Budućnost| Društvo| Gradjanske inicijative| Politika| Život

Autonomaška jesen

Branislava Kostić - Narator RSS / 14.08.2012. u 09:04

Politička modernost se (kod nas, kao i kod drugih), često manifestuje besmislenim prekrajanjima jezika i kovanjem novih fraza, te smo od skora bogatiji za "procesuiranje", "kontroverzne biznismene" (čitaj - mafijaše i njihove saradnike) , a odnedavno imamo i "autonomiste". Pošto sam ja žena u ozbiljnim godinama, volim da stvari zovem pravim imenom. Dakle, reč je o autonomašima (pojam "autonomaš" oduvek, a posebno tokom poslednje 24 godine, u Vojvodini označava ljude koji se zalažu za veći stepen autonomije Vojvodine i meni je sasvim dovoljan).

U vezi sa (sa raznih strana podgrejanom) "autonomaškom jeseni", nekoliko stvari se ne sme prevideti:
1. Autonomaša je u Vojvodini oduvek bilo. Onih glasnijih i onih manje glasnih. Organizovanih i manje organizovanih. Vidlivih i nevidljivih. Raznih. I s razlogom.
2. Autonomaški pokret u Vojvodini posledica je suštinski i ozbiljno pogoršanog položaja Vojvodine, koji je -  sve neodrživiji, što smo bliže svesti Vojvođana o razlici između stvarnih demokratskih vrednosti (ljudskih prava, uređenog društva, normalnosti...) i onoga što je naša svakodnevica.
3. Tokom ovog leta, taj autonomaški pokret, do sada gotovo nevidljiv - ušao je u novu fazu. Od podrazumevajućeg nezadovoljstva, postepeno prelazi u pravi pokret.
4. Ni jedan ozbiljan pokret koji će dovesti do istorijskih promena, NIKADA u istoriji nije prevashodno zavisio od pojedinaca. S druge strane - svaki takav pokret privukao je sebi predvodnika, po kome je ostao zapamćen u vremenu i prostoru. To bi trebalo da znači da ni autonomaški pokret ne zavisi, suštinski, ni od Čanka, ni od Pajtića, niti od neke druge političke ličnosti. Od njihovog ponašanja, imidža i sposobnosti zavisi samo da li će, i koji od njih će, biti na čelu tog pokreta.
5. Neke činjenice jasno ukazuju na karakteristike nove faze autonomaškog pokreta u Vojvodini, i određuju je. Svaki punoletan Vojvođanin zna da "oni imaju jednu, a mi drugu vlast - oni Vučića, a mi DS i Ligu". Taj iskaz sadrži, u osnovi, jedan ozbiljan problem - definisani su "mi" i "oni". Nauka to naziva "definisanje strana u konfliktu", što znači da ulazimo u drugu fazu latentnog konflikta.  Većina Vojvođana je ovog leta saznala  da država Srbija "ne priznaje Novi Sad kao glavni grad Vojvodine", "neda da imamo predstavništvo u Briselu", "neda da Vojvodina daje više trudnicama i porodiljama", "neda da imamo Akademiju nauka i umetnosti", a "Beograđani su nam zatvorili i Novosadsku mlekaru". To su jednostavne stvari. Nikakva "velika politika", nikakva filozofija.  To je samo primena "modela pojednostavljivanja uzroka konflikta" u praksi. A upravo taj model pojednostavljivanja je jedan od preduslova da konflikt prodre do svih slojeva društva.  U momentu kada krene osnovna strigmatizacija, koja će "neistomišljenika" pretvoriri u "neprijatelja" - ući ćemo u narednu, treću fazu.  To je proces iza koga niko ne stoji. On se, prosto, zahvaljujući povlačenju raznih (najčešće ostrašćenih, kratkovidih, samozadovoljnih i nepromišljenih) poteza, od strane onih koji su na vlasti - dešava. Nova vlast u Beogradu krenula je upravo od takvih poteza i njihove posledice se šire, kao kad bacite kamenčić u vodu. Njihova "društvena akcija", neminovno rezultira "društvenom reakcijom".  To je kao 1+1=2. A ko ne zna političku matematiku, ne valja da se u nju petlja.
5. Već dugo, Srbija ne čuje, ne razume i suštinski NE VIDI Vojvodinu. Srbija vidi sebe.
6. Vojvodina nije (više?!) dobro i uplašeno dete, koje mora da ćuti da ne bi dobilo batina od autoritarnog roditelja. Vojvodina je nezadovoljan, uskraćen partner koji hoće - promene. Kao i u svakom braku - onaj koji je nezadovoljan, želi promene. Ako se te promene ne dese, brak se obično završava - razvodom.
7. Na kraju, imam samo jedno pitanje: ima li u Srbiji dovoljno (političke, ljudske, ekonomske) pameti da obrati pažnju na Vojvodinu i Vojvođane? Da shvati nezadovoljstvo, da shvati probleme i zahteve. Kako bi se razvoj događaja u Vojvodini usmerio ka poboljšanju i napretku, umesto ka - razvodu.



Komentari (221)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mariopan mariopan 11:28 15.08.2012

Re: Eh, da...

Goran Vučković
Znači narod se podbada u iracionalnost identitetske politike žrtvujući vladavinu prava kao kolateralnu štetu. To je ogavno da ogavnije teško može biti.

Slažem se.

Za mene su svi "autonomaši" samo huškači za račun par političara koji će se time okoristiti "kada dođe vreme".

Da li su toga svesni svi "autonomaši" ili su neki od njih žedni prevedeni preko vode, pa iskreno veruju, to ne menja ništa na stvari - oni svi zajedno rade u korist naše štete.

Predviđanje "vrele autonomaške jeseni" je samo pusta želja autonomaša, pre će se desiti "vrela socijalna bomba na jesen" za koju su zaslužni između ostalih i predvodnici autonomaša- huškača.

Živim u sred "vrele" Vojvodine, i družim se sa ljudima iz gotovo svih slojeva društva, ali NIKO ne pominje ni autonomiju, ni odvajanje, pa oko sebe ne vidim ništa od ovoga opisanog u tekstu......zato SVI pominju sušu, visoke cene namirnica, male plate koje ne dobaciju ni do pola meseca, penzije koje ne dostaju ni za dva dana života ako se plate previsoki računi, skupe knjige za decu, odeća, obuća, prevoz...

I SVI pominju mater SVIM političarima, i bivšima i sadašnjima, i autonomašima ......pa može biti da se ta predviđanja o vreloj jeseni, ili zimi - ostvare?
dragan7557 dragan7557 13:02 15.08.2012

Re: Eh, da...

Goran Vučković 11:47 15.08.2012
Re: Eh, da...


Bela Kuga je problem cele Srbije, i država Srbija treba da ga uniformno reši dobrim nacionalnim zakonodavstvom na celoj svojoj teritoriji jednim zakonom a ne začkoljicama poput ovih nesuvislih koje niccolo spominje.


Dragane, bela kuga se teško uređuje zakonom

Jel ti to svesno negiraš stanje po ovom pitanju ili zbilja ne primećuješ da je reč o nacionalnoj katastrofi?

Kada su u pitanju nacionalne katastrofe onda više nije važno koja od tako kvalifikovanih katastrofa je u pitanju već je po društvo pogođeno katastrofom bitno da reaguje:

- adekvatno
- uniformno
- zajednički
- svim raspoloživim resursima

Pojedinačno zakonodavstvo je tu sekundarna stvar jer ono niti uređuje(tvoj naziv) koje je nastalo niti se bavi faktorima koji su doveli do katastrofe.

U slučaju bele kuge umesto očijukanja o zakonima i donošenja manjkavih Vlada i Parlament Srbije su belu kugu odavno trebali da proglase državnim neprijateljem broj jedan i da preduzmu sve mere da dalje širenje bele kuge zaustave,

Zaustave a ne uređuju kako ti(a i mnogo drugih) sugerišeš.

Bela kuga se ne uređuje već eliminiše, a to se radi na nekoliko načina od koji su četiri osnovna:

- poboljšanje uslova života cele populacije
- ukidanje siromaštva.
- motivacija stanovništva za borbu protiv bele kuge,
- hitnim podizanjem reproduktivne moći stanovništva

Reproduktivna moć Srba u Srbiji je već toliko ugrožena da je pređena tzv. linija bez povretaka(demografi) a čime je garantovano izumiranje srpske nacije.
Što ne znači da opštinama treba zabraniti da daju više.

Još samo da objasniš odakle to više dolazi i stvar je u redu?
Ali to je tako već regulisano, tako da ne vidim šta je problem

Nije u pitanju regulacija već zauzimanje stava da je u pitanju nacionalna katastrofa a ona to jeste i demografi već godinama upozoravaju na to.
Katstrofa nije samo u Vojvodini već u celoj Srbiji, sela prazna, beba nigde itd.

tako da ne vidim šta je problem

Kad ti i drugi vidite problem, više neće biti gnusnih političkih manipulacija pošto će Beograd po tom scenariju(nije moj) biti glavni grad Velike Albanije. Valjda ćete ti i ostalai tada shvatiti šta se sada dešava.

cerski
dragan7557 dragan7557 13:05 15.08.2012

Re: Eh, da...

mariopan 12:28 15.08.2012
Re: Eh, da...

Goran Vučković
Znači narod se podbada u iracionalnost identitetske politike žrtvujući vladavinu prava kao kolateralnu štetu. To je ogavno da ogavnije teško može biti.


Slažem se.

Za mene su svi "autonomaši" samo huškači za račun par političara koji će se time okoristiti "kada dođe vreme".

Ovo me nekako strašno seća na "Otporaše" nikako mi nije jasno zašto?

cerski
Goran Vučković Goran Vučković 13:18 15.08.2012

Re: Eh, da...

Izvini, ja ću uskoro morati u offline, na put - pričaćemo o beloj kugi neki drugi put.

Ja tu nisam baš pravi sagovornik, moram da priznam, do duše, pošto imam samo jedno dete a već sam u četrdesetim.
mariopan mariopan 13:39 15.08.2012

Re: Eh, da...


Ovo me nekako strašno seća na "Otporaše" nikako mi nije jasno zašto?

cerski


Pa ja i na 'ladno duvam otkad nam se "spontano desila" "jogurt revolucija" pa onda "spontano 5. oktobar"......... pa stigosmo ovde gde smo.

A Kurta i Murta trljaju rukice i čekaju da se desi nova "spontana revolucija"?

Što se mene tiče samo neka čekaju.
dragan7557 dragan7557 14:49 15.08.2012

Re: Eh, da... relikt

Goran Vučković
Izvini, ja ću uskoro morati u offline, na put - pričaćemo o beloj kugi neki drugi put.

Ja tu nisam baš pravi sagovornik, moram da priznam, do duše, pošto imam samo jedno dete a već sam u četrdesetim.

Ovo si dobro konstatovao, jer ti a i ostali spadate u grupu koja se zalaže za ,"top down" regulaciju, što niti je tendencija u modernom svetu, niti ima bilo kakve veze sa budućnošću sa demokratizacijom Srbije.
Niccolo je pokazao kako pokrajina može da učestvuje, preko namenskih sredstava.

Jedino na čega je niccolo ukazao je, da je u Srbiji na delu "top down" upravljački sistem, ili sistem svemogućeg centra moći na sceni u Srbiji, i da umesto demokratije u Srbiji vada još uvek diktatura svemogućih političara ako ništa drugo onda uz pomoć Ustavnog Suda.

Da demokratija podrazumeva [b]"bottom up" ili u najmanju ruku "side-by-side" regulaciju, u Srbiji je potpuno nepoznato.

Jedan od ključnih razloga propasti Srbije je upravo u ne shvatanju da je "top down" regulacija osobina diktatorskih sistema upravljanja koja sa demokratijom nema nikakve veze.

Prema načinu upravljanja privredom i državnim službama država koja koristi "top down" regulativu, je nedemokratska i diktatorijalnog tipa.

cerski
gedza.73 gedza.73 22:00 15.08.2012

Re: Eh, da...

A gde je po tebi centar moći u Srbiji? U Nišu, Despotovcu, Rožajima, Kačulicama ili nekom drugom selu oko Kragujevca?

cerski


Sela oko Kragujevca ne diraj.
Il' se cepamo. Dosta nam je ugnjetavanja vas i vaših satrapa.
Hoćemo sami da rukovodimo svojim sokacima i makadamima. Naše blato je samo naše i ne želimo da nam neko drugi uzurpira štale i određuje cenu sena.

A, 'el lepo?
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:39 16.08.2012

Re: Eh, da...

U suštini u pravu si - mislim da bi neke republičke institucije trebalo prebaciti da im sedište bude u Novom Sadu, Nišu, Kragujevcu i slično.

To mnogo lepo zvuči, al kad krene plaćanje putovanja, pa dnevnice, pa traume za odvojeni život, pa najmljivanje stanova, pa zidanje novih zgrada jer tamo nema ništa što bi baš odgovaralo dotičnoj instituciji...ima da na košta...ne pitaj.
milivoje_bg milivoje_bg 20:13 14.08.2012

Решење !

Најелегантније решење је укидање сваке аутономије --- онда не би било одмеравања да ли је аутономија мала или велика.
Слично су решени сви проблеми са Србима у бившим републикама и на КИМ - протераш Србе и онда са њима немаш проблем.
gedza.73 gedza.73 22:02 14.08.2012

Hvala

Veliko hvala, gospođo Naratorko, na ovoj besmislenoj temi.
Jer da nije nje ne bi bilo ovoliko duhovitih i vrcavih komentara.

Branislava Kostić - Narator Branislava Kostić - Narator 22:48 14.08.2012

Re: Hvala

gedza.73
Veliko hvala, gospođo Naratorko, na ovoj besmislenoj temi.
Jer da nije nje ne bi bilo ovoliko duhovitih i vrcavih komentara.


Neverujem da je tema besmislena, jer ni jedna stvarno besmislena tema ne bi za nekoliko sati okupila toliko ljudi i pokrenula toliko diskusije.
Na kraju krajeva - gotovo niko nije polemisao sa mojom malom analizom, odnosno sa mojim konstatacijama. Polemisalo se o autonomiji Vojvodine, u smislu "za" ili "protiv". Tu temu ja nisam pokrenula. Nju su pokrenuli oni koji su davali komantare. Ja sam pisala o fazi u kojoj se nalazi autonomaški pokret u Vojvodini, kao i o karakteristikama te faze i iznela bojazni za dalji razvoj situacije, ukoliko država Srbija ne bude imala sluha za Vojvodinu. O tome se najmanje polemisalo. .
Iz ovih činjenica sam zaključila da će ljudi na blogu govoriti o onome o čemu žele, nezavisno od povoda. To nije loše. Samo je malo izvitopereno. I nezahvalno za onoga ko pokreće temu.
sevarlica sevarlica 23:08 14.08.2012

Re: Hvala

Neverujem da je tema besmislena


Narator bate neverue, Pantela trso,a kumara koma...

jer ni jedna stvarno besmislena tema ne bi za nekoliko sati okupila toliko ljudi i pokrenula toliko diskusije.


Srbiji bar nas palamudera ne manjka

Na kraju krajeva - gotovo niko nije polemisao sa mojom malom analizom, odnosno sa mojim konstatacijama.


To je zato jer vam je analiza bez analitike a konstatacije bez argumenata.

Polemisalo se o autonomiji Vojvodine, u smislu "za" ili "protiv".


Nije istina, neki su polemisali i o pivu, prekinite da nipodaštavate njihova prava kao manjine

Tu temu ja nisam pokrenula.


1. Autonomaša je u Vojvodini oduvek bilo.
2. Autonomaški pokret u Vojvodini posledica je suštinski i ozbiljno pogoršanog položaja Vojvodine
3. Tokom ovog leta, taj autonomaški pokret, do sada gotovo nevidljiv - ušao je u novu fazu.

itd...

Ja sam pisala o fazi u kojoj se nalazi autonomaški pokret u Vojvodini, kao i o karakteristikama te faze i iznela bojazni za dalji razvoj situacije, ukoliko država Srbija ne bude imala sluha za Vojvodinu.


Koliko sluha Vojvodina ima za Negotinsku krajnu? Pošto direktno troši 7% novca zarađenog u ovoj regiji. Da li planira da vrati taj novac, jer mogao bih da izrazim bojazan šta bi sve moglo da se desi ako ne vrati.


Gospođo Kostić kad se bude odlučivalo, o statusu šumskih mrava a ne jedne Vojvodine, pitaće se samo i isključivo onaj sloj koji od odluke ima KORIST. Vi, ja i svi ovde prisutni nećemo biti pitani kao što nismo nikada bili ni pitani. Ukoliko srpskim mogulima bude odgovaralo da Vojvodina: dobije veću autonomiju, odcepi se od Srbije, pripoji se nekoj drugoj zemlji ili odleti na Mars tako će i biti.
Branislava Kostić - Narator Branislava Kostić - Narator 23:25 14.08.2012

Re: Hvala

sevarlica
Neverujem da je tema besmislena


Narator bate neverue, Pantela trso,a kumara koma...

jer ni jedna stvarno besmislena tema ne bi za nekoliko sati okupila toliko ljudi i pokrenula toliko diskusije.


Srbiji bar nas palamudera ne manjka

Na kraju krajeva - gotovo niko nije polemisao sa mojom malom analizom, odnosno sa mojim konstatacijama.


To je zato jer vam je analiza bez analitike a konstatacije bez argumenata.

Polemisalo se o autonomiji Vojvodine, u smislu "za" ili "protiv".


Nije istina, neki su polemisali i o pivu, prekinite da nipodaštavate njihova prava kao manjine

Tu temu ja nisam pokrenula.


1. Autonomaša je u Vojvodini oduvek bilo.
2. Autonomaški pokret u Vojvodini posledica je suštinski i ozbiljno pogoršanog položaja Vojvodine
3. Tokom ovog leta, taj autonomaški pokret, do sada gotovo nevidljiv - ušao je u novu fazu.

itd...

Ja sam pisala o fazi u kojoj se nalazi autonomaški pokret u Vojvodini, kao i o karakteristikama te faze i iznela bojazni za dalji razvoj situacije, ukoliko država Srbija ne bude imala sluha za Vojvodinu.


Koliko sluha Vojvodina ima za Negotinsku krajnu? Pošto direktno troši 7% novca zarađenog u ovoj regiji. Da li planira da vrati taj novac, jer mogao bih da izrazim bojazan šta bi sve moglo da se desi ako ne vrati.


Gospođo Kostić kad se bude odlučivalo, o statusu šumskih mrava a ne jedne Vojvodine, pitaće se samo i isključivo onaj sloj koji od odluke ima KORIST. Vi, ja i svi ovde prisutni nećemo biti pitani kao što nismo nikada bili ni pitani. Ukoliko srpskim mogulima bude odgovaralo da Vojvodina: dobije veću autonomiju, odcepi se od Srbije, pripoji se nekoj drugoj zemlji ili odleti na Mars tako će i biti.

Kako je to čudno da dvoje ljudi koji imaju isti maternji jezik, ipak govore različitim jezicima. Vavilonska kula, valjda.
registry_machine registry_machine 11:53 15.08.2012

Re: Hvala

Na kraju krajeva - gotovo niko nije polemisao sa mojom malom analizom, odnosno sa mojim konstatacijama. Polemisalo se o autonomiji Vojvodine, u smislu "za" ili "protiv". Tu temu ja nisam pokrenula. Nju su pokrenuli oni koji su davali komantare. Ja sam pisala o fazi u kojoj se nalazi autonomaški pokret u Vojvodini, kao i o karakteristikama te faze i iznela bojazni za dalji razvoj situacije, ukoliko država Srbija ne bude imala sluha za Vojvodinu. O tome se najmanje polemisalo. .
Iz ovih činjenica sam zaključila da će ljudi na blogu govoriti o onome o čemu žele, nezavisno od povoda. To nije loše. Samo je malo izvitopereno. I nezahvalno za onoga ko pokreće temu.


To sto niko nije polemisao sa vasom analizom je dovoljan pokazatelj snage vaseg pokreta, kako u Vojvodini, tako i u Srbiji.

Ne moze pokret koji okupllja manje od jednog procenta birackog tela u Srbiji da pokrece velike teme kakva je autonomija jedne pokrajine ili njeno odvajanje od ostatka drzave.
Da zakljucim, nisu neozbiljni komentatori, vec je neozbiljan onaj koji se bavi velikim temama a nema nikakvo uporiste u birackom telu, niti podrsku i masovnost za pokretanje ozbiljnijih tema.

Narod za ovakve situacije ima vise izreka, najbolja je ona o zabi i potkivanju...
automatic automatic 16:27 15.08.2012

Re: Hvala

Da zakljucim, nisu neozbiljni komentatori, vec je neozbiljan onaj koji se bavi velikim temama a nema nikakvo uporiste u birackom telu, niti podrsku i masovnost za pokretanje ozbiljnijih tema.

mozda gospodza ne poseduje velicinu, ali joj je tehnika na zavidnom nivou.

ona ne pristaje na trice i kucine kao sto su vrsenje vlasti i ucesce u istoj. to je njoj njena borba dala, da ima tita za marsala i puca na drzavnost pokrajine i sebe verovatno vidi kao istaknutu politicarku, revolucionarku i drzavnika.
nista manje njoj revolucija nije obecala, i na nesto manje ona ne bi ni pristala.

takvi su revolucionari, avanturisti, komunisti i opsenari ovu zemlju kostali u dvadesetom veku na milione srpskih zivota.
ja se pitam kada cemo prestati da obracamo paznju na ovakve prizore ruzne proslosti.
Branislava Kostić - Narator Branislava Kostić - Narator 23:05 14.08.2012

Ilustracija teme

Tek toliko da ilustrujem analizu s početka:

http://www.dnevnik.rs/politika/rovovi-ili-dijalog-s-beogradom

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2012&mm=08&dd=14&nav_category=11&nav_id=634867

Pozdrav
koksy koksy 07:42 15.08.2012

Re: Ilustracija teme

nakon niccolovog posta ne vidim šta dalje ima da se kaže.
mada ne sumnjam da će čanak na jesen iskompotovati nove songove za tamburicu i orkestar o patnjama mnoge trudnice vojvođanske.
Branislava Kostić - Narator Branislava Kostić - Narator 16:59 15.08.2012

Re: Ilustracija teme

koksy
nakon niccolovog posta ne vidim šta dalje ima da se kaže.
mada ne sumnjam da će čanak na jesen iskompotovati nove songove za tamburicu i orkestar o patnjama mnoge trudnice vojvođanske.

Model komunikacije koji koristite umanjuje vrednost stavova koje zastupate, ali i samog procesa komunikacije. Mislim da ću se, zato, ubuduće distancirati od komunikacije sa Vama.
koksy koksy 19:20 15.08.2012

Re: Ilustracija teme

Branislava Kostić - Narator
koksy
nakon niccolovog posta ne vidim šta dalje ima da se kaže.
mada ne sumnjam da će čanak na jesen iskompotovati nove songove za tamburicu i orkestar o patnjama mnoge trudnice vojvođanske.

Model komunikacije koji koristite umanjuje vrednost stavova koje zastupate, ali i samog procesa komunikacije. Mislim da ću se, zato, ubuduće distancirati od komunikacije sa Vama.


a zašto Vi*, moliću, moju vrlo direktnu aluziju na jednu političku ličnost (ili njene personifikacije) shvatate tako prokleto lično?
i šta Vi*, moliću, vidite kao sporno u mom takozvanom "modelu komunikacije"? možda Vam* se ne dopada stil?
šta da radim - ne dopada se ni meni Vaš* pa Vam*, dobrodušan i nezlopamtilo kakvim me je bog već dao, ipak neću zalupiti vrata.

*)prvi i poslednji put ovde nekoga persiram budući, pod uslovom da te nisu obavestili, dobri običaji na ovom blogu nalažu da se međusobno ti-tujemo.
Branislava Kostić - Narator Branislava Kostić - Narator 21:41 15.08.2012

Re: Ilustracija teme

)prvi i poslednji put ovde nekoga persiram budući, pod uslovom da te nisu obavestili, dobri običaji na ovom blogu nalažu da se međusobno ti-tujemo.


To je, ipak, stvar ličnog izbora. Nešto mi se neće da nakon pola veka svesnog opredeljenja za persiranje nepoznatim osobama ( i nekim drugim, iz različitih razloga) sada nešto menjam, samo zato što "većina na blogu", na fejsbuku, ili na tviteru tako hoće. Većina je većina. A ja sam ja.
koksy koksy 22:17 15.08.2012

Re: Ilustracija teme

Branislava Kostić - Narator
)prvi i poslednji put ovde nekoga persiram budući, pod uslovom da te nisu obavestili, dobri običaji na ovom blogu nalažu da se međusobno ti-tujemo.


To je, ipak, stvar ličnog izbora. Nešto mi se neće da nakon pola veka svesnog opredeljenja za persiranje nepoznatim osobama ( i nekim drugim, iz različitih razloga) sada nešto menjam, samo zato što "većina na blogu", na fejsbuku, ili na tviteru tako hoće. Većina je većina. A ja sam ja.


slava tebi gospode što si učinio da se "distanciranje od komunikacije" ne konzumira.
sve je opet na svome mestu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana