Ljudska prava| Religija| Sex| Umetnost| Život

Balls are weak

alexlambros RSS / 10.08.2012. u 14:24
AleXandar Lambros
 
Ko da je Isus lično telefonom najavio svoj skori dugo očekivani drugi dolazak vaseljenskoj patrijaršiji, ekumenskom vaseljenom događaji se nižu brzinom kojom ih je teško ispratiti. Pripreme za doček su u punom jeku, reklo bi se. Srbi i Bivše Jugoslovenske Republike Makedonci, pokazuju istraživanja, među najreligioznijim su narodima u Evropi. Nemojte me više gnjaviti objašnjenjima da je to tradicionalizam a ne religioznost, te da kod nas niko zapravo ne veruje u boga već to onako, više kao fora, znak raspoznavanja, reda radi, žito, slava i kolači, babe, dede i Božić, de si pope, šta ima? Ne da mi se da vodim rasprave na temu nijansi i finesa nečije gluposti.
 
Pitanje je prestiža, naravno, gde će Isus sleteti. Za nas je to još i pitanje liderstva u regionu, zarazio nas bivši predsednik. Tako da se između Srba i Bivše Jugoslovenske Republike Makedonaca vodi bitka kome je veći kad se digne ... Krs časni, naravno, na šta li ste pomislili? Muda su ionako davno polupana. I to ne o Pussy Riot.

Biće povuci potegni. Mi imamo više ali manjih, Makedonci imaju manje ali veće. Dužina il debljina, kvalitet il kvantitet, večita dilema. Sleti li u BJRM, Makedonci će imati ne samo puno pravo već i obavezu da repliciraju i jednu romaničku i jednu gotičku katedralu sa sve vitražima na najboljim skopskim lokacijama preostalim od antičkog nasleđa starog i do pet godina. Ne samo da je BJRM izvor, centar i ishodište celokupne antičke civilizacije, već je i epicentar hrišćanske vaseljene.
 
U Srbiji se intenzivno čudotvori. Evo neki dan, izvesni narkoman izlečen, pajserom u glavu. Sad mu nije ništa, u rajskom je naselju. Sveti Hrist Pajserkrator. Pajser je iz raja izašao, u raj će te i vratiti. Ako je verovati medijima, čudotvorac bajker Branislav izrodio je petoro dece kojima ne dozvoljava da pohađaju školu. Jedan od naslednika se, kažu, „obučava" da nastavi očevim stopama i harli dejvidson gumama. Mudar je Branislav i zna za onu Gandijevu - „Unca prakse vredi više od tona propovedi!". A bogme, zna i za Vajldovu - „Obrazovanje je za divljenje, ali nije zgoreg povremeno se podsetiti da se ništa vredno znanja ne uči". Branislavljevo žitije puno je zanimljivih momenata. Recimo, rukopoložio ga je vladika Pahomije, isti onaj koji i rukobluduje pipajući dečacima sramne udove. Nema neke suštinske razike između ova dva činorukodejstvovanja. Hard core mentalna pornografija je to. Prva parohija bila mu selo Mrtvica. Čisto proročanstvo! Završio je za agronoma, inače. I dok po švajcarskim farmama stoci puštaju Mocarta da daju više mleka, Branislav pajser je tradicionalne metode umlaćivanja vola u kupusu uključio u svoj rehabilitacioni program.

Nestrpljivo očekujem da se srpski duhovni otac oglasi zahtevom da se Branislav pusti nazad u manastir, jer kao svešteno lice mora da oseća neviđenu tugu za počinjeno, iako mu to praktično, misija od boga bila, krst za poneti, cinici bi rekli take away cross. Eventualno da mu se oduzme harli dejvidson na 40 dana, 3 meseca u vrh glave. Takvu silnu tugu oseća i onaj grčki monah što je ulupao onomad nekog na putu, veli nam duhovni otac. E, jebi ga, trebalo je da jaše magarca, ko Isus a ne da juri mercedesom. Al čudni su putevi gospodnji. Lično, ovu tragediju čitam u ključu božje opomene protiv Beer Festa čiji organizatori drsko i uporno nastavljaju sa održavanjem ovog nepriličnog festivala alkohola i razuzdanosti u vreme kada pravoslavna crkva to ne dozvoljava! Naime u vreme bogorodičinog posta.

Sveštenička tuga i kajanje su drugačiji, i samim tim ne podležu svetovnoj jurisdikciji. Pa, u pravu je čovek. Evo, na primer, ja da sam zgazio čoveka, ušao bih u prvu kafanu i viknuo turu za sve - „Obrni turu na moje ime!" - viknuo bi. „Zgazio sam čoveka, častim!"
 
A da odjebete malo u Pussy Riot lepu?

Car trećeg Rima, Putin mišica nabildovanih u rvanju sa sibirskim medvedom a moguće i tigrom, prestravio se tri pank pičkice. Pa sad moraju, po slovu zakona, da se zakatanče. Vi sad možete biti cinični i misliti da su to neke tri obične pičkice ali to su zapravo tri direktne potomkinje Evine pičkice, koje su umislile da im hiljadu i kusur stotina godina tlačenja daje alibi da naprave štos i upadnu u crkvu da ispuštaju „nepravoslavne zvuke". E, pa niste valjda tolko glupi? Hrišćanski oprost je samo fora, za nižnje duhom, pa gde bi hrišćanstvo bilo bez mača? Aj razmislite. Pa u Pussy lepoj, naravno.

Sankt Petersburg, najevropskije ćoše Rusije, je gay free zone, tako je odlučeno sudski, pa ako Isus reši tu da sleti, nema da brine. I to u narednih sto godina. Piše u sudskoj presudi aktivistima koji su se žalili na odluku zabrane održavanja Prajda. Kaže u presudi, zabranjeno je em sada em i u narednih sto godina. E, brate, to je jurodivstvo! A ne ko kod nas, od jednog do drugog oktobra, uvek ista priča i natezanje.
 
Al Madonna im promakla i pored plenjenja šarenih zastavica na ulazu u koncertnu dvoranu. Nastup je bio pederski, nema dalje. Tako da su pravoslavci morali da prosipaju svetu vodicu, pale postere, sve radi pročišćenja od zlih duhova. E, ovde moram da odam priznanje, još od kad ju je provalila Bobić Mojsilović! A Rusi tek sada.

I mnogo zavisi od toga dal je pussy punk ili pink! Nije isto nikako. Punk pussy je sotonska, pink pussy je bogougodna. Evo, Goga Sekulić. Ona je pink pussy i rajotuje samo po splavovima a ne po crkvama. I zato kad ode na post ona smrša 5 kg ...

 

Atačmenti



Komentari (26)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

NNN NNN 14:54 10.08.2012

Pussy-wussy

...pokazuju istraživanja...
koja istraživanja?

nego, nebitno,
kad god neko pomene Pussy Riot prvo mi padne na pamet
Boldrik kad kaže:
All that sex and violence. I get enough of that at home. Apart from the sex, of course.
babmilos babmilos 15:47 10.08.2012

Ali sve je u redu

Šta je zapravo zabrinulo, Alexe druže moj? Sveštenik sa motkom, pa to je stanje redovno. Ako nas je ičemu istorija naučila, to je da je osnovno zanimanje sveštenika ubijanje u ime života.

A Pussy Riot je u redu, i ja bih tu rado učestvovao :)
petronijevic001 petronijevic001 17:13 10.08.2012

Re:

Toliki izliv mržnje prema SPC.Jedan sveštenik je počinio ubistvo i sada je to idealan povod za širenje mržnje.

Što se tiče famoznih punk-"borkinja" protiv Putina i zabrana gej parade , Rusija dokazuje da u njoj ima reda i zakona i da je reč o ozniljnoj državi.
babmilos babmilos 17:25 10.08.2012

Re:

petronijevic001
Toliki izliv mržnje prema SPC.Jedan sveštenik je počinio ubistvo i sada je to idealan povod za širenje mržnje.


Nije mržnja, već činjenice. I to prema religiji, ne samo prema SPC. Nije SPC ni bolja ni gora od drugih. Šta je drugo radila inkvizicija? Jevrejski fanatici koji su eliminisali Isusa? Islamski ludaci koji ubijaju silovane žene?
petronijevic001 petronijevic001 17:31 10.08.2012

Re:

Sada je jedan sveštenik koji je počinio 1 ubistvo nešto što se poredi sa inkvizicijom.

Filip2412 Filip2412 17:45 10.08.2012

Re:

petronijevic001
Sada je jedan sveštenik koji je počinio 1 ubistvo nešto što se poredi sa inkvizicijom.
a tebi je drzanje 3 devojaka 5 meseci u zatvrou zbog pevanja u crkvi mera za ozbijnu drzavu, znas sta, nisi ti nikakav hriscanin, to sto podrzavas ja zovem pravoslavni komunizam, i to onaj staljinov

sad malo zabave...
apacherosepeacock apacherosepeacock 17:53 10.08.2012

Re:

i to onaj staljinov


Jel moze bez poredjenja ni manje ni vise sa Staljinom?
Za njegova vakta su milioni skoncavali od prinudnog rada, gladi i zime po gulazima po Sibiru, tako da je poredjenje ove vrste bas budalastina, da prostis.
Filip2412 Filip2412 18:00 10.08.2012

Re:

poredjenje je samo sa ideologijom staljinnizma, zbog strasti za totalitarnim, pa bio to komunizam ili religija
babmilos babmilos 18:03 10.08.2012

Re:

petronijevic001
Sada je jedan sveštenik koji je počinio 1 ubistvo nešto što se poredi sa inkvizicijom.

Spiner, ajde idi da odneseš tetki lek. Sveštenici ubijaju spasavajući život, to im je osnovno zanimanje.
apacherosepeacock apacherosepeacock 19:47 10.08.2012

Re:

Filip2412
poredjenje je samo sa ideologijom staljinnizma, zbog strasti za totalitarnim, pa bio to komunizam ili religija


A ti znas pouzdano ko kakve strasti gaji na osnovu jedne recenice pa odmah imas asocijacije na totalitarizam, nista u nijansama sive? (ajd, ovo je bilo retoricko)
Filip2412 Filip2412 19:55 10.08.2012

Re:

A ti znas pouzdano ko kakve strasti gaji na osnovu jedne recenice


da, ova recenica mi dovoljno govori:
Što se tiče famoznih punk-"borkinja" protiv Putina i zabrana gej parade , Rusija dokazuje da u njoj ima reda i zakona i da je reč o ozniljnoj državi.
apacherosepeacock apacherosepeacock 20:23 10.08.2012

Re:

da, ova recenica mi dovoljno govori:


Tvoja stvar, samo i ovakva reakcija s tvoje strane deluje ostrasceno. (a ni ja nisam drveni advokat )
Filip2412 Filip2412 20:47 10.08.2012

Re:

samo i ovakva reakcija s tvoje strane deluje ostrasceno
moze biti... omakne se....
alexlambros alexlambros 23:37 10.08.2012

Re:

Rusija dokazuje da u njoj ima reda i zakona i da je reč o ozniljnoj državi.


a vi da je religioznost ozbiljan psihicki poremecaj
alexlambros alexlambros 23:39 10.08.2012

Re:

Toliki izliv mržnje prema SPC


gadjenja
alexlambros alexlambros 23:45 10.08.2012

Re:

Rusija dokazuje da u njoj ima reda i zakona i da je reč o ozniljnoj državi.


deluje jako uredjeno.

petronijevic001 petronijevic001 05:19 11.08.2012

Re:

Filip2412
a tebi je drzanje 3 devojaka 5 meseci u zatvrou zbog pevanja u crkvi mera za ozbijnu drzavu, znas sta, nisi ti nikakav hriscanin, to sto podrzavas ja zovem pravoslavni komunizam, i to onaj staljinov

Da li neko treba da bude u zatvoru to je stvar krivičnog zakonodavstva te zemlje."Pevanje u crkvi" može biti pod određenim uslovima krivično ili neko drugo kažnjivo delo, ako se u objekat uđe bez dozvole vlasnika i ako se objekat koristi protivno njegovoj nameni.

Ovde je reč o provali u tuđu nepokretnost i skrnavljenju oltara pravoslavne crkve pa je očigledno da je reč o protivpravnom delu.
No, u konkretnom slučaju reč je o pravoslavnoj crkvi, pa je po nekima i provaljivanje u objekat i njegovo neovlašćeno korišćenje potpuno legitimno , a na primer provala u neki privatni stan ili kompaniju nije .To je tipično rezonovanje za deo naše javnosti , koja smatra da je svaka radnja ma kako bila protivpravna potpuno legitimna ako je usmerena protiv "zle" crkve i njenih popova.Ne procenjuje se radnja nego protiv koga je preduzeta , pa se onda opravdava ili osuđuje.

U nekoj državi je to krivično delo, u drugoj prekršaj a u nekim delovima SAD bilo bi dozvoljeno da vlasnik nepokretnosti liši života provalnike .
Tu ne vidim nikakav staljinizam.Kazna od 5-6 meseci ili 2-3 godine je stvar krivičnog sudstva Rusije.
alexlambros alexlambros 12:15 11.08.2012

Re:

Ovde je reč o provali u tuđu nepokretnost i skrnavljenju oltara pravoslavne crkve pa je očigledno da je reč o protivpravnom delu.


kako ovo uopste neko moze da izgovori il napise a da ga ne strefi grom na licu mesta?

a provala crkve svuda tokom hiljadu i po godina, u mozak, u krevet, u kucu, u drzavu, u flasu, u picku?

odjebite u crkvu i niko vam tamo nece zalaziti ... dokle god se crkva gura doslovno svuda svi imamo pravo na odbranu
alexlambros alexlambros 12:55 11.08.2012

Re:

Sada je jedan sveštenik koji je počinio 1 ubistvo


jedan svestenik, jedno ubistvo? Vi pritisnuli brojac pre pola sata?
javascript:;
jel se uracunava ovo negde?
Kraja Kraja 17:25 11.08.2012

...a ko je....

objekat uđe bez dozvole vlasnika


...vlasnik crkve...doista....
sevarlica sevarlica 10:04 14.08.2012

Re:

kako ovo uopste neko moze da izgovori il napise a da ga ne strefi grom na licu mesta?


Zato što je onaj koji izgovara pod zaštitom svevišnjeg

odjebite u crkvu i niko vam tamo nece zalaziti ... dokle god se crkva gura doslovno svuda svi imamo pravo na odbranu


Hm, tako možeš da se postaviš prema SVIM organizacijama, kompanijama, itd. Po tom ključu svako treba i može da uđe u sedište koka-kole i da lepi Pepsi nalepnice jer je eto koka-kola svugde oko nas pa mi automatski imamo pravo na "odbranu".
Slažem se ja sa tobom Alex da crkva ne sme da ima nikakav uticaj na državu, ali se slažem isto tako da svako bira da li će ili neće biti deo neke religije/crkve...

Donekle se slažem i sa Petronijevićem jer se na osnovu dela pojedinca, osuđuje cela grupa ljudi i njihov način života. Peranović je tenkre i divljak ali je imao dobre veze u crkvi pa je mogao da radi šta hoće. Velika većina sveštenika u celu priču ulazi iz dobre namere i zaista su divni ljudi ali zbog pojedinih baraba cela crkva ima lošu sliku o sebi.

P.S.
Oko cele farse sa Crnom rekom i ovim ubistvom niko se nije bavio profesionalno. Niko nije postavio pitanje "Zašto postoje ovakva kvazi-lečilišta?" Niko nije postavio to pitanje jer zna odgovore.

1. Država ne vodi brigu o tome da smanji broj zavisnika.
2. Država ima neefikasnije metode za skidanje sa narkotika, jer i dalje koristi metadonsko lečenje, a i mala deca znaju da metadon stvara zavisnost.
alexlambros alexlambros 11:18 14.08.2012

Re:

Hm, tako možeš da se postaviš prema SVIM organizacijama, kompanijama, itd. Po tom ključu svako treba i može da uđe u sedište koka-kole i da lepi Pepsi nalepnice jer je eto koka-kola svugde oko nas pa mi automatski imamo pravo na "odbranu".
Slažem se ja sa tobom Alex da crkva ne sme da ima nikakav uticaj na državu, ali se slažem isto tako da svako bira da li će ili neće biti deo neke religije/crkve...

Donekle se slažem i sa Petronijevićem jer se na osnovu dela pojedinca, osuđuje cela grupa ljudi i njihov način života. Peranović je tenkre i divljak ali je imao dobre veze u crkvi pa je mogao da radi šta hoće. Velika većina sveštenika u celu priču ulazi iz dobre namere i zaista su divni ljudi ali zbog pojedinih baraba cela crkva ima lošu sliku o sebi.


pa Pepsi placa porez i ne gura kreacionizam u skole a i ne organizuje homofobne kampanje i ne kamenuje zene i ne skriva pedofile i naciste ... dakle, nije isto ... i kad bi ucinio tako nesto SVI bi bili nacisto s tim u glavi da neko iz Pepsija za to mora da odgovara ...

i kako to neko, kome mozak ispiraju od malena, "bira" da bude clan neke crkve? a negde ti preti i smrtna kazna ako odlucis da neces ...

pojedinih baraba? koliko pojedinih je potrebno da na tu mafijasku organizaciju konacno padne senka?

Hansel Hansel 12:33 14.08.2012

Re:

alexlambros
a vi da je religioznost ozbiljan psihicki poremecaj

Svaki ekstremizam je znak psihičkog poremećaja.
sevarlica sevarlica 13:03 14.08.2012

Re:

pojedinih baraba? koliko pojedinih je potrebno da na tu mafijasku organizaciju konacno padne senka?


To ti je kao kod nas u državnom aparatu i samoj državi. Većina je dobrih i normalnih ljudi ali smradovi se jače laktaju i upadaju u oči. Isto ti je tako u srkvi. Najbolji popovi ostaju pope do kraja života, a smradovi pretežno napreduju.

Smatram da crkve treba da imaju isto pravo da postoje kao i npr. LGT organizacije, sve dok ne krše zakone i propise zemlje u kojoj deluju. Ništa više.
alexlambros alexlambros 17:04 14.08.2012

Re:

Smatram da crkve treba da imaju isto pravo da postoje kao i npr. LGT organizacije, sve dok ne krše zakone i propise zemlje u kojoj deluju. Ništa više.


ali krse.

i smatram da ova dva ne mogu da se svedu u istu ravan ... ne samo LGBT vec bilo koja organizacija koja se bori za bilo koje ljudsko pravo ...

jel postoji drustveno prihvaceni standard, tj korpus ljudskih prava? postoji. jel on u opasnom sukobu s onim sto crkve propovedaju i cine? jeste.

onda nesto mora da bude iznad, a to su ljudska prava. ne mozes ti pozivajuci se na versku slobodu i toleranciju da siris netoleranciju i ukidas slobode drugome. nema tu nikakve mudrosti ....

alexlambros alexlambros 17:06 14.08.2012

Re:

Svaki ekstremizam


s tim sto su religije ekstremne, odnosno fundamentalne u svojoj sustini ...
a taj ekstremizam drzi se pod kontrolom samo pritiscima sekularnog i svetovnog drustva ... gde tog pritiska nema imate religiju u njenoj ogoljenoj sustini ... primera je pregrst

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana