Društvo| Religija

Peranović: Ko je odgovoran?

Nikola Knežević RSS / 07.08.2012. u 14:04

Divljačke metode koje su Branislav Peranović i nasilnička bolumenta njegovih poslušnika / batinaša koristili  u takozvanom "Rehabilitacionom centru Crna Reka" dobili su sinoć svoj tragičan epilog. U ovom trenutku treba postaviti pitanje odgovornosti za ovakav krvavi čin, budući da on prevazilazi odgovornost pojedinca, u ovom slučaju osumnjičenog Peranovića. Da li su za ovo odgovorne institucije koje su u čitavom procesu oko Crne reke  bile preblage i neefikasne, te koje su na koncu odredile da nema potrebe da optuženi Peranović bude pritvoren i tako dozvolile da čovek nesmetano nastavi sa svojom nadrilekarskom, nasilničkom i korumpiranom praksom lečenja zavisnika? Da li je to javnost koja je prebrzo zaboravila šta se dogodilo u Crnoj reci i bila pasivna kada su se pojavile informacije da je dotični i dalje nastavio sa istim poslom? Da li je to SPC ukoliko se ispostavi da osumnjičeni i dalje sveštenik SPC a postoje indicije da jeste i da je novi centar radio pod blagoslovom Eparhije Šabačke?  Da li su to pojedini roditelji štićenika iz Crne reke koji su svojevremeno u tonu mazohističke fiksacije odobravali ovakvu vrstu nasilja po sistemu "cilj opravdava sredstvo" ali i oni koji su poznavajući ovakvu nadrilekarsu praksu odlučili da svoju decu pošalju u novi Peanovićev "centar"?

Odgovornost nije samo na pojedincu već i na institucijama koje su zakazale, Crkvi koja je odmah po objavljivanju snimka 2009. godine izjavom SAS dala jasnu osudu događaja ali je nakon stišavanja cele situacije dozvolila Peranoviću da nosi svešteničku odoru? Bez sumnje odogovornost sada stoji i na javnosti jer je ovo još jedan alarmantni pokazatelj koliko je nasilje u našem društvu postalo odomaćeno.

O ovome sam pisao u vreme kada je slučaj bio aktuelan: Slučaj Crna Reka: Početak epiloga

Atačmenti



Komentari (76)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Nikola Knežević Nikola Knežević 14:06 07.08.2012

Religija i zavisnost

Da ima i drugačijih pristupa u odnosu Religije i bolesti zavisnosti pokazuje ovaj članak http://teme.junis.ni.ac.rs/teme2-2012/teme%202-2012-32%20lat.pdf
sima2000 sima2000 14:41 07.08.2012

Re: Religija i zavisnost

ovaj članak


članak je u oštrom neskladu sa praksom. Sa jedne strane imamo spontano, nadahnuto i prihvaćeno samorazumevanje kroz interpetaciju vlastitog života, a sa druge štantglu u vugla. Ne bi se ja uzdao u savez takvih teoretičara i praktičara..

Velimir Mladenovic Velimir Mladenovic 14:08 07.08.2012

.

Bez sumnje odogovornost sada stoji i na javnosti jer je ovo još jedan alarmantni pokazatelj koliko je nasilje u našem društvu postalo odomaćeno.
drmomir drmomir 14:17 07.08.2012

Strašno

Kod nas se po nekom pravilu reaguje tek kada neko izgubi život. Stavljaju se rampe na pružnim prelazima, osiguravaju se ograde, zatvaraju rupe itd. Ovo je samo još jedan primer hronične nebrige. Kao da ništa ne može da se predupredi...
blogov_kolac blogov_kolac 14:41 07.08.2012

transparentna talibanizacija



Covek nista nije radio tajno, niti skriveno, cak i kada je i laicima otprilike bilo jasno da tesko krsi ustavom zagarantovana prava drugih ljudi - ali ipak je on bozji sluga, a i pitanje je da li su i narkomani ljudi?

Pregledajuci zadnjih sat vremena razne klipove po Jutubetu, odmah posle krajnje otvorenosti ovog iscelitelja i dobrocinitelja, paznju mi je zaokupio bizarni detalj da su oko 3/4 publike na tim raznim "tribinama" bile devojke i zene, pa i pred takvom publikom njegove nasilnicke ideje i metode nailazile su na neuporedivo vece odusevljenje nego osudu! Srbija je duhovno/dusevno izgleda vecinski u stanju opste raspamecenosti koje je u ruskoj istoriji prethodilo boljsevickoj revoluciji, a cija je glavna personifikacija bio najpoznatiji nadrilekar u istoriji Grigorij Rasputin.
sima2000 sima2000 14:57 07.08.2012

Re: transparentna talibanizacija

Srbija je duhovno/dusevno izgleda vecinski u stanju opste raspamecenosti



Pogledaj komentare na ovu vest na B92 sajtu. Pola podržava ubistvo narkomana. A još se može reći za te koji imaju kompjuter, interenet i umeju da otvore sajt da su napredniji sloj društva. Možeš misliti kako razmišljaju oni koji ne znaju da koriste računar. Elementarne civilizacijske i etičke norme nismo usvojili. 2000 godina je prošlo od kako je "Ne ubij" jedna od božijih zapovesti i još uvek je nismo prihvatili. Bruka i sramota..
fijumau fijumau 15:03 07.08.2012

Re: transparentna talibanizacija

A još se može reći za te koji imaju kompjuter, interenet i umeju da otvore sajt da su napredniji sloj društva. Možeš misliti kako razmišljaju oni koji ne znaju da koriste računar.

Možda bi mogao da kažeš da su imućniji od ostatka koji komjuter nema, ali reći da su napredniji sloj društva je teška budalaština.

Razmišlja se mozgom, a ne kompjuterom.
blogov_kolac blogov_kolac 15:46 07.08.2012

Re: transparentna talibanizacija

A javio se i glava ozaloscene porodice, koji je u najmanju ruku saucesnik ovog zlocina. Naravno, on se ni najmanje tako ne oseca, vec samo neko ko je poput naseg izlecitelja samo pokusavao da spasi momka... ali nisu uspeli...

PORODICA ZARUBAC: Ne krivimo sveštenika što nam je ubio sina!!!
"Nešto se moralo dogoditi, ne znam šta, pa da otac Branislav to uradi. Mi njega ne krivimo ni za šta. On nas nije terao da dođemo tamo, nego smo mi jurili njega", kaže Miloš Zarubac, otac ubijenog štićenika centra za odvikavanje od droge u blizini Loznice




Miloš Zarubac, otac Nebojše Zarupca, koga je metalnom šipkom ubio sveštenik Branislav Peranović, kaže u ekskluzivnoj izjavi za Telegraf da ne krivi Peranovića za tragediju koja se desila njegovom sinu!

- Metode koje su se tamo primenjivale nisu bile tako jake. Znali smo za lopate, ali se Nebojša sa sveštenikom Branislavom jako lepo slagao. Bio je kod kuće pre 5 dana i baš nam je lepo pričao o njemu – počinje priču za Telegraf ucveljeni otac.

Nebojša Zarubac bio je zavisnik od droge više od 20 godina. Otkako je otišao na lečenje u Jadarsku Lešnicu, u blizini Loznice, Nebojši je bilo bolje. Povećala mu se kilaža, a prestao je i da uzima narkotike.

- Moja ćerka je posredovala da ode baš tamo. U ovih devet meseci on se stvarno divno slagao sa sveštenikom, toliko da je tražio da mu poklonimo jednu stilsku fotelju. Imali smo u kući jednu fotelju od punog drveta, jako skupu. Nebojša je insistirao da je poklonimo ocu Branislavu zbog svega što je za njega uradio – iskren je Zarubac.

Otac kaže da porodica, iako potresena gubitkom sina, ne krivi Peranovića za to što je uradio.

- Nešto se moralo dogoditi, ne znam šta, pa da on to uradi. U svakom slučaju, mi njega ne krivimo ni za šta. On nas nije terao da dođemo tamo, nego smo mi jurili njega – kaže Miloš Zarubac za naš portal.
[/qute]

margos margos 16:11 07.08.2012

Re: transparentna talibanizacija

Neverovatna je tolika udaljenost u razmišljanjima - čak se ni po pitanju života (i smrti) ne možemo usaglasiti. Zastrašujuće. :(
ozbiljno ozbiljno 16:31 07.08.2012

Re: transparentna talibanizacija

sima2000
Srbija je duhovno/dusevno izgleda vecinski u stanju opste raspamecenosti



Pogledaj komentare na ovu vest na B92 sajtu. Pola podržava ubistvo narkomana. A još se može reći za te koji imaju kompjuter, interenet i umeju da otvore sajt da su napredniji sloj društva. Možeš misliti kako razmišljaju oni koji ne znaju da koriste računar. Elementarne civilizacijske i etičke norme nismo usvojili. 2000 godina je prošlo od kako je "Ne ubij" jedna od božijih zapovesti i još uvek je nismo prihvatili. Bruka i sramota..

Ala si preterao...Stvarno nije u redu.
75% komentara traži ukidanje SPC ili neke slične sumanute mere i zabrane. Nisam video više od 2-3 komentara koji opravdavaju taj gnusan zločin.


Zašto toliko preteruješ i širiš neistine?
sima2000 sima2000 16:38 07.08.2012

Re: transparentna talibanizacija

75% komentara traži ukidanje SPC ili neke slične sumanute mere i zabrane. N


Upravu si. Struktura komentara se značajno promenila od jutros do sada.
Ili su ovi sa B92 upalili neki filter, ili civilizovani kasno ustaju..
ozbiljno ozbiljno 16:40 07.08.2012

Re: transparentna talibanizacija

sima2000
75% komentara traži ukidanje SPC ili neke slične sumanute mere i zabrane. N


Upravu si. Struktura komentara se značajno promenila od jutros do sada.
Ili su ovi sa B92 upalili neki filter, ili civilizovani kasno ustaju..


koliko komentatora podrzava cin bivseg popa Branislava?
Bili Piton Bili Piton 22:56 07.08.2012

Re: transparentna talibanizacija

blogov_kolac
Srbija je duhovno/dusevno izgleda vecinski u stanju opste raspamecenosti


Tačno tako.
anamarkana anamarkana 14:42 07.08.2012

da,

Odgovornost nije samo na pojedincu već i na institucijama koje su zakazale

na primer, u sporu protiv Peranovica na presudu u Sudu u Tutinu se ceka vec tri godine ...
a za to vreme evo sta se desava
Filip2412 Filip2412 15:41 07.08.2012

...

Naravno da niko nije kriv jer je Crkvi sve dozvoljeno.
milisav68 milisav68 22:17 07.08.2012

Re: ...

Filip2412
Naravno da niko nije kriv jer je Crkvi sve dozvoljeno.

Dabre, crkva je odgovorna što dileri organizuju posao - od kuće sa nanogvicama.
Filip2412 Filip2412 00:15 08.08.2012

Re: ...

milisav68
Filip2412
Naravno da niko nije kriv jer je Crkvi sve dozvoljeno.

Dabre, crkva je odgovorna što dileri organizuju posao - od kuće sa nanogvicama.
Milisave ne zanosi se. Nisam reko da je Crkva za sve odgovorna nego samo da je Crkvi sve dozvoljeno.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:58 07.08.2012

Država

Najodgovornija je država. Ona već uporno, deset godina iz nekih njoj prepoznatljivih interesa, SPC čini državnom institucijom, mada ona to nije ni ustavno, ni stvarno. Gledajući sa strane, Srbija liči na pravoslavnu džamahiriju, prepunu vulgarizacije vere i nedopustivog preplitanja SPC i države.
U takvim odnosima uvek moralno strada crkva.
Pokazalo se da su crkveni ljudi nekažnjivi (Pahomije, Filaret). Evo, danas doznajemo da je lično patrijarh iz zatvora izveo nekog grčkog monaha okrivljenog za saobraćajnu nesreću i smestio ga u manastir.
Crkva nema fiskalne kase, ne plaćaju se porezi, zacarila je gramzivost. Ogrnuta je velom patriJotizma i vulgarnog srpstva, što je epohalno bedno. Najveći njeni dostojanstvenici, slažu a ne trepnu, pa tako patrijarh odbija papin dolazak plašeći ga izbeglicama. U trci za niovcem, bave se svačim. Ovaj ubica Peranović se u ime crkve i u svoje ime bavi nadrilekarstvom, što je krivično delo. Niko da reaguje. Očajne roditelje naromana, varaju da će ih izlečiti batinama, naplaćuju im veliki novac i varaju ih. Ovaj Peranović je dokazani batinaš lopatom, no ni to nije pomoglo da on bude prebačen u drugu eparhiju i da nastavi isto. I dogodilo se baš ono što se događa u Čehovljevim komadima. Puška obešena o zid u prvom činu, obavezno opali u trećem. Šta je radilo ministarstvo zdravlja, ministarstvo policije, sudovi, tužilaštva. Šta je radio vladika Lavrentije u čijoj je nadležnosti nadrilječilište. Strašno je to i u teškom smo blatu kao drušvo.
angie01 angie01 16:48 07.08.2012

Re: Država

samo da dodam<<<<OVO JE LINAK!
savamala savamala 16:26 07.08.2012

Можда, неко....

Nikola Knežević

Bez sumnje odogovornost sada stoji i na javnosti jer je ovo još jedan alarmantni pokazatelj koliko je nasilje u našem društvu postalo odomaćeno.


Ово, једноставно није истина. Насиља у нашем друштву има али тврдити да је постало одомаћено није истина. Пошто је аутор блога, протестантски свештеник, мислим да би више требало да се брине о насиљу у доминантно протестантским друштвима јер га је тамо далеко више.
Друго, откуд да је овај догађај, ма колико трагичан и бизаран, постао вест дана и на Б92 и "servisu" а, ето нам и блога посвећеног томе. Ко је одлучио да овај догађај мора да се медијски експлоатише до максимума. Заинтересована јавност? Сумњам.

На крају, када већ аутор прича о одомаћеном насиљу у нашем друштву. Ових дана је мом пријатељу дошла ћерка од 16 година која живи у Канади и једном мањем граду од око 250 000 становника. Једно паметно дете, ужива у Београду али је видела и нешто што, како каже, не виђа у граду у коме живи. Наиме, приметила је да у Београду на улицама има доста деце која се играју без надзора родитеља. Нити се деца плаше, нити се родитељи плаше. То, у граду у Канади који је доста мањи од Београда, није никада видела.
plishani plishani 16:37 07.08.2012

Re: Можда, неко....

savamala
... откуд да је овај догађај, ма колико трагичан и бизаран, постао вест дана и на Б92...

Misliš, ubistvo je nešto na šta ne treba posebno obraćati pažnju? Kao, ubio ga, eto, pa šta sad? 'Ajde da se pravimo da se ništa nije dogodilo... Da se ne spuštamo na taj nivo.
I kakve to veze ima protestantski sveštenik sa temom?
savamala savamala 16:41 07.08.2012

Re: Можда, неко....

plishani

Misliš, ubistvo je nešto na šta ne treba posebno obraćati pažnju?


Молим те покажи ми ту реченицу у којој ја, наводно, тврдим да на убиство не треба посебно обраћати пажњу.
plishani plishani 16:48 07.08.2012

Re: Можда, неко....

Ti, kanda, pišeš, ali ne razumeš šta si napisao.
U medijima, dati nekom dogadjaju status "vesti dana" znači "obratiti posebnu pažnju".
Ja sam svoje zaključke izveo čitajući tvoj komentar.
Gde sam pogrešio?
savamala savamala 16:55 07.08.2012

Re: Можда, неко....

Ti, kanda, pišeš, ali ne razumeš šta si napisao.


Важи, хајдемо поново. Које је то још убиство имало част да постане вест дана, а да није било вишеструко или, евентуално, да жртва није дете (политичка убиства остављамо по страни). Откуд да баш ово убиство добије толики значај у односу на све остале вести?
expolicajac expolicajac 17:35 07.08.2012

Re: Можда, неко....

Важи, хајдемо поново.

Beko Milane, ti li si
savamala savamala 17:36 07.08.2012

Re: Можда, неко....

Beko Milane, ti li si


Јесте преварант али му је то била добра фора.
AlexDunja AlexDunja 18:08 07.08.2012

Re: Можда, неко....

Откуд да баш ово убиство добије толики значај у односу на све остале вести?


zato što je ovo ubistvo očigledan, stravičan pokazatelj
u koliko bolesnom društvu živimo.

narkomanija je teška bolest i ozbiljan društveni problem,
jer oboleli u svoj haos ubacije i porodicu i celu sredinu
u kojoj je, familiju, prijatelje, komšije.

i kako se u srbiji rešava taj problem?

tako što ministarstvo vera manijaku umišljenom
mesiji i osvedočenom nasilniku poklanja prostor
da napravi svoj privatni gvantanamo, u koji će na prevaru,
lažnim obećanjima o čudesnom ozdravljenju dovlačiti žrtve
svojih sadističkih iživljavanja i uzimati porodicama veliki novac.

i sve to pod pokroviteljstvom majke crkve,
i u saglasju sa ministarsvom zdravlja.

celo ovo bolesno društvo odavno zna
da je bilo samo pitanje dana kada će se
ovo dogoditi, ali to nije bio razlog
da reaguje policija, da reaguje sud,
da reaguju centri za socijalni rad.

i još uvek ima puno ljudi koji opravdavaju te metode,
čak i posle ubistva. posle snimaka lopatanja
bila je neka anketa koja je pokazala da 50
procenata podržava popa ubicu, 20 je protiv
a 30 nema stav o tome. teška, teška bolest.
Kazezoze Kazezoze 18:10 07.08.2012

Re: Можда, неко....

savamala
Ti, kanda, pišeš, ali ne razumeš šta si napisao.


Важи, хајдемо поново. Које је то још убиство имало част да постане вест дана, а да није било вишеструко или, евентуално, да жртва није дете (политичка убиства остављамо по страни). Откуд да баш ово убиство добије толики значај у односу на све остале вести?

možda zato što iza ovog ubistva stoji jedan psihopata u svešteničkoj mantiji, a to se ne događa baš tako često, ni ovde a ni u svetu.
posao sveštenih lica je uglavnom bio da huškaju vernike na mržnju i nasilje, ali nije baš često sam sveštenik preuzimo na sebe ulogu egzekutora.
ovaj psihopata je u svemu izuzetak.
Filip2412 Filip2412 18:44 07.08.2012

Re: Можда, неко....

savamala
Друго, откуд да је овај догађај, ма колико трагичан и бизаран, постао вест дана и на Б92
Ja do sad nikad u zivotu nisam cuo vest da je svestenik nekoga ubio, osim ako se ne radi o nekom malom ekstremnom kultu. Ovo ce verovatno biti vest i u svetskim medijima.
vishnja92 vishnja92 19:10 07.08.2012

Re: Можда, неко....

Пошто је аутор блога, протестантски свештеник, мислим да би више требало да се брине о насиљу у доминантно протестантским друштвима јер га је тамо далеко више.


...kad eto malera: autor bloga, protestantski svestenik, deo je ovog drustva pa se, zamisli, nasao pozvanim da brine o njemu a ne o nekom drugom.

da li si ti ikad citao ista sto je pisao gosn Knezevic?

Ово, једноставно није истина. Насиља у нашем друштву има али тврдити да је постало одомаћено није истина.


ovo, jednostavno, jeste istina. nasilja u nasem drustvu ima, i odomaceno je svuda gde je jace od ciljane zrtve, posto drzava nikome ne pritice u pomoc.
ni ko me
kukusigameni kukusigameni 09:14 08.08.2012

Re: Можда, неко....

savamala
Насиља у нашем друштву има али тврдити да је постало одомаћено није истина.

Jel se ti ovo zezaš ili ozbiljno?

apach92 apach92 09:28 08.08.2012

Re: Можда, неко....

kukusigameni
Jel se ti ovo zezaš ili ozbiljno?


i ja se pitam. Ali mi se javlja da se ne zeza....
savamala savamala 16:09 08.08.2012

Re: Можда, неко....

Jel se ti ovo zezaš ili ozbiljno?


Гугл у шаке, па ради истраживање на тему броја убистава у Србији на 100 000 становника.
ozbiljno ozbiljno 16:29 07.08.2012

Ko je odgovoran????

Odgovor je jednostavan - DRŽAVA

Oni koji bi trebaqli da se bore protiv narkomanije i preprodaje droge ne čine ništa da se to zlo zaustavi...Dop nikada nije bio jeftiniji i dostupniji a država ćuti.
razmislite, svako od nas zna barem 2-3 narkomana i barem jednog lokalnog dilera koji nesmetano diluje. Zar zaista verujete da i MUP ne zna za njega?

Pitanje je zašto je taj diler na slobodi?
inco inco 07:05 08.08.2012

Re: Ko je odgovoran????

Ne, pravo pitanje je zasto su neki narkotici kriminalizovani, jer odatle potice problem. Koliko puta si cuo da je neko nekoga ubio/opljackao/sta-vec za cigaretu, soljicu espresa ili casicu brlje? Zasto se to ne dogadja? Mozda ima neke veze s tim sto moz' da ovisnici o nikotinu, kofeinu ili alkoholu mogu da dobiju svoj fiks na svakom cosku potpuno legalno i za smesne novce (koji bi bili daleko smesniji da se drzava ne ugradjuje cesto i sa 80+ procenata u cenu) dok ovisnici o heroinu, amfetaminima, kokainu i ostalim arbitrarno odlucenim no-no drugs ne mogu jer je drzava dekretom ukinula njihovo pravo na fiks, pa se onda obracaju 'podzemlju', a podzemlje zbog rizika svoje delatnosti i zelje za brzom lovom ima mnogo vise cene nego sto vecina 'obicnih ljudi' moze da podnese.

E onda da bi se takva lova sakupila mora da se mulja, vara, krade, prodaje 'porodicna srebrnina' i tako to, pa onda porodici dozlogrdi i posalju ovisnika kod popa Lopate na 'lecenje' i onda mic po mic dodje do ovoga. A da ne pricamo koliko njih je skoncalo zbog loseg i nekontrolisanog 'produkta' (tzv. bathtub boil), za vreme pljacki, od strane samih dilera i nad-dilera i sve izmedju sto prati kriminalni milje.

Kao da nam brojne lekcije izvucene iz prohibicije alkohola, oruzja, prostitucije, abortusa i tako toga nisu bile dovoljne. Hiljadu puta ponovljena glupost ostaje glupost. Ko uci iz tudjih gresaka je pametan, ko uci iz sopstvenih gresaka je budala, a onaj ko ne uci iz gresaka nema jos uvek imenicu u vokabularu sem klinicke definicije idiota. A lekcija je prosta da prostija ne moze biti - ako kriminalizujes nesto sto ljudi zele stvorices novu granu kriminala i sve sto ide uz to, ukljucujuci i stvaranje kriminalaca od skroz obicnih ljudi.

Kao korisno follow-up stivo toplo preporucujem Penn & Teller: Bullshit - War on Drugs, sezona 2, epizoda 4:



Kao i jako koristan BBC-jev dokumentarac: Is alcohol worse than ecstasy?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 18:53 07.08.2012

Odgovornost države!!!

Komitet pravnika za ljudska prava smatra da je drzava direktno odgovorna za smrt Nebojse Zarupca u Centru za odvikavanje od droge u Jadranskoj Lesnici kod Loznice.

Nekoliko godina unazad javnost i drzavne institucije bile su upoznate sa radom nelegalnih centara u kojima se organizovano vrsila tortura zavisnika od narkotika.

Drzava je svela organizovanu torturu na odgovornost jedne licnosti i postupak protiv Branislava Peranovica, i to neefikasan, sto ne vodi uklanjanju ovih sistematskih i najtezih povreda ljudskih prava. Da podsetimo, iako je postupak protiv Branislava Peranovica pokrenut 2009. godine, ni nakon tri godine nije doneta prvostepena presuda od strane suda u Tutinu.
apach92 apach92 20:15 07.08.2012

Re: Odgovornost države!!!

naravno. Prvo `reformisano` pravosudje sa cekanjem na istrage i presude koje za kolateralnu stetu imaju oduzete zivote.

I nikom nista.

a posle ona famozna Inspekcija Ministarstva zdravlja koja bi trebalo da sprecava sve oblike paralečenja i nadrilekarstva. Dakle, ako su mogli da sibaju niz ibarsku magistralu da proveravaju kojekakve vracare koje prodaju ljudima 00 za bubrege mogli su i da iskontrolisu i par centara za `lecenje` zavisnika.

I nikom nista.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:32 07.08.2012

Re: Odgovornost države!!!

apach92
naravno. Prvo `reformisano` pravosudje sa cekanjem na istrage i presude koje za kolateralnu stetu imaju oduzete zivote.

I nikom nista.

a posle ona famozna Inspekcija Ministarstva zdravlja koja bi trebalo da sprecava sve oblike paralečenja i nadrilekarstva. Dakle, ako su mogli da sibaju niz ibarsku magistralu da proveravaju kojekakve vracare koje prodaju ljudima 00 za bubrege mogli su i da iskontrolisu i par centara za `lecenje` zavisnika.

I nikom nista.


A kako inspekcije da idu nakon ovog događaja. Betina vest od 18. 03. 2012.

"Beograd - Ministar unutrašnjih poslova Srbije Ivica Dačić i patrijarh Irinej potpisali su sinoć Memorandum o saradnji MUP-a i Srpske pravoslavne crkve u borbi protiv korišćenja droga. Nakon potpisivanja sporazuma u Patrijaršijskom domu u Beogradu, Irinej je novinarima rekao da SPC ima šest centara za besplatno lečenje i boravak i to na dobrovoljnoj osnovi."

Sad i država i crkva beže od odgovornosti. A Memorandum potpisali Patrijarh i Ivica Dačić.
savamala savamala 20:35 07.08.2012

Re: Odgovornost države!!!

Sad i država i crkva beže od odgovornosti. A Memorandum potpisali Patrijarh i Ivica Dačić.


Да, и сада ће цео "невладин сектор" да се изређа у праведном гневу против СПЦ.
apach92 apach92 20:39 07.08.2012

Re: Odgovornost države!!!

Drago Kovacevic


A kako inspekcije da idu nakon ovog događaja. Betina vest od 18. 03. 2012.

"Beograd - Ministar unutrašnjih poslova Srbije Ivica Dačić i patrijarh Irinej potpisali su sinoć Memorandum o saradnji MUP-a i Srpske pravoslavne crkve u borbi protiv korišćenja droga. Nakon potpisivanja sporazuma u Patrijaršijskom domu u Beogradu, Irinej je novinarima rekao da SPC ima šest centara za besplatno lečenje i boravak i to na dobrovoljnoj osnovi."

Sad i država i crkva beže od odgovornosti. A Memorandum potpisali Patrijarh i Ivica Dačić.



besplatno je ali su u Lesnici, kako navode Novosti online pojedinci placali po 500 evra mesecno.

Elem, zaista, kako da izadje inspekcija kad je stvar aminovana od stane drzave.

Da li je aminovao i oduzimanje zivota ostaje da vidimo.

edit: sta je reklo Ministarstvo zdravlja :

Ministarstvo zdravlja: Ispitaćemo delatnost centra Sretenje

Ministarstvo zdravlja ispitaće podatke u vezi sa statusom i delatnošću Pravoslavnog centra za lečenje bolesti zavisnosti "Sretenje" Branislava Peranovića, osumnjičenog da je udarcem šipkom u glavu ubio štićenika Nebojšu Z. (39), rečeno je u ministarstvu.

"Ističemo da se takozvani Centar za odvikavanje od droge u Jadranskoj Lešnici kod Loznice ne nalazi u registru izdatih saglasnosti za obavljanje zdravstvene delatnosti", naveli su u Ministarstvu.

Lečenje bolesti zavisnosti se može obavljati isključivo u zdravstvenim ustanovama državnog, odnosno privatnog sektora, kojima je zdravstvena inspekcija izdala dozvolu za rad, rekli su u Ministarstvu zdravlja.

"Zdravstvena inspekcija Ministarstva zdravlja kontroliše sve zdravstvene ustanove i druge oblike zdravstvene službe koje obavljaju zdravstvenu delatnost, odnosno poseduju dozvolu za obavljanje te delatnosti", objasnili su u ministarstvu.

Uslovi koje zdravstvena ustanova mora da ispuni da bi se bavila lečenjem bolesti zavisnosti regulisani su Zakonom o zdravstvenoj zaštiti, a bliži uslovi u pogledu kadra, opreme, prostora i lekova Pravilnikom o bližim uslovima za obavljanje zdravstvene delatnosti u zdravstvenim ustanovama i drugim oblicima zdravstvene službe. Pacijenti oboleli od bolesti zavisnosti leče se i na psihijatrijskim odeljenjima zdravstvenih ustanova, a na primarnom nivou u domovima zdravlja.

Takođe, više od 1.000 pacijenata leči se u Specijalnoj bolnici za lečenje bolesti zavisnosti u Beogradu, kao i u sedam ustanova u privatnoj praksi, objasnili su u Ministarstvu.
apach92 apach92 20:40 07.08.2012

Re: Odgovornost države!!!

savamala


Да, и сада ће цео "невладин сектор" да се изређа у праведном гневу против СПЦ.


nek izadje i crni djavo. Samo neko neka izadje....
milisav68 milisav68 22:21 07.08.2012

Re: Odgovornost države!!!

Predrag Azdejković
Komitet pravnika za ljudska prava smatra da je drzava direktno odgovorna za smrt Nebojse Zarupca u Centru za odvikavanje od droge u Jadranskoj Lesnici kod Loznice.

Nekoliko godina unazad javnost i drzavne institucije bile su upoznate sa radom nelegalnih centara u kojima se organizovano vrsila tortura zavisnika od narkotika.

Drzava je svela organizovanu torturu na odgovornost jedne licnosti i postupak protiv Branislava Peranovica, i to neefikasan, sto ne vodi uklanjanju ovih sistematskih i najtezih povreda ljudskih prava. Da podsetimo, iako je postupak protiv Branislava Peranovica pokrenut 2009. godine, ni nakon tri godine nije doneta prvostepena presuda od strane suda u Tutinu.

E ako je komitet pravnika za ljudska prava tako rek`o, onda mora da je tako.

A šta kaže taj komitet, što dileri organizuju posao od kuće sa nanogvicama?


apach92 apach92 22:38 07.08.2012

Re: Odgovornost države!!!

milisav68

A šta kaže taj komitet, što dileri organizuju posao od kuće sa nanogvicama?


to bolje pitati reformisani pravosudni sistem i one iz Ministarstva pravde, imaju odeljak za izvrsenje krivicnih sankcija koji je smislio proceduru oko te nanogice. Pa i ministra policije - love ove bez nanogica pa sto ne bi i ove sa.
milisav68 milisav68 22:55 07.08.2012

Re: Odgovornost države!!!

apach92

to bolje pitati reformisani pravosudni sistem i one iz Ministarstva pravde, imaju odeljak za izvrsenje krivicnih sankcija koji je smislio proceduru oko te nanogice. Pa i ministra policije - love ove bez nanogica pa sto ne bi i ove sa.

Promašio si celu loptu.

Zašto se dileri droge šetkaju slobodno, ili im je kazna kućni pritvor?

Zašto se komitet pravnika ne brine za to?
apach92 apach92 23:13 07.08.2012

Re: Odgovornost države!!!

milisav68

Promašio si celu loptu.

Zašto se dileri droge šetkaju slobodno, ili im je kazna kućni pritvor?

Zašto se komitet pravnika ne brine za to?



Pa, drustvance iz pravosudnog sistema Srbije tj onaj deo Min. pravde za izvrsenje zatvorskih, krivicnih ili kako god sankcija je napisalo proceduru za pracenje i nadzor tih sa nanogicom pa je pitanje zasto policija nije odreagovala kad su odsetali i sprecila ih da prodaju tu drogu - stvar koja te toliko zanima. Uzgred, taj o kom su novine pisale nije ni izasao iz kuce, samo je telefonirao.

Da li i dalje mislis da sam promasio celu loptu ili je jasnije?

ps. tebe zapravo samo zanima sta nevladine organizacije misle o tome, izvinjavam se


sestro, stanglu
milisav68 milisav68 23:30 07.08.2012

Re: Odgovornost države!!!

apach92
Pa, drustvance iz pravosudnog sistema Srbije tj onaj deo Min. pravde za izvrsenje zatvorskih, krivicnih ili kako god sankcija je napisalo proceduru za pracenje i nadzor tih sa nanogicom pa je pitanje zasto policija nije odreagovala kad su odsetali i sprecila ih da prodaju tu drogu - stvar koja te toliko zanima.

Ma ne bre...

Kako je moguće da osoba sa debelim dosijeom teških krivičnih dela, poput A.K. dobije samo kaznu od 4 meseca kućnog zatvora?
apach92 apach92 23:38 07.08.2012

Re: Odgovornost države!!!

pa sad, zavisi sta je rekao prvostepeni a sta potvrdio drugostepeni sud. Mislim ovaj drugi cesto ispravi crvenom olovkom sta je rekao ovaj prvi na opsti horor svih koji to cak i povrsno prate.
Filip2412 Filip2412 00:17 08.08.2012

Re: Odgovornost države!!!

milisav68
Promašio si celu loptu.

Zašto se dileri droge šetkaju slobodno, ili im je kazna kućni pritvor?
milisave ti si taj koji promasuje temu, dal imas neki razlog da zamajavas ovde ili samo nisi sposoban da ukapiras o cemu se govori ja ne znam.

Tema je ubistvo a ne dilerisanje droge.

Zašto se komitet pravnika ne brine za to?
Niej tema, mozda se na drugom blogu neko brine za to. tema je ubistvo koje se desilo u organizaciji Crkve.
fijumau fijumau 02:59 08.08.2012

Re: Odgovornost države!!!

Filip2412
tema je ubistvo koje se desilo u organizaciji Crkve.


Ti si ili izrazito glup ili izrazito zloban.

Ako izuzmemo cinjenicu da se o slucaju jos nista zvanicno ne zna, osim da je jedan od sticenika mrtav (sto nije mala stvar), ti iz tog jednog velikog nista konstruises da je cela SPC, ni manje ni vise, organizovala ubistvo coveka.

SPC se moze dosta toga prigovoriti, ali oranizovano ubijanje ljudi...
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:17 08.08.2012

Re: Odgovornost države!!!

fijumau
Filip2412
tema je ubistvo koje se desilo u organizaciji Crkve.


Ti si ili izrazito glup ili izrazito zloban.

Ako izuzmemo cinjenicu da se o slucaju jos nista zvanicno ne zna, osim da je jedan od sticenika mrtav (sto nije mala stvar), ti iz tog jednog velikog nista konstruises da je cela SPC, ni manje ni vise, organizovala ubistvo coveka.

SPC se moze dosta toga prigovoriti, ali oranizovano ubijanje ljudi...


Pa zna se da je radila štangla i da je njome uspešno rukovodio ovaj šef u kožnjaku, siledžija i gangster, koji ponekad nosi i popovsku uniformu. Sad, možda je on samozvani sveštenik SPC, to me ne bi iznenadilo, ali bi me iznenadilo da se onda crkva nije izjasnila o njegovom slučaju, još u vreme kad je snimljen kako rukovodi lopatom i drugim organizovanim vidovima lečenja takozvanih štićenika, uz, tu mu se mora odati priznanje, insistiranje na odgovarajućim HTZ merama i procedurama (kick box rukavice, udaranje uglavnom u gluteus maximus, i tome slično).

Mada, sudeći po ovome:

"Помагати, уверавати, лечити - уместо осуђивати или одбацивати", речи су Руског свештеника Анатолија Брестова. Овим принципом руководи се Православни центар за болести зависности "Сретење". Усмерен је на лечење зависности од дроге, алкохола, дувана и коцке.
У свом односу према зависницима ми показујемо пожртвовање, мудрост и активну љубав, свакодневно спроводећи напоре који су усмерени на стицање и одржање бодрог стања духа и његову снагу, душевну чистоту и телесно здравље.


Link

ovo batinanje jeste organizovala SPC, te je prema tome odgovorna za ubistvo.
vishnja92 vishnja92 09:25 08.08.2012

Re: Odgovornost države!!!

to si prepisao od Irineja licno!

link

Pročitajte još:

Sveštenik ubio štićenika zbog droge
Ko je sveštenik Peranović?
Irinej: I SPC snosi odgovornost
"Nastavak nehumanosti iz Crne Reke"
Eparhija: Budno pratimo istragu


ali tzvrtz, kad odes na Irineja i odgovornost SPC, kaze ti ovo:

Not Found

The requested URL /info/vesti/info/vesti/index.php was not found on this server.


no... budimo spokojni:
Искуство

Православни Центар за болести зависности "Сретење" налази се на територији општине Лозница. Настао је издвајањем од духовно-рехабилитационог центра "Црна Река". Своју хуману делатност обавља под надлежношћу Епархије Шабачке и Српске Православне Цркве, а врата Центра отворена су за свакога, без обзира на верску припадност и однос према Цркви. Рад Центра спроводи се под управом протојереја Бранислава Перановића. Програми по којима се лечење обавља, формирани су на основу преко петнаест година богатог радног искуства, са више од хиљаду зависника, као и душевних болесника.



uzgred, po FB-u kruzi fotka "Podrska za Branislava"... ne zelis da vidis komentare ispod nje.
milisav68 milisav68 09:47 08.08.2012

Re: Odgovornost države!!!

Filip2412

Tema je ubistvo a ne dilerisanje droge.

Ne, tema je ko je odgovoran za to.

Ako je crkva odgovorna za ubistvo, onda daj da raspustimo sud, policiju, državu....da ih ne plaćamo bez veze.

Da je dotični tabadžija bio osudjen na zatvorsku kaznu, verovatno se ovo ne bi ni desilo, ali on je problem koji je nastao iz većeg problema, a to je žmurenje države na dilere droge, pa samim tim i ogroman broj narkomana, kao i problema koji se sa tim javlja.
nisi sposoban da ukapiras o cemu se govori

Hm da, pre će biti da ti ne razlikuješ uzrok od posledice, a ovaj tabadžija je posledica nečinjenja države, po pitanju lečenja narkomana.

Nije ni čudo što ljudi dobrovoljno dovode svoju decu na "lečenje", kad nemaju kome da se obrate, jer se svi koji treba da rade taj posao prave blesavi.

I nisu samo narkomani problem, postoje mnogo socijalnih problema, gde se socijalna služba ne meša u svoj posao, ali nije popularno kritikovati te službe već crkvu, i svi se zalete ko bik u crveno platno, čim neka NVO zamahne tim platnom.
antioksidant antioksidant 10:07 08.08.2012

Re: Odgovornost države!!!

, a ovaj tabadžija je posledica nečinjenja države, po pitanju lečenja narkomana.
da li samo toga?
milisav68 milisav68 10:33 08.08.2012

Re: Odgovornost države!!!

antioksidant
, a ovaj tabadžija je posledica nečinjenja države, po pitanju lečenja narkomana.
da li samo toga?

Ne samo toga naravno, nečinjenje države uopšte, odnosno tolerisanje kriminalnog ponašanja privilegovanih, u ovom slučaju sveštenika (ako tako može da se nazove ovaj tabadžija).


antioksidant antioksidant 10:36 08.08.2012

Re: Odgovornost države!!!

tnx
slažemo se
(s tim što ja nemam ogradu da je on sveštenik. ništa što je radio nije radio tajno a niko mu nije osporavao "sveštenost" do sada)
milisav68 milisav68 11:47 08.08.2012

Re: Odgovornost države!!!

antioksidant
tnx
slažemo se
(s tim što ja nemam ogradu da je on sveštenik. ništa što je radio nije radio tajno a niko mu nije osporavao "sveštenost" do sada)

Nemam ni ja, nego sam mislio da je privilegovan u smislu da je član neke organizacije koja "stoji iza njega" (a ima neki uticaj na društvo), u ovom slučaju crkve, a isto tako može da bude član neke partije, ili nekog esnafskog udruženja, pa tako recimo retko možeš da čuješ da je neka lekarska komisija utvrdila da je neki lekar pogrešio.



mikimedic mikimedic 13:21 08.08.2012

Re: Odgovornost države!!!

Komitet pravnika za ljudska prava smatra da je drzava direktno odgovorna za smrt Nebojse Zarupca u Centru za odvikavanje od droge u Jadranskoj Lesnici kod Loznice.


E ako je komitet pravnika za ljudska prava tako rek`o, onda mora da je tako.

A šta kaže taj komitet, što dileri organizuju posao od kuće sa nanogvicama?



e moj milisave, cim se taj komitej javlja onda mora da je bas tako. mada ne bi bilo lose da uzmu i nekog geografa kod sebe, da im objasni da jadran nikako nije stigao do loznice, i da srbija nema more, pre nego sto pokusaju da se bave bilo kojom ozbiljnijom temom.

pazi, komitet sta god to znacilo. centralni, mozda?

mikimedic mikimedic 13:28 08.08.2012

Re: Odgovornost države!!!

Promašio si celu loptu.

Zašto se dileri droge šetkaju slobodno, ili im je kazna kućni pritvor?

Zašto se komitet pravnika ne brine za to?


u sridu, milisave.

upravo to je tema - ovaj nesrecnik iz loznice je samo posledica mnogo sireg drustvenog problema koji komiteje i slicne ne interesuje (valjda nema love, sta li?)

a jel se neko od vas dusebriznika seca ovog clanka?

Narkoman je usmrtio da bi je opljačkao

i mora slicnih?

ne, nego je vest kad kvazi pop ubije nekog, pa hajka na crkvu. sto pokusava da resi problem kad nadleznima ne pada na pamet.

da, samopomoc je zabranjena. kao i jos neka krivicna dela. u pravnoj drzavi.

mislite o tome.

mikimedic mikimedic 13:29 08.08.2012

Re: Odgovornost države!!!

pa je pitanje zasto policija nije odreagovala kad su odsetali i sprecila ih da prodaju tu drogu


e to su se pitali i roditelji ovog ubijenog nesrecnika.
mikimedic mikimedic 13:41 08.08.2012

Re: Odgovornost države!!!

milisave ti si taj koji promasuje temu, dal imas neki razlog da zamajavas ovde ili samo nisi sposoban da ukapiras o cemu se govori ja ne znam.

Tema je ubistvo a ne dilerisanje droge.


a to ubistvo nije posledica 'dilerisanja'.

i ako je tema ubistvo, jel nije tema i ovaj clanak iz blica od pre 2 godine kog se verovatno ni ne secas?

Zašto se komitet pravnika ne brine za to?
Niej tema, mozda se na drugom blogu neko brine za to.

tema je ubistvo koje se desilo u organizaciji Crkve.


Filip2412 Filip2412 14:56 08.08.2012

Re: Odgovornost države!!!

mikimedic
upravo to je tema - ovaj nesrecnik iz loznice je samo posledica
evo ga mikimedic, znas sta, ja mislim da zaboravimo ubistvo, desilo se pa sta sad, ni meni nije jasno zasto mora svaki put da turaju u novine kad pop ubije nekoga... ko da je bitno

Uostalom, kako je moguce da SPC preuzme odgovornost? Pa nisu oni njemu odobrili da ga ubije nego da ga samo malo bije a to je velika razlika.

nego aj da pricamo o poljima opijuma u Avganistanu i o meksikanskoj narko mafiji i tako to...
mikimedic mikimedic 14:58 08.08.2012

Re: Odgovornost države!!!

nego aj da pricamo o poljima opijuma u Avganistanu i o meksikanskoj narko mafiji i tako to


ne, aj da pricamo o poljima heroina u beogradu, koji su direktno uzrokovali kreiranje drustvene svesti da je ovo sto radi ovaj idiot drustveno-pozeljno.
Filip2412 Filip2412 15:00 08.08.2012

Re: Odgovornost države!!!

ne, aj da pricamo o poljima heroina u beogradu, koji su direktno uzrokovali kreiranje drustvene svesti da je ovo sto radi ovaj idiot drustveno-pozeljno.

Mozemo, ali tema je sto je pop ubio coveka, mlatnuo ga stanglom. To je tema - procitaj naslov.
mikimedic mikimedic 15:10 08.08.2012

Re: Odgovornost države!!!

Mozemo, ali tema je sto je pop ubio coveka, mlatnuo ga stanglom. To je tema - procitaj naslov.


ako je TO tema, a dostupnost heroina na svakom cosku nije, onda na TU TEMU mogu samo da kazem - who cares, ubistvo medju narkomanima kao i svako drugo.
dragan7557 dragan7557 17:00 08.08.2012

Re: Odgovornost države!!!

mikimedic
Komitet pravnika za ljudska prava smatra da je drzava direktno odgovorna za smrt Nebojse Zarupca u Centru za odvikavanje od droge u Jadranskoj Lesnici kod Loznice.


E ako je komitet pravnika za ljudska prava tako rek`o, onda mora da je tako.

A šta kaže taj komitet, što dileri organizuju posao od kuće sa nanogvicama?



e moj milisave, cim se taj komitej javlja onda mora da je bas tako. mada ne bi bilo lose da uzmu i nekog geografa kod sebe, da im objasni da jadran nikako nije stigao do loznice, i da srbija nema more, pre nego sto pokusaju da se bave bilo kojom ozbiljnijom temom.

pazi, komitet sta god to znacilo. centralni, mozda?


Pravo ime sela je Jadarska Lešnica, a ne greši samo komitet već vas cela srpska štampa što pokazuje koliko su dobro školovani nivinari izveštači.

Inače Jadarska je nazvana zato što pored nje protiče rečica Jadar, al' jbg ko će sve znati?!

cerski
mikimedic mikimedic 17:05 08.08.2012

Re: Odgovornost države!!!

Pravo ime sela je Jadarska Lešnica, a ne greši samo komitet već vas cela srpska štampa što pokazuje koliko su dobro školovani nivinari izveštači.

Inače Jadarska je nazvana zato što pored nje protiče rečica Jadar, al' jbg ko će sve znati?!

cerski


znam cerski - ali da nikome ne padne na pamet da proveri, novinarcici, novinarcici... i komitetlije.

eto kakav dan - ode nam krkar, vrati nam se cerski.

panta rhei.
Budimac Budimac 09:15 09.08.2012

Re: Odgovornost države!!!

Cerski
Pravo ime sela je Jadarska Lešnica, a ne greši samo komitet već vas cela srpska štampa što pokazuje koliko su dobro školovani nivinari izveštači.


Miki
znam cerski - ali da nikome ne padne na pamet da proveri, novinarcici, novinarcici... i komitetlije.


mikimedic mikimedic 10:10 09.08.2012

Re: Odgovornost države!!!

ovo je ludje nego sto sam mislio

jadarska lesnica

jadranska lesnica

Напомена

^ Назив села потиче од назива река у овом крају. Од реке Лешнице, која протиче кроз село и реке Јадра, по којој је цела област добила име, па се или наводи као Јадранска (по становницима Јадра Јадранима) или као Јадарска (по реци Јадру).



boli kita

У ствари, цела та област се по истоименој реци зове Јадар, па је сваки житељ тог краја Јадранин, а придев од њега изведен је јадрански. Тако је и са Лешницом где и на регионалном путу на жутој табли која означава име места црним словима пише, прво ћирилицом а потом и латиницом!?, Јадранска Лешница. Само што ми слабо читамо а и кад читамо често прочитамо оно што ми мислимо да пише и онако како видимо а не оно што заиста пише. Под тим именом се одвајкада налази у књигама Шабачко-ваљевске епархије и Мачванског округа – и у црквеним и у државним.



a i jadarska bitka je verovatno jadranska...



EDIT:

a sad mi pada na pamet da verovatno ni smederevska palanka nije smederevska, vec smederevacka; mozda cak i smederevcanska; sremska mitrovica nije sremska nego sremacka, banatski karlovac nije banatski nego banacanski...

Jukie Jukie 11:55 09.08.2012

Re: Odgovornost države!!!

Onda se i različito naglašava: Jaaadranska umesto JadranSka.

Jukie Jukie 12:02 09.08.2012

Re: Odgovornost države!!!

Koliko je od mora
do hlađane Save,
toliko je od šale
do istine prave.
sasa-ex sasa-ex 09:00 08.08.2012

Ko je odgovoran?

Pre svega drzava i sve drzavne institucije. Iza nje - SPC. Drzava zato, sto i posle nekoliko godina kako je donesena strategija u borbi protiv narkomanije, nista nije ucinjeno. Strasno je kada vidim izjavu direktorke Drajzerove, ona tvrdi kako drzavne institucije imaju dovoljno kapaciteta za sve zavisnike. A i tim drzavnim institucijama se trenutno nalazi najvise do 50 zavisnika, dok u komunama trenutno boravi preko 600 osoba kojima se pomaze na mnogo bolji nacin. I treba napraviti jasnu razliku, izmedju Peranovicevog centra i svih drugih, gde su metode potpuno drugacije, a pre svega, to su besplatni centri. Drugo, drzavna strategija se svodi vecim delom, na uvodjenje supstitucionalne terapije, koja je sve, samo ne konkretna i adekvatna pomoc.
Odgovornost SPC-e je u tome, sto je znala da Peranovic vodi centar, na cijem je sajtu cak stajalo da rade pod pokroviteljstvom Eparhije Sabacke, a nista nije ucinila da to spreci.
dragan1122 dragan1122 17:38 08.08.2012

Heroin

Da li ste ikada imali direktan kontakt sa heroinskim zavisnikom kada je u krizi? Da ste u porodici ikada imali takvu osobu, garantujem vam da biste razmišljali na drugi način. Znam oca koji je planirao da ubije sina narkomana da bi spasao ostatak porodice, pošto niko nije mogao da ih zaštiti od njega. Ni policija, ni sud, ni pretnje, ni batine, ni prijatelji sitni kriminalci ("nenarkomani" ), ni njegovi prijatelji koji nisu došli do tog stadijuma... Upadao je u stan, lupao na vrata, pokušavao da obije, zvao, pretio, motao se oko zgrade dan i noć čekajući da neko od porodice izađe.

Da ste ikada imali kontakt sa heroinskim zavisnikom, shvatili biste da to više nije ljudsko biće u pravom smislu reči - u njegovom mozgu postoji samo jedna reč - heroin.

A što se tiče crkve - odavno svi znamo da je reč o običnoj finansijskoj instituciji kojom vladaju kriminalci, tu nema diskusije.

A obzirom da će ova zemlja ionako da nestane za dvadesetak godina, što se nerviramo :)
Nikola Knežević Nikola Knežević 19:03 08.08.2012

Re: Heroin

Ja jesam. Tri meseca živeo pod istim krovom sa jednim heroinskim zavisnikom... Krizirao je, krao, lagao, muljao, fiksao a da to nismo znali ni primetili, se pa sam ipak izdržao da ne koristim silu... :)
dragan1122 dragan1122 20:51 08.08.2012

Re: Heroin

- Na sahranu mu neću ići. Kao i svakoj majci, smrt deteta teško mi pada. Ali, posle svega što sam preživela, u meni se izgubio taj osećaj tuge. Moj život, uz sina narkomana, bio je gori od pakla!

Ovo, uz dubok uzdah, suznih očiju, kaže Milica Lukić (60) iz Valjeva, na vest da je njen sin Nebojša Zarubac (39) nastradao od ruke Branislava Peranovića, raščinjenog sveštenika SPC, u Centru za odvikavanje od droge u Jadranskoj Lešnici kod Loznice.

- Kad bi ga uhvatila kriza, lomio je sve stvari po kući, a sa narkomanima je po celu noć orgijao. Nismo mogli da trenemo - priča majka. - Mnogo stvari prodao je da bi došao do para, da kupi drogu. Više od sedam godina živim bez struje, u mraku, jer je Nebojša napravio ogroman račun, a nemam od čega da platim.

Izvor su Novosti. Ne znam kakva je politika u vezi sa linkovima ka drugim sajtovima, pa rekoh da ne stavljam link, ali koga interesuje lako će naći.

@Nikola Knežević

Ali zamisli tri godine. Ili više... Da u rođenoj kući ne smeš da ostaviš mobilni na stolu kad ideš u WC.

Jukie Jukie 00:41 09.08.2012

Re: Heroin

Zato svako treba dobro da mućne glavom pre nego što im padne na pamet da stvore jednu slatku malu bebicu
apach92 apach92 05:52 09.08.2012

Re: Heroin

dragan1122

Ali zamisli tri godine. Ili više... Da u rođenoj kući ne smeš da ostaviš mobilni na stolu kad ideš u WC.



evo zamisljam, mora da je zastrasujuce. Ali niko me nije terao da postanem roditelj niti mi dao garancije kako ce roditeljstvo sa zivotom koji sam stvorio izgledati u buducnosti. Dakle, deo mog izbora, deo izbora drugog roditelja kao i ogromna kolicina licne odgovornosti za formiranje osobe u koju ce se formirati taj stvoreni zivot.

Imas i komponentu ljubavi ali o tome ne vredi diskutovati, mozes samo da osetis. Ili ne.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana