ljut sinoć.

Tvrdjava Evropa

Šengenski ugovor je sporazum kog je 14. juna 1985. potpisalo pet evropskih država (Belgija, Francuska, Nemačka, Luksemburg i Holandija). Sporazum je potpisan na brodu „Princeza Mari-Astrid“ na reci Mozel, pored Šengena, malog mesta u Luksemburgu na granici Francuske i Nemačke.

Po Šengenskom ugovoru, državljani države potpisnice mogu se slobodno kretati u bilo kojoj drugoj državi potpisnici ne pokazujući bilo kakav dokument na granici (pasoš, lična karta).

Cilj ugovora je bio da se ukinu i harmonizuju granični prelazi između zemalja potpisnica. U vreme potpisivanja, ugovor nije imao veze sa Evropskom unijom (tada Evropskom zajednicom), dok to danas nije slučaj.

Naknadne zemlje potpisnice su donele konvenciju kojom se ograničava ukupan broj šengenskih država na dvadeset šest.

Poznati su i primeri privremenog suspendovanja ovog ugovora od strane neke države potpisnice, gde ona zadržava (ponovo uzima) pravo kontrole dokumenata na granici (Francuska 14. jul 2005.)


***

Šta u suštini brani Šengenski ugovor? Lagodan život u izobilju, kao posledicu vekovne borbe za blagostanje. U toj borbi, mnogi su se herojski pokazali. Recimo Kolumbo koji je pre više od 6 vekova otkrio Novi svet, ili još bolje njegov naslednik Kortes koji je potamanio koje god je pleme stigao, a koje je bilo nepoćudno i nije htelo da prihvati veru hristovu i plaća poreze novim gospodarima koji se baškare desetinu hiljada kilometara daleko. Neki su u toj borbi bili teroristi, zločinci, zli ljudi. Recimo ljudi crne puti iz Afrike (da ne upotrebim neki naziv koji bi bio rasno neosetliv) koji su odbijali da budu ukrcani u galije i da onda veselo veslaju ka tom istom Novom svetu gde ih je čekao rad na nepreglednim poljima pamuka. Haj, ho, haj, ho... Divota jedna.

Ista ta Evropa posebno se negativno istakla tridesetih godina prošlog veka. Ugroženi od nacizma u Nemačkoj, mnogi jevreji pokušali su da se isele u druge zemlje Evrope. Nažalost, preduhitrila ih je bezobzirnost kojom su te zemlje zatvorile svoje granice i omogućile Hitleru da na miru sporvede svoje planove o uništavanju. Od tada postoji naziv Fortress Europe - Tvrdjava Evropa.

Stvari se ponavljaju i danas i mnoge organizacije ukazuju na problem sa surovim i nehumanim tretiranjem onih koji pokušavaju da se dokopaju Starog kontinenta. Po novinskim izveštajima, od 1988. godine barem 11.778 ljudi je izgubilo život pokušavajući da udju u Evropu. Od toga 4.226 je nestalo u moru, 8.133 stradalo u Sredozemnom moru i u Atlantskom okeanu izmedju Afrike i Španije, a 1.579 je stradalo u Sahari, na putu ka Evropi.

***

U petak ujutro, u pet belih zora, pojavio sam se na aerodromu u Ženevi sa namerom da odputujem za Holandiju. Nisu mi dali. Imam švajcarsku radnu dozvolu, koja mi omogućava da do pet dana budem u tranzitu u zemljama potpisnicama Šengenskog sporazuma. U normalnim zemljama to se jednostavno poštuje. U onim nedocelerisanim, nadrndani, arogantni i ignorantni carinici i policijsko osoblje ne žele da uključe svoju sivu masu i jednostavno, ne videći vizu u pasošu, odbiju vas kao poslednjeg zločinca - Poglavicu Ludog Konja, Kunta Kintea ili Bin Ladena. Njima je to sve jedno. Nema potrebe da se naprežu.

Šta ću, gde ću? Srećom (mislim zato što je trebalo da radim), šef mi odobrio da putujem vozom, te se isklackah 11 sati preko Liona i Brisela. Uz dodatnih 100 evra. Odradih posao, a onda sledi povratak.

Na Skipholu ista situacija, isti crveni mundiri (čudno: obučeni u plavo). Prevrtanje pasoša, "nemate vizu za Šengenske zemlje", pozivanje kolege i odvodjenje u poseban boks. Moramo da napišemo prijavu - kaže kolega koji glumi Žan Klod Van Dama. Siroče, ja bih ga oduvao a kamo li da mu dodje Strongi.

OK, navikao sam da me tretiraju kao Ali Agdžu. Ćutim i čekam da se situacija završi. Medjutim, čuvar reda i zakona i zaštitnik mirnog sna miliona jadnih i nevinih gradjana Evropske unije koji se spremaju da utonu u san pravednika ne bi li bili odmorni da ujutru zaradjuju hleb svoj nasušni i poreze udruženim državama ode i ne vraća se, a ja blejim jadan u prostoriji bez prozora sve dok priroda ne učini svoje. Moram do toaleta.

Ustanem, naidjem na kolegu Unproforca. Crnomanjast, nema šanse da je sa ove strane Sredozemnog mora. (Prevešću na sprski, lakše mi je da oživim sećanje)
- Izvinite, morao bih do toaleta.
- Vratite se u tu prostoriju.
- Žao mi je, ali moram da odem do toaleta. Pored toga, upozoravam vas da imam avion za 40 minuta.
- Vi ste ovde ilegalno - vratite se u tu prostoriju.
- Nisam ovde ilegalno i molim vas da mi omogućite da odem do toaleta.
- Vi ste ovde ilegalno. Nemate vizu (pojačanim glasom)!
- Da li mi je viza neophodna da odem do toaleta?
- VI STE OVDE ILEGALNO. NEMATE VIZU. VRATITE SE U TU PROSTORIJU!
- Da li to što nemam vizu znači da treba da pišam u pantalone u sred te prostorije (sada i ja podižem glas)?

Tuareg zakoluta očima i nestade. Par sekundi kasnije dodje onaj isti nazovi snagator, provede me kroz neka sigurnosna vrata i odvede do toaleta, sve čekajući da se zadovoljno olakšam. Srećom, nije mi stavljao lisice - možda bih se pofajtao.

Po povratku, jedno mlado žensko čeljade smireno udje i poče da razgovara sa mnom. Konačno neko normalan. Doduše, prvo pitanje joj je bilo: kada ste ušli u Evropu?, na šta sam morao da joj objasnim da sam rodjen i ceo život živim u Evropi koja se, čudna li čuda, prostire i izvan granica unije 27 privilegovanih zemalja. Tu se ispostavi da sam redovno, sa važećom kartom, doputovao dva dana ranije iz Ženeve vozom. Devojče se udalji sa kartom i vrati posle par minuta, hladnokrvno me obaveštavajući da mogu da otputujem bez problema. Ništa objašnjenje, suvo izvinjenje. Otrčah ka izlazu, ne stigavši da pozdravim majke, sestre i ostalu veselu rodbinu dvojici mužjaka naših predaka po Darvinu.

***

Ako ste ikada čekali u redu za vizu ispred nekog od malo posećenijih konzulata zapadnih zemalja, znaćete o čemu govorim (pisao je o ovome i Dejan Stanković u jednom ranijem kao i u tekstu Tvrđava Schengen). Ako ste ikada morali da idete na na šalter sa natpisom "pasoši zemalja koje nisu članice EU", prepoznaćete osećaj. Znate onaj vic "Šaraj malo", iz Južnoafričke republike u vreme aparthejda? E, isti taj osećaj.

Ako niste imali priliku da ovo osetite, onda ste možda jedan od nekih 70% studenata koji nikada nisu otputovali u inostranstvo. Ni u Makedoniju, a kamo li neku zapadnu zemlju.

Pa onda, da pitam: otkud 48komaneznamkolikoposto stanovnika ove zemlje glasa za zaladjenog Tomu?
margos margos 13:42 11.02.2008

Re: Ovo je trebalo da bude blog

prvo pitanje joj je bilo: kada ste ušli u Evropu?,

Hajde, priznaj kad si ušao u Evropu:)))
Kojim putem?...
Da si joj to objasnio, i dalje bi bio na aerodromu zaštićene i čuvane zemlje... inače vrlo miroljube:))
MilutinM MilutinM 14:12 11.02.2008

Re: Ovo je trebalo da bude blog

Hajde, priznaj kad si ušao u Evropu:)))
Kojim putem?...

He, he, da sam to počeo da objašnjavam, verovatno bih bio banovan sa njene strane jer bih onda morao da objasnim polni odnos moje majke i oca kao razlog moga dolaska u Evropu. Mislim, rodila me majka tu, šta ću?

Nego, je li vi to znate onaj vic koji "šaraj malo" sam pomenuo u nePostu ili se niko ne sme da priupita da ga ispričam?
AlexDunja AlexDunja 14:14 11.02.2008

Re: Ovo je trebalo da bude blog

niko ne sme da priupita da ga ispričam?

ja smem:)))
margos margos 14:16 11.02.2008

Re: Ovo je trebalo da bude blog

He, he, da sam to počeo da objašnjavam, verovatno bih bio banovan sa njene strane

:)))
Ja znam vic... retko koji da ne znam. Volim, šta ću... nije da se pravdam, nego, eto...:)))
rayzippo rayzippo 14:20 11.02.2008

Re: Ovo je trebalo da bude blog

ma nekako i mogu da prihvatim tu staru ekipu evropske unije,ali kad se madjari na granici igraju strogoce a kupovali se za dve ondasnje nemacke marke...pa pitanja;gde ste krenuli,koliko ostajete,koliko novca imate...svojevremeno dok sam ja "sluzbeno" putovao po evropi,slovenci su bili bez premca po ponasanju i ljubaznoscu prema strankama...o nasim sluzbenim licima na granicama ne vredi ni da se raspravlja,cast izuzetcima ali vecina te gleda kao ovcu za shishanje...nekako im najlakse da te smatraju za shvercera,valjda radi jednostavne "procedure"...
MilutinM MilutinM 14:27 11.02.2008

Re: Ovo je trebalo da bude blog

Hajde onda:

Dodje tip u Južnoafričku republiku u godinama aparthejda. Obavi posao, pa bi uveče malo da se zabavi. Poželi da odgleda dobar film i krene u bioskop. Uljudno stade u red, kad mu neko dobaci:
- Hej, jesi li ti nov ovde?
- Da, otkud znate?
- Ovde belci karte kupuju preko reda.

Posluša on nju, obidje red i zatraži od žene na kasi kartu za parter. Ona odvrati:
- Ti mora da si nov ovde?
- Otkud vi znate?
- Ovde belci sede na balkonu a crnčuge u parteru.

Kupi čovek kartu, ode na balkon. Film poče, kad on oseti da mora u toalet (još jedna veza sa mojom situacijom od sinoć), pa krenu da se izvinjava i izlazi ka toaletu.
- Gde ćeš? - upita ga čovek koji je sedeo do njega.
- Izvinite, moram do toaleta.
- Ti mora da si nov ovde. Ovde belci ne idu u tolatet nego pišaju na crnje dole u parteru.

Čovek se zgranu ali, šta će, mora da poštuje pravila. Kao na blogu. Izvadi onu stvar i poče da se olakšava. Kad odozdo neko viknu:
- Hej, jesi li ti nov ovde?
- Otkud sada ti znaš?
- Pa, šaram malo, šaraj!
Gorstak Gorstak 14:44 11.02.2008

Re: Ovo je trebalo da bude blog

niko ne sme da priupita da ga ispričam?

Znamo nego se brinemo tebe. Neće niko da te izaziva da psuješ. Još ti samo fale vicevi o tamnoputim licima.

Ono što napisa Zippo isti utisak sam imao i ja.
Izvinjavam se zbog ponavljanja, ali uvek mi neprijatno kad prelazim granicu. Zbog opisa posla moram da putujem po belom svetu, a trenutno važeća viza (šengenska) mi je na 21-oj strani pasoša. Ostale stranice su popunjene nekim drugim vizama i čudima. Kad dođem kod ,,ljubaznog" carinika pogleda me kao nešto smrdljivo.
Drama se odvija ovako:
Carinik (u sebi) Evo ga opet neki fuckin putnik. Da je barem švercer pa da se ogrebem za nešto. Uf što me nervira. I gde mu je sad ta viza? Gde da mu opalim pečat? Gospodine - mnogo putujute, hehe!
Ja: Ma jok. Nego, mnogo carinika udara mnogo pečata.
Carinik: Šta ste rekli?
Ja: Ništa. Kažem da. Putujem mnogo!
Carinik: Evo pasoš. I sledeći put isključite mobilni kada prelazite granicu.
Ja: Imao sam hitan razgovor. Videli ste sliku, videli ste mene i odgovorio sam vam na postavljeno pitanje. Gde je znak za zabranjeno telefoniranje?
Carinik: G-dine mnogo ste drski.
Ja: Pa i nisam. Čekajući sat vremena da mi udarite pečat u pasoš mislim da se i dobro kontrolišem.
Carinik samo odmahne rukom jer sam mu petnaesti danas koji tako zvoca.
Kolega: Jesi li ti normalan? Što bre lepo ne ćutiš, prođeš, pa posle zvocaj i kevći. Zbog tebe mogao sam i ja da noćim na prelazu.
Ja: Ma pustio bi ja njih, kad bi mene oni...
Ubacim Partibrejkerse u CD i glasno odvrnem pesmu ,,Znam kad bih živeo 1000 godina"

Mrzim ono zahebavanje na carini.
vishnja vishnja 14:53 11.02.2008

Re: Ovo je trebalo da bude blog

ajte vi sad slobodno o carini, nema veze, kao da ja nisam tu :)))
MilutinM MilutinM 15:04 11.02.2008

Re: Ovo je trebalo da bude blog

Aha, tu smo dakle. Ma, nije frka - imam ja još prijatelja carinika. Normalni ljudi... Samo, nikada ih nisam video kada obuku uniformu.
Gorstak Gorstak 15:07 11.02.2008

Re: Ovo je trebalo da bude blog

vishnja
ajte vi sad slobodno o carini, nema veze, kao da ja nisam tu :)))

Savet budućem putniku:
Kad te carinik bude pitao imaš li šta da prijaviš.
Ti znatiželjno upitaj: ,,Mislite na drogu? Ma neeee. Nemam ništa, ovaj ne koristim, ovaj ne. Ne!"
Pažljivo posmatrati reakciju:))))
Garant ćeš biti skinuta sa tog stravičnog leta avionom, a imaćeš super opravdanje kod šefa zašto nisi otputovala. Prošli put bilo dete korišćeno za izgovor.
Sad nema više cile mile:))))

Inače, koristim lap top i stalno putujem noseći ga. Prošli mesec mi carinik radio neki ,,čudan" test lap topa:
Uzeo nešto papirno (kao one maramice za skidanje šminke, okrugle) i uzeo ,,bris" sa dna notebooka.
Skoknuo do ,,laboratorije" i za 2 min dao nalog da me puste jer nisam narko diler ili šta li već.
Vrlo čudno. Meni bilo zabavno u početku, ali ona 2 minuta su baš trajala.
Tok misli je išao ovako: U tamo nekom restoranu sam proveravao e-mail. Da nije bilo nešto sumnjivo na stolu? A na stolu u hotelu? Joj, nema ga (carinika). Gde je do sada? Mora da je nešto našao? Uf, da se javim ženi?
Daj, ako nešto nađu šta ću, kako ću? Ne volim zatvor. Ma ni na filmu. Kuku meni eno vidim svoju sliku u Kuriru sa naslovom srpski Eskobar. Eno ga! (carinik). Klima glavom da je sve u redu i da me puste. Jeaaahh! Uraaa!!!
Ček bre. A što je on meni uzimao bris? Ma da mu ja celer i nek se nosi u per*un da me tu štrecira...Fašista jedan!
vishnja vishnja 16:23 11.02.2008

Re: Ovo je trebalo da bude blog

pre sat vremena moj put od 4 dana povecao se na boravak od 10.
tuzna sam i nesrecna :(
ne znam kako deci na oci da izadjem, a ne znam ni kako cu bez njih toliko dugo. i oni bez mene. ova mala je vec preventivno plakala u 2-3 navrata - ona je, inace, jedini zivi stvor koji sa crtacima ima zajednicku osobinu da joj suze bukvalno strcaju iz ociju. udalj :))). a oci joj pozelene kad je besna (inace su plave) :)

kukuuuu...e, ako tamo nema neka brza veza na raspolaganju meni non-stop, ja cu da prekrstim ruke i necu da radim NISTA. e. pa nek oni vide sta ce :). jel tako? tako je.

idem da se pakujem :(
nemam sta ni da obucem :(
vishnja vishnja 16:26 11.02.2008

Re: Ovo je trebalo da bude blog

imam ja još prijatelja carinika. Normalni ljudi

ako imas neku rusku pandurku koja radi na Seremetjevu, javljaj odmah :)
te su bas gadne.
Gorstak Gorstak 16:37 11.02.2008

Re: Ovo je trebalo da bude blog

pre sat vremena moj put od 4 dana povecao se na boravak od 10.

Savet br. 2:
Uredno se javljati bračnom drugu i referisati kako je tamo mnogo velika frka, radi se od jutra do sutra. Mnogo ti nedostaju deca (bdenje po celu noć i menjanje obloga) i da ti je mnogo žao što nisi tu da pomogneš:)))
Po mogućstvu izdvoj se iz bučnog dela kafane da se ne čuje zveckanje escajga i pevaljka. Postoji verovatnoća da ti muž ne poveruje u priču:)))

Sad ozbiljno: Srećan put. Piši kad stigneš i odmah čim se vratiš da nam se javiš. Taman da uzmeš majcu za 2000 komentar.
AlexDunja AlexDunja 16:44 11.02.2008

Re: Ovo je trebalo da bude blog

Sad ozbiljno: Srećan put. Piši kad stigneš i odmah čim se vratiš da nam se javiš. Taman da uzmeš majcu za 2000 komentar.

pridruzujem se.
a tebi hajlenderu da kazem,
nemoj bre pod stare dane da se akas
sa poezijom, proza ti ide bas dobro:)))
margos margos 16:48 11.02.2008

Re: Ovo je trebalo da bude blog

nemam sta ni da obucem :(

Uh... kad do ovoga dođe.... ja ostanem bez teksta... znam koliko je to gadno:(((
Tipično naš, ženski problem...:(
Da su makar te majice stigle iz Švajcarske, pa da ih šokiraš na aerodromu.. nego ni to nije stiglo...:))

Dobre ti savete daje Precednik... vidi se da ima iskustva s tim putovanjima, carinama, kafanama i svim pratećim situacijama.
Srećan put i zdravo da nam se vratiš:)))
vishnja vishnja 16:49 11.02.2008

Re: Ovo je trebalo da bude blog

proza ti ide bas dobro:)))

i ja isto tako mislim.
prezident :)))
vishnja vishnja 16:52 11.02.2008

Re: Ovo je trebalo da bude blog

Srećan put i zdravo da nam se vratiš:)))

hvala :)))
vidis da ne mogu da vas ostavim, umesto da se peglam i pakujem, ja... :)
vishnja vishnja 16:58 11.02.2008

Re: Ovo je trebalo da bude blog

Da su makar te majice stigle iz Švajcarske, pa da ih šokiraš na aerodromu..

e ovo bih bas volela
da ih zblanem malo :)
MilutinM MilutinM 17:08 11.02.2008

Re: Ovo je trebalo da bude blog

Uredno se javljati bračnom drugu i referisati kako je tamo mnogo velika frka, radi se od jutra do sutra. Mnogo ti nedostaju deca (bdenje po celu noć i menjanje obloga) i da ti je mnogo žao što nisi tu da pomogneš:)))

E, ovo moram da prokomentarišem.

Kao što ste valjda primetili, ja veoma često putujem. Nažalost, obično su to samo putovanja koja se svode na posao, sa malo vremena za obilazak. Recimo, bio sam 4 puta u Litvaniji, ali sam samo poslednji put ostao dan duže i konačno video nešto više od aerodroma i nekog sela u kome sam držao seminar.

Medjutim, svima izgleda da se ja lepo provodim i uživam u obilasku sveta. Uključujući i moju vjernu ljubu.

Jednom, dok sam bio na putu, pita me ona SMS-om kako mi je. A ja, da dočaram kako se ne zabavljam nego naporno radim i kako nemam uslove za lagodan život, odgovorim "Ma pusti, radim kao crnac, a noću delim vreću za spavanje sa jednim znojavim dlakavim..." Žena mi na ovo hladno odgovori: "I ja".

Saranilame.
vishnja vishnja 17:15 11.02.2008

Re: Ovo je trebalo da bude blog

Žena mi na ovo hladno odgovori: "I ja".

Saranilame.


AAAaaaaaahahahahaha :)))))))
idi bre cika Milutine :)))))
Gorstak Gorstak 17:23 11.02.2008

Re: Ovo je trebalo da bude blog

"Ma pusti, radim kao crnac, a noću delim vreću za spavanje sa jednim znojavim dlakavim..." Žena mi na ovo hladno odgovori: "I ja".

:)))))

Ovo je bilo vala baš:)))
Hoćemo g-đu Milutin da čujemo na blogu:)))
To tvoje izviđaštvo, ali iz njenog ugla:)

Meni žena jedno vreme pomagala u pakovanju (sa sve sendvičem za uz put), a sad me otvoreno zavitlava.
Ne propusti da primeti po mom povratku da sam se opet ugojio od jagnjećih brigada. A nisam nego me zeza.
Zavidi mi žensko pa to ti je. Ne veruje da je njoj bilo bolje tu uz decu nego meni u Pragu 4 dana:)))
AlexDunja AlexDunja 17:29 11.02.2008

Re: Ovo je trebalo da bude blog

Ne veruje da je njoj bilo bolje tu uz decu nego meni u Pragu 4 dana:)))

imam i ja slicnu anegdotu.
neki prijatelj se zadesio u australiji za novu godinu.
javlja se tadasnjoj devojci da joj cestita,
i kaze: ej, maro , cekam novu godinu u kupacim gacama.
a ona ce njemu: a ja , bez.
MilutinM MilutinM 17:34 11.02.2008

Re: Ovo je trebalo da bude blog

Hoćemo g-đu Milutin da čujemo na blogu:)))
To tvoje izviđaštvo, ali iz njenog ugla:)

Čitaju, i ona i šesnaestogodišnjakinja. Zato i ne smem baš sve da pišem ;-)))

Videću da li hoće nešto da kaže, pa eto teksta.
margos margos 17:45 11.02.2008

Re: Ovo je trebalo da bude blog

Čitaju, i ona i šesnaestogodišnjakinja. Zato i ne smem baš sve da pišem ;-)))

E, Milutine, šta ti kažu za Zabranjeni tekst? Jesu li te podržale? Je l psuju one koji te diraju? Hoće li i one majice? Jesu li se zabavile na ovom blogu koji prerasta u Mesec pozitivne nergije?
MilutinM MilutinM 17:52 11.02.2008

Re: Ovo je trebalo da bude blog

E, Milutine, šta ti kažu za Zabranjeni tekst

Ćut', bre, to im nisam rekao (((

A ovo sve da pričitaju, to sada ni svemoćni Supermod ne bi mogao, i da hoće.

Mesec pozitivne energije?

'El da menjam naslov bloga?
margos margos 17:58 11.02.2008

Re: Ovo je trebalo da bude blog

'El da menjam naslov bloga?

Ne još... ako pređemo šesnaesti dan... tek smo na jedanaestom:)))

Da brišem pitanje iz prethodnog komentara??? )
MilutinM MilutinM 18:08 11.02.2008

Re: Ovo je trebalo da bude blog

margos

Da brišem pitanje iz prethodnog komentara??? )

Ma jok, moja žena ima moderna shvatanja (((
AlexDunja AlexDunja 18:30 11.02.2008

Re: Ovo je trebalo da bude blog


Ne još... ako pređemo šesnaesti dan... tek smo na jedanaestom:)))

ti milutine, slobodno,
samo ovde kaci tekstove koje si hteo da objavis:))))
nemoj ni da otvaras nove blogove:))))
looodo:))))
MilutinM MilutinM 18:41 11.02.2008

Re: Ovo je trebalo da bude blog

E, društvo, obavezno svi kod Kaz-a na prvi blog. Ludilo. Kakva muzika. Jeeeeee

Gorstak Gorstak 18:55 11.02.2008

Re: Ovo je trebalo da bude blog

Gazda Milutin
E, društvo, obavezno svi kod Kaz-a na prvi blog. Ludilo. Kakva muzika. Jeeeeee

Bio video. Nisam čuo zbog dial-upa. I ja kući puzim po Internetu:(((

P.S. Kazeov Post se zove Black-Prezident, a meni se vishnja kod nekog 198 komentara obratila sa Crni Prezidente!
Ništa nije slučajno:))))
Kazezoze Kazezoze 19:35 11.02.2008

ne postizhem da prochitam...

al' ste se raspisali neshto danas - 82 nova komentara, ajd' chitacu kasnije natanane.
margos margos 20:22 11.02.2008

Re: Ovo je trebalo da bude blog

P.S. Kazeov Post se zove Black-Prezident, a meni se vishnja kod nekog 198 komentara obratila sa Crni Prezidente!
Ništa nije slučajno:))))

:)))
vishnja vishnja 22:13 11.02.2008

Re: Ovo je trebalo da bude blog

eeeeeee Kaz ima blog sa muzikom a ja na dial-upu!
Kaz, to opisnim recima da se preprica tamo, da ne moram ja napamet da zamisljam :)))
ja jos tu :)
Gorstak Gorstak 22:20 11.02.2008

Re: Ovo je trebalo da bude blog

ja jos tu :)

Neće ova da ide pa to ti je:)))
Izgleda da je magla na aerodromu:)))
Što se toga ranije nismo setili.
Milutine, zovi Đuru da blokira aerodrom. (Balkanski špijun)

Taman sam hteo da počnem komentar: sad kad nema vishnje da li ste i vi primetili da ona...
vishnja vishnja 22:24 11.02.2008

Re: Ovo je trebalo da bude blog

Kazeov Post se zove Black-Prezident, a meni se vishnja kod nekog 198 komentara obratila sa Crni Prezidente!

a ko te prvi zvao prezidente? i ukljucio se u kampanju? i cuvao ti zvanje i kad su ga svi zaboravili? i nikad se nije usudio da te oslovi bez titule? a? :)))
hoce moja cera nesto da vam otkuca:

ja se zovem Tijana moj brat se zove Boza moji roditelji su bas dobri

to je sama :))) nacisto. ja samo shift.
vishnja vishnja 22:27 11.02.2008

Re: Ovo je trebalo da bude blog

Taman sam hteo da počnem komentar: sad kad nema vishnje da li ste i vi primetili da ona...

neces ti biti siguran do sutra u 12.10h :)))
motrim ja, motrim :)
MilutinM MilutinM 22:28 11.02.2008

Re: Ovo je trebalo da bude blog

Višnja, pile čikino,

poljubi unučiće )))
vishnja vishnja 22:30 11.02.2008

Re: Ovo je trebalo da bude blog

poljubi unučiće )))

??????
:)
??????
MilutinM MilutinM 22:31 11.02.2008

Re: Ovo je trebalo da bude blog

neces ti biti siguran do sutra u 12.10h :)))

Misliš: 12:30?
margos margos 22:38 11.02.2008

Re: Ovo je trebalo da bude blog

ja se zovem Tijana moj brat se zove Boza moji roditelji su bas dobri

Pozdravi Tijanu i Božu, i tatu im:)))
Ja imam goste opet u nastavcima, pa stižem samo da zvirnem...

Kaz je razvalio na onom blogu, ne stižem da odslušam sve i da komentarišem... ali - duga je noć:)))
vishnja vishnja 22:42 11.02.2008

Re: Ovo je trebalo da bude blog

Misliš: 12:30?

ups. jeste. otkud znas?
a sta je ono sa unucicima? :)
MilutinM MilutinM 22:54 11.02.2008

Re: Ovo je trebalo da bude blog

ups. jeste. otkud znas?

Pa, eto, javio mi Djura, balkanski špijun.

Šalim se, bre. Sve ima na Netu. Ukucaš "aerodrom Beograd" na google, nadješ odlaske i vidiš šta ima izmedju 12 i 14. Onda povežeš sa baćuškama i vidiš šta dobiješ.

Znaš, mi izvidjači samo izgledamo naivni ))

a sta je ono sa unucicima? :)

Pa, opet jednostavno: ako ti ja dodjem čika, onda su mi tvoja mladunčad unučići ))))
AlexDunja AlexDunja 22:56 11.02.2008

Re: Ovo je trebalo da bude blog

ovaj sbb nekad lepo radi a sad je naso da zeza:)))
treba da ufatim 800 -ti komentar. red je:)))

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana