Društvo| Kultura| Politika

Đilas je u pravu- DS mora da se preispita i pročisti

Milan Karagaća RSS / 14.08.2012. u 14:56

Juče i danas kroz mediji su opet dali malo prostora DS, predstavljajući je kroz stavove koje su izneli potpredsednica Jelena Trivan, Dragan Đilas ali i Goran Ješić .Očito je da su stavovi Đilasa i Ješića bliski ali i suprotni onome što iznosi gospođa Trivan.

djilas-v.jpg

Iako me kao običnog člana i glasača niko ne pita, niti je kada pitao za mišljenje, na ovom mestu kažem da potpuno podržavam stav Đilasa, ne smatrajući pri tome da se stranka obavezno mora cepati, ali da se mora očistiti i pročistiti sa ili bez pričešće, mora.

Nakon svega što je prošla i kako je radila, DS je očito u veoma bremenitom stanju, to članstvo zna, oseća i vidi, samo mu niko još ne kaže da li će se poroditi, kada i koliko ili će smoći snage da abortira, pročisti se i očisti. Mislim i dalje da stranka ima i infrastrukturu i kadrove i snage da sve ovo prevaziđe ali da se ne treba ustezati da neki koji su vrtoglavo otišli visoko sada malo i strmoglavo dođu tamo gde im je mesto., a da DS bude i dalje velika stranka, veoma ozbiljna i konstruktivna opozicija koja će na sledećim izborima opet da se vrati na vlast, gde joj je i mesto.

Koliko kao glasač i običan član vidim, čitam i pratim, za sada su se iskristalisale dve opcije, a da li će biti i struje-frakcije to ćemo tek videti.

Jedna je očito brojnija i čini je većina rukovodstva i visokosedećih funkcionera koja smatra da je sve OK , da malo može da se tu i tamo prodiskutuje ali da se masa ne talasa. Čak i ako postoje neki problemi i opasnosti za to su krivi drugi. Najizrazitiji predstavnik ovog pristupa je potpredsednica Jelena Trivan koja zamera nekim stranačkim kolegama što se zalažu za odgovornost vrha stranke jer su, kako kaže, i drugi lideri gubili izbore, pa niko nije tražio njihovo povlačenje. Takođe, vlo mudro da”moramo promeniti neke stvari da nas ovaj talas naručenih napada, nerealnih ambicija i osvetoljubivosti ne bi sve potopio”.Što će reći da se zapravo  ništa nije desilo i das u krivi zlobnici koji izmišljaju i napadaju bez osnove.

Za razliku od nje, Đilas je, primetio da je stranka otišla u opoziciju, da nije postigla očekivane i tražene rezultate , da je izgubila utakmicu i da se mora analizirati kako je ko igrao od golmana, preko bekova, golgetera, autogolgetera, trenera i uprave kluba/preduzeća/stranke. On  ne smatra da su krivi ni publika ni sudije niti da njih može menjati. Prema tome, kao što Đilas napisa u onom pismu, gde kaže:

“ Nije 6. mаjа DS izgubilа utаkmicu igrаjući mаli fudbаl nа livаdi sа SNS. Mi smo izgubili izbore zаto što je Srbijа svojim glаsovimа loše ocenilа nаš četvorogodišnji rаd.

Jа verujem dа je izborni rezultаt lekcijа i dа iz nje što pre trebа dа izvučemo pouke. Možemo i dа se prаvimo dа nаše odgovornosti nemа, dа su zа izborni rezultаt krivi svi drug osim nаs, аli je to sigurаn nаčin dа DS sklizne do grаnice cenzusа i izgubi poziciju koju je grаdilа 20 godinа.

Sаgledаti sve svoje greške, biti pošten premа sebi i premа drugimа i prepustiti i političku scenu i strаnku nаjboljimа među nаmа, sаmo tаko ćemo reformisаti i strаnku i političku scenu.”

Slično misli i Goran Ješić koji je još decidniji da uprava kluba treba da podnese ostavku, ne osporavajući im da se kandiduju na novim izborima.

Prošlo je već tri meseca od izbora i mesec dana od formiranja nove vlade . DS je ostvarila je izvanredan rezultat u Beogradu , dobar rezultat u Vojvodini, predsednik DS je izgubio na predsedničkim , a stranka u celini ne može biti zadovoljna rezultatima na parlamentarnim izborima u celini. Pored toga, SD nije uspela da ona formira vladu i zasluženo se smestila u opoziciju. Dakle, objektivo, osim Đilasa i Pajtića niko od visokoih funkcionera ne može da se pohvali rezultatima. Ako se ima u vidu da je DS u Vojvodini pretrpela direktnu štetu kao posledicu ispadanja DS iz kombinacije za formiranje vlade, onda je u celini stranka doživela priličan fijasko,mada se po broju poslanika koji su se smestili u republički parlament toliko I ne vidi, niti oni koji sede u parlamentu  izgledaju baš nezadovoljni.

Dakle, i pored svega navedenog rukovodstvo stranke se oglašava ili još uvek pravi prokekte analiza i sagledavanja stanja. I dok se članstvo pita šta bi, šta se dešava, zašto se ništa ne razrešava, rukovodstvo se ponaša po principu “drži što si uhvatio i ne talasj, a i zašto bi kad su se svi potpredsednici (osim dvojice) i članovi glavnog odbora udobno smestili u poslaničke imunitetske klupe.

Ipak, moraće da se o svemu razgovara, a da postoje različiti pristupi i da ne vlada harmonija dovoljno je pročitati intervjue Đilasa, njegovo pismo, intervju gospođe Trivan ali i ono što kaže Ješić.

I da ponovim, mislim i dalje da stranka ima infrastrukturu, kadrove i snage da sve ovo prevaziđe ali da se ne treba ustezati da neki koji su vrtoglavo otišli visoko sada malo i strmoglavo dođu tamo gde im je mesto.

 



Komentari (258)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 09:53 15.08.2012

Re: Mjkmbžju

vi ste opet ta generacija, prošli ste svi kroz titove škole, možda se od vas ni ne može očekivati drugi pristup demokratiji?

I ti si, izgleda, prošao neke škole, mada bi bolje bilo da si ponegde i zastao. Onda bi možda naučio da čitaš, pa bi shvatio da je pitanje koje si citirao upućeno Filipu sa vrlo jasnim razlogom.
No, ne očekuje se od tebe razumevanje.
Pimplaj i uživaj.
BTW - ti si sa svim tim političarima koji te, ah, tako nerviraju - veri frendli intiman?

Jeca, jebote...
freehand freehand 09:58 15.08.2012

Re: Mjkmbžju

maksa83
Znači ovako: DS su goli preispoljni i beskrupulozni lopovi; Dačić je namazani lopov na zgodnom mestu; Vučić nije lopov ali je glup i ne ume da hvata lopove.

Ukratko - da.

Vučić, ako izuzmemo što se tijekom bombardovanja skućio za male pare - nije veliki lopov samo zato što nije bio u prilici.


Te je besmisleno trošiti vreme i živce na ovakve stvari, i treba se okrenuti radu?
Naravno, čuvajući integritet?

Ukratko - da.

Ti baš nisi optimista.

Znaš kako kažu - pesimista je samo dobro obavešten optimista.

Pa da vidiš - to nam je najveća tačka razilaženja. Ja sam navikao da život gledam kao na nepresušan izvor mogućnosti. Da budem optimista. Da u ljudima i stvarima tražim bolju stranu.
I sad bih se svečano zakleo da ću glasati za Vučića i kliku kad bih ma i najmanju mrvicu mogao da poverujem da će - pazi: ne jurcati ovog ili onog lopova - već graditi institucije tako da koze više ne mogu prilaziti kupusu.
maksa83 maksa83 10:04 15.08.2012

Re: Mjkmbžju

Da budem optimista. Da u ljudima i stvarima tražim bolju stranu.

Je l' to u svim ljudima, ili je to ograničeno na GO DS?

I sad bih se svečano zakleo da ću glasati za Vučića i kliku kad bih ma i najmanju mrvicu mogao da poverujem da će - pazi: ne jurcati ovog ili onog lopova - već graditi institucije tako da koze više ne mogu prilaziti kupusu.

Vučić, naravno, nije taj kalibar, ni genotipski ni fenotipski. U idealnom slučaju, taj proces će da krene u sledećem izbornom ciklusu. Jako polako.

Ali ostaje da je sav taj kupus koji je stajao na izvolte ipak bio preveliki izazov za ove prethodne koze.
alselone alselone 10:05 15.08.2012

Re: Mjkmbžju

već graditi institucije tako da koze više ne mogu prilaziti kupusu.


DS je gradio institucije za dva mandata tako da niko sem njihovih koza ne prilazi kupusu.

Neverovatna sprega privatnih firmi i vladajuce strukture. Isti ljudi prelaze sa najodgovornih mesta u privatne firme i obrnuto. Ekonomski divlji zapad.

A nije da nije moglo drugacije. Posto je situacija pogorsana od 2003., ne poboljsana.

Aj se ne lazemo dalje, mafija kakvu nismo videli od pre 2000.
freehand freehand 10:12 15.08.2012

Re: Mjkmbžju

Je l' to u svim ljudima, ili je to ograničeno na GO DS?

Toma, Vučić, Jorgovanka, Bogoljub, Šormaz, Drecun, pop sa štanglom i lopatom (dodaj po želji) - ol inkluziv.
Mada mi je GO DS daleko srcu miliji i draži, ako si to hteo da poentiraš (ne daj Bože preskakanja)?

Ali ostaje da je sav taj kupus koji je stajao na izvolte ipak bio preveliki izazov za ove prethodne koze.

Pa to je u prirodi koze, ne?

Krugolina Borup
kako je moguće da su nam političke stranke takvo dno


Evo, sad ću da ti kažem kako je moguće.

Razgovaram večeras s prijateljem, palamudimo o sveopštem shanju u zemlji. Pitam ga da li je u neku partiju? Kaže, nije. A ako bi se učlanio, kako bi i šta bi u partiji radio: imao na umu opšti interes, ili svoje dupe isključivo gledao? Kaže on: isključivo svoje dupe gledao. Pa što se ne učlaniš onda, pitam ja. Moral mi ne dozvoljava, kaže on.

E, dok je više nas moralnih izvan partija, dotle će da nas jašu ovi nemoralni po njima. I političke stranke će da nam budu "takvo dno".

maksa83 maksa83 10:14 15.08.2012

Re: Mjkmbžju

Neverovatna sprega privatnih firmi i vladajuce strukture. Isti ljudi prelaze sa najodgovornih mesta u privatne firme i obrnuto. Ekonomski divlji zapad.

To je, zapravo, kopiran model pripitomljenog Zapada. Istu foru imaš u Americi sa FDA i Monsantom - malo budeš direktor u Monsantu, pa malo neko mudo u FDA, i onda volšebno Monsanto dobija sve FDA dozvole, i tako u krug. Ili budeš direktor Goldman Sachsa, banke se razlupaju, pa ti postaneš zadužen za TARP tj. podelu narodnih para za vađenje banaka iz bule, i nekako se desi da pare dobiju oni koji Goldman Sachsu duguju pare (i te dobijene narodne pare vrate Goldman Sachsu) a ne dobije ih konkuretnski Lehman Brothers koji onda malo propadne. Medžik. I u celom galimatijasu jedini ikad igde uhapšeni Goldman Sachs zaposleni bude programer koji je probao da napusti firmu i ponese sa sobom nešto sorsa.

To naravno ne znači da ove frihendove pulene ; ) ne treba baciti u dubok dandžn da gule krompir i pletu korpe od pruća.
cult cult 10:18 15.08.2012

Re: Mjkmbžju

DS je gradio institucije za dva mandata tako da niko sem njihovih koza ne prilazi kupusu.


Činjeničnog stanja radi - Koštunica, Labus, Dinkić, Velja su tokom prve Koštuničine vlade postavili osnove ovog državnog sistema legalizacijom partijske pljačke, stvaranjem domaćih tajkuna i monopolizacijom svake sfere poslovanja u Srbiji, pljačkaški poreski sistem i zakone. Trebalo je da Tadić i DS to demontiraju i državu civilizuju. O, kakva je to zabluda bila. Oni su postavljeni sistem apgrejdovali i usavršili, a zatim se bacili u slatko uživanje u plodovima zajedničkog rada.

freehand freehand 10:20 15.08.2012

Re: Mjkmbžju

A nije da nije moglo drugacije. Posto je situacija pogorsana od 2003., ne poboljsana.

Te 2003. se o situaciji, masovnoj pljački, lopovima i gangsterima, uništavanjuprivrede i banaka - pričalo još gore nego sad, a Đinđić i njegova Vlada su čašćavani i gore nego Tadić i društvo danas.
Volj ti da konsultuješ Kurir i Nacional, volj Peščanik.
DS je gradio institucije za dva mandata tako da niko sem njihovih koza ne prilazi kupusu.

Aha. Sa Mlađom, Vojom, Veljom, Ivicom. E sad će ovi da grade malo sami, da nam kupus bude najlepši na svetu, a prognoza je da će nam biti i pune fabrike salate.
Aj se ne lazemo dalje, mafija kakvu nismo videli od pre 2000.

Ja ne lažem, ni tebe ni sebe.
savamala savamala 10:21 15.08.2012

Re: Mjkmbžju

Činjeničnog stanja radi - Koštunica, Labus, Dinkić, Velja su tokom prve Koštuničine vlade postavili osnove ovog državnog sistema legalizacijom partijske pljačke


Мислиш, то је било онда када су Александар Влаховић и Ђелић били министри у влади В. Коштунице.
StEtOc|nA StEtOc|nA 10:24 15.08.2012

Re: Mjkmbžju

alselone

DS je gradio institucije za dva mandata tako da niko sem njihovih koza ne prilazi kupusu.


To već nije 100% istina. Mnogo kozica raznih boja je uletalo u kupus, o raznim zekama da ne pričam, i to ne samo za vreme DS-a. Po meni je krivica DS-a što nije stvarno pokušala da rastera koze iz kupusa (ni svoje ni tuđe) već je samo arbitrirala kad se posvađaju dve koze za istu glavicu kupusa.

Ipak, sada kad je na čelo vlade došao ultimate čoban, sposoban da vodi svu sitnu i krupnu stoku žednu preko vode pa valjda i gladnu preko kupusa, neće više toga biti

Mala sugestija:
Dodati tag poljoprivreda ovom blogu.
StEtOc|nA StEtOc|nA 10:28 15.08.2012

Re: Mjkmbžju

savamala
Činjeničnog stanja radi - Koštunica, Labus, Dinkić, Velja su tokom prve Koštuničine vlade postavili osnove ovog državnog sistema legalizacijom partijske pljačke


Мислиш, то је било онда када су Александар Влаховић и Ђелић били министри у влади В. Коштунице.


Kad je to bilo?
milisav68 milisav68 10:34 15.08.2012

Re: Mjkmbžju

cult

Činjeničnog stanja radi - Koštunica, Labus, Dinkić, Velja su tokom prve Koštuničine vlade postavili osnove ovog državnog sistema legalizacijom partijske pljačke, stvaranjem domaćih tajkuna i monopolizacijom svake sfere poslovanja u Srbiji, pljačkaški poreski sistem i zakone.

A gde je tu Danko Djunić i "Eki Investment" i članovi veslačkog kluba Partizan.



antioksidant antioksidant 10:37 15.08.2012

Re: Mjkmbžju

savamala
Činjeničnog stanja radi - Koštunica, Labus, Dinkić, Velja su tokom prve Koštuničine vlade postavili osnove ovog državnog sistema legalizacijom partijske pljačke


Мислиш, то је било онда када су Александар Влаховић и Ђелић били министри у влади В. Коштунице.


lepo je napisano - PRVE vlade neobaveštenog
ds nije bio u toj vladi.
Milan Karagaća Milan Karagaća 10:43 15.08.2012

Re: Mjkmbžju

vi ste opet ta generacija, prošli ste svi kroz titove škole, možda se od vas ni ne može očekivati drugi pristup demokratiji?

Ako se već hvališ da nisi prošao kroz te Titove škole onda kako znaš kakkve su bile.Pusti ideološku tupljevinu i nemoj potcenjivati životne škole koje su ljudi prošli. Neće biti baš da su pametni i nešto znaju samo oni koji su tvoje godište i mlađi za onoliko godina koliko ti odrediš.
Ne bih da se oko toga prepiremo i polemišemo ali misliš li da su ovi sadašnji воркшопови и тинк-тенкови, па радионице, nešto drugačije, sa drugačijim ciljem i smislom od onih kurseva u ono doba.
Informacije radi, u onom SKJ diktatorskom i nedemokratskom postojao je tzv. demokratski centralizam koji je podrazumevao da se u donošenju odluka obavi široka rasprava u člansvu počev od organizacija u mesnim zajednicama, preduizećima, ustanovama, pa do nivoa republika, a onda kada se donese odluka većinom to postane programsko načelo koje se sprovodi i ko ga krši bivao je pozivan na partijsku odgovornost.Nekada je pronevera na nivou poslovođe jedne samousluge bila kriminalni dogašaj o kojem je brujala cela Jugoslavija i tip odmah bio u zatvoru. Sada se ne zna od kojih sitnica da se počne, a kažu da je Agrobanka sitnija stvar od onih sa kojima će se navodno država zabaviti.
Baš me interesuje kakav je to tvoj pristup demokratiji i šta ga suštinski razlikuje od onog mračnog perioda kada kao nije bilo demokratije ali je bilo mnogo više slobode u svim aspektima. Sada će te tipovi prebiti ako si juče parkirao kamion a njima se danas desilo da ne znajući da se parkiraju udare u kamion. I ti si kriv što si baš tu parkirao kamion.
Milan Karagaća Milan Karagaća 10:49 15.08.2012

Re: Mjkmbžju

I sad bih, nećeš verovati - pustio Vučića, Dačića i ekupu da rade svoj posao, kad su se već toliko otimali.

i svaka im čast ako urade to što su obećali, a sasvim mi je svejedno ko će biti uhapšen.
dragan7557 dragan7557 11:02 15.08.2012

Re: tresla se.........

Milan Karagaća
I sad bih, nećeš verovati - pustio Vučića, Dačića i ekupu da rade svoj posao, kad su se već toliko otimali.

i svaka im čast ako urade to što su obećali, a sasvim mi je svejedno ko će biti uhapšen.

Vrlo nedorečeno!

Sasvim je svejedno ko neće biti uhapšen bi bila prigodnija konstatacija.

A da neće nijedna veća riba biti uhapšena je posve sigurno.

cerski

p.s i ne bih se ja tol'ko žurio sa čašćavanjem.
freehand freehand 11:12 15.08.2012

Re: Mjkmbžju

milisav68
cult

Činjeničnog stanja radi - Koštunica, Labus, Dinkić, Velja su tokom prve Koštuničine vlade postavili osnove ovog državnog sistema legalizacijom partijske pljačke, stvaranjem domaćih tajkuna i monopolizacijom svake sfere poslovanja u Srbiji, pljačkaški poreski sistem i zakone.

A gde je tu Danko Djunić i "Eki Investment" i članovi veslačkog kluba Partizan.

Pitao sam i ja, nekoliko puta - ko su zaista osnivači i finansijeri SNS?
Sem Tadića, mislim (vidim da je to na blogu popularna teza)?
Nego, ima li veze dokle će borba protiv korupcije i monopola ići i sa time ko je napravio takvu stranku?
savamala savamala 11:16 15.08.2012

Re: Mjkmbžju

lepo je napisano - PRVE vlade neobaveštenog


Хвала али није било потребно, умем да читам, а и памћење ме још увек држи. Пљачкашка приватизација и цео мизансцен овог разбојништва је осмишљен када је министар за приватизацију био Александар Влаховић, а министар финансија Ђелић.
niccolo niccolo 11:22 15.08.2012

Re: Mjkmbžju

pljačkaški poreski sistem

Neće da bude, svi poreski zakoni osim PDVa su doneti još 2001 (a zakon o poreskom postupku i poreskoj administraciji 2002), i od tada samo kozmetički menjani i dopunjivani.
zovitemegrunf zovitemegrunf 12:15 15.08.2012

Re: Mjkmbžju


freehand

Ispostavi li se da je tu bilo koruptivnih ili kriminalnih radnji - neka visi Pedro.


Pedro je neko ko je proglasen za krivca, zrtvovan. Nesto kao onaj Borin

"Zika zivac, dezurni krivac.../ kad dripci banku obiju/ Zika zaglavi robiju..."

A za ovo nase, tipujem na Maksin scenario.

Milan Karagaća Milan Karagaća 12:41 15.08.2012

Re: tresla se.........

dragan7557
Milan Karagaća
I sad bih, nećeš verovati - pustio Vučića, Dačića i ekupu da rade svoj posao, kad su se već toliko otimali.

i svaka im čast ako urade to što su obećali, a sasvim mi je svejedno ko će biti uhapšen.

Vrlo nedorečeno!

Sasvim je svejedno ko neće biti uhapšen bi bila prigodnija konstatacija.

A da neće nijedna veća riba biti uhapšena je posve sigurno.

cerski

p.s i ne bih se ja tol'ko žurio sa čašćavanjem.

ja rekoh u kondicionalu.
Inače, baš me briga i ko hoće i ko neće biti hapšen.
dragan7557 dragan7557 13:13 15.08.2012

Re: tresla se/ nekad i sad.........

Milan Karagaća
dragan7557
Milan Karagaća
I sad bih, nećeš verovati - pustio Vučića, Dačića i ekupu da rade svoj posao, kad su se već toliko otimali.

i svaka im čast ako urade to što su obećali, a sasvim mi je svejedno ko će biti uhapšen.

Vrlo nedorečeno!

Sasvim je svejedno ko neće biti uhapšen bi bila prigodnija konstatacija.

A da neće nijedna veća riba biti uhapšena je posve sigurno.

cerski

p.s i ne bih se ja tol'ko žurio sa čašćavanjem.

ja rekoh u kondicionalu.
Inače, baš me briga i ko hoće i ko neće biti hapšen.

Nekada je pronevera na nivou poslovođe jedne samousluge bila kriminalni dogašaj o kojem je brujala cela Jugoslavija i tip odmah bio u zatvoru. Sada se ne zna od kojih sitnica da se počne, a kažu da je Agrobanka sitnija stvar od onih sa kojima će se navodno država zabaviti.

Postali smo tolerantnije i ne teramo više ljude na robiju zbog plačke.

Nanogvica iznajmljena u Izraelu(koliko košta najamnina nije poznato) je danas demokracka kazna.

cerski
alselone alselone 13:19 15.08.2012

Re: Mjkmbžju

Činjeničnog stanja radi - Koštunica, Labus, Dinkić, Velja su tokom prve Koštuničine vlade postavili osnove ovog državnog sistema legalizacijom partijske pljačke, stvaranjem domaćih tajkuna i monopolizacijom svake sfere poslovanja u Srbiji, pljačkaški poreski sistem i zakone. Trebalo je da Tadić i DS to demontiraju i državu civilizuju. O, kakva je to zabluda bila. Oni su postavljeni sistem apgrejdovali i usavršili, a zatim se bacili u slatko uživanje u plodovima zajedničkog rada.


U pravu si.
tyson tyson 17:31 15.08.2012

Re: Mjkmbžju

U pravu si.

Đoku mog je u pravu; ama baš ništa od toga što si citirao nije tačno.

Veću gomilu laži na jednom mestu dugo nisam video na ovom blogu.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:08 15.08.2012

Re: Mjkmbžju

freehand
vi ste opet ta generacija, prošli ste svi kroz titove škole, možda se od vas ni ne može očekivati drugi pristup demokratiji?

I ti si, izgleda, prošao neke škole, mada bi bolje bilo da si ponegde i zastao. Onda bi možda naučio da čitaš, pa bi shvatio da je pitanje koje si citirao upućeno Filipu sa vrlo jasnim razlogom.
No, ne očekuje se od tebe razumevanje.
Pimplaj i uživaj.
BTW - ti si sa svim tim političarima koji te, ah, tako nerviraju - veri frendli intiman?

Jeca, jebote...



koze chuvao. com'on, matori, ne prebacuj za gluposti, vrlo je jasno sta i kako mislimo ovde o dotichnoj partijishki. jeca, iako je pretpostavljam intimno frendli tvoj lik, je jedan vecih debakala ds modernog doba, kako i zasto je tamo dosla? da bude kerberka bokijevom narcizmu? ti reci. ja nisam naklonjen da se bilo ko izbacuje iz demokratske. napravili ste sranja, popili ste pushangiju od nas uvijek vjernih, i cao, idemo dalje.

maksa83
ne, ipak ne. ona mene podseća na likove iz detinjstva koji su na nivou mesnih zajednica dizali svest građanstva

Mene podseća na malo ušminkanu varijantu Gorice Gajević.


mojne tako, za to se leti sa board-a. ne smesh dirati posvjecenice.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 02:07 16.08.2012

Re: Mjkmbžju

Како је могуће да се паметни саветник није сетио да те мало погура. А, трудио си се, није да ниси.

ja bih tebe savamala pogurao, samo ne znam ko si. Znaš li ti?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 02:20 16.08.2012

Re: Mjkmbžju

bolje pitanje je odakle tako smušena osoba poput jece u vrhu ds-a

O, kako cenim ove primere muške hrabrosti! Kolika li jaja ti imaš kad ni pet ni šest, nego preko bloga, pismenim putem, išamaraš ženu. Skidam kapu.

A posebno se divim onim anonimnim: ovde sve pršti od njihove srčanosti.


Milan Karagaća Milan Karagaća 09:02 16.08.2012

Re: Mjkmbžju

A posebno se divim onim anonimnim: ovde sve pršti od njihove srčanosti.

Potpuno se slažem da oni koji pišu kao anonimusi imaju probleme različite vrste.
Što kažeš, ako ima nešto da kaže što se stidi sam sebe, neka lepo stavi ime, prezime, sliku, adresu i to što kaže kaže pod punom moralnom i materijalnom odgovornosti.Ovako, neki uporno sakriveni dele lekcije svima,pokazuju se kao izuzetno pametni , informisani,ali šta im vredi kada ljudi ne znaju ko su pa da im javno odaju priznanje. Ovako, pisanje i komentarisanje pod pseudonimom i bez unosa podataka, pa barem i bez onoga, adresa i podaci poznati redakci, više mi liče na ljude koji se u nekoj zatvorenoj prostoriji samozadovoljavaju sami sobom.
alselone alselone 09:10 16.08.2012

Re: Mjkmbžju

samozadovoljavaju sami sobom.



Karagaca, nemoguce je samozadovoljavati se nekim drugim.

Milan Karagaća

Potpuno se slažem da oni koji pišu kao anonimusi imaju probleme različite vrste.
Što kažeš, ako ima nešto da kaže što se stidi sam sebe, neka lepo stavi ime, prezime, sliku, adresu i to što kaže kaže pod punom moralnom i materijalnom odgovornosti.Ovako, neki uporno sakriveni dele lekcije svima,pokazuju se kao izuzetno pametni , informisani,ali šta im vredi kada ljudi ne znaju ko su pa da im javno odaju priznanje. Ovako, pisanje i komentarisanje pod pseudonimom i bez unosa podataka, pa barem i bez onoga, adresa i podaci poznati redakci, više mi liče na ljude koji se u nekoj zatvorenoj prostoriji samozadovoljavaju sami sobom.


Reci mi, molim te, sta bi tebi znacilo da znas kako se ja zovem u nasem razgovoru na blogu? Da li bi ti ovo nesto znacilo (iako nije tacno, samo kao primer):

- Nikola Pilipovic
- Novi Sad
- Diplomirani agronom


I, sta sada?

DA li to menja nesto u agrumentima koje bloger po nickom ima?
freehand freehand 09:11 16.08.2012

Re: Mjkmbžju

DA li to menja nesto u agrumentima koje bloger po nickom ima?

Kojim argumentima?
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:23 16.08.2012

Re: Mjkmbžju

A posebno se divim onim anonimnim: ovde sve pršti od njihove srčanosti.


Što kažeš, ako ima nešto da kaže što se stidi sam sebe, neka lepo stavi ime, prezime, sliku, adresu i to što kaže kaže pod punom moralnom i materijalnom odgovornosti.


Nije u redu da ovako prozivate freehand-a
freehand freehand 09:29 16.08.2012

Re: Mjkmbžju

apacherosepeacock
A posebno se divim onim anonimnim: ovde sve pršti od njihove srčanosti.


Što kažeš, ako ima nešto da kaže što se stidi sam sebe, neka lepo stavi ime, prezime, sliku, adresu i to što kaže kaže pod punom moralnom i materijalnom odgovornosti.


Nije u redu da ovako prozivate freehand-a

My name is Hand. Free Hand.
Sve lepo piše, a tu je i slika.
alselone alselone 09:29 16.08.2012

Re: Mjkmbžju

Kojim argumentima?


Mada, i to sto kazes. ProtivU DS-a nema valjanih argumenata. Dobro, ima par komada ali i to je polusuplje, na nivou Kurira i Pravde. Sad ce kupacica da se vrati sa odmora, osecam se tako nezasticeno dok nije ovde.
StEtOc|nA StEtOc|nA 09:38 16.08.2012

Re: Mjkmbžju

Milan Karagaća
A posebno se divim onim anonimnim: ovde sve pršti od njihove srčanosti.

Potpuno se slažem da oni koji pišu kao anonimusi imaju probleme različite vrste.
Što kažeš, ako ima nešto da kaže što se stidi sam sebe, neka lepo stavi ime, prezime, sliku, adresu i to što kaže kaže pod punom moralnom i materijalnom odgovornosti.Ovako, neki uporno sakriveni dele lekcije svima,pokazuju se kao izuzetno pametni , informisani,ali šta im vredi kada ljudi ne znaju ko su pa da im javno odaju priznanje. Ovako, pisanje i komentarisanje pod pseudonimom i bez unosa podataka, pa barem i bez onoga, adresa i podaci poznati redakci, više mi liče na ljude koji se u nekoj zatvorenoj prostoriji samozadovoljavaju sami sobom.


Aj ovu moralnu odgovornost da razumem, ali kakva je materijalna? Kleveta pa tužba? Ili verbalni delikt? Mislim 95% bloga je anonimno i to nije protiv pravila ovog bloga.

Pritom, nemam nikakav problem sa ostavljanjem imena i prezimena, nego gde je garancija da sam to stvarno ja ili da je Pera Perić stvarno Pera Perić. I stalno ista priča, ponestane argumenata i počne vrtenje priče o anonimnosti. Blah.
registry_machine registry_machine 11:15 16.08.2012

Re: Mjkmbžju

Ako je novac čist - ko će se izvinjavati?


Karagaca, nemoguce je samozadovoljavati se nekim drugim.


Milan Karagaća
A posebno se divim onim anonimnim: ovde sve pršti od njihove srčanosti.Potpuno se slažem da oni koji pišu kao anonimusi imaju probleme različite vrste.Što kažeš, ako ima nešto da kaže što se stidi sam sebe, neka lepo stavi ime, prezime, sliku, adresu i to što kaže kaže pod punom moralnom i materijalnom odgovornosti.Ovako, neki uporno sakriveni dele lekcije svima,pokazuju se kao izuzetno pametni , informisani,ali šta im vredi kada ljudi ne znaju ko su pa da im javno odaju priznanje. Ovako, pisanje i komentarisanje pod pseudonimom i bez unosa podataka, pa barem i bez onoga, adresa i podaci poznati redakci, više mi liče na ljude koji se u nekoj zatvorenoj prostoriji samozadovoljavaju sami sobom.

Pitanje je na mestu.
I zahteva odgovor.
Da li ste se zapitali, gospodo sa imenom i slikom, zbog cega ljudi pisu skrivajuci svoj identitet? Da li sistem pravosudja, na koji ste toliko uticali, zaista pruza garancije da ce tuzba pokrenuta protiv vas ili nekog drugog pocinioca krivicnog ili nekog drugog dela kaznjivog zakonom, zaista biti procesuirana i da ce na kraju tog sudskog procesa biti doneta pravedna presuda?
Ili cete mozda povuci poluge moci i nekom smrtniku koji se drznuo da vas uznemirava u vasem svetom vrsenju vlasti pomrsiti konce na poslovnom ili privatnom planu, izbaciti ga iz drustvenog i ekonomskog zivota, obespraviti ga na svaki moguci nacin, bas kao sto su to komunisti radili posle rata?

Sistem ciji ste vi stozeri je takav da pravo i pravda ne funkcionisu kroz institucije. Posto je funkcionisanje sistema kroz institucije znacajno ometano sa vase strane, onda je pisanje na blogu jedan od nacina da se sumnje iznesu, bez obzira da li su istinite ili ne.
Vi ste iskljucivi krivci za takvo stanje i zaista je jadno za citanje kako pretite nekom agronomu iz Novog Sada zbog onoga sto ovde pise.

Ja sam Nikola Pilipovic, dipl. agronom iz Novog Sada.
Krugolina Borup Krugolina Borup 11:22 16.08.2012

Re: Mjkmbžju

Reci mi, molim te, sta bi tebi znacilo da znas kako se ja zovem u nasem razgovoru na blogu?


Nije pitanje šta bi njemu/nama značilo, već šta bi tebi značilo.

Mišljenja sam da oni koji otkriju svoj identitet, makar samo kroz nešto malo biografije i puno ime i prezime na profilu (nik može da se zadrži), ipak u većoj meri biraju reči, fraze i izraze kojima na blogu žele da izraze svoj stav i mišljenje.

A blog je stvarno otišao u tri lepe u tom smislu, i meni iz dana u dan sve više smeta način na koji se komunicira po blogu. Ne smeta mi razmena različitih mišljenja i stavova, u tome uživam. Smeta mi način na koji se to radi.
freehand freehand 11:26 16.08.2012

Re: Mjkmbžju

registry_machine
Ako je novac čist - ko će se izvinjavati?


Znaš nešto što ni Kurir ne zna?
Ili si se setio nekog starog vica?
milisav68 milisav68 11:27 16.08.2012

Re: Mjkmbžju

freehand

Pitao sam i ja, nekoliko puta - ko su zaista osnivači i finansijeri SNS?

A nisi pitao za ostale partije?

alselone alselone 12:05 16.08.2012

Re: Mjkmbžju

Nije pitanje šta bi njemu/nama značilo, već šta bi tebi značilo.


Ja ipak mislim da jeste pitanje sta bi njemu znacilo jer postavlja to pitanje vec koji put.
freehand freehand 12:12 16.08.2012

Re: Mjkmbžju

milisav68
freehand

Pitao sam i ja, nekoliko puta - ko su zaista osnivači i finansijeri SNS?

A nisi pitao za ostale partije?


Ostale su malo starije, pa se uglavnom zna.
Koje su nastale same, koje su nastale bespolnom deobom, a kojima su očevi i babice bili Radmilo i Jovica.
Recimo, za DS se zna ko su mu osnivači, gde je nastao, sa kojim programom i kako je funkcionisalo finansiranje.
Uostalom - pitaj Krkara, kad se vrati.

Jel može sad pitanje za SNS?
Krugolina Borup Krugolina Borup 12:21 16.08.2012

Re: Mjkmbžju

Ja ipak mislim da jeste pitanje sta bi njemu znacilo jer postavlja to pitanje vec koji put.


Ajde, vežbe radi, pokušaj da promeniš fokus, zaboravi na njega, i razmisli o tome šta bi kod tebe promenio jedan takav potez?

Pitam pošto znam.
I ja sam prvo anonimno srala po ministru po blogu, i nisam mnogo marila za izbor uvreda i psovki. Pa kad je stvar uzela maha, te je postalo jasno da moram ili da se autujem ili da prestanem da serem po čoveku, da vidiš da mi nije bilo svejedno da se zna ko je taj što je po njemu srao.
I posle toga sam stvarno birala reči u mnogo većoj meri, i dan danas ih više biram.

Da ti ne pričam koliko postaneš ranjiv na kritike, naročito kuražne anonimne, nakon autovanja. Pa, nisi li ti upravo među onima koji me stalno zbog astrologije prozivaju (ako te nisam pomešala s drugim anonimusima koji to isto rade, mnogo vas je, ne mogu baš da popamtim)?
alselone alselone 12:29 16.08.2012

Re: Mjkmbžju

Pa, nisi li ti upravo među onima koji me stalno zbog astrologije prozivaju (ako te nisam pomešala s drugim anonimusima koji to isto rade, mnogo vas je, ne mogu baš da popamtim)?


Verovatno si pomesala. Ja sam samo par puta stavio smejuceg smajlija kada se povela neka "ozbiljna diskusija o astrologiji", daleko od ikakvog prozivanja, kamoli stalnog.
Krugolina Borup Krugolina Borup 12:45 16.08.2012

Re: Mjkmbžju

Verovatno si pomesala. Ja sam samo par puta stavio smejuceg smajlija kada se povela neka "ozbiljna diskusija o astrologiji", daleko od ikakvog prozivanja, kamoli stalnog.


Onda, sorry.
Trudim se i da ne zapamtim te nikove, pošto ne želim da mi to u glavi utiče na način na koji ću o drugim temama s njima da diskutujem.
milisav68 milisav68 13:31 16.08.2012

Re: Mjkmbžju

freehand

Recimo, za DS se zna ko su mu osnivači, gde je nastao, sa kojim programom i kako je funkcionisalo finansiranje.

Da, ima spisak - recimo - STR "Radojica" iz Lugavčine.

Jel može sad pitanje za SNS?

Može - takodje ima spisak - recimo - SUR "Proleće" iz Mrčajevaca.

Inače, ako si propustio blog poverenika za informacije.

Za kompletnu sliku o „sistemu" neophodno je imati u vidu činjenicu da već skoro deceniju Narodna skupština čak ni formalno ne razmatra i ne usvaja završne račune državnog budžeta.

Jel tebi to normalno?
freehand freehand 13:35 16.08.2012

Re: Mjkmbžju

Jel tebi to normalno?

Apsolutno ne. Kao ni krčenje kišnih šuma, upad vukova u tor u sred Kuršumlije i gigantska krađa izbora u Srbiji 2012.

Samo, ne vidim kakve to veze ima sa mojim pitanjem?

Edit: bajdvej, pitao sam za osnivače, ne za finansijere.
A pouzdano znam bar deset ljudi koji su vo vremja ono iz svojih prodavnica, auto mehaničarskih i bravarskih radnji, butika i pekara finansirali i DS i SPO.
milisav68 milisav68 14:01 16.08.2012

Re: Mjkmbžju

freehand

Samo, ne vidim kakve to veze ima sa mojim pitanjem?

Pa ima, pitao si i o finansijama, a inače pričamo o "lopovima" na vlasti.

Ti tražiš dokaze, a gde ćeš očigledniji dokaz od nerazmatranja i usvajanja završnog računa budžeta, a u budžetu - minus.

Da im verujemo na reč - nismo mi, majke mi.

bajdvej, pitao sam za osnivače, ne za finansijere.

Po čemu se SNS razlikuje od ostalih partija, da bi imala različitog osnivača?

A pouzdano znam bar deset ljudi koji su vo vremja ono iz svojih prodavnica, auto mehaničarskih i bravarskih radnji, butika i pekara finansirali i DS i SPO.

Samo što takvih više nema, zatvorilo ih porezima i taksama.

Sad moraš da se učlaniš u teniski savez i da kupuješ rekete....
freehand freehand 14:14 16.08.2012

Re: Mjkmbžju

Po čemu se SNS razlikuje od ostalih partija, da bi imala različitog osnivača?

Ne znam, možda po tome što su isti ljudi prvo dovodili Dolgorukova pa posle Montgomerija i Đulijanija?
što ih je prvo osnivao DB a posle - ne zna se ko i o tome, vidim, niko neće ni da zucne?
Što postoje izvesne sumnje da su im osnivači upravo tajkuni protiv kojih anjavljuju bespoštednu borbu?

Al dobro, Milisave, da ne uznemiravam ni tebe više.
I tebi je sve jasno.
Milan Karagaća Milan Karagaća 14:20 16.08.2012

Re: Mjkmbžju

nemoguce je samozadovoljavati se nekim drugim.

naravno. ali ovi tipovi se prvo iživljavaju zaneseni svojom anonimnom hrabroću, kuraži i pameti pa onda kad napišu sami se sebi dive govoreći opet sami sebi ono čuveno "jel vidiš šta sam im reko".E to je vidite meta-samozadovoljavanje iliti samozavaravanje nekim postignutim zadovoljstvom.Dakle, sam u društvu sa sobom.A može i samozadovoljavanje time što se išivljava na drugima.
alselone alselone 14:31 16.08.2012

Re: Mjkmbžju

STR "Radojica" iz Lugavčine.

SUR "Proleće" iz Mrčajevaca.


Q: Kako omladinac da se probije u stranci?
A: Ako nadjes 100 evra, uzmi ih i pici dalje, to je test.
milisav68 milisav68 15:38 16.08.2012

Re: Mjkmbžju

freehand

Ne znam, možda po tome što su isti ljudi prvo dovodili Dolgorukova pa posle Montgomerija i Đulijanija?

Dobro bre, jel treba sad tebi da objašnjavam da je Šešelj bio Miloševićevo strašilo, a Nikolić - Tadićevo....
Šešelj mu je nudio srpski presto, jer je navodno potomak Nemanjća (usput, zvao se Alexis Brimeyer), a sve zbog toga da iskompromituje ideju monarhije - to je sam izjavio u nekoj emisiji mnogo godina kasnije.
što ih je prvo osnivao DB a posle - ne zna se ko i o tome, vidim, niko neće ni da zucne?

Pa evo, ja sam zucno - a ti nisi zadovoljan odgovorom, jbga javio mi laufer.
Što postoje izvesne sumnje da su im osnivači upravo tajkuni protiv kojih anjavljuju bespoštednu borbu?

Slažem se za sumnju, samo mislim da od ta posla nema ništa.

Jel beše Dinkić obećavao da će da nadje pare, koje je Milošević ukrao?

Znači Marko se stvarno obogatio - noseći gajbice.

Ko je (od većih) "stradao" posle 5. oktobra, samo Karić i to zato što je počeo da se "petlja" - gde mu nije mesto..
Al dobro, Milisave, da ne uznemiravam ni tebe više.

Ne uznemiravaš me, samo tvrdoglavo čuvaš mehure od sapunice.

ps.20 godina sam bio "tvrdo" glasačko jezgro DS-a (nisam nikad bio član), i ubedjivao sam ljude oko sebe da glasaju za DS (i verovao u ideju).
Na poslednjim izborima sam "ćutao" jer su uspeli da mi izbiju (DS) sve adute za argumentovanu raspravu, a samim tim i želju da se pojavim na glasačkom mestu.

A nije da im nismo pričali - ne valja vam pos`o.

Ako ti nije jasno, zašto mi je svejedno ko je na vlasti - pa od 2009. sam u "ilegali" k`o za vreme Miloševića.
milisav68 milisav68 15:54 16.08.2012

Re: Mjkmbžju

Milan Karagaća

ali ovi tipovi se prvo iživljavaju zaneseni svojom anonimnom hrabroću, kuraži i pameti pa onda kad napišu sami se sebi dive govoreći opet sami sebi ono čuveno "jel vidiš šta sam im reko"

Oni se tako ponašaju i u stvarnom životu - to su oni koji dobacuju iz "mase".

Lične uvrede i optužbe treba brisati (ako su napisane pod nikom), a argumentovanu i kulturnu raspravu - ne, bez obzira da li je nik, ili pravo ime.

Mislim, otkud ja znam, da li stvarno postoji Milan Karagaća, i ako postoji - da li zna uključi kompjuter.

Kako ja to da proverim, a i šta bih sa tom informacijom?
Milan Karagaća Milan Karagaća 17:49 16.08.2012

Re: Mjkmbžju

Mislim, otkud ja znam, da li stvarno postoji Milan Karagaća, i ako postoji - da li zna uključi kompjuter.

i to što kažeš, ali je proverljivo, dok nekog ko se samonaziva "dogorukov15"
ne možeš ti da proveriš.Možda mogu oni koji su stručnjaci da uvate odakle piše.
Inače, ja ne uključujem kompjuter, radim na klasičnoj računjaljki s kuglicama.
milisav68 milisav68 20:51 16.08.2012

Re: Mjkmbžju

Milan Karagaća

i to što kažeš, ali je proverljivo, dok nekog ko se samonaziva "dogorukov15"
ne možeš ti da proveriš.Možda mogu oni koji su stručnjaci da uvate odakle piše.
Inače, ja ne uključujem kompjuter, radim na klasičnoj računjaljki s kuglicama.

Mislio sam na kradju indetiteta, ništa lično.

I da, sve je lako proverljivo (čak i dogorukov15), ali ne mogu ja to da proverim, već ovlašćeno lice.
dragan7557 dragan7557 08:11 17.08.2012

Re: ajde da se lažemo!

Nebojsa Krstic
bolje pitanje je odakle tako smušena osoba poput jece u vrhu ds-a

O, kako cenim ove primere muške hrabrosti! Kolika li jaja ti imaš kad ni pet ni šest, nego preko bloga, pismenim putem, išamaraš ženu. Skidam kapu.

A posebno se divim onim anonimnim: ovde sve pršti od njihove srčanosti.



Nije mi jasno u kom veku ti Krstiću traćiš vreme?

Na Internetu anonimnost ne postoji niti je od samog početka Arpanet-a(predhodnica Interneta) postojala bilo kakva pa i najmanja vrsta anonimnosti.

Ili ti zbilja nije poznato, u kom slučaju živiš u iluzornom svetu koji sa ovim našim nema nikakve veze, ili namerno prećutkuješ veoma dobro poznatu činjenicu da na Intenetu ne postoji ni a, od anonimnosti?

Il' ti to po onom starom izanđalom: "da se Vlasi ne dosete" što me ne bi iznenadilo jer je sveukupna srpska politika na tome bazirana.

cerski
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:17 14.08.2012

Zasluženo

Na stazu kojom danas tumara DS je stala 12.02. 2004. godine, na izbornoj skupštini na kojoj je Boris Tadić izabran za šefa stranke. To je, setiće se beogradski delegati, ona skupština na kojoj je Šule kontrolisao za koga se glasalo. Od tada, pa na dalje u toj stranci postoji samo omiljeni vođa i njegovo odabrano društvo. Stranka je potpuno napustila izvorni program a u njenom unutrašnjem političkom životu zamrla je svaka debata. Preuzeta je populistička matrica nadograđena veštim političkim marketingom i balon zvani DS se dosta uspešno duvao, da bi se za kratko naduvao tako da je postao najveći.
Ljudi poput Đilasa, Jelene Trivan, Nade Kolundžije, Šapera,Vuka Jeremića i da ne nabrajam, tek tada dolaze u DS i postaju bitne face zahvaljujući prvenstveno dobrim odnosima sa Tadićem. Već sledeće godine, na stranačkoj slavi imate Tijanića. Tadić se bavi kohabitacijom, očijuka sa crkvom, naklanja se na sve četiri strane, menja ustav sa Nikolićem i Koštunicom na sraman način, dobro se kotira na zapadu jer se od njega očekuju neke reforme, ali on osim neke sladunjave kič predstave o reformama ne radi ništa da popravi Srbiju. Kad je dobio potpunu vlast, 2008. godine, više na zapadu nije mogao glumiti da ga sprečavaju ekstremisti i izgubio je poverenje zapadnih partnera. Takvoj igri je dolazio kraj. Kraj, na način da šalješ Jeremića po uputstva u Moskvu, a ti sam pokušavaš nekim šarmom i glumom kazati zapadu da si sa njima. I oni su ga otkačili.
Na domaćem terenu on je pokušao da to sanira na način da preuredi scenu, pa se poduhvatio "deobe bola i istorijskog mirenja sa SPS-om" i pravljenja svojih radikala od Tome Nikolića i družine. Njegovi ljudi su okupirali sve medije, vladao je u Beogradu i skoro svim važnim gradovima i opštinama po Srbiji, vladao u Vojvodini i kad je došlo izborno vreme, napravio katastrofalnu taktičku grešku. Žurio je da uzme treći mandat, mada mu je od drugog bila ostala cela godina, sve računajući da će tako lakše pobediti i on i stranka. Ispao je žrtva vlastite političke narcisoidnosti i tu ima neke pravde. Njegova istorijska odgovornost se sastoji u tome što je potpuno devastirao srpsku političku scenu i bespovratno protraćio osam tranzicijskih godina.
Njegovima u stranci se to dopadalo. Imali su obilje sinekura, mogućnost lagaodnog života i bogaćenja, a trebalo je samo da pričaju naučenu marketinšku priču. Ta priča se najbolje vidi kod Jelene Trivan i braće Dulića koji su najbolje naućili recitaciju. I kako je vreme prolazilo postojala je i ta priča i njeni recitatori sve apsurdnija i sve komičnija.
E, sad, Đilas. Za 5 godina u DS-u on je postao glavni, a ušao je na mala vrata kao Tadićev šef Narodne kancelarije, jednog besmislenog kvazidržavnog instrumenta za susret sa ljudima u nevolji kojima će tobože pomagati Đilas i Tadić. Ne postoji božijega stvora kojem je ta kancelarija pomogla, ali lepo je zvučalo. Kao surovi demagog, Đilas se nametnuo u ovakvoj političkoj nekulturi i on se smatra efikasnim političarem. Pri tome nije važno što za objekat koji realno vredi 100 miliona potroši četiri puta više, ali on to popravi tako što masi podiđe hejtujući Rome i homoseksualce. I sada je dilema
izgubljeni Tadić ili Đilas. To je kao da vas neko pita, da li je bolje sa plota na onu stvar ili obrnuto. I sa jednim i sa drugim DS će ići u ono što smo već gledali, a to znači - nigde, jer ta stranka niti ima ideologiju niti vrednosti za koje se zalaže.
Njoj treba neko iz Điđićeve ekipe ko će je polako vraćati izvornim principima.Za početak, Zoran Živković, zašto ne.On najbolje zna kako je nastalo ovo što sada gledamo kao raspuknut balon, odnosno - ništa.
savamala savamala 22:31 14.08.2012

Re: Zasluženo

Njoj treba neko iz Điđićeve ekipe ko će je polako vraćati izvornim principima.


Зашто Живковић, мислим, ако су изворни принципи у питању ту је Александар Влаховић неприкосновен.

п.с.
Ковачевићу,
није проблем што си ме бановао на твом блогу, то је твоја ствар али је крајње наваспитано али и подло што си ми имупутирао да сам правдао нечије убиство. Такве лажи у које стално упадаш, заправо живиш у њима, најбоље те приказују. Знам да теби није лако и да ти савест често направи лом (не брини, биће тога све више) али то лечи на неки други начин, а не лажима.
freehand freehand 22:43 14.08.2012

Re: Zasluženo

To je kao da vas neko pita

Koga?
sa jednim i sa drugim DS će ići u ono što smo već gledali, a to znači - nigde, jer ta stranka niti ima ideologiju niti vrednosti za koje se zalaže.

Tvoja je velika sreća da si na vreme odabrao stranku časti i prosperiteta, koja napreduje i jača. Nego, nikako o svojim i rezultatima te svoje stranke da neku progovoriš?
Njoj treba neko iz Điđićeve ekipe ko će je polako vraćati izvornim principima.Za početak, Zoran Živković, zašto ne.

Super.
Al čekaj... Možda je još bolje - Čeda?
Jbt, kako se toga niko nije setio?!
Ono, fuzija, pa ko Arkan u prvu ligu!?
A portparol stranke, ili šef ideološkog sektora, i ministar inostranih dela u perspektivi...

StEtOc|nA StEtOc|nA 22:54 14.08.2012

Re: Zasluženo

freehand

Al čekaj... Možda je još bolje - Čeda?


Pa posle ovoga sve je moguće

niccolo niccolo 22:58 14.08.2012

Re: Zasluženo

Pa posle ovoga sve je moguće

Dobro bre, što ste takvi, živ čovek pa kao i svi ima pravo da se proveseli, popije koju, zapali džoint...
Dr M Dr M 23:02 14.08.2012

Re: Zasluženo

zapali džoint...


Neko zapali džoint za nekoliko evra a neko banku za 300 miliona..
AlexDunja AlexDunja 23:04 14.08.2012

Re: Zasluženo

Dobro bre, što ste takvi,

meni na ovom blogu nedostaju beli listići,
vesna pešić i srba turajlić,

kao da se zaboravilo da su oni krivi za sve
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:08 14.08.2012

Re: Zasluženo

freehand
To je kao da vas neko pita

Koga?
sa jednim i sa drugim DS će ići u ono što smo već gledali, a to znači - nigde, jer ta stranka niti ima ideologiju niti vrednosti za koje se zalaže.

Tvoja je velika sreća da si na vreme odabrao stranku časti i prosperiteta, koja napreduje i jača. Nego, nikako o svojim i rezultatima te svoje stranke da neku progovoriš?
Njoj treba neko iz Điđićeve ekipe ko će je polako vraćati izvornim principima.Za početak, Zoran Živković, zašto ne.

Super.
Al čekaj... Možda je još bolje - Čeda?
Jbt, kako se toga niko nije setio?!
Ono, fuzija, pa ko Arkan u prvu ligu!?
A portparol stranke, ili šef ideološkog sektora, i ministar inostranih dela u perspektivi...



Da si priprost i ne baš vispren, to je opšte poznato. Ali da su te naučili ovako spinovati, to mi je novost. Obuka je morala dugo trajati
Nego, usput imaš li kakvih vesti sa Visa
niccolo niccolo 23:08 14.08.2012

Re: Zasluženo

kao da se zaboravilo da su oni krivi za sve

Kratka je pamet Srbalja moja AD, kratka...(sad ti treba da prevrneš očima i prokomentarišeš nešto u stilu: E, da je to jedino što je kratko gde bi nam kraj bio )
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 23:12 14.08.2012

Re: Zasluženo

Drago Kovacevic
Za početak, Zoran Živković, zašto ne.


Svasta! Covek koji je dok je bio na vlasti stvorio uslove da sam sebi, kad se povuce, stavi u dzep 400 (slovima: cetiristotine) prosecnih plata u Srbiji. I to sve legalno i zakonito! Meni su manje mrske ove druge njegove kolegne koje su "posteno" krale pa ako ih ne uhvate nikom nista, ako ih uhvate onda u zatvor, k'o i svi drugi lopovi...

A sto se tice ove kobasice od teksta predugacak je da bi ga covek argumentovano pobijao - a (skoro) sve bi se moglo pobiti. Mnogo od toga nije uopste tacno, mnogo toga sto prebacujes Tadicu je za pohvalu. Sto naravno ne znaci da nema dosta toga i da se argumentovano kritikuje kod njega - samo sto ti ocigledno to nisi u stanju...
AlexDunja AlexDunja 23:14 14.08.2012

Re: Zasluženo

Kratka je pamet Srbalja moja AD,

ne znam za pamet, ali ostalo...
freehand freehand 23:24 14.08.2012

Re: Zasluženo

Drago Kovacevic
freehand
To je kao da vas neko pita

Koga?
sa jednim i sa drugim DS će ići u ono što smo već gledali, a to znači - nigde, jer ta stranka niti ima ideologiju niti vrednosti za koje se zalaže.

Tvoja je velika sreća da si na vreme odabrao stranku časti i prosperiteta, koja napreduje i jača. Nego, nikako o svojim i rezultatima te svoje stranke da neku progovoriš?
Njoj treba neko iz Điđićeve ekipe ko će je polako vraćati izvornim principima.Za početak, Zoran Živković, zašto ne.

Super.
Al čekaj... Možda je još bolje - Čeda?
Jbt, kako se toga niko nije setio?!
Ono, fuzija, pa ko Arkan u prvu ligu!?
A portparol stranke, ili šef ideološkog sektora, i ministar inostranih dela u perspektivi...



Da si priprost i ne baš vispren, to je opšte poznato. Ali da su te naučili ovako spinovati, to mi je novost. Obuka je morala dugo trajati
Nego, usput imaš li kakvih vesti sa Visa

Pa slušaj, kad mi jedan takav intelektualni i moralni gorostas tako nešto kaže - ja počnem da lebdim od sreće.
To dođe kao visoko priznanje! Prosto se osećam skoro kao da sedim pored naše legende generala Ratka Mladića.
Usput - nemam vesti sa Visa, a ne znam ni šta bi moglo na Visu da se dešava. Sem da, ako u obzir uzmem da pitanje dolazi od tebe - mora da je nešto u vezi Krstića i Tadića, pa da pitam ja tebe: ako je tako - otkud ti to znaš?

Eit: a ove to je opšte poznato konstatacije, nećeš verovati, tako liče na tebe...
Dr M Dr M 23:24 14.08.2012

Re: Zasluženo

Covek koji je dok je bio na vlasti stvorio uslove da sam sebi, kad se povuce, stavi u sopstveni dzep 400 (slovima: cetiristotine) prosecnih plata u Srbiji. I to sve legalno i zakonito


Lepo je kad se za legalnost i zakonitost pohvali politički protivnik...

ali mi se ne dopada

Meni su manje mrske ove druge njegove kolegne koje su "posteno" krale pa ako ih ne uhvate nikom nista,


kad se promoviše kradja kod svojih istomišljenika.
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:30 14.08.2012

Re: Zasluženo

Dr M
zapali džoint...Neko zapali džoint za nekoliko evra a neko banku za 300 miliona..


A neko koferče sa 100 hiljada evra!
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 23:33 14.08.2012

Re: Zasluženo

Dr(t) M(rt)

Lepo je kad se za legalnost i zakonitost pohvali politički protivnik...
...
kad se promoviše kradja kod svojih istomišljenika.


hahaha niti mi je prvi politicki protivnik (posto se ne bavim politikom) niti su mi ovi drugi, "njegove kolege" istomisljenici. A ako se izjava da ti je neko mrzak (doduse manje od nekog drugog) protumaci kao "promocija" onda mogu samo da zamislim da je "tumac" popio neku casicu vise
Dr M Dr M 23:37 14.08.2012

Re: Zasluženo

Virtuelni Vasilije
Dr(t) M(rt)

Lepo je kad se za legalnost i zakonitost pohvali politički protivnik...
...
kad se promoviše kradja kod svojih istomišljenika.


hahaha niti mi je prvi politicki protivnik (posto se ne bavim politikom) niti su mi ovi drugi, "njegove kolege" istomisljenici. A ako se izjava da ti je neko mrzak (doduse manje od nekog drugog) protumaci kao "promocija" onda mogu samo da zamislim da je "tumac" popio neku casicu vise


V.V., predugo se znamo da bi ovo moglo da prodje..
mariopan mariopan 08:49 15.08.2012

Re: Zasluženo

Vasa

Svasta! Covek koji je dok je bio na vlasti stvorio uslove da sam sebi, kad se povuce, stavi u dzep 400 (slovima: cetiristotine) prosecnih plata u Srbiji. I to sve legalno i zakonito! Meni su manje mrske ove druge njegove kolegne koje su "posteno" krale pa ako ih ne uhvate nikom nista, ako ih uhvate onda u zatvor, k'o i svi drugi lopovi...


Vaso

Nemoj da spominješ tih pola miliona evra, sa'će ti "zapuše tastaturu" i kažu da je Z.Ž. to "vratio" jer je uredno plaćao PDV.
sentinel26 sentinel26 09:59 15.08.2012

Re: Zasluženo

Drago Kovacevic
E, sad, Đilas. Za 5 godina u DS-u on je postao glavni, a ušao je na mala vrata kao Tadićev šef Narodne kancelarije, jednog besmislenog kvazidržavnog instrumenta za susret sa ljudima u nevolji kojima će tobože pomagati Đilas i Tadić. Ne postoji božijega stvora kojem je ta kancelarija pomogla, ali lepo je zvučalo. Kao surovi demagog, Đilas se nametnuo u ovakvoj političkoj nekulturi i on se smatra efikasnim političarem. Pri tome nije važno što za objekat koji realno vredi 100 miliona potroši četiri puta više, ali on to popravi tako što masi podiđe hejtujući Rome i homoseksualce. I sada je dilema izgubljeni Tadić ili Đilas.

Pardon, gosn Drago,
nijesi valjda zaboravio, iz "Narodne" kancelarije u ministarsku fotelju - ministar za NIP - iliti "ZKN" (zakonita krađa novca).

Ne samo da nije vršena nikakva kontrola trošenja ogromne sume državnog (aka: narodnog) novca nego ne postoji ni potpuna evidencija gdje je i kako potrošen silan novac kroz taj nazovi projekat.

A kako je vršena dioba tog novca mogao je dobiti dvije master-diplome od Slobodana Miloševića i od dipl.štet.aps.M.mr.Dinkića.

I ortoped Dulić će mu izdati potvrdu o obavljenom specijalističkom stažu i uspješnim operacijama uklanjanja suvišnog novca iz kase.

DRI nije omogućen ni pristup njihovom "poslovanju" a o makar površnoj kontroli da ne govorimo.

Pa vađenje džipa iz kanala... Kakva reklama...

Gospon DrVosek se tu pokazao kao sposoban i za populizam i pljačku narodne kase pa je avanzovao u stranci i u vlasti, ali i u demagogiji u kojoj je prestigao i samog Tadića.
Tamo je ispekao zanat.

Tvoju dilemu baci u korpu,za napredak Srbije - izgubljeni su obojica, a to što će svoje političke karijere da okončaju na različite načine za Srbiju nije nikakva utjeha.


apach92 apach92 11:20 15.08.2012

Re: Zasluženo

Filip Mladenović

A neko koferče sa 100 hiljada evra!


A ne! Pa svi znamo da se ne zna cije je bilo koferce, mislim, to se samo tu naslo i ne moze se povezati ni sa jednom osobom koja je tuda prolazila
Milan Karagaća Milan Karagaća 11:35 15.08.2012

Re: Zasluženo

i ova je dobra
sentinel26 sentinel26 12:01 15.08.2012

Re: Zasluženo

Milan Karagaća
i ova je dobra



Misliš da je to još jedna od onih čija "vredi za dvije" ?

Čeda u Guči

Preokret se novi čak iz Guče čuje
Srbadiju slavnu da obradujee
Preokreni jače, preokreni bolje
Široko ti Čedo nasred Guče polje

Kokarda ti Čedo mnogo lepo stoji
Za izbore Čedo to će da se broji
Nek se tvoja truba nasred Guče čuje
Novu srpsku vladu da obradujee

Preokret ne treba ničeg da se stidi
I njegovo dupe Guču neka vidi
Zatrubite jače, zatrubite bolje
Slaviće te Čedo i Kosovo polje.
............................

S.26
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:44 16.08.2012

Re: Zasluženo

Ljudi poput Đilasa, Jelene Trivan, Nade Kolundžije, Šapera,Vuka Jeremića i da ne nabrajam, tek tada dolaze u DS i postaju bitne face

E moj Drago, da si ti živ i zdrav, Srđan i ja smo u DS od 91...nego ne možeš ti to da znaš, jel tako?
freehand freehand 20:01 16.08.2012

Re: Zasluženo

Nebojsa Krstic
Ljudi poput Đilasa, Jelene Trivan, Nade Kolundžije, Šapera,Vuka Jeremića i da ne nabrajam, tek tada dolaze u DS i postaju bitne face

E moj Drago, da si ti živ i zdrav, Srđan i ja smo u DS od 91...nego ne možeš ti to da znaš, jel tako?

to je zato što drug Drago jasno vidi samo budućnost.
On je takozvani futurski analitičar.
Malo ga hebu prezent i perfekt.
darvel darvel 23:08 14.08.2012

Razlog?

Free, ako te plaćaju da ovde velikoj većini običnih ljudi guraš prste u oči tvrdeći da je beo zid žute boje, onda te razumem, ljudi svakakve poslove u životu rade ne što ih vole, nego zato što moraju (eto, đubretari, na primer, oni svoj posao ne vole, ali da nije njih ko bi naše đubre odnosio).
Ali, ako ovo radiš iz ideoloških ubeđenja, ne biih voleo da sam ti na putu.
freehand freehand 23:19 14.08.2012

Re: Razlog?

Free, ako te plaćaju da ovde velikoj većini običnih ljudi guraš prste u oči tvrdeći da je beo zid žute boje, onda te razumem

Koji beo zid žute boje?
Malo je smešno da kad god pitam za boju zida takvi obično judi kao ti krenu sa ličnim diskvalifikacijama preskačući jednostavna pitanja.
Recimo, ti koji svoje đubre sobom nosiš nisi se potrudio da prokomentarišeš bilo koju moju konkretnu rečenicu, već si počeo sa nekakvim kvaziintelektualnim akrobacijama.
Divan si čovek, bloger i kolega.



Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:30 14.08.2012

Re: Razlog?

freehand
Free, ako te plaćaju da ovde velikoj većini običnih ljudi guraš prste u oči tvrdeći da je beo zid žute boje, onda te razumem

Koji beo zid žute boje?
Malo je smešno da kad god pitam za boju zida takvi obično judi kao ti krenu sa ličnim diskvalifikacijama preskačući jednostavna pitanja.
Recimo, ti koji svoje đubre sobom nosiš nisi se potrudio da prokomentarišeš bilo koju moju konkretnu rečenicu, već si počeo sa nekakvim kvaziintelektualnim akrobacijama.
Divan si čovek, bloger i kolega.




Free, nisi odavno podvikunuo "da je Kosovo Srbija", pa se brinem.
Jel ima neka nova parola..
freehand freehand 23:43 14.08.2012

Re: Razlog?

Drago Kovacevic
freehand
Free, ako te plaćaju da ovde velikoj većini običnih ljudi guraš prste u oči tvrdeći da je beo zid žute boje, onda te razumem

Koji beo zid žute boje?
Malo je smešno da kad god pitam za boju zida takvi obično judi kao ti krenu sa ličnim diskvalifikacijama preskačući jednostavna pitanja.
Recimo, ti koji svoje đubre sobom nosiš nisi se potrudio da prokomentarišeš bilo koju moju konkretnu rečenicu, već si počeo sa nekakvim kvaziintelektualnim akrobacijama.
Divan si čovek, bloger i kolega.




Free, nisi odavno podvikunuo "da je Kosovo Srbija", pa se brinem.
Jel ima neka nova parola..

Ja nikad nisam podviknuo da je Kosovo Srbija.
Ni da je Srbija do Karlovca, Karlobaga, Ogulina, Virovitice.
Ni da je Ratko Mladić naša legenda.
A ne znam ni zašto ovo podmećeš pod tuđim komentarom?
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:54 15.08.2012

Re: Razlog?

U predavanju održanom na Kolarčevom univerzitetu daleke 1938. godine Stanislav Vinaver je, govoreći o Sterijinim komedijama, poentirao suštinu (i usud) politike u Srbiji:
"Ej, lakoverni srpski narode, pa tebi se može svako čudo i svaka nakarada nametnuti!"
koksy koksy 08:14 15.08.2012

Re: Razlog?

freehand
Drago Kovacevic
freehand
Free, ako te plaćaju da ovde velikoj većini običnih ljudi guraš prste u oči tvrdeći da je beo zid žute boje, onda te razumem

Koji beo zid žute boje?
Malo je smešno da kad god pitam za boju zida takvi obično judi kao ti krenu sa ličnim diskvalifikacijama preskačući jednostavna pitanja.
Recimo, ti koji svoje đubre sobom nosiš nisi se potrudio da prokomentarišeš bilo koju moju konkretnu rečenicu, već si počeo sa nekakvim kvaziintelektualnim akrobacijama.
Divan si čovek, bloger i kolega.




Free, nisi odavno podvikunuo "da je Kosovo Srbija", pa se brinem.
Jel ima neka nova parola..

Ja nikad nisam podviknuo da je Kosovo Srbija.
Ni da je Srbija do Karlovca, Karlobaga, Ogulina, Virovitice.
Ni da je Ratko Mladić naša legenda.



jbt, šou od igre! malo-malo pa - penal.
milisav68 milisav68 09:27 15.08.2012

Re: Razlog?

koksy

jbt, šou od igre! malo-malo pa - penal.

Nije to ta igra, ovo su "gluvi telefoni".
darvel darvel 12:20 15.08.2012

Re: Razlog?

freehand
... već si počeo sa nekakvim kvaziintelektualnim akrobacijama.Divan si čovek, bloger i kolega.

Dočim je tvoja logika deljenja kredita samom sebi i to od tuđih para egzaktan primer izuzetnog intelektualnog pregnuća, vredan najmanje 30-ak postova u kojima se obrazlaže da je to, eto, potpuno normalno i uobičajeno u poslovnom svetu.
Možeš ti da pričaš šta i koliko hoćeš, ali DS se pretvorio u najobičnije leglo baraba i lopova koji su beskrupuloznu otimačinu doveli na nivo savršenstva. A to tvoje uzaludno branjenje raznoraznih Dulića kod mene samo izaziva još veći prezir prema DS-u i sigurno je da bar 2 sledeća izborna ciklusa moj glas (a to gotovo nikada nije samo moj glas) oni dobiti neće.
P.S.
Ne pišem komentare na blogu da bih se bilo kome dopao, a posebno ne tebi. Kome sam trebao da se dopadnem, dopao sam mu se još pre 10 godina a dokaz tog dopadanja upravo pravi cirkus sa drugom decom po dvorištu.
A ako procenjuješ ko je kakav čovek po tome što se ne slaže sa tvojim mišljenjem, onda moje pređašnje pitanje gubi svaki smisao i potpuno mi je jasno zašto braniš nešto poput sadašnje DS (i to na nivou političkih komesara, jel vi verujete svojim očima ili onome što ja kažem).
apach92 apach92 13:16 15.08.2012

Re: Razlog?

darvel

...i potpuno mi je jasno zašto braniš nešto poput sadašnje DS (i to na nivou političkih komesara, jel vi verujete svojim očima ili onome što ja kažem).


da potpisem. I dodam da Kosovo vise nije deo Srbije
freehand freehand 15:01 15.08.2012

Re: Razlog?

darvel
freehand
... već si počeo sa nekakvim kvaziintelektualnim akrobacijama.Divan si čovek, bloger i kolega.

Dočim je tvoja logika deljenja kredita samom sebi i to od tuđih para egzaktan primer izuzetnog intelektualnog pregnuća, vredan najmanje 30-ak postova u kojima se obrazlaže da je to, eto, potpuno normalno i uobičajeno u poslovnom svetu.
Možeš ti da pričaš šta i koliko hoćeš, ali DS se pretvorio u najobičnije leglo baraba i lopova koji su beskrupuloznu otimačinu doveli na nivo savršenstva. A to tvoje uzaludno branjenje raznoraznih Dulića kod mene samo izaziva još veći prezir prema DS-u i sigurno je da bar 2 sledeća izborna ciklusa moj glas (a to gotovo nikada nije samo moj glas) oni dobiti neće.
P.S.
Ne pišem komentare na blogu da bih se bilo kome dopao, a posebno ne tebi. Kome sam trebao da se dopadnem, dopao sam mu se još pre 10 godina a dokaz tog dopadanja upravo pravi cirkus sa drugom decom po dvorištu.
A ako procenjuješ ko je kakav čovek po tome što se ne slaže sa tvojim mišljenjem, onda moje pređašnje pitanje gubi svaki smisao i potpuno mi je jasno zašto braniš nešto poput sadašnje DS (i to na nivou političkih komesara, jel vi verujete svojim očima ili onome što ja kažem).

Freehand
Koji beo zid žute boje?
Malo je smešno da kad god pitam za boju zida takvi obično judi kao ti krenu sa ličnim diskvalifikacijama preskačući jednostavna pitanja.
Recimo, ti koji svoje đubre sobom nosiš nisi se potrudio da prokomentarišeš bilo koju moju konkretnu rečenicu, već si počeo sa nekakvim kvaziintelektualnim akrobacijama.

Ne znam šta bih ti još rekao.
Sem da bih se, da sam ja neki faktor u DS - jako zabrinuo ako ti glasaš za mene.
freehand freehand 15:05 15.08.2012

Re: Razlog?

apach92
darvel

...i potpuno mi je jasno zašto braniš nešto poput sadašnje DS (i to na nivou političkih komesara, jel vi verujete svojim očima ili onome što ja kažem).


da potpisem. I dodam da Kosovo vise nije deo Srbije

O je!
Još jedan potpisivač!
I dodavač!
darvel darvel 15:29 15.08.2012

Re: Razlog?

freehand

Sem da bih se, da sam ja neki faktor u DS - jako zabrinuo ako ti glasaš za mene.

Ne brini, ne morate se brinuti zbog mene, već ti gore rekoh.
Mada, ako ovako nastavite, nećete više uopšte morati da se brinete jer glasače nećete ni imati.
freehand freehand 15:35 15.08.2012

Re: Razlog?

darvel
freehand

Sem da bih se, da sam ja neki faktor u DS - jako zabrinuo ako ti glasaš za mene.

Ne brini, ne morate se brinuti zbog mene, već ti gore rekoh.
Mada, ako ovako nastavite, nećete više uopšte morati da se brinete jer glasače nećete ni imati.

Ma ja bih se zabrinuo za sebe kad bih sebe uhvatio da se brinem zbog tebe.
A tek mi...

Baš si se uzneo, to može i poluciju da izazove.
Budi smiren i oprezan.
freehand freehand 16:02 15.08.2012

Re: Razlog?

Samo, postaje mi malo dosadno da ovde gubim vreme sa tobom pa te u to ime pozdravljam i ostavljam ucveljenog, u neizdrživom bolu za izgubljenom vlašću.
Jbg, neko treba i da radi.



Izvini molim te što sam te zadržavao!
blogov_kolac blogov_kolac 15:16 15.08.2012

preispitivanje pročišćenja

Demokrate (ili bar ono sto preostane od njih kada pacoovi napuste brod) treba da zbiju svoje redove i od samoga pocetka budu snazna opozicija "novoj" vlasti iz 90'ih. Sve ostalo je opasno igranje sa vatrom i mogucnost da se vrate 90'te i u smislu da Srbija opet nema politicku alternativu u odnosu na cvrstorukase i primitivce (necu namerno da upotrebim neke ideoloski obojene odrednice, da ne bi rasplinjavao diskusiju) dovoljno jaku da brojem dobijenih glasova na izborima stvarno ima neke sanse za pobedu.

Ako je Djilas resio da preuzme stranku, i to mu podje za rukom, porazena struja sa Borisom Tadicem na celu treba da osnuje novu stranku koja bi povukla za sobom pretpostavljam brojne odbore iz unutrasnjosti, veliku vecinu vojvodjanskih odbora i dovoljno clanstva iz Beograda da se relativno brzo oforme svi lokalni i opstinski odbori (naravno i gradski odbor). Ako eventualni Djilasov puč ne uspe i vecinski ne bude aminovan njegov koncept transformacije DS u nekakvu "G17++" tehnokratsku "nepoliticku stranku" sa sve samim menaDJerima, strucnjacima i ostalim znalcima koje sama politika zapravo ni ne zanima (!?), pri cemu bi se ovom strankom fakticki upravljalo iz tajkunskih vila i "novim" DB-om iz 90'ih - onda stranku treba temeljito ocistiti od svih koji zaslepljeni licnim interesima u stranci zagovaraju takvu formulu za buducnost. Ako Djilas nista ne pokusa - otrpeti ga kao neku vrstu nuznog zla, bez obzira sto je zadnjih meseci opravdao i najgore sumnje u vezi svojih stvarnih pozicija. Cena njegovog uklanjanja iz ciste principijelnosti u vidu gubitka Beograda u ovakvim okolnostima bila bi vise nego ogromna.

Kada je o smeni kadrova rec zbog navodnog gubitka izbora, njihov najgori kadar u vidu Vuka Jeremica ionako sam odlazi u Njujork, i u njegovom slucaju samo treba zameniti bravu kancelarije da se kojim slucajem ne vrati kada mu prodje UN mandat. Vidim sada da im je Trivanka pri samom vrhu nepopularnosti u stranci, ali ona bi mogla da ostane portparol uz mozda novu promenu imidza (npr ofarba se u crno, i jos malo promeni lice... itd). Sto se tice opstanka funkciji zenske potpredsednice stranke, insistiranje na njoj bilo bi kontraproduktivno za Tadica ako je stvarno toliko neomiljena, i kao njena zamena mogla bi da bude nasa blogokoleginica Gordana, ili da to mesto dobije Milica Delevic kao nekakav ustupak Djilasu zbog mira u kuci (a i njoj se za razliku od njenog bivseg muza stvarno nikada nista znacajno nije moglo zameriti i bila je uvek posvecena zblizavanju Srbije EU), ili recimo konacno stvarno aktiviranje Ruzice Djindjic u (dnevnoj) politici... Kada je o Draganu Sutanovcu rec, sta god mi mislili o njemu, on je verovatno najdrčniji visoki funkcioner DS, osobina koja je tamo postala jako deficitarna otkada je ubejen Djindjic, Zivkovic pasivizirao, Ceda otcepio... itd... a kod mene ima i dodatni bonus zbog javno iskazivanih sklonosti ka evroatlanskim integracijama u meri koja je javno prkosila zvanicnoj politici (i dok je Kostunica bio premijer, i dok je Jeremicu dato da se igra nase spoljne politike). Sama afera sa neizgradjenim stanom na Vracaru koja mu se trenutno spocitava, sto je vise pratim manje mi je jasno sta se njemu u svemu tome zapravo zamera, i samo shvatam da nove vlasti imaju bas na njega najveci pik od svih ministara iz prethodnog saziva koji su ostali bez funkcije. Kada je o Dusanu Petrovicu rec, nikada mi nije bilo jasno kojim je to kvalitetima on uspeo da skoncentrise toliku moc u stranci, ali ako je bas on u stranci godinama zaduzen za "svilen gajtan" dok god je stranka ovako istinski ugrozena i spolja i iznutra - Tadicu ce do daljnjeg takav jedan dokazani bic u ruci za unutarstranacko disciplinovanje biti neophodan.

Molim sve koji predlazu smenu Tadica da se izjasne koga bi oni videli na celu DS a da to nije neki nepostojeci princ na belom konju, i kako misle da bi se ta konkretna promena na samom vrhu DS projektovala na njihov izborni rejting i potencijal u CELOJ Srbiji (a ne samo u Vojvodini u slucaju Pajtica, samo u BGD u slucaju Djilasa, ili u unutrasnjosti u slucaju Zivkovica).
maksa83 maksa83 15:23 15.08.2012

Re: preispitivanje pročišćenja

Vidim sada da im je Trivanka pri samom vrhu nepopularnosti u stranci, ali ona bi mogla da ostane portparol uz mozda novu promenu imidza (npr ofarba se u crno, i jos malo promeni lice... itd).

Znao sam da će se izučavanje ovih tvojih Monolita isplatiti kad-tad.

Molim sve koji predlazu smenu Tadica da se izjasne koga bi oni videli na celu DS

Vuka Draškovića.
Ako je zauzet, onda Zoka Lilić.

Da probaju malo te s brkovima, možda krene nabolje.
antioksidant antioksidant 15:29 15.08.2012

Re: preispitivanje pročišćenja

Da probaju malo te s brkovima, možda krene nabolje.

ma odmah brada, vreme je za hrabre poteze

savamala savamala 15:39 15.08.2012

Re: preispitivanje pročišćenja

Vidim sada da im je Trivanka pri samom vrhu nepopularnosti u stranci, ali ona bi mogla da ostane portparol uz mozda novu promenu imidza (npr ofarba se u crno, i jos malo promeni lice... itd).



Једини проблем с тобом јесте што се ретко јављаш. Колико би живот био лепши када би сваког дана могли да прочитамо по једну овакву мудрост.

blogov_kolac blogov_kolac 15:47 15.08.2012

Re: preispitivanje pročišćenja

savamala
Једини проблем с тобом јесте што се ретко јављаш. Колико би живот био лепши када би сваког дана могли да прочитамо по једну овакву мудрост.
Maksa83 te je ovoga puta preduhitrio i bio brzi od tebe u javnom iskazivanju nikakvog osecaja za ironiju i sarkazam - ali ja licno mislim da je to bilo samo zato sto ti sporije citas od njega, a ne zato sto si manje bukvalan.
arianna arianna 16:18 15.08.2012

Re: preispitivanje pročišćenja

Molim sve koji predlazu smenu Tadica da se izjasne koga bi oni videli na celu DS



Gordana Čomić
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 16:30 15.08.2012

Re: preispitivanje pročišćenja

I ja bih za Čomićku glasala da mi ruka ne zadrhti, ali mi je jasno da su njene šanse da dođe na čelo stranke jednake...pa...otprilike šansama da ikada ponovo glasam za DS.
blogov_kolac blogov_kolac 16:40 15.08.2012

Re: preispitivanje pročišćenja

arianna
Molim sve koji predlazu smenu Tadica da se izjasne koga bi oni videli na celu DS

Gordana Čomić
Ali zaboravila si na obavezni dodatak - treba da se iskreno izjasnis koliko mislis da bi izborni potencijal DS porastao takvim izborom? Da se ne lazemo - izbor zene za predsednika stranke, pa jos inteligentne i obrazovane, jos uvek je recept za politicko samoubistvo u politicki prilicno zaostalom i ultrakonzervativnom srBskom drustvu, a da i ne pominjem sve moguce i nemoguce etikete koje bi vec u startu cekale bilo koga iz Vojvodine ko drzi do njene autonomije u ostatku Srbije.
maksa83 maksa83 16:49 15.08.2012

Re: preispitivanje pročišćenja

Da se ne lazemo - izbor zene za predsednika stranke, pa jos inteligentne i obrazovane, jos uvek je recept za politicko samoubistvo u politicki prilicno zaostalom i ultrakonzervativnom srBskom drustvu,

Kad je Mike Bloomberg otvarao podružnicu Bloomberga u Japanu (koji je jedno 100 puta konzervativniji po pitanju položaja žene od Srbije) rečeno mu je "znaš, ne možeš baš da otvoriš svoju firmu, ipak si ti gaiđin, uzmi neku japansku da te zastupa, i nemoj slučajno da daješ ženama neke menadžerske pozicije, na to se ovde ne gleda lepo". "Je l' tako?" Otvorio je Bloomberg Japan i na čelo te firme stavio ženu. Ali za to treba imati Bloomberg calibre cojones.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana