Dani pozitivne energije

MilutinM RSS / 31.01.2008. u 23:46

Ovoga dana Prekinu svadju. Potraži zaboravljenog prijatelja. Obustavi sumnju i zameni je poverenjem. Napiši ljubavno pismo. Podeli neku vrednost. Daj laki odgovor. Podrži mlade. Pokaži odanost rečju i delom. Održi obećanje. Odvoj vreme. Predupredi ljutnju. Oprosti neprijatelju. Slušaj. Izvini se ako nisi u pravu. Pokušaj da shvatiš. Prezri zavist. Preispitaj svoje zahteve drugima. Pomisli prvo na nekoga drugoga. Budi zahvalan, ljubazan, otmen. Smej se malo više. Zasluži poverenje. Bori se protiv zlobe. Osudi samozadovoljstvo. Izrazi svoju zahvalnost. Moli se svom Bogu. Obraduj srce deteta. Uživaj u lepoti i čudesima Zemlje. Kaži svoju ljubav. Kaži ponovo. Kaži još jednom. Opet ponovi. Petak i subota su dani zatišja pred važnu odluku koju treba zajedno da donesemo. Što da ne iskoristimo priliku da se odmorimo od pritiska stvarnosti koji nosimo poslednjih nedelja? Šta je rečeno - rečeno je. Svako od nas već ima ideju da li će i kako glasati. Onda, ostavimo to sa strane za trenutak. Nekolicina nas koji smo se na blogu družili prošle i ove nedelje predlažemo da petak proglasimo Danom pozitivne energije. Pozivamo sve blogere da taj dan isključivo i što više pišu o lepom u životu. O svojim malim junacima (ne moramo svaki dan da veličamo Noleta i naše cure), o lepoj muzici, o novim knjigama koje smo čitali, o svojoj deci, braćama i sestrama, roditeljima, o lepim receptima koje smo probali ili pićima koja su nas opčinila, o muzici, prirodi, jednoj jedinoj ali toliko magičnoj, ponovljivo neponovljivoj i večitoj... Lista je beskonačna. Ako ovo uradimo, svako od nas će imati divan dan. Nećemo samo ovde na blogu zahvaljivati, doprinositi, pohvaljivati, slati poljupce i virtuelno se grliti. Valjda ćemo to preneti i bližnjima. A to, ubedjeni smo, može biti zalog nove energije koja će promeniti svet. Hoćemo li?



Komentari (1055)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

Gorstak Gorstak 19:19 08.02.2008

Re: Opet mala margos ili mala mara

Zgrešila?

Nije ona nego ti.
Opet si uzela majcu za jubilarni komentar.
Gazda Milutin mora ceo jedan kufer više da nosi sa samo tvojim majcama.
Dobro. Šta sad da se radi.
Čestitam:)))

I manite se više te lude biljke.
margos margos 19:30 08.02.2008

Re: Opet mala margos ili mala mara

Čestitam:)))

Čuj, Precedniče,
Ja jes' da grešim s tim per*unom, ali verujem da ti odgovara jedan ovakav birač - koji i kad neće, pobeđuje.
S urođenim takmičarskim čipom!

I pravo da ti kažem, baš razmišljam, da li treba da zamolimo Ivanu da skoloni sliku per*una?
Da nije malo prejako? Malo vulgarno, a?
Gorstak Gorstak 19:42 08.02.2008

Re: Opet mala margos ili mala mara

I pravo da ti kažem, baš razmišljam, da li treba da zamolimo Ivanu da skoloni sliku per*una?
Da nije malo prejako? Malo vulgarno, a?

Može celer.
To isto ide u supu, a nekako je blažeg ukusa.
Može i psovka: 100 mu celera! ili celer ti ljubim da li si ti normalna!
Ono ivanino je baš, baš...

Ajd do sutra.

P.S. Sad će serija Rode. Mnogo mi se sviđa serija. a zvučim ko komšinice kad prekidaju kafu jer će sad Robinja Isaura.
margos margos 19:57 08.02.2008

Re: Opet mala margos ili mala mara

P.S. Sad će serija Rode. Mnogo mi se sviđa serija. a zvučim ko komšinice kad prekidaju kafu jer će sad Robinja Isaura.

E, i ja sam luda za Rodama - vidi se da smo isto biračko tela.
Ono ivanino je baš, baš...

Je l da??? Eto, i tu smo složni k'o složna braća.
ivana23 ivana23 20:43 08.02.2008

Opet fajt...

na prvoj strani...

margos margos 20:47 08.02.2008

Re: Opet fajt...

ivana23
na prvoj strani...

Sujeta je čudo!
Unfuckable Unfuckable 20:52 08.02.2008

Re: Opet mala margos ili mala mara

Ko je rekao da majice neće biti sa "In Pragnje We Trust" ???...nemoj da se igramo Merkatora !
Unfuckable Unfuckable 20:54 08.02.2008

Re: Opet fajt...

Opet fajt...

#Link


na prvoj strani...



pa gde će ako neće na prvoj strani ?!?!?!
Ako je na drugoj, onda to više nije "in", ne vide te mecene & suporteri....
ivana23 ivana23 21:06 08.02.2008

Re: Opet fajt...

Ne ulazim u njihove motive, samo se cudim kako ih ne mrzi...
Ljudi, pa oni iz dana u dan ponavljaju iste recenice (kobajagi argumente).
Da li ja nisam OK ili su ti likovi toliko frustrirani?
vishnja vishnja 22:04 08.02.2008

Re: Opet fajt...

Da li ja nisam OK ili su ti likovi toliko frustrirani?

cik pogodi :)))
margos margos 22:24 08.02.2008

Re: Opet fajt...

vishnja
Da li ja nisam OK ili su ti likovi toliko frustrirani?cik pogodi :)))

Ivana, jasno ti je da se posumnjalo u tebe posle one vulgarne slike per*una na strani šes'.
No, međutim, brzo si reagovala i ispravila s ce*erom.
(Tamo) per*un - (ovde) ce*er = potire se
...kao da ništa nije ni bilo... a mi znamo da jeste, al' nikom nećemo reći. Ne brigaj.

Što se ponavljajućuh fraza i komentara tiče, čovek je biće navike, pa tako neko svikne na neki tekst i ne mož' da ga promeni, ni za jotu. Tako je to. Mamemi.
rayzippo rayzippo 03:23 09.02.2008

Re: Opet fajt...

sta mislite o majklu dzeksonu-lepo se oblaci i vidi se da zivi za FAJT....:)))
margos margos 06:24 09.02.2008

Re: Opet fajt...

rayzippo
sta mislite o majklu dzeksonu-lepo se oblaci i vidi se da zivi za FAJT....:)))

Nije, Zippo, prošlo ga je, to je iz one njegove mračne iliti tamne faze.
MilutinM MilutinM 22:18 08.02.2008

Raznežiste me...

... majke mi. Evo me u Antverpenu, izmučen truckanjem. Pijuckam treći dupli espreso (dobro i pivce) i čekam da mi dodje saradnik da krenemo ka Gaudi.

Pogledao sam šta ste pisali. Pa vi ste ludi, majke mi. Ima da vas ranim i pojim dokle god i poslednji izdrži u ovoj kafani. I majice ću svima da napravim, kakeoćete. I uske i široke, i na bretele i na tregere i u gaće i da se vidi stomak... svakake. Može ceo svet da ode u celer, grizao mu ja mater blesavu, ali vi ste sjajni.

(ovde šmrckam, majke mi)

No, da nešto pojasnim. Neko reče

posto majice nece imati sliku pragnjeta (design by unf), predlazem da se nacini grb za istim.
pragnje sa grejpfrutom u ustima, okiceno p...nom. detalje treba razraditi. u heraldici valjda svaki deo necega znaci nesto.

Ima da bude pragnje i gotovo. Sa prednje strane znamenito "In pragnje we trust", sa prigodnim crtežom. Sa zadnje, brojka (ne zaboravite da javite želje, ko do sada nije) i za sada natpis "You'll never eat alone". Ako nadjemo nešto prigodnije sa per&&&om, može.

Mislio sam da zamolimo Ivanu da napravi predlog rešenja, ako stigne par varijanti pa da glasamo. Nikad dosta glasanja ovo veselom narodu ) Umetniče, može li?
margos margos 22:34 08.02.2008

Re: Raznežiste me...

čekam da mi dodje saradnik

Vi ko Tihi i Prle, sigurno imate i neku dojavu[/i], a?
da krenemo ka Gaudi

Ovo je već info za Maru. Pošto nam nije dala onaj [i]sjenički
(a ja sumnjam da ga je sam izela), da se vidi kol'ko te gaude treba da doneseš. Videti s Marom! Obligatoire! Neću da se mešam u količine.
Pa vi ste ludi, majke mi.

Je l ovo komplimenat?
Unfuckable Unfuckable 22:39 08.02.2008

Re: Raznežiste me...

MilutinM

... majke mi. Evo me u Antverpenu, izmučen truckanjem. Pijuckam treći dupli espreso (dobro i pivce) i čekam da mi dodje saradnik da krenemo ka Gaudi.

Pogledao sam šta ste pisali. Pa vi ste ludi, majke mi. Ima da vas ranim i pojim dokle god i poslednji izdrži u ovoj kafani. I majice ću svima da napravim, kakeoćete. I uske i široke, i na bretele i na tregere i u gaće i da se vidi stomak... svakake. Može ceo svet da ode u celer, grizao mu ja mater blesavu, ali vi ste sjajni.

(ovde šmrckam, majke mi)

No, da nešto pojasnim. Neko reče

posto majice nece imati sliku pragnjeta (design by unf), predlazem da se nacini grb za istim.
pragnje sa grejpfrutom u ustima, okiceno p...nom. detalje treba razraditi. u heraldici valjda svaki deo necega znaci nesto.

Ima da bude pragnje i gotovo. Sa prednje strane znamenito "In pragnje we trust", sa prigodnim crtežom. Sa zadnje, brojka (ne zaboravite da javite želje, ko do sada nije) i za sada natpis "You'll never eat alone". Ako nadjemo nešto prigodnije sa per&&&om, može.

Mislio sam da zamolimo Ivanu da napravi predlog rešenja, ako stigne par varijanti pa da glasamo. Nikad dosta glasanja ovo veselom narodu ) Umetniče, može li?


Tako je Milutine.
Ne damo pragnje. Ne damo, i gotovo. Ne može.
Samo Rezolucijom o Pragnjetu ili Neprimerenom Silom mogu da nam oduzmu Pragnje...ako ga ne pojedemo dotle.
A, i onda će ono biti deo nas.
MilutinM MilutinM 22:43 08.02.2008

Re: Raznežiste me...

Znaš kako se govorilo u moje vreme:
Nema sreće cura svaka da se uda za ludaka.

Da ne počinjem opet o korišćenju pogrešnih reči u prave svrhe, banovaće me.

Prle i Tihi smo Šile (ja) i Pera - Pieter, flamanski belgijanac koji se sve više odaziva na svoje ovako prekršteno ime. Boga mi, lep smo tandem. On je precednik moje radne grupe, a ja ga podržavam. Sa boka. Kosim, po padini.

Gaudu ću da dokotrljam, kad je već Mara izela sirac. Dabogda joj sav nanos izišo. Nek se nosi u tri lepa materina celera.
MilutinM MilutinM 22:45 08.02.2008

Re: Raznežiste me...

A, i onda će ono biti deo nas.

Misliš: sa pragnjetom u nama (što bi rekla Višnja)
margos margos 23:33 08.02.2008

Re: Raznežiste me...

Nek se nosi u tri lepa materina celera.

biiiiiip-biiiiipppp-biiiiiip-bi-bippppppppp
Gorstak Gorstak 00:13 09.02.2008

Stvorismo čudovište

Nek se nosi u tri lepa materina celera.

Kao u filmovima sa dr. Frankenštajnom ili dr. Hajdom. Pomeneš mu celer, gaudu, per*un i čovek podivlja i još koristi teške glagole za aorist. Raznežiste me. Bem ti celer. Teško za otkucati, a kamoli menjati po licima i vremenima: Raznežiste me, raznežisaću je ... Hajte molim vas.

Probajte tri puta brzo sledeć kafansku brzalicu:
čokannčićem ću te
čokančićem ćeš me
čokannčićem ću te
čokančićem ćeš me
čokannčićem ću te
čokančićem ćeš me
Onda preći na premijera:))) da malo začinim Post.
Nego, propustih fajt. Gde? Šta? Ko?
Kod Milice? Ima trocifren broj komentara.
Odo da vidim arenu i ima li mrtvih gladijatora.
margos margos 00:29 09.02.2008

Re: Stvorismo čudovište

Nego, propustih fajt. Gde? Šta? Ko?
Kod Milice? Ima trocifren broj komentara.
Odo da vidim arenu i ima li mrtvih gladijatora.

Ima i sabranih i uljudnih, da se ne iznenadiš i uplašiš. Doduše, retki su, ali prijaju za videti i pročitati:))
Anđelija dobila par preporuka na komentar, usput. I ona spada u sabranije na tom mestu. Divno, zaista:)

Re: Stvorismo čudovište
Vidiš, čoveče, šta napravimo kad sedam dana iz kafane ne izlazimo...:)))
Unfuckable Unfuckable 00:32 09.02.2008

Re: Raznežiste me...

Misliš: sa pragnjetom u nama (što bi rekla Višnja)



To Pragnje :

Bez Tebe pred nama.
Ali sa Tobom u nama !
margos margos 00:41 09.02.2008

Re: Raznežiste me...

ako ga ne pojedemo dotle.
A, i onda će ono biti deo nas.

Unf soriška, meni je ovo najpoetičnije:)
Gorstak Gorstak 00:51 09.02.2008

Re: Stvorismo čudovište

Anđelija dobila par preporuka na komentar, usput. I ona spada u sabranije na tom mestu. Divno, zaista:)

Znači Milicin tekst.
Probao sam da pročitam i postiđeno priznajem da nisam izdržao do kraja. Jasno mi je da je napravljen skandal sa provokativnom izložbom koja je izazvala protest organizacije Obraz što je izazvalo reakciju blogera.
I tako. Krenem ja da čitam pa mi popusti koncentracija još na osnovnom tekstu. Skroluj, skroluj, aha, već je krenuo fajt, skroluj, skroluj... ANDJELIJA!
U masi onih fascinantno neverovatno ostrašćenih komentara zastao sam da ,,čujem" šta kaže.
Počinjem da joj se divim. Blesava je za medalju, a ja se još kezim na ono ,,jebala vas politika" na nekom takvom Postu.
Računao sam da ću da pobedim na psovačkom postu sa tim citatom, ali...

P.S. Očekujem da nam dođe i da nas sve otera u tri lepa celera i mrš na spavanje.:))) Jebo vas per*un!
U stvari, priželjkujem:)))
margos margos 01:23 09.02.2008

Re: Stvorismo čudovište

Počinjem da joj se divim. Blesava je za medalju, a ja se još kezim na ono ,,jebala vas politika" na nekom takvom Postu.
Računao sam da ću da pobedim na psovačkom postu sa tim citatom, ali...

P.S. Očekujem da nam dođe i da nas sve otera u tri lepa celera i mrš na spavanje.:))) Jebo vas per*un!
U stvari, priželjkujem:)))

Jeste, to joj je bio komentar za medalju. I mislim da nije blesava za istu - medalju. Naprotiv! Sve mi se više sviđa. Eno je, ističe se i kod Unfa
Samo da nas ne otera u per*un - tu bi mi se već zamerila:)))
Unfuckable Unfuckable 01:36 09.02.2008

Re: Stvorismo čudovište

pa, nisam je baš džaba predložio za autora kod Supermoda na izborima, a izgledalo je u prvi mah mnogima (tamo) suludo ...jel' tako ?
ivana23 ivana23 01:44 09.02.2008

Re: Raznežiste me...

MilutinM
... majke mi. Evo me u Antverpenu, izmučen truckanjem. Pijuckam treći dupli espreso (dobro i pivce) i čekam da mi dodje saradnik da krenemo ka Gaudi.Pogledao sam šta ste pisali. Pa vi ste ludi, majke mi. Ima da vas ranim i pojim dokle god i poslednji izdrži u ovoj kafani. I majice ću svima da napravim, kakeoćete. I uske i široke, i na bretele i na tregere i u gaće i da se vidi stomak... svakake. Može ceo svet da ode u celer, grizao mu ja mater blesavu, ali vi ste sjajni.(ovde šmrckam, majke mi)No, da nešto pojasnim. Neko rečeposto majice nece imati sliku pragnjeta (design by unf), predlazem da se nacini grb za istim.pragnje sa grejpfrutom u ustima, okiceno p...nom. detalje treba razraditi. u heraldici valjda svaki deo necega znaci nesto.Ima da bude pragnje i gotovo. Sa prednje strane znamenito "In pragnje we trust", sa prigodnim crtežom. Sa zadnje, brojka (ne zaboravite da javite želje, ko do sada nije) i za sada natpis "You'll never eat alone". Ako nadjemo nešto prigodnije sa per&&&om, može.Mislio sam da zamolimo Ivanu da napravi predlog rešenja, ako stigne par varijanti pa da glasamo. Nikad dosta glasanja ovo veselom narodu ) Umetniče, može li?

Pokusacu, svakako.
margos margos 01:38 09.02.2008

Maro dušo, maro srce:)))

Preuzmi, molim te!
1.Upoznaj se sa ovim novim opasnim i zabranjenim stvarima (na ovom otvorenom i slobodnom mestu)!
2. Daj i iznesi svoj sud i stav u vezi istog!
3. Ne idi na prvu stranu Bloga, opasno je. ako odeš, sama odgovaraš za isto!
4. Odmeri kol'ko te gaude treba Milutin da dokotrlja - precizno.
5. Uživaj kol'ko možeš:))))
Toliko i srećno:)))
Mara Mara 04:59 09.02.2008

Ма, ЦЕЛЕ***ЕМ ВАМ СВИМА....

Како вас БРЕ није срамота! Пцујете цео дан!!!

Ја ДУЗМЕМ сира? Море, да се носите сви у три лепа ЦЕЛЕРА!!!!
...

Ништа док се не подвикне. Немој да би ми неко тамо добацивао са астала..да не би обрали зелен целер!

пс. Одо' сад мало да покупим аброве по блого-селу...
margos margos 06:27 09.02.2008

Re: Ма, ЦЕЛЕ***ЕМ ВАМ СВИМА....

пс. Одо' сад мало да покупим аброве по блого-селу...

Dobro, nemo se ljutiš oma.
I ti odma pcuješ, čim si došla. Kamo ta zapadna kultura i civilizacija???

Zabavi li se po selu?
Ja poranila, valja put pod noge...
Mara Mara 06:49 09.02.2008

Re: Ма, ЦЕЛЕ***ЕМ ВАМ СВИМА....

Еве ме...
Сад сам се наслонила преко плота да видим ко ће да наиђе...Ајд' на кафу пре него што се запутиш низ авлију...

Која бре, западна култура? Па, знаш ли ти да смо ми још ОНОМАД јели златним кашикама?

Пс. можда опет ставим две три кратке вести...да се раја забави кад наиђе

Mara Mara 06:55 09.02.2008

Re: Ма, ЦЕЛЕ***ЕМ ВАМ СВИМА....

Ови људи не престају тамо. 'Ајде што смо се ми овде навадили, па не излазимо, ал' они...Више не знам како бих то описала, те коментаре, препуцавање...толико плитких и неукусних добацивања, фуј! Најгоре је што се нађе и по који бистар ред мисли, али док стигнем дотле - изгубим вољу да читам...а и немам времена...
rayzippo rayzippo 07:37 09.02.2008

Re: Ма, ЦЕЛЕ***ЕМ ВАМ СВИМА....

vodite celer a ne rat...
Mara Mara 08:00 09.02.2008

Re: Ма, ЦЕЛЕ***ЕМ ВАМ СВИМА....

Добро јутро! ...или Добар дан!

Је л' примећујеш да људи не престају да се пљују овде по Блогу?

AlexDunja AlexDunja 11:16 09.02.2008

Re: Ма, ЦЕЛЕ***ЕМ ВАМ СВИМА....

rayzippo

vodite celer a ne rat...

dobro jutro svima
uz solidan izbor zacinskih biljaka:))
Mara Mara 07:58 09.02.2008

Марин Журнал

ЕСТРАДА
Холивуд је очигледно уплашен од напрасне смрти Хит Леџера: Ева Мендес и Кирстен Данст су се пријавиле на рехабилитацију. Њихови агенти не наводе какав проблем имају, али је претпоставка да се ради о злоупотребни "извесних" супстанци. Само да вас подсетим ко су поменуте цице:
Ева Мендес, модел и новопечена глумица (овде је пре једно месец-два пуштен у биоскопе филм: "We Own the Night" и игра у друштву мајстора - Joaquin Phoenix, Mike Wahlberg, Robert Duvall)

Кирстен Данст, па знамо је из "Спајдермена"


Отац Бритни Спирс има conservatorship - нешто што сам синоћ описала као правну неспособност Бритни то јест, тата тренутно управља њеним животом, у главном. Данас се шушка да ће родитељи да отпусте менаџера и још неке крвожедне адвокате, који су водили њен развод од Кевина Федерлајна. Менаџер је превише близак са типом са којим је Бритни у вези, а иначе је папарацо (медији спекулишу да је тип Бритни кљукао таблетама, вређао је и сл.)

Џенифер Лопез изгледа као трокрилни орман - треба да се породи сваки час и носи близанце (и овако сићушни муж јој - Марк Антони, сада изгледа још мањи када стоји поред ње)...
Џесика АЛба је исто трудна и лепа је као и увек...али снима све глупе до глупљих филмова...

НАУКА:
Јуче сам заборавила да вам кажем да је успешно лансиран спејс-шатл "Атлантис" који са собом носи научну лабораторију из Европе...
Федерална агенција за лекове САД је данас издала саопштење којим упозорава на могуће опасности од употребе ботокса (мислим да ће ово из фундамента да уплаши поменути Холивуд)...обзиром да ботокс паралише нерве, постоји бојазан да код појединих људи тај отров (јер то је у принципу отров) оде са "циљаног места" у друге делове организма и може да проузрокује гушење (забележнеи су случајеви, ретки додуше, али су се десили)
Mara Mara 08:21 09.02.2008

Беркли

Беркли вам је вероватно познат појам. То је чувени универзитет у Калифорнији, познат као либерално легло (током рата у Вијетнаму овде су одржане масовне демонстрације на којима је и полиција жестоко интервенисала). Е, локалне власти града Берклија позвале су грађане и организације да слободно протестују, то се чак и подстиче овим јавним позивом, испред регрутног центра америчких Маринаца. О чему се ради?
У Сједињеним државама је распрострањена пракса да војска (и сви њени родови или како ли се то већ каже) вршљају по универзитетима покушавајући да намаме што је већи број регрута. Расправа о овоме се распламсала посебно ових пар година од како траје рат у Ираку, интервенција у Авганистану...Либерална Америка жестоко оптужује војне власти за агресивност и обману младих људи којима се обећава мед и млеко (стипендије и разне финансијске бенефиције). Сматра се да војска нема шта да тражи по универзитетским центрима и колеџима. Тако, испред поменутог центра у Берклију данима стоје мировни активисти и гласно протестују (транспаренти и остали реквизити се подразумевају).
Међутим, конзервативци им не остају дужни. Осим што испред Регрутног центра долазе и они који подржавају војску и све везано за америчку "одбрану интереса", конкретан одговор, да тако кажем, стиже из Вашингтона. Републикански сенатори су покренули иницијативу да се Берклију укине дотација од 2 милиона долара - колико добија из федералног буџета...
Додаћу и ово. Скоро сам прочитала интересантну ствар. Уназад неколико година, ако не и деценију, америчка војска има проблем са квалитетом регурта: критеријум се снижава, а високо-образованих је све мање. Колико је раније била престиж и част да се пријаве за војску то сада није случај...Сматра се да се то и одражава на ситуацију на терену, јер су трупе које се налазе на првој линији у Ираку састављне највећим делом од јако младих војника, из нижих слојева, необразовани су па томе још додајте и специфични културно-верски миље Блиског Истока и ето...а многи добију држављанство и полажу заклетву америчких држављана по базама у Ираку...(има још тога, ал' гушим, знам, него ми досадно, јер овде нема нигде никога, а ја се вратила из града инспирисана)
Јавићу о даљем развоју ситуације
Gorstak Gorstak 09:13 09.02.2008

Re: Беркли и Марин журнал

Јавићу о даљем развоју ситуације

Јављај Маро ако милости имаш.

Ја сам шокиран да се Спајдерменова цура одвикава од дрозе!?! Пад идола!

ЏејЛо носи близанце!?! Зна ли се пол? Молим те да нас известиш.

Ботокс отрован?!? Ево добих неки напад гушења кад чух.

Студенти неће у Ирак(н)?!? Зашто? Неће ваљда ја да им браним Ирак?

Па шта се дешава са овим светом?

Чекамо сутрашњи журнал.

П.С. Пристајем да се патим са ћириличним писмом само да нас редовно извештаваш.
vishnja vishnja 18:01 09.02.2008

Re: Беркли и Марин журнал

ja svejedno i dalje mislim da treba da ima i grb.
pa ko se slozi - slozi.
margos margos 03:45 10.02.2008

Re: Беркли и Марин журнал

vishnja
ja svejedno i dalje mislim da treba da ima i grb.pa ko se slozi - slozi.

Podržavam svaku akciju na ovom blogu, al samo da ostanemo fini i da per*un pišemo ovako, ce*ler takođe i da se ne koriste dužne reči... Važi?

Daklem, Mari grb!!!

ps Ja malo skoknula do Kroejše, pa se vratila, al nikako do računara da dođem:)
MilutinM MilutinM 08:44 10.02.2008

Re: Беркли и Марин журнал

Nigde nikog, osim margos.

Nešto sam hteo da vam kažem. Na postu koji su napisali iz uredništva bloga, sa spiskom unapredjenih blogera, pitao samn autore:
Možemo li videti listu onih koji nisu uspeli da obezbede status autora i koliko-toliko obrazloženje. Ne za svakog pojedinačno, nego opštu listu razloga zbog kojih uslovi nisu zadovoljeni?

Još nema odgovora, mada sam im poslao i pporuku.

Ako pogledate ko je "unapredjen" a ko nije videćete zanimljivu sliku. Na osnovu podataka koje je uredništvo objavilo u blogu Saopštenje BIK povodom rezultata izbora za blogere, izabrani su (sa brojem glasova):

ivana23 64
JJ Beba 62
Kazezoze 61
Spiridon 41
Mungos 40
ceda_urosevic 39
adam weisphaut 37
Mariopan 32
Nikson 29
KafaJeGotova 28
Coco Rosie27
ZokiZoki 25
Atomski mrav 24
Radojicic 24
sonja k. 20
Jaril 18
Mozaik 18
Julishka 16
Dawngreeter 15
Metanoia 15

Sa druge strane, oni kojima nije dodeljen novi status su:

fixer 54
Doctor Wu 50
Alex Dunja 44
nikola svilar 38
Margos 37
bravar 33
doktorka 28
kamicak 24
gorran 22
Nestorijanac 22
pufna 20
BROOKLYN! 20
Domazet 19
Gorstak 19
andjelija 18
Bojan Zdravić 17
Nenad M. 17
d j o l e 16
Jeremija 16
Jelena Pavlovic 15
milos g. 15
Mara 14
tine & radojka 14

Zanimljivo izgleda. Četvrti po broju glasova nije prošao. On ima više od trostruk broj glasova nego tri poslednja koji su ušli. Više od polovine onih koji nisu unapredjeni imaju preko 20 glasova. Itd, itd.

OK, uredništvo bloga je napisalo da nije broj glasova jedino merilo. Mada su rekli da
Dakle mi smo za neki oblik vladavine 30torice, kao što je uostalom na blogu i bivalo od samog početka.

rekli su i da
Broj vaših glasova imaće svakako najveću ulogu u donošenju konačne odluke. Pored naše pristrasnosti. Ukoliko neko ima 50tak vaših glasova njega će moći da liši prava na blog samo niz ozbiljnih prekršaja na blogu (recimo banovi). Ukoliko neko ima tek 15ak glasova i najmanji prekršaj biće dovoljan da ozbiljno ugrozi njegovo unapređenje u blogera.
Ipak može se desiti da nekim kandidatima damo „wild card" bez obzira na sve druge okolnosti jer je dobio glas uredništva.


Stoga sam i pitao koji su bili kriterijumi, u globalu. Mada je zanimljivo čuti i zašto, na primer, fixer sa 54 glasa nije prošao. Ja nisam čitao svaki blog pa ne znam gde se čovek/žena toliko nalupao da zasluži odstranjenje.

A opet, sve u vaspitnom cilju ))

Ili je ovo oko glasanja bilo samo zabava za narod kao što su i mnogi drugi izbori a odluka zavisi od "wild card" = simpatija uredništva i programske politike medija
margos margos 10:51 10.02.2008

Je l ti to iz Gaude?

Nigde nikog, osim margos.

Ja juče bila u okolici Osijeka - prelepo. Nikad tamo nisam bila.

Da znaju Gorshtak i Vishnja da sam prošla kroz poetske magle - bili bi ljubomorni.
Zato im i pričam... Ako krenu sad opet po ce*eru i per*unu, da znate zbog čega je:))

Što se glasanja i najpre Fixera tiče, može biti da je čovek odbio autorski opciju. Nadam se da ćemo saznati.
Evo, Spiridon gre na skijanje, pa ga malo neće biti...

Glasanje je bilo nalik ovim našim pravim izborima... BIK kao RIK i Cesid zajedno.
E, sećate se Duška Radovića koji je rekao svojedobno:
Koliko me iznervira poskupljenje, toliko me nasmeje objašnjenje:)

Je l ovo bilo prvo ovakvo glasanje? Ako jeste, znači da se tek uigravaju u demokratskom fazonu. Polako, drugi put će biti bolje... treći još bolje... pa onda jednog dana...

Ja se najiskrenije radujem zbog Ivane, a bogami i onih kojima je zaista bilo stalo da budu izabrani - posebno Čedi. On je učinio sve za sebe i svoju kampanju, smlatio nas s babama, ali i odmah sinoć postavio text.

I raduje me broj mojih glasova i reakcija onih koji su se zapitali što me nema... mene, AD i ostalih.Što se mene tiče, videli ljudi da imam gde, pa što da troše kuću na mene, ima gde je potrebnije. A pošto još nisam prevazišla te per*unave zemaljske zakone, pa ne mogu da budem na više mesta u isto vreme, a Unfu redovno plaćam kiriju za moju podstanarsku sobicu (platila unapred do 2009.-te) - čitamo se i dalje.

PS Kupi li ti taj točak sira? Za'ladilo, pa smo opet unutra, u kafančetu, uz bubnjaru...
MilutinM MilutinM 11:07 10.02.2008

Re: Je l ti to iz Gaude?

Još is Gaude. Radi se, nema celerancije.

Gauda kupljena. Nisam znao kakav vam je ukus, pa sam za probu uzeo onu sa paprikama i sušenim padajzom. Ako vam se svidi, uvešću je na meniodkafanu.

Evo, već nekoliko blogera je postavilo isto pitanje kao i ja. Stvarno, ne razumem zašto ne odgovore. Baš su kao RIK (štimuju, štimuju...).

Što se tvog statusa tiče
Što se mene tiče, videli ljudi da imam gde, pa što da troše kuću na mene, ima gde je potrebnije. A pošto još nisam prevazišla te per*unave zemaljske zakone, pa ne mogu da budem na više mesta u isto vreme, a Unfu redovno plaćam kiriju za moju podstanarsku sobicu (platila unapred do 2009.-te) - čitamo se i dalje.

Nisam najbolje razumeo. Voleo bih da čitam tvoje tekstove. Gde je to drugo mesto?
margos margos 11:18 10.02.2008

Re: Je l ti to iz Gaude?

Baš su kao RIK (štimuju, štimuju...).

RIK štimovao??? Sto mi per*una!!!!

I ja moram danas da radim:((

Paše gauda po tvom izboru - samo proveri da nisu ubacili neki nedozvoljeni začin... znaš već koji...
AlexDunja AlexDunja 11:23 10.02.2008

Re: Je l ti to iz Gaude?

Gde je to drugo mesto?

pa koda anfa:)))
margos je rado vidjen gost:))
MilutinM MilutinM 11:29 10.02.2008

Re: Je l ti to iz Gaude?

pa koda anfa:)))
margos je rado vidjen gost:)

Lepo je to, blogodrugarski. Ipak, ne razumem zašto ne dati joj neposredan pristup. Margos, nešto si grdno zabrljala. Gore i od mene ))
AlexDunja AlexDunja 11:34 10.02.2008

Re: Je l ti to iz Gaude?

Margos, nešto si grdno zabrljala.

grdno:))))
ne brini margos, mi te volimo.
margos margos 11:34 10.02.2008

Re: Je l ti to iz Gaude?

MilutinM
pa koda anfa:)))margos je rado vidjen gost:)Lepo je to, blogodrugarski. Ipak, ne razumem zašto ne dati joj neposredan pristup. Margos, nešto si grdno zabrljala. Gore i od mene ))

Pa kako ne znaš šta sam zabrljala?
Napisala sam psovku bez recenzije, i lično aTresiraTu na tebe: 'Milutine, bre, idi u peršun' i to velikim boldiranom slovima! Zar se ne sećaš?
MilutinM MilutinM 11:46 10.02.2008

Re: Je l ti to iz Gaude?

Milutine, bre, idi u peršun
A sada mi je jasno. I zaslužila si. Takvo ponašanje je nedopustivo i negativno utiče na mladež, evropske integracije i igru naših na Dejvis Kupu u Moskvi.

A ja zaboravio. Šta ćeš, godine ((
margos margos 15:35 10.02.2008

AD

ne brini margos, mi te volimo.

Hvala!
Baš!
I mnogo:)))

Nego, reci mi, je l ti meni veruješ da je meni kod Unfa stvarno superiška i da se ič ne uzbuđavam za ovo - Milutin izgleda ne veruje. Meni je, kao što predpostavljam i za tebe, bilo MNOGO DRAGO kad videh broj glasova... i npr broj preporuka na mom prvom postu. To ja računam... I ovo naše druženje, evo, deveti dan. I te majice koje osvajam:) I ova naša virtuelna kafana sa open and closed... eto...:)))
AlexDunja AlexDunja 17:13 10.02.2008

margos

naravno da ti verujem:))
i da bas je prijatno kad vidis da te ljudi
gotive, to je daleko vaznije od opcije za pisanje:))
Mara Mara 18:14 10.02.2008

...

Вас две,

Све је то лепо, слажем се, међутим...Ако ми изгласамо са толиким бројем гласова вас две на пример, онда ми је стварно нејасна концепција неће да могне- него ће бидне како ја 'оћу ...

Ја сам се искрено изненадила. Што би рекли ови који се кладе, за вас две сам оно, играла кец у кец....ко је разумео - сватиће...
vishnja vishnja 18:35 10.02.2008

Re: Je l ti to iz Gaude?

Da znaju Gorshtak i Vishnja da sam prošla kroz poetske magle - bili bi ljubomorni

prezideeeeenteeeeee!!!!!!!!!!!!!!!

margos setala po bosutskim sumama i brala ljubicice klececi na lotosovom cvecu! sa sve zvezdanim maglinama!
a pravila se da samo ide do sumice po p....n!!!!
a mi nista! eeeeeeeeeeeee.............
Ipak, ne razumem zašto ne dati joj neposredan pristup

meni je zao i zbog margos i zbog AD (i zbog prezidenta, jakako)
ali, iako sam tamo unfa smirivala i svasta, idealan scenario bi mi bio ovaj: oni margos daju autorsku ociju, a onda ona lepo kaze 'molim, hvala, ne treba', eventualno spomene zacinsko bilje i nastavi da pise kod unfa. njih dvoje se savrseno uklapaju, takva su neka ocaravajuca kombinacija.
Kazezoze Kazezoze 18:54 10.02.2008

Re: ...

i ja sam mislio da su AD i Margos sigurne nakon objavljenog broja glasova. pa one su u samom vrhu po broju glasova, ali mi je sve nekako pochelo da smrdi na to, da bash nece biti kako se mislilo da treba da bude, kada su objavili na onom blogu da ce se u obzir uzimati i kazneni bodovi (shta god to trebalo da znachi).
tad sam pomislio da ce to mozhda najvishe oshtetiti JJ bebu, ali nisam ni sanjao da to mozhe uticati na izbor AD i Margos poshto, koliko mi je poznato, nikad nisu banovane.u svakom sluchaju je kriterijum izbora u najmanju ruku chudan.
mislim ipak da je mnogo vazhnije (kao shto reche bravarka) da se vidi koliko si cenjen medju blogerima i koliko si stekao dobrih drugara na blogu.u tom razmishljanju svi smo pobednici, zato za drugare D'Angelo - Use Me!
Mara Mara 19:13 10.02.2008

Re: ...

Ма,

Само нам је мало криво за њих две...јер су биле убедљиве, што не умањује ТВОЈ успех Каз! Немој сад само да си се уобразио...

Приметила сам још ономад да имаш одличан музички укус, па да знаш да имам велика очекивања у том погледу (иначе ћу да ти развалим блог са тролчинама...хехехехехе)...

пс. теби честитка још једном, заслужено си добио ауторску опцију!

Kazezoze Kazezoze 19:28 10.02.2008

hvala maro...

nemoj ochekivati sad neshto spektakularno))
verovatno ce se moje muzicke teme baviti muzikom koja bash nije mnogo poznata na nashim prostorima, a nemam nishta ni protiv trola, samo ako nije politichki))
AlexDunja AlexDunja 19:31 10.02.2008

Re: hvala maro...

nemoj ochekivati sad neshto spektakularno))

ocekuj, slobodno:)) ja kad ti kazem:))
Mara Mara 20:34 10.02.2008

...

очекујем и ВРЕБАМ...ко је сВатио, сВатио је ...
margos margos 21:29 10.02.2008

Re: Je l ti to iz Gaude?

njih dvoje se savrseno uklapaju, takva su neka ocaravajuca kombinacija.

To vam prićam sv vreme, a niko da me čuje:)))

Njihova kuća, njihova pravila, njihova muzika, a mi ćemo da igramo najbolje što znamo. A znamo:)))
MilutinM MilutinM 12:14 10.02.2008

Vesti iz Moskve

Lepo je počelo danas. Novak dobio prvi set protiv Davidenka. Brat mi kaže da ne teško kreće, ali se bori.

Ako hoćete da pratite, imate rezultate on line ovde
Kazezoze Kazezoze 13:04 10.02.2008

Re: Vesti iz Moskve

MilutinM
Lepo je počelo danas. Novak dobio prvi set protiv Davidenka. Brat mi kaže da ne teško kreće, ali se bori.Ako hoćete da pratite, imate rezultate on line ovde

dobio i drugi sa 6:3 i napravio break u trecem i poveo sa 1:0...))

ps. bash me interesuje hoce li neko ponuditi objashnjenje na listu blogera sa velikim brojem glasova, a koji nisu izabrani. mislim da je fixer odbio, poshto ni ranije nije zheleo da bude autor iako je imao tu mogucnost.
MilutinM MilutinM 13:14 10.02.2008

Re: Vesti iz Moskve

Evo šta piše na stranici Dejvis kupa:
Ailing heroes put Serbia back in the hunt

Eleventh century Spanish history may have little to do with the Davis Cup by BNP Paribas, but there was a strong parallel with the legend of El Cid on the second day of the Russia v Serbia World Group tie.

Legend has it that El Cid, a revered Castillian warrior, was so respected by all who knew him that after his death, his wife strapped him to his horse so his mere presence would put fear into his enemies. After missing the opening day’s singles of Serbia’s first-ever World Group tie, Novak Djokovic roused himself from his sickbed and teamed with another ailing warrior, Nenad Zimonjic, to carry Serbia’s hopes into the doubles against Russia. And it worked. Needing to win to keep Serbia’s chances alive, Djokovic and Zimonjic beat Dmitry Tursunov and Mikhail Youzhny 63 76(6) 76(5) to narrow Russia’s lead in the tie to 2-1.



Momak ima srce, neverovatno. A i Ziki je juče igrao sa temperaturom 38. Sjajni momci. Bilo bi ludo da dobiju preostala dva meča ))

Kao što rekoh gore: poslao sam i privatnu poruku b92. Još nema odgovora. Mislim da bi bilo lepo da odgovore, čisto da se zna. ne sumnjam u ništa, u neke zle namere. Mada, pisao mi je jedan "neunapredjeni" bloger da "je neko doneo odluku da se skine sa liste". Mislim, šteta je da se margos potuca po tudjim blogovima umesto da lepo ima potpuno autorsko pravo nad tekstovima koje piše.
margos margos 15:05 10.02.2008

Potucanje:)))

Mislim, šteta je da se margos potuca po tudjim blogovima umesto da lepo ima potpuno autorsko pravo nad tekstovima koje piše.

Milutine, nije ni to najgore što može da se desi jednom blogeru - dapače:)
A sada mi je jasno. I zaslužila si.

Nego šta nego sam zaslužila, evo, kukuruz okrunjen... odoh da klečim:)

Momci su sjajni i očekivati od njih da poumiru na terenu - besmisleno je.
Hvala im za svo uživanje i radost koju su nam i do sada priredili. Nek se samo dobro oporave, ništa gore od hroničnih tegoba, što se videlo kod JJ.
Kazezoze Kazezoze 14:29 10.02.2008

e jbg,

novak predao posle izgubljenog treceg seta.
ochito je da je iscrpljen nakon trovanja hranom.
evo shta kazhe b92 ((
Mara Mara 18:29 10.02.2008

Блого-избори, АНАЛИЗА

Драги моји,

Морам да нас вратим на ове наше "локалне" изборе. Читам ово што сте јутрос написали и врло је интересантно оно што је Милутин издвојио. Дакле, ако ми неко објасни логику да на листу улете блогери са тако мало гласова (типа 15, 16...), а ауторску опцију не добијете драге моје АлексДуња и ти Маргос...не капирам...

Поред образложења које је Милутин навео, интересантан је и онај део у коме се каже, парафразирам, да је препоручљиво да се профил попуни...Шта то значи? Уколико је намера да се покаже "врцавост" ума мог, то ваљда може да се закључи из коментара...

Не знам. Право је уредништва да изабере кога хоће, наравно, ово је њихова кућа, али ако организујеш изборе и онолико људи се одазове, па се ту радила кампања... мало оставља горак укус чињеница да наши гласови пуј пике не важе... Враћамо се на податак да овде има море ВИП блогера и још толико "обичних" аутора који уопште не пишу...ако томе додамо и критеријум посећености њиховим блоговима, комотно би могли да буду и формално брисани...

Ово све философирам уз кафу, гласно размишљам са вама, без зле намере...
vishnja vishnja 18:52 10.02.2008

Re: Блого-избори, АНАЛИЗА

de si Maro, ti i ja uvek u kontrasmeni... :)

ja mislim da ekipa b92 nije ocekivala ono sto se desilo.
takodje mislim da je ideja da se izglasaju autori na ovaj nacin potpuno pogresna (osim sto je beskrajno zabavna).
sad, sta su njima dali ti izbori - sasvim sigurno, npr, cedu urosevica i onog Dawngreetera - potpuno novi komentator, ali sa osobenim stavom (koji meni licno nije blizak, ali jeste drugaciji). oni su bukvalno 'isplivali' tokom izbora.

ocito je bilo glasanja 'za svoje' - na listi neprimljenih koji su presli cenzus ima onih kojima ni ja nikad, nikad ne bih dala opciju, a eto, nakupili su glasove. takodje, medju 'primljenima' ima svakojakih. eto, jjbeba i kafica su komentatori koji cesto briljiraju (pricam o duhu, ne o stavu koji iznose). i tako...

oni zapravo rade na blagoj izmeni profila bloga, a koncepciju te izmene ja sa strane ne mogu da ukacim. mozemo samo da se nadamo da ce biti bolje. mada, i sa ovim brojem autora, licno smatram da je blog prebrz (osim ove kafane u kojoj je vreme stalo)...
Mara Mara 19:07 10.02.2008

Re: Блого-избори, АНАЛИЗА

Вишњо, јесте вала - зеза нас смена, а и ја сам се нешто касније пробудила...

да је блог пребрз - јесте, у смислу, ја више не могу да постигнем да поватам где је ко. Зато се ми и враћамо овде, јер не знаш где се ко задржао да коментарише.

Него, за изборе. Схватам да су се изненадили, па ваљда Б92 брзо реагује и прилагођава се ситуВацији...Можда знају нешто што ми не знамо...Није ни важно. Видећемо. Могу да кажем да ћу од сада да се одважим и да нађем место и начин да критикујем повремено, да дајем као неки преглед, у смислу коме је дата ауторска опција, а како и колико квалитетно је користи (уз сву резерву, јер нисам позвана да то радим)...не знам колико је ова идеја онако против ветрењача, али нисам сасвим, сасвим задовољна како је ово све испало...



AlexDunja AlexDunja 19:11 10.02.2008

Re: Блого-избори, АНАЛИЗА

а ауторску опцију не добијете драге моје АлексДуња и ти Маргос...не капирам...

fala tebe , maro,
na te lepe reci:)))
ali ne se sekiraj,
nisam uopste sigurna da
mi treba autorska opcija.
da ti pravo kazem, bila sam bas iznenadjena
brojem glasova koje sam dobila od vas.
i to je bilo zaista prijatno.
vishnja vishnja 21:24 10.02.2008

Re: Блого-избори, АНАЛИЗА

pajz trol:

jel moze neko ko zivi ovdi (Srb, Bgd isl) da me posavetuje i objasni da li postoji nacin da ja kao ja, nezavisno od vlasnika stana u kome stanujem neprijavljeno&podstanarski, napravim ugovor za ADSL prikljucak? prosvetlite me, ljudi, dojadi mi vise ovaj dial-up. a i hoce unf da ga banuje :)

za TV mi i nije zao, ionako ga ne gledam. jedini u zgradi nemamo kablovsku, a satelit riknuo pre par godina u nekoj oluji i niko nece da ga opravi. imamo 1/2 program + b92 malkice, plus jos nekih neprepoznatljivih mrlja. kao u stara dobra vremena. fali nam samo stabilizator i ona tacka sto nece da ode sa ekrana :)

al ovo sa dial-upom me ubi nacisto.
troll off. i hvala.
margos margos 21:43 10.02.2008

Re: Блого-избори, АНАЛИЗА

mada, i sa ovim brojem autora, licno smatram da je blog prebrz (osim ove kafane u kojoj je vreme stalo)...

I meni je prebrz... dosta autora, dosta tema, i često ne stižem da pročitam sve što me zanima, a ni da komentarišem. Ipak, bolje je da imamo problem sa viškom tema, nego da smo prisiljeni da čitamo političke parole i ponavljajuća, večno ista stanovišta većine političkih komentara (u narodu poznato kao razgovor gluvih).

Btw, sad mi se javlja moj drugar koji je odnedavno na blogu i osim što se iznenadio rezultatima glasanja, reče mi da je prilično razočaran atmosferom na blogu, zamišljao je da je porodična, podržavajuća atmosfera. :)))

A? Naivan? Ma ne. Samo nije došao do naše kafane:)))
margos margos 21:49 10.02.2008

Re: Блого-избори, АНАЛИЗА

al ovo sa dial-upom me ubi nacisto.
troll off. i hvala.

Ne znam kako to da uradite - najbolje da zoveš poštu. Ili kablovskog operatera, pa uporediš cene.

Možda vam se isplati da uletite kintu za kablovski tv + net, tv im ostavite kad odete, ali modem za internet ide na vaše ime i nosite ga sa sobom kad se selite. Meni je to ok investicija, a za vas ne znam:))
I nemoj na ovom blogu ništa nazivati trolom - toga nema:)))

PS. Nisam brala ni per*un ni ljubičice, protutnjasmo sa 170 km/h, ali sam pomislila na tebe, Precednika i Unfa:)))
Mara Mara 22:28 10.02.2008

Блого-избори, АНАЛИЗА

margos
Btw, sad mi se javlja moj drugar koji je odnedavno na blogu i osim što se iznenadio rezultatima glasanja, reče mi da je prilično razočaran atmosferom na blogu, zamišljao je da je porodična, podržavajuća atmosfera. :)))A? Naivan? Ma ne. Samo nije došao do naše kafane:)))


Маргос,

Јеси га позвала? Знаш како, за супер места се врло често чује "усменим предањем", баш да на дође свако.

Слажем се са оним што си рекла. Одлично је када имамо могућност избора и вишка избора. Ово нарочито ако се узме у обзир чињеница да политички блогови стварно постају папазјанија у две варијанте:
или се стави тема и онда следи хорско певање унисоног размишљања, те од квалитетне дискусије нема ништа него се поздрављамо и величамо сопствене политичке идоле/лидере, парадирамо наученим фразама...друга варијанта је да се неко усуди да прозбори другачије, да каже своје мишљење које се не уклапа у ово горе и онда следи салва увреда, најстрашнијег прозивања...Признајем нека прозивања су интригантна (закључујем неке ствари по ономе што и сама сазнам из прве руке или барем познајем "околности случаја" па повезујем), али се дешава да сви они који себе називају најлибералнијим од либералних грађана државе нам, првоборци европске идеје и сл., користе насилне вербалне методе против неистомишљеника и то ми се не свиђа. Отприлике мој став је једина и једина истина, ко каже другачије има се каменовати..није него! Е, то ме нервира. Волтер је отприлике рекао "Знам да нисте управу, али ћу вас ипак саслушати"....то би они који себи дају епитет грађански орјентисаних морали да знају и уважавају, колико год се гнусали оне друге стране чију политику и идеологију, а и политичку праксу са гнушањем посматрамо и не одобравамо...

пс. уф, шта ми би? Ово му дође Мини Марин политички трактат...
vishnja vishnja 22:31 10.02.2008

Re: Блого-избори, АНАЛИЗА

dakle, dali bismo mi kintu za sve sto treba (i tako smo vec ulozili grdne novce u ovaj stan - ne mogu deca u cumezu da rastu, tudjem il svojem, svejedno) ali ima neka fora sa potpisom vlasnika stana za kablovsku i za sve drugo, a on nece da se bakce. il ga mrzi ili se boji da ga neko nesto ne zezne.

kad sam vec kod tzv 'gazde' - mogao bi neko da napise neki pametan post na podstanarsku temu, bez kukanja i ostalog. neko ko je upucen sta bi sve tu moglo da se uradi. npr, pored sveg lomatanja, meni smeta sto nemamo adresu i sto stanodavci uglavnom izdaju tzv 'namestene' stanove. ko uvede red u ovu pricu imace od mene dozivotno postovanje.

a proci kroz bosutske sume sa 170km/h....boze! :)))
Mara Mara 22:44 10.02.2008

Вишња,

Прво, како сте изнајмили стан? Претпостављам, а волела бих да је другачије, да не постоји писмени уговор (знам, да не буде да сам пала са Марса, али питам за сваки случај). Обзиром да је код нас претежно усмени договор начин изнајмљивања стана, јако је тешко да те саветујем, а и да постоји уговор - не знам како бих те охрабрила гледе ажурности наших судова нарочито у области парница...

Да ли сте вас двоје питали газду би ли он потписао конкретно за АДСЛ и за кабловску. Обзиром да сте пара уложили, а и играјте на карту "дјечице" (да се разнежи, нарочито ако је неко старији, ко има унуке)...

Причам напамет, јер овде имам уговор на 5 густо куцаних страна и све је дефинисано у ситна цревца (иако је уговор типски, успела сам да убацим неке анексе, хихиххихихихи, јер овде ти онако уз широк осмех гледају да скину и кожу с леђа, а то неће да могне тако лако са мном). Ми смо у Србији још увек далеко од тога (уговора нема измђу осталог и да би се избегло плаћање пореза, а и да би се избегле обавезе које следе управо из уговора као двостраног правног посла)...

Гледај да питате газду, ако не, варијанта је да питаш неког од комшија да се укачиш на кабловску код њих и онда да им плаћате рецимо пола (ово захтева труд и лобирање, да не кажем шлихтање, ал' вреди покушати)...
margos margos 22:52 10.02.2008

Мини Марин политички трактат...

мој став је једина и једина истина, ко каже другачије има се каменовати..није него! Е, то ме нервира.

Ko drukčije kaže, kleveće i laže....
E, Maro, znaš šta mene iznervira - kad na takvom blogu poludim i potrošim vreme i energiju u nadi da ću naići na neki komentar koji će butu drugačiji, konstruktivniji, kvalitetniji. Veruj mi, nekada mi je jedan jedini takav novi komentar, novi ugao ili novo gledište, dovoljan da ne mislim o potrošenom vremenu.:))

Meni ste ti i Zippo primer za mir mir mir niko nije kriv:))) A bili ste oštri u strartu.

Nego Maro, šta bi sa tim sirom? Ne javlja nam se Gazda Milutin? Gde je Precednik?
Mora da se zna red u ovom našem lokalu:)))
margos margos 23:01 10.02.2008

Re: Вишња,

Гледај да питате газду, ако не, варијанта је да питаш неког од комшија да се укачиш на кабловску код њих и онда да им плаћате рецимо пола (ово захтева труд и лобирање, да не кажем шлихтање, ал' вреди покушати)...

Mudra Mara, kao i uvek:)))

Hej... MilutinM - Mudra Mara - Mala Margos - Merilin Monro... ma sve slavne ličnosti, zar ne?
Mara Mara 23:06 10.02.2008

Re: Мини Марин политички трактат...

margos
мој став је једина и једина истина, ко каже другачије има се каменовати..није него! Е, то ме нервира.Ko drukčije kaže, kleveće i laže....E, Maro, znaš šta mene iznervira - kad na takvom blogu poludim i potrošim vreme i energiju u nadi da ću naići na neki komentar koji će butu drugačiji, konstruktivniji, kvalitetniji. Veruj mi, nekada mi je jedan jedini takav novi komentar, novi ugao ili novo gledište, dovoljan da ne mislim o potrošenom vremenu.:))Meni ste ti i Zippo primer za mir mir mir niko nije kriv:))) A bili ste oštri u strartu.Nego Maro, šta bi sa tim sirom? Ne javlja nam se Gazda Milutin? Gde je Precednik? Mora da se zna red u ovom našem lokalu:)))


Маргос,

Мени било непријатно када сам онако на прву лопту реаговала жустро, али смо после окренули на зезање. Добро је што је и Зипо тако укапирао, а и сви су смејали слатко...ја сам онако "ошинула" у жару навијања..Мислим да нам је свађа доста, уби нас свађање...

Политика опет, подразумева жустру расправу, јер проблеми са којима се Србија суочава нису мали нити бенигни. Ми имамо ендемски проблем недостатка смисла за нормалну расправу у границама политичке аргументације цивилизованим тоном. Не знам шта нам је. Наш дискурс се још увек креће у оквирима племенског расправљања где и ако ти се да благослов да нешто кажеш, то значи да има само да климаш главом или да кушујеш у складу са расположењем већине. Кажем, то важи за све. Не само то, баш елита, проевропски опредељена елита мора прва својим примером да показује како се дискутује, како се аргументује, како вербално надмашујеш противника снагом нормалне речи и чињеница, идеја.

Него, не знам куд се денуше сви. Прецедник нам се ућутао, Унф., капирам да дежура на свом посту па се прави важан...има сад да му тамо ставим један тролчић-опомену...Милутин се јавио из Антверпена, ценим да је у некој пивници и као фол, прави планове и нешто ради, а сир - шта држи у плетеници ко мој деда кад је ономад бежао у шуму не би ли се спасао од ножа и метка...хихиихихихихи...

Нека, нека, неће моћи да побегне...има да плати са све прагњетом, првом приликом, незвала се ја Мара...
Mara Mara 23:10 10.02.2008

предлог...

margos
Mudra Mara, kao i uvek:)))Hej... MilutinM - Mudra Mara - Mala Margos - Merilin Monro... ma sve slavne ličnosti, zar ne?



Мора неко да стави један блог : "Клуб М" ...

или да кажемо да само после великог труда и залагања неко може да заради сертификат "М" (приступни материјал, такорећи су већ зарадили Унф., Вишња, АлексДуња, Каз, Горштака нећу ни да помињем, он, као председник, то по дифолту добија, Рејзипо, Џорданка...
vishnja vishnja 23:20 10.02.2008

Re: Вишња,

Гледај да питате газду

pitali. jok. nece.
ma prezivecu i dial-up, nije to najgore sto moze da se desi :))))
Ne javlja nam se Gazda Milutin? Gde je Precednik?

pazi margos kad mene ovo ozbiljno tisti. nikoga ne vidjam ovih dana :(
a prekosutra putujem i potpuno sam u panici, opet.
vishnja vishnja 23:23 10.02.2008

Re: Мини Марин политички трактат...

шта држи у плетеници ко мој деда кад је ономад бежао у шуму

ahahahahaha
margos margos 23:26 10.02.2008

Re: Мини Марин политички трактат...

Ми имамо ендемски проблем недостатка смисла за нормалну расправу у границама политичке аргументације цивилизованим тоном. Не знам шта нам је

Kako, Maro, ne znaš šta nam je? Pa mnogo toga mi još nismo naučili: da kritikujemo program, da kritikujemo ponašanje, da čujemo, saslušamo, odbranimo kulturno svoj stav (ako je odbranjiv) itd itd. Umesto toga mi najčešće: pljujemo po partiji, blatimo čoveka, vičemo, pa ako nam nije upalilo - ako nedajbože sagovornik kaže da nije razumeo, mi ponovimo to isto, samo mnogo glasnije (kao da je rekao da je gluv) i završimo s psovkama, ali ne ovim našim, nego onim s familijom, precima i porodom.

Ovo vrlo sporo učimo, zaista. Kao što kažeš:
Не само то, баш елита, проевропски опредељена елита мора прва својим примером да показује како се дискутује, како се аргументује, како вербално надмашујеш противника снагом нормалне речи и чињеница, идеја.

..a to se JOŠ ne dešava.

Nedostaje nam strpljenja, jednih prema drugima; uvreda i diskvalifikacija nailazi na navijače, odobravanje. A opet, nedajbože da neko pokuša da proba s medijacijom, približavanjem - e, taj je najgori, nagrde ga i jedni i drugi.
Mara Mara 23:33 10.02.2008

Re: Мини Марин политички трактат...

Mara
Гледај да питате газду, ако не, варијанта је да питаш неког од комшија да се укачиш на кабловску код њих и онда да им плаћате рецимо пола (ово захтева труд и лобирање, да не кажем шлихтање, ал' вреди покушати)...


Ево, да саму себе цитирам Вишња. Нема вам друге: питаш комшију, образложиш случај, полако, не одмах...кажеш да ћете да дајете пола рецимо...суперишка...ако би се на то накачио кабловски интернет, онда би вероватно ваш удео у плаћању био већи....
AlexDunja AlexDunja 23:47 10.02.2008

Re: предлог...

Мора неко да стави један блог : "Клуб М" ...

или да кажемо да само после великог труда и залагања неко може да заради сертификат "М" (приступни материјал, такорећи су већ зарадили Унф., Вишња, АлексДуња, Каз, Горштака нећу ни да помињем, он, као председник, то по дифолту добија, Рејзипо, Џорданка...

zahvaljujem:)))
margos margos 23:49 10.02.2008

Re: предлог...

Мора неко да стави један блог : "Клуб М" ...

Јес офкорс, Maro:)))
Mara Mara 00:03 11.02.2008

Ухуху, ено га Маровић

Поставио поздрав и ено, већ 49 коментара - око оног протеста сутра на Платоу...идем да видим да не пропустим пљувку, а да видим шта ће и да ли ће после да се брише

quote]
margos ...Јес офкорс, Maro:))) [/quote


Па једино ми ако са неким блогом пресечемо нормалношћу иначе...
Mara Mara 00:04 11.02.2008

Re: предлог...

AlexDunja
..zahvaljujem:)))


ништа, ништа...то је све заслужено....
margos margos 00:06 11.02.2008

Re: Вишња,

a prekosutra putujem i potpuno sam u panici, opet.

Opusti se:))) Nemoj da se jopet sikiramo:)
Moja preporuka: ljuto piće, dobra muzika i laganica novinice ili knjiga - ili simpatičan saputnik/ca:))

Kol'ko ostaješ na putu? Šta ćemo mi bez tebe?
MilutinM MilutinM 00:22 11.02.2008

Re: предлог...

Samo da se prejavim. Stigoh, pre koji minut. Drndali su me opt na granici, metnem ih na celer. Sav sam izmučen. Napisao sam blog o tome, ali se raymièljam da li da ga postavim. Čujemo se.
margos margos 00:22 11.02.2008

Re: предлог...

ништа, ништа...то је све заслужено....

AD... eto, reče ti Mara, da se ne ponavljam:))

Preporuka: kljuc.no - jasnaz (ko voli)
margos margos 00:34 11.02.2008

MM,

Stigoh, pre koji minut.

Dobro došao, domaćine:)
Kuća čista... tu i tamo po neka pcovka, ali naša... ženskadija na dežurstvu... muški izgleda izmoreni, ko sparušen per*un... taki dan:)))
Gorstak Gorstak 00:37 11.02.2008

Re: Вишња,

pitali. jok. nece.
ma prezivecu i dial-up, nije to najgore sto moze da se desi :))))

Uja!
Stigoh i prvo što proverim jeste ovo kafanče. Pa ako ste vi normalni:)) 47 novih komentara, a u dva dana.
Dobro sad. Ukratko:
- Vidim da su dodelili autorizacije novim blogerima. Još nisam pročitao. No comment. Shvatio sam da nema AD i margos. Nepravda. Za sad taj komentar.
- Slažem se sa vama da je prebrz Blog, a iskreno da vam kažem ja sam smanjio blogovanje skoro samo na Milutinove textove. Verovatno bih skroz odustao, ali ste me navukli kafanskom atmosferom i sad mi skoro neprijatno da odem. Pročitam još po neki tekst, ako stignem, ali od one pljuvačine i horskog navijanja nemam snage ni volje da tražim taj jedan komentar koji je pametan. Činjenica je da ima mnogo klinaca (bubuljice, pubertet, internet...), politiko-manijaka što čini teškim blog za praćenje (navijanje, psovanje, pljuvanje...) ima par tehnomanijaka a njih treba da bude (čak ponekad i shvatim o čemu to pišu pa postavim pitanje). Nisam siguran da su tekstovi tipa ove kafanice poželjni da budu u velikom broju. Malo odskače od uređivačke politike. Čini mi se. Pretpostavljam, a nisam siguran.
- Što se tiče Vishnjinog pitanjca za brzi internet rešenje je bežični. Da, da. Nove tehnologije su došle i u Srbiju. Idi na sajt Informatike - www.infosky.net i tamo pročitaj uslove za bežični internet. Nezgodno je što su im u ciljnoj grupi firme sa više zaposlenih tako da kad poručiš najmanji paket dobiješ 10 priključaka i cena je malo viša od 50EUR mesečno. Tri puta skuplje od ADSL-a, ali nije sadimetričan protok podataka već simetričan. To znači da ćeš moći i preko interneta da pratiš neki TV program ili skype-uješ bez većih problema. Kako cena nije sitnica, porazgovaraj sa nekim iz komšiluka da li je raspoložen da podelite troškove. Infosky ti instalira rooter sa bežičnim dometom od 10-ak metara, a to znači da komšija sa 14-tog sprata neće imati domet.
Možda ti ovo reši problem. Nadam se.


margos margos 00:51 11.02.2008

Precedniče,

Uja!
Stigoh i prvo što proverim jeste ovo kafanče. Pa ako ste vi normalni:))

Dobro došao i Ti:)))
Ja taman da se odjavim, kad, kafana se popunjava. Kako sad didem???

Drugo, kako stvari stojU, možeš da dobiješ majčicu za 700 - malo li je?

Treće, iskreno, retko smo normalni, zato smo se i zatvorili u ovo kafanče, pa samo po preporuci švrljnemo negde:)

Četvrto, iako si namenio info Višnji, i mene si edukovao - pa ti na tome hvala:)

Peto, ništa se sem izveštaja komisije nije značajno dešavalo, tako da ništa značajno nisi ni propustio. Malo su nam se Milutin, Unf i Zippo, pa i Kazzz sekirali oko nominacija, a mi, ženskadija kuliramo. Doduše, i Pravdoljubiva Mara, da ne grešim dušu, nije mogla da ne izanalizira kriterijume po kojima su dodeljivane frekvence, tj. autorske opcije. Al to si verovatno već pregledao.

Šesto, Unf se bavio praiskonskim problemom 'žene vs muškarci'... Dokle je stigao, ne znamo, jer nam ništa ne govori.

Tolicko od mene:))))
MilutinM MilutinM 00:52 11.02.2008

Re: MM,

muški izgleda izmoreni, ko sparušen per*un..

Iiiiiii, Margos, grdna nebila, ala ih ocrni
ivana23 ivana23 00:54 11.02.2008

Re: MM,

Evo i mene, tek da znate. Poslednjih dana me zeza komp, ukoci se iz cista mira i ni makac. Dolazio neki momak, radi u velikoj firmi na odrzavanju, nije nista ustanovio... Sad sam ko luda, nikad ne znam kad ce da stane, zato me nema cesto.
Vidim cafe radi non-stop. Ako, tako i treba, da probamo da ga odrzavamo u zivotu dok ne oborimo ginisov rekord.
Imem na spavanje, sl. nedelje spremam rodjendan sinu i cerki (slave zajedno posto je 4 nedelje izmedju - ona 19. jan. - on 1. feb.) ko ce da sprema 2 rodjendana u tako malom razmaku (fizicki, novcano, a i gostima tesko da se mlataraju...).
Ali, svracacu, sigurno.

margos margos 00:56 11.02.2008

Re: MM,

ala ih ocrni

Njih?
Milutine, izgleda da sam ispravno rekla... vi'š kol'ko si umoran...:))
A za sir ne smem ni da pitam...
Gorstak Gorstak 01:17 11.02.2008

Re: Precedniče,

Dobro došao i Ti:)))
Ja taman da se odjavim, kad, kafana se popunjava. Kako sad didem???

Drugo, kako stvari stojU, možeš da dobiješ majčicu za 700 - malo li je?


Bolje vas našo!

Teško da ću dočekati majcu za Jamesa Bonda (007) iliti Dnob Semaj (700). Žešče mi se spava jer sad dođoh sa puta. Čitamo se sutra.
Maro, preuzimaj i javljaj šta ima na prekookeanskoj estradi.
Ko je bio nevaljao?
Moramo da znamo:)))
margos margos 01:26 11.02.2008

Društvo,

Nadam se da će mi uspeti kačenje slikice, for the first time:)))
Rio Junior

MilutinM MilutinM 01:29 11.02.2008

Re: Društvo,

USPELO

Čestitam ))
margos margos 01:34 11.02.2008

Re: Društvo,

Hvala, hvala:)))
Unfovi Mali saveti - nikakva pomoć, pokazali su se vrlo korisnim:)
Bebac ima dva meseca, i jedino što moraju redovno da mu se pune baterije.
Zabavan je kao tri bioskopa kad se načardžira:)))
margos margos 01:48 11.02.2008

Re: Precedniče,

Teško da ću dočekati majcu za Jamesa Bonda (007) iliti Dnob Semaj (700)

Čuj, kad sam već ovde, glupo je da ne zaradim još jednu.. Može na njoj da piše i DNOB SEMAJ, nemam ništa protiv:) Važno da bude vesela i strukiraTa:)))

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana